O kierunku Game Development
STUDIUJ INACZEJ W CDV
Najważniejsze obszary w programie kierunku Game Development
Game Development: Przykładowe ścieżki kształcenia
Opinie o kierunku Game Development
Projekty studentów i absolwentów
Galeria prac
Dlaczego warto
Program studiów Game Development
Kadra kierunku Game Development
Jarosław Kowalczyk
Zastępca Kierownika Katedry Technologii Informacyjnych ds. gier komputerowych
Spotkajmy się na:
Informatyka
Jarosław Kowalczyk
Zastępca Kierownika Katedry Technologii Informacyjnych ds. gier komputerowych
O mnie
rozwińDyrektor artystyczny z wieloletnim stażem w branży gier komputerowych w Stanach Zjednoczonych. Pracował między innymi nad światowymi hitami gier: Medal of Honor i Call of Duty. Wykładał i prowadził wydział Game Art and Design w Art Institute w Los Angeles. Jego najlepsi studenci pracują obecnie w najbardziej renomowanych firmach gier komputerowych takich jak Bilzzard, Infinity Ward, Treyarch oraz Electronic Arts. Obecnie jest wykładowcą i opiekunem specjalizacji gier na wydziale Informatyki w Collegium Da Vinci oraz wykładowcą na wydziale Communication Design w School of Form w Poznaniu.
Ciekawi mnie
rozwińJego doświadczenie i zainteresowania obejmują szeroki zakres produkcji gier, a w szczególności sztuka graficzna do gier, organizacja pracy zespołowej oraz systemy produkcyjne.
rozwińO mnie
rozwińCzłowiek wielu zawodów stawiający na wszechstronność z naciskiem na rozwój i kreatywność. Zaczynał od pracy w reklamie, tworzył aplikacje, projektował wzornictwo przemysłowe, interfejsy, strony internetowe, poligrafie, ilustracje, wymyślał hasła reklamowe, kreował efekty specjalne, reklamy telewizyjne, wykonywał modele 3d, wizualizacje architektoniczne, zajmował się animacją i zarządzał zespołami.
rozwińObecnie zajmuje się głównie level designem, kreacją graficzną oraz zarządzaniem projektowym. Prezes i współzałożyciel studia Atomic Jelly zajmującego się tworzeniem gier ambitnych z naciskiem na opowiadanie historii.
rozwińCiekawi mnie
rozwińMiłośnik dobrej kawy, historii, gier rpg, nowych technologii, szeroko pojętej sztuki, zafascynowany zjawiskiem Demosceny na której jest aktywnym twórcą już od lat 90. W wolnych chwilach sportowiec amator, od biegania, przez trójbój siłowy a na strzelectwie sportowym skończywszy. Robi w życiu to co lubi i jeszcze mu za to płacą.
Łukasz Szałankiewicz
Wykładowca
Spotkajmy się na:
Informatyka
Łukasz Szałankiewicz
Wykładowca
O mnie
rozwińArtysta dźwiękowy, członek Polskiego Towarzystwa Muzyki Współczesnej. W swojej pracy skupia się w równej mierze na sferze wizualnej, jak i muzycznej. Jego działalność artystyczna oscyluje także wokół interaktywnych instalacji. Posiada wieloletnie doświadczenie kuratorskie, zarówno jako kurator cyklu audio-wizualnego w Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia Gdańsk (2007-2015), jak i uczestnik wielu międzynarodowych projektów. Jest współtwórcą wydawnictwa i platformy Audiotong. W latach 2016-2017 pracował jako kurator projektów specjalnych, ze szczególnym naciskiem na promocję gier komputerowych oraz mediów interaktywnych w Instytucie Kultury Polskiej w Nowym Jorku. Twórca modułu kultury cyfrowej na Wydziale Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Zajmuje się zagadnieniem audio w mediach interaktywnych w poznańskim Collegium Da Vinci na Wydziale Informatyki i Komunikacji Wizualnej.
Ciekawi mnie
rozwińArcheologia mediów, demoscena, religioznawstwo i geopolityka.
rozwińO mnie
rozwińZ zawodu jestem programistą, game developerem oraz leaderem.
rozwińTworzę gry, zarządzam zespołami, prowadzę biznesową warstwę projektów. W większości tworzę: gry mobilne oraz indie gry, jednak nie tylko.
rozwińZ naszą uczelnią jestem związany od 2018 roku i mimo upływu czasu energii do działań mi nie brak.
rozwińCiekawi mnie
rozwińPoza samym tworzeniem gier oraz analizowaniem mechanik interesuje się również relacjami i zjawiskami rozwojowymi – dzięki temu zawsze jestem na bieżąco co najlepiej mobilizuje studentów do działań i jakie podejście do nauki zastosować.
rozwińLubię organizować różnego rodzaju wydarzenia, dzięki czemu co rok organizujemy nasz autorski gamejam – MageJam, turnieje gier, spotkania branżowe oraz szkolenia/warsztaty.