Digital marketing online | studia podyplomowe | CDV Poznań

Nowy marketing – rekrutacja zakończona

Studia digital marketing
Digital Online Marketing | studia podyplomowe Poznań

Trzymaj rękę na pulsie! Dzisiaj Marketing online  to nie tylko tradycyjne już narzędzia SEO/SEM, PPC, social media marketing czy reklama display. Ewolucja Internetu niesie ze sobą rosnącą siłę mediów społecznościowych oraz powstające i dochodzące do głosu nowe dziedziny: content marketing, mobile marketing, marketing automation, lean marketing, growth hacking, video marketing, marketing 3.0 czy marketing społecznościowy.

  • Podczas studiów podyplomowych w Collegium Da Vinci, w ramach zajęć prowadzonych w formie warsztatów, poznasz dogłębnie digital online marketing, zdobędziesz strategiczne kompetencje, które wykorzystasz w planowaniu i realizowaniu działań w internecie dla każdej branży i na każdym polu zawodowej aktywności.
  • Poznasz również podstawy projektowania graficznego, programowania, analityki i komunikacji społecznej.

Studia podyplomowe Nowy marketing skierowane są do:

  • absolwentów studiów w zakresie marketingu, PR czy mediaworkingu,
  • osób pracujących już w branży, które potrzebują zdobyć lub ugruntować wiedzę na temat nowych narzędzi marketingu online, strategii marketingowych czy analizy danych w internecie oraz które chcą zbudować świadomość nowych technologii i spotkać ekspertów z branży,
  • osób, które ukończyły kierunki humanistyczne z podstawami komunikacji społecznej, oraz informatyczne, od których oczekuje się kompleksowej wiedzy i świadomości przy budowaniu nowych aplikacji i usług w środowisku online.

Opis

  • Będziesz się uczył i pracował z praktykami – osobami, które są aktywne zawodowo poza uczelnią, działają w biznesie, prowadzą własne firmy.
  • Precyzyjnie przygotowany program przybliży Ci takie dziedziny, jak social media, video i content marketing.
  • Będziesz miał możliwość poznania nowości i trendów w digital marketingu oraz obcowania z nimi.
  • Będziesz miał możliwość przetestowania najważniejszych narzędzi marketingowych niezbędnych w pracy zawodowej (Sotrender, Brand24, Salesmanago).
  • Będziesz w kontakcie z ekspertami, nie tylko w czasie zajęć, ale również podczas spotkań w formie online, konsultacji oraz zapytań na dedykowanej grupie dyskusyjnej.
  • Będziesz się uczył od rozpoznawalnej kadry złożonej z ekspertów – praktyków w branży, czyli m.in. od: Katarzyny Młynarczyk (Socjomania), Pawła Loedla (VMLY&R Poland), Łukasza Majewskiego (VMLY&R Poland) czy Kamila Bolka (LifeTube, TalentMedia, Gameset).
  • Marketing online nie będzie miał dla Ciebie tajemnic

#digital marketing studia
#studia podyplomowe marketing Poznań
#marketing online studia

  • specjalista ds. marketingu
  • social media marketer
  • digital marketer
  • e-mail marketing specialist

#marketing studia podyplomowe Poznań
#studia digital marketing

Studia podyplomowe są przeznaczone dla wszystkich absolwentów studiów wyższych.

nie ma znaczenia, czy posiadasz tytuł licencjata, inżyniera lub magistra.

“To wyjątkowy kierunek studiów. Przez pryzmat doświadczenia widzę, że osobom działającym w social mediach często brakuje podstaw marketingu internetowego i informacji z innych dziedzin, a osobom działającym w marketingu internetowym – nowej, aktualnej wiedzy i świadomości szybkiego rozwoju narzędzi. Na tych studiach podyplomowych nacisk położony jest na formę warsztatową, spotkania z ekspertami i pasjonatami, dodatkowe konsultacje online z wykładowcami. A moim osobistym celem jest wykształcenie osób, które wniosą wiele do prężnie rozwijającej się branży nowego marketingu w Polsce.”
Katarzyna Młynarczyk
CEO Socjomanii

Sprawdź podcast Studia na każdą karierę!

SEO/SEM, PPC, display, lean marketing, growth hacking… To nie magiczne zaklęcia, to codzienność specjalisty nowego marketingu. Czy działania online przynoszą lepsze efekty niż tradycyjny marketing? Jak rozgryźć klienta siedzącego po drugiej stronie ekranu? I czy można się tego nauczyć w Collegium Da Vinci?

O tym rozmawiamy z Szymonem Głogowskim, trenerem, konsultantem ds. marketingu, kierownikiem merytorycznym kierunku Nowy Marketing.

Program studiów

Studia podyplomowe

Studia realizowane są w trakcie 11 zjazdów, w trybie sobota – niedziela. Spotkania odbywają się w budynku Collegium Da Vinci przy ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10 w Poznaniu.

  • 2 semetry

    Czas trwania (start: jesień 2022r.)

  • 168

    Liczba godzin dydaktycznych

Program studiów

Tradycyjne formy marketingu internetowego (24 godz.)

  • Google Ads, PPC
  • SEO/SEM
  • E-mail Marketing

Analiza danych w Internecie (24 godz.)

  • Google Analytics
  • Netnografia
  • Analiza danych i monitoring Internetu

Content marketing i taktyki dotarcia do grupy docelowej (8 godz.)

Strategia marketingowa – analityka, projektowanie grupy (8 godz.)

Najpopularniejsze techniki programowania (8 godz.)

  • Język środowiska online, interfejsy aplikacji
  • Marketing Automation

Projektowanie graficzne – niezbędnik marketingowca (8 godz.)

Social Media Marketing (24 godz.)

  • Serwisy społecznościowe
  • Employer branding i employee advocacy
  • Reklama w mediach społecznościowych

Nowe formy marketingu internetowego (16 godz.)

  • Video Marketing
  • Influencer Marketing

Projektowanie doświadczeń użytkownika – UX (8 godz.)

Tworzenie landing page’y (warsztat z landingi.com) (8 godz.)

Zarządzanie zadaniami i procesami w marketingu (8 godz.)

Metody PR w Internecie (8 godz.)

Warsztaty strategiczne i konsultacje (16 godz.)

Egzamin i obrona pracy dyplomowej – projektu

Warunki zaliczenia

  • punkty za aktywność na zajęciach (na podstawie uczestnictwa w warsztatach i oceny wartości wykonywanych zadań i aktywności)
  • test końcowy
  • praca dyplomowa w formie projektu zaliczeniowego, polegającego na przygotowaniu strategii e-marketingu dla wybranego podmiotu

Kadra

Szymon Głogowski

Wykładowca

Szymon Głogowski

Wykładowca

O mnie

rozwińKierownik merytoryczny kierunku Nowy Marketing

rozwińTrener, konsultant ds. marketingu i właściciel agencji marketingowej. Zafascynowany marketingiem w Internecie oraz tworzeniem strategii dla firm małych i trochę większych. Człowiek, który uwielbia grzebanie w panelu reklamowym, czytanie danych w Google Analytics i optymalizację działań na bazie zgromadzonych danych.

rozwińW wolnych chwilach nagrywa przystępne poradniki i wrzuca je do sieci.

rozwińJak sam o sobie mówi w ogromnym skrócie: „Mam na imię Szymon, pomagam firmom tworzyć skuteczne działania marketingowe w Internecie”.

Łukasz Majewski

Wykładowca

Łukasz Majewski

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińHead of PR & Communications at VMLY&R Poland | PR Pro | Strategic Communicator | Communications Trainer | Lecturer

rozwińHead of PR & Communications polskiego oddziału agencji VMLY&R. Trener biznesu i konsultant z zakresu komunikacji. Wykładowca akademicki i przez 10 lat opiekun merytoryczny studiów podyplomowych na kierunku „Nowy PR” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Pomysłodawca i współorganizator spotkań dla praktyków PR oraz projektów badawczych branży PR – Komu Komunikacja. Stały prelegent konferencji branżowych oraz autor artykułów eksperckich. Odpowiadał za działania PR-owe kampanii nagradzanych m.in. statuetkami konkursów Cannes Lions, D&AD, Innovation, KTR, MIXX Awards czy Kampania Społeczna Roku. Z branżą PR związany od 2003 roku. Wierzy, że w public relations najważniejsze są relacje, a podejście H2H powinno być wpisane we wszelkie działania komunikacyjne.

Lena Mitkowa

Wykładowca

Lena Mitkowa

Wykładowca

O mnie

rozwińCreative in Chief w Leniva° Studio, Członkini Zarządu STGU, Członkini zespołu IBRA Instytut Brandingowy

rozwińStrateżka i facylitatorka. Od 2009 współprowadzi Leniva Studio, specjalizujące się w połączeniu komunikacji i projektowania graficznego. Wśród klientów znajdują się m.in. EY, Deloitte, Polska Agencja Inwestycji i Handlu, Goethe-Institut, Konica Minolta.
Członkini zarządu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. W STGU koncentruje się na komunikacji procesu projektowego, w tym organizacją dużych procesów brandingowych w instytucjach. Autorka projektu Past Present Print, zajmującego się etyką w projektowaniu oraz zrównoważoną produkcją.

Katarzyna Młynarczyk

Wykładowca

Katarzyna Młynarczyk

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińCEO Socjomanii

rozwińKonsultantka ds. marketingu internetowego, specjalizuje się w branży social media. Prezes Socjomanii – firmy konsultingowo-szkoleniowej. Od ponad 7 lat związana zawodowo z promocją i budowaniem wizerunku firm i marek z różnych sektorów. Certyfikowany trener Digital Marketingu (certyfikacja Digital Marketing Institute, którego partnerem w Polsce jest Socjomania). Przeprowadziła ponad 1800 godzin szkoleniowych i konsultingowych, w jej portfolio są marki z sektorów B2B i B2C: Cartoon Network, Polkomtel, Raben Group, Coty, Danone, Polska Spółka Gazownictwa, Coccodrillo, Tygodnik Polityka, K Mag. Prowadzi szkolenia również w języku angielskim dla działów marketingu spółek globalnych. Z wykształcenia edytorka (Uniwersytet Jagielloński), z pasji – marketingowiec, redaktorka i szkoleniowiec. Posiada dyplom Design Thinkers Academy z zakresu umiejętności projektowania usług (service design) i wykorzystywania praktycznego oraz prowadzenia warsztatów z narzędzi takich jak projektowanie grupy docelowej, business model canvas, itd. Pasjonatka nowych mediów i wpływu social media na ich rozwój.

Magdalena Szyjka

Wykładowca

Magdalena Szyjka

Wykładowca

O mnie

rozwińStrategy Manager

rozwińOd 4 lat zawodowo związana z email marketingiem we FreshMailu. W zespole strategii przekuwa marzenia klientów na realne działania, skutecznie eliminując słowo „problem”. Email marketing to dla niej zaangażowanie, relacja i skuteczność, która wymaga dobrego planu i odwagi do eksperymentów.

rozwińDoświadczenie zdobywała szczególnie działając w SF BCC – organizacji studenckiej, w której tworzyła pion FR, a następnie pełniła funkcję członka Zarządu.

rozwińPrywatnie – podróżnik „po godzinach” z zamiłowaniem do road tripów, noclegów pod gołym niebem i niekończących się wędrówek górskich.

Karolina Wójtowicz-Mielnicka

Wykładowca

Karolina Wójtowicz-Mielnicka

Wykładowca

O mnie

rozwińKierownik merytoryczny kierunku nowy marketing

rozwińStrateg oraz konsultant ds. marketingu internetowego. Od ponad 5 lat związana zawodowo z promocją i budowaniem wizerunku firm w internecie. Posiada wysokie praktyczne kompetencje w zakresie narzędzi marketingu internetowego, w szczególności dotyczących komunikacji w social media, reklamy w mediach społecznościowych oraz content marketingu.

rozwińW jej portfolio są marki z sektorów B2B i B2C, reprezentujące różne branże (m.in. FMCG, telekomunikacja, nieruchomości, branża motoryzacyjna, medyczna, urodowa, fashion) takie, jak m.in.: Kompania Piwowarska, INEA, Grupa Energa, Subway, Kaczmarek Electric.

rozwińW codziennej pracy łączy doświadczenie, strategiczne podejście, znajomość narzędzi ze specyfiką branży, potrzebami użytkowników i celami marki. Wyznaje zasadę, że skuteczny marketing internetowy to ekosystem kanałów podporządkowanych strategii – gwarantującej dobór właściwych taktyk i realizującej konkretne cele.

rozwińOd 2016 roku prowadzi własną firmę consultingowo-szkoleniową LIKEMOTIVE – doradza firmom, jak skutecznie działać w digitalu oraz szkoli zespoły z efektywnego wykorzystania narzędzi marketingu internetowego. Jest również strategiem w agencji Double Brand.

rozwińAbsolwentka pierwszej edycji studiów podyplomowych nowy marketing na CDV (dyplom z wyróżnieniem).

Ciekawi mnie

rozwińZ wykształcenia filolog (UAM w Poznaniu) oraz… pianistka (AM w Poznaniu). Entuzjastka humanistycznych nurtów w marketingu (ekonomia behawioralna), wykorzystania nowych mediów jako metod badawczych służących zrozumieniu użytkowników w sieci (netnografia) oraz twórczego podejścia do komunikacji w internecie.

rozwińCiągle coś czyta i czegoś słucha – jeśli nie kolejnego podcastu to Szostakowicza lub Beethovena.

Jan Zając

Wykładowca

Jan Zając

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińWspółzałożyciel i prezes Sotrendera

rozwińjedynej w Polsce firmie badawczej specjalizującej się w social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania. Badacz i psycholog. Adiunkt na Wydziale Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent SGH i UW, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie oraz Uniwersytetu w Leuven. Autor wielu publikacji nt. psychologii Internetu i prowadzenia badań online. Częsty mówca na konferencjach branżowych. Wykładowca na studiach magisterskich i podyplomowych z zakresu marketingu internetowego oraz badań społecznych i marketingowych. Zna 6 języków, odwiedził 40 krajów – w większości na rowerze.

Martyna Żądło

Wykładowca

Martyna Żądło

Wykładowca

O mnie

rozwińKonsultantka marketingowa i trener, Digital Marketing Lead w Socjomanii

rozwińDoświadczenie zdobywała w agencji digital marketingowej, gdzie jako team leader zespołów media planning i onboarding współpracowała z szerokim zakresem branż w różnych pod kątem złożoności projektach. W Socjomanii wspiera proces digitalizacji przedsiębiorstw, specjalizuje się głównie w pracy z e-commerce, planując i nadzorując realizację kampanii w różnych platformach i systemach digital marketingowych. Ma w swoim portfolio marki działające na ponad 20 światowych rynkach. Aktywnie wspiera klientów od momentu badań i tworzenia strategii, aż do egzekucji planów oraz weryfikacji początkowych założeń. Absolwentka kierunku Marketing i komunikacja rynkowa na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie

Opłaty

⠀Nowy marketing - studia podyplomowe

Skorzystaj z promocji dla absolwentów CDV i WSNHiD!

Specjalna zniżka dla absolwentów CDV i WSNHiD

  • 0 PLN
    wpisowego
  • 645 PLN
    Zwolnienie z 1 z 10 rat

Wpisowe

  • 200 PLN

Czesne

  • 1x
    6450 PLN
    płatność jednorazowa
  • 2x
    3225 PLN
    płatność w 2 ratach
  • 10x
    645 PLN
    płatność w 10 ratach

Zniżki

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła dofinansowanie na cele edukacyjne min. studia podyplomowe.

Sprawdź o ile mogą być tańsze Twoje studia. Sprawdź o ile mogą być tańsze Twoje studia.

W CDV Poznań możesz liczyć na zniżki w czesnym i stypendia, które sprawią, że studiowanie będzie łatwiejsze.

Sprawdź o ile mogą być tańsze Twoje studia. Sprawdź o ile mogą być tańsze Twoje studia.

Ministerstwo Rozwoju w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój uruchomiło nieoprocentowane pożyczki na cele edukacyjne min. studia podyplomowe.

Sprawdź o ile mogą być tańsze Twoje studia. Sprawdź o ile mogą być tańsze Twoje studia.

Rekrutacja

Wejdź na stronę rekrutacja.cdv.pl i zarejestruj się. Podaj swoje dane kontaktowe oraz wybierz swoje wymarzone studia w Poznaniu.

Uzupełnij wszystkie dane osobowe i dane o wykształceniu. Potrzebne Ci będą:

  • dokument tożsamości
  • dyplom ukończenia studiów wyższych (licencjackich, inżynierskich lub magisterskich)

Opłatę wpisową należy wpłacać na konto:

Collegium Da Vinci

ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań

02 1090 1476 0000 0001 3627 5750

[w tytule prosimy wpisać: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]

*Sprawdź obowiązujące promocje we wpisowym!

Wymagane dokumenty rekrutacyjne:

  • ankieta osobowa
  • podanie do Rektora
  • umowa o warunkach odpłatności za studia wraz z załącznikami (dyplom ukończenia studiów wyższych, potwierdzenie dokonania opłaty wpisowej)
  • regulamin opłat

Dokumenty możesz podpisać na trzy sposoby:

  • on-line – za pomocą serwisu Umownik
  • osobiście – dokumenty pobrane z formularza rekrutacyjnego dostarcz do biura rekrutacji, pokój R.005
  • pocztą – dokumenty pobrane z formularza rekrutacyjnego dostarcz na adres Collegium Da Vinci, ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, z dopiskiem „rekrutacja, pokój R.005, rotunda”

Wszelkie informacje dotyczące planu zajęć, harmonogramu zjazdów i opłat będą dla Ciebie dostępne w serwisie Wirtualna Uczelnia 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z nami!

Dowiedz się więcej o sposobie zawierania umowy online z uczelnią!

Zapoznaj się z ważnymi dokumentami:

Partnerzy kierunku

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Izabella Bekas – Kwaśniewska

​Specjalista ds. rekrutacji na studia podyplomowe

Adres i godziny otwarcia biura rekrutacji

ul. Kutrzeby 10

61-719 Poznań

Pokój R005, piętro 0

Rotunda

poniedziałek 8.30-15.00

wtorek 8.30-15.00

środa 8.30-15.00

czwartek 8.30-15.00

piątek 8.30-15.00

sobota: nieczynne

niedziela: nieczynne