Mediaworking | Studia I stopnia, licencjackie | Collegium Da Vinci Poznań
Michalina Kopa
Studentka mediaworkingu
I stopnia | Stacjonarne | Niestacjonarne

Mediaworking

Specjalizacja:

  • Social media manager
  • Zarządzanie w e-sporcie | NOWOŚĆ

Zostań:

  • social media managerem
  • dziennikarzem internetowym
  • specjalistą ds. e-PR
  • event managerem w branży e-sportowej
  • specjalistą ds. monetyzacji e-sportu

Opis

Mediaworking to studia łączące wiele obszarów: marketing online, nowe media, technologie, media relations, PR i e-PR, dziennikarstwo oraz grafikę.
Kierunek został stworzony we współpracy z firmami wyznaczającymi trendy
w branży technologicznej.

Kierunek mediaworking skierowany jest przede wszystkim do osób interesujących się nowymi trendami w marketingu, PR, e-PR, mediami społecznościowymi, blogowaniem, wideomarketingiem oraz tych, którzy chcą budować i wdrażać strategie działania i komunikacji firm.

Dołącz do nas na FB Dołącz do nas na FB

Specjalizacja została przygotowana przez Komputronik oraz Collegium Da Vinci dla osób interesujących się szerokim spektrum działań w branży gamingowej, szczególnie w  e-sporcie.

Jest to połączenie opanowania niezbędnej wiedzy i nabycia umiejętności gamingowych, marketingowych, medialnych oraz kompetencji społecznych kluczowych w pracy w zawodach związanych z branżą gamingową, takich jak account manager drużyny e-sportowej, specjalista ds. PR e-sportu czy event manager e-sportu.

W trakcie studiów, oprócz modułów ściśle związanych z e-sportem, weźmiesz udział w zajęciach rozwijających umiejętności z zakresu:

  • psychologii e-sportu,
  • prawa mediów,
  • prowadzenia kampanii marketingowych w kontekście branży gamingowej
  • realizacji projektów audiowizualnych.

Mediaworking został nagrodzony w Ogólnopolskim Konkursie i Programie Akredytacyjnym „Studia z Przyszłością” za najwyższe standardy jakościowe obowiązujące w szkolnictwie wyższym.

W Collegium Da Vinci  możesz liczyć na zniżki w czesnym i stypendia, które sprawią, że studiowanie będzie łatwiejsze.

Studia to inwestycja, dlatego warto sprawdzić wszystkie możliwości, jakie daje uczelnia swoim byłym, aktualnym i przyszłym studentom!

Sprawdź Sprawdź

Marek Banaszak

Kierownik Katedry Edukacji i Nowych Mediów, Pełnomocnik Dziekana ds. kierunku mediaworking odpowie na pytania merytoryczne związane z kierunkiem


Administratorem danych jest Collegium Da Vinci z siedzibą przy ul. gen. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań. Pełny dokument Polityki Prywatności znajdziesz tutaj

Atuty kierunku

  • 80% zajęć ma wymiar praktyczny

    Wiedzę i doświadczenie zdobywasz podczas warsztatów w małych grupach, ćwiczeń, dodatkowych spotkań z praktykami oraz w ramach projektów indywidualnych i zbiorowych.

  • Praktyki lub staże w innowacyjnych firmach partnerskich

    Podczas studiów wzmocnisz swoją wiedzę i umiejętności podczas praktyk zawodowych w wiodących firmach zajmujących się biznesem internetowym.

  • Możliwość uzyskania dodatkowych certyfikatów

    W ramach modułu do wyboru „Wybrane narzędzia marketingu internetowego” nabędziesz kompetencje, które przygotują Cię merytorycznie do zdobycia cenionych w branży certyfikatów Google.

  • Uczestnictwo i współtworzenie ciekawych imprez branżowych

    Podczas studiów licencjackich na kierunku Mediaworking będziesz miał okazję brać udział w wielu wydarzeniach związanych z marketingiem (coroczna konferencja Marketing i Technologia), gdzie poznasz praktyków z branży marketingu internetowego.

  • Interesujące wyjazdy tematyczne

    Podczas studiów możesz brać udział w ciekawych wyjazdach tematycznych np. do studia telewizyjnego czy rozgłośni radiowej, aby poznać szczegóły pracy w mediach tradycyjnych.

  • Część zajęć w nowoczesnych pracowniach komputerowych i laboratoriach

    Umiejętności informatyczne nabędziesz pod opieką praktyków w nowoczesnych pracowniach komputerowych, a kompetencje tworzenia profesjonalnego contentu w studio fotograficznym oraz pracowni vlogowej.

  • Nowatorska forma egzaminu dyplomowego

    Tytuł licencjata zdobędziesz dzięki własnemu projektowi związanemu z działaniami w sieci.

  • Dodatkowe przedmioty związane z innymi kierunkami

    Chcemy, aby studenci mogli rozwijać się całościowo i zgodnie ze swoją wizją, dlatego oprócz specjalizacji możesz wybrać dodatkowe przedmioty związane z innymi kierunkami dostępnymi w CDV, m.in. informatyką, zarządzaniem kreatywnym, grafiką, doradztwem i coachingiem,IT Project Management oraz Data Science.

  • Możliwość wyboru ścieżki specjalizacyjnej

    W trakcie drugiego roku studiów, w zależności od zainteresowań i planów zawodowych, będziesz mógł kontynuować naukę w ramach jednej ze ścieżek specjalizacyjnych: social media manager oraz zarządzanie w e-sporcie.

Tutoring w CDV

Wzorem Uniwersytetów Oxford i Cambridge, zdecydowaliśmy się objąć wszystkich studentów rozpoczynających naukę programem tutoringowym.

Tutoring w CDV to cykl spotkań z certyfikowanymi tutorami, które pozwolą naszym studentom na bardziej świadomy rozwój w czasie studiów. Przez 5 semestrów studenci na indywidualnych i grupowych spotkaniach będą wzmacniać swoje mocne strony i eliminować ograniczenia.

Wierzymy, że indywidualne podejście do studentów, koncentrujące się na ich mocnych stronach, pozwoli każdemu z nich na realizację osobistych celów edukacyjnych i zawodowych.

Zapisz się teraz i skorzystaj!

Dodatkowe zaświadczenia w Twoim cv

Program studiów na kierunku Mediaworking I stopnia w Collegium Da Vinci został szczegółowo przeanalizowany przez specjalistów Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i jest w pełni zgodny z zakresem kompetencji niezbędnych do uzyskania certyfikatu DIMAQ – międzynarodowego certyfikatu potwierdzającego umiejętności marketingowe.

Mediaworking certyfikowanym kierunkiem DIMAQ Mediaworking certyfikowanym kierunkiem DIMAQ

Certyfikaty Google

W ramach modułu „Wybrane narzędzia marketingu internetowego” nabędziesz kompetencje, które przygotują Cię merytorycznie do zdobycia certyfikatów Google.

Podstawy SEO

Od partnera kierunku, firmy zajmującej się pozycjonowaniem – widzialni.pl, uzyskasz certyfikat „Podstawy SEO”.

Projekty studentów

Studenci Collegium Da Vinci pod okiem wykładowców, którzy są także praktykami biznesu, realizują projekty odpowiadające na realne potrzeby zlecających je firm. Wiele z projektów jest z sukcesem wdrażanych przez współpracujące z nami przedsiębiorstwa.

Specjalizacje

Opis

Specjalizacja zarządzanie w e-sporcie skierowana jest do osób, które fascynują się grami i chcą swoją przyszłość związać z branżą e-sportową. Studia nastawione są na poznanie specyfiki branży gier i zależności funkcjonujących w świecie sportów elektronicznych oraz nabycie kompetencji związanych z kreowaniem wizerunku w internecie, dziennikarstwem sportowym czy zarządzaniem projektami takimi jak m.in. turnieje i eventy gamingowe.

Jeśli chcesz:

  • projektować i realizować skuteczne strategie marketingowe w branży gamingowej,
  • obsługiwać narzędzia Social Media w komunikacji e-sportowej,
  • poznać zasady budowania zespołu e-sportowego,
  • zarządzać drużynami e-sportowymi,
  • administrować turniejami e-sportowymi,
  • budować wizerunek drużny e-sportowej.

Jaką pracę możesz podjąć?

  • Account manager drużyny e-sportowej
  • Specjalista ds. monetyzacji e-sportu
  • Specjalista ds. PR e-sportowego
  • Event manager w branży e-sportowej

Pamiętaj, że:

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze, obok umiejętności specjalistycznych, są tzw. umiejętności miękkie, takie jak: zarządzanie projektem, skuteczna komunikacja, praca w zespole czy autoprezentacja, której nabędziesz w Collegium Da Vinci.

Uczelniane biuro karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Możesz otrzymać dofinansowanie studiów w formie stypendium socjalnego czy stypendium Rektora.

Program Erasmus umożliwi Ci podjęcie nauki na partnerskich uczelniach w Europie.

Według danych publikowanych przez Kancelarię Premiera polski rynek gier wideo jest dzisiaj wart 26,2 mld zł.

Ten wynik to efekt pracy ponad 330 polskich firm, zatrudniających łącznie około 4000 pracowników. Miejsc pracy będzie jeszcze więcej, ponieważ polski sektor gier wideo rośnie z roku na rok aż o 10% Regularny wzrost sprawił, że polska branża jest siódmą największą w Europie oraz 23 na całym świecie.

Źródło: www.spidersweb.pl/2019/12/komputronik-gaming

 

Opis

Specjalizacja skierowana jest do osób, które chcą budować i wdrażać skuteczne strategie działania i komunikacji firm z wykorzystaniem nowoczesnych mediów, w tym społecznościowych.

Jeśli chcesz:

  • nauczyć się opracowywać strategię komunikacji,
  • projektować i realizować kampanie marketingowe w internecie,
  • nabyć umiejętność efektywnego zarządzania społecznością internetową,
  • poznać podstawy pozycjonowania stron (SEO) i marketingu w wyszukiwarkach (SEM),
  • nauczyć się korzystania z narzędzi analitycznych i monitorujących działania w social mediach, takich jak  Google AdWords, Google Analytics czy Brand24,
  • dowiedzieć się jak pozyskiwać, analizować i interpretować dane.

Jaką pracę możesz podjąć?

  • Social media manager
  • Content manager
  • Bloger
  • Copywriter
  • Dziennikarz internetowy
  • Specjalista ds. e-PR
  • Specjalista ds. monitoringu mediów internetowych
  • Trendwatcher, trendsetter
  • Specjalista ds. marketingu internetowego
  • Specjalista ds. SEM i SEO

Pamiętaj, że:

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze, obok umiejętności specjalistycznych, są tzw. umiejętności miękkie, takie jak: zarządzanie projektem, skuteczna komunikacja, praca w zespole czy autoprezentacja, której nabędziesz w Collegium Da Vinci.

Uczelniane biuro karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Możesz otrzymać dofinansowanie studiów w formie stypendium socjalnego czy stypendium Rektora.

Program Erasmus umożliwi Ci podjęcie nauki na partnerskich uczelniach w Europie.

Zarobki specjalisty ds. marketingu wynoszą 3500-8000 brutto, natomiast social media managera 8000 – 12000 brutto!

Źródło: wirtualnemedia.pl, „Spring Professional Raport Płacowy 2017”

 

Współpraca z Komputronik Gaming

Program studiów powstał podczas całorocznej pracy zespołu Collegium da Vinci oraz Komputronik Gaming. Podczas tworzenia przedmiotów przeanalizowano szereg polskich i międzynarodowych raportów dotyczących e-sportu i przygotowano przedmioty odpowiadające potrzebom pracodawców w nowej branży e-sportowej.

Komputronik Gaming Komputronik Gaming

W ramach studiów studenci będą mieli możliwość uczestniczenia w warsztatach w Domu Gracza Komputronik Gaming.

Dom Gracza powstał w Poznaniu. Został stworzony przez Komputronik  Gaming we współpracy z Intelem. Jest to mieszkanie, które zostało zaadaptowane na specjalistyczne studio nagraniowe oraz streamingowe. Dom gracza jest wyposażony w specjalistyczny sprzęt, m. in: dwa komputery: Komputronik Infinity LC-900S oraz Komputronik Infinity S920. PC-ty wyposażone są w procesory Intel Core i9. Pierwszy z nich i9-9900KS o taktowaniu 4 GHz, 16 MB Cache i 64 GB DDR4-3200 oraz z kartą graficzną GeForce RTX 2080 Ti wyposażony jest także w drugi, niezależny komputer, który odpowiada za streamowanie. Takie rozwiązanie pozwala na zachowanie najwyższych parametrów do grania i niezakłóconej jakości streamu. Infinity S920 wyposażony jest w procesor Intel i9-9900KF o taktowaniu 3,6 GHz, 16 MB Cache i 64 GB DDR4-3000. O najwyższe parametry graficzne dba GeForce RTX 2080 Ti.

Poznaj Dom Gracza Poznaj Dom Gracza

Główny partner i współtwórca kierunku – Komutronik prowadzi na Youtube dwa kanały związane z branżą gamingową: Komputronik Gaming i Dla Gracza.

Materiały umieszczane na tych kanałach będą interesującym pogłębieniem wiedzy na temat e-sportu dla studenta. Jednak bardzo ważne w studiowaniu będzie również poszukiwanie dodatkowych informacji i materiałów na innych kanałach, blogach, specjalistycznych raportach oraz aktualnych artykułach. Wiedza z tak nowej dziedziny wymaga bowiem sprawnego i szybkiego poruszania się po stronach internetowych oraz oceniania wiarygodności tych treści – tego również nauczysz się studiując na tej specjalizacji.

Dla Gracza Dla Gracza

Program studiów w roku akademickim 2020/2021

Studia stacjonarne

Model 3+2 pozwalający studiować dziennie i zbierać doświadczenie w pracy.

  • 3 lata

    Czas trwania

  • 6

    Liczba semestrów

  • 2153

    Liczba godzin

  • 204

    Punkty 

Studia niestacjonarne

Zajęcia weekendowe wg. harmonogramu

  • 3 lata

    Czas trwania

  • 6

    Liczba semestrów

  • 1528

    Liczba godzin

  • 204

    Punkty 

Zarządzanie w e-sporcie - NOWOŚĆ

Studia stacjonarne

  • 3 lata

    czas trwania

  • 6

    LICZBA SEMESTRÓW

  • 1893

    LICZBA GODZIN

  • 202

    Punkty 

Studia niestacjonarne

  • 3 lata

    CZAS TRWANIA

  • 6

    LICZBA SEMESTRÓW

  • 1400

    LICZBA GODZIN

  • 202

    Punkty 

Kadra

mgr Marek Banaszak

Kierownik Katedry Edukacji i Nowych Mediów

mgr Marek Banaszak

Kierownik Katedry Edukacji i Nowych Mediów

O mnie

rozwińKierownik Katedry Edukacji i Nowych Mediów w Collegium Da Vinci w Poznaniu, członek Rady Sektorowej ds. Kompetencji sektora Komunikacji Marketingowej, ekspert Narodowego Centrum Badań i Rozwoju ds. oceny merytorycznej wniosków dot. Szybkiej ścieżki, członek grupy roboczej ds. kompetencji cyfrowych w Ministerstwie Cyfryzacji, ekspert Sieci Edukacji Cyfrowej Komet@, metodyk w projekcie NCBiR „Podróż w przyszłość”.

rozwińWspółtwórca w Collegium Da Vinci praktycznych kierunków studiów:

rozwińOraz projektów:

  • modułu fakultatywnego Wybrane narzędzia marketingu internetowego – wdrażanego z sukcesem w Collegium Da Vinci na zasadzie modułu międzykierunkowego;
  • III misji Uczelni rozwijających kompetencje behawioralne i cyfrowe licealistów „Zawody przyszłości” finansowanego ze środków NCBiR.
  • III misji Uczelni rozwijających kompetencje cyfrowe dzieci w wieku przedszkolnym „Podróż w przyszłość” finansowanego ze środków NCBiR.

rozwińWcześniej zajmował się, zarówno jako pracownik etatowy oraz freelancer, różnymi działaniami z zakresu marketingu i kształcenia w zakresie kompetencji cyfrowych:

  • był członkiem redakcji internetowego wydania czasopisma Telewizji N (później NC+),
  • zajmował się współtworzeniem sklepów internetowych dla Multikina z zabawkami oraz materiałami okołofilmowymi,
  • przez kilka lat był członkiem zespołu wprowadzającego innowacyjny system reklamy natywnej smart55.com w serwisach Fakt, polki.pl, wizaz.pl, gazeta.pl , se.pl, mamadu.pl, autocentrum.pl, i innych.
  • pracę zawodową rozpoczął w Zespole Szkół z Oddziałami Sportowymi nr 5 w Poznaniu, gdzie był odpowiedzialny za wdrożenie dziennika elektronicznego, strony www oraz profilu w social mediach – uczył również informatyki i fizyki.

Ciekawi mnie

rozwińCiekawią mnie technologie i ich możliwości – wszystkie, od nowych smartfonów poprzez komputery, okulary VR, tablety, aż do lodówek i mikrofalówek….

rozwińZarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym ciekawi mnie także, dlaczego ludziom się „nie chce”?! Może dlatego, że nigdy nie byłem w takiej sytuacji …

rozwińMoje ulubione słowa to DEDLAJN i ASAP 🙂

rozwiń 

Marcin Szczupak

Kierownik Działu Raportów Medialnych w PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Marcin Szczupak

Kierownik Działu Raportów Medialnych w PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

rozwińO mnie

Kierownik działu raportów medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
Współtworzył pierwszą w Polsce agencję specjalizującą się w analizie mediów – Media Navigator. Specjalista w zakresie badań mediów. Konsultant medialny, autor analiz marketingowych i badań public relations. Pracował nad projektami dla kilkuset korporacji międzynarodowych, ministerstw, urzędów, agencji marketingowych i PR. Absolwent Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu na kierunku public relations oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu na kierunku zarządzanie i marketing. Interesują go nowe media, rozwój i wykorzystanie technologii w przekazie informacji, zagadnienia public relations i marketingu, sprzedaży i zarządzania. Występował w charakterze eksperta opracowującego standard kompetencji dla zawodu: analityk informacji i raportów medialnych oraz jako ewaluator i członek komisji dla zawodów: analityk ruchu na stronach internetowych, broker informacji (researcher), menedżer zawartości serwisów internetowych i specjalista zarządzania informacją.

rozwińSpecjalizacje obszarowe

  1. Badania mediów i komunikacji
  2. Marketing i public relations

Michał Chudyszewicz

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Michał Chudyszewicz

wykładowca

O mnie

Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej, na kierunku Marketing. Od 2011 roku współpracuje z kluczowymi Klientami w firmie widzialni.pl, obecnie na stanowisku dyrektora sprzedaży. Poza obowiązkami key account managera oraz zarządzaniem działem sprzedaży w ramach wykonywanych obowiązków, specjalizuje się m.in. w budowaniu strategii pozycjonowania szerokiego, w szkoleniach z zakresu SEO oraz Seo copywritingu.

Spotkajmy się na:

Mediaworking

O mnie

rozwińMarketing Manager w Tpay.com. Swoją przygodę z online marketingiem zaczął w 2009 roku od e-commerce. Pracując w Polsce i Holandii, współtworzył m.in. sklep MultiPerfumeria.pl, na polski rynek wprowadził holenderską markę vidaXL.nl, zaś w Booking.com poznawał sekrety testów A/B. Po powrocie, w SARE S.A zajmował się m.in. kreowaniem wizerunku brandu w internecie, tworzeniem strategii komunikacji marki oraz edukacją klientów w zakresie email marketingu.

rozwińW Agencji Performance mrTarget stworzył i rozwijał nowy produkt łączący komunikację email z kanałami social media i video marketingiem. W FIBARO jako Marketing Manager wspierał działania marki na ponad 100 rynkach, oraz rozwijał brand w punkcie styku z klientami. Dziś wspiera marketingowo operatora płatności online – markę Tpay.com i rozwija swój projekt Online Wizards.

rozwińJako członek grup roboczych IAB Polska współtworzył m.in. raport roczny oraz wytyczne dla wydawców. W Polsce przemawiał zarówno na Kongresach Online Marketing Polska jak i eventach typu np. eCommerce Summit. Jako autor publikował m.in. na portalach mamstartup i nowymarketing oraz w magazynach Online Marketing Polska, Marketing w Praktyce, Marketing Progress i innych. Prowadzi zajęcia z marketingu w Collegium DaVinci, oraz na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.

Ciekawi mnie

rozwińMarketingowiec z wyboru, sportowiec z pasji, w wolnych chwilach oddaje się swojemu wieloletniemu hobby – sportom walki i odkrywa nowe umiejętności na strzelnicy.

Katarzyna Przybylska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Katarzyna Przybylska

wykładowca

O mnie

rozwińHead of Marketing w Telematics Technologies, dostawcy takich aplikacji jak NaviExpert, NaviExpert Telematics, Rysiek, FindPark. Od 2009 roku zajmuje się marketingiem w branży IT. Wcześniej m.in. współpracowała jako dziennikarz z Gazetą Wyborczą w Poznaniu. Dziś to doświadczenie pomaga jej m.in. w pełnieniu roli PR Managera. Ukończyła Marketing polityczny na Uniwersytecie Adama Mickiewicza, studia podyplomowe z Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz Projektowanie usług na Uniwersytecie SWPS.

Ciekawi mnie

rozwińSzczególnie interesują ją takie zagadnienia jak budowanie strategii komunikacji marek, wprowadzanie nowych produktów na rynek, naming/branding, marketing aplikacji mobilnych, design thinking, agile marketing, PR&media relations oraz prawo w marketingu. Lubi się uczyć. Szuka kreatywnych rozwiązań. Pasjonuje ją to, jak nowe technologie zmieniają naszą rzeczywistość. Uwielbia podróże, dobre jedzenie, reportaże oraz swojego golden retrievera, który towarzyszy jej także w biurze.

Łukasz Smolarek

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Employer Branding Manager

 

Łukasz Smolarek

wykładowca

O mnie

rozwińKierownik merytoryczny kierunku Employer Branding Manager. Założyciel, ekspert CSR, employer i personal brandingu w firmie doradczej White Leaf.

rozwińPo pierwsze: lubi ludzi i szanuję ich różnorodność. Po drugie: odważnie stawia na dialog i efektywność działań. Po trzecie: manager, coach i mentor. Po czwarte: właśnie dlatego od 12 lat kreuje strategie CSR, Employer & Personal Brandingu oraz komunikacji marek. Słucha i wspiera zarządy, liderów, start-upy i firmy rodzinne. Współpracuje z ponad 20 markami, m.in. z Volkswagen Poznań, Grupą Raben, ERGO Hestia czy OTOMOTO. Doświadczenie zdobywał w Polsce, Wielkiej Brytanii, Austrii, Litwie, Ukrainie, Rumuni i Mołdawii.

rozwińJestem pomysłodawcą i kierownikiem merytorycznym studiów podyplomowych „CSR Management” oraz „Employer Branding” w CDV w Poznaniu. Piszę doktorat, dzielę się wiedzą ze studentami, organizuję i prowadzę warsztaty, zarządzam zmianą i kreuję projekty w myśl podejścia design thinking.

Ciekawi mnie

rozwińRóżnorodność ludzi, świata, pasji, kultur, kuchni i obyczajów.

Spotkajmy się na

Mediaworking

O mnie

rozwińAbsolwent specjalizacji Komunikacja w Biznesie na Wydziale Zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. W latach  2011 – 2016 pracował jako Account Manager w poznańskiej agencji marketingu familijnego K&Y (dawniej Kid & Young). Współtworzył i koordynował wielokanałowe kampanie reklamowe dla największych marek FMCG w Polsce, takich jak Ferrero (Tic-Tac, Kinder, Kinder Niespodzianka), Danone (Danonki i Danone Global), Nestle, Hochland, Bobo Frut, Mokate czy Kubuś. Od roku 2016 Product Manager w start up’ie technologicznym Elephant Smart Safety. Odpowiedzialny za działania marketingowe oraz za koordynowanie prac zespołu projektowego, a przede wszystkim za wdrożenie produktu elephant door™ na rynek. W projekcie uczestniczy od fazy wczesnego rozwoju do uruchomienia sprzedaży na rynku Europejskim. Na CDV prowadzi zajęcia od roku akademickiego 2015/2016.

Ciekawi mnie

rozwińPrywatnie interesuje się nowymi technologiami, psychologią, behawioryzmem oraz sztukami walki i motoryzacją.

Marta Przewoźna

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Marta Przewoźna

wykładowca

O mnie

rozwińRedaktor Naczelna Magazynu Social Media Manager. Jako Head of Marketing & Communications kieruje wizerunkiem i promocją produktów Magazynu Online Marketing, Social Media Manager, Nowa Sprzedaż oraz Magazynu Event Management Polska. Organizatorka kilkunastu konferencji branżowych rocznie m.in. Kongresu Online Marketing.

Ciekawi mnie

rozwińW trybie offline uwielbia książki historyczne, a także tajemnicze budowle powojenne.

Piotr Komorowski

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Piotr Komorowski

wykładowca

O mnie

rozwińSzef Działu Strategii Agencji Q&A Communications. Przez cała dotychczasową karierę zawodową jestem związany z agencjami PR. Wcześniej pracowałem w agencji Edelman Polska w Warszawie i Sport Mega Marketing Poznaniu.

rozwińNa co dzień zajmuję się tworzeniem strategii komunikacji marketingowych dla klientów agencji i uczestniczę w generowaniu kreatywnych rozwiązań komunikacyjnych. Doradzam markom i przedsiębiorstwom  w  zakresie budowania tożsamości marek, wyboru taktyk i kanałów komunikacji oraz w komunikacji kryzysowej

rozwińPracowałem m.in. dla marek: Tyskie, Lech Premium, Redd’s, Seat, Volkswagen, Wrigley, San Leon Energy, Komputronik, PKO BP, Rowenta, Tefal, Lorenz, Echo Investments, Inter Motors i wielu innych.

rozwińGłęboko wierzę w skuteczność metod opartych o design thinking. Często pracuję jako tzw. facylitator – prowadzę warsztaty kreatywne w ramach, których wraz z uczestnikami wypracowujemy rozwiązania kreatywne dla marek i firm.

rozwińOd 5 lat współprowadzę Cannes Lions Creative PR Meeting – coroczny przegląd najciekawszy casów z zakresu komunikacji marketingowej, współorganizowanego z SAR.

rozwińJestem absolwentem Stosunków Międzynarodowych na UAM w Poznaniu. Ukończyłem także studia podyplomowe z dziedziny PR na SHG w Warszawie oraz Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Ciekawi mnie

rozwińW zasadzie wszystko 😊

Maciej ZUCH Mazurek

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Maciej ZUCH Mazurek

wykładowca

O mnie

rozwińZ wykształcenia filozof i plastyk, z zawodu grafik i bloger. Od dekady jestem związany z projektowaniem graficznym, reklamą i mediami społecznościowymi. Bloguje od 2009 roku. Projektowałem m.in. okładki dla Luxtorpedy.

Ciekawi mnie

rozwińLubię kawę i Pink Floyd, nie lubię buraczków. Lubię kreatywne rzeczy, nie lubię powtarzalnej pracy. Lubię paintball, nie lubię grzybobrania. Lubię w nocy zasiąść przy PS4, nie lubię w nocy spać.

Spotkajmy się na:

Mediaworking

O mnie

rozwińCertyfikowany coach w pracy indywidualnej i grupowej, coach Action Learning, trener rozwoju osobistego, menadżer z wieloletnim doświadczeniem w biznesie.

rozwińJestem absolwentką Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku nauki polityczne, specjalizacja marketing polityczny. Ukończyłam również Szkołę Coachingu Indywidualnego i Grupowego akredytowaną przez ICF. Posiadam certyfikat trenera uzyskany w firmie szkoleniowej Gamma oraz certyfikat coacha Action Learning WIAL Poland.

rozwińPrzez 10 lat pełniłam rolę menedżera zarządzającego zespołami obsługi klienta, sprzedażowymi, projektowymi  i technologicznymi, realizując cele dla czołowych agencji reklamowych w Polsce dla klientów międzynarodowych. Wielokrotnie tworzyłam i wdrażałam nowe struktury obsługi klienta, budowałam zespoły projektowe i technologiczne, procesy oraz procedury wspierające i rozwijające biznes w zakresie sprzedaży usług agencji reklamowych. Zarządzałam zespołami lokalnymi i zdalnymi.

rozwińW pracy trenera i coacha wykorzystuję praktyczne doświadczenia, które zdobyłam pracując na stanowisku menadżerskim, zarówno w obszarze zarządzania zespołem, jak i realizowania celów biznesowych.

Ciekawi mnie

rozwińSzczególnie bliskie są mi tematy takie jak: rozwój organizacji w kierunku turkusu, coaching transformacyjny oraz Action Learning. W wolnym czasie piszę artykuły o różnorodnych aspektach coachingu i rozwoju osobistego na moim blogu: Umysł na detoksie.

Wojciech Rosik

wykładowca - praktyk

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Wojciech Rosik

wykładowca - praktyk

O mnie

rozwińAnalityk finansowy zajmujący się wsparciem firm w podejmowaniu kluczowych decyzji, pomocy w tworzeniu strategii biznesowych oraz wyceną spółek na potrzeby fuzji i przejęć. Praktyk stawiający wiedzę praktyczną nad wiedzę teoretyczną.

rozwińInwestor na GPW z prawie 10-letnim doświadczeniem, specjalizujący się w wyszukiwaniu mniejszych podmiotów z wysokim potencjałem wzrostu.

Ciekawi mnie

rozwińFinanse behawioralne oraz psychologia – wpływ umysłu na zachowania oraz podejmowanie racjonalnych ekonomicznie decyzji.

Natalia Szymczak

wykładowca - praktyk

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Natalia Szymczak

wykładowca - praktyk

O mnie

rozwińW branży od niemal 10 lat, obecnie w Ostecx Créative jako Web Designer, wcześniej w dotPR i Allegro, jako graphic designer. Miłośniczka form i projektów użytecznych, przez co od kilku lat mocno ukierunkowana na działania digitalowe i web design, a po pracy – front end development. Na projekt patrzy z szerszej perspektywy: podpowiada hasła copywriterom i wnioski strategom.Współpracowała z takimi markami jak: Allegro, Inea, Cartoon Network, Volkswagen, Müller, PKO BP i BZ WBK.

Ciekawi mnie

rozwińPrywatnie pasjonatka tatrzańskich szlaków, dwóch kółek, wiedźmińskich przygód, planszowych gier i superbohaterów.

Beata Kubiak

wykładowca - praktyk

Spotkajmy się na:

Edukacja prorozwojowa

Beata Kubiak

wykładowca - praktyk

O mnie:

rozwińJuż od początku mojej kariery w 1995 roku psychologia to dla mnie nie tylko terapia, dlatego na moją ponad dwudziestoletnią praktykę składa się nie tylko aktywość ukierunkowana bezpośrednio na pomoc drugiej osobie, ale również prowadzenie zajęć grupowych, mediacji, aktywizacja kobiet w ramach programów unijnych, czy wspieranie ich samorozwoju w ramach takich przedsięwzięć jak na przykład PROGRESSteron.

rozwińNa co dzień pracuję w Gabinecie Psychologicznym Beata Kubiak.

Ciekawi mnie

rozwiń…bardzo piękny świat, na który składa się m.in. drugi człowiek, taniec, yoga, malarstwo, góry, książki. W weekendy najczęściej spotykam więcej zwierząt leśnych niż ludzi, mijamy się swobodnie. Jako kobieta młoda nie przykułam się jeszcze do żadnego motta i jest mi z tym bardzo dobrze. Świata i życia nie da się przecież zamknąć w jednym zdaniu.

Tomasz Kaczmarek

wykładowca - praktyk

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Tomasz Kaczmarek

wykładowca - praktyk

O mnie

rozwińFotograf, filmowiec – w tych dziedzinach realizuję się „po godzinach”, nie kryjąc jednak, że jest to moja największa pasja. 

rozwińSpecjalista ds. e-commerce w Caspar Asset Management – odpowiedzialny za obsługę serwisów internetowych, pozycjonowanie witryn, strategię tworzenia treści, marketing wyszukiwarek oraz social media.

rozwińWykładowca Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Również absolwent tego kierunku na specjalności Nowe media. Prowadzę zajęcia z zakresu produkcji filmowej oraz wprowadzenie do pracy z dźwiękiem i obrazem.

Ciekawi mnie

rozwiń…wszystko to, czym zajmuję się zawodowo. Nie wyobrażam sobie innego połączenia!

Witold Janiszewski

wykładowca

Witold Janiszewski

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińSenior UX Specialist w Symetrii

rozwińZwiązany z UX i e-commerce od 11 lat. W swojej pracy zajmuje się zarówno projektowaniem serwisów internetowych jak i badaniami UX. Wykształcenie: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, specjalność: Psychologia oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, specjalność: Zarządzanie projektami. Wybrani klienci: Credit Agricole, BLIK, ING Bank Śląski, PWN, Santander Bank Polska.

rozwińCiekawi mnie

rozwińZawodowo: eye tracking i narzędzia pozwalające na niedeklaratywne badanie emocji.

rozwińPrywatnie: fotografia, druk 3D.

Karolina Kulig

wykładowca

Karolina Kulig

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińPR-owiec, eventowiec, managerka kultury z niemal dziesięcioletnim doświadczeniem. Zajmuje się fundraisingiem, produkcją, promocją i komunikacją wydarzeń biznesowych, edukacyjnych i kulturalnych: festiwali filmowych, teatralnych i sztuki oraz filmów dokumentalnych.  Absolwentka stosunków międzynarodowych, kulturoznawstwa i filmoznawstwa na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

rozwińCiekawi mnie

rozwińProjekty łączące świat biznesu i kultury, rozwijanie kultury filmowej w Poznaniu, a po godzinach – kino dokumentalne, relacje między hollywoodzkim kinem a amerykańską polityką, społeczne i polityczne reportażu.

Magdalena Gajek

wykładowca

Magdalena Gajek

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińSpecjalizuje się w działaniach dotyczących komunikacji oraz budowania wizerunku marki. Kluczowe dla niej obszary to public relations oraz zintegrowana komunikacja marketingowa.

rozwińW mediach i przy promocji pracuje od 10 lat. Jest założycielką i właścicielką agencji Blend PR.

rozwińZ wykształcenia polonistka, doktorantka UAM w Poznaniu. Stypendystka zagranicznych uniwersytetów. Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji.

rozwińCiekawi mnie

rozwińNaukowo interesuje się komunikacją, współczesnym reportażem i geopoetyką (znaczeniem miejsca i przestrzeni w kulturze).

rozwińPrywatnie lubi podróże i aktywny wypoczynek.

Piotr Michalak

wykładowca

Piotr Michalak

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent studiów magisterskich na Politechnice Poznańskiej na kierunku Informatyka. Ukończył studia inżynierskie na WSNHiD (obecnie CDV), gdzie studiował również Informatykę. Od 2014 roku zawodowo związany z branżą marketingu internetowego, a dokładniej pozycjonowaniem. Jako Specjalista SEO zajmuje się zwiększaniem widoczności serwisów internetowych poprzez działania on-site i off-site. Prowadzi projekty SEO dla kilku dużych marek e-commerce w Polsce osiągających milionowy ruch w wynikach organicznych każdego miesiąca. W trakcie zdobywania praktycznych umiejętności poszerzał swoją wiedzę na studiach podyplomowych z e-marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym.

rozwińPełni funkcję Doradcy Zarządu w Grupie TENSE, dzięki czemu wpływa na rozwój firmy, a także świadczonych przez nią usług.

rozwińZajmuje się wdrażaniem i szkoleniem pracowników wewnątrz organizacji. Prowadzi również szkolenia dla zewnętrznych działów marketingu, młodych przedsiębiorców i studentów.

rozwińMożna go spotkać na eventach poświęconych zarówno SEM, jak i biznesom internetowym. Jako prelegent występował między innymi na: semKRK, Festiwalu SEO, Targach E-handlu.

rozwińWspółautor książki poświęconej tematyce SEO (SEO Playbook Sławomira Czajkowskiego), w której opowiada o technicznej stronie optymalizacji. Jego artykuł ukazał się również w Pulsie Biznesu.

rozwińCiekawi mnie

rozwińGłównie motoryzacja, o której sporo czyta w sieci.  W wolnych chwilach ogląda na żywo samochody różnych epok. Docelowo chciałby posiadać youngtimera.

rozwińOd niedawna regularnie gra w squasha. Chętnie zmierzy się na uczelnianym korcie ze studentami, zdobywając przy tym kolejne doświadczenia w grze.

Ewa Bujak

wykładowca

Ewa Bujak

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Politologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Były dziennikarz, rzecznik prasowy i Manager Public Relations.

rozwińOd ponad 10 lat pomagam budować reputację firm i marek osobistych, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych. Zarządzałam projektami Public Relations dla takich firm, jak: Kompania Piwowarska, Skoda Auto Polska, Volkswagen Group Polska, GlaxoSmithKline, Bank Pocztowy, Hicron, Grupa Nickel, Fibar Group. Obecnie wykładam i prowadzę szkolenia z komunikacji społecznej, wystąpień publicznych, public relations, komunikacji wewnętrznej, Employer Brandingu, CSR i komunikacji kryzysowej.

Ciekawi mnie

rozwińWszystko co związane jest z komunikacją między ludźmi oraz z komunikacją na linii…człowiek – sztuczna inteligencja (AI).

rozwińW wolnej chwili uciekam w góry. Lubię kabaret (ale tylko dobry!)

dr Mateusz Karatysz

wykładowca

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

dr Mateusz Karatysz

wykładowca

O mnie

rozwińDziennikarz, fotograf freelancer, płynnie poruszający się pomiędzy nowymi i tradycyjnymi mediami, popularyzator low-costowego podejścia do fotografii. Absolwent Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa (obecnie CDV) oraz Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.

rozwińRedaktor naczelny ogólnopolskiego czasopisma branżowego. Jego fotografie znajdziecie na Insta, FB, Pintereście oraz na www.mateuszkaratysz.pl

rozwińNa jego zajęciach posłuchacie dźwięku fotograficznej migawki, wyciśniecie pędzle w Photoshopie, poznacie tajniki dziennikarskiego języka, dzięki którym szpigiel, lead i szpalta staną się oczywistością.

Ciekawi mnie…

rozwińNaukowo zaciekawiony wszelkimi formami perswazyjności w komunikacji wizualnej. Oddany swojej pasji technik fotografii. Miłośnik zdjęć cyfrowych i analogowych oraz autor bloga fotograficznego i kanału YT, na których dzieli się swoimi fotograficznymi doświadczeniami. Zawodowo, od wielu lat redaktor naczelny ogólnopolskiego miesięcznika branżowego. Miłośnik psów rasy buldog francuski.

dr Sylwia Polcyn

adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

dr Sylwia Polcyn

adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów

O mnie

rozwińAbsolwentka Wydziału Ekonomiczno-Społecznego Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu na kierunku Polityka Społeczna, Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Pedagogika specjalność pedagogika opiekuńczo-wychowawcza oraz na kierunku Pedagogika specjalność doradztwo zawodowe i personalne. W roku 2016 r. ukończyłam także studia podyplomowe na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ze Zintegrowanej Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej. Od 2013 roku byłam doktorantką w Zakładzie Dydaktyki Ogólnej na Wydziale Studiów Edukacyjnych, natomiast od 2017 roku nauczycielem-wychowawcą w Bursie Szkolnej nr 1 w Poznaniu oraz asystentem na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Doktoryzowałam się na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w 2018 roku pracą „Multimedialne gry edukacyjne w nauczaniu wczesnoszkolnym” pod kierunkiem prof. dr hab. Andrzeja Ćwiklińskiego i dra Mariusza Przybyły. Jestem członkiem Wydziałowej Grupy Badawczej: Grupa Badawcza – Gamifikacji w edukacji na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, członkiem zespołu roboczego pt.: Młodzież i jej problemy w środowisku edukacyjnym pod kierunkiem prof. dr hab. Andrzeja Ćwiklińskiego Zespołu Pedagogiki Młodzieży przy KNP PAN. Jestem także autorką i współautorką licznych artykułów naukowych i popularnonaukowych związanych z zastosowaniem nowych mediów w procesie kształcenia na różnych szczeblach edukacji, zagrożeń związanych z nowoczesnymi technologiami i mediami.

Ciekawi mnie

rozwińKonstruktywne i destruktywne konteksty zastosowania nowoczesnych technologii i nowych mediów w procesie kształcenia na różnych szczeblach edukacji, zastosowanie gier komputerowych w toku lekcji, zagrożenia cyfrowego świata.

dr Dagmara Moskwa

wykładowca

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

dr Dagmara Moskwa

wykładowca

O mnie

rozwińJestem asystentem w Instytucie Studiów Politycznych Polskiej Akademii Nauk, badaczem, historykiem, copywriterem i specjalistą ds. mediów społecznościowych. Doktoryzuję się w Instytucie Wschodnim Wydziału Historycznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Badania do pracy doktorskiej poświęcam polityce historycznej współczesnej Rosji z naciskiem na sposób interpretowania drugiej wojny światowej w rosyjskich podręcznikach do historii dla szkół szczebla średniego. Moje zainteresowania naukowe oscylują wokół memory studies, historii i nauk politycznych ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji polityczno-społecznej Federacji Rosyjskiej. Współpracuję z Instytutem Rosyjska Szkoła Antropologiczna Rosyjskiego Państwowego Uniwersytetu Humanistycznego w Moskwie. Posiadam dyplom magistra wschodoznawstwa (Wydział Historyczny UAM) oraz stosunków międzynarodowych o specjalności dyplomacja i stosunki konsularne (Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM).

rozwińWspółtworzę dwa czasopisma naukowe. Jestem redaktorem naczelnym rocznika „Kavkaz-Przeszłość-Teraźniejszość-Przyszłość” (Instytut Historii Uniwersytetu Rzeszowskiego) oraz członkiem redakcji rocznika „Forum Wschodnie. Rocznik interdyscyplinarny” (Stowarzyszenie Współpracy Polska-Wschód).

rozwińNapisałam ponad dwadzieścia artykułów naukowych i kilka popularnonaukowych. Wzięłam udział w ponad dwudziestu konferencjach naukowych, organizowałam debaty i spotkania autorskie. Pracowałam również jako wykonawca grantu Narodowego Centrum Nauki (2012/06/M/HS3/00284) pt.: Stosunki między władzą sowiecką a polskim państwem podziemnym 1943-1945 (Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia).

rozwińPosiadam także doświadczenie dziennikarskie (współpracowałam z Portalem Spraw Zagranicznych) i w marketingu internetowym. Obecnie pracuję w agencji marketingowej Lorens Design na stanowisku Copywriter/Social Media Manager, gdzie odpowiedzialna jestem za tworzenie nowatorskich tekstów, prowadzenie bloga oraz mediów społecznościowych. Współpracowałam również z agencją marketingową Nuntius Sp. Z o.o., dla której realizowałam projekty m.in. dla takich marek jak Allegro.pl. Bakoma, Almette, Netto, czy Empik School (content marketing). Działam także jako copywriter-freelancer (content marketing, SEO, język korzyści) pisząc teksty dla Multikina czy teatru Wielkiego im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu.

Ciekawi mnie…

rozwińCiekawią mnie ludzie, ich mentalność, nawyki i spojrzenie na świat. Zastanawiam się też nad tym, dokąd doprowadzi nas rozwój technologii oraz zanik umiejętności szczerej rozmowy? Jestem zakochana we „wschodzie”, tym postsowieckim – ludziach, kulturze i krajobrazach.

rozwińRelaksuję się trenując Muay Thai, biegając, tańcząc i gotując. Nie wyobrażam sobie życia bez dobrej muzyki, wciągającej książki oraz dalekich i bliskich podróży. Czasem też coś narysuję.

dr Klaudia Bączyk-Lesiuk

Adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów, Pełnomocnik Dziekana ds. studentów z zagranicy

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

dr Klaudia Bączyk-Lesiuk

Adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów, Pełnomocnik Dziekana ds. studentów z zagranicy

O mnie

rozwińDoktor nauk humanistycznych, literaturoznawca, dziennikarka, nauczycielka języka polskiego jako obcego.

rozwińAbsolwentka filologii polskiej (specjalności: dziennikarska i nauczycielska) UAM w Poznaniu, w marcu 2014 roku z wyróżnieniem obroniła pracę doktorską Kreacje Judasza w prozie polskiej XX i początku XXI wieku na Uniwersytecie Wrocławskim.

rozwińProwadziła zajęcia na Uniwersytecie Wrocławskim i Przykarpackim Uniwersytecie Narodowym im. W. Stefanyka, a także lektoraty języka polskiego w placówkach oświatowych w Iwano-Frankiwsku i Odessie.

rozwińOd 11 lat związana z edukacją na różnych jej szczeblach, autorka licznych artykułów naukowych i wystąpień konferencyjnych z zakresu komparatystyki i glottodydaktyki.

Ciekawi mnie…

rozwińJej zainteresowania naukowe dotyczą przede wszystkim: dziennikarstwa i jego związku z literaturą,  glottodydaktyki, współczesnej literatury apokryficznej, bilingwizmu w środowisku polsko-ukraińskim, a także wychowania dziecka dwujęzycznego. Poza tym miłośniczka: podróży (najlepiej z plecakiem), filmów Marvela i gier planszowych.

prof. CDV dr hab. Urszula Kluczyńska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

prof. CDV dr hab. Urszula Kluczyńska

wykładowca

O mnie

rozwińJestem socjolożką i pedagożką. W roku 2002 ukończyłam studia magisterskie z pedagogiki,a w roku 2004 z socjologii. W 2007 roku obroniłam pracę doktorską na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Habilitację uzyskałam w roku 2018 na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.

rozwińMoje zainteresowania badawcze koncentrują się wokół problematyki krytycznych studiów nad męskościami i mężczyznami ze szczególnym uwzględnieniem społecznych kontekstów zdrowia mężczyzn, starości, sportu, medykalizacji męskości i seksualności mężczyzn, oraz męskości i opieki. Podejmuję również problematykę zawodów opiekuńczych, pracy emocjonalnej, a także zjawiska maskulinizacji i feminizacji profesji. Mój obszar badawczy obejmuje także kulturowo-społeczne analizy zjawisk związanych z przejawami dyskryminacji. Interesuje mnie również zastosowanie jakościowych metod badawczych w badaniach naukowych.

rozwińJestem autorką monografii naukowych: Mężczyźni w pielęgniarstwie. W stronę męskości opiekuńczej, (Wyd. UMP Poznań 2017), Metamorfozy tożsamości mężczyzn w kulturze współczesnej (Wyd. Adam Marszałek 2009), współautorką książki Poza schematem. Społeczny konstrukt płci i seksualności wraz z Wiktorem Dynarskim i Anną M. Kłonkowską (Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego 2016). Współredagowałam trzy numery specjalne czasopism naukowych poświęconych tematyce męskości. Opublikowałam ponad czterdzieści artykułów z zakresu krytycznych studiów nad mężczyznami i męskościami w krajowych i zagranicznych czasopismach naukowych. Jestem członkinią Polskiego Towarzystwa Socjologicznego i Polskiego Towarzystwa Genderowego.

Ciekawi mnie…

rozwińInteresują mnie ludzie, relacje, zmiana. Praktykuję Tai Chi oraz Qigong styl Lecący Żuraw. Od piętnastu lat jeżdżę niemal cały rok rowerem (tym samym). Interesuję się zdrowym żywieniem, które wcielam w praktykę. Wybór „góry czy morze” nie jest moim dylematem – zawsze będą to góry. Relaksuję się przy pracach manualnych z użyciem drewna, wikliny, wełny, włóczki czy filcu. Lubię tworzyć coś z niczego. Nie biegam, bo nie lubię.

Joanna Flicińska-Turkiewicz

wykładowca

Joanna Flicińska-Turkiewicz

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińJestem praktykiem w dziedzinie mediów społecznościowych i korzystania z narzędzi komunikacji on-line w celu budowania wizerunku.

rozwińPonadto posiadam doświadczenie w prowadzeniu badań społecznych, szczególnie w obszarze opieki zdrowotnej. Moje zainteresowania badawcze koncentrują głównie się wokół kampanii społecznych i odnoszeniu zarówno korzyści społecznych, jak i biznesowych z ich realizacji, czego dotyczyła moja praca doktorska. Wśród obszarów moich zainteresowań są także szeroko pojęty marketing, szczególnie marketing internetowy oraz metody i techniki badań marketingowych.

rozwińW ostatnim czasie zajmowałam się także internacjonalizacją na uczelni, w tym współpracą międzynarodową, projektami edukacyjnymi, mobilnością kadry i studentów.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawią mnie nowi ludzie i nowe miejsca. Lubię odkrywać, poznawać, uczyć się nowych rzeczy. Interesuję się poznawaniem nowych kultur, zwłaszcza pozaeuropejskich. Pasjonują mnie podróże, zarówno dalekie, jak i bardzo bliskie, szczególnie rowerowe.

dr Agata Karaśkiewicz

wykładowca

dr Agata Karaśkiewicz

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińJęzykoznawczyni z zacięciem medialnym. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku Filologia, specjalność: etnolingwistyka.  Zainteresowania naukowe skupiają się wokół tzw. nowych mediów, w szczególności telewizji. Interesuje ją analiza dyskursu medialnego, problematyka rozumienia przekazów audiowizualnych oraz komunikacja za pośrednictwem mediów audiowizualnych. Dysertacja doktorska poświęcona zagadnieniu spójności telewizyjnych relacji na żywo.

rozwińŁączy wiedzę naukową z praktyką. Przez wiele lat współpracowała z lokalną telewizją, jako autorka, prowadząca i producentka programów. W 2013 roku założyła własną firmę producencką  – medioteka.biz, nastawioną na realizację nieszablonowych projektów wizualnych. Jej klientami są m.in Allegro All For Planet, Aquanet S.A. oraz Urząd Miasta Poznania.

James Behr

wykładowca

James Behr

wykładowca

rozwińProwadzi agencję Ad_Father zajmującą się budowaniem wizerunku marki na rozmaitych płaszczyznach marketingowych. Wcześniej zawodowo związany z agencjami: GPD Agency, JUST oraz Sixtyone Yards. Jako członek zespołów tworzących kampanie reklamowe na płaszczyznach ATL i BTL pracował przy tworzeniu projektów dla takich marek jak m.in. Credit Agricole, Lidl, Żywiec, Żabka, Coconaut®, Aviva, PGE, Tubądzin, PSB Mrówka, Purella, Stihl.

Agnieszka Walczak

wykładowca

Agnieszka Walczak

wykładowca

O mnie

rozwińEdukator, filolog, specjalista ds. zarządzania projektami i budowania zespołu.

rozwińMagister Filologii Angielskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz absolwentka studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami, zarządzania w oświacie i nowych technologii w kształceniu. Wiedzę i umiejętności pogłębiałam poprzez udział w szkoleniach i kursach obejmujących m.in. zwinne metodyki zarządzania projektami, coaching, tutoring, design thinking i content marketing.

rozwińDoświadczeniem dzieliłam się tworząc i prowadząc szkolenia oraz pisząc artykuły popularnonaukowe z zakresu wykorzystania elementów zarządzania projektami, nowych technologii i zwinnych metodyk zarządzania projektami w edukacji.

rozwińKierowałam lokalnymi oraz międzynarodowymi zespołami projektowymi w instytucjach państwowych i obsługowo-sprzedażowymi w sektorze prywatnym. Zarządzałam projektami, pozyskiwałam kontakty zagraniczne i koordynowałam działania operacyjne zespołów.

rozwińCiekawi mnie

rozwiń…jak wyglądałby świat, gdyby obecnie obowiązujące zasady szkolnictwa przewrócić do góry nogami. Pasjonuje mnie nowoczesna edukacja oraz budowanie relacji w zespołach.

rozwińPrywatnie poświęcam się odkrywaniu świata poprzez podróże i literaturę, kontaktowi z drugim człowiekiem bez pośrednictwa Internetu oraz ogrodnictwu i architekturze wnętrz w wersjach mini.

Paulina Głowacka

wykładowca

Spotkamy się na:

Paulina Głowacka

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińPedagożka z zamiłowania, absolwentka studiów magisterskich na specjalności edukacja elementarna i terapia pedagogiczna oraz studiów licencjackich edukacja elementarna i język angielski na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

rozwińCiekawi mnie

rozwińMoje zainteresowania naukowe oscylują wokół edukacyjnego wykorzystania nowych technologii oraz współczesnego dzieciństwa w świecie mediów.

rozwińPrywatnie entuzjastka filozofii minimalizmu oraz miłośniczka psów.

Arkadiusz Popiel

wykładowca

Arkadiusz Popiel

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińHost, konferansjer i komentator e-sportu. Ze sportem elektronicznym związany od 2014 roku, w 2015 komentował Finały Mistrzostw Świata League of Legends na antenie Polsat Sport News. Współpracuje
z firmami z branży o światowym zasięgu, m.in. ESL i Intel. Od 2016 roku prowadzi na YouTubie kanał dla miłośników gier komputerowych i sprzętów elektronicznych – Komputronik Gaming.

Jakub Woźniak

wykładowca

Jakub Woźniak

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińInfluencer, prowadzący na platformie YouTube kanał o charakterze rozrywkowym oraz e-sportowym. Od 2016 roku stale związany z szeroko pojętymi tematami social mediów oraz gamingu. Współpracujący z markami takimi jak Intel czy Komputronik o ogólnopolskim i światowym zasięgu.

Ciekawi ludzie

Matura już za Tobą, a Ty nadal masz mętlik w głowie?

Skorzystaj z naszych porad i dowiedz się między innymi:

  • Czy warto iść na studia?
  • Jak wybrać kierunek?
  • Jak zdobyć pieniądze na studiowanie?

Pobierz nasz (Nie)poradnik Maturzysty, z którym wszystko stanie się łatwiejsze!

Rekrutacja

Aby zapisać się na studia należy:

  • wypełnić elektroniczny formularz na stronie uczelni (UWAGA: wypełnienie samego formularza rekrutacyjnego nie jest równoznaczne z zapisaniem się na studia)
  • oraz podpisać umowę online za pomocą serwisu UMOWNIK (Możesz podpisać umowę na studia przez 24h online! Bez wychodzenia z domu, drukowania dokumentów czy przesyłania ich pocztą. Zawarcie umowy online jest w pełni bezpieczne, realizowane za pośrednictwem kompleksowego narzędzia do zawierania umów online, jakim jest Umownik. Pozwala na potwierdzenie zawarcia umowy oraz weryfikację tożsamości bez konieczności składania tradycyjnego podpisu lub podpisu elektronicznego.)
  • lub dostarczyć do Centrum Organizacji Dydaktyki niezbędne dokumenty (pokój R038, parter Rotunda)

Na początek przygotuj potrzebne dokumenty

  • dowód osobisty,
  • świadectwo maturalne,
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (wykonane zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych).

Wypełnij formularz rekrutacyjny

  • Po zalogowaniu do formularza rekrutacyjnego i uzupełnieniu niezbędnych danych osobowych wygenerują się wszystkie dokumenty wymagane do przyjęcia Ciebie na studia. (Znajdziesz je w zakładce DOKUMENTY formularza rekrutacyjnego.)
  • Dokumenty możesz dostarczyć online, nie wychodząc z domu, za pomocą serwisu UMOWNIK – po wypełnieniu wszystkich dokumentów w serwisie rekrutacja.cdv.pl będziesz mógł skorzystać z Umownika.
  • Dokumenty możesz dostarczyć osobiście do Centrum Organizacji Dydaktyki (pokój R038, parter Rotunda) – należy  je wydrukować  i podpisać na każdej stronie! Zwróć uwagę, że niektóre dokumenty wymagane są w dwóch egzemplarzach.

Opłatę rekrutacyjną* należy wpłacać na konto:

Collegium Da Vinci
ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750
[w tytule prosimy wpisać: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]

 

*Sprawdź obowiązujące promocje

Online – za pomocą serwisu UMOWNIK

System wygeneruje dla Ciebie:

  • umowę o kształcenie
  • regulamin opłat
  • ślubowanie
  • ankietę osobową
  • podanie do Rektora

Musisz przygotować:

  • skan świadectwa maturalnego (wyniki matury)

Osobiście

Zabierz ze sobą:

  • świadectwo maturalne lub oryginalny odpis świadectwa maturalnego (do wglądu)
  • kserokopię świadectwa maturalnego
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej (jeśli Ciebie obowiązuje) na konto Uczelni (nr konta 02 1090 1476 0000 0001 3627 5750)

oraz wydrukowane z formularza rekrutacyjnego:

  • podpisaną przez Ciebie ankietę osobową ze zdjęciem w wersji cyfrowej (wykonanym zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów)
  • podpisane przez Ciebie podanie do Rektora
  • dwa podpisane przez Ciebie egzemplarze umowy o kształcenie
  • dwa egzemplarze regulaminu opłat (podpisane przez Ciebie na każdej stronie)
  • podpisane przez Ciebie ślubowanie

Przez osoby trzecie lub pocztą na adres Uczelni (z dopiskiem Centrum Organizacji Dydaktyki):

UWAGA. O kolejności przyjęć i promocji decyduje data nadania dokumentów. Pamiętaj, wymagany jest komplet dokumentów i dokumenty MUSZĄ być przez Ciebie podpisane!

Upewnij się, że skompletowałeś wszystkie dokumenty:

  • kserokopię świadectwa maturalnego
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej (jeśli Ciebie obowiązuje) na konto Uczelni (nr konta 02 1090 1476 0000 0001 3627 5750)

oraz wydrukowane z formularza rekrutacyjnego:

  • podpisaną przez Ciebie ankietę osobową ze zdjęciem w wersji cyfrowej (wykonanym zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów)
  • podpisane przez Ciebie podanie do Rektora
  • dwa podpisane przez Ciebie egzemplarze Umowy o kształcenie
  • dwa egzemplarze regulaminu opłat (podpisane przez Ciebie na każdej stronie)
  • podpisane przez Ciebie ślubowanie

Opłaty

Obowiązujące ceny studiów w roku akademickim 2020/2021.

Mediaworking

Studia I stopnia, stacjonarne/niestacjonarne. Czas trwania: 3 lata

Specjalna zniżka dla absolwentów CDV i WSNHID!

  • 0 PLN
    wpisowego
  • 730 PLN
    zwolnienie z jednej z 12 rat na studiach stacjonarnych
  • 770 PLN
    zwolnienie z jednej z 12 rat na studiach niestacjonarnych

Wpisowe

  • 0 PLN
    do 10 lipca 2020
  • 85 PLN
    do 30 września 2020

Studia stacjonarne - czesne za jeden rok studiów

  • 8760 PLN
    płatne jednorazowo z góry

    Teraz 85 PLN taniej

    bez opłaty wpisowej

  • 2x
    4380 PLN
    płatne w dwóch ratach

    Teraz 85 PLN taniej

    bez opłaty wpisowej

  • 12x
    730 PLN
    płatne w 12 ratach

    Teraz 85 PLN taniej

    bez opłaty wpisowej

Studia niestacjonarne - czesne za jeden rok studiów

  • 9240 PLN
    płatne jednorazowo z góry

    Teraz 85 PLN taniej

    bez opłaty wpisowej

  • 2x
    4620 PLN
    płatne w dwóch ratach

    Teraz 85 PLN taniej

    bez opłaty wpisowej

  • 12x
    770 PLN
    płatne w 12 ratach

    Teraz 85 PLN taniej

    bez opłaty wpisowej

Zniżki i promocje

W CDV możesz liczyć na zniżki w czesnym i stypendia, które sprawią, że studiowanie będzie łatwiejsze.

Sprawdź, ile możesz zaoszczędzić.

Preferencyjny kredyt studencki w CDV

CDV, przy współpracy z instytucjami finansowymi, przygotowała pomoc w zakresie uzyskania preferencyjnych kredytów studenckich.

Poznaj program stypendialny w Collegium Da Vinci.

Stypendia Stypendia

Za co płacisz:

  • zajęcia prowadzą uznani na rynku praktycy, Twoi potencjalni pracodawcy!
  • pracujesz w małych grupach,
  • masz dostęp do nowoczesnego sprzętu i oprogramowania,
  • nad Twoim rozwojem czuwa mentor – opiekun kierunku,
  • realne wsparcie Biura Karier w poszukiwaniu praktyk, staży i pracy,
  • liczne zajęcia dodatkowe w postaci spotkań branżowych i warsztatów,
  • udział w projektach biznesowych,
  • kontakt z międzynarodową społecznością.

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Anioł CDV

Karolina Bobko

Pok.  A412

Rekrutacja - Informacje

Karolina Szkudlarek

Poznaj inne kierunki

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.