Game Development | Collegium Da Vinci Poznań

Game Development

I stopień

poziom studiów

licencjat

uzyskany tytuł

polski

język wykładowy

3 lata

czas trwania

2377 stacjonarne
1707 niestacjonarne

liczba godzin

stacjonarny
niestacjonarny

tryb studiów

6

liczba semestrów

Powiadom o dostępności miejsc Powiadom o dostępności miejsc
Edyta Janicka
Ambasadorka kierunku Game Development
image

Na kierunku studiów Game Development rekrutacja na rok akademicki 2023/2024 została wstrzymana ze względu na wyczerpanie limitu miejsc.

Zostaw dane kontaktowe – powiadomimy Cię, gdy będziemy mogli zaproponować miejsce w rekrutacji 2023/2024, a także kiedy rozpoczniemy kolejną rekrutację.

Poznaj kierunek

Game Development to nowoczesny kierunek odpowiadający na potrzeby rozwijającej się szybko branży gier. Kształci specjalistów z praktycznymi umiejętnościami, szeroką wiedzą i pasją do tworzenia gier. Wprowadza w świat Game Devu i pozwala odkrywać jego główne obszary: programowania, projektowania i grafiki gier. Uczy wykorzystywania nowoczesnego sprzętu i obsługi profesjonalnych programów. Koncentruje się na pracy zespołowej, tworzeniu prototypów gier oraz generowaniu, weryfikacji i wdrażaniu pomysłów. Dzięki wsparciu wykładowców-praktyków z doświadczeniem w branży pozwala realizować rzeczywiste projekty, zgodne z aktualnymi standardami tworzenia gier.

Czego się nauczysz

  • projektować i tworzyć gry – od pomysłu do gotowego produktu
  • tworzyć grafikę 2D i 3D
  • programować w silnikach gier
  • tworzyć fabułę i narrację gracza
  • projektować gry lub doświadczenia AR/VR
  • projektować gry na urządzenia przenośne i sieciowe
  • pracować w zespołach projektowych
  • szukać rozwiązań i naprawiać błędy w projektach
  • uwzględniać społeczny i kulturalny aspekt gier
image

Gdzie będziesz mógł/mogła pracować

  • w start-upach, scale-upach, korporacjach, prowadząc własną firmę
  • w branży gamingowej – w dużych firmach i firmach typu indie
  • w firmach IT produkujących aplikacje
  • w branży marketingu i reklamy
  • w instytucjach edukacyjnych
image

Zastanawiasz się, czy to kierunek dla Ciebie?

Możesz uznać, że tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:

 

  • pasjonują Cię gry i chcesz nauczyć się je tworzyć
  • jesteś otwarty na nowości
  • interesujesz się nowymi technologiami, w szczególności ze świata gier
  • lubisz pracować w zespole
  • jesteś nastawiony na rozwój swojej wiedzy i umiejętności
  • masz umysł ścisły – chcesz zajmować się programowaniem gier
  • masz umysł humanistyczny – interesuje Cię projektowanie i grafika gier

Zobacz, jakie profile szkół średnich kończyli studenci tego kierunku:

 

  • Technikum | grafika i poligrafia cyfrowa
  • Technikum | mechatronika
  • Liceum | mat-fiz-ang
  • Liceum | humanistyczny
  • Liceum | teatralno-filmowy
  • Technikum | informatyka
  • Technikum | budownictwo
  • Liceum | mat-chem
  • Technikum | kryminologia i resocjalizacja
  • Liceum plastyczne
  • technikum | fotografia

Zrób quiz i sprawdź, który kierunek jest najbliższy Twoim predyspozycjom i zainteresowaniom.

ZRÓB QUIZ ZRÓB QUIZ
image

Poznaj Game Development
w Collegium Da Vinci oczami studentów i wykładowców
kochających tworzenie gier

Jak wygląda program studiów

Zdobądź najcenniejszą wiedzę - wiedzę o sobie

semestr 1-2

2 testy predyspozycji

Nawet jeśli teraz wciąż do końca nie wiesz, co dokładnie chcesz robić w przyszłości, podejmując studia w Collegium Da Vinci na dowolnym kierunku, ta wiedza przyjdzie do Ciebie sama. Zaczynając studia na naszej uczelni, już na pierwszym roku przejdziesz testy, które wskażą Ci Twoje naturalne predyspozycje i mocne strony. W badaniu Clifton StrengthsFinder®, znanym też jako Test Gallupa, dowiesz się, jakie masz wrodzone talenty, jaki jest Twój indywidualny potencjał i w których obszarach masz szansę osiągnąć ponadprzeciętne rezultaty.
Z kolei test Insightful Profiler™ zbada Twój potencjał rozwojowy, sprawdzi, co Cię motywuje, a co zniechęca do działania. Wskaże cechy wyróżniające Cię na tle innych i określi Twoje naturalne role w zespole. Wyposażony w taką wiedzę, będziesz mógł/mogła bardziej świadomie dokonywać kolejnych wyborów na edukacyjnej i zawodowej ścieżce.

Tutoring

semestr 1-2

41 godzin stacjonarnie i niestacjonarnie

Podczas pierwszego roku studiów będziesz uczestniczyć w zajęciach z Tutoringu. Zostaniesz otoczony opieką Tutora, czyli uczelnianego przewodnika. Jego zadaniem będzie wspieranie Cię w rozwoju – zawodowym, naukowym, osobistym i społecznym. Pod jego okiem rozpoczniesz pracę nad sobą – od określenia własnych potrzeb i zdefiniowania ważnych dla Ciebie wartości, przez wyznaczenie celów, po czuwanie nad ich realizacją.
Dzięki temu procesowi zbudujesz niezależność w podejmowaniu decyzji, zyskasz sprawczość w działaniach i wzmocnisz odpowiedzialność za swój rozwój. Podczas grupowych i indywidualnych zajęć z Tutoringu lepiej poznasz siebie, skupisz się na rozwijaniu swoich mocnych stron poprzez konkretne działania i zaplanujesz indywidualną ścieżkę kształcenia. Ta praca zaprocentuje w kolejnych latach.

Kompetencje przyszłości 

semestr 1-2

150 godzin stacjonarnie

90 godzin niestacjonarnie

To blok zajęć skupiony na nabywaniu umiejętności, które umożliwią Ci skuteczne podejmowanie decyzji i działanie w realiach zawodowych. Przygotuje Cię do podejmowania ról zawodowych w wybranym przez Ciebie obszarze. W jego trakcie rozwiniesz kluczowe kompetencje społeczne, poznawcze i emocjonalne, coraz bardziej pożądane na rynku pracy.

Jakie to kompetencje:

  • Kreatywność
  • Elastyczność
  • Współpraca w zespole
  • Krytyczne myślenie
  • Przedsiębiorczość
  • Mobilność zawodowa
  • Kreatywność
  • Radzenie sobie ze stresem

Moduły kierunkowe

semestr 1-5

700 godzin stacjonarnie

420 godzin niestacjonarnie

Czyli inaczej mówiąc przedmioty must have. To zestaw zajęć obowiązkowych, w których uczestniczy każdy student danego kierunku. Układany we współpracy z biznesem, w oparciu o najnowsze standardy i trendy rynkowe. To programowa baza, która wyposaży Cię w najnowszą wiedzę i kluczowe umiejętności potrzebne w branży. Punkt wyjścia do ścieżki specjalizacyjnej i dalszego rozwoju.

 

Na tym kierunku są to:

  • Media gier
  • Grafika gier
  • Technologia informatyczna
  • Projektowanie gier
  • Efekty audio-wizualne w grach
  • Komunikowanie w mediach interaktywnych
  • Studio projektowania gier
  • Projektowanie doświadczeń AR/VR
  • Wprowadzenie do gier na urządzenia przenośne i sieciowe
  • Dyplomowy projekt zespołowy

Moduły do wyboru

semestr 3-6

600 godzin stacjonarnie

300 godzin niestacjonarnie

Innymi słowy, przedmioty wanna have. To pakiet przedmiotów, które wybierasz samodzielnie – według swoich potrzeb i zainteresowań. Robisz to dopiero od drugiego roku studiów. Indywidualnie decydujesz o modułach, aż 12 na studiach stacjonarnych i 10 na studiach niestacjonarnych, co daje w sumie aż kilkaset godzin dydaktycznych na zgłębianie wiedzy w interesujących Cię obszarach. Wyboru dokonujesz spośród dziesiątek zagadnień – zarówno w dyscyplinach związanych bezpośrednio z Twoim kierunkiem, jak i pozakierunkowych. To jak wybierzesz zdecyduje, w jakim kierunku ostatecznie się rozwiniesz.

 

Studenci tego kierunku

wybierali na przykład:

  • Projektowanie i programowanie w grach
  • Fabuła i narracja w grach
  • Projektowanie ux/ui
  • Programowanie gier w unity i c#
  • Programowanie gier w unreal engine
  • Programowanie gier zaawansowane
  • Grafika gier
  • Grafika koncepcyjna
  • Warsztaty portfolio

Praktyczne aspekty zawodu

semestr 3-6

746 godzin stacjonarnie i niestacjonarnie

Blok zajęć, podczas których zdobędziesz praktyczne umiejętności zawodowe, zgłębisz tajniki branży i poznasz rynkowe realia. W praktyce nie do przecenienia! Będziesz pracować na prawdziwych case studies z rynku wziętych – mierząc się z realnymi biznesowymi przypadkami. Zanurzysz się w codzienność branży, uczestnicząc w warsztatach, grach biznesowych i symulacjach. Zbudujesz portfolio zrealizowanych przez siebie projektów i przygotujesz się do wejścia na rynek pracy. Na koniec będziesz mógł/mogła odbyć praktykę zawodową w wybranej przez siebie firmie.

Jakie ścieżki kształcenia masz do wyboru

Zastanawiasz się, ile specjalizacji jest na na tym kierunku? Można powiedzieć, że nieskończenie wiele!
To dlatego, że nasze studia dają olbrzymią dowolność w układaniu własnej ścieżki kształcenia. Studiując dany kierunek, możesz podążyć całkowicie indywidualną, zaprojektowaną przez samego siebie drogą. O tym, w którym kierunku się rozwiniesz, zdecydujesz samodzielnie, dobierając aż 10 modułów dodatkowych spośród dziesiątek obszarów – także tych pozakierunkowych. To w sumie aż kilkaset godzin dydaktycznych w przedmiotach, które sam wskażesz. Sam stajesz się projektantem własnej edukacji.

Poznaj popularne ścieżki

Zobacz, jakie ścieżki projektowali dla siebie nasi studenci. Pamiętaj, że to tylko przykłady. Swoją ścieżkę rozwoju projektujesz sam/sama, indywidualnie odbierając moduły dodatkowe do głównego kierunku. Tylko od Ciebie zależy, które przedmioty się w niej znajdą i w jakich obszarach zdobędziesz wiedzę.

Projektowanie gier
Programowanie gier
Grafik gier

Projektując dla siebie
podobną ścieżkę, nauczysz się:

  • projektować rozgrywki, poziomy i mechaniki
    w wybranym temacie, stylu i typie gry
  • opracowywać fabułę, narrację i doświadczenie gracza
  • projektować dialogi w grach
  • przygotowywać portfolio z projektami
  • projektować UX i UI

W przyszłości będziesz
mógł/mogła pracować jako:

  • Projektant gier
  • Projektant poziomów w grach
  • Projektant mechanik w grach
  • Projektant fabuły
  • Projektant dialogów
  • Tester gier

Projektując dla siebie
podobną ścieżkę, nauczysz się:

  • programować, optymalizować kod i rozwiązywać problemy
  • programować gry w silniku Unity z wykorzystaniem języka C#
  • programować gry w silniku gier Unreal Engine, używając języka C++ oraz systemu Blueprints
  • analizować rozwiązania programistyczne i projektowe
  • przygotowywać portfolio projektowe

W przyszłości będziesz
mógł/mogła pracować jako:

  • Programista mechanik gier
  • Programista rozgrywki
  • Programista narzędzi
  • Programista sieci
  • Programista fizyki
  • Programista AI

Projektując dla siebie
podobną ścieżkę, nauczysz się:

  • wykorzystywać specjalistyczne oprogramowanie do tworzenia grafiki 2D i 3D
  • wykorzystywać techniki modelowania 3D, teksturowania oraz integracji obiektów w wybranym silniku gier
  • projektować i tworzyć środowisko w wybranym silniku gier
  • projektować przestrzeń uwzględniając wymagania projektowe (Game Design), estetyczne oraz techniczno-optymalizacyjne
  • tworzyć efekty specjalne gier
  • budować swoje portfolio

W przyszłości będziesz
mógł/mogła pracować jako:

  • Grafik 2D i 3D
  • Twórca świata (ang. Worldbuilder), scenarzysta gier
  • Grafik techniczny (ang. Technical Artist)
  • Specjalista UI
  • Specjalista efektów wizualnych (VFX)
  • Specjalista modelowania, teksturowania

Proponowane moduły

Projektowanie
i programowanie
w grach I

Projektowanie i programowanie
w grach II

Warsztaty
portfolio I

Fabuła i narracja
w grach

Projektowanie
UX/UI

Programowanie gier w Unity i C#

Programowanie gier w Unreal Engine

Programowanie gier zaawansowane

Warsztaty
portfolio I

Grafika
gier I

Grafika
gier II

Warsztaty
portfolio I

Grafika
koncepcyjna

Zarobki w branży

Projektant gier komputerowych

7410 PLN

brutto

Level Designer

6150 PLN

brutto

Tester gier

5720 PLN

brutto

Programista C#

19 300 PLN

brutto

Unity Developer

18 587 PLN

brutto

Programista C++

17 000 PLN

brutto

UI/UX Designer

8110 PLN

brutto

VFX Artist

8000 PLN

brutto

Grafik 3D

5760 PLN

brutto

Źródło: jobted.pl | wynagrodzenia.pl | raportplacowy.pl | skilshot.pl | itwiz.pl | pracuj.pl

Studiuj praktycznie najlepiej

WYKŁADOWCY-PRAKTYCY

Wiedzę zdobędziesz bezpośrednio od ekspertów - przedsiębiorców, praktyków branży, specjalistów w swoich zawodach.

PRACA PROJEKTOWA

Będziesz się uczyć, realizując zadania w formie projektów - także tych międzykierunkowych

CASE STUDIES

Poznasz realia branży, przyglądając się prawdziwym projektom, zrealizowanym z sukcesami na rynku.

Poznaj partnerów kierunku

Galeria prac

Marek Laufer
Marek Laufer
Twilight Village - Jakub Bursztyński | Kinga Dąbrowska | Nikita Pohutsa
Michał Sankowski
Michał Sankowski
Michał Sankowski
Jakub Bursztyński | Kinga Dąbrowska | Nikita Pohutsa
Jakub Bursztyński | Kinga Dąbrowska | Nikita Pohutsa
Twilight Village - Jakub Bursztyński | Kinga Dąbrowska | Nikita Pohutsa
Michał Sankowski

Co o kierunku mówią studenci

image

Edyta Janicka

Ambasadorka kierunku Game Development

 

Pasjonuje się grami od kiedy tylko pamiętam. Z początku tylko grałam i czerpałam z tego radość, ale z czasem moje dociekania sięgały coraz głębiej. Teraz nie chcę być już tylko konsumentką. Chciałabym tą samą radość i satysfakcję tworzyć i przekazywać nowym pokoleniom graczy. Wybrałam Collegium Da Vinci dlatego, że była to jedyna uczelnia wyższa w tej części Polski, która przekazuje praktyczną wiedzę o tworzeniu gier. Ważny był też dla mnie fakt, że w CDV Poznań wszystkie mniejszości są mile widziane, między innymi właśnie kobiety w branży IT.

PRZECZYTAJ WYWIAD PRZECZYTAJ WYWIAD

Poznaj wykładowców kierunku

Jarosław Kowalczyk

Wykładowca

Jarosław Kowalczyk

Wykładowca

O mnie

rozwińDyrektor artystyczny z wieloletnim stażem w branży gier komputerowych w Stanach Zjednoczonych. Pracował między innymi nad światowymi hitami gier: Medal of Honor i Call of Duty. Wykładał i prowadził wydział Game Art and Design w Art Institute w Los Angeles. Jego najlepsi studenci pracują obecnie w najbardziej renomowanych firmach gier komputerowych takich jak Bilzzard, Infinity Ward, Treyarch oraz Electronic Arts. Obecnie jest wykładowcą i opiekunem specjalizacji gier na wydziale Informatyki w Collegium Da Vinci oraz wykładowcą na wydziale Communication Design w School of Form w Poznaniu.

Ciekawi mnie

rozwińJego doświadczenie i zainteresowania obejmują szeroki zakres produkcji gier, a w szczególności sztuka graficzna do gier, organizacja pracy zespołowej oraz systemy produkcyjne.

Łukasz Szałankiewicz

Wykładowca

Łukasz Szałankiewicz

Wykładowca

O mnie

rozwińArtysta dźwiękowy, członek Polskiego Towarzystwa Muzyki Współczesnej. W swojej pracy skupia się w równej mierze na sferze wizualnej, jak i muzycznej. Jego działalność artystyczna oscyluje także wokół interaktywnych instalacji. Posiada wieloletnie doświadczenie kuratorskie, zarówno jako kurator cyklu audio-wizualnego w Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia Gdańsk (2007-2015), jak i uczestnik wielu międzynarodowych projektów. Jest współtwórcą wydawnictwa i platformy Audiotong. W latach 2016-2017 pracował jako kurator projektów specjalnych, ze szczególnym naciskiem na promocję gier komputerowych oraz mediów interaktywnych w Instytucie Kultury Polskiej w Nowym Jorku. Twórca modułu kultury cyfrowej na Wydziale Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Zajmuje się zagadnieniem audio w mediach interaktywnych w poznańskim Collegium Da Vinci na Wydziale Informatyki i Komunikacji Wizualnej.

Ciekawi mnie

rozwińArcheologia mediów, demoscena, religioznawstwo i geopolityka.

Dawid Matuszewski

Wykładowca

Dawid Matuszewski

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińZ zawodu jestem programistą, game developerem oraz leaderem.

rozwińTworzę gry, zarządzam zespołami, prowadzę biznesową warstwę projektów. W większości tworzę: gry mobilne oraz indie gry, jednak nie tylko.

rozwińZ naszą uczelnią jestem związany od 2018 roku i mimo upływu czasu energii do działań mi nie brak.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPoza samym tworzeniem gier oraz analizowaniem mechanik interesuje się również relacjami i zjawiskami rozwojowymi – dzięki temu zawsze jestem na bieżąco co najlepiej mobilizuje studentów do działań i jakie podejście do nauki zastosować.

rozwińLubię organizować różnego rodzaju wydarzenia, dzięki czemu co rok organizujemy nasz autorski gamejam – MageJam, turnieje gier, spotkania branżowe oraz szkolenia/warsztaty.

rozwińSpotkamy się na…

rozwińPoza przedmiotami z zakresu tworzenia i programowania gier spotkamy się na kole naukowym Game Wizards oraz na naszych serwerach discordowych. Jestem otwarty na wszelkie kontakty, także zapraszam serdecznie.

Krzysztof Baranowski

Wykładowca

Krzysztof Baranowski

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińZawodowo zajmuje się strategią w marketingu ale to moja pasja zaprowadziła mnie na uczelnię. Nie tylko gram w gry planszowe i fabularne ale również tworzę gry, recenzuję i aktywizuje społeczności graczy.

rozwińCiekawi mnie

rozwińTrendy w technologii, futurologia, fantastyka a zwłaszcza teorie spiskowe.

Przemysław Matejko

Wykładowca

Przemysław Matejko

Wykładowca

O mnie

Absolwent Akademii Sztuk Pięknych w poznaniu na wydziale Grafiki. od 2004 roku prowadzi szkolenia z grafiki 3D i animacji dla przedsiębiorstw z branży grafiki, architektury, reklamy, wystawiennictwa. Wykładowca Akademicki w dziedzinie projektowania graficznego, oprogramowania 2D/3D, animacji i postprodukcji.

Ciekawi mnie

rozwińPasjonuje się wszystkim co jest związane z grafiką 3D. Jest kolekcjonerem filmów i literatury związanej z produkcją filmową i tworzeniem efektów specjalnych.

rozwińPoza nauką ciekawi go fizyką teoretyczna, filozofia i religioznawstwo.

Bartosz Rakowski

Wykładowca

Bartosz Rakowski

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińCzłowiek wielu zawodów stawiający na wszechstronność z naciskiem na rozwój i kreatywność. Zaczynał od pracy w reklamie, tworzył aplikacje, projektował wzornictwo przemysłowe, interfejsy, strony internetowe, poligrafie, ilustracje, wymyślał hasła reklamowe, kreował efekty specjalne, reklamy telewizyjne, wykonywał modele 3d, wizualizacje architektoniczne, zajmował się animacją i zarządzał zespołami.

rozwińObecnie zajmuje się głównie level designem, kreacją graficzną oraz zarządzaniem projektowym. Prezes i współzałożyciel studia Atomic Jelly zajmującego się tworzeniem gier ambitnych z naciskiem na opowiadanie historii.

rozwińCiekawi mnie

rozwińMiłośnik dobrej kawy, historii, gier rpg, nowych technologii, szeroko pojętej sztuki, zafascynowany zjawiskiem Demosceny na której jest aktywnym twórcą już od lat 90. W wolnych chwilach sportowiec amator, od biegania, przez trójbój siłowy a na strzelectwie sportowym skończywszy. Robi w życiu to co lubi i jeszcze mu za to płacą.

Piotr Maciantowicz

Wykładowca

Piotr Maciantowicz

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent Filozofii na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Filmoznawca, animator i edukator z pasji. Promotor muzyczny, programer, prelegent, konferansjer, dj, producent wydarzeń kulturalnych, ojciec, animator kultury, gracz. Współpracuje z festiwalami filmowymi takimi jak Animator, Ale Kino!. Juror na festiwalach filmowych w Gdyni i Coimbrze. Twórca podcastu Kulturalnie o Grach, w której prześwietla kulturę gier w różnych aspektach. Kurator sekcji Animacja Interakcja – Gry Wideo na Międzynarodowym Festiwalu Filmów Animowanych Animator. Specjalista ds. marketingu w CDV.

rozwińCiekawi mnie

rozwińŚwiat! W przeróżnych kontekstach. W szczególności Szeroko pojęta kultura i jej wpływ na społeczeństwo. Od kultury wysokiej do popkultury. Historia i polityka międzynarodowa. W wolnych chwili gierki, giereczki.

Ile kosztują studia na tym kierunku

Opłaty i czesne

studia stacjonarne i niestacjonarne

Opłata wpisowa

Przy zapisie do 30 września:

0 PLN

Przy zapisie od 1 października:

85 PLN

Czesne za rok

Płatne

w 12 ratach

12x 835 PLN

Płatne

w 2 ratach

2x 5010 PLN

Płatne

w 1 racie

1x 10020 PLN

Zniżki dla absolwentów

CDV i WSNHiD

Wpisowe:

0 PLN

Czesne:

zwolnienie z jednej z 12 rat

835 PLN

image
Pobierz regulamin Pobierz regulamin

Stypendia, zniżki
i finansowe formy wsparcia

Jak możesz obniżyć opłaty za studia?

Jak zapisać się na studia

1

Zarejestruj się

Utwórz Konto Kandydata. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów. Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

Utwórz Konto Kandydata. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów. Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

2

Uzupełnij dane

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata,

podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • dokument tożsamości,
  • świadectwo maturalne (jeśli nie posiadasz jeszcze świadectwa maturalnego, zaznacz checkbox “Nie posiadam jeszcze świadectwa
  • maturalnego/dyplomu ukończenia studiów I stopnia” i przejdź dalej)
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą)

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata,

podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • dokument tożsamości,
  • świadectwo maturalne (jeśli nie posiadasz jeszcze świadectwa maturalnego, zaznacz checkbox “Nie posiadam jeszcze świadectwa
  • maturalnego/dyplomu ukończenia studiów I stopnia” i przejdź dalej)
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą)
3

Dokonaj opłaty wpisowej

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Nr rachunku bankowego, na który należy dokonać opłaty wpisowej:
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750

 

Collegium Da Vinci | ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
[w tytule wpisz: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Nr rachunku bankowego, na który należy dokonać opłaty wpisowej:
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750

 

Collegium Da Vinci | ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
[w tytule wpisz: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]

4

Podpisz dokumenty online

Zrobisz to w bezpieczny sposób za pośrednictwem Autenti – platformy do podpisywania umów online.
Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych, wiadomość z linkiem do podpisania umowy otrzymasz mailowo.

 

Dokumenty możesz również przynieść osobiście lub wysłać na adres: Biuro Rekrutacji Collegium Da Vinci ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, rotunda, parter, pokój R.005.

Zrobisz to w bezpieczny sposób za pośrednictwem Autenti – platformy do podpisywania umów online.
Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych, wiadomość z linkiem do podpisania umowy otrzymasz mailowo.

 

Dokumenty możesz również przynieść osobiście lub wysłać na adres: Biuro Rekrutacji Collegium Da Vinci ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, rotunda, parter, pokój R.005.

5

Dostarcz oryginał świadectwa

Przynieś oryginał matury do Biura Rekrutacji.
Jeśli posiadasz świadectwo maturalne z ubiegłych lat, masz na to 7 dni od podpisania umowy.

 

Jeśli maturę zdajesz w tym roku – musisz dostarczyć jej oryginał do 12 lipca, aby skorzystać z promocji “Niższe czesne”.

Przynieś oryginał matury do Biura Rekrutacji.
Jeśli posiadasz świadectwo maturalne z ubiegłych lat, masz na to 7 dni od podpisania umowy.

 

Jeśli maturę zdajesz w tym roku – musisz dostarczyć jej oryginał do 12 lipca, aby skorzystać z promocji “Niższe czesne”.

Witaj w gronie studentów!

Po dostarczeniu oryginału matury Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”

Oznacza to , że dostałeś się na studia.
Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

 

Wszelkie informacje dotyczące studiowania znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp w drugiej połowie września.

Po dostarczeniu oryginału matury Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”

Oznacza to , że dostałeś się na studia.
Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

 

Wszelkie informacje dotyczące studiowania znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp w drugiej połowie września.

Umów się na prywatną wycieczkę po uczelni

Jesteś ciekaw, jak wygląda Collegium Da Vinci od środka? Chciałbyś przespacerować się korytarzami uczelni i podpatrzeć studenckie życie, a przy okazji dowiedzieć się wszystkiego o naszych studiach? Nic prostszego! Umów się na prywatne spotkanie z Aniołem Collegium Da Vinci.

 

Opiekunka Studentek i Studentów 1-go Roku oprowadzi Cię po budynku, opowie, jak wyglądają studia i odpowie na każde Twoje pytanie. Możesz przyjść sam, zabrać paczkę przyjaciół lub zaprosić rodziców. Karolina będzie czekała na Ciebie przed portiernią, czyli po prawej stronie od głównego wejścia na uczelnię.

image

Anioł Collegium Da Vinci

Karolina Bobko

e-mail: aniol@cdv.pl

tel.: +48 697 690 588

Chcesz się umówić na wycieczkę po Collegium Da Vinci? 

Wypełnij krótki formularz i wybierz termin spotkania.

Umów się z aniołem Umów się z aniołem

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z nami!

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, wyjaśnimy, doradzimy. Możesz zadzwonić do nas, napisać wiadomość mailową, zadać pytanie na grupie na facebooku, a nawet umówić się na prywatną wideorozmowę. Jeśli masz ochotę, zapraszamy także osobiście do naszego Biura Rekrutacji.

image

Weronika Nowak

Specjalista ds. rekrutacji
na studia I stopnia

e-mail: rekrutacja@cdv.pl

tel.: +48 697 690 034

tel.: +48  667 520 739

UMÓW WIDEOROZMOWĘ UMÓW WIDEOROZMOWĘ

Biuro Rekrutacji

ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań Pokój R005, piętro 0 Rotunda

Godziny otwarcia:

poniedziałek - piątek: 8.30-15.30

sobota - niedziela: nieczynne