Marketing internetowy | Collegium Da Vinci Poznań

Marketing internetowy

II stopień

poziom studiów

magister

uzyskany tytuł

polski

język wykładowy

2 lata

czas trwania

1336 stacjonarne
996 niestacjonarne

liczba godzin

stacjonarny
niestacjonarny

tryb studiów

4

liczba semestrów

Powiadom o dostępności miejsc Powiadom o dostępności miejsc
Adam Kuta
Student marketingu internetowego
image

Poznaj kierunek

Marketing internetowy to nowoczesne studia dla osób, które planują swoją karierę zawodową w zawodach przyszłości, związanych z internetem. Kształci specjalistów o szerokiej wiedzy i umiejętnościach w aspekcie komunikacji masowej i spersonalizowanej w internecie. Koncentruje się zarówno na społecznym i kulturowym wymiarze komunikacji, jak i jej automatyzacji oraz zapośredniczeniu poprzez nowe technologie. Uczy skutecznej pracy zespołowej, samodzielnego realizowania projektów oraz zarządzania firmą. Rozwija kompetencje z zakresu programowania i analityki internetowej. Zwraca uwagę na perspektywę użytkownika, architekturę informacji oraz zagadnienia optymalizacji stron internetowych. Zapoznaje z realizacją komercyjnych i społecznych projektów internetowych i działań storytelingowych dla biznesu. Kierunek powstał we współpracy z Izbą Gospodarki Elektronicznej, która wyznacza trendy w e-commerce.

Czego się nauczysz

  • tworzyć strategie komunikacyjne firm
  • przygotowywać strategie zarządzania firm internetowych
  • programować w xHTML i PHP
  • obsługiwać bazy MySQL
  • korzystać z narzędzi do pozyskiwania danych behawioralnych i deklaratywnych
  • realizować audyty i optymalizować strony www
  • obsługiwać strony internetowe w CMSie
  • automatyzować komunikację w internecie
image

Gdzie będziesz mógł/mogła pracować

  • w start-upach, scale-upach, korporacjach, prowadząc własną firmę
  • w firmach z branży e-commerce
  • w przedsiębiorstwach internetowych
  • w agencjach marketingowych, reklamowych, digitalowych
  • w działach marketingu dowolnej branży
image

Zastanawiasz się, czy to kierunek dla Ciebie?

Możesz uznać, że tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:

 

  • jesteś ambitny, dociekliwy i nastawiony na rozwój
  • masz analityczny umysł, ale jednocześnie myślisz nieszablonowo
  • interesują Cię nowe technologie, marketing automation, optymalizacja profili społecznościowych i pozycjonowanie
  • śledzisz wydarzenia branżowe i jesteś na bieżąco z trendami
  • lubisz pracować w zespole, ale też świetnie radzisz sobie w samodzielnych projektach

Kierunek stanowi doskonałą kontynuację kształcenia dla osób:

 

  • zarówno zaczynających pracę w marketingu internetowym, jak i tych działających już w branży, np. e-commerce
  • absolwentów kierunków kreatywnych i społecznych, którzy chcą nauczyć się planowania, wdrażania i analizowania projektów z zakresu marketingu i sprzedaży internetowej
  • absolwentów dowolnych kierunków posiadających tytuł licencjata, inżyniera lub magistra – dla nich uzupełnieniem wiedzy będzie dodatkowy moduł na start: Podstawy pracy Mediaworkera
  • wszystkich, które planują karierę w zawodach związanych z nowymi technologiami

Zacznij studia jeszcze przed obroną

 

  • Nie musisz czekać na obronę swojej pracy licencjackiej lub inżynierskiej, aby rozpocząć studia magisterskie w Collegium Da Vinci.
  • Do momentu obrony możesz studiować jako wolny słuchacz, uczestnicząc we wszystkich zajęciach, przystępując do zaliczeń i egzaminów.
  • Status studenta uzyskasz od razu po dostarczeniu dyplomu – masz na to czas do 31 stycznia 2024.
Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej
image

Jak wygląda program studiów

Moduły kierunkowe

semestr 1-2

350 godzin stacjonarnie

210 godzin niestacjonarnie

Czyli inaczej mówiąc przedmioty must have. To zestaw zajęć obowiązkowych, w których uczestniczy każdy student danego kierunku. Układany we współpracy z biznesem, w oparciu o najnowsze standardy i trendy rynkowe. To programowa baza, która wyposaży Cię w najnowszą wiedzę i kluczowe umiejętności potrzebne w branży. Punkt wyjścia do specjalizacji i dalszego rozwoju zawodowego.

Na tym kierunku są to:

  • Komercyjny i społeczny projekt medialny
  • Projektowanie komunikacji w mediach cyfrowych
  • Programowanie w Internecie na potrzeby pracy Mediaworkera
  • Media w aspektach psychologiczno-społecznych
  • Analityka internetowa i UX w kontekście społecznym
image

Moduły specjalizacyjne

semestr 2-4

360 godzin stacjonarnie

240 godzin niestacjonarnie

Czyli przedmioty definiujące Twoją zawodową ścieżkę. To zestaw zajęć przypisanych do wybranej przez Ciebie specjalizacji. Tak jak cała edukacja w Collegium Da Vinci i ta jej część jest zbudowana na modelu: 20% teorii, 80% praktyki. Podczas zajęć, prowadzonych w formie ćwiczeń i warsztatów w małych zadaniowych grupach będziesz pracować na prawdziwych case studies z rynku wziętych – mierząc się z realnymi biznesowymi przypadkami. Wiedzę i umiejętności zdobędziesz bezpośrednio od ekspertów – przedsiębiorców, praktyków branży, speców w swoich zawodach.

Moduły do wyboru

semestr 3-4

100 godzin stacjonarnie

60 godzin niestacjonarnie

Innymi słowy, przedmioty wanna have. To pakiet przedmiotów, które wybierasz samodzielnie – według swoich potrzeb i zainteresowań. Do dyspozycji masz 2 moduły, a to oznacza kilkadziesiąt dodatkowych godzin dydaktycznych na zgłębianie wiedzy w interesujących Cię obszarach. Wyboru dokonujesz spośród dziesiątek zagadnień – zarówno w dyscyplinach związanych bezpośrednio z Twoim kierunkiem, jak i pozakierunkowych.

 

Studenci tego kierunku wybierali na przykład:

  • Trendsetting w rzeczywistości cyfrowej zmiany
  • Tutoring zespołowy

Praktyczne aspekty zawodu

semestr 3-4

406 godzin stacjonarnie i niestacjonarnie

Blok zajęć, podczas których zdobędziesz praktyczne umiejętności zawodowe, zgłębisz tajniki branży i poznasz rynkowe realia. W praktyce nie do przecenienia! Będziesz pracować na prawdziwych case studies z rynku wziętych – mierząc się z realnymi biznesowymi przypadkami. Zanurzysz się w codzienność branży, uczestnicząc w warsztatach, grach biznesowych i symulacjach. Zbudujesz portfolio zrealizowanych przez siebie projektów i wzmocnisz swoją pozycję na rynku pracy. Na koniec będziesz mógł odbyć praktykę zawodową w wybranej przez siebie firmie.

image

Moduł uzupełniający – w cenie studiów

semestr 1

100 godzin stacjonarnie

60 godzin niestacjonarnie

Aby umożliwić równy start wszystkim studentom, niezależnie od ukończonego wcześniej kierunku studiów, absolwenci kierunków innych niż Mediaworking I stopnia biorą udział w bezpłatnym module uzupełniającym wiedzę z obszaru Ekonomia dla managerów i finanse przedsiębiorstw. Zajęcia z przedmiotów uzupełniających odbywają się w pierwszym semestrze, aby wyposażyć studentów w niezbędną wiedzę specjalistyczną już na samym początku studiów.

 

Jakie przedmioty się w nim znajdują:

  • Podstawy makroekonomii
  • Podstawy mikroekonomii
  • Wprowadzenie do finansów przedsiębiorstwa
  • Wprowadzenie do zarządzania zasobami ludzkimi

Certyfikaty do CV

Za realizację projektów w ramach wybranych przedmiotów, otrzymasz dodatkowo biznesowe certyfikaty od firm / partnerów uczelni. Potwierdzą on zdobyte przez Ciebie kompetencje i wzbogacą Twoje CV.

Jakie specjalizacje możesz wybrać

E-commerce Manager

Wybierając tę specjalizację
nauczysz się:

  • tworzyć i wdrażać platformy sprzedażowe w internecie
  • konstruować reklamy tekstowe, graficzne i wideo na potrzeby e-commerce
  • zarządzać firmą internetową i finansami przedsiębiorstw internetowych
  • realizować badania marketingowe
  • konstruować oferty sprzedażowe z wykorzystaniem najnowszych technologii i narzędzi analitycznych
  • wykorzystywać podstawy makroekonomii i mikroekonomii w praktyce handlu internetowego

W przyszłości będziesz
mógł/mogła pracować jako:

  • E-commerce manager
  • Twórca i administrator sklepu internetowego
  • Content manager treści e-commerce
  • Specjalista ds. sprzedaży internetowej
  • Specjalista ds. monetyzacji
  • Specjalista ds. promocji i reklamy w przedsiębiorstwie internetowym
  • Specjalista ds. e-commerce
  • Administrator serwisów sprzedażowych
  • Analityk sprzedaży e-commerce
  • Konsultant ds. sprzedaży internetowej
  • Specjalista ds. oferty sprzedaży internetowej

Moduły specjalizacyjne

Podstawy ekonomii a nowe media

Zarządzanie firmą internetową w dobie nowych technologii

Badania marketingowe wspierające sprzedaż on-line

Platformy sprzedażowe w Internecie

Prawo handlowe a nowe media

Konstruowanie komunikatów reklamowych na potrzeby e-commerce

Zarobki w branży

E-commerce manager

8640 PLN

brutto

Analityk sprzedaży

8020 PLN

brutto

Specjalista ds. e-commerce

5710 PLN

brutto

Źródła: money.pl | wynagrodzenia.pl

Studiuj praktycznie najlepiej

WYKŁADOWCY-PRAKTYCY

Wiedzę zdobędziesz bezpośrednio od ekspertów - przedsiębiorców, praktyków branży, specjalistów w swoich zawodach.

PRACA PROJEKTOWA

Będziesz się uczyć, realizując zadania w formie projektów - także tych międzykierunkowych

CASE STUDIES

Poznasz realia branży, przyglądając się prawdziwym projektom, zrealizowanym z sukcesami na rynku.

Poznaj partnerów kierunku

Co o kierunku mówią studenci

image

Adam Kuta

Student marketingu internetowego

 

Jak do tej pory wszystkie osoby, które spotkałem na studiach zdecydowanie potwierdzają to, że Collegium Da Vinci jest Uczelnią Ludzi Ciekawych. Moje koleżanki i koledzy ze studiów, którzy, tak jak ja, są głodni wiedzy, mają ciekawy i inny punkt widzenia na różne rzeczy i przyjemnie się z nimi rozmawia na różne tematy. Również wykładowcy, którzy na zajęciach dają nam wykazywać kreatywnie i pokazują przykłady z życia wzięte, wpływają na to, że w murach tej uczelni łatwo się zainspirować i ciągle poszerzać swoją ciekawość.

PRZECZYTAJ WYWIAD PRZECZYTAJ WYWIAD

Zacznij studia jeszcze przed obroną!

Nie musisz czekać na obronę swojej pracy licencjackiej lub inżynierskiej, aby rozpocząć studia magisterskie w Collegium Da Vinci. Do momentu obrony możesz studiować jako wolny słuchacz, uczestnicząc we wszystkich zajęciach, przystępując do zaliczeń i egzaminów. Status studenta uzyskasz od razu po dostarczeniu dyplomu – masz na to czas do 31 stycznia 2024.

Poznaj wykładowców kierunku

Ewa Bujak

Wykładowca

Ewa Bujak

Wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Politologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Były dziennikarz, rzecznik prasowy i Manager Public Relations.

rozwińOd ponad 10 lat pomagam budować reputację firm i marek osobistych, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych. Zarządzałam projektami Public Relations dla takich firm, jak: Kompania Piwowarska, Skoda Auto Polska, Volkswagen Group Polska, GlaxoSmithKline, Bank Pocztowy, Hicron, Grupa Nickel, Fibar Group. Obecnie wykładam i prowadzę szkolenia z komunikacji społecznej, wystąpień publicznych, public relations, komunikacji wewnętrznej, Employer Brandingu, CSR i komunikacji kryzysowej.

Ciekawi mnie

rozwińWszystko co związane jest z komunikacją między ludźmi oraz z komunikacją na linii…człowiek – sztuczna inteligencja (AI).

rozwińW wolnej chwili uciekam w góry. Lubię kabaret (ale tylko dobry!)

O mnie

rozwińZ aparatem w plecaku przyjechałem do Poznania na Dziennikarstwo do WSNHiD. Spodobało mi się tak bardzo, że zostałem jeszcze dwa lata na Marketingu politycznym. Rozprawę doktorską, dotyczącą marketingu społecznego, obroniłem na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM.

rozwińOd początku studiów związany jestem z lokalnymi mediami. Pierwsze szlify nabierałem w Radio Rotunda pod okiem redaktora Adama Sołtysiaka. Jednak to z prasą związałem się na blisko 8 lat, gdzie w wydawnictwie branżowym objąłem stanowisko redaktora naczelnego.

rozwińObecnie prowadzę swoje media internetowe oraz agencję marketingu internetowego, a doświadczeniem dzielę się podczas zajęć w CDV.

Ciekawi mnie…

rozwińInteresuję się wszystkim, co ma związek z marketingiem i komunikacją wizualną.

dr Sylwia Polcyn

Wykładowca

dr Sylwia Polcyn

Wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Wydziału Ekonomiczno-Społecznego Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu na kierunku Polityka Społeczna, Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Pedagogika specjalność pedagogika opiekuńczo-wychowawcza oraz na kierunku Pedagogika specjalność doradztwo zawodowe i personalne. W roku 2016 r. ukończyłam studia podyplomowe na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ze Zintegrowanej Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej, a w 2021 roku studia podyplomowe z Zarządzania Oświatą. Od 2013 roku byłam doktorantką w Zakładzie Dydaktyki Ogólnej na Wydziale Studiów Edukacyjnych, natomiast od 2017 roku nauczycielem-wychowawcą w Bursie Szkolnej nr 1 w Poznaniu oraz asystentem na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Doktoryzowałam się na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w 2018 roku pracą „Multimedialne gry edukacyjne w nauczaniu wczesnoszkolnym” pod kierunkiem prof. dr hab. Andrzeja Ćwiklińskiego i dra Mariusza Przybyły. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego o. Poznań oraz członkiem zespołu roboczego pt.: Młodzież i jej problemy w środowisku edukacyjnym pod kierunkiem prof. dr hab. Andrzeja Ćwiklińskiego Zespołu Pedagogiki Młodzieży przy KNP PAN. Jestem także autorką i współautorką licznych artykułów naukowych i popularnonaukowych związanych z zastosowaniem nowych mediów w procesie kształcenia na różnych szczeblach edukacji, zagrożeń związanych z nowoczesnymi technologiami i mediami.

Ciekawi mnie

rozwińKonstruktywne i destruktywne konteksty zastosowania nowoczesnych technologii i nowych mediów w procesie kształcenia na różnych szczeblach edukacji, zastosowanie gier komputerowych w toku lekcji, zagrożenia cyfrowego świata.

dr Klaudia Bączyk-Lesiuk

Wykładowczyni

dr Klaudia Bączyk-Lesiuk

Wykładowczyni

O mnie

rozwińDoktor nauk humanistycznych w zakresie literaturoznawstwa, dziennikarka, akredytowany praktyk tutoringu, nauczycielka języka polskiego jako obcego, trenerka komunikacji międzykulturowej.

rozwińAbsolwentka filologii polskiej (specjalności: dziennikarska i nauczycielska) na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. W 2014 roku z wyróżnieniem obroniła pracę doktorską na Uniwersytecie Wrocławskim.

rozwińW Collegium Da Vinci w Poznaniu zatrudniona na stanowisku starszego wykładowcy w Katedrze Informatyki i Analizy Danych.

rozwińOd kilkunastu lat związana z edukacją na różnych jej szczeblach. Prowadziła zajęcia między innymi na: Przykarpackim Uniwersytecie Narodowym im. Wasyla Stefanyka w Iwano-Frankiwsku, Uniwersytecie Wrocławskim, Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie WSB Merito oraz Uniwersytecie Artystycznym im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu, a także lektoraty języka polskiego w placówkach oświatowych w Iwano-Frankiwsku i Odessie.
Autorka książek „Kreacje Judasza w prozie polskiej XX i początku XXI wieku” oraz „Na początek. Wprowadzenie do nauki języka polskiego dla osób ukraińskojęzycznych”, a także artykułów naukowych z zakresu glottodydaktyki polonistycznej i tutoringu.

rozwińCzłonkini Zarządu Sietar Polska.

Ciekawi mnie…

rozwińJej zainteresowania naukowe dotyczą przede wszystkim: komunikacji międzykulturowej, glottodydaktyki polonistycznej, bilingwizmu w środowisku polsko-ukraińskim, a także współczesnej literatury apokryficznej. Prywatnie miłośniczka: podróży (najlepiej z plecakiem) i gier planszowych.

prof. CDV dr hab. Urszula Kluczyńska

Wykładowca

prof. CDV dr hab. Urszula Kluczyńska

Wykładowca

O mnie

rozwińJestem socjolożką i pedagożką. W roku 2002 ukończyłam studia magisterskie z pedagogiki,a w roku 2004 z socjologii. W 2007 roku obroniłam pracę doktorską na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Habilitację uzyskałam w roku 2018 na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.

rozwińMoje zainteresowania badawcze koncentrują się wokół problematyki krytycznych studiów nad męskościami i mężczyznami ze szczególnym uwzględnieniem społecznych kontekstów zdrowia mężczyzn, starości, sportu, medykalizacji męskości i seksualności mężczyzn, oraz męskości i opieki. Podejmuję również problematykę zawodów opiekuńczych, pracy emocjonalnej, a także zjawiska maskulinizacji i feminizacji profesji. Mój obszar badawczy obejmuje także kulturowo-społeczne analizy zjawisk związanych z przejawami dyskryminacji. Interesuje mnie również zastosowanie jakościowych metod badawczych w badaniach naukowych.

rozwińJestem autorką monografii naukowych: Mężczyźni w pielęgniarstwie. W stronę męskości opiekuńczej, (Wyd. UMP Poznań 2017), Metamorfozy tożsamości mężczyzn w kulturze współczesnej (Wyd. Adam Marszałek 2009), współautorką książki Poza schematem. Społeczny konstrukt płci i seksualności wraz z Wiktorem Dynarskim i Anną M. Kłonkowską (Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego 2016). Współredagowałam trzy numery specjalne czasopism naukowych poświęconych tematyce męskości. Opublikowałam ponad czterdzieści artykułów z zakresu krytycznych studiów nad mężczyznami i męskościami w krajowych i zagranicznych czasopismach naukowych. Jestem członkinią Polskiego Towarzystwa Socjologicznego i Polskiego Towarzystwa Genderowego.

Ciekawi mnie…

rozwińInteresują mnie ludzie, relacje, zmiana. Praktykuję Tai Chi oraz Qigong styl Lecący Żuraw. Od piętnastu lat jeżdżę niemal cały rok rowerem (tym samym). Interesuję się zdrowym żywieniem, które wcielam w praktykę. Wybór „góry czy morze” nie jest moim dylematem – zawsze będą to góry. Relaksuję się przy pracach manualnych z użyciem drewna, wikliny, wełny, włóczki czy filcu. Lubię tworzyć coś z niczego. Nie biegam, bo nie lubię.

dr Szymon Maćkowiak

Wykładowca

dr Szymon Maćkowiak

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent Politechniki Poznańskiej. Doktor fizyki, inżynier i programista. Do tej pory pracował jako nauczyciel szkolny i akademicki, inżynier oprogramowania oraz prywatny przedsiębiorca. Jego naukowe zainteresowania wiążą się głównie z fizyką obliczeniową i komputerami. Ma doświadczenie w zakresie tworzenia symulacji komputerowych układów wielu ciał, przetwarzania danych za pomocą technik uczenia maszynowego oraz w zakresie komputerowego przetwarzania obrazów. Dodatkowo prowadzi warsztaty z programowania dla dzieci.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPoza fizyką i komputerami lubi historię, w szczególności biografie uczonych oraz poznawanie okoliczności, w których dochodzili do ważnych odkryć. W czasie jazdy samochodem, w trakcie spacerów lub po prostu w wolnych chwilach, lubi słuchać podcastów i audiobooków w klimatach powieści płaszcza i szpady.

Agnieszka Walczak

Kierownik Katedry Informatyki i Analizy Danych

Agnieszka Walczak

Kierownik Katedry Informatyki i Analizy Danych

O mnie

rozwińJęzykoznawca, wykładowca, nauczyciel, specjalista ds. zarządzania projektami i budowania zespołu.

rozwińMagister Filologii Angielskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz absolwentka studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami, zarządzania w oświacie oraz nowych technologii w edukacji i kształceniu. Certyfikowany moderator Design Thinking. Członek IATEFL Poland. Wiedzę i umiejętności pogłębiała poprzez udział w szkoleniach i kursach obejmujących m.in. zwinne metodyki zarządzania projektami, coaching, tutoring i content marketing.

rozwińDoświadczeniem dzieliła się projektując i prowadząc szkolenia oraz pisząc artykuły popularnonaukowe m.in. z zakresu wykorzystania nowych technologii oraz zwinnych metodyk zarządzania projektami w edukacji. Kierowała zespołami projektowymi w instytucjach państwowych i obsługowo-sprzedażowymi w sektorze prywatnym.

rozwińCiekawi mnie

rozwiń…jak wyglądałby świat, gdyby obecnie obowiązujące zasady szkolnictwa przewrócić do góry nogami. Pasjonuje mnie nowoczesna edukacja oraz budowanie relacji w zespołach.

rozwińPrywatnie poświęcam się odkrywaniu świata poprzez podróże i literaturę, kontaktowi z drugim człowiekiem bez pośrednictwa Internetu oraz ogrodnictwu i architekturze wnętrz w wersjach mini.

Magdalena Gajek

Wykładowca

Magdalena Gajek

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińSpecjalizuje się w działaniach dotyczących komunikacji oraz budowania wizerunku marki. Kluczowe dla niej obszary to public relations oraz zintegrowana komunikacja marketingowa.

rozwińW mediach i przy promocji pracuje od 10 lat. Jest założycielką i właścicielką agencji Blend PR.

rozwińZ wykształcenia polonistka, doktorantka UAM w Poznaniu. Stypendystka zagranicznych uniwersytetów. Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji.

rozwińCiekawi mnie

rozwińNaukowo interesuje się komunikacją, współczesnym reportażem i geopoetyką (znaczeniem miejsca i przestrzeni w kulturze).

rozwińPrywatnie lubi podróże i aktywny wypoczynek.

Witold Janiszewski

Wykładowca

Witold Janiszewski

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińSenior UX Specialist w Symetrii

rozwińZwiązany z UX i e-commerce od 11 lat. W swojej pracy zajmuje się zarówno projektowaniem serwisów internetowych jak i badaniami UX. Wykształcenie: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, specjalność: Psychologia oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, specjalność: Zarządzanie projektami. Wybrani klienci: Credit Agricole, BLIK, ING Bank Śląski, PWN, Santander Bank Polska.

rozwińCiekawi mnie

rozwińZawodowo: eye tracking i narzędzia pozwalające na niedeklaratywne badanie emocji.

rozwińPrywatnie: fotografia, druk 3D.

Wojciech Rosik

Wykładowca

Wojciech Rosik

Wykładowca

O mnie

rozwińAnalityk finansowy zajmujący się wsparciem firm w podejmowaniu kluczowych decyzji, pomocy w tworzeniu strategii biznesowych oraz wyceną spółek na potrzeby fuzji i przejęć. Praktyk stawiający wiedzę praktyczną nad wiedzę teoretyczną.

rozwińInwestor na GPW z prawie 10-letnim doświadczeniem, specjalizujący się w wyszukiwaniu mniejszych podmiotów z wysokim potencjałem wzrostu.

Ciekawi mnie

rozwińFinanse behawioralne oraz psychologia – wpływ umysłu na zachowania oraz podejmowanie racjonalnych ekonomicznie decyzji.

O mnie

rozwińSpecjalizuję się w realizacji kampanii reklamowych w Internecie. W marketingu pracuję od 12 lat. Jestem Marketing Directorem w poznańskiej agencji marketingowej K&Y. Zajmuję się przede wszystkim przygotowywaniem i prowadzeniem kampanii reklamowych: tworzeniem koncepcji, planowaniem mediów i ich realizacją. Przez te 12 lat zrealizowałem dziesiątki różnorodnych akcji marketingowych dla liderów rynkowych: kampanii 360, kampanii digital, promocji konsumenckich (konkursów i loterii), kampanii influence marketingowych, akcji in-store, spotów reklamowych, czy akcji CSR. Poza agencją rozwijam swoją działalność konsultingową, prowadzę szkolenia z Meta Ads i Google Ads dla firm oraz projektuję i realizuję kampanie reklamowe.

rozwińOd 2015 roku współpracuję z poznańską uczelnią Collegium da Vinci, na której prowadzę zajęcia z marketingu internetowego. Stawiam na praktykę. Na moich zajęciach staram się stworzyć warunki maksymalnie zbliżone do tego, jak wygląda rzeczywista praca w digital marketingu.

Ciekawi mnie

rozwińNowe technologie, psychologia

dr Beata Zamorska

Pełnomocnik Rektora ds. Osób z Niepełnosprawnością

dr Beata Zamorska

Pełnomocnik Rektora ds. Osób z Niepełnosprawnością

O mnie

rozwińPedagożka, zaangażowana w projekty związane ze zmianą w edukacji. Prowadzi badania interwencyjne (interwencje formatywne), inspirowane historyczno-kulturową teorią działalności oraz filozofią dialogu.

rozwińW latach 2000-2014 adiunkt w Dolnośląskiej Szkole Wyższej, we Wrocławiu. Od 2008 r. współpracuje w International Society of Cultural-historical Activity Research (ISCAR), w którym pełni funkcję koordynatorki krajowej. Zainicjowała utworzenie jednej z pierwszych klas integracyjnych w Poznaniu (w SP nr 6), w której pracowała cztery lata jako nauczycielka. Od 2016 r. pracuje w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów CDV. Angażuje studentów w badanie praktyki edukacyjnej w ramach “Latającej Akademii CDV” – wspólnie ze studentami odbywa wizyty studyjne w miejscach innowacji edukacyjnych.

rozwińProwadzi Laboratorium Rozwoju Profesjonalnego przy CDV.

Ciekawi mnie

rozwińJak wspierać w rozwoju osoby, zespoły i społeczności?

Paulina Głowacka

Wykładowczyni, metodyk uczelniany, przewodnicząca Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia

Paulina Głowacka

Wykładowczyni, metodyk uczelniany, przewodnicząca Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia

rozwińO mnie

rozwińPedagożka z zamiłowania, absolwentka studiów magisterskich na specjalności edukacja elementarna i terapia pedagogiczna oraz studiów licencjackich edukacja elementarna i język angielski na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

rozwińCiekawi mnie

rozwińMoje zainteresowania naukowe oscylują wokół edukacyjnego wykorzystania nowych technologii oraz współczesnego dzieciństwa w świecie mediów.

rozwińPrywatnie entuzjastka filozofii minimalizmu oraz miłośniczka psów.

Anna Tratnerska-Baranowska

Wykładowca

Anna Tratnerska-Baranowska

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińOd 2004 roku prowadzę szczęśliwy związek z marketingiem i grafiką, obsługując klientów na rynku międzynarodowym. W branży, w której jedyną stałą rzeczą jest zmiana, wciąż odkrywam nowe wyzwania. Miłość do analityki i projektowania zaowocowała działaniami dla takich brandów jak PKO, Tesco, POLOmarket, mBank, VOX, Nokia, neoBANK, the Kusnacht Practice, grupa MTP i wiele innych. Obecnie dzielę się wiedzą na konferencjach, szkoleniach, programach mentorskich oraz uczelniach, głównie z zakresu SEO, PPC, UX i digital marketingu.

rozwińCiekawi mnie

rozwińBędąc członkinią stowarzyszenia MENSA, jestem fanką myślenia analitycznego. Najlepiej to się udaje w… grach planszowych. Komputerowymi także nie gardzę, szczególnie, że przez lata pracowałam jako concept artist w game devie oraz organizowałam Poznań Game Arena.

rozwińDziałam społecznie w wielu organizacjach, m.in. jako Radna Osiedla Naramowice. Hobbystycznie zajmuję się teatrem ognia, rekonstrukcją historyczną, ilustratorstwem, behawioryzmem zwierząt, psychofizjologią widzenia i pochłanianiem wszystkich tworów fantastyki.

Anna Sobczak

Wykładowca

Anna Sobczak

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińRadca prawny i specjalista ds. własności intelektualnej, mediów i reklamy, prawa alkoholowego, ochrony prawnej Influencerów, ochrony dóbr osobistych, prawa filmowego oraz zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Profesjonalny pełnomocnik przed Urzędem UE ds. Własności Intelektualnej w Alicante (EUIPO), Światową Organizacją Własności Intelektualnej w Genewie (WIPO), Urzędem Patentowym RP w Warszawie (UPRP).

rozwińPrawnik ds. ochrony konkurencji i konsumenta w Fundacji Pro Publika przy Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie. Prawnik ds. własności intelektualnej w prawoalkoholowe.pl

rozwińCzłonek Centrum Prawa Designu, Mody i Reklamy przy Uniwersytecie Śląskim (Law in Styl) oraz Stowarzyszenia We&Waste.

rozwińTrener i szkoleniowiec AVENHANSEN Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

rozwińPosiada bogate doświadczenie w prowadzeniu spraw rejestrowych i spornych przed sądami.

rozwińPasja do prawa mec. Anny-Marii Sobczak narodziła się w 2013 roku, gdy rozpoczęła swoją karierę w różnych kancelariach prawnych w Polsce. Jej prawnicza podróż była pełna różnorodnych obszarów, co umożliwiło jej zdobycie bogatego i wszechstronnego doświadczenia.

rozwińDzięki tej różnorodności zyskała głębsze zrozumienie, jak poszczególne dziedziny prawa są ze sobą powiązane i wzajemnie oddziałują. W krótkim czasie zorientowała się, że to prawo własności intelektualnej, mediów i reklamy, oraz nowe technologie stanowią obszary, które ją fascynują i którymi pragnie się zajmować na głębszym poziomie.

rozwińOd 2019 roku współpracuje z Kancelarią Prawną RPMS Staniszewski & Wspólnicy, gdzie jako specjalistka w dziedzinie prawa własności intelektualnej oraz prawa mediów i reklamy prowadzi dział IP&IT&TMT. Zakres jej obowiązków obejmuje szeroką gamę kwestii związanych z tymi obszarami prawa.

rozwińJednak jej zainteresowania nie kończą się na tych obszarach. Zaangażowana jest również w prawo nowych technologii, zwalczanie nieuczciwej konkurencji oraz ochronę dóbr osobistych. Szczególnie pasjonuje się ochroną praw Influencerów, którzy w dzisiejszym cyfrowym świecie odgrywają coraz istotniejszą rolę.

rozwińWierzy w maksymę, że nauka to nieustanny proces, a inwestowanie w siebie i ciągły rozwój są kluczowe dla osiągnięcia sukcesu. Jej ścieżka edukacyjna to doskonały przykład tego podejścia. Po ukończeniu studiów prawniczych na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, kontynuowała naukę, zdobywając kolejne kwalifikacje i umiejętności. Ukończenie Szkołę Prawa Własności Intelektualnej im. H. Grocjusza w Warszawie w 2017 roku oraz pierwszej edycji Szkoły Prawa Nowych Technologii IT&TMT w 2020 roku to tylko niektóre z etapów jej rozwoju.

rozwińPonadto w 2021 r. była uczestnikiem CS50 for Lawyers na Harvard University, a także ukończyła certyfikowane szkolenia w Urzędzie Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej. Dodatkowo ukończyła aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Poznaniu.

rozwińBogactwo doświadczenia i wiedzy tej ekspertki znajdują odzwierciedlenie w licznych publikacjach i artykułach, które napisała. Regularnie prowadzi szkolenia dla agencji reklamowych i marketingowych, przedsiębiorców, producentów oraz osób indywidualnych. Współpracuje również z Polską Izbą Biznesową we Włoszech (capiplit.eu), gdzie przeprowadziła szkolenia z prawa autorskiego oraz prawa własności przemysłowej.

rozwińCiekawi mnie

rozwińW czasie wolnym autor profilu w serwisie Instagram (instagram.com/prawnik_mody), który w ciekawy i nieszablonowy sposób przedstawia ciekawe kazusy prawne związane ze światem mody. Miłośniczka kultury winiarskiej, dobrej literatury, muzyki jazzowej oraz szeroko pojętej sztuki.

Weronika Dopierała-Kalińska

Wykładowca

Weronika Dopierała-Kalińska

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej, obecnie doktorantka w naukach o komunikacji społecznej i mediach na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, od marca 2018 do sierpnia 2020 roku specjalistka ds. promocji oraz obsługi mediów społecznościowych w Gabinecie Prezydenta Urzędu Miasta Poznania (Oddział Promocji oraz Biuro Prasowe), członkini redakcji czasopisma naukowego Com.press oraz Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej (Forum Młodych Medioznawców i Komunikologów).

rozwińZawodowo i naukowo zajmuję się mediami, a w szczególności procesami zachodzącymi w sieci, fascynują mnie nowe możliwości komunikacyjne.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawią mnie ludzie i sposób, w jaki się komunikują, w szczególności używając nowych technologii. Poza nauką pasjonuję się roślinami, ciągle powiększająca się kolekcja doniczek jest sposobem na oderwanie się od biegu dnia codziennego.

rozwińO mnie

rozwińAdwokat, członkini Okręgowej Rady Adwokackiej w Poznaniu, absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, stypendystka Université Toulouse 1 Capitole w Tuluzie, uczestniczka Szkoły Praw Własności Intelektualnej (Centrum IP) im. H. Grocjusza w Warszawie, wykładowca i prelegentka na konferencjach i meetupach z zakresu prawa autorskiego.Od początku swojej prawnej praktyki (2007 r.) zajmuje się obsługą prawną firm i podmiotów z branży kulturalno-rozrywkowej.

rozwińOd 2015 r. jest właścicielką Studia Adwokackiego, w którym udziela pomocy prawnej na rzecz klientów biznesowych i artystów.

rozwińWspiera spółki prawa handlowego w ich bieżącym funkcjonowaniu, sporządza umowy, uchwały i regulaminy, doradza i reprezentuje w negocjacjach oraz w sporach sądowych.

rozwińWszystkim freelancerom z chęcią wyjaśnia wszystkie wątpliwości związane z prawem autorskim.W pracy łączy bogate doświadczenie, zdobyte w poznańskich i wrocławskich kancelariach oraz na salach sądowych z chęcią budowania szczerych i długoletnich relacji ze swoimi klientami.

rozwińCiekawi mnie

rozwińKsiążki (reportaże, rozwój, literatura piękna), muzyka (polska alternatywa), koncerty, duchowość, świadome życie, młoda sztuka

Sandra Wojciechowska

Wykładowca

Sandra Wojciechowska

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińSenior Project Manager z ośmioletnim doświadczeniem pracy w marketingu, które zdobywałam w kilku poznańskich agencjach reklamowych. Pracowałam przy realizacji projektów dla takich marek jak m.in. Allegro, Amica, Loreal, Otomoto, Aviva, Expander, Coconaut.

rozwińJestem absolwentką Filologii polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyłam specjalności Komunikacja kulturowa oraz Kultura mediów cyfrowych.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPrywatnie jestem pasjonatką dwóch kółek, jogi, literatury polskiej oraz seriali.

Kinga Sroka

Wykładowca

Kinga Sroka

Wykładowca

O mnie

rozwińDoświadczony praktyk marketingu internetowego z kilkuletnią praktyką.

Ciekawi mnie

rozwińReklamy w internecie, social selling, e-commerce, analityka webowa

Beata Użarowska

Wykładowca

Beata Użarowska

Wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna, specjalność nowe media. Aktualnie doktorantka w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych UAM w dyscyplinie nauki o polityce i administracji. Członkini Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej oraz redakcji czasopisma naukowego Com.press. W latach 2013-2021 aktywnie działała w studenckiej redakcji programu telewizyjnego Kurier Akademicki, gdzie m.in. pełniła funkcję zastępczyni redaktorki naczelnej, wydawczyni, reporterki oraz prowadzącej. Od 2016 roku zaangażowana w działalność Poznańskiego Archiwum Historii Mówionej, w ramach którego tworzy notacje historyczne, dokumenty, reportaże oraz inne formy filmowe.

Ciekawi mnie

  • kynologia
  • rośliny
  • produkcja video
  • grafika

Radosław Puakowski

Wykładowca

Radosław Puakowski

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent ekonometrii ze statystyką Uniwersytetu Gdańskiego. Od dwudziestu lat pracuje jako analityk danych w agencjach badań marketingowych. Doświadczony menadżer zespołu przetwarzania danych. Entuzjasta i praktyk zwinnego zarządzania. Aktywnie i wytrwale poszukuje nowych dróg rozwoju.

rozwińMa na koncie setki przetworzonych projektów. Zainteresowania zawodowe koncentruje na analityce i programowaniu ze szczególnym uwzględnieniem zastosowań analizy conjoint. W zarządzaniu zespołem praktycznie wykorzystuje techniki Scrum i Kanban. Nie ustaje w wysiłkach, aby analizować wszystko lepiej i szybciej.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPasjonuje mnieo historia powszechna i geopolityka. Dużo czytam. Zgłębiam rosyjski język i kulturę. Lubię chodzić po górach, biegać i jeździć na rowerze.

Dariusz Milejczak

Wykładowca

Dariusz Milejczak

Wykładowca

O mnie

rozwińDziennikarz, redaktor naczelny Telewizji WTK, prezenter telewizyjny i wydawca, autor programów, trener wystąpień publicznych, konferansjer

Ciekawi mnie

rozwińPolityka i sport

Judyta Kotarba

Kierownik Biura Innowacji dydaktycznych i kształcenia zdalnego, Lider podprocesu tutoring

Judyta Kotarba

Kierownik Biura Innowacji dydaktycznych i kształcenia zdalnego, Lider podprocesu tutoring

O mnie

rozwińAbsolwentka Wydziału Nauk Społecznych w Collegium Da Vinci. Aktualnie kierowniczka biura innowacji dydaktycznych i kształcenia zdalnego, liderka procesów i projektów edukacyjnych. Akredytowany praktyk tutoringu, wykładowca akademicki, trenerka umiejętności miękkich i kreatywności.

Ciekawi mnie

rozwińNaukowe zainteresowania skupiam głównie w obszarze tutoringu w Polsce i jego wsparcia w rozwoju kompetencji akademickich, rozwoju kompetencji w kontekście różnicy pokoleń, trendów – kompetencji przyszłości, edukacja dorosłych.

rozwińPrywatnie psia mama suczki Eli.

Marta Nowakowska

Wykładowca

Marta Nowakowska

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińSpecjalistka ds. praw licencyjnych, absolwentka UW.

rozwińZ branżą filmową związana od czasów studiów, gdy przez 2 lata prowadziła DKF UW. Następnie odpowiadała za zakup filmów w telewizjach płatnych: HBO Polska i HBO Central Europe oraz ogólnodostępnej Puls TV. Później rozpoczęła współpracę z największymi dystrybutorami filmów: Kino Świat i Monolith. Brała czynny rozwój dystrybucji VOD w Polsce.

rozwińObecnie zajmuje się sprzedażą praw do produkcji TFP w firmie Mówi Serwis, a także rozwijaniem projektów filmowych i serialowych. Chętnie dzieli się wiedzą – bierze udział w prelekcjach, wykładach i konferencjach o tematyce filmowej.

rozwińKocha zarówno wysokobudżetowe projekty hollywoodzkie, jak i kino niezależne. Redaguje i pisze scenariusze.

Maciej Stroiński

Wykładowca

Maciej Stroiński

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińMaciej Stroiński rozpoczął swoją karierę dziennikarską w wieku 17 lat od współpracy z redakcją muzyczną Radia Merkury (teraz Radio Poznań). Następnie pracował w poznańskim oddziale TVP gdzie był reporterem, prezenterem i wydawcą Teleskopu, a także pełnił funkcję z-cy szefa newsroomu. Następnie został reporterem regionalny Faktów TVN. Po kilku latach przeszedł do Telewizji WTK, w której był Redaktorem Naczelnym. Jego dziennikarskimi „wychowankami” z tamtego czasu są m.in. Aneta Dawidzińska-Gola(TVN24), Łukasz Wójcik (TVN24), Aleksander Przybylski (TVN24), Karolina Lewicka (TOK FM) i Beata Oryl-Stroińska (TVP Sport).

rozwińPO zakończeniu współpracy z WTK, Stroiński przeszedł do Wydarzeń Polsatu, w których był prezenterem, reporterem i wydawcą.

rozwińOd 2019 roku Maciej Stroiński prowadzi firmę PR – Brainpower, która zajmuje się produkcją telewizyjną, budowaniem strategii i prowadzeniem komunikacji i realizacją wielkoskalowych eventów, m.in. pokazów lotniczych serii LOTOS Gdynia Aerobaltic.

rozwińMaciej Stroiński to sędzia koszykarski i członek zarządu Wielkopolskiego Związku Koszykówki.

rozwińCiekawi mnie

rozwińKoszykówka i lotnictwo

dr Elżbieta Stachowiak-Dudzik

Wykładowca

dr Elżbieta Stachowiak-Dudzik

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińDoktor nauk humanistycznych w dziedzinie nauk o kulturze i religii, animator kultury. Rozprawę doktorską, obronioną w Instytucie Antropologii i Kulturoznawstwa UAM, poświęciła relacjom zachodzącym pomiędzy literaturą a mitem. Przez wiele lat zajmowała się również zjawiskiem synestezji w malarstwie, muzyce i poezji.

rozwińCiekawi mnie

rozwińMoje zainteresowania badawcze skupiają się wokół zagadnień kultury artystycznej ze szczególnym uwzględnieniem literatury. Uwielbiam pracować na pograniczu różnych dyscyplin humanistycznych, na co pozwala mi właśnie kulturoznawstwo rozumiane jako projekt zintegrowanych badań nad szeroko pojmowaną kulturą. W kręgu moich zainteresowań naukowych znajdują się m.in: filozofia sztuki, estetyka, teorie interpretacji, semiotyka, hermeneutyka, literaturoznawstwo, antropologia.

Dawid Lesiak

Wykładowca

Dawid Lesiak

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińNa codzień graphic designer w MaxROY Agency. Absolwent kulturoznawstwa na UAM i grafiki na CDV. Eventowiec z zakresu nowych mediów i kina z wieloletnim doświadczeniem.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawi mnie kino z całego świata, nowe technologie i ich związki ze sztuką.

Ile kosztują studia na tym kierunku

Opłaty i czesne

studia stacjonarne i niestacjonarne

Opłata wpisowa

Przy zapisie do 30 września:

0 PLN

Przy zapisie od 1 października:

85 PLN

Czesne za rok

Płatne

w 12 ratach

12x 790 PLN

Płatne

w 2 ratach

2x 4740 PLN

Płatne

w 1 racie

1x 9480 PLN

Zniżki dla absolwentów

CDV i WSNHiD

Wpisowe:

0 PLN

Czesne:

zwolnienie z jednej z 12 rat na studiach stacjonarnych

790 PLN

image
Pobierz regulamin Pobierz regulamin

Stypendia, zniżki
i finansowe formy wsparcia

Jak możesz obniżyć opłaty za studia?

Jak zapisać się na studia

1

Zarejestruj się

Utwórz Konto Kandydata. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów. Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

Utwórz Konto Kandydata. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów. Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

2

Uzupełnij dane

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata,

podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • dokument tożsamości,
  • dyplom ukończenia studiów I stopnia (licencjackich lub inżynierskich),
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą)

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata,

podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • dokument tożsamości,
  • dyplom ukończenia studiów I stopnia (licencjackich lub inżynierskich),
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą)
3

Dokonaj opłaty wpisowej

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Nr rachunku bankowego, na który należy dokonać opłaty wpisowej:
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750

 

Collegium Da Vinci | ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
[w tytule wpisz: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Nr rachunku bankowego, na który należy dokonać opłaty wpisowej:
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750

 

Collegium Da Vinci | ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
[w tytule wpisz: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]

4

Podpisz dokumenty online

Zrobisz to w bezpieczny sposób za pośrednictwem Autenti – platformy do podpisywania umów online.
Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych, wiadomość z linkiem do podpisania umowy otrzymasz mailowo.

 

Dokumenty możesz również przynieść osobiście lub wysłać na adres: Biuro Rekrutacji Collegium Da Vinci ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, rotunda, parter, pokój R.005.

Zrobisz to w bezpieczny sposób za pośrednictwem Autenti – platformy do podpisywania umów online.
Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych, wiadomość z linkiem do podpisania umowy otrzymasz mailowo.

 

Dokumenty możesz również przynieść osobiście lub wysłać na adres: Biuro Rekrutacji Collegium Da Vinci ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, rotunda, parter, pokój R.005.

5

Dostarcz oryginał dyplomu

Przynieś oryginał dyplomu ukończenia studiów I stopnia do Biura Rekrutacji, masz na to 7 dni od podpisania umowy.

Jeśli jesteś tegorocznym absolwentem, ale nie posiadasz jeszcze dyplomu lub planujesz późniejszą obronę, skorzystaj z umowy wolnego słuchacza.

 

 

Uwaga! Aby skorzystać z promocji „Niższe czesne”, oryginał matury musisz dostarczyć do 12 lipca!
Natomiast sam dyplom możesz dostarczyć po obronie, masz na to czas do 31 stycznia 2024 roku.

Przynieś oryginał dyplomu ukończenia studiów I stopnia do Biura Rekrutacji, masz na to 7 dni od podpisania umowy.

Jeśli jesteś tegorocznym absolwentem, ale nie posiadasz jeszcze dyplomu lub planujesz późniejszą obronę, skorzystaj z umowy wolnego słuchacza.

 

 

Uwaga! Aby skorzystać z promocji „Niższe czesne”, oryginał matury musisz dostarczyć do 12 lipca!
Natomiast sam dyplom możesz dostarczyć po obronie, masz na to czas do 31 stycznia 2024 roku.

Witaj w gronie studentów!

Po dostarczeniu nam oryginału dyplomu Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”, co oznacza, że dostałeś się na studia. Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

 

Wszelkie informacje dotyczące studiów znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

Po dostarczeniu nam oryginału dyplomu Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”, co oznacza, że dostałeś się na studia. Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

 

Wszelkie informacje dotyczące studiów znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

Umów się na prywatną wycieczkę po uczelni

Jesteś ciekaw, jak wygląda Collegium Da Vinci od środka? Chciałbyś przespacerować się korytarzami uczelni i podpatrzeć studenckie życie, a przy okazji dowiedzieć się wszystkiego o naszych studiach? Nic prostszego! Umów się na prywatne spotkanie z Aniołem Collegium Da Vinci.

 

Opiekunka Studentek i Studentów 1-go Roku oprowadzi Cię po budynku, opowie, jak wyglądają studia i odpowie na każde Twoje pytanie. Możesz przyjść sam, zabrać paczkę przyjaciół lub zaprosić rodziców. Karolina będzie czekała na Ciebie przed portiernią, czyli po prawej stronie od głównego wejścia na uczelnię.

image

Anioł Collegium Da Vinci

Karolina Bobko

e-mail: aniol@cdv.pl

tel.: +48 697 690 588

Chcesz się umówić na wycieczkę po Collegium Da Vinci? 

Wypełnij krótki formularz i wybierz termin spotkania.

Umów się z aniołem Umów się z aniołem

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z nami!

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, wyjaśnimy, doradzimy. Możesz zadzwonić do nas, napisać wiadomość mailową, zadać pytanie na grupie na facebooku, a nawet umówić się na prywatną wideorozmowę. Jeśli masz ochotę, zapraszamy także osobiście do naszego Biura Rekrutacji.

Izabella Bekas-Kwaśniewska

Specjalista ds. rekrutacji
na studia II stopnia

e-mail: rekrutacja@cdv.pl

tel.: +48 697 230 138

UMÓW WIDEOROZMOWĘ UMÓW WIDEOROZMOWĘ

Biuro Rekrutacji

ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań Pokój R005, piętro 0 Rotunda

Godziny otwarcia:

poniedziałek - piątek: 8.30-15.30

sobota - niedziela: nieczynne