Władze uczelni – Collegium Da Vinci Poznań

Władze Collegium Da Vinci

dr inż. Krzysztof Nowakowski

Rektor Collegium Da Vinci

dr inż. Krzysztof Nowakowski

Rektor Collegium Da Vinci

O mnie

rozwińAbsolwent Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu kierunku: technika rolnicza i leśna specjalności: informatyka w inżynierii. Doktorat na temat „Neuronowa identyfikacja wybranych mechanicznych uszkodzeń ziarniaków” obronił w 2007 roku z wyróżnieniem.

rozwińZainteresowania naukowe skupione wokół zagadnień: sztucznej inteligencji, sztucznych sieci neuronowych, analizy obrazu, inżynierii systemów oraz programowania obiektowego. Dodatkowo jest specjalistą w dziedzinie ochrony danych osobowych i ochrony informacji niejawnej. Z uczelnią związany od 2003 roku. Prowadzi zajęcia z Sztucznej Inteligencji, Inżynierii oprogramowania, Algorytmów i struktur danych oraz Technologii Informacyjnych.

rozwińW wolnym czasie realizuje dwie pasje: fotografię i wędrówki po górach.

Mariusz Frątczak

Dyrektor Generalny Collegium Da Vinci, ekspert ds. Strategii i Zarządzania Wartością Sprzedaży, doradca biznesowy startupów z branży e- commerce

Mariusz Frątczak

Dyrektor Generalny Collegium Da Vinci, ekspert ds. Strategii i Zarządzania Wartością Sprzedaży, doradca biznesowy startupów z branży e- commerce

rozwińO mnie

rozwińMam 22 lata doświadczenia zawodowego w marketingu i sprzedaży.

rozwińPrzeprowadziłem ponad 200 projektów badawczo – konsultingowych w sektorze bankowości, usług finansowych, usług edukacyjnych, energii odnawialnej (farm wiatrowych) czy FMCG.

rozwińZdobywałem doświadczenie w takich firmach jak mBank, TEB SA, RB Expert SA, Goldenegg SA, Windway sp. z o.o., Conneco sp. z o.o., Molok Polska sp. z o.o. czy Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia sp. z o.o, Collegium Da Vinci.

rozwińProwadziłem projekty dla takich klientów jak mBank, MultiBank, PKO Bank Polski, Millennium,  Jubiler Bukowscy, Stomatologie Dental, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, TEB Akademia, portale Umownik.pl, czy Załap.pl.

rozwińDoradzałem czołowym polskim bankom oraz instytucjom edukacyjnym w kwestiach wdrażania strategii sprzedaży, a w ostatnich latach polityki cenowej.

rozwińSpecjalizacje obszarowe:

  • Obsługa klienta
  • Strategie sprzedaży
  • Negocjacje biznesowe

Dziekani Wydziałów

dr inż. Janina Rudowicz-Nawrocka

Dziekan Wydziału Informatyki i Komunikacji Wizualnej

Spotkajmy się na:

Informatyka

Informatyczne Techniki Zarządzania

dr inż. Janina Rudowicz-Nawrocka

Dziekan Wydziału Informatyki i Komunikacji Wizualnej

O mnie

rozwińAbsolwentka Politechniki Poznańskiej kierunku Informatyka. Pracę doktorską z zakresu informatyki stosowanej w naukach rolniczych obroniła z wyróżnieniem. Przez wiele lat pracowała w działach IT jako administrator serwerów, sieci oraz wdrożeniowiec i szkoleniowiec. Prowadzi dydaktykę przede wszystkim z zakresu systemów operacyjnych i systemów informacji przestrzennej. Zainteresowania badawcze koncentruje na stosowaniu technologii informatycznych oraz popularyzacji wiedzy i zdrowego rozsądku. Autorka kilkudziesięciu artykułów naukowych i popularno-naukowych z zakresu wykorzystywania technologii informatycznych przede wszystkim w inżynierii rolniczej oraz współautorka monografii nt chowu bydła mięsnego. Kierownik projektu krajowego dotyczącego wykorzystania aerozdjęć w monitorowaniu użytków zielonych, wykonawca w projektach europejskich dotyczących opracowania standardu wymiany danych (agriXchange) oraz zastosowań rozwiązań Internetu Przyszłości (technologii FIware) w tworzeniu aplikacji smart dla sektora rolno-spożywczego. Członek Polskiego Towarzystwa Informacji Przestrzennej, Polskiego Towarzystwa Zastosowań Technologii Informacyjnych w Rolnictwie, Gospodarce Żywnościowej i Leśnej oraz Polskiego Towarzystwa Inżynierii Rolniczej. Odznaczona przez Prezydenta RP Medalem Brązowym za Długoletnią Służbę. Inicjatorka i realizatorka różnych akcji społecznych. Współzałożycielka i współredaktorka czasopisma społeczno-kulturalnego ŌKŌ.

rozwińAkredytowany Praktyk Tutoringu.

Ciekawi mnie

rozwińWolny czas wykorzystuje na niekończące się prace w ogrodzie, wyciskające pot sporty (np. karate) oraz poszukiwania wołowiny z ras mięsnych w Polsce.

dr Krzysztof Patkowski

Dziekan Wydziału Nauk Społecznych

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

dr Krzysztof Patkowski

Dziekan Wydziału Nauk Społecznych

rozwińPolitolog, manager edukacji z wieloletnim doświadczeniem, akredytowany coach ICF (ACC), certyfikowany tutor Collegium Wratislaviense, facylitator i moderator Design Thinking, trener oraz wykładowca akademicki.

rozwińAbsolwent jednolitych studiów magisterskich na kierunku politologia (specjalizacje: marketing polityczny i dziennikarstwo). Doktor nauk społecznych w zakresie nauki o polityce.

rozwińWspółautor stale rozwijanej w CDV koncepcji kształcenia modułowego opartego o ścisłą współpracę z biznesem, prowadzenie zajęć warsztatowych przez praktyków, kształcenie i kształtowanie kompetencji zawodowych i społecznych kluczowych dla studenta i absolwenta wkraczającego na dynamicznie zmieniający się rynek pracy. Edukacji spersonalizowanej opartej o rozbudowane programy stażowe, tutoringowe i mentoringowe.

rozwińAutor i współautor koncepcji i programów kształcenia kilkunastu nowych, praktycznych i innowacyjnych w skali kraju kierunków studiów, realizowanych w ścisłej współpracy z partnerami biznesowymi, stale modyfikowanych i podążających za zmianami zachodzącymi na rynku pracy, takich jak np.: Doradztwo i coaching, Zarządzanie kreatywne, Mediaworking, Data Science, czy IT Project Management.

rozwińPrywatnie miłośnik gór stara się każdą wolną chwilę spędzać przemierzając szlaki górskie w całej Europie, od niedawna również w towarzystwie syna Mikołaja i córki Michaliny.

dr inż. Alicja Rytelewska

Zastępca Dziekana Wydziału Nauk Społecznych

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

Zarządzanie Kreatywne

Informatyczne Techniki Zarządzania

dr inż. Alicja Rytelewska

Zastępca Dziekana Wydziału Nauk Społecznych

O mnie

rozwińKierownik Katedry Coachingu i Zarządzania, Absolwentka Politechniki Poznańskiej oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Studiowała także zarządzanie i marketing na NHL Hogesschool w Holandii. W 2013 roku obroniła rozprawę doktorska, napisaną w Katedrze Pracy i Polityki Społecznej UE w Poznaniu, dotyczącą kompetencji menedżerów oraz ich wpływu na wyniki ekonomiczne przedsiębiorstw IT. Od 2004 roku jest wykładowcą akademickim, prowadząc zajęcia w Polsce i za granicą. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się wokół problematyki związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach oraz rozwojem organizacji. W swoich publikacjach i wydanej w 2015 roku monografii porusza zagadnienia dotyczące kompetencji i kwalifikacji pracowników, ich rozwoju oraz wpływu czynnika ludzkiego na wyniki przedsiębiorstw. Prowadzi także badania nad efektywnym zarządzaniem talentami. Była uczestnikiem i współorganizatorem wielu konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych.

rozwińOd kilkunastu lat związana z biznesem. Doświadczenie zawodowe zdobywała także prowadząc własną działalność gospodarczą w zakresie zarządzania, zarządzania ludźmi czy rozwojem talentów.

Ciekawi mnie

rozwińPrywatnie entuzjastka sportu, szczególnie tenisa ziemnego. W wolnej chwili lubi pograć w bridga z rodziną i przyjaciółmi.

dr Tomasz Tyksiński

Zastępca Dziekana Wydziału Informatyki i Komunikacji Wizualnej

Spotkajmy się na:

Informatyka

dr Tomasz Tyksiński

Zastępca Dziekana Wydziału Informatyki i Komunikacji Wizualnej

O mnie

Absolwent Wydziału Matematyki i Informatyki na UAM, uzyskał doktorat z bezpieczeństwa danych.

rozwińZainteresowania naukowe koncentrują się na bezpieczeństwie systemów komputerowych, szeroko rozumianej kryptologii, jak również na programowaniu, algorytmice i złożoności obliczeniowej.

Ciekawi mnie

rozwińZapalony audiofil i kolekcjoner płyt, maniakalnie ogląda filmy i zaczytuje się starą fantastyką.

Kierownicy Katedr

Izabela Grabowska

Kierownik Katedry Coachingu i Zarządzania

Izabela Grabowska

Kierownik Katedry Coachingu i Zarządzania

rozwińO mnie

rozwińSpecjalista HR, Trener,

Specjalista HR z wieloletnim doświadczeniem w realizacji polityki i strategii personalnych organizacji; konsultant, wykładowca. Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu dedykowanych systemów motywacyjnych w sektorze małych oraz mikro-przedsiębiorstw. Doradztwo w procesach rekrutacyjnych w firmach branży B2B. Konsulting w zakresie zmian procesowych w obszarze HR w spółce giełdowej. Autorka publikacji z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, ze szczególnym uwzględnieniem kapitału ludzkiego w procesach wprowadzanych zmian organizacyjnych.

dr Wojciech Janicki

Kierownik Katedry Komunikacji Wizualnej

dr Wojciech Janicki

Kierownik Katedry Komunikacji Wizualnej

O mnie

rozwińSpecjalizuje się w projektowaniu identyfikacji wizualnej firm i produktów. Jest autorem wielu znaków i opracowań corporate / brand identity. Działa w obszarze projektów komercyjnych – kreowania marki, konsultacji wizerunkowej, a także badań na rzecz nowatorskich rozwiązań w dziedzinie komunikacji wizualnej.

rozwińProwadzi zajęcia z zakresu identyfikacji wizualnej obejmujące zasady projektowania znaków, tworzenie systemów CI, service design, a także trendy projektowe i inne.

mgr inż. Mirosław Szyper

Kierownik Katedry Technologii Informacyjnych

Spotkajmy się na:

Informatyka

mgr inż. Mirosław Szyper

Kierownik Katedry Technologii Informacyjnych

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent Politechniki Poznańskiej na kierunku Informatyka. Praca magisterska z zakresu bezprzewodowego monitoringu IP zasilanego autonomicznym źródłem energii. Prowadzi dydaktykę z zakresu programowania oraz systemów operacyjnych. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kursów z programowania aplikacji internetowych, administracji pracowni komputerowych oraz platformy e-learningowej. Egzaminator Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Poznaniu. Współtwórca systemu zarządzania klientami dla czołowej polskiej firmy z branży finansowej.

rozwińCiekawi mnie

rozwińInteresuję się programowaniem, w szczególności fascynuje mnie framework Laravel. Lubię aktywne spędzanie czasu wolnego, przede wszystkim pływanie na długich dystansach oraz street workout.

mgr Agnieszka Walczak

p.o. Kierownika Katedry Edukacji i Nowych Mediów

mgr Agnieszka Walczak

p.o. Kierownika Katedry Edukacji i Nowych Mediów

O mnie

rozwińJęzykoznawca, wykładowca, nauczyciel, specjalista ds. zarządzania projektami i budowania zespołu.

rozwińMagister Filologii Angielskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz absolwentka studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami, zarządzania w oświacie oraz nowych technologii w edukacji i kształceniu. Certyfikowany moderator Design Thinking. Członek IATEFL Poland. Wiedzę i umiejętności pogłębiała poprzez udział w szkoleniach i kursach obejmujących m.in. zwinne metodyki zarządzania projektami, coaching, tutoring i content marketing.

rozwińDoświadczeniem dzieliła się projektując i prowadząc szkolenia oraz pisząc artykuły popularnonaukowe m.in. z zakresu wykorzystania nowych technologii oraz zwinnych metodyk zarządzania projektami w edukacji. Kierowała zespołami projektowymi w instytucjach państwowych i obsługowo-sprzedażowymi w sektorze prywatnym.

rozwińCiekawi mnie

rozwiń…jak wyglądałby świat, gdyby obecnie obowiązujące zasady szkolnictwa przewrócić do góry nogami. Pasjonuje mnie nowoczesna edukacja oraz budowanie relacji w zespołach.

rozwińPrywatnie poświęcam się odkrywaniu świata poprzez podróże i literaturę, kontaktowi z drugim człowiekiem bez pośrednictwa Internetu oraz ogrodnictwu i architekturze wnętrz w wersjach mini.

dr inż. Magdalena Olechnowicz-Czubińska

Zastępca Kierownika Katedry Coachingu i Zarządzania

dr inż. Magdalena Olechnowicz-Czubińska

Zastępca Kierownika Katedry Coachingu i Zarządzania

O mnie

rozwińAbsolwentka Politechniki Poznańskiej oraz Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Przez dłuższy czas związana z biznesem, gdzie zajmowała stanowiska m.in. Kierownika zespołu sprzedaży, Kierownika ds. marketingu czy Specjalisty ds. rozwoju rynku. Od kilku lat jest wykładowcą akademickim. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się wokół problematyki związanej z zarządzaniem przedsiębiorstwem, zarządzaniem strategicznym, zarządzaniem jakością oraz społeczną odpowiedzialnością biznesu.

dr Weronika Bryl-Roman

Zastępca Kierownika Katedry Komunikacji Wizualnej

dr Weronika Bryl-Roman

Zastępca Kierownika Katedry Komunikacji Wizualnej

rozwińO mnie

rozwińKulturoznawca, wykładowca i certyfikowany tutor akademicki.

rozwińNa CDV, oprócz tutoriali, prowadzę zajęcia z filozofii i estetyki oraz historii designu i grafiki.

rozwińCiekawi mnie

rozwińKulturowe konteksty sztuki, designu i kształtowania otoczenia, estetyka  środowiskowa i architektura współczesna.

rozwińMeblarstwo i ceramika z okresu PRL; podziwianie krajobrazów, ogrodów i  artystycznych sposobów postrzegania rzeczywistości (zwłaszcza w muzyce i filmie).

Jarosław Kowalczyk

Zastępca Kierownika Katedry Technologii Informacyjnych ds. gier komputerowych

Spotkajmy się na:

Informatyka

 

Jarosław Kowalczyk

Zastępca Kierownika Katedry Technologii Informacyjnych ds. gier komputerowych

O mnie

rozwińDyrektor artystyczny z wieloletnim stażem w branży gier komputerowych w Stanach Zjednoczonych. Pracował między innymi nad światowymi hitami gier: Medal of Honor i Call of Duty. Wykładał i prowadził wydział Game Art and Design w Art Institute w Los Angeles. Jego najlepsi studenci pracują obecnie w najbardziej renomowanych firmach gier komputerowych takich jak Bilzzard, Infinity Ward, Treyarch oraz Electronic Arts. Obecnie jest wykładowcą i opiekunem specjalizacji gier na wydziale Informatyki w Collegium Da Vinci oraz wykładowcą na wydziale Communication Design w School of Form w Poznaniu.

Ciekawi mnie

rozwińJego doświadczenie i zainteresowania obejmują szeroki zakres produkcji gier, a w szczególności sztuka graficzna do gier, organizacja pracy zespołowej oraz systemy produkcyjne.

Pełnomocnicy Rektora

mgr Joanna Szymanowicz

Pełnomocnik Rektora ds. Osób z Niepełnosprawnością

mgr Joanna Szymanowicz

Pełnomocnik Rektora ds. Osób z Niepełnosprawnością

O mnie

rozwińSocjolog, HR Business Partner, absolwentka Instytutu Socjologii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego oraz podyplomowych studiów z zakresu infobrokeringu na Uniwersytecie Jagiellońskim.  Od wielu lat związana z Collegium Da Vinci. Laureatka nagrody Rektora za wkład w rozwój uczelni.

rozwińOd zawsze fascynują ją ludzie i ich relacje. W swojej codziennej pracy stara się motywować ich do rozwoju i otwartej komunikacji.  Łączy funkcje Pełnomocnika Rektora ds. Studentów Niepełnosprawnych oraz koordynatora ds. HR w CDV. Odpowiada za reprezentowanie interesów niepełnosprawnych studentów przed organami uczelni oraz nauczycielami akademickimi.

rozwińŁączy funkcje Pełnomocnika Rektora ds. Studentów Niepełnosprawnych oraz koordynatora ds. HR w CDV. Odpowiada za reprezentowanie interesów niepełnosprawnych studentów przed organami uczelni oraz nauczycielami akademickimi.

mgr inż. Anna Szymankiewicz

Pełnomocnik Rektora ds. Współpracy z Biznesem

mgr inż. Anna Szymankiewicz

Pełnomocnik Rektora ds. Współpracy z Biznesem

O mnie

rozwińAbsolwentka Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.

rozwińW latach 2004-2005 Menedżer ds. Klienta i Administracji w Centrum Języków Obcych. Od 2006 do 2008 roku praktyka zagraniczna w dziedzinie administracji i księgowości. W latach 2008-2014 Dyrektor Zarządzająca ds. Projektów EFS. Z sukcesem zrealizowała 3 duże projekty szkoleniowe w Wielkopolsce oraz Szczecinie. Obecnie Pełnomocnik Rektora ds. Współpracy z Biznesem.

rozwińW wolnym czasie realizuje swoje pasje: taniec, podróże. Prywatnie mama dwojga dzieci.

Paweł Jasiński

Pełnomocnik Rektora ds. zapewnienia jakości kształcenia

Paweł Jasiński

Pełnomocnik Rektora ds. zapewnienia jakości kształcenia

Judyta Kotarba

Lider procesu Tutoring

Judyta Kotarba

Lider procesu Tutoring

O mnie

rozwińAbsolwentka Wydziału Nauk Społecznych w Collegium Da Vinci, pedagog, akredytowany praktyk Tutoringu,  wykładowca akademicki, certyfikowany wykładowca polskiego języka migowego.

rozwińTutor z doświadczeniem w obszarze Tutoringu rozwojowego.

rozwińAktualnie Lider procesu Tutoring, odpowiedzialna m.in. za wdrożenie i nadzorowanie realizacji procesu na Uczelni Collegium Da Vinci.

rozwińWspółtwórca innowacyjnego programu tutoringu zespołowego, opartego na wykorzystaniu uznanych na rynku narzędzi takich jak Top 5 CliftonStrengths – test Gallupa czy kwestionariusz Insightful Profiler™- iP121, realizowanego metodą blended learning, prowadzonego w ramach międzykierunkowych grup studenckich. Praktyk w programie tutoringu indywidualnego.

rozwińPomysłodawca programu dobrych praktyk Akademia Tutora podnoszącego kompetencje tutorskie, zrzeszającego wielkopolskich tutorów-praktyków oraz tutorów-nauczycieli.

Ciekawi mnie

rozwińW swojej pracy koncentruję się mocnych stronach i celach jakie stawiają przed sobą młodzi ludzie. Z powodzeniem wykorzystuję moje talenty Gallupa.

rozwińMoje zainteresowania związane są z obszarem specyfiki wykorzystywania talentów oraz rozwoju kompetencji w kontekście różnicy pokoleń jak również wpływu edukacji zindywidualizowanej na samoświadomość i sprawczość w procesie kształcenia.

rozwińBiorę udział w cyklicznych badaniach, których celem jest wskazanie obszarów realnego oddziaływania programu tutoringowego na studentów z równoczesnym wskazaniem jego mocnych stron.

Pełnomocnicy Dziekana

Sylwia Mikołajczak

Pełnomocnik Dziekana ds. kierunku Urban Management

Spotkajmy się na:

Urban Management

Sylwia Mikołajczak

Pełnomocnik Dziekana ds. kierunku Urban Management

O mnie

rozwińDoświadczenie zawodowe od 16 lat koncentruje na tematach związanych z funkcjonowaniem samorządów lokalnych i regionalnych. Wsparte międzynarodowymi doświadczeniami, konkretne obszary zainteresowań i praktyki zawodowej obejmują planowanie przestrzenne, zarządzanie miastem, współpracę lokalną, rozwój strategiczny i gospodarczy. Od ponad 12 lat współpracuje z holenderskimi partnerami przy projektach z zakresu zintegrowanego rozwoju i gospodarki wodnej. Bierze udział w realizacji holenderskich programów rządowych i aktywnie współpracuje z Ambasadą Królestwa Niderlandów w Polsce. Ostatnio angażuje się w projekty na Litwie.

About

rozwińSylwia Mikołajczak professional experience of sixteen years focuses on topics related to the functioning of cites, local and regional governments. Backed by international experience, specific areas of interest and professional practice include spatial planning, urban management, local cooperation, strategic and economic development. For over twelve years she has been working with Dutch partners in projects in the field of integrated development and water management. She participates in the implementation of Dutch government programs and actively cooperates with The Embassy of The Kingdom of the Netherlands in Poland. Recently involved  in projects in Lithuania.

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.