Marketing internetowy – Collegium Da Vinci Poznań

Marketing internetowy

II stopień

poziom studiów

magister

uzyskany tytuł

polski

język wykładowy

2 lata

czas trwania

1410 stacjonarne
1070 niestacjonarne

liczba godzin

stacjonarny
niestacjonarny

tryb studiów

4

liczba semestrów

Zapisz się Zapisz się
Adam Kuta
Absolwent marketingu internetowego
image

Poznaj kierunek

Marketing internetowy to nowoczesne studia dla osób, które planują swoją karierę zawodową w zawodach przyszłości, związanych z internetem. Kształci specjalistów o szerokiej wiedzy i umiejętnościach w aspekcie komunikacji masowej i spersonalizowanej w internecie. Koncentruje się zarówno na społecznym i kulturowym wymiarze komunikacji, jak i jej automatyzacji oraz zapośredniczeniu poprzez nowe technologie. Uczy skutecznej pracy zespołowej, samodzielnego realizowania projektów oraz zarządzania firmą. Rozwija kompetencje z zakresu programowania i analityki internetowej. Zwraca uwagę na perspektywę użytkownika, architekturę informacji oraz zagadnienia optymalizacji stron internetowych. Zapoznaje z realizacją komercyjnych i społecznych projektów internetowych i działań storytelingowych dla biznesu. Kierunek powstał we współpracy z Izbą Gospodarki Elektronicznej, która wyznacza trendy w e-commerce.

Czego się nauczysz

  • tworzyć strategie komunikacyjne firm
  • przygotowywać strategie zarządzania firm internetowych
  • programować w xHTML i PHP
  • obsługiwać bazy MySQL
  • korzystać z narzędzi do pozyskiwania danych behawioralnych i deklaratywnych
  • realizować audyty i optymalizować strony www
  • obsługiwać strony internetowe w CMSie
  • automatyzować komunikację w internecie
image

Gdzie będziesz mógł/mogła pracować

  • w start-upach, scale-upach, korporacjach, prowadząc własną firmę
  • w firmach z branży e-commerce
  • w przedsiębiorstwach internetowych
  • w agencjach marketingowych, reklamowych, digitalowych
  • w działach marketingu dowolnej branży
image

Zastanawiasz się, czy to kierunek dla Ciebie?

Możesz uznać, że tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:

 

  • jesteś ambitny, dociekliwy i nastawiony na rozwój
  • masz analityczny umysł, ale jednocześnie myślisz nieszablonowo
  • interesują Cię nowe technologie, marketing automation, optymalizacja profili społecznościowych i pozycjonowanie
  • śledzisz wydarzenia branżowe i jesteś na bieżąco z trendami
  • lubisz pracować w zespole, ale też świetnie radzisz sobie w samodzielnych projektach

Kierunek stanowi doskonałą kontynuację kształcenia dla osób:

 

  • zarówno zaczynających pracę w marketingu internetowym, jak i tych działających już w branży, np. e-commerce
  • absolwentów kierunków kreatywnych i społecznych, którzy chcą nauczyć się planowania, wdrażania i analizowania projektów z zakresu marketingu i sprzedaży internetowej
  • absolwentów dowolnych kierunków posiadających tytuł licencjata, inżyniera lub magistra – dla nich uzupełnieniem wiedzy będzie dodatkowy moduł na start: Podstawy pracy Mediaworkera
  • wszystkich, którzy planują karierę w zawodach związanych z nowymi technologiami

Zrób quiz i sprawdź, który kierunek jest najbliższy Twoim predyspozycjom i zainteresowaniom.

ZRÓB QUIZ ZRÓB QUIZ
image

Jak wygląda program studiów

Moduły kierunkowe

semestr 1-2

350 godzin stacjonarnie

210 godzin niestacjonarnie

Czyli inaczej mówiąc przedmioty must have. To zestaw zajęć obowiązkowych, w których uczestniczy każdy student danego kierunku. Układany we współpracy z biznesem, w oparciu o najnowsze standardy i trendy rynkowe. To programowa baza, która wyposaży Cię w najnowszą wiedzę i kluczowe umiejętności potrzebne w branży. Punkt wyjścia do specjalizacji i dalszego rozwoju zawodowego.

Na tym kierunku są to:

  • Komercyjny i społeczny projekt medialny
  • Programowanie w Internecie na potrzeby pracy Mediaworkera
  • Projektowanie komunikacji w mediach cyfrowych
  • Analityka internetowa i UX w kontekście społecznym
  • Media w aspektach psychologiczno-społecznych
image

Moduły specjalizacyjne

semestr 2-4

360 godzin stacjonarnie

240 godzin niestacjonarnie

Czyli przedmioty definiujące Twoją zawodową ścieżkę. To zestaw zajęć przypisanych do wybranej przez Ciebie specjalności. Tak jak cała edukacja w Collegium Da Vinci i ta jej część jest zbudowana na modelu: 20% teorii, 80% praktyki. Podczas zajęć, prowadzonych w formie ćwiczeń i warsztatów w małych zadaniowych grupach będziesz pracować na prawdziwych case studies z rynku wziętych – mierząc się z realnymi biznesowymi przypadkami. Wiedzę i umiejętności zdobędziesz bezpośrednio od ekspertów – przedsiębiorców, praktyków branży, speców w swoich zawodach.

Moduły do wyboru

semestr 3-4

100 godzin stacjonarnie

60 godzin niestacjonarnie

Innymi słowy, przedmioty wanna have. To pakiet przedmiotów, które wybierasz samodzielnie – według swoich potrzeb i zainteresowań. Do dyspozycji masz dwa moduły, a to oznacza kilkadziesiąt dodatkowych godzin dydaktycznych na zgłębianie wiedzy w interesujących Cię obszarach. Wyboru dokonujesz spośród różnych zagadnień – zarówno w dyscyplinach związanych bezpośrednio z Twoim kierunkiem, jak i pozakierunkowych.

 

Studenci tego kierunku wybierali w poprzednich latach:

  • Trendsetting w rzeczywistości cyfrowej zmiany
  • Tutoring zespołowy
image

Moduł uzupełniający – w cenie studiów

semestr 1

100 godzin stacjonarnie

60 godzin niestacjonarnie

Aby umożliwić równy start wszystkim studentom, niezależnie od ukończonego wcześniej kierunku studiów, absolwenci kierunków innych niż Mediaworking I stopnia biorą udział w module Podstawy pracy Mediaworkera. Zajęcia z przedmiotów uzupełniających odbywają się w pierwszym semestrze, aby wyposażyć studentów w niezbędną wiedzę specjalistyczną już na samym początku studiów.

 

Jakie przedmioty się w nim znajdują:

  • Media społecznościowe w działalności internetowej
  • Podstawy psychologii i komunikacji społecznej
  • Public relations
  • Rynki medialne w Polsce i na świecie

Praktyczne aspekty zawodu

semestr 2-4

480 godzin stacjonarnie i niestacjonarnie

Blok zajęć, podczas których zdobędziesz praktyczne umiejętności zawodowe, zgłębisz tajniki branży i poznasz rynkowe realia. W praktyce nie do przecenienia! Będziesz pracować na prawdziwych case studies z rynku wziętych – mierząc się z realnymi biznesowymi przypadkami. Zanurzysz się w codzienność branży, uczestnicząc w warsztatach, grach biznesowych i symulacjach. Zbudujesz portfolio zrealizowanych przez siebie projektów i wzmocnisz swoją pozycję na rynku pracy. Na koniec będziesz posiadać wszystkie niezbędne kompetencje i umiejętności, które pomogą Ci rozpocząć praktykę zawodową lub pracę w wybranej przez Ciebie firmie.

Jaką specjalność możesz wybrać

E-commerce Manager

Wybierając tę specjalność, nauczysz się:

  • tworzyć i wdrażać platformy sprzedażowe w internecie
  • konstruować reklamy tekstowe, graficzne i wideo na potrzeby e-commerce
  • zarządzać firmą internetową i finansami przedsiębiorstw internetowych
  • realizować badania marketingowe
  • konstruować oferty sprzedażowe z wykorzystaniem najnowszych technologii i narzędzi analitycznych
  • wykorzystywać podstawy makroekonomii i mikroekonomii w praktyce handlu internetowego

W przyszłości będziesz
mógł/mogła pracować jako:

  • E-commerce manager
  • Twórca i administrator sklepu internetowego
  • Content manager treści e-commerce
  • Specjalista ds. sprzedaży internetowej
  • Specjalista ds. monetyzacji
  • Specjalista ds. promocji i reklamy w przedsiębiorstwie internetowym
  • Specjalista ds. e-commerce
  • Administrator serwisów sprzedażowych
  • Analityk sprzedaży e-commerce
  • Konsultant ds. sprzedaży internetowej
  • Specjalista ds. oferty sprzedaży internetowej

Moduły specjalizacyjne

Podstawy ekonomii a nowe media

Zarządzanie firmą internetową w dobie nowych technologii

Badania marketingowe wspierające sprzedaż on-line

Platformy sprzedażowe w Internecie

Prawo handlowe a nowe media

Konstruowanie komunikatów reklamowych na potrzeby e-commerce

Zarobki w branży

E-commerce manager

8640 PLN

brutto

Analityk sprzedaży

8020 PLN

brutto

Specjalista ds. e-commerce

5710 PLN

brutto

Źródła: money.pl | wynagrodzenia.pl

Studiuj praktycznie najlepiej

WYKŁADOWCY-PRAKTYCY

Wiedzę zdobędziesz bezpośrednio od ekspertów - przedsiębiorców, praktyków branży, specjalistów w swoich zawodach.

PRACA PROJEKTOWA

Będziesz się uczyć, realizując zadania w formie projektów - także tych międzykierunkowych

CASE STUDIES

Poznasz realia branży, przyglądając się prawdziwym projektom, zrealizowanym z sukcesami na rynku.

Poznaj partnerów kierunku

Co o kierunku mówi absolwent

image

Adam Kuta

Absolwent marketingu internetowego

 

Jak do tej pory wszystkie osoby, które spotkałem na studiach zdecydowanie potwierdzają to, że Collegium Da Vinci jest Uczelnią Ludzi Ciekawych. Moje koleżanki i koledzy ze studiów, którzy, tak jak ja, są głodni wiedzy, mają ciekawy i inny punkt widzenia na różne rzeczy i przyjemnie się z nimi rozmawia na różne tematy. Również wykładowcy, którzy na zajęciach dają nam wykazywać kreatywnie i pokazują przykłady z życia wzięte, wpływają na to, że w murach tej uczelni łatwo się zainspirować i ciągle poszerzać swoją ciekawość.

PRZECZYTAJ WYWIAD PRZECZYTAJ WYWIAD

Zacznij studia jeszcze przed obroną!

Nie musisz czekać na obronę swojej pracy licencjackiej lub inżynierskiej, aby rozpocząć studia magisterskie w Collegium Da Vinci. Do momentu obrony możesz studiować jako wolny słuchacz, uczestnicząc we wszystkich zajęciach, przystępując do zaliczeń i egzaminów. Status studenta uzyskasz od razu po dostarczeniu dyplomu – masz na to czas do 31 stycznia 2025.

Poznaj wykładowców kierunku

Paulina Głowacka

Wykładowczyni, metodyk uczelniany, przewodnicząca Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia

Paulina Głowacka

Wykładowczyni, metodyk uczelniany, przewodnicząca Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia

rozwińO mnie

rozwińPedagożka z zamiłowania, absolwentka studiów magisterskich na specjalności edukacja elementarna i terapia pedagogiczna oraz studiów licencjackich edukacja elementarna i język angielski na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

rozwińCiekawi mnie

rozwińMoje zainteresowania naukowe oscylują wokół edukacyjnego wykorzystania nowych technologii oraz współczesnego dzieciństwa w świecie mediów.

rozwińPrywatnie entuzjastka filozofii minimalizmu oraz miłośniczka psów.

dr Klaudia Bączyk-Lesiuk

Wykładowczyni

dr Klaudia Bączyk-Lesiuk

Wykładowczyni

O mnie

rozwińDoktor nauk humanistycznych w zakresie literaturoznawstwa, dziennikarka, akredytowany praktyk tutoringu, nauczycielka języka polskiego jako obcego, trenerka komunikacji międzykulturowej.

rozwińAbsolwentka filologii polskiej (specjalności: dziennikarska i nauczycielska) na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. W 2014 roku z wyróżnieniem obroniła pracę doktorską na Uniwersytecie Wrocławskim.

rozwińW Collegium Da Vinci w Poznaniu zatrudniona na stanowisku starszego wykładowcy w Katedrze Informatyki i Analizy Danych.

rozwińOd kilkunastu lat związana z edukacją na różnych jej szczeblach. Prowadziła zajęcia między innymi na: Przykarpackim Uniwersytecie Narodowym im. Wasyla Stefanyka w Iwano-Frankiwsku, Uniwersytecie Wrocławskim, Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie WSB Merito oraz Uniwersytecie Artystycznym im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu, a także lektoraty języka polskiego w placówkach oświatowych w Iwano-Frankiwsku i Odessie.
Autorka książek „Kreacje Judasza w prozie polskiej XX i początku XXI wieku” oraz „Na początek. Wprowadzenie do nauki języka polskiego dla osób ukraińskojęzycznych”, a także artykułów naukowych z zakresu glottodydaktyki polonistycznej i tutoringu.

rozwińCzłonkini Zarządu Sietar Polska.

Ciekawi mnie…

rozwińJej zainteresowania naukowe dotyczą przede wszystkim: komunikacji międzykulturowej, glottodydaktyki polonistycznej, bilingwizmu w środowisku polsko-ukraińskim, a także współczesnej literatury apokryficznej. Prywatnie miłośniczka: podróży (najlepiej z plecakiem) i gier planszowych.

Beata Użarowska

Wykładowca

Beata Użarowska

Wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna, specjalność nowe media. Aktualnie doktorantka w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych UAM w dyscyplinie nauki o polityce i administracji. Członkini Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej oraz redakcji czasopisma naukowego Com.press. W latach 2013-2021 aktywnie działała w studenckiej redakcji programu telewizyjnego Kurier Akademicki, gdzie m.in. pełniła funkcję zastępczyni redaktorki naczelnej, wydawczyni, reporterki oraz prowadzącej. Od 2016 roku zaangażowana w działalność Poznańskiego Archiwum Historii Mówionej, w ramach którego tworzy notacje historyczne, dokumenty, reportaże oraz inne formy filmowe.

Ciekawi mnie

  • kynologia
  • rośliny
  • produkcja video
  • grafika

Adam Sołtysiak

Wykładowca

Adam Sołtysiak

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińJestem dziennikarzem. Absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od wielu lat jestem związany zawodowo z Polskim Radiem w Poznaniu. Pracuję jako wykładowca CDV, a wcześniej Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa. Działam w Stowarzyszeniu Parva Patria, które zajmuje się szeroko pojętą edukacją historyczną.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawią mnie wszelkie nowinki technologiczne. Oglądam nałogowo wyścigi Formuły 1. Można mnie spotkać na rekonstrukcjach historycznych – w roli konferansjera, albo odtwórcy. Dużo biegam.

Anna Sobczak

Wykładowca

Anna Sobczak

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińRadca prawny i specjalista ds. własności intelektualnej, mediów i reklamy, prawa alkoholowego, ochrony prawnej Influencerów, ochrony dóbr osobistych, prawa filmowego oraz zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Profesjonalny pełnomocnik przed Urzędem UE ds. Własności Intelektualnej w Alicante (EUIPO), Światową Organizacją Własności Intelektualnej w Genewie (WIPO), Urzędem Patentowym RP w Warszawie (UPRP).

rozwińPrawnik ds. ochrony konkurencji i konsumenta w Fundacji Pro Publika przy Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie. Prawnik ds. własności intelektualnej w prawoalkoholowe.pl

rozwińCzłonek Centrum Prawa Designu, Mody i Reklamy przy Uniwersytecie Śląskim (Law in Styl) oraz Stowarzyszenia We&Waste.

rozwińTrener i szkoleniowiec AVENHANSEN Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

rozwińPosiada bogate doświadczenie w prowadzeniu spraw rejestrowych i spornych przed sądami.

rozwińPasja do prawa mec. Anny-Marii Sobczak narodziła się w 2013 roku, gdy rozpoczęła swoją karierę w różnych kancelariach prawnych w Polsce. Jej prawnicza podróż była pełna różnorodnych obszarów, co umożliwiło jej zdobycie bogatego i wszechstronnego doświadczenia.

rozwińDzięki tej różnorodności zyskała głębsze zrozumienie, jak poszczególne dziedziny prawa są ze sobą powiązane i wzajemnie oddziałują. W krótkim czasie zorientowała się, że to prawo własności intelektualnej, mediów i reklamy, oraz nowe technologie stanowią obszary, które ją fascynują i którymi pragnie się zajmować na głębszym poziomie.

rozwińOd 2019 roku współpracuje z Kancelarią Prawną RPMS Staniszewski & Wspólnicy, gdzie jako specjalistka w dziedzinie prawa własności intelektualnej oraz prawa mediów i reklamy prowadzi dział IP&IT&TMT. Zakres jej obowiązków obejmuje szeroką gamę kwestii związanych z tymi obszarami prawa.

rozwińJednak jej zainteresowania nie kończą się na tych obszarach. Zaangażowana jest również w prawo nowych technologii, zwalczanie nieuczciwej konkurencji oraz ochronę dóbr osobistych. Szczególnie pasjonuje się ochroną praw Influencerów, którzy w dzisiejszym cyfrowym świecie odgrywają coraz istotniejszą rolę.

rozwińWierzy w maksymę, że nauka to nieustanny proces, a inwestowanie w siebie i ciągły rozwój są kluczowe dla osiągnięcia sukcesu. Jej ścieżka edukacyjna to doskonały przykład tego podejścia. Po ukończeniu studiów prawniczych na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, kontynuowała naukę, zdobywając kolejne kwalifikacje i umiejętności. Ukończenie Szkołę Prawa Własności Intelektualnej im. H. Grocjusza w Warszawie w 2017 roku oraz pierwszej edycji Szkoły Prawa Nowych Technologii IT&TMT w 2020 roku to tylko niektóre z etapów jej rozwoju.

rozwińPonadto w 2021 r. była uczestnikiem CS50 for Lawyers na Harvard University, a także ukończyła certyfikowane szkolenia w Urzędzie Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej. Dodatkowo ukończyła aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Poznaniu.

rozwińBogactwo doświadczenia i wiedzy tej ekspertki znajdują odzwierciedlenie w licznych publikacjach i artykułach, które napisała. Regularnie prowadzi szkolenia dla agencji reklamowych i marketingowych, przedsiębiorców, producentów oraz osób indywidualnych. Współpracuje również z Polską Izbą Biznesową we Włoszech (capiplit.eu), gdzie przeprowadziła szkolenia z prawa autorskiego oraz prawa własności przemysłowej.

rozwińCiekawi mnie

rozwińW czasie wolnym autor profilu w serwisie Instagram (instagram.com/prawnik_mody), który w ciekawy i nieszablonowy sposób przedstawia ciekawe kazusy prawne związane ze światem mody. Miłośniczka kultury winiarskiej, dobrej literatury, muzyki jazzowej oraz szeroko pojętej sztuki.

Artur Ratuszyński

Wykładowca

Artur Ratuszyński

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińPo 25 latach odszedłem z dziennikarstwa i założyłem firmę S-Movens zajmującą się public relations, doradztwem strategicznym, procesami Design Thinking oraz badaniem trendów. Współtworzyłem w 2018 roku program rozwoju
smart city Szczecin. Od 2019 jestem doradcą biura prezydenta Szczecina do spraw strategii i rozwoju. Uczestniczę w procesach ewaluacji i aktualizacji i budowania Strategii Rozwoju Szczecina.

rozwińCiekawi mnie

rozwińHistoria średniowiecza, przyszłość robotów i sztucznej inteligencji, rozwój miast zwłaszcza w obszarze smart city. Jestem fanem Apple i Formuły 1.

Radosław Puakowski

Wykładowca

Radosław Puakowski

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent ekonometrii ze statystyką Uniwersytetu Gdańskiego. Od dwudziestu lat pracuje jako analityk danych w agencjach badań marketingowych. Doświadczony menadżer zespołu przetwarzania danych. Entuzjasta i praktyk zwinnego zarządzania. Aktywnie i wytrwale poszukuje nowych dróg rozwoju.

rozwińMa na koncie setki przetworzonych projektów. Zainteresowania zawodowe koncentruje na analityce i programowaniu ze szczególnym uwzględnieniem zastosowań analizy conjoint. W zarządzaniu zespołem praktycznie wykorzystuje techniki Scrum i Kanban. Nie ustaje w wysiłkach, aby analizować wszystko lepiej i szybciej.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPasjonuje mnieo historia powszechna i geopolityka. Dużo czytam. Zgłębiam rosyjski język i kulturę. Lubię chodzić po górach, biegać i jeździć na rowerze.

Agnieszka Ozimek

Wykładowca

Agnieszka Ozimek

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińMagister psychologii ze specjalizacją Neurokognitywistyka Uniwersytetu SWPS, współautorka trzech publikacji naukowych. Laureatka konkursu „Bilet za horyzont” programu „Jutronauci”, finalistka konkursu zbadaj.to PTBRiO oraz OFBOR.

rozwińKarierę rozpoczęłam jako badaczka, pracując w ponad 15 projektach, w tym finansowanych przez NCN. Pozwoliło mi na to obeznanie w metodologii eksperymentalnej i zgłębianie przenajróżniejszych zagadnień – od wpływu marihuany na zdolności poznawcze po rolę muzyki w nauce czytania. Przez trzy lata pracowałam jako koordynatorka Laboratorium Psychofizjologii Obwodowej w badaniach związanych z mimikrą oraz realizowałam się w roli przewodniczącej Koła Naukowego Badań Okulograficznych.

rozwińPostanowiłam zostać praktykiem, co skierowało mnie w stronę neuromarketingu oraz badań wdrożeniowych reklamy celowanej w cechy osobowości. Obecnie pracuję jako specjalistka E-commerce w SEPHORA, gdzie łączę wiedzę psychologiczną ze światem piękna, zajmując się widocznością animacyjną strony głównej, tworzeniem landing pages, rozwojem digitalowej obecności marki własnej Sephora Collection, SephoraTV oraz platformą b2b e-kart podarunkowych.

rozwińCiekawi mnie

rozwińEye-tracking – a zwłaszcza połączenie uwagi wzrokowej na witrynach internetowych z decyzjami konsumenckimi. Fascynuje mnie mindfulness, a od dwóch lat praktykuję jogę.

Marta Nowakowska

Wykładowca

Marta Nowakowska

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińJestem psychologiem, certyfikowanym trenerem i wykładowcą z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w obszarze projektowania i prowadzenia programów szkoleniowych oraz treningów kompetencji miękkich dla organizacji edukacyjnych, biznesowych i pozarządowych, a także zajęć akademickich z psychologii i komunikacji. Aktywnie działam w obszarze psychologii edukacji, prowadząc indywidualny i grupowy mentoring oraz warsztaty z zakresu kompetencji przyszłości oraz doradztwa zawodowego.

rozwińUkończyłam psychologię pracy i organizacji oraz filologię polską ze specjalnością dziennikarską na UAM w Poznaniu, a kompetencje trenerskie doskonaliłam podczas studiów podyplomowych Akademia Trenera na WSNHiD.

rozwińJako trener i psycholog miałam przyjemność współpracować m.in. z Centrum Psychologiczno-Coachingowym inspeerio, Instytutem Dobrej Edukacji, Wyższą Szkołą Bankową, Uczelnią Korczaka, Wyższą Szkołą Bezpieczeństwa, Fundacją Restart, Firmą FDS Consulting, firmą BDI Europejczyk.

rozwińOd kilku lat publikuję teksty na łamach magazynów psychologiczno-rozwojowych (m.in.   Charaktery, Benefit HR, Głos Pedagogiczny). Od 2016 roku projektuję i prowadzę zajęcia z obszaru psychologii, zachowań organizacyjnych, komunikacji społecznej dla studentów Collegium Da Vinci, aktualnie na kierunkach: Business Manager, Mediaworking i Zarządzanie kreatywne. Praca ze studentami jest dla mnie nieustającym źródłem inspiracji i satysfakcji.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawią mnie ludzie i ich rozwój, a także innowacyjne metody nauczania (PBL, learning-by-doing) oraz zmiany na rynku pracy szczególnie w obszarze rozwoju kompetencji przyszłości.

Alicja Migda

Wykładowca

Alicja Migda

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińProjektantka z ponad 16 letnim stażem. Na  codzień pracuje jako Senior Product Designer /  Team Leader – z aplikacjami webowymi i  mobilnymi. Ponad to jako konsultant UX  wspiera kilka software housów. Prowadzi  szkolenia, warsztaty i webinary o tematyce  Product Design. Ambasador tematu dostępnego  projektowania produktów digitalowych

rozwińCiekawi mnie

rozwińTechnologia AI, blockchain, pokolenia vs  technologia

rozwiń 

Judyta Kotarba

Kierownik Biura Innowacji dydaktycznych i kształcenia zdalnego, lider procesu tutoringu

Judyta Kotarba

Kierownik Biura Innowacji dydaktycznych i kształcenia zdalnego, lider procesu tutoringu

O mnie

rozwińAbsolwentka Wydziału Nauk Społecznych w Collegium Da Vinci. Aktualnie kierowniczka biura innowacji dydaktycznych i kształcenia zdalnego, liderka procesów i projektów edukacyjnych. Akredytowany praktyk tutoringu, wykładowca akademicki, trenerka umiejętności miękkich i kreatywności.

Ciekawi mnie

rozwińNaukowe zainteresowania skupiam głównie w obszarze tutoringu w Polsce i jego wsparcia w rozwoju kompetencji akademickich, rozwoju kompetencji w kontekście różnicy pokoleń, trendów – kompetencji przyszłości, edukacja dorosłych.

rozwińPrywatnie psia mama suczki Eli.

Weronika Harzyńska

Wykładowczyni

Weronika Harzyńska

Wykładowczyni

rozwińO mnie

rozwińZawodowo zajmuje się szeroko pojętym designem – doświadczenie zdobywała w agencjach marketingowych oraz  w studio brandingowym Blürbstudio, prywatnie projektuje komunikację i strategię marketingową dla klientów, w wolnych chwilach prowadzi zajęcia z designu na uczelni oraz szkoli klientów z zakresu komunikacji wizualnej. Organizatorka inicjatywy Santa Grafika — spotkań, warsztatów i szkoleń.

rozwińCiekawi mnie

rozwińNajbardziej w marketingu interesuje ją obserwowanie trendów i ich wpływ na ciągle zmieniające się zachowania odbiorców. Niezależnie od kategorii — lubi dobry produkt — czy to pod kątem wrażenia, smaku czy projektu. Wyznaje filozofię skrajnego ekstrawertyzmu.

Weronika Dopierała-Kalińska

Wykładowca

Weronika Dopierała-Kalińska

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej, obecnie doktorantka w naukach o komunikacji społecznej i mediach na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, od marca 2018 do sierpnia 2020 roku specjalistka ds. promocji oraz obsługi mediów społecznościowych w Gabinecie Prezydenta Urzędu Miasta Poznania (Oddział Promocji oraz Biuro Prasowe), członkini redakcji czasopisma naukowego Com.press oraz Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej (Forum Młodych Medioznawców i Komunikologów).

rozwińZawodowo i naukowo zajmuję się mediami, a w szczególności procesami zachodzącymi w sieci, fascynują mnie nowe możliwości komunikacyjne.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawią mnie ludzie i sposób, w jaki się komunikują, w szczególności używając nowych technologii. Poza nauką pasjonuję się roślinami, ciągle powiększająca się kolekcja doniczek jest sposobem na oderwanie się od biegu dnia codziennego.

Michał Chudyszewicz

Wykładowca

Michał Chudyszewicz

Wykładowca

O mnie

Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej, na kierunku Marketing. Od 2011 roku współpracuje z kluczowymi Klientami w firmie widzialni.pl, obecnie na stanowisku dyrektora sprzedaży. Poza obowiązkami key account managera oraz zarządzaniem działem sprzedaży w ramach wykonywanych obowiązków, specjalizuje się m.in. w budowaniu strategii pozycjonowania szerokiego, w szkoleniach z zakresu SEO oraz Seo copywritingu.

rozwińO mnie

rozwińAdwokat, członkini Okręgowej Rady Adwokackiej w Poznaniu, absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, stypendystka Université Toulouse 1 Capitole w Tuluzie, uczestniczka Szkoły Praw Własności Intelektualnej (Centrum IP) im. H. Grocjusza w Warszawie, wykładowca i prelegentka na konferencjach i meetupach z zakresu prawa autorskiego.Od początku swojej prawnej praktyki (2007 r.) zajmuje się obsługą prawną firm i podmiotów z branży kulturalno-rozrywkowej.

rozwińOd 2015 r. jest właścicielką Studia Adwokackiego, w którym udziela pomocy prawnej na rzecz klientów biznesowych i artystów.

rozwińWspiera spółki prawa handlowego w ich bieżącym funkcjonowaniu, sporządza umowy, uchwały i regulaminy, doradza i reprezentuje w negocjacjach oraz w sporach sądowych.

rozwińWszystkim freelancerom z chęcią wyjaśnia wszystkie wątpliwości związane z prawem autorskim.W pracy łączy bogate doświadczenie, zdobyte w poznańskich i wrocławskich kancelariach oraz na salach sądowych z chęcią budowania szczerych i długoletnich relacji ze swoimi klientami.

rozwińCiekawi mnie

rozwińKsiążki (reportaże, rozwój, literatura piękna), muzyka (polska alternatywa), koncerty, duchowość, świadome życie, młoda sztuka

Ile kosztują studia na tym kierunku

Opłaty i czesne

studia stacjonarne i niestacjonarne

Opłata wpisowa

Przy zapisie do 13 lipca:

0 PLN

Przy zapisie od 14 lipca:

85 PLN

Czesne za rok

Płatne w 12 ratach

12 x

790 PLN

Płatne w 2 ratach

2 x

4 740 PLN

Płatne w 1 racie

1 x

9 480 PLN

Zniżki dla absolwentów

CDV i WSNHiD

Wpisowe:

0 PLN

Czesne:

zwolnienie z jednej z 12 rat na studiach stacjonarnych

790 PLN

image
Pobierz regulamin Pobierz regulamin

Stypendia, zniżki
i finansowe formy wsparcia

Jak możesz obniżyć opłaty za studia?

Jak zapisać się na studia

1

Zarejestruj się

Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

 

Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

 

2

Uzupełnij dane

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata, podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • numer PESEL,
  • dyplom ukończenia studiów I stopnia (jeśli nie posiadasz jeszcze dyplomu, możesz zapisać się na studia jako wolny słuchacz),
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą).

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata, podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • numer PESEL,
  • dyplom ukończenia studiów I stopnia (jeśli nie posiadasz jeszcze dyplomu, możesz zapisać się na studia jako wolny słuchacz),
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą).
3

Dokonaj opłaty wpisowej

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.

4

Podpisz dokumenty online

Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail.

Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail.

5

Dostarcz oryginał dyplomu

Dostarcz oryginał dyplomu ukończenia studiów I stopnia do biura rekrutacji, masz na to 7 dni od podpisania umowy.

Jeśli nie posiadasz jeszcze dyplomu lub planujesz późniejszą obronę, skorzystaj z umowy wolnego słuchacza.

 

Pamiętaj, by wraz z dyplomem dostarczyć ankietę osobową pobraną z konta kandydata.

Dostarcz oryginał dyplomu ukończenia studiów I stopnia do biura rekrutacji, masz na to 7 dni od podpisania umowy.

Jeśli nie posiadasz jeszcze dyplomu lub planujesz późniejszą obronę, skorzystaj z umowy wolnego słuchacza.

 

Pamiętaj, by wraz z dyplomem dostarczyć ankietę osobową pobraną z konta kandydata.

Witaj w gronie studentów!

Po dostarczeniu oryginału dyplomu Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”.

Oznacza to, że dostałeś_aś się na studia.
Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

 

Wszelkie informacje dotyczące studiowania znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp w drugiej połowie września.

Po dostarczeniu oryginału dyplomu Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”.

Oznacza to, że dostałeś_aś się na studia.
Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

 

Wszelkie informacje dotyczące studiowania znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp w drugiej połowie września.

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z nami!

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, wyjaśnimy, doradzimy. Możesz zadzwonić do nas, napisać wiadomość mailową, zadać pytanie na grupie na facebooku, a nawet umówić się na prywatną wideorozmowę. Jeśli masz ochotę, zapraszamy także osobiście do naszego Biura Rekrutacji.

image

Izabella Bekas-Kwaśniewska

Specjalista ds. rekrutacji
na studia II stopnia

e-mail: rekrutacja@cdv.pl

tel.: +48 697 230 138

UMÓW WIDEOROZMOWĘ UMÓW WIDEOROZMOWĘ

Biuro Rekrutacji

ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań Pokój R005, piętro 0 Rotunda

Godziny otwarcia:

poniedziałek - piątek: 8.30-15.00

sobota - niedziela: nieczynne