Mediaworking online – Collegium Da Vinci Poznań

Mediaworking online

I stopień

poziom studiów

licencjat

uzyskany tytuł

polski

język wykładowy

3 lata

czas trwania

1916

liczba godzin

niestacjonarny

tryb studiów

6

liczba semestrów

3

liczba zjazdów w semestrze realizowanych w budynku uczelni

Zapisz się Zapisz się
Iga Andrzejczak
Absolwentka kierunku Mediaworking
image

Poznaj kierunek

Mediaworking to nowoczesny kierunek łączący wiele obszarów: marketing online, nowe media, social media, public relations, dziennikarstwo oraz grafikę. Dzięki połączeniu tak wielu kompetencji uczy poruszać się w świecie, w którym co chwila pojawiają się nowe aplikacje i kanały komunikacji. Kierunek daje wiedzę na temat aktualnych trendów w marketingu oraz budowania relacji z mediami, czy influencerami. Konfrontuje z realnymi wyzwaniami rynkowymi firm działających w branży, prezentując zrealizowane z sukcesami projekty. Uczy dobierać odpowiednie narzędzia komunikacji do konkretnych grup odbiorców i nieszablonowo z nich korzystać. Nastawiony jest na perspektywę odbiorcy treści i pokazuje, jak analizować, planować i realizować swoje działania, by osiągnęły zamierzony cel.

Czego się nauczysz

  • projektować strategie marketingowe
  • kreować wizerunek własny i marki
  • obsługiwać media społecznościowe
  • optymalizować profile w mediach społecznościowych
  • przygotowywać materiały dziennikarskie
  • edytować zdjęcia i tworzyć materiały wideo
  • projektować reklamy na potrzeby internetu
  • pozycjonować i optymalizować strony internetowe
  • obsługiwać narzędzia automatyzacji marketingu
image

Gdzie będziesz mógł/mogła pracować

  • w start-upach, scale-upach, korporacjach, prowadząc własną firmę
  • w firmach z branży kreatywnej, reklamowej i eventowej
  • w agencjach marketingowych
  • w wydawnictwach, prasie, radiu i telewizji
  • w studiach fotograficznych i filmowych
  • w działach marketingu dowolnej branży
image

Kierunek Mediaworking jest
również dostępny stacjonarnie i niestacjonarnie

Zastanawiasz się, czy to kierunek dla Ciebie?

Możesz uznać, że tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:

 

  • jesteś kreatywny i masz otwartą głowę
  • lubisz poznawać nowych ludzi
  • chętnie dzielisz się swoimi doświadczeniami
  • masz konta w social mediach i je rozwijasz
  • tworzysz własny content
  • śledzisz trendy i obserwujesz influencerów
  • bierzesz udział w eventach na żywo lub online
  • potrafisz odnaleźć się w chaosie

Zobacz, jakie profile szkół średnich kończyli studenci tego kierunku:

 

  • Technikum | organizacji reklamy
  • Liceum | biol-chem
  • Technikum | grafika i poligrafia cyfrowa
  • Liceum | geo-ang-polski
  • Liceum | mat-fiz
  • Liceum muzyczne | mat-fiz
  • Liceum | humanistyczno-artystyczny
  • Liceum | dziennikarsko-akademicki

Zrób quiz i sprawdź, który kierunek jest najbliższy Twoim predyspozycjom i zainteresowaniom.

ZRÓB QUIZ ZRÓB QUIZ
image

Jak wygląda program studiów

Zdobądź najcenniejszą wiedzę - wiedzę o sobie

semestr 1-2

2 testy predyspozycji

Nawet jeśli teraz wciąż do końca nie wiesz, co dokładnie chcesz robić w przyszłości, podejmując studia w Collegium Da Vinci na dowolnym kierunku, ta wiedza przyjdzie do Ciebie sama. Zaczynając studia na naszej uczelni, już na pierwszym roku przejdziesz testy, które wskażą Ci Twoje naturalne predyspozycje i mocne strony. W badaniu Clifton StrengthsFinder®, znanym też jako Test Gallupa, dowiesz się, jakie masz wrodzone talenty, jaki jest Twój indywidualny potencjał i w których obszarach masz szansę osiągnąć ponadprzeciętne rezultaty.
Z kolei test Insightful Profiler™ zbada Twój potencjał rozwojowy, sprawdzi, co Cię motywuje, a co zniechęca do działania. Wskaże cechy wyróżniające Cię na tle innych i określi Twoje naturalne role w zespole. Wyposażony w taką wiedzę, będziesz mógł/mogła bardziej świadomie dokonywać kolejnych wyborów na edukacyjnej i zawodowej ścieżce.

Tutoring

semestr 1-2

41 godzin niestacjonarnie

Podczas pierwszego roku studiów będziesz uczestniczyć w zajęciach z Tutoringu. Zostaniesz otoczony opieką Tutora, czyli uczelnianego przewodnika. Jego zadaniem będzie wspieranie Cię w rozwoju – zawodowym, naukowym, osobistym i społecznym. Pod jego okiem rozpoczniesz pracę nad sobą – od określenia własnych potrzeb i zdefiniowania ważnych dla Ciebie wartości, przez wyznaczenie celów, po czuwanie nad ich realizacją.
Dzięki temu procesowi zbudujesz niezależność w podejmowaniu decyzji, zyskasz sprawczość w działaniach i wzmocnisz odpowiedzialność za swój rozwój. Podczas grupowych i indywidualnych zajęć z Tutoringu lepiej poznasz siebie, skupisz się na rozwijaniu swoich mocnych stron poprzez konkretne działania i zaplanujesz indywidualną ścieżkę kształcenia. Ta praca zaprocentuje w kolejnych latach.

Kompetencje przyszłości 

semestr 1-2

90 godzin niestacjonarnie

To blok zajęć skupiony na nabywaniu umiejętności, które umożliwią Ci skuteczne podejmowanie decyzji i działanie w realiach zawodowych. Przygotuje Cię do podejmowania ról zawodowych w wybranym przez Ciebie obszarze. W jego trakcie rozwiniesz kluczowe kompetencje społeczne, poznawcze i emocjonalne, coraz bardziej pożądane na rynku pracy.

Jakie to kompetencje:

  • Kreatywność
  • Elastyczność
  • Współpraca w zespole
  • Krytyczne myślenie
  • Przedsiębiorczość
  • Mobilność zawodowa
  • Radzenie sobie ze stresem
image

Moduły kierunkowe

semestr 1-6

415 godzin niestacjonarnie

Czyli inaczej mówiąc przedmioty must have. To zestaw zajęć obowiązkowych, w których uczestniczy każdy student danego kierunku. Układany we współpracy z biznesem, w oparciu o najnowsze standardy i trendy rynkowe. To programowa baza, która wyposaży Cię w najnowszą wiedzę i kluczowe umiejętności potrzebne w branży. Punkt wyjścia do ścieżki specjalizacyjnej i dalszego rozwoju.

 

Na tym kierunku są to:

  • Marketing i techniki sprzedaży
  •  Zarządzanie projektami marketingowymi
  •  Public relations
  •  Social media
  •  Nowe media
  •  Warsztat tworzenia contentu
  •  Infobrokering i zarządzanie bazami danych
  •  Realizacja projektów audiowizualnych
  •  Metody analizy rynku
  •  Reklama internetowa
  •  Communication design
  •  Narzędzia informatyczne w marketingu internetowym
  • Proseminarium
  • Seminarium

Moduły do wyboru

semestr 3-6

300 godzin niestacjonarnie

Innymi słowy, przedmioty wanna have. To pakiet przedmiotów, które wybierasz samodzielnie – według swoich potrzeb i zainteresowań. Robisz to dopiero od drugiego roku studiów. Indywidualnie decydujesz o aż 10 modułach, co daje w sumie aż kilkaset godzin dydaktycznych na zgłębianie wiedzy w interesujących Cię obszarach. Wyboru dokonujesz spośród dziesiątek zagadnień – zarówno w dyscyplinach związanych bezpośrednio z Twoim kierunkiem, jak i pozakierunkowych. To jak wybierzesz zdecyduje, w jakim kierunku ostatecznie się rozwiniesz.

Pamiętaj: w każdym roku akademickim lista dostępnych modułów jest nieco inna. Modyfikujemy ją dla naszych studentów, reagując na popularność wybieranych przez nich przedmiotów oraz zmieniające się trendy rynkowe.

 

Studenci tego kierunku

wybierali w poprzednich latach:

  • Optimized e-marketing
  • Aplikacje mobilne
  • Pracownia fotograficzna
  • Komunikacja wizualna marki
  • Projektowanie kampanii influencerskich
  • Monetyzacja działalności influencera
  • Influencer management

Praktyczne aspekty zawodu

semestr 2-6

960 godzin niestacjonarnie

Blok zajęć, podczas których zdobędziesz praktyczne umiejętności zawodowe, zgłębisz tajniki branży i poznasz rynkowe realia. W praktyce nie do przecenienia! Będziesz pracować na prawdziwych case studies z rynku wziętych – mierząc się z realnymi biznesowymi przypadkami. Zanurzysz się w codzienność branży, uczestnicząc w warsztatach, grach biznesowych i symulacjach. Zbudujesz portfolio zrealizowanych przez siebie projektów i przygotujesz się do wejścia na rynek pracy. Na koniec będziesz posiadać wszystkie niezbędne kompetencje i umiejętności, które pomogą Ci rozpocząć praktykę zawodową lub pracę w wybranej przez Ciebie firmie.

Zaprojektuj własne studia

Zastanawiasz się, ile specjalizacji jest na na tym kierunku? Można powiedzieć, że nieskończenie wiele! To dlatego, że nasze studia dają olbrzymią dowolność w układaniu własnej ścieżki edukacji. Studiując dany kierunek, możesz podążyć całkowicie indywidualną, zaprojektowaną przez samego/samą siebie drogą. O tym, w którym kierunku się rozwiniesz i jakie umiejętności zdobędziesz, zdecydujesz samodzielnie, dobierając aż 10 modułów dodatkowych spośród dziesiątek obszarów z listy modułów dostępnych w danym roku akademickim – zarówno kierunkowych, jak i pozakierunkowych. Co roku wybór modułów dodatkowych jest nieco inny – modyfikujemy go, kierując się zmieniającymi się trendami rynkowymi i potrzebami rynku pracy. To w sumie aż kilkaset godzin dydaktycznych w przedmiotach, które wskażesz. Sam/sama stajesz się projektantem/tką własnej edukacji.

Poznaj popularne ścieżki

Zobacz, jakie ścieżki projektowali dla siebie nasi studenci. Pamiętaj, że to tylko przykłady. Swoją ścieżkę rozwoju projektujesz sam/sama, indywidualnie odbierając moduły dodatkowe do głównego kierunku. Tylko od Ciebie zależy, które przedmioty się w niej znajdą i w jakich obszarach zdobędziesz wiedzę.

Obszar Social Media Managementu
Obszar Social Media Influence

Moduły wybrane przez studenta/studentkę

Optimized e-marketing

Aplikacje mobilne

Pracownia fotograficzna

Komunikacja wizualna marki

Podcast – od pomysłu do realizacji

Wybierając dla siebie podobne moduły, nauczysz się:

  • optymalizować content marketing
  • korzystać z narzędzi analitycznych i monitorujących działania w social mediach
  • tworzyć strategie content marketingowe i je budżetować
  • projektować strategie dystrybucji i promocji aplikacji mobilnych
  • projektować komunikację wizualną marki i przygotowywać księgę znaku
  • tworzyć fotografie na potrzeby komunikacji marketingowej
  • wykorzystywać w praktyce wiedzę z zakresu produkcji i publikacji podcastów

W przyszłości będziesz mógł/mogła pracować jako:

  • Social media manager
  • Specjalista ds. marketingu internetowego
  • Content manager
  • Copywriter
  • Bloger
  • Dziennikarz internetowy
  • Specjalista ds. monitoringu mediów internetowych
  • Specjalista ds. SEM i SEO
  • Specjalista ds. e-PR
  • Trendwatcher, trendsetter

Zarobki w branży

Specjalista ds. marketingu internetowego

7 220 PLN

brutto

Specjalista SEO

6 290 PLN

brutto

Social media manager

5 670 PLN

brutto

Źródła: money.pl | wynagrodzenia.pl | bankier.pl | pracuj.pl

Moduły wybrane przez studenta/studentkę

Warsztat twórcy I (fotografia mobilna, creative writing, krótkie materiały wideo)

Warsztat twórcy II (algorytmy social media, networking, wystąpienia publiczne)

Projektowanie kampanii influencerskich

Monetyzacja działalności influencera

Influencer management

Wybierając dla siebie podobne moduły, nauczysz się:

  • zarządzać karierą i marką influencerów
  • projektować kampanie influencerskie
  • tworzyć content ukierunkowany na działalność i potrzeby influencerów
  • wykorzystywać w praktyce zasady działania algorytmów promujących treści
  • przygotowywać wystąpienia publiczne – online i na żywo
  • monetyzować działalność influencerów

W przyszłości będziesz mógł/mogła pracować jako:

  • Social media influencer
  • Agent twórców internetowych
  • Specjalista ds. influence marketingu
  • Trendsetter
  • Vloger

Zarobki w branży

Influencer Manager

25 000 PLN

brutto

Specjalista ds. influencer marketingu

6 000 PLN

brutto

Trendsetter

5 200 PLN

brutto

Źródła: money.pl | wynagrodzenia.pl | bankier.pl | pracuj.pl

Studiuj praktycznie najlepiej

WYKŁADOWCY-PRAKTYCY

Wiedzę zdobędziesz bezpośrednio od ekspertów - przedsiębiorców, praktyków branży, specjalistów w swoich zawodach.

PRACA PROJEKTOWA

Będziesz się uczyć, realizując zadania w formie projektów - także tych międzykierunkowych

CASE STUDIES

Poznasz realia branży, przyglądając się prawdziwym projektom, zrealizowanym z sukcesami na rynku.

Poznaj partnerów kierunku

Co o kierunku mówi absolwentka

image

Iga Andrzejczak

Absolwentka kierunku Mediaworking

 

Największym moim marzeniem jest możliwość połączenia pracy z pasją. Aby każdy dzień w pracy uświadamiał mnie, że to jest to, co kocham robić i że chcę to robić dalej. Dla mnie szczególnie ważne jest tworzenie muzyki, dzielenie się nią ze światem oraz rozwój własnej marki osobistej. Największym moim osiągnięciem jest udział w dwunastej edycji The Voice of Poland i dzięki programowi przekonałam się, że śpiewanie jest tym, co chcę robić w życiu najbardziej!

PRZECZYTAJ WYWIAD PRZECZYTAJ WYWIAD

Poznaj wykładowców kierunku

Vitalii Kotsovskyi

Wykładowca

Vitalii Kotsovskyi

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińJestem absolwentem inżynierii komputerowej na studiach pierwszego stopnia, marketingu internetowego na studiach drugiego stopnia oraz studiów podyplomowych Frontend Developer.

rozwińMoja dotychczasowa ścieżka zawodowa koncentrowała się na pracy związanej z informatyką, co pozwoliło mi zdobyć zaawansowaną wiedzę techniczną.

rozwińW pracy zawsze dążę do osiągnięcia wyznaczonych celów, co jest dla mnie ważne, ponieważ jestem osobą ambitną i zdeterminowaną. Moi współpracownicy doceniają także moją punktualność i odpowiedzialność, co sprawia, że jestem godny zaufania.

rozwińTeraz, jako wykładowca, moje doświadczenia w technologii stanowią solidną podstawę do dzielenia się wiedzą i wspierania rozwoju młodszych pokoleń. Moja pasja do nauki i przekazywania wiedzy stanowi teraz główny punkt mojej ścieżki zawodowej.

rozwińCiekawi mnie

rozwińW wolnym czasie uwielbiam podróżować i odkrywać nowe miasta, co pozwala mi poszerzać horyzonty i czerpać inspirację z różnych miejsc.

dr Klaudia Bączyk-Lesiuk

Wykładowczyni

dr Klaudia Bączyk-Lesiuk

Wykładowczyni

O mnie

rozwińDoktor nauk humanistycznych w zakresie literaturoznawstwa, dziennikarka, akredytowany praktyk tutoringu, nauczycielka języka polskiego jako obcego, trenerka komunikacji międzykulturowej.

rozwińAbsolwentka filologii polskiej (specjalności: dziennikarska i nauczycielska) na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. W 2014 roku z wyróżnieniem obroniła pracę doktorską na Uniwersytecie Wrocławskim.

rozwińW Collegium Da Vinci w Poznaniu zatrudniona na stanowisku starszego wykładowcy w Katedrze Informatyki i Analizy Danych.

rozwińOd kilkunastu lat związana z edukacją na różnych jej szczeblach. Prowadziła zajęcia między innymi na: Przykarpackim Uniwersytecie Narodowym im. Wasyla Stefanyka w Iwano-Frankiwsku, Uniwersytecie Wrocławskim, Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie WSB Merito oraz Uniwersytecie Artystycznym im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu, a także lektoraty języka polskiego w placówkach oświatowych w Iwano-Frankiwsku i Odessie.
Autorka książek „Kreacje Judasza w prozie polskiej XX i początku XXI wieku” oraz „Na początek. Wprowadzenie do nauki języka polskiego dla osób ukraińskojęzycznych”, a także artykułów naukowych z zakresu glottodydaktyki polonistycznej i tutoringu.

rozwińCzłonkini Zarządu Sietar Polska.

Ciekawi mnie…

rozwińJej zainteresowania naukowe dotyczą przede wszystkim: komunikacji międzykulturowej, glottodydaktyki polonistycznej, bilingwizmu w środowisku polsko-ukraińskim, a także współczesnej literatury apokryficznej. Prywatnie miłośniczka: podróży (najlepiej z plecakiem) i gier planszowych.

dr Jakub Wierzbicki

Wykładowca

dr Jakub Wierzbicki

Wykładowca

O mnie:

rozwińDoktor nauk społecznych w zakresie psychologii.

rozwińJestem absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (2007 – magister pedagogiki: doradztwo zawodowe i personalne, 2010 – magister psychologii: psychologia pracy i organizacji). W 2012 roku ukończyłem podyplomowe studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi na UAM, a w 2023 roku studia podyplomowe z psychologii zwierząt. Obroniłem doktorat z psychologii na Uniwersytecie Gdańskim w 2017 roku. Interesuję się zagadnieniami związanymi z psychologią społeczną, psychologią pracy i organizacji, rozwojem kompetencji i statystyką w badaniach społecznych.

Ciekawi mnie:

rozwińUwielbiam musicale i bardzo lubię czytać biografie. Jestem opiekunem adoptowanego ze schroniska w Korabiewicach psa Bossa.

dr Elżbieta Stachowiak-Dudzik

Wykładowca

dr Elżbieta Stachowiak-Dudzik

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińDoktor nauk humanistycznych w dziedzinie nauk o kulturze i religii, animator kultury. Rozprawę doktorską, obronioną w Instytucie Antropologii i Kulturoznawstwa UAM, poświęciła relacjom zachodzącym pomiędzy literaturą a mitem. Przez wiele lat zajmowała się również zjawiskiem synestezji w malarstwie, muzyce i poezji.

rozwińCiekawi mnie

rozwińMoje zainteresowania badawcze skupiają się wokół zagadnień kultury artystycznej ze szczególnym uwzględnieniem literatury. Uwielbiam pracować na pograniczu różnych dyscyplin humanistycznych, na co pozwala mi właśnie kulturoznawstwo rozumiane jako projekt zintegrowanych badań nad szeroko pojmowaną kulturą. W kręgu moich zainteresowań naukowych znajdują się m.in: filozofia sztuki, estetyka, teorie interpretacji, semiotyka, hermeneutyka, literaturoznawstwo, antropologia.

prof. CDV dr hab. Urszula Kluczyńska

Wykładowca

prof. CDV dr hab. Urszula Kluczyńska

Wykładowca

O mnie

rozwińJestem socjolożką i pedagożką. W roku 2002 ukończyłam studia magisterskie z pedagogiki,a w roku 2004 z socjologii. W 2007 roku obroniłam pracę doktorską na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Habilitację uzyskałam w roku 2018 na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.

rozwińMoje zainteresowania badawcze koncentrują się wokół problematyki krytycznych studiów nad męskościami i mężczyznami ze szczególnym uwzględnieniem społecznych kontekstów zdrowia mężczyzn, starości, sportu, medykalizacji męskości i seksualności mężczyzn, oraz męskości i opieki. Podejmuję również problematykę zawodów opiekuńczych, pracy emocjonalnej, a także zjawiska maskulinizacji i feminizacji profesji. Mój obszar badawczy obejmuje także kulturowo-społeczne analizy zjawisk związanych z przejawami dyskryminacji. Interesuje mnie również zastosowanie jakościowych metod badawczych w badaniach naukowych.

rozwińJestem autorką monografii naukowych: Mężczyźni w pielęgniarstwie. W stronę męskości opiekuńczej, (Wyd. UMP Poznań 2017), Metamorfozy tożsamości mężczyzn w kulturze współczesnej (Wyd. Adam Marszałek 2009), współautorką książki Poza schematem. Społeczny konstrukt płci i seksualności wraz z Wiktorem Dynarskim i Anną M. Kłonkowską (Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego 2016). Współredagowałam trzy numery specjalne czasopism naukowych poświęconych tematyce męskości. Opublikowałam ponad czterdzieści artykułów z zakresu krytycznych studiów nad mężczyznami i męskościami w krajowych i zagranicznych czasopismach naukowych. Jestem członkinią Polskiego Towarzystwa Socjologicznego i Polskiego Towarzystwa Genderowego.

Ciekawi mnie…

rozwińInteresują mnie ludzie, relacje, zmiana. Praktykuję Tai Chi oraz Qigong styl Lecący Żuraw. Od piętnastu lat jeżdżę niemal cały rok rowerem (tym samym). Interesuję się zdrowym żywieniem, które wcielam w praktykę. Wybór „góry czy morze” nie jest moim dylematem – zawsze będą to góry. Relaksuję się przy pracach manualnych z użyciem drewna, wikliny, wełny, włóczki czy filcu. Lubię tworzyć coś z niczego. Nie biegam, bo nie lubię.

O mnie

rozwińZ aparatem w plecaku przyjechałem do Poznania na Dziennikarstwo do WSNHiD. Spodobało mi się tak bardzo, że zostałem jeszcze dwa lata na Marketingu politycznym. Rozprawę doktorską, dotyczącą marketingu społecznego, obroniłem na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM.

rozwińOd początku studiów związany jestem z lokalnymi mediami. Pierwsze szlify nabierałem w Radio Rotunda pod okiem redaktora Adama Sołtysiaka. Jednak to z prasą związałem się na blisko 8 lat, gdzie w wydawnictwie branżowym objąłem stanowisko redaktora naczelnego.

rozwińObecnie prowadzę swoje media internetowe oraz agencję marketingu internetowego, a doświadczeniem dzielę się podczas zajęć w CDV.

Ciekawi mnie…

rozwińInteresuję się wszystkim, co ma związek z marketingiem i komunikacją wizualną.

dr Joanna Gorączko

Wykładowczyni

dr Joanna Gorączko

Wykładowczyni

rozwińO mnie

rozwińDoktor nauk społecznych, politolog, filolog, specjalista w zakresie Public Relations. Doświadczenie zawodowe rozwijane między innymi w Wyższej Szkole Kształcenia

rozwińZawodowego, a także w obszarze content marketingu i jako redaktor naukowy. Posiada w dorobku naukowym szereg publikacji naukowych głównie z tematyki marketingu, ale też kultury czy turystyki.

rozwińCiekawi mnie

rozwińŚwiat polityki, a w szczególności sposób, w jaki politycy kreują swój wizerunek.

rozwińO mnie

rozwińMenadżer marketingu w agencji Widoczni, trener marketingu internetowego w ramach projektu Akademia Widoczni i wykładowca praktyk. Specjalizuje się w budowie wizerunku online i content marketingu. Współautorka bloga o pozycjonowaniu, autorka artykułów do prasy branżowej i prelegentka na konferencjach biznesowych i marketingowych.

rozwińCiekawi mnie

rozwińRosnące znaczenie treści tworzonej amatorsko, ale na wysokim poziomie – rola YouTube’a, Instagrama i blogów w budowaniu naszej opinii i wiedzy o świecie.

Wojciech Rosik

Wykładowca

Wojciech Rosik

Wykładowca

O mnie

rozwińAnalityk finansowy zajmujący się wsparciem firm w podejmowaniu kluczowych decyzji, pomocy w tworzeniu strategii biznesowych oraz wyceną spółek na potrzeby fuzji i przejęć. Praktyk stawiający wiedzę praktyczną nad wiedzę teoretyczną.

rozwińInwestor na GPW z prawie 10-letnim doświadczeniem, specjalizujący się w wyszukiwaniu mniejszych podmiotów z wysokim potencjałem wzrostu.

Ciekawi mnie

rozwińFinanse behawioralne oraz psychologia – wpływ umysłu na zachowania oraz podejmowanie racjonalnych ekonomicznie decyzji.

Artur Ratuszyński

Wykładowca

Artur Ratuszyński

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińPo 25 latach odszedłem z dziennikarstwa i założyłem firmę S-Movens zajmującą się public relations, doradztwem strategicznym, procesami Design Thinking oraz badaniem trendów. Współtworzyłem w 2018 roku program rozwoju
smart city Szczecin. Od 2019 jestem doradcą biura prezydenta Szczecina do spraw strategii i rozwoju. Uczestniczę w procesach ewaluacji i aktualizacji i budowania Strategii Rozwoju Szczecina.

rozwińCiekawi mnie

rozwińHistoria średniowiecza, przyszłość robotów i sztucznej inteligencji, rozwój miast zwłaszcza w obszarze smart city. Jestem fanem Apple i Formuły 1.

O mnie

rozwińSpecjalizuję się w realizacji kampanii reklamowych w Internecie. W marketingu pracuję od 12 lat. Jestem Marketing Directorem w poznańskiej agencji marketingowej K&Y. Zajmuję się przede wszystkim przygotowywaniem i prowadzeniem kampanii reklamowych: tworzeniem koncepcji, planowaniem mediów i ich realizacją. Przez te 12 lat zrealizowałem dziesiątki różnorodnych akcji marketingowych dla liderów rynkowych: kampanii 360, kampanii digital, promocji konsumenckich (konkursów i loterii), kampanii influence marketingowych, akcji in-store, spotów reklamowych, czy akcji CSR. Poza agencją rozwijam swoją działalność konsultingową, prowadzę szkolenia z Meta Ads i Google Ads dla firm oraz projektuję i realizuję kampanie reklamowe.

rozwińOd 2015 roku współpracuję z poznańską uczelnią Collegium da Vinci, na której prowadzę zajęcia z marketingu internetowego. Stawiam na praktykę. Na moich zajęciach staram się stworzyć warunki maksymalnie zbliżone do tego, jak wygląda rzeczywista praca w digital marketingu.

Ciekawi mnie

rozwińNowe technologie, psychologia

Radosław Puakowski

Wykładowca

Radosław Puakowski

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent ekonometrii ze statystyką Uniwersytetu Gdańskiego. Od dwudziestu lat pracuje jako analityk danych w agencjach badań marketingowych. Doświadczony menadżer zespołu przetwarzania danych. Entuzjasta i praktyk zwinnego zarządzania. Aktywnie i wytrwale poszukuje nowych dróg rozwoju.

rozwińMa na koncie setki przetworzonych projektów. Zainteresowania zawodowe koncentruje na analityce i programowaniu ze szczególnym uwzględnieniem zastosowań analizy conjoint. W zarządzaniu zespołem praktycznie wykorzystuje techniki Scrum i Kanban. Nie ustaje w wysiłkach, aby analizować wszystko lepiej i szybciej.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPasjonuje mnieo historia powszechna i geopolityka. Dużo czytam. Zgłębiam rosyjski język i kulturę. Lubię chodzić po górach, biegać i jeździć na rowerze.

Dawid Lesiak

Wykładowca

Dawid Lesiak

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińZawodowo kulturoznawca i grafik. Organizował wydarzenia z pogranicza sztuki, kina i nowych mediów (Share.Poznań Open Multimedia Jam, Bring Your Own Beamer), programował pokazy filmowe w ramach Short Waves Festival. Współautor podcastu The Movie Trip i współogarniacz cyklu wydarzeń Santa Grafika Design Meet-Up.

rozwiń 

rozwińCiekawi mnie

rozwińTechnologia, media, reklama, kino

Judyta Kotarba

Kierownik Biura Innowacji dydaktycznych i kształcenia zdalnego, lider procesu tutoringu

Judyta Kotarba

Kierownik Biura Innowacji dydaktycznych i kształcenia zdalnego, lider procesu tutoringu

O mnie

rozwińAbsolwentka Wydziału Nauk Społecznych w Collegium Da Vinci. Aktualnie kierowniczka biura innowacji dydaktycznych i kształcenia zdalnego, liderka procesów i projektów edukacyjnych. Akredytowany praktyk tutoringu, wykładowca akademicki, trenerka umiejętności miękkich i kreatywności.

Ciekawi mnie

rozwińNaukowe zainteresowania skupiam głównie w obszarze tutoringu w Polsce i jego wsparcia w rozwoju kompetencji akademickich, rozwoju kompetencji w kontekście różnicy pokoleń, trendów – kompetencji przyszłości, edukacja dorosłych.

rozwińPrywatnie psia mama suczki Eli.

Ewa Kawiecka

Wykładowczyni

Ewa Kawiecka

Wykładowczyni

O mnie

rozwińPraktyczka, ekspertka PR z wieloletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w PR produktowym, PR kryzysowym i PR korporacyjnym

rozwińRealizowała działania m.in. dla marek: Tyskie, Książęce, Żubr, Lorenz, Lajkonik, Amica oraz firm Żabka Polska, Kompania Piwowarska.

Ciekawi mnie

rozwińKomunikacja, sztuka i literatura.

Weronika Harzyńska

Wykładowczyni

Weronika Harzyńska

Wykładowczyni

rozwińO mnie

rozwińZawodowo zajmuje się szeroko pojętym designem – doświadczenie zdobywała w agencjach marketingowych oraz  w studio brandingowym Blürbstudio, prywatnie projektuje komunikację i strategię marketingową dla klientów, w wolnych chwilach prowadzi zajęcia z designu na uczelni oraz szkoli klientów z zakresu komunikacji wizualnej. Organizatorka inicjatywy Santa Grafika — spotkań, warsztatów i szkoleń.

rozwińCiekawi mnie

rozwińNajbardziej w marketingu interesuje ją obserwowanie trendów i ich wpływ na ciągle zmieniające się zachowania odbiorców. Niezależnie od kategorii — lubi dobry produkt — czy to pod kątem wrażenia, smaku czy projektu. Wyznaje filozofię skrajnego ekstrawertyzmu.

Ola Gościniak

Wykładowczyni

Ola Gościniak

Wykładowczyni

rozwińO mnie

rozwińOla Gościniak. Pomysłodawczyni marki Jestem Interaktywna, ekspertka WordPress, mentorka biznesów online w Interaktywnej Paczce, blogerka, przedsiębiorczyni, wykładowczyni akademicka, autorka e-booków, książek m.in. bestsellerowej Bądź Online oraz kursów online w Interaktywnej Akademii WordPressa, organizatorka Interaktywnej Konferencji GIRLBOSS, inicjatorka raportu „Jesteś ekspertką! Uwierz w to!” i autorka cenionego podcastu wyróżnionego przez Forbes Woman.

rozwińOd 2015 roku pomaga kobietom z całej Polski w realizacji ich interaktywnych marzeń i osiągnięciu niezależności finansowej na własnych zasadach. Przeszkoliła już ponad 50 000 Polek. Pokazuje im, jak stworzyć stronę WWW od podstaw, jak założyć sklep internetowy czy rozpocząć biznes online. Z sukcesem tworzy zaangażowaną społeczność Jesteśmy Interaktywne.

rozwińLaureatka w XII edycji konkursu Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku w kategorii Przeciwdziałanie Wykluczeniu Cyfrowemu oraz LadyBusiness Awards w kategorii Przedsiębiorcza Kobieta to TY. Od 2018 roku w rankingu TOP20 wpływowych blogerów JasonHunt. Prelegentka i mówczyni na wielu branżowych wydarzeniach, m.in. I <3 Marketing czy Blog Conference Poznań, BusinessWoman Live.

rozwińAbsolwentka Informatyki na Politechnice Poznańskiej, Grafiki Projektowej w Collegium Da Vinci oraz Coachingu Biznesowego w WSKZ. Swoją pierwszą stronę internetową stworzyła jeszcze w podstawówce 20 lat temu. Od tamtej pory stworzyła ich ponad 500.

rozwińCiekawi mnie

rozwińHarry Potter, jazda na nartach oraz podróże.

Weronika Dopierała-Kalińska

Wykładowca

Weronika Dopierała-Kalińska

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej, obecnie doktorantka w naukach o komunikacji społecznej i mediach na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, od marca 2018 do sierpnia 2020 roku specjalistka ds. promocji oraz obsługi mediów społecznościowych w Gabinecie Prezydenta Urzędu Miasta Poznania (Oddział Promocji oraz Biuro Prasowe), członkini redakcji czasopisma naukowego Com.press oraz Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej (Forum Młodych Medioznawców i Komunikologów).

rozwińZawodowo i naukowo zajmuję się mediami, a w szczególności procesami zachodzącymi w sieci, fascynują mnie nowe możliwości komunikacyjne.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawią mnie ludzie i sposób, w jaki się komunikują, w szczególności używając nowych technologii. Poza nauką pasjonuję się roślinami, ciągle powiększająca się kolekcja doniczek jest sposobem na oderwanie się od biegu dnia codziennego.

Jadwiga Dabińska-Filipiak

Wykładowczyni

Jadwiga Dabińska-Filipiak

Wykładowczyni

rozwińO mnie 

rozwińContent Managerka w agencji Empressia. Od 2013 r. w branży marketingu internetowego. NA CDV prowadzi warsztaty z public relations. Łączy dziennikarskie wykształcenie z pasją do pisania, starając się wypełniać Internet wartościową treścią. Copywriterka spełniająca się w segmentach SEO i brand managmentu. Autorka kilkudziesięciu branżowych publikacji i prelegentka na konferencjach.

rozwińCiekawi mnie

rozwińMarketing behawioralny oraz potencjał mediów społecznościowych i wyszukiwarek internetowych w rozwoju życia społecznego, kulturalnego i biznesowego. Chętnie zgłębia aspekty prawne i ograniczenia w reklamie oraz marketingu. Prywatnie miłośniczka memów, prawie wszystkich mediów społecznościowych, karaoke, malowania i kotków.

Ewa Bujak

Wykładowca

Ewa Bujak

Wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Politologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Były dziennikarz, rzecznik prasowy i Manager Public Relations.

rozwińOd ponad 10 lat pomagam budować reputację firm i marek osobistych, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych. Zarządzałam projektami Public Relations dla takich firm, jak: Kompania Piwowarska, Skoda Auto Polska, Volkswagen Group Polska, GlaxoSmithKline, Bank Pocztowy, Hicron, Grupa Nickel, Fibar Group. Obecnie wykładam i prowadzę szkolenia z komunikacji społecznej, wystąpień publicznych, public relations, komunikacji wewnętrznej, Employer Brandingu, CSR i komunikacji kryzysowej.

Ciekawi mnie

rozwińWszystko co związane jest z komunikacją między ludźmi oraz z komunikacją na linii…człowiek – sztuczna inteligencja (AI).

rozwińW wolnej chwili uciekam w góry. Lubię kabaret (ale tylko dobry!)

Ile kosztują studia na tym kierunku

Opłaty i czesne

studia stacjonarne i niestacjonarne

Opłata wpisowa

Przy zapisie do 13 lipca:

0 PLN

Przy zapisie od 14 lipca:

85 PLN

Czesne za rok
(promocja do 13 lipca)

Płatne w 12 ratach

12 x 935 PLN

890 PLN

Płatne w 2 ratach

2 x 5 610 PLN

5 340 PLN

Płatne w 1 racie

1 x 11 220 PLN

10 680 PLN

Zniżki dla absolwentów

CDV i WSNHiD

Wpisowe:

0 PLN

Czesne:

zwolnienie z jednej z 12 rat

890 PLN

image
Pobierz regulamin Pobierz regulamin

Stypendia, zniżki
i finansowe formy wsparcia

Jak możesz obniżyć opłaty za studia?

Jak zapisać się na studia

1

Zarejestruj się

Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

2

Uzupełnij dane

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata, podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • numer PESEL,
  • świadectwo maturalne (jeśli nie posiadasz jeszcze świadectwa maturalnego, zaznacz checkbox “Nie posiadam jeszcze świadectwa maturalnego” i przejdź dalej),
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą).

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata, podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • numer PESEL,
  • świadectwo maturalne (jeśli nie posiadasz jeszcze świadectwa maturalnego, zaznacz checkbox “Nie posiadam jeszcze świadectwa maturalnego” i przejdź dalej),
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą).
3

Dokonaj opłaty wpisowej

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.

4

Podpisz dokumenty online

Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail.

 

Jeśli jesteś niepełnoletni_a, umowę podpiszesz razem z rodzicem w sposób tradycyjny, w biurze rekrutacji. Możesz ją również przesłać na nasz adres. Skontaktuj się z nami – wytłumaczymy, jak to zrobić.

Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail.

 

Jeśli jesteś niepełnoletni_a, umowę podpiszesz razem z rodzicem w sposób tradycyjny, w biurze rekrutacji. Możesz ją również przesłać na nasz adres. Skontaktuj się z nami – wytłumaczymy, jak to zrobić.

5

Dostarcz oryginał świadectwa

Dostarcz oryginał świadectwa maturalnego do biura rekrutacji.
Jeśli posiadasz świadectwo maturalne z ubiegłych lat, masz na to 7 dni od podpisania umowy.

 

Jeśli maturę zdajesz w tym roku – musisz dostarczyć oryginał świadectwa maturalnego do 13 lipca, aby skorzystać z promocji “niższe czesne”.

 

Pamiętaj, by wraz ze świadectwem maturalnym dostarczyć ankietę osobową pobraną z konta kandydata.

Dostarcz oryginał świadectwa maturalnego do biura rekrutacji.
Jeśli posiadasz świadectwo maturalne z ubiegłych lat, masz na to 7 dni od podpisania umowy.

 

Jeśli maturę zdajesz w tym roku – musisz dostarczyć oryginał świadectwa maturalnego do 13 lipca, aby skorzystać z promocji “niższe czesne”.

 

Pamiętaj, by wraz ze świadectwem maturalnym dostarczyć ankietę osobową pobraną z konta kandydata.

Witaj w gronie studentów!

Po dostarczeniu oryginału świadectwa maturalnego Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”.

Oznacza to, że dostałeś_aś się na studia.
Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

 

Wszelkie informacje dotyczące studiowania znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp w drugiej połowie września.

Po dostarczeniu oryginału świadectwa maturalnego Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”.

Oznacza to, że dostałeś_aś się na studia.
Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

 

Wszelkie informacje dotyczące studiowania znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp w drugiej połowie września.

Umów się na prywatną wycieczkę po uczelni

Jesteś ciekaw, jak wygląda Collegium Da Vinci od środka? Chciałbyś przespacerować się korytarzami uczelni i podpatrzeć studenckie życie, a przy okazji dowiedzieć się wszystkiego o naszych studiach? Nic prostszego! Umów się na prywatne spotkanie z Aniołem Collegium Da Vinci.

 

Opiekunka Studentek i Studentów 1-go Roku oprowadzi Cię po budynku, opowie, jak wyglądają studia i odpowie na każde Twoje pytanie. Możesz przyjść sam, zabrać paczkę przyjaciół lub zaprosić rodziców. Karolina będzie czekała na Ciebie przed portiernią, czyli po prawej stronie od głównego wejścia na uczelnię.

image

Anioł Collegium Da Vinci

Karolina Bobko

e-mail: aniol@cdv.pl

tel.: +48 697 690 588

Chcesz się umówić na wycieczkę po Collegium Da Vinci? 

Wypełnij krótki formularz i wybierz termin spotkania.

Umów się z aniołem Umów się z aniołem

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z nami!

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, wyjaśnimy, doradzimy. Możesz zadzwonić do nas, napisać wiadomość mailową, zadać pytanie na grupie na facebooku, a nawet umówić się na prywatną wideorozmowę. Jeśli masz ochotę, zapraszamy także osobiście do naszego Biura Rekrutacji.

image

Weronika Nowak

Specjalista ds. rekrutacji
na studia I stopnia

e-mail: rekrutacja@cdv.pl

tel.: +48 697 690 034

tel.: +48  667 520 739

UMÓW WIDEOROZMOWĘ UMÓW WIDEOROZMOWĘ

Biuro Rekrutacji

ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań Pokój R005, piętro 0 Rotunda

Godziny otwarcia:

poniedziałek - piątek: 8.30-15.30

sobota - niedziela: nieczynne