Strategia – Collegium Da Vinci Poznań

Strategia rozwoju Collegium Da Vinci 2020-2022

Pragnienie wiedzy jest naturalną cechą ludzi dobrych

Leonardo da Vinci

Co by zrobił Leonardo?

Kilka słów o zmianach w edukacji od Romana Łozińskiego, doświadczonego stratega, założyciela Think ECO

misja misja

Kształcimy ciekawych świata i siebie ludzi. Budujemy przyjazną i otwartą atmosferę w nowoczesnym środowisku.

Wizja Wizja

Jesteśmy uczelnią, gdzie w przyjaznej atmosferze, ciekawi świata ludzie, pracownicy przyszłości, odkrywają swoje pasje i pozyskują najbardziej aktualną wiedzę praktyczną.

  • Rektor
  • uczelni

SŁOWO OD REKTORA

To ciekawość sprawia, że chcemy się rozwijać!

dr inż. Krzysztof Nowakowski
Rektor

NASZA KULTURA

Wartości CDV

    • Jesteśmy ciekawi świata i ludzi.

    • Mamy otwarte umysły.

    • Ciągle się doskonalimy i uczymy nowych rzeczy.

    • Jesteśmy konsekwentni w realizacji wspólnych celów.

    • Odważnie podejmujemy wyzwania i eksperymentujemy.

    • Potrafimy wyciągać wnioski z naszych działań.

    • Ufamy sobie nawzajem i własnym kompetencjom.

    • Doceniamy wartość wnoszoną przez każdego z nas.

    • Realizujemy wspólne cele.

    • Mamy pewność, że możemy wzajemnie na siebie liczyć.

    • Stawiamy na dialog i transparentność procesu podejmowania decyzji.

    • Przestrzegamy wspólnie wypracowanych zasad.

    • Szanujemy wzajemnie swoją pracę i czas.

    • Szanujemy odmienność i każdego takim, jakim jest.

    • Bierzemy pod uwagę indywidualne

    • Uważnie słuchamy siebie nawzajem.

    • Budujemy relacje oparte na uczciwości i zaufaniu.

    • Stawiamy na rzetelność i profesjonalizm.

    • Z zaangażowaniem realizujemy misję naszej uczelni.

    • Z najwyższą starannością wypełniamy obowiązki.

    • Chętnie dzielimy się wiedzą, doświadczeniem i pomysłami.

    • Zapewniamy najwyższą jakość oferowanych przez nas usług.

    • Jesteśmy otwarci na nowe inicjatywy i wprowadzanie zmian.

    • Dbamy o dobrą opinię o uczelni i z godnością ją reprezentujemy.

    Pobierz strategię Collegium Da Vinci

    Za opracowanie Strategii Rozwoju Collegium Da Vinci odpowiedzialny jest Zespół Strategiczny w składzie:

    dr inż. Krzysztof Nowakowski

    Rektor Collegium Da Vinci

    dr inż. Krzysztof Nowakowski

    Rektor Collegium Da Vinci

    O mnie

    rozwińAbsolwent Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu kierunku: technika rolnicza i leśna specjalności: informatyka w inżynierii. Doktorat na temat „Neuronowa identyfikacja wybranych mechanicznych uszkodzeń ziarniaków” obronił w 2007 roku z wyróżnieniem.

    rozwińZainteresowania naukowe skupione wokół zagadnień: sztucznej inteligencji, sztucznych sieci neuronowych, analizy obrazu, inżynierii systemów oraz programowania obiektowego. Dodatkowo jest specjalistą w dziedzinie ochrony danych osobowych i ochrony informacji niejawnej. Z uczelnią związany od 2003 roku. Prowadzi zajęcia z Sztucznej Inteligencji, Inżynierii oprogramowania, Algorytmów i struktur danych oraz Technologii Informacyjnych.

    rozwińW wolnym czasie realizuje dwie pasje: fotografię i wędrówki po górach.

    dr Łukasz Fojutowski

    Prorektor

    dr Łukasz Fojutowski

    Prorektor

    O mnie

    rozwińAbsolwent ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Studiował na specjalnościach „Polityka gospodarcza i strategie przedsiębiorstw” na uczelni macierzystej oraz „Economie et Gestion des Entreprises” na Université de Rennes I. Rozprawa doktorska, napisana w Katedrze Polityki Gospodarczej i Planowania Rozwoju UE w Poznaniu, dotyczyła strategii przedsiębiorstw krajowych wobec ekspansji korporacji transnarodowych.

    rozwińZainteresowania badawcze obejmują problematykę polityki handlu zagranicznego, międzynarodowych stosunków gospodarczych, działalności korporacji transnarodowych i jej wpływu na gospodarkę światową, a także oddziaływania otoczenia regionalnego i lokalnego na strategie przedsiębiorstw. Badania z tego zakresu realizował w ramach stypendium badawczego Rządu Francuskiego na Université Aix-Marseille, a także w ramach projektów badawczych Centrum Badania Gospodarki Regionalnej Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

    dr inż. Janina Rudowicz-Nawrocka

    Dziekan Wydziału Informatyki i Komunikacji Wizualnej

    Spotkajmy się na:

    Informatyka

    Informatyczne Techniki Zarządzania

    dr inż. Janina Rudowicz-Nawrocka

    Dziekan Wydziału Informatyki i Komunikacji Wizualnej

    O mnie

    rozwińAbsolwentka Politechniki Poznańskiej kierunku Informatyka. Pracę doktorską z zakresu informatyki stosowanej w naukach rolniczych obroniła z wyróżnieniem. Przez wiele lat pracowała w działach IT jako administrator serwerów, sieci oraz wdrożeniowiec i szkoleniowiec. Prowadzi dydaktykę przede wszystkim z zakresu systemów operacyjnych i systemów informacji przestrzennej. Zainteresowania badawcze koncentruje na stosowaniu technologii informatycznych oraz popularyzacji wiedzy i zdrowego rozsądku. Autorka kilkudziesięciu artykułów naukowych i popularno-naukowych z zakresu wykorzystywania technologii informatycznych przede wszystkim w inżynierii rolniczej oraz współautorka monografii nt chowu bydła mięsnego. Kierownik projektu krajowego dotyczącego wykorzystania aerozdjęć w monitorowaniu użytków zielonych, wykonawca w projektach europejskich dotyczących opracowania standardu wymiany danych (agriXchange) oraz zastosowań rozwiązań Internetu Przyszłości (technologii FIware) w tworzeniu aplikacji smart dla sektora rolno-spożywczego. Członek Polskiego Towarzystwa Informacji Przestrzennej, Polskiego Towarzystwa Zastosowań Technologii Informacyjnych w Rolnictwie, Gospodarce Żywnościowej i Leśnej oraz Polskiego Towarzystwa Inżynierii Rolniczej. Odznaczona przez Prezydenta RP Medalem Brązowym za Długoletnią Służbę. Inicjatorka i realizatorka różnych akcji społecznych. Współzałożycielka i współredaktorka czasopisma społeczno-kulturalnego ŌKŌ.

    rozwińAkredytowany Praktyk Tutoringu.

    Ciekawi mnie

    rozwińWolny czas wykorzystuje na niekończące się prace w ogrodzie, wyciskające pot sporty (np. karate) oraz poszukiwania wołowiny z ras mięsnych w Polsce.

    dr Krzysztof Patkowski

    Dziekan Wydziału Nauk Społecznych

    Spotkajmy się na:

    Doradztwo i Coaching

    dr Krzysztof Patkowski

    Dziekan Wydziału Nauk Społecznych

    rozwińPolitolog, manager edukacji z wieloletnim doświadczeniem, akredytowany coach ICF (ACC), certyfikowany tutor Collegium Wratislaviense, facylitator i moderator Design Thinking, trener oraz wykładowca akademicki.

    rozwińAbsolwent jednolitych studiów magisterskich na kierunku politologia (specjalizacje: marketing polityczny i dziennikarstwo). Doktor nauk społecznych w zakresie nauki o polityce.

    rozwińWspółautor stale rozwijanej w CDV koncepcji kształcenia modułowego opartego o ścisłą współpracę z biznesem, prowadzenie zajęć warsztatowych przez praktyków, kształcenie i kształtowanie kompetencji zawodowych i społecznych kluczowych dla studenta i absolwenta wkraczającego na dynamicznie zmieniający się rynek pracy. Edukacji spersonalizowanej opartej o rozbudowane programy stażowe, tutoringowe i mentoringowe.

    rozwińAutor i współautor koncepcji i programów kształcenia kilkunastu nowych, praktycznych i innowacyjnych w skali kraju kierunków studiów, realizowanych w ścisłej współpracy z partnerami biznesowymi, stale modyfikowanych i podążających za zmianami zachodzącymi na rynku pracy, takich jak np.: Doradztwo i coaching, Zarządzanie kreatywne, Mediaworking, Data Science, czy IT Project Management.

    rozwińPrywatnie miłośnik gór stara się każdą wolną chwilę spędzać przemierzając szlaki górskie w całej Europie, od niedawna również w towarzystwie syna Mikołaja i córki Michaliny.

    dr inż. Alicja Rytelewska

    Zastępca Dziekana Wydziału Nauk Społecznych

    Spotkajmy się na:

    Doradztwo i Coaching

    Zarządzanie Kreatywne

    Informatyczne Techniki Zarządzania

    dr inż. Alicja Rytelewska

    Zastępca Dziekana Wydziału Nauk Społecznych

    O mnie

    rozwińKierownik Katedry Coachingu i Zarządzania, Absolwentka Politechniki Poznańskiej oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Studiowała także zarządzanie i marketing na NHL Hogesschool w Holandii. W 2013 roku obroniła rozprawę doktorska, napisaną w Katedrze Pracy i Polityki Społecznej UE w Poznaniu, dotyczącą kompetencji menedżerów oraz ich wpływu na wyniki ekonomiczne przedsiębiorstw IT. Od 2004 roku jest wykładowcą akademickim, prowadząc zajęcia w Polsce i za granicą. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się wokół problematyki związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach oraz rozwojem organizacji. W swoich publikacjach i wydanej w 2015 roku monografii porusza zagadnienia dotyczące kompetencji i kwalifikacji pracowników, ich rozwoju oraz wpływu czynnika ludzkiego na wyniki przedsiębiorstw. Prowadzi także badania nad efektywnym zarządzaniem talentami. Była uczestnikiem i współorganizatorem wielu konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych.

    rozwińOd kilkunastu lat związana z biznesem. Doświadczenie zawodowe zdobywała także prowadząc własną działalność gospodarczą w zakresie zarządzania, zarządzania ludźmi czy rozwojem talentów.

    Ciekawi mnie

    rozwińPrywatnie entuzjastka sportu, szczególnie tenisa ziemnego. W wolnej chwili lubi pograć w bridga z rodziną i przyjaciółmi.

    dr Stefan Szary

    wykładowca

    dr Stefan Szary

    wykładowca

    O mnie

    rozwińDoktor w dziedzinie nauk humanistycznych w dyscyplinie filozofii, wykładowca akademicki, autor książek i artykułów naukowych. Obszary zainteresowań naukowych: filozofia egzystencji, fenomenologia i hermeneutyka egzystencjalna, historia filozofii.

    rozwińWolne chwile poświęca fotografii, literaturze, poezji, muzyce.

    dr Jakub Wierzbicki

    wykładowca

    dr Jakub Wierzbicki

    wykładowca

    O mnie:

    rozwińDoktor nauk społecznych w zakresie psychologii.

    rozwińAbsolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (2007 – magister pedagogiki: doradztwo zawodowe i personalne, 2010 – magister psychologii: psychologia pracy i organizacji). W 2012 roku ukończył podyplomowe studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi na UAM. Obronił doktorat z psychologii na Uniwersytecie Gdańskim w 2017 roku. Interesuje się zagadnieniami związanymi z doradztwem zawodowym, planowaniem i zarządzaniem karierą, dynamiką małej grupy, a także psychologią ekonomiczną. Prowadzi szkolenia z zakresu rozwijania kompetencji diagnostycznych w doradztwie zawodowym i personalnym oraz kompetencji społecznych.

    rozwińPrywatnie opiekun dwóch adoptowanych ze schroniska w Korabiewicach psów: Hugo & Boss’a, z którymi spędza każdą wolną chwilę.

    Ciekawi mnie:

    rozwińPoza psychologią pieniądza i konsumenta, czyli pasją naukową, lubi biegać i jeździć na rowerze. Uwielbia operę i musicale.

    mgr inż. Anna Szymankiewicz

    Pełnomocnik Rektora ds. Współpracy z Biznesem

    mgr inż. Anna Szymankiewicz

    Pełnomocnik Rektora ds. Współpracy z Biznesem

    O mnie

    rozwińAbsolwentka Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.

    rozwińW latach 2004-2005 Menedżer ds. Klienta i Administracji w Centrum Języków Obcych. Od 2006 do 2008 roku praktyka zagraniczna w dziedzinie administracji i księgowości. W latach 2008-2014 Dyrektor Zarządzająca ds. Projektów EFS. Z sukcesem zrealizowała 3 duże projekty szkoleniowe w Wielkopolsce oraz Szczecinie. Obecnie Pełnomocnik Rektora ds. Współpracy z Biznesem.

    rozwińW wolnym czasie realizuje swoje pasje: taniec, podróże. Prywatnie mama dwojga dzieci.

    dr Tomasz Tyksiński

    Zastępca Dziekana Wydziału Informatyki i Komunikacji Wizualnej

    Spotkajmy się na:

    Informatyka

    dr Tomasz Tyksiński

    Zastępca Dziekana Wydziału Informatyki i Komunikacji Wizualnej

    O mnie

    Absolwent Wydziału Matematyki i Informatyki na UAM, uzyskał doktorat z bezpieczeństwa danych.

    rozwińZainteresowania naukowe koncentrują się na bezpieczeństwie systemów komputerowych, szeroko rozumianej kryptologii, jak również na programowaniu, algorytmice i złożoności obliczeniowej.

    Ciekawi mnie

    rozwińZapalony audiofil i kolekcjoner płyt, maniakalnie ogląda filmy i zaczytuje się starą fantastyką.

    Adriana Szmuc

    wykładowca

    Adriana Szmuc

    wykładowca

    rozwińMagister ekonomii na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Absolwentka studiów podyplomowych z projektowania usług.

    Ewa Szulc

    Senior Marketing Manager

    Ewa Szulc

    Senior Marketing Manager

    rozwińAbsolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, kierunku filologia rosyjsko-angielska oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu – Studium Biznesu Międzynarodowego, akredytowany coach International Coach Federation na poziomie ACC. Zdobywała doświadczenie marketingowe i PR-owe w branży FMCG oraz branży retail, w tym w e-commerce. Pasjami czyta książki, ciągle uczy się czegoś nowego, uwielbia nieoczywiste podróże i spotkania z ciekawymi ludźmi. Niezmiennie wierzy naiwnie, że jeśli się czegoś bardzo pragnie, to wszystko jest możliwe.

    rozwińCertyfikowany coach talentów Gallupa –  CERTIFIED STRENGTHS COACH.

    Mariusz Frątczak

    Dyrektor Generalny Collegium Da Vinci, ekspert ds. Strategii i Zarządzania Wartością Sprzedaży, doradca biznesowy startupów z branży e- commerce

    Mariusz Frątczak

    Dyrektor Generalny Collegium Da Vinci, ekspert ds. Strategii i Zarządzania Wartością Sprzedaży, doradca biznesowy startupów z branży e- commerce

    rozwińO mnie

    rozwińMam 22 lata doświadczenia zawodowego w marketingu i sprzedaży.

    rozwińPrzeprowadziłem ponad 200 projektów badawczo – konsultingowych w sektorze bankowości, usług finansowych, usług edukacyjnych, energii odnawialnej (farm wiatrowych) czy FMCG.

    rozwińZdobywałem doświadczenie w takich firmach jak mBank, TEB SA, RB Expert SA, Goldenegg SA, Windway sp. z o.o., Conneco sp. z o.o., Molok Polska sp. z o.o. czy Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia sp. z o.o, Collegium Da Vinci.

    rozwińProwadziłem projekty dla takich klientów jak mBank, MultiBank, PKO Bank Polski, Millennium,  Jubiler Bukowscy, Stomatologie Dental, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, TEB Akademia, portale Umownik.pl, czy Załap.pl.

    rozwińDoradzałem czołowym polskim bankom oraz instytucjom edukacyjnym w kwestiach wdrażania strategii sprzedaży, a w ostatnich latach polityki cenowej.

    rozwińSpecjalizacje obszarowe:

    • Obsługa klienta
    • Strategie sprzedaży
    • Negocjacje biznesowe

    Anna Pawlak

    Dyrektor Biura Rektora i Administracji

    Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, kierunku zarządzanie i marketing na Wydziale Prawa. Z Uczelnią jest związana od 14 lat, wcześniej przez 8 lat z Vox-em.
    Największą pasją są podróże i off-road’owa jazda po górach i bezdrożach.
    Motto życiowe to słowa Konfucjusza: „Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się, gdy uświadomi sobie, że ma jedno”.

    Anna Pawlak

    Dyrektor Biura Rektora i Administracji

    Justyna Grzesiak

    Dyrektor finansowy

    Justyna Grzesiak

    Dyrektor finansowy

    rozwińO mnie

    rozwińAbsolwentka WSHiG W Poznaniu na kierunku „Zarządzanie i marketing”. Swoje oświadczenie w zakresie zarządzania finansami jak i zarządzaniem działami finansowo-księgowymi zdobywała w firmach o profilach: handlowym, produkcyjnym, usługowym.

    rozwińOd 2014 roku związana z CDV.

    Strona wykorzystuje pliki cookies

    Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.