Data Science: analiza biznesowa Big Data | studia I stopnia | CDV Poznań
Karolina Blaszka
Studentka kierunku analiza biznesowa i Data Science

Analiza biznesowa i Data Science

Data Science
analiza danych | Big Data | studia Poznań

Zostań:

  • Data Scientist
  • analitykiem Big Data
  • statystykiem biznesowym
  • specjalistą uczenia maszynowego
  • specjalista ds. sztucznej inteligencji
  • programistą

Ścieżki specjalizacyjne:

  • analityk biznesowy
  • specjalista uczenia maszynowego

Analiza biznesowa i Data Science: informacje o kierunku

Analiza biznesowa i Data Science to studia licencjackie łączące takie obszary, jak ekonomia, informatyka, analiza danych oraz zarządzanie. Nauczysz się na nich programować oraz obsługiwać i konfigurować informatyczne systemy wspierające proces zarządzania danymi.

  • Big Data to według raportu “Przyszłość edukacji. Scenariusze 2046” przygotowanemu we współpracy z infuture.institute branża przyszłości.

Na studiach na kierunku analiza biznesowa i Data Science zdobędziesz zarówno umiejętności “twarde”, takie jak tworzenie baz danych, dokonywanie obliczeń za pomocą sieci neuronowych, przetwarzanie danych tekstowych (text mining, parsing), jak i “miękkie” – eksperymentowanie, planowanie i umiejętność pracy w różnorodnych zespołach. Takiego połączenia umiejętności szukają dziś pracodawcy!

  • Kierunek został nagrodzony w Ogólnopolskim Konkursie i Programie Akredytacyjnym „Studia z Przyszłością” za najwyższe standardy jakościowe obowiązujące w szkolnictwie wyższym.

#data science Poznań #analiza danych studia #analityk studia Poznań #anailtyk big data

STUDIUJ INACZEJ W CDV

PRAKTYCZNOŚĆ

Ucz się od najlepszych - postaw praktykę nad teorią

Nawet 85% zajęć na kierunkach w CDV ma charakter czysto praktyczny. Wiedzę i doświadczenie zdobywasz podczas warsztatów, ćwiczeń czy praktyk, współpracując z wykładowcami-praktykami. W rozwoju praktycznych umiejętności wesprze Cię Centrum Praktyczności, a studia zwieńczy projektowa praca licencjacka.

więcej

INDYWIDUALIZACJA

To Ty decydujesz, czego chcesz się uczyć

Studia są dostosowane do oczekiwań i potrzeb każdego studenta. Uczelnia przygotowała szereg ciekawych modułów, z których samodzielnie układasz swój plan zajęć. To Ty decydujesz, czego chcesz się nauczyć na studiach, sam wybierasz moduły, które Cię interesują i kształtujesz ścieżkę swojego rozwoju!

więcej

KOMPETENCJE I TALENTY

Rozwijaj talent i rób to, w czym jesteś dobry

Nauka w CDV oparta jest o zdefiniowany dla każdego kierunku pakiet kompetencji - Model Da Vinci daje szansę na elastyczne kreowanie swojej ścieżki edukacji przy wsparciu ekspertów m.in. tutorów, mentorów, czy przedstawicieli otoczenia biznesowego. Wierzymy, że każdy posiada indywidualny i unikalny w swoim rodzaju potencjał, którego rozwój to najkrótsza droga do mistrzostwa, sukcesów i życiowego spełnienia. Wesprzemy Cię w odkryciu, wzmocnieniu i wykorzystaniu w praktyce naturalnych predyspozycji.

więcej

Najważniejsze obszary w programie kierunku analiza biznesowa i Data Science

Sprawdź, jakie podstawowe zagadnienia zgłębisz w trakcie studiów i wybierz dodatkowe moduły zgodne z Twoimi zainteresowaniami. Nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś wybierał zajęcia z innych kierunków - wybór należy do Ciebie! Sam zdefiniuj swoją ścieżkę kształcenia.

Moduły do wyboru
Programowanie w Data Science
Podstawy statystyki opisowej z językiem R
Matematyka w Data Science
Bazy danych w organizacji
Przetwarzanie i analiza danych ekonomicznych
Eksploracja danych tekstowych (text mining)
Podstawy uczenia maszynowego
Sieci neuronowe i uczenie głębokie (deep learning)
Wizualizacja danych w organizacji

Analiza biznesowa i Data Science: przykładowe ścieżki kształcenia

Analityk biznesowy

Chcesz wykorzystywać umiejętności informatyczne (programowania w języku R i Python, uczenia maszynowego, baz danych) do analizy danych? Interesują Cię zagadnienia z zakresu big data? Wybierz ścieżkę analityk biznesowy i zostań specjalistą poszukiwanym na rynku pracy!

Wybierz tę ścieżkę, jeśli chcesz

  • efektywnie wykorzystywać nowoczesne technologie IT w biznesie
  • analizować, przetwarzać, wnioskować oraz prezentować w atrakcyjny sposób wyniki badań
  • nabyć umiejętność pracy z danymi przy wykorzystaniu specjalistycznych rozwiązań informatycznych
  • nauczyć się, jak analizować big data
  • skutecznie i praktycznie prowadzić badania ilościowe i jakościowe
  • poznać najważniejsze strategie, metody i narzędzia badawcze

Perspektywy zawodowe

  • analityk big data
  • analityk data mining
  • specjalista ds. big data
  • Data Researcher
  • Data Scientist
  • konsultant ds. analizy danych
  • specjalista ds. analizy danych
  • statystyk biznesowy

Proponowane moduły

  • ekonomia
  • zarządzanie projektami w organizacji
  • workflow management
  • komunikacja międzykulturowa w biznesie
  • biznesowa analiza danych

Pamiętaj, że:

Model kształcenia Da Vinci pozwala Ci na całkowite zindywidualizowanie Twojej ścieżki edukacyjnej. Sam lub przy wsparciu tutora decydujesz, co Cię interesuje i czego chcesz się uczyć.

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze obok kompetencji kierunkowych, są tzw. kompetencje przyszłości takie jak: kreatywność, współpraca w zespole, przedsiębiorczość, czy rozwiązywanie złożonych problemów, które nabędziesz w Collegium Da Vinci.

To ty decydujesz czego się uczysz! Wybierasz takie modułu, które Ciebie interesują.

Uczelniane biuro karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Osoby rozpoczynające swoją karierę na stanowisku data scientist otrzymują wynagrodzenie od 5,2 tys. zł do 6,4 tys. zł brutto miesięcznie. Doświadczeni specjaliści zarabiają od 6,7 tys. zł do 8,8 tys. zł. Starsi specjaliści mogą liczyć na zarobki od 9,8 tys. zł do 14,1 tys. zł.

Źródło: Raport płacowy Sedlak & Sedlak dla branży IT

Chcesz tworzyć i rozwijać rozwiązania z zakresu uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji? Interesują się zagadnienia z zakresu Internet of Things? Wybierz tę ścieżkę i zostań specjalistą poszukiwanym na rynku pracy!

Wybierz tę ścieżkę, jeśli chcesz

  • tworzyć i testować modele,
  • programować sieci neuronowe, konwolucyjne i inne,
  • rozwijać algorytmy sztucznej inteligencji.

Perspektywy zawodowe

  • specjalista uczenia maszynowego
  • specjalista ds. sztucznej inteligencji
  • programista

Proponowane moduły

  • zastosowania IOT (Internet of Things)
  • zaawansowane uczenie maszynowe
  • algorytmy i struktury danych
  • podstawy sztucznej inteligencji
  • biznesowa analiza danych

Pamiętaj, że:

Model kształcenia Da Vinci pozwala Ci na całkowite zindywidualizowanie Twojej ścieżki edukacyjnej. Sam lub przy wsparciu tutora decydujesz, co Cię interesuje i czego chcesz się uczyć.

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze obok kompetencji kierunkowych, są tzw. kompetencje przyszłości takie jak: kreatywność, współpraca w zespole, przedsiębiorczość, czy rozwiązywanie złożonych problemów, które nabędziesz w Collegium Da Vinci.

To ty decydujesz czego się uczysz! Wybierasz takie modułu, które Ciebie interesują.

Uczelniane biuro karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Praca w zawodach związanych ze sztuczną inteligencją pozwala na zarobki od 8 do nawet 25 tys. zł!

Źródło: Forbes

Opinie o kierunku analiza biznesowa i Data Science

W Collegium Da Vinci nie ma tzw. progów. Nie jest ważne, jakie przedmioty wybrałeś na maturze!

Weronika Nowak

Masz pytania?
Chętnie pomogę.
697 690 034

    Administratorem danych jest Collegium Da Vinci z siedzibą przy ul. gen. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań. Pełny dokument Polityki Prywatności znajdziesz tutaj

    Dlaczego warto

    • Praktyczne zajęcia

      Wiedzę i doświadczenie zdobywasz podczas warsztatów w małych grupach, ćwiczeń, dodatkowych spotkań z praktykami z firm partnerskich Collegium Da Vinci oraz w ramach projektów indywidualnych i zbiorowych. Zajęcia laboratoryjne odbywają się w pracowniach komputerowych z wykorzystaniem dedykowanego oprogramowania.

    • Kompetencje informatyczne

      Programowania w języku R i języku Python będziesz się uczyć od podstaw pod opieką praktyków, w nowoczesnych pracowniach komputerowych. Poznasz również zagadnienia z zakresu uczenia maszynowego, systemów baz danych, big data czy sztucznej inteligencji.

    • Kompetencje społeczne

      Rozwiniesz umiejętności pracy w grupie, również w zespole międzynarodowym i międzykulturowym. Dowiesz się, jak efektywnie planować pracę i efektywnie zarządzać czasem.

    • Praktyki zawodowe w wiodących firmach z branży

      Zyskasz możliwość realizowania praktyk zawodowych i staży w wiodących firmach zajmujących się analizą danych w oraz w instytucjach publicznych.
      W czasie praktyk stworzysz portfolio – materiał ten będzie świetnym uzupełnieniem Twojego CV.

    • To Ty wybierasz 10 modułów, które są według Ciebie najciekawsze!

      Możesz wybrać zajęcia między innymi z zakresu zarządzania projektami, workflow management, podstaw sztucznej inteligencji czy algorytmów i struktur danych.

    • Bezpłatne oprogramowanie

      Jako student CDV otrzymasz bezpłatnie pakiet oprogramowania Microsoft Office Pro Plus 365.

    • Projektowa praca dyplomowa

      Tytuł licencjata zdobędziesz dzięki indywidualnemu lub zespołowemu projektowi praktycznemu powiązanemu z programowaniem, analizą danych, bazami danych lub zarządzaniem danymi.

    Program studiów analiza biznesowa i Data Science

    Studia stacjonarne

    Zajęcia prowadzone w modelu 3+2 (na pierwszym roku studiów)

    • 3 lata

      Czas trwania

    • 6

      Liczba semestrów

    • 2407

      Liczba godzin

    Studia niestacjonarne

    Zajęcia prowadzone w weekendy zgodnie z harmonogramem

    • 3 lata

      Czas trwania

    • 6

      Liczba semestrów

    • 1747

      Liczba godzin

    Kadra kierunku analiza biznesowa i Data Science

    dr Szymon Maćkowiak

    Wykładowca

    dr Szymon Maćkowiak

    Wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińAbsolwent Politechniki Poznańskiej. Doktor fizyki, inżynier i programista. Do tej pory pracował jako nauczyciel szkolny i akademicki, inżynier oprogramowania oraz prywatny przedsiębiorca. Jego naukowe zainteresowania wiążą się głównie z fizyką obliczeniową i komputerami. Ma doświadczenie w zakresie tworzenia symulacji komputerowych układów wielu ciał, przetwarzania danych za pomocą technik uczenia maszynowego oraz w zakresie komputerowego przetwarzania obrazów. Dodatkowo prowadzi warsztaty z programowania dla dzieci.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińPoza fizyką i komputerami lubi historię, w szczególności biografie uczonych oraz poznawanie okoliczności, w których dochodzili do ważnych odkryć. W czasie jazdy samochodem, w trakcie spacerów lub po prostu w wolnych chwilach, lubi słuchać podcastów i audiobooków w klimatach powieści płaszcza i szpady.

    dr Wojciech Roszka

    Wykładowca

    dr Wojciech Roszka

    Wykładowca

    O mnie

    rozwińNauczyciel akademicki, statystyk, analityk danych, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Moje zainteresowania naukowe wiążą się głównie ze statystyczną integracją danych, jak również rozwijam skrzydła w statystyce stosowanej. Moje badania naukowe dotyczą przede wszystkim produktywności naukowej z wykorzystaniem administracyjnych, jednostkowych zbiorów danych.

    Ciekawi mnie

    rozwińInteresuję się ogólnie pojętą kosmologią fizyczną i jestem molem książkowym . Lubię wakacje all-inclusive, śmieciowe jedzenie oraz niezdrowy styl życia. No i herbatę. Herbatę z cukrem bez cytrynki.

    dr Dagmara Moskwa

    Wykładowca

    dr Dagmara Moskwa

    Wykładowca

    O mnie

    rozwińJestem asystentem w Instytucie Studiów Politycznych Polskiej Akademii Nauk, badaczem, historykiem, copywriterem i specjalistą ds. mediów społecznościowych. Doktoryzuję się w Instytucie Wschodnim Wydziału Historycznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Badania do pracy doktorskiej poświęcam polityce historycznej współczesnej Rosji z naciskiem na sposób interpretowania drugiej wojny światowej w rosyjskich podręcznikach do historii dla szkół szczebla średniego. Moje zainteresowania naukowe oscylują wokół memory studies, historii i nauk politycznych ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji polityczno-społecznej Federacji Rosyjskiej. Współpracuję z Instytutem Rosyjska Szkoła Antropologiczna Rosyjskiego Państwowego Uniwersytetu Humanistycznego w Moskwie. Posiadam dyplom magistra wschodoznawstwa (Wydział Historyczny UAM) oraz stosunków międzynarodowych o specjalności dyplomacja i stosunki konsularne (Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM).

    rozwińWspółtworzę dwa czasopisma naukowe. Jestem redaktorem naczelnym rocznika „Kavkaz-Przeszłość-Teraźniejszość-Przyszłość” (Instytut Historii Uniwersytetu Rzeszowskiego) oraz członkiem redakcji rocznika „Forum Wschodnie. Rocznik interdyscyplinarny” (Stowarzyszenie Współpracy Polska-Wschód).

    rozwińNapisałam ponad dwadzieścia artykułów naukowych i kilka popularnonaukowych. Wzięłam udział w ponad dwudziestu konferencjach naukowych, organizowałam debaty i spotkania autorskie. Pracowałam również jako wykonawca grantu Narodowego Centrum Nauki (2012/06/M/HS3/00284) pt.: Stosunki między władzą sowiecką a polskim państwem podziemnym 1943-1945 (Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia).

    rozwińPosiadam także doświadczenie dziennikarskie (współpracowałam z Portalem Spraw Zagranicznych) i w marketingu internetowym. Obecnie pracuję w agencji marketingowej Lorens Design na stanowisku Copywriter/Social Media Manager, gdzie odpowiedzialna jestem za tworzenie nowatorskich tekstów, prowadzenie bloga oraz mediów społecznościowych. Współpracowałam również z agencją marketingową Nuntius Sp. Z o.o., dla której realizowałam projekty m.in. dla takich marek jak Allegro.pl. Bakoma, Almette, Netto, czy Empik School (content marketing). Działam także jako copywriter-freelancer (content marketing, SEO, język korzyści) pisząc teksty dla Multikina czy teatru Wielkiego im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu.

    Ciekawi mnie…

    rozwińCiekawią mnie ludzie, ich mentalność, nawyki i spojrzenie na świat. Zastanawiam się też nad tym, dokąd doprowadzi nas rozwój technologii oraz zanik umiejętności szczerej rozmowy? Jestem zakochana we „wschodzie”, tym postsowieckim – ludziach, kulturze i krajobrazach.

    rozwińRelaksuję się trenując Muay Thai, biegając, tańcząc i gotując. Nie wyobrażam sobie życia bez dobrej muzyki, wciągającej książki oraz dalekich i bliskich podróży. Czasem też coś narysuję.

    dr Klaudia Bączyk-Lesiuk

    Wykładowca | Lider podprocesu Tutoring

    dr Klaudia Bączyk-Lesiuk

    Wykładowca | Lider podprocesu Tutoring

    O mnie

    rozwińDoktor nauk humanistycznych, literaturoznawca, dziennikarka, nauczycielka języka polskiego jako obcego.

    rozwińAbsolwentka filologii polskiej (specjalności: dziennikarska i nauczycielska) UAM w Poznaniu, w 2014 roku z wyróżnieniem obroniła pracę doktorską na Uniwersytecie Wrocławskim.

    rozwińAutorka książki Kreacje Judasza w prozie polskiej XX i początku XXI wieku oraz artykułów naukowych z zakresu komparatystyki i glottodydaktyki.

    rozwińProwadziła zajęcia na Uniwersytecie Wrocławskim i Przykarpackim Uniwersytecie Narodowym im. W. Stefanyka, a także lektoraty języka polskiego w placówkach oświatowych w Iwano-Frankiwsku i Odessie. Od kilkunastu lat związana z edukacją na różnych jej szczeblach.

    Ciekawi mnie…

    rozwińJej zainteresowania naukowe dotyczą przede wszystkim: komunikacji międzynarodowej i międzykulturowej, glottodydaktyki polonistycznej, bilingwizmu w środowisku polsko-ukraińskim, a także współczesnej literatury apokryficznej. Prywatnie miłośniczka: podróży (najlepiej z plecakiem), filmów Marvela i gier planszowych.

    prof. CDV dr hab. Urszula Kluczyńska

    Wykładowca

    prof. CDV dr hab. Urszula Kluczyńska

    Wykładowca

    O mnie

    rozwińJestem socjolożką i pedagożką. W roku 2002 ukończyłam studia magisterskie z pedagogiki,a w roku 2004 z socjologii. W 2007 roku obroniłam pracę doktorską na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Habilitację uzyskałam w roku 2018 na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.

    rozwińMoje zainteresowania badawcze koncentrują się wokół problematyki krytycznych studiów nad męskościami i mężczyznami ze szczególnym uwzględnieniem społecznych kontekstów zdrowia mężczyzn, starości, sportu, medykalizacji męskości i seksualności mężczyzn, oraz męskości i opieki. Podejmuję również problematykę zawodów opiekuńczych, pracy emocjonalnej, a także zjawiska maskulinizacji i feminizacji profesji. Mój obszar badawczy obejmuje także kulturowo-społeczne analizy zjawisk związanych z przejawami dyskryminacji. Interesuje mnie również zastosowanie jakościowych metod badawczych w badaniach naukowych.

    rozwińJestem autorką monografii naukowych: Mężczyźni w pielęgniarstwie. W stronę męskości opiekuńczej, (Wyd. UMP Poznań 2017), Metamorfozy tożsamości mężczyzn w kulturze współczesnej (Wyd. Adam Marszałek 2009), współautorką książki Poza schematem. Społeczny konstrukt płci i seksualności wraz z Wiktorem Dynarskim i Anną M. Kłonkowską (Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego 2016). Współredagowałam trzy numery specjalne czasopism naukowych poświęconych tematyce męskości. Opublikowałam ponad czterdzieści artykułów z zakresu krytycznych studiów nad mężczyznami i męskościami w krajowych i zagranicznych czasopismach naukowych. Jestem członkinią Polskiego Towarzystwa Socjologicznego i Polskiego Towarzystwa Genderowego.

    Ciekawi mnie…

    rozwińInteresują mnie ludzie, relacje, zmiana. Praktykuję Tai Chi oraz Qigong styl Lecący Żuraw. Od piętnastu lat jeżdżę niemal cały rok rowerem (tym samym). Interesuję się zdrowym żywieniem, które wcielam w praktykę. Wybór „góry czy morze” nie jest moim dylematem – zawsze będą to góry. Relaksuję się przy pracach manualnych z użyciem drewna, wikliny, wełny, włóczki czy filcu. Lubię tworzyć coś z niczego. Nie biegam, bo nie lubię.

    dr Beata Zamorska

    Pełnomocnik Rektora ds. Osób z Niepełnosprawnością

    dr Beata Zamorska

    Pełnomocnik Rektora ds. Osób z Niepełnosprawnością

    O mnie

    rozwińPedagożka, zaangażowana w projekty związane ze zmianą w edukacji. Prowadzi badania interwencyjne (interwencje formatywne), inspirowane historyczno-kulturową teorią działalności oraz filozofią dialogu.

    rozwińW latach 2000-2014 adiunkt w Dolnośląskiej Szkole Wyższej, we Wrocławiu. Od 2008 r. współpracuje w International Society of Cultural-historical Activity Research (ISCAR), w którym pełni funkcję koordynatorki krajowej. Zainicjowała utworzenie jednej z pierwszych klas integracyjnych w Poznaniu (w SP nr 6), w której pracowała cztery lata jako nauczycielka. Od 2016 r. pracuje w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów CDV. Angażuje studentów w badanie praktyki edukacyjnej w ramach “Latającej Akademii CDV” – wspólnie ze studentami odbywa wizyty studyjne w miejscach innowacji edukacyjnych.

    rozwińProwadzi Laboratorium Rozwoju Profesjonalnego przy CDV.

    Ciekawi mnie

    rozwińJak wspierać w rozwoju osoby, zespoły i społeczności?

    Paulina Głowacka

    Wykładowca

    Paulina Głowacka

    Wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińPedagożka z zamiłowania, absolwentka studiów magisterskich na specjalności edukacja elementarna i terapia pedagogiczna oraz studiów licencjackich edukacja elementarna i język angielski na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińMoje zainteresowania naukowe oscylują wokół edukacyjnego wykorzystania nowych technologii oraz współczesnego dzieciństwa w świecie mediów.

    rozwińPrywatnie entuzjastka filozofii minimalizmu oraz miłośniczka psów.

    rozwińO mnie

    rozwińWłaściciel firmy szkoleniowej (www.contentum.com.pl), HR Business Partner, trener, doradca, coach akredytowany przez International Institut of Coaching & Mentoring oraz IBD Business School. Autor kilkudziesięciu wdrożonych strategii rozwoju przedsiębiorstw oraz systemów ocen pracowniczych. Jeden z pionierów w Polsce szkoleń z zakresu komercjalizacji badań naukowych, transferu technologii i ochrony własności intelektualnej. Menedżer ds. inkubacji w parkach naukowo-technologicznych. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z umiejętności twardych i miękkich (ponad 9000 godzin spędzonych w salach szkoleniowych).

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińW pracy dydaktycznej najbardziej zależy mi na tym, aby zainspirować studentów. Realizujemy programy zajęć, poznajemy literaturę i jednocześnie cały czas próbujemy poznawane treści przekładać na praktykę. Ponieważ najczęściej można spotkać mnie podczas zajęć z Business Model Canvas, strategii zarządzania, elementów zarządzania projektami czy rozproszonym zespołem projektowym, to w tych obszarach wspólnie zastanawiamy się, w jaki sposób przełamywać status quo, jak projektować usługi, planować działania, aby w istocie zarządzać kreatywnie i stawać się źródłem inspiracji. Jest merytorycznie i zawsze wesoło. Wierzę, że wiedzę można przekazywać w sposób profesjonalny i przystępny.

    rozwińZapraszam serdecznie do sal wykładowych.

    Przemysław Starosta

    Wykładowca

    Przemysław Starosta

    Wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińJestem specjalistą z zakresu baz danych, trenerem programowania i analizy danych oraz kierownikiem projektów informatycznych. Współpracowałem z takimi firmami jak GSK, T-Mobile, Lidl, Volvo czy Santander Bank. Możesz mnie poznać również poprzez kursy i publikacje na stronach helionu czy udemy.

    rozwińW kwestii zawodowej interesuje się każdym tematem związanym z danymi – od prostych raportów poprzez ETL i BigData, kończąc na modelowaniu procesów z wykorzystaniem machine learning.

    rozwińNa styku życia zawodowego i pasji jest edukacja. Lubię się uczyć, szukam nowych sposobów uczenia się i uczenia innych. Edukacja mnie uwodzi.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińCiekawi mnie każdy kolejny dzień i każde nowe miejsce. Chętnie podróżuje. Nigdy też nie przestaję czytać, zwykle kilka książek na raz z różnych dziedzin. Interesuję się piłką nożną, filozofią i teologią. Bardzo lubię ciszę.

    dr Bartek Lis

    Socjolog i badacz społeczny

    dr Bartek Lis

    Socjolog i badacz społeczny

    O mnie

    rozwińWażne jest dla mnie upraktycznianie wiedzy dlatego zawsze w swojej praktyce animacyjnej i edukacyjnej włączam wiedzę pochodzącą z realizowanych badań. Na co dzień jestem animatorem kultury i edukatorem związanym z Centrum Praktyk Edukacyjnych w Centrum Kultury Zamek w Poznaniu. Piszę teksty i artykuły zarówno naukowe, jak i popularyzatorskie z obszaru socjologii gender, animacji społeczno-kulturowej, edukacji obywatelskiej, studiów nad publicznością.

    rozwińOd 2012 roku współpracuję z Towarzystwem Inicjatyw Twórczych „ę” a od 2015 Fundacją Impact jako badacz, ewaluator i szkoleniowiec. W latach 2012- 2017 byłem kuratorem projektów społecznych w Muzeum Współczesnym Wrocław. W CK Zamek zainicjowałem projekty/cykle edukacyjne włączające zróżnicowanych odbiorców: „Zamek Otwarty. Kultura dla i z seniorami zależnymi”, „Sztuka w ciemno”, „Nie widać” oraz „(nie)nowe publiczności”.

    rozwińNaukowo i praktycznie zajmuję się m.in. edukacją obywatelską, rozwojem publiczności (audience development), tematyką „niewidocznych niepełnosprawności”, „senioralnej zależności”, wykorzystywaniem sztuki w edukacji i praktyce społecznej, udostępnianiem oferty instytucji kultury dla osób z niepełnosprawnościami. Od czasu moich studiów doktoranckich zajmuję się nieprzerwanie problematyką studiów nad męskościami, społeczną konstrukcją seksualności, socjologią ciała.

    rozwińJako badacz, ekspert i edukator współpracowałem m.in. z  Creative Europe Desk Polska, Strefą Kultury Wrocław, Muzeum Zamkowym w Malborku, Muzeum Śląskim w Katowicach, Urzędem Miasta Poznania,  Teatrem Powszechnym im. Zygmunta Hübnera, Teatrem im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie, Narodowym Centrum Kultury, Fundacją Rozwoju Systemu Edukacji, oraz Fundacją Nordoff Robbins Polska.

    rozwińJestem certyfikowanym moderatorem procesów  projektowych w metodologii „design thinking”.

    rozwińAutor książki „Gejowskie (nie)męskości. Normy płciowe a strategie tożsamościowe mężczyzn homoseksualnych”. Stypendysta Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (2020).

    Ciekawi mnie

    rozwińUwielbiam mapy i atlasy. Przydają się podczas podróży, także tych wciąż nieodbytych a wymarzonych, jak na przykład w wysokie góry. Ciekawi mnie historia (chyba każdy okres, no może najmniej starożytność). Lubię rozmawiać z ludźmi. Inspirują mnie do wymyślania kolejnych rzeczy albo szukania rozwiązań, które mogłyby być dla części z nich użyteczne. Ptaki, gwiazdy, tatuaże i pisanie – trochę banalnie, ale to też prawda.

    Agnieszka Stamm

    Wykładowca

    Agnieszka Stamm

    Wykładowca

    O mnie

    rozwińJestem absolwentką studium doktoranckiego na Wydziale Socjologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Prowadziłam od roku 2015 zajęcia z metod i technik badań społecznych, metod badań jakościowych, współczesnych teorii socjologicznych, nowoczesnych form marketingu i ćwiczenia terenowe dla studentów socjologii i pracy socjalnej na UAM oraz zajęcia z metodologii badań ilościowych i jakościowych na CDV. Posiadam ponad dziesięcioletnie doświadczenie badawcze zdobyte w naukowych i komercyjnych projektach badawczych oraz podczas stażu w zespole zajmującym się badaniami ewaluacyjnymi. Jestem uczestniczką międzynarodowych i ogólnopolskich konferencji naukowych oraz autorką i współautorką raportów badawczych i recenzowanych artykułów w czasopismach naukowych i monografiach.

    rozwińOstatni artykuł naukowy mojego współautorstwa „Pandemic rage. Everyday frustrations in times of the COVID-19 crisis” przeczytać można na łamach „Current sociology”.

    Ciekawi mnie

    rozwińSwoją pracę badawczą, na której zamierzam oprzeć dysertację doktorską poświęciłam socjologii polityki i socjologii młodzieży. Interesują mnie wątki związane z potransformacyjnym, współczesnym społeczeństwem polskim, a także metodologia nauk społecznych i psychologia społeczna.

    rozwińPrywatnie jestem fanką książek (szczególnie fantastyki, powieści kryminalnej i historycznej), miłośniczką kotów i stałą bywalczynią escape roomów.

    Radosław Puakowski

    Wykładowca

    Radosław Puakowski

    Wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińAbsolwent ekonometrii ze statystyką Uniwersytetu Gdańskiego. Od dwudziestu lat pracuje jako analityk danych w agencjach badań marketingowych. Doświadczony menadżer zespołu przetwarzania danych. Entuzjasta i praktyk zwinnego zarządzania. Aktywnie i wytrwale poszukuje nowych dróg rozwoju.

    rozwińMa na koncie setki przetworzonych projektów. Zainteresowania zawodowe koncentruje na analityce i programowaniu ze szczególnym uwzględnieniem zastosowań analizy conjoint. W zarządzaniu zespołem praktycznie wykorzystuje techniki Scrum i Kanban. Nie ustaje w wysiłkach, aby analizować wszystko lepiej i szybciej.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińPasjonuje mnieo historia powszechna i geopolityka. Dużo czytam. Zgłębiam rosyjski język i kulturę. Lubię chodzić po górach, biegać i jeździć na rowerze.

    dr inż. Leszek Wanat

    Wykładowca

    dr inż. Leszek Wanat

    Wykładowca

    O mnie

    rozwińAbsolwent Uniwersytetu Przyrodniczego i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Doktor nauk ekonomicznych, nauczyciel akademicki i praktyk zarządzania w zakresie gospodarki elektronicznej i informatyki ekonomicznej.

    Ciekawi mnie

    rozwińCzłowiek, informatyka i taniec towarzyski

    Mateusz Samson

    Wykładowca

    Mateusz Samson

    Wykładowca

    O mnie

    rozwińAktualnie jestem analitykiem danych prowadzący własną działalność gospodarczą w tym zakresie oraz szeroko pojętej dziedzinie ochrony środowiska. Z wykształcenia mgr inż. ochrony środowiska. Od 6 lat zajmuję się analizą danych środowiskowych związanych z ociepleniem klimatu. Zdobyte doświadczenie i wiedza przez te lata w tej dziedzinie pozwoliła mi na otwarcie przewodu doktorskiego związanego z danymi mikrometeorologicznymi.

    rozwińDo tej pory moim największym osiągnięciem była współpraca z Europejską Agencją Kosmiczną przy analizie danych lidarowych.

    rozwińMoim celem zawodowym jest zostanie rozpoznawalną osobą w świecie Data Science. Natomiast w biznesie stworzenie własnego zespołu Data Scientistów, analizującego złożone zagadnienia.

    Ciekawi mnie

    rozwińWiększość czasu prócz Data science i nowinkami technologicznymi z analizy danych, moją codzienność wypełnia muzyka oraz zajęcia z tańca „bachata sensual” w parze jak i solo. Jest to świeża pasja, która powoduje, że mogę na chwilę odetchnąć i skupić się na swoim rozwoju fizycznym jak i utrzymaniu dobrej kondycji psychicznej, która jest istotna w tej branży z mojego punktu widzenia.

    rozwińBardziej prywatnie, czas spędzany z córką sprawia, iż każdego kolejnego dnia wstaję uśmiechnięty.

    Dominika Grajewska

    Wykładowca

    Dominika Grajewska

    Wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińAbsolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, kierunku Informatyka. Na co dzień współpracuje z firmą Allegro, gdzie zajmuje się przetwarzaniem oraz
    analizą danych. Wolny czas poświęca na dydaktykę trudnych zagadnień informatycznych związanych z uczeniem maszynowym oraz wizualizację algorytmów ML.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińMachine Learning, Big Data, Sztuczna inteligencja, dydaktyka akademicka

    Michał Klimas

    Wykładowca

    Michał Klimas

    Wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińAbsolwent Politechniki Poznańskiej na wydziale Budownictwa i Inżynierii Środowiska. Od kilku lat zawodowo związany wyłącznie z obszarem Data Science (DS) i Software Development. Poza programowaniem w języku Python, zajmuję się również zarządzaniem projektami DS i rekrutacją na stanowiska DS.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińIndoor cycling (instruktor), żeglarstwo i podróże (też rowerowe).

    Małgorzata Tadeusz-Ciesielczyk

    Wykładowca

    Małgorzata Tadeusz-Ciesielczyk

    Wykładowca

    rozwińO mnie:

    rozwińCertyfikowany profiler behawioralny (certyfikacja w Association of Behaviour Detection & Analysis), szkoleniowiec, ekspert w kształtowaniu wiarygodności wizerunkowej w oparciu o naturalną komunikację niewerbalną.

    rozwińDoktor w dyscyplinie komunikacji społecznej i mediów

    rozwińCertyfikowany ekspert mowy ciała i mikroekspresji twarzy, szkolący się w m.in. Paul Ekman Group (USA), Instytut Komunikacji Niewerbalnej (Warszawa), Instytut Komunikacji Niewerbalnej (Austria).

    rozwińCiekawi mnie:

    rozwińLudzkie ciało i głos są nieodgadnione, stres, trema, powodują, że nie możemy komunikować się z innymi w zgodzie i spójności ze sobą.

    rozwińPostanowiłam odkryć sposób jak powrócić do naturalności i swobody w wykorzystywaniu swojego oddechu, głosu, ciała – wszystkiego czym komunikujemy poza słowami i czerpać z mówienia do ludzi, prezentowania swojego doświadczenia i niepowtarzalnego zaplecza merytorycznego radości i satysfakcji. A idąc kilka kroków dalej kształtując tym samym wiarygodność wizerunkową w oparciu o naturalność i swobodę w wykorzystywaniu komunikacji niewerbalnej.

    rozwińJestem również zafascynowana ludzkimi emocjami, ludzką komunikacją niewerbalną, odkrywaniem swobody i naturalności w sposobie mówienia do innych i przemawiania przed innymi w zgodzie z samym/samą sobą.

    dr Lidia Typańska-Czajka

    Wykładowca

    dr Lidia Typańska-Czajka

    Wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińJestem doktorem nauk matematycznych w zakresie matematyki specjalność logika matematyczna. Tytuł mojej rozprawy doktorskiej to:  Krata rozszerzeń logiki relewantnej E.

    rozwińNa CDV prowadzę zajęcia m.in. z logiki i teorii mnogości, statystyki matematycznej czy teorii liczb w bezpieczeństwie.

    rozwińCiekami mnie

    rozwińKonstrukcja i tworzenie odzieży.

    prof. dr hab. inż. Jerzy Weres

    Wykładowca

    prof. dr hab. inż. Jerzy Weres

    Wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińAbsolwent Szkoły Morskiej w Gdyni oraz Politechniki Poznańskiej, stopnie doktora i doktora habilitowanego oraz tytuł profesora uzyskał w obszarze komputerowego modelowania systemów empirycznych z wykorzystaniem autorskiego oprogramowania.

    rozwińZ Collegium Da Vinci (wówczas WSNHiD) związał się w 2001 r.

    rozwińDoświadczenie zawodowe uzyskał w Polskich Liniach Oceanicznych na trasach dalekowschodnich, jako adiunkt w Instytucie Podstawowych Problemów Techniki PAN, jako profesor i kierownik w Zakładzie Informatyki Stosowanej Instytutu Inżynierii Biosystemów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu oraz jako założyciel i kierownik uczelnianego Ośrodka Informatyki UP w Poznaniu. Pracował też w uczelniach zagranicznych, m.in. we Francji, Kanadzie i Stanach Zjednoczonych.

    rozwińJest autorem licznych prac twórczych, w większości indeksowanych w bazie Web of Science. Uczestniczy w międzynarodowych projektach badawczych. Zapraszany na międzynarodowe konferencje jako wykładowca. Podejmuje współpracę z firmami sektora informatycznego. Angażuje się w pracę międzynarodowych towarzystwach naukowych w zakresie informatyki, takich jak EFITA, CIGR (IT Section), ASABE, IEEE i ACM.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińNowoczesne technologie wytwarzania oprogramowania, metody modelowania dziedziny biznesowej, metody zarządzania projektami informatycznymi, Internet semantyczny, algorytmy numeryczne dla zagadnień odwrotnych, modelowanie 3D.

    Weronika Dopierała-Kalińska

    Wykładowca

    Weronika Dopierała-Kalińska

    Wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińAbsolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej, obecnie doktorantka w naukach o komunikacji społecznej i mediach na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, od marca 2018 do sierpnia 2020 roku specjalistka ds. promocji oraz obsługi mediów społecznościowych w Gabinecie Prezydenta Urzędu Miasta Poznania (Oddział Promocji oraz Biuro Prasowe), członkini redakcji czasopisma naukowego Com.press oraz Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej (Forum Młodych Medioznawców i Komunikologów).

    rozwińZawodowo i naukowo zajmuję się mediami, a w szczególności procesami zachodzącymi w sieci, fascynują mnie nowe możliwości komunikacyjne.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińCiekawią mnie ludzie i sposób, w jaki się komunikują, w szczególności używając nowych technologii. Poza nauką pasjonuję się roślinami, ciągle powiększająca się kolekcja doniczek jest sposobem na oderwanie się od biegu dnia codziennego.

    Magdalena Ignaczak

    Wykładowca, Doradca zawodowy

    ,

     

     

     

    Magdalena Ignaczak

    Wykładowca, Doradca zawodowy

    ,

    rozwińPsycholog, doradca, szkoleniowiec. Celem pracy we wszystkich obszarach, którymi się zajmuje jest dzielenie się aktualną wiedzą oraz doświadczeniem z osobami i podmiotami koncentrującymi się na rozwoju, dawanie inspiracji do zmian i ulepszeń, umacnianie pozytywnego myślenia a także postawy aktywnej. Kieruje się przekonaniem, że życie z pasją daje największą satysfakcję i spełnienie zarówno w pracy zawodowej jak i sferze osobistej.

    rozwińDoświadczenie trenerskie obejmuje ponad 3 000 godzin przeprowadzonych szkoleń realizowanych dla przedsiębiorstw i administracji publicznej. Jest specjalistą w obszarach budowania wizerunku, zarządzania zróżnicowanymi zespołami i komunikacji wewnętrznej, umiejętności menedżerskich i kompetencji interpersonalnych istotnych w pracy zawodowej. Pasjonują ją zagadnienia partnerstwa lokalnego, CSR, etyki w pracy zawodowej.

    rozwińJest aktywnym i docenianym wykładowcą akademickim, jej głównym atutem jest szerokie doświadczenie biznesowe i administracyjne, dlatego realizowała zajęcia praktyczne dotyczące zarządzania firmą i zasobami ludzkimi, psychologii, budowania wizerunku, wymogów rynku pracy i przedsiębiorczości – ponad 2 200 godzin.

    rozwińPosiadane wykształcenie oraz doświadczenia zawodowe pozwalają jej na realizowanie szeroko pojętego doradztwa psychologicznego, zawodowego oraz związanego z budowaniem ścieżki karier. W tym zakresie zrealizowała 4400 godzin spotkań dla właścicieli i pracowników MSP, nauczycieli i pracowników sektora oświaty, pracowników i wolontariuszy organizacji wspierających niepełnosprawnych, studentów, osób poszukujących pracy, a także młodzieży.

    rozwińAktywnie działa na rzecz rozwoju przedsiębiorczości, promowania idei równowagi życiowej oraz uczenia się przez całe życie poprzez swoją działalność pro bono – doradztwo dla osób zakładających własną firmę, autorstwo artykułów dotyczących budowania wizerunku, wystąpienia konferencyjne oraz warsztaty dla młodzieży, a także organizację gry miejskiej, konferencji i targów pracy.

    Agnieszka Rau

    Specjalistka Centrum Praktyczności, Doradczyni zawodowa Coach ICF

    Agnieszka Rau

    Specjalistka Centrum Praktyczności, Doradczyni zawodowa Coach ICF

    rozwińUMÓW SIE NA SPOTKANIE

    rozwińAbsolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz Doradztwa i coachingu. Posiada akredytację International Coach Federation na poziomie ACC. Wykonuje zawód nauczycielki akademickiej w Collegium Da Vinci w Poznaniu, doradczyni zawodowej, trenerki kompetencji miękkich oraz coacha. Od ponad 10 lat związana z prowadzeniem dodatkowych zajęć dla młodzieży w wieku 13-18 lat mających na celu rozwinięcie kompetencji młodzieży w ramach tworzenia spektaklu teatralnego. Posiada przygotowanie pedagogiczne. Szkoli między innymi z technik autoprezentacji i wystąpień publicznych.

    rozwińW swojej codziennej pracy stawia na wsparcie drugiego człowieka i budowanie świadomości mocnych stron. Zgłębia zagadnienia związane z wyrabianiem nawyków. Tworzy materiały edukacyjne dla studentów.

    Monika Domagała

    Wykładowca

    Monika Domagała

    Wykładowca

    O mnie

    rozwińMagister Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu, prezenter i szkoleniowiec Akademii Fitnessu IFAA Poland, szkoleniowiec i współtwórca programu szkoleniowego JUMPitAqua®, autorka artykułów branżowych, laureatka konkursu IFAA Aqua Presenter 2015, pasjonatka wszelkich form fitness, szczególnie mind&body oraz aqua fitness. Certyfikowany instruktor rekreacji ruchowej wielu specjalizacji z przygotowaniem pedagogicznym: instruktor zumby, zumby gold, umby sentao, aqua zumby, pilatesu, Nirvana Fitness, form tanecznych, aqua fitness, nordic walking (Fundacja Aktywni/Nordic Walking Polska oraz Polska Federacja Nordic Walking), posiadający międzynarodowe uprawnienia INWA. Medalistka zawodów nordic walking, członek Aquatic Exercise Association, instruktor kinezyprofilaktyki i kinezygerontoprofilaktyki, dyplomowany trener Therapy Fitness School. Swoją wiedzę i umiejętności pogłębia uczestnicząc w wielu szkoleniach (m.in. z zakresu dietetyki i dietoterapii, masażu i suchego igłowania). Bierze udział w wielu inicjatywach propagujących aktywność fizyczną, m.in. wyróżnienie w ramach kampanii „MoveWeek” (zajęcia aqua wśród osób niepełnosprawnych), należała do Grupy Promującej w ramach międzynarodowej kampanii „We love eating” (celem była edukacja żywieniowa i promocja zasad zdrowego żywienia oraz szeroko rozumiana aktywność fizyczna szczególnie wśród dzieci i młodzieży, kobiet w ciąży oraz osób starszych) oraz trenerem szkolenia „Dieta dla Seniora”.

    Ciekawi mnie

    rozwińW zakresie zainteresowań jest holistyczne podejście do zdrowia człowieka, łączące aktywność fizyczną ze sferą mentalną i zdrowym żywieniem. Prywatnie uwielbia wędrówki górskie, spacery ze swoim psem, dobrą lekturę i spotkania z ludźmi.

    dr Sylwia Polcyn

    Wykładowca

    dr Sylwia Polcyn

    Wykładowca

    O mnie

    rozwińAbsolwentka Wydziału Ekonomiczno-Społecznego Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu na kierunku Polityka Społeczna, Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Pedagogika specjalność pedagogika opiekuńczo-wychowawcza oraz na kierunku Pedagogika specjalność doradztwo zawodowe i personalne. W roku 2016 r. ukończyłam studia podyplomowe na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ze Zintegrowanej Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej, a w 2021 roku studia podyplomowe z Zarządzania Oświatą. Od 2013 roku byłam doktorantką w Zakładzie Dydaktyki Ogólnej na Wydziale Studiów Edukacyjnych, natomiast od 2017 roku nauczycielem-wychowawcą w Bursie Szkolnej nr 1 w Poznaniu oraz asystentem na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Doktoryzowałam się na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w 2018 roku pracą „Multimedialne gry edukacyjne w nauczaniu wczesnoszkolnym” pod kierunkiem prof. dr hab. Andrzeja Ćwiklińskiego i dra Mariusza Przybyły. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego o. Poznań oraz członkiem zespołu roboczego pt.: Młodzież i jej problemy w środowisku edukacyjnym pod kierunkiem prof. dr hab. Andrzeja Ćwiklińskiego Zespołu Pedagogiki Młodzieży przy KNP PAN. Jestem także autorką i współautorką licznych artykułów naukowych i popularnonaukowych związanych z zastosowaniem nowych mediów w procesie kształcenia na różnych szczeblach edukacji, zagrożeń związanych z nowoczesnymi technologiami i mediami.

    Ciekawi mnie

    rozwińKonstruktywne i destruktywne konteksty zastosowania nowoczesnych technologii i nowych mediów w procesie kształcenia na różnych szczeblach edukacji, zastosowanie gier komputerowych w toku lekcji, zagrożenia cyfrowego świata.

    Joanna Mesjasz

    Trener i doradca biznesu, coach (DTC Joanna Mesjasz), Wiceprezes Zarządu Fundacji CDiN.

    Joanna Mesjasz

    Trener i doradca biznesu, coach (DTC Joanna Mesjasz), Wiceprezes Zarządu Fundacji CDiN.

    rozwińO mnie

    rozwińTrener i doradca biznesu, coach (DTC Joanna Mesjasz), wykładowca w CDV Wiceprezes Zarządu Fundacji CDiN.

    rozwińJestem praktykiem zarządzania z wieloletnim doświadczeniem na kluczowych stanowiskach; m. in. Dyrektor Personalny GK Impel, Prezes Zarządu Spółki HRB, Wiceprezes Zarządu do spraw Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Przedsiębiorstwie Inżynierii i Hydrotechniki TAN S.A, Członek Zarządu w Przedsiębiorstwie Przemysłu Spirytusowego POLMOS we Wrocławiu, Dyrektor ds. HORECA w Browarach OKOCIM i Browarach Dolnośląskich PIAST, Prezes Zarządu Hurtowni Alkoholi i Napoi BIS w Lublinie.

    rozwińPosiadam 25 lat doświadczenia w zarządzaniu, kilkunastoletnie doświadczenie na rynku szkoleniowym i doradczym.

    rozwińSpecjalizacje obszarowe

    rozwińSpecjalizuję się w projektach strategicznych i wdrożeniach zarządzania procesowego oraz zarządzaniu zmianą i diagnozach organizacyjnych. Jestem autorką kilkudziesięciu publikacji z zakresu psychologii zarządzania i zarządzania kapitałem ludzkim w organizacji.

    Marianna Krupa-Woźniak

    Wykładowca

    Marianna Krupa-Woźniak

    Wykładowca

    rozwińO mnie

    rozwińJestem absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Historyczką, polonistką, marketerką i psycholożką in spe (to ostatnie za sprawą Uniwersytetu SWPS). Zawodowo związałam się z e-marketingiem i poznańską agencją MaxROY.agency (gdzie manageruje działem Content i SEO) oraz serwisem Sprawny Marketing (gdzie nie tylko się publikuję, ale również prowadzę szkolenie Optimized Content Marketing). Kiedyś tzw. półżartem powiedziałam, że jestem Facetką od Contentu i się przyjęło.

    rozwińCiekawi mnie

    rozwińBranżowo: odczuwanie. Jestem wielką zwolenniczką przyglądania się współczesnemu marketingowi i badania tego, jakie emocje wywołują poszczególne działania. Jako orędowniczka nieustannego dokarmiania swojej ciekawości horyzontalnej, nakłaniam do tego, by z pozornie dalekich obszarów (czyt. np. mechanika kwantowa) czerpać, tworzyć i wnosić nową jakość. Prywatnie jestem miłośniczką m.in.: designu by PRL, kiczu, sztuki przez duże SZY, seriali, Muminków. Typ raczej fotelowy.

    Opłaty i zniżki

    Złóż komplet dokumentów do 12 lipca i skorzystaj z promocji!

    Specjalna zniżka dla absolwentów CDV i WSNHID!

    • 0 PLN
      wpisowego
    • 715 PLN
      zwolnienie z jednej z 12 rat

    Wpisowe

    • 0 PLN
      0 PLN
      do 12 lipca
    • 85 PLN
      od 13 lipca

    Studia stacjonarne i niestacjonarne - czesne za jeden rok studiów

    • 12x
      760 PLN
      715 PLN
      płatne w 12 ratach
    • 2x
      4560 PLN
      4290 PLN
      płatne w 2 ratach
    • 1x
      9120 PLN
      8580 PLN
      płatne w 1 racie

    W Collegium Da Vinci  możesz liczyć na zniżki w czesnym i stypendia, które sprawią, że studiowanie będzie łatwiejsze.

    Studia to inwestycja, dlatego warto sprawdzić wszystkie możliwości, jakie daje uczelnia swoim byłym, aktualnym i przyszłym studentom!

    Sprawdź Sprawdź

    Rekrutacja

    Wejdź na stronę rekrutacja.cdv.pl i wypełnij formularz rekrutacyjny. Podaj swoje dane kontaktowe oraz wybierz wymarzone studia.

    Następnie uzupełnij wszystkie dane osobowe i dane o wykształceniu. Potrzebne Ci będą:

    • dokument tożsamości
    • świadectwo maturalne
    • zdjęcie w wersji cyfrowej (wykonane zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych)

    Opłatę wpisową należy wpłacać* na konto:

    Collegium Da Vinci

    ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań

    02 1090 1476 0000 0001 3627 5750

    [w tytule prosimy wpisać: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]

    *Sprawdź obowiązujące promocje we wpisowym!

    Wymagane dokumenty rekrutacyjne:

    • ankieta osobowa
    • podanie do Rektora
    • ślubowanie
    • umowa o odpłatności za studia wraz z załącznikami (świadectwo maturalne, potwierdzenie dokonania opłaty wpisowej*)
    • regulamin opłat

    *Sprawdź obowiązujące promocje we wpisowym!

    Podpisane dokumenty możesz dostarczyć na trzy sposoby:

    • online – za pomocą podpisu elektronicznego Autenti
    • osobiście – dokumenty pobrane z formularza rekrutacyjnego dostarcz do biura rekrutacji, pokój R.005
    • pocztą – dokumenty pobrane z formularza rekrutacyjnego prześlij na adres Collegium Da Vinci, ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, z dopiskiem „rekrutacja, pokój R.005, parter, rotunda”

    Na przedstawienie oryginału świadectwa maturalnego masz 7 dni od podpisania przez Ciebie umowy.

    Uwaga! Aby skorzystać z promocji „niższe czesne”, oryginał świadectwa maturalnego musisz nam przedstawić do 12 lipca!

    Tegoroczni maturzyści na przedstawienie oryginału świadectwa maturalnego mają czas do 12 lipca.

    Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego. Wszelkie informacje dotyczące planu zajęć, harmonogramu i opłat będą dla Ciebie dostępne w serwisie studenckim Wirtualna Uczelnia. Zapraszamy do kontaktu z nami!

    Masz pytania?

    • przeczytaj FAQ
    • skontaktuj się z biurem rekrutacji:
      tel.: 697690034 / 667520739
      rekrutacja@cdv.pl

    Zapoznaj się z ważnymi dokumentami:

    Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

    Weronika Nowak

    ​Specjalista ds. rekrutacji na studia I stopnia

    rekrutacja@cdv.pl

    +48 697 690 034

    +48  667 520 739

    ⠀⠀⠀

    Adres i godziny otwarcia biura rekrutacji

    ul. Kutrzeby 10

    61-719 Poznań

    Pokój R005, piętro 0

    Rotunda

    poniedziałek 8.30-15.30

    wtorek 8.30-15.30

    środa 8.30-15.30

    czwartek 8.30-15.30

    piątek 8.30-15.30

    sobota: nieczynne

    niedziela: nieczynne

    Partnerzy kierunku analiza biznesowa i Data Science