Poznaj partnerów kierunku
Poznaj wykładowców kierunku
Marcin Szczupak
Kierownik Działu Raportów Medialnych w PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
Marcin Szczupak
Kierownik Działu Raportów Medialnych w PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
rozwińO mnie
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- Badania mediów i komunikacji
- Marketing i public relations
Michał Chudyszewicz
Wykładowca
Michał Chudyszewicz
Wykładowca
O mnie
O mnie
rozwińSpecjalizuję się w realizacji kampanii reklamowych w Internecie. W marketingu pracuję od 12 lat. Jestem Marketing Directorem w poznańskiej agencji marketingowej K&Y. Zajmuję się przede wszystkim przygotowywaniem i prowadzeniem kampanii reklamowych: tworzeniem koncepcji, planowaniem mediów i ich realizacją. Przez te 12 lat zrealizowałem dziesiątki różnorodnych akcji marketingowych dla liderów rynkowych: kampanii 360, kampanii digital, promocji konsumenckich (konkursów i loterii), kampanii influence marketingowych, akcji in-store, spotów reklamowych, czy akcji CSR. Poza agencją rozwijam swoją działalność konsultingową, prowadzę szkolenia z Meta Ads i Google Ads dla firm oraz projektuję i realizuję kampanie reklamowe.
rozwińOd 2015 roku współpracuję z poznańską uczelnią Collegium da Vinci, na której prowadzę zajęcia z marketingu internetowego. Stawiam na praktykę. Na moich zajęciach staram się stworzyć warunki maksymalnie zbliżone do tego, jak wygląda rzeczywista praca w digital marketingu.
Ciekawi mnie
rozwińNowe technologie, psychologia
Marta Przewoźna
Wykładowca
Marta Przewoźna
Wykładowca
O mnie
rozwińRedaktor Naczelna Magazynu Social Media Manager. Jako Head of Marketing & Communications kieruje wizerunkiem i promocją produktów Magazynu Online Marketing, Social Media Manager, Nowa Sprzedaż oraz Magazynu Event Management Polska. Organizatorka kilkunastu konferencji branżowych rocznie m.in. Kongresu Online Marketing.
Ciekawi mnie
rozwińW trybie offline uwielbia książki historyczne, a także tajemnicze budowle powojenne.
Piotr Komorowski
Wykładowca
Piotr Komorowski
Wykładowca
rozwińO mnie
rozwińJestem strategiem komunikacji marki, z blisko 20 letnim doświadczeniem w branży PR i marketingu.
rozwińZajmuje się odkrywaniem tego co w markach najciekawsze oraz wyciąganiem z ludzi kreatywnych pomysłów.
rozwińOpieram się na swoim doświadczeniu w PR, marketingu i brand designie a także na procesach projektowych, design thinking oraz analizie trendów i trendspottingu.
rozwińProjektuję strategie marek, tworzę plany komunikacji i projekty wizerunkowe, badam trendy i prowadzę warsztaty kreatywne.
rozwińPracowałem m.in. dla: Tyskie, Lech Premium, Redd’s, Seat, Volkswagen, Wrigley, San Leon Energy, Komputronik, PKO BP, Tefal, Lorenz, Echo Investments, EPP Poland, Marmite, Semilac, POL i wielu innych.
rozwińJestem absolwentem Stosunków Międzynarodowych na UAM w Poznaniu. Ukończyłem także studia podyplomowe z dziedziny PR na SHG w Warszawie oraz Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
O mnie
rozwińZ wykształcenia filozof i plastyk, z zawodu projektant i twórca internetowy i autor pasków komiksowych. Od 2009 roku jestem związany z mediami społecznościowymi i środowiskiem twórców internetowych. Prowadzę firmę, w której projektujemy m.in. książki dla self publisherów. Jestem ekspertem Polskiej Komisji Akredytacyjnej, oraz członkiem Rady Doradczej Rodziców Państwowego Instytutu Badawczego NASK. Współorganizuję największą w Polsce konferencję dla twórców internetowych Influencers LIVE Wrocław, a także organizuję największy w Polsce plebiscyt dla twórców internetowych Influencers LIVE Awards. Współpracuje w wieloma firmami i instytucjami, m.in. z festiwalem fantastyki Pyrkon.
Ciekawi mnie
rozwińLubię kawę i Pink Floyd, nie lubię buraczków. Lubię kreatywne rzeczy, nie lubię powtarzalnej pracy. Lubię sztukę i filozofię, nie lubię grzybobrania. Lubię w nocy zasiąść przy konsoli, nie lubię w nocy spać.
Jolanta Piątkowska
Wykładowca
Jolanta Piątkowska
Wykładowca
O mnie
rozwińCertyfikowany coach w pracy indywidualnej i grupowej, coach Action Learning, trener rozwoju osobistego, menadżer z wieloletnim doświadczeniem w biznesie.
rozwińJestem absolwentką Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku nauki polityczne, specjalizacja marketing polityczny. Ukończyłam również Szkołę Coachingu Indywidualnego i Grupowego akredytowaną przez ICF. Posiadam certyfikat trenera uzyskany w firmie szkoleniowej Gamma oraz certyfikat coacha Action Learning WIAL Poland.
rozwińPrzez 10 lat pełniłam rolę menedżera zarządzającego zespołami obsługi klienta, sprzedażowymi, projektowymi i technologicznymi, realizując cele dla czołowych agencji reklamowych w Polsce dla klientów międzynarodowych. Wielokrotnie tworzyłam i wdrażałam nowe struktury obsługi klienta, budowałam zespoły projektowe i technologiczne, procesy oraz procedury wspierające i rozwijające biznes w zakresie sprzedaży usług agencji reklamowych. Zarządzałam zespołami lokalnymi i zdalnymi.
rozwińW pracy trenera i coacha wykorzystuję praktyczne doświadczenia, które zdobyłam pracując na stanowisku menadżerskim, zarówno w obszarze zarządzania zespołem, jak i realizowania celów biznesowych.
Ciekawi mnie
rozwińSzczególnie bliskie są mi tematy takie jak: rozwój organizacji w kierunku turkusu, coaching transformacyjny oraz Action Learning. W wolnym czasie piszę artykuły o różnorodnych aspektach coachingu i rozwoju osobistego na moim blogu: Umysł na detoksie.
Wojciech Rosik
Wykładowca
Wojciech Rosik
Wykładowca
O mnie
rozwińAnalityk finansowy zajmujący się wsparciem firm w podejmowaniu kluczowych decyzji, pomocy w tworzeniu strategii biznesowych oraz wyceną spółek na potrzeby fuzji i przejęć. Praktyk stawiający wiedzę praktyczną nad wiedzę teoretyczną.
rozwińInwestor na GPW z prawie 10-letnim doświadczeniem, specjalizujący się w wyszukiwaniu mniejszych podmiotów z wysokim potencjałem wzrostu.
Ciekawi mnie
rozwińFinanse behawioralne oraz psychologia – wpływ umysłu na zachowania oraz podejmowanie racjonalnych ekonomicznie decyzji.
Natalia Cichoń
Wykładowca
Natalia Cichoń
Wykładowca
O mnie
rozwińW branży od niemal 10 lat, obecnie w Ostecx Créative jako Web Designer, wcześniej w dotPR i Allegro, jako graphic designer. Miłośniczka form i projektów użytecznych, przez co od kilku lat mocno ukierunkowana na działania digitalowe i web design, a po pracy – front end development. Na projekt patrzy z szerszej perspektywy: podpowiada hasła copywriterom i wnioski strategom.Współpracowała z takimi markami jak: Allegro, Inea, Cartoon Network, Volkswagen, Müller, PKO BP i BZ WBK.
Ciekawi mnie
rozwińPrywatnie pasjonatka tatrzańskich szlaków, dwóch kółek, wiedźmińskich przygód, planszowych gier i superbohaterów.
Witold Janiszewski
Wykładowca
Witold Janiszewski
Wykładowca
rozwińO mnie
rozwińSenior UX Specialist w Symetrii
rozwińZwiązany z UX i e-commerce od 11 lat. W swojej pracy zajmuje się zarówno projektowaniem serwisów internetowych jak i badaniami UX. Wykształcenie: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, specjalność: Psychologia oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, specjalność: Zarządzanie projektami. Wybrani klienci: Credit Agricole, BLIK, ING Bank Śląski, PWN, Santander Bank Polska.
Magdalena Gajek
Wykładowca
Magdalena Gajek
Wykładowca
rozwińO mnie
rozwińSpecjalizuje się w działaniach dotyczących komunikacji oraz budowania wizerunku marki. Kluczowe dla niej obszary to public relations oraz zintegrowana komunikacja marketingowa.
rozwińW mediach i przy promocji pracuje od 10 lat. Jest założycielką i właścicielką agencji Blend PR.
rozwińZ wykształcenia polonistka, doktorantka UAM w Poznaniu. Stypendystka zagranicznych uniwersytetów. Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji.
rozwińAbsolwent studiów magisterskich na Politechnice Poznańskiej na kierunku Informatyka. Ukończył studia inżynierskie na WSNHiD (obecnie CDV), gdzie studiował również Informatykę. Od 2014 roku zawodowo związany z branżą marketingu internetowego, a dokładniej pozycjonowaniem i UX/UI. Jako Specjalista SEO zajmuje się zwiększaniem widoczności serwisów internetowych poprzez działania on-site i off-site oraz poprawą konwersji. Prowadził projekty SEO dla kilku dużych marek e-commerce w Polsce osiągających milionowy ruch w wynikach organicznych każdego miesiąca. W trakcie zdobywania praktycznych umiejętności poszerzał swoją wiedzę na studiach podyplomowych z e-marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym.
rozwińAktualnie pełni funkcję dyrektora działu SEO i Analityki, gdzie lideruje zespołem specjalistów. Zajmuje się wdrażaniem i szkoleniem pracowników wewnątrz organizacji. Prowadzi również szkolenia dla zewnętrznych działów marketingu, młodych przedsiębiorców i studentów.
rozwińMożna go spotkać na eventach poświęconych zarówno SEM, jak i biznesom internetowym. Jako prelegent występował między innymi na: semKRK, Festiwalu SEO, Targach E-handlu i eTrade Show.
rozwińWspółautor książki poświęconej tematyce SEO (SEO Playbook Sławomira Czajkowskiego), w której opowiada o technicznej stronie optymalizacji. Jego artykuł ukazał się również w Pulsie Biznesu.
O mnie
rozwińAbsolwentka Politologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Były dziennikarz, rzecznik prasowy i Manager Public Relations.
rozwińOd ponad 10 lat pomagam budować reputację firm i marek osobistych, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych. Zarządzałam projektami Public Relations dla takich firm, jak: Kompania Piwowarska, Skoda Auto Polska, Volkswagen Group Polska, GlaxoSmithKline, Bank Pocztowy, Hicron, Grupa Nickel, Fibar Group. Obecnie wykładam i prowadzę szkolenia z komunikacji społecznej, wystąpień publicznych, public relations, komunikacji wewnętrznej, Employer Brandingu, CSR i komunikacji kryzysowej.
dr Mateusz Karatysz
Wykładowca
dr Mateusz Karatysz
Wykładowca
O mnie
rozwińZ aparatem w plecaku przyjechałem do Poznania na Dziennikarstwo do WSNHiD. Spodobało mi się tak bardzo, że zostałem jeszcze dwa lata na Marketingu politycznym. Rozprawę doktorską, dotyczącą marketingu społecznego, obroniłem na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM.
rozwińOd początku studiów związany jestem z lokalnymi mediami. Pierwsze szlify nabierałem w Radio Rotunda pod okiem redaktora Adama Sołtysiaka. Jednak to z prasą związałem się na blisko 8 lat, gdzie w wydawnictwie branżowym objąłem stanowisko redaktora naczelnego.
rozwińObecnie prowadzę swoje media internetowe oraz agencję marketingu internetowego, a doświadczeniem dzielę się podczas zajęć w CDV.
Ciekawi mnie…
rozwińInteresuję się wszystkim, co ma związek z marketingiem i komunikacją wizualną.
O mnie
rozwińAbsolwentka Wydziału Ekonomiczno-Społecznego Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu na kierunku Polityka Społeczna, Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Pedagogika specjalność pedagogika opiekuńczo-wychowawcza oraz na kierunku Pedagogika specjalność doradztwo zawodowe i personalne. W roku 2016 r. ukończyłam studia podyplomowe na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ze Zintegrowanej Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej, a w 2021 roku studia podyplomowe z Zarządzania Oświatą. Od 2013 roku byłam doktorantką w Zakładzie Dydaktyki Ogólnej na Wydziale Studiów Edukacyjnych, natomiast od 2017 roku nauczycielem-wychowawcą w Bursie Szkolnej nr 1 w Poznaniu oraz asystentem na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Doktoryzowałam się na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w 2018 roku pracą „Multimedialne gry edukacyjne w nauczaniu wczesnoszkolnym” pod kierunkiem prof. dr hab. Andrzeja Ćwiklińskiego i dra Mariusza Przybyły. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego o. Poznań oraz członkiem zespołu roboczego pt.: Młodzież i jej problemy w środowisku edukacyjnym pod kierunkiem prof. dr hab. Andrzeja Ćwiklińskiego Zespołu Pedagogiki Młodzieży przy KNP PAN. Jestem także autorką i współautorką licznych artykułów naukowych i popularnonaukowych związanych z zastosowaniem nowych mediów w procesie kształcenia na różnych szczeblach edukacji, zagrożeń związanych z nowoczesnymi technologiami i mediami.
Ciekawi mnie
rozwińKonstruktywne i destruktywne konteksty zastosowania nowoczesnych technologii i nowych mediów w procesie kształcenia na różnych szczeblach edukacji, zastosowanie gier komputerowych w toku lekcji, zagrożenia cyfrowego świata.
O mnie
rozwińDoktor nauk humanistycznych w zakresie literaturoznawstwa, dziennikarka, akredytowany praktyk tutoringu, nauczycielka języka polskiego jako obcego, trenerka komunikacji międzykulturowej.
rozwińAbsolwentka filologii polskiej (specjalności: dziennikarska i nauczycielska) na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. W 2014 roku z wyróżnieniem obroniła pracę doktorską na Uniwersytecie Wrocławskim.
rozwińW Collegium Da Vinci w Poznaniu zatrudniona na stanowisku starszego wykładowcy w Katedrze Informatyki i Analizy Danych.
rozwińOd kilkunastu lat związana z edukacją na różnych jej szczeblach. Prowadziła zajęcia między innymi na: Przykarpackim Uniwersytecie Narodowym im. Wasyla Stefanyka w Iwano-Frankiwsku, Uniwersytecie Wrocławskim, Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie WSB Merito oraz Uniwersytecie Artystycznym im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu, a także lektoraty języka polskiego w placówkach oświatowych w Iwano-Frankiwsku i Odessie.
Autorka książek „Kreacje Judasza w prozie polskiej XX i początku XXI wieku” oraz „Na początek. Wprowadzenie do nauki języka polskiego dla osób ukraińskojęzycznych”, a także artykułów naukowych z zakresu glottodydaktyki polonistycznej i tutoringu.
rozwińCzłonkini Zarządu Sietar Polska.
Ciekawi mnie…
rozwińJej zainteresowania naukowe dotyczą przede wszystkim: komunikacji międzykulturowej, glottodydaktyki polonistycznej, bilingwizmu w środowisku polsko-ukraińskim, a także współczesnej literatury apokryficznej. Prywatnie miłośniczka: podróży (najlepiej z plecakiem) i gier planszowych.
O mnie
rozwińJestem socjolożką i pedagożką. W roku 2002 ukończyłam studia magisterskie z pedagogiki,a w roku 2004 z socjologii. W 2007 roku obroniłam pracę doktorską na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Habilitację uzyskałam w roku 2018 na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.
rozwińMoje zainteresowania badawcze koncentrują się wokół problematyki krytycznych studiów nad męskościami i mężczyznami ze szczególnym uwzględnieniem społecznych kontekstów zdrowia mężczyzn, starości, sportu, medykalizacji męskości i seksualności mężczyzn, oraz męskości i opieki. Podejmuję również problematykę zawodów opiekuńczych, pracy emocjonalnej, a także zjawiska maskulinizacji i feminizacji profesji. Mój obszar badawczy obejmuje także kulturowo-społeczne analizy zjawisk związanych z przejawami dyskryminacji. Interesuje mnie również zastosowanie jakościowych metod badawczych w badaniach naukowych.
rozwińJestem autorką monografii naukowych: Mężczyźni w pielęgniarstwie. W stronę męskości opiekuńczej, (Wyd. UMP Poznań 2017), Metamorfozy tożsamości mężczyzn w kulturze współczesnej (Wyd. Adam Marszałek 2009), współautorką książki Poza schematem. Społeczny konstrukt płci i seksualności wraz z Wiktorem Dynarskim i Anną M. Kłonkowską (Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego 2016). Współredagowałam trzy numery specjalne czasopism naukowych poświęconych tematyce męskości. Opublikowałam ponad czterdzieści artykułów z zakresu krytycznych studiów nad mężczyznami i męskościami w krajowych i zagranicznych czasopismach naukowych. Jestem członkinią Polskiego Towarzystwa Socjologicznego i Polskiego Towarzystwa Genderowego.
Ciekawi mnie…
rozwińInteresują mnie ludzie, relacje, zmiana. Praktykuję Tai Chi oraz Qigong styl Lecący Żuraw. Od piętnastu lat jeżdżę niemal cały rok rowerem (tym samym). Interesuję się zdrowym żywieniem, które wcielam w praktykę. Wybór „góry czy morze” nie jest moim dylematem – zawsze będą to góry. Relaksuję się przy pracach manualnych z użyciem drewna, wikliny, wełny, włóczki czy filcu. Lubię tworzyć coś z niczego. Nie biegam, bo nie lubię.
dr Agata Karaśkiewicz
Wykładowca
dr Agata Karaśkiewicz
Wykładowca
rozwińO mnie
rozwińJęzykoznawczyni z zacięciem medialnym. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku Filologia, specjalność: etnolingwistyka. Zainteresowania naukowe skupiają się wokół tzw. nowych mediów, w szczególności telewizji. Interesuje ją analiza dyskursu medialnego, problematyka rozumienia przekazów audiowizualnych oraz komunikacja za pośrednictwem mediów audiowizualnych. Dysertacja doktorska poświęcona zagadnieniu spójności telewizyjnych relacji na żywo.
rozwińŁączy wiedzę naukową z praktyką. Przez wiele lat współpracowała z lokalną telewizją, jako autorka, prowadząca i producentka programów. W 2013 roku założyła własną firmę producencką – medioteka.biz, nastawioną na realizację nieszablonowych projektów wizualnych. Jej klientami są m.in Allegro All For Planet, Aquanet S.A. oraz Urząd Miasta Poznania.
Agnieszka Walczak
Kierownik Katedry Informatyki i Analizy Danych
Agnieszka Walczak
Kierownik Katedry Informatyki i Analizy Danych
O mnie
rozwińJęzykoznawca, wykładowca, nauczyciel, specjalista ds. zarządzania projektami i budowania zespołu.
rozwińMagister Filologii Angielskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz absolwentka studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami, zarządzania w oświacie oraz nowych technologii w edukacji i kształceniu. Certyfikowany moderator Design Thinking. Członek IATEFL Poland. Wiedzę i umiejętności pogłębiała poprzez udział w szkoleniach i kursach obejmujących m.in. zwinne metodyki zarządzania projektami, coaching, tutoring i content marketing.
rozwińDoświadczeniem dzieliła się projektując i prowadząc szkolenia oraz pisząc artykuły popularnonaukowe m.in. z zakresu wykorzystania nowych technologii oraz zwinnych metodyk zarządzania projektami w edukacji. Kierowała zespołami projektowymi w instytucjach państwowych i obsługowo-sprzedażowymi w sektorze prywatnym.
rozwińCiekawi mnie
rozwiń…jak wyglądałby świat, gdyby obecnie obowiązujące zasady szkolnictwa przewrócić do góry nogami. Pasjonuje mnie nowoczesna edukacja oraz budowanie relacji w zespołach.
rozwińPrywatnie poświęcam się odkrywaniu świata poprzez podróże i literaturę, kontaktowi z drugim człowiekiem bez pośrednictwa Internetu oraz ogrodnictwu i architekturze wnętrz w wersjach mini.
Paulina Głowacka
Wykładowczyni, metodyk uczelniany, przewodnicząca Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia
Paulina Głowacka
Wykładowczyni, metodyk uczelniany, przewodnicząca Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia
O mnie
rozwińPedagożka, zaangażowana w projekty związane ze zmianą w edukacji. Prowadzi badania interwencyjne (interwencje formatywne), inspirowane historyczno-kulturową teorią działalności oraz filozofią dialogu.
rozwińW latach 2000-2014 adiunkt w Dolnośląskiej Szkole Wyższej, we Wrocławiu. Od 2008 r. współpracuje w International Society of Cultural-historical Activity Research (ISCAR), w którym pełni funkcję koordynatorki krajowej. Zainicjowała utworzenie jednej z pierwszych klas integracyjnych w Poznaniu (w SP nr 6), w której pracowała cztery lata jako nauczycielka. Od 2016 r. pracuje w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów CDV. Angażuje studentów w badanie praktyki edukacyjnej w ramach “Latającej Akademii CDV” – wspólnie ze studentami odbywa wizyty studyjne w miejscach innowacji edukacyjnych.
rozwińProwadzi Laboratorium Rozwoju Profesjonalnego przy CDV.
Ciekawi mnie
rozwińJak wspierać w rozwoju osoby, zespoły i społeczności?
rozwińO mnie
rozwińMenadżer marketingu w agencji Widoczni, trener marketingu internetowego w ramach projektu Akademia Widoczni i wykładowca praktyk. Specjalizuje się w budowie wizerunku online i content marketingu. Współautorka bloga o pozycjonowaniu, autorka artykułów do prasy branżowej i prelegentka na konferencjach biznesowych i marketingowych.
rozwińO mnie
rozwińOd 2004 roku prowadzę szczęśliwy związek z marketingiem i grafiką, obsługując klientów na rynku międzynarodowym. W branży, w której jedyną stałą rzeczą jest zmiana, wciąż odkrywam nowe wyzwania. Miłość do analityki i projektowania zaowocowała działaniami dla takich brandów jak PKO, Tesco, POLOmarket, mBank, VOX, Nokia, neoBANK, the Kusnacht Practice, grupa MTP i wiele innych. Obecnie dzielę się wiedzą na konferencjach, szkoleniach, programach mentorskich oraz uczelniach, głównie z zakresu SEO, PPC, UX i digital marketingu.
rozwińCiekawi mnie
rozwińBędąc członkinią stowarzyszenia MENSA, jestem fanką myślenia analitycznego. Najlepiej to się udaje w… grach planszowych. Komputerowymi także nie gardzę, szczególnie, że przez lata pracowałam jako concept artist w game devie oraz organizowałam Poznań Game Arena.
rozwińDziałam społecznie w wielu organizacjach, m.in. jako Radna Osiedla Naramowice. Hobbystycznie zajmuję się teatrem ognia, rekonstrukcją historyczną, ilustratorstwem, behawioryzmem zwierząt, psychofizjologią widzenia i pochłanianiem wszystkich tworów fantastyki.
rozwińO mnie
rozwińRadca prawny i specjalista ds. własności intelektualnej, mediów i reklamy, prawa alkoholowego, ochrony prawnej Influencerów, ochrony dóbr osobistych, prawa filmowego oraz zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Profesjonalny pełnomocnik przed Urzędem UE ds. Własności Intelektualnej w Alicante (EUIPO), Światową Organizacją Własności Intelektualnej w Genewie (WIPO), Urzędem Patentowym RP w Warszawie (UPRP).
rozwińPrawnik ds. ochrony konkurencji i konsumenta w Fundacji Pro Publika przy Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie. Prawnik ds. własności intelektualnej w prawoalkoholowe.pl
rozwińCzłonek Centrum Prawa Designu, Mody i Reklamy przy Uniwersytecie Śląskim (Law in Styl) oraz Stowarzyszenia We&Waste.
rozwińTrener i szkoleniowiec AVENHANSEN Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo
rozwińPosiada bogate doświadczenie w prowadzeniu spraw rejestrowych i spornych przed sądami.
rozwińPasja do prawa mec. Anny-Marii Sobczak narodziła się w 2013 roku, gdy rozpoczęła swoją karierę w różnych kancelariach prawnych w Polsce. Jej prawnicza podróż była pełna różnorodnych obszarów, co umożliwiło jej zdobycie bogatego i wszechstronnego doświadczenia.
rozwińDzięki tej różnorodności zyskała głębsze zrozumienie, jak poszczególne dziedziny prawa są ze sobą powiązane i wzajemnie oddziałują. W krótkim czasie zorientowała się, że to prawo własności intelektualnej, mediów i reklamy, oraz nowe technologie stanowią obszary, które ją fascynują i którymi pragnie się zajmować na głębszym poziomie.
rozwińOd 2019 roku współpracuje z Kancelarią Prawną RPMS Staniszewski & Wspólnicy, gdzie jako specjalistka w dziedzinie prawa własności intelektualnej oraz prawa mediów i reklamy prowadzi dział IP&IT&TMT. Zakres jej obowiązków obejmuje szeroką gamę kwestii związanych z tymi obszarami prawa.
rozwińJednak jej zainteresowania nie kończą się na tych obszarach. Zaangażowana jest również w prawo nowych technologii, zwalczanie nieuczciwej konkurencji oraz ochronę dóbr osobistych. Szczególnie pasjonuje się ochroną praw Influencerów, którzy w dzisiejszym cyfrowym świecie odgrywają coraz istotniejszą rolę.
rozwińWierzy w maksymę, że nauka to nieustanny proces, a inwestowanie w siebie i ciągły rozwój są kluczowe dla osiągnięcia sukcesu. Jej ścieżka edukacyjna to doskonały przykład tego podejścia. Po ukończeniu studiów prawniczych na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, kontynuowała naukę, zdobywając kolejne kwalifikacje i umiejętności. Ukończenie Szkołę Prawa Własności Intelektualnej im. H. Grocjusza w Warszawie w 2017 roku oraz pierwszej edycji Szkoły Prawa Nowych Technologii IT&TMT w 2020 roku to tylko niektóre z etapów jej rozwoju.
rozwińPonadto w 2021 r. była uczestnikiem CS50 for Lawyers na Harvard University, a także ukończyła certyfikowane szkolenia w Urzędzie Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej. Dodatkowo ukończyła aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Poznaniu.
rozwińBogactwo doświadczenia i wiedzy tej ekspertki znajdują odzwierciedlenie w licznych publikacjach i artykułach, które napisała. Regularnie prowadzi szkolenia dla agencji reklamowych i marketingowych, przedsiębiorców, producentów oraz osób indywidualnych. Współpracuje również z Polską Izbą Biznesową we Włoszech (capiplit.eu), gdzie przeprowadziła szkolenia z prawa autorskiego oraz prawa własności przemysłowej.
rozwińCiekawi mnie
rozwińW czasie wolnym autor profilu w serwisie Instagram (instagram.com/prawnik_mody), który w ciekawy i nieszablonowy sposób przedstawia ciekawe kazusy prawne związane ze światem mody. Miłośniczka kultury winiarskiej, dobrej literatury, muzyki jazzowej oraz szeroko pojętej sztuki.
Weronika Dopierała-Kalińska
Wykładowca
Weronika Dopierała-Kalińska
Wykładowca
rozwińO mnie
rozwińAbsolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej, obecnie doktorantka w naukach o komunikacji społecznej i mediach na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, od marca 2018 do sierpnia 2020 roku specjalistka ds. promocji oraz obsługi mediów społecznościowych w Gabinecie Prezydenta Urzędu Miasta Poznania (Oddział Promocji oraz Biuro Prasowe), członkini redakcji czasopisma naukowego Com.press oraz Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej (Forum Młodych Medioznawców i Komunikologów).
rozwińZawodowo i naukowo zajmuję się mediami, a w szczególności procesami zachodzącymi w sieci, fascynują mnie nowe możliwości komunikacyjne.
rozwińO mnie
rozwińAdwokat, członkini Okręgowej Rady Adwokackiej w Poznaniu, absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, stypendystka Université Toulouse 1 Capitole w Tuluzie, uczestniczka Szkoły Praw Własności Intelektualnej (Centrum IP) im. H. Grocjusza w Warszawie, wykładowca i prelegentka na konferencjach i meetupach z zakresu prawa autorskiego.Od początku swojej prawnej praktyki (2007 r.) zajmuje się obsługą prawną firm i podmiotów z branży kulturalno-rozrywkowej.
rozwińOd 2015 r. jest właścicielką Studia Adwokackiego, w którym udziela pomocy prawnej na rzecz klientów biznesowych i artystów.
rozwińWspiera spółki prawa handlowego w ich bieżącym funkcjonowaniu, sporządza umowy, uchwały i regulaminy, doradza i reprezentuje w negocjacjach oraz w sporach sądowych.
rozwińWszystkim freelancerom z chęcią wyjaśnia wszystkie wątpliwości związane z prawem autorskim.W pracy łączy bogate doświadczenie, zdobyte w poznańskich i wrocławskich kancelariach oraz na salach sądowych z chęcią budowania szczerych i długoletnich relacji ze swoimi klientami.
rozwińO mnie
rozwińSenior Project Manager z ośmioletnim doświadczeniem pracy w marketingu, które zdobywałam w kilku poznańskich agencjach reklamowych. Pracowałam przy realizacji projektów dla takich marek jak m.in. Allegro, Amica, Loreal, Otomoto, Aviva, Expander, Coconaut.
rozwińJestem absolwentką Filologii polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyłam specjalności Komunikacja kulturowa oraz Kultura mediów cyfrowych.
O mnie
rozwińWażne jest dla mnie upraktycznianie wiedzy dlatego zawsze w swojej praktyce animacyjnej i edukacyjnej włączam wiedzę pochodzącą z realizowanych badań. Na co dzień jestem animatorem kultury i edukatorem związanym z Centrum Praktyk Edukacyjnych w Centrum Kultury Zamek w Poznaniu. Piszę teksty i artykuły zarówno naukowe, jak i popularyzatorskie z obszaru socjologii gender, animacji społeczno-kulturowej, edukacji obywatelskiej, studiów nad publicznością.
rozwińOd 2012 roku współpracuję z Towarzystwem Inicjatyw Twórczych „ę” a od 2015 Fundacją Impact jako badacz, ewaluator i szkoleniowiec. W latach 2012- 2017 byłem kuratorem projektów społecznych w Muzeum Współczesnym Wrocław. W CK Zamek zainicjowałem projekty/cykle edukacyjne włączające zróżnicowanych odbiorców: „Zamek Otwarty. Kultura dla i z seniorami zależnymi”, „Sztuka w ciemno”, „Nie widać” oraz „(nie)nowe publiczności”.
rozwińNaukowo i praktycznie zajmuję się m.in. edukacją obywatelską, rozwojem publiczności (audience development), tematyką „niewidocznych niepełnosprawności”, „senioralnej zależności”, wykorzystywaniem sztuki w edukacji i praktyce społecznej, udostępnianiem oferty instytucji kultury dla osób z niepełnosprawnościami. Od czasu moich studiów doktoranckich zajmuję się nieprzerwanie problematyką studiów nad męskościami, społeczną konstrukcją seksualności, socjologią ciała.
rozwińJako badacz, ekspert i edukator współpracowałem m.in. z Creative Europe Desk Polska, Strefą Kultury Wrocław, Muzeum Zamkowym w Malborku, Muzeum Śląskim w Katowicach, Urzędem Miasta Poznania, Teatrem Powszechnym im. Zygmunta Hübnera, Teatrem im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie, Narodowym Centrum Kultury, Fundacją Rozwoju Systemu Edukacji, oraz Fundacją Nordoff Robbins Polska.
rozwińJestem certyfikowanym moderatorem procesów projektowych w metodologii „design thinking”.
rozwińAutor książki „Gejowskie (nie)męskości. Normy płciowe a strategie tożsamościowe mężczyzn homoseksualnych”. Stypendysta Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (2020).
Ciekawi mnie
rozwińUwielbiam mapy i atlasy. Przydają się podczas podróży, także tych wciąż nieodbytych a wymarzonych, jak na przykład w wysokie góry. Ciekawi mnie historia (chyba każdy okres, no może najmniej starożytność). Lubię rozmawiać z ludźmi. Inspirują mnie do wymyślania kolejnych rzeczy albo szukania rozwiązań, które mogłyby być dla części z nich użyteczne. Ptaki, gwiazdy, tatuaże i pisanie – trochę banalnie, ale to też prawda.
Marta Siedlecka
Wykładowca
Marta Siedlecka
Wykładowca
O mnie
rozwińUkończyłam studia psychologiczne na SWPS, a od 2014 roku jestem związana z branżą IT. Obecnie pełnię rolę Head od Product Design po przejściu przez wszystkie szczeble kariery projektanta doświadczeń użytkownika. W zakres moich zainteresowań zawodowych wchodzi analiza biznesowa i webowa, strategia rozwoju produktów cyfrowych oraz implementacja wytycznych dostępności cyfrowej.
Ciekawi mnie
rozwińObecnie rozwijam drugą gałąź zainteresowań zawodowych: jestem studentką studiów podyplomowych z zakresu psychoterapii i popołudniami pracuję jako psychoterapeuta dziecięcy.
dr Magdalena Wencka
Wykładowca
dr Magdalena Wencka
Wykładowca
O mnie
rozwińDoktor fizyki, absolwentka Wydziału Fizyki UAM w Poznaniu, zatrudniona w Instytucie Fizyki Molekularnej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu oraz Jozef Stefan Institut w Lublanie (Słowenia). Członkini Science Board, Governing Board oraz liderka Gender Equality and Diversity Action w European Integrated Centre for the Development of New Metallic Alloys and Compounds. Absolwentka „Zarządzania innowacją” Poznańskiej School of Form oraz moderatorka Design Thinking (Design Thinking Institute, Poznań). Konsultantka w Agencji konsultingowej Metaphor w obszarze trendów branżowych. Panelistka Innovation & Design Management Conference, As Biznesu, 2019.
rozwińEkspertka STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics), badaczka własności nowoczesnych materiałów projektowanych z myślą o technologiach przyszłości, takich jak materiały do chłodziarek przyszłości czy ultracichych transformatorów. Współautorka licznych artykułów naukowych, w tym publikacji w Scientific Reports oraz Physical Review Letters.
rozwińLiderka zespołów naukowych oraz innowacji w międzynarodowych projektach badawczych i sieciach naukowych, trenerka kompetencji zespołów naukowych (Team Consolidation, Diversity & Inclusiveness, Neurodiversity) oraz doradczyni rozwoju młodych naukowców, mentorka. Analityczka informacji, trendów i anomalii, specjalistka w dziedzinie naukowych źródeł trendów oraz miłośniczka nowinek naukowych z obszaru SCIENCE.
Ciekawi mnie
rozwińPrywatnie właścicielka dwóch kotów, fanka podróży motocyklowych i treningów torowych, wspinaczki jakiniowej oraz wszelkich aktywności łączących szybkość z precyzją.
Ewa Kawiecka
Wykładowczyni
Ewa Kawiecka
Wykładowczyni
O mnie
rozwińPraktyczka, ekspertka PR z wieloletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w PR produktowym, PR kryzysowym i PR korporacyjnym
rozwińRealizowała działania m.in. dla marek: Tyskie, Książęce, Żubr, Lorenz, Lajkonik, Amica oraz firm Żabka Polska, Kompania Piwowarska.
Ciekawi mnie
rozwińKomunikacja, sztuka i literatura.
O mnie
rozwińJestem managerem z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu produktami, projektami i zespołami, wykładowcą, trenerem, certyfikowanym tutor, moderatorem design thinking, konsultantem i doradcą. Obecnie jestem odpowiedzialny w PRAVNA Group sp. z o.o. za rozwój produktów związanych z realizacją usług prawniczych on-line jako Product Manager. Jestem też współtwórcą i Prezesem Zarządu Fundacji Rozwoju Edukacji i Technologii.
rozwińW latach 2017-2021 pełniłem funkcję Kierownika Katedry Edukacji i Nowych Mediów Collegium Da Vinci i byłem odpowiedzialny za tworzenie i realizację praktycznych kierunków studiów we współpracy z biznesem (Mediaworking, Data Science, Kreatywna Produkcja Wideo). Wcześniej współpracowałem z agencją marketingową Smart55 w projekcie dotyczącym mechanizmów reklamy natywnej oraz z ITI Neovision jako członek redakcji przygotowującej internetowy magazyn Telewizji N.
rozwińJestem ekspert w Programie Operacyjnym Inteligentny Rozwój ds. oceny wniosków “szybkiej ścieżki” w Narodowym Centrum Badań i Rozwoju oraz ekspertem Sieci Edukacji Cyfrowej KOMET@. W latach 2018-2020 byłem członek grupy roboczej ds. Kompetencji Cyfrowych w Ministerstwie Cyfryzacji, a w latach 2020-2021 członkiem Rady Sektorowej ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.
Ciekawi mnie
- jak rzeczy skomplikowane realizować w prosty sposób;
- jak sprawić by produkt czy usługa była intuicyjna, atrakcyjna i prosta dla klienta, mimo swojej złożoności i skomplikowania.
rozwińW wolnych chwilach oglądam Tarrantino i Almodovara oraz strzelam do celu z broni czarnoprochowej.
O mnie
rozwińAbsolwentka Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna, specjalność nowe media. Aktualnie doktorantka w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych UAM w dyscyplinie nauki o polityce i administracji. Członkini Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej oraz redakcji czasopisma naukowego Com.press. W latach 2013-2021 aktywnie działała w studenckiej redakcji programu telewizyjnego Kurier Akademicki, gdzie m.in. pełniła funkcję zastępczyni redaktorki naczelnej, wydawczyni, reporterki oraz prowadzącej. Od 2016 roku zaangażowana w działalność Poznańskiego Archiwum Historii Mówionej, w ramach którego tworzy notacje historyczne, dokumenty, reportaże oraz inne formy filmowe.
Ciekawi mnie
- kynologia
- rośliny
- produkcja video
- grafika
Kinga Zinkowska
Wykładowca
Kinga Zinkowska
Wykładowca
O mnie
rozwińAbsolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Akademii Rolniczej w Szczecinie. Ukończyła również Studium Marketingowego Zarządzania Przedsiębiorstwem, Studia Podyplomowe z zakresu Pedagogiki i Akademię Trenera. Certyfikowany trener efektywnej nauki i szybkiego czytania oraz integracji sensorycznej. Słuchaczka wielu kursów i szkoleń z zakresu elementów zarządzania i coachingu.
rozwińWykładowca akademicki z ponad 12 letnim doświadczeniem. Obszar zainteresowań to motywacja i coaching w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz andragogika.
rozwińDoświadczenie zdobywała jako właścicielka firmy edukacyjnej i kontraktor firm szkoleniowych. Autorka wielu programów szkoleniowych dla zróżnicowanych grup odbiorców.
rozwińAkredytowany Praktyk Tutoringu.
rozwińDziałaczka społeczna w lokalnej społeczności, inicjatorka i organizatorka akcji propagującej czytelnictwo wśród dzieci, młodzieży i dorosłych.
rozwińPasjonatka gier planszowych i karcianych niekolekcjonerskich, do których zachęca rodzinę i przyjaciół.
rozwińO mnie
rozwińZe swoim zespołem dostarczam wartość dla biznesu, zwiększając użyteczność i konwersję produktów cyfrowych. Doradzam markom, zarówno tym małym, jak i dużym.
rozwińProwadzę agencję Webmetric, w charakterze CEO i głównego eksperta UX.
rozwińW swoim ponad 13-letnim doświadczeniu poznałem biznes na wielu poziomach. Programowałem, projektowałem produkty cyfrowe, zarządzałem projektami, jak i całymi start-upami technologicznymi. Współpracowałem między innymi z Bauer Media, Komputronik, Neonail, sprawny.marketing i Eurocash.
rozwińPonadto prowadzę kanał edukacyjny oraz webinary i prelekcje o tematyce UX. Stawiam na ludzkie podejście, uśmiech i autentyczność w biznesie, nawet przy największych wyzwaniach.
rozwińO mnie
rozwińPo 25 latach odszedłem z dziennikarstwa i założyłem firmę S-Movens zajmującą się public relations, doradztwem strategicznym, procesami Design Thinking oraz badaniem trendów. Współtworzyłem w 2018 roku program rozwoju
smart city Szczecin. Od 2019 jestem doradcą biura prezydenta Szczecina do spraw strategii i rozwoju. Uczestniczę w procesach ewaluacji i aktualizacji i budowania Strategii Rozwoju Szczecina.
Małgorzata Tadeusz-Ciesielczyk
Wykładowca
Małgorzata Tadeusz-Ciesielczyk
Wykładowca
rozwińO mnie:
rozwińCertyfikowany profiler behawioralny (certyfikacja w Association of Behaviour Detection & Analysis), szkoleniowiec, ekspert w kształtowaniu wiarygodności wizerunkowej w oparciu o naturalną komunikację niewerbalną.
rozwińDoktor w dyscyplinie komunikacji społecznej i mediów
rozwińCertyfikowany ekspert mowy ciała i mikroekspresji twarzy, szkolący się w m.in. Paul Ekman Group (USA), Instytut Komunikacji Niewerbalnej (Warszawa), Instytut Komunikacji Niewerbalnej (Austria).
rozwińCiekawi mnie:
rozwińLudzkie ciało i głos są nieodgadnione, stres, trema, powodują, że nie możemy komunikować się z innymi w zgodzie i spójności ze sobą.
rozwińPostanowiłam odkryć sposób jak powrócić do naturalności i swobody w wykorzystywaniu swojego oddechu, głosu, ciała – wszystkiego czym komunikujemy poza słowami i czerpać z mówienia do ludzi, prezentowania swojego doświadczenia i niepowtarzalnego zaplecza merytorycznego radości i satysfakcji. A idąc kilka kroków dalej kształtując tym samym wiarygodność wizerunkową w oparciu o naturalność i swobodę w wykorzystywaniu komunikacji niewerbalnej.
rozwińJestem również zafascynowana ludzkimi emocjami, ludzką komunikacją niewerbalną, odkrywaniem swobody i naturalności w sposobie mówienia do innych i przemawiania przed innymi w zgodzie z samym/samą sobą.