Zarządzanie kreatywne | studia podyplomowe | CDV Poznań
Kamila Stachowiak i Michał Wieczorek
Studenci kierunku zarządzanie kreatywne

Zarządzanie kreatywne

Zarządzanie kreatywne

Design Management | studia Poznań

Zostań:

  • specjalistą ds. marketingu
  • project managerem
  • account managerem w agencji reklamowej
  • managerem innowacji
  • managerem rozwoju produktu lub usługi
  • managerem ds. badań i rozwoju

Ścieżki specjalizacyjne:

  • creative marketing
  • zarządzanie projektami innowacyjnymi

O kierunku

Zarządzanie kreatywne to nowoczesny sposób patrzenia na procesy zarządzania, który wychodzi poza klasyczne schematy.

  • Koncentruje się na wykorzystaniu metody Design Thinking, pracy zespołowej nastawionej na kreatywne i twórcze rozwiązywanie problemów, poszukiwaniu innowacyjnych pomysłów dotyczących produktów i usług. Spotkasz się tu z fascynującymi, praktycznymi aspektami wykorzystania wiedzy i ciekawymi, kreatywnymi, myślącymi nieszablonowo ludźmi.
  • W CDV koncentrujemy się na narzędziach, metodach i modelach, które wykorzystywane są w codziennej praktyce firm. Wiele zajęć prowadzonych jest przez praktyków biznesu, którzy dzielą się swoim doświadczeniem i kompetencjami, dzięki czemu poznasz realne problemy i  konkretnych rozwiązań biznesowych. Zapoznasz się również z pojęciem Design Management
Pobierz folder kierunku Pobierz folder kierunku

STUDIUJ INACZEJ W CDV

PRAKTYCZNOŚĆ

Ucz się od najlepszych - zdobywaj wiedzę w praktyce

Nawet 85% zajęć na kierunkach w CDV ma charakter czysto praktyczny. Wiedzę i doświadczenie zdobywasz podczas warsztatów, ćwiczeń czy praktyk, współpracując z wykładowcami-praktykami. W rozwoju praktycznych umiejętności wesprze Cię Centrum Praktyczności, a studia zwieńczy projektowa praca licencjacka.

więcej

INDYWIDUALIZACJA

To Ty decydujesz, czego chcesz się uczyć

Studia są dostosowane do oczekiwań i potrzeb każdego studenta. Uczelnia przygotowała szereg ciekawych modułów, z których samodzielnie układasz swój plan zajęć. To Ty decydujesz, czego chcesz się nauczyć na studiach, sam wybierasz moduły, które Cię interesują i kształtujesz ścieżkę swojego rozwoju!

więcej

KOMPETENCJE I TALENTY

Rozwijaj talenty i rób to, w czym jesteś dobry

Nauka w CDV oparta jest o zdefiniowany dla każdego kierunku pakiet kompetencji - Model Da Vinci daje szansę na elastyczne kreowanie swojej ścieżki edukacji przy wsparciu ekspertów m.in. tutorów, mentorów, czy przedstawicieli otoczenia biznesowego. Wierzymy, że każdy posiada indywidualny i unikalny w swoim rodzaju potencjał, którego rozwój to najkrótsza droga do mistrzostwa, sukcesów i życiowego spełnienia. Wesprzemy Cię w odkryciu, wzmocnieniu i wykorzystaniu w praktyce naturalnych predyspozycji.

więcej

Najważniejsze obszary w programie kierunku

Sprawdź, jakie podstawowe zagadnienia zgłębisz w trakcie studiów i wybierz dodatkowe moduły zgodne z Twoimi zainteresowaniami. Nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś wybierał zajęcia z innych kierunków - wybór należy do Ciebie! Sam zdefiniuj swoją ścieżkę kształcenia.

innowacje w biznesie
zarządzanie strategiczne
marketing doświadczeń
badania marketingowe - model 3D
przywództwo w biznesie
Service Design
finanse i ekonomia dla menadżerów
Zaawansowane narzędzia komunikacji w zarządzaniu
kompetencje przyszłości
Design Management

Przykładowe ścieżki kształcenia

Creative marketing

Ścieżka jest proponowana wszystkim, którzy chcą pracować w sektorach kreatywnych i działach marketingu firm.

Wybierz tę ścieżkę, jeśli chcesz

  • wykorzystywać w praktyce najnowsze narzędzia i techniki marketingu
  • pracować w agencjach reklamowych, kreatywnych i digitalowych
  • projektować nowoczesne rozwiązania marketingowe dla organizacji
  • tworzyć nowe i rozwijać już istniejące produkty i usługi w zgodzie z najnowszymi trendami.

Perspektywy zawodowe

  • specjalista ds. marketingu
  • project manager
  • account manager w agencji reklamowej
  • manager rozwoju produktu lub usługi

Proponowane moduły

  • megatrendy
  • design thinking
  • komunikacja marketingowa
  • kreowanie marki
  • marketing relacyjny
  • neuromarketing
  • negocjacje i strategie sprzedaży koncepcji kreatywnych
  • metody i techniki zarządzania projektami
  • strategie zrównoważonego rozwoju

Pamiętaj, że:

Model kształcenia Da Vinci pozwala Ci na całkowite zindywidualizowanie Twojej ścieżki edukacyjnej. Sam lub przy wsparciu tutora decydujesz, co Cię interesuje i czego chcesz się uczyć.

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze obok kompetencji kierunkowych, są tzw. kompetencje przyszłości takie jak: kreatywność, współpraca w zespole, przedsiębiorczość, czy rozwiązywanie złożonych problemów, które nabędziesz w Collegium Da Vinci.

To Ty decydujesz czego się uczysz! Wybierasz takie moduły, które Cię interesują.

Uczelniane Biuro Karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Średnie miesięczne wynagrodzenie brutto w działach innowacji:

  • specjalista ds. badań i rozwoju – 6759 zł brutto,
  • lider zespołu ds. badań i rozwoju – 8379 zł brutto,
  • kierownik ds. badań i rozwoju – 12 452 zł brutto.

Źródło: raporty płacowe AG TEST HR Jesień 2017

Zarządzanie projektami innowacyjnymi

Ścieżka jest proponowana wszystkim, chcą pracować projektowo realizując innowacyjne projekty z różnych branż.

Wybierz tę ścieżkę, jeśli chcesz

  • skutecznie tworzyć nowatorskie rozwiązania dla organizacji,
  • wykorzystywać w praktyce najnowsze techniki i metody zarządzania
  • zarządzać innowacyjnymi projektami
  • wprowadzać zmiany i innowacje w firmach i organizacjach
  • skutecznie wdrażać nowe koncepcje i pomysły rozwoju

Perspektywy zawodowe

  • project manager
  • manager innowacji
  • manager ds. badań i rozwoju
  • manager rozwoju produktu lub usługi

Proponowane moduły

  • design thinking
  • negocjacje i strategie sprzedaży koncepcji kreatywnych
  • megatrendy
  • zarządzanie innowacją od idei do wdrożenia
  • time management skills
  • proces facylitacji i rola facylitatora
  • metody i techniki zarządzania projektami
  • produkcja wydarzeń kulturalnych
  • systemy zarządzania treścią portali internetowych
  • metody i koncepcje zarządzania

Pamiętaj, że:

Model kształcenia Da Vinci pozwala Ci na całkowite zindywidualizowanie Twojej ścieżki edukacyjnej. Sam lub przy wsparciu tutora decydujesz, co Cię interesuje i czego chcesz się uczyć.

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze obok kompetencji kierunkowych, są tzw. kompetencje przyszłości takie jak: kreatywność, współpraca w zespole, przedsiębiorczość, czy rozwiązywanie złożonych problemów, które nabędziesz w Collegium Da Vinci.

To ty decydujesz czego się uczysz! Wybierasz takie modułu, które Ciebie interesują.

Uczelniane biuro karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Najczęściej oferowane wynagrodzenie na stanowisku manager ds. badań i rozwoju wynosi 10 000 zł brutto. Project manager zarabia średnio 7000 zł brutto

Źródło: wynagrodzenia.pl

Opinie o kierunku

W Collegium Da Vinci nie ma tzw. progów punktowych. Nie jest ważne, jakie przedmioty wybrałeś na maturze!

Weronika Nowak

Masz pytania?
Chętnie pomogę.
697 690 034

    Administratorem danych jest Collegium Da Vinci z siedzibą przy ul. gen. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań. Pełny dokument Polityki Prywatności znajdziesz tutaj

    Dlaczego warto

    • Dodatkowe zaświadczenia o nabyciu kompetencji w Twoim CV

      Podczas studiów, po ukończeniu konkretnych modułów, oprócz dyplomu otrzymasz bezpłatnie zaświadczenia o nabyciu kompetencji w ramach wybranych przedmiotów które poszerzą Twoje CV.

    • Learning by doing

      Wyznajemy zasadę „Learning by doing”! 80% zajęć praktycznych w formie ćwiczeń i warsztatów prowadzonych jest w małych grupach zadaniowych przez specjalistów i ekspertów, głównie z firm partnerskich Collegium Da Vinci.

    • Uczestnictwo i współtworzenie ciekawych wydarzeń branżowych

      Zyskasz szansę na udział w współtworzeniu konferencji i eventów tematycznych, np. corocznej konferencji HR Meeting.

    • Dyplomowe prace projektowe

      Praca dyplomowa to projekt, często zespołowy, podczas którego studenci opracowują rozwiązania rzeczywistych problemów marketingowych.

    • Darmowe oprogramowanie

      Jako student CDV otrzymasz bezpłatnie pakiet oprogramowania Microsoft Office ProPlus 365. Na Uczelni będziesz miał okazję pracować na najnowszych wersjach oprogramowania Adobe czy Smaply.

    • Możliwość uzyskania dodatkowych certyfikatów

      Masz szansę zdobyć dodatkowe certyfikaty od firm partnerskich uczelni za realizację projektów w ramach wielu zajęć. Są wśród nich m.in.: Business Practice Case, Proces i narzędzia Service Design, Myślenie 3D w badaniach, Zarządzanie projektami, Business Model Canvas, Design Thinking w organizacjach czy Projektowanie Customer Journey Map.

    • Zajęcia w ciekawych miejscach

      Wiedzę znajdziesz również poza murami uczelni! Zajęcia związane z badaniami marketingowymi i zarządzaniem innowacjami odbywają się w siedzibach firm i instytucjach kulturalnych, np. w Brama Poznania ICHOT, firmach Miele czy Allegro.

    Wiemy, że wybór kierunku studiów to stresujące wyzwanie. Wahasz się, masz wątpliwości, zastanawiasz się, co jest najlepsze dla Twojej przyszłości.

     

    Program studiów

    Studia stacjonarne

    Zajęcia prowadzone w modelu 3+2 (3 dni zajęć w tygodniu)

    • 3 lata

      Czas trwania

    • 6

      Liczba semestrów

    • 2377

      Liczba godzin

    Studia niestacjonarne

    Zajęcia prowadzone w weekendy (co dwa tygodnie)

    • 3 lata

      Czas trwania

    • 6

      Liczba semestrów

    • 1747

      Liczba godzin

    Kadra

    dr Karolina Janiszewska

    wykładowca

    Spotkajmy się na:

    Zarządzanie Kreatywne

    Doradztwo i Coaching

    dr Karolina Janiszewska

    wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińEkspert w zakresie strategii reklamowej i zarządzania marką. Od wielu lat przygotowuje autorskie szkolenia i warsztaty strategiczne dla biznesu. Przez wiele lat współpracowała z agencjami reklamowymi m.in. agencją Just, tworząc strategie i koncepcje wielu reklam. Przygotowywała koncepcje strategii komunikacyjnych oraz strategii zarządzania markami zarówno dla biznesu, jak i marek terytorialnych.

    rozwińWspółautorka książek „Strategia reklamowa”, „Wiedza o reklamie”, „Zarządzanie marką” oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z komunikacją i zarządzaniem marką. Łączy wiedzę naukową z praktyką. Absolwentka marketingu i doktor ekonomii od 2004 roku.

    Ciekawi mnie

    rozwińLubię ciekawe wyzwania. Inspirują mnie marki, które potrafią przejść przemianę i rozwijać się w zgodzie z obowiązującymi trendami. Podpisuję się pod zdaniem Alberta Einsteina „wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona”. Do każdego problemu podchodzę z zaangażowaniem, optymizmem i kreatywnością, szukając niebanalnych rozwiązań, które są istotne z punktu widzenia projektowania przekazów reklamowych i koncepcji tożsamości marki.

    Spotkajmy się na:

    Doradztwo i Coaching

    Zarządzanie kreatywne

    O mnie

    rozwińCzołowy polski specjalista w zakresie marketingu usług prawniczych, doradca w zakresie wizerunku, jakości oraz kształtowania relacji z klientem praktyki prawniczej. Członek – założyciel Service Design Polska. Wykładowca Collegium Da Vinci i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, członek Service Design Network, European Academy of Marketing i współzałożyciel SDN Polska (Service Design Network Polish Chapter), jeden z pionierów nurtu projektowania usług w Europie. Stworzył metodologię wzornictwa usług (service design management) dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Zasiadał w jury konkursu Dobry Wzór. Jest autorem kilkudziesięciu artykułów naukowych, poradnikowych i kilku książek, w tym książki pt. „Service Design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów”.

    rozwiń„Skończyłem szkołę muzyczną w klasie fortepianu, a teraz gram na klawiszach w zespole rockowym, od czasu do czasu. Jestem też zawodnikiem drużyny hokejowej (na lodzie), która bierze udział w rozgrywkach ligowych, na szczęście bez większych sukcesów. 😉 Siłownia męczy mnie bardziej, niż wykłady na uczelni.”

    Ciekawi mnie

    rozwińCiekawi mnie każdy kolejny dzień, spotkani ludzie, nowe miejsca, absurdalne (na pozór) pomysły, no i na końcu, niektóre rzeczy. Inspiruje mnie muzyka, wysokie góry i mądrzy ludzie. Bez wątpienia, to ludzie – rozmowa z nimi, wymiana myśli, spotkania – są źródłem moich najlepszych pomysłów i przedsięwzięć.

    rozwińZawodową higienę utrzymuję dzięki wyprawom do innych światów, takich jak Chile, Ekwador, Kolumbia, Boliwia, Tanzania, Kenia, ZEA czy Indie, albo w miejsca jak z innego świata – jak np. Grossglockner w Austrii, Wysokie Tatry, rafting na Ottawa River w Kanadzie itp.

    dr Katarzyna Walkowiak - Markiewicz

    wykładowca

    dr Katarzyna Walkowiak - Markiewicz

    wykładowca

    O mnie

    rozwińDoświadczony manager, trener, konsultant oraz wykładowca akademicki. Posiada ponad 20-letni staż w biznesie. Doświadczenie zdobywała na stanowiskach managerskich w korporacjach finansowych i w konsultingu oraz pracując jako wykładowca akademicki (praca doktorska z zakresu jakości usług.  Specjalizacja: strategie marketingowe, voice of customers, badania marketingowe, procesy obsługi klienta, planowanie marketingowe, strategie w handlu.

    rozwińSpecjalizuje się w doradztwie strategicznym, procesowym: zarządzanie jakością i doświadczeniem klienta (voice of cutomers) oraz w badaniach marketingowych: ilościowych i jakościowych i ich zastosowaniu m.in. w mierzeniu efektów skuteczności strategii marketingowej w przedsiębiorstwach.

    rozwińOd wielu lat prowadzi projekty strategiczne oraz warsztaty dla biznesu i szkolenia. Współautorka książek (Podstawy marketingu – ćwiczenia dla studentów kierunków ekonomicznych, Perspektywy rozwoju branży meblarskiej w Wielkopolsce) oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z doświadczeniami klientów, voice of customers, badaniami marketingowymi, zarządzaniem jakością.

    rozwińŁączy wszechstronną wiedzę naukową w zakresie marketingu, badań marketingowych, zarządzania strategicznego, zarządzania projektami i jakością z praktyką. Absolwentka marketingu i doktor ekonomii od 2004 roku.

    rozwińJej wielką pasją są podróże, literatura, polityka i sport – tenis, narty, bieganie, wycieczki górskie.

    prof. dr hab. Danuta Krzemińska

    wykładowca

    Spotkajmy się na :

    Zarządzanie kreatywne

    Doradztwo i coaching

    Informatyczne techniki zarządzania

    prof. dr hab. Danuta Krzemińska

    wykładowca

    O mnie

    rozwińOd wielu lat związana byłam z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu i Katedrą Finansów Przedsiębiorstw.

    rozwińNa moje wykształcenie składa się: uzyskanie tytułu profesora nauk ekonomicznych za książkę, Wiarygodność kontrahenta w kredycie kupieckim (2007), stopnia doktora habilitowanego nauk ekonomicznych za książkę, Finansowe znaczenie odpowiedzialności przedsiębiorstwa w stosunkach umownych (1995) oraz stopnia doktora (1980). Zainteresowania naukowe koncentrowałam wokół finansów małych i dużych przedsiębiorstw, funkcjonowania kredytu kupieckiego oraz zarządzania płynnością finansową. Dorobek naukowy liczący ponad 100 pozycji obejmuje książki, rozdziały w książkach i artykuły. Głównie odnosi się do badań przeprowadzonych w przedsiębiorstwach przy pomocy kwestionariuszy ankietowych. Ponadto napisałam kilkanaście recenzji prac doktorskich, kilka prac habilitacyjnych i na tytuł naukowy profesora. Otrzymałam nagrody Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu za książkę profesorską (2006), habilitacyjną (1995), Nagrodę Zespołową Ministra Nauki I Szkolnictwa Wyższego (1986). Brałam udział w projektach badawczych. Zarządzanie finansami ( od 2008),  Gospodarowanie majątkiem obrotowym w przedsiębiorstwie (2008), Znaczenie źródeł krótkoterminowego finansowania przedsiębiorstwa (2004) oraz Strategia kapitałowa przedsiębiorstwa (2000). Uczestniczyłam w bardzo wielu konferencjach ogólnopolskich i międzynarodowych.

    rozwińZainteresowania i hobby:
    Muzyka i sport

    dr inż. Magdalena Olechnowicz-Czubińska

    Zastępca Kierownika Katedry Coachingu i Zarządzania

    dr inż. Magdalena Olechnowicz-Czubińska

    Zastępca Kierownika Katedry Coachingu i Zarządzania

    O mnie

    rozwińAbsolwentka Politechniki Poznańskiej oraz Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Przez dłuższy czas związana z biznesem, gdzie zajmowała stanowiska m.in. Kierownika zespołu sprzedaży, Kierownika ds. marketingu czy Specjalisty ds. rozwoju rynku. Od kilku lat jest wykładowcą akademickim. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się wokół problematyki związanej z zarządzaniem przedsiębiorstwem, zarządzaniem strategicznym, zarządzaniem jakością oraz społeczną odpowiedzialnością biznesu.

    Małgorzata Chełkowska-Dorna

    wykładowca

    Spotkajmy się na:

    Zarządzanie Kreatywne

    Doradztwo i Coaching

    Małgorzata Chełkowska-Dorna

    wykładowca

    O mnie

    rozwińAbsolwentka studiów magisterskich na UAM  i  Collegium Da Vinci oraz podyplomowych na WSHiU. Właścicielka i twórca marek Rewolucja i Brain Solutions, a także HR Ninja.

    rozwińDla największych marek w Poznaniu i Polsce projektuje procesy Assessment Center, a także reorganizuje systemy motywacji obniżając skutecznie rotację pracowników. Projektuje scenariusze szkoleń rozwojowych i wspiera w wyłapywaniu talentów. Prowadzi procesy executive coachingu, szkoli i doradza w kwestii budowania efektywnych zespołów.  Prowadzi mediacje wewnątrz organizacji.

    rozwińProjektuje gry szkoleniowe dla biznesu w ramach marki HR Ninja s.c, wykorzystując doświadczenie zdobyte jako szkoleniowiec i coach zewnętrzny w branżach: hotelarskiej, gastronomicznej, motoryzacyjnej, kosmetycznej, spożywczej, lotniczej, usługowej i w oświacie, a także płynące z pracy w międzynarodowej korporacji.

    rozwińDrugim, poza biznesem obszarem zainteresowań zawodowych jest edukacja. Jest autorką kursów zawodowych przygotowanych dla Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Zawodowego. Certyfikowana trener efektywnej nauki i szybkiego czytania; stworzyła własny program efektywnej nauki. Szkoliła nauczycieli i dyrektorów wielkopolskich placówek oświatowych, a obecnie jako główny trener koordynuje projekt zakładający przeszkolenie z zakresu efektywnej nauki kadrę pedagogiczną poznańskich placówek oświatowych.

    • Coach ACC ICF na ścieżce akredytacji PCCMediator VCC
    • Absolwentka Szkoły Coachingu Grupowego i Zespołowego
    • Certyfikowany Trener FRIS
    • Założycielka Spółki HR Ninja s.c. w ramach której aktywnie działa na rynku biznesowym projektując i wydając gry szkoleniowe dla biznesu.

    Ciekawi mnie

    rozwiń…zmienność ludzkiej natury, każdy kolejny zakręt dróg i rzek, każdy dzień. Ciekawi mnie co myślą i czują moje psy. Ciekawi mnie las, nieustająco…

    Kinga Zinkowska

    wykładowca

    Spotkajmy się na:

    Doradztwo i Coaching

    Kinga Zinkowska

    wykładowca

    O mnie

    rozwińAbsolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Akademii Rolniczej w Szczecinie. Ukończyła również Studium Marketingowego Zarządzania Przedsiębiorstwem, Studia Podyplomowe z zakresu Pedagogiki i Akademię Trenera. Certyfikowany trener efektywnej nauki i szybkiego czytania oraz integracji sensorycznej. Słuchaczka wielu kursów i szkoleń z zakresu elementów zarządzania i coachingu.

    rozwińWykładowca akademicki z ponad 12 letnim doświadczeniem. Obszar zainteresowań to motywacja i coaching w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz andragogika.

    rozwińDoświadczenie zdobywała jako właścicielka firmy edukacyjnej i kontraktor firm szkoleniowych. Autorka wielu programów szkoleniowych dla zróżnicowanych grup odbiorców.

    rozwińAkredytowany Praktyk Tutoringu.

    rozwińDziałaczka społeczna w lokalnej społeczności, inicjatorka i organizatorka akcji propagującej czytelnictwo wśród dzieci, młodzieży i dorosłych.

    rozwińPasjonatka gier planszowych i karcianych niekolekcjonerskich, do których zachęca rodzinę i przyjaciół.

    dr Andrzej Ranke

    wykładowca

    Spotkajmy się na:

    Doradztwo i coaching

    Zarządzanie kreatywne

    dr Andrzej Ranke

    wykładowca

    O mnie

    rozwińPolitolog, medioznawca. W latach 1993-1998 studia na kierunku Politologia w Instytucie Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu. Następnie doktorant na Wydziale Nauk Społecznych UAM, w 2002 r. obrona dysertacji doktorskiej poświęconej relacjom polsko-niemieckim w latach 1945-1989. W latach 2002-2007 adiunkt w Instytucie Politologii i Europeistyki (Zakład Badań Niemcoznawczych oraz Ruchów Społecznych i Politycznych) na Uniwersytecie Szczecińskim. W latach 2009-2015 wykładowca na Wydziale Administracji i Bezpieczeństwa Narodowego PWSZ im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim. Od października 2007 r. adiunkt na Wydziale Nauk Społecznych WSNHiD – obecnie CDV w Poznaniu. Od wielu lat koordynator praktyk studenckich na kierunkach – najpierw Politologia i Stosunki międzynarodowe, a obecnie Doradztwo i coaching oraz Zarządzanie kreatywne.

    rozwińZainteresowania badawcze: analiza dyskursu medialnego – zwłaszcza publicystycznego, polska scena polityczna, samorządność i rozwój społeczeństwa obywatelskiego, wyzwania współczesnego bezpieczeństwa oraz rola religii i Kościoła w warunkach sekularyzacji. Autor kilkudziesięciu publikacji – w tym trzech monografii: Stosunki polsko-niemieckie w polskiej publicystyce katolickiej 1945-1989, Toruń 2004; Polityka zagraniczna i strategie bezpieczeństwa w międzynarodowych stosunkach politycznych, Gorzów Wielkopolski 2012 (wraz z J.J. Piątkiem i R. Podgórzańską) i Polska prasowa publicystyka polityczna wobec Kościoła rzymskokatolickiego w pierwszej dekadzie XXI wieku. Studium politologiczno-prasoznawcze, Poznań 2016.) oraz wielu innych publikacji, a także wystąpień na międzynarodowych i krajowych kongresach, konferencjach i seminariach naukowych. Członek Polskiego Towarzystwa Nauk Politycznych.

    Ciekawi mnie

    rozwińInteresuje mnie analiza procesów związanych z przemianami życia społecznego zarówno w układzie makro – jak i mikrostruktur. Stale jest mi bliska także problematyka regionalistyczna dotycząca Wielkopolski, a zwłaszcza Ziemi Krotoszyńskiej. Lubię angażować się w przedsięwzięcia, w których łączyć można zapał i entuzjazm związany z współdziałaniem oraz realizację interesującego przedsięwzięcia.

    Krzysztof Miotk

    wykładowca

    Spotkajmy się na:

    Badania UX

    Krzysztof Miotk

    wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińKierownik merytoryczny studiów podyplomowych Badania UX

    rozwińUX Researcher, współtwórca podcastu branżowego „UX po Godzinach”. W swojej pracy wykorzystuję doświadczenie biznesowe zdobyte m.in. jako strateg marki szkoleniowej i koordynator projektów. Jako Badacz UX prowadziłem badania dla takich marek jak: BLIK, Booste, OLX, Asseco, Santander BP, Alior Bank, Tubądzin i T-Mobile

    rozwińCiekawi mnie

    rozwiń…każdy projekt, bo uważam, że ciekawość to cecha nie do zaspokojenia. Z tego powodu zawsze podchodzę do nowego projektu z otwartą głową.

    rozwińPrywatnie interesuję się technologią, ratownictwem, survivalem i sportami wodnymi. Uwielbiam spędzać czas zarówno przy ognisku, jak i przerzucając cyfrowe karteczki na Miro.

    Rafał Szenrok

    wykładowca

    Rafał Szenrok

    wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińWspółzałożyciel Morski Studio Graficzne. Absolwent UAM. Specjalista od komunikacji i organizacji prac kreatywnych. Z branżą reklamową związany od 1995 roku. Strateg w agencji about ad. Zajmuje się tworzeniem strategii marek, wydawnictwami specjalnymi, czasopismami, wydarzeniami oraz promocją sprzedaży.

    rozwińInicjator i współtwórca Art & Fashion Festival (AFF). Odpowiedzialny m.in. za program pierwszej edycji obejmujący prezentacje projektantów mody, warsztaty krawieckie oraz imprezy towarzyszące. Dyrektor wydawniczy magazynu „Br&” (Brand) poświęconego modzie i kulturze oraz magazynu shopingowego „Faboo” przygotowywanych na zlecenie Starego Browaru. Brał udział w tworzeniu komunikacji dla marek Carry, Quiosque oraz rebrandingu marki Argos. Ponadto twórca tożsamości marek, m.in. (Fawor, Stomil Poznań, Grecos, Politechnika Poznańska, PUMS, York, ADS, Terlan, Simet, Akademia Muzyczna, Argos, Teccon, Hannex), wydarzeń (polska premiera Skody Superb, obchody 750-lecia lokacji Poznania, Jarocin Festiwal), zaangażowany w promocję sprzedaży (Skoda, Vox) oraz marketing polityczny.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińPraca nad wyzwaniami, które wymagają zejścia z przetartego szlaku. Wiedza i dobre wzory są ważne, ale kluczowa jest elastyczność. Zmienność okoliczności i oczekiwań wymuszają kreatywność polegająca na ciągłym dostosowywaniu komunikacji do aktualnych potrzeb. Dlatego najciekawsze są świeże pomysły — te, na które wpadniemy razem podczas pracy nad nowym projektem.

    Katarzyna Andrzejczyk-Briks

    wykładowca

    Katarzyna Andrzejczyk-Briks

    wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińZ wykształcenia jestem pedagogiem i historykiem sztuki, który pokochał historię designu. Uczę historii sztuki i designu w szkole wzornictwa School of Form, prowadzę zajęcia dotyczące architektury i wnętrz na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS i w Collegium da Vinci.

    rozwińKiedyś fascynowała mnie przeszłość, ale od kilku lat moją uwagę pochłania nasza przyszłość. Obserwuję, analizuję i tłumaczę trendy w designie – od technologii i materiałów po zmiany społeczne.

    rozwińWspieram swoją wiedzą projektantów, managerów firm produkcyjnych i usługowych oraz przedstawicieli jednostek samorządowych. Prowadzę wykłady, szkolenia, warsztaty oraz relacje z targów branżowych. Opracowuję raporty dotyczące  rendów konsumenckich i wzorniczych.

    rozwińJestem konsultantem i trenerem creativity thinking w Concordia Design w Poznaniu. Piszę o designie, architekturze i trendach dla magazynu Design Alive.

    rozwińJestem współwłaścicielką pracowni Briks Architekci.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińCiekawi mnie…niemal wszystko, myślę, że to właśnie ciekawość prowadzi mnie przez życie.

    rozwińInspirują mnie ludzie, ich opowieści, świat, który tworzą wokół siebie od przedmiotów po przestrzeń.

    rozwińOdpoczynku i nowych sił szukam w kontakcie z naturą i muzyką.

    Walery Lach

    wykładowca

    Walery Lach

    wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińEkspert – praktyk w zakresie strategii marketingowych oraz strategii marek. Pracował dla międzynarodowych oraz krajowych marek takich jak Knorr, Hellmann’s, Nestle – Winiary, Morliny, Animex, Almarai – Arabia Saudyjska, Laufer Group – Ukraina. Wdrażał wprowadzenie nowych kategorii oraz marek na wymienionych rynkach. Zarządzał zespołami marketingu i sprzedaży. Prowadzi szkolenia i warsztaty z dziedziny zarządzania marketingowego oraz zarządzania marką.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińCiekawi mnie sposób podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów. Ale również ciekawi mnie sposób podejmowania decyzji przez managerów. Jak te dwa procesy prowadzą do satysfakcji obu sfer. Ciekawi mnie świat: kraje, ludzie, zwyczaje, różnice kulturowe także te w obrębie biznesu. Dobra książka, film oraz muzyka rockowa dopełniają zaspokajanie mojej ciekawości.

    Daniel Stachuła

    wykładowca

    Spotkajmy się na:

    zarzadzanie kreatywne

    Daniel Stachuła

    wykładowca

    O mnie

    rozwińMenedżer kultury, pedagog teatru, koordynator projektów i programów, kurator i opiekun procesów twórczych; współtwórca Stowarzyszenia Młodych Animatorów Kultury (SMAK), które realizuje szereg działań z zakresu kultury, sztuki i edukacji kulturowej (m.in. cykliczny Projekt OFF Opera czy pierwsze w Poznaniu Społeczne Centrum Kultury). Jako pedagog teatru współpracował m.in. z Teatrem Wielkim im. S. Moniuszki w Poznaniu, Instytutem Teatralnym im. Z. Raszewskiego w Warszawie, Narodowym Instytutem Fryderyka Chopina, Operą Bałtycką w Gdańsku, Projektem 5 Zmysłów i wieloma organizacjami pozarządowymi.

    rozwińPrzygotowuje rozprawę doktorską na UAM, gdzie prowadzi również zajęcia dla studentów teatrologii i polonistyki dotyczące m.in. zarządzania projektem, organizacji pracy społeczno-artystycznej, pedagogiki teatru. Zawodowo programuje, koordynuje i produkuje wydarzenia społeczno-artystyczne i kulturalne (od finansowania projektów do ewaluacji działań). Jego artykuły naukowe i eseje publikowano w czasopismach specjalistycznych oraz tomach zbiorowych.

    rozwińStypendysta Miasta Poznania w dziedzinie kultury (2016) oraz Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (2018). Nominowany do nagrody Koryfeusz Muzyki Polskiej w kat. debiut roku za realizację opery „Dydona i Eneasz” w poznańskim Teatrze Wielkim (2016) oraz do Medali Młodej Sztuki Głosu Wielkopolskiego w kat. animacja kultury (2020). Jako reżyser/pedagog teatru współtworzył spektakle i działania performatywne: „Pomiędzy” (2014), „Dydona i Eneasz” (2016), „Z pamiętnika poznańskiego nauczyciela” (2017), „Śpiewy historyczne” (2018), „Onna” (2019), „h.” (2019), „Więcej grzechów nie pamiętam” (2020), „Projekt EKI” (2020).

    Ciekawi mnie

    rozwińMoje zainteresowania naukowo-artystyczne dotyczą kulturowej historii opery i teatru, pedagogiki teatru, sztuki społecznej (inkluzywnej, włączającej) oraz inter- i transdyscyplinarnych działań łączących praktykę twórczą z badaniami (practise based research, action research).

    Maria Heś

    wykładowca

    Spotkajmy się na:

    zarządzanie kreatywne

    Maria Heś

    wykładowca

    O mnie

    rozwińZ zawodu projektantka usług i magister sztuki. Specjalizuję się w projektowaniu doświadczeń w ramach tworzenia produktów tradycyjnych i cyfrowych. Bazując na ścieżce potrzeb oraz emocji klienta, tworzę rozwiązania uwzględniające trendy, brand experience oraz cele biznesowe organizacji. Projektuję nowe lub optymalizuję obecne usługi w procesach obejmujących badania potrzeb użytkowników, budowania konceptów oraz testowania prototypów m. in. z wykorzystaniem metodologii Futures Thinking.

    Ciekawi mnie

    rozwińInteresuję się dizajnem inkluzywnym, projektowaniem społecznie zaangażowanym oraz projektowaniem specjalistycznym dla osób z dysfunkcjami fizycznymi i rozwojowymi. Prywatnie miłośniczka fotografii analogowej oraz zielonej kuchni.

    Rafał Janowicz

    wykładowca

    Spotkajmy się na:

    Rafał Janowicz

    wykładowca

    O mnie

    rozwińBadacz rynku, manager, przedsiębiorcą.

    rozwińEkspert w zakresie  badań rynkowych i społecznych.  Od 30 lat wspiera firmy i instytucje w m.in. zakresie:  badań rynku i społecznych, doskonaleniu produktów/usług, opracowywaniu innowacji, budowy strategii  marek/ organizacji oraz zmian kultury organizacji.

    rozwińDoświadczony badacz społeczny, współtwórca wielu procesów partycypacji i dialogu społecznego.

    rozwińUczestniczył  w budowaniu ok.180 produktów/ usług, pracował  dla ponad 200 marek.

    rozwińW latach 1995 – 2013 zarządzał  firmą badawczą PENTOR Poznań oraz TNS Poznań. Obecnie prowadzi firmę  Brand Experience specjalizującą się w  zakresie  budowania strategii marek oraz doradztwie biznesowym.

    Ciekawi mnie

    rozwińLubię wyzwania, śledzenie procesów społecznych oraz odkrywanie sił je kształtujących. Inspirują mnie ludzie otwarci świat.

    Karmena Roztocka

    wykładowca – praktyk

    Karmena Roztocka

    wykładowca – praktyk

    rozwińO mnie

    rozwińKonsultantka ds. marketingu z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, analityk i strateg. Absolwentka Wydziału Historycznego na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu z tytułem mgr historii sztuki oraz absolwentka studiów podyplomowych: Master of Business Administration (WSB w Poznaniu), Innowacyjne Zarządzanie Marką (WSB w Poznaniu), Reklama i Promocja (UAM).

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińGłówne obszary zainteresowań to strategie marek, społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (CSR), a także działania R&D z zakresu projektowania produktów i usług, z wykorzystaniem metod Design Thinking oraz Service Design.

    rozwińPrywatnie miłośniczka sztuki okresu La Belle Époque i flamenco

    Opłaty i zniżki

    Złóż komplet dokumentów do 12 lipca
    i skorzystaj ze zniżki na czesne!

    Specjalna zniżka dla absolwentów CDV i WSNHID!

    • 0 PLN
      wpisowego
    • 750 PLN
      zwolnienie z jednej z 12 rat na studiach stacjonarnych

    Wpisowe

    • 0 PLN
      do 12 lipca
    • 85 PLN
      od 13 lipca

    Studia stacjonarne i niestacjonarne - czesne za jeden rok studiów

    • 12x
      780 PLN
      750 PLN
      płatne w 12 ratach
    • 2x
      4680 PLN
      4500 PLN
      płatne w 2 ratach
    • 1x
      9360 PLN
      9000 PLN
      płatne w 1 racie

    W Collegium Da Vinci możesz liczyć na zniżki w czesnym i stypendia, które sprawią, że studiowanie będzie łatwiejsze.

    Studia to inwestycja, dlatego warto sprawdzić wszystkie możliwości, jakie daje uczelnia swoim byłym, aktualnym i przyszłym studentom!

    Sprawdź Sprawdź

    Rekrutacja

    Wejdź na stronę rekrutacja.cdv.pl i wypełnij formularz rekrutacyjny. Podaj swoje dane kontaktowe oraz wybierz wymarzone studia.

    Następnie uzupełnij wszystkie dane osobowe i dane o wykształceniu. Potrzebne Ci będą:

    • dokument tożsamości
    • świadectwo maturalne
    • zdjęcie w wersji cyfrowej (wykonane zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych)

    Opłatę wpisową należy wpłacać* na konto:

    Collegium Da Vinci

    ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań

    02 1090 1476 0000 0001 3627 5750

    [w tytule prosimy wpisać: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]

    *Sprawdź obowiązujące promocje we wpisowym!

    Wymagane dokumenty rekrutacyjne:

    • ankieta osobowa
    • podanie do Rektora
    • ślubowanie
    • umowa o odpłatności za studia wraz z załącznikami (świadectwo maturalne, potwierdzenie dokonania opłaty wpisowej*)
    • regulamin opłat

    *Sprawdź obowiązujące promocje we wpisowym!

    Podpisane dokumenty możesz dostarczyć na trzy sposoby:

    • on-line – za pomocą serwisu Umownik
    • osobiście – dokumenty pobrane z formularza rekrutacyjnego dostarcz do biura rekrutacji, pokój R.005
    • pocztą – dokumenty pobrane z formularza rekrutacyjnego prześlij na adres Collegium Da Vinci, ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, z dopiskiem „rekrutacja, pokój R.005, parter, rotunda”

    Na przedstawienie oryginału świadectwa maturalnego masz 7 dni od podpisania przez Ciebie umowy.

    Uwaga! Aby skorzystać z promocji „niższe czesne”, oryginał świadectwa maturalnego musisz nam przedstawić do 12 lipca!

    Tegoroczni maturzyści na przedstawienie oryginału świadectwa maturalnego mają czas do 12 lipca.

    Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego. Wszelkie informacje dotyczące planu zajęć, harmonogramu i opłat będą dla Ciebie dostępne w serwisie studenckim Wirtualna Uczelnia. Zapraszamy do kontaktu z nami!

    Masz pytania?

    • przeczytaj FAQ
    • skontaktuj się z biurem rekrutacji:
      tel.: 697690034 / 667520739
      rekrutacja@cdv.pl

    Dowiedz się więcej o sposobie zawierania umowy online z uczelnią!

    Zapoznaj się z ważnymi dokumentami:

    Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

    Weronika Nowak

    ​Specjalista ds. rekrutacji na studia I stopnia

    rekrutacja@cdv.pl

    +48 697 690 034

    +48  667 520 739

    ⠀⠀⠀

    Adres i godziny otwarcia Biura Rekrutacji

    ul. Kutrzeby 10

    61-719 Poznań

    Pokój R005, piętro 0

    Rotunda

    poniedziałek 8.30-15.30

    wtorek 8.30-15.30

    środa 8.30-15.30

    czwartek 8.30-15.30

    piątek 8.30-15.30

    sobota: nieczynne

    niedziela: nieczynne

    Partnerzy kierunku

    Strona wykorzystuje pliki cookies

    Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.