Opis
Program studiów badania UX
Kadra
Krzysztof Miotk
Wykładowca
Krzysztof Miotk
Wykładowca
rozwińO mnie
rozwińKierownik merytoryczny studiów podyplomowych Badania UX
rozwińUX Researcher, współtwórca podcastu branżowego „UX po Godzinach”. W swojej pracy wykorzystuję doświadczenie biznesowe zdobyte m.in. jako strateg marki szkoleniowej i koordynator projektów. Jako Badacz UX prowadziłem badania dla takich marek jak: BLIK, Booste, OLX, Asseco, Santander BP, Alior Bank, Tubądzin i T-Mobile
rozwińCiekawi mnie
rozwiń…każdy projekt, bo uważam, że ciekawość to cecha nie do zaspokojenia. Z tego powodu zawsze podchodzę do nowego projektu z otwartą głową.
rozwińPrywatnie interesuję się technologią, ratownictwem, survivalem i sportami wodnymi. Uwielbiam spędzać czas zarówno przy ognisku, jak i przerzucając cyfrowe karteczki na Miro.
Bartek Baca
Wykładowca
Bartek Baca
Wykładowca
O mnie
rozwińGłówny analityk w Very Human Services, jeden z założycieli oraz partnerem w BBSG, doradca z dwunastoletnim stażem. Łączy wieloletnie doświadczenie z pracy w branży transportowej z kompetencjami badawczymi, analitycznymi i projektowymi z obszaru customer experience, service design, human-centred design. Pracuje zarówno dla podmiotów prywatnych, jak i publicznych. W projektach bazuje na dogłębnym zrozumieniu potrzeb odbiorców usługi lub produktu, poszukuje nowych modeli wzrostu przychodów, optymalizacji procesów, synergii we współpracy z partnerami. Odpowiada za mapowanie ścieżek klientów zarówno nad linią widoczności (to co jest doświadczane i zauważane przez odbiorcę), jak i pod nią (procesy usługowe i podział ról wewnątrz organizacji). Ponadto projektuje rozwiązania i wspiera wdrożenia w tym obszarze. Jest współautorem uznanego za najlepszy w roku 2016 projektu biznesowego, wykorzystującego metodykę design thinking w biznesie – proces mapowania i projektowania ścieżki pasażera Portu Lotniczego Poznań-Ławica. Wcześniej pracował w zespole Transport Infrastructure & Public Sector w PwC.
rozwińJest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydziału Prawa Uniwersytetu Rennes we Francji oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Małgorzata Kubacka
Wykładowca
Małgorzata Kubacka
Wykładowca
O mnie
rozwińsocjolog, w ramach swojej działalności naukowej przygotowuje rozprawę doktorską w Zakładzie Socjologii Życia Codziennego w Instytucie Socjologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu poświęconą problematyce nudy w kapitalizmie. Jej zainteresowania badawcze koncentrują się wokół zagadnień socjologii emocji, codzienności oraz pracy, a także metodologii badań społecznych.
rozwińRealizowała liczne projekty badawcze, zarówno naukowe, jak i komercyjne, w takich obszarach jak m.in.: relacyjne formy korzystania z usług bankowych, dynamika granic praca-życie, praktyki zamieszkiwania, uczestnictwo w kulturze, praktyki client service, badania przedsiębiorczości i rozwoju społeczno-gospodarczego. Koordynowała prace części zespołu badawczego podczas tworzenia Archiwum Badań nad Życiem Codziennym oraz działania promocyjne w projekcie.
rozwińPublikowała m.in.: w „Kulturze i Społeczeństwie”, „Kulturze Współczesnej”, „Przeglądzie Socjologii Jakościowej” i „Stanie Rzeczy”. Współorganizowała warsztaty metodologiczne w Fundacji Naukowej im. Floriana Znanieckiego oraz IS UAM.
rozwińWykładała m.in.: na Uniwersytecie SWPS (podstawy ekonomii i przedsiębiorczości) i Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (m.in.: badania terenowe, metody badań jakościowych, współczesne teorie socjologiczne).
Daria Michalska
Wykładowca
Daria Michalska
Wykładowca
O mnie
rozwińLead Product Designer; doświadczona projektantka produktów cyfrowych z ponad 10-letnim doświadczeniem. W procesie projektowym skupia się na dostarczaniu wartości biznesowej w oparciu o rozwiązania oparte na danych i zweryfikowane przez użytkowników końcowych. Podczas swojej kariery miała okazję budować produkty dla segmentów B2C i B2B w międzynarodowych zespołach. Obecnie rozwija się jako Lead Product Designer w Netguru.
Michał Mycka
Wykładowca
Michał Mycka
Wykładowca
O mnie
rozwińGames User Researcher, który od ponad 8 lat sprawdza, czy doświadczenia graczy są zgodne z wizją twórców. Współpracował między innymi z Games Operators, Klabater, Bloober Team czy z poznańskim Gamedust, a obecnie wspiera zespoły deweloperskie w Ubisoft Reflections. Ma wieloletnie doświadczenie w wykorzystaniu technik takich jak eyetracking, GSR, EEG oraz analiza ekspresji mimicznych.
Swój warsztat badawczy i wiedzę na temat zachowań graczy rozwija w ramach doktoratu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Chętnie dzieli się wiedzą, pisząc artykuły o tematyce UX gier wideo oraz prowadząc zajęcia dotyczące eyetrackingu i testowania użyteczności. Po godzinach szczęśliwy tata, partner i gracz.
Dominika Pałasz
Wykładowca
Dominika Pałasz
Wykładowca
rozwińO mnie
rozwińUX Researcher & Business Consultant.
rozwińZ wykształcenia kognitywistka, z ogromną pasją do ludzi. Specjalizację z UX Design zrobiła na kierunku Zarządzanie Kreatywne. Pracuje jako badaczka i konsultantka biznesowa, łącząc kompetencje badawcze z umiejętnościami zarządzania projektami. W swojej pracy stawia na empatię, która pozwala zrozumieć potrzeby użytkowników, a także umiejętnie na nie odpowiedzieć.
rozwińNie zapomina przy tym o głosie biznesu, starając się łączyć kluczowe potrzeby obu stron. Na swoim koncie ma współpracę z takimi klientami jak ING, Canal+, Intermarche, BLIK, Hendi, Biznes.gov czy Facebook. Wspiera również firmy, które dopiero wchodzą na rynek.
rozwińJej specjalizacją jest UX Research (głównie metody badań jakościowych): Wywiady pogłębione, testy użyteczności, shadowing oraz psychologia poznawcza.
Dominik Postaremczak
Wykładowca
Dominik Postaremczak
Wykładowca
O mnie
rozwińbadacz, socjolog z piętnastoletnim doświadczeniem badawczym i doradca zawodowa od siedmiu lat. Zrealizował dziesiątki projektów badawczych i wdrożeniowych dotyczących szkolnictwa zawodowego, rzemiosła i dostosowywania się mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MSME) do zmian społecznych, technologicznych i gospodarczych. Od kilku lat uczestniczy w procesach projektowych. W ich ramach zajmuje realizacją badań i analizą danych, które następnie są wykorzystywane w procesach projektowania usług, produktów, komunikacji i organizacji na etapach początkowych i w testowaniu. Jest stałym współpracownikiem Very Human Services oraz członkiem Service Design Polska.
Paweł Walczak
Wykładowca
Paweł Walczak
Wykładowca
O mnie
rozwińBadacz i projektant usług.
rozwińW swojej pracy kieruje się myśleniem o pełnym doświadczeniu odbiorcy oraz dogłębnym zrozumieniu problemu biznesowego. W pracy łączy elementy metodologii service design i human center design, wspierając zespoły w zarządzaniu procesem kreatywnym i strategicznym.
rozwińW ciągu ostatnich 5 lat realizowałem projekty badawczo-strategiczne dla firm z branży finansowej (Santander, Visa, Provident, SGB, eurobank, Bank Pocztowy), ubezpieczeniowej (mfind, AVIVA) oraz retailowej IKEA, Intermarche.
rozwińOd początku 2020 roku pracuje na stanowisku Senior Service Designera realizując projekty dla grupy Orange Polska.
Agnieszka Wilke
Wykładowca
Agnieszka Wilke
Wykładowca
O mnie
rozwińDesign Researcher, badacz i psycholog. Specjalizuje się w badaniach jakościowych pozyskujących wnioski o praktycznym zastosowaniu. Odpowiada za merytorykę i analizę badań, tworzenie procesów badawczych oraz rekomendacji na poziomie strategicznym i projektowym.
rozwińW ciągu ostatnich sześciu lat prowadziła badania, projektowała produkty i usługi m.in. dla: Santander Polska, VISA, IKEA, Pracuj.pl, Allegro i KFC. Obecnie Senior Design Researcher w Orange.
rozwińAbsolwentka psychologii na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym oraz filozofii na Uniwersytecie Gdańskim. Interesuje się praktycznym zastosowaniem wiedzy z zakresu psychologii poznawczej i społecznej oraz ekonomii behawioralnej w procesie projektowym.
Tomasz Włodarczyk
Wykładowca
Tomasz Włodarczyk
Wykładowca
O mnie
rozwińsocjolog z wieloletnim doświadczeniem w realizacji badań rynku z zastosowaniem metod jakościowych i ilościowych, szczególnie w badaniach branży edukacyjnej i usługowej. Główne obszary zainteresowań: socjologia obrazu, marketing usług, doświadczenia użytkownika (user experience).
rozwińObecnie zawodowo odpowiedzialny za proces badawczy od momentu powstania koncepcji badania, aż do raportu końcowego w zespole marketingu Uniwersytetu SWPS.
rozwińAbsolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku socjologia, specjalność: badanie rynku i opinii publicznej oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu – studia podyplomowe na kierunku: Marketing Usług.