Mediaworking – Collegium Da Vinci Poznań
Arkadiusz Wróbel
student kierunku Mediaworking
I stopnia | Stacjonarne | Niestacjonarne

Mediaworking

Zostań:

  • social media managerem
  • dziennikarzem internetowym
  • specjalistą ds. e-PR
  • event managerem w branży e-sportowej
  • specjalistą ds. monetyzacji e-sportu

Opis

Mediaworking to studia łączące wiele obszarów: marketing online, nowe media, technologie, media relations, studia social media, PR i e-PR, dziennikarstwo oraz grafikę.
Kierunek został stworzony we współpracy z firmami wyznaczającymi trendy
w branży technologicznej.

Kierunek Mediaworking skierowany jest przede wszystkim do osób interesujących się nowymi trendami w marketingu, PR, e-PR, mediami społecznościowymi, blogowaniem, wideomarketingiem oraz tych, którzy chcą budować i wdrażać strategie działania i komunikacji firm.

Dołącz do nas na FB Dołącz do nas na FB

Dzięki współpracy firmy Komputronik oraz Collegium Da Vinci, dla wszystkich interesujących się szerokim spektrum działań w branży gamingowej, szczególnie w  e-sporcie zostały przygotowane moduły dające możliwość zdobycia specjalistycznej wiedzy.

Jest to połączenie opanowania niezbędnej wiedzy i nabycia umiejętności gamingowych, marketingowych, medialnych oraz kompetencji społecznych kluczowych w pracy w zawodach związanych z branżą gamingową, takich jak account manager drużyny e-sportowej, specjalista ds. PR e-sportu czy event manager e-sportu.

W trakcie studiów, oprócz modułów ściśle związanych z e-sportem, weźmiesz udział w zajęciach rozwijających umiejętności z zakresu:

  • psychologii e-sportu,
  • prawa mediów,
  • prowadzenia kampanii marketingowych w kontekście branży gamingowej
  • realizacji projektów audiowizualnych.

Mediaworking został nagrodzony w Ogólnopolskim Konkursie i Programie Akredytacyjnym „Studia z Przyszłością” za najwyższe standardy jakościowe obowiązujące w szkolnictwie wyższym.

Weronika Nowak

Doradca klienta
Zapraszam do kontaktu
697 690 034

Administratorem danych jest Collegium Da Vinci z siedzibą przy ul. gen. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań. Pełny dokument Polityki Prywatności znajdziesz tutaj

Atuty kierunku

  • 80% zajęć ma wymiar praktyczny

    Wiedzę i doświadczenie zdobywasz podczas warsztatów w małych grupach, ćwiczeń, dodatkowych spotkań z praktykami oraz w ramach projektów indywidualnych i zbiorowych.

  • Praktyki lub staże w innowacyjnych firmach partnerskich

    W trakcie studiów wzmocnisz swoją wiedzę i umiejętności podczas praktyk zawodowych w wiodących firmach zajmujących się biznesem internetowym.

  • Możliwość uzyskania dodatkowych certyfikatów

    W ramach modułu do wyboru „Wybrane narzędzia marketingu internetowego” nabędziesz kompetencje, które przygotują Cię merytorycznie do zdobycia cenionych w branży certyfikatów Google.

  • Uczestnictwo i współtworzenie ciekawych imprez branżowych

    Podczas studiów licencjackich na kierunku Mediaworking będziesz miał okazję brać udział w wielu wydarzeniach związanych z marketingiem (coroczna konferencja Marketing i Technologia), gdzie poznasz praktyków z branży marketingu internetowego.

  • Interesujące wyjazdy tematyczne

    Podczas studiów możesz brać udział w ciekawych wyjazdach tematycznych np. do studia telewizyjnego czy rozgłośni radiowej, aby poznać szczegóły pracy w mediach tradycyjnych.

  • Część zajęć w nowoczesnych pracowniach komputerowych i laboratoriach

    Umiejętności informatyczne nabędziesz pod opieką praktyków w nowoczesnych pracowniach komputerowych, a kompetencje tworzenia profesjonalnego contentu w studio fotograficznym oraz pracowni vlogowej.

  • Nowatorska forma egzaminu dyplomowego

    Tytuł licencjata zdobędziesz dzięki własnemu projektowi związanemu z działaniami w sieci.

  • Dodatkowe zaświadczenia o nabyciu kompetencji w Twoim CV

    Podczas studiów, po ukończeniu konkretnych modułów, oprócz dyplomu otrzymasz bezpłatnie zaświadczenia o nabyciu kompetencji w ramach przedmiotów: 1) Wybrane narzędzia social media managera, 2) Kreowanie marki i wizerunku, 3) Marketing efektywnościowy, 4) Podstawy badań marketingowych, 5) Web design, które poszerzą Twoje CV

MODEL KSZTAŁCENIA DA VINCI

Model kształcenia Da Vinci, obok koncentracji na kształceniu kompetencji przyszłości, wzorem zachodnich uniwersytetów, pozwala na daleko posuniętą indywidualizację ścieżki studiów tak, by jak najbardziej dopasować ją pod umiejętności, talenty, oczekiwania i możliwości czasowe studenta. Ten model kształcenia daje możliwość elastycznego kreowania zindywidualizowanej ścieżki edukacji przy wsparciu ekspertów m.in. tutorów, mentorów, absolwentów czy przedstawicieli otoczenia biznesowego.
Obok obowiązkowych na danym kierunku modułów zajęć, student wybiera też w trakcie studiów szereg modułów, które mogą być związane bezpośrednio z kierunkiem, ale nie muszą. Mogą stanowić tzw. moduły międzykierunkowe. Takie rozwiązanie pozwala nie tylko na indywidualizację ścieżki studiów ale także na jej interdyscyplinarność.

PRAKTYCZNOŚĆ

Centrum praktyczności

Łączy biznes, studentów i absolwentów. W Centrum Praktyczności każdy student może uzyskać informację o miejscach praktyk i staży, pomoc w przygotowaniu CV, zasięgnąć rady dotyczącej rozmów kwalifikacyjnych, skonsultować indywidualne portfolio, dowiedzieć się w jakich warsztatach lub spotkaniach networkingowych warto wziąć udział.

więcej
Projektowa praca licencjacka/inżynierska

Na ostatnim roku studiów każdy student będzie przygotowywał po opieką promotora pracę licencjacką lub inżynierską (w zależności od kierunku). Nie będzie to jednak tradycyjna praca dyplomowa, która polega tylko na analizie dostępnej literatury.

więcej
Praktyki

Każdy student otrzyma z Centrum Praktyczności wykaz firm, które przyjmują studentów na praktyki. Aktualne miejsca praktyk od partnerów będą znajdowały się również na portalu praca.cdv.pl. Ponadto pracownicy Centrum Praktyczności na bieżąco będą śledzić oferty praktyk na portalach internetowych i przekazywać studentom, zgodnie z ich kierunkiem studiów.

więcej
Wykładowca praktyk

Collegium Da Vinci jest miejscem, w którym dbamy o wszechstronny rozwój studentów – rozwój przygotowanych do życia zawodowego i zaangażowanych w to, co się dzieje dookoła ludzi, posiadających wiedzę, kompetencję i postawy adekwatne do potrzeb rynku pracy. Wykładowca jest w dużej mierze odpowiedzialny za to zadanie. Dlatego w CDV szczególną uwagę przywiązujemy do starannego doboru oraz doskonalenia umiejętności prowadzenia zajęć wykładowców praktyków.

więcej
Networking

Student oprócz zajęć z praktykami będzie miał możliwość już od pierwszego roku udziału w spotkaniach oraz pracach zespołów networkingowych. Dzięki temu każdy, kto interesuje się daną tematyką będzie miał możliwość rozwijania swoich kompetencji poza programem studiów, dzięki udziałowi w szeregu różnego rodzaju spotkań i warsztatów otwartych z przedstawicielami firm lub międzykierunkowych projektach dla firm.

więcej
Coworking

Collegium da Vinci dzięki zastosowaniu idei mentoringu oraz nertworkingu stanie się przestrzenią coworkingową, która da możliwość współpracy zespołom interdyscyplinarnym nad różnego rodzaju projektami. Jeśli student będzie chciał zrealizować zewnętrzny projekt biznesowy – Centrum Praktyczności będzie wspierało go w poszukiwaniu i rekrutowaniu innych studentów lub przedstawicieli pracodawców do zespołu w celu realizacji poszczególnych działań w projekcie. Dzięki temu każdy chętny będzie miał możliwość, po ukończeniu studiów, pochwalenia się w swoim CV zawodowym zrealizowanym już projektem dla biznesu.

INDYWIDUALIZACJA

MODUŁY DO WYBORU

Studia są dostosowane do oczekiwań i potrzeb każdego studenta, uczelnia przygotowała szereg ciekawych modułów z których student sam układa swój plan zajęć. To ty decydujesz czego chcesz się nauczyć na studiach i sam wybierasz moduły, które ciebie interesują!

MENTORING

W Collegium Da Vinci wykładowca to dodatkowo partner-mentor w rozwijaniu kompetencji, towarzyszy studentom podczas realizacji wyzwań praktycznych oraz wspiera ich swoją wiedzą ekspercką.

TUTORING

Tutor to przewodnik dla studenta – pomocnik w wyborze najciekawszej, najbardziej efektywnej ścieżki edukacyjnej. Oprócz wsparcia tutora, każdy student jest objęty indywidualną diagnozą talentów i kompetencji na podstawie dwóch narzędzi testu Gallupa i IP121.

więcej
E-LEARNING

Nowoczesna platforma e-learningowa umożliwiająca realizację wybranych zajęć w formie e-learningu i blended learningu przy zachowaniu najwyższej jakości, a jednocześnie elastyczności i swobody w zakresie harmonogramu realizacji poszczególnych kursów.

tydzień integracyjny

Tydzień integracyjny to 25-godzinny (dla studentów w trybie stacjonarnym) lub 15-godzinny (w trybie niestacjonarnym) program, którym rozpoczniesz swoją przygodę w Collegium Da Vinci. Stanowi połączenie wprowadzenia i wdrożenia w niezbędne uczelniane formalności, prezentacji oferty i lekcji pokazowych ze spotkaniami i warsztatami, czyli integracją studentów i wykładowców.

więcej

KOMPETENCJE I TALENTY

KOMPETENCJE PRZYSZLOŚCI

Najnowsze badania wskazują, że kompetencje, które będą charakteryzowały pracownika przyszłości to m.in: zdolność do aktywnego uczenia się, kreatywność, radzenie sobie ze stresem i praca pod presją czasu, analizowanie danych, eksperymentowanie i abstrakcyjne myślenie, a także umiejętność efektywnego komunikowania się i negocjacji. Dzięki nim będziemy w stanie dostosować się do dynamicznie zmieniającego się rynku pracy, nowego świata, który ewoluuje każdego dnia. Studia w CDV są skrojone pod studenta, jego talenty i oczekiwania, dają możliwość rozwijania 39 kompetencji przyszłości, które pozwolą każdemu studentów w jak najlepszy sposób przygotować się do funkcjonowania na zmieniającym się rynku pracy i w zawodach, które dopiero powstaną.

KOMPETENCJE KIERUNKOWE

Nauka w CDV oparta jest o zdefiniowany dla każdego kierunku pakiet kompetencji - Model Da Vinci daje szansę na elastyczne kreowanie swojej ścieżki edukacji przy wsparciu ekspertów m.in. tutorów, mentorów, czy przedstawicieli otoczenia biznesowego.

TALENTY WG GALLUPA

W Collegium Da Vinci wierzymy, że każdy posiada indywidualny i unikalny w swoim rodzaju potencjał, którego rozwój to najkrótsza droga do mistrzostwa, sukcesów i życiowego spełnienia. Wspieramy naszych studentów w odkryciu, wzmocnieniu i wykorzystaniu w praktyce naturalnych predyspozycji. Właśnie dlatego wprowadziliśmy, wzorem renomowanych uniwersytetów Cambridge i Oxford, metodę zindywidualizowanej pracy ze studentami, jaką jest tutoring.

więcej
CERTYFIKATY

Podczas studiów, po ukończeniu konkretnych modułów, oprócz dyplomu otrzymasz bezpłatnie zaświadczenia i certyfikaty zawodowe zewnętrzne i wewnętrzne, potwierdzające nabycie konkretnych kompetencji.

Indywidualne portfolio

W trakcie studiów student buduje indywidulane portfolio, czyli swoją wizytówkę, zbiór dokonań i zrealizowanych projektów. Drogowskaz dla przyszłych pracodawców, jakie ma osiągnięcia, umiejętności, certyfikaty, który jest bardzo pomocny w ubieganiu się o pracę, praktyki lub staż. Do portfolio będą mieli dostęp partnerzy, wykładowcy praktycy z możliwością zaproponowania zatrudnienia , stażu lub praktyki wybranym osobom na bazie zaprezentowanych w portfolio osiągnięć.

Droga studenta

1 rok

1 semestr

Kompetencje przyszłości

Liczba modułów: 1

Najnowsze badania wskazują, że kompetencje, które będą charakteryzowały pracownika przyszłości to m.in: zdolność do aktywnego uczenia się, kreatywność, radzenie sobie ze stresem i praca pod presją czasu, analizowanie danych, eksperymentowanie i abstrakcyjne myślenie, a także umiejętność efektywnego komunikowania się i negocjacji. Dzięki nim będziemy w stanie dostosować się do dynamicznie zmieniającego się rynku pracy, nowego świata, który ewoluuje każdego dnia. Studia w CDV są skrojone pod studenta, jego talenty i oczekiwania, dają możliwość rozwijania 39 kompetencji przyszłości, które pozwolą każdemu studentów w jak najlepszy sposób przygotować się do funkcjonowania na zmieniającym się rynku pracy i w zawodach, które dopiero powstaną.

Kompetencje kierunkowe

Liczba modułów: 3

Nauka w CDV oparta jest o zdefiniowany dla każdego kierunku pakiet kompetencji - Model Da Vinci daje szansę na elastyczne kreowanie swojej ścieżki edukacji przy wsparciu ekspertów m.in. tutorów, mentorów, czy przedstawicieli otoczenia biznesowego.

Ważny etap

Tydzień integracyjny

2 semestr

Kompetencje przyszłości

Liczba modułów: 2

Najnowsze badania wskazują, że kompetencje, które będą charakteryzowały pracownika przyszłości to m.in: zdolność do aktywnego uczenia się, kreatywność, radzenie sobie ze stresem i praca pod presją czasu, analizowanie danych, eksperymentowanie i abstrakcyjne myślenie, a także umiejętność efektywnego komunikowania się i negocjacji. Dzięki nim będziemy w stanie dostosować się do dynamicznie zmieniającego się rynku pracy, nowego świata, który ewoluuje każdego dnia. Studia w CDV są skrojone pod studenta, jego talenty i oczekiwania, dają możliwość rozwijania 39 kompetencji przyszłości, które pozwolą każdemu studentów w jak najlepszy sposób przygotować się do funkcjonowania na zmieniającym się rynku pracy i w zawodach, które dopiero powstaną.

Kompetencje kierunkowe

Liczba modułów: 3

Nauka w CDV oparta jest o zdefiniowany dla każdego kierunku pakiet kompetencji - Model Da Vinci daje szansę na elastyczne kreowanie swojej ścieżki edukacji przy wsparciu ekspertów m.in. tutorów, mentorów, czy przedstawicieli otoczenia biznesowego.

Ważny etap

Wybór modułów na 3 i 4 semestr

2 rok

3 semestr

Kompetencje kierunkowe

Liczba modułów: 2

Nauka w CDV oparta jest o zdefiniowany dla każdego kierunku pakiet kompetencji - Model Da Vinci daje szansę na elastyczne kreowanie swojej ścieżki edukacji przy wsparciu ekspertów m.in. tutorów, mentorów, czy przedstawicieli otoczenia biznesowego.

Moduły do wyboru

Liczba modułów: 3

Studia są dostosowane do oczekiwań i potrzeb każdego studenta, uczelnia przygotowała szereg ciekawych modułów z których student sam układa swój plan zajęć. To ty decydujesz czego chcesz się nauczyć na studiach i sam wybierasz moduły, które ciebie interesują!

4 semestr

Kompetencje kierunkowe

Liczba modułów: 2

Nauka w CDV oparta jest o zdefiniowany dla każdego kierunku pakiet kompetencji - Model Da Vinci daje szansę na elastyczne kreowanie swojej ścieżki edukacji przy wsparciu ekspertów m.in. tutorów, mentorów, czy przedstawicieli otoczenia biznesowego.

Moduły do wyboru

Liczba modułów: 3

Studia są dostosowane do oczekiwań i potrzeb każdego studenta, uczelnia przygotowała szereg ciekawych modułów z których student sam układa swój plan zajęć. To ty decydujesz czego chcesz się nauczyć na studiach i sam wybierasz moduły, które ciebie interesują!

Ważny etap

Wybór modułów na 5 i 6 semestr

Proseminarium

3 rok

5 semestr

Kompetencje kierunkowe

Liczba modułów: 3

Nauka w CDV oparta jest o zdefiniowany dla każdego kierunku pakiet kompetencji - Model Da Vinci daje szansę na elastyczne kreowanie swojej ścieżki edukacji przy wsparciu ekspertów m.in. tutorów, mentorów, czy przedstawicieli otoczenia biznesowego.

Moduły do wyboru

Liczba modułów: 3

Studia są dostosowane do oczekiwań i potrzeb każdego studenta, uczelnia przygotowała szereg ciekawych modułów z których student sam układa swój plan zajęć. To ty decydujesz czego chcesz się nauczyć na studiach i sam wybierasz moduły, które ciebie interesują!

Ważny etap

Seminarium dyplomowe cz.1

6 semestr

Moduły do wyboru

Liczba modułów: 1

Studia są dostosowane do oczekiwań i potrzeb każdego studenta, uczelnia przygotowała szereg ciekawych modułów z których student sam układa swój plan zajęć. To ty decydujesz czego chcesz się nauczyć na studiach i sam wybierasz moduły, które ciebie interesują!

Ważny etap

Seminarium dyplomowe cz.2

Zaliczenie praktyk

Obrona pracy dyplomowej

Kompetencje przyszłości

Na ciągle i dynamicznie zmieniającym się rynku pracy wymagane są inne kompetencje niż jeszcze kilka lat temu. Dziś, kiedy pracodawca oczekuje elastyczności, umiejętność sprawnego działania w różnym otoczeniu i ciągłego samodoskonalenia jest coraz bardziej pożądana.
Aby lepiej przygotować studentów do pracy zawodowej, uwzględniając opinie pracodawców oraz wyniki przeprowadzonych badań, opracowaliśmy zestaw kompetencji przyszłości, które wyróżnią absolwentów CDV na runku pracy!

Kreatywność
Współpraca w zespole
Przedsiębiorczość
Mobilność zawodowa
Elastyczność
Krytyczne myślenie
Rozwiązywanie złożonych problemów
Organizacja pracy własnej
Radzenie sobie ze stresem/ praca pod presją czasu

Kreatywność

Nauczysz się w sposób metodyczny kreować niezwykłe i nieoczywiste rozwiązania.

  • poznasz pojęcia takie jak twórczość, kreatywność, abstrakcyjne myślenie, konflikt
  • zdobędziesz wiedzę na temat źródeł kreatywności oraz ról w zespole kreatywnym
  • dowiesz się jakie przeszkody i bariery mogą pojawić się w działaniach kreatywnych
  • będziesz rozwiązywać problemy w przedsięwzięciach, zdobywając doświadczenie w budowie zespołów kreatywnych
  • nauczysz się wykorzystywać techniki i narzędzia kreatywne
  • będziesz tworzyć projekty z wykorzystaniem abstrakcyjnego myślenia

Współpraca w zespole

Nauczysz się współpracować w zespole, tworzyć zespoły i zarządzać zespołem.

  • będziesz współpracować w zespole nad projektami
  • nauczysz się tworzyć zespół
  • poznasz dysfunkcje pracy zespołowej i role zespołowe
  • przećwiczysz rozwiązywanie konfliktów w zespole
  • poznasz podstawy zarządzania ludźmi
  • nauczysz się umiejętnie dyskutować i argumentować
  • poznasz narzędzia informatyczne do organizacji pracy w przedsiębiorstwie (np. Trello)
  • poznasz metodyki zwinne zarządzania projektami (np. SCRUM)

Przedsiębiorczość

Nauczysz się wykorzystywać nadarzające się okazje zawodowe i biznesowe, szacować poziom ryzyka.

  • poznasz podstawowe pojęcia z ekonomii, finansów oraz prawa
  • dowiesz się, jak założyć własną firmę (startup)
  • będziesz potrafić przygotować umowy niezbędne do prowadzenia własnej firmy
  • nauczysz się wykonać podstawowe rozliczenia firmowe
  • dowiesz się, jak analizować otoczenie ekonomiczno-prawne

Mobilność zawodowa

Nabędziesz umiejętność łatwego przekwalifikowania się, wykorzystując dotychczasowe doświadczenie; będziesz w stanie zmienić zawód w zależności od potrzeb otoczenia gospodarczo-ekonomicznego.

  • nauczysz się świadomie budować własną markę i pozycję na rynku
  • będziesz potrafić zaprezentować swoje mocne strony, zdobyte kompetencje
  • poznasz zasady etyki w biznesie
  • nauczysz się dostosowywać się do zmieniającego się otoczenia
  • będziesz potrafić poszukiwać źródeł finansowania dla własnych przedsięwzięć
  • poznasz ryzyka występujące w organizacji

Elastyczność

Nabędziesz umiejętność dostosowania się do sytuacji, nauczysz się otwartości na zmiany i wypracowywania kompromisu, kiedy okoliczności tego wymagają.

  • nauczysz się ciągle zdobywać nową wiedzę i umiejętności
  • wypracujesz pozytywne nastawienie do zmiany w kontekście osobistym, społecznym, kulturowym, gospodarczym
  • będziesz potrafić zaakceptować zmianę i traktować ją jako fakt

Krytyczne myślenie

Będziesz potrafić weryfikować fakty i posługiwać się logiką do określania mocnych i słabych stron różnych rozwiązań.

  • nabędziesz umiejętność myślenia w sposób racjonalny i uporządkowany, tak aby zrozumieć związki między faktami lub koncepcjami
  • nauczysz się podejmować trafniejsze decyzje, logicznie wnioskować i precyzyjniej komunikować
  • wypracujesz lepszą argumentację i zwiększysz swoją odporność na manipulację

Rozwiązywanie złożonych problemów

Nauczysz się rozwiązywać skomplikowane i złożone problemy.

  • będziesz tworzyć rozwiązania dla złożonych problemów
  • nauczysz się analizowania wielu danych i informacji
  • będziesz potrafił wyciągać wnioski z analiz i na ich podstawie podejmować  decyzje i wdrażać rozwiązania

Organizacja pracy własnej

Nauczysz się organizować swój czas pracy i wykorzystywać go efektywnie.

  • nauczysz się zarządzania sobą w czasie oraz planowania
  • poznasz narzędzia informatyczne do zarządzania pracą

Radzenie sobie ze stresem/ praca pod presją czasu

Nauczysz się podejmować właściwe decyzje pod presją czasu i w sytuacjach dużego stresu (także długotrwałego).

  • nauczysz się radzić sobie ze stresem i zarządzać swoimi emocjami
  • nabędziesz umiejętność aktywnego poszukiwania sedna problemu swojego, klienta, zespołu, czy organizacji
  • nauczysz się radzić sobie z pojawiającą się e pracy frustracją swoją, klienta, zespołu, czy organizacji

Tutoring w CDV

Wzorem Uniwersytetów Oxford i Cambridge, zdecydowaliśmy się objąć wszystkich studentów rozpoczynających naukę programem tutoringowym.

Tutoring w CDV to cykl spotkań z certyfikowanymi tutorami, które pozwolą naszym studentom na bardziej świadomy rozwój w czasie studiów. Przez 2 semestry studenci na indywidualnych i grupowych spotkaniach będą wzmacniać swoje mocne strony i eliminować ograniczenia.

Wierzymy, że indywidualne podejście do studentów, koncentrujące się na ich mocnych stronach, pozwoli każdemu z nich na realizację osobistych celów edukacyjnych i zawodowych.

Dodatkowe zaświadczenia w Twoim cv

Program studiów na kierunku Mediaworking I stopnia w Collegium Da Vinci został szczegółowo przeanalizowany przez specjalistów Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i jest w pełni zgodny z zakresem kompetencji niezbędnych do uzyskania certyfikatu DIMAQ – międzynarodowego certyfikatu potwierdzającego umiejętności marketingowe.

Mediaworking certyfikowanym kierunkiem DIMAQ Mediaworking certyfikowanym kierunkiem DIMAQ

Certyfikaty Google

W ramach modułu „Wybrane narzędzia marketingu internetowego” nabędziesz kompetencje, które przygotują Cię merytorycznie do zdobycia certyfikatów Google.

Podstawy SEO

Od partnera kierunku, firmy zajmującej się pozycjonowaniem – widzialni.pl, uzyskasz certyfikat „Podstawy SEO”.

Projekty studentów

Studenci Collegium Da Vinci pod okiem wykładowców, którzy są także praktykami biznesu, realizują projekty odpowiadające na realne potrzeby zlecających je firm. Wiele z projektów jest z sukcesem wdrażanych przez współpracujące z nami przedsiębiorstwa.

Współpraca z Komputronik Gaming

Moduły powstały podczas całorocznej pracy zespołu Collegium da Vinci oraz Komputronik Gaming. Podczas tworzenia przedmiotów przeanalizowano szereg polskich i międzynarodowych raportów dotyczących e-sportu i przygotowano moduły odpowiadające potrzebom pracodawców w nowej branży e-sportowej.

Komputronik Gaming Komputronik Gaming

W ramach studiów studenci będą mieli możliwość uczestniczenia w warsztatach w Domu Gracza Komputronik Gaming.

Dom Gracza powstał w Poznaniu. Został stworzony przez Komputronik  Gaming we współpracy z Intelem. Jest to mieszkanie, które zostało zaadaptowane na specjalistyczne studio nagraniowe oraz streamingowe. Dom gracza jest wyposażony w specjalistyczny sprzęt, m. in: dwa komputery: Komputronik Infinity LC-900S oraz Komputronik Infinity S920. PC-ty wyposażone są w procesory Intel Core i9. Pierwszy z nich i9-9900KS o taktowaniu 4 GHz, 16 MB Cache i 64 GB DDR4-3200 oraz z kartą graficzną GeForce RTX 2080 Ti wyposażony jest także w drugi, niezależny komputer, który odpowiada za streamowanie. Takie rozwiązanie pozwala na zachowanie najwyższych parametrów do grania i niezakłóconej jakości streamu. Infinity S920 wyposażony jest w procesor Intel i9-9900KF o taktowaniu 3,6 GHz, 16 MB Cache i 64 GB DDR4-3000. O najwyższe parametry graficzne dba GeForce RTX 2080 Ti.

Poznaj Dom Gracza Poznaj Dom Gracza

Główny partner i współtwórca kierunku – Komutronik prowadzi na Youtube dwa kanały związane z branżą gamingową: Komputronik Gaming i Dla Gracza.

Materiały umieszczane na tych kanałach będą interesującym pogłębieniem wiedzy na temat e-sportu dla studenta. Jednak bardzo ważne w studiowaniu będzie również poszukiwanie dodatkowych informacji i materiałów na innych kanałach, blogach, specjalistycznych raportach oraz aktualnych artykułach. Wiedza z tak nowej dziedziny wymaga bowiem sprawnego i szybkiego poruszania się po stronach internetowych oraz oceniania wiarygodności tych treści – tego również nauczysz się studiując na tej specjalizacji.

Dla Gracza Dla Gracza

Raport „E-SPORT 2020. Biznes – Rynek pracy – Edukacja” do pobrania za darmo!

Raport CDV i Komputronik Gaming, pod Patronatem Ministerstwa Rozwoju, powstał we współpracy z Partnerami Uczelni i ekspertami z branży.

Zobacz raport Zobacz raport

Przykładowe ścieżki studiów

Opis

Proponowana ścieżka skierowana jest do osób, które fascynują się grami i chcą swoją przyszłość związać z branżą e-sportową. Studia nastawione są na poznanie specyfiki branży gier i zależności funkcjonujących w świecie sportów elektronicznych oraz nabycie kompetencji związanych z kreowaniem wizerunku w internecie, dziennikarstwem sportowym czy zarządzaniem projektami takimi jak turnieje i eventy gamingowe.

Jeśli chcesz:

  • projektować i realizować skuteczne strategie marketingowe w branży gamingowej,
  • obsługiwać narzędzia Social Media w komunikacji e-sportowej,
  • poznać zasady budowania zespołu e-sportowego,
  • zarządzać drużynami e-sportowymi,
  • administrować turniejami e-sportowymi,
  • budować wizerunek drużny e-sportowej.

Jaką pracę możesz podjąć?

  • Account manager drużyny e-sportowej
  • Specjalista ds. monetyzacji e-sportu
  • Specjalista ds. PR e-sportowego
  • Event manager w branży e-sportowej

Pamiętaj, że:

Model kształcenia Da Vinci pozwala Ci na całkowite zindywidualizowanie Twojej ścieżki edukacyjnej. Sam lub przy wsparciu tutora decydujesz, co Cię interesuje i czego chcesz się uczyć.

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze obok kompetencji kierunkowych, są tzw. kompetencje przyszłości takie jak: kreatywność, współpraca w zespole, przedsiębiorczość, czy rozwiązywanie złożonych problemów, które nabędziesz w Collegium Da Vinci.

To ty decydujesz czego się uczysz! Wybierasz takie modułu, które Ciebie interesują.

Uczelniane biuro karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Możesz otrzymać dofinansowanie studiów w formie stypendium socjalnego czy stypendium Rektora.

Program Erasmus umożliwi Ci podjęcie nauki na partnerskich uczelniach w Europie.

Według danych publikowanych przez Kancelarię Premiera polski rynek gier wideo jest dzisiaj wart 26,2 mld zł.

Ten wynik to efekt pracy ponad 330 polskich firm, zatrudniających łącznie około 4000 pracowników. Miejsc pracy będzie jeszcze więcej, ponieważ polski sektor gier wideo rośnie z roku na rok aż o 10%.  Regularny wzrost sprawił, że polska branża jest siódmą największą w Europie oraz 23 na całym świecie.

Źródło: www.spidersweb.pl/2019/12/komputronik-gaming

Opis

Proponowana ścieżka skierowana jest do osób, które chcą budować i wdrażać skuteczne strategie działania i komunikacji firm z wykorzystaniem nowoczesnych mediów, w tym studia social media.

Jeśli chcesz:

  • nauczyć się opracowywać strategię komunikacji,
  • projektować i realizować kampanie marketingowe w internecie,
  • nabyć umiejętność efektywnego zarządzania społecznością internetową,
  • poznać podstawy pozycjonowania stron (SEO) i marketingu w wyszukiwarkach (SEM),
  • nauczyć się korzystania z narzędzi analitycznych i monitorujących działania w social mediach, takich jak  Google AdWords, Google Analytics czy Brand24,
  • dowiedzieć się jak pozyskiwać, analizować i interpretować dane.

Jaką pracę możesz podjąć?

  • Social media manager
  • Content manager
  • Bloger
  • Copywriter
  • Dziennikarz internetowy
  • Specjalista ds. e-PR
  • Specjalista ds. monitoringu mediów internetowych
  • Trendwatcher, trendsetter
  • Specjalista ds. marketingu internetowego
  • Specjalista ds. SEM i SEO

Pamiętaj, że:

Model kształcenia Da Vinci pozwala Ci na całkowite zindywidualizowanie Twojej ścieżki edukacyjnej. Sam lub przy wsparciu tutora decydujesz, co Cię interesuje i czego chcesz się uczyć.

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze obok kompetencji kierunkowych, są tzw. kompetencje przyszłości takie jak: kreatywność, współpraca w zespole, przedsiębiorczość, czy rozwiązywanie złożonych problemów, które nabędziesz w Collegium Da Vinci.

To ty decydujesz czego się uczysz! Wybierasz takie modułu, które Ciebie interesują.

Uczelniane biuro karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Możesz otrzymać dofinansowanie studiów w formie stypendium socjalnego czy stypendium Rektora.

Program Erasmus umożliwi Ci podjęcie nauki na partnerskich uczelniach w Europie.

Zarobki specjalisty ds. marketingu wynoszą 3500-8000 brutto, natomiast social media managera 8000 – 12000 brutto!

Źródło: wirtualnemedia.pl, „Spring Professional Raport Płacowy 2017”

Proponowane moduły dla wybranej ścieżki

Jeśli chcesz zdobyć wiedzę i doświadczenie niezbędne w branży gier i świecie sportów elektronicznych oraz jako dziennikarz sportowy lub zajmować się organizacją eventów gamingowych, zobacz, jakie moduły proponują tobie wykładowcy z kierunku Mediaworking.

Pamiętaj, że to ty jednak decydujesz czego chcesz się nauczyć na studiach i sam wybierasz moduły, które ciebie interesują!

  • E-sport – podstawy
    50h
    ECTS 5
    • Celem kursów wchodzących w skład modułu jest wyposażenie studentów w wiedzę z zakresu m.in. historii sportów elektronicznych; monetyzacji e-sportu, różnic i podobieństw między e-sportem a gamingiem, podstawowych tytułów e-sportowych, aktualnej sytuacji w e-sporcie, budowania marki własnej w e-sporcie, delegowania zadań, systemu motywacyjnego, zarządzania czasem i zespołem oraz analityki gier.

  • Negocjacje i strategie sprzedaży koncepcji kreatywnych
    50h
    ECTS 5
    • Celem kursu jest zapoznanie studenta z procesami, technikami i metodami sprzedaży, strategiami negocjacyjnymi oraz przekazanie wiedzy z zakresu zarządzania projektem kreatywnym. Podczas kursów student będzie rozpoznawał i oceniał strategie negocjacyjne, pozna zasady i zakres działania Account Managera oraz dowie się jakie techniki komunikacji stosować w budowaniu pozytywnych relacji z klientami.

  • E-sport - teoria gier komputerowych
    50h
    ECTS 5
    • Celem modułu jest zapoznanie studentów z zagadnieniami z obszaru zaawansowanej symulacji fizyki, sztucznej inteligencja, grafiki trójwymiarowej, trójwymiarowego dźwięku, i obsługi baz danych, w ujęciu historycznym. W ramach kursu student pozna możliwe obszary rozwoju w dziedzinie programowania komputerowego. Na wybranych przykładach spółek campingowych zostaną omówione systemy turniejowe oraz rynek gier w Polsce i na świecie.

  • Organizacja eventu e-sportowego
    50h
    ECTS 5
    • Celem modułu jest zapoznanie studentów z technicznymi zasadami organizacji eventów w e-sporcie. W ramach kursów studenci zrealizują warsztaty, których celem będzie stworzenie kosztorysu wydarzenia e-sportowego w oparciu o wyznaczony na to zadanie budżet. Podczas zajęć studenci opracują również briefy dla poszczególnych dostawców usług, na podstawie których realizowane będzie kontraktowanie podwykonawców.

  • Marketing relacyjny
    50h
    ECTS 5
    • W ramach realizowanego modułu student zdobędzie umiejętności i kompetencje w zakresie budowania pozytywnych relacji z klientami przy uwzględnieniu wiedzy z zakresu koncepcji marketingu relacyjnego, narzędzi budowania i utrzymywania lojalności klientów oraz specyfiki rynku B2B. W trakcie zajęć student zapozna się z metodami i procesami budowania relacji z klientami oraz rodzajami, źródłami i sposobami budowania relacji na rynku B2B dzięki czemu będzie potrafił zaprojektować program lojalnościowy budujący relacje z klientami. Zadania realizowane w zespołach przyczynią się do rozwijania kompetencji i umiejętności współpracowania w zespole projektowym.

  • Rozwój kompetencji interpersonalnych i przywódczych w branży marketingowej
    50h
    ECTS 5
    • Celem tego modułu jest wyposażenie studenta w wiedzę z zakresu kluczowych kompetencji miękkich, ze szczególnym naciskiem na kompetencje managerskie, które są niezbędne do osiągnięcia sukcesu w roli lidera zespołu marketingowego, jak również członka zespołu. Podczas ćwiczeń praktycznych student będzie miał okazję przećwiczyć kompetencje miękkie w trakcie pracy grupowej jak również indywidualnej. Celem tych ćwiczeń jest zmiana zawodowego sposobu myślenia (professional mindset) i lepsze umiejętności interpersonalne. Dotyczy to zwłaszcza umiejętności komunikacji i pracy zespołowej. Efektem tych zajęć będzie większa pewność siebie, lepsza współpraca z innymi, lepsze zrozumienie siebie, a w roli lidera większa zdolność do przekonywania do własnej wizji i wywierania pozytywnego wpływu na innych członków zespołu i ich wydajność.

  • Komunikacja wizualna marki
    50h
    ECTS 5
    • Celem modułu jest wyposażenie studenta w wiedzę z zakresu projektowania identyfikacji wizualnej firm i marek w oparciu o formalne wymogi ksiąg znaków. W warstwie wykładowej student zdobędzie wiedzę dotyczącą kluczowych elementów składowych ksiąg znaków z uwzględnieniem nowych trendów wpływających na kompozycję, kolorystykę czy typografię projektów. Podczas ćwiczeń student w praktyce zastosuje zdobytą wiedzę teoretyczną tworząc księgę znaku dla firmy bądź marki.

  • Komunikacja międzykulturowa w biznesie
    50h
    ECTS 5
    • Moduł przygotowuje studenta do pracy w środowisku międzynarodowym. Zajęcia wyposażają słuchaczy w podstawowy aparat pojęciowy, dostarczając też wiedzy z zakresu nowoczesnych trendów w komunikacji międzynarodowej. Ćwiczeniowy charakter modułu pomaga studentom nabyć umiejętności i kompetencje cenione na współczesnym rynku pracy, w tym w szczególności: umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne oraz podstawy protokołu dyplomatycznego.

  • Produkcja wydarzeń kulturalnych
    50h
    ECTS 5
    • Po zakończeniu modułu student będzie znał podstawową terminologię związaną z organizacją wydarzeń kulturalnych, będzie rozumie specyfikę rynków docelowych na których organizowane są wydarzenia kulturalne, a także będzie umiał odpowiednio dobierać narzędzia systemowe i procedury marketingu dóbr kultury.

  • Prawo mediów i reklamy
    50h
    ECTS 5
    • Celem modułu jest zapoznanie studenta z funkcjonowaniem mediów w Polsce, w tym mediów drukowanych, audiowizualnych, internetu oraz aspektów dotyczących prawa reklamy. Treści kursów wyposażą studentów w wiedzę m.in. na temat: prawa pasowego, ochrony prawa autorskiego w Internecie, lokowania produktu, reklamy w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, reklamy w prawie autorskim, umów z influencerami, kodeksu etyki w dziedzinie reklamy.

Jeśli chcesz zdobyć wiedzę i doświadczenie niezbędne do tego aby projektować i realizować kampanie marketingowe w internecie, zobacz, jakie moduły proponują tobie wykładowcy z kierunku Mediaworking.

Pamiętaj, że to ty jednak decydujesz czego chcesz się nauczyć na studiach i sam wybierasz moduły, które ciebie interesują!

  • Aplikacje mobilne
    50h
    ECTS 5
    • Celem modułu jest wyposażenie studenta w wiedzę z zakresu tworzenia oraz wdrażania i marketingu aplikacji moblinych. W trakcie zajęć teoretycznych student zdobędzie wiedzę z zakresu architektury nowoczesnych aplikacji mobilnych opartych o model REST ful, metod składowania danych wykorzystywanych w aplikacjach oraz bezpieczeństwa technologii mobilnych. Student kończący niniejszy moduł potrafił będzie zaprojektować strategie dystrybucji i promocji aplikacji mobilnych w środowisku online. W trakcie zajęć praktycznych student nauczy się programowania aplikacji mobilnych przy użyciu języka Java.

  • Marketing wewnętrzny
    50h
    ECTS 5
    • Celem modułu jest wyposażenie studenta w wiedzę z zakresu planowania działań employer brandingowych w organizacji oraz komunikacji wewnętrznej. W warstwie wykładowej student zdobędzie wiedzę dotyczącą kluczowych narzędzi do przygotowania strategii employer brandingowej oraz zasad dotyczących konstruowania komunikacji wewnętrznej ukierunkowanej na budowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz firmy. Podczas ćwiczeń student w praktyce zastosuje zdobytą wiedzę teoretyczną tworząc strategię employer brandingową i plan komunikacji wewnętrznej w oparciu o studium przypadku.

  • Warsztaty medialne
    50h
    ECTS 5
    • Celem modułu jest zapoznanie studenta z podstawowymi formami radiowymi i telewizyjnymi oraz ich praktycznym zastosowaniem w codziennej pracy. Po ukończeniu modułu student będzie posiadał umiejętności niezbędne w pracy w mediach radiowych i telewizyjnych. Treści kursów wyposażą studentów w wiedzę m.in. na temat: gatunków radiowych; pracy w rozgłośni radiowej (rola wydawcy, reportera, prezentera); radia w komórce (narzędzia i oprogramowanie: montaż dźwięku); dźwięku w informacji radiowej (o co zapytać i jak rozmawiać z trudnym rozmówcą); zasad pisania i czytania newsów telewizyjnych; pracy prezentera telewizyjnego; roli wydawcy w telewizji informacyjnej oraz wywiadu studyjnego.

  • Marketing strategiczny
    50h
    ECTS 5
    • Wszechstronny marketer to osoba, która doskonale porusza się w świecie nowych mediów znając jednocześnie kluczowe strategie marketingowe, które ukierunkowują pozostałe działania medialne. W ramach zajęć w tym module studenci poznają wybrane strategie marketingowe wykorzystywane na wszystkich etapach życia produktu. Dobry marketing, to wsparcie sprzedaży, dlatego studenci tego modułu będą mieli możliwość przetrenować procesy rozmów sprzedażowych w oparciu o założenia nowego podejścia, jakim jest sprzedaż transformacyjna.

  • Marketing relacyjny
    50h
    ECTS 5
    • Umiejętności i kompetencje w zakresie budowania pozytywnych relacji z klientami przy uwzględnieniu wiedzy z zakresu koncepcji marketingu relacyjnego, narzędzi budowania i utrzymywania lojalności klientów oraz specyfiki rynku B2B. Klasyfikuje metody i procesy budowania relacji z klientami. Rozpoznaje rodzaje, typy i narzędzi wykorzystywanych do projektowania programów lojalnościowych. Definiuje rodzaje, źródła i sposoby budowania relacji na rynku B2B. Identyfikuje podstawowe elementy procesu budowania relacji. Projektuje program lojalnościowy budujący relacje z klientami. Buduje relacje z klientami na rynku B2B. Interpretuje i aktualizuje posiadaną wiedzy, kwalifikacje i poszerza umiejętności w zakresie budowania relacji z klientami. Współdziała i efektywnie pracuje w zespole projektowym.

  • Komunikacja wizualna marki
    50h
    ECTS 5
    • Celem modułu jest wyposażenie studenta w wiedzę z zakresu projektowania identyfikacji wizualnej firm i marek w oparciu o formalne wymogi ksiąg znaków. W warstwie wykładowej student zdobędzie wiedzę dotyczącą kluczowych elementów składowych ksiąg znaków z uwzględnieniem nowych trendów wpływających na kompozycję, kolorystykę czy typografię projektów. Podczas ćwiczeń student w praktyce zastosuje zdobytą wiedzę teoretyczną tworząc księgę znaku dla firmy bądź marki.

  • Neuromarketing - Narzędzia i techniki neuromarketingu.
    50h
    ECTS 5
    • Celem modułu jest zapoznanie studenta z podstawowymi technikami i narzędziami wykorzystywanymi w neuromarketingu oraz wskazanie sposobów ich wykorzystania w praktyce. Kursy realizowane w module przygotują studenta do prezentowania innowacyjnych rozwiązań w oparciu o wiedzę neuromarketingową, a charakter zajęć będzie sprzyjał rozwijaniu umiejętności współpracy w grupie w zakresie generowania nowych pomysłów.

  • Pracownia fotograficzna
    50h
    ECTS 5
    • Celem modułu jest wyposażenie studenta w teoretyczną oraz praktyczną wiedzę, która umożliwi mu świadome tworzenie statycznych obrazów wizualnych mających zastosowanie w komunikacji marketingowej. W zakresie teoretycznym student zdobędzie wiedzę umożliwiającą mu stosowanie wszystkich kluczowych elementów formalnych konstrukcji obrazu fotograficznego w zależności od sytuacji komunikacyjnej. W trakcie zajęć student pozna również metody dekonstrukcji i analizy obrazów fotograficznych, które stosuje się zarówno w analizach naukowych, jak i w celu praktycznej rozbudowy warsztatu fotograficznego. Na zajęciach w pracowni fotograficznej student w sposób praktyczny przetrenuje zasady obsługi sprzętu studyjnego oraz zastosuje je realizując projekty sesji zdjęciowych: portretowych, beauty, modowych, produktowych oraz makro.

  • Prawo mediów i reklamy
    50h
    ECTS 5
    • Celem modułu jest zapoznanie studenta z funkcjonowaniem mediów w Polsce, w tym mediów drukowanych, audiowizualnych, internetu oraz aspektów dotyczących prawa reklamy. Treści kursów wyposażą studentów w wiedzę m.in. na temat: prawa pasowego; ochrony prawa autorskiego w Internecie, lokowania produktu, reklamy w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, reklamy w prawie autorskim, umów z influencerami oraz kodeksu etyki w dziedzinie reklamy.

  • Rozwój kompetencji interpersonalnych i przywódczych w branży marketingowej
    50h
    ECTS 5
    • Celem tego modułu jest wyposażenie studenta w wiedzą odnośnie kluczowych kompetencji miękkich, ze szczególnym naciskiem na kompetencje managerskie, które są niezbędne do osiągnięcia sukcesu w roli lidera zespołu marketingowego, jak również członka zespołu. Podczas ćwiczeń praktycznych student będzie miał okazję przećwiczyć kompetencje miękkie w trakcie pracy grupowej jak również indywidualnej. Celem tych ćwiczeń jest zmiana zawodowego sposobu myślenia (professional mindset) i lepsze umiejętności interpersonalne. Dotyczy to zwłaszcza umiejętności komunikacji i pracy zespołowej. Efektem tych zajęć będzie większa pewność siebie, lepsza współpraca z innymi, lepsze zrozumienie siebie, a w roli lidera większa zdolność do przekonywania do własnej wizji i wywierania pozytywnego wpływu na innych członków zespołu i ich wydajność.

Program studiów w roku akademickim 2021/2022

Studia stacjonarne

Model 3+2 pozwalający studiować dziennie i zbierać doświadczenie w pracy.

  • 3 lata

    Czas trwania

  • 6

    Liczba semestrów

  • 2377

    Liczba godzin

  • 191

    Punkty 

Studia niestacjonarne

Zajęcia weekendowe wg. harmonogramu

  • 3 lata

    Czas trwania

  • 6

    Liczba semestrów

  • 1474

    Liczba godzin

  • 191

    Punkty 

Kadra

Marcin Szczupak

Kierownik Działu Raportów Medialnych w PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Marcin Szczupak

Kierownik Działu Raportów Medialnych w PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

rozwińO mnie

Kierownik działu raportów medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
Współtworzył pierwszą w Polsce agencję specjalizującą się w analizie mediów – Media Navigator. Specjalista w zakresie badań mediów. Konsultant medialny, autor analiz marketingowych i badań public relations. Pracował nad projektami dla kilkuset korporacji międzynarodowych, ministerstw, urzędów, agencji marketingowych i PR. Absolwent Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu na kierunku public relations oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu na kierunku zarządzanie i marketing. Interesują go nowe media, rozwój i wykorzystanie technologii w przekazie informacji, zagadnienia public relations i marketingu, sprzedaży i zarządzania. Występował w charakterze eksperta opracowującego standard kompetencji dla zawodu: analityk informacji i raportów medialnych oraz jako ewaluator i członek komisji dla zawodów: analityk ruchu na stronach internetowych, broker informacji (researcher), menedżer zawartości serwisów internetowych i specjalista zarządzania informacją.

rozwińSpecjalizacje obszarowe

  1. Badania mediów i komunikacji
  2. Marketing i public relations

Michał Chudyszewicz

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Michał Chudyszewicz

wykładowca

O mnie

Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej, na kierunku Marketing. Od 2011 roku współpracuje z kluczowymi Klientami w firmie widzialni.pl, obecnie na stanowisku dyrektora sprzedaży. Poza obowiązkami key account managera oraz zarządzaniem działem sprzedaży w ramach wykonywanych obowiązków, specjalizuje się m.in. w budowaniu strategii pozycjonowania szerokiego, w szkoleniach z zakresu SEO oraz Seo copywritingu.

Łukasz Smolarek

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Employer Branding Manager

 

Łukasz Smolarek

wykładowca

O mnie

rozwińZałożyciel, ekspert CSR, employer i personal brandingu w firmie doradczej White Leaf.

rozwińPo pierwsze: lubi ludzi i szanuję ich różnorodność. Po drugie: odważnie stawia na dialog i efektywność działań. Po trzecie: manager, coach i mentor. Po czwarte: właśnie dlatego od 12 lat kreuje strategie CSR, Employer & Personal Brandingu oraz komunikacji marek. Słucha i wspiera zarządy, liderów, start-upy i firmy rodzinne. Współpracuje z ponad 20 markami, m.in. z Volkswagen Poznań, Grupą Raben, ERGO Hestia czy OTOMOTO. Doświadczenie zdobywał w Polsce, Wielkiej Brytanii, Austrii, Litwie, Ukrainie, Rumuni i Mołdawii.

rozwińJestem pomysłodawcą i kierownikiem merytorycznym studiów podyplomowych „CSR Management” oraz „Employer Branding” w CDV w Poznaniu. Piszę doktorat, dzielę się wiedzą ze studentami, organizuję i prowadzę warsztaty, zarządzam zmianą i kreuję projekty w myśl podejścia design thinking.

Ciekawi mnie

rozwińRóżnorodność ludzi, świata, pasji, kultur, kuchni i obyczajów.

Spotkajmy się na

Mediaworking

O mnie

rozwińAbsolwent specjalizacji Komunikacja w Biznesie na Wydziale Zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. W latach  2011 – 2016 pracował jako Account Manager w poznańskiej agencji marketingu familijnego K&Y (dawniej Kid & Young). Współtworzył i koordynował wielokanałowe kampanie reklamowe dla największych marek FMCG w Polsce, takich jak Ferrero (Tic-Tac, Kinder, Kinder Niespodzianka), Danone (Danonki i Danone Global), Nestle, Hochland, Bobo Frut, Mokate czy Kubuś. Od roku 2016 Product Manager w start up’ie technologicznym Elephant Smart Safety. Odpowiedzialny za działania marketingowe oraz za koordynowanie prac zespołu projektowego, a przede wszystkim za wdrożenie produktu elephant door™ na rynek. W projekcie uczestniczy od fazy wczesnego rozwoju do uruchomienia sprzedaży na rynku Europejskim. Na CDV prowadzi zajęcia od roku akademickiego 2015/2016.

Ciekawi mnie

rozwińPrywatnie interesuje się nowymi technologiami, psychologią, behawioryzmem oraz sztukami walki i motoryzacją.

Marta Przewoźna

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Marta Przewoźna

wykładowca

O mnie

rozwińRedaktor Naczelna Magazynu Social Media Manager. Jako Head of Marketing & Communications kieruje wizerunkiem i promocją produktów Magazynu Online Marketing, Social Media Manager, Nowa Sprzedaż oraz Magazynu Event Management Polska. Organizatorka kilkunastu konferencji branżowych rocznie m.in. Kongresu Online Marketing.

Ciekawi mnie

rozwińW trybie offline uwielbia książki historyczne, a także tajemnicze budowle powojenne.

Piotr Komorowski

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Piotr Komorowski

wykładowca

O mnie

rozwińSzef Działu Strategii Agencji Q&A Communications. Przez cała dotychczasową karierę zawodową jestem związany z agencjami PR. Wcześniej pracowałem w agencji Edelman Polska w Warszawie i Sport Mega Marketing Poznaniu.

rozwińNa co dzień zajmuję się tworzeniem strategii komunikacji marketingowych dla klientów agencji i uczestniczę w generowaniu kreatywnych rozwiązań komunikacyjnych. Doradzam markom i przedsiębiorstwom  w  zakresie budowania tożsamości marek, wyboru taktyk i kanałów komunikacji oraz w komunikacji kryzysowej

rozwińPracowałem m.in. dla marek: Tyskie, Lech Premium, Redd’s, Seat, Volkswagen, Wrigley, San Leon Energy, Komputronik, PKO BP, Rowenta, Tefal, Lorenz, Echo Investments, Inter Motors i wielu innych.

rozwińGłęboko wierzę w skuteczność metod opartych o design thinking. Często pracuję jako tzw. facylitator – prowadzę warsztaty kreatywne w ramach, których wraz z uczestnikami wypracowujemy rozwiązania kreatywne dla marek i firm.

rozwińOd 5 lat współprowadzę Cannes Lions Creative PR Meeting – coroczny przegląd najciekawszy casów z zakresu komunikacji marketingowej, współorganizowanego z SAR.

rozwińJestem absolwentem Stosunków Międzynarodowych na UAM w Poznaniu. Ukończyłem także studia podyplomowe z dziedziny PR na SHG w Warszawie oraz Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Ciekawi mnie

rozwińW zasadzie wszystko ?

Maciej ZUCH Mazurek

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Maciej ZUCH Mazurek

wykładowca

O mnie

rozwińZ wykształcenia filozof i plastyk, z zawodu grafik i bloger. Od dekady jestem związany z projektowaniem graficznym, reklamą i mediami społecznościowymi. Bloguje od 2009 roku. Projektowałem m.in. okładki dla Luxtorpedy oraz książki czołowych polskich blogerów. Jestem członkiem rady programowej Heroo Mobile.

rozwiń 

Ciekawi mnie

rozwińLubię kawę i Pink Floyd, nie lubię buraczków. Lubię kreatywne rzeczy, nie lubię powtarzalnej pracy. Lubię paintball, nie lubię grzybobrania. Lubię w nocy zasiąść przy PS4, nie lubię w nocy spać.

mgr Jolanta Piątkowska

wykładowca - praktyk

Spotkajmy się na:

Mediaworking

mgr Jolanta Piątkowska

wykładowca - praktyk

O mnie

rozwińCertyfikowany coach w pracy indywidualnej i grupowej, coach Action Learning, trener rozwoju osobistego, menadżer z wieloletnim doświadczeniem w biznesie.

rozwińJestem absolwentką Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku nauki polityczne, specjalizacja marketing polityczny. Ukończyłam również Szkołę Coachingu Indywidualnego i Grupowego akredytowaną przez ICF. Posiadam certyfikat trenera uzyskany w firmie szkoleniowej Gamma oraz certyfikat coacha Action Learning WIAL Poland.

rozwińPrzez 10 lat pełniłam rolę menedżera zarządzającego zespołami obsługi klienta, sprzedażowymi, projektowymi  i technologicznymi, realizując cele dla czołowych agencji reklamowych w Polsce dla klientów międzynarodowych. Wielokrotnie tworzyłam i wdrażałam nowe struktury obsługi klienta, budowałam zespoły projektowe i technologiczne, procesy oraz procedury wspierające i rozwijające biznes w zakresie sprzedaży usług agencji reklamowych. Zarządzałam zespołami lokalnymi i zdalnymi.

rozwińW pracy trenera i coacha wykorzystuję praktyczne doświadczenia, które zdobyłam pracując na stanowisku menadżerskim, zarówno w obszarze zarządzania zespołem, jak i realizowania celów biznesowych.

Ciekawi mnie

rozwińSzczególnie bliskie są mi tematy takie jak: rozwój organizacji w kierunku turkusu, coaching transformacyjny oraz Action Learning. W wolnym czasie piszę artykuły o różnorodnych aspektach coachingu i rozwoju osobistego na moim blogu: Umysł na detoksie.

Wojciech Rosik

wykładowca - praktyk

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Wojciech Rosik

wykładowca - praktyk

O mnie

rozwińAnalityk finansowy zajmujący się wsparciem firm w podejmowaniu kluczowych decyzji, pomocy w tworzeniu strategii biznesowych oraz wyceną spółek na potrzeby fuzji i przejęć. Praktyk stawiający wiedzę praktyczną nad wiedzę teoretyczną.

rozwińInwestor na GPW z prawie 10-letnim doświadczeniem, specjalizujący się w wyszukiwaniu mniejszych podmiotów z wysokim potencjałem wzrostu.

Ciekawi mnie

rozwińFinanse behawioralne oraz psychologia – wpływ umysłu na zachowania oraz podejmowanie racjonalnych ekonomicznie decyzji.

Natalia Szymczak

wykładowca - praktyk

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Natalia Szymczak

wykładowca - praktyk

O mnie

rozwińW branży od niemal 10 lat, obecnie w Ostecx Créative jako Web Designer, wcześniej w dotPR i Allegro, jako graphic designer. Miłośniczka form i projektów użytecznych, przez co od kilku lat mocno ukierunkowana na działania digitalowe i web design, a po pracy – front end development. Na projekt patrzy z szerszej perspektywy: podpowiada hasła copywriterom i wnioski strategom.Współpracowała z takimi markami jak: Allegro, Inea, Cartoon Network, Volkswagen, Müller, PKO BP i BZ WBK.

Ciekawi mnie

rozwińPrywatnie pasjonatka tatrzańskich szlaków, dwóch kółek, wiedźmińskich przygód, planszowych gier i superbohaterów.

Tomasz Kaczmarek

wykładowca - praktyk

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Tomasz Kaczmarek

wykładowca - praktyk

O mnie

rozwińFotograf, filmowiec – w tych dziedzinach realizuję się „po godzinach”, nie kryjąc jednak, że jest to moja największa pasja. 

rozwińSpecjalista ds. e-commerce w Caspar Asset Management – odpowiedzialny za obsługę serwisów internetowych, pozycjonowanie witryn, strategię tworzenia treści, marketing wyszukiwarek oraz social media.

rozwińWykładowca Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Również absolwent tego kierunku na specjalności Nowe media. Prowadzę zajęcia z zakresu produkcji filmowej oraz wprowadzenie do pracy z dźwiękiem i obrazem.

Ciekawi mnie

rozwiń…wszystko to, czym zajmuję się zawodowo. Nie wyobrażam sobie innego połączenia!

Witold Janiszewski

wykładowca

Witold Janiszewski

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińSenior UX Specialist w Symetrii

rozwińZwiązany z UX i e-commerce od 11 lat. W swojej pracy zajmuje się zarówno projektowaniem serwisów internetowych jak i badaniami UX. Wykształcenie: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, specjalność: Psychologia oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, specjalność: Zarządzanie projektami. Wybrani klienci: Credit Agricole, BLIK, ING Bank Śląski, PWN, Santander Bank Polska.

rozwińCiekawi mnie

rozwińZawodowo: eye tracking i narzędzia pozwalające na niedeklaratywne badanie emocji.

rozwińPrywatnie: fotografia, druk 3D.

Karolina Kulig

wykładowca

Karolina Kulig

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińPR-owiec, eventowiec, managerka kultury z niemal dziesięcioletnim doświadczeniem. Zajmuje się budowaniem startegii, produkcją, promocją i komunikacją wydarzeń biznesowych, edukacyjnych i kulturalnych.  Absolwentka stosunków międzynarodowych, kulturoznawstwa i filmoznawstwa na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Rzeczniczka prasowa Collegium Da Vinci.

rozwińCiekawi mnie

rozwińProjekty łączące świat biznesu i kultury, działania edukacyjne, a po godzinach – kino dokumentalne, relacje między hollywoodzkim kinem a amerykańską polityką, społeczne i polityczne reportażu.

Magdalena Gajek

wykładowca

Magdalena Gajek

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińSpecjalizuje się w działaniach dotyczących komunikacji oraz budowania wizerunku marki. Kluczowe dla niej obszary to public relations oraz zintegrowana komunikacja marketingowa.

rozwińW mediach i przy promocji pracuje od 10 lat. Jest założycielką i właścicielką agencji Blend PR.

rozwińZ wykształcenia polonistka, doktorantka UAM w Poznaniu. Stypendystka zagranicznych uniwersytetów. Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji.

rozwińCiekawi mnie

rozwińNaukowo interesuje się komunikacją, współczesnym reportażem i geopoetyką (znaczeniem miejsca i przestrzeni w kulturze).

rozwińPrywatnie lubi podróże i aktywny wypoczynek.

Piotr Michalak

wykładowca

Piotr Michalak

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent studiów magisterskich na Politechnice Poznańskiej na kierunku Informatyka. Ukończył studia inżynierskie na WSNHiD (obecnie CDV), gdzie studiował również Informatykę. Od 2014 roku zawodowo związany z branżą marketingu internetowego, a dokładniej pozycjonowaniem. Jako Specjalista SEO zajmuje się zwiększaniem widoczności serwisów internetowych poprzez działania on-site i off-site. Prowadzi projekty SEO dla kilku dużych marek e-commerce w Polsce osiągających milionowy ruch w wynikach organicznych każdego miesiąca. W trakcie zdobywania praktycznych umiejętności poszerzał swoją wiedzę na studiach podyplomowych z e-marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym.

rozwińPełni funkcję Doradcy Zarządu w Grupie TENSE, dzięki czemu wpływa na rozwój firmy, a także świadczonych przez nią usług.

rozwińZajmuje się wdrażaniem i szkoleniem pracowników wewnątrz organizacji. Prowadzi również szkolenia dla zewnętrznych działów marketingu, młodych przedsiębiorców i studentów.

rozwińMożna go spotkać na eventach poświęconych zarówno SEM, jak i biznesom internetowym. Jako prelegent występował między innymi na: semKRK, Festiwalu SEO, Targach E-handlu.

rozwińWspółautor książki poświęconej tematyce SEO (SEO Playbook Sławomira Czajkowskiego), w której opowiada o technicznej stronie optymalizacji. Jego artykuł ukazał się również w Pulsie Biznesu.

rozwińCiekawi mnie

rozwińGłównie motoryzacja, o której sporo czyta w sieci.  W wolnych chwilach ogląda na żywo samochody różnych epok. Docelowo chciałby posiadać youngtimera.

rozwińOd niedawna regularnie gra w squasha. Chętnie zmierzy się na uczelnianym korcie ze studentami, zdobywając przy tym kolejne doświadczenia w grze.

mgr Ewa Bujak

wykładowca

mgr Ewa Bujak

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Politologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Były dziennikarz, rzecznik prasowy i Manager Public Relations.

rozwińOd ponad 10 lat pomagam budować reputację firm i marek osobistych, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych. Zarządzałam projektami Public Relations dla takich firm, jak: Kompania Piwowarska, Skoda Auto Polska, Volkswagen Group Polska, GlaxoSmithKline, Bank Pocztowy, Hicron, Grupa Nickel, Fibar Group. Obecnie wykładam i prowadzę szkolenia z komunikacji społecznej, wystąpień publicznych, public relations, komunikacji wewnętrznej, Employer Brandingu, CSR i komunikacji kryzysowej.

Ciekawi mnie

rozwińWszystko co związane jest z komunikacją między ludźmi oraz z komunikacją na linii…człowiek – sztuczna inteligencja (AI).

rozwińW wolnej chwili uciekam w góry. Lubię kabaret (ale tylko dobry!)

dr Mateusz Karatysz

wykładowca

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

dr Mateusz Karatysz

wykładowca

O mnie

rozwińDziennikarz, fotograf freelancer, płynnie poruszający się pomiędzy nowymi i tradycyjnymi mediami, popularyzator low-costowego podejścia do fotografii. Absolwent Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa (obecnie CDV) oraz Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.

rozwińRedaktor naczelny ogólnopolskiego czasopisma branżowego. Jego fotografie znajdziecie na Insta, FB, Pintereście oraz na www.mateuszkaratysz.pl

rozwińNa jego zajęciach posłuchacie dźwięku fotograficznej migawki, wyciśniecie pędzle w Photoshopie, poznacie tajniki dziennikarskiego języka, dzięki którym szpigiel, lead i szpalta staną się oczywistością.

Ciekawi mnie…

rozwińNaukowo zaciekawiony wszelkimi formami perswazyjności w komunikacji wizualnej. Oddany swojej pasji technik fotografii. Miłośnik zdjęć cyfrowych i analogowych oraz autor bloga fotograficznego i kanału YT, na których dzieli się swoimi fotograficznymi doświadczeniami. Zawodowo, od wielu lat redaktor naczelny ogólnopolskiego miesięcznika branżowego. Miłośnik psów rasy buldog francuski.

dr Sylwia Polcyn

wykładowca

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

dr Sylwia Polcyn

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Wydziału Ekonomiczno-Społecznego Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu na kierunku Polityka Społeczna, Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Pedagogika specjalność pedagogika opiekuńczo-wychowawcza oraz na kierunku Pedagogika specjalność doradztwo zawodowe i personalne. W roku 2016 r. ukończyłam także studia podyplomowe na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ze Zintegrowanej Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej. Od 2013 roku byłam doktorantką w Zakładzie Dydaktyki Ogólnej na Wydziale Studiów Edukacyjnych, natomiast od 2017 roku nauczycielem-wychowawcą w Bursie Szkolnej nr 1 w Poznaniu oraz asystentem na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Doktoryzowałam się na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w 2018 roku pracą „Multimedialne gry edukacyjne w nauczaniu wczesnoszkolnym” pod kierunkiem prof. dr hab. Andrzeja Ćwiklińskiego i dra Mariusza Przybyły. Jestem członkiem Wydziałowej Grupy Badawczej: Grupa Badawcza – Gamifikacji w edukacji na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, członkiem zespołu roboczego pt.: Młodzież i jej problemy w środowisku edukacyjnym pod kierunkiem prof. dr hab. Andrzeja Ćwiklińskiego Zespołu Pedagogiki Młodzieży przy KNP PAN. Jestem także autorką i współautorką licznych artykułów naukowych i popularnonaukowych związanych z zastosowaniem nowych mediów w procesie kształcenia na różnych szczeblach edukacji, zagrożeń związanych z nowoczesnymi technologiami i mediami.

Ciekawi mnie

rozwińKonstruktywne i destruktywne konteksty zastosowania nowoczesnych technologii i nowych mediów w procesie kształcenia na różnych szczeblach edukacji, zastosowanie gier komputerowych w toku lekcji, zagrożenia cyfrowego świata.

dr Dagmara Moskwa

wykładowca

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

dr Dagmara Moskwa

wykładowca

O mnie

rozwińJestem asystentem w Instytucie Studiów Politycznych Polskiej Akademii Nauk, badaczem, historykiem, copywriterem i specjalistą ds. mediów społecznościowych. Doktoryzuję się w Instytucie Wschodnim Wydziału Historycznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Badania do pracy doktorskiej poświęcam polityce historycznej współczesnej Rosji z naciskiem na sposób interpretowania drugiej wojny światowej w rosyjskich podręcznikach do historii dla szkół szczebla średniego. Moje zainteresowania naukowe oscylują wokół memory studies, historii i nauk politycznych ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji polityczno-społecznej Federacji Rosyjskiej. Współpracuję z Instytutem Rosyjska Szkoła Antropologiczna Rosyjskiego Państwowego Uniwersytetu Humanistycznego w Moskwie. Posiadam dyplom magistra wschodoznawstwa (Wydział Historyczny UAM) oraz stosunków międzynarodowych o specjalności dyplomacja i stosunki konsularne (Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM).

rozwińWspółtworzę dwa czasopisma naukowe. Jestem redaktorem naczelnym rocznika „Kavkaz-Przeszłość-Teraźniejszość-Przyszłość” (Instytut Historii Uniwersytetu Rzeszowskiego) oraz członkiem redakcji rocznika „Forum Wschodnie. Rocznik interdyscyplinarny” (Stowarzyszenie Współpracy Polska-Wschód).

rozwińNapisałam ponad dwadzieścia artykułów naukowych i kilka popularnonaukowych. Wzięłam udział w ponad dwudziestu konferencjach naukowych, organizowałam debaty i spotkania autorskie. Pracowałam również jako wykonawca grantu Narodowego Centrum Nauki (2012/06/M/HS3/00284) pt.: Stosunki między władzą sowiecką a polskim państwem podziemnym 1943-1945 (Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia).

rozwińPosiadam także doświadczenie dziennikarskie (współpracowałam z Portalem Spraw Zagranicznych) i w marketingu internetowym. Obecnie pracuję w agencji marketingowej Lorens Design na stanowisku Copywriter/Social Media Manager, gdzie odpowiedzialna jestem za tworzenie nowatorskich tekstów, prowadzenie bloga oraz mediów społecznościowych. Współpracowałam również z agencją marketingową Nuntius Sp. Z o.o., dla której realizowałam projekty m.in. dla takich marek jak Allegro.pl. Bakoma, Almette, Netto, czy Empik School (content marketing). Działam także jako copywriter-freelancer (content marketing, SEO, język korzyści) pisząc teksty dla Multikina czy teatru Wielkiego im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu.

Ciekawi mnie…

rozwińCiekawią mnie ludzie, ich mentalność, nawyki i spojrzenie na świat. Zastanawiam się też nad tym, dokąd doprowadzi nas rozwój technologii oraz zanik umiejętności szczerej rozmowy? Jestem zakochana we „wschodzie”, tym postsowieckim – ludziach, kulturze i krajobrazach.

rozwińRelaksuję się trenując Muay Thai, biegając, tańcząc i gotując. Nie wyobrażam sobie życia bez dobrej muzyki, wciągającej książki oraz dalekich i bliskich podróży. Czasem też coś narysuję.

dr Klaudia Bączyk-Lesiuk

Pełnomocnik Dziekana ds. studentów z zagranicy, wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

dr Klaudia Bączyk-Lesiuk

Pełnomocnik Dziekana ds. studentów z zagranicy, wykładowca

O mnie

rozwińDoktor nauk humanistycznych, literaturoznawca, dziennikarka, nauczycielka języka polskiego jako obcego.

rozwińAbsolwentka filologii polskiej (specjalności: dziennikarska i nauczycielska) UAM w Poznaniu, w 2014 roku z wyróżnieniem obroniła pracę doktorską na Uniwersytecie Wrocławskim.

rozwińAutorka książki Kreacje Judasza w prozie polskiej XX i początku XXI wieku oraz artykułów naukowych z zakresu komparatystyki i glottodydaktyki.

rozwińProwadziła zajęcia na Uniwersytecie Wrocławskim i Przykarpackim Uniwersytecie Narodowym im. W. Stefanyka, a także lektoraty języka polskiego w placówkach oświatowych w Iwano-Frankiwsku i Odessie. Od kilkunastu lat związana z edukacją na różnych jej szczeblach.

Ciekawi mnie…

rozwińJej zainteresowania naukowe dotyczą przede wszystkim: komunikacji międzynarodowej i międzykulturowej, glottodydaktyki polonistycznej, bilingwizmu w środowisku polsko-ukraińskim, a także współczesnej literatury apokryficznej. Prywatnie miłośniczka: podróży (najlepiej z plecakiem), filmów Marvela i gier planszowych.

prof. CDV dr hab. Urszula Kluczyńska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

prof. CDV dr hab. Urszula Kluczyńska

wykładowca

O mnie

rozwińJestem socjolożką i pedagożką. W roku 2002 ukończyłam studia magisterskie z pedagogiki,a w roku 2004 z socjologii. W 2007 roku obroniłam pracę doktorską na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Habilitację uzyskałam w roku 2018 na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.

rozwińMoje zainteresowania badawcze koncentrują się wokół problematyki krytycznych studiów nad męskościami i mężczyznami ze szczególnym uwzględnieniem społecznych kontekstów zdrowia mężczyzn, starości, sportu, medykalizacji męskości i seksualności mężczyzn, oraz męskości i opieki. Podejmuję również problematykę zawodów opiekuńczych, pracy emocjonalnej, a także zjawiska maskulinizacji i feminizacji profesji. Mój obszar badawczy obejmuje także kulturowo-społeczne analizy zjawisk związanych z przejawami dyskryminacji. Interesuje mnie również zastosowanie jakościowych metod badawczych w badaniach naukowych.

rozwińJestem autorką monografii naukowych: Mężczyźni w pielęgniarstwie. W stronę męskości opiekuńczej, (Wyd. UMP Poznań 2017), Metamorfozy tożsamości mężczyzn w kulturze współczesnej (Wyd. Adam Marszałek 2009), współautorką książki Poza schematem. Społeczny konstrukt płci i seksualności wraz z Wiktorem Dynarskim i Anną M. Kłonkowską (Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego 2016). Współredagowałam trzy numery specjalne czasopism naukowych poświęconych tematyce męskości. Opublikowałam ponad czterdzieści artykułów z zakresu krytycznych studiów nad mężczyznami i męskościami w krajowych i zagranicznych czasopismach naukowych. Jestem członkinią Polskiego Towarzystwa Socjologicznego i Polskiego Towarzystwa Genderowego.

Ciekawi mnie…

rozwińInteresują mnie ludzie, relacje, zmiana. Praktykuję Tai Chi oraz Qigong styl Lecący Żuraw. Od piętnastu lat jeżdżę niemal cały rok rowerem (tym samym). Interesuję się zdrowym żywieniem, które wcielam w praktykę. Wybór „góry czy morze” nie jest moim dylematem – zawsze będą to góry. Relaksuję się przy pracach manualnych z użyciem drewna, wikliny, wełny, włóczki czy filcu. Lubię tworzyć coś z niczego. Nie biegam, bo nie lubię.

dr Joanna Flicińska-Turkiewicz

wykładowca

dr Joanna Flicińska-Turkiewicz

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińJestem praktykiem w dziedzinie mediów społecznościowych i korzystania z narzędzi komunikacji on-line w celu budowania wizerunku.

rozwińPonadto posiadam doświadczenie w prowadzeniu badań społecznych, szczególnie w obszarze opieki zdrowotnej. Moje zainteresowania badawcze koncentrują głównie się wokół kampanii społecznych i odnoszeniu zarówno korzyści społecznych, jak i biznesowych z ich realizacji, czego dotyczyła moja praca doktorska. Wśród obszarów moich zainteresowań są także szeroko pojęty marketing, szczególnie marketing internetowy oraz metody i techniki badań marketingowych.

rozwińW ostatnim czasie zajmowałam się także internacjonalizacją na uczelni, w tym współpracą międzynarodową, projektami edukacyjnymi, mobilnością kadry i studentów.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawią mnie nowi ludzie i nowe miejsca. Lubię odkrywać, poznawać, uczyć się nowych rzeczy. Interesuję się poznawaniem nowych kultur, zwłaszcza pozaeuropejskich. Pasjonują mnie podróże, zarówno dalekie, jak i bardzo bliskie, szczególnie rowerowe.

dr Agata Karaśkiewicz

wykładowca

dr Agata Karaśkiewicz

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińJęzykoznawczyni z zacięciem medialnym. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku Filologia, specjalność: etnolingwistyka.  Zainteresowania naukowe skupiają się wokół tzw. nowych mediów, w szczególności telewizji. Interesuje ją analiza dyskursu medialnego, problematyka rozumienia przekazów audiowizualnych oraz komunikacja za pośrednictwem mediów audiowizualnych. Dysertacja doktorska poświęcona zagadnieniu spójności telewizyjnych relacji na żywo.

rozwińŁączy wiedzę naukową z praktyką. Przez wiele lat współpracowała z lokalną telewizją, jako autorka, prowadząca i producentka programów. W 2013 roku założyła własną firmę producencką  – medioteka.biz, nastawioną na realizację nieszablonowych projektów wizualnych. Jej klientami są m.in Allegro All For Planet, Aquanet S.A. oraz Urząd Miasta Poznania.

mgr James Behr

wykładowca

mgr James Behr

wykładowca

rozwińProwadzi agencję Ad_Father zajmującą się budowaniem wizerunku marki na rozmaitych płaszczyznach marketingowych. Wcześniej zawodowo związany z agencjami: GPD Agency, JUST oraz Sixtyone Yards. Jako członek zespołów tworzących kampanie reklamowe na płaszczyznach ATL i BTL pracował przy tworzeniu projektów dla takich marek jak m.in. Credit Agricole, Lidl, Żywiec, Żabka, Coconaut®, Aviva, PGE, Tubądzin, PSB Mrówka, Purella, Stihl.

mgr Agnieszka Walczak

p.o. Kierownika Katedry Edukacji i Nowych Mediów

mgr Agnieszka Walczak

p.o. Kierownika Katedry Edukacji i Nowych Mediów

O mnie

rozwińJęzykoznawca, wykładowca, nauczyciel, specjalista ds. zarządzania projektami i budowania zespołu.

rozwińMagister Filologii Angielskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz absolwentka studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami, zarządzania w oświacie oraz nowych technologii w edukacji i kształceniu. Certyfikowany moderator Design Thinking. Członek IATEFL Poland. Wiedzę i umiejętności pogłębiała poprzez udział w szkoleniach i kursach obejmujących m.in. zwinne metodyki zarządzania projektami, coaching, tutoring i content marketing.

rozwińDoświadczeniem dzieliła się projektując i prowadząc szkolenia oraz pisząc artykuły popularnonaukowe m.in. z zakresu wykorzystania nowych technologii oraz zwinnych metodyk zarządzania projektami w edukacji. Kierowała zespołami projektowymi w instytucjach państwowych i obsługowo-sprzedażowymi w sektorze prywatnym.

rozwińCiekawi mnie

rozwiń…jak wyglądałby świat, gdyby obecnie obowiązujące zasady szkolnictwa przewrócić do góry nogami. Pasjonuje mnie nowoczesna edukacja oraz budowanie relacji w zespołach.

rozwińPrywatnie poświęcam się odkrywaniu świata poprzez podróże i literaturę, kontaktowi z drugim człowiekiem bez pośrednictwa Internetu oraz ogrodnictwu i architekturze wnętrz w wersjach mini.

mgr Paulina Głowacka

wykładowca

Spotkamy się na:

mgr Paulina Głowacka

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińPedagożka z zamiłowania, absolwentka studiów magisterskich na specjalności edukacja elementarna i terapia pedagogiczna oraz studiów licencjackich edukacja elementarna i język angielski na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

rozwińCiekawi mnie

rozwińMoje zainteresowania naukowe oscylują wokół edukacyjnego wykorzystania nowych technologii oraz współczesnego dzieciństwa w świecie mediów.

rozwińPrywatnie entuzjastka filozofii minimalizmu oraz miłośniczka psów.

Jakub Woźniak

wykładowca

Jakub Woźniak

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińInfluencer, prowadzący na platformie YouTube kanał o charakterze rozrywkowym oraz e-sportowym. Od 2016 roku stale związany z szeroko pojętymi tematami social mediów oraz gamingu. Współpracujący z markami takimi jak Intel czy Komputronik o ogólnopolskim i światowym zasięgu.

dr Justyna Bucknall-Hołyńska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

dr Justyna Bucknall-Hołyńska

wykładowca

O mnie

rozwińDoktor nauk humanistycznych, filmoznawca, kulturoznawca, nauczycielka języka polskiego jako obcego.

rozwińAbsolwentka filmoznawstwa i filologii polskiej UAM w Poznaniu.

rozwińPracowała na Uniwersytecie Szczecińskim na kierunkach: komunikacja medialna i wizerunkowa, dziennikarstwo i komunikacja społeczna, studia pisarskie i kulturoznawstwo.

rozwińAutorka i redaktorka książek Marek Hłasko na ekranie. Scenariusze – adaptacje – filmowe portrety pisarza (Poznań 2015) i Władcy torrentów. Wokół angażującego modelu telewizji (Gdańsk 2014) oraz artykułów naukowych.

rozwińProwadzi Szkołę Języka Polskiego dla obcokrajowców.

Ciekawi mnie…

rozwińNaukowo zajmuje się szeroko pojętym kinem, telewizją i nowymi mediami. Specjalizuje się w serialach nowej generacji, a pasjonuje nowymi mediami w aspekcie kulturowym.

rozwiń 

dr Beata Zamorska

adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów

Spotkajmy się na:

Edukacja prorozwojowa

studia podyplomowe

dr Beata Zamorska

adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów

O mnie

rozwińPedagożka, zaangażowana w projekty związane ze zmianą w edukacji. Prowadzi badania interwencyjne (interwencje formatywne), inspirowane historyczno-kulturową teorią działalności oraz filozofią dialogu.

rozwińW latach 2000-2014 adiunkt w Dolnośląskiej Szkole Wyższej, we Wrocławiu. Od 2008 r. współpracuje w International Society of Cultural-historical Activity Research (ISCAR), w którym pełni funkcję koordynatorki krajowej. Zainicjowała utworzenie jednej z pierwszych klas integracyjnych w Poznaniu (w SP nr 6), w której pracowała cztery lata jako nauczycielka. Od 2016 r. pracuje w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów CDV. Angażuje studentów w badanie praktyki edukacyjnej w ramach “Latającej Akademii CDV” – wspólnie ze studentami odbywa wizyty studyjne w miejscach innowacji edukacyjnych.

rozwińProwadzi Laboratorium Rozwoju Profesjonalnego przy CDV.

Ciekawi mnie

rozwińJak wspierać w rozwoju osoby, zespoły i społeczności?

dr Szymon Maćkowiak

wykładowca

dr Szymon Maćkowiak

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent Politechniki Poznańskiej. Doktor fizyki, inżynier i programista. Do tej pory pracował jako nauczyciel szkolny i akademicki, inżynier oprogramowania oraz prywatny przedsiębiorca. Jego naukowe zainteresowania wiążą się głównie z fizyką obliczeniową i komputerami. Ma doświadczenie w zakresie tworzenia symulacji komputerowych układów wielu ciał, przetwarzania danych za pomocą technik uczenia maszynowego oraz w zakresie komputerowego przetwarzania obrazów. Dodatkowo prowadzi warsztaty z programowania dla dzieci.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPoza fizyką i komputerami lubi historię, w szczególności biografie uczonych oraz poznawanie okoliczności, w których dochodzili do ważnych odkryć. W czasie jazdy samochodem, w trakcie spacerów lub po prostu w wolnych chwilach, lubi słuchać podcastów i audiobooków w klimatach powieści płaszcza i szpady.

Anna Zalewska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Anna Zalewska

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińMenadżer marketingu w agencji Widoczni, trener marketingu internetowego w ramach projektu Akademia Widoczni i wykładowca praktyk. Specjalizuje się w budowie wizerunku online i content marketingu. Współautorka bloga o pozycjonowaniu, autorka artykułów do prasy branżowej i prelegentka na konferencjach biznesowych i marketingowych.

rozwińCiekawi mnie

rozwińRosnące znaczenie treści tworzonej amatorsko, ale na wysokim poziomie – rola YouTube’a, Instagrama i blogów w budowaniu naszej opinii i wiedzy o świecie.

Anna Tratnerska-Baranowska

wykładowca

Anna Tratnerska-Baranowska

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińOd 2004 roku prowadzę szczęśliwy związek z marketingiem i grafiką, obsługując klientów na rynku międzynarodowym. W branży, w której jedyną stałą rzeczą jest zmiana, wciąż odkrywam nowe wyzwania. Miłość do analityki i projektowania zaowocowała działaniami dla takich brandów jak PKO, Tesco, POLOmarket, mBank, VOX, Nokia, neoBANK, the Kusnacht Practice, grupa MTP i wiele innych. Obecnie dzielę się wiedzą na konferencjach, szkoleniach, programach mentorskich oraz uczelniach, głównie z zakresu SEO, PPC, UX i digital marketingu.

rozwińCiekawi mnie

rozwińBędąc członkinią stowarzyszenia MENSA, jestem fanką myślenia analitycznego. Najlepiej to się udaje w… grach planszowych. Komputerowymi także nie gardzę, szczególnie, że przez lata pracowałam jako concept artist w game devie oraz organizowałam Poznań Game Arena.

rozwińDziałam społecznie w wielu organizacjach, m.in. jako Radna Osiedla Naramowice. Hobbystycznie zajmuję się teatrem ognia, rekonstrukcją historyczną, ilustratorstwem, behawioryzmem zwierząt, psychofizjologią widzenia i pochłanianiem wszystkich tworów fantastyki.

mgr Anna-Maria Sobczak

wykładowca

mgr Anna-Maria Sobczak

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińPrawnik ds. własności intelektualnej w Kancelarii Prawnej RPMS Staniszewski & Wspólnicy oraz aplikant radcowski w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Poznaniu. Absolwentka prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Szkoły Prawa Własności Intelektualnej im. H. Grocjusza w Warszawie oraz pierwszej edycji Szkoły Prawa Nowych Technologii IT&TMT w Warszawie.

rozwińOd początku swojej kariery zawodowej związana z prawem własności intelektualnej. Obecnie, w kancelarii prawnej RPMS, kieruje działem IP&IT&TMT, jak również zajmuje się obsługą klientów z zakresu prawa autorskiego, znaków towarowych, ochrony dóbr osobistych, ochrony danych osobowych oraz zwalczania nieuczciwej konkurencji.

rozwińDotychczasowa edukacja i dotychczasowe doświadczenie zawodowe, to dla niej nie tylko kariera, ale również obszar jej zainteresowań i pasja. Jest przede wszystkim praktykiem i swoje bogate doświadczenie wykorzystuje jako wykładowca Collegium Da Vinci w Poznaniu w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów, prowadząc zajęcia z przedmiotów takich jak: Prawo Mediów, Prawo w Produkcji Treści Audiowizualnych oraz Prawo Handlowe, a Nowe Media.

rozwińCiekawi mnie

rozwińW czasie wolnym autor profilu w serwisie Instagram (instagram.com/prawnik_mody), który w ciekawy i nieszablonowy sposób przedstawia ciekawe kazusy prawne związane ze światem mody. Miłośniczka kultury winiarskiej, dobrej literatury, muzyki jazzowej oraz szeroko pojętej sztuki.

Weronika Dopierała

wykładowca

Weronika Dopierała

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej, obecnie doktorantka w naukach o komunikacji społecznej i mediach na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, od marca 2018 do sierpnia 2020 roku specjalistka ds. promocji oraz obsługi mediów społecznościowych w Gabinecie Prezydenta Urzędu Miasta Poznania (Oddział Promocji oraz Biuro Prasowe), członkini redakcji czasopisma naukowego Com.press oraz Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej (Forum Młodych Medioznawców i Komunikologów).

rozwińZawodowo i naukowo zajmuję się mediami, a w szczególności procesami zachodzącymi w sieci, fascynują mnie nowe możliwości komunikacyjne.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawią mnie ludzie i sposób, w jaki się komunikują, w szczególności używając nowych technologii. Poza nauką pasjonuję się roślinami, ciągle powiększająca się kolekcja doniczek jest sposobem na oderwanie się od biegu dnia codziennego.

rozwińO mnie

  • adwokat, członek Okręgowej Rady Adwokackiej w Poznaniu
  • właścicielka Studia Adwokackiego (www.studioadwokackie.com), będącego autorską, butikową kancelarią, tworzącą ochronę prawną dla twórców biznesu, sztuki i IT
  • wykładowca i prelegentka na konferencjach / meetupach z zakresu prawa własności intelektualnej i prawa nowych technologii

rozwińOd początku swojej prawnej praktyki (2007 r.) zajmuję się obsługą prawną firm i podmiotów z branży kulturalno-rozrywkowej.

rozwińMoje doświadczenie to kilka tysięcy porad prawnych, umów, opinii i pism, kilkaset rozpraw sądowych i negocjacji, kilkadziesiąt założonych i obsługiwanych spółek…

rozwińZ jednej zatem strony – dotychczasowa praktyka pozwala mi czuć się pewnie w tym co robię, z drugiej natomiast – nadal jestem na tyle młoda (😉), że na każdą sprawę patrzę świeżym okiem i rozumiem zmiany zachodzące na rynku (choćby w podejściu do usług prawniczych). Śmiało mogę powiedzieć, że lubię to co robię, choć nawet mnie ten wniosek trochę dziwi, bo przecież bycie prawnikiem wydaje się jednym z nudniejszych zawodów na świecie. Ale bycie prawnikiem przedsiębiorców i artystów to zupełnie inna sprawa, wręcz skrojona pode mnie i pod to czym lubię się zajmować i z kim współpracować (w skrócie: z ludźmi, którym się chce).

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawi mnie ludzka kreatywność w każdej formie. Doceniam tych, którzy zakładają i prowadzą firmy czy startupy lub wprowadzają na rynek nowe rozwiązania IT. Uwielbiam młodą sztukę (obrazy, grafiki, murale), festiwale i koncerty. Wreszcie, ciekawi mnie i inspiruje życie ludzi szczerze wierzących (nie w formułki, nie w obrzędy, w Boga) i ich odwaga do robienia rzeczy prawdziwych (niekoniecznie popularnych).

Sandra Wojciechowska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

marketing internetowy

 

Sandra Wojciechowska

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińSenior Project Manager z ośmioletnim doświadczeniem pracy w marketingu, które zdobywałam w kilku poznańskich agencjach reklamowych. Pracowałam przy realizacji projektów dla takich marek jak m.in. Allegro, Amica, Loreal, Otomoto, Aviva, Expander, Coconaut.

rozwińJestem absolwentką Filologii polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyłam specjalności Komunikacja kulturowa oraz Kultura mediów cyfrowych.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPrywatnie jestem pasjonatką dwóch kółek, jogi, literatury polskiej oraz seriali.

dr Bartek Lis

Socjolog i badacz społeczny

dr Bartek Lis

Socjolog i badacz społeczny

O mnie

rozwińWażne jest dla mnie upraktycznianie wiedzy dlatego zawsze w swojej praktyce animacyjnej i edukacyjnej włączam wiedzę pochodzącą z realizowanych badań. Na co dzień jestem animatorem kultury i edukatorem związanym z Centrum Praktyk Edukacyjnych w Centrum Kultury Zamek w Poznaniu. Piszę teksty i artykuły zarówno naukowe, jak i popularyzatorskie z obszaru socjologii gender, animacji społeczno-kulturowej, edukacji obywatelskiej, studiów nad publicznością.

rozwińOd 2012 roku współpracuję z Towarzystwem Inicjatyw Twórczych „ę” a od 2015 Fundacją Impact jako badacz, ewaluator i szkoleniowiec. W latach 2012- 2017 byłem kuratorem projektów społecznych w Muzeum Współczesnym Wrocław. W CK Zamek zainicjowałem projekty/cykle edukacyjne włączające zróżnicowanych odbiorców: „Zamek Otwarty. Kultura dla i z seniorami zależnymi”, „Sztuka w ciemno”, „Nie widać” oraz „(nie)nowe publiczności”.

rozwińNaukowo i praktycznie zajmuję się m.in. edukacją obywatelską, rozwojem publiczności (audience development), tematyką „niewidocznych niepełnosprawności”, „senioralnej zależności”, wykorzystywaniem sztuki w edukacji i praktyce społecznej, udostępnianiem oferty instytucji kultury dla osób z niepełnosprawnościami. Od czasu moich studiów doktoranckich zajmuję się nieprzerwanie problematyką studiów nad męskościami, społeczną konstrukcją seksualności, socjologią ciała.

rozwińJako badacz, ekspert i edukator współpracowałem m.in. z  Creative Europe Desk Polska, Strefą Kultury Wrocław, Muzeum Zamkowym w Malborku, Muzeum Śląskim w Katowicach, Urzędem Miasta Poznania,  Teatrem Powszechnym im. Zygmunta Hübnera, Teatrem im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie, Narodowym Centrum Kultury, Fundacją Rozwoju Systemu Edukacji, oraz Fundacją Nordoff Robbins Polska.

rozwińJestem certyfikowanym moderatorem procesów  projektowych w metodologii „design thinking”.

rozwińAutor książki „Gejowskie (nie)męskości. Normy płciowe a strategie tożsamościowe mężczyzn homoseksualnych”. Stypendysta Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (2020).

Ciekawi mnie

rozwińUwielbiam mapy i atlasy. Przydają się podczas podróży, także tych wciąż nieodbytych a wymarzonych, jak na przykład w wysokie góry. Ciekawi mnie historia (chyba każdy okres, no może najmniej starożytność). Lubię rozmawiać z ludźmi. Inspirują mnie do wymyślania kolejnych rzeczy albo szukania rozwiązań, które mogłyby być dla części z nich użyteczne. Ptaki, gwiazdy, tatuaże i pisanie – trochę banalnie, ale to też prawda.

Ciekawi ludzie

Folder kierunku Mediaworking

Folder kierunku Mediaworking

Pobierz folder prezentujący kierunek Mediaworking w Collegium Da Vinci. Poznaj wykładowców i studentów.
Dowiedz się, jak zorganizowana jest nauka i dlaczego warto studiować Mediaworking!

Pobierz Pobierz
{{ flipbook.page }} / {{ flipbook.numPages }}

Matura już za Tobą, a Ty nadal masz mętlik w głowie?

Skorzystaj z naszych porad i dowiedz się między innymi:

  • Czy warto iść na studia?
  • Jak wybrać kierunek?
  • Jak zdobyć pieniądze na studiowanie?

Pobierz nasz (Nie)poradnik Maturzysty, z którym wszystko stanie się łatwiejsze!

Rekrutacja

Aby zapisać się na studia należy:

  • wypełnić elektroniczny formularz rekrutacyjny na stronie uczelni (UWAGA: wypełnienie samego formularza rekrutacyjnego nie jest równoznaczne z zapisaniem się na studia)
  • oraz podpisać umowę online za pomocą serwisu UMOWNIK (Możesz podpisać umowę na studia przez 24h online! Bez wychodzenia z domu, drukowania dokumentów czy przesyłania ich pocztą. Zawarcie umowy online jest w pełni bezpieczne, realizowane za pośrednictwem kompleksowego narzędzia do zawierania umów online, jakim jest Umownik. Pozwala na potwierdzenie zawarcia umowy oraz weryfikację tożsamości bez konieczności składania tradycyjnego podpisu lub podpisu elektronicznego.)
  • lub dostarczyć do Collegium Da Vinci niezbędne dokumenty (pokój R034, parter, rotunda)

Na początek przygotuj potrzebne dokumenty

  • dowód osobisty,
  • świadectwo maturalne,
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (wykonane zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych. Twarz widziana en face (na wprost), patrząca w obiektyw, uszy po obu stronach twarzy widoczne, na jasnym tle).

Zaloguj się do formularza rekrutacyjnego (zapisz się) i uzupełnij dane wymagane w procesie rekrutacji.

Wypełniony formularz rekrutacyjny wygeneruje dla Ciebie dokumenty niezbędne do przyjęcia na studia:

  • umowę o kształcenie
  • regulamin opłat
  • ślubowanie
  • ankietę osobową
  • podanie do Rektora

Opłatę wpisową* należy wpłacać na konto:

Collegium Da Vinci
ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750
[w tytule prosimy wpisać: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]

*Sprawdź obowiązujące promocje

Wypełniony formularz rekrutacyjny wygeneruje dla Ciebie dokumenty niezbędne do przyjęcia na studia:

  • umowę o kształcenie
  • regulamin opłat
  • ślubowanie
  • ankietę osobową
  • podanie do Rektora

Powyższe dokumenty należy dostarczyć do CDV. Wybierz jedną z możliwości:

  • ONLINE (najwygodniejsza forma, w rekrutacji 2020/2021 wybrana przez 90% kandydatów) – korzystając z serwisu UMOWNIK – opcja dostępna w zakładce DOKUMENTY formularza rekrutacyjnego
  • OSOBIŚCIE – dokumenty pobrane z formularza rekrutacyjnego oraz dodatkowo świadectwo maturalne (ksero, odpis) dostarcz do Collegium Da Vinci (pokój R034, parter, rotunda)
  • POCZTĄ – dokumenty pobrane z formularza rekrutacyjnego oraz dodatkowo świadectwo maturalne (ksero, odpis) dostarcz na adres Collegium Da Vinci, ul. Kutrzeby 10, 62-719 Poznań, z dopiskiem „rekrutacja, pokój R034, parter, rotunda”

Mediaworking i studia social media. Chcesz dowiedzieć się więcej o tych studiach?

Zadzwoń: 503 33 15 11

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Umownik – dowiedz się więcej o sposobie zawierania umowy online z uczelnią

Ważne dokumenty:

FAQ

Przeczytaj najczęściej zadawane pytania dotyczące rekrutacji w Collegium Da Vinci.

Czesne promocyjne!

Obowiązujące ceny studiów w roku akademickim 2021/2022 (przy zapisach do 12 lipca 2021r.).

Zapisując się do 12 lipca 2021 zapłacisz niższe czesne i jesteś zwolniony z opłaty wpisowej.

Specjalna zniżka dla absolwentów CDV i WSNHID!

  • 0 PLN
    wpisowego
  • 730 PLN
    zwolnienie z jednej z 12 rat

Wpisowe

  • 85 PLN
    0 PLN
    do 12 lipca 2021

Studia stacjonarne i niestacjonarne - czesne za jeden rok studiów

  • 9240 PLN
    8760 PLN
    płatne w 1 racie
  • 4620 PLN
    4380 PLN
    płatne w 2 ratach
  • 770 PLN
    730 PLN
    płatne w 12 ratach

Czesne regularne

Obowiązujące ceny studiów w roku akademickim 2021/2022.

Ceny obowiązujące przy zapisach po 12 lipca 2021 roku.

Specjalna zniżka dla absolwentów CDV i WSNHID!

  • 0 PLN
    wpisowego
  • 770 PLN
    zwolnienie z jednej z 12 rat

Wpisowe

  • 85 PLN
    po 12 lipca 2021

Studia stacjonarne i niestacjonarne - czesne za jeden rok studiów

  • 9240 PLN
    płatne w 1 racie
  • 2x
    4620 PLN
    płatne w 2 ratach
  • 12x
    770 PLN
    płatne w 12 ratach

Zniżki i promocje

W CDV możesz liczyć na zniżki w czesnym i stypendia, które sprawią, że studiowanie będzie łatwiejsze.

Sprawdź, ile możesz zaoszczędzić.

Preferencyjny kredyt studencki w CDV

CDV, przy współpracy z instytucjami finansowymi, przygotowała pomoc w zakresie uzyskania preferencyjnych kredytów studenckich.

W Collegium Da Vinci  możesz liczyć na zniżki w czesnym i stypendia, które sprawią, że studiowanie będzie łatwiejsze.

Studia to inwestycja, dlatego warto sprawdzić wszystkie możliwości, jakie daje uczelnia swoim byłym, aktualnym i przyszłym studentom!

Sprawdź Sprawdź

Za co płacisz:

  • zajęcia prowadzą uznani na rynku praktycy, Twoi potencjalni pracodawcy!
  • pracujesz w małych grupach,
  • masz dostęp do nowoczesnego sprzętu i oprogramowania,
  • nad Twoim rozwojem czuwa mentor – opiekun kierunku,
  • realne wsparcie Biura Karier w poszukiwaniu praktyk, staży i pracy,
  • liczne zajęcia dodatkowe w postaci spotkań branżowych i warsztatów,
  • udział w projektach biznesowych,
  • kontakt z międzynarodową społecznością.

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Anioł CDV

Karolina Bobko

Pokój  A412

Poznaj inne kierunki

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.