Zarządzanie w IT | Collegium Da Vinci Poznań

Zarządzanie w IT

I stopień

poziom studiów

licencjat

uzyskany tytuł

polski

język wykładowy

3 lata

czas trwania

2332 stacjonarne
1702 niestacjonarne

liczba godzin

stacjonarny
niestacjonarny

tryb studiów

6

liczba semestrów

Zapisz się Zapisz się
Jakub Fiebig
Student zarządzania w IT
image

Poznaj kierunek

Zarządzanie w IT to interdyscyplinarny kierunek na styku zarządzania i IT. Rozwija kompetencje niezbędne w prowadzeniu projektów i rozwoju produktów w sektorze IT: biznesowe, społeczne, komunikacyjne, analityczne i techniczne. Wdraża w specyfikę pracy w branży IT. Ułatwia wejście do niej osobom nietechnicznym. Pokazuje szerszą perspektywę biznesową dla rozwoju produktów cyfrowych i prowadzenia projektów z nimi związanych. Wyposaża w kompetencje z zakresu koordynacji projektów, ale też szersze kompetencje, które dotyczą rynkowej pozycji produktu. Rozwija umiejętność komunikacji między rynkiem a zespołem developerów i zespołem developerów a kierownikiem produktu.

Czego się nauczysz

  • stosować w praktyce najnowsze techniki i metody zarządzania wykorzystywane w branży IT
  • wykorzystywać narzędzia do analizy danych oraz narzędzia informatyczne w procesie zarządzania
  • zapewniać komunikację między klientem, zespołem programistów i kierownikiem produktu
  • ustalać priorytety zadań projektowych
  • szacować czas i budżet i zarządzać ryzykiem w projekcie
  • tworzyć założenia i wymagania projektowe
  • rozwiązywać problemy
  • negocjować i egzekwować
  • motywować i integrować zespół
  • monitorować realizację założeń i celów
  • raportować postępy
image

Gdzie będziesz mógł/mogła pracować

  • w start-upach, scale-upach, korporacjach, prowadząc własną firmę
  • w software house’ach
  • full-stackowych firmach usługowych
  • firmach rozwijających produkty cyfrowe
  • firmach konsultingowych
  • firmach badawczych
  • w dowolnej branży jako lider projektów lub menedżer rozwoju produktu
image

Zastanawiasz się, czy to kierunek dla Ciebie?

Możesz uznać, że tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:

 

  • jesteś rzeczowy, zorganizowany i dociekliwy
  • dobrze się komunikujesz
  • lubisz pracować zespołowo
  • jesteś typem organizatora
  • interesujesz się nowymi technologiami
  • rozumiesz choćby podstawy programowania
  • chcesz się związać z branżą IT, ale nie jesteś typem technicznym i programowanie nie jest dla Ciebie

Zobacz, jakie profile szkół średnich kończyli studenci tego kierunku:

 

  • Technikum informatyczne | mat-info
  • Liceum | humanistyczno-prawny
  • Liceum | dziennikarsko-prawniczy
  • Liceum | Design Thinking
  • Liceum | mat-fiz-inf-ang
  • Liceum | mat-fiz-inf
  • Liceum | mat-geo
  • Technikum | organizacja reklamy

Zrób quiz i sprawdź, który kierunek jest najbliższy Twoim predyspozycjom i zainteresowaniom.

ZRÓB QUIZ ZRÓB QUIZ
image

Nie musisz umieć programować, żeby być managerem w IT.

Powinieneś oczywiście znać się na kwestiach technicznych, by lepiej porozumiewać się z zespołem developerskim i rozumieć, nad czym pracuje Twój team. Równie istotne w tym zawodzie są jednak kompetencje biznesowe, analityczne i komunikacyjne.

Co to jest zarządzanie w IT i co robi IT Project Manager?

 

Opowiadają eksperci z Netguru

Jak wygląda program studiów

Zdobądź najcenniejszą wiedzę - wiedzę o sobie

semestr 1-2

2 testy predyspozycji

Nawet jeśli teraz wciąż do końca nie wiesz, co dokładnie chcesz robić w przyszłości, podejmując studia w Collegium Da Vinci na dowolnym kierunku, ta wiedza przyjdzie do Ciebie sama. Zaczynając studia na naszej uczelni, już na pierwszym roku przejdziesz testy, które wskażą Ci Twoje naturalne predyspozycje i mocne strony. W badaniu Clifton StrengthsFinder®, znanym też jako Test Gallupa, dowiesz się, jakie masz wrodzone talenty, jaki jest Twój indywidualny potencjał i w których obszarach masz szansę osiągnąć ponadprzeciętne rezultaty.
Z kolei test Insightful Profiler™ zbada Twój potencjał rozwojowy, sprawdzi, co Cię motywuje, a co zniechęca do działania. Wskaże cechy wyróżniające Cię na tle innych i określi Twoje naturalne role w zespole. Wyposażony w taką wiedzę, będziesz mógł/mogła bardziej świadomie dokonywać kolejnych wyborów na edukacyjnej i zawodowej ścieżce.

Tutoring

semestr 1-2

41 godzin stacjonarnie i niestacjonarnie

Podczas pierwszego roku studiów będziesz uczestniczyć w zajęciach z Tutoringu. Zostaniesz otoczony opieką Tutora, czyli uczelnianego przewodnika. Jego zadaniem będzie wspieranie Cię w rozwoju – zawodowym, naukowym, osobistym i społecznym. Pod jego okiem rozpoczniesz pracę nad sobą – od określenia własnych potrzeb i zdefiniowania ważnych dla Ciebie wartości, przez wyznaczenie celów, po czuwanie nad ich realizacją.
Dzięki temu procesowi zbudujesz niezależność w podejmowaniu decyzji, zyskasz sprawczość w działaniach i wzmocnisz odpowiedzialność za swój rozwój. Podczas grupowych i indywidualnych zajęć z Tutoringu lepiej poznasz siebie, skupisz się na rozwijaniu swoich mocnych stron poprzez konkretne działania i zaplanujesz indywidualną ścieżkę kształcenia. Ta praca zaprocentuje w kolejnych latach.

Kompetencje przyszłości 

semestr 1-2

150 godzin stacjonarnie

90 godzin niestacjonarnie

To blok zajęć skupiony na nabywaniu umiejętności, które umożliwią Ci skuteczne podejmowanie decyzji i działanie w realiach zawodowych. Przygotuje Cię do podejmowania ról zawodowych w wybranym przez Ciebie obszarze. W jego trakcie rozwiniesz kluczowe kompetencje społeczne, poznawcze i emocjonalne, coraz bardziej pożądane na rynku pracy.

Jakie to kompetencje:

  • Kreatywność
  • Elastyczność
  • Współpraca w zespole
  • Krytyczne myślenie
  • Przedsiębiorczość
  • Mobilność zawodowa
  • Kreatywność
  • Radzenie sobie ze stresem
image

Moduły kierunkowe

semestr 1-5

655 godzin stacjonarnie

415 godzin niestacjonarnie

Czyli inaczej mówiąc przedmioty must have. To zestaw zajęć obowiązkowych, w których uczestniczy każdy student danego kierunku. Układany we współpracy z biznesem, w oparciu o najnowsze standardy i trendy rynkowe. To programowa baza, która wyposaży Cię w najnowszą wiedzę i kluczowe umiejętności potrzebne w branży. Punkt wyjścia do ścieżki specjalizacyjnej i dalszego rozwoju.

 

Na tym kierunku są to:

  • Podstawy zarządzania
  • Nowoczesne zarządzanie organizacją
  • Technologie informacyjne w zarządzaniu
  • Ekonomia i zarządzanie
  • Zagrożenia bezpieczeństwa
  • Podstawowe narzędzia wsparcia procesu zarządzania
  • Programowanie
  • Podstawy inżynierii oprogramowania
  • Metody zarządzania projektami
  • Praktyczne metody zarządzania projektami
  • Zaawansowane narzędzia komunikacji w zarządzaniu

Moduły do wyboru

semestr 3-6

500 godzin stacjonarnie

300 godzin niestacjonarnie

Innymi słowy, przedmioty wanna have. To pakiet przedmiotów, które wybierasz samodzielnie – według swoich potrzeb i zainteresowań. Robisz to dopiero od drugiego roku studiów. Indywidualnie decydujesz o aż 10 modułach, co daje w sumie aż kilkaset godzin dydaktycznych na zgłębianie wiedzy w interesujących Cię obszarach. Wyboru dokonujesz spośród dziesiątek zagadnień – zarówno w dyscyplinach związanych bezpośrednio z Twoim kierunkiem, jak i pozakierunkowych. To jak wybierzesz zdecyduje, w jakim kierunku ostatecznie się rozwiniesz.

 

Studenci tego kierunku

wybierali na przykład:

Programowanie w analizie danych

Projektowanie systemów zarządzania

Podstawy psychologii i komunikacji interpersonalnej

Infrastruktura w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Systemy bezpieczeństwa it w organizacjach

Praktyczne aspekty funkcjonowania zaawansowanych systemów informatycznych

Praktyczne aspekty zawodu

semestr 3-6

746 godzin stacjonarnie i niestacjonarnie

Blok zajęć, podczas których zdobędziesz praktyczne umiejętności zawodowe, zgłębisz tajniki branży i poznasz rynkowe realia. W praktyce nie do przecenienia! Będziesz pracować na prawdziwych case studies z rynku wziętych – mierząc się z realnymi biznesowymi przypadkami. Zanurzysz się w codzienność branży, uczestnicząc w warsztatach, grach biznesowych i symulacjach. Zbudujesz portfolio zrealizowanych przez siebie projektów i przygotujesz się do wejścia na rynek pracy. Na koniec będziesz mógł/mogła odbyć praktykę zawodową w wybranej przez siebie firmie

Jakie ścieżki kształcenia masz do wyboru

Zastanawiasz się, ile specjalizacji jest na na tym kierunku? Można powiedzieć, że nieskończenie wiele!
To dlatego, że nasze studia dają olbrzymią dowolność w układaniu własnej ścieżki kształcenia. Studiując dany kierunek, możesz podążyć całkowicie indywidualną, zaprojektowaną przez samego siebie drogą. O tym, w którym kierunku się rozwiniesz, zdecydujesz samodzielnie, dobierając aż 10 modułów dodatkowych spośród dziesiątek obszarów – także tych pozakierunkowych. To w sumie aż kilkaset godzin dydaktycznych w przedmiotach, które sam wskażesz. Sam stajesz się projektantem własnej edukacji.

Poznaj popularne ścieżki

Zobacz, jakie ścieżki projektowali dla siebie nasi studenci. Pamiętaj, że to tylko przykłady. Swoją ścieżkę rozwoju projektujesz sam/sama, indywidualnie odbierając moduły dodatkowe do głównego kierunku. Tylko od Ciebie zależy, które przedmioty się w niej znajdą i w jakich obszarach zdobędziesz wiedzę.

IT Project Manager
Product Manager w IT

Projektując dla siebie
podobną ścieżkę, nauczysz się:

  • planować, organizować i zarządzać realizacją projektu w IT
  • realizować zakładane w projekcie cele na czas i w ramach założonego budżetu
  • koordynować prace między zespołem developerskim a zespołem projektowym
  • stosować w praktyce koncepcje zarządzania takie jak zasady reengineeringu, Lean Management, benchmarking, outsourcing, czy zarządzanie wiedzą
  • skutecznie się komunikować
  • automatyzować czynności związane z zarządzaniem projektami
  • priorytetyzować, ustalać cele, zarządzać czasem, planować, delegować zadania i radzić sobie ze stresem
  • zarządzać bezpieczeństwem zasobów informacji w firmie

W przyszłości będziesz
mógł/mogła pracować jako:

  • IT Project Manager
  • Project Manager
  • Project Coordinator
  • Agile Project Manager

Projektując dla siebie
podobną ścieżkę, nauczysz się:

  • zarządzać produktem przez cały cykl życia jego życia: od koncepcji, przez wytworzenie, wprowadzenie na rynek, rozwój, po monetyzację produktu
  • badać otoczenie rynkowe, dokonywać analiz potrzeb użytkowników i podmiotów zewnętrznych
  • określać wizję, sporządzać strategię i plan działania dla produktów cyfrowych
  • opracowywać uzasadnienia biznesowe dla produktu
  • analizować parametry, aby ulepszać procesy biznesowe
  • prowadzić komunikację między zespołem developerów a rynkiem oraz interesariuszami

W przyszłości będziesz
mógł/mogła pracować jako:

  • IT Product Manager
  • IT Product Development Manager
  • Product Manager
  • IT Delivery Product Manager
  • IT Product Owner
  • IT Product Consultant

Proponowane moduły

Time management skills

Workflow management

Skuteczność
w biznesie

Metody i koncepcje zarządzania

Systemy bezpieczeństwa IT w organizacjach

Praktyczne aspekty funkcjonowania zaawansowanych systemów informatycznych

Zaawansowane systemy informatyczne wspierające zarządzanie
w organizacji

Programowanie
w analizie danych

Negocjacje
i strategie sprzedaży koncepcji kreatywnych

Elementy strategii marketingowych

Zarobki w branży

Kierownik Projektów IT

15 500 PLN

brutto

Analityk systemowy

8000 PLN

brutto

Konsultant IT

7500 PLN

brutto

Kierownik Projektów IT

15 500 PLN

brutto

Analityk systemowy

8000 PLN

brutto

Konsultant IT

7500 PLN

brutto

Źródło: pracuj.pl

Studiuj praktycznie najlepiej

WYKŁADOWCY-PRAKTYCY

Wiedzę zdobędziesz bezpośrednio od ekspertów - przedsiębiorców, praktyków branży, specjalistów w swoich zawodach.

PRACA PROJEKTOWA

Będziesz się uczyć, realizując zadania w formie projektów - także tych międzykierunkowych

CASE STUDIES

Poznasz realia branży, przyglądając się prawdziwym projektom, zrealizowanym z sukcesami na rynku.

Poznaj partnerów kierunku

Co o kierunku mówią studenci

image

Jakub Fiebig

Student kierunku zarządzanie w IT

 

Spotkałem wielu ciekawych ludzi z różnymi doświadczeniami i pasjami, którymi możemy dzielić się podczas i po zajęciach. Uwielbiam współpracować z moją stałą grupą projektową, ponieważ posiadamy wiedzę z różnych dziedzin, co pomaga nam w szybkiej realizacji projektu przy świetnej atmosferze. Uzupełniamy się i wzajemnie inspirujemy.

PRZECZYTAJ WYWIAD PRZECZYTAJ WYWIAD

Poznaj wykładowców kierunku

Przemysław Starosta

Wykładowca

Przemysław Starosta

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińJestem specjalistą z zakresu baz danych, trenerem programowania i analizy danych oraz kierownikiem projektów informatycznych. Współpracowałem z takimi firmami jak GSK, T-Mobile, Lidl, Volvo czy Santander Bank. Możesz mnie poznać również poprzez kursy i publikacje na stronach helionu czy udemy.

rozwińW kwestii zawodowej interesuje się każdym tematem związanym z danymi – od prostych raportów poprzez ETL i BigData, kończąc na modelowaniu procesów z wykorzystaniem machine learning.

rozwińNa styku życia zawodowego i pasji jest edukacja. Lubię się uczyć, szukam nowych sposobów uczenia się i uczenia innych. Edukacja mnie uwodzi.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawi mnie każdy kolejny dzień i każde nowe miejsce. Chętnie podróżuje. Nigdy też nie przestaję czytać, zwykle kilka książek na raz z różnych dziedzin. Interesuję się piłką nożną, filozofią i teologią. Bardzo lubię ciszę.

dr inż. Alicja Rytelewska

Zastępca Dziekana ds. Realizacji Kształcenia na Wydziale Nauk Stosowanych

dr inż. Alicja Rytelewska

Zastępca Dziekana ds. Realizacji Kształcenia na Wydziale Nauk Stosowanych

O mnie

rozwińKierownik Katedry Coachingu i Zarządzania, Absolwentka Politechniki Poznańskiej oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Studiowała także zarządzanie i marketing na NHL Hogesschool w Holandii. W 2013 roku obroniła rozprawę doktorska, napisaną w Katedrze Pracy i Polityki Społecznej UE w Poznaniu, dotyczącą kompetencji menedżerów oraz ich wpływu na wyniki ekonomiczne przedsiębiorstw IT. Od 2004 roku jest wykładowcą akademickim, prowadząc zajęcia w Polsce i za granicą. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się wokół problematyki związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach oraz rozwojem organizacji. W swoich publikacjach i wydanej w 2015 roku monografii porusza zagadnienia dotyczące kompetencji i kwalifikacji pracowników, ich rozwoju oraz wpływu czynnika ludzkiego na wyniki przedsiębiorstw. Prowadzi także badania nad efektywnym zarządzaniem talentami. Była uczestnikiem i współorganizatorem wielu konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych.

rozwińOd kilkunastu lat związana z biznesem. Doświadczenie zawodowe zdobywała także prowadząc własną działalność gospodarczą w zakresie zarządzania, zarządzania ludźmi czy rozwojem talentów.

Ciekawi mnie

rozwińPrywatnie entuzjastka sportu, szczególnie tenisa ziemnego. W wolnej chwili lubi pograć w bridga z rodziną i przyjaciółmi.

Prof. dr hab. Jerzy Weres

Profesor

Prof. dr hab. Jerzy Weres

Profesor

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent Politechniki Poznańskiej (1974) w zakresie zastosowań matematyki w mechanice. Stopnie naukowe doktora (1979) i doktora habilitowanego (1992) oraz tytuł profesora (2002) uzyskał w obszarze nauk obliczeniowych. Reprezentuje dziedzinę nauk inżynieryjno-technicznych w ramach dyscyplin: informatyka techniczna i telekomunikacja oraz inżynieria mechaniczna.

rozwińDoświadczenie zawodowe uzyskał jako adiunkt w Instytucie Podstawowych Problemów Techniki PAN (1974-1980), jako profesor w Zakładzie Informatyki Stosowanej Instytutu Inżynierii Biosystemów w Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu (1980-2017), gdzie pełnił funkcje kierownika Zakładu, z-cy dyrektora Instytutu ds. nauki, kierownika uczelnianego Ośrodka Informatyki, a także pełnomocnika Rektora ds. sieci i systemów informatycznych. Pracę badawczo-dydaktyczną kontynuuje w Collegium Da Vinci, z którym związał się w 2001 r., początkowo jako WSNHiD. Pracował też w uczelniach zagranicznych – we Francji (staż doktorski w École Centrale, Nantes), Kanadzie (visiting researcher w Univerity of Manitoba, Winnipeg)  i Stanach Zjednoczonych (visiting researcher w Purdue University, West Lafayette i w University of Floryda, Gainesville).

rozwińNajwiększe osiągnięcia naukowe: 1) rozwijanie zintegrowanych metod wytwarzania doradczych aplikacji internetowych dla potrzeb gospodarki rolno-spożywczej i leśnej z użyciem sieci semantycznych i modelowania 3D, 2) opracowanie oryginalnych algorytmów i kompleksowego oprogramowania do analizy procesów transportu ciepła i wody w biomateriałach, 3) opracowanie algorytmów analizy odwrotnej do identyfikowania nieznanych właściwości badanych produktów.

rozwińJest autorem licznych oryginalnych prac twórczych. Wskaźnik Hirscha wg Web of Science: 15, liczba cytowań: 473. Wiodące publikacje: Weres J., Kujawa S., Olek W., Czajkowski Ł. 2016. Integration of experimental and computational methods for identifying geometric, thermal and diffusive properties of biomaterials. International Agrophysics 30(2): 253-260 oraz Weres J., Olek W., Kujawa S. 2009; Comparison of optimization algorithms for inverse FEA of heat and mass transport in biomaterials. Journal of Theoretical and Applied Mechanics 47(3): 701-716.

rozwińUczestniczył w wielu projektach badawczych takich programów i agend grantowych jak EC 7th Framework Programme (“A common data exchange system for agricultural systems – agriXchange” oraz “FI-PPP project supporting SMEs in the development of smart services and applications for the agri-food sector –  SmartAgriFood2”), COST Action, Andrew W. Mellon Foundation, NSERC, NCN itp. Uczestnik, organizator i przewodniczący szkół naukowych i międzynarodowych konferencji.

rozwińWypromował 12 doktorów, wykonał 6 recenzji na tytuł profesora, 1 na tytuł doktora honoris causa, 19 na stopień doktora habilitowanego, 27 na stopień doktora.

rozwińPodejmuje współpracę z firmami sektora informatycznego. Projektował i wdrażał systemy informatyczne i sieci komputerowe w jednostkach dydaktyczno-naukowych i przedsiębiorstwach gospodarki rolno-spożywczej. Zorganizował i prowadził dwie edycje ogólnopolskich konferencji szkoleniowych Centrum Promocji Informatyki w Warszawie: „Informatyczne Wspomaganie Zarządzania Uczelnią – Przegląd praktycznych rozwiązań”. Współpracuje z Poznańskim Centrum Superkomputerowo-Sieciowym od 1993 r. w tworzeniu i rozwijaniu infrastruktury informatycznej w środowisku poznańskim, uczestniczy w szkoleniach i konferencjach organizowanych przez Poznańskie Centrum (wygłosił prelekcje „Narzędzia i usługi dla inteligentnego rolnictwa i przetwarzania żywności”, „Integrated system for supporting determination and analysis of geometric, thermal and diffusive properties of agri-food and forest products”, „Rozwój infrastruktury informatycznej i technologii przetwarzania danych w świetle przyszłych wyzwań w rolnictwie i w produkcji żywności”).

rozwińAngażuje się w pracę w zarządach międzynarodowych towarzystw naukowych w zakresie informatyki, takich jak EFITA, CIGR (IT Section), ASABE, IEEE i ACM, był też członkiem Sekcji Nauk Obliczeniowych Komitetu Informatyki PAN.

rozwińCiekawi mnie

rozwińWspomnienia dalekowschodnich rejsów, wielkich oceanów i siedmiu zielonych wysp Conrada (jestem absolwentem Państwowej Szkoły Morskiej w Gdyni, pływałem na statkach Polskich Linii Oceanicznych).

rozwińMalarstwo, rzeźba i architektura. Literatura, historia i filozofia nauki. Obróbka fotografii i  własnych filmów.

Małgorzata Chełkowska-Dorna

Wykładowca

Małgorzata Chełkowska-Dorna

Wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka studiów magisterskich na UAM  i  Collegium Da Vinci oraz podyplomowych na WSHiU. Właścicielka i twórca marek Rewolucja i Brain Solutions, a także HR Ninja.

rozwińDla największych marek w Poznaniu i Polsce projektuje procesy Assessment Center, a także reorganizuje systemy motywacji obniżając skutecznie rotację pracowników. Projektuje scenariusze szkoleń rozwojowych i wspiera w wyłapywaniu talentów. Prowadzi procesy executive coachingu, szkoli i doradza w kwestii budowania efektywnych zespołów.  Prowadzi mediacje wewnątrz organizacji.

rozwińProjektuje gry szkoleniowe dla biznesu w ramach marki HR Ninja s.c, wykorzystując doświadczenie zdobyte jako szkoleniowiec i coach zewnętrzny w branżach: hotelarskiej, gastronomicznej, motoryzacyjnej, kosmetycznej, spożywczej, lotniczej, usługowej i w oświacie, a także płynące z pracy w międzynarodowej korporacji.

rozwińDrugim, poza biznesem obszarem zainteresowań zawodowych jest edukacja. Jest autorką kursów zawodowych przygotowanych dla Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Zawodowego. Certyfikowana trener efektywnej nauki i szybkiego czytania; stworzyła własny program efektywnej nauki. Szkoliła nauczycieli i dyrektorów wielkopolskich placówek oświatowych, a obecnie jako główny trener koordynuje projekt zakładający przeszkolenie z zakresu efektywnej nauki kadrę pedagogiczną poznańskich placówek oświatowych.

  • Coach ACC ICF na ścieżce akredytacji PCCMediator VCC
  • Absolwentka Szkoły Coachingu Grupowego i Zespołowego
  • Certyfikowany Trener FRIS
  • Założycielka Spółki HR Ninja s.c. w ramach której aktywnie działa na rynku biznesowym projektując i wydając gry szkoleniowe dla biznesu.

Ciekawi mnie

rozwiń…zmienność ludzkiej natury, każdy kolejny zakręt dróg i rzek, każdy dzień. Ciekawi mnie co myślą i czują moje psy. Ciekawi mnie las, nieustająco…

dr Lena Staś

Wykładowca

dr Lena Staś

Wykładowca

O mnie

rozwińDoktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie Nauki Organizacji i Zarządzania (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu). Wieloletni trener i moderator w polsko-szwajcarskim programie dla poparcia wolnej przedsiębiorczości. Doświadczenie w zakresie prowadzenia warsztatów z pracownikami administracji publicznej oraz organizacjami biznesowymi w zakresie zarządzania zespołami, przywództwa, procesów decyzyjnych w organizacjach i rozwoju osobistego. Wykładowca podyplomowych studiów MBA w Wielkopolskiej Szkole Biznesu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu z zakresu skutecznego zarządzania organizacją i zarządzania operacjami. Trener w programie Train and Education In Strategically Significant Areas (Uniwersytet Ekonomiczny). Autorka wielu artykułów naukowych na podstawie prowadzonych badań i analiz poświęconych zarządzaniu, ostatnio wielopokoleniowości w zespołach oraz wykorzystaniu coachingu w organizacjach.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawi mnie życie, a moje motto brzmi: możesz wszystko.

dr Joanna Krajewska

Wykładowca

dr Joanna Krajewska

Wykładowca

O mnie

Doktor nauk humanistycznych, coach, trenerka umiejętności psychospołecznych, entuzjastka Analizy Transakcyjnej i Non-Violent Communication.

Łączy przygotowanie akademickie z licznymi kursami i szkołami z zakresu psychologii, dzięki czemu prowadzi z powodzeniem różnorodne formy uczenia – od wykładów, poprzez konwersatoria i seminaria do warsztatów i treningów umiejętności interpersonalnych. Ukończyła Studium Umiejętności Osobistych Trenera i Lidera w Szkole Trenerów Komunikacji Opartej na Empatii, Studium Trenerskie w Pracowni Psychologicznej Spotkanie, kurs Trener Zmian przygotowujący do przeprowadzania klientów indywidualnych i instytucjonalnych przez zmiany kompetencyjne i rozwojowe, Szkołę Analizy Transakcyjnej (zdała test 101), kurs Akredytowany Coach International Coach Federation, kurs Mindfulness Based Stress Reduction, jest certyfikowaną trenerką i facylitatorką DiSC. Uczestniczka zaawansowanego programu szkoleniowego Praktyk Analizy Transakcyjnej dla osób pracujących z organizacjami.

Prowadzi warsztaty i szkolenia z zakresu rozwijania kompetencji psychospołecznych (specjalizuje się w komunikacji interpersonalnej, zarządzaniu stresem i asertywności) oraz sesje Assessment Center i Development Center. Szkoliła między innymi kadrę menadżerską Poczty Polskiej S.A., Ministerstwa Finansów, pracowników Urzędów Marszałkowskich w Kielcach i Katowicach, kadrę naukowo-dydaktyczną Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Politechniki Poznańskiej oraz European University Viadrina Frankfurt, pracowników przedsiębiorstw oraz studentów. W ramach projektu Wielkopolska Akademia HR zrealizowała ponad 600 godzin doradczych w wielkopolskich małych i średnich przedsiębiorstwach, badając potrzeby rozwojowe tych organizacji oraz projektując działania szkoleniowe (badania fokusowe, badania kultury organizacyjnej, sesje DC, przegląd/przygotowanie opisów stanowisk i siatek kompetencji).

Na co dzień związana z Centrum Psychologiczno-Coachingowym inspeerio, gdzie prowadzi coachingi oraz warsztaty rozwoju kompetencji interpersonalnych, koordynuje projekty psychoedukacyjne, a także – na portalu inspeerio – publikuje artykuły popularyzujące psychologię, coaching i rozwój osobisty.

rozwińJest Certyfikowanym coachem talentów Gallupa – CERTIFIED STRENGTHS COACH.

rozwińCzłonek zespołu odpowiedzialnego za proces Tutoringu w Collegium Da Vinci.

Skupia się na szukaniu zasobów. Wierzy, że zmiana przekonań zmienia rzeczywistość.

dr inż. Magdalena Olechnowicz-Czubińska

Wykładowca

dr inż. Magdalena Olechnowicz-Czubińska

Wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Politechniki Poznańskiej oraz Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Przez dłuższy czas związana z biznesem, gdzie zajmowała stanowiska m.in. Kierownika zespołu sprzedaży, Kierownika ds. marketingu czy Specjalisty ds. rozwoju rynku. Od kilku lat jest wykładowcą akademickim. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się wokół problematyki związanej z zarządzaniem przedsiębiorstwem, zarządzaniem strategicznym, zarządzaniem jakością oraz społeczną odpowiedzialnością biznesu.

prof. dr hab. Danuta Krzemińska

Wykładowca

prof. dr hab. Danuta Krzemińska

Wykładowca

O mnie

rozwińOd wielu lat związana byłam z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu i Katedrą Finansów Przedsiębiorstw.

rozwińNa moje wykształcenie składa się: uzyskanie tytułu profesora nauk ekonomicznych za książkę, Wiarygodność kontrahenta w kredycie kupieckim (2007), stopnia doktora habilitowanego nauk ekonomicznych za książkę, Finansowe znaczenie odpowiedzialności przedsiębiorstwa w stosunkach umownych (1995) oraz stopnia doktora (1980). Zainteresowania naukowe koncentrowałam wokół finansów małych i dużych przedsiębiorstw, funkcjonowania kredytu kupieckiego oraz zarządzania płynnością finansową. Dorobek naukowy liczący ponad 100 pozycji obejmuje książki, rozdziały w książkach i artykuły. Głównie odnosi się do badań przeprowadzonych w przedsiębiorstwach przy pomocy kwestionariuszy ankietowych. Ponadto napisałam kilkanaście recenzji prac doktorskich, kilka prac habilitacyjnych i na tytuł naukowy profesora. Otrzymałam nagrody Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu za książkę profesorską (2006), habilitacyjną (1995), Nagrodę Zespołową Ministra Nauki I Szkolnictwa Wyższego (1986). Brałam udział w projektach badawczych. Zarządzanie finansami ( od 2008),  Gospodarowanie majątkiem obrotowym w przedsiębiorstwie (2008), Znaczenie źródeł krótkoterminowego finansowania przedsiębiorstwa (2004) oraz Strategia kapitałowa przedsiębiorstwa (2000). Uczestniczyłam w bardzo wielu konferencjach ogólnopolskich i międzynarodowych.

rozwińZainteresowania i hobby:
Muzyka i sport

dr Jakub Wierzbicki

Wykładowca

dr Jakub Wierzbicki

Wykładowca

O mnie:

rozwińDoktor nauk społecznych w zakresie psychologii.

rozwińAbsolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (2007 – magister pedagogiki: doradztwo zawodowe i personalne, 2010 – magister psychologii: psychologia pracy i organizacji). W 2012 roku ukończył podyplomowe studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi na UAM. Obronił doktorat z psychologii na Uniwersytecie Gdańskim w 2017 roku. Interesuje się zagadnieniami związanymi z doradztwem zawodowym, planowaniem i zarządzaniem karierą, dynamiką małej grupy, a także psychologią ekonomiczną. Prowadzi szkolenia z zakresu rozwijania kompetencji diagnostycznych w doradztwie zawodowym i personalnym oraz kompetencji społecznych.

rozwińPrywatnie opiekun dwóch adoptowanych ze schroniska w Korabiewicach psów: Hugo & Boss’a, z którymi spędza każdą wolną chwilę.

Ciekawi mnie:

rozwińPoza psychologią pieniądza i konsumenta, czyli pasją naukową, lubi biegać i jeździć na rowerze. Uwielbia operę i musicale.

dr Izabela Grabowska

Kierownik Katedry Zarządzania | Wykładowca

dr Izabela Grabowska

Kierownik Katedry Zarządzania | Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińSpecjalista HR, Trener,

rozwińSpecjalista HR z wieloletnim doświadczeniem w realizacji polityki i strategii personalnych organizacji; konsultant, wykładowca. Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu dedykowanych systemów motywacyjnych w sektorze małych oraz mikro-przedsiębiorstw. Doradztwo w procesach rekrutacyjnych w firmach branży B2B. Konsulting w zakresie zmian procesowych w obszarze HR w spółce giełdowej. Autorka publikacji z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, ze szczególnym uwzględnieniem kapitału ludzkiego w procesach wprowadzanych zmian organizacyjnych.

Adam Karpisz

Wykładowca

Adam Karpisz

Wykładowca

O mnie

O mnie

rozwińAbsolwent PJATK. W przeszłości grafik, UX/UI designer, art director, teraz skupia się głównie na nowych technologiach. Projektował dla wielkich korpo jak Amazon, małych startupów jak Bling SH, przeszedł przez piekło freelance, posmakował tworzenia gier wideo, ostatecznie znajdując swoje idealne miejsce w tworzeniu na potrzeby sieci i aplikacji, doprawiając to od czasu do czasu zabawą z brandingiem, animacją czy 3D.

rozwińObecnie Product Designer dla Netguru oraz twórca kreatywny na własnym: karpisz.com

Ciekawi mnie

rozwińWszystko co związane z designem, sztuką, nauką i gadżetami. Poza tym patologiczny geek, w weekendy szukający ucieczki od cywilizacji pod namiotem w głębokim lesie.

Daniel Woźniak

Wykładowca

Daniel Woźniak

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent uniwersytetu im. Adama Mickiewicza na kierunkach Filozofii oraz Dziennikarstwa. Praktyk rozpoczynający karierę zawodową w obszarach reklamy i marketingu, która następnie przerodziła się w zarządzanie projektami oraz zespołami w IT. Aktualnie poszerza swoją wiedzę z zakresu zarządzania i rozwijania produktów cyfrowych oraz konsultingu biznesowego w obszarze transformacji cyfrowych małych i średnich przedsiębiorstw.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPrywatnie – miłośnik psów, gier zespołowych, gitar czy górskich podróży. W przyszłości ma cel odwiedzić wszystkie kontynenty, zbudować dom w lesie i uciec od cywilizacji.

Ile kosztują studia na tym kierunku

Opłaty i czesne

studia stacjonarne i niestacjonarne

Opłata wpisowa

Przy zapisie do 30 września:

0 PLN

Przy zapisie od 1 października:

85 PLN

Czesne za rok

Płatne

w 12 ratach

12x 730 PLN

Płatne

w 2 ratach

2x 4380 PLN

Płatne

w 1 racie

1x 8760 PLN

Zniżki dla absolwentów

CDV i WSNHiD

Wpisowe:

0 PLN

Czesne:

zwolnienie z jednej z 12 rat

730 PLN

image
Pobierz regulamin Pobierz regulamin

Stypendia, zniżki
i finansowe formy wsparcia

Jak możesz obniżyć opłaty za studia?

Jak zapisać się na studia

1

Zarejestruj się

Utwórz Konto Kandydata. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów. Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

Utwórz Konto Kandydata. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów. Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

2

Uzupełnij dane

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata,

podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • dokument tożsamości,
  • świadectwo maturalne (jeśli nie posiadasz jeszcze świadectwa maturalnego, zaznacz checkbox “Nie posiadam jeszcze świadectwa
  • maturalnego/dyplomu ukończenia studiów I stopnia” i przejdź dalej)
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą)

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata,

podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • dokument tożsamości,
  • świadectwo maturalne (jeśli nie posiadasz jeszcze świadectwa maturalnego, zaznacz checkbox “Nie posiadam jeszcze świadectwa
  • maturalnego/dyplomu ukończenia studiów I stopnia” i przejdź dalej)
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą)
3

Dokonaj opłaty wpisowej

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Nr rachunku bankowego, na który należy dokonać opłaty wpisowej:
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750

 

Collegium Da Vinci | ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
[w tytule wpisz: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Nr rachunku bankowego, na który należy dokonać opłaty wpisowej:
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750

 

Collegium Da Vinci | ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
[w tytule wpisz: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]

4

Podpisz dokumenty online

Zrobisz to w bezpieczny sposób za pośrednictwem Autenti – platformy do podpisywania umów online.
Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych, wiadomość z linkiem do podpisania umowy otrzymasz mailowo.

 

Dokumenty możesz również przynieść osobiście lub wysłać na adres: Biuro Rekrutacji Collegium Da Vinci ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, rotunda, parter, pokój R.005.

Zrobisz to w bezpieczny sposób za pośrednictwem Autenti – platformy do podpisywania umów online.
Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych, wiadomość z linkiem do podpisania umowy otrzymasz mailowo.

 

Dokumenty możesz również przynieść osobiście lub wysłać na adres: Biuro Rekrutacji Collegium Da Vinci ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, rotunda, parter, pokój R.005.

5

Dostarcz oryginał świadectwa

Przynieś oryginał matury do Biura Rekrutacji.
Jeśli posiadasz świadectwo maturalne z ubiegłych lat, masz na to 7 dni od podpisania umowy.

 

Jeśli maturę zdajesz w tym roku – musisz dostarczyć jej oryginał do 12 lipca, aby skorzystać z promocji “Niższe czesne”.

Przynieś oryginał matury do Biura Rekrutacji.
Jeśli posiadasz świadectwo maturalne z ubiegłych lat, masz na to 7 dni od podpisania umowy.

 

Jeśli maturę zdajesz w tym roku – musisz dostarczyć jej oryginał do 12 lipca, aby skorzystać z promocji “Niższe czesne”.

Witaj w gronie studentów!

Po dostarczeniu oryginału matury Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”

Oznacza to , że dostałeś się na studia.
Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

 

Wszelkie informacje dotyczące studiowania znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp w drugiej połowie września.

Po dostarczeniu oryginału matury Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”

Oznacza to , że dostałeś się na studia.
Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

 

Wszelkie informacje dotyczące studiowania znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp w drugiej połowie września.

Umów się na prywatną wycieczkę po uczelni

Jesteś ciekaw, jak wygląda Collegium Da Vinci od środka? Chciałbyś przespacerować się korytarzami uczelni i podpatrzeć studenckie życie, a przy okazji dowiedzieć się wszystkiego o naszych studiach? Nic prostszego! Umów się na prywatne spotkanie z Aniołem Collegium Da Vinci.

 

Opiekunka Studentek i Studentów 1-go Roku oprowadzi Cię po budynku, opowie, jak wyglądają studia i odpowie na każde Twoje pytanie. Możesz przyjść sam, zabrać paczkę przyjaciół lub zaprosić rodziców. Karolina będzie czekała na Ciebie przed portiernią, czyli po prawej stronie od głównego wejścia na uczelnię.

image

Anioł Collegium Da Vinci

Karolina Bobko

e-mail: aniol@cdv.pl

tel.: +48 697 690 588

Chcesz się umówić na wycieczkę po Collegium Da Vinci? 

Wypełnij krótki formularz i wybierz termin spotkania.

Umów się z aniołem Umów się z aniołem

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z nami!

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, wyjaśnimy, doradzimy. Możesz zadzwonić do nas, napisać wiadomość mailową, zadać pytanie na grupie na facebooku, a nawet umówić się na prywatną wideorozmowę. Jeśli masz ochotę, zapraszamy także osobiście do naszego Biura Rekrutacji.

image

Weronika Nowak

Specjalista ds. rekrutacji
na studia I stopnia

e-mail: rekrutacja@cdv.pl

tel.: +48 697 690 034

tel.: +48  667 520 739

UMÓW WIDEOROZMOWĘ UMÓW WIDEOROZMOWĘ

Biuro Rekrutacji

ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań Pokój R005, piętro 0 Rotunda

Godziny otwarcia:

poniedziałek - piątek: 8.30-15.30

sobota - niedziela: nieczynne