Mediaworking | studia: reklama online, social media, copywriting | CDV Poznań
Iga Andrzejczak
Studentka kierunku Mediaworking

Mediaworking

Mediaworking

reklama online | social media | copywriting | studia Poznań

Zostań:

  • social media ninją
  • dziennikarzem internetowym
  • specjalistą ds. e-PR
  • copywriterem
  • trendwatcherem, trendsetterem
  • specjalistą ds. SEM i SEO

Ścieżki specjalizacyjne:

  • social media manager
  • social media influencer

O kierunku

Mediaworking to studia łączące wiele obszarów: marketing online, nowe media, technologie, media relations, reklama online,  social media, PR i e-PR, dziennikarstwo oraz grafikę.

  • Kierunek został stworzony we współpracy z firmami wyznaczającymi trendy w biznesie internetowym. Dzięki temu kształcisz swoje umiejętności na rzeczywistych case study – przykładach zaczerpniętych bezpośrednio z biznesu.
  • Mediaworking skierowany jest przede wszystkim do osób interesujących się nowymi trendami w marketingu, PR, e-PR, mediami społecznościowymi, blogowaniem, wideomarketingiem oraz tych, którzy chcą budować i wdrażać strategie działania i komunikacji firm w przestrzeni internetowej.

Mediaworking został nagrodzony w Ogólnopolskim Konkursie i Programie Akredytacyjnym „Studia z Przyszłością” za najwyższe standardy jakościowe obowiązujące w szkolnictwie wyższym.

Pobierz folder kierunku Pobierz folder kierunku

STUDIUJ INACZEJ W CDV

PRAKTYCZNOŚĆ

Ucz się od najlepszych - zdobywaj wiedzę w praktyce

Nawet 85% zajęć na kierunkach w CDV ma charakter czysto praktyczny. Wiedzę i doświadczenie zdobywasz podczas warsztatów, ćwiczeń czy praktyk, współpracując z wykładowcami-praktykami. W rozwoju praktycznych umiejętności wesprze Cię Centrum Praktyczności, a studia zwieńczy projektowa praca licencjacka.

więcej

INDYWIDUALIZACJA

To Ty decydujesz, czego chcesz się uczyć

Studia są dostosowane do oczekiwań i potrzeb każdego studenta. Uczelnia przygotowała szereg ciekawych modułów, z których samodzielnie układasz swój plan zajęć. To Ty decydujesz, czego chcesz się nauczyć na studiach, sam wybierasz moduły, które Cię interesują i kształtujesz ścieżkę swojego rozwoju!

więcej

KOMPETENCJE I TALENTY

Rozwijaj talenty i rób to, w czym jesteś dobry

Nauka w CDV oparta jest o zdefiniowany dla każdego kierunku pakiet kompetencji - Model Da Vinci daje szansę na elastyczne kreowanie swojej ścieżki edukacji przy wsparciu ekspertów m.in. tutorów, mentorów, czy przedstawicieli otoczenia biznesowego. Wierzymy, że każdy posiada indywidualny i unikalny w swoim rodzaju potencjał, którego rozwój to najkrótsza droga do mistrzostwa, sukcesów i życiowego spełnienia. Wesprzemy Cię w odkryciu, wzmocnieniu i wykorzystaniu w praktyce naturalnych predyspozycji.

więcej

Najważniejsze obszary w programie kierunku

Sprawdź, jakie podstawowe zagadnienia zgłębisz w trakcie studiów i wybierz dodatkowe moduły zgodne z Twoimi zainteresowaniami. Nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś wybierał zajęcia z innych kierunków - wybór należy do Ciebie! Sam zdefiniuj swoją ścieżkę kształcenia.

marketing i techniki sprzedaży
zarządzanie projektami marketingowymi
social media
nowe media
tworzenie contentu
projekty audiowizualne
communication design
reklama internetowa

Przykładowe ścieżki kształcenia

Social media manager

Chcesz budować i wdrażać skuteczne strategie działania i komunikacji firm? Interesuje Cię świadome korzystanie z możliwości, jakie dają nowoczesne media? Widzisz potencjał w zdobywaniu wiedzy o funkcjonowaniu social mediów? Wybierz tę ścieżkę i zostań social media ninja!

Wybierz tę ścieżkę, jeśli chcesz

  • opracowywać strategię komunikacji
  • projektować i realizować kampanie marketingowe w internecie
  • efektywnie zarządzać społecznością internetową
  • znać podstawy pozycjonowania stron (SEO) i marketingu w wyszukiwarkach (SEM)
  • korzystać  narzędzi analitycznych i monitorujących działania w social mediach, takich jak Google AdWords, Google Analytics czy Brand24
  • pozyskiwać, analizować i interpretować dane.

Perspektywy zawodowe

  • social media manager
  • content manager
  • bloger
  • copywriter
  • dziennikarz internetowy
  • specjalista ds. e-PR
  • specjalista ds. monitoringu mediów internetowych
  • trendwatcher, trendsetter
  • specjalista ds. marketingu internetowego
  • specjalista ds. SEM i SEO

Proponowane moduły

  • aplikacje mobilne
  • marketing wewnętrzny
  • warsztaty medialne
  • marketing strategiczny
  • marketing relacyjny
  • komunikacja wizualna marki
  • neuromarketing – narzędzia i techniki neuromarketingu
  • pracownia fotograficzna
  • prawo mediów i reklamy
  • rozwój kompetencji interpersonalnych i przywódczych w branży marketingowej

Pamiętaj, że:

Model kształcenia Da Vinci pozwala Ci na całkowite zindywidualizowanie Twojej ścieżki edukacyjnej. Sam lub przy wsparciu tutora decydujesz, co Cię interesuje i czego chcesz się uczyć.

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze obok kompetencji kierunkowych, są tzw. kompetencje przyszłości takie jak: kreatywność, współpraca w zespole, przedsiębiorczość, czy rozwiązywanie złożonych problemów, które nabędziesz w Collegium Da Vinci.

To Ty decydujesz czego się uczysz! Wybierasz takie moduły, które Cię interesują.

Uczelniane Biuro Karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Zarobki specjalisty ds. marketingu wynoszą 3500-8000 brutto, natomiast Social Media Managera 8000 – 12000 brutto!

Źródło: wirtualnemedia.pl, „Spring Professional Raport Płacowy 2017”

Social media influencer

Chcesz projektować i tworzyć kampanie reklamowe z wykorzystaniem wizerunku influencerów? Zarządzać strategicznie i biznesowo grupą twórców albo samodzielnie tworzyć treści i zarządzać marką własną?

Ścieżka social media influencer dostarczy Ci teoretycznej i praktycznej wiedzy niezbędnej dla twórców internetowych, influencerów oraz osób pracującym z influencerami. Zdobądź szeroką wiedzę o jednym z czołowych zawodów przyszłości!

Wybierz tę ścieżkę, jeśli chcesz

  • tworzyć treści dedykowane dla poszczególnych mediów społecznościowych
  • tworzyć i zarządzać marką własną
  • tworzyć biznesowe i społeczne kontakty dzięki znajomości zasad networkingu
  • zarządzać strategicznie i biznesowo grupą influencerów
  • monetyzować i komercjalizować działalność influencera
  • tworzyć strategie marketingowe dla nowych biznesów
  • tworzyć komunikację marketingową wspierającą biznes z zakresu influencer marketingu

Perspektywy zawodowe

  • social media influencer
  • agent twórców internetowych
  • specjalista ds. influence marketingu
  • trendsetter
  • vloger

Proponowane moduły

  • warsztat twórcy
  • projektowanie kampanii influencerskich
  • influencer management
  • zarządzanie, prawo i finanse w influencer marketingu
  • monetyzacja działalności influencera
  • twórca jako medium
  • tworzenie strategii nowego biznesu
  • negocjacje i strategie sprzedaży koncepcji kreatywnych
  • komunikacja wizualna w produkcji wideo

Pamiętaj, że:

Model kształcenia Da Vinci pozwala Ci na całkowite zindywidualizowanie Twojej ścieżki edukacyjnej. Sam lub przy wsparciu tutora decydujesz, co Cię interesuje i czego chcesz się uczyć.

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze obok kompetencji kierunkowych, są tzw. kompetencje przyszłości takie jak: kreatywność, współpraca w zespole, przedsiębiorczość, czy rozwiązywanie złożonych problemów, które nabędziesz w Collegium Da Vinci.

To Ty decydujesz czego się uczysz! Wybierasz takie moduły, które Cię interesują.

Uczelniane Biuro Karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Popularni influencerzy zarabiają nawet kilka tysięcy złotych za jeden wpis na swoich kanałach!

Opinie o kierunku

W Collegium Da Vinci nie ma tzw. progów punktowych. Nie jest ważne, jakie przedmioty wybrałeś na maturze!

Weronika Nowak

Masz pytania?
Chętnie pomogę.
697 690 034

    Administratorem danych jest Collegium Da Vinci z siedzibą przy ul. gen. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań. Pełny dokument Polityki Prywatności znajdziesz tutaj

    Dlaczego warto

    Wiemy, że wybór kierunku studiów to stresujące wyzwanie. Wahasz się, masz wątpliwości, zastanawiasz się, co jest najlepsze dla Twojej przyszłości.

    Program studiów

    Studia stacjonarne

    Zajęcia prowadzone w modelu 3+2 (3 dni zajęć w tygodniu)

    • 3 lata

      Czas trwania

    • 6

      Liczba semestrów

    • 2377

      Liczba godzin

    Studia niestacjonarne

    Zajęcia prowadzone w weekendy (co dwa tygodnie)

    • 3 lata

      Czas trwania

    • 6

      Liczba semestrów

    • 1747

      Liczba godzin

    Studia niestacjonarne online

    W ciągu roku akademickiego dwa spotkania w budynku uczelni

    • 3 lata

      Czas trwania

    • 6

      Liczba semestrów

    • 1747

      Liczba godzin

    Kadra

    Marcin Szczupak

    Kierownik Działu Raportów Medialnych w PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

    Spotkajmy się na:

    Mediaworking

    Marcin Szczupak

    Kierownik Działu Raportów Medialnych w PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

    rozwińO mnie

    Kierownik działu raportów medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
    Współtworzył pierwszą w Polsce agencję specjalizującą się w analizie mediów – Media Navigator. Specjalista w zakresie badań mediów. Konsultant medialny, autor analiz marketingowych i badań public relations. Pracował nad projektami dla kilkuset korporacji międzynarodowych, ministerstw, urzędów, agencji marketingowych i PR. Absolwent Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu na kierunku public relations oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu na kierunku zarządzanie i marketing. Interesują go nowe media, rozwój i wykorzystanie technologii w przekazie informacji, zagadnienia public relations i marketingu, sprzedaży i zarządzania. Występował w charakterze eksperta opracowującego standard kompetencji dla zawodu: analityk informacji i raportów medialnych oraz jako ewaluator i członek komisji dla zawodów: analityk ruchu na stronach internetowych, broker informacji (researcher), menedżer zawartości serwisów internetowych i specjalista zarządzania informacją.

    rozwińSpecjalizacje obszarowe

    1. Badania mediów i komunikacji
    2. Marketing i public relations

    Michał Chudyszewicz

    wykładowca

    Spotkajmy się na:

    Mediaworking

    Michał Chudyszewicz

    wykładowca

    O mnie

    Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej, na kierunku Marketing. Od 2011 roku współpracuje z kluczowymi Klientami w firmie widzialni.pl, obecnie na stanowisku dyrektora sprzedaży. Poza obowiązkami key account managera oraz zarządzaniem działem sprzedaży w ramach wykonywanych obowiązków, specjalizuje się m.in. w budowaniu strategii pozycjonowania szerokiego, w szkoleniach z zakresu SEO oraz Seo copywritingu.

    Spotkajmy się na

    Mediaworking

    O mnie

    rozwińAbsolwent specjalizacji Komunikacja w Biznesie na Wydziale Zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. W latach  2011 – 2016 pracował jako Account Manager w poznańskiej agencji marketingu familijnego K&Y (dawniej Kid & Young). Współtworzył i koordynował wielokanałowe kampanie reklamowe dla największych marek FMCG w Polsce, takich jak Ferrero (Tic-Tac, Kinder, Kinder Niespodzianka), Danone (Danonki i Danone Global), Nestle, Hochland, Bobo Frut, Mokate czy Kubuś. Od roku 2016 Product Manager w start up’ie technologicznym Elephant Smart Safety. Odpowiedzialny za działania marketingowe oraz za koordynowanie prac zespołu projektowego, a przede wszystkim za wdrożenie produktu elephant door™ na rynek. W projekcie uczestniczy od fazy wczesnego rozwoju do uruchomienia sprzedaży na rynku Europejskim. Na CDV prowadzi zajęcia od roku akademickiego 2015/2016.

    Ciekawi mnie

    rozwińPrywatnie interesuje się nowymi technologiami, psychologią, behawioryzmem oraz sztukami walki i motoryzacją.

    Marta Przewoźna

    wykładowca

    Spotkajmy się na:

    Mediaworking

    Marta Przewoźna

    wykładowca

    O mnie

    rozwińRedaktor Naczelna Magazynu Social Media Manager. Jako Head of Marketing & Communications kieruje wizerunkiem i promocją produktów Magazynu Online Marketing, Social Media Manager, Nowa Sprzedaż oraz Magazynu Event Management Polska. Organizatorka kilkunastu konferencji branżowych rocznie m.in. Kongresu Online Marketing.

    Ciekawi mnie

    rozwińW trybie offline uwielbia książki historyczne, a także tajemnicze budowle powojenne.

    Piotr Komorowski

    wykładowca

    Spotkajmy się na:

    Mediaworking

    Piotr Komorowski

    wykładowca

    O mnie

    rozwińSzef Działu Strategii Agencji Q&A Communications. Przez cała dotychczasową karierę zawodową jestem związany z agencjami PR. Wcześniej pracowałem w agencji Edelman Polska w Warszawie i Sport Mega Marketing Poznaniu.

    rozwińNa co dzień zajmuję się tworzeniem strategii komunikacji marketingowych dla klientów agencji i uczestniczę w generowaniu kreatywnych rozwiązań komunikacyjnych. Doradzam markom i przedsiębiorstwom  w  zakresie budowania tożsamości marek, wyboru taktyk i kanałów komunikacji oraz w komunikacji kryzysowej

    rozwińPracowałem m.in. dla marek: Tyskie, Lech Premium, Redd’s, Seat, Volkswagen, Wrigley, San Leon Energy, Komputronik, PKO BP, Rowenta, Tefal, Lorenz, Echo Investments, Inter Motors i wielu innych.

    rozwińGłęboko wierzę w skuteczność metod opartych o design thinking. Często pracuję jako tzw. facylitator – prowadzę warsztaty kreatywne w ramach, których wraz z uczestnikami wypracowujemy rozwiązania kreatywne dla marek i firm.

    rozwińOd 5 lat współprowadzę Cannes Lions Creative PR Meeting – coroczny przegląd najciekawszy casów z zakresu komunikacji marketingowej, współorganizowanego z SAR.

    rozwińJestem absolwentem Stosunków Międzynarodowych na UAM w Poznaniu. Ukończyłem także studia podyplomowe z dziedziny PR na SHG w Warszawie oraz Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

    Ciekawi mnie

    rozwińW zasadzie wszystko ?

    Maciej ZUCH Mazurek

    wykładowca

    Spotkajmy się na:

    Mediaworking

    Maciej ZUCH Mazurek

    wykładowca

    O mnie

    rozwińZ wykształcenia filozof i plastyk, z zawodu grafik i bloger. Od dekady jestem związany z projektowaniem graficznym, reklamą i mediami społecznościowymi. Bloguje od 2009 roku. Projektowałem m.in. okładki dla Luxtorpedy oraz książki czołowych polskich blogerów. Jestem członkiem rady programowej Heroo Mobile.

    rozwiń 

    Ciekawi mnie

    rozwińLubię kawę i Pink Floyd, nie lubię buraczków. Lubię kreatywne rzeczy, nie lubię powtarzalnej pracy. Lubię paintball, nie lubię grzybobrania. Lubię w nocy zasiąść przy PS4, nie lubię w nocy spać.

    Spotkajmy się na:

    Mediaworking

    O mnie

    rozwińCertyfikowany coach w pracy indywidualnej i grupowej, coach Action Learning, trener rozwoju osobistego, menadżer z wieloletnim doświadczeniem w biznesie.

    rozwińJestem absolwentką Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku nauki polityczne, specjalizacja marketing polityczny. Ukończyłam również Szkołę Coachingu Indywidualnego i Grupowego akredytowaną przez ICF. Posiadam certyfikat trenera uzyskany w firmie szkoleniowej Gamma oraz certyfikat coacha Action Learning WIAL Poland.

    rozwińPrzez 10 lat pełniłam rolę menedżera zarządzającego zespołami obsługi klienta, sprzedażowymi, projektowymi  i technologicznymi, realizując cele dla czołowych agencji reklamowych w Polsce dla klientów międzynarodowych. Wielokrotnie tworzyłam i wdrażałam nowe struktury obsługi klienta, budowałam zespoły projektowe i technologiczne, procesy oraz procedury wspierające i rozwijające biznes w zakresie sprzedaży usług agencji reklamowych. Zarządzałam zespołami lokalnymi i zdalnymi.

    rozwińW pracy trenera i coacha wykorzystuję praktyczne doświadczenia, które zdobyłam pracując na stanowisku menadżerskim, zarówno w obszarze zarządzania zespołem, jak i realizowania celów biznesowych.

    Ciekawi mnie

    rozwińSzczególnie bliskie są mi tematy takie jak: rozwój organizacji w kierunku turkusu, coaching transformacyjny oraz Action Learning. W wolnym czasie piszę artykuły o różnorodnych aspektach coachingu i rozwoju osobistego na moim blogu: Umysł na detoksie.

    Wojciech Rosik

    wykładowca - praktyk

    Spotkajmy się na:

    Mediaworking

    Wojciech Rosik

    wykładowca - praktyk

    O mnie

    rozwińAnalityk finansowy zajmujący się wsparciem firm w podejmowaniu kluczowych decyzji, pomocy w tworzeniu strategii biznesowych oraz wyceną spółek na potrzeby fuzji i przejęć. Praktyk stawiający wiedzę praktyczną nad wiedzę teoretyczną.

    rozwińInwestor na GPW z prawie 10-letnim doświadczeniem, specjalizujący się w wyszukiwaniu mniejszych podmiotów z wysokim potencjałem wzrostu.

    Ciekawi mnie

    rozwińFinanse behawioralne oraz psychologia – wpływ umysłu na zachowania oraz podejmowanie racjonalnych ekonomicznie decyzji.

    Natalia Cichoń

    wykładowca - praktyk

    Spotkajmy się na:

    Mediaworking

    Natalia Cichoń

    wykładowca - praktyk

    O mnie

    rozwińW branży od niemal 10 lat, obecnie w Ostecx Créative jako Web Designer, wcześniej w dotPR i Allegro, jako graphic designer. Miłośniczka form i projektów użytecznych, przez co od kilku lat mocno ukierunkowana na działania digitalowe i web design, a po pracy – front end development. Na projekt patrzy z szerszej perspektywy: podpowiada hasła copywriterom i wnioski strategom.Współpracowała z takimi markami jak: Allegro, Inea, Cartoon Network, Volkswagen, Müller, PKO BP i BZ WBK.

    Ciekawi mnie

    rozwińPrywatnie pasjonatka tatrzańskich szlaków, dwóch kółek, wiedźmińskich przygód, planszowych gier i superbohaterów.

    Witold Janiszewski

    Wykładowca

    Spotkajmy się na:
    Mediaworking

    Witold Janiszewski

    Wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińSenior UX Specialist w Symetrii

    rozwińZwiązany z UX i e-commerce od 11 lat. W swojej pracy zajmuje się zarówno projektowaniem serwisów internetowych jak i badaniami UX. Wykształcenie: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, specjalność: Psychologia oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, specjalność: Zarządzanie projektami. Wybrani klienci: Credit Agricole, BLIK, ING Bank Śląski, PWN, Santander Bank Polska.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińZawodowo: eye tracking i narzędzia pozwalające na niedeklaratywne badanie emocji.

    rozwińPrywatnie: fotografia, druk 3D.

    Karolina Kulig

    Wykładowca

    Spotkajmy się na: 
    Mediaworking

    Karolina Kulig

    Wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińPR-owiec, eventowiec, managerka kultury z niemal dziesięcioletnim doświadczeniem. Zajmuje się budowaniem startegii, produkcją, promocją i komunikacją wydarzeń biznesowych, edukacyjnych i kulturalnych. Absolwentka stosunków międzynarodowych, kulturoznawstwa i filmoznawstwa na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z Przygotowania pedagogicznego w Collegium Da Vinci.

    rozwińRzeczniczka prasowa i P.O. Managera Marketingu w Collegium Da Vinci.

    rozwińCzłonkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińProjekty łączące świat biznesu i kultury, działania edukacyjne, a po godzinach – kino dokumentalne, relacje między hollywoodzkim kinem a polityką, amerykańskie społeczne i polityczne reportaże.

    Magdalena Gajek

    Wykładowca

    Magdalena Gajek

    Wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińSpecjalizuje się w działaniach dotyczących komunikacji oraz budowania wizerunku marki. Kluczowe dla niej obszary to public relations oraz zintegrowana komunikacja marketingowa.

    rozwińW mediach i przy promocji pracuje od 10 lat. Jest założycielką i właścicielką agencji Blend PR.

    rozwińZ wykształcenia polonistka, doktorantka UAM w Poznaniu. Stypendystka zagranicznych uniwersytetów. Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińNaukowo interesuje się komunikacją, współczesnym reportażem i geopoetyką (znaczeniem miejsca i przestrzeni w kulturze).

    rozwińPrywatnie lubi podróże i aktywny wypoczynek.

    Piotr Michalak

    Wykładowca

    Spotkajmy się na:

    Mediaworking

    Piotr Michalak

    Wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińAbsolwent studiów magisterskich na Politechnice Poznańskiej na kierunku Informatyka. Ukończył studia inżynierskie na WSNHiD (obecnie CDV), gdzie studiował również Informatykę. Od 2014 roku zawodowo związany z branżą marketingu internetowego, a dokładniej pozycjonowaniem. Jako Specjalista SEO zajmuje się zwiększaniem widoczności serwisów internetowych poprzez działania on-site i off-site. Prowadzi projekty SEO dla kilku dużych marek e-commerce w Polsce osiągających milionowy ruch w wynikach organicznych każdego miesiąca. W trakcie zdobywania praktycznych umiejętności poszerzał swoją wiedzę na studiach podyplomowych z e-marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym.

    rozwińPełni funkcję Doradcy Zarządu w Grupie TENSE, dzięki czemu wpływa na rozwój firmy, a także świadczonych przez nią usług.

    rozwińZajmuje się wdrażaniem i szkoleniem pracowników wewnątrz organizacji. Prowadzi również szkolenia dla zewnętrznych działów marketingu, młodych przedsiębiorców i studentów.

    rozwińMożna go spotkać na eventach poświęconych zarówno SEM, jak i biznesom internetowym. Jako prelegent występował między innymi na: semKRK, Festiwalu SEO, Targach E-handlu.

    rozwińWspółautor książki poświęconej tematyce SEO (SEO Playbook Sławomira Czajkowskiego), w której opowiada o technicznej stronie optymalizacji. Jego artykuł ukazał się również w Pulsie Biznesu.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińGłównie motoryzacja, o której sporo czyta w sieci.  W wolnych chwilach ogląda na żywo samochody różnych epok. Docelowo chciałby posiadać youngtimera.

    rozwińOd niedawna regularnie gra w squasha. Chętnie zmierzy się na uczelnianym korcie ze studentami, zdobywając przy tym kolejne doświadczenia w grze.

    Ewa Bujak

    wykładowca

    Ewa Bujak

    wykładowca

    O mnie

    rozwińAbsolwentka Politologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Były dziennikarz, rzecznik prasowy i Manager Public Relations.

    rozwińOd ponad 10 lat pomagam budować reputację firm i marek osobistych, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych. Zarządzałam projektami Public Relations dla takich firm, jak: Kompania Piwowarska, Skoda Auto Polska, Volkswagen Group Polska, GlaxoSmithKline, Bank Pocztowy, Hicron, Grupa Nickel, Fibar Group. Obecnie wykładam i prowadzę szkolenia z komunikacji społecznej, wystąpień publicznych, public relations, komunikacji wewnętrznej, Employer Brandingu, CSR i komunikacji kryzysowej.

    Ciekawi mnie

    rozwińWszystko co związane jest z komunikacją między ludźmi oraz z komunikacją na linii…człowiek – sztuczna inteligencja (AI).

    rozwińW wolnej chwili uciekam w góry. Lubię kabaret (ale tylko dobry!)

    dr Mateusz Karatysz

    wykładowca

    O mnie

    rozwińDziennikarz, fotograf freelancer, płynnie poruszający się pomiędzy nowymi i tradycyjnymi mediami, popularyzator low-costowego podejścia do fotografii. Absolwent Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa (obecnie CDV) oraz Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.

    rozwińRedaktor naczelny ogólnopolskiego czasopisma branżowego. Jego fotografie znajdziecie na Insta, FB, Pintereście oraz na www.mateuszkaratysz.pl

    rozwińNa jego zajęciach posłuchacie dźwięku fotograficznej migawki, wyciśniecie pędzle w Photoshopie, poznacie tajniki dziennikarskiego języka, dzięki którym szpigiel, lead i szpalta staną się oczywistością.

    Ciekawi mnie…

    rozwińNaukowo zaciekawiony wszelkimi formami perswazyjności w komunikacji wizualnej. Oddany swojej pasji technik fotografii. Miłośnik zdjęć cyfrowych i analogowych oraz autor bloga fotograficznego i kanału YT, na których dzieli się swoimi fotograficznymi doświadczeniami. Zawodowo, od wielu lat redaktor naczelny ogólnopolskiego miesięcznika branżowego. Miłośnik psów rasy buldog francuski.

    dr Sylwia Polcyn

    wykładowca

    dr Sylwia Polcyn

    wykładowca

    O mnie

    rozwińAbsolwentka Wydziału Ekonomiczno-Społecznego Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu na kierunku Polityka Społeczna, Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Pedagogika specjalność pedagogika opiekuńczo-wychowawcza oraz na kierunku Pedagogika specjalność doradztwo zawodowe i personalne. W roku 2016 r. ukończyłam studia podyplomowe na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ze Zintegrowanej Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej, a w 2021 roku studia podyplomowe z Zarządzania Oświatą. Od 2013 roku byłam doktorantką w Zakładzie Dydaktyki Ogólnej na Wydziale Studiów Edukacyjnych, natomiast od 2017 roku nauczycielem-wychowawcą w Bursie Szkolnej nr 1 w Poznaniu oraz asystentem na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Doktoryzowałam się na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w 2018 roku pracą „Multimedialne gry edukacyjne w nauczaniu wczesnoszkolnym” pod kierunkiem prof. dr hab. Andrzeja Ćwiklińskiego i dra Mariusza Przybyły. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego o. Poznań oraz członkiem zespołu roboczego pt.: Młodzież i jej problemy w środowisku edukacyjnym pod kierunkiem prof. dr hab. Andrzeja Ćwiklińskiego Zespołu Pedagogiki Młodzieży przy KNP PAN. Jestem także autorką i współautorką licznych artykułów naukowych i popularnonaukowych związanych z zastosowaniem nowych mediów w procesie kształcenia na różnych szczeblach edukacji, zagrożeń związanych z nowoczesnymi technologiami i mediami.

    Ciekawi mnie

    rozwińKonstruktywne i destruktywne konteksty zastosowania nowoczesnych technologii i nowych mediów w procesie kształcenia na różnych szczeblach edukacji, zastosowanie gier komputerowych w toku lekcji, zagrożenia cyfrowego świata.

    dr Dagmara Moskwa

    wykładowca

    Spotkajmy się na:

    Edukacja Prorozwojowa

    Mediaworking

    dr Dagmara Moskwa

    wykładowca

    O mnie

    rozwińJestem asystentem w Instytucie Studiów Politycznych Polskiej Akademii Nauk, badaczem, historykiem, copywriterem i specjalistą ds. mediów społecznościowych. Doktoryzuję się w Instytucie Wschodnim Wydziału Historycznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Badania do pracy doktorskiej poświęcam polityce historycznej współczesnej Rosji z naciskiem na sposób interpretowania drugiej wojny światowej w rosyjskich podręcznikach do historii dla szkół szczebla średniego. Moje zainteresowania naukowe oscylują wokół memory studies, historii i nauk politycznych ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji polityczno-społecznej Federacji Rosyjskiej. Współpracuję z Instytutem Rosyjska Szkoła Antropologiczna Rosyjskiego Państwowego Uniwersytetu Humanistycznego w Moskwie. Posiadam dyplom magistra wschodoznawstwa (Wydział Historyczny UAM) oraz stosunków międzynarodowych o specjalności dyplomacja i stosunki konsularne (Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM).

    rozwińWspółtworzę dwa czasopisma naukowe. Jestem redaktorem naczelnym rocznika „Kavkaz-Przeszłość-Teraźniejszość-Przyszłość” (Instytut Historii Uniwersytetu Rzeszowskiego) oraz członkiem redakcji rocznika „Forum Wschodnie. Rocznik interdyscyplinarny” (Stowarzyszenie Współpracy Polska-Wschód).

    rozwińNapisałam ponad dwadzieścia artykułów naukowych i kilka popularnonaukowych. Wzięłam udział w ponad dwudziestu konferencjach naukowych, organizowałam debaty i spotkania autorskie. Pracowałam również jako wykonawca grantu Narodowego Centrum Nauki (2012/06/M/HS3/00284) pt.: Stosunki między władzą sowiecką a polskim państwem podziemnym 1943-1945 (Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia).

    rozwińPosiadam także doświadczenie dziennikarskie (współpracowałam z Portalem Spraw Zagranicznych) i w marketingu internetowym. Obecnie pracuję w agencji marketingowej Lorens Design na stanowisku Copywriter/Social Media Manager, gdzie odpowiedzialna jestem za tworzenie nowatorskich tekstów, prowadzenie bloga oraz mediów społecznościowych. Współpracowałam również z agencją marketingową Nuntius Sp. Z o.o., dla której realizowałam projekty m.in. dla takich marek jak Allegro.pl. Bakoma, Almette, Netto, czy Empik School (content marketing). Działam także jako copywriter-freelancer (content marketing, SEO, język korzyści) pisząc teksty dla Multikina czy teatru Wielkiego im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu.

    Ciekawi mnie…

    rozwińCiekawią mnie ludzie, ich mentalność, nawyki i spojrzenie na świat. Zastanawiam się też nad tym, dokąd doprowadzi nas rozwój technologii oraz zanik umiejętności szczerej rozmowy? Jestem zakochana we „wschodzie”, tym postsowieckim – ludziach, kulturze i krajobrazach.

    rozwińRelaksuję się trenując Muay Thai, biegając, tańcząc i gotując. Nie wyobrażam sobie życia bez dobrej muzyki, wciągającej książki oraz dalekich i bliskich podróży. Czasem też coś narysuję.

    dr Klaudia Bączyk-Lesiuk

    Pełnomocnik Dziekana ds. studentów z zagranicy, wykładowca

    Spotkajmy się na:

    Mediaworking

    dr Klaudia Bączyk-Lesiuk

    Pełnomocnik Dziekana ds. studentów z zagranicy, wykładowca

    O mnie

    rozwińDoktor nauk humanistycznych, literaturoznawca, dziennikarka, nauczycielka języka polskiego jako obcego.

    rozwińAbsolwentka filologii polskiej (specjalności: dziennikarska i nauczycielska) UAM w Poznaniu, w 2014 roku z wyróżnieniem obroniła pracę doktorską na Uniwersytecie Wrocławskim.

    rozwińAutorka książki Kreacje Judasza w prozie polskiej XX i początku XXI wieku oraz artykułów naukowych z zakresu komparatystyki i glottodydaktyki.

    rozwińProwadziła zajęcia na Uniwersytecie Wrocławskim i Przykarpackim Uniwersytecie Narodowym im. W. Stefanyka, a także lektoraty języka polskiego w placówkach oświatowych w Iwano-Frankiwsku i Odessie. Od kilkunastu lat związana z edukacją na różnych jej szczeblach.

    Ciekawi mnie…

    rozwińJej zainteresowania naukowe dotyczą przede wszystkim: komunikacji międzynarodowej i międzykulturowej, glottodydaktyki polonistycznej, bilingwizmu w środowisku polsko-ukraińskim, a także współczesnej literatury apokryficznej. Prywatnie miłośniczka: podróży (najlepiej z plecakiem), filmów Marvela i gier planszowych.

    prof. CDV dr hab. Urszula Kluczyńska

    wykładowca

    prof. CDV dr hab. Urszula Kluczyńska

    wykładowca

    O mnie

    rozwińJestem socjolożką i pedagożką. W roku 2002 ukończyłam studia magisterskie z pedagogiki,a w roku 2004 z socjologii. W 2007 roku obroniłam pracę doktorską na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Habilitację uzyskałam w roku 2018 na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.

    rozwińMoje zainteresowania badawcze koncentrują się wokół problematyki krytycznych studiów nad męskościami i mężczyznami ze szczególnym uwzględnieniem społecznych kontekstów zdrowia mężczyzn, starości, sportu, medykalizacji męskości i seksualności mężczyzn, oraz męskości i opieki. Podejmuję również problematykę zawodów opiekuńczych, pracy emocjonalnej, a także zjawiska maskulinizacji i feminizacji profesji. Mój obszar badawczy obejmuje także kulturowo-społeczne analizy zjawisk związanych z przejawami dyskryminacji. Interesuje mnie również zastosowanie jakościowych metod badawczych w badaniach naukowych.

    rozwińJestem autorką monografii naukowych: Mężczyźni w pielęgniarstwie. W stronę męskości opiekuńczej, (Wyd. UMP Poznań 2017), Metamorfozy tożsamości mężczyzn w kulturze współczesnej (Wyd. Adam Marszałek 2009), współautorką książki Poza schematem. Społeczny konstrukt płci i seksualności wraz z Wiktorem Dynarskim i Anną M. Kłonkowską (Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego 2016). Współredagowałam trzy numery specjalne czasopism naukowych poświęconych tematyce męskości. Opublikowałam ponad czterdzieści artykułów z zakresu krytycznych studiów nad mężczyznami i męskościami w krajowych i zagranicznych czasopismach naukowych. Jestem członkinią Polskiego Towarzystwa Socjologicznego i Polskiego Towarzystwa Genderowego.

    Ciekawi mnie…

    rozwińInteresują mnie ludzie, relacje, zmiana. Praktykuję Tai Chi oraz Qigong styl Lecący Żuraw. Od piętnastu lat jeżdżę niemal cały rok rowerem (tym samym). Interesuję się zdrowym żywieniem, które wcielam w praktykę. Wybór „góry czy morze” nie jest moim dylematem – zawsze będą to góry. Relaksuję się przy pracach manualnych z użyciem drewna, wikliny, wełny, włóczki czy filcu. Lubię tworzyć coś z niczego. Nie biegam, bo nie lubię.

    dr Agata Karaśkiewicz

    Wykładowca

    dr Agata Karaśkiewicz

    Wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińJęzykoznawczyni z zacięciem medialnym. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku Filologia, specjalność: etnolingwistyka.  Zainteresowania naukowe skupiają się wokół tzw. nowych mediów, w szczególności telewizji. Interesuje ją analiza dyskursu medialnego, problematyka rozumienia przekazów audiowizualnych oraz komunikacja za pośrednictwem mediów audiowizualnych. Dysertacja doktorska poświęcona zagadnieniu spójności telewizyjnych relacji na żywo.

    rozwińŁączy wiedzę naukową z praktyką. Przez wiele lat współpracowała z lokalną telewizją, jako autorka, prowadząca i producentka programów. W 2013 roku założyła własną firmę producencką  – medioteka.biz, nastawioną na realizację nieszablonowych projektów wizualnych. Jej klientami są m.in Allegro All For Planet, Aquanet S.A. oraz Urząd Miasta Poznania.

    James Behr

    Wykładowca

    James Behr

    Wykładowca

    rozwińProwadzi agencję Ad_Father zajmującą się budowaniem wizerunku marki na rozmaitych płaszczyznach marketingowych. Wcześniej zawodowo związany z agencjami: GPD Agency, JUST oraz Sixtyone Yards. Jako członek zespołów tworzących kampanie reklamowe na płaszczyznach ATL i BTL pracował przy tworzeniu projektów dla takich marek jak m.in. Credit Agricole, Lidl, Żywiec, Żabka, Coconaut®, Aviva, PGE, Tubądzin, PSB Mrówka, Purella, Stihl.

    Agnieszka Walczak

    Kierownik Katedry Edukacji i Nowych Mediów

    Spotkajmy się na: 

    Mediaworking
    Marketing internetowy

    Agnieszka Walczak

    Kierownik Katedry Edukacji i Nowych Mediów

    O mnie

    rozwińJęzykoznawca, wykładowca, nauczyciel, specjalista ds. zarządzania projektami i budowania zespołu.

    rozwińMagister Filologii Angielskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz absolwentka studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami, zarządzania w oświacie oraz nowych technologii w edukacji i kształceniu. Certyfikowany moderator Design Thinking. Członek IATEFL Poland. Wiedzę i umiejętności pogłębiała poprzez udział w szkoleniach i kursach obejmujących m.in. zwinne metodyki zarządzania projektami, coaching, tutoring i content marketing.

    rozwińDoświadczeniem dzieliła się projektując i prowadząc szkolenia oraz pisząc artykuły popularnonaukowe m.in. z zakresu wykorzystania nowych technologii oraz zwinnych metodyk zarządzania projektami w edukacji. Kierowała zespołami projektowymi w instytucjach państwowych i obsługowo-sprzedażowymi w sektorze prywatnym.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwiń…jak wyglądałby świat, gdyby obecnie obowiązujące zasady szkolnictwa przewrócić do góry nogami. Pasjonuje mnie nowoczesna edukacja oraz budowanie relacji w zespołach.

    rozwińPrywatnie poświęcam się odkrywaniu świata poprzez podróże i literaturę, kontaktowi z drugim człowiekiem bez pośrednictwa Internetu oraz ogrodnictwu i architekturze wnętrz w wersjach mini.

    Paulina Głowacka

    Zastępca Kierownika Katedry Edukacji i Nowych Mediów, Lider podprocesu Tutoring

    Paulina Głowacka

    Zastępca Kierownika Katedry Edukacji i Nowych Mediów, Lider podprocesu Tutoring

    rozwińO mnie

    rozwińPedagożka z zamiłowania, absolwentka studiów magisterskich na specjalności edukacja elementarna i terapia pedagogiczna oraz studiów licencjackich edukacja elementarna i język angielski na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińMoje zainteresowania naukowe oscylują wokół edukacyjnego wykorzystania nowych technologii oraz współczesnego dzieciństwa w świecie mediów.

    rozwińPrywatnie entuzjastka filozofii minimalizmu oraz miłośniczka psów.

    dr Beata Zamorska

    Pełnomocnik Rektora ds. osób z niepełnosprawnością, adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów

    dr Beata Zamorska

    Pełnomocnik Rektora ds. osób z niepełnosprawnością, adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów

    O mnie

    rozwińPedagożka, zaangażowana w projekty związane ze zmianą w edukacji. Prowadzi badania interwencyjne (interwencje formatywne), inspirowane historyczno-kulturową teorią działalności oraz filozofią dialogu.

    rozwińW latach 2000-2014 adiunkt w Dolnośląskiej Szkole Wyższej, we Wrocławiu. Od 2008 r. współpracuje w International Society of Cultural-historical Activity Research (ISCAR), w którym pełni funkcję koordynatorki krajowej. Zainicjowała utworzenie jednej z pierwszych klas integracyjnych w Poznaniu (w SP nr 6), w której pracowała cztery lata jako nauczycielka. Od 2016 r. pracuje w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów CDV. Angażuje studentów w badanie praktyki edukacyjnej w ramach “Latającej Akademii CDV” – wspólnie ze studentami odbywa wizyty studyjne w miejscach innowacji edukacyjnych.

    rozwińProwadzi Laboratorium Rozwoju Profesjonalnego przy CDV.

    Ciekawi mnie

    rozwińJak wspierać w rozwoju osoby, zespoły i społeczności?

    Anna Zalewska

    wykładowca

    Spotkajmy się na:

    Mediaworking

    Anna Zalewska

    wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińMenadżer marketingu w agencji Widoczni, trener marketingu internetowego w ramach projektu Akademia Widoczni i wykładowca praktyk. Specjalizuje się w budowie wizerunku online i content marketingu. Współautorka bloga o pozycjonowaniu, autorka artykułów do prasy branżowej i prelegentka na konferencjach biznesowych i marketingowych.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińRosnące znaczenie treści tworzonej amatorsko, ale na wysokim poziomie – rola YouTube’a, Instagrama i blogów w budowaniu naszej opinii i wiedzy o świecie.

    Anna Tratnerska-Baranowska

    wykładowca

    Anna Tratnerska-Baranowska

    wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińOd 2004 roku prowadzę szczęśliwy związek z marketingiem i grafiką, obsługując klientów na rynku międzynarodowym. W branży, w której jedyną stałą rzeczą jest zmiana, wciąż odkrywam nowe wyzwania. Miłość do analityki i projektowania zaowocowała działaniami dla takich brandów jak PKO, Tesco, POLOmarket, mBank, VOX, Nokia, neoBANK, the Kusnacht Practice, grupa MTP i wiele innych. Obecnie dzielę się wiedzą na konferencjach, szkoleniach, programach mentorskich oraz uczelniach, głównie z zakresu SEO, PPC, UX i digital marketingu.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińBędąc członkinią stowarzyszenia MENSA, jestem fanką myślenia analitycznego. Najlepiej to się udaje w… grach planszowych. Komputerowymi także nie gardzę, szczególnie, że przez lata pracowałam jako concept artist w game devie oraz organizowałam Poznań Game Arena.

    rozwińDziałam społecznie w wielu organizacjach, m.in. jako Radna Osiedla Naramowice. Hobbystycznie zajmuję się teatrem ognia, rekonstrukcją historyczną, ilustratorstwem, behawioryzmem zwierząt, psychofizjologią widzenia i pochłanianiem wszystkich tworów fantastyki.

    mgr Anna-Maria Sobczak

    wykładowca

    mgr Anna-Maria Sobczak

    wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińPrawnik ds. własności intelektualnej w Kancelarii Prawnej RPMS Staniszewski & Wspólnicy oraz aplikant radcowski w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Poznaniu. Absolwentka prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Szkoły Prawa Własności Intelektualnej im. H. Grocjusza w Warszawie oraz pierwszej edycji Szkoły Prawa Nowych Technologii IT&TMT w Warszawie.

    rozwińOd początku swojej kariery zawodowej związana z prawem własności intelektualnej. Obecnie, w kancelarii prawnej RPMS, kieruje działem IP&IT&TMT, jak również zajmuje się obsługą klientów z zakresu prawa autorskiego, znaków towarowych, ochrony dóbr osobistych, ochrony danych osobowych oraz zwalczania nieuczciwej konkurencji.

    rozwińDotychczasowa edukacja i dotychczasowe doświadczenie zawodowe, to dla niej nie tylko kariera, ale również obszar jej zainteresowań i pasja. Jest przede wszystkim praktykiem i swoje bogate doświadczenie wykorzystuje jako wykładowca Collegium Da Vinci w Poznaniu w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów, prowadząc zajęcia z przedmiotów takich jak: Prawo Mediów, Prawo w Produkcji Treści Audiowizualnych oraz Prawo Handlowe, a Nowe Media.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińW czasie wolnym autor profilu w serwisie Instagram (instagram.com/prawnik_mody), który w ciekawy i nieszablonowy sposób przedstawia ciekawe kazusy prawne związane ze światem mody. Miłośniczka kultury winiarskiej, dobrej literatury, muzyki jazzowej oraz szeroko pojętej sztuki.

    Weronika Dopierała

    wykładowca

    Weronika Dopierała

    wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińAbsolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej, obecnie doktorantka w naukach o komunikacji społecznej i mediach na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, od marca 2018 do sierpnia 2020 roku specjalistka ds. promocji oraz obsługi mediów społecznościowych w Gabinecie Prezydenta Urzędu Miasta Poznania (Oddział Promocji oraz Biuro Prasowe), członkini redakcji czasopisma naukowego Com.press oraz Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej (Forum Młodych Medioznawców i Komunikologów).

    rozwińZawodowo i naukowo zajmuję się mediami, a w szczególności procesami zachodzącymi w sieci, fascynują mnie nowe możliwości komunikacyjne.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińCiekawią mnie ludzie i sposób, w jaki się komunikują, w szczególności używając nowych technologii. Poza nauką pasjonuję się roślinami, ciągle powiększająca się kolekcja doniczek jest sposobem na oderwanie się od biegu dnia codziennego.

    rozwińO mnie

    • adwokat, członek Okręgowej Rady Adwokackiej w Poznaniu
    • właścicielka Studia Adwokackiego (www.studioadwokackie.com), będącego autorską, butikową kancelarią, tworzącą ochronę prawną dla twórców biznesu, sztuki i IT
    • wykładowca i prelegentka na konferencjach / meetupach z zakresu prawa własności intelektualnej i prawa nowych technologii

    rozwińOd początku swojej prawnej praktyki (2007 r.) zajmuję się obsługą prawną firm i podmiotów z branży kulturalno-rozrywkowej.

    rozwińMoje doświadczenie to kilka tysięcy porad prawnych, umów, opinii i pism, kilkaset rozpraw sądowych i negocjacji, kilkadziesiąt założonych i obsługiwanych spółek…

    rozwińZ jednej zatem strony – dotychczasowa praktyka pozwala mi czuć się pewnie w tym co robię, z drugiej natomiast – nadal jestem na tyle młoda (?), że na każdą sprawę patrzę świeżym okiem i rozumiem zmiany zachodzące na rynku (choćby w podejściu do usług prawniczych). Śmiało mogę powiedzieć, że lubię to co robię, choć nawet mnie ten wniosek trochę dziwi, bo przecież bycie prawnikiem wydaje się jednym z nudniejszych zawodów na świecie. Ale bycie prawnikiem przedsiębiorców i artystów to zupełnie inna sprawa, wręcz skrojona pode mnie i pod to czym lubię się zajmować i z kim współpracować (w skrócie: z ludźmi, którym się chce).

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińCiekawi mnie ludzka kreatywność w każdej formie. Doceniam tych, którzy zakładają i prowadzą firmy czy startupy lub wprowadzają na rynek nowe rozwiązania IT. Uwielbiam młodą sztukę (obrazy, grafiki, murale), festiwale i koncerty. Wreszcie, ciekawi mnie i inspiruje życie ludzi szczerze wierzących (nie w formułki, nie w obrzędy, w Boga) i ich odwaga do robienia rzeczy prawdziwych (niekoniecznie popularnych).

    Sandra Wojciechowska

    wykładowca

    Spotkajmy się na:

    Mediaworking

    marketing internetowy

     

    Sandra Wojciechowska

    wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińSenior Project Manager z ośmioletnim doświadczeniem pracy w marketingu, które zdobywałam w kilku poznańskich agencjach reklamowych. Pracowałam przy realizacji projektów dla takich marek jak m.in. Allegro, Amica, Loreal, Otomoto, Aviva, Expander, Coconaut.

    rozwińJestem absolwentką Filologii polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyłam specjalności Komunikacja kulturowa oraz Kultura mediów cyfrowych.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińPrywatnie jestem pasjonatką dwóch kółek, jogi, literatury polskiej oraz seriali.

    dr Bartek Lis

    Socjolog i badacz społeczny

    dr Bartek Lis

    Socjolog i badacz społeczny

    O mnie

    rozwińWażne jest dla mnie upraktycznianie wiedzy dlatego zawsze w swojej praktyce animacyjnej i edukacyjnej włączam wiedzę pochodzącą z realizowanych badań. Na co dzień jestem animatorem kultury i edukatorem związanym z Centrum Praktyk Edukacyjnych w Centrum Kultury Zamek w Poznaniu. Piszę teksty i artykuły zarówno naukowe, jak i popularyzatorskie z obszaru socjologii gender, animacji społeczno-kulturowej, edukacji obywatelskiej, studiów nad publicznością.

    rozwińOd 2012 roku współpracuję z Towarzystwem Inicjatyw Twórczych „ę” a od 2015 Fundacją Impact jako badacz, ewaluator i szkoleniowiec. W latach 2012- 2017 byłem kuratorem projektów społecznych w Muzeum Współczesnym Wrocław. W CK Zamek zainicjowałem projekty/cykle edukacyjne włączające zróżnicowanych odbiorców: „Zamek Otwarty. Kultura dla i z seniorami zależnymi”, „Sztuka w ciemno”, „Nie widać” oraz „(nie)nowe publiczności”.

    rozwińNaukowo i praktycznie zajmuję się m.in. edukacją obywatelską, rozwojem publiczności (audience development), tematyką „niewidocznych niepełnosprawności”, „senioralnej zależności”, wykorzystywaniem sztuki w edukacji i praktyce społecznej, udostępnianiem oferty instytucji kultury dla osób z niepełnosprawnościami. Od czasu moich studiów doktoranckich zajmuję się nieprzerwanie problematyką studiów nad męskościami, społeczną konstrukcją seksualności, socjologią ciała.

    rozwińJako badacz, ekspert i edukator współpracowałem m.in. z  Creative Europe Desk Polska, Strefą Kultury Wrocław, Muzeum Zamkowym w Malborku, Muzeum Śląskim w Katowicach, Urzędem Miasta Poznania,  Teatrem Powszechnym im. Zygmunta Hübnera, Teatrem im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie, Narodowym Centrum Kultury, Fundacją Rozwoju Systemu Edukacji, oraz Fundacją Nordoff Robbins Polska.

    rozwińJestem certyfikowanym moderatorem procesów  projektowych w metodologii „design thinking”.

    rozwińAutor książki „Gejowskie (nie)męskości. Normy płciowe a strategie tożsamościowe mężczyzn homoseksualnych”. Stypendysta Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (2020).

    Ciekawi mnie

    rozwińUwielbiam mapy i atlasy. Przydają się podczas podróży, także tych wciąż nieodbytych a wymarzonych, jak na przykład w wysokie góry. Ciekawi mnie historia (chyba każdy okres, no może najmniej starożytność). Lubię rozmawiać z ludźmi. Inspirują mnie do wymyślania kolejnych rzeczy albo szukania rozwiązań, które mogłyby być dla części z nich użyteczne. Ptaki, gwiazdy, tatuaże i pisanie – trochę banalnie, ale to też prawda.

    Marta Siedlecka

    wykładowca

    Spotkajmy się na:

    Mediaworking

    Marta Siedlecka

    wykładowca

    O mnie

    rozwińUkończyłam studia psychologiczne na SWPS, a od 2014 roku jestem związana z branżą IT. Obecnie pełnię rolę Head od Product Design po przejściu przez wszystkie szczeble kariery projektanta doświadczeń użytkownika. W zakres moich zainteresowań zawodowych wchodzi analiza biznesowa i webowa, strategia rozwoju produktów cyfrowych oraz implementacja wytycznych dostępności cyfrowej.

    Ciekawi mnie

    rozwińObecnie rozwijam drugą gałąź zainteresowań zawodowych: jestem studentką studiów podyplomowych z zakresu psychoterapii i popołudniami pracuję jako psychoterapeuta dziecięcy.

    dr Magdalena Wencka

    wykładowca

    Spotkajmy się na:

    dr Magdalena Wencka

    wykładowca

    O mnie

    rozwińDoktor fizyki, absolwentka Wydziału Fizyki UAM w Poznaniu, zatrudniona w Instytucie Fizyki Molekularnej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu oraz Jozef Stefan Institut w Lublanie (Słowenia). Członkini Science Board, Governing Board oraz liderka Gender Equality and Diversity Action w European Integrated Centre for the Development of New Metallic Alloys and Compounds. Absolwentka „Zarządzania innowacją” Poznańskiej School of Form oraz moderatorka Design Thinking (Design Thinking Institute, Poznań). Konsultantka w Agencji konsultingowej Metaphor w obszarze trendów branżowych. Panelistka Innovation & Design Management Conference, As Biznesu, 2019.

    rozwińEkspertka STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics), badaczka własności nowoczesnych materiałów projektowanych z myślą o technologiach przyszłości, takich jak materiały do chłodziarek przyszłości czy ultracichych transformatorów. Współautorka licznych artykułów naukowych, w tym publikacji w Scientific Reports oraz Physical Review Letters.

    rozwińLiderka zespołów naukowych oraz innowacji w międzynarodowych projektach badawczych i sieciach naukowych, trenerka kompetencji zespołów naukowych (Team Consolidation, Diversity & Inclusiveness, Neurodiversity) oraz doradczyni rozwoju młodych naukowców, mentorka. Analityczka informacji, trendów i anomalii, specjalistka w dziedzinie naukowych źródeł trendów oraz miłośniczka nowinek naukowych z obszaru SCIENCE.

    Ciekawi mnie

    rozwińPrywatnie właścicielka dwóch kotów, fanka podróży motocyklowych i treningów torowych, wspinaczki jakiniowej oraz wszelkich aktywności łączących szybkość z precyzją.

    Ewa Kawiecka

    wykładowca

    Spotkajmy się na:

    Mediaworking

    Ewa Kawiecka

    wykładowca

    O mnie

    rozwińUkończyłam Kulturoznawstwo na UAM w Poznaniu. Doświadczenie dydaktyczne zdobyłam prowadząc zajęcia w Instytucie Kulturoznawstwa na WNS UAM z przedmiotów takich jak: Komunikacja międzykulturowa oraz Historia Nauk o Kulturze. Od 2011 roku pracuję w poznańskiej agencji komunikacyjnej Q&A Communications. Zajmuje się media relations i prowadzeniem projektów dla dużych, ogólnopolskich marek.

    Ciekawi mnie

    rozwińSzeroko pojęta kultura z naciskiem na literaturę i sztukę.

    O mnie

    rozwińJestem managerem z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu produktami, projektami i zespołami, wykładowcą, trenerem, certyfikowanym tutor, moderatorem design thinking, konsultantem i doradcą. Obecnie  jestem odpowiedzialny w PRAVNA Group sp. z o.o. za rozwój produktów związanych z realizacją usług prawniczych on-line jako Product Manager. Jestem też współtwórcą i Prezesem Zarządu Fundacji Rozwoju Edukacji i Technologii.

    rozwińW latach 2017-2021 pełniłem funkcję Kierownika Katedry Edukacji i Nowych Mediów Collegium Da Vinci i byłem odpowiedzialny za tworzenie i realizację praktycznych kierunków studiów we współpracy z biznesem (Mediaworking, Data Science, Kreatywna Produkcja Wideo).  Wcześniej współpracowałem z agencją marketingową Smart55 w projekcie dotyczącym mechanizmów reklamy natywnej oraz z  ITI Neovision jako członek redakcji przygotowującej internetowy magazyn Telewizji N.

    rozwińJestem ekspert w Programie Operacyjnym Inteligentny Rozwój ds. oceny wniosków “szybkiej ścieżki” w Narodowym Centrum Badań i Rozwoju oraz ekspertem Sieci Edukacji Cyfrowej KOMET@. W latach 2018-2020 byłem członek grupy roboczej ds. Kompetencji Cyfrowych w Ministerstwie Cyfryzacji, a w latach 2020-2021 członkiem Rady Sektorowej ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.

    Ciekawi mnie

    • jak rzeczy skomplikowane realizować w prosty sposób;
    • jak  sprawić by produkt czy usługa była intuicyjna, atrakcyjna i prosta dla klienta, mimo swojej złożoności i skomplikowania.

    rozwińW wolnych chwilach oglądam Tarrantino i Almodovara oraz strzelam do celu z broni czarnoprochowej.

    Beata Użarowska

    wykładowca

    Beata Użarowska

    wykładowca

    O mnie

    rozwińAbsolwentka Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna, specjalność nowe media. Aktualnie doktorantka w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych UAM w dyscyplinie nauki o polityce i administracji. Członkini Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej oraz redakcji czasopisma naukowego Com.press. W latach 2013-2021 aktywnie działała w studenckiej redakcji programu telewizyjnego Kurier Akademicki, gdzie m.in. pełniła funkcję zastępczyni redaktorki naczelnej, wydawczyni, reporterki oraz prowadzącej. Od 2016 roku zaangażowana w działalność Poznańskiego Archiwum Historii Mówionej, w ramach którego tworzy notacje historyczne, dokumenty, reportaże oraz inne formy filmowe.

    Ciekawi mnie

    • kynologia
    • rośliny
    • produkcja video
    • grafika

    Kinga Zinkowska

    wykładowca

    Spotkajmy się na:

    Doradztwo i Coaching

    Kinga Zinkowska

    wykładowca

    O mnie

    rozwińAbsolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Akademii Rolniczej w Szczecinie. Ukończyła również Studium Marketingowego Zarządzania Przedsiębiorstwem, Studia Podyplomowe z zakresu Pedagogiki i Akademię Trenera. Certyfikowany trener efektywnej nauki i szybkiego czytania oraz integracji sensorycznej. Słuchaczka wielu kursów i szkoleń z zakresu elementów zarządzania i coachingu.

    rozwińWykładowca akademicki z ponad 12 letnim doświadczeniem. Obszar zainteresowań to motywacja i coaching w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz andragogika.

    rozwińDoświadczenie zdobywała jako właścicielka firmy edukacyjnej i kontraktor firm szkoleniowych. Autorka wielu programów szkoleniowych dla zróżnicowanych grup odbiorców.

    rozwińAkredytowany Praktyk Tutoringu.

    rozwińDziałaczka społeczna w lokalnej społeczności, inicjatorka i organizatorka akcji propagującej czytelnictwo wśród dzieci, młodzieży i dorosłych.

    rozwińPasjonatka gier planszowych i karcianych niekolekcjonerskich, do których zachęca rodzinę i przyjaciół.

    Maciej Włodarczyk

    Wykładowca - praktyk

    Fot. Damian Christidis

    Spotkamy się na:

    Mediaworking

    Maciej Włodarczyk

    Wykładowca - praktyk

    rozwińO mnie

    rozwińAbsolwent Politologii / Dziennikarstwa na WSNHiD (teraz CDV) oraz Produkcji Mediów Cyfrowych na na PWSFTiTv w Łodzi.

    rozwińPracował m.in.: w poznańskim Radiu Afera jako dziennikarz, szef działu kulturalnego, prezenter i lektor. Wraz z Maćkiem Sierpniem założył i prowadził przez 8 lat internetową telewizję poświęconą kulturze niezależnej w Poznaniu, www.qpoznan.tv. Doświadczenia tej nieformalnej grupy stały się zaczynem Fundacji Render, której jest prezesem. Były rzecznik prasowy Festiwalu Malta, realizował też formy audiowizualne m.in. dla Art Station Foundation, Festiwalu Ale Kino, Galerii Arsenał, Teatru Nowego, Opery Poznańskiej, Klubu Dragon, Klubokawiarnie Meskalina. Współpracuje z poznańskim środowiskiem offowym, Teatrem Usta Usta Republika i Teatrem Ósmego Dnia.

    rozwińPasjonat fotografii oraz kinematografii.

    Wojciech Popiela

    Wykładowca - praktyk

    Wojciech Popiela

    Wykładowca - praktyk

    rozwińO mnie

    rozwińZe swoim zespołem dostarczam wartość dla biznesu, zwiększając użyteczność i konwersję produktów cyfrowych. Doradzam markom, zarówno tym małym, jak i dużym.

    rozwińProwadzę agencję Webmetric, w charakterze CEO i głównego eksperta UX.

    rozwińW swoim ponad 13-letnim doświadczeniu poznałem biznes na wielu poziomach. Programowałem, projektowałem produkty cyfrowe, zarządzałem projektami, jak i całymi start-upami technologicznymi. Współpracowałem między innymi z Bauer Media, Komputronik, Neonail, sprawny.marketing i Eurocash.

    rozwińPonadto prowadzę kanał edukacyjny oraz webinary i prelekcje o tematyce UX. Stawiam na ludzkie podejście, uśmiech i autentyczność w biznesie, nawet przy największych wyzwaniach.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińZawodowo: Złożoność ludzkich procesów poznawczych, planet centric design, dark patterns (a dokładniej ich identyfikacja i zwalczanie w przestrzeni biznesu)

    rozwińPrywatnie: Tłumaczenia na język polski dzieł popkultury, figurki kolekcjonerskie, kuchnia wegetariańska

    Opłaty i zniżki

    Złóż komplet dokumentów do 12 lipca
    i skorzystaj ze zniżki na czesne!

    Specjalna zniżka dla absolwentów CDV i WSNHID!

    • 0 PLN
      wpisowego
    • 770 PLN
      zwolnienie z jednej z 12 rat na studiach stacjonarnych, niestacjonarnych i niestacjonarnych online

    Wpisowe

    • 0 PLN
      do 12 lipca
    • 85 PLN
      od 13 lipca

    Studia stacjonarne, niestacjonarne i niestacjonarne online - czesne za jeden rok studiów

    • 12x
      790 PLN
      770 PLN
      płatne w 12 ratach
    • 2x
      4740 PLN
      4620 PLN
      płatne w 2 ratach
    • 1x
      9480 PLN
      9240 PLN
      płatne w 1 racie

    W Collegium Da Vinci możesz liczyć na zniżki w czesnym i stypendia, które sprawią, że studiowanie będzie łatwiejsze.

    Studia to inwestycja, dlatego warto sprawdzić wszystkie możliwości, jakie daje uczelnia swoim byłym, aktualnym i przyszłym studentom!

    Sprawdź Sprawdź

    Rekrutacja

    Wejdź na stronę rekrutacja.cdv.pl i wypełnij formularz rekrutacyjny. Podaj swoje dane kontaktowe oraz wybierz wymarzone studia.

    Następnie uzupełnij wszystkie dane osobowe i dane o wykształceniu. Potrzebne Ci będą:

    • dokument tożsamości
    • świadectwo maturalne
    • zdjęcie w wersji cyfrowej (wykonane zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych)

    Opłatę wpisową należy wpłacać* na konto:

    Collegium Da Vinci

    ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań

    02 1090 1476 0000 0001 3627 5750

    [w tytule prosimy wpisać: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]

    *Sprawdź obowiązujące promocje we wpisowym!

    Wymagane dokumenty rekrutacyjne:

    • ankieta osobowa
    • podanie do Rektora
    • ślubowanie
    • umowa o odpłatności za studia wraz z załącznikami (świadectwo maturalne, potwierdzenie dokonania opłaty wpisowej*)
    • regulamin opłat

    *Sprawdź obowiązujące promocje we wpisowym!

    Podpisane dokumenty możesz dostarczyć na trzy sposoby:

    • on-line – za pomocą serwisu Umownik
    • osobiście – dokumenty pobrane z formularza rekrutacyjnego dostarcz do biura rekrutacji, pokój R.005
    • pocztą – dokumenty pobrane z formularza rekrutacyjnego prześlij na adres Collegium Da Vinci, ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, z dopiskiem „rekrutacja, pokój R.005, parter, rotunda”

    Na przedstawienie oryginału świadectwa maturalnego masz 7 dni od podpisania przez Ciebie umowy.

    Uwaga! Aby skorzystać z promocji „niższe czesne”, oryginał świadectwa maturalnego musisz nam przedstawić do 12 lipca!

    Tegoroczni maturzyści na przedstawienie oryginału świadectwa maturalnego mają czas do 12 lipca.

    Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego. Wszelkie informacje dotyczące planu zajęć, harmonogramu i opłat będą dla Ciebie dostępne w serwisie studenckim Wirtualna Uczelnia. Zapraszamy do kontaktu z nami!

    Masz pytania?

    • przeczytaj FAQ
    • skontaktuj się z biurem rekrutacji:
      tel.: 697690034 / 667520739
      rekrutacja@cdv.pl

    Dowiedz się więcej o sposobie zawierania umowy online z uczelnią!

    Zapoznaj się z ważnymi dokumentami:

    Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

    Weronika Nowak

    ​Specjalista ds. rekrutacji na studia I stopnia

    rekrutacja@cdv.pl

    +48 697 690 034

    +48  667 520 739

    ⠀⠀⠀

    Adres i godziny otwarcia Biura Rekrutacji

    ul. Kutrzeby 10

    61-719 Poznań

    Pokój R005, piętro 0

    Rotunda

    poniedziałek 8.30-15.30

    wtorek 8.30-15.30

    środa 8.30-15.30

    czwartek 8.30-15.30

    piątek 8.30-15.30

    sobota: nieczynne

    niedziela: nieczynne

    Strona wykorzystuje pliki cookies

    Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.