FAQ – Collegium Da Vinci Poznań

STUDIA I STOPNIA: Ogólne zasady rekrutacji

  • Kiedy rozpoczyna się rekrutacja?

    Rekrutacja na studia trwa od lutego 2020 r. do wyczerpania wolnych miejsc.

    Prowadzimy rekrutację na studia tak długo, jak długo mamy wolne miejsca, ale nie dłużej niż do 30 września 2020 r.  O przyjęciu decyduje kolejność składanych dokumentów.

  • Ile jest dostępnych miejsc na kierunkach?

    Limity miejsc na wybranych kierunkach określone są w Zasadach Rekrutacji. Zasady Rekrutacji 2020/2021 dostępne są TUTAJ

  • Jak mogę zapisać się na studia?

    Aby zapisać się na studia należy:

    1. wypełnić formularz rekrutacyjny na stronie rekrutacja.cdv.pl
    2. dostarczyć komplet dokumentów

    Dokumenty można składać osobiście, pocztą tradycyjną lub online. Szczegóły opublikowaliśmy TUTAJ

    O przyjęciu na studia decyduje kolejność składania dokumentów.

  • Dodatkowe zasady rekrutacji na grafikę - rozmowa kwalifikacyjna z autoprezentacją portfolio.
    REKRUTACJA NA KIERUNEK GRAFIKA W TRYBIE STACJONARNYM I NIESTACJONARNYM ODBYWA SIĘ W DWÓCH TURACH (OKRESACH CZASOWYCH).

    Etap I – wypełnienie formularza oraz złożenie dokumentów: do 25.07.2020 roku

    Do II etapu rekrutacji przyjęte zostaną osoby, które w terminie do 25.07.2020 roku:

    1. zarejestrują się na stronie rekrutacja.cdv.pl wypełniając internetowy formularz rekrutacyjny,

    2. dostarczą dokumenty za pomocą aplikacji Umownik

    3. prześlą na adres grafika@cdv.pl:

    – krótki list motywacyjny, zapisany w formacie PDF, opatrzony nazwą wg wzoru [imię]_[nazwisko]_listmotywacyjny.pdf

    — podpisany skan oświadczenia kandydata, że przedstawione prace są jego wyłącznego autorstwa i nie naruszają praw osób trzecich, zapisany w formacie PDF, opatrzony nazwą wg wzoru [imię]_[nazwisko]_oswiadczenie.pdf

    — w przypadku maturzystów 2020, konieczny jest skan podpisanego oświadczenia kandydata, że oczekuje na wydanie świadectwa maturalnego, zapisany w formacie PDF, opatrzony nazwą wg wzoru [imię]_[nazwisko]_oswiadczenie2.pdf)

    — portfolio składające się minimalnie z 5, a maksymalnie z 10 prac graficznych, rysunkowych lub malarskich autorstwa kandydata, zapisane w formacie JPEG, opatrzone nazwą wg wzoru [imię]_[nazwisko]_praca_[nr kolejny pracy].jpg. Preferowana wielkość plików: 72dpi, max. 1920 x 1080px. W przypadku animacji kandydat przesyła link przekierowujący do niej (Youtube, Vimeo).

    Dopuszcza się również przesłanie linku do portfolio w formie wirtualnej galerii prac (np. Behance, DeviantArt).

    Nie będą rozpatrywane prace umieszczone na dyskach zewnętrznych typu Google dysk, Dropbox, czy też archiwa spakowane ZIP.

    Etap II – weryfikacja portfolio przez Komisję rekrutacyjną w dniach 27-30 lipca 2020 roku. Etap II rekrutacji polega na ocenie prac, ma także na celu poznanie motywacji i inspiracji kandydata. W trakcie oceny pod uwagę brane są następujące kryteria: poziom artystyczny przedstawionych prac, kreatywność.

    Ogłoszenie wyników nastapi 05.08.2020 roku.

    Uczelnia zastrzega sobie możliwość wybrania mniejszej liczby osób w przypadku, gdy poziom prac będzie niezadowalający oraz do przeprowadzenia dodatkowej tury rekrutacji.

  • Mój formularz został anulowany po 7 dniach. Co mogę teraz zrobić?

    Poinformuj nas mailowo lub telefonicznie o chęci powrotu do procesu rekrutacji. Twój formularz nie został usunięty i możemy go przywrócić – pod warunkiem, że na wybranym przez Ciebie kierunku studiów wciąż mamy wolne miejsca. Nie wypełniaj formularza ponownie.

  • Kiedy dowiem się czy zostałem/am przyjęty/a na studia?

    Po wypełnieniu formularza oraz złożeniu kompletu dokumentów status Twojego zgłoszenia zmieni się na przyjęty. Jest to miejsce gwarantowane na studiach (Wyjątkiem jest proces rekrutacji na grafikę.).

  • Zapisałem/am się już na studia, ale chcę zmienić tryb/kierunek studiów. Co zrobić?

    Poinformuj nas mailowo lub telefonicznie o chęci zmiany. Wyjaśnimy co trzeba zrobić i wprowadzimy ewentualna zmianę – pod warunkiem, że na wybranym przez Ciebie nowym trybie/kierunku studiów wciąż mamy wolne miejsca. Nie wypełniaj formularza ponownie.

  • Kiedy odbywają się zajęcia na studiach niestacjonarnych?

    Zajęcia w trybie niestacjonarnym realizowane są w soboty i niedziele średnio dwa razy w miesiącu. Harmonogram roku akademickiego dostępny jest zazwyczaj w okolicach sierpnia/września.

  • Kiedy będzie dostępny plan zajęć?

    Indywidualne plany zajęć udostępniane są studentom na kontach Wirtualnej Uczelni dwa tygodnie przed pierwszymi zajęciami.

  • Do kiedy muszę opłacić pierwszą ratę czesnego?

    Pierwsza płatność naliczana jest 5 października.

  • Wynik maturalne - czy mają wpływ na rekrutację? Jak liczone są punkty?

    O przyjęciu na studia decyduje kolejność składanych dokumentów. Przedmioty zdawane na maturze oraz wyniki maturalne nie są decydujące.

  • Czy mogę starać się o stypendia?

    Szczegółowe informacje o stypendiach znajdziesz TUTAJ

STUDIA I STOPNIA: Tegoroczni maturzyści

Tegoroczni absolwenci studiów I stopnia

UWAGA! Kwestie związane z COVID - 19

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.