Game Development – Collegium Da Vinci Poznań

Game Development

I stopień

poziom studiów

licencjat

uzyskany tytuł

polski

język wykładowy

3 lata

czas trwania

2591 stacjonarne
1921 niestacjonarne

liczba godzin

stacjonarny
niestacjonarny

tryb studiów

6

liczba semestrów

Zapisz się Zapisz się
Edyta Janicka
Ambasadorka kierunku Game Development
image

Poznaj kierunek

Game Development to nowoczesny kierunek odpowiadający na potrzeby rozwijającej się szybko branży gier. Kształci specjalistów z praktycznymi umiejętnościami, szeroką wiedzą i pasją do tworzenia gier. Wprowadza w świat Game Devu i pozwala odkrywać jego główne obszary: programowania, projektowania i grafiki gier. Uczy wykorzystywania nowoczesnego sprzętu i obsługi profesjonalnych programów. Koncentruje się na pracy zespołowej, tworzeniu prototypów gier oraz generowaniu, weryfikacji i wdrażaniu pomysłów. Dzięki wsparciu wykładowców-praktyków z doświadczeniem w branży pozwala realizować rzeczywiste projekty, zgodne z aktualnymi standardami tworzenia gier.

Czego się nauczysz

  • projektować i tworzyć gry – od pomysłu do gotowego produktu
  • tworzyć grafikę 2D i 3D
  • programować w silnikach gier
  • tworzyć fabułę i narrację gracza
  • projektować gry lub doświadczenia AR/VR
  • projektować gry na urządzenia przenośne i sieciowe
  • pracować w zespołach projektowych
  • szukać rozwiązań i naprawiać błędy w projektach
  • uwzględniać społeczny i kulturalny aspekt gier
image

Gdzie będziesz mógł/mogła pracować

  • w start-upach, scale-upach, korporacjach, prowadząc własną firmę
  • w branży gamingowej – w dużych firmach i firmach typu indie
  • w firmach IT produkujących aplikacje
  • w branży marketingu i reklamy
  • w instytucjach edukacyjnych
image

Zastanawiasz się, czy to kierunek dla Ciebie?

Możesz uznać, że tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:

 

  • pasjonują Cię gry i chcesz nauczyć się je tworzyć
  • jesteś otwarty na nowości
  • interesujesz się nowymi technologiami, w szczególności ze świata gier
  • lubisz pracować w zespole
  • jesteś nastawiony na rozwój swojej wiedzy i umiejętności
  • masz umysł ścisły – chcesz zajmować się programowaniem gier
  • masz umysł humanistyczny – interesuje Cię projektowanie i grafika gier

Zobacz, jakie profile szkół średnich kończyli studenci tego kierunku:

 

  • Technikum | grafika i poligrafia cyfrowa
  • Technikum | mechatronika
  • Liceum | mat-fiz-ang
  • Liceum | humanistyczny
  • Liceum | teatralno-filmowy
  • Technikum | informatyka
  • Technikum | budownictwo
  • Liceum | mat-chem
  • Technikum | kryminologia i resocjalizacja
  • Liceum plastyczne
  • technikum | fotografia

Zrób quiz i sprawdź, który kierunek jest najbliższy Twoim predyspozycjom i zainteresowaniom.

ZRÓB QUIZ ZRÓB QUIZ
image

Poznaj Game Development
w Collegium Da Vinci oczami studentów i wykładowców
kochających tworzenie gier

Jak wygląda program studiów

Zdobądź najcenniejszą wiedzę - wiedzę o sobie

semestr 1-2

2 testy predyspozycji

Nawet jeśli teraz wciąż do końca nie wiesz, co dokładnie chcesz robić w przyszłości, podejmując studia w Collegium Da Vinci na dowolnym kierunku, ta wiedza przyjdzie do Ciebie sama. Zaczynając studia na naszej uczelni, już na pierwszym roku przejdziesz testy, które wskażą Ci Twoje naturalne predyspozycje i mocne strony. W badaniu Clifton StrengthsFinder®, znanym też jako Test Gallupa, dowiesz się, jakie masz wrodzone talenty, jaki jest Twój indywidualny potencjał i w których obszarach masz szansę osiągnąć ponadprzeciętne rezultaty.
Z kolei test Insightful Profiler™ zbada Twój potencjał rozwojowy, sprawdzi, co Cię motywuje, a co zniechęca do działania. Wskaże cechy wyróżniające Cię na tle innych i określi Twoje naturalne role w zespole. Wyposażony w taką wiedzę, będziesz mógł/mogła bardziej świadomie dokonywać kolejnych wyborów na edukacyjnej i zawodowej ścieżce.

Tutoring

semestr 1-2

41 godzin stacjonarnie i niestacjonarnie

Podczas pierwszego roku studiów będziesz uczestniczyć w zajęciach z Tutoringu. Zostaniesz otoczony opieką Tutora, czyli uczelnianego przewodnika. Jego zadaniem będzie wspieranie Cię w rozwoju – zawodowym, naukowym, osobistym i społecznym. Pod jego okiem rozpoczniesz pracę nad sobą – od określenia własnych potrzeb i zdefiniowania ważnych dla Ciebie wartości, przez wyznaczenie celów, po czuwanie nad ich realizacją.
Dzięki temu procesowi zbudujesz niezależność w podejmowaniu decyzji, zyskasz sprawczość w działaniach i wzmocnisz odpowiedzialność za swój rozwój. Podczas grupowych i indywidualnych zajęć z Tutoringu lepiej poznasz siebie, skupisz się na rozwijaniu swoich mocnych stron poprzez konkretne działania i zaplanujesz indywidualną ścieżkę kształcenia. Ta praca zaprocentuje w kolejnych latach.

Kompetencje przyszłości 

semestr 1-2

150 godzin stacjonarnie

90 godzin niestacjonarnie

To blok zajęć skupiony na nabywaniu umiejętności, które umożliwią Ci skuteczne podejmowanie decyzji i działanie w realiach zawodowych. Przygotuje Cię do podejmowania ról zawodowych w wybranym przez Ciebie obszarze. W jego trakcie rozwiniesz kluczowe kompetencje społeczne, poznawcze i emocjonalne, coraz bardziej pożądane na rynku pracy.

Jakie to kompetencje:

  • Kreatywność
  • Elastyczność
  • Współpraca w zespole
  • Krytyczne myślenie
  • Przedsiębiorczość
  • Mobilność zawodowa
  • Radzenie sobie ze stresem
image

Moduły kierunkowe

semestr 1-6

700 godzin stacjonarnie

420 godzin niestacjonarnie

Czyli inaczej mówiąc przedmioty must have. To zestaw zajęć obowiązkowych, w których uczestniczy każdy student danego kierunku. Układany we współpracy z biznesem, w oparciu o najnowsze standardy i trendy rynkowe. To programowa baza, która wyposaży Cię w najnowszą wiedzę i kluczowe umiejętności potrzebne w branży. Punkt wyjścia do ścieżki specjalizacyjnej i dalszego rozwoju.

 

Na tym kierunku są to:

  • Media gier
  • Grafika gier
  • Technologia informatyczna
  • Projektowanie gier
  • Efekty audio-wizualne w grach
  • Komunikowanie w mediach interaktywnych
  • Studio projektowania gier
  • Projektowanie doświadczeń AR/VR
  • Wprowadzenie do gier na urządzenia przenośne i sieciowe
  • Dyplomowy projekt zespołowy

Moduły do wyboru

semestr 3-6

500 godzin stacjonarnie

300 godzin niestacjonarnie

Innymi słowy, przedmioty wanna have. To pakiet przedmiotów, które wybierasz samodzielnie – według swoich potrzeb i zainteresowań. Robisz to dopiero od drugiego roku studiów. Indywidualnie decydujesz o aż 10 modułach, co daje w sumie aż kilkaset godzin dydaktycznych na zgłębianie wiedzy w interesujących Cię obszarach. Wyboru dokonujesz spośród dziesiątek zagadnień – zarówno w dyscyplinach związanych bezpośrednio z Twoim kierunkiem, jak i pozakierunkowych. To jak wybierzesz zdecyduje, w jakim kierunku ostatecznie się rozwiniesz.

Pamiętaj: w każdym roku akademickim lista dostępnych modułów jest nieco inna. Modyfikujemy ją dla naszych studentów, reagując na popularność wybieranych przez nich przedmiotów oraz zmieniające się trendy rynkowe.

 

Studenci tego kierunku

wybierali w poprzednich latach:

  • Projektowanie i programowanie w grach
  • Fabuła i narracja w grach
  • Projektowanie UX/UI
  • Programowanie gier zaawansowane
  • Grafika koncepcyjna

Praktyczne aspekty zawodu

semestr 2-6

960 godzin stacjonarnie i niestacjonarnie

Blok zajęć, podczas których zdobędziesz praktyczne umiejętności zawodowe, zgłębisz tajniki branży i poznasz rynkowe realia. W praktyce nie do przecenienia! Będziesz pracować na prawdziwych case studies z rynku wziętych – mierząc się z realnymi biznesowymi przypadkami. Zanurzysz się w codzienność branży, uczestnicząc w warsztatach, grach biznesowych i symulacjach. Zbudujesz portfolio zrealizowanych przez siebie projektów i przygotujesz się do wejścia na rynek pracy. Na koniec będziesz posiadać wszystkie niezbędne kompetencje i umiejętności, które pomogą Ci rozpocząć praktykę zawodową lub pracę w wybranej przez Ciebie firmie.

Zaprojektuj własne studia

Zastanawiasz się, ile specjalizacji jest na na tym kierunku? Można powiedzieć, że nieskończenie wiele! To dlatego, że nasze studia dają olbrzymią dowolność w układaniu własnej ścieżki edukacji. Studiując dany kierunek, możesz podążyć całkowicie indywidualną, zaprojektowaną przez samego/samą siebie drogą. O tym, w którym kierunku się rozwiniesz i jakie umiejętności zdobędziesz, zdecydujesz samodzielnie, dobierając aż 10 modułów dodatkowych spośród dziesiątek obszarów z listy modułów dostępnych w danym roku akademickim – zarówno kierunkowych, jak i pozakierunkowych. Co roku wybór modułów dodatkowych jest nieco inny – modyfikujemy go, kierując się zmieniającymi się trendami rynkowymi i potrzebami rynku pracy. To w sumie aż kilkaset godzin dydaktycznych w przedmiotach, które wskażesz. Sam/sama stajesz się projektantem/tką własnej edukacji.

Zobacz, jak to robili nasi studenci w ubiegłych latach

Pamiętaj, że to tylko przykłady. Swoją ścieżkę rozwoju projektujesz sam/sama, indywidualnie odbierając moduły dodatkowe do głównego kierunku z listy tych aktualnie dostępnych, a ta zostanie opublikowana dla Ciebie pod koniec drugiego semestru. Tylko od Ciebie zależy, na które przedmioty z listy się zdecydujesz, a więc jakie nowe umiejętności zdobędziesz i w których konkretnie obszarach.

Obszar projektowania gier
Obszar programowania gier
Obszar grafiki gier

Moduły wybrane przez studenta/studentkę

Projektowanie i programowanie w grach I

Projektowanie i programowanie w grach II

Warsztaty
portfolio I

Fabuła i narracja w grach

Projektowanie UX/UI

Wybierając dla siebie podobne moduły, nauczysz się:

  • projektować rozgrywki, poziomy i mechaniki w wybranym temacie, stylu i typie gry
  • opracowywać fabułę, narrację i doświadczenie gracza
  • projektować dialogi w grach
  • przygotowywać portfolio z projektami
  • projektować UX i UI

W przyszłości będziesz mógł/mogła pracować jako:

  • Projektant gier
  • Projektant poziomów w grach
  • Projektant mechanik w grach
  • Projektant fabuły
  • Projektant dialogów
  • Tester gier

Zarobki w branży

Projektant gier komputerowych

7 410 PLN

brutto

Level Designer

6 150 PLN

brutto

Tester gier

5 720 PLN

brutto

Źródło: jobted.pl | wynagrodzenia.pl | raportplacowy.pl | skilshot.pl | itwiz.pl | pracuj.pl

Moduły wybrane przez studenta/studentkę

Programowanie gier w Unity i C#

Programowanie gier w Unreal Engine

Programowanie gier zaawansowane

Warsztaty
portfolio I

Wybierając dla siebie podobne moduły, nauczysz się:

  • programować, optymalizować kod i rozwiązywać problemy
  • programować gry w silniku Unity z wykorzystaniem języka C#
  • programować gry w silniku gier Unreal Engine, używając języka C++ oraz systemu Blueprints
  • analizować rozwiązania programistyczne i projektowe
  • przygotowywać portfolio projektowe

W przyszłości będziesz mógł/mogła pracować jako:

  • Programista mechanik gier
  • Programista rozgrywki
  • Programista narzędzi
  • Programista sieci
  • Programista fizyki
  • Programista AI

Zarobki w branży

Programista C#

19 300 PLN

brutto

Unity Developer

18 587 PLN

brutto

Programista C++

17 000 PLN

brutto

Źródło: jobted.pl | wynagrodzenia.pl | raportplacowy.pl | skilshot.pl | itwiz.pl | pracuj.pl

Moduły wybrane przez studenta/studentkę

Grafika gier I

Grafika gier II

Warsztaty
portfolio I

Grafika koncepcyjna

Wybierając dla siebie podobne moduły, nauczysz się:

  • wykorzystywać specjalistyczne oprogramowanie do tworzenia grafiki 2D i 3D
  • wykorzystywać techniki modelowania 3D, teksturowania oraz integracji obiektów w wybranym silniku gier
  • projektować i tworzyć środowisko w wybranym silniku gier
  • projektować przestrzeń uwzględniając wymagania projektowe (Game Design), estetyczne oraz techniczno-optymalizacyjne
  • tworzyć efekty specjalne gier
  • budować swoje portfolio

W przyszłości będziesz mógł/mogła pracować jako:

  • Grafik 2D i 3D
  • Twórca świata (ang. Worldbuilder), scenarzysta gier
  • Grafik techniczny (ang. Technical Artist)
  • Specjalista UI
  • Specjalista efektów wizualnych (VFX)
  • Specjalista modelowania, teksturowania

Zarobki w branży

UI/UX Designer

8110 PLN

brutto

VFX Artist

8000 PLN

brutto

Grafik 3D

5760 PLN

brutto

Źródło: jobted.pl | wynagrodzenia.pl | raportplacowy.pl | skilshot.pl | itwiz.pl | pracuj.pl

Studiuj praktycznie najlepiej

WYKŁADOWCY-PRAKTYCY

Wiedzę zdobędziesz bezpośrednio od ekspertów - przedsiębiorców, praktyków branży, specjalistów w swoich zawodach.

PRACA PROJEKTOWA

Będziesz się uczyć, realizując zadania w formie projektów - także tych międzykierunkowych

CASE STUDIES

Poznasz realia branży, przyglądając się prawdziwym projektom, zrealizowanym z sukcesami na rynku.

Poznaj partnerów kierunku

Galeria prac

Marek Laufer
Marek Laufer
Twilight Village - Jakub Bursztyński | Kinga Dąbrowska | Nikita Pohutsa
Michał Sankowski
Michał Sankowski
Michał Sankowski
Jakub Bursztyński | Kinga Dąbrowska | Nikita Pohutsa
Jakub Bursztyński | Kinga Dąbrowska | Nikita Pohutsa
Twilight Village - Jakub Bursztyński | Kinga Dąbrowska | Nikita Pohutsa
Michał Sankowski

Co o kierunku mówią studenci

image

Edyta Janicka

Ambasadorka kierunku Game Development

 

Pasjonuje się grami od kiedy tylko pamiętam. Z początku tylko grałam i czerpałam z tego radość, ale z czasem moje dociekania sięgały coraz głębiej. Teraz nie chcę być już tylko konsumentką. Chciałabym tą samą radość i satysfakcję tworzyć i przekazywać nowym pokoleniom graczy. Wybrałam Collegium Da Vinci dlatego, że była to jedyna uczelnia wyższa w tej części Polski, która przekazuje praktyczną wiedzę o tworzeniu gier. Ważny był też dla mnie fakt, że w CDV Poznań wszystkie mniejszości są mile widziane, między innymi właśnie kobiety w branży IT.

PRZECZYTAJ WYWIAD PRZECZYTAJ WYWIAD

Poznaj wykładowców kierunku

dr Bartosz Mazurkiewicz

Wykładowca

dr Bartosz Mazurkiewicz

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińPrzez 10 lat pracowałem na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Prowadziłem kilkanaście przedmiotów związanych z marketingiem m.in. komunikacja w social media, kampanie reklamowe i strategie marketingowe. Jestem również współautorem podręcznika do marketingu „Marketing. Podręcznik akademicki” (2022) oraz autorem i współautorem artkułów i rozdziałów w monografiach naukowych.

rozwińOd strony praktycznej, od 6 lat jestem związany z inmarketing digital agency – obecne jako Head of Creation, odpowiadam za strategie komunikacji firm, strategie ich obecności w internecie oraz koncepcje kreatywne.

rozwińCiekawi mnie

rozwińZapalony gracz z ponad 30-letnim stażem, który gra we wszystko i na wszystkim. Ponadto fan nowinek technologicznych, polskiego hip-hopu, motoryzacji i dobrej książki sci-fi.

Michu Szczepański

Wykładowca

Michu Szczepański

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińGdyby to była gra wideo, to byłbym „easy mode”. Stawiam na miły wajbik, równość i dobrą komunikację. dyskusję, feedback i partnerską wymianę myśli aniżeli klasyczną wizję edukacji. Nie mam żadnych supermocy czy większych talentów, ale w życiu robiłem sporo rzeczy związanych z filmem, grami i marketingiem: Jestem absolwent Lubuskiej Szkoły Telewizji i Filmu (wydział scenariopisarstwa i reżyserii), Krakowskiej Szkoły Filmowej (wydział reżyserii filmowej), WSNHiD (licencjat z kulturoznawstwa), Uniwersytetu Adama Mickiewicza (magister z filmoznawstwa), CDV
(studia podyplomowe, produkcja filmowa) oraz wielu innych szkoleń, kursów, konkursów czy inicjatyw połączonych z tematyką kina, teatru, gier wideo, marketingu, filozofii, psychologii i kultury.

rozwińZawodowo bywałem kierownikiem sklepu spożywczego, kucharzem, zarządcą hotelu, pracownikiem „call center” czy bramkarzem w klubie. Współpracowałem również jako realizator zdjęć i reporter z kilkoma telewizjami regionalnymi. Jednakże ostatnią dekadę spędziłem głównie na byciu organizatorem kursów, montażystą wideo/audio, doradcą technologicznym i videograferem. Współpracowałem przy reklamach telewizyjnych, internetowych oraz projektach społeczno- regionalnych. Brałem udział w realizacji projektów fabularnych, teledysków i reportaży dokumentalnych. Jednakże, relacja z festynu czy wesele też mi się zdarzały. Wszystko uważam za po prostu fajne i kształcące. Udało mi się również zmontować i przygotować na sprzedaż setki godzin kursów/podcastów dla zewnętrznych agencji marketingowych oraz szkoleniowych. Nie wiem nawet kiedy tyle się tego nazbierało. I wiem co dodać. Takie rzeczy. Chyba mogę napisać, że jestem zajawkowiczem i moim celem jest „sprzedaż” tej zajawki każdemu kto będzie nią zainteresowany. Dlatego zacząłem pracę jako wykładowca na CDV. Tak po prostu.

rozwińCiekawi mnie

rozwińZawsze kultura, drugi człowiek i opowieści. Wierzę, że w tych elementach zawiera się wszystko. Forma jest nieistotna, ważna jest historia i kontekst.

rozwińJestem kinomanem, zapalonym graczem i pasjonatem nowych mediów. Uwielbiam YouTuba, Tik Toka i wszystkie zwierzątka. Wystawy, koncerty, festiwale i wydarzenia kulinarne to miejsca gdzie można mnie spotkać jak cziluję bombę.
Kiedyś byłem kucharzem i nadal uwielbiam przygody w kuchni. Najlepiej podczas słuchania podcastów czy z odcinkiem jakiegoś serialu/animca w tle. Lubię też slamy poetyckie, modę i masę muzyki. Od polskiego rapu (Żywy Trzmiel, zabierz mnie stąd na owadzich skrzydełkach swojej nawijki) po ciężki metal zespołów, których nazwy nie przeczytam, bo mają dziwną czcionkę. Od ponad 10 lat kolekcjonuję fizyczne kopie filmów i gier. Ogółem mogę kiedyś umrzeć zasypany przez płyty. To realne zagrożenie. Kocham szeroko rozumianą dziwność, przekraczanie granic, Cronenberga, Scooby Doo, Spider-Mana, found footage, wuxia, horrory, soulslajki, Godzillę, Devil may cry, Supernatural, wszystkie animacje, symulatory chodzenia, estetykę uszkodzeń. inkluzywość, skracanie dystansu i makaron w każdej postaci. No i śpiewanie jak nikt nie słyszy. Jakby ktoś słyszał to… to już nie wiem co. Coś strasznego.

Przemysław Matejko

Wykładowca

Przemysław Matejko

Wykładowca

O mnie

Absolwent Akademii Sztuk Pięknych w poznaniu na wydziale Grafiki. od 2004 roku prowadzi szkolenia z grafiki 3D i animacji dla przedsiębiorstw z branży grafiki, architektury, reklamy, wystawiennictwa. Wykładowca Akademicki w dziedzinie projektowania graficznego, oprogramowania 2D/3D, animacji i postprodukcji.

Ciekawi mnie

rozwińPasjonuje się wszystkim co jest związane z grafiką 3D. Jest kolekcjonerem filmów i literatury związanej z produkcją filmową i tworzeniem efektów specjalnych.

rozwińPoza nauką ciekawi go fizyką teoretyczna, filozofia i religioznawstwo.

Łukasz Szałankiewicz

Wykładowca

Łukasz Szałankiewicz

Wykładowca

O mnie

rozwińŁukasz Szałankiewicz to Audio Lead oraz wykładowca na kierunku Game Development w poznańskim Collegium Da Vinci, którego zainteresowania skupiają się wokół zagadnień związanych z audio w mediach interaktywnych.

rozwińJego dorobek artystyczny, obejmujący wiele interaktywnych instalacji i wystąpień audiowizualnych, cieszy się uznaniem w świecie międzynarodowym. Jako aktywista i kurator nowych mediów angażuje się w wiele projektów z tej dziedziny.

rozwińŁukasz Szałankiewicz jest także doświadczonym specjalistą , który współpracował z wieloma instytucjami i centrami sztuki na całym świecie. W latach 2016-2017 pracował jako ekspert w Instytucie Kultury Polskiej w Nowym Jorku, gdzie szczególnie zwracał uwagę na promocję gier komputerowych oraz mediów interaktywnych.

rozwińJest również jednym z założycieli „Komitetu Społecznego Polskiej Demosceny”, co przyczyniło się do wpisania demosceny na krajową listę niematerialnego dziedzictwa UNESCO w grudniu 2021 jako pierwszej polskiej kultury cyfrowej. Wspiera także międzynarodową inicjatywę Art of Coding, której zadaniem jest ustanowienie demosceny na liście globalnego niematerialnego dziedzictwa.

rozwińOd 2023 roku ambasador marki Zylia ( rejestrowanie dźwięku wolumetrycznego i w pełni nawigowalnego dla rzeczywistości wirtualnej i rozszerzonej )

Ciekawi mnie

rozwińJego zainteresowania obejmują także pierwsze społeczności cyfrowe, historię gier video oraz archeologię mediów.

Maciej Stróżniak

Wykładowca

Maciej Stróżniak

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińJestem sound designerem, kompozytorem, jak i wykładowcą specjalizującym się w tworzeniu muzyki oraz udźwiękowień do gier video. Poza współtworzeniem projektów komercyjnych zajmuję się też komponowaniem i produkcją własnych utworów muzycznych.

rozwińCiekawi mnie

rozwińMuzyka, kompozycja, gitara, sound design, studyjna produkcja dźwięku, programowanie, gry video, gry planszowe

dr Marcin Pigulak

Wykładowca

dr Marcin Pigulak

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińDoktor nauk humanistycznych w dyscyplinie nauk o sztuce. Historyk, filmoznawca, badacz gier cyfrowych. Adiunkt w Instytucie Filmu, Mediów i Sztuk Audiowizualnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Do moich zainteresowań badawczych należą: historia filmu i gier cyfrowych, audiowizualne oraz cyfrowe przejawy kultury historycznej, historiozofia w kinematografii, tematyka historyczna w grach wideo, a także sposoby konstruowania dyskursu dotyczącego pamięci zbiorowej.

rozwińIstotne miejsce w mojej aktywności zawodowej zajmuje również działalność na polu edukacji medialnej i popularyzacji wiedzy. Jako autor materiałów edukacyjnych i konsultant naukowy współpracowałem m.in. z Galapagos Films, Zespołem Edukacji Sieci Kin Multikino i Cinema 3D, Filmoteką Narodową – Instytutem Audiowizualnym, Ferment Kolektiv, portalem Film w Szkole, Zespołem Edukatorów Filmowych (ZEF), Siecią Małych Kin Społecznościowych „Kino za Rogiem” oraz 11 bit studios (program „Gry w edukacji”).

rozwińCiekawi mnie

rozwińPoznawanie japońskich gier cyfrowych, kina Europy Środkowej i Wschodniej, literatury science ficion (każdej możliwej) oraz kuchni koreańskiej.

dr Joanna Pigulak

Wykładowczyni

dr Joanna Pigulak

Wykładowczyni

rozwińO mnie

rozwińBadaczka gier wideo, współtwórczyni kierunku groznawstwo na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, autorka książki Gra w film. Z zagadnień relacji między filmem i grami wideo (Kraków 2022). Zajmuje się zagadnieniami związanymi z immersją użytkownika, audiowizualnymi strukturami gier cyfrowych oraz projektowaniem inkluzywnym. Obecnie realizuje projekt badawczy finansowany przez Narodowe Centrum Nauki dotyczący opcji dostępności gier dla osób z niepełnosprawnością słuchu.

rozwińCiekawi mnie

rozwińKino francuskie, ogrodnictwo i fitness

rozwińO mnie

rozwińTworzę gry, zarządzam zespołami i kieruję biznesową warstwą projektów. Tworzę głównie: gry mobilne oraz gry indie, ale nie tylko.

rozwińZ naszą uczelnią jestem związana od 2018 roku i mimo upływu czasu nie brakuje mi energii do działania.

rozwińCiekawi mnie

rozwińOprócz samego tworzenia gier i analizowania mechaniki interesują mnie także zależności i zjawiska rozwojowe – dlatego zawsze jestem na bieżąco z tym, co najlepiej mobilizuje uczniów do działania i jakie podejście do nauki zastosować.

rozwińOrganizowanie wszelkiego rodzaju wydarzeń sprawia mi przyjemność, dlatego co roku organizujemy nasz autorski gamejam – MageJam, turnieje gier, spotkania branżowe oraz szkolenia/warsztaty.

Krzysztof Maliński

Wykładowca

Krzysztof Maliński

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent Collegium Da Vinci z ponad 6-letnim doświadczeniem w programowaniu. Dziś twórca gier, który swoją karierę w zaczynał od aplikacji mobilnych i stron internetowych. Na co dzień pełni rolę Team Leadera i Lead Unity Developera w firmie Play2Chill S.A. W swoim dorobku posiada wiele projektów prywatnych i komercyjnych projekty na komputery osobiste czy konsolę Nintendo Switch. Największe projekty w których brał udział to: „Motorcycle Mechanic Simulator 2021” i „Aztecs: The Last Sun” czy „Pocket Pool”.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPasjonują mnie gry i muzyka. Poza programowaniem rozwijam pasje związane z muzyką. Zajmuję się komponowaniem muzyki do gier i jej implementacją w silnikach. Po godzinach uczęszczam na studia magisterskie „Composition and Orchestration for Video Games” na University of Chichester w Anglii.

Piotr Maciantowicz

Wykładowca

Piotr Maciantowicz

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent Filozofii na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Filmoznawca, animator i edukator z pasji. Promotor muzyczny, programer, prelegent, konferansjer, dj, producent wydarzeń kulturalnych, ojciec, animator kultury, gracz. Współpracuje z festiwalami filmowymi takimi jak Animator, Ale Kino!. Juror na festiwalach filmowych w Gdyni i Coimbrze. Twórca podcastu Kulturalnie o Grach, w której prześwietla kulturę gier w różnych aspektach. Kurator sekcji Animacja Interakcja – Gry Wideo na Międzynarodowym Festiwalu Filmów Animowanych Animator. Specjalista ds. marketingu w CDV.

rozwińCiekawi mnie

rozwińŚwiat! W przeróżnych kontekstach. W szczególności Szeroko pojęta kultura i jej wpływ na społeczeństwo. Od kultury wysokiej do popkultury z naciskiem na tą drugą. Historia i polityka międzynarodowa. W wolnych chwili gierki, giereczki. Certified Nerd

rozwińO mnie

rozwińOd ponad 10 lat zajmuję się zawodowo produkcją i realizacją animacji oraz filmów reklamowych. Na co dzień łączę filmową działalność komercyjną z kreatywnym kreowaniem kultury na wielu jej płaszczyznach. Realizując animacje współpracowałem z Sony Music Polska (seria piosenek dla dzieci Jarzynki i Przyjaciele); z Teatrem Nowym (animacje do spektakli „Hamlet” oraz „Krzycz! Byle ciszej”) animowałem krótkometrażowy film Jaś Lis. Zrealizowałem ponad 20 teledysków m.in. dla Macieja Maleńczuka, Stanisławy Celińskiej. Ukończyłem kulturoznawstwo dokładnie w tych samych murach, w których mam przyjemność teraz uczyć.

rozwińCiekawi mnie

rozwińWykorzystanie artystycznych technik, narzędzi i sposobów komunikacji w komercyjnych i biznesowych realizacjach.

Piotr Koźniewski

Wykładowca

Piotr Koźniewski

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińZ wykształcenia jestem chemikiem, który realizuje  dziedziczną i chroniczną kreatywność oraz tendencję poszukiwania rozwiązań bardziej optymalnych, przestrzennych, w dziedzinach Augmented i Virtual Reality.

rozwińOd 2010 roku zajmuję się tworzeniem użytkowych i edukacyjnych aplikacji 3D, a w nich – nowych modeli interakcji dla urządzeń i wirtualnych środowisk 3D, zwłaszcza, ale nie wyłącznie, mobilnych, rzeczywistości rozszerzonej – sam nazywam sibie wizjonerem, marzycielem.

rozwińPracując z zespołem programistów i grafików posługuję się na co dzień zagadnieniami z zakresu użyteczności zaawansowanych technologii wirtualnych jak i idei ich zastosowań – korzyści i nowych horyzontów.

rozwińJestem projektantem i wdrożeniowcem narzędzi VR – tworzyłem aplikacje na każdą z platform, na których VR jest dostępny – od smartfonów w kartonowych goglach, przez edukacyjne aplikacje eksploracyjne na OculusGO, do zaawansowanych konfiguratorów katalogu produktów wystroju wnętrz dla branży meblarskiej na PCVR.

rozwińTworzyłem koncepcje opowiadania o przestrzeni, funkcji i historii – wdrożone poprzez WebVR, m.in dla marek  Daimler, VW, Enea, Sejm RP.

rozwińByłem producentem generalnym dla dwóch projektów zaawansowanych gier na Oculus Quest 2.

rozwińObecnie prowadzę autorskie laboratorium VRysunek, gdzie uczę rysowania przestrzennego w VR w aplikacji Gravity Sketch na największym wydziale malarskim w Polsce, na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu.

rozwińNa CDV będę uczył patrzenia na VR jako na dziedzinę sztuki, techniki i kreatywności poprzez jej składowe, mechaniki i doświadczenia.

rozwińCiekawi mnie

rozwińObecnie pasjonuje się rosnącą dziedziną Spatial Computing, interfejsami naturalnymi i autostereoskopią

Jarosław Kowalczyk

Wykładowca

Jarosław Kowalczyk

Wykładowca

O mnie

rozwińDyrektor artystyczny z wieloletnim stażem w branży gier komputerowych w Stanach Zjednoczonych. Pracował między innymi nad światowymi hitami gier: Medal of Honor i Call of Duty. Wykładał i prowadził wydział Game Art and Design w Art Institute w Los Angeles. Jego najlepsi studenci pracują obecnie w najbardziej renomowanych firmach gier komputerowych takich jak Bilzzard, Infinity Ward, Treyarch oraz Electronic Arts. Obecnie jest wykładowcą i opiekunem specjalizacji gier na wydziale Informatyki w Collegium Da Vinci oraz wykładowcą na wydziale Communication Design w School of Form w Poznaniu.

Ciekawi mnie

rozwińJego doświadczenie i zainteresowania obejmują szeroki zakres produkcji gier, a w szczególności sztuka graficzna do gier, organizacja pracy zespołowej oraz systemy produkcyjne.

Damian Klabuhn

Wykładowca

Damian Klabuhn

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent projektowania gier na Collegium Da Vinci. W branży tworzenia gier od 2019. Zdobył doświadczenie przy VR w Gamedust, grach mobilnych w Ten Square Games, oraz przy grach indie premium na PC i konsole w Play2Chill. Obecnie lead game designer oraz co-lead dużego projektu. Wykładowca od początku 2023 roku.

rozwińCiekawi mnie

rozwińSwoje największe zainteresowanie realizuje zawodowo. Traktuje game design jak dyscyplinę, którą trzeba cały czas ćwiczyć i rozwijać. Uwielbia gry RPG, te komputerowe jak i na papierze. Poza grami fan snowboardu, motoryzacji, ciepłych krajów i ramenu.

Kinga Dąbrowska

Wykładowczyni

Kinga Dąbrowska

Wykładowczyni

rozwińO mnie

rozwińJestem absolwentką uczelni Collegium Da Vinci. Od 3 lat rozwijam się pracując jako grafik 3D przy projektach gier komputerowych/mobilnych/konsolowych. Dwukrotnie brałam udział w inicjatywie „Turniej Trójgamiczny”, gdzie jako mentor uczyłam podstaw modelowania w Blenderze oraz organizacji pracy  graficznej w projektach.Głównie zajmuję się tworzeniem modeli otoczenia ( Environmental Artist) m.in. przy użyciu takich programów jak Blender, Photoshop i Substance 3D Painter. Mam doświadczenie w tworzeniu grafiki na urządzenia mobilne, konsole – Nintendo Switch oraz PC. Aktualnie pracuję w firmie Play 2 Chill przy projekcie „Aztecs: The Last Sun”.

rozwińCiekawi mnie

rozwińGry komputerowe, nowe rozwiązania w grafice 3D tj. optymalizacja

Krzysztof Baranowski

Wykładowca

Krzysztof Baranowski

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińZawodowo zajmuje się strategią w marketingu ale to moja pasja zaprowadziła mnie na uczelnię. Nie tylko gram w gry planszowe i fabularne ale również tworzę gry, recenzuję i aktywizuje społeczności graczy.

rozwińCiekawi mnie

rozwińTrendy w technologii, futurologia, fantastyka a zwłaszcza teorie spiskowe.

Ile kosztują studia na tym kierunku

Opłaty i czesne

studia stacjonarne i niestacjonarne

Opłata wpisowa

Przy zapisie do 13 lipca:

0 PLN

Przy zapisie od 14 lipca:

85 PLN

Czesne za rok
(czesne do 13 lipca)

Płatne w 12 ratach

12 x 975 PLN

925 PLN

Płatne w 2 ratach

2 x 5 850 PLN

5 550 PLN

Płatne w 1 racie

1 x 11 700 PLN

11 100 PLN

Zniżki dla absolwentów

CDV i WSNHiD

Wpisowe:

0 PLN

Czesne:

zwolnienie z jednej z 12 rat

925 PLN

image
Pobierz regulamin Pobierz regulamin

Stypendia, zniżki
i finansowe formy wsparcia

Jak możesz obniżyć opłaty za studia?

Jak zapisać się na studia

1

Zarejestruj się

Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

 

Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

 

2

Uzupełnij dane

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata, podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • numer PESEL,
  • świadectwo maturalne (jeśli nie posiadasz jeszcze świadectwa maturalnego, zaznacz checkbox “Nie posiadam jeszcze świadectwa maturalnego” i przejdź dalej),
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą).

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata, podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • numer PESEL,
  • świadectwo maturalne (jeśli nie posiadasz jeszcze świadectwa maturalnego, zaznacz checkbox “Nie posiadam jeszcze świadectwa maturalnego” i przejdź dalej),
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą).
3

Dokonaj opłaty wpisowej

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.

4

Podpisz dokumenty online

Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail.

 

Jeśli jesteś niepełnoletni_a, umowę podpiszesz razem z rodzicem w sposób tradycyjny, w biurze rekrutacji. Możesz ją również przesłać na nasz adres. Skontaktuj się z nami – wytłumaczymy, jak to zrobić.

Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail.

 

Jeśli jesteś niepełnoletni_a, umowę podpiszesz razem z rodzicem w sposób tradycyjny, w biurze rekrutacji. Możesz ją również przesłać na nasz adres. Skontaktuj się z nami – wytłumaczymy, jak to zrobić.

5

Przygotuj prezentację i weź udział w rozmowie kwalifikacyjnej

Rozmowa kwalifikacyjna z prezentacją cyfrową odbędzie się w dniach 19 – 25 lipca 2024 r., w budynku Collegium Da Vinci, w godz. 9:00 – 19:00 (zaproszenie na rozmowę ze wskazaną datą i godziną otrzymasz mailowo 17 lipca).  Aby wziąć udział w rozmowie kwalifikacyjnej, utwórz konto kandydata, podpisz dokumenty online, załącz w koncie kandydata plik z prezentacją cyfrową i oświadczenie o autorstwie prac (kliknij, aby pobrać) oraz dostarcz świadectwo maturalne wraz z ankietą osobową do biura rekrutacji do 13 lipca, do godziny 14:00.

 

Prezentacja powinna odpowiadać na pytania z listy (kliknij, aby pobrać – w pliku znajdziesz również przydatne informacje na temat rozmowy kwalifikacyjnej i prezentacji). Plik z prezentacją zatytułuj nazwiskiem i imieniem, a prezentację możesz wykonać w dowolnym narzędziu (np. Canva, PowerPoint).

Rozmowa kwalifikacyjna polega na przedstawieniu prezentacji oraz dyskusji, mającej na celu poznanie Twoich motywacji i inspiracji. Na rozmowę kwalifikacyjną zabierz dowód tożsamości ze zdjęciem. Ogłoszenie wyników nastąpi do 26 lipca włącznie.

Rozmowa kwalifikacyjna z prezentacją cyfrową odbędzie się w dniach 19 – 25 lipca 2024 r., w budynku Collegium Da Vinci, w godz. 9:00 – 19:00 (zaproszenie na rozmowę ze wskazaną datą i godziną otrzymasz mailowo 17 lipca).  Aby wziąć udział w rozmowie kwalifikacyjnej, utwórz konto kandydata, podpisz dokumenty online, załącz w koncie kandydata plik z prezentacją cyfrową i oświadczenie o autorstwie prac (kliknij, aby pobrać) oraz dostarcz świadectwo maturalne wraz z ankietą osobową do biura rekrutacji do 13 lipca, do godziny 14:00.

 

Prezentacja powinna odpowiadać na pytania z listy (kliknij, aby pobrać – w pliku znajdziesz również przydatne informacje na temat rozmowy kwalifikacyjnej i prezentacji). Plik z prezentacją zatytułuj nazwiskiem i imieniem, a prezentację możesz wykonać w dowolnym narzędziu (np. Canva, PowerPoint).

Rozmowa kwalifikacyjna polega na przedstawieniu prezentacji oraz dyskusji, mającej na celu poznanie Twoich motywacji i inspiracji. Na rozmowę kwalifikacyjną zabierz dowód tożsamości ze zdjęciem. Ogłoszenie wyników nastąpi do 26 lipca włącznie.

Witaj w gronie studentów!

Po pozytywnej decyzji komisji kwalifikacyjnej, Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”.

Oznacza to, że dostałeś_aś się na studia.
Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

 

Wszelkie informacje dotyczące studiowania znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp w drugiej połowie września.

Po pozytywnej decyzji komisji kwalifikacyjnej, Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”.

Oznacza to, że dostałeś_aś się na studia.
Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

 

Wszelkie informacje dotyczące studiowania znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp w drugiej połowie września.

Umów się na prywatną wycieczkę po uczelni

Jesteś ciekaw, jak wygląda Collegium Da Vinci od środka? Chciałbyś przespacerować się korytarzami uczelni i podpatrzeć studenckie życie, a przy okazji dowiedzieć się wszystkiego o naszych studiach? Nic prostszego! Umów się na prywatne spotkanie z Aniołem Collegium Da Vinci.

 

Opiekunka Studentek i Studentów 1-go Roku oprowadzi Cię po budynku, opowie, jak wyglądają studia i odpowie na każde Twoje pytanie. Możesz przyjść sam, zabrać paczkę przyjaciół lub zaprosić rodziców. Karolina będzie czekała na Ciebie przed portiernią, czyli po prawej stronie od głównego wejścia na uczelnię.

image

Anioł Collegium Da Vinci

Karolina Bobko

e-mail: aniol@cdv.pl

tel.: +48 697 690 588

Chcesz się umówić na wycieczkę po Collegium Da Vinci? 

Wypełnij krótki formularz i wybierz termin spotkania.

Umów się z aniołem Umów się z aniołem

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z nami!

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, wyjaśnimy, doradzimy. Możesz zadzwonić do nas, napisać wiadomość mailową, zadać pytanie na grupie na facebooku, a nawet umówić się na prywatną wideorozmowę. Jeśli masz ochotę, zapraszamy także osobiście do naszego Biura Rekrutacji.

image

Weronika Nowak

Specjalista ds. rekrutacji
na studia I stopnia

e-mail: rekrutacja@cdv.pl

tel.: +48 697 690 034

tel.: +48  667 520 739

UMÓW WIDEOROZMOWĘ UMÓW WIDEOROZMOWĘ

Biuro Rekrutacji

ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań Pokój R005, piętro 0 Rotunda

Godziny otwarcia:

poniedziałek - piątek: 8.30-15.30

sobota - niedziela: nieczynne