EMBA w CDV
EMBA a perspektywy zawodowe
Wykładowcy o sobie
Kadra dydaktyczna
Marcin Barański
Dyrektor Generalny / Członek Zarządu Grupy Kapitałowej VOX
Marcin Barański
Dyrektor Generalny / Członek Zarządu Grupy Kapitałowej VOX
rozwińDyrektor generalny w Grupie Kapitałowej VOX, prezes zarządu VOX Detal S.A. Wcześniej, jako dyrektor ds. marketingu i sprzedaży, a następnie wiceprezes zarządu odpowiadałem za obszary marketingu, sprzedaży i logistyki w Grupie Tubądzin.
rozwińPełniłem również funkcje prezesa zarządu Megastore.pl S.A. oraz dyrektora handlowego Grupy Balex Metal.
Adam Bekier
Prezes zarządu Inner Source sp. z o.o.
Adam Bekier
Prezes zarządu Inner Source sp. z o.o.
rozwińPrezes zarządu Inner Source sp. z o.o., wiceprezes zarządu Fundacji na rzecz rozwoju Politechniki Poznańskiej, członek zarządu Polskiego Towarzystwa Analizy Transakcyjnej, Coach ICF PCC, trener i psychoterapeuta.
O mnie
rozwińPosiadam kilkunastoletnie doświadczenie na stanowiskach zarządczych i nadzorczych. Byłem najmłodszym w Polsce prezesem spółki akcyjnej prowadzącej ekstraklasową drużynę sportową (PBG Basket Poznań, 2008 rok), Od 2013 swoje doświadczenie wykorzystuję w obszarze wspierania ludzi i organizacji w procesach rozwojowych. Prowadzę procesy diagnozy organizacji w zakresie kultury organizacyjnej i systemów komunikacji. Zrealizowałem wiele projektów z zakresu coachingu, szkoleń i rozwoju potencjału pracowników. Łącznie przeprowadziłem ponad 1200 godzin sesji coachingowych z osobami na średnich i wyższych szczeblach zarządzania. Od 15 lat jestem nauczycielem akademickim.
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- coaching,
- executive coaching,
- praca z grupą,
- psychologia zarządzania.
Sylwia Bojanowska Dekert
Doradca i trener w obszarze ISO/ RODO/ systemów branżowych
Sylwia Bojanowska Dekert
Doradca i trener w obszarze ISO/ RODO/ systemów branżowych
rozwińO mnie
rozwińAbsolwentka Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Administracja oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomiczny w Poznaniu – Zarządzanie Przedsiębiorstwami i Zarządzanie Zasobami Ludzkimi a także Psychologii w Zarządzaniu na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu, Bydgoszczy i Poznaniu. Certyfikowany trener TUV SUD Akademia.
rozwińPosiada doświadczenie we wdrażaniu ww. systemów dla instytucji z różnych branż, przeprowadziła szereg szkoleń z ww. obszaru. Posiada uprawnienia nadane przez jednostkę certyfikującą do pełnienia funkcji Pełnomocnika ds. Zintegrowanych Systemów Zarządzania i Auditora Wewnętrznego.
rozwińProwadzi audyty zgodności z RODO z imienia jednostki certyfikującej.
rozwińAuditor wiodący ISO 27001:2017.
rozwińSpecjalizacje obszarowe:
- zarządzanie jakością ISO 9001,
- zarządzania środowiskiem 14001,
- bezpieczeństwem i higieną pracy 45001, a przede wszystkim systemów bezpieczeństwa danych i informacji za zgodność z RODO oraz ISO/IEC 27001 – międzynarodowego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji.
Łukasz Felisiak
Wykładowca przy Komisji Kształcenia Aplikantów Adwokackich przy Naczelnej Radzie Adwokackiej, Wykładowca przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Szczecinie adwokatów i aplikantów adwokackich
Łukasz Felisiak
Wykładowca przy Komisji Kształcenia Aplikantów Adwokackich przy Naczelnej Radzie Adwokackiej, Wykładowca przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Szczecinie adwokatów i aplikantów adwokackich
rozwińO mnie
rozwińCzłonek Szczecińskiej Izby Adwokackiej.
rozwińW swojej praktyce zawodowej zajmuję się obrotem gospodarczym, ze szczególnym uwzględnieniem transformacji podmiotowych przedsiębiorstw. W ramach tej części doświadczeń zawodowych, na co dzień uczestniczę w fuzjach i połączeniach spółek prawa handlowego, a także przekształceniach działalności gospodarczych w podmioty prawa handlowego, w ramach podejmowanych czynności restrukturyzacyjnych przedsiębiorstw.
rozwińNadto w swojej praktyce zajmuję się prawem konsumenckim ze szczególnym uwzględnieniem przepisów prawa bankowego. Jestem stałym wykładowcą aplikantów adwokackich w Szczecińskiej Izbie Adwokackiej oraz wykładowcą przy Komisji Kształcenia Aplikantów Adwokackich utworzonej przy Naczelnej Radzie Adwokackiej w zakresie prawa gospodarczego odnoszącego się w szczególności do czynności restrukturyzacyjnych przedsiębiorstw obejmujących ich zmiany podmiotowe poprzez inkorporacje, podziały spółek prawa handlowego itp.
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- Prawo handlowe
- Prawo cywilne
- Prawo Bankowe
Mariusz Frątczak
Dyrektor Generalny Collegium Da Vinci
Mariusz Frątczak
Dyrektor Generalny Collegium Da Vinci
rozwińO mnie
rozwińDyrektor Generalny Collegium Da Vinci, ekspert ds. Strategii i Zarządzania Wartością Sprzedaży, doradca biznesowy startupów z branży e- commerce.
rozwińMam 22 lata doświadczenia zawodowego w marketingu i sprzedaży.
rozwińPrzeprowadziłem ponad 200 projektów badawczo – konsultingowych w sektorze bankowości, usług finansowych, usług edukacyjnych, energii odnawialnej (farm wiatrowych) czy FMCG.
rozwińZdobywałem doświadczenie w takich firmach jak mBank, TEB SA, RB Expert SA, Goldenegg SA, Windway sp. z o.o., Conneco sp. z o.o., Molok Polska sp. z o.o. czy Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia sp. z o.o, Collegium Da Vinci.
rozwińProwadziłem projekty dla takich klientów jak mBank, MultiBank, PKO Bank Polski, Millennium, Jubiler Bukowscy, Stomatologie Dental, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, TEB Akademia, portale Umownik.pl, czy Załap.pl.
rozwińDoradzałem czołowym polskim bankom oraz instytucjom edukacyjnym w kwestiach wdrażania strategii sprzedaży, a w ostatnich latach polityki cenowej.
rozwińSpecjalizacje obszarowe:
- Obsługa klienta
- Strategie sprzedaży
- Negocjacje biznesowe
Joanna Janowicz
Właściciel w THINK BIG Consulting
Joanna Janowicz
Właściciel w THINK BIG Consulting
rozwińO mnie
rozwińWłaściciel w THINK BIG.
rozwińJestem autorką książki „ByćSobą. Żyć tak, by niczego nie żałować” i 1. w Europie warsztatu z wystąpień i skutecznej komunikacji na koronie stadionu: Extreme Public Speaking.
rozwińRazem z mężem stworzyła ogólnopolski projekt edukacyjny Mind & Business Academy – czyli roczny mentoring z ŻYCIA i emocji. Występuję i wprowadzam efektywne programy dla firm. Odpowiadałam za komunikację 2 największych wydarzeń sportowo-kulturalnych: EURO 2012 w Poznaniu i rozwój Stadionu Narodowego. Jako ekspert oraz rzecznik i szef komunikacji UEFA Fan Zone, ponad 500 razy występowałam dla mediów w Polsce i za granicą, m.in. w dokumencie dla Discovery Int. Laureatka „Złotych Spinaczy”, nominowana do nagrody człowieka roku BRIEF.
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- Komunikacja i personal branding
- Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
- Rozwój potencjału w biznesie i życiu: flow, wartości, powołanie.
rozwińO mnie
rozwińJestem absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Zarządzanie, specjalność Zarządzanie Przedsiębiorstwami.
rozwińPrzez blisko 30 lat byłem związany z firmą IT, w której pracowałem na stanowiskach menadżerskich – Kierownik Serwisu, Dyrektor Działu Serwisu, Dyrektor ds. Usług i Wsparcia IT. Stworzyłem sieć 14. oddziałów firmy i zarządzałem zespołem 130. pracowników na terenie całego kraju. Jestem autorem wielu procesów i procedur wykonawczych, wynikających m. in. z wytycznych norm ISO 9001 i ISO 20000 oraz zarządzanych projektów. Przeprowadziłem wiele zmian w zarządzanym przez siebie dziale oraz zmapowałem najważniejsze procesy stanowiące podstawę działania firmy w zakresie usługowym. Jako kierownik projektu zarządzałem ponad 40. projektami o zasięgu ogólnopolskim, związanymi z technologią informacyjną. Wdrażałem również systemy zarządzania jakością usług, oparte na założeniach norm ISO 9001 i ISO 20000.
rozwińOd ponad 15. lat prowadzę szkolenia, wykłady, ćwiczenia i warsztaty. Swoim doświadczeniem i wiedzą dzielę się ze wszystkimi, którzy chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie zarządzania usługami, jakością, projektami, zmianą czy procesami.
rozwińCiekawi mnie
rozwińPrywatnie jestem miłośnikiem fotografowania, podróży i zwiedzania ciekawych miejsc, lubię grać na gitarze, słuchać dobrej muzyki, zwłaszcza ze starego, dobrego czarnego krążka.
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- Zarządzanie Projektami
- Zarządzanie Zmianą
- Zarządzanie Procesami
- Zarządzanie Jakością Usług
- Technologia Informacyjna
- MS Office
- Norma ISO 9000, ISO 20000
Hanna Kronszmyt
Wykładowca
Hanna Kronszmyt
Wykładowca
rozwińO mnie
rozwińSpecjalista Prawa pracy z 26 letnim doświadczeniem w obszarze twardego HR. Praktyk przekuwający lata doświadczeń w szkolenia skoncentrowane na obszarze kadr i płac. Analityk i wdrożeniowiec w spółkach polskich i zagranicznych, korporacjach i grupach kapitałowych o złożonych profilach działalności. Unowocześniałam polityki wynagrodzeń oraz wewnętrzne zasady zarządzania zasobami ludzkimi w wymagającej branży Automotiv. Obecnie jestem związana z firmą Żabka Polska Sp. z o.o.
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- Prawo pracy
- Prawo cywilne
- Prawo ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
- Prawo podatkowe w zakresie PIT
- Wynagrodzenia
Maciej Krotoski
Adwokat, Partner zarządzający M. Krotoski Adwokaci i Radcy Prawni sp.k.
Maciej Krotoski
Adwokat, Partner zarządzający M. Krotoski Adwokaci i Radcy Prawni sp.k.
rozwińO mnie
rozwińJako prawnik biznesowy specjalizuję się od ponad 10 lat w kompleksowej obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych, sporach sądowych, zagadnieniach związanych z procesami inwestycyjnymi oraz planowania spadkowego.
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- wsparcie prawne przedsiębiorstw
- zabezpieczenie interesów średnich i dużych przedsiębiorstw
- obsługa podmiotów gospodarczych
- prawo inwestycyjne
- nieruchomości
- prawo handlowe
- sukcesja
Łukasz Kuciński
Prezes Zarządu AMS Prestige
Łukasz Kuciński
Prezes Zarządu AMS Prestige
rozwińO mnie
rozwińPrezes Zarządu AMS PRESTIGE – Akademia Menedżera Sprzedaży.
rozwińPosiadam ponad 10 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania, sprzedaży i marketingu.
rozwińW latach 2003 – 2011 byłem Dyrektorem Działu Nauczania Języków Obcych w WSiP. Organizowałem konferencje na temat sprzedaży i przedsiębiorczości. Występowałem jako prelegent i mówca na konferencjach: Nowoczesne Techniki Sprzedaży.
rozwińPartner merytoryczny studiów podyplomowych Akademia Menedżera Sprzedaży.
rozwińProwadzę bloga o Sprzedaży, Zarządzaniu i Marketingu, jestem stałym autorem magazynu World Business Class.
rozwińJestem współautorem książki „Firma Jako Całość – Porządkowanie Chaosu Korporacyjnego”, Onepress 2019.
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- Marketing
- Sprzedaż
- Zarządzanie
Barbara Majer-Giernat
Certyfikowany trener biznesu, przedsiębiorca oraz ekspert zarządzania i komunikacji w biznesie. Współwłaściciel i Członek Zarządu AHEAD GROUP
Barbara Majer-Giernat
Certyfikowany trener biznesu, przedsiębiorca oraz ekspert zarządzania i komunikacji w biznesie. Współwłaściciel i Członek Zarządu AHEAD GROUP
rozwińCertyfikowany trener biznesu, przedsiębiorca oraz ekspert zarządzania i komunikacji w biznesie. Współwłaściciel i Członek Zarządu AHEAD GROUP, właściciela trzech marek: Face2Face Smart Office Biuro na godziny, Ahead Capital oraz GoAhead Training.
rozwińO mnie
Jestem absolwentką Executive MBA oraz filologii angielskiej. Od zawsze moją pasją były proste metody na trudne zmiany, efektywne uczenie się i zdobywanie nowych kompetencji w biznesie. Jestem akredytowanym konsultantem systemu diagnozy osobowości zawodowej oraz zarządzania kompetencjami w firmach Facet5.
rozwińŁączę potencjał tego narzędzia z moją wiedzą oraz ponad 20 letnim doświadczeniem w zakresie projektów rozwojowych. Dzięki temu klienci, z którymi pracuję uzyskują głębokie oraz trwałe zmiany, które generują wzrost biznesu.
rozwińZrealizowałam ponad 4000 godzin warsztatów. Brałam udział w ponad 300 projektach wdrożeniowych dla firm w zakresie: rozwiązywanie problemów, zmiana, sprzedaż, zarządzanie i komunikacja. Skutecznie pomagam usprawnić komunikację oraz budować efektywne zespoły i długotrwałe relacje w biznesie.
Krzysztof Maślankowski
CEO, CFO, Ph.d. Członek rad nadzorczych, Coach
Krzysztof Maślankowski
CEO, CFO, Ph.d. Członek rad nadzorczych, Coach
rozwińO mnie
rozwińWieloletni manager zarządzający specjalizujący się w dziedzinie finansów korporacyjnych, rynków kapitałowych, strategiach inwestycyjnych oraz analizie finansowej i controllingu.
rozwińWiceprezes Zarządu Liderio sp. z o.o., CFO (Solumus Group SA, Ekobenz Sp. z o.o., Creotech Instruments S.A.), Prezes Zarządu (Polski Holding Farmaceutyczny S.A.), Manager Inwestycyjny, Ekspert ds. wyceny biznesu (ARP S.A.), Kierownik Działu Analiz Ekonomicznych (MSP), Dyrektor finansowy (Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe „KONKRET” sp.j. i sp. z o.o.), Przewodniczący Rad Nadzorczych (Lubelski Węgiel “Bogdanka” – wprowadzenie spółki na GPW, wdrożenie SAP, MSR/MSSF, nadzór Komitet Audytu), Aircraft Maintenance Services, Ares, PHF, Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego. Członek Krajowego Komitetu Standardów Rachunkowości V kadencji, doradca podatkowy (nr wpisu 10766), licencja Ministerstwa Finansów, kwalifikacje głównego księgowego SKwP, Ekspert Funduszu Badań i Wdrożeń Innowacji, Trener biznesu.
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- Zarządzanie finansami przedsiębiorstw
- Controlling (biznesowy, finansowy, strategiczny)
- Rynek kapitałowy
- Finansowanie i wycena przedsiębiorstw
- Rachunkowość i analiza finansowa
Krzysztof Matyja
Managing Director - Grupa Progres
Krzysztof Matyja
Managing Director - Grupa Progres
rozwińO mnie
rozwińObecnie sprawuję funkcję Managing Director w Grupie Progress, zatrudniającej tylko w 2021 roku ponad 18000 pracowników tymczasowych.
Wcześniej przez kilkanaście lat zajmowałem kluczowe stanowiska menedżerskie w firmach z różnych branż.
Posiadam wieloletnie doświadczenie z zakresu zarządzania, poparte licznymi sukcesami, osiągniętymi dzięki odpowiednio zmotywowanym i kierowanym zespołom.
Realizuję projekty wymagające szczegółowego planowania, budowy struktur, wdrożenia oraz monitorowania postępów powiązanych działów.
Wytrwale poszukuję nowych rozwiązań oraz usprawnień przynoszących rozwój firmy przy jednoczesnym zintensyfikowaniu działań związanych z zarządzaniem organizacją.
Specjalizuję się w planowaniu i wdrażaniu długoterminowych zrównoważonych strategii. Podejmuję decyzje biznesowe, zachowując wartości, chroniąc aktywa i poszukując nowych możliwości rozbudowy biznesu. Doradzam wielu firmom w zakresie usprawniania procesów outsourcingu personalnego, wytyczania strategii sprzedaży i szeroko pojętego consultingu.
Kinga Matysiak
Project Manager, CEO w Mindstream Sp. z o.o.
Kinga Matysiak
Project Manager, CEO w Mindstream Sp. z o.o.
O mnie
rozwińKierownik merytoryczny kierunku Zarządzanie projektami.
rozwińTrener zarządzania projektami i kompetencji społecznych, autor programów szkoleniowych i edukacyjnych. Przeszkoliła ponad 4 500 osób.
rozwińOd 2002 roku prowadzę szkolenia biznesowe w oparciu o autorskie gry i narzędzia pracy. Specjalizuję się w szkoleniach z zarządzania projektami, komunikacji, autoprezentacji, przywództwa, budowania zespołu. Jestem trenerem AgilePM® oraz Change Management®, akredytowanym trenerem PRINCE2® oraz Management of Value®. Posiadam akredytację facylitatora Management 3.0.
rozwińJestem Prezesem firmy szkoleniowej MINDSTREAM sp. z o.o., oferującej szeroki zakres szkoleń certyfikowanych z zarządzania projektami i procesami. Doświadczenie w biznesie zdobywałam pracując jako kierownik projektów, wprowadzałam nowe produkty na rynek, odpowiadałam za sprzedaż i marketing produktów już istniejących. Prowadziłam projekty informatyczne, marketingowe oraz edukacyjne.
rozwińProwadziłam zajęcia na studiach podyplomowych zarządzaniem projektami, m.in. w Collegium Da Vinci w Poznaniu, Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni, Uniwersytecie Zielonogórskim, Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu, Uczelni Łazarskiego w Warszawie.
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- zarządzanie projektami,
- management,
- umiejętności społeczne.
rozwińO mnie
rozwińPraktyk biznesu, Trener, HR Biznes Partner,
rozwińOd 21 lat jestem zawodowo związana z zasobami ludzkimi, Menedżerka działu szkoleń, Dyrektor personalna, HR Business Partner (FMCG, produkcja, IT, logistyka).
rozwińByłam menedżerka zespołów sprzedaży, trenerów wewnętrznych, HR Business Partnerów, specjalistów i kierowników personalnych (Grupa Muszkieterów, Eureka Group, Żabka Polska, Upright Group)
rozwińWystępuję na konferencjach branży HR (HRFactor, Learning&Development – Rzeczpospolita, ROC, Elevato)
rozwińWykładam na uczelniach wyższych w Poznaniu Collegium Da Vinci, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
rozwińJestem trener specjalizującym się w szkoleniach z zakresu zarządzania strategicznego zasobami ludzkimi oraz warsztatach zwiększających efektywność zespołów m.in. w zakresie organizacji pracy, zarządzania, komunikacji, współpracy.
rozwińPracuję jako konsultant HR realizujący projekty doradcze w zakresie strategii personalnych, systemów ocen, optymalizacji kosztów zatrudnienia, ścieżek kariery, systemów motywacyjnych, zarządzania przez cele, budowania wizerunku pracodawców.
rozwińDoradca zawodowy, łowca talentów.
rozwińJestem jedną z założycielek Fundacji „Anioły Edukacji”
rozwińPracowałam i szkoliłam m.in. dla Grupy Muszkieterów – Intermarche, Bricomarche, Bimex, Eureka Group S.A., Urzędu Marszałkowskiego w Poznaniu, Grupy Orlen, ROC Group, Żabka Polska sp. z o.o., Corol, Branch Brothers, Millano, Nesperta, Śnieżka, Procorol, PMT, Rzeczpospolita i innych firm z branży wydawniczej, produkcyjnej, handlowej, IT
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi
- HR Business Partner
- Systemy ocen i motywacyjne
- Zarządzanie zespołem
- Marketing Rekrutacyjny
Joanna Mesjasz
Trener i doradca biznesu, coach (DTC Joanna Mesjasz), Wiceprezes Zarządu Fundacji CDiN.
Joanna Mesjasz
Trener i doradca biznesu, coach (DTC Joanna Mesjasz), Wiceprezes Zarządu Fundacji CDiN.
rozwińO mnie
rozwińTrener i doradca biznesu, coach (DTC Joanna Mesjasz), wykładowca w CDV Wiceprezes Zarządu Fundacji CDiN.
rozwińJestem praktykiem zarządzania z wieloletnim doświadczeniem na kluczowych stanowiskach; m. in. Dyrektor Personalny GK Impel, Prezes Zarządu Spółki HRB, Wiceprezes Zarządu do spraw Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Przedsiębiorstwie Inżynierii i Hydrotechniki TAN S.A, Członek Zarządu w Przedsiębiorstwie Przemysłu Spirytusowego POLMOS we Wrocławiu, Dyrektor ds. HORECA w Browarach OKOCIM i Browarach Dolnośląskich PIAST, Prezes Zarządu Hurtowni Alkoholi i Napoi BIS w Lublinie.
rozwińPosiadam 25 lat doświadczenia w zarządzaniu, kilkunastoletnie doświadczenie na rynku szkoleniowym i doradczym.
Paweł Muzyczyszyn
Trener, coach ICF, menedżer zespołów handlowych
Paweł Muzyczyszyn
Trener, coach ICF, menedżer zespołów handlowych
rozwińO mnie
- Wieloletni menedżer związany z branżami bankową oraz IT.
- Właściciel firmy konsultingowej GROW SZKOLENIA COACHING DORADZTWO HR OUTDOOR.
- Wykładowca na studiach podyplomowych w zakresie zarządzania i sprzedaży.
- Certyfikowany Coach International Coach Federation.
- Prelegent na konferencjach poświęconych sprzedaży i zarządzaniu.
- Publikuje w prasie branżowej: Personel i Zarządzanie, Nowa Sprzedaż, As Sprzedaży, Szef Sprzedaży.
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- sprzedaż
- zarządzanie sprzedażą
- coaching biznesowy
- budowanie efektywnych zespołów w oparciu o narzędzia psychometryczne
Michał Pawlik
C-level manager w instytucjach finansowych oraz technologicznych, przedsiębiorca
Michał Pawlik
C-level manager w instytucjach finansowych oraz technologicznych, przedsiębiorca
rozwińO mnie
rozwińWspółtwórca i prezes SMEO – niezależnej firmy faktoringowej, dostarczającej rozwiązania finansowania faktur firmom z sektora MŚP. Zanim założyłem SMEO w styczniu 2017, stworzyłem dla Getin Holding w 2011 roku firmę faktoringową Idea Money – która po trzech latach została sprzedana za 170 milionów złotych.
rozwińJestem także twórcą eFaktoring.pl, pierwszej w pełni online’owej usługi pożyczek pod fakturę dla mikrofirm.
rozwińJestem wykładowcą studiów MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz studiów podyplomowych Uniwersytetu Warszawskiego.
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- Zarządzanie
- IT
- Marketing
- Sprzedaż
Kamila Piernik-Wierzbowska
Radca prawny, doktor nauk prawnych, prawnik biznesowy
Kamila Piernik-Wierzbowska
Radca prawny, doktor nauk prawnych, prawnik biznesowy
rozwińO mnie
rozwińRadca Prawny, Dyrektor Zarządzający w Kancelarii M. Krotoski Adwokaci i Radcy Prawni w Poznaniu
rozwińZapewniam kompleksową obsługę prawną małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, głównie w zakresie prawa cywilnego, gospodarczego i postępowań sądowych, prowadzenie projektów biznesowych.
rozwińRadca Prawny w Generali Życie TU S.A. i Concordia Polska TUW
rozwińPrawnik korporacyjny in-house sektora finansowego. Konsultacje prawne działów biznesowych w prowadzonych i planowanych projektach, wsparcie prawne Zarządu, obsługa korporacyjna i compliance.
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- Prawo w biznesie
- Projekty biznesowo – prawne
- Odpowiedzialność odszkodowawcza
Krzysztof Rapacz
Manager Komunikacji Wewnętrznej, CSR i PR, Event Manager, Copywriter, Konferansjer, Właściciel w QMAGINE
Krzysztof Rapacz
Manager Komunikacji Wewnętrznej, CSR i PR, Event Manager, Copywriter, Konferansjer, Właściciel w QMAGINE
rozwińO mnie
rozwińPraktyk w zakresie tworzenia strategii i realizacji działań z obszaru nowoczesnej Komunikacji Wewnętrznej oraz CSR dla dużych przedsiębiorstw z branży e- commerce, IT oraz logistyki. Od ponad 10 lat przekładam cele strategiczne firm na działania angażujące pracowników i wspierające budowanie kultury organizacyjnej. Doświadczenie w Komunikacji Wewnętrznej, CSR i PR zdobywałem m.in. w Allegro, Amazon, H&M oraz RTB House. Odpowiadałem również za tworzenie od podstaw projektów i eventów wspierających cele społecznej odpowiedzialności biznesu w połączeniu z działaniami public policy.
Paweł Świderski
Head of Operations OLX Central Southern Europe Certified COPC Implementation Leader
Paweł Świderski
Head of Operations OLX Central Southern Europe Certified COPC Implementation Leader
rozwińO mnie
rozwińW serwisie Grupie OLX odpowiadam za operacyjne wsparcie użytkowników i klientów biznesowych serwisu OLX w krajach Europy Centralnej i Południowej. Jestem absolwentem studiów MBA oraz podyplomowych studiów z zakresu ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa teleinformatycznego. Przed dołączeniem do OLX, przez ponad dwa lata wspierałem rozwój jednej z największych wielkopolskich agencji pracy tymczasowej. Wcześniej byłem menadżerem sprzedaży i telesprzedaży w wiodącym serwisie wyszukiwania lokalnego w Polsce.
rozwińSpecjalizacje obszarowe:
- obsługa klienta,
- customer experience,
- employee experience,
- sprzedaż, e-commerce,
- rynek pracy,
- rynek rekrutacji,
- narzędzia rekrutacyjne.
Daria Widerowska
CEO oraz redaktorka naczelna portalu BRAND NEW, wykładowczyni uczelni wyższych, konsultantka oraz menadżerka marketingu i PR.
Daria Widerowska
CEO oraz redaktorka naczelna portalu BRAND NEW, wykładowczyni uczelni wyższych, konsultantka oraz menadżerka marketingu i PR.
rozwińO mnie
rozwińCEO oraz redaktorka naczelna portalu BRAND NEW, wykładowczyni uczelni wyższych, konsultantka oraz menadżerka marketingu i PR.
rozwińJestem absolwentką Executive Master of Business Administrations na Collegium da Vinci (ukończone z wyróżnieniem), studiów podyplomowych Product Manager (Uniwersytet Ekonomiczny), Innowacyjny e-marketing (Wyższa Szkoła Bankowa), Design Thinking, Zarządzanie innowacją (Uniwersytet SWPS).
rozwińOd ponad 12 lat zarządzam zespołami marketingowymi. Pomagam budować i wdrażać strategie marketingowe zarówno w małych, jak i dużych organizacjach. 6 lat temu stworzyłam portal marketingowy brandnewportal.pl, na którym dzielę się wiedzą i doświadczeniami jako praktyk. Prowadzę szkolenia i warsztaty z obszaru e-commerce, digital marketingu, neuromarketingu, planowania kampanii reklamowych, strategii marketingowej i komunikacji.
rozwińSpecjalizacje obszarowe:
- Strategie marketingowe i strategie marki
- Digital marketing
- Kampanie reklamowe
- E-commerce
- Komunikacja marketingowa