Mediaworking – Collegium Da Vinci Poznań
Treść Menu ogólne Menu studiów Stopka

Mediaworking

I stopień

poziom studiów

licencjat

uzyskany tytuł

polski

język wykładowy

3 lata

czas trwania

2546 stacjonarne
1916 niestacjonarne

liczba godzin

stacjonarny
niestacjonarny

tryb studiów

6

liczba semestrów

Zapisz się Zapisz się
Iga Andrzejczak
Absolwentka kierunku Mediaworking
image

Poznaj kierunek

Mediaworking to nowoczesny kierunek łączący wiele obszarów: marketing online, nowe media, social media, public relations, dziennikarstwo oraz grafikę. Dzięki połączeniu tak wielu kompetencji uczy poruszać się w świecie, w którym co chwila pojawiają się nowe aplikacje i kanały komunikacji. Kierunek daje wiedzę na temat aktualnych trendów w marketingu oraz budowania relacji z mediami, czy influencerami. Konfrontuje z realnymi wyzwaniami rynkowymi firm działających w branży, prezentując zrealizowane z sukcesami projekty. Uczy dobierać odpowiednie narzędzia komunikacji do konkretnych grup odbiorców i nieszablonowo z nich korzystać. Nastawiony jest na perspektywę odbiorcy treści i pokazuje, jak analizować, planować i realizować swoje działania, by osiągnęły zamierzony cel.

Czego się nauczysz

  • projektować strategie marketingowe
  • kreować wizerunek własny i marki
  • obsługiwać media społecznościowe
  • optymalizować profile w mediach społecznościowych
  • przygotowywać materiały dziennikarskie
  • edytować zdjęcia i tworzyć materiały wideo
  • projektować reklamy na potrzeby internetu
  • pozycjonować i optymalizować strony internetowe
  • obsługiwać narzędzia automatyzacji marketingu
image

Gdzie będziesz mógł/mogła pracować

  • w start-upach, scale-upach, korporacjach, prowadząc własną firmę
  • w firmach z branży kreatywnej, reklamowej i eventowej
  • w agencjach marketingowych
  • w wydawnictwach, prasie, radiu i telewizji
  • w studiach fotograficznych i filmowych
  • w działach marketingu dowolnej branży
image

Kierunek Mediaworking jest
również dostępny w trybie online

Zastanawiasz się, czy to kierunek dla Ciebie?

Możesz uznać, że tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:

 

  • jesteś kreatywny(-a) i masz otwartą głowę
  • lubisz poznawać nowych ludzi
  • chętnie dzielisz się swoimi doświadczeniami
  • masz konta w social mediach i je rozwijasz
  • tworzysz własny content
  • śledzisz trendy i obserwujesz influencerów
  • bierzesz udział w eventach na żywo lub online
  • potrafisz odnaleźć się w chaosie

Zobacz, jakie profile szkół średnich kończyli studenci i studentki tego kierunku:

 

  • Technikum | organizacji reklamy
  • Liceum | biol-chem
  • Technikum | grafika i poligrafia cyfrowa
  • Liceum | geo-ang-polski
  • Liceum | mat-fiz
  • Liceum muzyczne | mat-fiz
  • Liceum | humanistyczno-artystyczny
  • Liceum | dziennikarsko-akademicki

Zrób quiz i sprawdź, który kierunek jest najbliższy Twoim predyspozycjom i zainteresowaniom.

ZRÓB QUIZ ZRÓB QUIZ
image

Nadal masz wątpliwości?

 

Poznaj odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dot. Mediaworkingu.

Jak wygląda program studiów

Zdobądź najcenniejszą wiedzę - wiedzę o sobie

semestr 1-2

2 testy predyspozycji

Nawet jeśli teraz wciąż do końca nie wiesz, co dokładnie chcesz robić w przyszłości, podejmując studia w Collegium Da Vinci na dowolnym kierunku, ta wiedza przyjdzie do Ciebie sama. Zaczynając studia na naszej uczelni, już na pierwszym roku przejdziesz testy, które wskażą Ci Twoje naturalne predyspozycje i mocne strony. W badaniu Clifton StrengthsFinder®, znanym też jako Test Gallupa, dowiesz się, jakie masz wrodzone talenty, jaki jest Twój indywidualny potencjał i w których obszarach masz szansę osiągnąć ponadprzeciętne rezultaty.
Z kolei test Insightful Profiler™ zbada Twój potencjał rozwojowy, sprawdzi, co Cię motywuje, a co zniechęca do działania. Wskaże cechy wyróżniające Cię na tle innych i określi Twoje naturalne role w zespole. Wyposażony(-a) w taką wiedzę, będziesz mógł/mogła bardziej świadomie dokonywać kolejnych wyborów na edukacyjnej i zawodowej ścieżce.

Tutoring

semestr 1-2

41 godzin stacjonarnie i niestacjonarnie

Podczas pierwszego roku studiów będziesz uczestniczyć w zajęciach z Tutoringu. Zostaniesz otoczony(-a) opieką Tutora, czyli uczelnianego przewodnika. Jego zadaniem będzie wspieranie Cię w rozwoju – zawodowym, naukowym, osobistym i społecznym. Pod jego okiem rozpoczniesz pracę nad sobą – od określenia własnych potrzeb i zdefiniowania ważnych dla Ciebie wartości, przez wyznaczenie celów, po czuwanie nad ich realizacją.
Dzięki temu procesowi zbudujesz niezależność w podejmowaniu decyzji, zyskasz sprawczość w działaniach i wzmocnisz odpowiedzialność za swój rozwój. Podczas grupowych i indywidualnych zajęć z Tutoringu lepiej poznasz siebie, skupisz się na rozwijaniu swoich mocnych stron poprzez konkretne działania i zaplanujesz indywidualną ścieżkę kształcenia. Ta praca zaprocentuje w kolejnych latach.

Kompetencje przyszłości 

semestr
1-2

150 godzin stacjonarnie

90 godzin niestacjonarnie

To blok zajęć skupiony na nabywaniu umiejętności, które umożliwią Ci skuteczne podejmowanie decyzji i działanie w realiach zawodowych. Przygotuje Cię do podejmowania ról zawodowych w wybranym przez Ciebie obszarze. W jego trakcie rozwiniesz kluczowe kompetencje społeczne, poznawcze i emocjonalne, coraz bardziej pożądane na rynku pracy.

Jakie to kompetencje:

  • Kreatywność
  • Elastyczność
  • Współpraca w zespole
  • Krytyczne myślenie
  • Przedsiębiorczość
  • Mobilność zawodowa
  • Radzenie sobie ze stresem
image

Moduły kierunkowe

semestr 1-6

655 godzin stacjonarnie

415 godzin niestacjonarnie

Czyli inaczej mówiąc przedmioty must have. To zestaw zajęć obowiązkowych, w których uczestniczy każdy student i studentka danego kierunku. Układany we współpracy z biznesem, w oparciu o najnowsze standardy i trendy rynkowe. To programowa baza, która wyposaży Cię w najnowszą wiedzę i kluczowe umiejętności potrzebne w branży. Punkt wyjścia do projektowania własnej edukacji i dalszego rozwoju.

 

Na tym kierunku są to:

  • Marketing i techniki sprzedaży
  • Zarządzanie projektami marketingowymi
  • Public relations
  • Social media
  • Nowe media
  • Warsztat tworzenia contentu
  • Infobrokering i zarządzanie bazami danych
  • Realizacja projektów audiowizualnych
  • Metody analizy rynku
  • Reklama internetowa
  • Communication design
  • Narzędzia informatyczne w marketingu internetowym
  • Proseminarium
  • Seminarium

Moduły do wyboru

semestr
3-6

500 godzin stacjonarnie

300 godzin niestacjonarnie

Innymi słowy, przedmioty wanna have. To pakiet przedmiotów, które wybierasz samodzielnie – według swoich potrzeb i zainteresowań. Robisz to dopiero od drugiego roku studiów. Indywidualnie decydujesz o aż 10 modułach, co daje w sumie aż kilkaset godzin dydaktycznych na zgłębianie wiedzy w interesujących Cię obszarach. Wyboru dokonujesz spośród dziesiątek zagadnień – zarówno w dyscyplinach związanych bezpośrednio z Twoim kierunkiem, jak i pozakierunkowych. To jak wybierzesz zdecyduje, w jakim kierunku ostatecznie się rozwiniesz.

Pamiętaj: w każdym roku akademickim lista dostępnych modułów jest nieco inna. Modyfikujemy ją dla naszych studentów i studentek, reagując na popularność wybieranych przez nich przedmiotów oraz zmieniające się trendy rynkowe.

 

Studenci i studentki tego kierunku wybierali w poprzednich latach:

  • Optimized e-marketing
  • Aplikacje mobilne
  • Pracownia fotograficzna
  • Komunikacja wizualna marki
  • Projektowanie kampanii influencerskich
  • Monetyzacja działalności influencera
  • Influencer management

Praktyczne aspekty zawodu

semestr 2-6

960 godzin stacjonarnie i niestacjonarnie

Blok zajęć, podczas których zdobędziesz praktyczne umiejętności zawodowe, zgłębisz tajniki branży i poznasz rynkowe realia. W praktyce nie do przecenienia! Będziesz pracować na prawdziwych case studies z rynku wziętych – mierząc się z realnymi biznesowymi przypadkami. Zanurzysz się w codzienność branży, uczestnicząc w warsztatach, grach biznesowych i symulacjach. Zbudujesz portfolio zrealizowanych przez siebie projektów i przygotujesz się do wejścia na rynek pracy. Na koniec będziesz posiadać wszystkie niezbędne kompetencje i umiejętności, które pomogą Ci rozpocząć praktykę zawodową lub pracę w wybranej przez Ciebie firmie.

Zaprojektuj własne studia

Zastanawiasz się, ile specjalizacji jest na na tym kierunku? Można powiedzieć, że nieskończenie wiele! To dlatego, że nasze studia dają olbrzymią dowolność w układaniu własnej ścieżki edukacji. Studiując dany kierunek, możesz podążyć całkowicie indywidualną, zaprojektowaną przez samego(-ą) siebie drogą. O tym, w którym kierunku się rozwiniesz i jakie umiejętności zdobędziesz, zdecydujesz samodzielnie, dobierając aż 10 modułów dodatkowych spośród dziesiątek obszarów z listy modułów dostępnych w danym roku akademickim – zarówno kierunkowych, jak i pozakierunkowych. Co roku wybór modułów dodatkowych jest nieco inny – modyfikujemy go, kierując się zmieniającymi się trendami rynkowymi i potrzebami rynku pracy. To w sumie aż kilkaset godzin dydaktycznych w przedmiotach, które wskażesz. Sam(a) stajesz się projektantem(-ką) własnej edukacji.

Zobacz, jak to robili nasi studenci i studentki w ubiegłych latach

Pamiętaj, że to tylko przykłady. Swoją ścieżkę rozwoju projektujesz sam(a), indywidualnie dobierając moduły dodatkowe do głównego kierunku z listy tych aktualnie dostępnych, a ta zostanie opublikowana dla Ciebie pod koniec drugiego semestru. Tylko od Ciebie zależy, na które przedmioty z listy się zdecydujesz, a więc jakie nowe umiejętności zdobędziesz i w których konkretnie obszarach.

Obszar Social Media Managementu
Obszar Social Media Influence

Moduły wybrane przez studenta/studentkę

Optimized e-marketing

Aplikacje mobilne

Pracownia fotograficzna

Komunikacja wizualna marki

Podcast - od pomysłu do realizacji

Wybierając dla siebie podobne moduły, nauczysz się:

  • optymalizować content marketing
  • korzystać z narzędzi analitycznych i monitorujących działania w social mediach
  • tworzyć strategie content marketingowe i je budżetować
  • projektować strategie dystrybucji i promocji aplikacji mobilnych
  • projektować komunikację wizualną marki i przygotowywać księgę znaku
  • tworzyć fotografie na potrzeby komunikacji marketingowej
  • wykorzystywać w praktyce wiedzę z zakresu produkcji i publikacji podcastów

W przyszłości będziesz mógł/mogła pracować jako:

  • Social Media Manager
  • Specjalista(-ka) ds. marketingu internetowego
  • Content Manager
  • Copywriter
  • Bloger
  • Dziennikarz(-ka) internetowa
  • Specjalista(-ka) ds. monitoringu mediów internetowych
  • Specjalista(-ka) ds. SEM i SEO
  • Specjalista(-ka) ds. e-PR
  • Trendwatcher, trendsetter

Zarobki w branży

Specjalista(-ka) ds. marketingu internetowego

7 220 PLN

brutto

Specjalista(-ka) SEO

6 290 PLN

brutto

Social Media Manager

5 670 PLN

brutto

Źródła: money.pl | wynagrodzenia.pl | bankier.pl | pracuj.pl

Moduły wybrane przez studenta/studentkę

Warsztat twórcy I (fotografia mobilna, creative writing, krótkie materiały wideo)

Warsztat twórcy II (algorytmy social media, networking, wystąpienia publiczne)

Projektowanie kampanii influencerskich

Monetyzacja działalności influencera

Influencer management

Wybierając dla siebie podobne moduły, nauczysz się:

  • zarządzać karierą i marką influencerów
  • projektować kampanie influencerskie
  • tworzyć content ukierunkowany na działalność i potrzeby influencerów
  • wykorzystywać w praktyce zasady działania algorytmów promujących treści
  • przygotowywać wystąpienia publiczne – online i na żywo
  • monetyzować działalność influencerów

W przyszłości będziesz mógł/mogła pracować jako:

  • Social Media Influencer
  • Agent(ka) twórców internetowych
  • Specjalista(-ka) ds. influence marketingu
  • Trendsetter
  • Vloger

Zarobki w branży

Influencer Manager

25 000 PLN

brutto

Specjalista(-ka) ds. influencer marketingu

6 000 PLN

brutto

Trendsetter

5 200 PLN

brutto

Źródła: money.pl | wynagrodzenia.pl | bankier.pl | pracuj.pl

Studiuj praktycznie najlepiej

WYKŁADOWCY-PRAKTYCY

Wiedzę zdobędziesz od ekspertów i ekspertek: praktyków i praktyczek z branży, specjalistów i specjalistek w swoich zawodach.

PRACA PROJEKTOWA

Będziesz się uczyć, realizując zadania w formie projektów - także tych międzykierunkowych

CASE STUDIES

Poznasz realia branży, przyglądając się prawdziwym projektom, zrealizowanym z sukcesami na rynku.

Poznaj partnerów kierunku

Co o kierunku mówią studenci i studentki

image

Iga Andrzejczak

Absolwentka kierunku Mediaworking

 

Największym moim marzeniem jest możliwość połączenia pracy z pasją. Aby każdy dzień w pracy uświadamiał mnie, że to jest to, co kocham robić i że chcę to robić dalej. Dla mnie szczególnie ważne jest tworzenie muzyki, dzielenie się nią ze światem oraz rozwój własnej marki osobistej. Największym moim osiągnięciem jest udział w dwunastej edycji The Voice of Poland i dzięki programowi przekonałam się, że śpiewanie jest tym, co chcę robić w życiu najbardziej!

PRZECZYTAJ WYWIAD PRZECZYTAJ WYWIAD

Poznaj wykładowców i wykładowczynie kierunku

dr Klaudia Bączyk-Lesiuk

Wykładowczyni

dr Klaudia Bączyk-Lesiuk

Wykładowczyni

O mnie

rozwińDoktor nauk humanistycznych w zakresie literaturoznawstwa, dziennikarka, akredytowany praktyk tutoringu, nauczycielka języka polskiego jako obcego, trenerka komunikacji międzykulturowej.

rozwińAbsolwentka filologii polskiej (specjalności: dziennikarska i nauczycielska) na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. W 2014 roku z wyróżnieniem obroniła pracę doktorską na Uniwersytecie Wrocławskim.

rozwińW Collegium Da Vinci w Poznaniu zatrudniona na stanowisku starszego wykładowcy w Katedrze Informatyki i Analizy Danych.

rozwińOd kilkunastu lat związana z edukacją na różnych jej szczeblach. Prowadziła zajęcia między innymi na: Przykarpackim Uniwersytecie Narodowym im. Wasyla Stefanyka w Iwano-Frankiwsku, Uniwersytecie Wrocławskim, Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie WSB Merito oraz Uniwersytecie Artystycznym im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu, a także lektoraty języka polskiego w placówkach oświatowych w Iwano-Frankiwsku i Odessie.
Autorka książek „Kreacje Judasza w prozie polskiej XX i początku XXI wieku” oraz „Na początek. Wprowadzenie do nauki języka polskiego dla osób ukraińskojęzycznych”, a także artykułów naukowych z zakresu glottodydaktyki polonistycznej i tutoringu.

rozwińCzłonkini Zarządu Sietar Polska.

Ciekawi mnie…

rozwińJej zainteresowania naukowe dotyczą przede wszystkim: komunikacji międzykulturowej, glottodydaktyki polonistycznej, bilingwizmu w środowisku polsko-ukraińskim, a także współczesnej literatury apokryficznej. Prywatnie miłośniczka: podróży (najlepiej z plecakiem) i gier planszowych.

Agnieszka Walczak

Kierownik Katedry Informatyki i Analizy Danych

Agnieszka Walczak

Kierownik Katedry Informatyki i Analizy Danych

O mnie

rozwińJęzykoznawca, wykładowca, nauczyciel, specjalista ds. zarządzania projektami i budowania zespołu.

rozwińMagister Filologii Angielskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz absolwentka studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami, zarządzania w oświacie oraz nowych technologii w edukacji i kształceniu. Certyfikowany moderator Design Thinking. Członek IATEFL Poland. Wiedzę i umiejętności pogłębiała poprzez udział w szkoleniach i kursach obejmujących m.in. zwinne metodyki zarządzania projektami, coaching, tutoring i content marketing.

rozwińDoświadczeniem dzieliła się projektując i prowadząc szkolenia oraz pisząc artykuły popularnonaukowe m.in. z zakresu wykorzystania nowych technologii oraz zwinnych metodyk zarządzania projektami w edukacji. Kierowała zespołami projektowymi w instytucjach państwowych i obsługowo-sprzedażowymi w sektorze prywatnym.

rozwińCiekawi mnie

rozwiń…jak wyglądałby świat, gdyby obecnie obowiązujące zasady szkolnictwa przewrócić do góry nogami. Pasjonuje mnie nowoczesna edukacja oraz budowanie relacji w zespołach.

rozwińPrywatnie poświęcam się odkrywaniu świata poprzez podróże i literaturę, kontaktowi z drugim człowiekiem bez pośrednictwa Internetu oraz ogrodnictwu i architekturze wnętrz w wersjach mini.

dr Beata Zamorska

Pełnomocnik Rektora ds. Osób z Niepełnosprawnością

dr Beata Zamorska

Pełnomocnik Rektora ds. Osób z Niepełnosprawnością

O mnie

rozwińPedagożka, zaangażowana w projekty związane ze zmianą w edukacji. Prowadzi badania interwencyjne (interwencje formatywne), inspirowane historyczno-kulturową teorią działalności oraz filozofią dialogu.

rozwińW latach 2000-2014 adiunkt w Dolnośląskiej Szkole Wyższej, we Wrocławiu. Od 2008 r. współpracuje w International Society of Cultural-historical Activity Research (ISCAR), w którym pełni funkcję koordynatorki krajowej. Zainicjowała utworzenie jednej z pierwszych klas integracyjnych w Poznaniu (w SP nr 6), w której pracowała cztery lata jako nauczycielka. Od 2016 r. pracuje w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów CDV. Angażuje studentów w badanie praktyki edukacyjnej w ramach “Latającej Akademii CDV” – wspólnie ze studentami odbywa wizyty studyjne w miejscach innowacji edukacyjnych.

rozwińProwadzi Laboratorium Rozwoju Profesjonalnego przy CDV.

Ciekawi mnie

rozwińJak wspierać w rozwoju osoby, zespoły i społeczności?

Michu Szczepański

Wykładowca

Michu Szczepański

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińGdyby to była gra wideo, to byłbym „easy mode”. Stawiam na miły wajbik, równość i dobrą komunikację. dyskusję, feedback i partnerską wymianę myśli aniżeli klasyczną wizję edukacji. Nie mam żadnych supermocy czy większych talentów, ale w życiu robiłem sporo rzeczy związanych z filmem, grami i marketingiem: Jestem absolwent Lubuskiej Szkoły Telewizji i Filmu (wydział scenariopisarstwa i reżyserii), Krakowskiej Szkoły Filmowej (wydział reżyserii filmowej), WSNHiD (licencjat z kulturoznawstwa), Uniwersytetu Adama Mickiewicza (magister z filmoznawstwa), CDV
(studia podyplomowe, produkcja filmowa) oraz wielu innych szkoleń, kursów, konkursów czy inicjatyw połączonych z tematyką kina, teatru, gier wideo, marketingu, filozofii, psychologii i kultury.

rozwińZawodowo bywałem kierownikiem sklepu spożywczego, kucharzem, zarządcą hotelu, pracownikiem „call center” czy bramkarzem w klubie. Współpracowałem również jako realizator zdjęć i reporter z kilkoma telewizjami regionalnymi. Jednakże ostatnią dekadę spędziłem głównie na byciu organizatorem kursów, montażystą wideo/audio, doradcą technologicznym i videograferem. Współpracowałem przy reklamach telewizyjnych, internetowych oraz projektach społeczno- regionalnych. Brałem udział w realizacji projektów fabularnych, teledysków i reportaży dokumentalnych. Jednakże, relacja z festynu czy wesele też mi się zdarzały. Wszystko uważam za po prostu fajne i kształcące. Udało mi się również zmontować i przygotować na sprzedaż setki godzin kursów/podcastów dla zewnętrznych agencji marketingowych oraz szkoleniowych. Nie wiem nawet kiedy tyle się tego nazbierało. I wiem co dodać. Takie rzeczy. Chyba mogę napisać, że jestem zajawkowiczem i moim celem jest „sprzedaż” tej zajawki każdemu kto będzie nią zainteresowany. Dlatego zacząłem pracę jako wykładowca na CDV. Tak po prostu.

rozwińCiekawi mnie

rozwińZawsze kultura, drugi człowiek i opowieści. Wierzę, że w tych elementach zawiera się wszystko. Forma jest nieistotna, ważna jest historia i kontekst.

rozwińJestem kinomanem, zapalonym graczem i pasjonatem nowych mediów. Uwielbiam YouTuba, Tik Toka i wszystkie zwierzątka. Wystawy, koncerty, festiwale i wydarzenia kulinarne to miejsca gdzie można mnie spotkać jak cziluję bombę.
Kiedyś byłem kucharzem i nadal uwielbiam przygody w kuchni. Najlepiej podczas słuchania podcastów czy z odcinkiem jakiegoś serialu/animca w tle. Lubię też slamy poetyckie, modę i masę muzyki. Od polskiego rapu (Żywy Trzmiel, zabierz mnie stąd na owadzich skrzydełkach swojej nawijki) po ciężki metal zespołów, których nazwy nie przeczytam, bo mają dziwną czcionkę. Od ponad 10 lat kolekcjonuję fizyczne kopie filmów i gier. Ogółem mogę kiedyś umrzeć zasypany przez płyty. To realne zagrożenie. Kocham szeroko rozumianą dziwność, przekraczanie granic, Cronenberga, Scooby Doo, Spider-Mana, found footage, wuxia, horrory, soulslajki, Godzillę, Devil may cry, Supernatural, wszystkie animacje, symulatory chodzenia, estetykę uszkodzeń. inkluzywość, skracanie dystansu i makaron w każdej postaci. No i śpiewanie jak nikt nie słyszy. Jakby ktoś słyszał to… to już nie wiem co. Coś strasznego.

prof. CDV dr hab. Urszula Kluczyńska

Wykładowca

prof. CDV dr hab. Urszula Kluczyńska

Wykładowca

O mnie

rozwińJestem socjolożką i pedagożką. W roku 2002 ukończyłam studia magisterskie z pedagogiki,a w roku 2004 z socjologii. W 2007 roku obroniłam pracę doktorską na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Habilitację uzyskałam w roku 2018 na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.

rozwińMoje zainteresowania badawcze koncentrują się wokół problematyki krytycznych studiów nad męskościami i mężczyznami ze szczególnym uwzględnieniem społecznych kontekstów zdrowia mężczyzn, starości, sportu, medykalizacji męskości i seksualności mężczyzn, oraz męskości i opieki. Podejmuję również problematykę zawodów opiekuńczych, pracy emocjonalnej, a także zjawiska maskulinizacji i feminizacji profesji. Mój obszar badawczy obejmuje także kulturowo-społeczne analizy zjawisk związanych z przejawami dyskryminacji. Interesuje mnie również zastosowanie jakościowych metod badawczych w badaniach naukowych.

rozwińJestem autorką monografii naukowych: Mężczyźni w pielęgniarstwie. W stronę męskości opiekuńczej, (Wyd. UMP Poznań 2017), Metamorfozy tożsamości mężczyzn w kulturze współczesnej (Wyd. Adam Marszałek 2009), współautorką książki Poza schematem. Społeczny konstrukt płci i seksualności wraz z Wiktorem Dynarskim i Anną M. Kłonkowską (Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego 2016). Współredagowałam trzy numery specjalne czasopism naukowych poświęconych tematyce męskości. Opublikowałam ponad czterdzieści artykułów z zakresu krytycznych studiów nad mężczyznami i męskościami w krajowych i zagranicznych czasopismach naukowych. Jestem członkinią Polskiego Towarzystwa Socjologicznego i Polskiego Towarzystwa Genderowego.

Ciekawi mnie…

rozwińInteresują mnie ludzie, relacje, zmiana. Praktykuję Tai Chi oraz Qigong styl Lecący Żuraw. Od piętnastu lat jeżdżę niemal cały rok rowerem (tym samym). Interesuję się zdrowym żywieniem, które wcielam w praktykę. Wybór „góry czy morze” nie jest moim dylematem – zawsze będą to góry. Relaksuję się przy pracach manualnych z użyciem drewna, wikliny, wełny, włóczki czy filcu. Lubię tworzyć coś z niczego. Nie biegam, bo nie lubię.

Evgeniia Klemba

Wykładowczyni

Evgeniia Klemba

Wykładowczyni

rozwińO mnie

rozwińMagister sztuki. Absolwentka Uniwersytetu Artystycznego im. M. Abakanowicz w Poznaniu na kierunku Fotografia.

rozwińAutorka prac z obszaru filmu eksperymentalnego.  Zajmuje się krótkimi formami video. Wykorzystuje w swoich pracach animację 3D i fotografię.

rozwińW 2020 roku jej film miał swoją premierę na festiwalu filmów krótkometrażowych 66 Internationale Kurzfilmtage Oberhausen.

rozwińCiekawi mnie

rozwińSztuka, video art, film eksperymentalny, kino dokumentalne.

rozwiń 

O mnie

rozwińZ aparatem w plecaku przyjechałem do Poznania na Dziennikarstwo do WSNHiD. Spodobało mi się tak bardzo, że zostałem jeszcze dwa lata na Marketingu politycznym. Rozprawę doktorską, dotyczącą marketingu społecznego, obroniłem na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM.

rozwińOd początku studiów związany jestem z lokalnymi mediami. Pierwsze szlify nabierałem w Radio Rotunda pod okiem redaktora Adama Sołtysiaka. Jednak to z prasą związałem się na blisko 8 lat, gdzie w wydawnictwie branżowym objąłem stanowisko redaktora naczelnego.

rozwińObecnie prowadzę swoje media internetowe oraz agencję marketingu internetowego, a doświadczeniem dzielę się podczas zajęć w CDV.

Ciekawi mnie…

rozwińInteresuję się wszystkim, co ma związek z marketingiem i komunikacją wizualną.

dr Joanna Gorączko

Wykładowczyni

dr Joanna Gorączko

Wykładowczyni

rozwińO mnie

rozwińDoktor nauk społecznych, politolog, filolog, specjalista w zakresie Public Relations. Doświadczenie zawodowe rozwijane między innymi w Wyższej Szkole Kształcenia

rozwińZawodowego, a także w obszarze content marketingu i jako redaktor naukowy. Posiada w dorobku naukowym szereg publikacji naukowych głównie z tematyki marketingu, ale też kultury czy turystyki.

rozwińCiekawi mnie

rozwińŚwiat polityki, a w szczególności sposób, w jaki politycy kreują swój wizerunek.

Marianna Czwojdrak

Wykładowca

Marianna Czwojdrak

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińProjektantka grafiki użytkowej, ze szczególnym uwzględnieniem systemów identyfikacji wizualnej. Badaczka nowych zjawisk w zakresie komunikacji. Obszarem jej zainteresowań jest styk designu i technologii cyfrowych w ujęciu społecznym i geopolitycznym. Swoje działania projektowe rozwija również w formie publikacji naukowych oraz działań kuratorskich. Absolwentka Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu i Haute Ecole de l’art et design (HEAD) w Genewie. Doświadczenie zawodowe zdobywała w sektorze projektowym w Polsce, Szwajcarii oraz Wielkiej Brytanii. Stypendystka fundacji Stiftung Bauhaus Dessau w 2019.

rozwińO mnie

rozwińMenadżer marketingu w agencji Widoczni, trener marketingu internetowego w ramach projektu Akademia Widoczni i wykładowca praktyk. Specjalizuje się w budowie wizerunku online i content marketingu. Współautorka bloga o pozycjonowaniu, autorka artykułów do prasy branżowej i prelegentka na konferencjach biznesowych i marketingowych.

rozwińCiekawi mnie

rozwińRosnące znaczenie treści tworzonej amatorsko, ale na wysokim poziomie – rola YouTube’a, Instagrama i blogów w budowaniu naszej opinii i wiedzy o świecie.

Beata Użarowska

Wykładowca

Beata Użarowska

Wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna, specjalność nowe media. Aktualnie doktorantka w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych UAM w dyscyplinie nauki o polityce i administracji. Członkini Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej oraz redakcji czasopisma naukowego Com.press. W latach 2013-2021 aktywnie działała w studenckiej redakcji programu telewizyjnego Kurier Akademicki, gdzie m.in. pełniła funkcję zastępczyni redaktorki naczelnej, wydawczyni, reporterki oraz prowadzącej. Od 2016 roku zaangażowana w działalność Poznańskiego Archiwum Historii Mówionej, w ramach którego tworzy notacje historyczne, dokumenty, reportaże oraz inne formy filmowe.

Ciekawi mnie

  • kynologia
  • rośliny
  • produkcja video
  • grafika

rozwińO mnie

rozwińMaciej Stroiński rozpoczął swoją karierę dziennikarską w wieku 17 lat od współpracy z redakcją muzyczną Radia Merkury (teraz Radio Poznań). Następnie pracował w poznańskim oddziale TVP gdzie był reporterem, prezenterem i wydawcą Teleskopu, a także pełnił funkcję z-cy szefa newsroomu. Następnie został reporterem regionalny Faktów TVN. Po kilku latach przeszedł do Telewizji WTK, w której był Redaktorem Naczelnym. Jego dziennikarskimi „wychowankami” z tamtego czasu są m.in. Aneta Dawidzińska-Gola(TVN24), Łukasz Wójcik (TVN24), Aleksander Przybylski (TVN24), Karolina Lewicka (TOK FM) i Beata Oryl-Stroińska (TVP Sport).

rozwińPO zakończeniu współpracy z WTK, Stroiński przeszedł do Wydarzeń Polsatu, w których był prezenterem, reporterem i wydawcą.

rozwińOd 2019 roku Maciej Stroiński prowadzi firmę PR – Brainpower, która zajmuje się produkcją telewizyjną, budowaniem strategii i prowadzeniem komunikacji i realizacją wielkoskalowych eventów, m.in. pokazów lotniczych serii LOTOS Gdynia Aerobaltic.

rozwińMaciej Stroiński to sędzia koszykarski i członek zarządu Wielkopolskiego Związku Koszykówki.

rozwińCiekawi mnie

rozwińKoszykówka i lotnictwo

Adam Sołtysiak

Wykładowca

Adam Sołtysiak

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińJestem dziennikarzem. Absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od wielu lat jestem związany zawodowo z Polskim Radiem w Poznaniu. Pracuję jako wykładowca CDV, a wcześniej Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa. Działam w Stowarzyszeniu Parva Patria, które zajmuje się szeroko pojętą edukacją historyczną.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawią mnie wszelkie nowinki technologiczne. Oglądam nałogowo wyścigi Formuły 1. Można mnie spotkać na rekonstrukcjach historycznych – w roli konferansjera, albo odtwórcy. Dużo biegam.

Wojciech Rosik

Wykładowca

Wojciech Rosik

Wykładowca

O mnie

rozwińAnalityk finansowy zajmujący się wsparciem firm w podejmowaniu kluczowych decyzji, pomocy w tworzeniu strategii biznesowych oraz wyceną spółek na potrzeby fuzji i przejęć. Praktyk stawiający wiedzę praktyczną nad wiedzę teoretyczną.

rozwińInwestor na GPW z prawie 10-letnim doświadczeniem, specjalizujący się w wyszukiwaniu mniejszych podmiotów z wysokim potencjałem wzrostu.

Ciekawi mnie

rozwińFinanse behawioralne oraz psychologia – wpływ umysłu na zachowania oraz podejmowanie racjonalnych ekonomicznie decyzji.

Artur Ratuszyński

Wykładowca

Artur Ratuszyński

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińPo 25 latach odszedłem z dziennikarstwa i założyłem firmę S-Movens zajmującą się public relations, doradztwem strategicznym, procesami Design Thinking oraz badaniem trendów. Współtworzyłem w 2018 roku program rozwoju
smart city Szczecin. Od 2019 jestem doradcą biura prezydenta Szczecina do spraw strategii i rozwoju. Uczestniczę w procesach ewaluacji i aktualizacji i budowania Strategii Rozwoju Szczecina.

rozwińCiekawi mnie

rozwińHistoria średniowiecza, przyszłość robotów i sztucznej inteligencji, rozwój miast zwłaszcza w obszarze smart city. Jestem fanem Apple i Formuły 1.

O mnie

rozwińSpecjalizuję się w realizacji kampanii reklamowych w Internecie. W marketingu pracuję od 12 lat. Jestem Marketing Directorem w poznańskiej agencji marketingowej K&Y. Zajmuję się przede wszystkim przygotowywaniem i prowadzeniem kampanii reklamowych: tworzeniem koncepcji, planowaniem mediów i ich realizacją. Przez te 12 lat zrealizowałem dziesiątki różnorodnych akcji marketingowych dla liderów rynkowych: kampanii 360, kampanii digital, promocji konsumenckich (konkursów i loterii), kampanii influence marketingowych, akcji in-store, spotów reklamowych, czy akcji CSR. Poza agencją rozwijam swoją działalność konsultingową, prowadzę szkolenia z Meta Ads i Google Ads dla firm oraz projektuję i realizuję kampanie reklamowe.

rozwińOd 2015 roku współpracuję z poznańską uczelnią Collegium da Vinci, na której prowadzę zajęcia z marketingu internetowego. Stawiam na praktykę. Na moich zajęciach staram się stworzyć warunki maksymalnie zbliżone do tego, jak wygląda rzeczywista praca w digital marketingu.

Ciekawi mnie

rozwińNowe technologie, psychologia

Radosław Puakowski

Wykładowca

Radosław Puakowski

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent ekonometrii ze statystyką Uniwersytetu Gdańskiego. Od dwudziestu lat pracuje jako analityk danych w agencjach badań marketingowych. Doświadczony menadżer zespołu przetwarzania danych. Entuzjasta i praktyk zwinnego zarządzania. Aktywnie i wytrwale poszukuje nowych dróg rozwoju.

rozwińMa na koncie setki przetworzonych projektów. Zainteresowania zawodowe koncentruje na analityce i programowaniu ze szczególnym uwzględnieniem zastosowań analizy conjoint. W zarządzaniu zespołem praktycznie wykorzystuje techniki Scrum i Kanban. Nie ustaje w wysiłkach, aby analizować wszystko lepiej i szybciej.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPasjonuje mnieo historia powszechna i geopolityka. Dużo czytam. Zgłębiam rosyjski język i kulturę. Lubię chodzić po górach, biegać i jeździć na rowerze.

Dagmara Anna Prystacka

Wykładowczyni

Dagmara Anna Prystacka

Wykładowczyni

rozwińO mnie

rozwińOd ponad dwudziestu pięciu lat związana z mediami i komunikacją korporacyjną. Byłam współpracownikiem Głosu Wielkopolskiego, a następnie redaktorem naczelnym „City Magazine”, miesięcznika wydawanego przez Agora S.A. Przez blisko 10 lat jako reporterka, współwydawca i prezenterka pracowałam – najpierw w Telewizji Biznes, później w Telewizji Polskiej. Przez trzy lata byłam zawodowo związana ze Grupą Enea S.A., pełniąc tam funkcję rzecznika prasowego i szefa biura prasowego. W 2015 roku objęłam funkcję rzecznika prasowego w Volkswagen Poznań, reprezentując cztery zakłady produkcyjne koncernu w Polsce.  Jestem absolwentką politologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, London School of Public Relations oraz studiów MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. W 2019 roku otworzyłam przewód doktorski na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPsychologia biznesu, komunikacja w firmie i przyszłość mediów.

rozwińO mnie

rozwińZe swoim zespołem dostarczam wartość dla biznesu, zwiększając użyteczność i konwersję produktów cyfrowych. Doradzam markom, zarówno tym małym, jak i dużym.

rozwińProwadzę agencję Webmetric, w charakterze CEO i głównego eksperta UX.

rozwińW swoim ponad 13-letnim doświadczeniu poznałem biznes na wielu poziomach. Programowałem, projektowałem produkty cyfrowe, zarządzałem projektami, jak i całymi start-upami technologicznymi. Współpracowałem między innymi z Bauer Media, Komputronik, Neonail, sprawny.marketing i Eurocash.

rozwińPonadto prowadzę kanał edukacyjny oraz webinary i prelekcje o tematyce UX. Stawiam na ludzkie podejście, uśmiech i autentyczność w biznesie, nawet przy największych wyzwaniach.

rozwińCiekawi mnie

rozwińZawodowo: Złożoność ludzkich procesów poznawczych, planet centric design, dark patterns (a dokładniej ich identyfikacja i zwalczanie w przestrzeni biznesu)

rozwińPrywatnie: Tłumaczenia na język polski dzieł popkultury, figurki kolekcjonerskie, kuchnia wegetariańska

Alicja Migda

Wykładowca

Alicja Migda

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińProjektantka z ponad 16 letnim stażem. Na  codzień pracuje jako Senior Product Designer /  Team Leader – z aplikacjami webowymi i  mobilnymi. Ponad to jako konsultant UX  wspiera kilka software housów. Prowadzi  szkolenia, warsztaty i webinary o tematyce  Product Design. Ambasador tematu dostępnego  projektowania produktów digitalowych

rozwińCiekawi mnie

rozwińTechnologia AI, blockchain, pokolenia vs  technologia

rozwiń 

rozwińAbsolwent studiów magisterskich na Politechnice Poznańskiej na kierunku Informatyka. Ukończył studia inżynierskie na WSNHiD (obecnie CDV), gdzie studiował również Informatykę. Od 2014 roku zawodowo związany z branżą marketingu internetowego, a dokładniej pozycjonowaniem i UX/UI. Jako Specjalista SEO zajmuje się zwiększaniem widoczności serwisów internetowych poprzez działania on-site i off-site oraz poprawą konwersji. Prowadził projekty SEO dla kilku dużych marek e-commerce w Polsce osiągających milionowy ruch w wynikach organicznych każdego miesiąca. W trakcie zdobywania praktycznych umiejętności poszerzał swoją wiedzę na studiach podyplomowych z e-marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym.

rozwińAktualnie pełni funkcję dyrektora działu SEO i Analityki, gdzie lideruje zespołem specjalistów. Zajmuje się wdrażaniem i szkoleniem pracowników wewnątrz organizacji. Prowadzi również szkolenia dla zewnętrznych działów marketingu, młodych przedsiębiorców i studentów.

rozwińMożna go spotkać na eventach poświęconych zarówno SEM, jak i biznesom internetowym. Jako prelegent występował między innymi na: semKRK, Festiwalu SEO, Targach E-handlu i eTrade Show.

rozwińWspółautor książki poświęconej tematyce SEO (SEO Playbook Sławomira Czajkowskiego), w której opowiada o technicznej stronie optymalizacji. Jego artykuł ukazał się również w Pulsie Biznesu.

rozwińCiekawi mnie

rozwińGłównie motoryzacja, o której sporo czyta w sieci. W wolnych chwilach majsterkuje przy swoim aucie z lat 90.

rozwińAktywny sportowo, regularnie trenuje na siłowni, gra w squasha, a od czasu do czasu żegluje.

Maciej ZUCH Mazurek

Wykładowca

Maciej ZUCH Mazurek

Wykładowca

O mnie

rozwińZ wykształcenia filozof i plastyk, z zawodu projektant i twórca internetowy i autor pasków komiksowych. Od 2009 roku jestem związany z mediami społecznościowymi i środowiskiem twórców internetowych. Prowadzę firmę, w której projektujemy m.in. książki dla self publisherów. Jestem ekspertem Polskiej Komisji Akredytacyjnej, oraz członkiem Rady Doradczej Rodziców Państwowego Instytutu Badawczego NASK. Współorganizuję największą w Polsce konferencję dla twórców internetowych Influencers LIVE Wrocław, a także organizuję największy w Polsce plebiscyt dla twórców internetowych Influencers LIVE Awards. Współpracuje w wieloma firmami i instytucjami, m.in. z festiwalem fantastyki Pyrkon.

rozwiń 

Ciekawi mnie

rozwińLubię kawę i Pink Floyd, nie lubię buraczków. Lubię kreatywne rzeczy, nie lubię powtarzalnej pracy. Lubię sztukę i filozofię, nie lubię grzybobrania. Lubię w nocy zasiąść przy konsoli, nie lubię w nocy spać.

Dawid Lesiak

Wykładowca

Dawid Lesiak

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińZawodowo kulturoznawca i grafik. Organizował wydarzenia z pogranicza sztuki, kina i nowych mediów (Share.Poznań Open Multimedia Jam, Bring Your Own Beamer), programował pokazy filmowe w ramach Short Waves Festival. Współautor podcastu The Movie Trip i współogarniacz cyklu wydarzeń Santa Grafika Design Meet-Up.

rozwiń 

rozwińCiekawi mnie

rozwińTechnologia, media, reklama, kino

rozwińO mnie

rozwińMarketingiem i tworzeniem treści multimedialnych zajmuję się od 2012 roku, a od 2017 roku specjalizuję się w strategiach marketingowych i doradztwie strategicznym. Pomogłem licznym firmom ułożyć od A do Z komunikację i architekturę marek – od średnich przedsiębiorstw, po międzynarodowe korporacje. Przeprowadziłem ponad 80 warsztatów i szkoleń o tematyce marketingowej dla studentów, specjalistów, kierowników i dyrektorów.

rozwińObecnie jako co-founder i Head of Strategy rozwijam studio kreatywne Hypergog specjalizujące się w grafice 3D oraz filmach i animacjach VR, a jako Marketing Business Partner w Grupie NEUCA wspieram strategicznie spółki z obszaru badań klinicznych.

rozwińPo ukończeniu kierunków Ekonomia i Zarządzanie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu zauważyłem, że odpowiednio przekazana teoretyczna wiedza ze studiów staje się wiedzą praktyczną w życiu zawodowym – zwłaszcza stratega.

rozwińCiekawi mnie

rozwińWszystko co łączy technologię z marketingiem, zwłaszcza w 3D i wirtualnej rzeczywistości.

rozwińA także gry komputerowe i zarządzanie wizerunkiem twórców internetowych.

Judyta Kotarba

Kierownik Biura Innowacji dydaktycznych i kształcenia zdalnego, lider procesu tutoringu

Judyta Kotarba

Kierownik Biura Innowacji dydaktycznych i kształcenia zdalnego, lider procesu tutoringu

O mnie

rozwińAbsolwentka Wydziału Nauk Społecznych w Collegium Da Vinci. Aktualnie kierowniczka biura innowacji dydaktycznych i kształcenia zdalnego, liderka procesów i projektów edukacyjnych. Akredytowany praktyk tutoringu, wykładowca akademicki, trenerka umiejętności miękkich i kreatywności.

Ciekawi mnie

rozwińNaukowe zainteresowania skupiam głównie w obszarze tutoringu w Polsce i jego wsparcia w rozwoju kompetencji akademickich, rozwoju kompetencji w kontekście różnicy pokoleń, trendów – kompetencji przyszłości, edukacja dorosłych.

rozwińPrywatnie psia mama suczki Eli.

Ewa Kawiecka

Wykładowczyni

Ewa Kawiecka

Wykładowczyni

O mnie

rozwińPraktyczka, ekspertka PR z wieloletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w PR produktowym, PR kryzysowym i PR korporacyjnym

rozwińRealizowała działania m.in. dla marek: Tyskie, Książęce, Żubr, Lorenz, Lajkonik, Amica oraz firm Żabka Polska, Kompania Piwowarska.

Ciekawi mnie

rozwińKomunikacja, sztuka i literatura.

Marek Kaczmarek

Wykładowca

Marek Kaczmarek

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińOd ponad 15 lat projektuje i realizuje działania marketingowe specjalizując się w zagadnieniach związanych z e-commerce i innowacjami w digitalu. W swojej karierze pomógł wielu firmom rozwinąć komunikację marketingową, a także realizował największe kampanie dla znanych marek. Praca w tym obszarze to jego pasja, którą chętnie się dzieli prowadząc zajęcia, wykłady czy szkolenia.

Jan Józefowski

Wykładowca

Jan Józefowski

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińGdy czerwona lampka w radiowym studiu zapaliła się w czasie studenckich praktyk, wiedziałem już czym będę się zajmować. Pracowałem do 2016 roku w TVP w
Poznaniu i Warszawie. Następnie produkowałem serie dokumentalne dla telewizji WP, Crime and Investigation Polsat, ZOOM TV. Byłem dyrektorem programowym Telewizji WTK. Obecnie jestem współwłaścicielem i redaktorem naczelnym portalu wPoznaniu.pl w którym udowadniamy, że najważniejsze jest opisywanie tego, jak barwna i niesamowita jest rzeczywistość.

rozwińCiekawi mnie

rozwińEgsytencjalizm Jean-Paul Sartre’a i Alberta Camus, powieści Michel Houellebecq’a, filmy Paolo Sorrentino. No i bieganie.

Karolina Jacewicz

Wykładowca

Karolina Jacewicz

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwentka dwóch kierunków: Animacji oraz Projektowania Graficznego UAP. Zadebiutowała animacją „a.e.i.o.u” w 2008 na wystawie w Gallery Mittwoch w Berlinie.

rozwińTwórczyni kilkudziesięciu wielkoformatowych projekcji multimedialnych w różnych przestrzeniach miejskich m.in na festiwalu Urban Affairs w Berlinie, Outer Spaces w Poznaniu, Festiwalu Światła i Mappingu Skyway w Toruniu, Lumo Bialistoko, Transatlantyku (Poznań / Łódź), Festiwalu Teatralnym Wuhzen w Chinach i innych.

rozwińPracowała  i pracuje w teatrach w całej Polsce takich jak: Opera Wrocławska, Opera Podlaska, Warszawska Opera Kameralna, Teatr Wielki w Łodzi, Kielecki Teatr Tańca, Basen Artystyczny.

rozwińAutorka i współautorka scenografii multimedialnej kilkudziesięciu sztuk, m.in „Walkirii” Wagnera w operze w Oviedo (Hiszpania), „Fairy Queen” w Chinach, „Idomeneo” Mozarta, w Warszawskiej Operze Kameralnej, musicalu “Przerwana Cisza” w Basenie Artystycznym w Warszawie , tango operity „Maria de Buenos Aires” Piazzoli  – w reżyserii Michała Znanieckiego.

rozwińOdpowiadała za oprawę wizualną wielu koncertów symfonicznych pod batutą takich osobowości jak Krzysztof Penderecki czy Marcin Sompoliński.

rozwińWspółautorka instalacji multimedialnej Drogi Innowacji podczas Ceremonii Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury 2016 we Wrocławiu.

rozwińOdpowiadała za oprawę wizualną trasy koncertowej Doroty Masłowskiej – Mister D, a jej klip do utworu Marcina Zabrockiego “Herbu warkoczyk” został nominowany poza konkursem do nagrody YACHA oraz nagrody głównej na Ogólnopolskim Festiwalu Filmów Animowanych O!PLA.

rozwińJej wielkoformatowa wystawa oparta na nowych mediach 30/30 brała udział w programie 5 Mediations Biennale 2016 w Poznaniu.
Autorka warstwy obrazu spektaklu audiowizualnego muzyka jazzowego Fryderyka Szulgita podczas Mediations Biennale 2018.

rozwińPrelegentka TEDxPoznań.

rozwińWspółzałożycielka autorskiej Pracowni Multimediów i Mappingu MEDIALAB na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu.

rozwińNa ścieżce zawodowej wykonawczyni wielu komercyjnych realizacji z zakresu projektowania graficznego, animacji, działań multimedialnych, stage designu oraz jako dyrektor artystyczny wszystkich wymienionych obszarów.

rozwińWspółpracowała między innymi z takimi klientami jak: VGP, Mercedes, Audi, Danone, Orska, Franklin Templeton Investments, Allegro, HP, SAP (USA), Studio400 (Norwegia), Polski Instytut Audiowizualny.

Jagoda Herman-Mrozik

Wykładowczyni

Jagoda Herman-Mrozik

Wykładowczyni

rozwińO mnie

rozwińAbsolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studiów podyplomowych na kierunku nowy marketing w CDV. Zawodowo związana z marketingiem internetowym, obecnie pracuje jako social media managerka w poznańskiej agencji LUCKYYOU. Marki, dla których ma lub miała przyjemność pracować to m.in. IKEA, NEONAIL, Selgros Cash&Carry, Allegro, Polpharma. W CDV prowadzi zajęcia „Narzędzia komunikacji Office Managera” i dba o ich warsztatowy, praktyczny charakter.

rozwińCiekawi mnie

rozwińInteresuje się zagłębianiem tajemnic algorytmów social mediów i inkluzywną komunikacją marek. Oprócz tego ciekawi ją polska muzyka rockowa lat osiemdziesiątych, literatura faktu i kuchnia eksperymentalna. Uważa, że nie ma złej pogody na rower, więc jeździ na nim przez cały rok.

Weronika Harzyńska

Wykładowczyni

Weronika Harzyńska

Wykładowczyni

rozwińO mnie

rozwińZawodowo zajmuje się szeroko pojętym designem – doświadczenie zdobywała w agencjach marketingowych oraz  w studio brandingowym Blürbstudio, prywatnie projektuje komunikację i strategię marketingową dla klientów, w wolnych chwilach prowadzi zajęcia z designu na uczelni oraz szkoli klientów z zakresu komunikacji wizualnej. Organizatorka inicjatywy Santa Grafika — spotkań, warsztatów i szkoleń.

rozwińCiekawi mnie

rozwińNajbardziej w marketingu interesuje ją obserwowanie trendów i ich wpływ na ciągle zmieniające się zachowania odbiorców. Niezależnie od kategorii — lubi dobry produkt — czy to pod kątem wrażenia, smaku czy projektu. Wyznaje filozofię skrajnego ekstrawertyzmu.

Maciej Grad

Wykładowca

Maciej Grad

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińHead of Marketing Stoprocent, Brand Manager CPK w Akademi Sztuk, wcześniej współpracowałem z: Radisson Hotel, Semcore, Unity Line. Konsultant Marketingu i Biznesu. Wykładowca. Menadżer Roku 2022 kategoria: Wsparcie innowacyjności i start-upów.

rozwińZdobyte nagrody: Invest Cuff, semKRK, Performance Marketing Diamonds

rozwińRozumiem biznes z helicopter view dzięki  doświadczeniu z pracą z liderami branży e-commerce. Najważniejsze przestrzenie mojej codziennej pracy to: komunikacja, strategie biznesu i marketingu, digital marketing, model 5-awarness, social commerce i influencing.

rozwińOd ponad 12 lat łącze swoje doświadczenia z branży IT i artystycznej z wiedzą o ekonomii i zarządzaniu. Współpracowałem dotychczas między innymi z: Unity Line, Stoprocent, Semcore, Hotel Radisson, Odra & Peene Queen, Mania Studio, Czesławem Mozilem, Winim, Mirosławem Kropielnickim czy spółką Vito Team.

rozwińMoje TOP 5 talentów Gallup: Osiąganie, Uczenie się, Aktywator, Strateg, Rywalizacja.

rozwińCiekawi mnie

rozwińMoje zainteresowania to marketing, zachowania ludzkie, rower, góry i płyty vinylowe.

Ola Gościniak

Wykładowczyni

Ola Gościniak

Wykładowczyni

rozwińO mnie

rozwińOla Gościniak. Pomysłodawczyni marki Jestem Interaktywna, ekspertka WordPress, mentorka biznesów online w Interaktywnej Paczce, blogerka, przedsiębiorczyni, wykładowczyni akademicka, autorka e-booków, książek m.in. bestsellerowej Bądź Online oraz kursów online w Interaktywnej Akademii WordPressa, organizatorka Interaktywnej Konferencji GIRLBOSS, inicjatorka raportu „Jesteś ekspertką! Uwierz w to!” i autorka cenionego podcastu wyróżnionego przez Forbes Woman.

rozwińOd 2015 roku pomaga kobietom z całej Polski w realizacji ich interaktywnych marzeń i osiągnięciu niezależności finansowej na własnych zasadach. Przeszkoliła już ponad 50 000 Polek. Pokazuje im, jak stworzyć stronę WWW od podstaw, jak założyć sklep internetowy czy rozpocząć biznes online. Z sukcesem tworzy zaangażowaną społeczność Jesteśmy Interaktywne.

rozwińLaureatka w XII edycji konkursu Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku w kategorii Przeciwdziałanie Wykluczeniu Cyfrowemu oraz LadyBusiness Awards w kategorii Przedsiębiorcza Kobieta to TY. Od 2018 roku w rankingu TOP20 wpływowych blogerów JasonHunt. Prelegentka i mówczyni na wielu branżowych wydarzeniach, m.in. I <3 Marketing czy Blog Conference Poznań, BusinessWoman Live.

rozwińAbsolwentka Informatyki na Politechnice Poznańskiej, Grafiki Projektowej w Collegium Da Vinci oraz Coachingu Biznesowego w WSKZ. Swoją pierwszą stronę internetową stworzyła jeszcze w podstawówce 20 lat temu. Od tamtej pory stworzyła ich ponad 500.

rozwińCiekawi mnie

rozwińHarry Potter, jazda na nartach oraz podróże.

Weronika Dopierała-Kalińska

Wykładowca

Weronika Dopierała-Kalińska

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej, obecnie doktorantka w naukach o komunikacji społecznej i mediach na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, od marca 2018 do sierpnia 2020 roku specjalistka ds. promocji oraz obsługi mediów społecznościowych w Gabinecie Prezydenta Urzędu Miasta Poznania (Oddział Promocji oraz Biuro Prasowe), członkini redakcji czasopisma naukowego Com.press oraz Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej (Forum Młodych Medioznawców i Komunikologów).

rozwińZawodowo i naukowo zajmuję się mediami, a w szczególności procesami zachodzącymi w sieci, fascynują mnie nowe możliwości komunikacyjne.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawią mnie ludzie i sposób, w jaki się komunikują, w szczególności używając nowych technologii. Poza nauką pasjonuję się roślinami, ciągle powiększająca się kolekcja doniczek jest sposobem na oderwanie się od biegu dnia codziennego.

dr Mateusz Domagała

Wykładowca

dr Mateusz Domagała

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent Wydziału Filologii Polskiej i Klasycznej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza. Autor pracy doktorskiej poświęconej retorycznym mechanizmom opisu i kreowania politycznej rzeczywistości w exposé. Współpracuje z osobami publicznymi, instytucjami państwowymi, samorządowymi i sektorem prywatnym w zakresie kreowania wizerunku. Tworzy strategie i realizuje działania w obszarze polityki medialnej, zarządzania sytuacjami kryzysowymi oraz prowadzi szkolenia z wystąpień publicznych, komunikacji interpersonalnej czy prostego języka.

rozwińW ostatnich latach pracował dla poznańskich agencji public relations, był doradcą wojewodów ds. polityki medialnej i speechwriterem w Wielkopolskim Urzędzie Wojewódzkim oraz PR-owcem na Międzynarodowych Targach Poznańskich, współpracując z członkami zarządu. Obecnie kieruje Działem Komunikacji i PR w Łukasiewicz – Poznańskim Instytucie Technologicznym.

rozwińAutor książki „Spin jako sztuka manipulacji przekazem medialnym” i artykułów naukowych.

rozwińCiekawi mnie

rozwińGłówne zainteresowania naukowe i zawodowe dotyczą komunikacji interpersonalnej oraz retoryki i erystyki. Prywatnie pasjonat dobrych przemówień, dwóch kółek i gry na gitarze.

Michał Chudyszewicz

Wykładowca

Michał Chudyszewicz

Wykładowca

O mnie

Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej, na kierunku Marketing. Od 2011 roku współpracuje z kluczowymi Klientami w firmie widzialni.pl, obecnie na stanowisku dyrektora sprzedaży. Poza obowiązkami key account managera oraz zarządzaniem działem sprzedaży w ramach wykonywanych obowiązków, specjalizuje się m.in. w budowaniu strategii pozycjonowania szerokiego, w szkoleniach z zakresu SEO oraz Seo copywritingu.

Ewa Bujak

Wykładowca

Ewa Bujak

Wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Politologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Były dziennikarz, rzecznik prasowy i Manager Public Relations.

rozwińOd ponad 10 lat pomagam budować reputację firm i marek osobistych, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych. Zarządzałam projektami Public Relations dla takich firm, jak: Kompania Piwowarska, Skoda Auto Polska, Volkswagen Group Polska, GlaxoSmithKline, Bank Pocztowy, Hicron, Grupa Nickel, Fibar Group. Obecnie wykładam i prowadzę szkolenia z komunikacji społecznej, wystąpień publicznych, public relations, komunikacji wewnętrznej, Employer Brandingu, CSR i komunikacji kryzysowej.

Ciekawi mnie

rozwińWszystko co związane jest z komunikacją między ludźmi oraz z komunikacją na linii…człowiek – sztuczna inteligencja (AI).

rozwińW wolnej chwili uciekam w góry. Lubię kabaret (ale tylko dobry!)

Krzysztof Baranowski

Wykładowca

Krzysztof Baranowski

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińZawodowo zajmuje się strategią w marketingu ale to moja pasja zaprowadziła mnie na uczelnię. Nie tylko gram w gry planszowe i fabularne ale również tworzę gry, recenzuję i aktywizuje społeczności graczy.

rozwińCiekawi mnie

rozwińTrendy w technologii, futurologia, fantastyka a zwłaszcza teorie spiskowe.

Skorzystaj z promocji i obniż opłaty za studia

Promocja czasowa do 13 lipca

Wystarczy, że do 13 lipca stworzysz konto w formularzu rekrutacyjnym, uzupełnisz swoje dane i dostarczysz nam świadectwo maturalne. Ceny za studia stacjonarne i niestacjonarne są takie same.

Opłata wpisowa

płatna jednorazowo

1 x 85 PLN

0 PLN

Czesne za rok

Płatne w 12 ratach

12 x 935 PLN

890 PLN

Płatne w 2 ratach

2 x 5 610 PLN

5 340 PLN

Płatne w 1 racie

1 x 11 220 PLN

10 680 PLN

Oszczędzasz łącznie

w skali 3 lat studiów

1 620 PLN

Zniżki dla absolwentów i absolwentek

Jeśli jesteś absolwentem lub absolwentką dowolnego typu studiów w Collegium Da Vinci lub WNSHiD, zyskujesz dodatkową zniżkę. Ceny za studia stacjonarne i niestacjonarne są takie same.

Wpisowe

0 PLN

Czesne za rok

zwolnienie z jednej z 12 rat

890 PLN

image
Pobierz regulamin Pobierz regulamin

Zarezerwuj miejsce na studiach
jeszcze przed wynikami matury.

image

Z zapewnionym miejscem na studiach na wyniki matur będziesz już czekać ze spokojem.

 

Stwórz konto w naszym formularzu rekrutacyjnym i zapisz się na wymarzony kierunek. Miejsce na studiach będzie na Ciebie czekać do 13 lipca.

 

Po otrzymaniu świadectwa maturalnego jego numer uzupełnij w zgłoszeniu, a oryginał dokumentu dostarcz do biura rekrutacji. I gotowe.

 

Proste, prawda? A w dodatku nic Cię nie kosztuje. Za wpisowe nie zapłacisz teraz ani złotówki.

 

Nie czekaj, zarezerwuj miejsce dla siebie już dziś.

 

Jak zapisać się na studia

1

Zarejestruj się

Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

2

Uzupełnij dane

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata, podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • numer PESEL,
  • świadectwo maturalne (jeśli nie posiadasz jeszcze świadectwa maturalnego, zaznacz checkbox “Nie posiadam jeszcze świadectwa maturalnego” i przejdź dalej),
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą).

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata, podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • numer PESEL,
  • świadectwo maturalne (jeśli nie posiadasz jeszcze świadectwa maturalnego, zaznacz checkbox “Nie posiadam jeszcze świadectwa maturalnego” i przejdź dalej),
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą).
3

Dokonaj opłaty wpisowej

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.

4

Podpisz dokumenty online

Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail.

 

Jeśli jesteś niepełnoletni_a, umowę podpiszesz razem z rodzicem w sposób tradycyjny, w biurze rekrutacji. Możesz ją również przesłać na nasz adres. Skontaktuj się z nami – wytłumaczymy, jak to zrobić.

Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail.

 

Jeśli jesteś niepełnoletni_a, umowę podpiszesz razem z rodzicem w sposób tradycyjny, w biurze rekrutacji. Możesz ją również przesłać na nasz adres. Skontaktuj się z nami – wytłumaczymy, jak to zrobić.

5

Dostarcz oryginał świadectwa

Dostarcz oryginał świadectwa maturalnego do biura rekrutacji.
Jeśli posiadasz świadectwo maturalne z ubiegłych lat, masz na to 7 dni od podpisania umowy.

 

Jeśli maturę zdajesz w tym roku – musisz dostarczyć oryginał świadectwa maturalnego do 13 lipca, aby skorzystać z promocji “niższe czesne”.

 

Pamiętaj, by wraz ze świadectwem maturalnym dostarczyć ankietę osobową pobraną z konta kandydata.

Dostarcz oryginał świadectwa maturalnego do biura rekrutacji.
Jeśli posiadasz świadectwo maturalne z ubiegłych lat, masz na to 7 dni od podpisania umowy.

 

Jeśli maturę zdajesz w tym roku – musisz dostarczyć oryginał świadectwa maturalnego do 13 lipca, aby skorzystać z promocji “niższe czesne”.

 

Pamiętaj, by wraz ze świadectwem maturalnym dostarczyć ankietę osobową pobraną z konta kandydata.

Witaj w gronie studentów i studentek!

Po dostarczeniu oryginału świadectwa maturalnego Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”.

Oznacza to, że dostałeś(-aś) się na studia.
Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

 

Wszelkie informacje dotyczące studiowania znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp w drugiej połowie września.

Po dostarczeniu oryginału świadectwa maturalnego Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”.

Oznacza to, że dostałeś(-aś) się na studia.
Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

 

Wszelkie informacje dotyczące studiowania znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp w drugiej połowie września.

Umów się na prywatną wycieczkę po uczelni

Jesteś ciekawy(-a), jak wygląda Collegium Da Vinci od środka? Chcesz przespacerować się korytarzami uczelni i podpatrzeć studenckie życie, a przy okazji dowiedzieć się wszystkiego o naszych studiach? Nic prostszego! Umów się na prywatne spotkanie z Aniołem Collegium Da Vinci.

 

Opiekunka studentów i studentek pierwszego roku oprowadzi Cię po budynku, opowie, jak wyglądają studia i odpowie na każde Twoje pytanie. Możesz przyjść sam(a), zabrać paczkę przyjaciół lub zaprosić rodziców. Karolina będzie czekała na Ciebie przed portiernią, czyli po prawej stronie od głównego wejścia na uczelnię.

image

Anioł Collegium Da Vinci

Karolina Bobko

e-mail: aniol@cdv.pl

tel.: +48 697 690 588

Chcesz się umówić na wycieczkę po Collegium Da Vinci? 

Wypełnij krótki formularz i wybierz termin spotkania.

Umów się z aniołem Umów się z aniołem

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z nami!

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, wyjaśnimy, doradzimy. Możesz zadzwonić do nas, napisać wiadomość mailową, zadać pytanie na grupie na facebooku, a nawet umówić się na prywatną wideorozmowę. Jeśli masz ochotę, zapraszamy także osobiście do naszego biura rekrutacji.

image

Weronika Nowak

Specjalistka ds. rekrutacji
na studia I stopnia

e-mail: rekrutacja@cdv.pl

tel.: +48 697 690 034

tel.: +48  667 520 739

Biuro rekrutacji

ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań Pokój R005, piętro 0 Rotunda

Godziny otwarcia:

poniedziałek - piątek: 8.30-15.30

sobota - niedziela: nieczynne