Jak zorganizowane są studia EMBA w CDV?
Poznaj wykładowców kierunku
Krzysztof Maślankowski
Krzysztof Maślankowski
CEO, CFO, Ph.d. Członek rad nadzorczych, CoachrozwińO mnie
rozwińWieloletni manager zarządzający specjalizujący się w dziedzinie finansów korporacyjnych, rynków kapitałowych, strategiach inwestycyjnych oraz analizie finansowej i controllingu.
rozwińWiceprezes Zarządu Liderio sp. z o.o., CFO (Solumus Group SA, Ekobenz Sp. z o.o., Creotech Instruments S.A.), Prezes Zarządu (Polski Holding Farmaceutyczny S.A.), Manager Inwestycyjny, Ekspert ds. wyceny biznesu (ARP S.A.), Kierownik Działu Analiz Ekonomicznych (MSP), Dyrektor finansowy (Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe „KONKRET” sp.j. i sp. z o.o.), Przewodniczący Rad Nadzorczych (Lubelski Węgiel “Bogdanka” – wprowadzenie spółki na GPW, wdrożenie SAP, MSR/MSSF, nadzór Komitet Audytu), Aircraft Maintenance Services, Ares, PHF, Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego. Członek Krajowego Komitetu Standardów Rachunkowości V kadencji, doradca podatkowy (nr wpisu 10766), licencja Ministerstwa Finansów, kwalifikacje głównego księgowego SKwP, Ekspert Funduszu Badań i Wdrożeń Innowacji, Trener biznesu.
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- Zarządzanie finansami przedsiębiorstw
- Controlling (biznesowy, finansowy, strategiczny)
- Rynek kapitałowy
- Finansowanie i wycena przedsiębiorstw
- Rachunkowość i analiza finansowa
Barbara Majer-Giernat
Barbara Majer-Giernat
Certyfikowany trener biznesu, przedsiębiorca oraz ekspert zarządzania i komunikacji w biznesie. Współwłaściciel i Członek Zarządu AHEAD GROUProzwińCertyfikowany trener biznesu, przedsiębiorca oraz ekspert zarządzania i komunikacji w biznesie. Współwłaściciel i Członek Zarządu AHEAD GROUP, właściciela trzech marek: Face2Face Smart Office Biuro na godziny, Ahead Capital oraz GoAhead Training.
rozwińO mnie
Jestem absolwentką Executive MBA oraz filologii angielskiej. Od zawsze moją pasją były proste metody na trudne zmiany, efektywne uczenie się i zdobywanie nowych kompetencji w biznesie. Jestem akredytowanym konsultantem systemu diagnozy osobowości zawodowej oraz zarządzania kompetencjami w firmach Facet5.
rozwińŁączę potencjał tego narzędzia z moją wiedzą oraz ponad 20 letnim doświadczeniem w zakresie projektów rozwojowych. Dzięki temu klienci, z którymi pracuję uzyskują głębokie oraz trwałe zmiany, które generują wzrost biznesu.
rozwińZrealizowałam ponad 4000 godzin warsztatów. Brałam udział w ponad 300 projektach wdrożeniowych dla firm w zakresie: rozwiązywanie problemów, zmiana, sprzedaż, zarządzanie i komunikacja. Skutecznie pomagam usprawnić komunikację oraz budować efektywne zespoły i długotrwałe relacje w biznesie.
Marcin Barański
Marcin Barański
Dyrektor Generalny / Członek Zarządu Grupy Kapitałowej VOXrozwińDyrektor generalny w Grupie Kapitałowej VOX, prezes zarządu VOX Detal S.A. Wcześniej, jako dyrektor ds. marketingu i sprzedaży, a następnie wiceprezes zarządu odpowiadałem za obszary marketingu, sprzedaży i logistyki w Grupie Tubądzin.
rozwińPełniłem również funkcje prezesa zarządu Megastore.pl S.A. oraz dyrektora handlowego Grupy Balex Metal.
Joanna Janowicz
Joanna Janowicz
Właściciel w THINK BIG ConsultingrozwińO mnie
rozwińWłaściciel w THINK BIG.
rozwińJestem autorką książki „ByćSobą. Żyć tak, by niczego nie żałować” i 1. w Europie warsztatu z wystąpień i skutecznej komunikacji na koronie stadionu: Extreme Public Speaking.
rozwińRazem z mężem stworzyła ogólnopolski projekt edukacyjny Mind & Business Academy – czyli roczny mentoring z ŻYCIA i emocji. Występuję i wprowadzam efektywne programy dla firm. Odpowiadałam za komunikację 2 największych wydarzeń sportowo-kulturalnych: EURO 2012 w Poznaniu i rozwój Stadionu Narodowego. Jako ekspert oraz rzecznik i szef komunikacji UEFA Fan Zone, ponad 500 razy występowałam dla mediów w Polsce i za granicą, m.in. w dokumencie dla Discovery Int. Laureatka „Złotych Spinaczy”, nominowana do nagrody człowieka roku BRIEF.
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- Komunikacja i personal branding
- Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
- Rozwój potencjału w biznesie i życiu: flow, wartości, powołanie.
Paweł Muzyczyszyn
Paweł Muzyczyszyn
Trener, coach ICF, menedżer zespołów handlowychrozwińO mnie
- Wieloletni menedżer związany z branżą finansową oraz IT.
- Partner Zarządzający w firmie konsultingowej GROW
- Wykładowca na studiach podyplomowych w zakresie zarządzania i sprzedaży (EMBA)
- Coach ACC International Coach Federation.
- Występuje jako prelegent na konferencjach poświęconych zarządzaniu i sprzedaży
- Publikuje w prasie branżowej: Personel i Zarządzanie, Nowa Sprzedaż, As Sprzedaży, Szef Sprzedaży, Marketer Plus
- Tworzy podcast dla szefów sprzedaży CEL_NA SPRZEDAŻ
- Autor książki „Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty”
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- Rozwój kompetencji zarządzania sprzedażą
- Rozwój kompetencji sprzedażowych
- Rozwój kompetencji menedżerskich w obszarach produkcyjnych
- Coaching biznesowy
- Transfer psychologii do biznesu
Kinga Matysiak
Kinga Matysiak
Project Manager | CEO w Mindstream Sp. z o.o.O mnie
rozwińKierownik merytoryczny kierunku Zarządzanie projektami.
rozwińTrener zarządzania projektami i kompetencji społecznych, autor programów szkoleniowych i edukacyjnych. Przeszkoliła ponad 4 500 osób.
rozwińOd 2002 roku prowadzę szkolenia biznesowe w oparciu o autorskie gry i narzędzia pracy. Specjalizuję się w szkoleniach z zarządzania projektami, komunikacji, autoprezentacji, przywództwa, budowania zespołu. Jestem trenerem AgilePM® oraz Change Management®, akredytowanym trenerem PRINCE2® oraz Management of Value®. Posiadam akredytację facylitatora Management 3.0.
rozwińJestem Prezesem firmy szkoleniowej MINDSTREAM sp. z o.o., oferującej szeroki zakres szkoleń certyfikowanych z zarządzania projektami i procesami. Doświadczenie w biznesie zdobywałam pracując jako kierownik projektów, wprowadzałam nowe produkty na rynek, odpowiadałam za sprzedaż i marketing produktów już istniejących. Prowadziłam projekty informatyczne, marketingowe oraz edukacyjne.
rozwińProwadziłam zajęcia na studiach podyplomowych zarządzaniem projektami, m.in. w Collegium Da Vinci w Poznaniu, Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni, Uniwersytecie Zielonogórskim, Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu, Uczelni Łazarskiego w Warszawie.
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- zarządzanie projektami,
- management,
- umiejętności społeczne.
Mariusz Frątczak
Mariusz Frątczak
Dyrektor Generalny Collegium Da VincirozwińO mnie
rozwińDyrektor Generalny Collegium Da Vinci, ekspert ds. Strategii i Zarządzania Wartością Sprzedaży, doradca biznesowy startupów z branży e- commerce.
rozwińMam 22 lata doświadczenia zawodowego w marketingu i sprzedaży.
rozwińPrzeprowadziłem ponad 200 projektów badawczo – konsultingowych w sektorze bankowości, usług finansowych, usług edukacyjnych, energii odnawialnej (farm wiatrowych) czy FMCG.
rozwińZdobywałem doświadczenie w takich firmach jak mBank, TEB SA, RB Expert SA, Goldenegg SA, Windway sp. z o.o., Conneco sp. z o.o., Molok Polska sp. z o.o. czy Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia sp. z o.o, Collegium Da Vinci.
rozwińProwadziłem projekty dla takich klientów jak mBank, MultiBank, PKO Bank Polski, Millennium, Jubiler Bukowscy, Stomatologie Dental, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, TEB Akademia, portale Umownik.pl, czy Załap.pl.
rozwińDoradzałem czołowym polskim bankom oraz instytucjom edukacyjnym w kwestiach wdrażania strategii sprzedaży, a w ostatnich latach polityki cenowej.
rozwińSpecjalizacje obszarowe:
- Obsługa klienta
- Strategie sprzedaży
- Negocjacje biznesowe
Hanna Kronszmyt
Hanna Kronszmyt
Kierownik Kadr i Płac, trenerrozwińO mnie
rozwińMoja wizja pracy w zarządzaniu zasobami ludzkimi to mieszanka zaangażowanej troski o innych i rzetelnej ciekawości. Od lat spełniam swoje młodzieńcze marzenie o pracy z ludźmi i dla ludzi. Dziś, kiedy każdy szczebel pracy w HR w bardzo różnych organizacjach i firmach jest mi znany, moim napędem do dalszego zgłębiania tego, co innowacyjne, nieoczywiste jest potrzeba dzielenia się z innymi.
rozwińI to marzenie udaje mi się z sukcesem realizować, jako wykładowca MBA w szacownych murach CDV.
rozwińJestem gorącym orędownikiem wdrażania nowoczesnych rozwiązań zarządczych w zakresie polityki kadrowo – płacowej.
rozwińDziś wiem, że w HR nie ma zagrożeń, są tylko wyzwania, można zdziałać mnóstwo wspaniałych rzeczy, przeprowadzić wiele fascynujących zmian.
rozwińMój życiorys wypełniają lata licznych doświadczeń, dziś jestem menadżerem HR w grupie Leclerc – widzę wyraźnie, że nadchodzące lata to świetny czas dla nas nowoczesnych, świadomych, dbających o drugiego człowieka Kadrowców przez duże K.
rozwińZnam od podszewki zagadnienia i wyzwania współczesnych organizacji i ich menadżerów.
rozwińPraca z nimi oraz ich sukces, z reminiscencjami, których do mnie powracają, czynią mnie spełnionym, kadrowcem i wykładowcą. Mam poczucie misji, dlatego wkładam tyle serca w dbałość o rozwój i sukces moich podopiecznych.
rozwińA w życiu po pracy? Nauczyłam się cenić chwilę. Uśmiech szczęśliwego dziecka, pachnący kawą poranek na plaży, zapach biblioteki, szmer teatralnego hallu, wiatr przewracający karty dobrej książki niedbale pozostawionej na tarasie. A czasem noc pod innymi gwiazdami – z krzyżem południa w roli głównej.
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- Prawo pracy
- Prawo cywilne
- Prawo ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
- Prawo podatkowe w zakresie PIT
- Wynagrodzenia
Maciej Krotoski
Maciej Krotoski
Adwokat, Partner zarządzający M. Krotoski Adwokaci i Radcy Prawni sp.k.rozwińO mnie
rozwińJako prawnik biznesowy specjalizuję się od ponad 10 lat w kompleksowej obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych, sporach sądowych, zagadnieniach związanych z procesami inwestycyjnymi oraz planowania spadkowego.
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- wsparcie prawne przedsiębiorstw
- zabezpieczenie interesów średnich i dużych przedsiębiorstw
- obsługa podmiotów gospodarczych
- prawo inwestycyjne
- nieruchomości
- prawo handlowe
- sukcesja
Piotr Jaszczak
Piotr Jaszczak
Ekspert zarządzania procesami w biznesierozwińDoradztwo operacyjne | doradztwo strategiczne
rozwińSpecjalizuje się w zarządzaniu projektami, zarządzaniu zmianą, jakością, procesami i ich mapowaniem. Przygotowuje organizacje do wdrożenia systemów zarządzania jakością na bazie norm IS0 9001 i ISO 20000 (opracowanie dokumentacji systemowej, mapowanie procesów, przygotowanie do audytu). Zajmuje się diagnozą przedsiębiorstw, analizą ryzyka i budżetowaniem. Przez blisko 30 lat związany z firmą IT. Stworzył sieć 14. oddziałów firmy i zarządzał zespołem 130. pracowników na terenie całego kraju.
Łukasz Kuciński
Łukasz Kuciński
Prezes Zarządu AMS PrestigerozwińO mnie
rozwińPrezes Zarządu AMS PRESTIGE – Akademia Menedżera Sprzedaży.
rozwińPosiadam ponad 10 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania, sprzedaży i marketingu.
rozwińW latach 2003 – 2011 byłem Dyrektorem Działu Nauczania Języków Obcych w WSiP. Organizowałem konferencje na temat sprzedaży i przedsiębiorczości. Występowałem jako prelegent i mówca na konferencjach: Nowoczesne Techniki Sprzedaży.
rozwińPartner merytoryczny studiów podyplomowych Akademia Menedżera Sprzedaży.
rozwińProwadzę bloga o Sprzedaży, Zarządzaniu i Marketingu, jestem stałym autorem magazynu World Business Class.
rozwińJestem współautorem książki „Firma Jako Całość – Porządkowanie Chaosu Korporacyjnego”, Onepress 2019.
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- Marketing
- Sprzedaż
- Zarządzanie
Regina May
Ekspert ds. strategii personalnych, HR Business PartnerrozwińO mnie
rozwińPraktyk biznesu, Trener, HR Biznes Partner,
rozwińOd 21 lat jestem zawodowo związana z zasobami ludzkimi, Menedżerka działu szkoleń, Dyrektor personalna, HR Business Partner (FMCG, produkcja, IT, logistyka).
rozwińByłam menedżerka zespołów sprzedaży, trenerów wewnętrznych, HR Business Partnerów, specjalistów i kierowników personalnych (Grupa Muszkieterów, Eureka Group, Żabka Polska, Upright Group)
rozwińWystępuję na konferencjach branży HR (HRFactor, Learning&Development – Rzeczpospolita, ROC, Elevato)
rozwińWykładam na uczelniach wyższych w Poznaniu Collegium Da Vinci, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
rozwińJestem trener specjalizującym się w szkoleniach z zakresu zarządzania strategicznego zasobami ludzkimi oraz warsztatach zwiększających efektywność zespołów m.in. w zakresie organizacji pracy, zarządzania, komunikacji, współpracy.
rozwińPracuję jako konsultant HR realizujący projekty doradcze w zakresie strategii personalnych, systemów ocen, optymalizacji kosztów zatrudnienia, ścieżek kariery, systemów motywacyjnych, zarządzania przez cele, budowania wizerunku pracodawców.
rozwińDoradca zawodowy, łowca talentów.
rozwińJestem jedną z założycielek Fundacji „Anioły Edukacji”
rozwińPracowałam i szkoliłam m.in. dla Grupy Muszkieterów – Intermarche, Bricomarche, Bimex, Eureka Group S.A., Urzędu Marszałkowskiego w Poznaniu, Grupy Orlen, ROC Group, Żabka Polska sp. z o.o., Corol, Branch Brothers, Millano, Nesperta, Śnieżka, Procorol, PMT, Rzeczpospolita i innych firm z branży wydawniczej, produkcyjnej, handlowej, IT
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi
- HR Business Partner
- Systemy ocen i motywacyjne
- Zarządzanie zespołem
- Marketing Rekrutacyjny
Michał Pawlik
Michał Pawlik
C-level manager w instytucjach finansowych oraz technologicznych, przedsiębiorcarozwińO mnie
rozwińWspółtwórca i prezes SMEO – niezależnej firmy faktoringowej, dostarczającej rozwiązania finansowania faktur firmom z sektora MŚP. Zanim założyłem SMEO w styczniu 2017, stworzyłem dla Getin Holding w 2011 roku firmę faktoringową Idea Money – która po trzech latach została sprzedana za 170 milionów złotych.
rozwińJestem także twórcą eFaktoring.pl, pierwszej w pełni online’owej usługi pożyczek pod fakturę dla mikrofirm.
rozwińJestem wykładowcą studiów MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz studiów podyplomowych Uniwersytetu Warszawskiego.
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- Zarządzanie
- IT
- Marketing
- Sprzedaż
Kamila Piernik-Wierzbowska
Kamila Piernik-Wierzbowska
Radca prawny, doktor nauk prawnych, prawnik biznesowyrozwińO mnie
rozwińRadca Prawny, Dyrektor Zarządzający w Kancelarii M. Krotoski Adwokaci i Radcy Prawni w Poznaniu
rozwińZapewniam kompleksową obsługę prawną małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, głównie w zakresie prawa cywilnego, gospodarczego i postępowań sądowych, prowadzenie projektów biznesowych.
rozwińRadca Prawny w Generali Życie TU S.A. i Concordia Polska TUW
rozwińPrawnik korporacyjny in-house sektora finansowego. Konsultacje prawne działów biznesowych w prowadzonych i planowanych projektach, wsparcie prawne Zarządu, obsługa korporacyjna i compliance.
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- Prawo w biznesie
- Projekty biznesowo – prawne
- Odpowiedzialność odszkodowawcza
Krzysztof Rapacz
Krzysztof Rapacz
Manager Komunikacji Wewnętrznej, CSR i PR, Event Manager, Copywriter, Konferansjer, Właściciel w QMAGINErozwińO mnie
rozwińPraktyk w zakresie tworzenia strategii i realizacji działań z obszaru nowoczesnej Komunikacji Wewnętrznej oraz CSR dla dużych przedsiębiorstw z branży e- commerce, IT oraz logistyki. Od ponad 10 lat przekładam cele strategiczne firm na działania angażujące pracowników i wspierające budowanie kultury organizacyjnej. Doświadczenie w Komunikacji Wewnętrznej, CSR i PR zdobywałem m.in. w Allegro, Amazon, H&M oraz RTB House. Odpowiadałem również za tworzenie od podstaw projektów i eventów wspierających cele społecznej odpowiedzialności biznesu w połączeniu z działaniami public policy.
Paweł Świderski
Paweł Świderski
Head of Operations OLX Central Southern Europe Certified COPC Implementation LeaderrozwińO mnie
rozwińW serwisie Grupie OLX odpowiadam za operacyjne wsparcie użytkowników i klientów biznesowych serwisu OLX w krajach Europy Centralnej i Południowej. Jestem absolwentem studiów MBA oraz podyplomowych studiów z zakresu ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa teleinformatycznego. Przed dołączeniem do OLX, przez ponad dwa lata wspierałem rozwój jednej z największych wielkopolskich agencji pracy tymczasowej. Wcześniej byłem menadżerem sprzedaży i telesprzedaży w wiodącym serwisie wyszukiwania lokalnego w Polsce.
rozwińSpecjalizacje obszarowe:
- obsługa klienta,
- customer experience,
- employee experience,
- sprzedaż, e-commerce,
- rynek pracy,
- rynek rekrutacji,
- narzędzia rekrutacyjne.
dr Rafał Prendke
dr Rafał Prendke
Wieloletni CEO w międzynarodowych koncernachrozwińO mnie
rozwińDoświadczony menadżer, łączący zainteresowania naukowe z praktyczną wiedzą pozyskaną w wielu krajach podczas pracy dla międzynarodowych korporacji. Przez ponad dwadzieścia lat zarządzał firmami różnych branż, gdzie przeprowadzał skomplikowane procesy restrukturyzacyjne, przejęcia i duże projekty inwestycyjne. Obecnie wykładowca Politechniki Poznańskiej, gdzie prowadzi badania i szkolenia z różnych aspektów zarządzania przedsiębiorstwem.
rozwińSpecjalizacje obszarowe
rozwińStrategie interkulturowe, przywództwo, praktyczne aspekty zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym
Tomasz Cieślak
Tomasz Cieślak
Ekspert | Kierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej, Rossmann PolskarozwińO mnie
rozwińKierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej, Rossmann Polska. Ekspert z zakresu komunikacji, public relations
rozwińZ branżą związany ponad 20 lat. Przez 7 lat pracował jako dziennikarz, w 2009 roku rozpoczął pracę w Dziale Public Relations Rossmanna prowadząc biuro prasowe spółki, pełniąc obowiązki rzecznika prasowego. Od 2013 roku jest kierownikiem Działu Komunikacji Wewnętrznej i odpowiada kompleksowo za komunikację wewnętrzną spółki z pracownikami blisko 1800 sklepów, trzech centrów logistycznych oraz central, a także za projekty motywacyjne i budujące zespoły. Tworzy scenariusze, koordynuje organizację firmowych wydarzeń, występuje w roli prowadzącego.
rozwińOdpowiadał m.in. za kompleksową realizację takich projektów eventowych jak jubileusze 20-lecia, 25-lecia i 30-lecia Rossmanna w Polsce, czy cyklicznych spotkań motywacyjno-integracyjnych dla zespołów drogerii, w których udział wzięło ponad 10 tys. pracowników. Nadzoruje realizację projektów specjalnych jak np. Bieg Ulicą Piotrkowską Rossmann Run w Łodzi. Był członkiem zespołu antykryzysowego powołanego przez Zarząd Rossmanna po ogłoszeniu stanu pandemii Covid-19 gdzie zajmował się efektywną i empatyczną komunikacją wewnętrzną, ale także projektami z zakresu społecznej odpowiedzialności.
rozwińPrelegent konferencji ICM 3/4, panelista Forum Branży Eventowej oraz Konferencji nt. Komunikacji Wewnętrznej Pulsu Biznesu. Laureat nagrody MP Power Awards 2019 w kategorii Marketer, Power Of Content Marketing Awards oraz Digital Excellence Awards 2022, za transformację cyfrową systemu komunikacji wizualnej dla klientów i pracowników Rossmann, gdzie pełnił rolę Project Managera. Wydawany pod jego kierownictwem magazyn dla pracowników Rossmanna był nagradzany w konkursach „Złote Szpalty” oraz Power Marketing Awards, Od 2020 związany z konkursem MP Power Awards w roli jurora, od 2023 roku członek kapituły największego konkursu komunikacji marketingowej na świecie Effie Awards.
rozwińAbsolwent dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowych studiów z zarządzania.
Sebastian Baranowski
Sebastian Baranowski
IT DirectorrozwińO mnie
rozwińMenedżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami, projektowaniu i wdrażaniu systemów IT, optymalizacji procesów, a także bezpieczeństwie IT. Pracował w BAE Systems, NetWorkS i T-Mobile, gdzie kierował zespołami programistów i administratorów baz danych oraz projektował i wdrażał systemy. W ARC Europe Polska, gdzie obecnie pełni funkcję dyrektora IT i Head of Group Development, kieruje zespołem ponad 40 osób, w tym analityków, programistów, testerów, inżynierów systemów i specjalistów helpdesk. Jego niewątpliwym sukcesem jest wdrożenie autorskiego systemu operacyjnego dla assistance (Atlas) w Polsce i we Francji. Jego wiedza i doświadczenie w dziedzinie IT stanowią cenny wkład dla każdej organizacji, która dąży do rozwoju i poprawy skuteczności swoich działań na polu technologicznym.
dr Tomasz Tomczak
dr Tomasz Tomczak
Prezes Zarządu i Wiceprezes Wykonawczy w Viessmann Technika Grzewcza Sp. z o.o.rozwińO mnie
rozwińMyślący przyszłościowo lider i strateg z udokumentowanymi sukcesami w zarządzaniu dużymi zespołami i kompleksowymi projektami. Jako Prezes Zarządu i Wiceprezes Wykonawczy w Viessmann Technika Grzewcza Sp. z o.o., odpowiadał za zakłady produkcyjne w Polsce, Niemczech, Francji i Szwajcarii, generując obrót ponad 0,5 miliarda euro oraz zatrudniając ponad 2000 pracowników. Wcześniej pełnił kluczowe role w Volkswagen Poznań, nadzorując inwestycje i rozwój nowych linii produkcyjnych. Ukończył studia doktoranckie z inżynierii mechanicznej oraz szereg programów menedżerskich i coachingowych w Polsce, Niemczech i USA.
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- Zarządzanie operacyjne i strategiczne: Motywowanie zmian operacyjnych, modernizacja procesów, budowanie i rozwój nowych zakładów produkcyjnych.
- Zarządzanie zespołami: Motywacja i rozwój zespołów, coaching i przywództwo.
- Optymalizacja procesów: Zwiększanie produktywności i rentowności poprzez metodologię Lean Manufacturing i Kaizen, optymalizacja procesów obsługi klienta.