Martyna Białecka
Studentka mediaworkingu
I stopnia | Stacjonarne | Niestacjonarne

Mediaworking

Specjalizacja:

  • Social media manager
  • Marketing automation

Zostań:

  • social media managerem
  • dziennikarzem internetowym
  • specjalistą ds. e-PR
  • specjalistą ds. marketing automation
  • specjalistą ds. CRM
  • blogerem

Opis

Mediaworking to studia łączące wiele obszarów: marketing online, nowe media, technologie, media relations, PR i e-PR, dziennikarstwo oraz grafikę.
Kierunek został stworzony we współpracy z firmami wyznaczającymi trendy
w branży technologicznej.

Kierunek mediaworking skierowany jest przede wszystkim do osób interesujących się nowymi trendami w marketingu, PR, e-PR, mediami społecznościowymi, blogowaniem, wideomarketingiem oraz tych, którzy chcą budować i wdrażać strategie działania i komunikacji firm.

Dołącz do nas na FB Dołącz do nas na FB

W 2016 r. kierunek został nagrodzony w Ogólnopolskim Konkursie i Programie Akredytacyjnym „Studia z Przyszłością” za najwyższe standardy jakościowe obowiązujące w szkolnictwie wyższym.

Marek Banaszak

Kierownik Katedry Edukacji i Nowych Mediów, Pełnomocnik Dziekana ds. kierunku mediaworking odpowie na pytania merytoryczne związane z kierunkiem


Administratorem danych jest Collegium Da Vinci z siedzibą przy ul. gen. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań. Pełny dokument Polityki Prywatności znajdziesz tutaj

Atuty kierunku

  • 80% zajęć ma wymiar praktyczny

    Wiedzę i doświadczenie zdobywasz podczas warsztatów w małych grupach, ćwiczeń, dodatkowych spotkań z praktykami oraz w ramach projektów indywidualnych i zbiorowych.

  • Praktyki lub staże w innowacyjnych firmach partnerskich

    Podczas studiów wzmocnisz swoją wiedzę i umiejętności podczas praktyk zawodowych we wiodących firmach zajmujących się biznesem internetowym.

  • Możliwość uzyskania dodatkowych certyfikatów

    W ramach modułu do wyboru „Wybrane narzędzia marketingu internetowego” nabędziesz kompetencje, które przygotują Cię merytorycznie do zdobycia cenionych w branży certyfikatów Google.

  • Uczestnictwo i współtworzenie ciekawych imprez branżowych

    Podczas studiów licencjackich Mediaworking będziesz miał okazję brać udział w wielu wydarzeniach związanych z marketingiem (coroczna konferencja Marketing i Technologie, Biznesowe Spotkania w Rotundzie), gdzie poznasz praktyków z branży marketingu internetowego.

  • Interesujące wyjazdy tematyczne

    Podczas studiów możesz brać udział w ciekawych wyjazdach tematycznych (np. do studia telewizyjnego czy rozgłośni radiowej), aby poznać szczegóły pracy także w mediach tradycyjnych.

  • Część zajęć w nowoczesnych pracowniach komputerowych i laboratoriach

    Umiejętności informatyczne nabędziesz pod opieką praktyków w nowoczesnych pracowniach komputerowych, a kompetencje tworzenia profesjonalnego contentu w studio fotograficznym oraz pracowni vlogowej.

  • Nowatorska forma egzaminu dyplomowego

    Tytuł licencjata zdobędziesz dzięki własnemu projektowi związanemu z działaniami w sieci.

  • Dodatkowe przedmioty związane z innymi kierunkami

    Chcemy, aby studenci mogli rozwijać się całościowo i zgodnie ze swoją wizją, dlatego oprócz specjalizacji możesz wybrać dodatkowe przedmioty związane z innymi kierunkami dostępnymi w CDV, m.in. informatyką, zarządzaniem kreatywnym, grafiką, doradztwem i coachingiem, informatycznymi technikami zarządzania, Data Science.

  • Możliwość wyboru ścieżki specjalizacyjnej

    W trakcie drugiego roku studiów, w zależności od zainteresowań i planów zawodowych, będziesz mógł kontynuować naukę w ramach jednej ze ścieżek specjalizacyjnych: social media manager oraz marketing automation.

Tutoring w CDV

Wzorem Uniwersytetów Oxford i Cambridge, zdecydowaliśmy się objąć wszystkich studentów rozpoczynających naukę programem tutoringowym.

Tutoring w CDV, to cykl spotkań z certyfikowanymi tutorami, które pozwolą naszym studentom na bardziej świadomy rozwój w czasie studiów. Przez 5 semestrów studenci na indywidualnych i grupowych spotkaniach będą wzmacniać swoje mocne strony i eliminować ograniczenia.

Wierzymy, że indywidualne podejście do studentów, koncentrujące się na ich mocnych stronach, pozwoli każdemu z nich na realizację osobistych celów edukacyjnych i zawodowych.

Zapisz się teraz i skorzystaj!

Dodatkowe zaświadczenia w Twoim cv

Certyfikaty Google

W ramach modułu „Wybrane narzędzia marketingu internetowego” nabędziesz kompetencje, które przygotują Cię merytorycznie do zdobycia certyfikatów Google.

Podstawy SEO

Od partnera kierunku, firmy zajmującej się pozycjonowaniem – widzialni.pl, uzyskasz certyfikat „Podstawy SEO”.

Projekty studentów

Studenci Collegium Da Vinci pod okiem wykładowców, którzy są także praktykami biznesu realizują projekty dla firm, odpowiadające na ich realne potrzeby. Wiele z projektów jest wdrażanych z sukcesem przez współpracujące z nami przedsiębiorstwa.

Specjalizacje

Opis

Specjalizacja została przygotowana dla osób, które chcą wykorzystywać narzędzia do automatyzacji marketingu oraz budować i wdrażać skuteczne strategie działania firm.

Jeśli chcesz:

  • wykorzystywać w praktyce narzędzia analityki internetowej,
  • pracować z bazami danych klientów,
  • wspierać relacje z klientami w biznesie internetowym,
  • wykorzystywać narzędzia do automatyzacji marketingu,
  • realizować swoje zadania zawodowe z wykorzystaniem systemów CRM.

Jaką pracę możesz podjąć?

  • Marketing automation manager
  • Specjalista ds. marketing automation
  • Specjalista ds. CRM
  • Specjalista ds. relacji z klientem w biznesie internetowym
  • Specjalista ds. wsparcia sprzedaży internetowej
  • Specjalista ds. automatyzacji relacji biznesowych

Pamiętaj, że:

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze, obok umiejętności specjalistycznych, są tzw. umiejętności miękkie, takie jak: zarządzanie projektem, skuteczna komunikacja, praca w zespole czy autoprezentacja, której nabędziesz w Collegium Da Vinci.

Uczelniane biuro karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Możesz otrzymać dofinansowanie studiów w formie stypendium socjalnego czy stypendium Rektora.

Program Erasmus umożliwi Ci podjęcie nauki na partnerskich uczelniach w Europie.

Zarobki specjalisty ds. marketingu wynoszą 3500-8000 brutto, natomiast social media managera 8000 – 12000 brutto!

Źródło: wirtualnemedia.pl, „Spring Professional Raport Płacowy 2017”

 

Opis

Specjalizacja skierowana jest do osób, które chcą budować i wdrażać skuteczne strategie działania i komunikacji firm z wykorzystaniem nowoczesnych mediów, w tym społecznościowych.

Jeśli chcesz:

  • nauczyć się opracowywać strategię komunikacji,
  • projektować i realizować kampanie marketingowe w internecie,
  • nabyć umiejętność efektywnego zarządzania społecznością internetową,
  • poznać podstawy pozycjonowania stron (SEO) i marketingu w wyszukiwarkach (SEM),
  •  nauczyć się korzystania z narzędzi analitycznych i monitorujących działania w social mediach, jak np. Google AdWords, Google Analytics czy Brand24,
  • dowiedzieć się, jak pozyskiwać, analizować i interpretować dane.

Jaką pracę możesz podjąć?

  • Social media manager
  • Content manager
  • Bloger
  • Specjalista ds. marketingu internetowego
  • Specjalista ds. SEM i SEO
  • Copywriter
  • Dziennikarz internetowy
  • Specjalista ds. e-PR
  • Specjalista ds. monitoringu mediów internetowych
  • Trendwatcher, trendsetter

Pamiętaj, że:

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze, obok umiejętności specjalistycznych, są tzw. umiejętności miękkie, takie jak: zarządzanie projektem, skuteczna komunikacja, praca w zespole czy autoprezentacja, której nabędziesz w Collegium Da Vinci.

Uczelniane biuro karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Możesz otrzymać dofinansowanie studiów w formie stypendium socjalnego czy stypendium Rektora.

Program Erasmus umożliwi Ci podjęcie nauki na partnerskich uczelniach w Europie.

Zarobki specjalisty ds. marketingu wynoszą 3500-8000 brutto, natomiast social media managera 8000 – 12000 brutto!

Źródło: wirtualnemedia.pl, „Spring Professional Raport Płacowy 2017”

 

Program

Studia stacjonarne

Model 3+2 pozwalający studiować dziennie i zbierać doświadczenie w pracy.

  • 3 lata

    Czas trwania

  • 6

    Liczba semestrów

  • 2153

    Liczba godzin

  • 204

    Punkty 

Studia niestacjonarne

Zajęcia weekendowe odbywają się co dwa tygodnie.

  • 3 lata

    Czas trwania

  • 6

    Liczba semestrów

  • 1528

    Liczba godzin

  • 204

    Punkty 

Kadra

dr Krzysztof Patkowski

Dziekan Wydziału Nauk Społecznych

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

dr Krzysztof Patkowski

Dziekan Wydziału Nauk Społecznych

rozwińAbsolwent studiów magisterskich w Instytucie Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM, specjalizacje: marketing polityczny i dziennikarstwo i studiów doktoranckich na Wydziale Nauk Politycznych UAM. Autor pracy doktorskiej napisanej pod kierunkiem prof. dr hab. Józefa Orczyka, poświęconej problemom prywatyzacji w krajach Grupy Wyszehradzkiej, ze szczególnym uwzględnieniem politycznych i ideologicznych aspektów tego procesu.

rozwińZainteresowania naukowe dr Patkowskiego koncentrują się wokół problemów transformacji systemowej w krajach Europy Środkowo-Wschodniej po 1989 roku, kształtowania systemu partyjnego w tych państwach i odrodzenia społeczeństwa obywatelskiego. W kręgu jego zainteresowań naukowych pozostają również zagadnienia związane z public relations i marketingiem politycznym.

rozwińPrywatnie miłośnik gór stara się każdą wolną chwilę spędzać przemierzając szlaki górskie w całej Europie, od niedawna również w towarzystwie syna Mikołaja.

mgr Marek Banaszak

Kierownik Katedry Edukacji i Nowych Mediów, Pełnomocnik Dziekana ds. Kierunku Mediaworking

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Edukacja Prorozwojowa

studia podyplomowe: Nauczanie informatyki

szkolenia dla nauczycieli i rad pedagogicznych

mgr Marek Banaszak

Kierownik Katedry Edukacji i Nowych Mediów, Pełnomocnik Dziekana ds. Kierunku Mediaworking

O mnie

rozwińKierownik Katedry Edukacji i Nowych Mediów, Pełnomocnik Dziekana ds. Kierunku Mediaworking, członek grupy roboczej ds. kompetencji cyfrowych w Ministerstwie Cyfryzacji, ekspert Sieci Edukacji Cyfrowej Komet@.

rozwińMoje kwalifikacje, kompetencje oraz doświadczenie opierają się na dwóch filarach: edukacja oraz branża medialna. Posiadam bogate doświadczenie w obszarze edukacji (głównie edukacji cyfrowej), byłem również m. in. członkiem redakcji e-magazynu telewizji N, w praktyce zajmuję się reklamą natywną. Podczas mojej drogi zawodowej wspierałem kilka innowacyjnych projektów marketingowych. Jestem typem naukowego i zawodowego poszukiwacza, który przekształca wizję w czyn.

rozwińMoje ulubione słowa do dedlajn i ASAP.

Ciekawi mnie

rozwińCiekawią mnie technologie i ich możliwości – wszystkie, od nowych smartfonów poprzez komputery, okulary VR, tablety, aż do lodówek i mikrofalówek. Zastanawiam się, jak technologie wpłyną na życie za 20 lat. Czy będziemy się jeszcze uczyć, czy może będą nam wszczepiać implanty wiedzy? Czy będziemy rozmawiać face2face, czy może komunikować się zupełnie inaczej? Biorę pod uwagę wszystkie możliwości, jak w netflixowym “Black Mirror”.

rozwińZarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym ciekawi mnie także, dlaczego ludziom się „nie chce”?! Może dlatego, że nigdy nie byłem w takiej sytuacji i chciałbym wiedzieć.

Łukasz Smolarek

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Employer Branding Manager

 

Łukasz Smolarek

wykładowca

O mnie

rozwińKierownik merytoryczny kierunku Employer Branding Manager. Założyciel, ekspert CSR, employer i personal brandingu w firmie doradczej White Leaf.

rozwińPo pierwsze: lubi ludzi i szanuję ich różnorodność. Po drugie: odważnie stawia na dialog i efektywność działań. Po trzecie: manager, coach i mentor. Po czwarte: właśnie dlatego od 12 lat kreuje strategie CSR, Employer & Personal Brandingu oraz komunikacji marek. Słucha i wspiera zarządy, liderów, start-upy i firmy rodzinne. Współpracuje z ponad 20 markami, m.in. z Volkswagen Poznań, Grupą Raben, ERGO Hestia czy OTOMOTO. Doświadczenie zdobywał w Polsce, Wielkiej Brytanii, Austrii, Litwie, Ukrainie, Rumuni i Mołdawii.

rozwińJestem pomysłodawcą i kierownikiem merytorycznym studiów podyplomowych „CSR Management” oraz „Employer Branding” w CDV w Poznaniu. Piszę doktorat, dzielę się wiedzą ze studentami, organizuję i prowadzę warsztaty, zarządzam zmianą i kreuję projekty w myśl podejścia design thinking.

Ciekawi mnie

rozwińRóżnorodność ludzi, świata, pasji, kultur, kuchni i obyczajów.

Michał Majewski

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Michał Majewski

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińZajmuje się strategiami biznesowymi, komunikacją, marketingiem, doradza startupom. Współtwórca i CEO PublishSoSimply – narzędzia online pomagającego marketingowcom tworzyć interaktywne i responsywne materiały marketingowe takie jak raporty branżowe, przewodniki i ebooki. Współwłaściciel agencji kreatywnej MOXIE. Odpowiada za budowanie relacji z partnerami biznesowymi w Netguru.

rozwińBrał udział w programie Start-Up Chile, a także w akceleratorze 1440 w Nashville w USA. Ukończył Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu na specjalności Publicystyka Ekonomiczna i Public Relations. Studiował również Music and Media Management w Jyvaskyla w Finlandii.

rozwińCiekawi mnie

rozwińŚwiat. Staram się dużo podróżować.

mgr Artur Brzyski

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

mgr Artur Brzyski

wykładowca

O mnie

rozwińPraktyk nastawiony na trenowanie umiejętności podczas warsztatów. Na co dzień dyrektor ds. rozwoju w Insys. Od lat zarządza projektami na styku marketingu, IT, mediów i big data. Wspomaga klientów w budowaniu strategii i modeli biznesowych, a także obecności marek w marketingu wielokanałowym. Zwolennik zarządzania opartego o design management i projektowania opartego o metody service design. Pracuje z takimi markami jak: nc+, Samsung, Lidl, Netia, NInA.

Marcin Szczupak

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Marcin Szczupak

wykładowca

O mnie

Kierownik działu raportów medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Współtworzył pierwszą w Polsce agencję specjalizującą się w analizie mediów – Media Navigator. Specjalista w zakresie badań mediów – ma ponad dwunastoletnie doświadczenie w tej dziedzinie. Konsultant medialny, autor analiz marketingowych i badań public relations. Pracował nad projektami dla kilkuset korporacji międzynarodowych, ministerstw, urzędów, agencji marketingowych i PR.
Absolwent Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu na kierunku public relations oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu na kierunku zarządzanie i marketing.
Interesują go nowe media, rozwój i wykorzystanie technologii w przekazie informacji, zagadnienia public relations i marketingu, sprzedaży i zarządzania. Występował w charakterze eksperta (przy Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej) opracowującego standard kompetencji dla zawodu: analityk informacji i raportów medialnych oraz jako ewaluator i członek komisji dla zawodów: analityk ruchu na stronach internetowych, broker informacji (researcher), manager zawartości serwisów internetowych i specjalista zarządzania informacją.

Maciej ZUCH Mazurek

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Maciej ZUCH Mazurek

wykładowca

O mnie

rozwińZ wykształcenia filozof i plastyk, z zawodu grafik i bloger. Od dekady jestem związany z projektowaniem graficznym, reklamą i mediami społecznościowymi. Bloguje od 2009 roku. Projektowałem m.in. okładki dla Luxtorpedy.

Ciekawi mnie

rozwińLubię kawę i Pink Floyd, nie lubię buraczków. Lubię kreatywne rzeczy, nie lubię powtarzalnej pracy. Lubię paintball, nie lubię grzybobrania. Lubię w nocy zasiąść przy PS4, nie lubię w nocy spać.

Adam Ciereszko

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Adam Ciereszko

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwent LO św. Marii Magdaleny i AWF Poznań (Wydział Turystyki i Rekreacji). Fotoreporter Polskiej Agencji Prasowej 2005-2012 (obsługa Mistrzostw Świata w lekkiej atletyce w Berlinie 2009, Mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2012 oraz Igrzysk Olimpijskich Londyn 2012). Od 2013 roku oficjalny fotoreporter KKS Lech Poznań.

Michał Chudyszewicz

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Michał Chudyszewicz

wykładowca

O mnie

Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej, na kierunku Marketing. Od 2011 roku współpracuje z kluczowymi Klientami w firmie widzialni.pl, obecnie na stanowisku dyrektora sprzedaży. Poza obowiązkami key account managera oraz zarządzaniem działem sprzedaży w ramach wykonywanych obowiązków, specjalizuje się m.in. w budowaniu strategii pozycjonowania szerokiego, w szkoleniach z zakresu SEO oraz Seo copywritingu.

Spotkajmy się na:

Mediaworking

O mnie

rozwińMarketing Manager w Tpay.com. Swoją przygodę z online marketingiem zaczął w 2009 roku od e-commerce. Pracując w Polsce i Holandii, współtworzył m.in. sklep MultiPerfumeria.pl, na polski rynek wprowadził holenderską markę vidaXL.nl, zaś w Booking.com poznawał sekrety testów A/B. Po powrocie, w SARE S.A zajmował się m.in. kreowaniem wizerunku brandu w internecie, tworzeniem strategii komunikacji marki oraz edukacją klientów w zakresie email marketingu.

rozwińW Agencji Performance mrTarget stworzył i rozwijał nowy produkt łączący komunikację email z kanałami social media i video marketingiem. W FIBARO jako Marketing Manager wspierał działania marki na ponad 100 rynkach, oraz rozwijał brand w punkcie styku z klientami. Dziś wspiera marketingowo operatora płatności online – markę Tpay.com i rozwija swój projekt Online Wizards.

rozwińJako członek grup roboczych IAB Polska współtworzył m.in. raport roczny oraz wytyczne dla wydawców. W Polsce przemawiał zarówno na Kongresach Online Marketing Polska jak i eventach typu np. eCommerce Summit. Jako autor publikował m.in. na portalach mamstartup i nowymarketing oraz w magazynach Online Marketing Polska, Marketing w Praktyce, Marketing Progress i innych. Prowadzi zajęcia z marketingu w Collegium DaVinci, oraz na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.

Ciekawi mnie

rozwińMarketingowiec z wyboru, sportowiec z pasji, w wolnych chwilach oddaje się swojemu wieloletniemu hobby – sportom walki i odkrywa nowe umiejętności na strzelnicy.

mgr Katarzyna Przybylska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

mgr Katarzyna Przybylska

wykładowca

O mnie

rozwińHead of Marketing w Telematics Technologies, dostawcy takich aplikacji jak NaviExpert, NaviExpert Telematics, Rysiek, FindPark. Od 2009 roku zajmuje się marketingiem w branży IT. Wcześniej m.in. współpracowała jako dziennikarz z Gazetą Wyborczą w Poznaniu. Dziś to doświadczenie pomaga jej m.in. w pełnieniu roli PR Managera. Ukończyła Marketing polityczny na Uniwersytecie Adama Mickiewicza, studia podyplomowe z Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz Projektowanie usług na Uniwersytecie SWPS.

Ciekawi mnie

rozwińSzczególnie interesują ją takie zagadnienia jak budowanie strategii komunikacji marek, wprowadzanie nowych produktów na rynek, naming/branding, marketing aplikacji mobilnych, design thinking, agile marketing, PR&media relations oraz prawo w marketingu. Lubi się uczyć. Szuka kreatywnych rozwiązań. Pasjonuje ją to, jak nowe technologie zmieniają naszą rzeczywistość. Uwielbia podróże, dobre jedzenie, reportaże oraz swojego golden retrievera, który towarzyszy jej także w biurze.

mgr Marek Radecki

wykładowca

Spotkajmy się na

Mediaworking

mgr Marek Radecki

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwent specjalizacji Komunikacja w Biznesie na Wydziale Zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. W latach  2011 – 2016 pracował jako Account Manager w poznańskiej agencji marketingu familijnego K&Y (dawniej Kid & Young). Współtworzył i koordynował wielokanałowe kampanie reklamowe dla największych marek FMCG w Polsce, takich jak Ferrero (Tic-Tac, Kinder, Kinder Niespodzianka), Danone (Danonki i Danone Global), Nestle, Hochland, Bobo Frut, Mokate czy Kubuś. Od roku 2016 Product Manager w start up’ie technologicznym Elephant Smart Safety. Odpowiedzialny za działania marketingowe oraz za koordynowanie prac zespołu projektowego, a przede wszystkim za wdrożenie produktu elephant door™ na rynek. W projekcie uczestniczy od fazy wczesnego rozwoju do uruchomienia sprzedaży na rynku Europejskim. Na CDV prowadzi zajęcia od roku akademickiego 2015/2016.

Ciekawi mnie

rozwińPrywatnie interesuje się nowymi technologiami, psychologią, behawioryzmem oraz sztukami walki i motoryzacją.

Marta Przewoźna

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Marta Przewoźna

wykładowca

O mnie

rozwińRedaktor Naczelna Magazynu Social Media Manager. Jako Head of Marketing & Communications kieruje wizerunkiem i promocją produktów Magazynu Online Marketing, Social Media Manager, Nowa Sprzedaż oraz Magazynu Event Management Polska. Organizatorka kilkunastu konferencji branżowych rocznie m.in. Kongresu Online Marketing.

Ciekawi mnie

rozwińW trybie offline uwielbia książki historyczne, a także tajemnicze budowle powojenne.

mgr Piotr Komorowski

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

mgr Piotr Komorowski

wykładowca

O mnie

rozwińSzef Działu Strategii Agencji Q&A Communications. Przez cała dotychczasową karierę zawodową jestem związany z agencjami PR. Wcześniej pracowałem w agencji Edelman Polska w Warszawie i Sport Mega Marketing Poznaniu.

rozwińNa co dzień zajmuję się tworzeniem strategii komunikacji marketingowych dla klientów agencji i uczestniczę w generowaniu kreatywnych rozwiązań komunikacyjnych. Doradzam markom i przedsiębiorstwom  w  zakresie budowania tożsamości marek, wyboru taktyk i kanałów komunikacji oraz w komunikacji kryzysowej

rozwińPracowałem m.in. dla marek: Tyskie, Lech Premium, Redd’s, Seat, Volkswagen, Wrigley, San Leon Energy, Komputronik, PKO BP, Rowenta, Tefal, Lorenz, Echo Investments, Inter Motors i wielu innych.

rozwińGłęboko wierzę w skuteczność metod opartych o design thinking. Często pracuję jako tzw. facylitator – prowadzę warsztaty kreatywne w ramach, których wraz z uczestnikami wypracowujemy rozwiązania kreatywne dla marek i firm.

rozwińOd 5 lat współprowadzę Cannes Lions Creative PR Meeting – coroczny przegląd najciekawszy casów z zakresu komunikacji marketingowej, współorganizowanego z SAR.

rozwińJestem absolwentem Stosunków Międzynarodowych na UAM w Poznaniu. Ukończyłem także studia podyplomowe z dziedziny PR na SHG w Warszawie oraz Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Ciekawi mnie

rozwińW zasadzie wszystko 😊

Spotkajmy się na:

Mediaworking

O mnie

rozwińCertyfikowany coach w pracy indywidualnej i grupowej, coach Action Learning, trener rozwoju osobistego, menadżer z wieloletnim doświadczeniem w biznesie.

rozwińJestem absolwentką Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku nauki polityczne, specjalizacja marketing polityczny. Ukończyłam również Szkołę Coachingu Indywidualnego i Grupowego akredytowaną przez ICF. Posiadam certyfikat trenera uzyskany w firmie szkoleniowej Gamma oraz certyfikat coacha Action Learning WIAL Poland.

rozwińPrzez 10 lat pełniłam rolę menedżera zarządzającego zespołami obsługi klienta, sprzedażowymi, projektowymi  i technologicznymi, realizując cele dla czołowych agencji reklamowych w Polsce dla klientów międzynarodowych. Wielokrotnie tworzyłam i wdrażałam nowe struktury obsługi klienta, budowałam zespoły projektowe i technologiczne, procesy oraz procedury wspierające i rozwijające biznes w zakresie sprzedaży usług agencji reklamowych. Zarządzałam zespołami lokalnymi i zdalnymi.

rozwińW pracy trenera i coacha wykorzystuję praktyczne doświadczenia, które zdobyłam pracując na stanowisku menadżerskim, zarówno w obszarze zarządzania zespołem, jak i realizowania celów biznesowych.

Ciekawi mnie

rozwińSzczególnie bliskie są mi tematy takie jak: rozwój organizacji w kierunku turkusu, coaching transformacyjny oraz Action Learning. W wolnym czasie piszę artykuły o różnorodnych aspektach coachingu i rozwoju osobistego na moim blogu: Umysł na detoksie.

Wojciech Rosik

wykładowca - praktyk

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Wojciech Rosik

wykładowca - praktyk

O mnie

rozwińAnalityk finansowy zajmujący się wsparciem firm w podejmowaniu kluczowych decyzji, pomocy w tworzeniu strategii biznesowych oraz wyceną spółek na potrzeby fuzji i przejęć. Praktyk stawiający wiedzę praktyczną nad wiedzę teoretyczną.

rozwińInwestor na GPW z prawie 10-letnim doświadczeniem, specjalizujący się w wyszukiwaniu mniejszych podmiotów z wysokim potencjałem wzrostu.

Ciekawi mnie

rozwińFinanse behawioralne oraz psychologia – wpływ umysłu na zachowania oraz podejmowanie racjonalnych ekonomicznie decyzji.

Natalia Szymczak

wykładowca - praktyk

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Natalia Szymczak

wykładowca - praktyk

O mnie

rozwińW branży od niemal 10 lat, obecnie w Ostecx Créative jako Web Designer, wcześniej w dotPR i Allegro, jako graphic designer. Miłośniczka form i projektów użytecznych, przez co od kilku lat mocno ukierunkowana na działania digitalowe i web design, a po pracy – front end development. Na projekt patrzy z szerszej perspektywy: podpowiada hasła copywriterom i wnioski strategom.Współpracowała z takimi markami jak: Allegro, Inea, Cartoon Network, Volkswagen, Müller, PKO BP i BZ WBK.

Ciekawi mnie

rozwińPrywatnie pasjonatka tatrzańskich szlaków, dwóch kółek, wiedźmińskich przygód, planszowych gier i superbohaterów.

Tomasz Kaczmarek

wykładowca - praktyk

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Tomasz Kaczmarek

wykładowca - praktyk

O mnie

rozwińFotograf, filmowiec – w tych dziedzinach realizuję się „po godzinach”, nie kryjąc jednak, że jest to moja największa pasja. 

rozwińSpecjalista ds. e-commerce w Caspar Asset Management – odpowiedzialny za obsługę serwisów internetowych, pozycjonowanie witryn, strategię tworzenia treści, marketing wyszukiwarek oraz social media.

rozwińWykładowca Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Również absolwent tego kierunku na specjalności Nowe media. Prowadzę zajęcia z zakresu produkcji filmowej oraz wprowadzenie do pracy z dźwiękiem i obrazem.

Ciekawi mnie

rozwiń…wszystko to, czym zajmuję się zawodowo. Nie wyobrażam sobie innego połączenia!

mgr Ewa Bujak

wykładowca

mgr Ewa Bujak

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Politologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Były dziennikarz, rzecznik prasowy i Manager Public Relations.

rozwińOd ponad 10 lat pomagam budować reputację firm i marek osobistych, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych. Zarządzałam projektami Public Relations dla takich firm, jak: Kompania Piwowarska, Skoda Auto Polska, Volkswagen Group Polska, GlaxoSmithKline, Bank Pocztowy, Hicron, Grupa Nickel, Fibar Group. Obecnie wykładam i prowadzę szkolenia z komunikacji społecznej, wystąpień publicznych, public relations, komunikacji wewnętrznej, Employer Brandingu, CSR i komunikacji kryzysowej.

Ciekawi mnie

rozwińWszystko co związane jest z komunikacją między ludźmi oraz z komunikacją na linii…człowiek – sztuczna inteligencja (AI).

rozwińW wolnej chwili uciekam w góry. Lubię kabaret (ale tylko dobry!)

mgr Paweł Łokić

wykładowca

Spotkajmy się na

Edukacja prorozwojowa

Mediaworking

 

mgr Paweł Łokić

wykładowca

O mnie

rozwińCzłonek Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. Aktualnie również doktorant na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM; pracę magisterską, poświęconą zagadnieniu terroryzmu wewnętrznego, obronił w 2013 roku. Obecnie pracuje nad rozprawą doktorską poświęconą nowym mediom i dziennikarstwu. Od pięciu lat pracuje również jako specjalista ds. marketingu i komunikacji wewnętrznej w międzynarodowej korporacji. Autor kilku artykułów naukowych poświęconych miejscu dziennikarza i dziennikarstwa we współczesnym świecie nowych technologii. Ma na koncie udział w kilkudziesięciu konferencjach naukowych, organizował również szereg wydarzeń o charakterze naukowym: od IV Ogólnopolskiego Kongresu Polskiego towarzystwa Komunikacji Społecznej, poprzez lokalne konferencje, aż po szkolenia przeznaczone dla środowisk doktoranckich i studenckich.
Zaangażowanie w pracę dydaktyczną realizuje prowadząc zajęcia na UAM i w Collegium Da Vinci.

Ciekawi mnie

rozwińZainteresowania naukowe zawsze staram się łączyć z osobistą pasją i szeroko rozumianym hobby. Poza naukami o komunikowaniu oraz nauką o mediach, jestem zaangażowanym obserwatorem i analitykiem dzieł kultury popularnej; w szczególności upodobałem sobie film i historię kinematografii. Jestem również wiernym czytelnikiem klasyków literatury współczesnej, ze szczególnym uwzględnieniem gatunku fantastyczno-naukowego.

rozwińOd lat moim ulubionym środkiem transportu jest rower. Całe życie pasjonuję się sportem, w szczególności piłką nożną.

dr Mateusz Karatysz

wykładowca

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

dr Mateusz Karatysz

wykładowca

O mnie

rozwińDziennikarz, fotograf freelancer, płynnie poruszający się pomiędzy nowymi i tradycyjnymi mediami, popularyzator low-costowego podejścia do fotografii. Absolwent Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa (obecnie CDV) oraz Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.

rozwińRedaktor naczelny ogólnopolskiego czasopisma branżowego. Jego fotografie znajdziecie na Insta, FB, Pintereście oraz na www.mateuszkaratysz.pl

rozwińNa jego zajęciach posłuchacie dźwięku fotograficznej migawki, wyciśniecie pędzle w Photoshopie, poznacie tajniki dziennikarskiego języka, dzięki którym szpigiel, lead i szpalta staną się oczywistością.

Ciekawi mnie…

rozwińNaukowo zaciekawiony wszelkimi formami perswazyjności w komunikacji wizualnej. Oddany swojej pasji technik fotografii. Miłośnik zdjęć cyfrowych i analogowych oraz autor bloga fotograficznego i kanału YT, na których dzieli się swoimi fotograficznymi doświadczeniami. Zawodowo, od wielu lat redaktor naczelny ogólnopolskiego miesięcznika branżowego. Miłośnik psów rasy buldog francuski.

dr Sylwia Polcyn

adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

dr Sylwia Polcyn

adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów

O mnie

rozwińAbsolwentka Wydziału Ekonomiczno-Społecznego Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu na kierunku Polityka Społeczna, Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Pedagogika specjalność pedagogika opiekuńczo-wychowawcza oraz na kierunku Pedagogika specjalność doradztwo zawodowe i personalne. W roku 2016 r. ukończyłam także studia podyplomowe na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ze Zintegrowanej Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej. Od 2013 roku byłam doktorantką w Zakładzie Dydaktyki Ogólnej na Wydziale Studiów Edukacyjnych, natomiast od 2017 roku nauczycielem-wychowawcą w Bursie Szkolnej nr 1 w Poznaniu oraz asystentem na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Doktoryzowałam się na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w 2018 roku pracą „Multimedialne gry edukacyjne w nauczaniu wczesnoszkolnym” pod kierunkiem prof. dr hab. Andrzeja Ćwiklińskiego i dra Mariusza Przybyły. Jestem członkiem Wydziałowej Grupy Badawczej: Grupa Badawcza – Gamifikacji w edukacji na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, członkiem zespołu roboczego pt.: Młodzież i jej problemy w środowisku edukacyjnym pod kierunkiem prof. dr hab. Andrzeja Ćwiklińskiego Zespołu Pedagogiki Młodzieży przy KNP PAN. Jestem także autorką i współautorką licznych artykułów naukowych i popularnonaukowych związanych z zastosowaniem nowych mediów w procesie kształcenia na różnych szczeblach edukacji, zagrożeń związanych z nowoczesnymi technologiami i mediami.

Ciekawi mnie

rozwińKonstruktywne i destruktywne konteksty zastosowania nowoczesnych technologii i nowych mediów w procesie kształcenia na różnych szczeblach edukacji, zastosowanie gier komputerowych w toku lekcji, zagrożenia cyfrowego świata.

dr Justyna Bucknall-Hołyńska

adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

dr Justyna Bucknall-Hołyńska

adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów

O mnie

rozwińDoktor nauk humanistycznych, filmoznawca, kulturoznawca, nauczycielka języka polskiego jako obcego.

rozwińAbsolwentka filmoznawstwa i filologii polskiej UAM w Poznaniu.

rozwińPracowała na Uniwersytecie Szczecińskim na kierunkach: komunikacja medialna i wizerunkowa, dziennikarstwo i komunikacja społeczna, studia pisarskie i kulturoznawstwo.

rozwińAutorka i redaktorka książek Marek Hłasko na ekranie. Scenariusze – adaptacje – filmowe portrety pisarza (Poznań 2015) i Władcy torrentów. Wokół angażującego modelu telewizji (Gdańsk 2014) oraz artykułów naukowych.

rozwińProwadzi Szkołę Języka Polskiego dla obcokrajowców.

Ciekawi mnie…

rozwińNaukowo zajmuje się szeroko pojętym kinem, telewizją i nowymi mediami. Specjalizuje się w serialach nowej generacji, a pasjonuje nowymi mediami w aspekcie kulturowym.

rozwiń 

dr Kinga Przybysz-Polakowska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

dr Kinga Przybysz-Polakowska

wykładowca

O mnie

rozwińDoktor nauk społecznych i praktyk komunikacji marketingowej i biznesowej. Certyfikowany tutor i facylitator procesu design thinking. Zrealizowała ponad 600 godzin dydaktyczno-szkoleniowych oraz szereg projektów z zakresu marketingu, CSR oraz komunikacji medialnej.

Ciekawi mnie…

rozwińPrzyszłość

dr Dagmara Moskwa

wykładowca

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

dr Dagmara Moskwa

wykładowca

O mnie

rozwińJestem asystentem w Instytucie Studiów Politycznych Polskiej Akademii Nauk, badaczem, historykiem, copywriterem i specjalistą ds. mediów społecznościowych. Doktoryzuję się w Instytucie Wschodnim Wydziału Historycznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Badania do pracy doktorskiej poświęcam polityce historycznej współczesnej Rosji z naciskiem na sposób interpretowania drugiej wojny światowej w rosyjskich podręcznikach do historii dla szkół szczebla średniego. Moje zainteresowania naukowe oscylują wokół memory studies, historii i nauk politycznych ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji polityczno-społecznej Federacji Rosyjskiej. Współpracuję z Instytutem Rosyjska Szkoła Antropologiczna Rosyjskiego Państwowego Uniwersytetu Humanistycznego w Moskwie. Posiadam dyplom magistra wschodoznawstwa (Wydział Historyczny UAM) oraz stosunków międzynarodowych o specjalności dyplomacja i stosunki konsularne (Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM).

rozwińWspółtworzę dwa czasopisma naukowe. Jestem redaktorem naczelnym rocznika „Kavkaz-Przeszłość-Teraźniejszość-Przyszłość” (Instytut Historii Uniwersytetu Rzeszowskiego) oraz członkiem redakcji rocznika „Forum Wschodnie. Rocznik interdyscyplinarny” (Stowarzyszenie Współpracy Polska-Wschód).

rozwińNapisałam ponad dwadzieścia artykułów naukowych i kilka popularnonaukowych. Wzięłam udział w ponad dwudziestu konferencjach naukowych, organizowałam debaty i spotkania autorskie. Pracowałam również jako wykonawca grantu Narodowego Centrum Nauki (2012/06/M/HS3/00284) pt.: Stosunki między władzą sowiecką a polskim państwem podziemnym 1943-1945 (Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia).

rozwińPosiadam także doświadczenie dziennikarskie (współpracowałam z Portalem Spraw Zagranicznych) i w marketingu internetowym. Obecnie pracuję w agencji marketingowej Lorens Design na stanowisku Copywriter/Social Media Manager, gdzie odpowiedzialna jestem za tworzenie nowatorskich tekstów, prowadzenie bloga oraz mediów społecznościowych. Współpracowałam również z agencją marketingową Nuntius Sp. Z o.o., dla której realizowałam projekty m.in. dla takich marek jak Allegro.pl. Bakoma, Almette, Netto, czy Empik School (content marketing). Działam także jako copywriter-freelancer (content marketing, SEO, język korzyści) pisząc teksty dla Multikina czy teatru Wielkiego im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu.

Ciekawi mnie…

rozwińCiekawią mnie ludzie, ich mentalność, nawyki i spojrzenie na świat. Zastanawiam się też nad tym, dokąd doprowadzi nas rozwój technologii oraz zanik umiejętności szczerej rozmowy? Jestem zakochana we „wschodzie”, tym postsowieckim – ludziach, kulturze i krajobrazach.

rozwińRelaksuję się trenując Muay Thai, biegając, tańcząc i gotując. Nie wyobrażam sobie życia bez dobrej muzyki, wciągającej książki oraz dalekich i bliskich podróży. Czasem też coś narysuję.

dr Klaudia Bączyk-Lesiuk

adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów, Pełnomocnik Dziekana ds. studentów z zagranicy

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

dr Klaudia Bączyk-Lesiuk

adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów, Pełnomocnik Dziekana ds. studentów z zagranicy

O mnie

rozwińDoktor nauk humanistycznych, literaturoznawca, dziennikarka, nauczycielka języka polskiego jako obcego.

rozwińAbsolwentka filologii polskiej (specjalności: dziennikarska i nauczycielska) UAM w Poznaniu, w marcu 2014 roku z wyróżnieniem obroniła pracę doktorską Kreacje Judasza w prozie polskiej XX i początku XXI wieku na Uniwersytecie Wrocławskim.

rozwińProwadziła zajęcia na Uniwersytecie Wrocławskim i Przykarpackim Uniwersytecie Narodowym im. W. Stefanyka, a także lektoraty języka polskiego w placówkach oświatowych w Iwano-Frankiwsku i Odessie.

rozwińOd 11 lat związana z edukacją na różnych jej szczeblach, autorka licznych artykułów naukowych i wystąpień konferencyjnych z zakresu komparatystyki i glottodydaktyki.

Ciekawi mnie…

rozwińJej zainteresowania naukowe dotyczą przede wszystkim: dziennikarstwa i jego związku z literaturą,  glottodydaktyki, współczesnej literatury apokryficznej, bilingwizmu w środowisku polsko-ukraińskim, a także wychowania dziecka dwujęzycznego. Poza tym miłośniczka: podróży (najlepiej z plecakiem), filmów Marvela i gier planszowych.

prof. CDV dr hab. Urszula Kluczyńska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

prof. CDV dr hab. Urszula Kluczyńska

wykładowca

O mnie

rozwińJestem socjolożką i pedagożką. W roku 2002 ukończyłam studia magisterskie z pedagogiki,a w roku 2004 z socjologii. W 2007 roku obroniłam pracę doktorską na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Habilitację uzyskałam w roku 2018 na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.

rozwińMoje zainteresowania badawcze koncentrują się wokół problematyki krytycznych studiów nad męskościami i mężczyznami ze szczególnym uwzględnieniem społecznych kontekstów zdrowia mężczyzn, starości, sportu, medykalizacji męskości i seksualności mężczyzn, oraz męskości i opieki. Podejmuję również problematykę zawodów opiekuńczych, pracy emocjonalnej, a także zjawiska maskulinizacji i feminizacji profesji. Mój obszar badawczy obejmuje także kulturowo-społeczne analizy zjawisk związanych z przejawami dyskryminacji. Interesuje mnie również zastosowanie jakościowych metod badawczych w badaniach naukowych.

rozwińJestem autorką monografii naukowych: Mężczyźni w pielęgniarstwie. W stronę męskości opiekuńczej, (Wyd. UMP Poznań 2017), Metamorfozy tożsamości mężczyzn w kulturze współczesnej (Wyd. Adam Marszałek 2009), współautorką książki Poza schematem. Społeczny konstrukt płci i seksualności wraz z Wiktorem Dynarskim i Anną M. Kłonkowską (Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego 2016). Współredagowałam trzy numery specjalne czasopism naukowych poświęconych tematyce męskości. Opublikowałam ponad czterdzieści artykułów z zakresu krytycznych studiów nad mężczyznami i męskościami w krajowych i zagranicznych czasopismach naukowych. Jestem członkinią Polskiego Towarzystwa Socjologicznego i Polskiego Towarzystwa Genderowego.

Ciekawi mnie…

rozwińInteresują mnie ludzie, relacje, zmiana. Praktykuję Tai Chi oraz Qigong styl Lecący Żuraw. Od piętnastu lat jeżdżę niemal cały rok rowerem (tym samym). Interesuję się zdrowym żywieniem, które wcielam w praktykę. Wybór „góry czy morze” nie jest moim dylematem – zawsze będą to góry. Relaksuję się przy pracach manualnych z użyciem drewna, wikliny, wełny, włóczki czy filcu. Lubię tworzyć coś z niczego. Nie biegam, bo nie lubię.

dr Małgorzata Miławska-Ratajczak

adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów

Spotkajmy się na:

  • Edukacja Prorozwojowa
  • Mediaworking

dr Małgorzata Miławska-Ratajczak

adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów

O mnie

rozwińW lutym 2018 roku ukończyłam studia doktoranckie na Wydziale Filologii Polskiej i Klasycznej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, uzyskując stopień doktora nauk humanistycznych w dyscyplinie językoznawstwo. Studiowałam filologię polską na dwóch specjalnościach: na I stopniu – w zakresie filmoznawstwa, telewizji i kultury medialnej, na II – nauczycielskiej. Jestem również absolwentką podyplomowych studiów logopedycznych.

rozwińRozprawę doktorską poświęciłam zagadnieniu filmowej polszczyzny, czym zajmowałam się także podczas seminarium magisterskiego – na podstawie pracy magisterskiej opublikowałam książkę Język bohaterem filmu. Analiza lingwistyczna „Dnia świra” Marka Koterskiego (Lublin 2015). Dysertacja doktorska stała się podstawą kolejnej publikacji – Dialog w roli głównej. Polszczyzna we współczesnym kinie na przykładzie wybranych autorów – która ukaże się w 2018 roku w TAiWPN UNIVERSITAS.

Ciekawi mnie:

rozwińNaukowo:

  • współczesna polszczyzna (zwłaszcza zagadnienia kultury języka i stylizacji)
  • logopedia (oraz wiążąca się z nią tematyka pedagogiczna i psychologiczna)
  • świat mediów (polski film fabularny, edukacja medialna)

rozwińPrywatnie:

  • literatura (beletrystyka, fantastyka)
  • nowoczesny serial (polski i zagraniczny)
  • etykieta, savoir-vivre
  • turystyka górska
  • prosta, szybka i smaczna kuchnia

dr Izabella Kaiser

adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

dr Izabella Kaiser

adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów

O mnie

rozwińPedagog, oligofrenopedagog, nauczyciel Montessori; doktor nauk społecznych w zakresie pedagogiki; dysertacja doktorska poświęcona kompetencjom matematycznym dzieci kończących edukację przedszkolną; ukończyła studia podyplomowe „Pedagogika Marii Montessori” na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz „Matematyka dla nauczycieli” w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Lesznie.

Ciekawi mnie…

rozwińZainteresowania naukowe obejmują problemy edukacji włączającej (szczególnie edukacji specjalnej) oraz funkcjonowanie osoby niepełnosprawnej w środowisku, a także wartości myśli pedagogicznej Marii Montessori oraz szeroko rozumianej edukacji matematycznej.

rozwińCzęsto zadaje sobie pytanie: dlaczego tak wielu ludzi nie lubi matematyki?

James Behr

wykładowca

James Behr

wykładowca

rozwińAbsolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunkach dziennikarstwo oraz stosunki międzynarodowe. Ukończył specjalności reklama i promocja oraz gospodarka światowa i biznes międzynarodowy. Właściciel agencji adfather zajmującej się budowaniem wizerunku i strategii komunikacji dostosowanej do indywidualnych potrzeb klientów, a także tworzącej koncepty kreatywne na rozmaitych płaszczyznach marketingowych. Wcześniej zawodowo związany z agencjami reklamowymi: GPD Agency, JUST oraz Sixtyone Yards. Jest współautorem kilkuset spotów reklamowych dla marki Lidl na terenie całej Europy. Począwszy od koncepcji, przez realizację, casting, dobór lokacji na postprodukcji kończąc. Jako członek zespołów tworzących kampanie reklamowe na płaszczyznach ATL i BTL pracował przy tworzeniu projektów dla takich marek jak Credit Agricole, Lidl, Żywiec, Żabka, Coconaut®, Aviva, PGE, Tubądzin.

rozwińJest także reżyserem klipu do utworu Rosalie. „Pozwól”, który zdobył trzecią nagrodę w kategorii teledysk na Bydgoskim Festiwalu Młodych Twórców „Klaps”

Ciekawi ludzie

Matura już za Tobą, a Ty wciąż masz mętlik w głowie?

Skorzystaj z naszych porad i dowiedz się między innymi:

  • Czy warto iść na studia?
  • Jak wybrać kierunek?
  • Jak zdobyć pieniądze na studiowanie?

Pobierz nasz (Nie)poradnik Maturzysty, z którym wszystko stanie się łatwiejsze!

Rekrutacja

Aby zapisać się na studia należy:

  • wypełnić elektroniczny formularz na stronie uczelni (UWAGA: wypełnienie samego formularza rekrutacyjnego nie jest równoznaczne z zapisaniem się na studia) oraz dostarczyć do Centrum Organizacji Dydaktyki niezbędne dokumenty (pokój R038, parter Rotunda).

Na początek przygotuj potrzebne dokumenty

  • dowód osobisty,
  • świadectwo maturalne
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (wykonane zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych)
  • Wypełnij formularz rekrutacyjny
  • Po zalogowaniu do formularza rekrutacyjnego wygenerują się wszystkie dokumenty wymagane do przyjęcia Ciebie na studia. (Znajdziesz je w zakładce DOKUMENTY formularza rekrutacyjnego.)
  • Dokumenty możesz dostarczyć osobiście do Biura Rekrutacji – należy  je wydrukować  i podpisać na każdej stronie! Zwróć uwagę, że niektóre dokumenty wymagane są w dwóch egzemplarzach.
  • Dokumenty możesz dostarczyć online, nie wychodząc z domu, za pomocą serwisu UMOWNIK – po wypełnieniu wszystkich dokumentów w serwisie rekrutacja.cdv.pl będziesz mógł skorzystać z Umownika.

Opłatę rekrutacyjną należy wpłacać na konto:

Collegium Da Vinci
ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750
[w tytule prosimy wpisać: imię i nazwisko oraz nazwa kierunku]

Dostarcz komplet dokumentów do CENTRUM ORGANIZACJI DYDAKTYKI pokój R038, parter Rotunda.

Online – za pomocą serwisu UMOWNIK

System wygeneruje dla Ciebie:

  • umowę o kształcenie
  • regulamin opłat
  • ślubowanie

Musisz przygotować:

  • skan świadectwa maturalnego
  • skan dowódu wniesienia opłaty rekrutacyjnej

Osobiście:

  • pamiętaj zabierz ze sobą:
  • dowód osobisty (do wglądu)
  • świadectwo dojrzałości lub oryginalny odpis świadectwa dojrzałości (do wglądu)
  • kserokopię świadectwa dojrzałości
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej na konto Uczelni (nr konta 02 1090 1476 0000 0001 3627 5750)

oraz wydrukowane przez Ciebie z formularza rekrutacyjnego:

  • podpisaną przez Ciebie ankietę osobową ze zdjęciem w wersji cyfrowej (wykonanym zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów)
  • podpisane przez Ciebie podanie do Rektora
  • dwa egzemplarze umowy o kształcenie (podpisane przez Ciebie na każdej stronie)
  • dwa egzemplarze regulaminu opłat (podpisane przez Ciebie na każdej stronie)
  • podpisane przez Ciebie ślubowanie

 

Przez osoby trzecie lub pocztą na adres Uczelni (z dopiskiem Centrum Organizacji Dydaktyki):

UWAGA! O kolejności przyjęć i promocji decyduje data nadania dokumentów. Pamiętaj, wymagany jest komplet dokumentów i dokumenty MUSZĄ być przez Ciebie podpisane!

Upewnij się, że skompletowałeś wszystkie dokumenty:

  • kserokopię dowodu osobistego (w celu weryfikacji zgodności danych podanych przez Ciebie w formularzu rekrutacyjnym)
  • kserokopię świadectwa dojrzałości
  • świadectwo dojrzałości lub oryginalny odpis wydawany przez szkołę średnią do wglądu. Oryginał świadectwa dojrzałości przysłany pocztą jest zwracany przez Centrum Organizacji Dydaktyki
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej na konto Uczelni (nr konta 02 1090 1476 0000 0001 3627 5750)

oraz wydrukowane przez Ciebie z formularza rekrutacyjnego:

  • podpisaną przez Ciebie ankietę osobową ze zdjęciem w wersji cyfrowej (wykonanym zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów)
  • podpisane przez Ciebie podanie do Rektora
  • dwa egzemplarze Umowy o kształcenie (podpisane na każdej stronie)
  • dwa egzemplarze regulaminu opłat (podpisane przez Ciebie na każdej stronie)
  • podpisane przez Ciebie ślubowanie

Opłaty

Obowiązujące ceny studiów dyplomowych.

Mediaworking

Studia I stopnia, stacjonarne/niestacjonarne. Czas trwania: 3 lata

Wpisowe

  • 0 PLN
    do 12 lipca 2019
  • 85 PLN
    do 30 września 2019

Studia stacjonarne i niestacjonarne - czesne za jeden rok studiów

  • 8040 PLN
    płatne jednorazowo z góry

    Teraz 85 PLN taniej

    bez opłaty wpisowej

  • 2x 4020 PLN
    płatne w dwóch ratach

    Teraz 85 PLN taniej

    bez opłaty wpisowej

  • 12x 670 PLN
    płatne w 12 ratach

    Teraz 85 PLN taniej

    bez opłaty wpisowej

Specjalna zniżka dla absolwentów CDV i WSNHID!

  • 670 PLN taniej!
    zwolnienie z jednej z 12 rat

Zniżki i promocje

W CDV możesz liczyć na zniżki w czesnym i stypendia, które sprawią, że studiowanie będzie łatwiejsze.

Sprawdź, ile możesz zaoszczędzić.

Poznaj program stypendialny w Collegium Da Vinci.

Stypendia Stypendia

Za co płacisz:

  • zajęcia prowadzą uznani na rynku praktycy, Twoi potencjalni pracodawcy!
  • pracujesz w małych grupach,
  • masz dostęp do nowoczesnego sprzętu i oprogramowania,
  • nad Twoim rozwojem czuwa mentor – opiekun kierunku,
  • realne wsparcie Biura Karier w poszukiwaniu praktyk, staży i pracy,
  • liczne zajęcia dodatkowe w postaci spotkań branżowych i warsztatów,
  • udział w projektach biznesowych,
  • kontakt z międzynarodową społecznością.

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Anioł CDV

Karolina Bobko

Pok.  A412

Rekrutacja - Informacje

Karolina Szkudlarek

Poznaj inne kierunki

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.