O kierunku zarządzanie kreatywne
STUDIUJ INACZEJ W CDV
Najważniejsze obszary w programie kierunku zarządzanie kreatywne
Zarządzanie kreatywne: przykładowe ścieżki kształcenia
Opinie o kierunku zarządzanie kreatywne
Dlaczego warto?
Program studiów zarządzanie kreatywne
Kadra kierunku zarządzanie kreatywne
rozwińO mnie
rozwińEkspert w zakresie strategii reklamowej i zarządzania marką. Od wielu lat przygotowuje autorskie szkolenia i warsztaty strategiczne dla biznesu. Przez wiele lat współpracowała z agencjami reklamowymi m.in. agencją Just, tworząc strategie i koncepcje wielu reklam. Przygotowywała koncepcje strategii komunikacyjnych oraz strategii zarządzania markami zarówno dla biznesu, jak i marek terytorialnych.
rozwińWspółautorka książek „Strategia reklamowa”, „Wiedza o reklamie”, „Zarządzanie marką” oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z komunikacją i zarządzaniem marką. Łączy wiedzę naukową z praktyką. Absolwentka marketingu i doktor ekonomii od 2004 roku.
Ciekawi mnie
rozwińLubię ciekawe wyzwania. Inspirują mnie marki, które potrafią przejść przemianę i rozwijać się w zgodzie z obowiązującymi trendami. Podpisuję się pod zdaniem Alberta Einsteina „wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona”. Do każdego problemu podchodzę z zaangażowaniem, optymizmem i kreatywnością, szukając niebanalnych rozwiązań, które są istotne z punktu widzenia projektowania przekazów reklamowych i koncepcji tożsamości marki.
dr Marcin Chłodnicki
Wykładowca
dr Marcin Chłodnicki
Wykładowca
O mnie
rozwińCzołowy polski specjalista w zakresie marketingu usług prawniczych, doradca w zakresie wizerunku, jakości oraz kształtowania relacji z klientem praktyki prawniczej. Członek – założyciel Service Design Polska. Wykładowca Collegium Da Vinci i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, członek Service Design Network, European Academy of Marketing i współzałożyciel SDN Polska (Service Design Network Polish Chapter), jeden z pionierów nurtu projektowania usług w Europie. Stworzył metodologię wzornictwa usług (service design management) dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Zasiadał w jury konkursu Dobry Wzór. Jest autorem kilkudziesięciu artykułów naukowych, poradnikowych i kilku książek, w tym książki pt. „Service Design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów”.
rozwiń„Skończyłem szkołę muzyczną w klasie fortepianu, a teraz gram na klawiszach w zespole rockowym, od czasu do czasu. Jestem też zawodnikiem drużyny hokejowej (na lodzie), która bierze udział w rozgrywkach ligowych, na szczęście bez większych sukcesów. 😉 Siłownia męczy mnie bardziej, niż wykłady na uczelni.”
Ciekawi mnie
rozwińCiekawi mnie każdy kolejny dzień, spotkani ludzie, nowe miejsca, absurdalne (na pozór) pomysły, no i na końcu, niektóre rzeczy. Inspiruje mnie muzyka, wysokie góry i mądrzy ludzie. Bez wątpienia, to ludzie – rozmowa z nimi, wymiana myśli, spotkania – są źródłem moich najlepszych pomysłów i przedsięwzięć.
rozwińZawodową higienę utrzymuję dzięki wyprawom do innych światów, takich jak Chile, Ekwador, Kolumbia, Boliwia, Tanzania, Kenia, ZEA czy Indie, albo w miejsca jak z innego świata – jak np. Grossglockner w Austrii, Wysokie Tatry, rafting na Ottawa River w Kanadzie itp.
dr Katarzyna Walkowiak - Markiewicz
Wykładowca
dr Katarzyna Walkowiak - Markiewicz
Wykładowca
O mnie
rozwińDoświadczony manager, trener, konsultant oraz wykładowca akademicki. Posiada ponad 20-letni staż w biznesie. Doświadczenie zdobywała na stanowiskach managerskich w korporacjach finansowych i w konsultingu oraz pracując jako wykładowca akademicki (praca doktorska z zakresu jakości usług. Specjalizacja: strategie marketingowe, voice of customers, badania marketingowe, procesy obsługi klienta, planowanie marketingowe, strategie w handlu.
rozwińSpecjalizuje się w doradztwie strategicznym, procesowym: zarządzanie jakością i doświadczeniem klienta (voice of cutomers) oraz w badaniach marketingowych: ilościowych i jakościowych i ich zastosowaniu m.in. w mierzeniu efektów skuteczności strategii marketingowej w przedsiębiorstwach.
rozwińOd wielu lat prowadzi projekty strategiczne oraz warsztaty dla biznesu i szkolenia. Współautorka książek (Podstawy marketingu – ćwiczenia dla studentów kierunków ekonomicznych, Perspektywy rozwoju branży meblarskiej w Wielkopolsce) oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z doświadczeniami klientów, voice of customers, badaniami marketingowymi, zarządzaniem jakością.
rozwińŁączy wszechstronną wiedzę naukową w zakresie marketingu, badań marketingowych, zarządzania strategicznego, zarządzania projektami i jakością z praktyką. Absolwentka marketingu i doktor ekonomii od 2004 roku.
rozwińJej wielką pasją są podróże, literatura, polityka i sport – tenis, narty, bieganie, wycieczki górskie.
prof. dr hab. Danuta Krzemińska
Wykładowca
prof. dr hab. Danuta Krzemińska
Wykładowca
O mnie
rozwińOd wielu lat związana byłam z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu i Katedrą Finansów Przedsiębiorstw.
rozwińNa moje wykształcenie składa się: uzyskanie tytułu profesora nauk ekonomicznych za książkę, Wiarygodność kontrahenta w kredycie kupieckim (2007), stopnia doktora habilitowanego nauk ekonomicznych za książkę, Finansowe znaczenie odpowiedzialności przedsiębiorstwa w stosunkach umownych (1995) oraz stopnia doktora (1980). Zainteresowania naukowe koncentrowałam wokół finansów małych i dużych przedsiębiorstw, funkcjonowania kredytu kupieckiego oraz zarządzania płynnością finansową. Dorobek naukowy liczący ponad 100 pozycji obejmuje książki, rozdziały w książkach i artykuły. Głównie odnosi się do badań przeprowadzonych w przedsiębiorstwach przy pomocy kwestionariuszy ankietowych. Ponadto napisałam kilkanaście recenzji prac doktorskich, kilka prac habilitacyjnych i na tytuł naukowy profesora. Otrzymałam nagrody Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu za książkę profesorską (2006), habilitacyjną (1995), Nagrodę Zespołową Ministra Nauki I Szkolnictwa Wyższego (1986). Brałam udział w projektach badawczych. Zarządzanie finansami ( od 2008), Gospodarowanie majątkiem obrotowym w przedsiębiorstwie (2008), Znaczenie źródeł krótkoterminowego finansowania przedsiębiorstwa (2004) oraz Strategia kapitałowa przedsiębiorstwa (2000). Uczestniczyłam w bardzo wielu konferencjach ogólnopolskich i międzynarodowych.
rozwińZainteresowania i hobby:
Muzyka i sport
dr inż. Magdalena Olechnowicz-Czubińska
Wykładowca
dr inż. Magdalena Olechnowicz-Czubińska
Wykładowca
O mnie
rozwińAbsolwentka Politechniki Poznańskiej oraz Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Przez dłuższy czas związana z biznesem, gdzie zajmowała stanowiska m.in. Kierownika zespołu sprzedaży, Kierownika ds. marketingu czy Specjalisty ds. rozwoju rynku. Od kilku lat jest wykładowcą akademickim. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się wokół problematyki związanej z zarządzaniem przedsiębiorstwem, zarządzaniem strategicznym, zarządzaniem jakością oraz społeczną odpowiedzialnością biznesu.
O mnie
rozwińAbsolwentka studiów magisterskich na UAM i Collegium Da Vinci oraz podyplomowych na WSHiU. Właścicielka i twórca marek Rewolucja i Brain Solutions, a także HR Ninja.
rozwińDla największych marek w Poznaniu i Polsce projektuje procesy Assessment Center, a także reorganizuje systemy motywacji obniżając skutecznie rotację pracowników. Projektuje scenariusze szkoleń rozwojowych i wspiera w wyłapywaniu talentów. Prowadzi procesy executive coachingu, szkoli i doradza w kwestii budowania efektywnych zespołów. Prowadzi mediacje wewnątrz organizacji.
rozwińProjektuje gry szkoleniowe dla biznesu w ramach marki HR Ninja s.c, wykorzystując doświadczenie zdobyte jako szkoleniowiec i coach zewnętrzny w branżach: hotelarskiej, gastronomicznej, motoryzacyjnej, kosmetycznej, spożywczej, lotniczej, usługowej i w oświacie, a także płynące z pracy w międzynarodowej korporacji.
rozwińDrugim, poza biznesem obszarem zainteresowań zawodowych jest edukacja. Jest autorką kursów zawodowych przygotowanych dla Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Zawodowego. Certyfikowana trener efektywnej nauki i szybkiego czytania; stworzyła własny program efektywnej nauki. Szkoliła nauczycieli i dyrektorów wielkopolskich placówek oświatowych, a obecnie jako główny trener koordynuje projekt zakładający przeszkolenie z zakresu efektywnej nauki kadrę pedagogiczną poznańskich placówek oświatowych.
- Coach ACC ICF na ścieżce akredytacji PCCMediator VCC
- Absolwentka Szkoły Coachingu Grupowego i Zespołowego
- Certyfikowany Trener FRIS
- Założycielka Spółki HR Ninja s.c. w ramach której aktywnie działa na rynku biznesowym projektując i wydając gry szkoleniowe dla biznesu.
Ciekawi mnie
rozwiń…zmienność ludzkiej natury, każdy kolejny zakręt dróg i rzek, każdy dzień. Ciekawi mnie co myślą i czują moje psy. Ciekawi mnie las, nieustająco…
Kinga Zinkowska
Wykładowca
Kinga Zinkowska
Wykładowca
O mnie
rozwińAbsolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Akademii Rolniczej w Szczecinie. Ukończyła również Studium Marketingowego Zarządzania Przedsiębiorstwem, Studia Podyplomowe z zakresu Pedagogiki i Akademię Trenera. Certyfikowany trener efektywnej nauki i szybkiego czytania oraz integracji sensorycznej. Słuchaczka wielu kursów i szkoleń z zakresu elementów zarządzania i coachingu.
rozwińWykładowca akademicki z ponad 12 letnim doświadczeniem. Obszar zainteresowań to motywacja i coaching w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz andragogika.
rozwińDoświadczenie zdobywała jako właścicielka firmy edukacyjnej i kontraktor firm szkoleniowych. Autorka wielu programów szkoleniowych dla zróżnicowanych grup odbiorców.
rozwińAkredytowany Praktyk Tutoringu.
rozwińDziałaczka społeczna w lokalnej społeczności, inicjatorka i organizatorka akcji propagującej czytelnictwo wśród dzieci, młodzieży i dorosłych.
rozwińPasjonatka gier planszowych i karcianych niekolekcjonerskich, do których zachęca rodzinę i przyjaciół.
O mnie
rozwińPolitolog, medioznawca. W latach 1993-1998 studia na kierunku Politologia w Instytucie Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu. Następnie doktorant na Wydziale Nauk Społecznych UAM, w 2002 r. obrona dysertacji doktorskiej poświęconej relacjom polsko-niemieckim w latach 1945-1989. W latach 2002-2007 adiunkt w Instytucie Politologii i Europeistyki (Zakład Badań Niemcoznawczych oraz Ruchów Społecznych i Politycznych) na Uniwersytecie Szczecińskim. W latach 2009-2015 wykładowca na Wydziale Administracji i Bezpieczeństwa Narodowego PWSZ im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim. Od października 2007 r. adiunkt na Wydziale Nauk Społecznych WSNHiD – obecnie CDV w Poznaniu. Od wielu lat koordynator praktyk studenckich na kierunkach – najpierw Politologia i Stosunki międzynarodowe, a obecnie Doradztwo i coaching oraz Zarządzanie kreatywne.
rozwińZainteresowania badawcze: analiza dyskursu medialnego – zwłaszcza publicystycznego, polska scena polityczna, samorządność i rozwój społeczeństwa obywatelskiego, wyzwania współczesnego bezpieczeństwa oraz rola religii i Kościoła w warunkach sekularyzacji. Autor kilkudziesięciu publikacji – w tym trzech monografii: Stosunki polsko-niemieckie w polskiej publicystyce katolickiej 1945-1989, Toruń 2004; Polityka zagraniczna i strategie bezpieczeństwa w międzynarodowych stosunkach politycznych, Gorzów Wielkopolski 2012 (wraz z J.J. Piątkiem i R. Podgórzańską) i Polska prasowa publicystyka polityczna wobec Kościoła rzymskokatolickiego w pierwszej dekadzie XXI wieku. Studium politologiczno-prasoznawcze, Poznań 2016.) oraz wielu innych publikacji, a także wystąpień na międzynarodowych i krajowych kongresach, konferencjach i seminariach naukowych. Członek Polskiego Towarzystwa Nauk Politycznych.
Ciekawi mnie
rozwińInteresuje mnie analiza procesów związanych z przemianami życia społecznego zarówno w układzie makro – jak i mikrostruktur. Stale jest mi bliska także problematyka regionalistyczna dotycząca Wielkopolski, a zwłaszcza Ziemi Krotoszyńskiej. Lubię angażować się w przedsięwzięcia, w których łączyć można zapał i entuzjazm związany z współdziałaniem oraz realizację interesującego przedsięwzięcia.
Krzysztof Miotk
Wykładowca
Krzysztof Miotk
Wykładowca
rozwińO mnie
rozwińKierownik merytoryczny studiów podyplomowych Badania UX
rozwińUX Researcher, współtwórca podcastu branżowego „UX po Godzinach”. W swojej pracy wykorzystuję doświadczenie biznesowe zdobyte m.in. jako strateg marki szkoleniowej i koordynator projektów. Jako Badacz UX prowadziłem badania dla takich marek jak: BLIK, Booste, OLX, Asseco, Santander BP, Alior Bank, Tubądzin i T-Mobile
rozwińCiekawi mnie
rozwiń…każdy projekt, bo uważam, że ciekawość to cecha nie do zaspokojenia. Z tego powodu zawsze podchodzę do nowego projektu z otwartą głową.
rozwińPrywatnie interesuję się technologią, ratownictwem, survivalem i sportami wodnymi. Uwielbiam spędzać czas zarówno przy ognisku, jak i przerzucając cyfrowe karteczki na Miro.
Rafał Szenrok
Wykładowca
Rafał Szenrok
Wykładowca
rozwińO mnie
rozwińWspółzałożyciel Morski Studio Graficzne. Absolwent UAM. Specjalista od komunikacji i organizacji prac kreatywnych. Z branżą reklamową związany od 1995 roku. Strateg w agencji about ad. Zajmuje się tworzeniem strategii marek, wydawnictwami specjalnymi, czasopismami, wydarzeniami oraz promocją sprzedaży.
rozwińInicjator i współtwórca Art & Fashion Festival (AFF). Odpowiedzialny m.in. za program pierwszej edycji obejmujący prezentacje projektantów mody, warsztaty krawieckie oraz imprezy towarzyszące. Dyrektor wydawniczy magazynu „Br&” (Brand) poświęconego modzie i kulturze oraz magazynu shopingowego „Faboo” przygotowywanych na zlecenie Starego Browaru. Brał udział w tworzeniu komunikacji dla marek Carry, Quiosque oraz rebrandingu marki Argos. Ponadto twórca tożsamości marek, m.in. (Fawor, Stomil Poznań, Grecos, Politechnika Poznańska, PUMS, York, ADS, Terlan, Simet, Akademia Muzyczna, Argos, Teccon, Hannex), wydarzeń (polska premiera Skody Superb, obchody 750-lecia lokacji Poznania, Jarocin Festiwal), zaangażowany w promocję sprzedaży (Skoda, Vox) oraz marketing polityczny.
rozwińCiekawi mnie
rozwińPraca nad wyzwaniami, które wymagają zejścia z przetartego szlaku. Wiedza i dobre wzory są ważne, ale kluczowa jest elastyczność. Zmienność okoliczności i oczekiwań wymuszają kreatywność polegająca na ciągłym dostosowywaniu komunikacji do aktualnych potrzeb. Dlatego najciekawsze są świeże pomysły — te, na które wpadniemy razem podczas pracy nad nowym projektem.
Katarzyna Andrzejczyk-Briks
Wykładowca
Katarzyna Andrzejczyk-Briks
Wykładowca
rozwińO mnie
rozwińZ wykształcenia jestem pedagogiem i historykiem sztuki, który pokochał historię designu. Uczę historii sztuki i designu w szkole wzornictwa School of Form, prowadzę zajęcia dotyczące architektury i wnętrz na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS i w Collegium da Vinci.
rozwińKiedyś fascynowała mnie przeszłość, ale od kilku lat moją uwagę pochłania nasza przyszłość. Obserwuję, analizuję i tłumaczę trendy w designie – od technologii i materiałów po zmiany społeczne.
rozwińWspieram swoją wiedzą projektantów, managerów firm produkcyjnych i usługowych oraz przedstawicieli jednostek samorządowych. Prowadzę wykłady, szkolenia, warsztaty oraz relacje z targów branżowych. Opracowuję raporty dotyczące rendów konsumenckich i wzorniczych.
rozwińJestem konsultantem i trenerem creativity thinking w Concordia Design w Poznaniu. Piszę o designie, architekturze i trendach dla magazynu Design Alive.
rozwińJestem współwłaścicielką pracowni Briks Architekci.
Walery Lach
Wykładowca
Walery Lach
Wykładowca
rozwińO mnie
rozwińEkspert – praktyk w zakresie strategii marketingowych oraz strategii marek. Pracował dla międzynarodowych oraz krajowych marek takich jak Knorr, Hellmann’s, Nestle – Winiary, Morliny, Animex, Almarai – Arabia Saudyjska, Laufer Group – Ukraina. Wdrażał wprowadzenie nowych kategorii oraz marek na wymienionych rynkach. Zarządzał zespołami marketingu i sprzedaży. Prowadzi szkolenia i warsztaty z dziedziny zarządzania marketingowego oraz zarządzania marką.
rozwińCiekawi mnie
rozwińCiekawi mnie sposób podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów. Ale również ciekawi mnie sposób podejmowania decyzji przez managerów. Jak te dwa procesy prowadzą do satysfakcji obu sfer. Ciekawi mnie świat: kraje, ludzie, zwyczaje, różnice kulturowe także te w obrębie biznesu. Dobra książka, film oraz muzyka rockowa dopełniają zaspokajanie mojej ciekawości.
O mnie
rozwińMenedżer kultury, pedagog teatru, koordynator projektów i programów, kurator i opiekun procesów twórczych; współtwórca Stowarzyszenia Młodych Animatorów Kultury (SMAK), które realizuje szereg działań z zakresu kultury, sztuki i edukacji kulturowej (m.in. cykliczny Projekt OFF Opera czy pierwsze w Poznaniu Społeczne Centrum Kultury). Jako pedagog teatru współpracował m.in. z Teatrem Wielkim im. S. Moniuszki w Poznaniu, Instytutem Teatralnym im. Z. Raszewskiego w Warszawie, Narodowym Instytutem Fryderyka Chopina, Operą Bałtycką w Gdańsku, Projektem 5 Zmysłów i wieloma organizacjami pozarządowymi.
rozwińPrzygotowuje rozprawę doktorską na UAM, gdzie prowadzi również zajęcia dla studentów teatrologii i polonistyki dotyczące m.in. zarządzania projektem, organizacji pracy społeczno-artystycznej, pedagogiki teatru. Zawodowo programuje, koordynuje i produkuje wydarzenia społeczno-artystyczne i kulturalne (od finansowania projektów do ewaluacji działań). Jego artykuły naukowe i eseje publikowano w czasopismach specjalistycznych oraz tomach zbiorowych.
rozwińStypendysta Miasta Poznania w dziedzinie kultury (2016) oraz Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (2018). Nominowany do nagrody Koryfeusz Muzyki Polskiej w kat. debiut roku za realizację opery „Dydona i Eneasz” w poznańskim Teatrze Wielkim (2016) oraz do Medali Młodej Sztuki Głosu Wielkopolskiego w kat. animacja kultury (2020). Jako reżyser/pedagog teatru współtworzył spektakle i działania performatywne: „Pomiędzy” (2014), „Dydona i Eneasz” (2016), „Z pamiętnika poznańskiego nauczyciela” (2017), „Śpiewy historyczne” (2018), „Onna” (2019), „h.” (2019), „Więcej grzechów nie pamiętam” (2020), „Projekt EKI” (2020).
Ciekawi mnie
rozwińMoje zainteresowania naukowo-artystyczne dotyczą kulturowej historii opery i teatru, pedagogiki teatru, sztuki społecznej (inkluzywnej, włączającej) oraz inter- i transdyscyplinarnych działań łączących praktykę twórczą z badaniami (practise based research, action research).
O mnie
rozwińZ zawodu projektantka usług i magister sztuki. Specjalizuję się w projektowaniu doświadczeń w ramach tworzenia produktów tradycyjnych i cyfrowych. Bazując na ścieżce potrzeb oraz emocji klienta, tworzę rozwiązania uwzględniające trendy, brand experience oraz cele biznesowe organizacji. Projektuję nowe lub optymalizuję obecne usługi w procesach obejmujących badania potrzeb użytkowników, budowania konceptów oraz testowania prototypów m. in. z wykorzystaniem metodologii Futures Thinking.
Ciekawi mnie
rozwińInteresuję się dizajnem inkluzywnym, projektowaniem społecznie zaangażowanym oraz projektowaniem specjalistycznym dla osób z dysfunkcjami fizycznymi i rozwojowymi. Prywatnie miłośniczka fotografii analogowej oraz zielonej kuchni.
Rafał Janowicz
Wykładowca
Rafał Janowicz
Wykładowca
O mnie
rozwińBadacz rynku, manager, przedsiębiorcą.
rozwińEkspert w zakresie badań rynkowych i społecznych. Od 30 lat wspiera firmy i instytucje w m.in. zakresie: badań rynku i społecznych, doskonaleniu produktów/usług, opracowywaniu innowacji, budowy strategii marek/ organizacji oraz zmian kultury organizacji.
rozwińDoświadczony badacz społeczny, współtwórca wielu procesów partycypacji i dialogu społecznego.
rozwińUczestniczył w budowaniu ok.180 produktów/ usług, pracował dla ponad 200 marek.
rozwińW latach 1995 – 2013 zarządzał firmą badawczą PENTOR Poznań oraz TNS Poznań. Obecnie prowadzi firmę Brand Experience specjalizującą się w zakresie budowania strategii marek oraz doradztwie biznesowym.
Ciekawi mnie
rozwińLubię wyzwania, śledzenie procesów społecznych oraz odkrywanie sił je kształtujących. Inspirują mnie ludzie otwarci świat.
rozwińO mnie
rozwińKonsultantka ds. marketingu z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, analityk i strateg. Absolwentka Wydziału Historycznego na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu z tytułem mgr historii sztuki oraz absolwentka studiów podyplomowych: Master of Business Administration (WSB w Poznaniu), Innowacyjne Zarządzanie Marką (WSB w Poznaniu), Reklama i Promocja (UAM).
rozwińCiekawi mnie
rozwińGłówne obszary zainteresowań to strategie marek, społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (CSR), a także działania R&D z zakresu projektowania produktów i usług, z wykorzystaniem metod Design Thinking oraz Service Design.
rozwińPrywatnie miłośniczka sztuki okresu La Belle Époque i flamenco
rozwińO mnie
rozwińDoktor nauk społecznych w zakresie psychologii. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (2011 –
magister psychologii). Na tej Uczelni w 2016 roku obronił doktorat. Pracuje
jako adiunkt w Zakładzie Psychologii Społecznej Wydziału Psychologii i Kognitywistyki UAM.
rozwińWykłada także na WSB Poznań. Naukowo zajmuje się psychologią społeczną powiązaną z psychologią pozytywną, konsumencką i zdrowia. Autor ponad 30 publikacji z tych obszarów. Otrzymał stypendia dla wybitnych młodych naukowców Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej i MNiSW. Prowadzi zajęcia z obszaru psychologii społecznej i konsumenckiej.
rozwińO mnie
rozwińPo 25 latach odszedłem z dziennikarstwa i założyłem firmę S-Movens zajmującą się public relations, doradztwem strategicznym, procesami Design Thinking oraz badaniem trendów. Współtworzyłem w 2018 roku program rozwoju
smart city Szczecin. Od 2019 jestem doradcą biura prezydenta Szczecina do spraw strategii i rozwoju. Uczestniczę w procesach ewaluacji i aktualizacji i budowania Strategii Rozwoju Szczecina.
Daniel Woźniak
Wykładowca
Daniel Woźniak
Wykładowca
rozwińO mnie
rozwińAbsolwent uniwersytetu im. Adama Mickiewicza na kierunkach Filozofii oraz Dziennikarstwa. Praktyk rozpoczynający karierę zawodową w obszarach reklamy i marketingu, która następnie przerodziła się w zarządzanie projektami oraz zespołami w IT. Aktualnie poszerza swoją wiedzę z zakresu zarządzania i rozwijania produktów cyfrowych oraz konsultingu biznesowego w obszarze transformacji cyfrowych małych i średnich przedsiębiorstw.
rozwińO mnie
rozwińPsycholog, trener sprzedaży, mentor, Coach i wykładowca akademicki oraz pisarz. People Helper.
rozwińOd 21 lat moją pasją są rynki finansowe i instrumenty takie jak fundusze inwestycyjne, obligacje, akcje i wyselekcjonowane start up-y. Łącząc tę wiedzę z psychologią biznesu oraz ekonomią zaufania trenuje managerów niższego i wyższego szczebla z zakresu skutecznych technik sprzedaży oraz budowania strategii firm. Współpracuje zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi klientami, wydobywając równocześnie z jednostek, jak i całych organizacji potencjał sprzedaży, a także daje praktyczne narzędzia, które sprawdzają się w zespołach i kulturach organizacyjnych. Jako wieloletni dyrektor ds sprzedaży w firmie AFPartner pozyskuje i opiekuje się kluczowymi klientami z branży medycznej i prawnej. Oprócz tego prowadzi rekrutacje, zarządza zasobami ludzkimi oraz szkoli przyszłych i obecnych pracowników, wykorzystując narzędzia trenerskie i swoją wiedzę psychologiczną.
rozwińJest również wiodącym partnerem sprzedaży produktów zabezpieczenia od utraty dochodu londyńskiej firmy Lloyd’s.
rozwińFascynacja światem social media zaowocowała założeniem Akademii People Helper, w której prowadzi szkolenia ze skutecznego budowania marki osobistej oraz marki firmy w mediach społecznościowych. Praktyczną wiedzę z tego obszaru przekazuje również studentom jako wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej.
rozwińSpecjalista od zarządzania sobą w czasie. Wierzy w pracę u podstaw, jaką jest edukacja, dlatego nie tylko chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem, ale również daje narzędzia do samodzielnego jej zdobywania. Również sam nieustannie rozwija swoje kompetencje zarówno na kursach i szkoleniach, studiach podyplomowych, jak i doktoranckich. Autor książki pt. „W stronę twojego blasku, twój potencjał w mediach społecznościowych”.