Mediaworking | Collegium Da Vinci Poznań

Mediaworking

I stopień

poziom studiów

licencjat

uzyskany tytuł

polski

język wykładowy

3 lata

czas trwania

2332 stacjonarne
1702 niestacjonarne

liczba godzin

stacjonarny
niestacjonarny

tryb studiów

6

liczba semestrów

Zapisz się Zapisz się
Iga Andrzejczak
Studentka kierunku Mediaworking
image

Poznaj kierunek

Mediaworking to nowoczesny kierunek łączący wiele obszarów: marketing online, nowe media, social media, public relations, dziennikarstwo oraz grafikę. Dzięki połączeniu tak wielu kompetencji uczy poruszać się w świecie, w którym co chwila pojawiają się nowe aplikacje i kanały komunikacji. Kierunek daje wiedzę na temat aktualnych trendów w marketingu oraz budowania relacji z mediami, czy influencerami. Konfrontuje z realnymi wyzwaniami rynkowymi firm działających w branży, prezentując zrealizowane z sukcesami projekty. Uczy dobierać odpowiednie narzędzia komunikacji do konkretnych grup odbiorców i nieszablonowo z nich korzystać. Nastawiony jest na perspektywę odbiorcy treści i pokazuje, jak analizować, planować i realizować swoje działania, by osiągnęły zamierzony cel.

Czego się nauczysz

  • projektować strategie marketingowe
  • kreować wizerunek własny i marki
  • obsługiwać media społecznościowe
  • optymalizować profile w mediach społecznościowych
  • przygotowywać materiały dziennikarskie
  • edytować zdjęcia i tworzyć materiały wideo
  • projektować reklamy na potrzeby internetu
  • tworzyć strony internetowe w WordPressie
  • pozycjonować i optymalizować strony internetowe
  • obsługiwać narzędzia automatyzacji marketingu
image

Gdzie będziesz mógł/mogła pracować

  • w start-upach, scale-upach, korporacjach, prowadząc własną firmę
  • w firmach z branży kreatywnej, reklamowej i eventowej
  • w agencjach marketingowych
  • w wydawnictwach, prasie, radiu i telewizji
  • w studiach fotograficznych i filmowych
  • w działach marketingu dowolnej branży
image

Kierunek Mediaworking jest
również dostępny w trybie online

Zastanawiasz się, czy to kierunek dla Ciebie?

Możesz uznać, że tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:

 

  • jesteś kreatywny i masz otwartą głowę
  • lubisz poznawać nowych ludzi
  • chętnie dzielisz się swoimi doświadczeniami
  • masz konta w social mediach i je rozwijasz
  • tworzysz własny content
  • śledzisz trendy i obserwujesz influencerów
  • bierzesz udział w eventach na żywo lub online
  • potrafisz odnaleźć się w chaosie

Zobacz, jakie profile szkół średnich kończyli studenci tego kierunku:

 

  • Technikum | organizacji reklamy
  • Liceum | biol-chem
  • Technikum | grafika i poligrafia cyfrowa
  • Liceum | geo-ang-polski
  • Liceum | mat-fiz
  • Liceum muzyczne | mat-fiz
  • Liceum | humanistyczno-artystyczny
  • Liceum | dziennikarsko-akademicki

Zrób quiz i sprawdź, który kierunek jest najbliższy Twoim predyspozycjom i zainteresowaniom.

ZRÓB QUIZ ZRÓB QUIZ
image

Jak wygląda program studiów

Zdobądź najcenniejszą wiedzę - wiedzę o sobie

semestr 1-2

2 testy predyspozycji

Nawet jeśli teraz wciąż do końca nie wiesz, co dokładnie chcesz robić w przyszłości, podejmując studia w Collegium Da Vinci na dowolnym kierunku, ta wiedza przyjdzie do Ciebie sama. Zaczynając studia na naszej uczelni, już na pierwszym roku przejdziesz testy, które wskażą Ci Twoje naturalne predyspozycje i mocne strony. W badaniu Clifton StrengthsFinder®, znanym też jako Test Gallupa, dowiesz się, jakie masz wrodzone talenty, jaki jest Twój indywidualny potencjał i w których obszarach masz szansę osiągnąć ponadprzeciętne rezultaty.
Z kolei test Insightful Profiler™ zbada Twój potencjał rozwojowy, sprawdzi, co Cię motywuje, a co zniechęca do działania. Wskaże cechy wyróżniające Cię na tle innych i określi Twoje naturalne role w zespole. Wyposażony w taką wiedzę, będziesz mógł/mogła bardziej świadomie dokonywać kolejnych wyborów na edukacyjnej i zawodowej ścieżce.

Tutoring

semestr 1-2

41 godzin stacjonarnie i niestacjonarnie

Podczas pierwszego roku studiów będziesz uczestniczyć w zajęciach z Tutoringu. Zostaniesz otoczony opieką Tutora, czyli uczelnianego przewodnika. Jego zadaniem będzie wspieranie Cię w rozwoju – zawodowym, naukowym, osobistym i społecznym. Pod jego okiem rozpoczniesz pracę nad sobą – od określenia własnych potrzeb i zdefiniowania ważnych dla Ciebie wartości, przez wyznaczenie celów, po czuwanie nad ich realizacją.
Dzięki temu procesowi zbudujesz niezależność w podejmowaniu decyzji, zyskasz sprawczość w działaniach i wzmocnisz odpowiedzialność za swój rozwój. Podczas grupowych i indywidualnych zajęć z Tutoringu lepiej poznasz siebie, skupisz się na rozwijaniu swoich mocnych stron poprzez konkretne działania i zaplanujesz indywidualną ścieżkę kształcenia. Ta praca zaprocentuje w kolejnych latach.

Kompetencje przyszłości 

semestr
1-2

150 godzin stacjonarnie

90 godzin niestacjonarnie

To blok zajęć skupiony na nabywaniu umiejętności, które umożliwią Ci skuteczne podejmowanie decyzji i działanie w realiach zawodowych. Przygotuje Cię do podejmowania ról zawodowych w wybranym przez Ciebie obszarze. W jego trakcie rozwiniesz kluczowe kompetencje społeczne, poznawcze i emocjonalne, coraz bardziej pożądane na rynku pracy.

Jakie to kompetencje:

  • Kreatywność
  • Elastyczność
  • Współpraca w zespole
  • Krytyczne myślenie
  • Przedsiębiorczość
  • Mobilność zawodowa
  • Kreatywność
  • Radzenie sobie ze stresem
image

Moduły kierunkowe

semestr
1-5

655 godzin stacjonarnie

415 godzin niestacjonarnie

Czyli inaczej mówiąc przedmioty must have. To zestaw zajęć obowiązkowych, w których uczestniczy każdy student danego kierunku. Układany we współpracy z biznesem, w oparciu o najnowsze standardy i trendy rynkowe. To programowa baza, która wyposaży Cię w najnowszą wiedzę i kluczowe umiejętności potrzebne w branży. Punkt wyjścia do ścieżki specjalizacyjnej i dalszego rozwoju.

 

Na tym kierunku są to:

  • Marketing i techniki sprzedaży
  •  Zarządzanie projektami marketingowymi
  •  Public relations
  •  Social media
  •  Nowe media
  •  Warsztat tworzenia contentu
  •  Infobrokering i zarządzanie bazami danych
  •  Realizacja projektów audiowizualnych
  •  Metody analizy rynku
  •  Reklama internetowa
  •  Communication design
  •  Narzędzia informatyczne w marketingu internetowym
  • Proseminarium
  • Seminarium

Moduły do wyboru

semestr
3-6

500 godzin stacjonarnie

300 godzin niestacjonarnie

Innymi słowy, przedmioty wanna have. To pakiet przedmiotów, które wybierasz samodzielnie – według swoich potrzeb i zainteresowań. Robisz to dopiero od drugiego roku studiów. Indywidualnie decydujesz o aż 10 modułach, co daje w sumie aż kilkaset godzin dydaktycznych na zgłębianie wiedzy w interesujących Cię obszarach. Wyboru dokonujesz spośród dziesiątek zagadnień – zarówno w dyscyplinach związanych bezpośrednio z Twoim kierunkiem, jak i pozakierunkowych. To jak wybierzesz zdecyduje, w jakim kierunku ostatecznie się rozwiniesz.

 

Studenci tego kierunku

wybierali na przykład:

  • Optimized e-marketing
  • Aplikacje mobilne
  • Pracownia fotograficzna
  • Komunikacja wizualna marki
  • Podcast – od realizacji do pomysłu
  • Warsztat twórcy i (fotografia mobilna, creative writing, produkcja krótkich materiałów wideo)
  • Warsztat twórcy ii (algorytmy mediów społecznościowych, networking, wystąpienia publiczne)
  • Projektowanie kampanii influencerskich
  • Monetyzacja działalności influencera
  • Influencer management

Praktyczne aspekty zawodu

semestr 3-6

746 godzin stacjonarnie i niestacjonarnie

Blok zajęć, podczas których zdobędziesz praktyczne umiejętności zawodowe, zgłębisz tajniki branży i poznasz rynkowe realia. W praktyce nie do przecenienia! Będziesz pracować na prawdziwych case studies z rynku wziętych – mierząc się z realnymi biznesowymi przypadkami. Zanurzysz się w codzienność branży, uczestnicząc w warsztatach, grach biznesowych i symulacjach. Zbudujesz portfolio zrealizowanych przez siebie projektów i przygotujesz się do wejścia na rynek pracy. Na koniec będziesz mógł/mogła odbyć praktykę zawodową w wybranej przez siebie firmie

Jakie ścieżki kształcenia masz do wyboru

Zastanawiasz się, ile specjalizacji jest na na tym kierunku? Można powiedzieć, że nieskończenie wiele!
To dlatego, że nasze studia dają olbrzymią dowolność w układaniu własnej ścieżki kształcenia. Studiując dany kierunek, możesz podążyć całkowicie indywidualną, zaprojektowaną przez siebie drogą. O tym, w którym kierunku się rozwiniesz, zdecydujesz samodzielnie, dobierając aż 10 modułów dodatkowych spośród dziesiątek obszarów – także tych pozakierunkowych. To w sumie aż kilkaset godzin dydaktycznych w przedmiotach, które sam/a wskażesz. Sam/a stajesz się projektantem własnej edukacji.

Poznaj popularne ścieżki

Zobacz, jakie ścieżki projektowali dla siebie nasi studenci. Pamiętaj, że to tylko przykłady. Swoją ścieżkę rozwoju projektujesz sam/sama, indywidualnie odbierając moduły dodatkowe do głównego kierunku. Tylko od Ciebie zależy, które przedmioty się w niej znajdą i w jakich obszarach zdobędziesz wiedzę.

Social media manager
Social media influencer

Projektując dla siebie
podobną ścieżkę, nauczysz się:

  • optymalizować content marketing
  • korzystać z narzędzi analitycznych i monitorujących działania w social mediach
  • tworzyć strategie content marketingowe i je budżetować
  • projektować strategie dystrybucji i promocji aplikacji mobilnych
  • projektować komunikację wizualną marki i przygotowywać księgę znaku
  • tworzyć fotografie na potrzeby komunikacji marketingowej
  • wykorzystywać w praktyce wiedzę z zakresu produkcji i publikacji podcastów

W przyszłości będziesz
mógł/mogła pracować jako:

  • Social media manager
  • Specjalista ds. marketingu internetowego
  • Content manager
  • Copywriter
  • Bloger
  • Dziennikarz internetowy
  • Specjalista ds. monitoringu mediów internetowych
  • Specjalista ds. SEM i SEO
  • Specjalista ds. e-PR
  • Trendwatcher, trendsetter

Projektując dla siebie
podobną ścieżkę, nauczysz się:

  • zarządzać karierą i marką influencerów
  • projektować kampanie influencerskie
  • tworzyć content ukierunkowany na działalność i potrzeby influencerów
  • wykorzystywać w praktyce zasady działania algorytmów promujących treści
  • przygotowywać wystąpienia publiczne – online i na żywo
  • monetyzować działalność influencerów

W przyszłości będziesz
mógł/mogła pracować jako:

  • Social media influencer
  • Agent twórców internetowych
  • Specjalista ds. influence marketingu
  • Trendsetter
  • Vloger

Proponowane moduły

Optimized
e-marketing

Aplikacje
mobilne

Pracownia
fotograficzna

Komunikacja wizualna
marki

Podcast - od pomysłu do realizacji

Warsztat twórcy I (fotografia mobilna, creative writing, produkcja krótkich materiałów wideo)

Warsztat twórcy II (algorytmy mediów społecznościowych, networking, wystąpienia publiczne)

Projektowanie kampanii influencerskich

Monetyzacja działalności influencera

Influencer management

Zarobki w branży

Specjalista ds. marketingu internetowego

7220 PLN

brutto

Specjalista SEO

6290 PLN

brutto

Social media manager

5670 PLN

brutto

Influencer Manager

25 000 PLN

brutto

Specjalista ds. influencer marketingu

6000 PLN

brutto

Trendsetter

5 200 PLN

brutto

Źródła: money.pl | wynagrodzenia.pl | bankier.pl | pracuj.pl

Studiuj praktycznie najlepiej

WYKŁADOWCY-PRAKTYCY

Wiedzę zdobędziesz bezpośrednio od ekspertów - przedsiębiorców, praktyków branży, specjalistów w swoich zawodach.

PRACA PROJEKTOWA

Będziesz się uczyć, realizując zadania w formie projektów - także tych międzykierunkowych

CASE STUDIES

Poznasz realia branży, przyglądając się prawdziwym projektom, zrealizowanym z sukcesami na rynku.

Co o kierunku mówią studenci

image

Iga Andrzejczak

Studentka kierunku Mediaworking

 

Największym moim marzeniem jest możliwość połączenia pracy z pasją. Aby każdy dzień w pracy uświadamiał mnie, że to jest to, co kocham robić i że chcę to robić dalej. Dla mnie szczególnie ważne jest tworzenie muzyki, dzielenie się nią ze światem oraz rozwój własnej marki osobistej. Największym moim osiągnięciem jest udział w dwunastej edycji The Voice of Poland i dzięki programowi przekonałam się, że śpiewanie jest tym, co chcę robić w życiu najbardziej!

PRZECZYTAJ WYWIAD PRZECZYTAJ WYWIAD

Poznaj wykładowców kierunku

Marcin Szczupak

Kierownik Działu Raportów Medialnych w PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Marcin Szczupak

Kierownik Działu Raportów Medialnych w PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

rozwińO mnie

Kierownik działu raportów medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
Współtworzył pierwszą w Polsce agencję specjalizującą się w analizie mediów – Media Navigator. Specjalista w zakresie badań mediów. Konsultant medialny, autor analiz marketingowych i badań public relations. Pracował nad projektami dla kilkuset korporacji międzynarodowych, ministerstw, urzędów, agencji marketingowych i PR. Absolwent Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu na kierunku public relations oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu na kierunku zarządzanie i marketing. Interesują go nowe media, rozwój i wykorzystanie technologii w przekazie informacji, zagadnienia public relations i marketingu, sprzedaży i zarządzania. Występował w charakterze eksperta opracowującego standard kompetencji dla zawodu: analityk informacji i raportów medialnych oraz jako ewaluator i członek komisji dla zawodów: analityk ruchu na stronach internetowych, broker informacji (researcher), menedżer zawartości serwisów internetowych i specjalista zarządzania informacją.

rozwińSpecjalizacje obszarowe

  1. Badania mediów i komunikacji
  2. Marketing i public relations

Michał Chudyszewicz

Wykładowca

Michał Chudyszewicz

Wykładowca

O mnie

Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej, na kierunku Marketing. Od 2011 roku współpracuje z kluczowymi Klientami w firmie widzialni.pl, obecnie na stanowisku dyrektora sprzedaży. Poza obowiązkami key account managera oraz zarządzaniem działem sprzedaży w ramach wykonywanych obowiązków, specjalizuje się m.in. w budowaniu strategii pozycjonowania szerokiego, w szkoleniach z zakresu SEO oraz Seo copywritingu.

O mnie

rozwińAbsolwent specjalizacji Komunikacja w Biznesie na Wydziale Zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. W latach  2011 – 2016 pracował jako Account Manager w poznańskiej agencji marketingu familijnego K&Y (dawniej Kid & Young). Współtworzył i koordynował wielokanałowe kampanie reklamowe dla największych marek FMCG w Polsce, takich jak Ferrero (Tic-Tac, Kinder, Kinder Niespodzianka), Danone (Danonki i Danone Global), Nestle, Hochland, Bobo Frut, Mokate czy Kubuś. Od roku 2016 Product Manager w start up’ie technologicznym Elephant Smart Safety. Odpowiedzialny za działania marketingowe oraz za koordynowanie prac zespołu projektowego, a przede wszystkim za wdrożenie produktu elephant door™ na rynek. W projekcie uczestniczy od fazy wczesnego rozwoju do uruchomienia sprzedaży na rynku Europejskim. Na CDV prowadzi zajęcia od roku akademickiego 2015/2016.

Ciekawi mnie

rozwińPrywatnie interesuje się nowymi technologiami, psychologią, behawioryzmem oraz sztukami walki i motoryzacją.

Marta Przewoźna

Wykładowca

Marta Przewoźna

Wykładowca

O mnie

rozwińRedaktor Naczelna Magazynu Social Media Manager. Jako Head of Marketing & Communications kieruje wizerunkiem i promocją produktów Magazynu Online Marketing, Social Media Manager, Nowa Sprzedaż oraz Magazynu Event Management Polska. Organizatorka kilkunastu konferencji branżowych rocznie m.in. Kongresu Online Marketing.

Ciekawi mnie

rozwińW trybie offline uwielbia książki historyczne, a także tajemnicze budowle powojenne.

Piotr Komorowski

Wykładowca

Piotr Komorowski

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińJestem ekspertem w zakresie strategii budowania marki, komunikacji marketingowej i PR z ponad 16 letnim doświadczeniem. Pracowałem m.in. dla takich marek jak: Tyskie, Lech Premium, VW, Nivea, Seat, San Leon Energy, Marmite, MoMi, Autostrada Wielkopolska i wielu innych. Obecnie prowadzę własną działalność doradczą pod nazwą Spin Strategy, a także jestem partnerem w firmę doradczej zajmującej się doradztwem kryzysowym KR Consult. Jestem absolwentem studiów magisterskich na UAM w Poznaniu oraz studiów podyplomowych na SGH w Warszawie i UE w Poznaniu

rozwińCiekawi mnie

rozwińNiestety prawie wszystko, (a przynajmniej jeśli ma jakiś związek z komunikacją) co jest dość
kłopotliwe i czasochłonne. Szczególnie jednak wzajemnymi oddziaływaniami klientów i marek oraz analizą trendów i megatrendów i ich wykorzystaniem w działaniach marketingowych. Prywatnie co chwilę zmieniam hobby.

Maciej ZUCH Mazurek

Wykładowca

Maciej ZUCH Mazurek

Wykładowca

O mnie

rozwińZ wykształcenia filozof i plastyk, z zawodu grafik i bloger. Od dekady jestem związany z projektowaniem graficznym, reklamą i mediami społecznościowymi. Bloguje od 2009 roku. Projektowałem m.in. okładki dla Luxtorpedy oraz książki czołowych polskich blogerów. Jestem członkiem rady programowej Heroo Mobile.

rozwiń 

Ciekawi mnie

rozwińLubię kawę i Pink Floyd, nie lubię buraczków. Lubię kreatywne rzeczy, nie lubię powtarzalnej pracy. Lubię paintball, nie lubię grzybobrania. Lubię w nocy zasiąść przy PS4, nie lubię w nocy spać.

O mnie

rozwińCertyfikowany coach w pracy indywidualnej i grupowej, coach Action Learning, trener rozwoju osobistego, menadżer z wieloletnim doświadczeniem w biznesie.

rozwińJestem absolwentką Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku nauki polityczne, specjalizacja marketing polityczny. Ukończyłam również Szkołę Coachingu Indywidualnego i Grupowego akredytowaną przez ICF. Posiadam certyfikat trenera uzyskany w firmie szkoleniowej Gamma oraz certyfikat coacha Action Learning WIAL Poland.

rozwińPrzez 10 lat pełniłam rolę menedżera zarządzającego zespołami obsługi klienta, sprzedażowymi, projektowymi  i technologicznymi, realizując cele dla czołowych agencji reklamowych w Polsce dla klientów międzynarodowych. Wielokrotnie tworzyłam i wdrażałam nowe struktury obsługi klienta, budowałam zespoły projektowe i technologiczne, procesy oraz procedury wspierające i rozwijające biznes w zakresie sprzedaży usług agencji reklamowych. Zarządzałam zespołami lokalnymi i zdalnymi.

rozwińW pracy trenera i coacha wykorzystuję praktyczne doświadczenia, które zdobyłam pracując na stanowisku menadżerskim, zarówno w obszarze zarządzania zespołem, jak i realizowania celów biznesowych.

Ciekawi mnie

rozwińSzczególnie bliskie są mi tematy takie jak: rozwój organizacji w kierunku turkusu, coaching transformacyjny oraz Action Learning. W wolnym czasie piszę artykuły o różnorodnych aspektach coachingu i rozwoju osobistego na moim blogu: Umysł na detoksie.

Wojciech Rosik

Wykładowca

Wojciech Rosik

Wykładowca

O mnie

rozwińAnalityk finansowy zajmujący się wsparciem firm w podejmowaniu kluczowych decyzji, pomocy w tworzeniu strategii biznesowych oraz wyceną spółek na potrzeby fuzji i przejęć. Praktyk stawiający wiedzę praktyczną nad wiedzę teoretyczną.

rozwińInwestor na GPW z prawie 10-letnim doświadczeniem, specjalizujący się w wyszukiwaniu mniejszych podmiotów z wysokim potencjałem wzrostu.

Ciekawi mnie

rozwińFinanse behawioralne oraz psychologia – wpływ umysłu na zachowania oraz podejmowanie racjonalnych ekonomicznie decyzji.

Natalia Cichoń

Wykładowca

Natalia Cichoń

Wykładowca

O mnie

rozwińW branży od niemal 10 lat, obecnie w Ostecx Créative jako Web Designer, wcześniej w dotPR i Allegro, jako graphic designer. Miłośniczka form i projektów użytecznych, przez co od kilku lat mocno ukierunkowana na działania digitalowe i web design, a po pracy – front end development. Na projekt patrzy z szerszej perspektywy: podpowiada hasła copywriterom i wnioski strategom.Współpracowała z takimi markami jak: Allegro, Inea, Cartoon Network, Volkswagen, Müller, PKO BP i BZ WBK.

Ciekawi mnie

rozwińPrywatnie pasjonatka tatrzańskich szlaków, dwóch kółek, wiedźmińskich przygód, planszowych gier i superbohaterów.

Witold Janiszewski

Wykładowca

Witold Janiszewski

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińSenior UX Specialist w Symetrii

rozwińZwiązany z UX i e-commerce od 11 lat. W swojej pracy zajmuje się zarówno projektowaniem serwisów internetowych jak i badaniami UX. Wykształcenie: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, specjalność: Psychologia oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, specjalność: Zarządzanie projektami. Wybrani klienci: Credit Agricole, BLIK, ING Bank Śląski, PWN, Santander Bank Polska.

rozwińCiekawi mnie

rozwińZawodowo: eye tracking i narzędzia pozwalające na niedeklaratywne badanie emocji.

rozwińPrywatnie: fotografia, druk 3D.

Magdalena Gajek

Wykładowca

Magdalena Gajek

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińSpecjalizuje się w działaniach dotyczących komunikacji oraz budowania wizerunku marki. Kluczowe dla niej obszary to public relations oraz zintegrowana komunikacja marketingowa.

rozwińW mediach i przy promocji pracuje od 10 lat. Jest założycielką i właścicielką agencji Blend PR.

rozwińZ wykształcenia polonistka, doktorantka UAM w Poznaniu. Stypendystka zagranicznych uniwersytetów. Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji.

rozwińCiekawi mnie

rozwińNaukowo interesuje się komunikacją, współczesnym reportażem i geopoetyką (znaczeniem miejsca i przestrzeni w kulturze).

rozwińPrywatnie lubi podróże i aktywny wypoczynek.

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent studiów magisterskich na Politechnice Poznańskiej na kierunku Informatyka. Ukończył studia inżynierskie na WSNHiD (obecnie CDV), gdzie studiował również Informatykę. Od 2014 roku zawodowo związany z branżą marketingu internetowego, a dokładniej pozycjonowaniem. Jako Specjalista SEO zajmuje się zwiększaniem widoczności serwisów internetowych poprzez działania on-site i off-site. Prowadzi projekty SEO dla kilku dużych marek e-commerce w Polsce osiągających milionowy ruch w wynikach organicznych każdego miesiąca. W trakcie zdobywania praktycznych umiejętności poszerzał swoją wiedzę na studiach podyplomowych z e-marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym.

rozwińPełni funkcję Doradcy Zarządu w Grupie TENSE, dzięki czemu wpływa na rozwój firmy, a także świadczonych przez nią usług.

rozwińZajmuje się wdrażaniem i szkoleniem pracowników wewnątrz organizacji. Prowadzi również szkolenia dla zewnętrznych działów marketingu, młodych przedsiębiorców i studentów.

rozwińMożna go spotkać na eventach poświęconych zarówno SEM, jak i biznesom internetowym. Jako prelegent występował między innymi na: semKRK, Festiwalu SEO, Targach E-handlu.

rozwińWspółautor książki poświęconej tematyce SEO (SEO Playbook Sławomira Czajkowskiego), w której opowiada o technicznej stronie optymalizacji. Jego artykuł ukazał się również w Pulsie Biznesu.

rozwińCiekawi mnie

rozwińGłównie motoryzacja, o której sporo czyta w sieci.  W wolnych chwilach ogląda na żywo samochody różnych epok. Docelowo chciałby posiadać youngtimera.

rozwińOd niedawna regularnie gra w squasha. Chętnie zmierzy się na uczelnianym korcie ze studentami, zdobywając przy tym kolejne doświadczenia w grze.

Ewa Bujak

Wykładowca

Ewa Bujak

Wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Politologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Były dziennikarz, rzecznik prasowy i Manager Public Relations.

rozwińOd ponad 10 lat pomagam budować reputację firm i marek osobistych, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych. Zarządzałam projektami Public Relations dla takich firm, jak: Kompania Piwowarska, Skoda Auto Polska, Volkswagen Group Polska, GlaxoSmithKline, Bank Pocztowy, Hicron, Grupa Nickel, Fibar Group. Obecnie wykładam i prowadzę szkolenia z komunikacji społecznej, wystąpień publicznych, public relations, komunikacji wewnętrznej, Employer Brandingu, CSR i komunikacji kryzysowej.

Ciekawi mnie

rozwińWszystko co związane jest z komunikacją między ludźmi oraz z komunikacją na linii…człowiek – sztuczna inteligencja (AI).

rozwińW wolnej chwili uciekam w góry. Lubię kabaret (ale tylko dobry!)

dr Mateusz Karatysz

Wykładowca

dr Mateusz Karatysz

Wykładowca

O mnie

rozwińDziennikarz, fotograf freelancer, płynnie poruszający się pomiędzy nowymi i tradycyjnymi mediami, popularyzator low-costowego podejścia do fotografii. Absolwent Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa (obecnie CDV) oraz Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.

rozwińRedaktor naczelny ogólnopolskiego czasopisma branżowego. Jego fotografie znajdziecie na Insta, FB, Pintereście oraz na www.mateuszkaratysz.pl

rozwińNa jego zajęciach posłuchacie dźwięku fotograficznej migawki, wyciśniecie pędzle w Photoshopie, poznacie tajniki dziennikarskiego języka, dzięki którym szpigiel, lead i szpalta staną się oczywistością.

Ciekawi mnie…

rozwińNaukowo zaciekawiony wszelkimi formami perswazyjności w komunikacji wizualnej. Oddany swojej pasji technik fotografii. Miłośnik zdjęć cyfrowych i analogowych oraz autor bloga fotograficznego i kanału YT, na których dzieli się swoimi fotograficznymi doświadczeniami. Zawodowo, od wielu lat redaktor naczelny ogólnopolskiego miesięcznika branżowego. Miłośnik psów rasy buldog francuski.

dr Sylwia Polcyn

Wykładowca

dr Sylwia Polcyn

Wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Wydziału Ekonomiczno-Społecznego Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu na kierunku Polityka Społeczna, Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Pedagogika specjalność pedagogika opiekuńczo-wychowawcza oraz na kierunku Pedagogika specjalność doradztwo zawodowe i personalne. W roku 2016 r. ukończyłam studia podyplomowe na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ze Zintegrowanej Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej, a w 2021 roku studia podyplomowe z Zarządzania Oświatą. Od 2013 roku byłam doktorantką w Zakładzie Dydaktyki Ogólnej na Wydziale Studiów Edukacyjnych, natomiast od 2017 roku nauczycielem-wychowawcą w Bursie Szkolnej nr 1 w Poznaniu oraz asystentem na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Doktoryzowałam się na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w 2018 roku pracą „Multimedialne gry edukacyjne w nauczaniu wczesnoszkolnym” pod kierunkiem prof. dr hab. Andrzeja Ćwiklińskiego i dra Mariusza Przybyły. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego o. Poznań oraz członkiem zespołu roboczego pt.: Młodzież i jej problemy w środowisku edukacyjnym pod kierunkiem prof. dr hab. Andrzeja Ćwiklińskiego Zespołu Pedagogiki Młodzieży przy KNP PAN. Jestem także autorką i współautorką licznych artykułów naukowych i popularnonaukowych związanych z zastosowaniem nowych mediów w procesie kształcenia na różnych szczeblach edukacji, zagrożeń związanych z nowoczesnymi technologiami i mediami.

Ciekawi mnie

rozwińKonstruktywne i destruktywne konteksty zastosowania nowoczesnych technologii i nowych mediów w procesie kształcenia na różnych szczeblach edukacji, zastosowanie gier komputerowych w toku lekcji, zagrożenia cyfrowego świata.

dr Klaudia Bączyk-Lesiuk

Wykładowca | Lider podprocesu Tutoring

dr Klaudia Bączyk-Lesiuk

Wykładowca | Lider podprocesu Tutoring

O mnie

rozwińDoktor nauk humanistycznych, literaturoznawca, dziennikarka, nauczycielka języka polskiego jako obcego.

rozwińAbsolwentka filologii polskiej (specjalności: dziennikarska i nauczycielska) UAM w Poznaniu, w 2014 roku z wyróżnieniem obroniła pracę doktorską na Uniwersytecie Wrocławskim.

rozwińAutorka książki Kreacje Judasza w prozie polskiej XX i początku XXI wieku oraz artykułów naukowych z zakresu komparatystyki i glottodydaktyki.

rozwińProwadziła zajęcia na Uniwersytecie Wrocławskim i Przykarpackim Uniwersytecie Narodowym im. W. Stefanyka, a także lektoraty języka polskiego w placówkach oświatowych w Iwano-Frankiwsku i Odessie. Od kilkunastu lat związana z edukacją na różnych jej szczeblach.

Ciekawi mnie…

rozwińJej zainteresowania naukowe dotyczą przede wszystkim: komunikacji międzynarodowej i międzykulturowej, glottodydaktyki polonistycznej, bilingwizmu w środowisku polsko-ukraińskim, a także współczesnej literatury apokryficznej. Prywatnie miłośniczka: podróży (najlepiej z plecakiem), filmów Marvela i gier planszowych.

prof. CDV dr hab. Urszula Kluczyńska

Wykładowca

prof. CDV dr hab. Urszula Kluczyńska

Wykładowca

O mnie

rozwińJestem socjolożką i pedagożką. W roku 2002 ukończyłam studia magisterskie z pedagogiki,a w roku 2004 z socjologii. W 2007 roku obroniłam pracę doktorską na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Habilitację uzyskałam w roku 2018 na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.

rozwińMoje zainteresowania badawcze koncentrują się wokół problematyki krytycznych studiów nad męskościami i mężczyznami ze szczególnym uwzględnieniem społecznych kontekstów zdrowia mężczyzn, starości, sportu, medykalizacji męskości i seksualności mężczyzn, oraz męskości i opieki. Podejmuję również problematykę zawodów opiekuńczych, pracy emocjonalnej, a także zjawiska maskulinizacji i feminizacji profesji. Mój obszar badawczy obejmuje także kulturowo-społeczne analizy zjawisk związanych z przejawami dyskryminacji. Interesuje mnie również zastosowanie jakościowych metod badawczych w badaniach naukowych.

rozwińJestem autorką monografii naukowych: Mężczyźni w pielęgniarstwie. W stronę męskości opiekuńczej, (Wyd. UMP Poznań 2017), Metamorfozy tożsamości mężczyzn w kulturze współczesnej (Wyd. Adam Marszałek 2009), współautorką książki Poza schematem. Społeczny konstrukt płci i seksualności wraz z Wiktorem Dynarskim i Anną M. Kłonkowską (Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego 2016). Współredagowałam trzy numery specjalne czasopism naukowych poświęconych tematyce męskości. Opublikowałam ponad czterdzieści artykułów z zakresu krytycznych studiów nad mężczyznami i męskościami w krajowych i zagranicznych czasopismach naukowych. Jestem członkinią Polskiego Towarzystwa Socjologicznego i Polskiego Towarzystwa Genderowego.

Ciekawi mnie…

rozwińInteresują mnie ludzie, relacje, zmiana. Praktykuję Tai Chi oraz Qigong styl Lecący Żuraw. Od piętnastu lat jeżdżę niemal cały rok rowerem (tym samym). Interesuję się zdrowym żywieniem, które wcielam w praktykę. Wybór „góry czy morze” nie jest moim dylematem – zawsze będą to góry. Relaksuję się przy pracach manualnych z użyciem drewna, wikliny, wełny, włóczki czy filcu. Lubię tworzyć coś z niczego. Nie biegam, bo nie lubię.

dr Agata Karaśkiewicz

Wykładowca

dr Agata Karaśkiewicz

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińJęzykoznawczyni z zacięciem medialnym. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku Filologia, specjalność: etnolingwistyka.  Zainteresowania naukowe skupiają się wokół tzw. nowych mediów, w szczególności telewizji. Interesuje ją analiza dyskursu medialnego, problematyka rozumienia przekazów audiowizualnych oraz komunikacja za pośrednictwem mediów audiowizualnych. Dysertacja doktorska poświęcona zagadnieniu spójności telewizyjnych relacji na żywo.

rozwińŁączy wiedzę naukową z praktyką. Przez wiele lat współpracowała z lokalną telewizją, jako autorka, prowadząca i producentka programów. W 2013 roku założyła własną firmę producencką  – medioteka.biz, nastawioną na realizację nieszablonowych projektów wizualnych. Jej klientami są m.in Allegro All For Planet, Aquanet S.A. oraz Urząd Miasta Poznania.

James Behr

Wykładowca

James Behr

Wykładowca

rozwińProwadzi agencję Ad_Father zajmującą się budowaniem wizerunku marki na rozmaitych płaszczyznach marketingowych. Wcześniej zawodowo związany z agencjami: GPD Agency, JUST oraz Sixtyone Yards. Jako członek zespołów tworzących kampanie reklamowe na płaszczyznach ATL i BTL pracował przy tworzeniu projektów dla takich marek jak m.in. Credit Agricole, Lidl, Żywiec, Żabka, Coconaut®, Aviva, PGE, Tubądzin, PSB Mrówka, Purella, Stihl.

Agnieszka Stamm

Wykładowca

Agnieszka Stamm

Wykładowca

O mnie

rozwińJestem absolwentką studium doktoranckiego na Wydziale Socjologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Prowadziłam od roku 2015 zajęcia z metod i technik badań społecznych, metod badań jakościowych, współczesnych teorii socjologicznych, nowoczesnych form marketingu i ćwiczenia terenowe dla studentów socjologii i pracy socjalnej na UAM oraz zajęcia z metodologii badań ilościowych i jakościowych na CDV. Posiadam ponad dziesięcioletnie doświadczenie badawcze zdobyte w naukowych i komercyjnych projektach badawczych oraz podczas stażu w zespole zajmującym się badaniami ewaluacyjnymi. Jestem uczestniczką międzynarodowych i ogólnopolskich konferencji naukowych oraz autorką i współautorką raportów badawczych i recenzowanych artykułów w czasopismach naukowych i monografiach.

rozwińOstatni artykuł naukowy mojego współautorstwa „Pandemic rage. Everyday frustrations in times of the COVID-19 crisis” przeczytać można na łamach „Current sociology”.

Ciekawi mnie

rozwińSwoją pracę badawczą, na której zamierzam oprzeć dysertację doktorską poświęciłam socjologii polityki i socjologii młodzieży. Interesują mnie wątki związane z potransformacyjnym, współczesnym społeczeństwem polskim, a także metodologia nauk społecznych i psychologia społeczna.

rozwińPrywatnie jestem fanką książek (szczególnie fantastyki, powieści kryminalnej i historycznej), miłośniczką kotów i stałą bywalczynią escape roomów.

Agnieszka Walczak

Kierownik Katedry Informatyki i Analizy Danych

Agnieszka Walczak

Kierownik Katedry Informatyki i Analizy Danych

O mnie

rozwińJęzykoznawca, wykładowca, nauczyciel, specjalista ds. zarządzania projektami i budowania zespołu.

rozwińMagister Filologii Angielskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz absolwentka studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami, zarządzania w oświacie oraz nowych technologii w edukacji i kształceniu. Certyfikowany moderator Design Thinking. Członek IATEFL Poland. Wiedzę i umiejętności pogłębiała poprzez udział w szkoleniach i kursach obejmujących m.in. zwinne metodyki zarządzania projektami, coaching, tutoring i content marketing.

rozwińDoświadczeniem dzieliła się projektując i prowadząc szkolenia oraz pisząc artykuły popularnonaukowe m.in. z zakresu wykorzystania nowych technologii oraz zwinnych metodyk zarządzania projektami w edukacji. Kierowała zespołami projektowymi w instytucjach państwowych i obsługowo-sprzedażowymi w sektorze prywatnym.

rozwińCiekawi mnie

rozwiń…jak wyglądałby świat, gdyby obecnie obowiązujące zasady szkolnictwa przewrócić do góry nogami. Pasjonuje mnie nowoczesna edukacja oraz budowanie relacji w zespołach.

rozwińPrywatnie poświęcam się odkrywaniu świata poprzez podróże i literaturę, kontaktowi z drugim człowiekiem bez pośrednictwa Internetu oraz ogrodnictwu i architekturze wnętrz w wersjach mini.

Paulina Głowacka

Wykładowczyni

Paulina Głowacka

Wykładowczyni

rozwińO mnie

rozwińPedagożka z zamiłowania, absolwentka studiów magisterskich na specjalności edukacja elementarna i terapia pedagogiczna oraz studiów licencjackich edukacja elementarna i język angielski na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

rozwińCiekawi mnie

rozwińMoje zainteresowania naukowe oscylują wokół edukacyjnego wykorzystania nowych technologii oraz współczesnego dzieciństwa w świecie mediów.

rozwińPrywatnie entuzjastka filozofii minimalizmu oraz miłośniczka psów.

dr Beata Zamorska

Pełnomocnik Rektora ds. Osób z Niepełnosprawnością

dr Beata Zamorska

Pełnomocnik Rektora ds. Osób z Niepełnosprawnością

O mnie

rozwińPedagożka, zaangażowana w projekty związane ze zmianą w edukacji. Prowadzi badania interwencyjne (interwencje formatywne), inspirowane historyczno-kulturową teorią działalności oraz filozofią dialogu.

rozwińW latach 2000-2014 adiunkt w Dolnośląskiej Szkole Wyższej, we Wrocławiu. Od 2008 r. współpracuje w International Society of Cultural-historical Activity Research (ISCAR), w którym pełni funkcję koordynatorki krajowej. Zainicjowała utworzenie jednej z pierwszych klas integracyjnych w Poznaniu (w SP nr 6), w której pracowała cztery lata jako nauczycielka. Od 2016 r. pracuje w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów CDV. Angażuje studentów w badanie praktyki edukacyjnej w ramach “Latającej Akademii CDV” – wspólnie ze studentami odbywa wizyty studyjne w miejscach innowacji edukacyjnych.

rozwińProwadzi Laboratorium Rozwoju Profesjonalnego przy CDV.

Ciekawi mnie

rozwińJak wspierać w rozwoju osoby, zespoły i społeczności?

Anna Zalewska

Wykładowca

Anna Zalewska

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińMenadżer marketingu w agencji Widoczni, trener marketingu internetowego w ramach projektu Akademia Widoczni i wykładowca praktyk. Specjalizuje się w budowie wizerunku online i content marketingu. Współautorka bloga o pozycjonowaniu, autorka artykułów do prasy branżowej i prelegentka na konferencjach biznesowych i marketingowych.

rozwińCiekawi mnie

rozwińRosnące znaczenie treści tworzonej amatorsko, ale na wysokim poziomie – rola YouTube’a, Instagrama i blogów w budowaniu naszej opinii i wiedzy o świecie.

Anna Tratnerska-Baranowska

Wykładowca

Anna Tratnerska-Baranowska

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińOd 2004 roku prowadzę szczęśliwy związek z marketingiem i grafiką, obsługując klientów na rynku międzynarodowym. W branży, w której jedyną stałą rzeczą jest zmiana, wciąż odkrywam nowe wyzwania. Miłość do analityki i projektowania zaowocowała działaniami dla takich brandów jak PKO, Tesco, POLOmarket, mBank, VOX, Nokia, neoBANK, the Kusnacht Practice, grupa MTP i wiele innych. Obecnie dzielę się wiedzą na konferencjach, szkoleniach, programach mentorskich oraz uczelniach, głównie z zakresu SEO, PPC, UX i digital marketingu.

rozwińCiekawi mnie

rozwińBędąc członkinią stowarzyszenia MENSA, jestem fanką myślenia analitycznego. Najlepiej to się udaje w… grach planszowych. Komputerowymi także nie gardzę, szczególnie, że przez lata pracowałam jako concept artist w game devie oraz organizowałam Poznań Game Arena.

rozwińDziałam społecznie w wielu organizacjach, m.in. jako Radna Osiedla Naramowice. Hobbystycznie zajmuję się teatrem ognia, rekonstrukcją historyczną, ilustratorstwem, behawioryzmem zwierząt, psychofizjologią widzenia i pochłanianiem wszystkich tworów fantastyki.

Anna-Maria Sobczak

Wykładowca

Anna-Maria Sobczak

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińRadca prawny w Kancelarii Prawnej RPMS Staniszewski & Wspólnicy, wykładowca na uczelni Collegium Da Vinci w Poznaniu oraz Podkarpackiej Akademii Wina w Jaśle, prawnik ds. ochrony konkurencji i konsumenta w Fundacji Pro Publika i Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie, prawnik ds. własności intelektualnej w prawoalkoholowe.pl, członek Centrum Prawa Designu, Mody i Reklamy przy Uniwersytecie Śląskim (Law in Styl), członek Stowarzyszenia We&Waste, trener AVENHANSEN Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo.

rozwińOd początku swojej przygody z prawem nastawiona na szeroko rozumianą własności intelektualną. Zwolenniczka maksymy, że człowiek uczy się całe życie, inwestowania w siebie oraz ciągłego samorozwoju, tak więc poza ukończeniem studiów prawniczych na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu jest również od 2017 r. absolwentką Szkoły Prawa Własności Intelektualnej im. H. Grocjusza w Warszawie. W 2020 r. ukończyła pierwszą edycję Szkoły Prawa Nowych Technologii IT&TMT w Warszawie. Od 2021 roku uczestniczka CS50 for Lawyers na Harvard University w Cambridge, a także certyfikowanych szkoleń w Urzędzie Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej. Ukończyła aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Poznaniu.

rozwińW Kancelarii Prawnej RPMS jako specjalistka w tej dziedzinie zajmuje się szeroko rozumianym prawem własności intelektualnej oraz prawem mediów i prasowym, w związku z czym stanęła na czele działu IP&IT&TMT. W obszarze jej zainteresowań znajduje się również prawo nowych technologii, zwalczanie nieuczciwej konkurencji oraz prawo mediów i reklamy. Autorka wielu publikacji i artykułów. Prowadzi szkolenia dla agencji reklamowych i marketingowych, przedsiębiorców, producentów oraz podmiotów indywidualnych. Współpracuje również z Polską Izbą Biznesową we Włoszech (capiplit.eu), gdzie prowadziła szkolenia z prawa autorskiego oraz prawa własności przemysłowej.

rozwińNa uczelni Collegium Da Vinci prowadzi takie zajęcia jak: „Prawo w produkcji treści audiowizualnych”, „Prawo autorskie w Internecie a media”, „Podstawy prawa handlowego a media”, a także „Prawo mediów” i „Prawo reklamy”.

rozwińCiekawi mnie

rozwińW czasie wolnym autor profilu w serwisie Instagram (instagram.com/prawnik_mody), który w ciekawy i nieszablonowy sposób przedstawia ciekawe kazusy prawne związane ze światem mody. Miłośniczka kultury winiarskiej, dobrej literatury, muzyki jazzowej oraz szeroko pojętej sztuki.

Weronika Dopierała-Kalińska

Wykładowca

Weronika Dopierała-Kalińska

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej, obecnie doktorantka w naukach o komunikacji społecznej i mediach na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, od marca 2018 do sierpnia 2020 roku specjalistka ds. promocji oraz obsługi mediów społecznościowych w Gabinecie Prezydenta Urzędu Miasta Poznania (Oddział Promocji oraz Biuro Prasowe), członkini redakcji czasopisma naukowego Com.press oraz Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej (Forum Młodych Medioznawców i Komunikologów).

rozwińZawodowo i naukowo zajmuję się mediami, a w szczególności procesami zachodzącymi w sieci, fascynują mnie nowe możliwości komunikacyjne.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawią mnie ludzie i sposób, w jaki się komunikują, w szczególności używając nowych technologii. Poza nauką pasjonuję się roślinami, ciągle powiększająca się kolekcja doniczek jest sposobem na oderwanie się od biegu dnia codziennego.

rozwińO mnie

  • adwokat, członek Okręgowej Rady Adwokackiej w Poznaniu
  • właścicielka Studia Adwokackiego (www.studioadwokackie.com), będącego autorską, butikową kancelarią, tworzącą ochronę prawną dla twórców biznesu, sztuki i IT
  • wykładowca i prelegentka na konferencjach / meetupach z zakresu prawa własności intelektualnej i prawa nowych technologii

rozwińOd początku swojej prawnej praktyki (2007 r.) zajmuję się obsługą prawną firm i podmiotów z branży kulturalno-rozrywkowej.

rozwińMoje doświadczenie to kilka tysięcy porad prawnych, umów, opinii i pism, kilkaset rozpraw sądowych i negocjacji, kilkadziesiąt założonych i obsługiwanych spółek…

rozwińZ jednej zatem strony – dotychczasowa praktyka pozwala mi czuć się pewnie w tym co robię, z drugiej natomiast – nadal jestem na tyle młoda (?), że na każdą sprawę patrzę świeżym okiem i rozumiem zmiany zachodzące na rynku (choćby w podejściu do usług prawniczych). Śmiało mogę powiedzieć, że lubię to co robię, choć nawet mnie ten wniosek trochę dziwi, bo przecież bycie prawnikiem wydaje się jednym z nudniejszych zawodów na świecie. Ale bycie prawnikiem przedsiębiorców i artystów to zupełnie inna sprawa, wręcz skrojona pode mnie i pod to czym lubię się zajmować i z kim współpracować (w skrócie: z ludźmi, którym się chce).

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawi mnie ludzka kreatywność w każdej formie. Doceniam tych, którzy zakładają i prowadzą firmy czy startupy lub wprowadzają na rynek nowe rozwiązania IT. Uwielbiam młodą sztukę (obrazy, grafiki, murale), festiwale i koncerty. Wreszcie, ciekawi mnie i inspiruje życie ludzi szczerze wierzących (nie w formułki, nie w obrzędy, w Boga) i ich odwaga do robienia rzeczy prawdziwych (niekoniecznie popularnych).

Sandra Wojciechowska

Wykładowca

Sandra Wojciechowska

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińSenior Project Manager z ośmioletnim doświadczeniem pracy w marketingu, które zdobywałam w kilku poznańskich agencjach reklamowych. Pracowałam przy realizacji projektów dla takich marek jak m.in. Allegro, Amica, Loreal, Otomoto, Aviva, Expander, Coconaut.

rozwińJestem absolwentką Filologii polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyłam specjalności Komunikacja kulturowa oraz Kultura mediów cyfrowych.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPrywatnie jestem pasjonatką dwóch kółek, jogi, literatury polskiej oraz seriali.

dr Bartek Lis

Socjolog i badacz społeczny

dr Bartek Lis

Socjolog i badacz społeczny

O mnie

rozwińWażne jest dla mnie upraktycznianie wiedzy dlatego zawsze w swojej praktyce animacyjnej i edukacyjnej włączam wiedzę pochodzącą z realizowanych badań. Na co dzień jestem animatorem kultury i edukatorem związanym z Centrum Praktyk Edukacyjnych w Centrum Kultury Zamek w Poznaniu. Piszę teksty i artykuły zarówno naukowe, jak i popularyzatorskie z obszaru socjologii gender, animacji społeczno-kulturowej, edukacji obywatelskiej, studiów nad publicznością.

rozwińOd 2012 roku współpracuję z Towarzystwem Inicjatyw Twórczych „ę” a od 2015 Fundacją Impact jako badacz, ewaluator i szkoleniowiec. W latach 2012- 2017 byłem kuratorem projektów społecznych w Muzeum Współczesnym Wrocław. W CK Zamek zainicjowałem projekty/cykle edukacyjne włączające zróżnicowanych odbiorców: „Zamek Otwarty. Kultura dla i z seniorami zależnymi”, „Sztuka w ciemno”, „Nie widać” oraz „(nie)nowe publiczności”.

rozwińNaukowo i praktycznie zajmuję się m.in. edukacją obywatelską, rozwojem publiczności (audience development), tematyką „niewidocznych niepełnosprawności”, „senioralnej zależności”, wykorzystywaniem sztuki w edukacji i praktyce społecznej, udostępnianiem oferty instytucji kultury dla osób z niepełnosprawnościami. Od czasu moich studiów doktoranckich zajmuję się nieprzerwanie problematyką studiów nad męskościami, społeczną konstrukcją seksualności, socjologią ciała.

rozwińJako badacz, ekspert i edukator współpracowałem m.in. z  Creative Europe Desk Polska, Strefą Kultury Wrocław, Muzeum Zamkowym w Malborku, Muzeum Śląskim w Katowicach, Urzędem Miasta Poznania,  Teatrem Powszechnym im. Zygmunta Hübnera, Teatrem im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie, Narodowym Centrum Kultury, Fundacją Rozwoju Systemu Edukacji, oraz Fundacją Nordoff Robbins Polska.

rozwińJestem certyfikowanym moderatorem procesów  projektowych w metodologii „design thinking”.

rozwińAutor książki „Gejowskie (nie)męskości. Normy płciowe a strategie tożsamościowe mężczyzn homoseksualnych”. Stypendysta Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (2020).

Ciekawi mnie

rozwińUwielbiam mapy i atlasy. Przydają się podczas podróży, także tych wciąż nieodbytych a wymarzonych, jak na przykład w wysokie góry. Ciekawi mnie historia (chyba każdy okres, no może najmniej starożytność). Lubię rozmawiać z ludźmi. Inspirują mnie do wymyślania kolejnych rzeczy albo szukania rozwiązań, które mogłyby być dla części z nich użyteczne. Ptaki, gwiazdy, tatuaże i pisanie – trochę banalnie, ale to też prawda.

Marta Siedlecka

Wykładowca

Marta Siedlecka

Wykładowca

O mnie

rozwińUkończyłam studia psychologiczne na SWPS, a od 2014 roku jestem związana z branżą IT. Obecnie pełnię rolę Head od Product Design po przejściu przez wszystkie szczeble kariery projektanta doświadczeń użytkownika. W zakres moich zainteresowań zawodowych wchodzi analiza biznesowa i webowa, strategia rozwoju produktów cyfrowych oraz implementacja wytycznych dostępności cyfrowej.

Ciekawi mnie

rozwińObecnie rozwijam drugą gałąź zainteresowań zawodowych: jestem studentką studiów podyplomowych z zakresu psychoterapii i popołudniami pracuję jako psychoterapeuta dziecięcy.

dr Magdalena Wencka

Wykładowca

dr Magdalena Wencka

Wykładowca

O mnie

rozwińDoktor fizyki, absolwentka Wydziału Fizyki UAM w Poznaniu, zatrudniona w Instytucie Fizyki Molekularnej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu oraz Jozef Stefan Institut w Lublanie (Słowenia). Członkini Science Board, Governing Board oraz liderka Gender Equality and Diversity Action w European Integrated Centre for the Development of New Metallic Alloys and Compounds. Absolwentka „Zarządzania innowacją” Poznańskiej School of Form oraz moderatorka Design Thinking (Design Thinking Institute, Poznań). Konsultantka w Agencji konsultingowej Metaphor w obszarze trendów branżowych. Panelistka Innovation & Design Management Conference, As Biznesu, 2019.

rozwińEkspertka STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics), badaczka własności nowoczesnych materiałów projektowanych z myślą o technologiach przyszłości, takich jak materiały do chłodziarek przyszłości czy ultracichych transformatorów. Współautorka licznych artykułów naukowych, w tym publikacji w Scientific Reports oraz Physical Review Letters.

rozwińLiderka zespołów naukowych oraz innowacji w międzynarodowych projektach badawczych i sieciach naukowych, trenerka kompetencji zespołów naukowych (Team Consolidation, Diversity & Inclusiveness, Neurodiversity) oraz doradczyni rozwoju młodych naukowców, mentorka. Analityczka informacji, trendów i anomalii, specjalistka w dziedzinie naukowych źródeł trendów oraz miłośniczka nowinek naukowych z obszaru SCIENCE.

Ciekawi mnie

rozwińPrywatnie właścicielka dwóch kotów, fanka podróży motocyklowych i treningów torowych, wspinaczki jakiniowej oraz wszelkich aktywności łączących szybkość z precyzją.

Ewa Kawiecka

Wykładowca

Ewa Kawiecka

Wykładowca

O mnie

rozwińUkończyłam Kulturoznawstwo na UAM w Poznaniu. Doświadczenie dydaktyczne zdobyłam prowadząc zajęcia w Instytucie Kulturoznawstwa na WNS UAM z przedmiotów takich jak: Komunikacja międzykulturowa oraz Historia Nauk o Kulturze. Od 2011 roku pracuję w poznańskiej agencji komunikacyjnej Q&A Communications. Zajmuje się media relations i prowadzeniem projektów dla dużych, ogólnopolskich marek.

Ciekawi mnie

rozwińSzeroko pojęta kultura z naciskiem na literaturę i sztukę.

O mnie

rozwińJestem managerem z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu produktami, projektami i zespołami, wykładowcą, trenerem, certyfikowanym tutor, moderatorem design thinking, konsultantem i doradcą. Obecnie  jestem odpowiedzialny w PRAVNA Group sp. z o.o. za rozwój produktów związanych z realizacją usług prawniczych on-line jako Product Manager. Jestem też współtwórcą i Prezesem Zarządu Fundacji Rozwoju Edukacji i Technologii.

rozwińW latach 2017-2021 pełniłem funkcję Kierownika Katedry Edukacji i Nowych Mediów Collegium Da Vinci i byłem odpowiedzialny za tworzenie i realizację praktycznych kierunków studiów we współpracy z biznesem (Mediaworking, Data Science, Kreatywna Produkcja Wideo).  Wcześniej współpracowałem z agencją marketingową Smart55 w projekcie dotyczącym mechanizmów reklamy natywnej oraz z  ITI Neovision jako członek redakcji przygotowującej internetowy magazyn Telewizji N.

rozwińJestem ekspert w Programie Operacyjnym Inteligentny Rozwój ds. oceny wniosków “szybkiej ścieżki” w Narodowym Centrum Badań i Rozwoju oraz ekspertem Sieci Edukacji Cyfrowej KOMET@. W latach 2018-2020 byłem członek grupy roboczej ds. Kompetencji Cyfrowych w Ministerstwie Cyfryzacji, a w latach 2020-2021 członkiem Rady Sektorowej ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.

Ciekawi mnie

  • jak rzeczy skomplikowane realizować w prosty sposób;
  • jak  sprawić by produkt czy usługa była intuicyjna, atrakcyjna i prosta dla klienta, mimo swojej złożoności i skomplikowania.

rozwińW wolnych chwilach oglądam Tarrantino i Almodovara oraz strzelam do celu z broni czarnoprochowej.

Beata Użarowska

Wykładowca

Beata Użarowska

Wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna, specjalność nowe media. Aktualnie doktorantka w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych UAM w dyscyplinie nauki o polityce i administracji. Członkini Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej oraz redakcji czasopisma naukowego Com.press. W latach 2013-2021 aktywnie działała w studenckiej redakcji programu telewizyjnego Kurier Akademicki, gdzie m.in. pełniła funkcję zastępczyni redaktorki naczelnej, wydawczyni, reporterki oraz prowadzącej. Od 2016 roku zaangażowana w działalność Poznańskiego Archiwum Historii Mówionej, w ramach którego tworzy notacje historyczne, dokumenty, reportaże oraz inne formy filmowe.

Ciekawi mnie

  • kynologia
  • rośliny
  • produkcja video
  • grafika

Kinga Zinkowska

Wykładowca

Kinga Zinkowska

Wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Akademii Rolniczej w Szczecinie. Ukończyła również Studium Marketingowego Zarządzania Przedsiębiorstwem, Studia Podyplomowe z zakresu Pedagogiki i Akademię Trenera. Certyfikowany trener efektywnej nauki i szybkiego czytania oraz integracji sensorycznej. Słuchaczka wielu kursów i szkoleń z zakresu elementów zarządzania i coachingu.

rozwińWykładowca akademicki z ponad 12 letnim doświadczeniem. Obszar zainteresowań to motywacja i coaching w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz andragogika.

rozwińDoświadczenie zdobywała jako właścicielka firmy edukacyjnej i kontraktor firm szkoleniowych. Autorka wielu programów szkoleniowych dla zróżnicowanych grup odbiorców.

rozwińAkredytowany Praktyk Tutoringu.

rozwińDziałaczka społeczna w lokalnej społeczności, inicjatorka i organizatorka akcji propagującej czytelnictwo wśród dzieci, młodzieży i dorosłych.

rozwińPasjonatka gier planszowych i karcianych niekolekcjonerskich, do których zachęca rodzinę i przyjaciół.

Wojciech Popiela

Wykładowca

Wojciech Popiela

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińZe swoim zespołem dostarczam wartość dla biznesu, zwiększając użyteczność i konwersję produktów cyfrowych. Doradzam markom, zarówno tym małym, jak i dużym.

rozwińProwadzę agencję Webmetric, w charakterze CEO i głównego eksperta UX.

rozwińW swoim ponad 13-letnim doświadczeniu poznałem biznes na wielu poziomach. Programowałem, projektowałem produkty cyfrowe, zarządzałem projektami, jak i całymi start-upami technologicznymi. Współpracowałem między innymi z Bauer Media, Komputronik, Neonail, sprawny.marketing i Eurocash.

rozwińPonadto prowadzę kanał edukacyjny oraz webinary i prelekcje o tematyce UX. Stawiam na ludzkie podejście, uśmiech i autentyczność w biznesie, nawet przy największych wyzwaniach.

rozwińCiekawi mnie

rozwińZawodowo: Złożoność ludzkich procesów poznawczych, planet centric design, dark patterns (a dokładniej ich identyfikacja i zwalczanie w przestrzeni biznesu)

rozwińPrywatnie: Tłumaczenia na język polski dzieł popkultury, figurki kolekcjonerskie, kuchnia wegetariańska

Artur Ratuszyński

Wykładowca

Artur Ratuszyński

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińPo 25 latach odszedłem z dziennikarstwa i założyłem firmę S-Movens zajmującą się public relations, doradztwem strategicznym, procesami Design Thinking oraz badaniem trendów. Współtworzyłem w 2018 roku program rozwoju
smart city Szczecin. Od 2019 jestem doradcą biura prezydenta Szczecina do spraw strategii i rozwoju. Uczestniczę w procesach ewaluacji i aktualizacji i budowania Strategii Rozwoju Szczecina.

rozwińCiekawi mnie

rozwińHistoria średniowiecza, przyszłość robotów i sztucznej inteligencji, rozwój miast zwłaszcza w obszarze smart city. Jestem fanem Apple i Formuły 1.

Małgorzata Tadeusz-Ciesielczyk

Wykładowca

Małgorzata Tadeusz-Ciesielczyk

Wykładowca

rozwińO mnie:

rozwińCertyfikowany profiler behawioralny (certyfikacja w Association of Behaviour Detection & Analysis), szkoleniowiec, ekspert w kształtowaniu wiarygodności wizerunkowej w oparciu o naturalną komunikację niewerbalną.

rozwińDoktor w dyscyplinie komunikacji społecznej i mediów

rozwińCertyfikowany ekspert mowy ciała i mikroekspresji twarzy, szkolący się w m.in. Paul Ekman Group (USA), Instytut Komunikacji Niewerbalnej (Warszawa), Instytut Komunikacji Niewerbalnej (Austria).

rozwińCiekawi mnie:

rozwińLudzkie ciało i głos są nieodgadnione, stres, trema, powodują, że nie możemy komunikować się z innymi w zgodzie i spójności ze sobą.

rozwińPostanowiłam odkryć sposób jak powrócić do naturalności i swobody w wykorzystywaniu swojego oddechu, głosu, ciała – wszystkiego czym komunikujemy poza słowami i czerpać z mówienia do ludzi, prezentowania swojego doświadczenia i niepowtarzalnego zaplecza merytorycznego radości i satysfakcji. A idąc kilka kroków dalej kształtując tym samym wiarygodność wizerunkową w oparciu o naturalność i swobodę w wykorzystywaniu komunikacji niewerbalnej.

rozwińJestem również zafascynowana ludzkimi emocjami, ludzką komunikacją niewerbalną, odkrywaniem swobody i naturalności w sposobie mówienia do innych i przemawiania przed innymi w zgodzie z samym/samą sobą.

Ile kosztują studia na tym kierunku

Opłaty i czesne

studia stacjonarne i niestacjonarne

Opłata wpisowa

Przy zapisie do 30 września:

0 PLN

Przy zapisie od 1 października:

85 PLN

Czesne za rok

Płatne

w 12 ratach

12x 890 PLN

Płatne

w 2 ratach

2x 5340 PLN

Płatne

w 1 racie

1x 10680 PLN

Zniżki dla absolwentów

CDV i WSNHiD

Wpisowe:

0 PLN

Czesne:

zwolnienie z jednej z 12 rat

890 PLN

image
Pobierz regulamin Pobierz regulamin

Stypendia, zniżki
i finansowe formy wsparcia

Jak możesz obniżyć opłaty za studia?

Jak zapisać się na studia

1

Zarejestruj się

Utwórz Konto Kandydata. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów. Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

Utwórz Konto Kandydata. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów. Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

2

Uzupełnij dane

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata,

podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • dokument tożsamości,
  • świadectwo maturalne (jeśli nie posiadasz jeszcze świadectwa maturalnego, zaznacz checkbox “Nie posiadam jeszcze świadectwa
  • maturalnego/dyplomu ukończenia studiów I stopnia” i przejdź dalej)
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą)

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata,

podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • dokument tożsamości,
  • świadectwo maturalne (jeśli nie posiadasz jeszcze świadectwa maturalnego, zaznacz checkbox “Nie posiadam jeszcze świadectwa
  • maturalnego/dyplomu ukończenia studiów I stopnia” i przejdź dalej)
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą)
3

Dokonaj opłaty wpisowej

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Nr rachunku bankowego, na który należy dokonać opłaty wpisowej:
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750

 

Collegium Da Vinci | ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
[w tytule wpisz: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Nr rachunku bankowego, na który należy dokonać opłaty wpisowej:
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750

 

Collegium Da Vinci | ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
[w tytule wpisz: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]

4

Podpisz dokumenty online

Zrobisz to w bezpieczny sposób za pośrednictwem Autenti – platformy do podpisywania umów online.
Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych, wiadomość z linkiem do podpisania umowy otrzymasz mailowo.

 

Dokumenty możesz również przynieść osobiście lub wysłać na adres: Biuro Rekrutacji Collegium Da Vinci ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, rotunda, parter, pokój R.005.

Zrobisz to w bezpieczny sposób za pośrednictwem Autenti – platformy do podpisywania umów online.
Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych, wiadomość z linkiem do podpisania umowy otrzymasz mailowo.

 

Dokumenty możesz również przynieść osobiście lub wysłać na adres: Biuro Rekrutacji Collegium Da Vinci ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, rotunda, parter, pokój R.005.

5

Dostarcz oryginał świadectwa

Przynieś oryginał matury do Biura Rekrutacji.
Jeśli posiadasz świadectwo maturalne z ubiegłych lat, masz na to 7 dni od podpisania umowy.

 

Jeśli maturę zdajesz w tym roku – musisz dostarczyć jej oryginał do 12 lipca, aby skorzystać z promocji “Niższe czesne”.

Przynieś oryginał matury do Biura Rekrutacji.
Jeśli posiadasz świadectwo maturalne z ubiegłych lat, masz na to 7 dni od podpisania umowy.

 

Jeśli maturę zdajesz w tym roku – musisz dostarczyć jej oryginał do 12 lipca, aby skorzystać z promocji “Niższe czesne”.

Witaj w gronie studentów!

Po dostarczeniu oryginału matury Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”

Oznacza to , że dostałeś się na studia.
Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

 

Wszelkie informacje dotyczące studiowania znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp w drugiej połowie września.

Po dostarczeniu oryginału matury Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”

Oznacza to , że dostałeś się na studia.
Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

 

Wszelkie informacje dotyczące studiowania znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp w drugiej połowie września.

Umów się na prywatną wycieczkę po uczelni

Jesteś ciekaw, jak wygląda Collegium Da Vinci od środka? Chciałbyś przespacerować się korytarzami uczelni i podpatrzeć studenckie życie, a przy okazji dowiedzieć się wszystkiego o naszych studiach? Nic prostszego! Umów się na prywatne spotkanie z Aniołem Collegium Da Vinci.

 

Opiekunka Studentek i Studentów 1-go Roku oprowadzi Cię po budynku, opowie, jak wyglądają studia i odpowie na każde Twoje pytanie. Możesz przyjść sam, zabrać paczkę przyjaciół lub zaprosić rodziców. Karolina będzie czekała na Ciebie przed portiernią, czyli po prawej stronie od głównego wejścia na uczelnię.

image

Anioł Collegium Da Vinci

Karolina Bobko

e-mail: aniol@cdv.pl

tel.: +48 697 690 588

Chcesz się umówić na wycieczkę po Collegium Da Vinci? 

Wypełnij krótki formularz i wybierz termin spotkania.

Umów się z aniołem Umów się z aniołem

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z nami!

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, wyjaśnimy, doradzimy. Możesz zadzwonić do nas, napisać wiadomość mailową, zadać pytanie na grupie na facebooku, a nawet umówić się na prywatną wideorozmowę. Jeśli masz ochotę, zapraszamy także osobiście do naszego Biura Rekrutacji.

image

Weronika Nowak

Specjalista ds. rekrutacji
na studia I stopnia

e-mail: rekrutacja@cdv.pl

tel.: +48 697 690 034

tel.: +48  667 520 739

UMÓW WIDEOROZMOWĘ UMÓW WIDEOROZMOWĘ

Biuro Rekrutacji

ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań Pokój R005, piętro 0 Rotunda

Godziny otwarcia:

poniedziałek - piątek: 8.30-15.30

sobota - niedziela: nieczynne