FAQ – Collegium Da Vinci Poznań

STUDIA I STOPNIA: Ogólne zasady rekrutacji

  • Kiedy rozpoczyna się rekrutacja?

    Rekrutacja na studia trwa od 20 stycznia 2021 r. do wyczerpania wolnych miejsc.

    Prowadzimy rekrutację na studia tak długo, jak długo mamy wolne miejsca, ale nie dłużej niż do 30 września 2021 r.
    O przyjęciu decyduje kolejność składanych dokumentów. (uwaga dodatkowe zasady na kierunku Grafika TUTAJ).

  • Ile jest dostępnych miejsc na kierunkach?

    Limity miejsc na wybranych kierunkach określone są w Zasadach Rekrutacji. Zasady Rekrutacji 2021/2022 dostępne są TUTAJ

  • Jak mogę zapisać się na studia?

    Aby zapisać się na studia należy:

    1. wypełnić formularz rekrutacyjny na stronie rekrutacja.cdv.pl
    2. dostarczyć komplet dokumentów

    Dokumenty można składać osobiście, pocztą tradycyjną lub online. Szczegóły opublikowaliśmy TUTAJ

    O przyjęciu na studia decyduje kolejność składania dokumentów.

  • Dodatkowe zasady rekrutacji na grafikę - rozmowa kwalifikacyjna z autoprezentacją portfolio.
    REKRUTACJA NA KIERUNEK GRAFIKA W TRYBIE STACJONARNYM I NIESTACJONARNYM ODBYWA SIĘ W DWÓCH TURACH (OKRESACH CZASOWYCH).

    Pierwsza tura rekrutacji na kierunek Grafika:

    Etap I – składanie dokumentów: do 08 lipca 2021 roku

    Do II etapu rekrutacji dopuszczone zostaną osoby, które:

    • wypełnią formularz rekrutacyjny (zapisz się)
    • dostarczą wymagane dokumenty rekrutacyjne za pomocą aplikacji Umownik (informacje o dokumentach w kroku  nr. 4)

    Etap II – rozmowa kwalifikacyjna z prezentacją swojego portfolio: 14 – 15 -16 lipca 2021 roku w godzinach 9:00 – 17:00 (zaproszenie na rozmowę ze wskazaną datą i godziną przesłane zostanie mailowo 10 lipca 2021 roku).

    Na rozmowę kwalifikacyjną należy zabrać swoje portfolio. Wymagana zawartość teczki to: od 7 do 10 prac graficznych, rysunkowych lub malarskich w preferowanym formacie: B2 (70/50cm). Prace nie mogą przekraczać formatu B1 (100X70cm). W trakcie rozmowy Kandydat może także zaprezentować animację własnego autorstwa.

    Rozmowa kwalifikacyjna ma na celu poznanie motywacji i inspiracji Kandydata oraz polega na autoprezentacji prac rysunkowych, malarskich i graficznych. Przy ocenie II etapu rekrutacji będą brane pod uwagę następujące kryteria: artystyczny poziom przedstawianych prac, kreatywność oraz wiedza ogólna.

    Kandydaci, którzy nie będą mieli ze sobą portfolio, nie będą mogli podejść do rozmowy kwalifikacyjnej.

    Dopuszczenie do rozmowy odbędzie się na podstawie okazania dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz pisemnego oświadczenia, że przedstawione prace są wyłącznie autorstwa Kandydata i nie naruszają praw autorskich osób trzecich.

    Ogłoszenie wyników nastąpi do dwóch dni po zakończeniu etapu II.

    —————————————————————————————————————-

    Druga tura rekrutacji na kierunek Grafika:

    Etap I – składanie dokumentów do 31 sierpnia 2021 roku.

    Do II etapu rekrutacji dopuszczone zostaną osoby, które:

    • wypełnią formularz rekrutacyjny (zapisz się)
    • dostarczą wymagane dokumenty rekrutacyjne za pomocą aplikacji Umownik (informacje o dokumentach w kroku  nr. 4)

    Etap II – rozmowa kwalifikacyjna z prezentacją swojego portfolio: 06 – 07 września 2021 roku w godzinach 9:00 – 17:00 (zaproszenie na rozmowę ze wskazaną datą i godziną przesłane zostanie mailowo do 02 września 2021 roku).

    Ogłoszenie wyników nastąpi do dwóch dni po zakończeniu etapu II.

    ———————————————————————————————————

    Uczelnia zastrzega sobie możliwość wybrania mniejszej liczby osób w przypadku, gdy poziom prac będzie niezadowalający oraz do przeprowadzenia dodatkowej, trzeciej tury rekrutacji.

  • Mój formularz został anulowany po 7 dniach. Co mogę teraz zrobić?

    Poinformuj nas mailowo lub telefonicznie o chęci powrotu do procesu rekrutacji. Twój formularz nie został usunięty i możemy go przywrócić – pod warunkiem, że na wybranym przez Ciebie kierunku studiów wciąż mamy wolne miejsca. Nie wypełniaj formularza ponownie.

  • Kiedy dowiem się czy zostałem/am przyjęty/a na studia?

    Po wypełnieniu formularza oraz złożeniu kompletu dokumentów status Twojego zgłoszenia zmieni się na przyjęty. Jest to miejsce gwarantowane na studiach (Wyjątkiem jest proces rekrutacji na grafikę.).

  • Zapisałem/am się już na studia, ale chcę zmienić tryb/kierunek studiów. Co zrobić?

    Poinformuj nas mailowo lub telefonicznie o chęci zmiany. Wyjaśnimy co trzeba zrobić i wprowadzimy ewentualna zmianę – pod warunkiem, że na wybranym przez Ciebie nowym trybie/kierunku studiów wciąż mamy wolne miejsca. Nie wypełniaj formularza ponownie.

  • Kiedy odbywają się zajęcia na studiach niestacjonarnych?

    Zajęcia w trybie niestacjonarnym realizowane są w soboty i niedziele średnio dwa razy w miesiącu. Harmonogram roku akademickiego dostępny jest zazwyczaj w okolicach sierpnia/września.

  • Kiedy będzie dostępny plan zajęć?

    Indywidualne plany zajęć udostępniane są studentom na kontach Wirtualnej Uczelni dwa tygodnie przed pierwszymi zajęciami.

  • Do kiedy muszę opłacić pierwszą ratę czesnego?

    Pierwsza płatność naliczana jest 5 października.

  • Wynik maturalne - czy mają wpływ na rekrutację? Jak liczone są punkty?

    O przyjęciu na studia decyduje kolejność składanych dokumentów. Przedmioty zdawane na maturze oraz wyniki maturalne nie są decydujące.

  • Czy mogę starać się o stypendia?

    Szczegółowe informacje o stypendiach znajdziesz TUTAJ

STUDIA I STOPNIA: Tegoroczni maturzyści

Tegoroczni absolwenci studiów I stopnia

UWAGA! Kwestie związane z COVID - 19

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.