Marketing internetowy – Collegium Da Vinci Poznań
Adam Kuta
Student marketingu internetowego
II stopnia | Stacjonarne | Niestacjonarne

Marketing internetowy

Zostań:

  • specjalistą ds. sprzedaży internetowej
  • e-commerce managerem
  • content managerem treści e-commerce
  • administratorem serwisów sprzedażowych
  • analitykiem sprzedaży e-commerce

Ścieżka specjalizacyjna:

  • e-commerce manager

Opis

Pracuj w zawodach przyszłości związanych z internetem! Łącz kompetencje miękkie z wiedzą techniczną i wyprzedź konkurencję!

Marketing internetowy to interdyscyplinarne studia magisterskie, podczas których rozwiniesz kompetencje z zakresu:

  • Komunikacji masowej i spersonalizowanej w projektowaniu systemów internetowych i/lub komunikatów internetowych w technologii XHTML, CSS, Java Script i PHP.
  • Będziesz budować przestrzeń internetową w warstwie technologicznej (fizyczne serwisy i platformy internetowe) oraz w zakresie treści dostosowanych do docelowego odbiorcy (przedstawienie oferty i oprawa graficzna).
  • Zgłębisz też wiedzę o świecie mediów, komunikacji i kontekstach społecznych w nowych technologiach.

Kierunek powstał w ścisłej współpracy z Izbą Gospodarki Elektronicznej, która wyznacza trendy w branży e-commerce.

Studia na kierunku marketing  internetowy II stopnia skierowane są do absolwentów dowolnych kierunków posiadających tytuł licencjata, inżyniera lub magistra, którzy na bazie wiedzy ekonomicznej i marketingowej chcą nabyć umiejętności i kompetencje niezbędne do prowadzenia handlu w internecie.

Kandydaci po innych kierunkach niż Mediaworking I stopnia w celu uzupełnienia wiedzy, w pierwszym semestrze nauki wezmą udział w bezpłatnym module uzupełniającym: Podstawy pracy Mediaworkera.

Specjalizacja

E-commerce manager

Po ukończeniu specjalizacji E-commerce manager będziesz potrafił tworzyć oraz zarządzać ofertami produktowymi w przestrzeni sieci. Nabędziesz umiejętność prowadzenia handlu za pośrednictwem sklepów internetowych, portali aukcyjnych i innych form sprzedaży w Internecie. Całość kompetencji będzie obudowana wiedzą ekonomiczną oraz marketingową, wspomagającą twarde kompetencje związane z tworzeniem internetowych platform sprzedażowych.

Wybierz tę specjalizację, jeśli chcesz

  • tworzyć i wdrażać platformy sprzedażowe w Internecie
  • konstruować reklamy video oraz animacje reklamowe w mediach elektronicznych
  • konstruować reklamy graficzne i tekstowe na potrzeby e-commerce
  • wykorzystać w praktyce podstawy makroekonomii i mikroekonomii w handlu internetowym
  • zarządzać finansami przedsiębiorstw internetowych
  • zarządzać firmą internetową
  • konstruować strategie reklamowe oraz strategie zarządzania mediami
  • realizować badania marketingowe w przestrzeni Sieci
  • konstruować oferty sprzedażowe z wykorzystaniem najnowszych technologii i mediów analitycznych (m.in. eyetracker)

Perspektywy zawodowe

  • e-commerce manager
  • twórca i administrator sklepu internetowego
  • content manager treści e-commerce
  • specjalista ds. sprzedaży internetowej
  • specjalista ds. monetyzacji
  • specjalista ds. promocji i reklamy w przedsiębiorstwie internetowym
  • administrator serwisów sprzedażowych
  • analityk sprzedaży e-commerce
  • konsultant ds. sprzedaży internetowej

Proponowane moduły

  • podstawy ekonomii a nowe media
  • zarządzanie firmą internetową w dobie nowych technologii
  • prawo handlowe a nowe media
  • platformy sprzedażowe w internecie
  • badania marketingowe wspierające sprzedaż online
  • konstruowanie komunikatów reklamowych na potrzeby e-commerce

Pamiętaj, że:

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze obok umiejętności specjalistycznych, są tzw. umiejętności miękkie takie jak: zarządzanie projektem, skuteczna komunikacja, praca w zespole czy autoprezentacja, której nabędziesz w Collegium Da Vinci.

Uczelniane biuro karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Możesz otrzymać dofinansowanie studiów w formie stypendium socjalnego czy stypendium Rektora.

Program Erasmus umożliwi Ci podjęcie nauki na partnerskich uczelniach w Europie.

Przeciętne wynagrodzenie osoby pracującej na stanowisku e-commerce managera wynosi 10 500 zł brutto i jest o 5900 zł wyższe od przeciętnego wynagrodzenia w Polsce.

Źródło: Pracuj.pl

Opinie o kierunku

Izabella Bekas-Kwaśniewska

Doradca klienta biznesowego
Zapraszam do kontaktu
697 230 138

    [recaptcha]

    Administratorem danych jest Collegium Da Vinci z siedzibą przy ul. gen. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań. Pełny dokument Polityki Prywatności znajdziesz tutaj

    Dlaczego warto

    • Dodatkowe certyfikaty o nabyciu kompetencji w Twoim CV

      Podczas studiów, po ukończeniu konkretnych kursów otrzymasz certyfikaty lub zaświadczenie o nabyciu kompetencji, które poszerzą Twoje CV.

    • Learning by Doing

      Wyznajemy zasadę „learning by doing” – 80% zajęć ma wymiar praktyczny. Wiedzę i doświadczenie zdobywasz podczas warsztatów w małych grupach, ćwiczeń, dodatkowych spotkań z praktykami z firm partnerskich Collegium Da Vinci oraz w ramach projektów indywidualnych i zbiorowych.

    • Zajęcia w pracowniach komputerowych

      Część zajęć, głównie warsztatów związanych z obróbką grafiki i wideo odbywa się w salach komputerowych z wykorzystaniem najnowszych wersji oprogramowania Adobe.

    • Kompetencje miękkie i technologiczne

      Połączysz kompetencje miękkie z umiejętnościami technicznymi, wykorzystując technologie takie jak: XHTML, CSS, Java Script i SQL.

    • Bezpłatny moduł uzupełniający wiedzę

      Kandydaci po innych kierunkach niż Mediaworking I stopnia w celu uzupełnienia wiedzy, w pierwszym semestrze nauki wezmą udział w bezpłatnym module uzupełniającym „Podstawy pracy Mediaworkera”.

    • Microsoft Office ProPlus 365

      Jako student CDV otrzymasz bezpłatnie pakiet oprogramowania Microsoft Office ProPlus 365.

    • Dodatkowe przedmioty związane z innymi kierunkami

      Chcemy, aby studenci mogli rozwijać się całościowo i zgodnie ze swoją wizją, dlatego możesz wybrać dodatkowe przedmioty związane z innymi kierunkami dostępnymi w CDV, m.in. informatyką, zarządzaniem kreatywnym, grafiką, doradztwem i coachingiem, informatycznymi technikami zarządzania lub Data Science.

    • Spotkania branżowe

      Możesz nie tylko uczestniczyć w ciekawych imprezach branżowych odbywających się cyklicznie na uczelni, takich jak m.in. konferencja „Marketing i technologia” czy Spotkania Biznesowe w Rotundzie, ale także je współtworzyć.

    • Rozpocznij studia mimo późniejszej obrony

      W roku akademickim 2022/2023 możesz rozpocząć naukę jako wolny słuchacz, na studiach II stopnia w Collegium Da Vinci. Nie musisz czekać na obronę swojej pracy licencjackiej/inżynierskiej! Dyplom możesz dostarczyć do 31/01/2023.

    Program studiów

    Studia stacjonarne

    • 2 lata

      Czas trwania

    • 4

      Liczba semestrów

    • 1236

      Liczba godzin

    Studia niestacjonarne

    Zajęcia weekendowe wg. harmonogramu

    • 2 lata

      Czas trwania

    • 4

      Liczba semestrów

    • 936

      Liczba godzin

    Kadra

    mgr Ewa Bujak

    wykładowca

    mgr Ewa Bujak

    wykładowca

    O mnie

    rozwińAbsolwentka Politologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Były dziennikarz, rzecznik prasowy i Manager Public Relations.

    rozwińOd ponad 10 lat pomagam budować reputację firm i marek osobistych, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych. Zarządzałam projektami Public Relations dla takich firm, jak: Kompania Piwowarska, Skoda Auto Polska, Volkswagen Group Polska, GlaxoSmithKline, Bank Pocztowy, Hicron, Grupa Nickel, Fibar Group. Obecnie wykładam i prowadzę szkolenia z komunikacji społecznej, wystąpień publicznych, public relations, komunikacji wewnętrznej, Employer Brandingu, CSR i komunikacji kryzysowej.

    Ciekawi mnie

    rozwińWszystko co związane jest z komunikacją między ludźmi oraz z komunikacją na linii…człowiek – sztuczna inteligencja (AI).

    rozwińW wolnej chwili uciekam w góry. Lubię kabaret (ale tylko dobry!)

    dr Mateusz Karatysz

    wykładowca

    Spotkajmy się na:

    Edukacja Prorozwojowa

    Mediaworking

    dr Mateusz Karatysz

    wykładowca

    O mnie

    rozwińDziennikarz, fotograf freelancer, płynnie poruszający się pomiędzy nowymi i tradycyjnymi mediami, popularyzator low-costowego podejścia do fotografii. Absolwent Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa (obecnie CDV) oraz Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.

    rozwińRedaktor naczelny ogólnopolskiego czasopisma branżowego. Jego fotografie znajdziecie na Insta, FB, Pintereście oraz na www.mateuszkaratysz.pl

    rozwińNa jego zajęciach posłuchacie dźwięku fotograficznej migawki, wyciśniecie pędzle w Photoshopie, poznacie tajniki dziennikarskiego języka, dzięki którym szpigiel, lead i szpalta staną się oczywistością.

    Ciekawi mnie…

    rozwińNaukowo zaciekawiony wszelkimi formami perswazyjności w komunikacji wizualnej. Oddany swojej pasji technik fotografii. Miłośnik zdjęć cyfrowych i analogowych oraz autor bloga fotograficznego i kanału YT, na których dzieli się swoimi fotograficznymi doświadczeniami. Zawodowo, od wielu lat redaktor naczelny ogólnopolskiego miesięcznika branżowego. Miłośnik psów rasy buldog francuski.

    dr Sylwia Polcyn

    wykładowca

    dr Sylwia Polcyn

    wykładowca

    O mnie

    rozwińAbsolwentka Wydziału Ekonomiczno-Społecznego Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu na kierunku Polityka Społeczna, Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Pedagogika specjalność pedagogika opiekuńczo-wychowawcza oraz na kierunku Pedagogika specjalność doradztwo zawodowe i personalne. W roku 2016 r. ukończyłam studia podyplomowe na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ze Zintegrowanej Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej, a w 2021 roku studia podyplomowe z Zarządzania Oświatą. Od 2013 roku byłam doktorantką w Zakładzie Dydaktyki Ogólnej na Wydziale Studiów Edukacyjnych, natomiast od 2017 roku nauczycielem-wychowawcą w Bursie Szkolnej nr 1 w Poznaniu oraz asystentem na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Doktoryzowałam się na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w 2018 roku pracą „Multimedialne gry edukacyjne w nauczaniu wczesnoszkolnym” pod kierunkiem prof. dr hab. Andrzeja Ćwiklińskiego i dra Mariusza Przybyły. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego o. Poznań oraz członkiem zespołu roboczego pt.: Młodzież i jej problemy w środowisku edukacyjnym pod kierunkiem prof. dr hab. Andrzeja Ćwiklińskiego Zespołu Pedagogiki Młodzieży przy KNP PAN. Jestem także autorką i współautorką licznych artykułów naukowych i popularnonaukowych związanych z zastosowaniem nowych mediów w procesie kształcenia na różnych szczeblach edukacji, zagrożeń związanych z nowoczesnymi technologiami i mediami.

    Ciekawi mnie

    rozwińKonstruktywne i destruktywne konteksty zastosowania nowoczesnych technologii i nowych mediów w procesie kształcenia na różnych szczeblach edukacji, zastosowanie gier komputerowych w toku lekcji, zagrożenia cyfrowego świata.

    dr Dagmara Moskwa

    wykładowca

    Spotkajmy się na:

    Edukacja Prorozwojowa

    Mediaworking

    dr Dagmara Moskwa

    wykładowca

    O mnie

    rozwińJestem asystentem w Instytucie Studiów Politycznych Polskiej Akademii Nauk, badaczem, historykiem, copywriterem i specjalistą ds. mediów społecznościowych. Doktoryzuję się w Instytucie Wschodnim Wydziału Historycznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Badania do pracy doktorskiej poświęcam polityce historycznej współczesnej Rosji z naciskiem na sposób interpretowania drugiej wojny światowej w rosyjskich podręcznikach do historii dla szkół szczebla średniego. Moje zainteresowania naukowe oscylują wokół memory studies, historii i nauk politycznych ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji polityczno-społecznej Federacji Rosyjskiej. Współpracuję z Instytutem Rosyjska Szkoła Antropologiczna Rosyjskiego Państwowego Uniwersytetu Humanistycznego w Moskwie. Posiadam dyplom magistra wschodoznawstwa (Wydział Historyczny UAM) oraz stosunków międzynarodowych o specjalności dyplomacja i stosunki konsularne (Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM).

    rozwińWspółtworzę dwa czasopisma naukowe. Jestem redaktorem naczelnym rocznika „Kavkaz-Przeszłość-Teraźniejszość-Przyszłość” (Instytut Historii Uniwersytetu Rzeszowskiego) oraz członkiem redakcji rocznika „Forum Wschodnie. Rocznik interdyscyplinarny” (Stowarzyszenie Współpracy Polska-Wschód).

    rozwińNapisałam ponad dwadzieścia artykułów naukowych i kilka popularnonaukowych. Wzięłam udział w ponad dwudziestu konferencjach naukowych, organizowałam debaty i spotkania autorskie. Pracowałam również jako wykonawca grantu Narodowego Centrum Nauki (2012/06/M/HS3/00284) pt.: Stosunki między władzą sowiecką a polskim państwem podziemnym 1943-1945 (Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia).

    rozwińPosiadam także doświadczenie dziennikarskie (współpracowałam z Portalem Spraw Zagranicznych) i w marketingu internetowym. Obecnie pracuję w agencji marketingowej Lorens Design na stanowisku Copywriter/Social Media Manager, gdzie odpowiedzialna jestem za tworzenie nowatorskich tekstów, prowadzenie bloga oraz mediów społecznościowych. Współpracowałam również z agencją marketingową Nuntius Sp. Z o.o., dla której realizowałam projekty m.in. dla takich marek jak Allegro.pl. Bakoma, Almette, Netto, czy Empik School (content marketing). Działam także jako copywriter-freelancer (content marketing, SEO, język korzyści) pisząc teksty dla Multikina czy teatru Wielkiego im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu.

    Ciekawi mnie…

    rozwińCiekawią mnie ludzie, ich mentalność, nawyki i spojrzenie na świat. Zastanawiam się też nad tym, dokąd doprowadzi nas rozwój technologii oraz zanik umiejętności szczerej rozmowy? Jestem zakochana we „wschodzie”, tym postsowieckim – ludziach, kulturze i krajobrazach.

    rozwińRelaksuję się trenując Muay Thai, biegając, tańcząc i gotując. Nie wyobrażam sobie życia bez dobrej muzyki, wciągającej książki oraz dalekich i bliskich podróży. Czasem też coś narysuję.

    dr Klaudia Bączyk-Lesiuk

    Pełnomocnik Dziekana ds. studentów z zagranicy, wykładowca

    Spotkajmy się na:

    Mediaworking

    dr Klaudia Bączyk-Lesiuk

    Pełnomocnik Dziekana ds. studentów z zagranicy, wykładowca

    O mnie

    rozwińDoktor nauk humanistycznych, literaturoznawca, dziennikarka, nauczycielka języka polskiego jako obcego.

    rozwińAbsolwentka filologii polskiej (specjalności: dziennikarska i nauczycielska) UAM w Poznaniu, w 2014 roku z wyróżnieniem obroniła pracę doktorską na Uniwersytecie Wrocławskim.

    rozwińAutorka książki Kreacje Judasza w prozie polskiej XX i początku XXI wieku oraz artykułów naukowych z zakresu komparatystyki i glottodydaktyki.

    rozwińProwadziła zajęcia na Uniwersytecie Wrocławskim i Przykarpackim Uniwersytecie Narodowym im. W. Stefanyka, a także lektoraty języka polskiego w placówkach oświatowych w Iwano-Frankiwsku i Odessie. Od kilkunastu lat związana z edukacją na różnych jej szczeblach.

    Ciekawi mnie…

    rozwińJej zainteresowania naukowe dotyczą przede wszystkim: komunikacji międzynarodowej i międzykulturowej, glottodydaktyki polonistycznej, bilingwizmu w środowisku polsko-ukraińskim, a także współczesnej literatury apokryficznej. Prywatnie miłośniczka: podróży (najlepiej z plecakiem), filmów Marvela i gier planszowych.

    prof. CDV dr hab. Urszula Kluczyńska

    wykładowca

    Spotkajmy się na:

    Edukacja Prorozwojowa

    Mediaworking

    prof. CDV dr hab. Urszula Kluczyńska

    wykładowca

    O mnie

    rozwińJestem socjolożką i pedagożką. W roku 2002 ukończyłam studia magisterskie z pedagogiki,a w roku 2004 z socjologii. W 2007 roku obroniłam pracę doktorską na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Habilitację uzyskałam w roku 2018 na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.

    rozwińMoje zainteresowania badawcze koncentrują się wokół problematyki krytycznych studiów nad męskościami i mężczyznami ze szczególnym uwzględnieniem społecznych kontekstów zdrowia mężczyzn, starości, sportu, medykalizacji męskości i seksualności mężczyzn, oraz męskości i opieki. Podejmuję również problematykę zawodów opiekuńczych, pracy emocjonalnej, a także zjawiska maskulinizacji i feminizacji profesji. Mój obszar badawczy obejmuje także kulturowo-społeczne analizy zjawisk związanych z przejawami dyskryminacji. Interesuje mnie również zastosowanie jakościowych metod badawczych w badaniach naukowych.

    rozwińJestem autorką monografii naukowych: Mężczyźni w pielęgniarstwie. W stronę męskości opiekuńczej, (Wyd. UMP Poznań 2017), Metamorfozy tożsamości mężczyzn w kulturze współczesnej (Wyd. Adam Marszałek 2009), współautorką książki Poza schematem. Społeczny konstrukt płci i seksualności wraz z Wiktorem Dynarskim i Anną M. Kłonkowską (Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego 2016). Współredagowałam trzy numery specjalne czasopism naukowych poświęconych tematyce męskości. Opublikowałam ponad czterdzieści artykułów z zakresu krytycznych studiów nad mężczyznami i męskościami w krajowych i zagranicznych czasopismach naukowych. Jestem członkinią Polskiego Towarzystwa Socjologicznego i Polskiego Towarzystwa Genderowego.

    Ciekawi mnie…

    rozwińInteresują mnie ludzie, relacje, zmiana. Praktykuję Tai Chi oraz Qigong styl Lecący Żuraw. Od piętnastu lat jeżdżę niemal cały rok rowerem (tym samym). Interesuję się zdrowym żywieniem, które wcielam w praktykę. Wybór „góry czy morze” nie jest moim dylematem – zawsze będą to góry. Relaksuję się przy pracach manualnych z użyciem drewna, wikliny, wełny, włóczki czy filcu. Lubię tworzyć coś z niczego. Nie biegam, bo nie lubię.

    dr Joanna Flicińska-Turkiewicz

    wykładowca

    dr Joanna Flicińska-Turkiewicz

    wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińJestem praktykiem w dziedzinie mediów społecznościowych i korzystania z narzędzi komunikacji on-line w celu budowania wizerunku.

    rozwińPonadto posiadam doświadczenie w prowadzeniu badań społecznych, szczególnie w obszarze opieki zdrowotnej. Moje zainteresowania badawcze koncentrują głównie się wokół kampanii społecznych i odnoszeniu zarówno korzyści społecznych, jak i biznesowych z ich realizacji, czego dotyczyła moja praca doktorska. Wśród obszarów moich zainteresowań są także szeroko pojęty marketing, szczególnie marketing internetowy oraz metody i techniki badań marketingowych.

    rozwińW ostatnim czasie zajmowałam się także internacjonalizacją na uczelni, w tym współpracą międzynarodową, projektami edukacyjnymi, mobilnością kadry i studentów.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińCiekawią mnie nowi ludzie i nowe miejsca. Lubię odkrywać, poznawać, uczyć się nowych rzeczy. Interesuję się poznawaniem nowych kultur, zwłaszcza pozaeuropejskich. Pasjonują mnie podróże, zarówno dalekie, jak i bardzo bliskie, szczególnie rowerowe.

    dr Agata Karaśkiewicz

    wykładowca

    dr Agata Karaśkiewicz

    wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińJęzykoznawczyni z zacięciem medialnym. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku Filologia, specjalność: etnolingwistyka.  Zainteresowania naukowe skupiają się wokół tzw. nowych mediów, w szczególności telewizji. Interesuje ją analiza dyskursu medialnego, problematyka rozumienia przekazów audiowizualnych oraz komunikacja za pośrednictwem mediów audiowizualnych. Dysertacja doktorska poświęcona zagadnieniu spójności telewizyjnych relacji na żywo.

    rozwińŁączy wiedzę naukową z praktyką. Przez wiele lat współpracowała z lokalną telewizją, jako autorka, prowadząca i producentka programów. W 2013 roku założyła własną firmę producencką  – medioteka.biz, nastawioną na realizację nieszablonowych projektów wizualnych. Jej klientami są m.in Allegro All For Planet, Aquanet S.A. oraz Urząd Miasta Poznania.

    dr Szymon Maćkowiak

    wykładowca

    dr Szymon Maćkowiak

    wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińAbsolwent Politechniki Poznańskiej. Doktor fizyki, inżynier i programista. Do tej pory pracował jako nauczyciel szkolny i akademicki, inżynier oprogramowania oraz prywatny przedsiębiorca. Jego naukowe zainteresowania wiążą się głównie z fizyką obliczeniową i komputerami. Ma doświadczenie w zakresie tworzenia symulacji komputerowych układów wielu ciał, przetwarzania danych za pomocą technik uczenia maszynowego oraz w zakresie komputerowego przetwarzania obrazów. Dodatkowo prowadzi warsztaty z programowania dla dzieci.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińPoza fizyką i komputerami lubi historię, w szczególności biografie uczonych oraz poznawanie okoliczności, w których dochodzili do ważnych odkryć. W czasie jazdy samochodem, w trakcie spacerów lub po prostu w wolnych chwilach, lubi słuchać podcastów i audiobooków w klimatach powieści płaszcza i szpady.

    mgr James Behr

    wykładowca

    mgr James Behr

    wykładowca

    rozwińProwadzi agencję Ad_Father zajmującą się budowaniem wizerunku marki na rozmaitych płaszczyznach marketingowych. Wcześniej zawodowo związany z agencjami: GPD Agency, JUST oraz Sixtyone Yards. Jako członek zespołów tworzących kampanie reklamowe na płaszczyznach ATL i BTL pracował przy tworzeniu projektów dla takich marek jak m.in. Credit Agricole, Lidl, Żywiec, Żabka, Coconaut®, Aviva, PGE, Tubądzin, PSB Mrówka, Purella, Stihl.

    mgr Agnieszka Walczak

    Kierownik Katedry Edukacji i Nowych Mediów

    mgr Agnieszka Walczak

    Kierownik Katedry Edukacji i Nowych Mediów

    O mnie

    rozwińJęzykoznawca, wykładowca, nauczyciel, specjalista ds. zarządzania projektami i budowania zespołu.

    rozwińMagister Filologii Angielskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz absolwentka studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami, zarządzania w oświacie oraz nowych technologii w edukacji i kształceniu. Certyfikowany moderator Design Thinking. Członek IATEFL Poland. Wiedzę i umiejętności pogłębiała poprzez udział w szkoleniach i kursach obejmujących m.in. zwinne metodyki zarządzania projektami, coaching, tutoring i content marketing.

    rozwińDoświadczeniem dzieliła się projektując i prowadząc szkolenia oraz pisząc artykuły popularnonaukowe m.in. z zakresu wykorzystania nowych technologii oraz zwinnych metodyk zarządzania projektami w edukacji. Kierowała zespołami projektowymi w instytucjach państwowych i obsługowo-sprzedażowymi w sektorze prywatnym.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwiń…jak wyglądałby świat, gdyby obecnie obowiązujące zasady szkolnictwa przewrócić do góry nogami. Pasjonuje mnie nowoczesna edukacja oraz budowanie relacji w zespołach.

    rozwińPrywatnie poświęcam się odkrywaniu świata poprzez podróże i literaturę, kontaktowi z drugim człowiekiem bez pośrednictwa Internetu oraz ogrodnictwu i architekturze wnętrz w wersjach mini.

    Magdalena Gajek

    wykładowca

    Magdalena Gajek

    wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińSpecjalizuje się w działaniach dotyczących komunikacji oraz budowania wizerunku marki. Kluczowe dla niej obszary to public relations oraz zintegrowana komunikacja marketingowa.

    rozwińW mediach i przy promocji pracuje od 10 lat. Jest założycielką i właścicielką agencji Blend PR.

    rozwińZ wykształcenia polonistka, doktorantka UAM w Poznaniu. Stypendystka zagranicznych uniwersytetów. Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińNaukowo interesuje się komunikacją, współczesnym reportażem i geopoetyką (znaczeniem miejsca i przestrzeni w kulturze).

    rozwińPrywatnie lubi podróże i aktywny wypoczynek.

    Witold Janiszewski

    wykładowca

    Witold Janiszewski

    wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińSenior UX Specialist w Symetrii

    rozwińZwiązany z UX i e-commerce od 11 lat. W swojej pracy zajmuje się zarówno projektowaniem serwisów internetowych jak i badaniami UX. Wykształcenie: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, specjalność: Psychologia oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, specjalność: Zarządzanie projektami. Wybrani klienci: Credit Agricole, BLIK, ING Bank Śląski, PWN, Santander Bank Polska.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińZawodowo: eye tracking i narzędzia pozwalające na niedeklaratywne badanie emocji.

    rozwińPrywatnie: fotografia, druk 3D.

    Wojciech Rosik

    wykładowca - praktyk

    Spotkajmy się na:

    Mediaworking

    Wojciech Rosik

    wykładowca - praktyk

    O mnie

    rozwińAnalityk finansowy zajmujący się wsparciem firm w podejmowaniu kluczowych decyzji, pomocy w tworzeniu strategii biznesowych oraz wyceną spółek na potrzeby fuzji i przejęć. Praktyk stawiający wiedzę praktyczną nad wiedzę teoretyczną.

    rozwińInwestor na GPW z prawie 10-letnim doświadczeniem, specjalizujący się w wyszukiwaniu mniejszych podmiotów z wysokim potencjałem wzrostu.

    Ciekawi mnie

    rozwińFinanse behawioralne oraz psychologia – wpływ umysłu na zachowania oraz podejmowanie racjonalnych ekonomicznie decyzji.

    Spotkajmy się na

    Mediaworking

    O mnie

    rozwińAbsolwent specjalizacji Komunikacja w Biznesie na Wydziale Zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. W latach  2011 – 2016 pracował jako Account Manager w poznańskiej agencji marketingu familijnego K&Y (dawniej Kid & Young). Współtworzył i koordynował wielokanałowe kampanie reklamowe dla największych marek FMCG w Polsce, takich jak Ferrero (Tic-Tac, Kinder, Kinder Niespodzianka), Danone (Danonki i Danone Global), Nestle, Hochland, Bobo Frut, Mokate czy Kubuś. Od roku 2016 Product Manager w start up’ie technologicznym Elephant Smart Safety. Odpowiedzialny za działania marketingowe oraz za koordynowanie prac zespołu projektowego, a przede wszystkim za wdrożenie produktu elephant door™ na rynek. W projekcie uczestniczy od fazy wczesnego rozwoju do uruchomienia sprzedaży na rynku Europejskim. Na CDV prowadzi zajęcia od roku akademickiego 2015/2016.

    Ciekawi mnie

    rozwińPrywatnie interesuje się nowymi technologiami, psychologią, behawioryzmem oraz sztukami walki i motoryzacją.

    dr Justyna Bucknall-Hołyńska

    wykładowca

    Spotkajmy się na:

    Edukacja Prorozwojowa

    Mediaworking

    dr Justyna Bucknall-Hołyńska

    wykładowca

    O mnie

    rozwińDoktor nauk humanistycznych, filmoznawca, kulturoznawca, nauczycielka języka polskiego jako obcego.

    rozwińAbsolwentka filmoznawstwa i filologii polskiej UAM w Poznaniu.

    rozwińPracowała na Uniwersytecie Szczecińskim na kierunkach: komunikacja medialna i wizerunkowa, dziennikarstwo i komunikacja społeczna, studia pisarskie i kulturoznawstwo.

    rozwińAutorka i redaktorka książek Marek Hłasko na ekranie. Scenariusze – adaptacje – filmowe portrety pisarza (Poznań 2015) i Władcy torrentów. Wokół angażującego modelu telewizji (Gdańsk 2014) oraz artykułów naukowych.

    rozwińProwadzi Szkołę Języka Polskiego dla obcokrajowców.

    Ciekawi mnie…

    rozwińNaukowo zajmuje się szeroko pojętym kinem, telewizją i nowymi mediami. Specjalizuje się w serialach nowej generacji, a pasjonuje nowymi mediami w aspekcie kulturowym.

    rozwiń 

    dr Beata Zamorska

    Pełnomocnik Rektora ds. osób z niepełnosprawnością, adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów

    Spotkajmy się na:

    Edukacja prorozwojowa

    studia podyplomowe

    dr Beata Zamorska

    Pełnomocnik Rektora ds. osób z niepełnosprawnością, adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów

    O mnie

    rozwińPedagożka, zaangażowana w projekty związane ze zmianą w edukacji. Prowadzi badania interwencyjne (interwencje formatywne), inspirowane historyczno-kulturową teorią działalności oraz filozofią dialogu.

    rozwińW latach 2000-2014 adiunkt w Dolnośląskiej Szkole Wyższej, we Wrocławiu. Od 2008 r. współpracuje w International Society of Cultural-historical Activity Research (ISCAR), w którym pełni funkcję koordynatorki krajowej. Zainicjowała utworzenie jednej z pierwszych klas integracyjnych w Poznaniu (w SP nr 6), w której pracowała cztery lata jako nauczycielka. Od 2016 r. pracuje w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów CDV. Angażuje studentów w badanie praktyki edukacyjnej w ramach “Latającej Akademii CDV” – wspólnie ze studentami odbywa wizyty studyjne w miejscach innowacji edukacyjnych.

    rozwińProwadzi Laboratorium Rozwoju Profesjonalnego przy CDV.

    Ciekawi mnie

    rozwińJak wspierać w rozwoju osoby, zespoły i społeczności?

    mgr Jolanta Piątkowska

    wykładowca - praktyk

    Spotkajmy się na:

    Mediaworking

    mgr Jolanta Piątkowska

    wykładowca - praktyk

    O mnie

    rozwińCertyfikowany coach w pracy indywidualnej i grupowej, coach Action Learning, trener rozwoju osobistego, menadżer z wieloletnim doświadczeniem w biznesie.

    rozwińJestem absolwentką Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku nauki polityczne, specjalizacja marketing polityczny. Ukończyłam również Szkołę Coachingu Indywidualnego i Grupowego akredytowaną przez ICF. Posiadam certyfikat trenera uzyskany w firmie szkoleniowej Gamma oraz certyfikat coacha Action Learning WIAL Poland.

    rozwińPrzez 10 lat pełniłam rolę menedżera zarządzającego zespołami obsługi klienta, sprzedażowymi, projektowymi  i technologicznymi, realizując cele dla czołowych agencji reklamowych w Polsce dla klientów międzynarodowych. Wielokrotnie tworzyłam i wdrażałam nowe struktury obsługi klienta, budowałam zespoły projektowe i technologiczne, procesy oraz procedury wspierające i rozwijające biznes w zakresie sprzedaży usług agencji reklamowych. Zarządzałam zespołami lokalnymi i zdalnymi.

    rozwińW pracy trenera i coacha wykorzystuję praktyczne doświadczenia, które zdobyłam pracując na stanowisku menadżerskim, zarówno w obszarze zarządzania zespołem, jak i realizowania celów biznesowych.

    Ciekawi mnie

    rozwińSzczególnie bliskie są mi tematy takie jak: rozwój organizacji w kierunku turkusu, coaching transformacyjny oraz Action Learning. W wolnym czasie piszę artykuły o różnorodnych aspektach coachingu i rozwoju osobistego na moim blogu: Umysł na detoksie.

    mgr Paulina Głowacka

    Zastępca Kierownika Katedry Edukacji i Nowych Mediów, Lider podprocesu Tutoring

    Spotkamy się na:

    mgr Paulina Głowacka

    Zastępca Kierownika Katedry Edukacji i Nowych Mediów, Lider podprocesu Tutoring

    rozwińO mnie

    rozwińPedagożka z zamiłowania, absolwentka studiów magisterskich na specjalności edukacja elementarna i terapia pedagogiczna oraz studiów licencjackich edukacja elementarna i język angielski na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińMoje zainteresowania naukowe oscylują wokół edukacyjnego wykorzystania nowych technologii oraz współczesnego dzieciństwa w świecie mediów.

    rozwińPrywatnie entuzjastka filozofii minimalizmu oraz miłośniczka psów.

    Anna Tratnerska-Baranowska

    wykładowca

    Anna Tratnerska-Baranowska

    wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińOd 2004 roku prowadzę szczęśliwy związek z marketingiem i grafiką, obsługując klientów na rynku międzynarodowym. W branży, w której jedyną stałą rzeczą jest zmiana, wciąż odkrywam nowe wyzwania. Miłość do analityki i projektowania zaowocowała działaniami dla takich brandów jak PKO, Tesco, POLOmarket, mBank, VOX, Nokia, neoBANK, the Kusnacht Practice, grupa MTP i wiele innych. Obecnie dzielę się wiedzą na konferencjach, szkoleniach, programach mentorskich oraz uczelniach, głównie z zakresu SEO, PPC, UX i digital marketingu.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińBędąc członkinią stowarzyszenia MENSA, jestem fanką myślenia analitycznego. Najlepiej to się udaje w… grach planszowych. Komputerowymi także nie gardzę, szczególnie, że przez lata pracowałam jako concept artist w game devie oraz organizowałam Poznań Game Arena.

    rozwińDziałam społecznie w wielu organizacjach, m.in. jako Radna Osiedla Naramowice. Hobbystycznie zajmuję się teatrem ognia, rekonstrukcją historyczną, ilustratorstwem, behawioryzmem zwierząt, psychofizjologią widzenia i pochłanianiem wszystkich tworów fantastyki.

    mgr Anna-Maria Sobczak

    wykładowca

    mgr Anna-Maria Sobczak

    wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińPrawnik ds. własności intelektualnej w Kancelarii Prawnej RPMS Staniszewski & Wspólnicy oraz aplikant radcowski w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Poznaniu. Absolwentka prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Szkoły Prawa Własności Intelektualnej im. H. Grocjusza w Warszawie oraz pierwszej edycji Szkoły Prawa Nowych Technologii IT&TMT w Warszawie.

    rozwińOd początku swojej kariery zawodowej związana z prawem własności intelektualnej. Obecnie, w kancelarii prawnej RPMS, kieruje działem IP&IT&TMT, jak również zajmuje się obsługą klientów z zakresu prawa autorskiego, znaków towarowych, ochrony dóbr osobistych, ochrony danych osobowych oraz zwalczania nieuczciwej konkurencji.

    rozwińDotychczasowa edukacja i dotychczasowe doświadczenie zawodowe, to dla niej nie tylko kariera, ale również obszar jej zainteresowań i pasja. Jest przede wszystkim praktykiem i swoje bogate doświadczenie wykorzystuje jako wykładowca Collegium Da Vinci w Poznaniu w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów, prowadząc zajęcia z przedmiotów takich jak: Prawo Mediów, Prawo w Produkcji Treści Audiowizualnych oraz Prawo Handlowe, a Nowe Media.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińW czasie wolnym autor profilu w serwisie Instagram (instagram.com/prawnik_mody), który w ciekawy i nieszablonowy sposób przedstawia ciekawe kazusy prawne związane ze światem mody. Miłośniczka kultury winiarskiej, dobrej literatury, muzyki jazzowej oraz szeroko pojętej sztuki.

    Weronika Dopierała

    wykładowca

    Weronika Dopierała

    wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińAbsolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej, obecnie doktorantka w naukach o komunikacji społecznej i mediach na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, od marca 2018 do sierpnia 2020 roku specjalistka ds. promocji oraz obsługi mediów społecznościowych w Gabinecie Prezydenta Urzędu Miasta Poznania (Oddział Promocji oraz Biuro Prasowe), członkini redakcji czasopisma naukowego Com.press oraz Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej (Forum Młodych Medioznawców i Komunikologów).

    rozwińZawodowo i naukowo zajmuję się mediami, a w szczególności procesami zachodzącymi w sieci, fascynują mnie nowe możliwości komunikacyjne.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińCiekawią mnie ludzie i sposób, w jaki się komunikują, w szczególności używając nowych technologii. Poza nauką pasjonuję się roślinami, ciągle powiększająca się kolekcja doniczek jest sposobem na oderwanie się od biegu dnia codziennego.

    rozwińO mnie

    • adwokat, członek Okręgowej Rady Adwokackiej w Poznaniu
    • właścicielka Studia Adwokackiego (www.studioadwokackie.com), będącego autorską, butikową kancelarią, tworzącą ochronę prawną dla twórców biznesu, sztuki i IT
    • wykładowca i prelegentka na konferencjach / meetupach z zakresu prawa własności intelektualnej i prawa nowych technologii

    rozwińOd początku swojej prawnej praktyki (2007 r.) zajmuję się obsługą prawną firm i podmiotów z branży kulturalno-rozrywkowej.

    rozwińMoje doświadczenie to kilka tysięcy porad prawnych, umów, opinii i pism, kilkaset rozpraw sądowych i negocjacji, kilkadziesiąt założonych i obsługiwanych spółek…

    rozwińZ jednej zatem strony – dotychczasowa praktyka pozwala mi czuć się pewnie w tym co robię, z drugiej natomiast – nadal jestem na tyle młoda (?), że na każdą sprawę patrzę świeżym okiem i rozumiem zmiany zachodzące na rynku (choćby w podejściu do usług prawniczych). Śmiało mogę powiedzieć, że lubię to co robię, choć nawet mnie ten wniosek trochę dziwi, bo przecież bycie prawnikiem wydaje się jednym z nudniejszych zawodów na świecie. Ale bycie prawnikiem przedsiębiorców i artystów to zupełnie inna sprawa, wręcz skrojona pode mnie i pod to czym lubię się zajmować i z kim współpracować (w skrócie: z ludźmi, którym się chce).

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińCiekawi mnie ludzka kreatywność w każdej formie. Doceniam tych, którzy zakładają i prowadzą firmy czy startupy lub wprowadzają na rynek nowe rozwiązania IT. Uwielbiam młodą sztukę (obrazy, grafiki, murale), festiwale i koncerty. Wreszcie, ciekawi mnie i inspiruje życie ludzi szczerze wierzących (nie w formułki, nie w obrzędy, w Boga) i ich odwaga do robienia rzeczy prawdziwych (niekoniecznie popularnych).

    Sandra Wojciechowska

    wykładowca

    Spotkajmy się na:

    Mediaworking

    marketing internetowy

     

    Sandra Wojciechowska

    wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińSenior Project Manager z ośmioletnim doświadczeniem pracy w marketingu, które zdobywałam w kilku poznańskich agencjach reklamowych. Pracowałam przy realizacji projektów dla takich marek jak m.in. Allegro, Amica, Loreal, Otomoto, Aviva, Expander, Coconaut.

    rozwińJestem absolwentką Filologii polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyłam specjalności Komunikacja kulturowa oraz Kultura mediów cyfrowych.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińPrywatnie jestem pasjonatką dwóch kółek, jogi, literatury polskiej oraz seriali.

    Kinga Sroka

    wykładowca

    Spotkajmy się na:

    Marketing internetowy

    Kinga Sroka

    wykładowca

    O mnie

    rozwińDoświadczony praktyk marketingu internetowego z kilkuletnią praktyką.

    Ciekawi mnie

    rozwińReklamy w internecie, social selling, e-commerce, analityka webowa

    Beata Użarowska

    wykładowca

    Beata Użarowska

    wykładowca

    O mnie

    rozwińAbsolwentka Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna, specjalność nowe media. Aktualnie doktorantka w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych UAM w dyscyplinie nauki o polityce i administracji. Członkini Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej oraz redakcji czasopisma naukowego Com.press. W latach 2013-2021 aktywnie działała w studenckiej redakcji programu telewizyjnego Kurier Akademicki, gdzie m.in. pełniła funkcję zastępczyni redaktorki naczelnej, wydawczyni, reporterki oraz prowadzącej. Od 2016 roku zaangażowana w działalność Poznańskiego Archiwum Historii Mówionej, w ramach którego tworzy notacje historyczne, dokumenty, reportaże oraz inne formy filmowe.

    Ciekawi mnie

    • kynologia
    • rośliny
    • produkcja video
    • grafika

    Opłaty i zniżki

    Składając komplet dokumentów do 12 lipca⠀⠀⠀
    jesteś zwolniony z opłaty wpisowej!

    Specjalna zniżka dla absolwentów CDV i WSNHiD!

    • 0 PLN
      wpisowe
    • 755 PLN
      zwolnienie z jednej z 12 rat

    Wpisowe

    • 0 PLN
      do 12 lipca
    • 85 PLN
      od 13 lipca

    Studia stacjonarne i niestacjonarne - czesne za jeden rok studiów

    • 12x
      760 PLN
      755 PLN
      płatne w 12 ratach
    • 2x
      4560 PLN
      4530 PLN
      płatne w 2 ratach
    • 1x
      9120 PLN
      9060 PLN
      płatne w 1 racie

    W Collegium Da Vinci  możesz liczyć na zniżki w czesnym i stypendia, które sprawią, że studiowanie będzie łatwiejsze.

    Studia to inwestycja, dlatego warto sprawdzić wszystkie możliwości, jakie daje uczelnia swoim byłym, aktualnym i przyszłym studentom!

    Sprawdź Sprawdź

    Preferencyjny kredyt studencki w CDV

    CDV, przy współpracy z instytucjami finansowymi, przygotowała pomoc w zakresie uzyskania preferencyjnych kredytów studenckich.

    Rekrutacja

    Wejdź na stronę rekrutacja.cdv.pl i wypełnij formularz rekrutacyjny. Podaj swoje dane kontaktowe oraz wybierz wymarzone studia.

    Następnie uzupełnij wszystkie dane osobowe i dane o wykształceniu. Potrzebne Ci będą:

    • dokument tożsamości
    • dyplom ukończenia studiów I stopnia (licencjackich lub inżynierskich) albo umowa wolnego słuchacza
    • zdjęcie w wersji cyfrowej (wykonane zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych)

    Opłatę wpisową należy wpłacać* na konto:

    Collegium Da Vinci

    ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań

    02 1090 1476 0000 0001 3627 5750

    [w tytule prosimy wpisać: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]

    Potwierdzenie opłaty dołącz do dokumentów.

    *Sprawdź obowiązujące promocje we wpisowym!

    Wymagane dokumenty rekrutacyjne:

    • ankieta osobowa
    • podanie do Rektora
    • ślubowanie
    • umowa o odpłatności za studia wraz z załącznikami (dyplom ukończenia studiów I stopnia, potwierdzenie dokonania opłaty wpisowej*)
    • regulamin opłat

    *Sprawdź obowiązujące promocje we wpisowym!

    Podpisane dokumenty możesz dostarczyć na trzy sposoby:

    • on-line – za pomocą serwisu Umownik
    • osobiście – dokumenty pobrane z formularza rekrutacyjnego dostarcz do biura rekrutacji, pokój R.005
    • pocztą – dokumenty pobrane z formularza rekrutacyjnego prześlij na adres Collegium Da Vinci, ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, z dopiskiem „rekrutacja, pokój R.005, rotunda”

    Zapraszamy z oryginałem dyplomu ukończenia studiów I stopnia w terminie 7 dni od podpisania przez Ciebie umowy.

    Uwaga! Aby skorzystać z promocji „niższe czesne”, oryginał dyplomu należy przedstawić w CDV do 12 lipca!

    Tegoroczni absolwenci, którzy jeszcze nie posiadają dyplomu lub planują późniejszą obronę, mogą skorzystać z umowy wolnego słuchacza i zachować wszystkie promocje. Umowę należy podpisać do 12 lipca.

     

    Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego. Wszelkie informacje dotyczące planu zajęć, harmonogramu i opłat będą dla Ciebie dostępne w serwisie studenckim Wirtualna Uczelnia. Zapraszamy do kontaktu z nami!

    Masz pytania?

    • przeczytaj FAQ
    • skontaktuj się z biurem rekrutacji:
      tel.: 697 230 138
      rekrutacja@cdv.pl

    Dowiedz się więcej o sposobie zawierania umowy online z uczelnią!

    Zapoznaj się z ważnymi dokumentami:

    • tryby i zasady rekrutacji na studia
    • regulamin studiów
    • regulamin opłat
    • wzór umowy
    • zasady potwierdzania efektów uczenia się zdobytych poza edukacją formalną w Collegium Da Vinci w Poznaniu
    • umowa wolnego słuchacza

    Rozpocznij studia mimo późniejszej obrony – studiuj jako wolny słuchacz!

    W roku akademickim 2022/2023 możesz rozpocząć naukę jako wolny słuchacz, na studiach II stopnia w Collegium Da Vinci.

    Nie musisz czekać na obronę swojej pracy licencjackiej/inżynierskiej!

    DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

    Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

    Izabella Bekas – Kwaśniewska

    Adres i godziny otwarcia Biura Rekrutacji

    ul. Kutrzeby 10

    61-719 Poznań

    Pokój R005, piętro 0

    Rotunda

    poniedziałek 8.30-15.00

    wtorek 8.30-15.00

    środa 8.30-15.00

    czwartek 8.30-15.00

    piątek 8.30-15.00

    sobota: nieczynne

    niedziela: nieczynne

    Partnerzy kierunku

    Strona wykorzystuje pliki cookies

    Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.