Nowy marketing – Collegium Da Vinci Poznań

Nowy marketing

podyplomowe

poziom studiów

polski

język wykładowy

9 miesięcy

czas trwania

11

liczba zjazdów

168

liczba godzin

hybrydowe
70% stacjonarnie
30% zdalnie

tryb studiów

jesień 2024

start zajęć

sobota-niedziela

dni zjazdów

Zapisz się Zapisz się
Szymon Głogowski
Kierownik merytoryczny kierunku Nowy marketing
image

Poznaj kierunek

Studia podyplomowe na kierunku Nowy Marketing to, jak wskazuje nazwa, podążający za trendami i nowymi technologiami, program skierowany do przyszłych specjalistów w dziedzinie digital marketingu. Marketing internetowy obejmuje obecnie zakres od narzędzi SEO/SEM, PPC, reklam display, przez content marketing, mobile marketing automation, wideo marketing, aż po rosnący wciąż w siłę social media marketing. Kierunek koncentruje się również na zagadnieniach z projektowania graficznego, programowania, analityki i komunikacji społecznej. Zapoznaje z najnowszymi zagadnieniami w dziedzinie technologii i uczy praktycznego ich wykorzystania w marketingu internetowym. Dzięki praktycznym zajęciom prowadzonym przez ekspertów z branży uczy, jakie wyzwania stają przed marketerami. Daje wiedzę, jak planować swoje działania, by były skuteczne i jak wyciągać z nich wnioski.

Czego się nauczysz

  • tworzyć i optymalizować kampanie reklamowe Google Ads i Facebook Ads
  • stosować postawy SEO przy tworzeniu artykułów na stronę internetową
  • wykorzystywać wideo i influence marketing w komunikacji marketingowej
  • dobierać i wykorzystywać właściwe media społecznościowe w komunikacji marki
  • wykorzystywać znajomość pojęć związanych z projektowaniem interfejsu strony internetowej/UX i z współpracować z grafikami
  • analizować podstawowe dane w Google Analytics w celu określenia jakości źródeł ruchu na stronie internetowej
  • planować taktyki dotarcia do klienta na bazie zgromadzonych danych
  • tworzyć strategię marketingową opartą o przeprowadzoną analizę
image

W jakim zawodzie będziesz mógł/mogła pracować

  • Specjalista ds. marketingu i reklamy
  • Social Media Specialist
  • Facebook Ads Specialist
  • Google Ads Specialist
  • Digital Marketing Specialist
  • Digital Marketing Manager
image

Zastanawiasz się, czy to kierunek dla Ciebie?

Możesz uznać, że tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:

 

  • masz tytuł licencjata, inżyniera lub magistra
  • chcesz poznać marketing internetowy i go polubić
  • interesujesz się takimi zagadnieniami jak: nowe technologie, wideo marketing, reklama i sprzedaż w Internecie, SEO, social media
  • śledzisz nowinki i trendy w branży
  • stawiasz na planowe działania połączone z analizą ich wyników
  • potrafisz myśleć na poziomie strategicznym i wykonawczym
  • masz umiejętności analityczne, kreatywne lub koncepcyjne

Kierunek stanowi doskonałą kontynuację kształcenia dla:

 

  • właścicieli biznesów, którzy chcą poznać i zrozumieć narzędzia digital marketingu
  • managerów marketingu, specjalistów ds. marketingu i reklamy, grafików (również freelancerów) itp. – chcących poszerzyć i ustematyzować swoją wiedzę i umiejętności
  • osób, które chcą przebranżowić się w kierunku marketingu internetowego
  • absolwentów różnych kierunków studiów wyższych: humanistycznych, społecznych, inżynierskich

Zrób quiz i sprawdź, który kierunek jest najbliższy Twoim predyspozycjom i zainteresowaniom.

zrób quiz zrób quiz
image

Jak wygląda program studiów

Pobierz program Pobierz program

Strategia marketingowa - analityka, projektowanie grupy docelowej, cele

moduł 1

8 godzin

Content marketing i taktyki
dotarcia do grupy docelowej

moduł 2

8 godzin

Tradycyjne formy marketingu internetowego

moduł 3

16 godzin

  • Google Ads, PPC (warsztaty narzędziowe)
  • Strategie e-mail merketingu i automatyzacji dla marketerów

Analiza danych w Internecie

moduł 4

24 godzin

  • Google Analytics
  • Współczesne narzędzia analityczne dla marketingu
  • Netnografia – badanie społeczności online i analiza danych digital

Video Marketing w budowaniu marki online

moduł 5

8 godzin

Influencer Marketing
jako narzędzie kreacji marki

moduł 6

8 godzin

image

Wprowadzenie do projektowania
doświadczeń użytkownika (UX)

moduł 7

8 godzin

Projektowanie graficzne dla marketerów

moduł 8

8 godzin

Optymalizacja dla wyszukiwarek:
strategie i taktyki SEO

moduł 9

8 godzin

Wdrażanie stron i aplikacji
dla marketerów

moduł 10

4 godziny

Social media marketing

moduł 11

24 godzin

  • Social media w marketingu B2B
  • Social media w marketingu B2C
  • Efektywne kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie

Tworzenie landing page'y
warsztat z landingi.com

moduł 12

8 godzin

Metody PR w Internecie

moduł 13

8 godzin

Warsztaty strategiczne

moduł 14

20 godzin

  • Warsztaty z analizy
  • Design Thinking w praktyce

Organizacja pracy w marketingu

moduł 15

8 godzin

  • efektywne zarządzanie zadaniami i procesami
image

Zaliczenie

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych Nowy Marketing jest wykonywanie zadań i aktywności, pozytywny wynik testu z wiedzy oraz praca dyplomowa w formie projektu zaliczeniowego, polegającego na przygotowaniu strategii e-marketingu dla wybranego podmiotu.

 

Absolwenci uzyskują, zgodne z wymogami ustawy świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w Collegium Da Vinci.

Jakie specjalizacje możesz wybrać

Poznaj popularne ścieżki

Zobacz, jakie ścieżki projektowali dla siebie nasi studenci. Pamiętaj, że to tylko przykłady. Swoją ścieżkę rozwoju projektujesz sam/sama, indywidualnie odbierając moduły dodatkowe do głównego kierunku. Tylko od Ciebie zależy, które przedmioty się w niej znajdą i w jakich obszarach zdobędziesz wiedzę.

Design Management
UX Design

Wybierając tę specjalizację
nauczysz się:

  • budować i zarządzać kreatywnymi zespołami projektowymi, w tym zespołami rozproszonymi
  • tworzyć modele biznesowe oraz prowadzić pogłębione analizy kontekstowe i badawcze w
  • zakresie designu produktu i usługi
  • projektować, wdrażać i zarządzać innowacją
  • prototypować produkty i usługi oraz testować ich użyteczność i używalność
  • kształtować relacje z klientami
  • przygotowywać pitch deck

W przyszłości będziesz
mógł/mogła pracować jako:

  • Project Manager
  • Product Manager
  • Kierownik Zespołu Projektowego
  • Head of Design
  • Kierownik zespołu ds. obsługi klienta
  • Customer Service Manager
  • Key Account Manager
  • Marketing Manager
  • Kierownik ds. badań i rozwoju
  • Manager ds. rozwoju produktu lub usługi

Wybierając tę specjalizację
nauczysz się:

  • posługiwać się metodami badawczymi do analizy doświadczeń użytkowników
  • prowadzić audyty UX
  • projektować, prototypować i wdrażać nowe rozwiązania poprawiające doświadczenia klientów
  • projektować interfejsy w zgodzie z architekturą informacji i ergonomią aplikacji
  • dokumentować i prezentować projekty UX/CX
  • kształtować relacje z klientami

W przyszłości będziesz
mógł/mogła pracować jako:

  • UX Designer
  • Specjalista ds. badań rynku i UX
  • Customer Experience Consultant
  • UX Design Leader
  • Product Owner
  • Project Manager
  • Manager zespołu ds. obsługi klienta
  • Key Account Manager
  • Manager ds. badań i rozwoju
  • Marketing Manager
  • Manager ds. rozwoju produktu lub usługi

Moduły specjalizacyjne

Zarządzanie kreatywnym zespołem projektowym

Analiza kontekstowa i design research

Ideacja i opracowanie wariantów projektowych

Modelowanie i szybkie prototypownie

Zarządzanie klientem i dokumentacją

Formułowanie problemu projektowego

Badanie potrzeb klientów i kontekstu projektu

Definiowanie elementów strategii projektu

User interface

Zarządzanie klientem i dokumentacją

Zarobki w branży

Key Account Manager

11 200 PLN

brutto

Product Manager

8540 PLN

brutto

Kierownik ds. marketingu

7830 PLN

brutto

Manager rozwoju produktu lub usługi

8840 PLN

brutto

Product Owner

11 100 PLN

brutto

UI/UX Designer

8110 PLN

brutto

Źródła: money.pl | wynagrodzenia.pl

Studiuj praktycznie najlepiej

WYKŁADOWCY-PRAKTYCY

Wiedzę zdobędziesz bezpośrednio od ekspertów - przedsiębiorców, praktyków branży, specjalistów w swoich zawodach.

PRACA PROJEKTOWA

Będziesz się uczyć, realizując zadania w formie projektów - także tych międzykierunkowych

CASE STUDIES

Poznasz realia branży, przyglądając się prawdziwym projektom, zrealizowanym z sukcesami na rynku.

Poznaj naszych partnerów

Jako uczelnia ściśle współpracujemy z biznesem – każdy kierunek studiów posiada własnego partnera lub partnerów biznesowych. Są nimi działające z sukcesami na rynku firmy z konkretnych branż.

Partnerami biznesowymi kierunku Nowy marketing są:

  • Brand24 – twórcy narzędzia monitoringu Internetu i mediów społecznościowych.
  • Landingi – eksperci od marketingu internetowego, w tym pozyskiwania leadów za pomocą landing page.
  • ClickMeeting – firma tworząca platformę webinarową dla edukacji, biznesu oraz organizacji non-profit.
  • Freshmail – zespół profesjonalistów rozwijających system do email marketingu i zapewniający kompleksową obsługę działań z tego zakresu.
  • Surfer – twórcy Surfer SEO, platformy do badania słów kluczowych, tworzenia treści, optymalizacji i zarządzania rozwojem SEO.
  • Senuto – specjaliści od pozycjonowania stron, Big Data, analityki i marketingu.
  • Socjomania – eksperci w digitalizacji biznesu – planowania strategii obecności w kanałach digital.

Co o kierunku mówią wykładowcy

image

Szymon Głogowski

Kierownik merytoryczny kierunku Nowy Marketing

 

“To wyjątkowy kierunek studiów. Przez pryzmat doświadczenia widzę, że osobom działającym w social media często brakuje podstaw marketingu internetowego i innych dziedzin, a osobom działającym w marketingu internetowym – nowej, aktualnej wiedzy i świadomości szybkiego rozwoju narzędzi. Nacisk położony jest na formę warsztatową, spotkania z ekspertami i pasjonatami, dodatkowe konsultacje online z wykładowcami, a moim osobistym celem jest wykształcenie osób, które wniosą wiele do prężnie rozwijającej się branży nowego marketingu w Polsce.”

Sprawdź podcast „Studia na każdą karierę”!

SEO/SEM, PPC, display, lean marketing, growth hacking… To nie magiczne zaklęcia, to codzienność specjalisty nowego marketingu. Czy działania online przynoszą lepsze efekty niż tradycyjny marketing? Jak rozgryźć klienta siedzącego po drugiej stronie ekranu? I czy można się tego nauczyć w Collegium Da Vinci?

O tym rozmawiamy z Szymonem Głogowskim, trenerem, konsultantem ds. marketingu, kierownikiem merytorycznym kierunku Nowy Marketing.

Poznaj wykładowców kierunku

Szymon Głogowski

Wykładowca

Szymon Głogowski

Wykładowca

O mnie

rozwińKierownik merytoryczny kierunku Nowy Marketing

rozwińTrener, konsultant ds. marketingu i właściciel agencji marketingowej. Zafascynowany marketingiem w Internecie oraz tworzeniem strategii dla firm małych i trochę większych. Człowiek, który uwielbia grzebanie w panelu reklamowym, czytanie danych w Google Analytics i optymalizację działań na bazie zgromadzonych danych.

rozwińW wolnych chwilach nagrywa przystępne poradniki i wrzuca je do sieci.

rozwińJak sam o sobie mówi w ogromnym skrócie: „Mam na imię Szymon, pomagam firmom tworzyć skuteczne działania marketingowe w Internecie”.

Katarzyna Młynarczyk

Wykładowca

Katarzyna Młynarczyk

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińCEO Socjomanii

rozwińKonsultantka ds. marketingu internetowego, specjalizuje się w branży social media. Prezes Socjomanii – firmy konsultingowo-szkoleniowej. Od ponad 7 lat związana zawodowo z promocją i budowaniem wizerunku firm i marek z różnych sektorów. Certyfikowany trener Digital Marketingu (certyfikacja Digital Marketing Institute, którego partnerem w Polsce jest Socjomania). Przeprowadziła ponad 1800 godzin szkoleniowych i konsultingowych, w jej portfolio są marki z sektorów B2B i B2C: Cartoon Network, Polkomtel, Raben Group, Coty, Danone, Polska Spółka Gazownictwa, Coccodrillo, Tygodnik Polityka, K Mag. Prowadzi szkolenia również w języku angielskim dla działów marketingu spółek globalnych. Z wykształcenia edytorka (Uniwersytet Jagielloński), z pasji – marketingowiec, redaktorka i szkoleniowiec. Posiada dyplom Design Thinkers Academy z zakresu umiejętności projektowania usług (service design) i wykorzystywania praktycznego oraz prowadzenia warsztatów z narzędzi takich jak projektowanie grupy docelowej, business model canvas, itd. Pasjonatka nowych mediów i wpływu social media na ich rozwój.

Karolina Wójtowicz-Mielnicka

Wykładowca

Karolina Wójtowicz-Mielnicka

Wykładowca

O mnie

rozwińKierownik merytoryczny kierunku nowy marketing

rozwińStrateg oraz konsultant ds. marketingu internetowego. Od ponad 5 lat związana zawodowo z promocją i budowaniem wizerunku firm w internecie. Posiada wysokie praktyczne kompetencje w zakresie narzędzi marketingu internetowego, w szczególności dotyczących komunikacji w social media, reklamy w mediach społecznościowych oraz content marketingu.

rozwińW jej portfolio są marki z sektorów B2B i B2C, reprezentujące różne branże (m.in. FMCG, telekomunikacja, nieruchomości, branża motoryzacyjna, medyczna, urodowa, fashion) takie, jak m.in.: Kompania Piwowarska, INEA, Grupa Energa, Subway, Kaczmarek Electric.

rozwińW codziennej pracy łączy doświadczenie, strategiczne podejście, znajomość narzędzi ze specyfiką branży, potrzebami użytkowników i celami marki. Wyznaje zasadę, że skuteczny marketing internetowy to ekosystem kanałów podporządkowanych strategii – gwarantującej dobór właściwych taktyk i realizującej konkretne cele.

rozwińOd 2016 roku prowadzi własną firmę consultingowo-szkoleniową LIKEMOTIVE – doradza firmom, jak skutecznie działać w digitalu oraz szkoli zespoły z efektywnego wykorzystania narzędzi marketingu internetowego. Jest również strategiem w agencji Double Brand.

rozwińAbsolwentka pierwszej edycji studiów podyplomowych nowy marketing na CDV (dyplom z wyróżnieniem).

Ciekawi mnie

rozwińZ wykształcenia filolog (UAM w Poznaniu) oraz… pianistka (AM w Poznaniu). Entuzjastka humanistycznych nurtów w marketingu (ekonomia behawioralna), wykorzystania nowych mediów jako metod badawczych służących zrozumieniu użytkowników w sieci (netnografia) oraz twórczego podejścia do komunikacji w internecie.

rozwińCiągle coś czyta i czegoś słucha – jeśli nie kolejnego podcastu to Szostakowicza lub Beethovena.

Jan Zając

Wykładowca

Jan Zając

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińWspółzałożyciel i prezes Sotrendera

rozwińjedynej w Polsce firmie badawczej specjalizującej się w social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania. Badacz i psycholog. Adiunkt na Wydziale Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent SGH i UW, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie oraz Uniwersytetu w Leuven. Autor wielu publikacji nt. psychologii Internetu i prowadzenia badań online. Częsty mówca na konferencjach branżowych. Wykładowca na studiach magisterskich i podyplomowych z zakresu marketingu internetowego oraz badań społecznych i marketingowych. Zna 6 języków, odwiedził 40 krajów – w większości na rowerze.

Ile kosztują studia na tym kierunku

Opłaty i czesne

Opłata wpisowa

Przy zapisie do 13 lipca:

0 PLN

Przy zapisie od 14 lipca:

200 PLN

Czesne

Płatne

w 10 ratach

10 x 795 PLN

Płatne

w 2 ratach

2 x 3 975 PLN

Płatne

w 1 racie

1 x 7 950 PLN

Zniżki dla absolwentów CDV i WSNHiD

Wpisowe:

0 PLN

Czesne:

zwolnienie z jednej z 10 rat

795 PLN

image
Pobierz regulamin Pobierz regulamin

Skorzystaj z dofinansowań i nieoprocentowanych kredytów.
Uzyskaj pomoc w sfinansowaniu studiów

Jak zapisać się na studia

1

Zarejestruj się

Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

2

Uzupełnij dane

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata, podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • dokument tożsamości,
  • dyplom ukończenia studiów wyższych (licencjackich, inżynierskich lub magisterskich).

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata, podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • dokument tożsamości,
  • dyplom ukończenia studiów wyższych (licencjackich, inżynierskich lub magisterskich).
3

Dokonaj opłaty wpisowej

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.

4

Podpisz dokumenty online

Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail.

Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail.

Witaj w gronie słuchaczy!

Po podpisaniu umowy Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”, co oznacza, że dostałeś_aś się na studia. Wszelkie informacje dotyczące studiów znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego dostęp otrzymasz  7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

Po podpisaniu umowy Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”, co oznacza, że dostałeś_aś się na studia. Wszelkie informacje dotyczące studiów znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego dostęp otrzymasz  7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z nami!

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, wyjaśnimy, doradzimy. Możesz zadzwonić do nas, napisać wiadomość mailową, a nawet umówić się na prywatną wideorozmowę. Jeśli masz ochotę, zapraszamy także osobiście do naszego Biura Rekrutacji.

image

Izabella Bekas-Kwaśniewska

Specjalista ds. rekrutacji
na studia podyplomowe

e-mail: podyplomowe@cdv.pl

tel.: +48 697 230 138

UMÓW WIDEOROZMOWĘ UMÓW WIDEOROZMOWĘ

Biuro Rekrutacji

ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań Pokój R005, piętro 0 Rotunda

Godziny otwarcia:

poniedziałek - piątek: 8.30-15.30

sobota - niedziela: nieczynne