Szkolenie: Marketing internetowy: strategie i narzędzia | Collegium Da Vinci Poznań
Nowość

Marketing internetowy: strategie i narzędzia

Szkolenia Programy rozwojowe

Jeśli chcesz zdobyć, poszerzyć lub uporządkować wiedzę z zakresu marketingu internetowego, mamy rozwiązanie dla Ciebie lub Twojej Firmy.

W trakcie 4 dni warsztatowych poznasz strategie marketingu internetowego:

  • typu pull oraz wybranych narzędzi, wykorzystywanych do realizacji działań Inbound marketingowych
  • content marketingu
  • z zakresu optymalizacji technicznej serwisu internetowego / sklepu oraz publikowanych w nim treści; link building

Zdobędziesz również  wiedzę z zakresu obsługi programów analitycznych do badania konkurencji, własnego serwisu internetowego oraz zachowań użytkowników w wyszukiwarce Google.

Marketing internetowy: strategie i narzędzia

INBOUND MARKETING

  • Nowy konsument
  • E-commerce i Rynek reklamy w Polsce w dobie COVID-19
  • Strategia Inbound marketingu a proces sprzedaży
  • Wybrane narzędzia Inbound marketingu

CONTENT MARKETING TO NOWE SEO

  • Content Marketing w InBound Marketingu
  • Czy Content Marketing się opłaca
    – case study ABC Content Marketingu
  • Strategia content marketingowa
  • Treści PR w Content Marketingu
  • Konsumpcja treści w Internecie
  • Jak działa algorytm Google
  • Copywriting blogowy (struktura treści)
  • Jak działa algorytm Facebook
  • Jak tworzyć angażujące posty

POZYCJONOWANIE I LINK BUILDING

  • 180 czynników rankingowych Google
  • Meta Title i meta description strony
  • Optymalizacja i opisywanie grafik na stronie
  • Publikacja artykułu z uwzględnieniem czynników rankingowych – case study
  • Wyszukiwanie fraz kluczowy – darmowe narzędzia
  • Przygotowanie briefu artykułu – case study
  • Dane strukturalne strony
  • Optymalizacja adresu URL
  • Frazy kluczowe
  • Wybrane narzędzia mierzenia prędkości strony

NARZĘDZIA ANALITYCZNE MARKETING MANAGERA: SENUTO I UBERSUGGEST

  • Senuto – możliwości oprogramowania,
  • interfejs, obsługa
  • Ubersuggest – możliwości oprogramowania, interfejs, obsługa
  • Analityka pod brief copywriterski
    – case study

Cele

INBOUND MARKETING

Zdobycie, poszerzenie, uporządkowanie wiedzy z zakresu strategii marketingu internetowego typu pull oraz wybranych narzędzi, wykorzystywanych do realizacji działań inbound marketingowych.

CONTENT MARKETING

Zdobycie, poszerzenie, uporządkowanie wiedzy z zakresu tworzenia strategii content marketingu w przedsiębiorstwie.

POZYCJONOWANIE I LINK BUILDING

Zdobycie, poszerzenie, uporządkowanie wiedzy z zakresu optymalizacji technicznej serwisu internetowego/ sklepu e-commerce oraz publikowanych w nim treści, link building oraz elementów content marketingu.

NARZĘDZIA ANALITYCZNE MARKETING MANAGERA: SENUTO I UBERSUGGEST

Zdobycie wiedzy z zakresu obsługi programów analitycznych do badania konkurencji, własnego serwisu internetowego oraz zachowań użytkowników w wyszukiwarce google.

Jeśli chcesz zdobyć, poszerzyć lub uporządkować wiedzę z zakresu marketingu internetowego, mamy rozwiązanie dla Ciebie lub Twojej Firmy.

Korzyści dla uczestników

Uczestnik szkolenia pozna założenia strategii inbound marketingowej, profil nowego konsumenta, do którego kierowane są działania marketingu online oraz narzędzia za pomocą których marketing online może wspierać sprzedaż w przedsiębiorstwie.

Dodatkowo podczas szkolenia przedstawione zostaną najnowsze dane dotyczące rozwoju rynku
e-commerce oraz towarzyszące im zmiany na rynku medialnym.

Uczestnik szkolenia zdobędzie wiedzę, która pozwoli mu zaprojektować strategię content marketingową.

W trakcie szkolenia uczestnik pozna nowoczesne techniki marketingowe, które może adaptować w strategii content marketingowej.

Uczestnik szkolenia uzyska wiedzę na temat kluczowych czynników algorytmicznych oraz tych po stronie odbiorcy, by tworzyć zoptymalizowane treści w ramach strategii content marketingowej.

Uczestnik szkolenia zdobędzie wiedzę na temat większości znanych czynników rankingowych, uwzględnianych przez algorytmy Google.

W trakcie szkolenia uczestnik zapozna się z darmowymi narzędziami, służącymi do analizy zachować użytkowników wyszukiwarki Google. Za pomocą tych narzędzi w ramach case study prowadzący wykona przykładowy brief artykułu dla copywritera.

Uczestnicy szkolenia, w trakcie case study, zostaną zapoznani z kluczowymi wtyczkami wordpressa, wykorzystywanymi podczas optymalizacji serwisu oraz treści.

Uczestnik szkolenia zdobędzie praktyczne umiejętności z obsługi dwóch najpopularniejszych programów, wykorzystywanych przez agencje marketingowe. Za pomocą tych narzędzi uczestnik będzie w stanie wykonać audyt konkurencji, własnej strony oraz zachowań użytkowników wyszukiwarki Google, przygotować briefy dla copywriterów oraz poprawić jakość treści publikowanych na stronie.

Prowadzący

Mateusz Karatysz

Wykładowca Collegium Da Vinci na kierunku marketing internetowy. Specjalista – praktyk w zakresie pozycjonowania stron internetowych, wydawca czołowego w swojej kategorii tematycznej ogólnopolskiego serwisu internetowego. Prowadzi szkolenia z zakresu InBound Marketingu, Optimised Content Marketingu, pozycjonowania i link building oraz narzędzi analitycznych w SEO. Posiada 10-letnie doświadczenie w budowaniu strategii marketingowych firm w mediach tradycyjnych oraz nowego typu.

Porozmawiajmy o rozwiązaniu dedykowanemu Twojej firmie

Marta Zajchowska

Manager ds. klienta biznesowego
Potrzebujesz szczegółów? Dowiedz się więcej!
+48 697 690 454

    Administratorem danych jest Collegium Da Vinci z siedzibą przy ul. gen. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań. Pełny dokument Polityki Prywatności znajdziesz tutaj