Zarządzanie kreatywne | Collegium Da Vinci Poznań

Zarządzanie kreatywne

I stopień

poziom studiów

licencjat

uzyskany tytuł

polski

język wykładowy

3 lata

czas trwania

2332 stacjonarne
1702 niestacjonarne

liczba godzin

stacjonarny
niestacjonarny

tryb studiów

6

liczba semestrów

Powiadom o dostępności miejsc Powiadom o dostępności miejsc
Kamila Stachowiak i Michał Wieczorek
Studenci kierunku zarządzanie kreatywne
image

Poznaj kierunek

Zarządzanie kreatywne to nowoczesny kierunek łączący obszary marketingu, zarządzania, innowacji oraz rozwoju osobistego. Nastawiony jest na kształcenie liderów przyszłości i projektantów zmian, którzy z łatwością będą poruszać się w cyfrowym świecie. Uczy nieszablonowego spojrzenia na procesy biznesowe, wychodzenia poza klasyczne schematy działania. Koncentruje się na wykorzystaniu współcześnie stosowanych metod i technik w zarządzaniu firmami oraz projektowaniu innowacji w produktach i usługach. Zapoznaje z procesami współcześnie wykorzystywanymi w biznesie, jak design thinking czy service design. Daje szeroką wiedzę dotyczącą funkcjonowania rynku i przedsiębiorstw, nowoczesnych technik marketingu, organizacji pracy i skutecznego przywództwa.

Czego się nauczysz

  • wykorzystywać w praktyce najnowsze techniki i metody zarządzania
  • budować i realizować strategie odpowiedzialnego biznesu
  • planować i wykorzystywać narzędzia marketingowe
  • projektować nowoczesne rozwiązania marketingowe dla firm
  • tworzyć nowe i rozwijać już istniejące produkty i usługi w zgodzie z najnowszymi trendami
  • projektować nowatorskie rozwiązania dla organizacji
  • wdrażać nowe koncepcje i pomysły rozwoju
  • zarządzać innowacyjnymi projektami
image

Gdzie będziesz mógł/mogła pracować

  • w start-upach, scale-upach, korporacjach, prowadząc własną firmę
  • w firmach rozwijających nowe produkty i usługi
  • w agencjach reklamowych, digitalowych, public relations
  • w działach marketingu dowolnej branży
  • w działach planowania i rozwoju strategicznego
  • w firmach konsultingowych
image

Zastanawiasz się, czy to kierunek dla Ciebie?

Możesz uznać, że tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:

 

  • jesteś otwarty na nowości
  • lubisz pracować zespołowo
  • masz naturę lidera
  • jesteś typem organizatora
  • chętnie zajmujesz się planowaniem
  • umiesz myśleć nieszablonowo
  • cenisz sobie kreatywne pomysły
  • lubisz przekładać wiedzę na konkretne działanie
  • jesteś i trochę humanistą, i trochę umysłem ścisłym

Zobacz, jakie profile szkół średnich kończyli studenci tego kierunku:

 

  • Liceum | menadżerski
  • Liceum | humanistyczny
  • Liceum | mat-fiz
  • Technikum | ekonomia
  • Liceum | historyczno-prawnicza
  • Liceum | historyczno-humanistyczna
  • Technikum | organizacja reklamy
  • Liceum | media
  • Technikum | fotografia i multimedia

Zrób quiz i sprawdź, który kierunek jest najbliższy Twoim predyspozycjom i zainteresowaniom.

ZRÓB QUIZ ZRÓB QUIZ
image

Jak wygląda program studiów

Zdobądź najcenniejszą wiedzę - wiedzę o sobie

semestr 1-2

2 testy predyspozycji

Nawet jeśli teraz wciąż do końca nie wiesz, co dokładnie chcesz robić w przyszłości, podejmując studia w Collegium Da Vinci na dowolnym kierunku, ta wiedza przyjdzie do Ciebie sama. Zaczynając studia na naszej uczelni, już na pierwszym roku przejdziesz testy, które wskażą Ci Twoje naturalne predyspozycje i mocne strony. W badaniu Clifton StrengthsFinder®, znanym też jako Test Gallupa, dowiesz się, jakie masz wrodzone talenty, jaki jest Twój indywidualny potencjał i w których obszarach masz szansę osiągnąć ponadprzeciętne rezultaty.
Z kolei test Insightful Profiler™ zbada Twój potencjał rozwojowy, sprawdzi, co Cię motywuje, a co zniechęca do działania. Wskaże cechy wyróżniające Cię na tle innych i określi Twoje naturalne role w zespole. Wyposażony w taką wiedzę, będziesz mógł/mogła bardziej świadomie dokonywać kolejnych wyborów na edukacyjnej i zawodowej ścieżce.

Tutoring

semestr 1-2

41 godzin stacjonarnie i niestacjonarnie

Podczas pierwszego roku studiów będziesz uczestniczyć w zajęciach z Tutoringu. Zostaniesz otoczony opieką Tutora, czyli uczelnianego przewodnika. Jego zadaniem będzie wspieranie Cię w rozwoju – zawodowym, naukowym, osobistym i społecznym. Pod jego okiem rozpoczniesz pracę nad sobą – od określenia własnych potrzeb i zdefiniowania ważnych dla Ciebie wartości, przez wyznaczenie celów, po czuwanie nad ich realizacją.
Dzięki temu procesowi zbudujesz niezależność w podejmowaniu decyzji, zyskasz sprawczość w działaniach i wzmocnisz odpowiedzialność za swój rozwój. Podczas grupowych i indywidualnych zajęć z Tutoringu lepiej poznasz siebie, skupisz się na rozwijaniu swoich mocnych stron poprzez konkretne działania i zaplanujesz indywidualną ścieżkę kształcenia. Ta praca zaprocentuje w kolejnych latach.

Kompetencje przyszłości 

semestr 1-2

150 godzin stacjonarnie

90 godzin niestacjonarnie

To blok zajęć skupiony na nabywaniu umiejętności, które umożliwią Ci skuteczne podejmowanie decyzji i działanie w realiach zawodowych. Przygotuje Cię do podejmowania ról zawodowych w wybranym przez Ciebie obszarze. W jego trakcie rozwiniesz kluczowe kompetencje społeczne, poznawcze i emocjonalne, coraz bardziej pożądane na rynku pracy.

Jakie to kompetencje:

  • Kreatywność
  • Elastyczność
  • Współpraca w zespole
  • Krytyczne myślenie
  • Przedsiębiorczość
  • Mobilność zawodowa
  • Kreatywność
  • Radzenie sobie ze stresem
image

Moduły kierunkowe

semestr 1-5

655 godzin stacjonarnie

415 godzin niestacjonarnie

Czyli inaczej mówiąc przedmioty must have. To zestaw zajęć obowiązkowych, w których uczestniczy każdy student danego kierunku. Układany we współpracy z biznesem, w oparciu o najnowsze standardy i trendy rynkowe. To programowa baza, która wyposaży Cię w najnowszą wiedzę i kluczowe umiejętności potrzebne w branży. Punkt wyjścia do ścieżki specjalizacyjnej i dalszego rozwoju.

 

Na tym kierunku są to:

  • Wprowadzenie do zarządzania kreatywnego
  • Psychologia i komunikacja w procesie zarządzani
  • Marketing
  • Ekonomia dla menedżerów
  • Przywództwo w biznesie
  • Service Design
  • Prawo gospodarcze
  • Finanse dla menedżerów
  • Innowacje w biznesie
  • Badania marketingowe – model 3D
  • Zarządzanie strategiczne
  • Marketing doświadczeń

Moduły do wyboru

semestr 3-6

500 godzin stacjonarnie

300 godzin niestacjonarnie

Innymi słowy, przedmioty wanna have. To pakiet przedmiotów, które wybierasz samodzielnie – według swoich potrzeb i zainteresowań. Robisz to dopiero od drugiego roku studiów. Indywidualnie decydujesz o aż 10 modułach, co daje w sumie aż kilkaset godzin dydaktycznych na zgłębianie wiedzy w interesujących Cię obszarach. Wyboru dokonujesz spośród dziesiątek zagadnień – zarówno w dyscyplinach związanych bezpośrednio z Twoim kierunkiem, jak i pozakierunkowych. To jak wybierzesz zdecyduje, w jakim kierunku ostatecznie się rozwiniesz.

 

Studenci tego kierunku

wybierali na przykład:

  • Megatrendy
  • Design thinking
  • Negocjacje i strategie sprzedaży koncepcji kreatywnych
  • Kreowanie marki
  • Marketing relacyjny
  • Metody i techniki zarządzania projektami
  • Time management skills

Praktyczne aspekty zawodu

semestr 3-6

746 godzin stacjonarnie i niestacjonarnie

Blok zajęć, podczas których zdobędziesz praktyczne umiejętności zawodowe, zgłębisz tajniki branży i poznasz rynkowe realia. W praktyce nie do przecenienia! Będziesz pracować na prawdziwych case studies z rynku wziętych – mierząc się z realnymi biznesowymi przypadkami. Zanurzysz się w codzienność branży, uczestnicząc w warsztatach, grach biznesowych i symulacjach. Zbudujesz portfolio zrealizowanych przez siebie projektów i przygotujesz się do wejścia na rynek pracy. Na koniec będziesz mógł/mogła odbyć praktykę zawodową w wybranej przez siebie firmie

Jakie ścieżki kształcenia masz do wyboru

Zastanawiasz się, ile specjalizacji jest na na tym kierunku? Można powiedzieć, że nieskończenie wiele!
To dlatego, że nasze studia dają olbrzymią dowolność w układaniu własnej ścieżki kształcenia. Studiując dany kierunek, możesz podążyć całkowicie indywidualną, zaprojektowaną przez samego siebie drogą. O tym, w którym kierunku się rozwiniesz, zdecydujesz samodzielnie, dobierając aż 10 modułów dodatkowych spośród dziesiątek obszarów – także tych pozakierunkowych. To w sumie aż kilkaset godzin dydaktycznych w przedmiotach, które sam wskażesz. Sam stajesz się projektantem własnej edukacji.

Poznaj popularne ścieżki

Zobacz, jakie ścieżki projektowali dla siebie nasi studenci. Pamiętaj, że to tylko przykłady. Swoją ścieżkę rozwoju projektujesz sam/sama, indywidualnie odbierając moduły dodatkowe do głównego kierunku. Tylko od Ciebie zależy, które przedmioty się w niej znajdą i w jakich obszarach zdobędziesz wiedzę.

Service Design Management
Projektowanie produktów przyszłości

Projektując dla siebie
podobną ścieżkę, nauczysz się:

  • stosować zwinne metody zarządzania zespołem i projektami
  • projektować nowe usługi i innowacje w biznesie, ale też zmieniać i optymalizować obecne
  • opracowywać rozwiązania skoncentrowane na użytkowniku i jego realnych potrzebach
  • rozumieć trendy i wykorzystywać je w działaniach marketingowych
  • wykorzystywać w praktyce najnowsze narzędzia i techniki projektowania
  • stosować taktyki zrównoważonego rozwoju w biznesie

W przyszłości będziesz
mógł/mogła pracować jako:

  • Project Leader
  • Team Leader
  • Product Manager
  • Product Owner
  • Manager ds zarządzania zmianą
  • Manager ds innowacji
  • Manager rozwoju produktu lub usługi
  • Specjalista ds ciągłego doskonalenia
  • Research OPS
  • Manager ds marketingu

Projektując dla siebie
podobną ścieżkę, nauczysz się:

  • prowadzić interdyscyplinarny zespół projektowy
  • stosować zwinne metody zarządzania
  • kompleksowo zarządzać innowacją w przedsiębiorstwie – od idei do wdrożenia.
  • stosować taktyki zrównoważonego rozwoju w biznesie
  • orientować się w aktualnych trendach i wykorzystywać je w procesie projektowym

W przyszłości będziesz
mógł/mogła pracować jako:

  • Project manager
  • Manager produktu
  • Manager innowacji
  • Manager ds. badań i rozwoju
  • Manager rozwoju produktu lub usługi
  • Projektant Produktów Przyszłości

Proponowane moduły

Design
i trendy

Projektowanie biznesu usługowego

Zrównoważony rozwój w praktyce biznesowej

Kreowanie marki usługowej

Zwinne zarządzanie projektami

Proces zarządzanie projektami od idei do wdrożenia

Zwinne zarządzanie projektami

Zrównoważony rozwój w praktyce biznesowej

Design i trendy

Kreowanie marki osobistej

Zarobki w branży

Specjalista ds. badań i rozwoju

7000 PLN

brutto

Lider zespołu ds. badań i rozwoju

8500 PLN

brutto

Kierownik ds. badań i rozwoju

12 500 PLN

brutto

Manager ds. badań i rozwoju

10000 PLN

brutto

Project manager

7000 PLN

brutto

Źródło: raporty płacowe AG TEST HR | wynagrodzenia.pl

Studiuj praktycznie najlepiej

WYKŁADOWCY-PRAKTYCY

Wiedzę zdobędziesz bezpośrednio od ekspertów - przedsiębiorców, praktyków branży, specjalistów w swoich zawodach.

PRACA PROJEKTOWA

Będziesz się uczyć, realizując zadania w formie projektów - także tych międzykierunkowych

CASE STUDIES

Poznasz realia branży, przyglądając się prawdziwym projektom, zrealizowanym z sukcesami na rynku.

Poznaj partnerów kierunku

Co o kierunku mówią studenci

image

Kamila Stachowiak

Studentka kierunku zarządzanie kreatywne

 

Jedyna obawa, jaką czułam myśląc o CDV, wiązała się z ludźmi. Było to spowodowane stereotypami o uczelni prywatnej. Szybko okazało się, że jest inaczej. Ngdzie indziej nie spotkałabym tak wspaniałych ludzi jak tu. Myślenie innowacyjne to podobno coś, czego można się nauczyć, ale cudowne jest to, że każdy jest w czymś dobry i się tym dzieli – dla jednego to sprzedaż, a dla innego wystąpienia publiczne. Uwielbiam rozbudowane dyskusje z grupą studentów i wykładowcami. Zaspokaja to moją potrzebę rozmowy na ciekawe tematy.

PRZECZYTAJ WYWIAD PRZECZYTAJ WYWIAD

Poznaj wykładowców kierunku

dr Marcin Chłodnicki

Wykładowca

dr Marcin Chłodnicki

Wykładowca

O mnie

rozwińPrzeprowadził kilka tysięcy godzin szkoleń z zakresu Design Thinking oraz Service Design. Główny autor popularnej książki pt. “Service Design po polsku”, wydanej przez PWN.

rozwińWykładowca Collegium Da Vinci, Szkoły Głównej Handlowej,  Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i innych wiodących uczelni w Polsce. Członek Service Design Network, European Academy of Marketing i współzałożyciel Service Design Polska. Od jesieni 2023 ambasador European Customer Experience Organization (ECXO) na Polskę i Europę wschodnią.

rozwińJeden z pionierów nurtu projektowania usług w Europie, stworzył metodologię wzornictwa usług (service design management) dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Zasiadał w jury konkursu Dobry Wzór. Jest  i autorem kilkudziesięciu artykułów naukowych, poradnikowych i kilku książek.

rozwińWspółpracuje z projektantami na całym świecie, przy tworzeniu innowacyjnych usług banków, ubezpieczeń, sieci handlowych, salonów dla telekomów oraz kancelarii prawnych i podatkowych, poradni lekarskich. Inicjator projektu Global Service Jam w Polsce.

rozwińW swoich projektach zajmował się analizą marek, wprowadzaniem nowych marek na rynek oraz ich repozycjonowaniem. Jego realizacje dotyczyły marek regionalnych, usługowych jak i komercyjnych.

rozwińPracował dla BMW, AIB, Dominet Bank, Bank Zachodni  WBK, Invest-Bank, Hefra, Infoscope, Sasol, Krajowa Rada Radców Prawnych, KKS Lech, Warta Poznań, Dialog, MiniMAL/ REWE, Reemtsma, Miasto Poznań, MTP, Sfinks, Volkswagen, Jeronimo Martins, UM Województwa Łódzkiego, UM Torunia, Ambasady Kanady w Polsce  i wielu innych.

Ciekawi mnie

rozwińCiekawi mnie każdy kolejny dzień, spotkani ludzie, nowe miejsca, absurdalne (na pozór) pomysły, no i na końcu, niektóre rzeczy. Inspiruje mnie muzyka, wysokie góry i mądrzy ludzie. Bez wątpienia, to ludzie – rozmowa z nimi, wymiana myśli, spotkania – są źródłem moich najlepszych pomysłów i przedsięwzięć. Gram w zespole Dziady na instrumentach klawiszowych.

dr Karolina Janiszewska

Wykładowca

dr Karolina Janiszewska

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińEkspert w zakresie strategii reklamowej i zarządzania marką. Od wielu lat przygotowuje autorskie szkolenia i warsztaty strategiczne dla biznesu. Przez wiele lat współpracowała z agencjami reklamowymi m.in. agencją Just, tworząc strategie i koncepcje wielu reklam. Przygotowywała koncepcje strategii komunikacyjnych oraz strategii zarządzania markami zarówno dla biznesu, jak i marek terytorialnych.

rozwińWspółautorka książek „Strategia reklamowa”, „Wiedza o reklamie”, „Zarządzanie marką” oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z komunikacją i zarządzaniem marką. Łączy wiedzę naukową z praktyką. Absolwentka marketingu i doktor ekonomii od 2004 roku.

Ciekawi mnie

rozwińLubię ciekawe wyzwania. Inspirują mnie marki, które potrafią przejść przemianę i rozwijać się w zgodzie z obowiązującymi trendami. Podpisuję się pod zdaniem Alberta Einsteina „wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona”. Do każdego problemu podchodzę z zaangażowaniem, optymizmem i kreatywnością, szukając niebanalnych rozwiązań, które są istotne z punktu widzenia projektowania przekazów reklamowych i koncepcji tożsamości marki.

dr Katarzyna Walkowiak - Markiewicz

Wykładowca

dr Katarzyna Walkowiak - Markiewicz

Wykładowca

O mnie

rozwińDoświadczony manager, trener, konsultant oraz wykładowca akademicki. Posiada ponad 20-letni staż w biznesie. Doświadczenie zdobywała na stanowiskach managerskich w korporacjach finansowych i w konsultingu oraz pracując jako wykładowca akademicki (praca doktorska z zakresu jakości usług.  Specjalizacja: strategie marketingowe, voice of customers, badania marketingowe, procesy obsługi klienta, planowanie marketingowe, strategie w handlu.

rozwińSpecjalizuje się w doradztwie strategicznym, procesowym: zarządzanie jakością i doświadczeniem klienta (voice of cutomers) oraz w badaniach marketingowych: ilościowych i jakościowych i ich zastosowaniu m.in. w mierzeniu efektów skuteczności strategii marketingowej w przedsiębiorstwach.

rozwińOd wielu lat prowadzi projekty strategiczne oraz warsztaty dla biznesu i szkolenia. Współautorka książek (Podstawy marketingu – ćwiczenia dla studentów kierunków ekonomicznych, Perspektywy rozwoju branży meblarskiej w Wielkopolsce) oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z doświadczeniami klientów, voice of customers, badaniami marketingowymi, zarządzaniem jakością.

rozwińŁączy wszechstronną wiedzę naukową w zakresie marketingu, badań marketingowych, zarządzania strategicznego, zarządzania projektami i jakością z praktyką. Absolwentka marketingu i doktor ekonomii od 2004 roku.

rozwińJej wielką pasją są podróże, literatura, polityka i sport – tenis, narty, bieganie, wycieczki górskie.

dr inż. Magdalena Olechnowicz-Czubińska

Wykładowca

dr inż. Magdalena Olechnowicz-Czubińska

Wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Politechniki Poznańskiej oraz Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Przez dłuższy czas związana z biznesem, gdzie zajmowała stanowiska m.in. Kierownika zespołu sprzedaży, Kierownika ds. marketingu czy Specjalisty ds. rozwoju rynku. Od kilku lat jest wykładowcą akademickim. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się wokół problematyki związanej z zarządzaniem przedsiębiorstwem, zarządzaniem strategicznym, zarządzaniem jakością oraz społeczną odpowiedzialnością biznesu.

Kinga Zinkowska

Wykładowca

Kinga Zinkowska

Wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Akademii Rolniczej w Szczecinie. Ukończyła również Studium Marketingowego Zarządzania Przedsiębiorstwem, Studia Podyplomowe z zakresu Pedagogiki i Akademię Trenera. Certyfikowany trener efektywnej nauki i szybkiego czytania oraz integracji sensorycznej. Słuchaczka wielu kursów i szkoleń z zakresu elementów zarządzania i coachingu.

rozwińWykładowca akademicki z ponad 12 letnim doświadczeniem. Obszar zainteresowań to motywacja i coaching w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz andragogika.

rozwińDoświadczenie zdobywała jako właścicielka firmy edukacyjnej i kontraktor firm szkoleniowych. Autorka wielu programów szkoleniowych dla zróżnicowanych grup odbiorców.

rozwińAkredytowany Praktyk Tutoringu.

rozwińDziałaczka społeczna w lokalnej społeczności, inicjatorka i organizatorka akcji propagującej czytelnictwo wśród dzieci, młodzieży i dorosłych.

rozwińPasjonatka gier planszowych i karcianych niekolekcjonerskich, do których zachęca rodzinę i przyjaciół.

Krzysztof Miotk

Wykładowca

Krzysztof Miotk

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińKierownik merytoryczny studiów podyplomowych Badania UX

rozwińUX Researcher, współtwórca podcastu branżowego „UX po Godzinach”. W swojej pracy wykorzystuję doświadczenie biznesowe zdobyte m.in. jako strateg marki szkoleniowej i koordynator projektów. Jako Badacz UX prowadziłem badania dla takich marek jak: BLIK, Booste, OLX, Asseco, Santander BP, Alior Bank, Tubądzin i T-Mobile

rozwińCiekawi mnie

rozwiń…każdy projekt, bo uważam, że ciekawość to cecha nie do zaspokojenia. Z tego powodu zawsze podchodzę do nowego projektu z otwartą głową.

rozwińPrywatnie interesuję się technologią, ratownictwem, survivalem i sportami wodnymi. Uwielbiam spędzać czas zarówno przy ognisku, jak i przerzucając cyfrowe karteczki na Miro.

Rafał Szenrok

Wykładowca

Rafał Szenrok

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińWspółzałożyciel Morski Studio Graficzne. Absolwent UAM. Specjalista od komunikacji i organizacji prac kreatywnych. Z branżą reklamową związany od 1995 roku. Strateg w agencji about ad. Zajmuje się tworzeniem strategii marek, wydawnictwami specjalnymi, czasopismami, wydarzeniami oraz promocją sprzedaży.

rozwińInicjator i współtwórca Art & Fashion Festival (AFF). Odpowiedzialny m.in. za program pierwszej edycji obejmujący prezentacje projektantów mody, warsztaty krawieckie oraz imprezy towarzyszące. Dyrektor wydawniczy magazynu „Br&” (Brand) poświęconego modzie i kulturze oraz magazynu shopingowego „Faboo” przygotowywanych na zlecenie Starego Browaru. Brał udział w tworzeniu komunikacji dla marek Carry, Quiosque oraz rebrandingu marki Argos. Ponadto twórca tożsamości marek, m.in. (Fawor, Stomil Poznań, Grecos, Politechnika Poznańska, PUMS, York, ADS, Terlan, Simet, Akademia Muzyczna, Argos, Teccon, Hannex), wydarzeń (polska premiera Skody Superb, obchody 750-lecia lokacji Poznania, Jarocin Festiwal), zaangażowany w promocję sprzedaży (Skoda, Vox) oraz marketing polityczny.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPraca nad wyzwaniami, które wymagają zejścia z przetartego szlaku. Wiedza i dobre wzory są ważne, ale kluczowa jest elastyczność. Zmienność okoliczności i oczekiwań wymuszają kreatywność polegająca na ciągłym dostosowywaniu komunikacji do aktualnych potrzeb. Dlatego najciekawsze są świeże pomysły — te, na które wpadniemy razem podczas pracy nad nowym projektem.

Katarzyna Andrzejczyk-Briks

Wykładowczyni

Katarzyna Andrzejczyk-Briks

Wykładowczyni

rozwińO mnie

rozwińHistoryczka sztuki, kuratorka i wykładowczyni historii sztuki i designu w School of Form, Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS w Warszawie i Collegium da Vinci w Poznaniu.

rozwińEkspertka zajmująca się analizą trendów i sygnałów zmian w zespole Concordii Design w Poznaniu.

rozwińWiedzę o zmianach wykorzystuje w pracy z projektantami i firmami do tworzenia nowych, odpowiadających na zmieniające się potrzeby i wartości użytkowników: produktów, usług i doświadczeń.

rozwińEkspertka i trenerka w programie Dostępny Design.

rozwińKuratorka wystaw o designie.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawią mnie ludzie i ich zachowania oraz design.

rozwińWierzę, że wszystko, co zostało zaprojektowane układa się w opowieść o nas – naszych potrzebach, lękach, aspiracjach i marzeniach a projektując teraźniejszość wpływamy także na przyszłość.

rozwińDlatego zawsze warto zastanowić się czy jesteśmy dobrymi projektantami przyszłości dla siebie,

rozwińswoich potomków i planety?

Walery Lach

Wykładowca

Walery Lach

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińEkspert – praktyk w zakresie strategii marketingowych oraz strategii marek. Pracował dla międzynarodowych oraz krajowych marek takich jak Knorr, Hellmann’s, Nestle – Winiary, Morliny, Animex, Almarai – Arabia Saudyjska, Laufer Group – Ukraina. Wdrażał wprowadzenie nowych kategorii oraz marek na wymienionych rynkach. Zarządzał zespołami marketingu i sprzedaży. Prowadzi szkolenia i warsztaty z dziedziny zarządzania marketingowego oraz zarządzania marką.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawi mnie sposób podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów. Ale również ciekawi mnie sposób podejmowania decyzji przez managerów. Jak te dwa procesy prowadzą do satysfakcji obu sfer. Ciekawi mnie świat: kraje, ludzie, zwyczaje, różnice kulturowe także te w obrębie biznesu. Dobra książka, film oraz muzyka rockowa dopełniają zaspokajanie mojej ciekawości.

Daniel Stachuła

Wykładowca

Daniel Stachuła

Wykładowca

O mnie

rozwińJestem menedżerem kultury, pedagogiem teatru, koordynatorem projektów i programów, kuratorem i opiekunem procesów twórczych. Współtworzę Stowarzyszenia Młodych Animatorów Kultury (SMAK), które realizuje szereg działań z zakresu kultury, sztuki, edukacji i ekologii (m.in. festiwal sztuk społecznych OFF Opera, Społeczne Centrum Kultury Fyrtel Główna, Kolektyw Aktywne Miasto).

rozwińZajmuję się programowaniem i produkcją wydarzeń społeczno-artystycznych, kulturalnych, edukacyjnych, ekologicznych (fundraising, budżet, harmonogram, komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, zarządzanie projektem, ewaluacja). Szczególnie bliskie są dla mnie projekty interdyscyplinarne, łączące różne dziedziny — film, muzykę, teatr, grafikę, storytelling, design.

rozwińWspółpracowałem z wieloma instytucjami kultury, sztuki, nauki oraz biznesem — m.in. Teatrem Wielkim im. S. Moniuszki, Instytutem Teatralnym im. Z. Raszewskiego, Narodowym Instytutem Fryderyka Chopina, Operą Bałtycką, Malta Festival, Teatrem Polskim w Poznaniu, Estradą Poznańską, Uniwersytetem im. A. Mickiewicza, Collegium Da Vinci, Fundacją Veolia Polska, Veolia Energia Poznań S.A. oraz wieloma organizacjami pozarządowymi.

rozwińPrzygotowuję rozprawę doktorską na UAM, gdzie prowadziłem również zajęcia dla studentów i studentek dotyczące m.in. zarządzania projektem, organizacji pracy społeczno-artystycznej, pedagogiki teatru. Moje artykuły naukowe i eseje publikowano w czasopismach specjalistycznych oraz tomach zbiorowych.

rozwińByłem stypendystą miasta Poznania w dziedzinie kultury (2016) oraz Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (2018). Nominowany do nagrody Koryfeusz Muzyki Polskiej w kat. debiut roku za realizację opery „Dydona i Eneasz” w poznańskim Teatrze Wielkim (2016) oraz do Medali Młodej Sztuki Głosu Wielkopolskiego w kat. animacja kultury (2020). Jako reżyser/pedagog teatru współtworzyłem spektakle oraz działania filmowe i performatywne: „Pomiędzy” (2014), „Dydona i Eneasz” (2016), „Z pamiętnika poznańskiego nauczyciela” (2017), „Śpiewy historyczne” (2018), „Onna” (2019), „h.” (2019), „Więcej grzechów nie pamiętam” (2020), „Projekt EKI” (2020), „Ostatni dzwonek” (2021).

Ciekawi mnie

rozwińPasjonuje mnie opowieść — fabuła, bohaterowie, ich cele i pragnienia, sposób prowadzenia narracji, wizualność tekstu. Doświadczenia zdobyte w branży kreatywnej (reżyseria, dramaturgia, koncepty kreatywne) przekuwam na współpracę z biznesem — wykorzystuję różnorodne narzędzia m.in. practise as research, storytelling, story design, creative writing.

Rafał Janowicz

Wykładowca

Rafał Janowicz

Wykładowca

O mnie

rozwińBadacz rynku, manager, przedsiębiorcą.

rozwińEkspert w zakresie  badań rynkowych i społecznych.  Od 30 lat wspiera firmy i instytucje w m.in. zakresie:  badań rynku i społecznych, doskonaleniu produktów/usług, opracowywaniu innowacji, budowy strategii  marek/ organizacji oraz zmian kultury organizacji.

rozwińDoświadczony badacz społeczny, współtwórca wielu procesów partycypacji i dialogu społecznego.

rozwińUczestniczył  w budowaniu ok.180 produktów/ usług, pracował  dla ponad 200 marek.

rozwińW latach 1995 – 2013 zarządzał  firmą badawczą PENTOR Poznań oraz TNS Poznań. Obecnie prowadzi firmę  Brand Experience specjalizującą się w  zakresie  budowania strategii marek oraz doradztwie biznesowym.

Ciekawi mnie

rozwińLubię wyzwania, śledzenie procesów społecznych oraz odkrywanie sił je kształtujących. Inspirują mnie ludzie otwarci świat.

Karmena Roztocka

Wykładowca

Karmena Roztocka

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińKonsultantka ds. marketingu z wieloletnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w kilku agencjach reklamowych oraz w działach marketingu kilku firm produkcyjnych i usługowych (m.in. przez pięć lat prowadziła Dział Marketingu w firmie YES Biżuteria). Obecnie pracuje jako Senior Analityk i Strateg w firmie konsultingowej. Wykładowca-praktyk na UAM (na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa) oraz w Collegium Da Vinci (na kierunku Zarządzanie Kreatywne).

rozwińAbsolwentka kierunku Historia Sztuki (UAM, Wydział Historii), a także studiów podyplomowych: Master of Business Administration (WSB w Poznaniu), Innowacyjne Zarządzanie Marką (WSB w Poznaniu), Reklama i Promocja (UAM, Wydział Nauk Społecznych).

rozwińCiekawi mnie

rozwińGłówne obszary zainteresowań to strategie marek, CSR (Corporate Social Responsibility), wykorzystanie trendów w biznesie, a także działania R&D (Research and Development).

rozwińPrywatnie miłośniczka sztuki przełomu XIX i XX wieku, flamenco, bluesa oraz indie rocka, zaangażowana w ochronę praw zwierząt.

Dariusz Drążkowski

Wykładowca

Dariusz Drążkowski

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińDoktor nauk społecznych w zakresie psychologii. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (2011 –
magister psychologii). Na tej Uczelni w 2016 roku obronił doktorat. Pracuje
jako adiunkt w Zakładzie Psychologii Społecznej Wydziału Psychologii i Kognitywistyki UAM.

rozwińWykłada także na WSB Poznań. Naukowo zajmuje się psychologią społeczną powiązaną z psychologią pozytywną, konsumencką i zdrowia. Autor ponad 30 publikacji z tych obszarów. Otrzymał stypendia dla wybitnych młodych naukowców Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej i MNiSW. Prowadzi zajęcia z obszaru psychologii społecznej i konsumenckiej.

rozwińCiekaw mnie

rozwińPogodzenie bycia wystarczająco dobrym rodzicem i mężem z zachowaniem dobrostanu psychofizycznego.

Artur Ratuszyński

Wykładowca

Artur Ratuszyński

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińPo 25 latach odszedłem z dziennikarstwa i założyłem firmę S-Movens zajmującą się public relations, doradztwem strategicznym, procesami Design Thinking oraz badaniem trendów. Współtworzyłem w 2018 roku program rozwoju
smart city Szczecin. Od 2019 jestem doradcą biura prezydenta Szczecina do spraw strategii i rozwoju. Uczestniczę w procesach ewaluacji i aktualizacji i budowania Strategii Rozwoju Szczecina.

rozwińCiekawi mnie

rozwińHistoria średniowiecza, przyszłość robotów i sztucznej inteligencji, rozwój miast zwłaszcza w obszarze smart city. Jestem fanem Apple i Formuły 1.

Daniel Woźniak

Wykładowca

Daniel Woźniak

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent uniwersytetu im. Adama Mickiewicza na kierunkach Filozofii oraz Dziennikarstwa. Praktyk rozpoczynający karierę zawodową w obszarach reklamy i marketingu, która następnie przerodziła się w zarządzanie projektami oraz zespołami w IT. Aktualnie poszerza swoją wiedzę z zakresu zarządzania i rozwijania produktów cyfrowych oraz konsultingu biznesowego w obszarze transformacji cyfrowych małych i średnich przedsiębiorstw.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPrywatnie – miłośnik psów, gier zespołowych, gitar czy górskich podróży. W przyszłości ma cel odwiedzić wszystkie kontynenty, zbudować dom w lesie i uciec od cywilizacji.

Ile kosztują studia na tym kierunku

Opłaty i czesne

studia stacjonarne i niestacjonarne

Opłata wpisowa

Przy zapisie do 30 września:

0 PLN

Przy zapisie od 1 październik:

85 PLN

Czesne za rok

Płatne

w 12 ratach

12x 830 PLN

Płatne

w 2 ratach

2x 4980 PLN

Płatne

w 1 racie

1x 9960 PLN

Zniżki dla absolwentów

CDV i WSNHiD

Wpisowe:

0 PLN

Czesne:

zwolnienie z jednej z 12 rat

830 PLN

image
Pobierz regulamin Pobierz regulamin

Stypendia, zniżki
i finansowe formy wsparcia

Jak możesz obniżyć opłaty za studia?

Jak zapisać się na studia

1

Zarejestruj się

Utwórz Konto Kandydata. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów. Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

Utwórz Konto Kandydata. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów. Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

2

Uzupełnij dane

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata,

podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • dokument tożsamości,
  • świadectwo maturalne (jeśli nie posiadasz jeszcze świadectwa maturalnego, zaznacz checkbox “Nie posiadam jeszcze świadectwa
  • maturalnego/dyplomu ukończenia studiów I stopnia” i przejdź dalej)
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą)

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata,

podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • dokument tożsamości,
  • świadectwo maturalne (jeśli nie posiadasz jeszcze świadectwa maturalnego, zaznacz checkbox “Nie posiadam jeszcze świadectwa
  • maturalnego/dyplomu ukończenia studiów I stopnia” i przejdź dalej)
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą)
3

Dokonaj opłaty wpisowej

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Nr rachunku bankowego, na który należy dokonać opłaty wpisowej:
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750

 

Collegium Da Vinci | ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
[w tytule wpisz: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Nr rachunku bankowego, na który należy dokonać opłaty wpisowej:
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750

 

Collegium Da Vinci | ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
[w tytule wpisz: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]

4

Podpisz dokumenty online

Zrobisz to w bezpieczny sposób za pośrednictwem Autenti – platformy do podpisywania umów online.
Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych, wiadomość z linkiem do podpisania umowy otrzymasz mailowo.

 

Dokumenty możesz również przynieść osobiście lub wysłać na adres: Biuro Rekrutacji Collegium Da Vinci ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, rotunda, parter, pokój R.005.

Zrobisz to w bezpieczny sposób za pośrednictwem Autenti – platformy do podpisywania umów online.
Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych, wiadomość z linkiem do podpisania umowy otrzymasz mailowo.

 

Dokumenty możesz również przynieść osobiście lub wysłać na adres: Biuro Rekrutacji Collegium Da Vinci ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, rotunda, parter, pokój R.005.

5

Dostarcz oryginał świadectwa

Przynieś oryginał matury do Biura Rekrutacji.
Jeśli posiadasz świadectwo maturalne z ubiegłych lat, masz na to 7 dni od podpisania umowy.

 

Jeśli maturę zdajesz w tym roku – musisz dostarczyć jej oryginał do 12 lipca, aby skorzystać z promocji “Niższe czesne”.

Przynieś oryginał matury do Biura Rekrutacji.
Jeśli posiadasz świadectwo maturalne z ubiegłych lat, masz na to 7 dni od podpisania umowy.

 

Jeśli maturę zdajesz w tym roku – musisz dostarczyć jej oryginał do 12 lipca, aby skorzystać z promocji “Niższe czesne”.

Witaj w gronie studentów!

Po dostarczeniu oryginału matury Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”

Oznacza to , że dostałeś się na studia.
Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

 

Wszelkie informacje dotyczące studiowania znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp w drugiej połowie września.

Po dostarczeniu oryginału matury Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”

Oznacza to , że dostałeś się na studia.
Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

 

Wszelkie informacje dotyczące studiowania znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp w drugiej połowie września.

Umów się na prywatną wycieczkę po uczelni

Jesteś ciekaw, jak wygląda Collegium Da Vinci od środka? Chciałbyś przespacerować się korytarzami uczelni i podpatrzeć studenckie życie, a przy okazji dowiedzieć się wszystkiego o naszych studiach? Nic prostszego! Umów się na prywatne spotkanie z Aniołem Collegium Da Vinci.

 

Opiekunka Studentek i Studentów 1-go Roku oprowadzi Cię po budynku, opowie, jak wyglądają studia i odpowie na każde Twoje pytanie. Możesz przyjść sam, zabrać paczkę przyjaciół lub zaprosić rodziców. Karolina będzie czekała na Ciebie przed portiernią, czyli po prawej stronie od głównego wejścia na uczelnię.

image

Anioł Collegium Da Vinci

Karolina Bobko

e-mail: aniol@cdv.pl

tel.: +48 697 690 588

Chcesz się umówić na wycieczkę po Collegium Da Vinci? 

Wypełnij krótki formularz i wybierz termin spotkania.

Umów się z aniołem Umów się z aniołem

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z nami!

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, wyjaśnimy, doradzimy. Możesz zadzwonić do nas, napisać wiadomość mailową, zadać pytanie na grupie na facebooku, a nawet umówić się na prywatną wideorozmowę. Jeśli masz ochotę, zapraszamy także osobiście do naszego Biura Rekrutacji.

image

Weronika Nowak

Specjalista ds. rekrutacji na studia I stopnia

e-mail: rekrutacja@cdv.pl

tel.: +48 697 690 034

tel.: +48  667 520 739

UMÓW WIDEOROZMOWĘ UMÓW WIDEOROZMOWĘ

Biuro Rekrutacji

ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań Pokój R005, piętro 0 Rotunda

Godziny otwarcia:

poniedziałek - piątek: 8.30-15.30

sobota - niedziela: nieczynne