Michalina Aleksandrowicz
Studentka kierunku Mediaworking
I stopnia | Stacjonarne | Niestacjonarne

Mediaworking

Specjalizacja:

  • Social media manager

Zostań:

  • Social media managerem
  • Dziennikarzem internetowym
  • Specjalistą ds. e-PR
  • Specjalistą ds. marketingu internetowego
  • Blogerem

Opis

Mediaworking to studia łączące wiele obszarów: marketing online, nowe media, technologie, media relations, PR i e-PR, dziennikarstwo oraz grafikę.
Kierunek został stworzony we współpracy z firmami wyznaczającymi trendy
w branży technologicznej.

Kierunek mediaworking skierowany jest przede wszystkim do osób interesujących się nowymi trendami w marketingu, PR, e-PR, mediami społecznościowymi, blogowaniem, wideomarketingiem oraz tych, którzy chcą budować i wdrażać strategie działania i komunikacji firm.

Dołącz do nas na FB Dołącz do nas na FB

W 2016 r. kierunek został nagrodzony w Ogólnopolskim Konkursie i Programie Akredytacyjnym „Studia z Przyszłością” za najwyższe standardy jakościowe obowiązujące w szkolnictwie wyższym.

Marek Banaszak

Pełnomocnik Dziekana ds. kierunku mediaworking odpowie na pytania merytoryczne związane z kierunkiem

Polityka prywatności

Atuty kierunku

  • 80% zajęć ma wymiar praktyczny

    Wiedzę i doświadczenie zdobywasz podczas warsztatów, ćwiczeń, dodatkowych spotkań z praktykami oraz w ramach projektów indywi­dualnych lub grupowych

  • Zaświadzczenia o odbyciu określonych kursów wzbogacą Twoje cv

    W trakcie studiów odbędziesz kursy, przygotowane przez partnerów kierunku takie jak np. plano­wanie kampanii marketin­gowej (K&Y), przygotowanie raportu medialnego i info­brokerskiego (Press­Service), Corporate Social Responsibility (White Leaf).

  • Praktyki lub staże w firmach partnerskich

    Podczas studiów odbędziesz praktyki lub staże w jednej z kilkunastu współpracujących z nami firm z branży techno­logicznej lub marketingowej.

  • Uczestnictwo i współtworzenie ciekawych imprez branżowych

    Możesz nie tylko uczestniczyć, ale także współtworzyć ciekawe imprezy branżowe odbywające się cyklicznie na uczelni, m.in. konferencję „Marketing i technologia” czy Spotkania Biznesowe w Rotundzie.

  • Interesujące wyjazdy tematyczne

    Podczas studiów możesz brać udział w ciekawych wyjazdach tematycznych (np. do studia telewizyjnego czy rozgłośni radiowej), aby poznać szczegóły pracy rów­nież w mediach tradycyjnych.

  • Nowatorska forma egzaminu dyplomowego

    Tytuł licencjata zdobędziesz dzięki własnemu projektowi związanemu z działaniami w sieci.

Zapisz się teraz i skorzystaj!

Przy zapisie do 31 lipca, wpisowe 0 zł.

Oszczędzasz 300 zł!

Dodatkowe zaświadczenia w Twoim cv

Press-Service

W trakcie studiów masz możliwość otrzymania Zaświadczenia odbycia kursu w zakresie przygotowania raportu medialnego i infobrokerskiego.

K&Y

W trakcie studiów masz możliwość otrzymania Zaświadczenia odbycia kursu w zakresie planowania kampanii marketingowej od partnera kierunki agencji marketingowej K&Y

Certyfikaty Google

W ramach modułu “Wybrane narzędzia marketingu internetowego”  nabędziesz kompetencje, które przygotują Cię merytorycznie do zdobycia certyfikatów Google

Podstawy SEO

Od partnera kierunku, firmy zajmującej się pozycjonowaniem, Widzialni.pl uzyskasz certyfikat „Podstawy SEO”

Projekty studentów

Studenci Collegium Da Vinci pod okiem wykładowców, którzy są także praktykami biznesu realizują projekty dla firm, odpowiadające na ich realne potrzeby. Wiele z projektów jest wdrażanych z sukcesem przez współpracujące z nami przedsiębiorstwa.

Specjalizacja

Opis

Specjalizacja skierowana jest do osób, które chcą budować i wdrażać skuteczne strategie działania i komunikacji firm z wykorzystaniem nowoczesnych mediów, w tym społecznościowych.

Jeśli chcesz:

  • nauczyć się opracowywać strategię komunikacji,
  • projektować i realizować kampanie marketingowe w internecie,
  • nabyć umiejętność efektywnego zarządzania społecznością internetową,
  • poznać podstawy pozycjonowania stron (SEO) i marketingu w wyszukiwarkach (SEM),
  •  nauczyć się korzystania z narzędzi analitycznych i monitorujących działania w social mediach, jak np. Google AdWords, Google Analytics czy Brand24,
  • dowiedzieć się, jak pozyskiwać, analizować i interpretować dane,

Jaką pracę możesz podjąć?

  • Social media manager
  • Traffic manager
  • Content manager
  • Copywriter
  • Bloger
  • Dziennikarz internetowy
  • Specjalista ds. marketingu internetowego
  • Specjalista ds. e­-mail marketingu
  • Specjalista ds. e­-commerce
  • Specjalista ds. e­-PR
  • Specjalista ds. SEM i SEO
  • Specjalista ds. kreowania wizerunku online
  • Trendwatcher, trendsetter
  • Specjalista ds. mobile marketingu
  • Specjalista ds. monitoringu mediów

Pamiętaj, że:

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze obok umiejętności specjalistycznych, są tzw. umiejętności miękkie takie jak: zarządzanie projektem, skuteczna komunikacja, praca w zespole czy autoprezentacja, której nabędziesz w Collegium Da Vinci.

Uczelniane biuro karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Możesz otrzymać dofinansowanie studiów w formie stypendium socjalnego czy stypendium Rektora.

Program Erasmus umożliwi Ci podjęcie nauki na partnerskich uczelniach w Europie.

Zarobki specjalisty ds. marketingu wynoszą 3500-8000 brutto, natomiast social media managera 8000 – 12000 brutto!

Źródło : wirtualnemedia.pl, „Spring Professional Raport Płacowy 2017”

 

Program

Studia stacjonarne

Model 3+2 pozwalający studiować dziennie i zbierać doświadczenie w pracy.

  • 3 lata

    Czas trwania

  • 6 semestrów

    Liczba semestrów

  • 1960

    Liczba godzin

  • 201

    Punkty 

Studia niestacjonarne

Zajęcia weekendowe co dwa tygodnie.

  • 3 lata

    Czas trwania

  • 6 semestrów

    Liczba semestrów

  • 1395

    Liczba godzin

  • 185

    Punkty 

Kadra

“Mediaworking to nie tylko „studia z Facebooka”. Dają one szerokie możliwości rozwoju osobistego, zarówno w zakresie umiejętności twardych, jak i szeregu kompetencji miękkich – tak ważnych we współczesnym świecie. Podczas zajęć na tym kierunku staram się inspirować studentów i namawiać ich do tego, aby byli otwarci na nowości i zastanawiali się nad przemianami współczesnej cywilizacji. Zadania zaliczeniowe (głównie praktyczne) staram się przygotowywać w taki sposób, aby każdy student mógł je wykorzystać w swoim portfolio. Według mnie studia na kierunku mediaworking przygotowują do tego, co będzie potrzebne jutro, a nie wczoraj. Są to studia przyszłości. ”
Marek Banaszak
Pełnomocnik Dziekana ds. kierunku mediaworking. Pedagog medialny, wykładowca w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów w CDV, nauczyciel, trener, praktyk w branży medialnej; były członek redakcji e-magazynu telewizji N (dla ITI), specjalista zajmujący się w praktyce reklamą natywną, wspomagał kilka innowacyjnych projektów marketingowych

dr Krzysztof Patkowski

Dziekan Wydziału Nauk Społecznych

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

dr Krzysztof Patkowski

Dziekan Wydziału Nauk Społecznych

rozwińAbsolwent studiów magisterskich w Instytucie Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM, specjalizacje: marketing polityczny i dziennikarstwo i studiów doktoranckich na Wydziale Nauk Politycznych UAM. Autor pracy doktorskiej napisanej pod kierunkiem prof. dr hab. Józefa Orczyka, poświęconej problemom prywatyzacji w krajach Grupy Wyszehradzkiej, ze szczególnym uwzględnieniem politycznych i ideologicznych aspektów tego procesu.

rozwińZainteresowania naukowe dr Patkowskiego koncentrują się wokół problemów transformacji systemowej w krajach Europy Środkowo-Wschodniej po 1989 roku, kształtowania systemu partyjnego w tych państwach i odrodzenia społeczeństwa obywatelskiego. W kręgu jego zainteresowań naukowych pozostają również zagadnienia związane z public relations i marketingiem politycznym.

rozwińPrywatnie miłośnik gór stara się każdą wolną chwilę spędzać przemierzając szlaki górskie w całej Europie, od niedawna również w towarzystwie syna Mikołaja.

dr Tomasz Kozłowski

adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Edukacja Prorozwojowa I i II stopnia

studia podyplomowe: Przygotowanie pedagogiczne

 

dr Tomasz Kozłowski

adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów

O mnie

rozwińAbsolwent socjologii UMK w Toruniu, autor blisko 200 prac – w tym trzech książek, artykułów naukowych, analiz i raportów, esejów i felietonów. Wcześniej analityk i ekspert w Press-Service Monitoring Mediów (autor analiz w branżach motoryzacyjnej, finansowej, komunikacyjnej, sportowej i wielu innych). Jeszcze wcześniej – dziennikarz i redaktor w studenckim Radiu Sfera. Obecnie popularyzator zmian w polskim szkolnictwie, publicysta, współpracownik takich pism jak “Charaktery”, “Odra”, “Dyrektor Szkoły”, “Przed Szkołą”, “Madame” i in. Redaktor naczelny czasopisma {Slow}. Szkoleniowiec i bloger. Współtwórca nowatorskich kierunków kształcenia.

Ciekawi mnie

rozwińSocjologia i psychologia ewolucyjna, antropologia kultury, psychologia pozytywna, socjologia edukacji i mediów, kulturowe aspekty dzieciństwa i wychowania. Pasjonat muzyki, kuchni, książek, gór, biegów i craftowego piwa. Uwielbia pisać i poznawać nowych ludzi. Częste stany flow osiąga w słuchawkach i w rozmowie, za kierownicą i przy klawiaturze. Właściciel prawdopodobnie najlepiej wytresowanej kotki na świecie. Etatowy optymista i zrzęda po godzinach.

mgr Marek Banaszak

Kierownik Katedry Edukacji i Nowych Mediów, Pełnomocnik Dziekana ds. Kierunku Marketing Internetowy

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Edukacja Prorozwojowa

studia podyplomowe: Nauczanie informatyki

szkolenia dla nauczycieli i rad pedagogicznych

mgr Marek Banaszak

Kierownik Katedry Edukacji i Nowych Mediów, Pełnomocnik Dziekana ds. Kierunku Marketing Internetowy

O mnie

rozwińKierownik Katedry Edukacji i Nowych Mediów Collegium Da Vinci w Poznaniu, pedagog medialny, wykładowca, nauczyciel, trener, praktyk w branży medialnej, absolwent Akademii Trenera oraz Organizacji i Zarządzania Placówkami Oświatowymi.

rozwińMoje kwalifikacje, kompetencje i doświadczenie opierają się na dwóch filarach: szkoła (media w szkole i szkoła w mediach) oraz marketing i branża medialna. Posiadam kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w nauczaniu informatyki oraz przedmiotów przyrodniczych w szkole, byłem również m. in. członkiem redakcji e-magazynu telewizji N, w praktyce zajmuję się obecnie reklamą natywną. Podczas mojej drogi zawodowej wspomagałam kilka innowacyjnych projektów marketingowych. Jestem typem naukowego i zawodowego poszukiwacza-wędrowca, który przekształca wizję w czyn.

rozwińJestem pasjonatem sprzętu Apple, a prywatnie fanem filmów Tarrantino. Zamiast kablówki opłacam Netflixa.

rozwińWiem, że jutro muszę wiedzieć więcej, niż dzisiaj.

Ciekawi mnie

rozwińCiekawią mnie technologie i ich możliwości – wszystkie, od nowych smartfonów poprzez komputery, okulary VR, tablety, aż do lodówek i mikrofalówek. Zastanawiam się, jak technologie wpłyną na życie za 20 lat. Czy będziemy się jeszcze uczyć, czy może będą nam wszczepiać implanty wiedzy? Czy będziemy rozmawiać face2face, czy może komunikować się zupełnie inaczej? Biorę pod uwagę wszystkie możliwości, jak w netflixowym “Black Mirror”.

rozwińZarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym ciekawi mnie także, dlaczego ludziom się „nie chce”?! Może dlatego, że nigdy nie byłem w takiej sytuacji i chciałbym wiedzieć.

dr Anna Michniuk

adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Edukacja prorozwojowa (I i II st.)

Doradztwo i coaching

studia podyplomowe:

  • Przygotowanie pedagogiczne,
  • Nauczanie informatyki

szkolenia i kursy

dr Anna Michniuk

adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów

O mnie

rozwińPedagog, psycholog. Członkini Polskiego Towarzystwa Technologii i Mediów Edukacyjnych. Studia doktoranckie ukończyła na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Do niedawna nauczyciel języka angielskiego w klasach 0-3 SP w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego nr 2 w Poznaniu. W latach 2008-2014 współpracowała z mediami. Najpierw pracowała w Radiu Eska, później w Telewizji Polskiej. Autorka wielu publikacji naukowych i popularno-naukowych dotyczących edukacyjnych kontekstów nowych mediów.

Ciekawi mnie

rozwiń…dokąd zabrnie człowiek kontynuując ewolucję technologiczną; co na tym zyska, a co straci?

dr Krzysztof Kuźmicz

adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Edukacja prorozwojowa

Zarządzanie kreatywne

studia podyplomowe:

Big Data – analytics & society

Nauczanie informatyki i zajęć komp.

Fashion & new media

dr Krzysztof Kuźmicz

adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów

O mnie

rozwińMedioznawca, dziennikarz, animator kultury, pedagog medialny, badacz i nauczyciel akademicki, certyfikowany tutor. Członek Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej, Polskiego Towarzystwa Mediów i Technologii Edukacyjnych. Prezes Zarządu Instytutu Analiz Społecznych Quantum. Ekspert, badacz, trener w grantach i projektach Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Narodowego Centrum Nauki.

rozwińAbsolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, doktor nauk społecznych. W latach 2005-2015 pracował w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu, gdzie współtworzył pierwszą w Polsce specjalizację dziennikarską o profilu muzycznym oraz realizował badania naukowe w obszarze mediów i komunikacji społecznej. Aktualnie zatrudniony na stanowisku adiunkta w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów Collegium Da Vinci w Poznaniu. Pomysłodawca i kierownik merytoryczny: a) specjalizacji technologie edukacyjne (edukacja prorozwojowa I stopień), b) biznesowych studiów podyplomowych: Big Data – Analytics&Society, c) studiów podyplomowych dla nauczycieli: nauczanie informatyki i zajęć komputerowych. Współtwórca biznesowych studiów podyplomowych: a) Public Relations w sektorze prywatnym i publicznym, b) Fashion Marketing Manager. Członek Wydziałowej Komisji ds. Jakości Kształcenia, zespół mediaworkingu.

rozwińJego zainteresowania badawcze obejmują m.in. nowoczesną komunikację społeczną, marketingową i medialną (social, cloud, big data, mobile, new media, game studies), psychologię mediów i reklamy, PR i kreowanie wizerunku, organizację i zarządzanie mediami, edukacyjne zastosowania mediów i technologii, dziennikarstwo muzyczne, kulturę popularną. Jest autorem licznych publikacji naukowych oraz monografii pt. „E-learning. Kultura studiowania w przestrzeni sieci”, a także ponad tysiąca pięciuset godzin audycji radiowych.

Ciekawi mnie

rozwińŻycie

mgr Łukasz Smolarek

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

mgr Łukasz Smolarek

wykładowca

O mnie

rozwińLubi ludzi i różnorodny świat. CEO firmy doradczej White Leaf. Od ponad 11 lat  zajmuje się budową strategii CSR, Employer Brandingiem, komunikacją firm i marek. Słucha i wspiera Zarządy, Top Management, Start-upy oraz firmy rodzinne. Ma na swoim koncie kilka znaczących wyróżnień, a także projektów, które historycznie były pierwszymi w portfolio jego klientów. Doświadczenie zdobywał w Polsce, Wielkiej Brytanii, Austrii, Litwie, Ukrainie, Rumunii i Mołdawii. Biegle posługuję się narzędziami projekt management, CSR, PR management, design thinking. Jest pomysłodawcą i kierownikiem merytorycznym studiów podyplomowych „CSR Management” na CDV w Poznaniu. Na co dzień chętnie dzieli się wiedzą, pisze felietony, prowadzi konferencje oraz szkolenia. Obecnie w trakcie studiów doktoranckich na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu (specjalizacja: Społeczna Odpowiedzialność Biznesu).

Ciekawi mnie

rozwińRóżnorodność ludzi, świata, pasji, kultur, kuchni i obyczajów.

Michał Majewski

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Michał Majewski

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińZajmuje się strategiami biznesowymi, komunikacją, marketingiem, doradza startupom. Współtwórca i CEO PublishSoSimply – narzędzia online pomagającego marketingowcom tworzyć interaktywne i responsywne materiały marketingowe takie jak raporty branżowe, przewodniki i ebooki. Współwłaściciel agencji kreatywnej MOXIE. Odpowiada za budowanie relacji z partnerami biznesowymi w Netguru.

rozwińBrał udział w programie Start-Up Chile, a także w akceleratorze 1440 w Nashville w USA. Ukończył Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu na specjalności Publicystyka Ekonomiczna i Public Relations. Studiował również Music and Media Management w Jyvaskyla w Finlandii.

rozwińCiekawi mnie

rozwińŚwiat. Staram się dużo podróżować.

mgr Artur Brzyski

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

mgr Artur Brzyski

wykładowca

O mnie

rozwińPraktyk nastawiony na trenowanie umiejętności podczas warsztatów. Na co dzień dyrektor ds. rozwoju w Insys. Od lat zarządza projektami na styku marketingu, IT, mediów i big data. Wspomaga klientów w budowaniu strategii i modeli biznesowych, a także obecności marek w marketingu wielokanałowym. Zwolennik zarządzania opartego o design management i projektowania opartego o metody service design. Pracuje z takimi markami jak: nc+, Samsung, Lidl, Netia, NInA.

mgr Marcin Szczupak

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

mgr Marcin Szczupak

wykładowca

O mnie

Kierownik działu raportów medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Współtworzył pierwszą w Polsce agencję specjalizującą się w analizie mediów – Media Navigator. Specjalista w zakresie badań mediów – ma ponad dwunastoletnie doświadczenie w tej dziedzinie. Konsultant medialny, autor analiz marketingowych i badań public relations. Pracował nad projektami dla kilkuset korporacji międzynarodowych, ministerstw, urzędów, agencji marketingowych i PR.
Absolwent Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu na kierunku public relations oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu na kierunku zarządzanie i marketing.
Interesują go nowe media, rozwój i wykorzystanie technologii w przekazie informacji, zagadnienia public relations i marketingu, sprzedaży i zarządzania. Występował w charakterze eksperta (przy Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej) opracowującego standard kompetencji dla zawodu: analityk informacji i raportów medialnych oraz jako ewaluator i członek komisji dla zawodów: analityk ruchu na stronach internetowych, broker informacji (researcher), menedżer zawartości serwisów internetowych i specjalista zarządzania informacją.

mgr Michał Seidel

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

mgr Michał Seidel

wykładowca

O mnie

rozwińDyrektor zarządzający agencji reklamowej K&Y oraz start up’u Elephant.

rozwińAbsolwent kierunku Biznes Międzynarodowy na Wydziale Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz studiów doktoranckich z zakresu marketingu międzynarodowego i tematyki wykorzystania innowacji w kampaniach marketingowych.

rozwińZwiązany z branżą marketingową od niemal 10 lat. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w dziale marketingu firmy Wrigley, pracując przy markach Airwaves oraz Winterfresh. Od 2009 roku zatrudniony w agencji reklamowej K&Y (dawniej Kid & Young), pracującej dla największych marek w segmencie kid, young oraz family, a także tworzącej własne marki i aktywnie wspierającej startup’y. Swoją działalność w agencji rozpoczynał jako Interactive & Strategy Planner, obecnie pracuje na stanowisku dyrektora zarządzającego.

rozwińPodczas swojej kariery w agencji K&Y Brands, współtworzył liczne strategie oraz koordynował kampanie dla takich Klientów jak m.in. Kubuś, Bobo Frut, Hochland, Danone, Kinder (Bueno, Niespodzianka, Pingui, Mleczna Kanapka), Tic Tac, Barbie, Bobovita, Mokate czy Nestlé.

rozwińOd kilku lat pracuje nad rozwojem marki Elephant (Smart Security System). Jego głównym zadaniem jest współtworzenie strategii rozwoju i ekspansji firmy na rynki zachodnie. Przez cały czas, razem z project managerami, koordynuje działania zespołu inżynierów, sprzedawców i marketingowców.

Piotr Urbaniak

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Piotr Urbaniak

wykładowca

O mnie

Absolwent Wydziału Historii poznańskiego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. Jednak już w trakcie studiów, swoją przygodę zawodową zaczął rozwijać w kierunku sprzedaży. Od samego początku istnienia Traffic Trends, poznańskiej agencji marketingu internetowego, odpowiada za rozwój sprzedaży i obsługi klienta. Dodatkowo spełnia się jako trener marketingu, czego co roku dowód dostają nasi studenci.

Maciej ZUCH Mazurek

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Maciej ZUCH Mazurek

wykładowca

O mnie

rozwińZ wykształcenia filozof i plastyk, z zawodu grafik i bloger. Od dekady jestem związany z projektowaniem graficznym, reklamą i mediami społecznościowymi. Bloguje od 2009 roku. Projektowałem m.in. okładki dla Luxtorpedy.

Ciekawi mnie

rozwińLubię kawę i Pink Floyd, nie lubię buraczków. Lubię kreatywne rzeczy, nie lubię powtarzalnej pracy. Lubię paintball, nie lubię grzybobrania. Lubię w nocy zasiąść przy PS4, nie lubię w nocy spać.

Adam Ciereszko

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Adam Ciereszko

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwent LO św. Marii Magdaleny i AWF Poznań (Wydział Turystyki i Rekreacji). Fotoreporter Polskiej Agencji Prasowej 2005-2012 (obsługa Mistrzostw Świata w lekkiej atletyce w Berlinie 2009, Mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2012 oraz Igrzysk Olimpijskich Londyn 2012). Od 2013 roku oficjalny fotoreporter KKS Lech Poznań.

Michał Chudyszewicz

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Michał Chudyszewicz

wykładowca

O mnie

Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej, na kierunku Marketing. Od 2011 roku współpracuje z kluczowymi Klientami w firmie widzialni.pl, obecnie na stanowisku dyrektora sprzedaży. Poza obowiązkami key account managera oraz zarządzaniem działem sprzedaży w ramach wykonywanych obowiązków, specjalizuje się m.in. w budowaniu strategii pozycjonowania szerokiego, w szkoleniach z zakresu SEO oraz Seo copywritingu.

Spotkajmy się na:

Mediaworking

O mnie

rozwińMarketing Manager w Tpay.com. Swoją przygodę z online marketingiem zaczął w 2009 roku od e-commerce. Pracując w Polsce i Holandii, współtworzył m.in. sklep MultiPerfumeria.pl, na polski rynek wprowadził holenderską markę vidaXL.nl, zaś w Booking.com poznawał sekrety testów A/B. Po powrocie, w SARE S.A zajmował się m.in. kreowaniem wizerunku brandu w internecie, tworzeniem strategii komunikacji marki oraz edukacją klientów w zakresie email marketingu.

rozwińW Agencji Performance mrTarget stworzył i rozwijał nowy produkt łączący komunikację email z kanałami social media i video marketingiem. W FIBARO jako Marketing Manager wspierał działania marki na ponad 100 rynkach, oraz rozwijał brand w punkcie styku z klientami. Dziś wspiera marketingowo operatora płatności online – markę Tpay.com i rozwija swój projekt Online Wizards.

rozwińJako członek grup roboczych IAB Polska współtworzył m.in. raport roczny oraz wytyczne dla wydawców. W Polsce przemawiał zarówno na Kongresach Online Marketing Polska jak i eventach typu np. eCommerce Summit. Jako autor publikował m.in. na portalach mamstartup i nowymarketing oraz w magazynach Online Marketing Polska, Marketing w Praktyce, Marketing Progress i innych. Prowadzi zajęcia z marketingu w Collegium DaVinci, oraz na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.

Ciekawi mnie

rozwińMarketingowiec z wyboru, sportowiec z pasji, w wolnych chwilach oddaje się swojemu wieloletniemu hobby – sportom walki i odkrywa nowe umiejętności na strzelnicy.

mgr Katarzyna Przybylska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

mgr Katarzyna Przybylska

wykładowca

O mnie

rozwińHead of Marketing w Telematics Technologies, dostawcy takich aplikacji jak NaviExpert, NaviExpert Telematics, Rysiek, FindPark. Od 2009 roku zajmuje się marketingiem w branży IT. Wcześniej m.in. współpracowała jako dziennikarz z Gazetą Wyborczą w Poznaniu. Dziś to doświadczenie pomaga jej m.in. w pełnieniu roli PR Managera. Ukończyła Marketing polityczny na Uniwersytecie Adama Mickiewicza, studia podyplomowe z Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz Projektowanie usług na Uniwersytecie SWPS.

Ciekawi mnie

rozwińSzczególnie interesują ją takie zagadnienia jak budowanie strategii komunikacji marek, wprowadzanie nowych produktów na rynek, naming/branding, marketing aplikacji mobilnych, design thinking, agile marketing, PR&media relations oraz prawo w marketingu. Lubi się uczyć. Szuka kreatywnych rozwiązań. Pasjonuje ją to, jak nowe technologie zmieniają naszą rzeczywistość. Uwielbia podróże, dobre jedzenie, reportaże oraz swojego golden retrievera, który towarzyszy jej także w biurze.

mgr Marek Radecki

wykładowca

Spotkajmy się na

Mediaworking

mgr Marek Radecki

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwent specjalizacji Komunikacja w Biznesie na Wydziale Zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. W latach  2011 – 2016 pracował jako Account Manager w poznańskiej agencji marketingu familijnego K&Y (dawniej Kid & Young). Współtworzył i koordynował wielokanałowe kampanie reklamowe dla największych marek FMCG w Polsce, takich jak Ferrero (Tic-Tac, Kinder, Kinder Niespodzianka), Danone (Danonki i Danone Global), Nestle, Hochland, Bobo Frut, Mokate czy Kubuś. Od roku 2016 Product Manager w start up’ie technologicznym Elephant Smart Safety. Odpowiedzialny za działania marketingowe oraz za koordynowanie prac zespołu projektowego, a przede wszystkim za wdrożenie produktu elephant door™ na rynek. W projekcie uczestniczy od fazy wczesnego rozwoju do uruchomienia sprzedaży na rynku Europejskim. Na CDV prowadzi zajęcia od roku akademickiego 2015/2016.

Ciekawi mnie

rozwińPrywatnie interesuje się nowymi technologiami, psychologią, behawioryzmem oraz sztukami walki i motoryzacją.

Marta Przewoźna

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Marta Przewoźna

wykładowca

O mnie

rozwińRedaktor Naczelna Magazynu Social Media Manager. Jako Head of Marketing & Communications kieruje wizerunkiem i promocją produktów Magazynu Online Marketing, Social Media Manager, Nowa Sprzedaż oraz Magazynu Event Management Polska. Organizatorka kilkunastu konferencji branżowych rocznie m.in. Kongresu Online Marketing.

Ciekawi mnie

rozwińW trybie offline uwielbia książki historyczne, a także tajemnicze budowle powojenne.

mgr Piotr Komorowski

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

mgr Piotr Komorowski

wykładowca

O mnie

rozwińSzef Działu Strategii Agencji Q&A Communications. Przez cała dotychczasową karierę zawodową jestem związany z agencjami PR. Wcześniej pracowałem w agencji Edelman Polska w Warszawie i Sport Mega Marketing Poznaniu.

rozwińNa co dzień zajmuję się tworzeniem strategii komunikacji marketingowych dla klientów agencji i uczestniczę w generowaniu kreatywnych rozwiązań komunikacyjnych. Doradzam markom i przedsiębiorstwom  w  zakresie budowania tożsamości marek, wyboru taktyk i kanałów komunikacji oraz w komunikacji kryzysowej

rozwińPracowałem m.in. dla marek: Tyskie, Lech Premium, Redd’s, Seat, Volkswagen, Wrigley, San Leon Energy, Komputronik, PKO BP, Rowenta, Tefal, Lorenz, Echo Investments, Inter Motors i wielu innych.

rozwińGłęboko wierzę w skuteczność metod opartych o design thinking. Często pracuję jako tzw. facylitator – prowadzę warsztaty kreatywne w ramach, których wraz z uczestnikami wypracowujemy rozwiązania kreatywne dla marek i firm.

rozwińOd 5 lat współprowadzę Cannes Lions Creative PR Meeting – coroczny przegląd najciekawszy casów z zakresu komunikacji marketingowej, współorganizowanego z SAR.

rozwińJestem absolwentem Stosunków Międzynarodowych na UAM w Poznaniu. Ukończyłem także studia podyplomowe z dziedziny PR na SHG w Warszawie oraz Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Ciekawi mnie

rozwińW zasadzie wszystko 😊

Ciekawi ludzie

Rekrutacja

Aby zapisać się na studia należy:

  • wypełnić elektroniczny formularz na stronie uczelni (UWAGA: wypełnienie samego formularza rekrutacyjnego nie jest równoznaczne z zapisaniem się na studia)
  • oraz dostarczyć do Centrum Organizacji Dydaktyki niezbędne dokumenty (pokój R038, parter Rotunda).

Na początek przygotuj potrzebne dokumenty

  • dowód osobisty,
  • świadectwo maturalne
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (wykonane zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych)
  • Po wypełnieniu formularza rekrutacyjnego, otrzymasz dostęp do wszystkich wymaganych dokumentów. (Znajdziesz je w zakładce DOKUMENTY formularza rekrutacyjnego.)
  • Dokumenty należy  wydrukować  i podpisać na każdej stronie!

Dostarcz komplet dokumentów do CENTRUM ORGANIZACJI DYDAKTYKI pokój R038, parter Rotunda.

Osobiście:

pamiętaj zabierz ze sobą:

  • dowód osobisty (do wglądu)
  • kserokopię dowodu osobistego
  • świadectwo dojrzałości lub oryginalny odpis świadectwa dojrzałości (do wglądu)
  • kserokopię świadectwa dojrzałości
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej na konto Uczelni (nr konta 02 1090 1476 0000 0001 3627 5750)

oraz wydrukowane przez Ciebie z formularza rekrutacyjnego:

  • podpisaną przez Ciebie ankietę osobową ze zdjęciem w wersji cyfrowej (wykonanym zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów)
  • podpisane przez Ciebie podanie do Rektora
  • dwa egzemplarze umowy o kształcenie (podpisane przez Ciebie na każdej stronie)
  • dwa egzemplarze regulaminu opłat (podpisane przez Ciebie na każdej stronie)

 

Przez osoby trzecie lub pocztą na adres Uczelni (z dopiskiem Centrum Organizacji Dydaktyki):

UWAGA! O kolejności przyjęć i promocji decyduje data nadania dokumentów. Pamiętaj, dokumenty MUSZĄ być przez Ciebie podpisane!

upewnij się, że skompletowałeś wszystkie dokumenty:

  • kserokopię dowodu osobistego
  • kserokopię świadectwa dojrzałości
  • świadectwo dojrzałości lub oryginalny odpis wydawany przez szkołę średnią do wglądu. Oryginał świadectwa dojrzałości przysłany pocztą jest zwracany przez Centrum Organizacji Dydaktyki
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej na konto Uczelni (nr konta 02 1090 1476 0000 0001 3627 5750)

oraz wydrukowane przez Ciebie z formularza rekrutacyjnego:

  • podpisaną przez Ciebie ankietę osobową ze zdjęciem w wersji cyfrowej (wykonanym zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów)
  • podpisane przez Ciebie podanie do Rektora
  • dwa egzemplarze Umowy o kształcenie (podpisane na każdej stronie)
  • dwa egzemplarze regulaminu opłat (podpisane przez Ciebie na każdej stronie)

Opłaty

Ceny studiów dyplomowych obowiązujące w roku akademickim 2018/2019

Mediaworking

Studia I stopnia, stacjonarne/niestacjonarne. Czas trwania: 3 lata

Opłata rekrutacyjna

  • 0 PLN
    do 31 lipca 2018
  • 100 PLN
    1-31 sierpnia 2018
  • 150 PLN
    1-30 września 2018
  • 300 PLN
    po 30 września 2018

Studia stacjonarne i niestacjonarne za jeden rok studiów

  • 7200 PLN
    płatne jednorazowo z góry

    Teraz 300 PLN taniej

    bez opłaty wpisowej

  • 2x 3600 PLN
    płatne w dwóch ratach

    Teraz 300 PLN taniej

    bez opłaty wpisowej

  • 12x 600 PLN
    płatne w 12 ratach

    Teraz 300 PLN taniej

    bez opłaty wpisowej

Specjalna zniżka dla absolwentów CDV!

  • 600 PLN taniej!
    zwolnienie z jednej z 12 rat

Poznaj program stypendialny w Collegium Da Vinci.

Stypendia Stypendia

Za co płacisz:

  • zajęcia prowadzą uznani na rynku praktycy, Twoi potencjalni pracodawcy!
  • pracujesz w małych grupach,
  • masz dostęp do nowoczesnego sprzętu i oprogramowania,
  • nad Twoim rozwojem czuwa mentor – opiekun kierunku,
  • realne wsparcie Biura Karier w poszukiwaniu praktyk, staży i pracy,
  • liczne zajęcia dodatkowe w postaci spotkań branżowych i warsztatów,
  • udział w projektach biznesowych,
  • kontakt z międzynarodową społecznością.

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Anioł CDV

Karolina Bobko

Pok.  A412

Biuro Sprzedaży Usług Edukacyjnych

Pok. 034 na parterze w Rotundzie

Godziny otwarcia

poniedziałek 11.00-17.00, wtorek 10.00-16.00, środa 11.00-17.00, czwartek 10.00-16.00, piątek 10.00-16.00, sobota 9.00-14.00

Poznaj inne kierunki

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.