Zarządzanie kreatywne – Collegium Da Vinci Poznań

Zarządzanie kreatywne

II stopień

poziom studiów

magister

uzyskany tytuł

polski

język wykładowy

2 lata

czas trwania

1370 stacjonarne
1040 niestacjonarne

liczba godzin

stacjonarny
niestacjonarny

tryb studiów

4

liczba semestrów

Zapisz się Zapisz się
Karolina Janowczyk
Absolwentka zarządzania kreatywnego
image

Poznaj kierunek

Zarządzanie kreatywne to nowoczesne studia menedżerskie dla osób, które chcą wykorzystywać narzędzia pracy projektowej w zarządzaniu markami, projektami i zespołami. Kształci przyszłych innowatorów nastawionych na kreatywne rozwiązywanie problemów oraz poszukiwanie pomysłów na rozwój. Zapoznaje ze współczesnymi praktykami procesów projektowych: Design Management, Service Design, Design Thinking, CX (Customer Experience), UX (User Experience). Wyposaża w umiejętności projektowania doświadczeń klienta. Uczy jak korzystać z narzędzi pracy projektantów, by generować nowe idee, wizualizować je, prototypować oraz testować, aby na końcu wdrażać najskuteczniejsze rozwiązania. Inspiruje do twórczego, zespołowego działania i interdyscyplinarnego podejścia do rozwiązywania problemów. Rozwija umiejętności działania według planu, harmonogramu, podziału ról i odpowiedzialności, z użyciem narzędzi wspomagających pracę zespołową.

Czego się nauczysz

  • wykorzystać metody pracy projektowej do tworzenia strategii firm, marek, rozwoju produktu i usługi oraz usprawniania procesów
  • zarządzać markami, projektami i zespołami z wykorzystaniem najnowszych metod i technik w duchu Design Thinking, Design Management, Service Design
  • projektować doświadczenia klienta UX i CX w obszarze produktów i usług
  • wdrażać nowe koncepcje i pomysły rozwoju
  • wykorzystywać modele tożsamości marki w procesach budowania strategii i zarządzania marką
  • zarządzać sytuacjami kryzysowymi w organizacji
  • projektować modele biznesowe, prowadzić pogłębione analizy
image

Gdzie będziesz mógł/mogła pracować

  • w start-upach, scale-upach, korporacjach, prowadząc własną firmę
  • w firmach rozwijających nowe produkty i usługi
  • w firmach IT, software house’ach
  • w agencjach marketingowych, reklamowych, kreatywnych, digitalowych
  • w firmach konsultingowych i badawczych
  • w działach marketingu dowolnej branży
  • w działach planowania i rozwoju strategicznego
  • w zespołach projektowych w korporacjach
image

Zastanawiasz się, czy to kierunek dla Ciebie?

Możesz uznać, że tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:

 

  • jesteś kreatywny, myślisz nieszablonowo, lubisz szukać innowacyjnych rozwiązań
  • masz analityczny umysł, potrafisz pozyskiwać dane i wyciągać z nich wnioski
  • lubisz projekty zespołowe
  • jesteś zorganizowany, potrafisz planować
  • konsekwentnie dążysz do celu i nie poddajesz się łatwo
  • jesteś otwarty na nowości
  • lubisz przekładać wiedzę na konkretne działanie

Kierunek stanowi doskonałą kontynuację kształcenia dla osób:

 

  • zarówno zaczynających pracę z projektowaniem, jak i tych, które już badają i projektują rozwiązania digitalowe w swojej pracy
  • absolwentów kierunków artystycznych, informatycznych, humanistycznych i społecznych, gdzie kompetencje profesjonalne wymagają dopełnienia umiejętnościami managerskimi i projektowymi
  • absolwentów dowolnych kierunków posiadających tytuł licencjata, inżyniera lub magistra – dla nich uzupełnieniem wiedzy będzie dodatkowy moduł na start: Ekonomia dla managerów i finanse przedsiębiorstw
  • wszystkich, którzy planują karierę na stanowisku managera lub lidera projektów

Zrób quiz i sprawdź, który kierunek jest najbliższy Twoim predyspozycjom i zainteresowaniom.

ZRÓB QUIZ ZRÓB QUIZ
image

Jak wygląda program studiów

Moduły kierunkowe

semestr 1-2

350 godzin stacjonarnie

240 godzin niestacjonarnie

Czyli inaczej mówiąc przedmioty must have. To zestaw zajęć obowiązkowych, w których uczestniczy każdy student danego kierunku. Układany we współpracy z biznesem, w oparciu o najnowsze standardy i trendy rynkowe. To programowa baza, która wyposaży Cię w najnowszą wiedzę i kluczowe umiejętności potrzebne w branży. Punkt wyjścia do specjalizacji i dalszego rozwoju zawodowego.

Na tym kierunku są to:

  • Zarządzanie przedsiębiorstwem w praktyce
  • Sprinty projektowe
  • Ochrona własności intelektualnej w projektowaniu
  • Rola Design Management w organizacji
  • Zarządzanie jednostką projektową
  • Budowanie marki firmy
  • Fundamentalne podstawy projektowania
  • Holistyczne projektowanie doświadczeń klienta
image

Moduły specjalizacyjne

semestr 2-4

360 godzin stacjonarnie

240 godzin niestacjonarnie

Czyli przedmioty definiujące Twoją zawodową ścieżkę. To zestaw zajęć przypisanych do wybranej przez Ciebie specjalności Tak jak cała edukacja w Collegium Da Vinci i ta jej część jest zbudowana na modelu: 20% teorii, 80% praktyki. Podczas zajęć, prowadzonych w formie ćwiczeń i warsztatów w małych zadaniowych grupach będziesz pracować na prawdziwych case studies z rynku wziętych – mierząc się z realnymi biznesowymi przypadkami. Wiedzę i umiejętności zdobędziesz bezpośrednio od ekspertów – przedsiębiorców, praktyków branży, speców w swoich zawodach.

Moduł do wyboru

semestr 3

50 godzin stacjonarnie

30 godzin niestacjonarnie

Innymi słowy, przedmiot wanna have, który wybierasz samodzielnie – według swoich potrzeb i zainteresowań. Do dyspozycji masz jeden moduł, a to oznacza kilkadziesiąt dodatkowych godzin dydaktycznych na zgłębianie wiedzy w interesujących Cię obszarach. Wyboru dokonujesz spośród różnych zagadnień – zarówno w dyscyplinach związanych bezpośrednio z Twoim kierunkiem, jak i pozakierunkowych.

 

Studenci tego kierunku wybierali w poprzednich latach:

  • Program Talent Based Action Learning
  • Trendsetting w rzeczywistości cyfrowej zmiany
  • Tutoring zespołowy

Certyfikaty do CV

Za realizację projektów w ramach wybranych przedmiotów, otrzymasz dodatkowo biznesowe certyfikaty od firm lub partnerów uczelni. Potwierdzą one zdobyte przez Ciebie kompetencje i wzbogacą Twoje CV.

 

Na tym kierunku może je zdobyć w ramach przedmiotów: 

  • Crisis Management i kształtowanie relacji z mediami
  • Badanie UX
  • Makieta ścieżki klienta
  • Business Model Canvas
  • User Interface
  • Modelowanie i prototypowanie rozwiązań projektowych

Moduł uzupełniający – w cenie studiów

semestr 1

100 godzin stacjonarnie

60 godzin niestacjonarnie

Aby umożliwić równy start wszystkim studentom, niezależnie od ukończonego wcześniej kierunku studiów, absolwenci kierunków innych niż Zarządzanie Kreatywne I stopnia biorą udział w module  Ekonomia dla managerów i finanse przedsiębiorstw. Zajęcia z przedmiotów uzupełniających odbywają się w pierwszym semestrze, aby wyposażyć studentów w niezbędną wiedzę specjalistyczną już na samym początku studiów.

 

Jakie przedmioty się w nim znajdują:

  • Podstawy makroekonomii
  • Podstawy mikroekonomii
  • Wprowadzenie do finansów przedsiębiorstwa
  • Wprowadzenie do zarządzania zasobami ludzkimi

Praktyczne aspekty zawodu

semestr 2-4

480 godzin stacjonarnie i niestacjonarnie

Blok zajęć, podczas których zdobędziesz praktyczne umiejętności zawodowe, zgłębisz tajniki branży i poznasz rynkowe realia. W praktyce nie do przecenienia! Będziesz pracować na prawdziwych case studies z rynku wziętych – mierząc się z realnymi biznesowymi przypadkami. Zanurzysz się w codzienność branży, uczestnicząc w warsztatach, grach biznesowych i symulacjach. Zbudujesz portfolio zrealizowanych przez siebie projektów i wzmocnisz swoją pozycję na rynku pracy. Na koniec będziesz posiadać wszystkie niezbędne kompetencje i umiejętności, które pomogą Ci rozpocząć praktykę zawodową lub pracę w wybranej przez Ciebie firmie.

Jakie specjalności możesz wybrać

Design Management
UX Design

Wybierając tę specjalność, nauczysz się:

  • budować i zarządzać kreatywnymi zespołami projektowymi, w tym zespołami rozproszonymi
  • tworzyć modele biznesowe oraz prowadzić pogłębione analizy kontekstowe i badawcze w
  • zakresie designu produktu i usługi
  • projektować, wdrażać i zarządzać innowacją
  • prototypować produkty i usługi oraz testować ich użyteczność i używalność
  • kształtować relacje z klientami
  • przygotowywać pitch deck

W przyszłości będziesz mógł/mogła pracować jako:

  • Project Manager
  • Product Manager
  • Kierownik Zespołu Projektowego
  • Head of Design
  • Kierownik zespołu ds. obsługi klienta
  • Customer Service Manager
  • Key Account Manager
  • Marketing Manager
  • Kierownik ds. badań i rozwoju
  • Manager ds. rozwoju produktu lub usługi

Wybierając tę specjalność, nauczysz się:

  • posługiwać się metodami badawczymi do analizy doświadczeń użytkowników
  • prowadzić audyty UX
  • projektować, prototypować i wdrażać nowe rozwiązania poprawiające doświadczenia klientów
  • projektować interfejsy w zgodzie z architekturą informacji i ergonomią aplikacji
  • dokumentować i prezentować projekty UX/CX
  • kształtować relacje z klientami

W przyszłości będziesz mógł/mogła pracować jako:

  • UX Designer
  • Specjalista ds. badań rynku i UX
  • Customer Experience Consultant
  • UX Design Leader
  • Product Owner
  • Project Manager
  • Manager zespołu ds. obsługi klienta
  • Key Account Manager
  • Manager ds. badań i rozwoju
  • Marketing Manager
  • Manager ds. rozwoju produktu lub usługi

Moduły specjalizacyjne

Zarządzanie kreatywnym zespołem projektowym

Analiza kontekstowa i design research

Ideacja i opracowanie wariantów projektowych

Modelowanie i szybkie prototypownie

Zarządzanie klientem i dokumentacją

Formułowanie problemu projektowego

Badanie potrzeb klientów i kontekstu projektu

Definiowanie elementów strategii projektu

User interface

Zarządzanie klientem i dokumentacją

Zarobki w branży

Key Account Manager

11 200 PLN

brutto

Product Manager

8 540 PLN

brutto

Kierownik ds. marketingu

7 830 PLN

brutto

Kierownik do spraw badań i rozwoju

11 700 PLN

brutto

Product Owner

11 100 PLN

brutto

UI/UX Designer

8 110 PLN

brutto

Źródła: money.pl | wynagrodzenia.pl

Studiuj praktycznie najlepiej

WYKŁADOWCY-PRAKTYCY

Wiedzę zdobędziesz bezpośrednio od ekspertów - przedsiębiorców, praktyków branży, specjalistów w swoich zawodach.

PRACA PROJEKTOWA

Będziesz się uczyć, realizując zadania w formie projektów - także tych międzykierunkowych.

CASE STUDIES

Poznasz realia branży, przyglądając się prawdziwym projektom, zrealizowanym z sukcesami na rynku.

Poznaj partnerów kierunku

Co o kierunku mówi absolwentka

image

Karolina Janowczyk

Absolwentka kierunku zarządzanie kreatywne

 

Wykładowcy pozytywnie mnie zaskoczyli. Co najważniejsze, w większości są praktykami. Uchylają nam rąbka tajemnicy swojego zawodowego świata, ale również wprowadzają partnerską atmosferę. To pozwala czuć się po prostu dobrze, a nie być jedynie „numerkiem w dzienniku

PRZECZYTAJ WYWIAD PRZECZYTAJ WYWIAD

Zacznij studia jeszcze przed obroną!

Nie musisz czekać na obronę swojej pracy licencjackiej lub inżynierskiej, aby rozpocząć studia magisterskie w Collegium Da Vinci. Do momentu obrony możesz studiować jako wolny słuchacz, uczestnicząc we wszystkich zajęciach, przystępując do zaliczeń i egzaminów. Status studenta uzyskasz od razu po dostarczeniu dyplomu – masz na to czas do 31 stycznia 2025.

Poznaj wykładowców kierunku

Piotr Jaszczak

Wykładowca

Piotr Jaszczak

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińJestem absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Zarządzanie, specjalność Zarządzanie Przedsiębiorstwami.

rozwińPrzez blisko 30 lat byłem związany z firmą IT, w której pracowałem na stanowiskach menadżerskich – Kierownik Serwisu, Dyrektor Działu Serwisu, Dyrektor ds. Usług i Wsparcia IT. Stworzyłem sieć 14. oddziałów firmy i zarządzałem zespołem 130. pracowników na terenie całego kraju. Jestem autorem wielu procesów i procedur wykonawczych, wynikających m. in. z wytycznych norm ISO 9001 i ISO 20000 oraz zarządzanych projektów. Przeprowadziłem wiele zmian w zarządzanym przez siebie dziale oraz zmapowałem najważniejsze procesy stanowiące podstawę działania firmy w zakresie usługowym. Jako kierownik projektu zarządzałem ponad 40. projektami o zasięgu ogólnopolskim, związanymi z technologią informacyjną. Wdrażałem również systemy zarządzania jakością usług, oparte na założeniach norm ISO 9001 i ISO 20000.

rozwińOd ponad 15. lat prowadzę szkolenia, wykłady, ćwiczenia i warsztaty. Swoim doświadczeniem i wiedzą dzielę się ze wszystkimi, którzy chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie zarządzania usługami, jakością, projektami, zmianą czy procesami.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPrywatnie jestem miłośnikiem fotografowania, podróży i zwiedzania ciekawych miejsc, lubię grać na gitarze, słuchać dobrej muzyki, zwłaszcza ze starego, dobrego czarnego krążka.

rozwińSpecjalizacje obszarowe

  • Zarządzanie Projektami
  • Zarządzanie Zmianą
  • Zarządzanie Procesami
  • Zarządzanie Jakością Usług
  • Technologia Informacyjna
  • MS Office
  • Norma ISO 9000, ISO 20000

dr Jakub Wierzbicki

Wykładowca

dr Jakub Wierzbicki

Wykładowca

O mnie:

rozwińDoktor nauk społecznych w zakresie psychologii.

rozwińJestem absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (2007 – magister pedagogiki: doradztwo zawodowe i personalne, 2010 – magister psychologii: psychologia pracy i organizacji). W 2012 roku ukończyłem podyplomowe studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi na UAM, a w 2023 roku studia podyplomowe z psychologii zwierząt. Obroniłem doktorat z psychologii na Uniwersytecie Gdańskim w 2017 roku. Interesuję się zagadnieniami związanymi z psychologią społeczną, psychologią pracy i organizacji, rozwojem kompetencji i statystyką w badaniach społecznych.

Ciekawi mnie:

rozwińUwielbiam musicale i bardzo lubię czytać biografie. Jestem opiekunem adoptowanego ze schroniska w Korabiewicach psa Bossa.

dr Katarzyna Walkowiak - Markiewicz

Wykładowca

dr Katarzyna Walkowiak - Markiewicz

Wykładowca

O mnie

rozwińDoświadczony manager, trener, konsultant oraz wykładowca akademicki. Posiada ponad 20-letni staż w biznesie. Doświadczenie zdobywała na stanowiskach managerskich w korporacjach finansowych i w konsultingu oraz pracując jako wykładowca akademicki (praca doktorska z zakresu jakości usług.  Specjalizacja: strategie marketingowe, voice of customers, badania marketingowe, procesy obsługi klienta, planowanie marketingowe, strategie w handlu.

rozwińSpecjalizuje się w doradztwie strategicznym, procesowym: zarządzanie jakością i doświadczeniem klienta (voice of cutomers) oraz w badaniach marketingowych: ilościowych i jakościowych i ich zastosowaniu m.in. w mierzeniu efektów skuteczności strategii marketingowej w przedsiębiorstwach.

rozwińOd wielu lat prowadzi projekty strategiczne oraz warsztaty dla biznesu i szkolenia. Współautorka książek (Podstawy marketingu – ćwiczenia dla studentów kierunków ekonomicznych, Perspektywy rozwoju branży meblarskiej w Wielkopolsce) oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z doświadczeniami klientów, voice of customers, badaniami marketingowymi, zarządzaniem jakością.

rozwińŁączy wszechstronną wiedzę naukową w zakresie marketingu, badań marketingowych, zarządzania strategicznego, zarządzania projektami i jakością z praktyką. Absolwentka marketingu i doktor ekonomii od 2004 roku.

rozwińJej wielką pasją są podróże, literatura, polityka i sport – tenis, narty, bieganie, wycieczki górskie.

dr Lena Staś

Wykładowca

dr Lena Staś

Wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Doktor nauk ekonomicznych
w dyscyplinie Nauki Organizacji i Zarządzania (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu). Wieloletni trener i moderator w polsko – szwajcarskim programie dla poparcia wolnej przedsiębiorczości. Trener w programie Train and Education In Strategically Significant Areas (Uniwersytet Ekonomiczny). Autorka wielu artykułów naukowych na podstawie prowadzonych badań i analiz poświęconych zarządzaniu, ostatnio wielopokoleniowości w zespołach oraz wykorzystaniu coachingu w organizacjach. W CDV wykładowca na kierunkach Zarządzanie Kreatywne oraz Biznes Manager. Ma duże doświadczenie w zakresie prowadzenia warsztatów z pracownikami administracji publicznej oraz organizacjami biznesowymi w zakresie zarządzania zespołami, przywództwa, procesów decyzyjnych w organizacjach i rozwoju osobistego. Wykładowca podyplomowych studiów MBA w Wielkopolskiej Szkole Biznesu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu z zakresu skutecznego zarządzania i zarządzania operacjami. Kurs coachingu (ICF) i tutoringu (Collegium Wratislaviense), mentoringu (CDV). Tutor, mentor, doradca organizacyjny, trener rozwoju osobistego.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawi mnie życie, a moje motto brzmi: możesz wszystko.

dr inż. Magdalena Olechnowicz-Czubińska

Wykładowca

dr inż. Magdalena Olechnowicz-Czubińska

Wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Politechniki Poznańskiej oraz Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Przez dłuższy czas związana z biznesem, gdzie zajmowała stanowiska m.in. Kierownika zespołu sprzedaży, Kierownika ds. marketingu czy Specjalisty ds. rozwoju rynku. Od kilku lat jest wykładowcą akademickim. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się wokół problematyki związanej z zarządzaniem przedsiębiorstwem, zarządzaniem strategicznym, zarządzaniem jakością oraz społeczną odpowiedzialnością biznesu.

Klaudia Młoda-Brylewska

Wykładowca

Klaudia Młoda-Brylewska

Wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka studiów na kierunku Towaroznawstwo na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Następnie doktorantka w Instytucie Nauk o Jakości na tym samym Uniwersytecie. Jestem autorką kilkudziesięciu publikacji z zakresu zarządzania i marketingu. Ukończyłam kilkanaście kursów związanych z Systemami Zarządzania w przedsiębiorstwie. Obszar moich zainteresowań naukowych dotyczy badań konsumenckich oraz środowiskowej oceny cyklu życia różnych wyrobów.

rozwińOd kilku lat w ramach własnej działalności gospodarczej zajmuję się badaniami rynku i badaniami marketingowymi.

Ciekawi mnie

rozwińWolne chwile poświęcam czterem czworonożnym przyjaciołom i na kontakcie z naturą.

Agnieszka Kulej

Wykładowca

Agnieszka Kulej

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwentka Politechniki Częstochowskiej oraz Uniwersytetu Opolskiego. Doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, magister socjologii, certyfikowany trener biznesu i kompetencji miękkich, szkoleniowiec, mediator, praktyk z zakresu ochrony danych osobowych i miękkiego HR.

rozwińDoświadczenie zdobywała pracując zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym. Naukowy obszar zainteresowań: startupy, venture capital, zarządzanie innowacją, ZZL,  badania ilościowe i jakościowe w naukach społecznych, zarządzanie projektami

rozwińCiekawi mnie

rozwińSteel dart, soft dart, brazylijskie jiu jitsu, podróże, literatura z obszaru fizyki kwantowej, neurobiologii i kognitywistki

Izabela Cienkus

Wykładowca

Izabela Cienkus

Wykładowca

O mnie

rozwińOd 10 lat prowadzę własną działalność w zakresie marketingu, organizacji eventów i doradztwa projektowego. Od 5 lat współpracuję z Agencją LUCKYYOU z Poznania najpierw jako lider Teamu Project Management, a obecnie Head of Client Service. Doradzam i prowadzę projekty employer brandingowe, marketingowe i eventowe. Wspieram działy HR i EB największych marek w Polsce m.in. IKEA Retail, Grupa Eurocash, Polpharma S.A. , Coca-Cola czy Volkswagen Group Polska. Współpracuję przy tworzeniu strategii komunikacji dla nowych marek i produktów.  Angażuje się w projekty medyczne i te, które mają wpływ na poprawę jakości i życia społeczeństwa.

rozwińOd 2 lat z zadowoleniem i satysfakcją prowadzę zajęcia ze studentami.

rozwińProwadzę szkolenia z zakresu strategii marki, employer brandigu i komunikacji wewnętrznej oraz zarządzania projektami.

rozwińMogę pochwalić się kilkoma nagrodami zdobytymi w moich zespołach:

  • 2016 Nagroda dla Projektu Wielkopolska Onkologia (Uszczypnij Raka) Lider Ochrony Zdrowia za promocję zdrowia w 2016 r. (jedna z najbardziej prestiżowych nagród w Ochronie Zdrowia).
  • 2017 Heart Failure Awareness Days – międzynarodowa nagroda dla projektu medycznego Halo tu Serce! Realizowanego dla Szpitala Klinicznego UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
  • 2019 Employer Branding Excellence Awards nagroda Kampania rekrutacyjna off-line 2019 dla klienta IKEA Retail
  • 2019 EB KREATOR nagroda za kampanię social media prowadzoną z IKEA Retail
  • 2021 Employer Branding Excellence Awards nagroda Kampania rekrutacyjna off-line 2021 dla klienta IKEA Retail

Ciekawi mnie

rozwińLubię być tam, gdzie spotykam kreatywnych, pełnych pasji ludzi. Prywatnie interesuję się motocyklami.

Marta Truś

Wykładowczyni

Marta Truś

Wykładowczyni

rozwińO mnie

rozwińJestem konsultantką strategiczną od 2014 r. Obecnie pracuję jako Innovation Designer w Acceleratorze Huge Thing w Poznaniu. Projektuję nie tylko rozwiązania, ale też podejścia strategiczne, projektowe i badawcze czerpiąc z Service Design, Design Thinking i innych podejść, które akurat w moim odczuciu są dostosowane do potrzeb klienta i celu, jaki obraliśmy.

rozwińCiekawi  mnie

rozwińJestem osobą otwartą na nowe pomysły, perspektywy i możliwości. Wierzę, że inspiracja może płynąć z różnych źródeł, dlatego jestem gotowa eksplorować, eksperymentować i wychodzić poza utarte szlaki. Świadomość różnorodności i złożoności perspektyw społecznych, kulturowych i indywidualnych jest fundamentem mojej pracy.

Rafał Szenrok

Wykładowca

Rafał Szenrok

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińWspółzałożyciel Morski Studio Graficzne. Absolwent UAM. Specjalista od komunikacji i organizacji prac kreatywnych. Z branżą reklamową związany od 1995 roku. Strateg w agencji about ad. Zajmuje się tworzeniem strategii marek, wydawnictwami specjalnymi, czasopismami, wydarzeniami oraz promocją sprzedaży.

rozwińInicjator i współtwórca Art & Fashion Festival (AFF). Odpowiedzialny m.in. za program pierwszej edycji obejmujący prezentacje projektantów mody, warsztaty krawieckie oraz imprezy towarzyszące. Dyrektor wydawniczy magazynu „Br&” (Brand) poświęconego modzie i kulturze oraz magazynu shopingowego „Faboo” przygotowywanych na zlecenie Starego Browaru. Brał udział w tworzeniu komunikacji dla marek Carry, Quiosque oraz rebrandingu marki Argos. Ponadto twórca tożsamości marek, m.in. (Fawor, Stomil Poznań, Grecos, Politechnika Poznańska, PUMS, York, ADS, Terlan, Simet, Akademia Muzyczna, Argos, Teccon, Hannex), wydarzeń (polska premiera Skody Superb, obchody 750-lecia lokacji Poznania, Jarocin Festiwal), zaangażowany w promocję sprzedaży (Skoda, Vox) oraz marketing polityczny.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPraca nad wyzwaniami, które wymagają zejścia z przetartego szlaku. Wiedza i dobre wzory są ważne, ale kluczowa jest elastyczność. Zmienność okoliczności i oczekiwań wymuszają kreatywność polegająca na ciągłym dostosowywaniu komunikacji do aktualnych potrzeb. Dlatego najciekawsze są świeże pomysły — te, na które wpadniemy razem podczas pracy nad nowym projektem.

Daniel Stachuła

Wykładowca

Daniel Stachuła

Wykładowca

O mnie

rozwińJestem menedżerem kultury, pedagogiem teatru, koordynatorem projektów i programów, kuratorem i opiekunem procesów twórczych. Współtworzę Stowarzyszenia Młodych Animatorów Kultury (SMAK), które realizuje szereg działań z zakresu kultury, sztuki, edukacji i ekologii (m.in. festiwal sztuk społecznych OFF Opera, Społeczne Centrum Kultury Fyrtel Główna, Kolektyw Aktywne Miasto).

rozwińZajmuję się programowaniem i produkcją wydarzeń społeczno-artystycznych, kulturalnych, edukacyjnych, ekologicznych (fundraising, budżet, harmonogram, komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, zarządzanie projektem, ewaluacja). Szczególnie bliskie są dla mnie projekty interdyscyplinarne, łączące różne dziedziny — film, muzykę, teatr, grafikę, storytelling, design.

rozwińWspółpracowałem z wieloma instytucjami kultury, sztuki, nauki oraz biznesem — m.in. Teatrem Wielkim im. S. Moniuszki, Instytutem Teatralnym im. Z. Raszewskiego, Narodowym Instytutem Fryderyka Chopina, Operą Bałtycką, Malta Festival, Teatrem Polskim w Poznaniu, Estradą Poznańską, Uniwersytetem im. A. Mickiewicza, Collegium Da Vinci, Fundacją Veolia Polska, Veolia Energia Poznań S.A. oraz wieloma organizacjami pozarządowymi.

rozwińPrzygotowuję rozprawę doktorską na UAM, gdzie prowadziłem również zajęcia dla studentów i studentek dotyczące m.in. zarządzania projektem, organizacji pracy społeczno-artystycznej, pedagogiki teatru. Moje artykuły naukowe i eseje publikowano w czasopismach specjalistycznych oraz tomach zbiorowych.

rozwińByłem stypendystą miasta Poznania w dziedzinie kultury (2016) oraz Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (2018). Nominowany do nagrody Koryfeusz Muzyki Polskiej w kat. debiut roku za realizację opery „Dydona i Eneasz” w poznańskim Teatrze Wielkim (2016) oraz do Medali Młodej Sztuki Głosu Wielkopolskiego w kat. animacja kultury (2020). Jako reżyser/pedagog teatru współtworzyłem spektakle oraz działania filmowe i performatywne: „Pomiędzy” (2014), „Dydona i Eneasz” (2016), „Z pamiętnika poznańskiego nauczyciela” (2017), „Śpiewy historyczne” (2018), „Onna” (2019), „h.” (2019), „Więcej grzechów nie pamiętam” (2020), „Projekt EKI” (2020), „Ostatni dzwonek” (2021).

Ciekawi mnie

rozwińPasjonuje mnie opowieść — fabuła, bohaterowie, ich cele i pragnienia, sposób prowadzenia narracji, wizualność tekstu. Doświadczenia zdobyte w branży kreatywnej (reżyseria, dramaturgia, koncepty kreatywne) przekuwam na współpracę z biznesem — wykorzystuję różnorodne narzędzia m.in. practise as research, storytelling, story design, creative writing.

Agnieszka Ozimek

Wykładowca

Agnieszka Ozimek

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińMagister psychologii ze specjalizacją Neurokognitywistyka Uniwersytetu SWPS, współautorka trzech publikacji naukowych. Laureatka konkursu „Bilet za horyzont” programu „Jutronauci”, finalistka konkursu zbadaj.to PTBRiO oraz OFBOR.

rozwińKarierę rozpoczęłam jako badaczka, pracując w ponad 15 projektach, w tym finansowanych przez NCN. Pozwoliło mi na to obeznanie w metodologii eksperymentalnej i zgłębianie przenajróżniejszych zagadnień – od wpływu marihuany na zdolności poznawcze po rolę muzyki w nauce czytania. Przez trzy lata pracowałam jako koordynatorka Laboratorium Psychofizjologii Obwodowej w badaniach związanych z mimikrą oraz realizowałam się w roli przewodniczącej Koła Naukowego Badań Okulograficznych.

rozwińPostanowiłam zostać praktykiem, co skierowało mnie w stronę neuromarketingu oraz badań wdrożeniowych reklamy celowanej w cechy osobowości. Obecnie pracuję jako specjalistka E-commerce w SEPHORA, gdzie łączę wiedzę psychologiczną ze światem piękna, zajmując się widocznością animacyjną strony głównej, tworzeniem landing pages, rozwojem digitalowej obecności marki własnej Sephora Collection, SephoraTV oraz platformą b2b e-kart podarunkowych.

rozwińCiekawi mnie

rozwińEye-tracking – a zwłaszcza połączenie uwagi wzrokowej na witrynach internetowych z decyzjami konsumenckimi. Fascynuje mnie mindfulness, a od dwóch lat praktykuję jogę.

Barbara Misiur

Wykładowca

Barbara Misiur

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińSpedzilam 15 lat realizujac się zawodowo w Niemczech i w Stanach Zjednoczonych. Obecnie pracuje zdalnie jako Scrum Master dla firmy szkoleniowej – ScrumCenter Ltd.  znajdującej się w Szkocji. Pracuje w metodach zwinnych. Jestem coachem, trenerem i tutorem.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawi mnie proces uczenia się, techniki rozwiazywania problemów i dazenie do zwinności biznesowej.  Interesuje się dziennikarstwem i muzyka elektroniczna.

Krzysztof Miotk

Wykładowca

Krzysztof Miotk

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińKierownik merytoryczny studiów podyplomowych Badania UX

rozwińUX Researcher, współtwórca podcastu branżowego „UX po Godzinach”. W swojej pracy wykorzystuję doświadczenie biznesowe zdobyte m.in. jako strateg marki szkoleniowej i koordynator projektów. Jako Badacz UX prowadziłem badania dla takich marek jak: BLIK, Booste, OLX, Asseco, Santander BP, Alior Bank, Tubądzin i T-Mobile

rozwińCiekawi mnie

rozwiń…każdy projekt, bo uważam, że ciekawość to cecha nie do zaspokojenia. Z tego powodu zawsze podchodzę do nowego projektu z otwartą głową.

rozwińPrywatnie interesuję się technologią, ratownictwem, survivalem i sportami wodnymi. Uwielbiam spędzać czas zarówno przy ognisku, jak i przerzucając cyfrowe karteczki na Miro.

Walery Lach

Wykładowca

Walery Lach

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińEkspert – praktyk w zakresie strategii marketingowych oraz strategii marek. Pracował dla międzynarodowych oraz krajowych marek takich jak Knorr, Hellmann’s, Nestle – Winiary, Morliny, Animex, Almarai – Arabia Saudyjska, Laufer Group – Ukraina. Wdrażał wprowadzenie nowych kategorii oraz marek na wymienionych rynkach. Zarządzał zespołami marketingu i sprzedaży. Prowadzi szkolenia i warsztaty z dziedziny zarządzania marketingowego oraz zarządzania marką.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawi mnie sposób podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów. Ale również ciekawi mnie sposób podejmowania decyzji przez managerów. Jak te dwa procesy prowadzą do satysfakcji obu sfer. Ciekawi mnie świat: kraje, ludzie, zwyczaje, różnice kulturowe także te w obrębie biznesu. Dobra książka, film oraz muzyka rockowa dopełniają zaspokajanie mojej ciekawości.

Ile kosztują studia na tym kierunku

Opłaty i czesne

studia stacjonarne i niestacjonarne

Opłata wpisowa

Przy zapisie do 13 lipca:

0 PLN

Przy zapisie od 14 lipca:

85 PLN

Czesne za rok

Płatne w 12 ratach

12 x

770 PLN

Płatne w 2 ratach

2 x

4 620 PLN

Płatne w 1 racie

1 x

9 240 PLN

Zniżki dla absolwentów

CDV i WSNHiD

Wpisowe:

0 PLN

Czesne:

zwolnienie z jednej z 12 rat

770 PLN

image
Pobierz regulamin Pobierz regulamin

Stypendia, zniżki
i finansowe formy wsparcia

Jak możesz obniżyć opłaty za studia?

Jak zapisać się na studia

1

Zarejestruj się

Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

 

Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

 

2

Uzupełnij dane

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata, podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • numer PESEL,
  • dyplom ukończenia studiów I stopnia (jeśli nie posiadasz jeszcze dyplomu, możesz zapisać się na studia jako wolny słuchacz),
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą).

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata, podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • numer PESEL,
  • dyplom ukończenia studiów I stopnia (jeśli nie posiadasz jeszcze dyplomu, możesz zapisać się na studia jako wolny słuchacz),
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą).
3

Dokonaj opłaty wpisowej

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.

4

Podpisz dokumenty online

Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail.

Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail.

5

Dostarcz oryginał dyplomu

Dostarcz oryginał dyplomu ukończenia studiów I stopnia do biura rekrutacji, masz na to 7 dni od podpisania umowy.

Jeśli nie posiadasz jeszcze dyplomu lub planujesz późniejszą obronę, skorzystaj z umowy wolnego słuchacza.

 

Pamiętaj, by wraz z dyplomem dostarczyć ankietę osobową pobraną z konta kandydata.

Dostarcz oryginał dyplomu ukończenia studiów I stopnia do biura rekrutacji, masz na to 7 dni od podpisania umowy.

Jeśli nie posiadasz jeszcze dyplomu lub planujesz późniejszą obronę, skorzystaj z umowy wolnego słuchacza.

 

Pamiętaj, by wraz z dyplomem dostarczyć ankietę osobową pobraną z konta kandydata.

Witaj w gronie studentów!

Po dostarczeniu oryginału dyplomu Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”.

Oznacza to, że dostałeś_aś się na studia.
Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

 

Wszelkie informacje dotyczące studiowania znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp w drugiej połowie września.

Po dostarczeniu oryginału dyplomu Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”.

Oznacza to, że dostałeś_aś się na studia.
Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

 

Wszelkie informacje dotyczące studiowania znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp w drugiej połowie września.

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z nami!

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, wyjaśnimy, doradzimy. Możesz zadzwonić do nas, napisać wiadomość mailową, zadać pytanie na grupie na facebooku, a nawet umówić się na prywatną wideorozmowę. Jeśli masz ochotę, zapraszamy także osobiście do naszego Biura Rekrutacji.

image

Izabella Bekas-Kwaśniewska

Specjalista ds. rekrutacji
na studia II stopnia

e-mail: rekrutacja@cdv.pl

tel.: +48 697 230 138

UMÓW WIDEOROZMOWĘ UMÓW WIDEOROZMOWĘ

Biuro Rekrutacji

ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań Pokój R005, piętro 0 Rotunda

Godziny otwarcia:

poniedziałek - piątek: 8.30-15.00

sobota - niedziela: nieczynne