Zarządzanie kreatywne | Collegium Da Vinci Poznań

Zarządzanie kreatywne

II stopień

poziom studiów

magister

uzyskany tytuł

polski

język wykładowy

2 lata

czas trwania

1296 stacjonarne
966 niestacjonarne

liczba godzin

stacjonarny
niestacjonarny

tryb studiów

4

liczba semestrów

Zapisz się Zapisz się
Karolina Janowczyk
Studentka zarządzania kreatywnego
image

Poznaj kierunek

Zarządzanie kreatywne to nowoczesne studia menedżerskie dla osób, które chcą wykorzystywać narzędzia pracy projektowej w zarządzaniu markami, projektami i zespołami. Kształci przyszłych innowatorów nastawionych na kreatywne rozwiązywanie problemów oraz poszukiwanie pomysłów na rozwój. Zapoznaje ze współczesnymi praktykami procesów projektowych: Design Management, Service Design, Design Thinking, CX (Customer Experience), UX (User Experience). Wyposaża w umiejętności projektowania doświadczeń klienta. Uczy jak korzystać z narzędzi pracy projektantów, by generować nowe idee, wizualizować je, prototypować oraz testować, aby na końcu wdrażać najskuteczniejsze rozwiązania. Inspiruje do twórczego, zespołowego działania i interdyscyplinarnego podejścia do rozwiązywania problemów. Rozwija umiejętności działania według planu, harmonogramu, podziału ról i odpowiedzialności, z użyciem narzędzi wspomagających pracę zespołową.

Czego się nauczysz

  • wykorzystać metody pracy projektowej do tworzenia strategii firm, marek, rozwoju produktu i usługi oraz usprawniania procesów
  • zarządzać markami, projektami i zespołami z wykorzystaniem najnowszych metod i technik w duchu Design Thinking, Design Management, Service Design
  • projektować doświadczenia klienta UX i CX w obszarze produktów i usług
  • wdrażać nowe koncepcje i pomysły rozwoju
  • wykorzystywać modele tożsamości marki w procesach budowania strategii i zarządzania marką
  • zarządzać sytuacjami kryzysowymi w organizacji
  • projektować modele biznesowe, prowadzić pogłębione analizy
image

Gdzie będziesz mógł/mogła pracować

  • w start-upach, scale-upach, korporacjach, prowadząc własną firmę
  • w firmach rozwijających nowe produkty i usługi
  • w firmach IT, software house’ach
  • w agencjach marketingowych, reklamowych, kreatywnych, digitalowych
  • w firmach konsultingowych i badawczych
  • w działach marketingu dowolnej branży
  • w działach planowania i rozwoju strategicznego
  • w zespołach projektowych w korporacjach
image

Zastanawiasz się, czy to kierunek dla Ciebie?

Możesz uznać, że tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:

 

  • jesteś kreatywny, myślisz nieszablonowo, lubisz szukać innowacyjnych rozwiązań
  • masz analityczny umysł, potrafisz pozyskiwać dane i wyciągać z nich wnioski
  • lubisz projekty zespołowe
  • jesteś zorganizowany, potrafisz planować
  • konsekwentnie dążysz do celu i nie poddajesz się łatwo
  • jesteś otwarty na nowości
  • lubisz przekładać wiedzę na konkretne działanie

Kierunek stanowi doskonałą kontynuację kształcenia dla osób:

 

  • zarówno zaczynających pracę z projektowaniem, jak i tych, które już badają i projektują rozwiązania digitalowe w swojej pracy
  • absolwentów kierunków artystycznych, informatycznych, humanistycznych i społecznych, gdzie kompetencje profesjonalne wymagają dopełnienia umiejętnościami managerskimi i projektowymi
  • absolwentów dowolnych kierunków posiadających tytuł licencjata, inżyniera lub magistra – dla nich uzupełnieniem wiedzy będzie dodatkowy moduł na start: Ekonomia dla managerów i finanse przedsiębiorstw
  • wszystkich, które planują karierę na stanowisku managera lub lidera projektów

Zacznij studia jeszcze przed obroną

 

  • Nie musisz czekać na obronę swojej pracy licencjackiej lub inżynierskiej, aby rozpocząć studia magisterskie w Collegium Da Vinci.
  • Do momentu obrony możesz studiować jako wolny słuchacz, uczestnicząc we wszystkich zajęciach, przystępując do zaliczeń i egzaminów.
  • Status studenta uzyskasz od razu po dostarczeniu dyplomu – masz na to czas do 31 stycznia 2024.
Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej
image

Jak wygląda program studiów

Moduły kierunkowe

semestr 1-2

400 godzin stacjonarnie

240 godzin niestacjonarnie

Czyli inaczej mówiąc przedmioty must have. To zestaw zajęć obowiązkowych, w których uczestniczy każdy student danego kierunku. Układany we współpracy z biznesem, w oparciu o najnowsze standardy i trendy rynkowe. To programowa baza, która wyposaży Cię w najnowszą wiedzę i kluczowe umiejętności potrzebne w branży. Punkt wyjścia do specjalizacji i dalszego rozwoju zawodowego.

Na tym kierunku są to:

  • Zarządzanie przedsiębiorstwem w praktyce
  • Sprinty projektowe
  • Ochrona własności intelektualnej w projektowaniu
  • Rola Design Management w organizacji
  • Zarządzanie jednostką projektową
  • Budowanie marki firmy
  • Fundamentalne podstawy projektowania
  • Holistyczne projektowanie doświadczeń klienta
image

Moduły specjalizacyjne

semestr 2-4

280 godzin stacjonarnie

180 godzin niestacjonarnie

Czyli przedmioty definiujące Twoją zawodową ścieżkę. To zestaw zajęć przypisanych do wybranej przez Ciebie specjalizacji. Tak jak cała edukacja w Collegium Da Vinci i ta jej część jest zbudowana na modelu: 20% teorii, 80% praktyki. Podczas zajęć, prowadzonych w formie ćwiczeń i warsztatów w małych zadaniowych grupach będziesz pracować na prawdziwych case studies z rynku wziętych – mierząc się z realnymi biznesowymi przypadkami. Wiedzę i umiejętności zdobędziesz bezpośrednio od ekspertów – przedsiębiorców, praktyków branży, speców w swoich zawodach.

Moduły do wyboru

semestr 3

50 godzin stacjonarnie

30 godzin niestacjonarnie

Innymi słowy, przedmioty wanna have. To pakiet przedmiotów, które wybierasz samodzielnie – według swoich potrzeb i zainteresowań. Do dyspozycji masz 1 moduł, a to oznacza kilkadziesiąt dodatkowych godzin dydaktycznych na zgłębianie wiedzy w interesujących Cię obszarach. Wyboru dokonujesz spośród dziesiątek zagadnień – zarówno w dyscyplinach związanych bezpośrednio z Twoim kierunkiem, jak i pozakierunkowych.

 

Studenci tego kierunku wybierali na przykład:

  • Program Talent Based Action Learning
  • Trendsetting w rzeczywistości cyfrowej zmiany
  • Tutoring zespołowy

Praktyczne aspekty zawodu

semestr 2-4

406 godzin stacjonarnie i niestacjonarnie

Blok zajęć, podczas których zdobędziesz praktyczne umiejętności zawodowe, zgłębisz tajniki branży i poznasz rynkowe realia. W praktyce nie do przecenienia! Będziesz pracować na prawdziwych case studies z rynku wziętych – mierząc się z realnymi biznesowymi przypadkami. Zanurzysz się w codzienność branży, uczestnicząc w warsztatach, grach biznesowych i symulacjach. Zbudujesz portfolio zrealizowanych przez siebie projektów i wzmocnisz swoją pozycję na rynku pracy. Na koniec będziesz mógł odbyć praktykę zawodową w wybranej przez siebie firmie.

Certyfikaty do CV

Za realizację projektów w ramach wybranych przedmiotów, otrzymasz dodatkowo biznesowe certyfikaty od firm / partnerów uczelni. Potwierdzą on zdobyte przez Ciebie kompetencje i wzbogacą Twoje CV.

 

Na tym kierunku może je zdobyć w ramach przedmiotów: 

  • Crisis Management i kształtowanie relacji z mediami
  • Badanie UX
  • Makieta ścieżki klienta
  • Business Model Canvas
  • User Interface
  • Etapy procesu i narzędzia Design Thinking

Moduł uzupełniający – w cenie studiów

semestr 1

100 godzin stacjonarnie

60 godzin niestacjonarnie

Aby umożliwić równy start wszystkim studentom, niezależnie od ukończonego wcześniej kierunku studiów, absolwenci kierunków innych niż Zarządzanie Kreatywne I stopnia biorą udział w bezpłatnym module uzupełniającym wiedzę z obszaru Ekonomia dla managerów i finanse przedsiębiorstw. Zajęcia z przedmiotów uzupełniających odbywają się w pierwszym semestrze, aby wyposażyć studentów w niezbędną wiedzę specjalistyczną już na samym początku studiów.

 

Jakie przedmioty się w nim znajdują:

  • Podstawy makroekonomii
  • Podstawy mikroekonomii
  • Wprowadzenie do finansów przedsiębiorstwa
  • Wprowadzenie do zarządzania zasobami ludzkimi

Jakie specjalizacje możesz wybrać

Poznaj popularne ścieżki

Zobacz, jakie ścieżki projektowali dla siebie nasi studenci. Pamiętaj, że to tylko przykłady. Swoją ścieżkę rozwoju projektujesz sam/sama, indywidualnie odbierając moduły dodatkowe do głównego kierunku. Tylko od Ciebie zależy, które przedmioty się w niej znajdą i w jakich obszarach zdobędziesz wiedzę.

Design Management
UX Design

Wybierając tę specjalizację
nauczysz się:

  • budować i zarządzać kreatywnymi zespołami projektowymi, w tym zespołami rozproszonymi
  • tworzyć modele biznesowe oraz prowadzić pogłębione analizy kontekstowe i badawcze w
  • zakresie designu produktu i usługi
  • projektować, wdrażać i zarządzać innowacją
  • prototypować produkty i usługi oraz testować ich użyteczność i używalność
  • kształtować relacje z klientami
  • przygotowywać pitch deck

W przyszłości będziesz
mógł/mogła pracować jako:

  • Project Manager
  • Product Manager
  • Kierownik Zespołu Projektowego
  • Head of Design
  • Kierownik zespołu ds. obsługi klienta
  • Customer Service Manager
  • Key Account Manager
  • Marketing Manager
  • Kierownik ds. badań i rozwoju
  • Manager ds. rozwoju produktu lub usługi

Wybierając tę specjalizację
nauczysz się:

  • posługiwać się metodami badawczymi do analizy doświadczeń użytkowników
  • prowadzić audyty UX
  • projektować, prototypować i wdrażać nowe rozwiązania poprawiające doświadczenia klientów
  • projektować interfejsy w zgodzie z architekturą informacji i ergonomią aplikacji
  • dokumentować i prezentować projekty UX/CX
  • kształtować relacje z klientami

W przyszłości będziesz
mógł/mogła pracować jako:

  • UX Designer
  • Specjalista ds. badań rynku i UX
  • Customer Experience Consultant
  • UX Design Leader
  • Product Owner
  • Project Manager
  • Manager zespołu ds. obsługi klienta
  • Key Account Manager
  • Manager ds. badań i rozwoju
  • Marketing Manager
  • Manager ds. rozwoju produktu lub usługi

Moduły specjalizacyjne

Zarządzanie kreatywnym zespołem projektowym

Analiza kontekstowa i design research

Ideacja i opracowanie wariantów projektowych

Modelowanie i szybkie prototypownie

Zarządzanie klientem i dokumentacją

Formułowanie problemu projektowego

Badanie potrzeb klientów i kontekstu projektu

Definiowanie elementów strategii projektu

User interface

Zarządzanie klientem i dokumentacją

Zarobki w branży

Key Account Manager

11 200 PLN

brutto

Product Manager

8540 PLN

brutto

Kierownik ds. marketingu

7830 PLN

brutto

Manager rozwoju produktu lub usługi

8840 PLN

brutto

Product Owner

11 100 PLN

brutto

UI/UX Designer

8110 PLN

brutto

Źródła: money.pl | wynagrodzenia.pl

Studiuj praktycznie najlepiej

WYKŁADOWCY-PRAKTYCY

Wiedzę zdobędziesz bezpośrednio od ekspertów - przedsiębiorców, praktyków branży, specjalistów w swoich zawodach.

PRACA PROJEKTOWA

Będziesz się uczyć, realizując zadania w formie projektów - także tych międzykierunkowych

CASE STUDIES

Poznasz realia branży, przyglądając się prawdziwym projektom, zrealizowanym z sukcesami na rynku.

Poznaj partnerów kierunku

Co o kierunku mówią studenci

image

Karolina Janowczyk

Studentka kierunku zarządzanie kreatywne

 

Wykładowcy pozytywnie mnie zaskoczyli. Co najważniejsze, w większości są praktykami. Uchylają nam rąbka tajemnicy swojego zawodowego świata, ale również wprowadzają partnerską atmosferę. To pozwala czuć się po prostu dobrze, a nie być jedynie „numerkiem w dzienniku

PRZECZYTAJ WYWIAD PRZECZYTAJ WYWIAD

Zacznij studia jeszcze przed obroną!

Nie musisz czekać na obronę swojej pracy licencjackiej lub inżynierskiej, aby rozpocząć studia magisterskie w Collegium Da Vinci. Do momentu obrony możesz studiować jako wolny słuchacz, uczestnicząc we wszystkich zajęciach, przystępując do zaliczeń i egzaminów. Status studenta uzyskasz od razu po dostarczeniu dyplomu – masz na to czas do 31 stycznia 2024.

Poznaj wykładowców kierunku

O mnie

rozwińCzołowy polski specjalista w zakresie marketingu usług prawniczych, doradca w zakresie wizerunku, jakości oraz kształtowania relacji z klientem praktyki prawniczej. Członek – założyciel Service Design Polska. Wykładowca Collegium Da Vinci i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, członek Service Design Network, European Academy of Marketing i współzałożyciel SDN Polska (Service Design Network Polish Chapter), jeden z pionierów nurtu projektowania usług w Europie. Stworzył metodologię wzornictwa usług (service design management) dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Zasiadał w jury konkursu Dobry Wzór. Jest autorem kilkudziesięciu artykułów naukowych, poradnikowych i kilku książek, w tym książki pt. „Service Design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów”.

rozwiń„Skończyłem szkołę muzyczną w klasie fortepianu, a teraz gram na klawiszach w zespole rockowym, od czasu do czasu. Jestem też zawodnikiem drużyny hokejowej (na lodzie), która bierze udział w rozgrywkach ligowych, na szczęście bez większych sukcesów. 😉 Siłownia męczy mnie bardziej, niż wykłady na uczelni.”

Ciekawi mnie

rozwińCiekawi mnie każdy kolejny dzień, spotkani ludzie, nowe miejsca, absurdalne (na pozór) pomysły, no i na końcu, niektóre rzeczy. Inspiruje mnie muzyka, wysokie góry i mądrzy ludzie. Bez wątpienia, to ludzie – rozmowa z nimi, wymiana myśli, spotkania – są źródłem moich najlepszych pomysłów i przedsięwzięć.

rozwińZawodową higienę utrzymuję dzięki wyprawom do innych światów, takich jak Chile, Ekwador, Kolumbia, Boliwia, Tanzania, Kenia, ZEA czy Indie, albo w miejsca jak z innego świata – jak np. Grossglockner w Austrii, Wysokie Tatry, rafting na Ottawa River w Kanadzie itp.

dr Karolina Janiszewska

Wykładowca

dr Karolina Janiszewska

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińEkspert w zakresie strategii reklamowej i zarządzania marką. Od wielu lat przygotowuje autorskie szkolenia i warsztaty strategiczne dla biznesu. Przez wiele lat współpracowała z agencjami reklamowymi m.in. agencją Just, tworząc strategie i koncepcje wielu reklam. Przygotowywała koncepcje strategii komunikacyjnych oraz strategii zarządzania markami zarówno dla biznesu, jak i marek terytorialnych.

rozwińWspółautorka książek „Strategia reklamowa”, „Wiedza o reklamie”, „Zarządzanie marką” oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z komunikacją i zarządzaniem marką. Łączy wiedzę naukową z praktyką. Absolwentka marketingu i doktor ekonomii od 2004 roku.

Ciekawi mnie

rozwińLubię ciekawe wyzwania. Inspirują mnie marki, które potrafią przejść przemianę i rozwijać się w zgodzie z obowiązującymi trendami. Podpisuję się pod zdaniem Alberta Einsteina „wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona”. Do każdego problemu podchodzę z zaangażowaniem, optymizmem i kreatywnością, szukając niebanalnych rozwiązań, które są istotne z punktu widzenia projektowania przekazów reklamowych i koncepcji tożsamości marki.

dr Katarzyna Walkowiak - Markiewicz

Wykładowca

dr Katarzyna Walkowiak - Markiewicz

Wykładowca

O mnie

rozwińDoświadczony manager, trener, konsultant oraz wykładowca akademicki. Posiada ponad 20-letni staż w biznesie. Doświadczenie zdobywała na stanowiskach managerskich w korporacjach finansowych i w konsultingu oraz pracując jako wykładowca akademicki (praca doktorska z zakresu jakości usług.  Specjalizacja: strategie marketingowe, voice of customers, badania marketingowe, procesy obsługi klienta, planowanie marketingowe, strategie w handlu.

rozwińSpecjalizuje się w doradztwie strategicznym, procesowym: zarządzanie jakością i doświadczeniem klienta (voice of cutomers) oraz w badaniach marketingowych: ilościowych i jakościowych i ich zastosowaniu m.in. w mierzeniu efektów skuteczności strategii marketingowej w przedsiębiorstwach.

rozwińOd wielu lat prowadzi projekty strategiczne oraz warsztaty dla biznesu i szkolenia. Współautorka książek (Podstawy marketingu – ćwiczenia dla studentów kierunków ekonomicznych, Perspektywy rozwoju branży meblarskiej w Wielkopolsce) oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z doświadczeniami klientów, voice of customers, badaniami marketingowymi, zarządzaniem jakością.

rozwińŁączy wszechstronną wiedzę naukową w zakresie marketingu, badań marketingowych, zarządzania strategicznego, zarządzania projektami i jakością z praktyką. Absolwentka marketingu i doktor ekonomii od 2004 roku.

rozwińJej wielką pasją są podróże, literatura, polityka i sport – tenis, narty, bieganie, wycieczki górskie.

dr Andrzej Ranke

Wykładowca

dr Andrzej Ranke

Wykładowca

O mnie

rozwińPolitolog, medioznawca. W latach 1993-1998 studia na kierunku Politologia w Instytucie Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu. Następnie doktorant na Wydziale Nauk Społecznych UAM, w 2002 r. obrona dysertacji doktorskiej poświęconej relacjom polsko-niemieckim w latach 1945-1989. W latach 2002-2007 adiunkt w Instytucie Politologii i Europeistyki (Zakład Badań Niemcoznawczych oraz Ruchów Społecznych i Politycznych) na Uniwersytecie Szczecińskim. W latach 2009-2015 wykładowca na Wydziale Administracji i Bezpieczeństwa Narodowego PWSZ im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim. Od października 2007 r. adiunkt na Wydziale Nauk Społecznych WSNHiD – obecnie CDV w Poznaniu. Od wielu lat koordynator praktyk studenckich na kierunkach – najpierw Politologia i Stosunki międzynarodowe, a obecnie Doradztwo i coaching oraz Zarządzanie kreatywne.

rozwińZainteresowania badawcze: analiza dyskursu medialnego – zwłaszcza publicystycznego, polska scena polityczna, samorządność i rozwój społeczeństwa obywatelskiego, wyzwania współczesnego bezpieczeństwa oraz rola religii i Kościoła w warunkach sekularyzacji. Autor kilkudziesięciu publikacji – w tym trzech monografii: Stosunki polsko-niemieckie w polskiej publicystyce katolickiej 1945-1989, Toruń 2004; Polityka zagraniczna i strategie bezpieczeństwa w międzynarodowych stosunkach politycznych, Gorzów Wielkopolski 2012 (wraz z J.J. Piątkiem i R. Podgórzańską) i Polska prasowa publicystyka polityczna wobec Kościoła rzymskokatolickiego w pierwszej dekadzie XXI wieku. Studium politologiczno-prasoznawcze, Poznań 2016.) oraz wielu innych publikacji, a także wystąpień na międzynarodowych i krajowych kongresach, konferencjach i seminariach naukowych. Członek Polskiego Towarzystwa Nauk Politycznych.

Ciekawi mnie

rozwińInteresuje mnie analiza procesów związanych z przemianami życia społecznego zarówno w układzie makro – jak i mikrostruktur. Stale jest mi bliska także problematyka regionalistyczna dotycząca Wielkopolski, a zwłaszcza Ziemi Krotoszyńskiej. Lubię angażować się w przedsięwzięcia, w których łączyć można zapał i entuzjazm związany z współdziałaniem oraz realizację interesującego przedsięwzięcia.

Kinga Zinkowska

Wykładowca

Kinga Zinkowska

Wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Akademii Rolniczej w Szczecinie. Ukończyła również Studium Marketingowego Zarządzania Przedsiębiorstwem, Studia Podyplomowe z zakresu Pedagogiki i Akademię Trenera. Certyfikowany trener efektywnej nauki i szybkiego czytania oraz integracji sensorycznej. Słuchaczka wielu kursów i szkoleń z zakresu elementów zarządzania i coachingu.

rozwińWykładowca akademicki z ponad 12 letnim doświadczeniem. Obszar zainteresowań to motywacja i coaching w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz andragogika.

rozwińDoświadczenie zdobywała jako właścicielka firmy edukacyjnej i kontraktor firm szkoleniowych. Autorka wielu programów szkoleniowych dla zróżnicowanych grup odbiorców.

rozwińAkredytowany Praktyk Tutoringu.

rozwińDziałaczka społeczna w lokalnej społeczności, inicjatorka i organizatorka akcji propagującej czytelnictwo wśród dzieci, młodzieży i dorosłych.

rozwińPasjonatka gier planszowych i karcianych niekolekcjonerskich, do których zachęca rodzinę i przyjaciół.

dr inż. Magdalena Olechnowicz-Czubińska

Wykładowca

dr inż. Magdalena Olechnowicz-Czubińska

Wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Politechniki Poznańskiej oraz Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Przez dłuższy czas związana z biznesem, gdzie zajmowała stanowiska m.in. Kierownika zespołu sprzedaży, Kierownika ds. marketingu czy Specjalisty ds. rozwoju rynku. Od kilku lat jest wykładowcą akademickim. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się wokół problematyki związanej z zarządzaniem przedsiębiorstwem, zarządzaniem strategicznym, zarządzaniem jakością oraz społeczną odpowiedzialnością biznesu.

Małgorzata Chełkowska-Dorna

Wykładowca

Małgorzata Chełkowska-Dorna

Wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka studiów magisterskich na UAM  i  Collegium Da Vinci oraz podyplomowych na WSHiU. Właścicielka i twórca marek Rewolucja i Brain Solutions, a także HR Ninja.

rozwińDla największych marek w Poznaniu i Polsce projektuje procesy Assessment Center, a także reorganizuje systemy motywacji obniżając skutecznie rotację pracowników. Projektuje scenariusze szkoleń rozwojowych i wspiera w wyłapywaniu talentów. Prowadzi procesy executive coachingu, szkoli i doradza w kwestii budowania efektywnych zespołów.  Prowadzi mediacje wewnątrz organizacji.

rozwińProjektuje gry szkoleniowe dla biznesu w ramach marki HR Ninja s.c, wykorzystując doświadczenie zdobyte jako szkoleniowiec i coach zewnętrzny w branżach: hotelarskiej, gastronomicznej, motoryzacyjnej, kosmetycznej, spożywczej, lotniczej, usługowej i w oświacie, a także płynące z pracy w międzynarodowej korporacji.

rozwińDrugim, poza biznesem obszarem zainteresowań zawodowych jest edukacja. Jest autorką kursów zawodowych przygotowanych dla Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Zawodowego. Certyfikowana trener efektywnej nauki i szybkiego czytania; stworzyła własny program efektywnej nauki. Szkoliła nauczycieli i dyrektorów wielkopolskich placówek oświatowych, a obecnie jako główny trener koordynuje projekt zakładający przeszkolenie z zakresu efektywnej nauki kadrę pedagogiczną poznańskich placówek oświatowych.

  • Coach ACC ICF na ścieżce akredytacji PCCMediator VCC
  • Absolwentka Szkoły Coachingu Grupowego i Zespołowego
  • Certyfikowany Trener FRIS
  • Założycielka Spółki HR Ninja s.c. w ramach której aktywnie działa na rynku biznesowym projektując i wydając gry szkoleniowe dla biznesu.

Ciekawi mnie

rozwiń…zmienność ludzkiej natury, każdy kolejny zakręt dróg i rzek, każdy dzień. Ciekawi mnie co myślą i czują moje psy. Ciekawi mnie las, nieustająco…

Krzysztof Miotk

Wykładowca

Krzysztof Miotk

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińKierownik merytoryczny studiów podyplomowych Badania UX

rozwińUX Researcher, współtwórca podcastu branżowego „UX po Godzinach”. W swojej pracy wykorzystuję doświadczenie biznesowe zdobyte m.in. jako strateg marki szkoleniowej i koordynator projektów. Jako Badacz UX prowadziłem badania dla takich marek jak: BLIK, Booste, OLX, Asseco, Santander BP, Alior Bank, Tubądzin i T-Mobile

rozwińCiekawi mnie

rozwiń…każdy projekt, bo uważam, że ciekawość to cecha nie do zaspokojenia. Z tego powodu zawsze podchodzę do nowego projektu z otwartą głową.

rozwińPrywatnie interesuję się technologią, ratownictwem, survivalem i sportami wodnymi. Uwielbiam spędzać czas zarówno przy ognisku, jak i przerzucając cyfrowe karteczki na Miro.

Rafał Szenrok

Wykładowca

Rafał Szenrok

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińWspółzałożyciel Morski Studio Graficzne. Absolwent UAM. Specjalista od komunikacji i organizacji prac kreatywnych. Z branżą reklamową związany od 1995 roku. Strateg w agencji about ad. Zajmuje się tworzeniem strategii marek, wydawnictwami specjalnymi, czasopismami, wydarzeniami oraz promocją sprzedaży.

rozwińInicjator i współtwórca Art & Fashion Festival (AFF). Odpowiedzialny m.in. za program pierwszej edycji obejmujący prezentacje projektantów mody, warsztaty krawieckie oraz imprezy towarzyszące. Dyrektor wydawniczy magazynu „Br&” (Brand) poświęconego modzie i kulturze oraz magazynu shopingowego „Faboo” przygotowywanych na zlecenie Starego Browaru. Brał udział w tworzeniu komunikacji dla marek Carry, Quiosque oraz rebrandingu marki Argos. Ponadto twórca tożsamości marek, m.in. (Fawor, Stomil Poznań, Grecos, Politechnika Poznańska, PUMS, York, ADS, Terlan, Simet, Akademia Muzyczna, Argos, Teccon, Hannex), wydarzeń (polska premiera Skody Superb, obchody 750-lecia lokacji Poznania, Jarocin Festiwal), zaangażowany w promocję sprzedaży (Skoda, Vox) oraz marketing polityczny.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPraca nad wyzwaniami, które wymagają zejścia z przetartego szlaku. Wiedza i dobre wzory są ważne, ale kluczowa jest elastyczność. Zmienność okoliczności i oczekiwań wymuszają kreatywność polegająca na ciągłym dostosowywaniu komunikacji do aktualnych potrzeb. Dlatego najciekawsze są świeże pomysły — te, na które wpadniemy razem podczas pracy nad nowym projektem.

Katarzyna Andrzejczyk-Briks

Wykładowczyni

Katarzyna Andrzejczyk-Briks

Wykładowczyni

rozwińO mnie

rozwińZ wykształcenia jestem pedagogiem i historykiem sztuki, który pokochał historię designu. Uczę historii sztuki i designu w szkole wzornictwa School of Form, prowadzę zajęcia dotyczące architektury i wnętrz na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS i w Collegium da Vinci.

rozwińKiedyś fascynowała mnie przeszłość, ale od kilku lat moją uwagę pochłania nasza przyszłość. Obserwuję, analizuję i tłumaczę trendy w designie – od technologii i materiałów po zmiany społeczne.

rozwińWspieram swoją wiedzą projektantów, managerów firm produkcyjnych i usługowych oraz przedstawicieli jednostek samorządowych. Prowadzę wykłady, szkolenia, warsztaty oraz relacje z targów branżowych. Opracowuję raporty dotyczące  rendów konsumenckich i wzorniczych.

rozwińJestem konsultantem i trenerem creativity thinking w Concordia Design w Poznaniu. Piszę o designie, architekturze i trendach dla magazynu Design Alive.

rozwińJestem współwłaścicielką pracowni Briks Architekci.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawi mnie…niemal wszystko, myślę, że to właśnie ciekawość prowadzi mnie przez życie.

rozwińInspirują mnie ludzie, ich opowieści, świat, który tworzą wokół siebie od przedmiotów po przestrzeń.

rozwińOdpoczynku i nowych sił szukam w kontakcie z naturą i muzyką.

Walery Lach

Wykładowca

Walery Lach

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińEkspert – praktyk w zakresie strategii marketingowych oraz strategii marek. Pracował dla międzynarodowych oraz krajowych marek takich jak Knorr, Hellmann’s, Nestle – Winiary, Morliny, Animex, Almarai – Arabia Saudyjska, Laufer Group – Ukraina. Wdrażał wprowadzenie nowych kategorii oraz marek na wymienionych rynkach. Zarządzał zespołami marketingu i sprzedaży. Prowadzi szkolenia i warsztaty z dziedziny zarządzania marketingowego oraz zarządzania marką.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawi mnie sposób podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów. Ale również ciekawi mnie sposób podejmowania decyzji przez managerów. Jak te dwa procesy prowadzą do satysfakcji obu sfer. Ciekawi mnie świat: kraje, ludzie, zwyczaje, różnice kulturowe także te w obrębie biznesu. Dobra książka, film oraz muzyka rockowa dopełniają zaspokajanie mojej ciekawości.

Daniel Stachuła

Wykładowca

Daniel Stachuła

Wykładowca

O mnie

rozwińJestem menedżerem kultury, pedagogiem teatru, koordynatorem projektów i programów, kuratorem i opiekunem procesów twórczych. Współtworzę Stowarzyszenia Młodych Animatorów Kultury (SMAK), które realizuje szereg działań z zakresu kultury, sztuki, edukacji i ekologii (m.in. festiwal sztuk społecznych OFF Opera, Społeczne Centrum Kultury Fyrtel Główna, Kolektyw Aktywne Miasto).

rozwińZajmuję się programowaniem i produkcją wydarzeń społeczno-artystycznych, kulturalnych, edukacyjnych, ekologicznych (fundraising, budżet, harmonogram, komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, zarządzanie projektem, ewaluacja). Szczególnie bliskie są dla mnie projekty interdyscyplinarne, łączące różne dziedziny — film, muzykę, teatr, grafikę, storytelling, design.

rozwińWspółpracowałem z wieloma instytucjami kultury, sztuki, nauki oraz biznesem — m.in. Teatrem Wielkim im. S. Moniuszki, Instytutem Teatralnym im. Z. Raszewskiego, Narodowym Instytutem Fryderyka Chopina, Operą Bałtycką, Malta Festival, Teatrem Polskim w Poznaniu, Estradą Poznańską, Uniwersytetem im. A. Mickiewicza, Collegium Da Vinci, Fundacją Veolia Polska, Veolia Energia Poznań S.A. oraz wieloma organizacjami pozarządowymi.

rozwińPrzygotowuję rozprawę doktorską na UAM, gdzie prowadziłem również zajęcia dla studentów i studentek dotyczące m.in. zarządzania projektem, organizacji pracy społeczno-artystycznej, pedagogiki teatru. Moje artykuły naukowe i eseje publikowano w czasopismach specjalistycznych oraz tomach zbiorowych.

rozwińByłem stypendystą miasta Poznania w dziedzinie kultury (2016) oraz Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (2018). Nominowany do nagrody Koryfeusz Muzyki Polskiej w kat. debiut roku za realizację opery „Dydona i Eneasz” w poznańskim Teatrze Wielkim (2016) oraz do Medali Młodej Sztuki Głosu Wielkopolskiego w kat. animacja kultury (2020). Jako reżyser/pedagog teatru współtworzyłem spektakle oraz działania filmowe i performatywne: „Pomiędzy” (2014), „Dydona i Eneasz” (2016), „Z pamiętnika poznańskiego nauczyciela” (2017), „Śpiewy historyczne” (2018), „Onna” (2019), „h.” (2019), „Więcej grzechów nie pamiętam” (2020), „Projekt EKI” (2020), „Ostatni dzwonek” (2021).

Ciekawi mnie

rozwińPasjonuje mnie opowieść — fabuła, bohaterowie, ich cele i pragnienia, sposób prowadzenia narracji, wizualność tekstu. Doświadczenia zdobyte w branży kreatywnej (reżyseria, dramaturgia, koncepty kreatywne) przekuwam na współpracę z biznesem — wykorzystuję różnorodne narzędzia m.in. practise as research, storytelling, story design, creative writing.

Maria Heś

Wykładowca

Maria Heś

Wykładowca

O mnie

rozwińZ zawodu projektantka usług i magister sztuki. Specjalizuję się w projektowaniu doświadczeń w ramach tworzenia produktów tradycyjnych i cyfrowych. Bazując na ścieżce potrzeb oraz emocji klienta, tworzę rozwiązania uwzględniające trendy, brand experience oraz cele biznesowe organizacji. Projektuję nowe lub optymalizuję obecne usługi w procesach obejmujących badania potrzeb użytkowników, budowania konceptów oraz testowania prototypów m. in. z wykorzystaniem metodologii Futures Thinking.

Ciekawi mnie

rozwińInteresuję się dizajnem inkluzywnym, projektowaniem społecznie zaangażowanym oraz projektowaniem specjalistycznym dla osób z dysfunkcjami fizycznymi i rozwojowymi. Prywatnie miłośniczka fotografii analogowej oraz zielonej kuchni.

Ile kosztują studia na tym kierunku

Opłaty i czesne

studia stacjonarne i niestacjonarne

Opłata wpisowa

Przy zapisie do 30 września:

0 PLN

Przy zapisie od 1 października:

85 PLN

Czesne za rok

Płatne

w 12 ratach

12x 770 PLN

Płatne

w 2 ratach

2x 4620 PLN

Płatne

w 1 racie

1x 9240 PLN

Zniżki dla absolwentów

CDV i WSNHiD

Wpisowe:

0 PLN

Czesne:

zwolnienie z jednej z 12 rat

770 PLN

image
Pobierz regulamin Pobierz regulamin

Stypendia, zniżki
i finansowe formy wsparcia

Jak możesz obniżyć opłaty za studia?

Jak zapisać się na studia

1

Zarejestruj się

Utwórz konto kandydata. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów. Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

Utwórz konto kandydata. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów. Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

2

Uzupełnij dane

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata,

podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • dokument tożsamości
  • dyplom ukończenia studiów I stopnia (jeśli nie posiadasz jeszcze dyplomu, zaznacz checkbox “Nie posiadam jeszcze dyplomu” i przejdź dalej)
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą)

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata,

podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • dokument tożsamości
  • dyplom ukończenia studiów I stopnia (jeśli nie posiadasz jeszcze dyplomu, zaznacz checkbox “Nie posiadam jeszcze dyplomu” i przejdź dalej)
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą)
3

Dokonaj opłaty wpisowej

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Nr rachunku bankowego, na który należy dokonać opłaty wpisowej:
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750

[w tytule wpisz: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]

Odbiorca: Collegium Da Vinci | ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań

 

 

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Nr rachunku bankowego, na który należy dokonać opłaty wpisowej:
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750

[w tytule wpisz: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]

Odbiorca: Collegium Da Vinci | ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań

 

 

4

Podpisz dokumenty online

Zrobisz to w bezpieczny sposób za pośrednictwem Autenti – platformy do podpisywania umów online. Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych, wiadomość z linkiem do podpisania umowy otrzymasz mailowo. 

 

Dokumenty możesz również przynieść osobiście lub wysłać na adres: Biuro Rekrutacji Collegium Da Vinci ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, rotunda, parter, pokój R.005.

Zrobisz to w bezpieczny sposób za pośrednictwem Autenti – platformy do podpisywania umów online. Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych, wiadomość z linkiem do podpisania umowy otrzymasz mailowo. 

 

Dokumenty możesz również przynieść osobiście lub wysłać na adres: Biuro Rekrutacji Collegium Da Vinci ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, rotunda, parter, pokój R.005.

5

Dostarcz oryginał dyplomu

Jeśli posiadasz już dyplom ukończenia studiów I stopnia, dostarcz jego oryginał do Biura Rekrutacji, masz na to 7 dni od podpisania umowy.

 

Jeśli jesteś tegorocznym absolwentem i nie posiadasz jeszcze dyplomu lub planujesz późniejszą obronę, podpisz umowę wolnego słuchacza do 12 lipca i skorzystaj z promocji „Niższe czesne” (wówczas dyplom możesz dostarczyć po obronie, masz na to czas do 31 stycznia 2024 roku).

Jeśli posiadasz już dyplom ukończenia studiów I stopnia, dostarcz jego oryginał do Biura Rekrutacji, masz na to 7 dni od podpisania umowy.

 

Jeśli jesteś tegorocznym absolwentem i nie posiadasz jeszcze dyplomu lub planujesz późniejszą obronę, podpisz umowę wolnego słuchacza do 12 lipca i skorzystaj z promocji „Niższe czesne” (wówczas dyplom możesz dostarczyć po obronie, masz na to czas do 31 stycznia 2024 roku).

Witaj w gronie studentów!

Po dostarczeniu nam oryginału dyplomu Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”, co oznacza, że dostałeś się na studia. Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

 

Wszelkie informacje dotyczące studiów znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

Po dostarczeniu nam oryginału dyplomu Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”, co oznacza, że dostałeś się na studia. Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

 

Wszelkie informacje dotyczące studiów znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

Umów się na prywatną wycieczkę po uczelni

Jesteś ciekaw, jak wygląda Collegium Da Vinci od środka? Chciałbyś przespacerować się korytarzami uczelni i podpatrzeć studenckie życie, a przy okazji dowiedzieć się wszystkiego o naszych studiach? Nic prostszego! Umów się na prywatne spotkanie z Aniołem Collegium Da Vinci.

 

Opiekunka Studentek i Studentów 1-go Roku oprowadzi Cię po budynku, opowie, jak wyglądają studia i odpowie na każde Twoje pytanie. Możesz przyjść sam, zabrać paczkę przyjaciół lub zaprosić rodziców. Karolina będzie czekała na Ciebie przed portiernią, czyli po prawej stronie od głównego wejścia na uczelnię.

image

Anioł Collegium Da Vinci

Karolina Bobko

e-mail: aniol@cdv.pl

tel.: +48 697 690 588

Chcesz się umówić na wycieczkę po Collegium Da Vinci? 

Wypełnij krótki formularz i wybierz termin spotkania.

Umów się z aniołem Umów się z aniołem

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z nami!

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, wyjaśnimy, doradzimy. Możesz zadzwonić do nas, napisać wiadomość mailową, zadać pytanie na grupie na facebooku, a nawet umówić się na prywatną wideorozmowę. Jeśli masz ochotę, zapraszamy także osobiście do naszego Biura Rekrutacji.

Izabella Bekas-Kwaśniewska

Specjalista ds. rekrutacji
na studia II stopnia

e-mail: rekrutacja@cdv.pl

tel.: +48 697 230 138

UMÓW WIDEOROZMOWĘ UMÓW WIDEOROZMOWĘ

Biuro Rekrutacji

ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań Pokój R005, piętro 0 Rotunda

Godziny otwarcia:

poniedziałek - piątek: 8.30-15.30

sobota - niedziela: nieczynne