Biznes Manager | Collegium Da Vinci Poznań

Biznes Manager

I stopień

poziom studiów

licencjat

uzyskany tytuł

polski

język wykładowy

3 lata

czas trwania

2332 stacjonarne
1702 niestacjonarne

liczba godzin

stacjonarny
niestacjonarny

tryb studiów

6

liczba semestrów

Zapisz się Zapisz się
Izabela Cienkus
Wykładowca - ambasador na kierunku Biznes Manager
image

Poznaj kierunek

Biznes Manager to nowoczesny kierunek odpowiadający na potrzeby zmieniającego się rynku pracy. Łączy istotne obszary: zarządzania, administracji, komunikacji oraz negocjacji. Kształci specjalistów, którzy z łatwością odnajdą się zarówno w samodzielnym wykonywaniu zadań, jak i w pracy zespołowej w różnego typu firmach i instytucjach. Daje wiedzę z zakresu planowania pracy, budowania zespołu i zarządzania zasobami ludzkimi. Zapoznaje z aspektami komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w firmach z wykorzystaniem języków obcych w biznesie oraz przy użyciu różnorodnych kanałów komunikacji, w tym również social media. Uczy poruszania się w świecie aplikacji biurowych, dokumentacji oraz zagadnień prawnych. Nastawia na analizowanie i ulepszanie procesów wewnątrz organizacji oraz w jej otoczeniu i podejmowanie decyzji dotyczących organizacji firm.

Czego się nauczysz

  • tworzyć zespoły projektowe i zarządzać ich pracą
  • stosować techniki motywacyjne i negocjacyjne
  • wykorzystywać wiedzę z zakresu psychologii w kontaktach z klientami biznesowymi
  • rozpoznawać i reagować na konflikty w organizacji
  • zarządzać finansami w przedsiębiorstwie
  • rozliczać wynagrodzenia pracowników i sporządzać listy płac
  • prowadzić dokumentację kadrową
  • stosować przepisy prawa pracy i związane z ubezpieczeniami społecznymi
  • przygotowywać biznesową korespondencję w języku polskim i w językach obcych
image

Gdzie będziesz mógł/mogła pracować

  • w korporacjach, również międzynarodowych, prowadząc własną firmę
  • w instytucjach społecznych
  • w działach human resources
  • w działach administracji dowolnej branży
  • w firmach konsultingowych
  • w firmach rozwijających produkty, np. z branży FCMG
image

Zastanawiasz się, czy to kierunek dla Ciebie?

Możesz uznać, że tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:

 

  • jesteś kontaktowy i lubisz pracę zespołową
  • umiesz dobrze organizować pracę własną
  • jesteś zdyscyplinowany i nastawiony na realizację celów
  • szukasz praktycznych rozwiązań
  • lubisz korzystać z narzędzi do pracy on-line
  • interesują Cię języki obce
  • lubisz negocjacje
  • dbasz o innych

Zobacz, jakie profile szkół średnich kończyli studenci tego kierunku:

 

  • Liceum | humanistyczny
  • Liceum | mat-geo
  • Liceum dwujęzyczne
  • Technikum | organizacji reklamy
  • Liceum | historyczno-prawniczy
  • Technikum | budownictwo
  • Liceum | mat-geo-inf
  • Technikum samochodowe

Zrób quiz i sprawdź, który kierunek jest najbliższy Twoim predyspozycjom i zainteresowaniom.

ZRÓB QUIZ ZRÓB QUIZ
image

Jak wygląda program studiów

Zdobądź najcenniejszą wiedzę - wiedzę o sobie

semestr 1-2

2 testy predyspozycji

Nawet jeśli teraz wciąż do końca nie wiesz, co dokładnie chcesz robić w przyszłości, podejmując studia w Collegium Da Vinci na dowolnym kierunku, ta wiedza przyjdzie do Ciebie sama. Zaczynając studia na naszej uczelni, już na pierwszym roku przejdziesz testy, które wskażą Ci Twoje naturalne predyspozycje i mocne strony. W badaniu Clifton StrengthsFinder®, znanym też jako Test Gallupa, dowiesz się, jakie masz wrodzone talenty, jaki jest Twój indywidualny potencjał i w których obszarach masz szansę osiągnąć ponadprzeciętne rezultaty.
Z kolei test Insightful Profiler™ zbada Twój potencjał rozwojowy, sprawdzi, co Cię motywuje, a co zniechęca do działania. Wskaże cechy wyróżniające Cię na tle innych i określi Twoje naturalne role w zespole. Wyposażony w taką wiedzę, będziesz mógł/mogła bardziej świadomie dokonywać kolejnych wyborów na edukacyjnej i zawodowej ścieżce.

Tutoring

semestr 1-2

41 godzin stacjonarnie i niestacjonarnie

Podczas pierwszego roku studiów będziesz uczestniczyć w zajęciach z Tutoringu. Zostaniesz otoczony opieką Tutora, czyli uczelnianego przewodnika. Jego zadaniem będzie wspieranie Cię w rozwoju – zawodowym, naukowym, osobistym i społecznym. Pod jego okiem rozpoczniesz pracę nad sobą – od określenia własnych potrzeb i zdefiniowania ważnych dla Ciebie wartości, przez wyznaczenie celów, po czuwanie nad ich realizacją.
Dzięki temu procesowi zbudujesz niezależność w podejmowaniu decyzji, zyskasz sprawczość w działaniach i wzmocnisz odpowiedzialność za swój rozwój. Podczas grupowych i indywidualnych zajęć z Tutoringu lepiej poznasz siebie, skupisz się na rozwijaniu swoich mocnych stron poprzez konkretne działania i zaplanujesz indywidualną ścieżkę kształcenia. Ta praca zaprocentuje w kolejnych latach.

Kompetencje przyszłości 

semestr
1-2

150 godzin stacjonarnie

90 godzin niestacjonarnie

To blok zajęć skupiony na nabywaniu umiejętności, które umożliwią Ci skuteczne podejmowanie decyzji i działanie w realiach zawodowych. Przygotuje Cię do podejmowania ról zawodowych w wybranym przez Ciebie obszarze. W jego trakcie rozwiniesz kluczowe kompetencje społeczne, poznawcze i emocjonalne, coraz bardziej pożądane na rynku pracy.

Jakie to kompetencje:

  • Kreatywność
  • Elastyczność
  • Współpraca w zespole
  • Krytyczne myślenie
  • Przedsiębiorczość
  • Mobilność zawodowa
  • Kreatywność
  • Radzenie sobie ze stresem
image

Moduły kierunkowe

semestr 1-5

655 godzin stacjonarnie

415 godzin niestacjonarnie

Czyli inaczej mówiąc przedmioty must have. To zestaw zajęć obowiązkowych, w których uczestniczy każdy student danego kierunku. Układany we współpracy z biznesem, w oparciu o najnowsze standardy i trendy rynkowe. To programowa baza, która wyposaży Cię w najnowszą wiedzę i kluczowe umiejętności potrzebne w branży. Punkt wyjścia do ścieżki specjalizacyjnej i dalszego rozwoju.

 

Na tym kierunku są to:

  • Kluczowe narzędzia IT Office Managera
  • Wprowadzenie do psychologii dla managerów
  • Zarządzanie organizacją
  • Zaawansowane narzędzia Office Managera
  • Aspekty komunikacji Office Managera
  • Zarządzanie projektami i jakością
  • Język obcy biznesowy
  • Narzędzia komunikacji Office Managera
  • Praktyczne aspekty ZZL
  • Międzykulturowość
  • Proseminarium
  • Seminarium

Moduły do wyboru

semestr 3-6

500 godzin stacjonarnie

300 godzin niestacjonarnie

Innymi słowy, przedmioty wanna have. To pakiet przedmiotów, które wybierasz samodzielnie – według swoich potrzeb i zainteresowań. Robisz to dopiero od drugiego roku studiów. Indywidualnie decydujesz o aż 10 modułach, co daje w sumie aż kilkaset godzin dydaktycznych na zgłębianie wiedzy w interesujących Cię obszarach. Wyboru dokonujesz spośród dziesiątek zagadnień – zarówno w dyscyplinach związanych bezpośrednio z Twoim kierunkiem, jak i pozakierunkowych. To jak wybierzesz zdecyduje, w jakim kierunku ostatecznie się rozwiniesz.

 

Studenci tego kierunku

wybierali na przykład:

  • Task management
  • Zarządzanie wizerunkiem własnym i organizacji
  • Procesy personalne w organizacji
  • Event Management
  • Responsible Business Practices
  • Personal Branding
  • Pr Management
  • Strategie employer brandingowe
  • Ekonomia i finanse
  • Moduł administracyjny

Praktyczne aspekty zawodu

semestr 3-6

746 godzin stacjonarnie i niestacjonarnie

Blok zajęć, podczas których zdobędziesz praktyczne umiejętności zawodowe, zgłębisz tajniki branży i poznasz rynkowe realia. W praktyce nie do przecenienia! Będziesz pracować na prawdziwych case studies z rynku wziętych – mierząc się z realnymi biznesowymi przypadkami. Zanurzysz się w codzienność branży, uczestnicząc w warsztatach, grach biznesowych i symulacjach. Zbudujesz portfolio zrealizowanych przez siebie projektów i przygotujesz się do wejścia na rynek pracy. Na koniec będziesz mógł/mogła odbyć praktykę zawodową w wybranej przez siebie firmie

Jakie ścieżki kształcenia masz do wyboru

Zastanawiasz się, ile specjalizacji jest na na tym kierunku? Można powiedzieć, że nieskończenie wiele!
To dlatego, że nasze studia dają olbrzymią dowolność w układaniu własnej ścieżki kształcenia. Studiując dany kierunek, możesz podążyć całkowicie indywidualną, zaprojektowaną przez siebie drogą. O tym, w którym kierunku się rozwiniesz, zdecydujesz samodzielnie, dobierając aż 10 modułów dodatkowych spośród dziesiątek obszarów – także tych pozakierunkowych. To w sumie aż kilkaset godzin dydaktycznych w przedmiotach, które sam/a wskażesz. Sam/a stajesz się projektantem własnej edukacji.

Poznaj popularne ścieżki

Zobacz, jakie ścieżki projektowali dla siebie nasi studenci. Pamiętaj, że to tylko przykłady. Swoją ścieżkę rozwoju projektujesz sam/sama, indywidualnie odbierając moduły dodatkowe do głównego kierunku. Tylko od Ciebie zależy, które przedmioty się w niej znajdą i w jakich obszarach zdobędziesz wiedzę.

Manager procesów operacyjnych
Employer Branding
Office manager
w nowoczesnej organizacji

Projektując dla siebie
podobną ścieżkę, nauczysz się:

  • rozwiązywać problemy decyzyjne w sferze zarządzania operacyjnego
  • zarządzać i optymalizować czas pracy w organizacji
  • budować strategie zarządzania marką
  • planować zatrudnienie i prowadzić procesy rekrutacyjne
  • określać ścieżki rozwoju pracowników i wspierać ich w ich realizacji
  • planować i organizować wydarzenia firmowe
  • działać zgodnie z zasadami społecznej odpowiedzialności biznesu

W przyszłości będziesz
mógł/mogła pracować jako:

  • Business Development Manager
  • Manager ds. relacji biznesowych
  • Specjalista ds. koordynowania projektów
  • Manager ds. procesów i rozwoju
  • Kierownik ds. doskonalenia procesów biznesowych
  • Kierownik operacyjny

Projektując dla siebie
podobną ścieżkę, nauczysz się:

  • budować markę własną
  • kreować wizerunek marki pracodawcy
  • efektywnie korzystać z autoprezentacji w biznesie
  • zarządzać komunikacją marki
  • mierzyć efektywność działań wewnętrznych
  • prowadzić proces onboardingu
  • stosować w praktyce zasady społecznej odpowiedzialności biznesu

W przyszłości będziesz
mógł/mogła pracować jako:

  • Employer Branding Coordinator
  • People and Culture Manager
  • Communication Specialist
  • Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej
  • Talent Sourcing Leader
  • Specjalista ds. rekrutacji
  • Specjalista ds. rekrutacji cudzoziemców
  • Specjalista ds. personalnych

Projektując dla siebie
podobną ścieżkę, nauczysz się:

  • sporządzać i analizować sprawozdania finansowe
  • samodzielnie podejmować decyzje finansowe
  • działać zgodnie z zasadami prawnymi regulującymi działanie firm
  • prowadzić proces rekrutacji, oceny pracy i określania ścieżek rozwoju pracowników
  • organizować i budżetować eventy w organizacji
  • zarządzać komunikacją marki i planować media

W przyszłości będziesz
mógł/mogła pracować jako:

  • Koordynator biura
  • Office Manager
  • Personal Assistant
  • Asystent działu
  • Specjalista ds. administracji
  • Office Support Associate

Proponowane moduły

Task
management

Zarządzanie wizerunkiem własnym i organizacji

Procesy personalne w organizacji

Event
management

Responsible Business Practices

Zarządzanie wizerunkiem własnym i organizacji

Responsible Business Practices

Personal
Branding

PR
management

Strategie Employer Brandingowe

Ekonomia i finanse

Moduł
administracyjny

Procesy personalne w organizacji

Event
management

PR
management

Zarobki w branży

Business Development Manager

9849 PLN

brutto

Kierownik projektów

7500 PLN

brutto

Specjalista ds. optymalizacji procesów

7380 PLN

brutto

Employer Branding Specialist

7647 PLN

brutto

Communication Specialist

11 500 PLN

brutto

Specjalista ds. Rekrutacji

6230 PLN

brutto

Office Manager

6580 PLN

brutto

Koordynator biura

5680 PLN

brutto

Specjalista ds. administracyjnych

4950 PLN

brutto

Źródła: indeed.pl | wynagrodzenia.pl | jooble.org | pracuj.pl

Studiuj praktycznie najlepiej

WYKŁADOWCY-PRAKTYCY

Wiedzę zdobędziesz bezpośrednio od ekspertów - przedsiębiorców, praktyków branży, specjalistów w swoich zawodach.

PRACA PROJEKTOWA

Będziesz się uczyć, realizując zadania w formie projektów - także tych międzykierunkowych

CASE STUDIES

Poznasz realia branży, przyglądając się prawdziwym projektom, zrealizowanym z sukcesami na rynku.

Poznaj partnerów kierunku

Co o kierunku mówi ambasadorka

image

Izabela Cienkus

Wykładowczyni – ambasadorka kierunku Biznes Manager

 

Na uczelni naprawdę dużo się dzieje. Zawsze cieszę się na moment inauguracji, gdzie można spotkać naprawdę ciekawe osoby np. Panią Krystynę Jandę. Ale bardzo ciekawi są po prostu studenci! W jednej z moich grup np. są laureaci 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie według magazynu brief.pl, Kamila i Michał. Widać, że kreatywne projekty to ich pasja. Warto się rozglądać wokół swoich studentów, bo takich młodych, ciekawych świata ludzi jest wielu na naszej uczelni.

PRZECZYTAJ WYWIAD PRZECZYTAJ WYWIAD

Poznaj wykładowców kierunku

Izabela Cienkus

Wykładowca

Izabela Cienkus

Wykładowca

O mnie

rozwińOd 10 lat prowadzę własną działalność w zakresie marketingu, organizacji eventów i doradztwa projektowego. Od 5 lat współpracuję z Agencją LUCKYYOU z Poznania najpierw jako lider Teamu Project Management, a obecnie Head of Client Service. Doradzam i prowadzę projekty employer brandingowe, marketingowe i eventowe. Wspieram działy HR i EB największych marek w Polsce m.in. IKEA Retail, Grupa Eurocash, Polpharma S.A. , Coca-Cola czy Volkswagen Group Polska. Współpracuję przy tworzeniu strategii komunikacji dla nowych marek i produktów.  Angażuje się w projekty medyczne i te, które mają wpływ na poprawę jakości i życia społeczeństwa.

rozwińOd 2 lat z zadowoleniem i satysfakcją prowadzę zajęcia ze studentami.

rozwińProwadzę szkolenia z zakresu strategii marki, employer brandigu i komunikacji wewnętrznej oraz zarządzania projektami.

rozwińMogę pochwalić się kilkoma nagrodami zdobytymi w moich zespołach:

  • 2016 Nagroda dla Projektu Wielkopolska Onkologia (Uszczypnij Raka) Lider Ochrony Zdrowia za promocję zdrowia w 2016 r. (jedna z najbardziej prestiżowych nagród w Ochronie Zdrowia).
  • 2017 Heart Failure Awareness Days – międzynarodowa nagroda dla projektu medycznego Halo tu Serce! Realizowanego dla Szpitala Klinicznego UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
  • 2019 Employer Branding Excellence Awards nagroda Kampania rekrutacyjna off-line 2019 dla klienta IKEA Retail
  • 2019 EB KREATOR nagroda za kampanię social media prowadzoną z IKEA Retail
  • 2021 Employer Branding Excellence Awards nagroda Kampania rekrutacyjna off-line 2021 dla klienta IKEA Retail

Ciekawi mnie

rozwińLubię być tam, gdzie spotykam kreatywnych, pełnych pasji ludzi. Prywatnie interesuję się motocyklami.

dr Jakub Wierzbicki

Wykładowca

dr Jakub Wierzbicki

Wykładowca

O mnie:

rozwińDoktor nauk społecznych w zakresie psychologii.

rozwińAbsolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (2007 – magister pedagogiki: doradztwo zawodowe i personalne, 2010 – magister psychologii: psychologia pracy i organizacji). W 2012 roku ukończył podyplomowe studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi na UAM. Obronił doktorat z psychologii na Uniwersytecie Gdańskim w 2017 roku. Interesuje się zagadnieniami związanymi z doradztwem zawodowym, planowaniem i zarządzaniem karierą, dynamiką małej grupy, a także psychologią ekonomiczną. Prowadzi szkolenia z zakresu rozwijania kompetencji diagnostycznych w doradztwie zawodowym i personalnym oraz kompetencji społecznych.

rozwińPrywatnie opiekun dwóch adoptowanych ze schroniska w Korabiewicach psów: Hugo & Boss’a, z którymi spędza każdą wolną chwilę.

Ciekawi mnie:

rozwińPoza psychologią pieniądza i konsumenta, czyli pasją naukową, lubi biegać i jeździć na rowerze. Uwielbia operę i musicale.

Kinga Zinkowska

Wykładowca

Kinga Zinkowska

Wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Akademii Rolniczej w Szczecinie. Ukończyła również Studium Marketingowego Zarządzania Przedsiębiorstwem, Studia Podyplomowe z zakresu Pedagogiki i Akademię Trenera. Certyfikowany trener efektywnej nauki i szybkiego czytania oraz integracji sensorycznej. Słuchaczka wielu kursów i szkoleń z zakresu elementów zarządzania i coachingu.

rozwińWykładowca akademicki z ponad 12 letnim doświadczeniem. Obszar zainteresowań to motywacja i coaching w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz andragogika.

rozwińDoświadczenie zdobywała jako właścicielka firmy edukacyjnej i kontraktor firm szkoleniowych. Autorka wielu programów szkoleniowych dla zróżnicowanych grup odbiorców.

rozwińAkredytowany Praktyk Tutoringu.

rozwińDziałaczka społeczna w lokalnej społeczności, inicjatorka i organizatorka akcji propagującej czytelnictwo wśród dzieci, młodzieży i dorosłych.

rozwińPasjonatka gier planszowych i karcianych niekolekcjonerskich, do których zachęca rodzinę i przyjaciół.

Klaudia Młoda-Brylewska

Wykładowca

Klaudia Młoda-Brylewska

Wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka studiów na kierunku Towaroznawstwo na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Następnie doktorantka w Instytucie Nauk o Jakości na tym samym Uniwersytecie. Jestem autorką kilkudziesięciu publikacji z zakresu zarządzania i marketingu. Ukończyłam kilkanaście kursów związanych z Systemami Zarządzania w przedsiębiorstwie. Obszar moich zainteresowań naukowych dotyczy badań konsumenckich oraz środowiskowej oceny cyklu życia różnych wyrobów.

rozwińOd kilku lat w ramach własnej działalności gospodarczej zajmuję się badaniami rynku i badaniami marketingowymi.

Ciekawi mnie

rozwińWolne chwile poświęcam czterem czworonożnym przyjaciołom i na kontakcie z naturą.

Daniel Woźniak

Wykładowca

Daniel Woźniak

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent uniwersytetu im. Adama Mickiewicza na kierunkach Filozofii oraz Dziennikarstwa. Praktyk rozpoczynający karierę zawodową w obszarach reklamy i marketingu, która następnie przerodziła się w zarządzanie projektami oraz zespołami w IT. Aktualnie poszerza swoją wiedzę z zakresu zarządzania i rozwijania produktów cyfrowych oraz konsultingu biznesowego w obszarze transformacji cyfrowych małych i średnich przedsiębiorstw.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPrywatnie – miłośnik psów, gier zespołowych, gitar czy górskich podróży. W przyszłości ma cel odwiedzić wszystkie kontynenty, zbudować dom w lesie i uciec od cywilizacji.

Agnieszka Hoffmann

Wykładowca

Agnieszka Hoffmann

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińJestem psychologiem. Przez 15 lat zarządzałam działami HR. Piszę doktorat z zarządzania zasobami ludzkimi u prof. dr hab. Anny Wziątek-Staśko na Akademii WSB.

rozwińCiekawi mnie

rozwińWpływ jaki na życie człowieka ma poczucie jego własnej skuteczności.

dr Izabela Grabowska

Kierownik Katedry Zarządzania | Wykładowca

dr Izabela Grabowska

Kierownik Katedry Zarządzania | Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińSpecjalista HR, Trener,

rozwińSpecjalista HR z wieloletnim doświadczeniem w realizacji polityki i strategii personalnych organizacji; konsultant, wykładowca. Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu dedykowanych systemów motywacyjnych w sektorze małych oraz mikro-przedsiębiorstw. Doradztwo w procesach rekrutacyjnych w firmach branży B2B. Konsulting w zakresie zmian procesowych w obszarze HR w spółce giełdowej. Autorka publikacji z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, ze szczególnym uwzględnieniem kapitału ludzkiego w procesach wprowadzanych zmian organizacyjnych.

Ile kosztują studia na tym kierunku

Opłaty i czesne

studia stacjonarne i niestacjonarne

Opłata wpisowa

Przy zapisie do 30 września:

0 PLN

Przy zapisie od 1 października:

85 PLN

Czesne za rok

Płatne

w 12 ratach

12x 575 PLN

Płatne

w 2 ratach

2x 3450 PLN

Płatne

w 1 racie

1x 6900 PLN

Zniżki dla absolwentów

CDV i WSNHiD

Wpisowe:

0 PLN

Czesne:

zwolnienie z jednej z 12 rat

575 PLN

image
Pobierz regulamin Pobierz regulamin

Stypendia, zniżki
i finansowe formy wsparcia

Jak możesz obniżyć opłaty za studia?

Jak zapisać się na studia

1

Zarejestruj się

Utwórz Konto Kandydata. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów. Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

Utwórz Konto Kandydata. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów. Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

2

Uzupełnij dane

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata,

podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • dokument tożsamości,
  • świadectwo maturalne (jeśli nie posiadasz jeszcze świadectwa maturalnego, zaznacz checkbox “Nie posiadam jeszcze świadectwa
  • maturalnego/dyplomu ukończenia studiów I stopnia” i przejdź dalej)
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą)

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata,

podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • dokument tożsamości,
  • świadectwo maturalne (jeśli nie posiadasz jeszcze świadectwa maturalnego, zaznacz checkbox “Nie posiadam jeszcze świadectwa
  • maturalnego/dyplomu ukończenia studiów I stopnia” i przejdź dalej)
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą)
3

Dokonaj opłaty wpisowej

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Nr rachunku bankowego, na który należy dokonać opłaty wpisowej:
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750

 

Collegium Da Vinci | ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
[w tytule wpisz: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Nr rachunku bankowego, na który należy dokonać opłaty wpisowej:
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750

 

Collegium Da Vinci | ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
[w tytule wpisz: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]

4

Podpisz dokumenty online

Zrobisz to w bezpieczny sposób za pośrednictwem Autenti – platformy do podpisywania umów online.
Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych, wiadomość z linkiem do podpisania umowy otrzymasz mailowo.

 

Dokumenty możesz również przynieść osobiście lub wysłać na adres: Biuro Rekrutacji Collegium Da Vinci ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, rotunda, parter, pokój R.005.

Zrobisz to w bezpieczny sposób za pośrednictwem Autenti – platformy do podpisywania umów online.
Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych, wiadomość z linkiem do podpisania umowy otrzymasz mailowo.

 

Dokumenty możesz również przynieść osobiście lub wysłać na adres: Biuro Rekrutacji Collegium Da Vinci ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, rotunda, parter, pokój R.005.

5

Dostarcz oryginał świadectwa

Przynieś oryginał matury do Biura Rekrutacji.
Jeśli posiadasz świadectwo maturalne z ubiegłych lat, masz na to 7 dni od podpisania umowy.

 

Jeśli maturę zdajesz w tym roku – musisz dostarczyć jej oryginał do 12 lipca, aby skorzystać z promocji “Niższe czesne”.

Przynieś oryginał matury do Biura Rekrutacji.
Jeśli posiadasz świadectwo maturalne z ubiegłych lat, masz na to 7 dni od podpisania umowy.

 

Jeśli maturę zdajesz w tym roku – musisz dostarczyć jej oryginał do 12 lipca, aby skorzystać z promocji “Niższe czesne”.

Witaj w gronie studentów!

Po dostarczeniu oryginału matury Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”

Oznacza to , że dostałeś się na studia.
Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

 

Wszelkie informacje dotyczące studiowania znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp w drugiej połowie września.

Po dostarczeniu oryginału matury Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”

Oznacza to , że dostałeś się na studia.
Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

 

Wszelkie informacje dotyczące studiowania znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp w drugiej połowie września.

Umów się na prywatną wycieczkę po uczelni

Jesteś ciekaw, jak wygląda Collegium Da Vinci od środka? Chciałbyś przespacerować się korytarzami uczelni i podpatrzeć studenckie życie, a przy okazji dowiedzieć się wszystkiego o naszych studiach? Nic prostszego! Umów się na prywatne spotkanie z Aniołem Collegium Da Vinci.

 

Opiekunka Studentek i Studentów 1-go Roku oprowadzi Cię po budynku, opowie, jak wyglądają studia i odpowie na każde Twoje pytanie. Możesz przyjść sam, zabrać paczkę przyjaciół lub zaprosić rodziców. Karolina będzie czekała na Ciebie przed portiernią, czyli po prawej stronie od głównego wejścia na uczelnię.

image

Anioł Collegium Da Vinci

Karolina Bobko

e-mail: aniol@cdv.pl

tel.: +48 697 690 588

Chcesz się umówić na wycieczkę po Collegium Da Vinci? 

Wypełnij krótki formularz i wybierz termin spotkania.

Umów się z aniołem Umów się z aniołem

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z nami!

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, wyjaśnimy, doradzimy. Możesz zadzwonić do nas, napisać wiadomość mailową, zadać pytanie na grupie na facebooku, a nawet umówić się na prywatną wideorozmowę. Jeśli masz ochotę, zapraszamy także osobiście do naszego Biura Rekrutacji.

image

Weronika Nowak

Specjalista ds. rekrutacji
na studia I stopnia

e-mail: rekrutacja@cdv.pl

tel.: +48 697 690 034

tel.: +48  667 520 739

UMÓW WIDEOROZMOWĘ UMÓW WIDEOROZMOWĘ

Biuro Rekrutacji

ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań Pokój R005, piętro 0 Rotunda

Godziny otwarcia:

poniedziałek - piątek: 8.30-15.30

sobota - niedziela: nieczynne