Poznaj kierunek
Mediaworking to nowoczesny kierunek łączący wiele obszarów: marketing online, nowe media, social media, public relations, dziennikarstwo oraz grafikę. Dzięki połączeniu tak wielu kompetencji uczy poruszać się w świecie, w którym co chwila pojawiają się nowe aplikacje i kanały komunikacji. Kierunek daje wiedzę na temat aktualnych trendów w marketingu oraz budowania relacji z mediami, czy influencerami. Konfrontuje z realnymi wyzwaniami rynkowymi firm działających w branży, prezentując zrealizowane z sukcesami projekty. Uczy dobierać odpowiednie narzędzia komunikacji do konkretnych grup odbiorców i nieszablonowo z nich korzystać. Nastawiony jest na perspektywę odbiorcy treści i pokazuje, jak analizować, planować i realizować swoje działania, by osiągnęły zamierzony cel.
Czego się nauczysz
- projektować strategie marketingowe
- kreować wizerunek własny i marki
- obsługiwać media społecznościowe
- optymalizować profile w mediach społecznościowych
- przygotowywać materiały dziennikarskie
- edytować zdjęcia i tworzyć materiały wideo
- projektować reklamy na potrzeby internetu
- tworzyć strony internetowe w WordPressie
- pozycjonować i optymalizować strony internetowe
- obsługiwać narzędzia automatyzacji marketingu

Gdzie będziesz mógł/mogła pracować
- w start-upach, scale-upach, korporacjach, prowadząc własną firmę
- w firmach z branży kreatywnej, reklamowej i eventowej
- w agencjach marketingowych
- w wydawnictwach, prasie, radiu i telewizji
- w studiach fotograficznych i filmowych
- w działach marketingu dowolnej branży

Kierunek Mediaworking jest
również dostępny stacjonarnie i niestacjonarnie
Zastanawiasz się, czy to kierunek dla Ciebie?
Możesz uznać, że tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:
- jesteś kreatywny i masz otwartą głowę
- lubisz poznawać nowych ludzi
- chętnie dzielisz się swoimi doświadczeniami
- masz konta w social mediach i je rozwijasz
- tworzysz własny content
- śledzisz trendy i obserwujesz influencerów
- bierzesz udział w eventach na żywo lub online
- potrafisz odnaleźć się w chaosie
Zobacz, jakie profile szkół średnich kończyli studenci tego kierunku:
- Technikum | organizacji reklamy
- Liceum | biol-chem
- Technikum | grafika i poligrafia cyfrowa
- Liceum | geo-ang-polski
- Liceum | mat-fiz
- Liceum muzyczne | mat-fiz
- Liceum | humanistyczno-artystyczny
- Liceum | dziennikarsko-akademicki
Zrób quiz i sprawdź, który kierunek jest najbliższy Twoim predyspozycjom i zainteresowaniom.

Jak wygląda program studiów
Zdobądź najcenniejszą wiedzę - wiedzę o sobie
semestr 1-2
2 testy predyspozycji
Nawet jeśli teraz wciąż do końca nie wiesz, co dokładnie chcesz robić w przyszłości, podejmując studia w Collegium Da Vinci na dowolnym kierunku, ta wiedza przyjdzie do Ciebie sama. Zaczynając studia na naszej uczelni, już na pierwszym roku przejdziesz testy, które wskażą Ci Twoje naturalne predyspozycje i mocne strony. W badaniu Clifton StrengthsFinder®, znanym też jako Test Gallupa, dowiesz się, jakie masz wrodzone talenty, jaki jest Twój indywidualny potencjał i w których obszarach masz szansę osiągnąć ponadprzeciętne rezultaty.
Z kolei test Insightful Profiler™ zbada Twój potencjał rozwojowy, sprawdzi, co Cię motywuje, a co zniechęca do działania. Wskaże cechy wyróżniające Cię na tle innych i określi Twoje naturalne role w zespole. Wyposażony w taką wiedzę, będziesz mógł/mogła bardziej świadomie dokonywać kolejnych wyborów na edukacyjnej i zawodowej ścieżce.
Tutoring
semestr 1-2
41 godzin niestacjonarnie
Podczas pierwszego roku studiów będziesz uczestniczyć w zajęciach z Tutoringu. Zostaniesz otoczony opieką Tutora, czyli uczelnianego przewodnika. Jego zadaniem będzie wspieranie Cię w rozwoju – zawodowym, naukowym, osobistym i społecznym. Pod jego okiem rozpoczniesz pracę nad sobą – od określenia własnych potrzeb i zdefiniowania ważnych dla Ciebie wartości, przez wyznaczenie celów, po czuwanie nad ich realizacją.
Dzięki temu procesowi zbudujesz niezależność w podejmowaniu decyzji, zyskasz sprawczość w działaniach i wzmocnisz odpowiedzialność za swój rozwój. Podczas grupowych i indywidualnych zajęć z Tutoringu lepiej poznasz siebie, skupisz się na rozwijaniu swoich mocnych stron poprzez konkretne działania i zaplanujesz indywidualną ścieżkę kształcenia. Ta praca zaprocentuje w kolejnych latach.
Kompetencje przyszłości
semestr 1-2
90 godzin niestacjonarnie
To blok zajęć skupiony na nabywaniu umiejętności, które umożliwią Ci skuteczne podejmowanie decyzji i działanie w realiach zawodowych. Przygotuje Cię do podejmowania ról zawodowych w wybranym przez Ciebie obszarze. W jego trakcie rozwiniesz kluczowe kompetencje społeczne, poznawcze i emocjonalne, coraz bardziej pożądane na rynku pracy.
Jakie to kompetencje:
- Kreatywność
- Elastyczność
- Współpraca w zespole
- Krytyczne myślenie
- Przedsiębiorczość
- Mobilność zawodowa
- Kreatywność
- Radzenie sobie ze stresem

Moduły kierunkowe
semestr 1-5
415 godzin niestacjonarnie
Czyli inaczej mówiąc przedmioty must have. To zestaw zajęć obowiązkowych, w których uczestniczy każdy student danego kierunku. Układany we współpracy z biznesem, w oparciu o najnowsze standardy i trendy rynkowe. To programowa baza, która wyposaży Cię w najnowszą wiedzę i kluczowe umiejętności potrzebne w branży. Punkt wyjścia do ścieżki specjalizacyjnej i dalszego rozwoju.
Na tym kierunku są to:
- Marketing i techniki sprzedaży
- Zarządzanie projektami marketingowymi
- Public relations
- Social media
- Nowe media
- Warsztat tworzenia contentu
- Infobrokering i zarządzanie bazami danych
- Realizacja projektów audiowizualnych
- Metody analizy rynku
- Reklama internetowa
- Communication design
- Narzędzia informatyczne w marketingu internetowym
- Proseminarium
- Seminarium
Moduły do wyboru
semestr 3-6
300 godzin niestacjonarnie
Innymi słowy, przedmioty wanna have. To pakiet przedmiotów, które wybierasz samodzielnie – według swoich potrzeb i zainteresowań. Robisz to dopiero od drugiego roku studiów. Indywidualnie decydujesz o aż 10 modułach, co daje w sumie aż kilkaset godzin dydaktycznych na zgłębianie wiedzy w interesujących Cię obszarach. Wyboru dokonujesz spośród dziesiątek zagadnień – zarówno w dyscyplinach związanych bezpośrednio z Twoim kierunkiem, jak i pozakierunkowych. To jak wybierzesz zdecyduje, w jakim kierunku ostatecznie się rozwiniesz.
Studenci tego kierunku
wybierali na przykład:
- Optimized e-marketing
- Aplikacje mobilne
- Pracownia fotograficzna
- Komunikacja wizualna marki
- Podcast – od realizacji do pomysłu
- Warsztat twórcy i (fotografia mobilna, creative writing, produkcja krótkich materiałów wideo)
- Warsztat twórcy ii (algorytmy mediów społecznościowych, networking, wystąpienia publiczne)
- Projektowanie kampanii influencerskich
- Monetyzacja działalności influencera
- Influencer management
Praktyczne aspekty zawodu
semestr 3-6
746 godzin niestacjonarnie
Blok zajęć, podczas których zdobędziesz praktyczne umiejętności zawodowe, zgłębisz tajniki branży i poznasz rynkowe realia. W praktyce nie do przecenienia! Będziesz pracować na prawdziwych case studies z rynku wziętych – mierząc się z realnymi biznesowymi przypadkami. Zanurzysz się w codzienność branży, uczestnicząc w warsztatach, grach biznesowych i symulacjach. Zbudujesz portfolio zrealizowanych przez siebie projektów i przygotujesz się do wejścia na rynek pracy. Na koniec będziesz mógł/mogła odbyć praktykę zawodową w wybranej przez siebie firmie
studia niestacjonarne online
harmonogram studiów niestacjonarnych
Jakie ścieżki kształcenia masz do wyboru
Zastanawiasz się, ile specjalizacji jest na na tym kierunku? Można powiedzieć, że nieskończenie wiele!
To dlatego, że nasze studia dają olbrzymią dowolność w układaniu własnej ścieżki kształcenia. Studiując dany kierunek, możesz podążyć całkowicie indywidualną, zaprojektowaną przez siebie drogą. O tym, w którym kierunku się rozwiniesz, zdecydujesz samodzielnie, dobierając aż 10 modułów dodatkowych spośród dziesiątek obszarów – także tych pozakierunkowych. To w sumie aż kilkaset godzin dydaktycznych w przedmiotach, które sam/a wskażesz. Sam/a stajesz się projektantem własnej edukacji.
Poznaj popularne ścieżki
Zobacz, jakie ścieżki projektowali dla siebie nasi studenci. Pamiętaj, że to tylko przykłady. Swoją ścieżkę rozwoju projektujesz sam/sama, indywidualnie odbierając moduły dodatkowe do głównego kierunku. Tylko od Ciebie zależy, które przedmioty się w niej znajdą i w jakich obszarach zdobędziesz wiedzę.
Projektując dla siebie
podobną ścieżkę, nauczysz się:
- optymalizować content marketing
- korzystać z narzędzi analitycznych i monitorujących działania w social mediach
- tworzyć strategie content marketingowe i je budżetować
- projektować strategie dystrybucji i promocji aplikacji mobilnych
- projektować komunikację wizualną marki i przygotowywać księgę znaku
- tworzyć fotografie na potrzeby komunikacji marketingowej
- wykorzystywać w praktyce wiedzę z zakresu produkcji i publikacji podcastów
W przyszłości będziesz
mógł pracować jako:
- Social media manager
- Specjalista ds. marketingu internetowego
- Content manager
- Copywriter
- Bloger
- Dziennikarz internetowy
- Specjalista ds. monitoringu mediów internetowych
- Specjalista ds. SEM i SEO
Specjalista ds. e-PR
Trendwatcher, trendsetter
Projektując dla siebie
podobną ścieżkę, nauczysz się:
- zarządzać karierą i marką influencerów
- projektować kampanie influencerskie
- tworzyć content ukierunkowany na działalność i potrzeby influencerów
- wykorzystywać w praktyce zasady działania algorytmów promujących treści
- przygotowywać wystąpienia publiczne – online i na żywo
- monetyzować działalność influencerów
W przyszłości będziesz
mógł pracować jako:
- Social media influencer
- Agent twórców internetowych
- Specjalista ds. influence marketingu
- Trendsetter
- Vloger
Proponowane moduły
Optimized e-marketing
Aplikacje mobilne
Pracownia fotograficzna
Komunikacja wizualna marki
Podcast – od realizacji do pomysłu
Warsztat twórcy I (fotografia mobilna, creative writing, produkcja krótkich materiałów wideo)
Warsztat twórcy II (algorytmy mediów społecznościowych, networking, wystąpienia publiczne)
Projektowanie kampanii influencerskich
Monetyzacja działalności influencera
Influencer management
Zarobki w branży
Specjalista ds. marketingu internetowego
7220 PLN
brutto
Specjalista SEO
6290 PLN
brutto
Social media manager
5670 PLN
brutto
Influencer Manager
25 000 PLN
brutto
Specjalista ds. influencer marketingu
6000 PLN
brutto
Trendsetter
5 200 PLN
brutto
Sprawdź kierunki pokrewne
Studiuj praktycznie najlepiej
WYKŁADOWCY-PRAKTYCY
Wiedzę zdobędziesz bezpośrednio od ekspertów - przedsiębiorców, praktyków branży, specjalistów w swoich zawodach.
PRACA PROJEKTOWA
Będziesz się uczyć, realizując zadania w formie projektów - także tych międzykierunkowych
CASE STUDIES
Poznasz realia branży, przyglądając się prawdziwym projektom, zrealizowanym z sukcesami na rynku.
Co o kierunku mówią studenci

Iga Andrzejczak
Studentka kierunku Mediaworking
Największym moim marzeniem jest możliwość połączenia pracy z pasją. Aby każdy dzień w pracy uświadamiał mnie, że to jest to, co kocham robić i że chcę to robić dalej. Dla mnie szczególnie ważne jest tworzenie muzyki, dzielenie się nią ze światem oraz rozwój własnej marki osobistej. Największym moim osiągnięciem jest udział w dwunastej edycji The Voice of Poland i dzięki programowi przekonałam się, że śpiewanie jest tym, co chcę robić w życiu najbardziej!
Poznaj wykładowców kierunku
Ile kosztują studia na tym kierunku
Opłaty i czesne
studia stacjonarne i niestacjonarne
Opłata wpisowa
Przy zapisie do 12 lipca:
0 PLN
Przy zapisie od 13 lipca:
85 PLN
Czesne za rok
(promocja do 12 lipca)
Płatne w 12 ratach
12 x 890 PLN
840 PLN
Płatne w 2 ratach
2 x 5340 PLN
5040 PLN
Płatne w 1 racie
1 x 10680 PLN
10080 PLN
Zniżki dla absolwentów
CDV i WSNHiD
Wpisowe:
0 PLN
Czesne:
zwolnienie z jednej z 12 rat
840 PLN

Stypendia, zniżki
i finansowe formy wsparcia
Jak możesz obniżyć opłaty za studia?
Jak zapisać się na studia
Zarejestruj się
Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów. Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.
Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów. Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.
Uzupełnij dane
Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata, określ płatność i podaj informacje o wykształceniu.
ㅤ
Potrzebne Ci będą:
- dokument tożsamości,
- świadectwo maturalne (jeśli nie posiadasz jeszcze świadectwa maturalnego, zaznacz checkbox “Nie posiadam jeszcze świadectwa maturalnego” i przejdź dalej)
- zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą)
Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata, określ płatność i podaj informacje o wykształceniu.
ㅤ
Potrzebne Ci będą:
- dokument tożsamości,
- świadectwo maturalne (jeśli nie posiadasz jeszcze świadectwa maturalnego, zaznacz checkbox “Nie posiadam jeszcze świadectwa maturalnego” i przejdź dalej)
- zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą)
Dokonaj opłaty wpisowej
Sprawdź najpierw aktualne promocje!
Nr rachunku bankowego, na który należy dokonać opłaty wpisowej: 02 1090 1476 0000 0001 3627 5750
[w tytule wpisz: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]
Odbiorca: Collegium Da Vinci | ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
Sprawdź najpierw aktualne promocje!
Nr rachunku bankowego, na który należy dokonać opłaty wpisowej: 02 1090 1476 0000 0001 3627 5750
[w tytule wpisz: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]
Odbiorca: Collegium Da Vinci | ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
Podpisz dokumenty online
Zrobisz to w bezpieczny sposób za pośrednictwem Autenti – platformy do podpisywania umów online. Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych, wiadomość z linkiem do podpisania umowy otrzymasz mailowo.
Dokumenty możesz również przynieść osobiście lub wysłać na adres: Biuro Rekrutacji Collegium Da Vinci ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, rotunda, parter, pokój R.005.
Zrobisz to w bezpieczny sposób za pośrednictwem Autenti – platformy do podpisywania umów online. Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych, wiadomość z linkiem do podpisania umowy otrzymasz mailowo.
Dokumenty możesz również przynieść osobiście lub wysłać na adres: Biuro Rekrutacji Collegium Da Vinci ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, rotunda, parter, pokój R.005.
Dostarcz oryginał świadectwa
Przynieś oryginał matury do Biura Rekrutacji.
Jeśli posiadasz świadectwo maturalne z ubiegłych lat, masz na to 7 dni od podpisania umowy.
Jeśli maturę zdajesz w tym roku – musisz dostarczyć jej oryginał do 12 lipca, aby skorzystać z promocji “Niższe czesne”.
Przynieś oryginał matury do Biura Rekrutacji.
Jeśli posiadasz świadectwo maturalne z ubiegłych lat, masz na to 7 dni od podpisania umowy.
Jeśli maturę zdajesz w tym roku – musisz dostarczyć jej oryginał do 12 lipca, aby skorzystać z promocji “Niższe czesne”.
Witaj w gronie studentów!
Po dostarczeniu oryginału matury Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”. Oznacza to , że dostałeś się na studia. Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.
Wszelkie informacje dotyczące studiowania znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp w drugiej połowie września.
Po dostarczeniu oryginału matury Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”. Oznacza to , że dostałeś się na studia. Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.
Wszelkie informacje dotyczące studiowania znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp w drugiej połowie września.
Zapoznaj się z ważnymi dokumentami
Umów się na prywatną wycieczkę po uczelni
Jesteś ciekaw, jak wygląda Collegium Da Vinci od środka? Chciałbyś przespacerować się korytarzami uczelni i podpatrzeć studenckie życie, a przy okazji dowiedzieć się wszystkiego o naszych studiach? Nic prostszego! Umów się na prywatne spotkanie z Aniołem Collegium Da Vinci.
Opiekunka Studentek i Studentów 1-go Roku oprowadzi Cię po budynku, opowie, jak wyglądają studia i odpowie na każde Twoje pytanie. Możesz przyjść sam, zabrać paczkę przyjaciół lub zaprosić rodziców. Karolina będzie czekała na Ciebie przed portiernią, czyli po prawej stronie od głównego wejścia na uczelnię.

Anioł Collegium Da Vinci
Karolina Bobko
e-mail: aniol@cdv.pl
tel.: +48 697 690 588
facebook.com/groups/Aniol.CDV/
Chcesz się umówić na wycieczkę po Collegium Da Vinci?
Wypełnij krótki formularz i wybierz termin spotkania.
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z nami!
Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, wyjaśnimy, doradzimy. Możesz zadzwonić do nas, napisać wiadomość mailową, zadać pytanie na grupie na facebooku, a nawet umówić się na prywatną wideorozmowę. Jeśli masz ochotę, zapraszamy także osobiście do naszego Biura Rekrutacji.

Weronika Nowak
Specjalista ds. rekrutacji
na studia I stopnia
e-mail: rekrutacja@cdv.pl
tel.: +48 697 690 034
tel.: +48 667 520 739
FB: Rekrutacja CDV
Biuro Rekrutacji
ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań Pokój R005, piętro 0 Rotunda
Godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek: 8.30-15.30
sobota - niedziela: nieczynne