Mediaworking ONLINE – Collegium Da Vinci Poznań
Michalina Kopa
Studentka Mediaworkingu
I stopnia | Stacjonarne

Mediaworking ONLINE

Specjalizacja:

  • Social media manager

Zostań:

  • social media managerem
  • dziennikarzem internetowym
  • specjalistą ds. e-PR
  • event managerem

Opis

Mediaworking w formule ONLINE to studia bazujące na najwyższej jakości metodach oraz narzędziach stosowanych w modelu nauczania na odległość. Nowatorski model kształcenia w tej formule został opracowany przez specjalistów zajmujących się na co dzień kształceniem zdalnym na uczelniach oraz w biznesie.

Studia w warstwie merytorycznej, podobnie jak kierunek stacjonarny, łączą wiele obszarów: marketing online, nowe media, technologie, media relations, PR i e-PR, dziennikarstwo oraz grafikę. Kierunek został stworzony we współpracy z firmami wyznaczającymi trendy w branży technologicznej.

Dołącz do nas na FB Dołącz do nas na FB

Mediaworking został nagrodzony w Ogólnopolskim Konkursie i Programie Akredytacyjnym „Studia z Przyszłością” za najwyższe standardy jakościowe obowiązujące w szkolnictwie wyższym.

Dlaczego Mediaworking ONLINE

Studia online w CDV to formuła łącząca zalety nauczania przez Internet (synchronicznego oraz asynchronicznego) z możliwością spotkania się z praktykami podczas semestralnych zjazdów w trybie stacjonarnym.

Do opracowania tego modelu wykorzystaliśmy najlepsze praktyki biznesowe i akademickie, doświadczenie praktyków oraz potrzeby studentów. Dzięki temu będziesz się uczyć nie tylko z ciekawością, ale też we własnym tempie.

Kierunek Mediaworking ONLINE skierowany jest do osób, które w procesie studiowania cenią sobie elastyczne podejście do realizowanych na studiach treści, wykorzystując przy tym zalety środowiska online. To doskonała alternatywa studiowania dla osób interesujących się nowymi trendami w marketingu, PR, e-PR, mediami społecznościowymi, blogowaniem, wideomarketingiem oraz tych, którzy chcą budować i wdrażać strategie działania oraz komunikacji firm.

Mediaworking ONLINE realizowany jest za pośrednictwem autorskiej platformy edukacyjnej zaprojektowanej w oparciu o potrzeby obecnych studentów CDV, na zasadach opracowanych po przeprowadzeniu i analizie wielu badań. Dzięki temu Collegium Da Vinci stworzyło ofertę dla osób, które:

  • chcą w większości samodzielnie decydować o tempie swojej nauki,
  • chcą kształcić się w inny sposób niż na studiach tradycyjnych,
  • nie lubią masowych wykładów w auli akademickiej, a wolą indywidualne spotkania z mentorami/praktykami z branży,
  • chcą uczyć się na podstawie realizacji konkretnych case study pochodzących z biznesu,
  • chcą powracać do zdobytej wiedzy dzięki stałemu dostępowi do materiałów zawartych na platformie e-learningowej,
  • wiedzą, że edukacja to nie tylko bierne „przesiadywanie” w salach wykładowych, a aktywne przyswajanie umiejętności i wiedzy dzięki zastosowaniu nowych technologii.

Wybierając studia na Mediaworkingu w formule ONLINE uzyskujesz dyplom studiów pierwszego stopnia równoważny z dyplomem studiów w trybie stacjonarnym.

ONLINE – Jak uczymy?

Mediaworking w formule ONLINE łączy ze sobą nauczanie w trybie synchronicznym i asynchronicznym. Dzięki temu proces studiowania może być realizowany bardziej elastycznie – studenci decydują, kiedy i ile czasu poświęcić na realizację treści.

W trybie synchronicznym studenci nawiązują bezpośredni kontakt online z prowadzącym, by zrealizować zaplanowane treści, skorzystać z konsultacji bądź przedyskutować zagadnienia podczas spotkania całej grupy. Odbywa się to w postaci spotkań zespołowych on-line w formie wideokonferencji, indywidualnych konsultacji realizowanych za pomocą komunikatora audio-wideo lub dyżurów z praktykami „face to face” zapośredniczonymi przez Internet.

W trybie asynchronicznym studenci otrzymują do dyspozycji przyjazną i intuicyjną w użytkowaniu autorską platformę e-learningową, na której znajdują się materiały niezbędne do samodzielnej realizacji zaplanowanych treści. Materiały występują w formie materiałów wideo, audio, e-booków oraz obudowane są szerokim wachlarzem zadań, quizów i aktywności, które nie tylko pobudzają motywację do uczenia się oraz rozwijają ciekawość, ale też dają możliwość szybszego zapamiętywania przedstawianych treści. Ponadto każdy student otrzyma materiały, które będzie mógł przeglądać wielokrotnie i będzie mógł z nich korzystać w przyszłości podczas pracy zawodowej.

W ramach zajęć, w każdym semestrze, odbędzie się również jeden zjazd stacjonarny w siedzibie Collegium Da Vinci. Podczas tego zjazdu odbędą się zajęcia, które wymagają specjalistycznej infrastruktury oraz zaliczenia, które nie mogą odbyć się zdalnie. Ponadto zorganizowane będzie wtedy wyjście integracyjne dla grupy, dzięki któremu studenci poznają Poznań oraz będą mieli możliwość „na żywo” spotkać swoje koleżanki i kolegów z grupy.

Wideo

Zobacz, jak wyglądają zajęcia na kierunku Mediaworking ONLINE! Mateusz Karatysz i James Behr, nasi wykładowcy przygotowali przykładowe zajęcia online dla wszystkich zainteresowanych nauką w trybie zdalnym.

Webinary

Posłuchaj o tym, jak może wyglądać twoja praca.

Autorska koncepcja kształcenia online Collegium Da Vinci

Zajęcia w formie wideokonferencji, webinariów i spotkań on-line z praktykami będą odbywały się według ustalonego harmonogramu dwa dni w tygodniu. Wszystkie zajęcia w formie online będą nagrywane i umieszczane na platformie. Dlatego, jeśli nie będziesz móc w nich uczestniczyć z powodów losowych, będziesz mieć dostęp do zapisu spotkania.

Platforma pozostanie dla Ciebie otwarta również po zakończeniu studiów. Dzięki temu będziesz mieć dostęp do bazy wiedzy, swoich zadań, projektów, ćwiczeń oraz materiałów po zakończeniu studiów!

W ramach studiów stworzysz swoje elektroniczne portfolio, czyli zbiór projektów, prac zaliczeniowych i praktycznych rozwiązań case study, które będą zamieszczone na platformie. Dzięki temu będziesz mieć możliwość przedstawienia swoich dokonań i wykonanych przez Ciebie rzeczywistych prac swojemu przyszłemu pracodawcy.

W czasie trwania studiów otrzymasz wsparcie w postaci:

  • pomocy Działu IT (pomoc techniczna w obsłudze platformy),
  • pomocy Koordynatora Centrum Organizacji Dydaktyki (pomoc i wsparcie w sprawach organizacyjnych, stypendiach i kontakcie z uczelnią za pośrednictwem maila, dostępnego według określonego harmonogramu czatu oraz podczas wizyt bezpośrednich w Centrum Organizacji Dydaktyki),
  • pomocy opiekuna roku (wsparcie dedykowanego nauczyciela akademickiego, który będzie zajmował się kwestiami merytorycznymi kierunku),
  • opieki tutorskiej (zostaniesz objęty programem tutoringowym, w którym tutor będzie pracował z Tobą nad rozwojem Twoich umiejętności, talentów oraz kariery).

Na platformie kształcenia online zaimplementowane zostaną narzędzia służące grywalizacji – będziesz uczyć się z pasją i zaangażowaniem, czyli tak jak uczą się pracownicy w największych i najbardziej znanych firmach związanych z marketingiem internetowym oraz branżą IT.

Autorska koncepcja studiów online w Collegium Da Vinci powstała dzięki współpracy specjalistów ds. E-learningu, ekspertów kształcenia na poziomie studiów wyższych oraz praktyków z branży marketingu internetowego. Idea studiów opiera się na „Why?” Uczelni, które brzmi: „Stwarzamy przestrzeń do sprawczości”. Każdy wykładowca to nie tylko ekspert w dziedzinie marketingu internetowego, ale również specjalista ds. kształcenia zdalnego! Dzięki temu podczas zajęć nie tylko nabędziesz wiedzę teoretyczną, ale również rozwiniesz praktyczne umiejętności niezbędne do pracy w branży. Autorska koncepcja kształcenia powstała w oparciu o zrealizowane w Collegium Da Vinci badania, wieloletnie doświadczenia oraz wymianę wiedzy między ekspertami.

Każdy z wykładowców został przeszkolony z technik kształcenia na odległość na podstawie autorskich podręczników pod redakcją Marka Banaszaka – Kierownika Katedry Edukacji i Nowych Mediów Collegium Da Vinci oraz Łukasza Fojutowskiego – Prorektora Collegium Da Vinci.

Czego potrzebujesz, aby uczyć się online w CDV?

  • Komputer osobisty (preferowany laptop) o parametrach nie gorszych niż: procesor klasy Intel i3, 8GB pamięci RAM, dysk twardy 500 GB, dedykowana karta graficzna (warunek konieczny w przypadku pracy z programami graficznymi np. Adobe Photoshop).
  • System operacyjny Windows lub iOS.
  • Uprawnienia administratora (możliwość instalowania oprogramowania na swoim komputerze).
  • Dostęp do Internetu łączem o minimalnej przepustowości 5 Mb/s.
  • Kamera internetowa o jakości nie gorszej niż 720p. (HD) (może być integralną częścią komputera osobistego).
  • Mikrofon oraz w miarę możliwości słuchawki. (mogą być integralną częścią komputera osobistego).
  • Min. 2 przeglądarki internetowe (najnowsze wydania) w tym jedną musi być Google Chrome.

Autorska platforma kształcenia online jest platformą „w chmurze”. Dzięki temu jest w pełni bezawaryjna, a dane zawarte w niej są bezpieczne!

W Collegium Da Vinci  możesz liczyć na zniżki w czesnym i stypendia, które sprawią, że studiowanie będzie łatwiejsze.

Studia to inwestycja, dlatego warto sprawdzić wszystkie możliwości, jakie daje uczelnia swoim byłym, aktualnym i przyszłym studentom!

Sprawdź Sprawdź

Marek Banaszak

Kierownik Katedry Edukacji i Nowych Mediów, Pełnomocnik Dziekana ds. kierunku mediaworking odpowie na pytania merytoryczne związane z kierunkiem


Administratorem danych jest Collegium Da Vinci z siedzibą przy ul. gen. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań. Pełny dokument Polityki Prywatności znajdziesz tutaj

Atuty kierunku

  • Nowoczesna platforma e-learningowa

    Cały proces kształcenia zorganizowany w jednym miejscu – platformie zaprojektowanej z myślą o pozytywnych doświadczeniach użytkowników. Działa w chmurze więc jest w pełni bezpieczna i bezawaryjna. Opiera się o materiały wideo, audio, e-booki, quizy, projekty internetowe i inne aktywności multimedialne.

  • Nowatorski sposób realizacji zajęć

    Połączenie synchronicznych i asynchronicznych form prowadzenia zajęć zapewnia elastyczny sposób studiowania oraz możliwość nawiązania bezpośredniego kontaktu ONLINE z wykładowcami praktykami.

  • 80% zajęć ma wymiar praktyczny

    Wiedzę i doświadczenie zdobywasz poprzez realizację ćwiczeń, indywidualnych i grupowych projektów oraz warsztatów w środowisku ONLINE

  • Uczestnictwo i współtworzenie ciekawych imprez branżowych

    Podczas studiów licencjackich na kierunku Mediaworking będziesz miał okazję brać udział w wielu wydarzeniach związanych z marketingiem (coroczna konferencja Marketing i Technologia), gdzie poznasz praktyków z branży marketingu internetowego.

  • Topowa ścieżka specjalizacyjna

    Wybierając Mediaworking w formule ONLINE realizujesz studia wyższe o specjalizacji Social Media Manager

  • Możliwość uzyskania dodatkowych certyfikatów

    W ramach modułu do wyboru „Wybrane narzędzia marketingu internetowego” nabędziesz kompetencje, które przygotują Cię merytorycznie do zdobycia cenionych w branży certyfikatów Google.

  • Nowatorska forma egzaminu dyplomowego

    Tytuł licencjata zdobędziesz dzięki własnemu projektowi związanemu z działaniami w sieci.

  • Nowoczesne studia z tradycyjnym dyplomem

    Wybierając studia na Mediaworkingu w formule ONLINE uzyskujesz dyplom studiów pierwszego stopnia równoważny z dyplomem studiów w trybie stacjonarnym.

Zapisz się teraz i skorzystaj!

Dodatkowe zaświadczenia w Twoim cv

Program studiów na kierunku Mediaworking I stopnia w Collegium Da Vinci został szczegółowo przeanalizowany przez specjalistów Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i jest w pełni zgodny z zakresem kompetencji niezbędnych do uzyskania certyfikatu DIMAQ – międzynarodowego certyfikatu potwierdzającego umiejętności marketingowe.

Mediaworking certyfikowanym kierunkiem DIMAQ Mediaworking certyfikowanym kierunkiem DIMAQ

Certyfikaty Google

W ramach modułu „Wybrane narzędzia marketingu internetowego” nabędziesz kompetencje, które przygotują Cię merytorycznie do zdobycia certyfikatów Google.

Podstawy SEO

Od partnera kierunku, firmy zajmującej się pozycjonowaniem – widzialni.pl, uzyskasz certyfikat „Podstawy SEO”.

Specjalizacja

Opis

Specjalizacja skierowana jest do osób, które chcą budować i wdrażać skuteczne strategie działania i komunikacji firm z wykorzystaniem nowoczesnych mediów, w tym społecznościowych.

Jeśli chcesz:

  • nauczyć się opracowywać strategię komunikacji,
  • projektować i realizować kampanie marketingowe w internecie,
  • nabyć umiejętność efektywnego zarządzania społecznością internetową,
  • poznać podstawy pozycjonowania stron (SEO) i marketingu w wyszukiwarkach (SEM),
  • nauczyć się korzystania z narzędzi analitycznych i monitorujących działania w social mediach, takich jak  Google AdWords, Google Analytics, czy Brand24,
  • dowiedzieć się jak pozyskiwać, analizować i interpretować dane.

Jaką pracę możesz podjąć?

  • Social media manager
  • Content manager
  • Bloger
  • Copywriter
  • Dziennikarz internetowy
  • Specjalista ds. e-PR
  • Specjalista ds. monitoringu mediów internetowych
  • Trendwatcher, trendsetter
  • Specjalista ds. marketingu internetowego
  • Specjalista ds. SEM i SEO

Pamiętaj, że:

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze, obok umiejętności specjalistycznych, są tzw. umiejętności miękkie, takie jak: zarządzanie projektem, skuteczna komunikacja, praca w zespole czy autoprezentacja, której nabędziesz w Collegium Da Vinci.

Uczelniane biuro karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Możesz otrzymać dofinansowanie studiów w formie stypendium socjalnego czy stypendium Rektora.

Program Erasmus umożliwi Ci podjęcie nauki na partnerskich uczelniach w Europie.

Zarobki specjalisty ds. marketingu wynoszą 3500-8000 brutto, natomiast social media managera 8000 – 12000 brutto!

Źródło: wirtualnemedia.pl, „Spring Professional Raport Płacowy 2017”

 

Program studiów w roku akademickim 2020/2021

Studia ONLINE

  • 3 lata

    Czas trwania

  • 6

    Liczba semestrów

  • 2153

    Liczba godzin

  • 204

    Punkty 

Tutoring w CDV

Wzorem Uniwersytetów Oxford i Cambridge, zdecydowaliśmy się objąć wszystkich studentów rozpoczynających naukę programem tutoringowym.

Tutoring w CDV to cykl spotkań z certyfikowanymi tutorami, które pozwolą naszym studentom na bardziej świadomy rozwój w czasie studiów. Przez 2 semestry studenci na indywidualnych i grupowych spotkaniach będą wzmacniać swoje mocne strony i eliminować ograniczenia.

Wierzymy, że indywidualne podejście do studentów, koncentrujące się na ich mocnych stronach, pozwoli każdemu z nich na realizację osobistych celów edukacyjnych i zawodowych.

Kadra

mgr Marek Banaszak

Kierownik Katedry Edukacji i Nowych Mediów

mgr Marek Banaszak

Kierownik Katedry Edukacji i Nowych Mediów

O mnie

rozwińKierownik Katedry Edukacji i Nowych Mediów w Collegium Da Vinci w Poznaniu, członek Rady Sektorowej ds. Kompetencji sektora Komunikacji Marketingowej, ekspert Narodowego Centrum Badań i Rozwoju ds. oceny merytorycznej wniosków dot. Szybkiej ścieżki, członek grupy roboczej ds. kompetencji cyfrowych w Ministerstwie Cyfryzacji, ekspert Sieci Edukacji Cyfrowej Komet@, metodyk w projekcie NCBiR „Podróż w przyszłość”.

rozwińWspółtwórca w Collegium Da Vinci praktycznych kierunków studiów:

rozwińOraz projektów:

  • modułu fakultatywnego Wybrane narzędzia marketingu internetowego – wdrażanego z sukcesem w Collegium Da Vinci na zasadzie modułu międzykierunkowego;
  • III misji Uczelni rozwijających kompetencje behawioralne i cyfrowe licealistów „Zawody przyszłości” finansowanego ze środków NCBiR.
  • III misji Uczelni rozwijających kompetencje cyfrowe dzieci w wieku przedszkolnym „Podróż w przyszłość” finansowanego ze środków NCBiR.

rozwińWcześniej zajmował się, zarówno jako pracownik etatowy oraz freelancer, różnymi działaniami z zakresu marketingu i kształcenia w zakresie kompetencji cyfrowych:

  • był członkiem redakcji internetowego wydania czasopisma Telewizji N (później NC+),
  • zajmował się współtworzeniem sklepów internetowych dla Multikina z zabawkami oraz materiałami okołofilmowymi,
  • przez kilka lat był członkiem zespołu wprowadzającego innowacyjny system reklamy natywnej smart55.com w serwisach Fakt, polki.pl, wizaz.pl, gazeta.pl , se.pl, mamadu.pl, autocentrum.pl, i innych.
  • pracę zawodową rozpoczął w Zespole Szkół z Oddziałami Sportowymi nr 5 w Poznaniu, gdzie był odpowiedzialny za wdrożenie dziennika elektronicznego, strony www oraz profilu w social mediach – uczył również informatyki i fizyki.

Ciekawi mnie

rozwińCiekawią mnie technologie i ich możliwości – wszystkie, od nowych smartfonów poprzez komputery, okulary VR, tablety, aż do lodówek i mikrofalówek….

rozwińZarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym ciekawi mnie także, dlaczego ludziom się „nie chce”?! Może dlatego, że nigdy nie byłem w takiej sytuacji …

rozwińMoje ulubione słowa to DEDLAJN i ASAP 🙂

rozwiń 

Marcin Szczupak

Kierownik Działu Raportów Medialnych w PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Marcin Szczupak

Kierownik Działu Raportów Medialnych w PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

rozwińO mnie

Kierownik działu raportów medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
Współtworzył pierwszą w Polsce agencję specjalizującą się w analizie mediów – Media Navigator. Specjalista w zakresie badań mediów. Konsultant medialny, autor analiz marketingowych i badań public relations. Pracował nad projektami dla kilkuset korporacji międzynarodowych, ministerstw, urzędów, agencji marketingowych i PR. Absolwent Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu na kierunku public relations oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu na kierunku zarządzanie i marketing. Interesują go nowe media, rozwój i wykorzystanie technologii w przekazie informacji, zagadnienia public relations i marketingu, sprzedaży i zarządzania. Występował w charakterze eksperta opracowującego standard kompetencji dla zawodu: analityk informacji i raportów medialnych oraz jako ewaluator i członek komisji dla zawodów: analityk ruchu na stronach internetowych, broker informacji (researcher), menedżer zawartości serwisów internetowych i specjalista zarządzania informacją.

rozwińSpecjalizacje obszarowe

  1. Badania mediów i komunikacji
  2. Marketing i public relations

Michał Chudyszewicz

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Michał Chudyszewicz

wykładowca

O mnie

Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej, na kierunku Marketing. Od 2011 roku współpracuje z kluczowymi Klientami w firmie widzialni.pl, obecnie na stanowisku dyrektora sprzedaży. Poza obowiązkami key account managera oraz zarządzaniem działem sprzedaży w ramach wykonywanych obowiązków, specjalizuje się m.in. w budowaniu strategii pozycjonowania szerokiego, w szkoleniach z zakresu SEO oraz Seo copywritingu.

Łukasz Smolarek

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Employer Branding Manager

 

Łukasz Smolarek

wykładowca

O mnie

rozwińKierownik merytoryczny kierunku Employer Branding Manager. Założyciel, ekspert CSR, employer i personal brandingu w firmie doradczej White Leaf.

rozwińPo pierwsze: lubi ludzi i szanuję ich różnorodność. Po drugie: odważnie stawia na dialog i efektywność działań. Po trzecie: manager, coach i mentor. Po czwarte: właśnie dlatego od 12 lat kreuje strategie CSR, Employer & Personal Brandingu oraz komunikacji marek. Słucha i wspiera zarządy, liderów, start-upy i firmy rodzinne. Współpracuje z ponad 20 markami, m.in. z Volkswagen Poznań, Grupą Raben, ERGO Hestia czy OTOMOTO. Doświadczenie zdobywał w Polsce, Wielkiej Brytanii, Austrii, Litwie, Ukrainie, Rumuni i Mołdawii.

rozwińJestem pomysłodawcą i kierownikiem merytorycznym studiów podyplomowych „CSR Management” oraz „Employer Branding” w CDV w Poznaniu. Piszę doktorat, dzielę się wiedzą ze studentami, organizuję i prowadzę warsztaty, zarządzam zmianą i kreuję projekty w myśl podejścia design thinking.

Ciekawi mnie

rozwińRóżnorodność ludzi, świata, pasji, kultur, kuchni i obyczajów.

Spotkajmy się na

Mediaworking

O mnie

rozwińAbsolwent specjalizacji Komunikacja w Biznesie na Wydziale Zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. W latach  2011 – 2016 pracował jako Account Manager w poznańskiej agencji marketingu familijnego K&Y (dawniej Kid & Young). Współtworzył i koordynował wielokanałowe kampanie reklamowe dla największych marek FMCG w Polsce, takich jak Ferrero (Tic-Tac, Kinder, Kinder Niespodzianka), Danone (Danonki i Danone Global), Nestle, Hochland, Bobo Frut, Mokate czy Kubuś. Od roku 2016 Product Manager w start up’ie technologicznym Elephant Smart Safety. Odpowiedzialny za działania marketingowe oraz za koordynowanie prac zespołu projektowego, a przede wszystkim za wdrożenie produktu elephant door™ na rynek. W projekcie uczestniczy od fazy wczesnego rozwoju do uruchomienia sprzedaży na rynku Europejskim. Na CDV prowadzi zajęcia od roku akademickiego 2015/2016.

Ciekawi mnie

rozwińPrywatnie interesuje się nowymi technologiami, psychologią, behawioryzmem oraz sztukami walki i motoryzacją.

Marta Przewoźna

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Marta Przewoźna

wykładowca

O mnie

rozwińRedaktor Naczelna Magazynu Social Media Manager. Jako Head of Marketing & Communications kieruje wizerunkiem i promocją produktów Magazynu Online Marketing, Social Media Manager, Nowa Sprzedaż oraz Magazynu Event Management Polska. Organizatorka kilkunastu konferencji branżowych rocznie m.in. Kongresu Online Marketing.

Ciekawi mnie

rozwińW trybie offline uwielbia książki historyczne, a także tajemnicze budowle powojenne.

Piotr Komorowski

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Piotr Komorowski

wykładowca

O mnie

rozwińSzef Działu Strategii Agencji Q&A Communications. Przez cała dotychczasową karierę zawodową jestem związany z agencjami PR. Wcześniej pracowałem w agencji Edelman Polska w Warszawie i Sport Mega Marketing Poznaniu.

rozwińNa co dzień zajmuję się tworzeniem strategii komunikacji marketingowych dla klientów agencji i uczestniczę w generowaniu kreatywnych rozwiązań komunikacyjnych. Doradzam markom i przedsiębiorstwom  w  zakresie budowania tożsamości marek, wyboru taktyk i kanałów komunikacji oraz w komunikacji kryzysowej

rozwińPracowałem m.in. dla marek: Tyskie, Lech Premium, Redd’s, Seat, Volkswagen, Wrigley, San Leon Energy, Komputronik, PKO BP, Rowenta, Tefal, Lorenz, Echo Investments, Inter Motors i wielu innych.

rozwińGłęboko wierzę w skuteczność metod opartych o design thinking. Często pracuję jako tzw. facylitator – prowadzę warsztaty kreatywne w ramach, których wraz z uczestnikami wypracowujemy rozwiązania kreatywne dla marek i firm.

rozwińOd 5 lat współprowadzę Cannes Lions Creative PR Meeting – coroczny przegląd najciekawszy casów z zakresu komunikacji marketingowej, współorganizowanego z SAR.

rozwińJestem absolwentem Stosunków Międzynarodowych na UAM w Poznaniu. Ukończyłem także studia podyplomowe z dziedziny PR na SHG w Warszawie oraz Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Ciekawi mnie

rozwińW zasadzie wszystko ?

Maciej ZUCH Mazurek

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Maciej ZUCH Mazurek

wykładowca

O mnie

rozwińZ wykształcenia filozof i plastyk, z zawodu grafik i bloger. Od dekady jestem związany z projektowaniem graficznym, reklamą i mediami społecznościowymi. Bloguje od 2009 roku. Projektowałem m.in. okładki dla Luxtorpedy oraz książki czołowych polskich blogerów. Jestem członkiem rady programowej Heroo Mobile.

rozwiń 

Ciekawi mnie

rozwińLubię kawę i Pink Floyd, nie lubię buraczków. Lubię kreatywne rzeczy, nie lubię powtarzalnej pracy. Lubię paintball, nie lubię grzybobrania. Lubię w nocy zasiąść przy PS4, nie lubię w nocy spać.

mgr Jolanta Piątkowska

wykładowca - praktyk

Spotkajmy się na:

Mediaworking

mgr Jolanta Piątkowska

wykładowca - praktyk

O mnie

rozwińCertyfikowany coach w pracy indywidualnej i grupowej, coach Action Learning, trener rozwoju osobistego, menadżer z wieloletnim doświadczeniem w biznesie.

rozwińJestem absolwentką Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku nauki polityczne, specjalizacja marketing polityczny. Ukończyłam również Szkołę Coachingu Indywidualnego i Grupowego akredytowaną przez ICF. Posiadam certyfikat trenera uzyskany w firmie szkoleniowej Gamma oraz certyfikat coacha Action Learning WIAL Poland.

rozwińPrzez 10 lat pełniłam rolę menedżera zarządzającego zespołami obsługi klienta, sprzedażowymi, projektowymi  i technologicznymi, realizując cele dla czołowych agencji reklamowych w Polsce dla klientów międzynarodowych. Wielokrotnie tworzyłam i wdrażałam nowe struktury obsługi klienta, budowałam zespoły projektowe i technologiczne, procesy oraz procedury wspierające i rozwijające biznes w zakresie sprzedaży usług agencji reklamowych. Zarządzałam zespołami lokalnymi i zdalnymi.

rozwińW pracy trenera i coacha wykorzystuję praktyczne doświadczenia, które zdobyłam pracując na stanowisku menadżerskim, zarówno w obszarze zarządzania zespołem, jak i realizowania celów biznesowych.

Ciekawi mnie

rozwińSzczególnie bliskie są mi tematy takie jak: rozwój organizacji w kierunku turkusu, coaching transformacyjny oraz Action Learning. W wolnym czasie piszę artykuły o różnorodnych aspektach coachingu i rozwoju osobistego na moim blogu: Umysł na detoksie.

Wojciech Rosik

wykładowca - praktyk

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Wojciech Rosik

wykładowca - praktyk

O mnie

rozwińAnalityk finansowy zajmujący się wsparciem firm w podejmowaniu kluczowych decyzji, pomocy w tworzeniu strategii biznesowych oraz wyceną spółek na potrzeby fuzji i przejęć. Praktyk stawiający wiedzę praktyczną nad wiedzę teoretyczną.

rozwińInwestor na GPW z prawie 10-letnim doświadczeniem, specjalizujący się w wyszukiwaniu mniejszych podmiotów z wysokim potencjałem wzrostu.

Ciekawi mnie

rozwińFinanse behawioralne oraz psychologia – wpływ umysłu na zachowania oraz podejmowanie racjonalnych ekonomicznie decyzji.

Natalia Szymczak

wykładowca - praktyk

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Natalia Szymczak

wykładowca - praktyk

O mnie

rozwińW branży od niemal 10 lat, obecnie w Ostecx Créative jako Web Designer, wcześniej w dotPR i Allegro, jako graphic designer. Miłośniczka form i projektów użytecznych, przez co od kilku lat mocno ukierunkowana na działania digitalowe i web design, a po pracy – front end development. Na projekt patrzy z szerszej perspektywy: podpowiada hasła copywriterom i wnioski strategom.Współpracowała z takimi markami jak: Allegro, Inea, Cartoon Network, Volkswagen, Müller, PKO BP i BZ WBK.

Ciekawi mnie

rozwińPrywatnie pasjonatka tatrzańskich szlaków, dwóch kółek, wiedźmińskich przygód, planszowych gier i superbohaterów.

Tomasz Kaczmarek

wykładowca - praktyk

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Tomasz Kaczmarek

wykładowca - praktyk

O mnie

rozwińFotograf, filmowiec – w tych dziedzinach realizuję się „po godzinach”, nie kryjąc jednak, że jest to moja największa pasja. 

rozwińSpecjalista ds. e-commerce w Caspar Asset Management – odpowiedzialny za obsługę serwisów internetowych, pozycjonowanie witryn, strategię tworzenia treści, marketing wyszukiwarek oraz social media.

rozwińWykładowca Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Również absolwent tego kierunku na specjalności Nowe media. Prowadzę zajęcia z zakresu produkcji filmowej oraz wprowadzenie do pracy z dźwiękiem i obrazem.

Ciekawi mnie

rozwiń…wszystko to, czym zajmuję się zawodowo. Nie wyobrażam sobie innego połączenia!

Witold Janiszewski

wykładowca

Witold Janiszewski

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińSenior UX Specialist w Symetrii

rozwińZwiązany z UX i e-commerce od 11 lat. W swojej pracy zajmuje się zarówno projektowaniem serwisów internetowych jak i badaniami UX. Wykształcenie: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, specjalność: Psychologia oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, specjalność: Zarządzanie projektami. Wybrani klienci: Credit Agricole, BLIK, ING Bank Śląski, PWN, Santander Bank Polska.

rozwińCiekawi mnie

rozwińZawodowo: eye tracking i narzędzia pozwalające na niedeklaratywne badanie emocji.

rozwińPrywatnie: fotografia, druk 3D.

Karolina Kulig

wykładowca

Karolina Kulig

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińPR-owiec, eventowiec, managerka kultury z niemal dziesięcioletnim doświadczeniem. Zajmuje się fundraisingiem, produkcją, promocją i komunikacją wydarzeń biznesowych, edukacyjnych i kulturalnych: festiwali filmowych, teatralnych i sztuki oraz filmów dokumentalnych.  Absolwentka stosunków międzynarodowych, kulturoznawstwa i filmoznawstwa na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

rozwińCiekawi mnie

rozwińProjekty łączące świat biznesu i kultury, rozwijanie kultury filmowej w Poznaniu, a po godzinach – kino dokumentalne, relacje między hollywoodzkim kinem a amerykańską polityką, społeczne i polityczne reportażu.

Magdalena Gajek

wykładowca

Magdalena Gajek

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińSpecjalizuje się w działaniach dotyczących komunikacji oraz budowania wizerunku marki. Kluczowe dla niej obszary to public relations oraz zintegrowana komunikacja marketingowa.

rozwińW mediach i przy promocji pracuje od 10 lat. Jest założycielką i właścicielką agencji Blend PR.

rozwińZ wykształcenia polonistka, doktorantka UAM w Poznaniu. Stypendystka zagranicznych uniwersytetów. Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji.

rozwińCiekawi mnie

rozwińNaukowo interesuje się komunikacją, współczesnym reportażem i geopoetyką (znaczeniem miejsca i przestrzeni w kulturze).

rozwińPrywatnie lubi podróże i aktywny wypoczynek.

Piotr Michalak

wykładowca

Piotr Michalak

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent studiów magisterskich na Politechnice Poznańskiej na kierunku Informatyka. Ukończył studia inżynierskie na WSNHiD (obecnie CDV), gdzie studiował również Informatykę. Od 2014 roku zawodowo związany z branżą marketingu internetowego, a dokładniej pozycjonowaniem. Jako Specjalista SEO zajmuje się zwiększaniem widoczności serwisów internetowych poprzez działania on-site i off-site. Prowadzi projekty SEO dla kilku dużych marek e-commerce w Polsce osiągających milionowy ruch w wynikach organicznych każdego miesiąca. W trakcie zdobywania praktycznych umiejętności poszerzał swoją wiedzę na studiach podyplomowych z e-marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym.

rozwińPełni funkcję Doradcy Zarządu w Grupie TENSE, dzięki czemu wpływa na rozwój firmy, a także świadczonych przez nią usług.

rozwińZajmuje się wdrażaniem i szkoleniem pracowników wewnątrz organizacji. Prowadzi również szkolenia dla zewnętrznych działów marketingu, młodych przedsiębiorców i studentów.

rozwińMożna go spotkać na eventach poświęconych zarówno SEM, jak i biznesom internetowym. Jako prelegent występował między innymi na: semKRK, Festiwalu SEO, Targach E-handlu.

rozwińWspółautor książki poświęconej tematyce SEO (SEO Playbook Sławomira Czajkowskiego), w której opowiada o technicznej stronie optymalizacji. Jego artykuł ukazał się również w Pulsie Biznesu.

rozwińCiekawi mnie

rozwińGłównie motoryzacja, o której sporo czyta w sieci.  W wolnych chwilach ogląda na żywo samochody różnych epok. Docelowo chciałby posiadać youngtimera.

rozwińOd niedawna regularnie gra w squasha. Chętnie zmierzy się na uczelnianym korcie ze studentami, zdobywając przy tym kolejne doświadczenia w grze.

mgr Ewa Bujak

wykładowca

mgr Ewa Bujak

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Politologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Były dziennikarz, rzecznik prasowy i Manager Public Relations.

rozwińOd ponad 10 lat pomagam budować reputację firm i marek osobistych, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych. Zarządzałam projektami Public Relations dla takich firm, jak: Kompania Piwowarska, Skoda Auto Polska, Volkswagen Group Polska, GlaxoSmithKline, Bank Pocztowy, Hicron, Grupa Nickel, Fibar Group. Obecnie wykładam i prowadzę szkolenia z komunikacji społecznej, wystąpień publicznych, public relations, komunikacji wewnętrznej, Employer Brandingu, CSR i komunikacji kryzysowej.

Ciekawi mnie

rozwińWszystko co związane jest z komunikacją między ludźmi oraz z komunikacją na linii…człowiek – sztuczna inteligencja (AI).

rozwińW wolnej chwili uciekam w góry. Lubię kabaret (ale tylko dobry!)

dr Mateusz Karatysz

wykładowca

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

dr Mateusz Karatysz

wykładowca

O mnie

rozwińDziennikarz, fotograf freelancer, płynnie poruszający się pomiędzy nowymi i tradycyjnymi mediami, popularyzator low-costowego podejścia do fotografii. Absolwent Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa (obecnie CDV) oraz Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.

rozwińRedaktor naczelny ogólnopolskiego czasopisma branżowego. Jego fotografie znajdziecie na Insta, FB, Pintereście oraz na www.mateuszkaratysz.pl

rozwińNa jego zajęciach posłuchacie dźwięku fotograficznej migawki, wyciśniecie pędzle w Photoshopie, poznacie tajniki dziennikarskiego języka, dzięki którym szpigiel, lead i szpalta staną się oczywistością.

Ciekawi mnie…

rozwińNaukowo zaciekawiony wszelkimi formami perswazyjności w komunikacji wizualnej. Oddany swojej pasji technik fotografii. Miłośnik zdjęć cyfrowych i analogowych oraz autor bloga fotograficznego i kanału YT, na których dzieli się swoimi fotograficznymi doświadczeniami. Zawodowo, od wielu lat redaktor naczelny ogólnopolskiego miesięcznika branżowego. Miłośnik psów rasy buldog francuski.

dr Sylwia Polcyn

wykładowca

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

dr Sylwia Polcyn

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Wydziału Ekonomiczno-Społecznego Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu na kierunku Polityka Społeczna, Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Pedagogika specjalność pedagogika opiekuńczo-wychowawcza oraz na kierunku Pedagogika specjalność doradztwo zawodowe i personalne. W roku 2016 r. ukończyłam także studia podyplomowe na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ze Zintegrowanej Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej. Od 2013 roku byłam doktorantką w Zakładzie Dydaktyki Ogólnej na Wydziale Studiów Edukacyjnych, natomiast od 2017 roku nauczycielem-wychowawcą w Bursie Szkolnej nr 1 w Poznaniu oraz asystentem na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Doktoryzowałam się na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w 2018 roku pracą „Multimedialne gry edukacyjne w nauczaniu wczesnoszkolnym” pod kierunkiem prof. dr hab. Andrzeja Ćwiklińskiego i dra Mariusza Przybyły. Jestem członkiem Wydziałowej Grupy Badawczej: Grupa Badawcza – Gamifikacji w edukacji na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, członkiem zespołu roboczego pt.: Młodzież i jej problemy w środowisku edukacyjnym pod kierunkiem prof. dr hab. Andrzeja Ćwiklińskiego Zespołu Pedagogiki Młodzieży przy KNP PAN. Jestem także autorką i współautorką licznych artykułów naukowych i popularnonaukowych związanych z zastosowaniem nowych mediów w procesie kształcenia na różnych szczeblach edukacji, zagrożeń związanych z nowoczesnymi technologiami i mediami.

Ciekawi mnie

rozwińKonstruktywne i destruktywne konteksty zastosowania nowoczesnych technologii i nowych mediów w procesie kształcenia na różnych szczeblach edukacji, zastosowanie gier komputerowych w toku lekcji, zagrożenia cyfrowego świata.

dr Dagmara Moskwa

wykładowca

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

dr Dagmara Moskwa

wykładowca

O mnie

rozwińJestem asystentem w Instytucie Studiów Politycznych Polskiej Akademii Nauk, badaczem, historykiem, copywriterem i specjalistą ds. mediów społecznościowych. Doktoryzuję się w Instytucie Wschodnim Wydziału Historycznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Badania do pracy doktorskiej poświęcam polityce historycznej współczesnej Rosji z naciskiem na sposób interpretowania drugiej wojny światowej w rosyjskich podręcznikach do historii dla szkół szczebla średniego. Moje zainteresowania naukowe oscylują wokół memory studies, historii i nauk politycznych ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji polityczno-społecznej Federacji Rosyjskiej. Współpracuję z Instytutem Rosyjska Szkoła Antropologiczna Rosyjskiego Państwowego Uniwersytetu Humanistycznego w Moskwie. Posiadam dyplom magistra wschodoznawstwa (Wydział Historyczny UAM) oraz stosunków międzynarodowych o specjalności dyplomacja i stosunki konsularne (Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM).

rozwińWspółtworzę dwa czasopisma naukowe. Jestem redaktorem naczelnym rocznika „Kavkaz-Przeszłość-Teraźniejszość-Przyszłość” (Instytut Historii Uniwersytetu Rzeszowskiego) oraz członkiem redakcji rocznika „Forum Wschodnie. Rocznik interdyscyplinarny” (Stowarzyszenie Współpracy Polska-Wschód).

rozwińNapisałam ponad dwadzieścia artykułów naukowych i kilka popularnonaukowych. Wzięłam udział w ponad dwudziestu konferencjach naukowych, organizowałam debaty i spotkania autorskie. Pracowałam również jako wykonawca grantu Narodowego Centrum Nauki (2012/06/M/HS3/00284) pt.: Stosunki między władzą sowiecką a polskim państwem podziemnym 1943-1945 (Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia).

rozwińPosiadam także doświadczenie dziennikarskie (współpracowałam z Portalem Spraw Zagranicznych) i w marketingu internetowym. Obecnie pracuję w agencji marketingowej Lorens Design na stanowisku Copywriter/Social Media Manager, gdzie odpowiedzialna jestem za tworzenie nowatorskich tekstów, prowadzenie bloga oraz mediów społecznościowych. Współpracowałam również z agencją marketingową Nuntius Sp. Z o.o., dla której realizowałam projekty m.in. dla takich marek jak Allegro.pl. Bakoma, Almette, Netto, czy Empik School (content marketing). Działam także jako copywriter-freelancer (content marketing, SEO, język korzyści) pisząc teksty dla Multikina czy teatru Wielkiego im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu.

Ciekawi mnie…

rozwińCiekawią mnie ludzie, ich mentalność, nawyki i spojrzenie na świat. Zastanawiam się też nad tym, dokąd doprowadzi nas rozwój technologii oraz zanik umiejętności szczerej rozmowy? Jestem zakochana we „wschodzie”, tym postsowieckim – ludziach, kulturze i krajobrazach.

rozwińRelaksuję się trenując Muay Thai, biegając, tańcząc i gotując. Nie wyobrażam sobie życia bez dobrej muzyki, wciągającej książki oraz dalekich i bliskich podróży. Czasem też coś narysuję.

dr Klaudia Bączyk-Lesiuk

Pełnomocnik Dziekana ds. studentów z zagranicy, wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

dr Klaudia Bączyk-Lesiuk

Pełnomocnik Dziekana ds. studentów z zagranicy, wykładowca

O mnie

rozwińDoktor nauk humanistycznych, literaturoznawca, dziennikarka, nauczycielka języka polskiego jako obcego.

rozwińAbsolwentka filologii polskiej (specjalności: dziennikarska i nauczycielska) UAM w Poznaniu, w 2014 roku z wyróżnieniem obroniła pracę doktorską na Uniwersytecie Wrocławskim.

rozwińAutorka książki Kreacje Judasza w prozie polskiej XX i początku XXI wieku oraz artykułów naukowych z zakresu komparatystyki i glottodydaktyki.

rozwińProwadziła zajęcia na Uniwersytecie Wrocławskim i Przykarpackim Uniwersytecie Narodowym im. W. Stefanyka, a także lektoraty języka polskiego w placówkach oświatowych w Iwano-Frankiwsku i Odessie. Od kilkunastu lat związana z edukacją na różnych jej szczeblach.

Ciekawi mnie…

rozwińJej zainteresowania naukowe dotyczą przede wszystkim: komunikacji międzynarodowej i międzykulturowej, glottodydaktyki polonistycznej, bilingwizmu w środowisku polsko-ukraińskim, a także współczesnej literatury apokryficznej. Prywatnie miłośniczka: podróży (najlepiej z plecakiem), filmów Marvela i gier planszowych.

prof. CDV dr hab. Urszula Kluczyńska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

prof. CDV dr hab. Urszula Kluczyńska

wykładowca

O mnie

rozwińJestem socjolożką i pedagożką. W roku 2002 ukończyłam studia magisterskie z pedagogiki,a w roku 2004 z socjologii. W 2007 roku obroniłam pracę doktorską na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Habilitację uzyskałam w roku 2018 na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.

rozwińMoje zainteresowania badawcze koncentrują się wokół problematyki krytycznych studiów nad męskościami i mężczyznami ze szczególnym uwzględnieniem społecznych kontekstów zdrowia mężczyzn, starości, sportu, medykalizacji męskości i seksualności mężczyzn, oraz męskości i opieki. Podejmuję również problematykę zawodów opiekuńczych, pracy emocjonalnej, a także zjawiska maskulinizacji i feminizacji profesji. Mój obszar badawczy obejmuje także kulturowo-społeczne analizy zjawisk związanych z przejawami dyskryminacji. Interesuje mnie również zastosowanie jakościowych metod badawczych w badaniach naukowych.

rozwińJestem autorką monografii naukowych: Mężczyźni w pielęgniarstwie. W stronę męskości opiekuńczej, (Wyd. UMP Poznań 2017), Metamorfozy tożsamości mężczyzn w kulturze współczesnej (Wyd. Adam Marszałek 2009), współautorką książki Poza schematem. Społeczny konstrukt płci i seksualności wraz z Wiktorem Dynarskim i Anną M. Kłonkowską (Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego 2016). Współredagowałam trzy numery specjalne czasopism naukowych poświęconych tematyce męskości. Opublikowałam ponad czterdzieści artykułów z zakresu krytycznych studiów nad mężczyznami i męskościami w krajowych i zagranicznych czasopismach naukowych. Jestem członkinią Polskiego Towarzystwa Socjologicznego i Polskiego Towarzystwa Genderowego.

Ciekawi mnie…

rozwińInteresują mnie ludzie, relacje, zmiana. Praktykuję Tai Chi oraz Qigong styl Lecący Żuraw. Od piętnastu lat jeżdżę niemal cały rok rowerem (tym samym). Interesuję się zdrowym żywieniem, które wcielam w praktykę. Wybór „góry czy morze” nie jest moim dylematem – zawsze będą to góry. Relaksuję się przy pracach manualnych z użyciem drewna, wikliny, wełny, włóczki czy filcu. Lubię tworzyć coś z niczego. Nie biegam, bo nie lubię.

dr Joanna Flicińska-Turkiewicz

wykładowca

dr Joanna Flicińska-Turkiewicz

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińJestem praktykiem w dziedzinie mediów społecznościowych i korzystania z narzędzi komunikacji on-line w celu budowania wizerunku.

rozwińPonadto posiadam doświadczenie w prowadzeniu badań społecznych, szczególnie w obszarze opieki zdrowotnej. Moje zainteresowania badawcze koncentrują głównie się wokół kampanii społecznych i odnoszeniu zarówno korzyści społecznych, jak i biznesowych z ich realizacji, czego dotyczyła moja praca doktorska. Wśród obszarów moich zainteresowań są także szeroko pojęty marketing, szczególnie marketing internetowy oraz metody i techniki badań marketingowych.

rozwińW ostatnim czasie zajmowałam się także internacjonalizacją na uczelni, w tym współpracą międzynarodową, projektami edukacyjnymi, mobilnością kadry i studentów.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawią mnie nowi ludzie i nowe miejsca. Lubię odkrywać, poznawać, uczyć się nowych rzeczy. Interesuję się poznawaniem nowych kultur, zwłaszcza pozaeuropejskich. Pasjonują mnie podróże, zarówno dalekie, jak i bardzo bliskie, szczególnie rowerowe.

dr Agata Karaśkiewicz

wykładowca

dr Agata Karaśkiewicz

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińJęzykoznawczyni z zacięciem medialnym. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku Filologia, specjalność: etnolingwistyka.  Zainteresowania naukowe skupiają się wokół tzw. nowych mediów, w szczególności telewizji. Interesuje ją analiza dyskursu medialnego, problematyka rozumienia przekazów audiowizualnych oraz komunikacja za pośrednictwem mediów audiowizualnych. Dysertacja doktorska poświęcona zagadnieniu spójności telewizyjnych relacji na żywo.

rozwińŁączy wiedzę naukową z praktyką. Przez wiele lat współpracowała z lokalną telewizją, jako autorka, prowadząca i producentka programów. W 2013 roku założyła własną firmę producencką  – medioteka.biz, nastawioną na realizację nieszablonowych projektów wizualnych. Jej klientami są m.in Allegro All For Planet, Aquanet S.A. oraz Urząd Miasta Poznania.

mgr James Behr

wykładowca

mgr James Behr

wykładowca

rozwińProwadzi agencję Ad_Father zajmującą się budowaniem wizerunku marki na rozmaitych płaszczyznach marketingowych. Wcześniej zawodowo związany z agencjami: GPD Agency, JUST oraz Sixtyone Yards. Jako członek zespołów tworzących kampanie reklamowe na płaszczyznach ATL i BTL pracował przy tworzeniu projektów dla takich marek jak m.in. Credit Agricole, Lidl, Żywiec, Żabka, Coconaut®, Aviva, PGE, Tubądzin, PSB Mrówka, Purella, Stihl.

mgr Agnieszka Walczak

Zastępca Kierownika Katedry Edukacji i Nowych Mediów

mgr Agnieszka Walczak

Zastępca Kierownika Katedry Edukacji i Nowych Mediów

O mnie

rozwińJęzykoznawca, wykładowca, nauczyciel, specjalista ds. zarządzania projektami i budowania zespołu.

rozwińMagister Filologii Angielskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz absolwentka studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami, zarządzania w oświacie oraz nowych technologii w edukacji i kształceniu. Certyfikowany moderator Design Thinking. Członek IATEFL Poland. Wiedzę i umiejętności pogłębiała poprzez udział w szkoleniach i kursach obejmujących m.in. zwinne metodyki zarządzania projektami, coaching, tutoring i content marketing.

rozwińDoświadczeniem dzieliła się projektując i prowadząc szkolenia oraz pisząc artykuły popularnonaukowe m.in. z zakresu wykorzystania nowych technologii oraz zwinnych metodyk zarządzania projektami w edukacji. Kierowała zespołami projektowymi w instytucjach państwowych i obsługowo-sprzedażowymi w sektorze prywatnym.

rozwińCiekawi mnie

rozwiń…jak wyglądałby świat, gdyby obecnie obowiązujące zasady szkolnictwa przewrócić do góry nogami. Pasjonuje mnie nowoczesna edukacja oraz budowanie relacji w zespołach.

rozwińPrywatnie poświęcam się odkrywaniu świata poprzez podróże i literaturę, kontaktowi z drugim człowiekiem bez pośrednictwa Internetu oraz ogrodnictwu i architekturze wnętrz w wersjach mini.

mgr Paulina Głowacka

wykładowca

Spotkamy się na:

mgr Paulina Głowacka

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińPedagożka z zamiłowania, absolwentka studiów magisterskich na specjalności edukacja elementarna i terapia pedagogiczna oraz studiów licencjackich edukacja elementarna i język angielski na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

rozwińCiekawi mnie

rozwińMoje zainteresowania naukowe oscylują wokół edukacyjnego wykorzystania nowych technologii oraz współczesnego dzieciństwa w świecie mediów.

rozwińPrywatnie entuzjastka filozofii minimalizmu oraz miłośniczka psów.

Arkadiusz Popiel

wykładowca

Arkadiusz Popiel

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińHost, konferansjer i komentator e-sportu. Ze sportem elektronicznym związany od 2014 roku, w 2015 komentował Finały Mistrzostw Świata League of Legends na antenie Polsat Sport News. Współpracuje
z firmami z branży o światowym zasięgu, m.in. ESL i Intel. Od 2016 roku prowadzi na YouTubie kanał dla miłośników gier komputerowych i sprzętów elektronicznych – Komputronik Gaming.

Jakub Woźniak

wykładowca

Jakub Woźniak

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińInfluencer, prowadzący na platformie YouTube kanał o charakterze rozrywkowym oraz e-sportowym. Od 2016 roku stale związany z szeroko pojętymi tematami social mediów oraz gamingu. Współpracujący z markami takimi jak Intel czy Komputronik o ogólnopolskim i światowym zasięgu.

dr Justyna Bucknall-Hołyńska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

dr Justyna Bucknall-Hołyńska

wykładowca

O mnie

rozwińDoktor nauk humanistycznych, filmoznawca, kulturoznawca, nauczycielka języka polskiego jako obcego.

rozwińAbsolwentka filmoznawstwa i filologii polskiej UAM w Poznaniu.

rozwińPracowała na Uniwersytecie Szczecińskim na kierunkach: komunikacja medialna i wizerunkowa, dziennikarstwo i komunikacja społeczna, studia pisarskie i kulturoznawstwo.

rozwińAutorka i redaktorka książek Marek Hłasko na ekranie. Scenariusze – adaptacje – filmowe portrety pisarza (Poznań 2015) i Władcy torrentów. Wokół angażującego modelu telewizji (Gdańsk 2014) oraz artykułów naukowych.

rozwińProwadzi Szkołę Języka Polskiego dla obcokrajowców.

Ciekawi mnie…

rozwińNaukowo zajmuje się szeroko pojętym kinem, telewizją i nowymi mediami. Specjalizuje się w serialach nowej generacji, a pasjonuje nowymi mediami w aspekcie kulturowym.

rozwiń 

dr Beata Zamorska

adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów

Spotkajmy się na:

Edukacja prorozwojowa

studia podyplomowe

dr Beata Zamorska

adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów

O mnie

rozwińPedagożka, zaangażowana w projekty związane ze zmianą w edukacji. Prowadzi badania interwencyjne (interwencje formatywne), inspirowane historyczno-kulturową teorią działalności oraz filozofią dialogu.

rozwińW latach 2000-2014 adiunkt w Dolnośląskiej Szkole Wyższej, we Wrocławiu. Od 2008 r. współpracuje w International Society of Cultural-historical Activity Research (ISCAR), w którym pełni funkcję koordynatorki krajowej. Zainicjowała utworzenie jednej z pierwszych klas integracyjnych w Poznaniu (w SP nr 6), w której pracowała cztery lata jako nauczycielka. Od 2016 r. pracuje w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów CDV. Angażuje studentów w badanie praktyki edukacyjnej w ramach “Latającej Akademii CDV” – wspólnie ze studentami odbywa wizyty studyjne w miejscach innowacji edukacyjnych.

rozwińProwadzi Laboratorium Rozwoju Profesjonalnego przy CDV.

Ciekawi mnie

rozwińJak wspierać w rozwoju osoby, zespoły i społeczności?

dr Szymon Maćkowiak

wykładowca

dr Szymon Maćkowiak

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent Politechniki Poznańskiej. Doktor fizyki, inżynier i programista. Do tej pory pracował jako nauczyciel szkolny i akademicki, inżynier oprogramowania oraz prywatny przedsiębiorca. Jego naukowe zainteresowania wiążą się głównie z fizyką obliczeniową i komputerami. Ma doświadczenie w zakresie tworzenia symulacji komputerowych układów wielu ciał, przetwarzania danych za pomocą technik uczenia maszynowego oraz w zakresie komputerowego przetwarzania obrazów. Dodatkowo prowadzi warsztaty z programowania dla dzieci.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPoza fizyką i komputerami lubi historię, w szczególności biografie uczonych oraz poznawanie okoliczności, w których dochodzili do ważnych odkryć. W czasie jazdy samochodem, w trakcie spacerów lub po prostu w wolnych chwilach, lubi słuchać podcastów i audiobooków w klimatach powieści płaszcza i szpady.

Anna Zalewska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Anna Zalewska

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińMenadżer marketingu w agencji Widoczni, trener marketingu internetowego w ramach projektu Akademia Widoczni i wykładowca praktyk. Specjalizuje się w budowie wizerunku online i content marketingu. Współautorka bloga o pozycjonowaniu, autorka artykułów do prasy branżowej i prelegentka na konferencjach biznesowych i marketingowych.

rozwińCiekawi mnie

rozwińRosnące znaczenie treści tworzonej amatorsko, ale na wysokim poziomie – rola YouTube’a, Instagrama i blogów w budowaniu naszej opinii i wiedzy o świecie.

Anna Tratnerska-Baranowska

wykładowca

Anna Tratnerska-Baranowska

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińOd 2004 roku prowadzę szczęśliwy związek z marketingiem i grafiką, obsługując klientów na rynku międzynarodowym. W branży, w której jedyną stałą rzeczą jest zmiana, wciąż odkrywam nowe wyzwania. Miłość do analityki i projektowania zaowocowała działaniami dla takich brandów jak PKO, Tesco, POLOmarket, mBank, VOX, Nokia, neoBANK, the Kusnacht Practice, grupa MTP i wiele innych. Obecnie dzielę się wiedzą na konferencjach, szkoleniach, programach mentorskich oraz uczelniach, głównie z zakresu SEO, PPC, UX i digital marketingu.

rozwińCiekawi mnie

rozwińBędąc członkinią stowarzyszenia MENSA, jestem fanką myślenia analitycznego. Najlepiej to się udaje w… grach planszowych. Komputerowymi także nie gardzę, szczególnie, że przez lata pracowałam jako concept artist w game devie oraz organizowałam Poznań Game Arena.

rozwińDziałam społecznie w wielu organizacjach, m.in. jako Radna Osiedla Naramowice. Hobbystycznie zajmuję się teatrem ognia, rekonstrukcją historyczną, ilustratorstwem, behawioryzmem zwierząt, psychofizjologią widzenia i pochłanianiem wszystkich tworów fantastyki.

mgr Anna-Maria Sobczak

wykładowca

mgr Anna-Maria Sobczak

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińPrawnik ds. własności intelektualnej w Kancelarii Prawnej RPMS Staniszewski & Wspólnicy oraz aplikant radcowski w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Poznaniu. Absolwentka prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Szkoły Prawa Własności Intelektualnej im. H. Grocjusza w Warszawie oraz pierwszej edycji Szkoły Prawa Nowych Technologii IT&TMT w Warszawie.

rozwińOd początku swojej kariery zawodowej związana z prawem własności intelektualnej. Obecnie, w kancelarii prawnej RPMS, kieruje działem IP&IT&TMT, jak również zajmuje się obsługą klientów z zakresu prawa autorskiego, znaków towarowych, ochrony dóbr osobistych, ochrony danych osobowych oraz zwalczania nieuczciwej konkurencji.

rozwińDotychczasowa edukacja i dotychczasowe doświadczenie zawodowe, to dla niej nie tylko kariera, ale również obszar jej zainteresowań i pasja. Jest przede wszystkim praktykiem i swoje bogate doświadczenie wykorzystuje jako wykładowca Collegium Da Vinci w Poznaniu w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów, prowadząc zajęcia z przedmiotów takich jak: Prawo Mediów, Prawo w Produkcji Treści Audiowizualnych oraz Prawo Handlowe, a Nowe Media.

rozwińCiekawi mnie

rozwińW czasie wolnym autor profilu w serwisie Instagram (instagram.com/prawnik_mody), który w ciekawy i nieszablonowy sposób przedstawia ciekawe kazusy prawne związane ze światem mody. Miłośniczka kultury winiarskiej, dobrej literatury, muzyki jazzowej oraz szeroko pojętej sztuki.

Weronika Dopierała

wykładowca

Weronika Dopierała

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej, obecnie doktorantka w naukach o komunikacji społecznej i mediach na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, od marca 2018 do sierpnia 2020 roku specjalistka ds. promocji oraz obsługi mediów społecznościowych w Gabinecie Prezydenta Urzędu Miasta Poznania (Oddział Promocji oraz Biuro Prasowe), członkini redakcji czasopisma naukowego Com.press oraz Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej (Forum Młodych Medioznawców i Komunikologów).

rozwińZawodowo i naukowo zajmuję się mediami, a w szczególności procesami zachodzącymi w sieci, fascynują mnie nowe możliwości komunikacyjne.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawią mnie ludzie i sposób, w jaki się komunikują, w szczególności używając nowych technologii. Poza nauką pasjonuję się roślinami, ciągle powiększająca się kolekcja doniczek jest sposobem na oderwanie się od biegu dnia codziennego.

rozwińO mnie

  • adwokat, członek Okręgowej Rady Adwokackiej w Poznaniu
  • właścicielka Studia Adwokackiego (www.studioadwokackie.com), będącego autorską, butikową kancelarią, tworzącą ochronę prawną dla twórców biznesu, sztuki i IT
  • wykładowca i prelegentka na konferencjach / meetupach z zakresu prawa własności intelektualnej i prawa nowych technologii

rozwińOd początku swojej prawnej praktyki (2007 r.) zajmuję się obsługą prawną firm i podmiotów z branży kulturalno-rozrywkowej.

rozwińMoje doświadczenie to kilka tysięcy porad prawnych, umów, opinii i pism, kilkaset rozpraw sądowych i negocjacji, kilkadziesiąt założonych i obsługiwanych spółek…

rozwińZ jednej zatem strony – dotychczasowa praktyka pozwala mi czuć się pewnie w tym co robię, z drugiej natomiast – nadal jestem na tyle młoda (😉), że na każdą sprawę patrzę świeżym okiem i rozumiem zmiany zachodzące na rynku (choćby w podejściu do usług prawniczych). Śmiało mogę powiedzieć, że lubię to co robię, choć nawet mnie ten wniosek trochę dziwi, bo przecież bycie prawnikiem wydaje się jednym z nudniejszych zawodów na świecie. Ale bycie prawnikiem przedsiębiorców i artystów to zupełnie inna sprawa, wręcz skrojona pode mnie i pod to czym lubię się zajmować i z kim współpracować (w skrócie: z ludźmi, którym się chce).

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawi mnie ludzka kreatywność w każdej formie. Doceniam tych, którzy zakładają i prowadzą firmy czy startupy lub wprowadzają na rynek nowe rozwiązania IT. Uwielbiam młodą sztukę (obrazy, grafiki, murale), festiwale i koncerty. Wreszcie, ciekawi mnie i inspiruje życie ludzi szczerze wierzących (nie w formułki, nie w obrzędy, w Boga) i ich odwaga do robienia rzeczy prawdziwych (niekoniecznie popularnych).

Sandra Wojciechowska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

marketing internetowy

 

Sandra Wojciechowska

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińSenior Project Manager z ośmioletnim doświadczeniem pracy w marketingu, które zdobywałam w kilku poznańskich agencjach reklamowych. Pracowałam przy realizacji projektów dla takich marek jak m.in. Allegro, Amica, Loreal, Otomoto, Aviva, Expander, Coconaut.

rozwińJestem absolwentką Filologii polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyłam specjalności Komunikacja kulturowa oraz Kultura mediów cyfrowych.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPrywatnie jestem pasjonatką dwóch kółek, jogi, literatury polskiej oraz seriali.

Ciekawi ludzie

Matura już za Tobą, a Ty nadal masz mętlik w głowie?

Skorzystaj z naszych porad i dowiedz się między innymi:

  • Czy warto iść na studia?
  • Jak wybrać kierunek?
  • Jak zdobyć pieniądze na studiowanie?

Pobierz nasz (Nie)poradnik Maturzysty, z którym wszystko stanie się łatwiejsze!

Rekrutacja

Aby zapisać się na studia należy:

  • wypełnić elektroniczny formularz na stronie uczelni (UWAGA: wypełnienie samego formularza rekrutacyjnego nie jest równoznaczne z zapisaniem się na studia)
  • oraz podpisać umowę online za pomocą serwisu UMOWNIK (Możesz podpisać umowę na studia przez 24h online! Bez wychodzenia z domu, drukowania dokumentów czy przesyłania ich pocztą. Zawarcie umowy online jest w pełni bezpieczne, realizowane za pośrednictwem kompleksowego narzędzia do zawierania umów online, jakim jest Umownik. Pozwala na potwierdzenie zawarcia umowy oraz weryfikację tożsamości bez konieczności składania tradycyjnego podpisu lub podpisu elektronicznego.)
  • lub dostarczyć do Centrum Organizacji Dydaktyki niezbędne dokumenty (pokój R038, parter Rotunda)

Na początek przygotuj potrzebne dokumenty

  • dowód osobisty,
  • świadectwo maturalne,
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (wykonane zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych).

Wypełnij formularz rekrutacyjny

  • Po zalogowaniu do formularza rekrutacyjnego i uzupełnieniu niezbędnych danych osobowych wygenerują się wszystkie dokumenty wymagane do przyjęcia Ciebie na studia. (Znajdziesz je w zakładce DOKUMENTY formularza rekrutacyjnego.)
  • Dokumenty możesz dostarczyć online, nie wychodząc z domu, za pomocą serwisu UMOWNIK – po wypełnieniu wszystkich dokumentów w serwisie rekrutacja.cdv.pl będziesz mógł skorzystać z Umownika.
  • Dokumenty możesz dostarczyć osobiście do Centrum Organizacji Dydaktyki (pokój R038, parter Rotunda) – należy  je wydrukować  i podpisać na każdej stronie! Zwróć uwagę, że niektóre dokumenty wymagane są w dwóch egzemplarzach.

Opłatę rekrutacyjną* należy wpłacać na konto:

Collegium Da Vinci
ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750
[w tytule prosimy wpisać: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]

 

*Sprawdź obowiązujące promocje

Online – za pomocą serwisu UMOWNIK

System wygeneruje dla Ciebie:

  • umowę o kształcenie
  • regulamin opłat
  • ślubowanie
  • ankietę osobową
  • podanie do Rektora

Musisz przygotować:

  • skan świadectwa maturalnego (wyniki matury)

Osobiście

Zabierz ze sobą:

  • świadectwo maturalne lub oryginalny odpis świadectwa maturalnego (do wglądu)
  • kserokopię świadectwa maturalnego
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej (jeśli Ciebie obowiązuje) na konto Uczelni (nr konta 02 1090 1476 0000 0001 3627 5750)

oraz wydrukowane z formularza rekrutacyjnego:

  • podpisaną przez Ciebie ankietę osobową ze zdjęciem w wersji cyfrowej (wykonanym zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów)
  • podpisane przez Ciebie podanie do Rektora
  • dwa podpisane przez Ciebie egzemplarze umowy o kształcenie
  • dwa egzemplarze regulaminu opłat (podpisane przez Ciebie na każdej stronie)
  • podpisane przez Ciebie ślubowanie

Przez osoby trzecie lub pocztą na adres Uczelni (z dopiskiem Centrum Organizacji Dydaktyki):

UWAGA. O kolejności przyjęć i promocji decyduje data nadania dokumentów. Pamiętaj, wymagany jest komplet dokumentów i dokumenty MUSZĄ być przez Ciebie podpisane!

Upewnij się, że skompletowałeś wszystkie dokumenty:

  • kserokopię świadectwa maturalnego
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej (jeśli Ciebie obowiązuje) na konto Uczelni (nr konta 02 1090 1476 0000 0001 3627 5750)

oraz wydrukowane z formularza rekrutacyjnego:

  • podpisaną przez Ciebie ankietę osobową ze zdjęciem w wersji cyfrowej (wykonanym zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów)
  • podpisane przez Ciebie podanie do Rektora
  • dwa podpisane przez Ciebie egzemplarze Umowy o kształcenie
  • dwa egzemplarze regulaminu opłat (podpisane przez Ciebie na każdej stronie)
  • podpisane przez Ciebie ślubowanie

FAQ

Przeczytaj najczęściej zadawane pytania dotyczące rekrutacji w Collegium Da Vinci.

Opłaty

Obowiązujące ceny studiów w roku akademickim 2020/2021.

Mediaworking

Studia I stopnia. Czas trwania: 3 lata

Specjalna zniżka dla absolwentów CDV i WSNHID!

  • 0 PLN
    wpisowego
  • 730 PLN
    zwolnienie z jednej z 12 rat na studiach stacjonarnych
  • 770 PLN
    zwolnienie z jednej z 12 rat na studiach niestacjonarnych

Wpisowe

  • 0 PLN
    do 31 sierpnia 2020

    przy zapisie online, za pomocą serwisu Umownik

  • 85 PLN
    do 31 października 2020

Studia ONLINE - czesne za jeden rok studiów

  • 8760 PLN
    płatne jednorazowo z góry

    Teraz 85 PLN taniej

    bez opłaty wpisowej

  • 2x
    4380 PLN
    płatne w dwóch ratach

    Teraz 85 PLN taniej

    bez opłaty wpisowej

  • 12x
    730 PLN
    płatne w 12 ratach

    Teraz 85 PLN taniej

    bez opłaty wpisowej

Zniżki i promocje

W CDV możesz liczyć na zniżki w czesnym i stypendia, które sprawią, że studiowanie będzie łatwiejsze.

Sprawdź, ile możesz zaoszczędzić.

Preferencyjny kredyt studencki w CDV

CDV, przy współpracy z instytucjami finansowymi, przygotowała pomoc w zakresie uzyskania preferencyjnych kredytów studenckich.

Poznaj program stypendialny w Collegium Da Vinci.

Stypendia Stypendia

Za co płacisz:

  • dostęp do autorskiej platformy kształcenia zdalnego, w której będziesz miał na bieżąco wszystkie materiały do nauki! Zajęcia prowadzą uznani na rynku praktycy, Twoi potencjalni pracodawcy!
  • pracujesz w małych grupach,
  • masz dostęp do nowoczesnego sprzętu i oprogramowania,
  • nad Twoim rozwojem czuwa mentor – opiekun kierunku,
  • realne wsparcie Biura Karier w poszukiwaniu praktyk, staży i pracy,
  • liczne zajęcia dodatkowe w postaci spotkań branżowych i warsztatów,
  • udział w projektach biznesowych,
  • kontakt z międzynarodową społecznością.

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Anioł CDV

Karolina Bobko

Pok.  A412

Poznaj inne kierunki

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.