Analiza biznesowa i Data Science | Collegium Da Vinci Poznań

Analiza biznesowa i Data Science

I stopień

poziom studiów

licencjat

uzyskany tytuł

polski

język wykładowy

3 lata

czas trwania

2452 stacjonarne
1792 niestacjonarne

liczba godzin

stacjonarny
niestacjonarny

tryb studiów

6

liczba semestrów

Zapisz się Zapisz się
Karolina Blaszka
Studentka kierunku analiza biznesowa i Data Science
image

Poznaj kierunek

Analiza biznesowa i Data Science to interdyscyplinarne studia z analityki ekonomicznej, łączące w sobie zagadnienia z ekonomii, informatyki oraz zarządzania. Studia w unikalny sposób łączą znajomość zagadnień biznesowych z wysokimi umiejętnościami technologicznymi. Kierunek kształci nowoczesnych analityków danych, którzy nie tylko świetnie radzą sobie z technologią, ale również są ukierunkowani na wykrywanie i rozwiązywanie istotnych kwestii biznesowych. To matematycy, informatycy i badacze trendów w jednym. Analizują, przetwarzają i modelują dane, a następnie interpretują je i wizualizują wyniki, aby stworzyć plany działania dla firm.

Czego się nauczysz

  • programować obliczenia
  • przetwarzać duże ilości danych
  • dokonywać obliczeń za pomocą sieci neuronowych
  • przetwarzać dane tekstowe (text mining, parsing)
  • rozwiązywać złożone problemy natury obliczeniowej
  • gromadzić duże ilości nieuporządkowanych danych i przekształcać ich na bardziej użyteczny format
  • wizualizować wyniki
  • pozyskiwać i analizować dane, a następnie wyciągać z nich wartościową wiedzę biznesową
  • przekładać pomysły z zakresu zaawansowanych technologii na sposoby generowania zysków
  • tworzyć bazy danych
image

Gdzie będziesz mógł/mogła pracować

  • w start-upach, scale-upach, korporacjach – wszędzie, gdzie podejmuje się decyzje biznesowe oparte na analizie dużej ilości danych
  • w instytucjach finansowych
  • w firmach telekomunikacyjnych
  • w firmach technologicznych
  • w działach badań i analiz
  • w urzędach statystycznych
  • w firmach z sektora medycznego
  • w firmach rozwijających sztuczną inteligencję
  • w firmach motoryzacyjnych
image

Zastanawiasz się, czy to kierunek dla Ciebie?

Możesz uznać, że tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:

 

  • masz ścisły umysł
  • jesteś sprawny w analizach
  • matematyka i informatyka przychodzą Ci z łatwością
  • myślałeś o studiowaniu informatyki, ale ciągnie Cię do biznesu
  • bardziej niż samymi przedmiotami interesujesz się dziedzinami i powiązaniami między nimi
  • ciekawią Cię zjawiska ekonomiczne i społeczne
  • fascynują Cię nowe technologie i innowacje

Zobacz, jakie profile szkół średnich kończyli studenci tego kierunku:

 

  • Liceum | biol-mat-ang
  • Liceum | biol-chem
  • Technikum | grafika i poligrafia cyfrowa
  • Technikum | informatyka
  • Liceum | mat-geo-inf

Zrób quiz i sprawdź, który kierunek jest najbliższy Twoim predyspozycjom i zainteresowaniom.

ZRÓB QUIZ ZRÓB QUIZ
image

Jak wygląda program studiów

Zdobądź najcenniejszą wiedzę - wiedzę o sobie

semestr 1 + 2

2 testy predyspozycji

Nawet jeśli teraz wciąż do końca nie wiesz, co dokładnie chcesz robić w przyszłości, podejmując studia w Collegium Da Vinci na dowolnym kierunku, ta wiedza przyjdzie do Ciebie sama. Zaczynając studia na naszej uczelni, już na pierwszym roku przejdziesz testy, które wskażą Ci Twoje naturalne predyspozycje i mocne strony. W badaniu Clifton StrengthsFinder®, znanym też jako Test Gallupa, dowiesz się, jakie masz wrodzone talenty, jaki jest Twój indywidualny potencjał i w których obszarach masz szansę osiągnąć ponadprzeciętne rezultaty.
Z kolei test Insightful Profiler™ zbada Twój potencjał rozwojowy, sprawdzi, co Cię motywuje, a co zniechęca do działania. Wskaże cechy wyróżniające Cię na tle innych i określi Twoje naturalne role w zespole. Wyposażony w taką wiedzę, będziesz mógł/mogła bardziej świadomie dokonywać kolejnych wyborów na edukacyjnej i zawodowej ścieżce.

Tutoring

semestr 1-2

41 godzin stacjonarnie i niestacjonarnie

Podczas pierwszego roku studiów będziesz uczestniczyć w zajęciach z Tutoringu. Zostaniesz otoczony opieką Tutora, czyli uczelnianego przewodnika. Jego zadaniem będzie wspieranie Cię w rozwoju – zawodowym, naukowym, osobistym i społecznym. Pod jego okiem rozpoczniesz pracę nad sobą – od określenia własnych potrzeb i zdefiniowania ważnych dla Ciebie wartości, przez wyznaczenie celów, po czuwanie nad ich realizacją.
Dzięki temu procesowi zbudujesz niezależność w podejmowaniu decyzji, zyskasz sprawczość w działaniach i wzmocnisz odpowiedzialność za swój rozwój. Podczas grupowych i indywidualnych zajęć z Tutoringu lepiej poznasz siebie, skupisz się na rozwijaniu swoich mocnych stron poprzez konkretne działania i zaplanujesz indywidualną ścieżkę kształcenia. Ta praca zaprocentuje w kolejnych latach.

Kompetencje przyszłości 

semestr
1-2

150 godzin stacjonarnie

90 godzin niestacjonarnie

To blok zajęć skupiony na nabywaniu umiejętności, które umożliwią Ci skuteczne podejmowanie decyzji i działanie w realiach zawodowych. Przygotuje Cię do podejmowania ról zawodowych w wybranym przez Ciebie obszarze. W jego trakcie rozwiniesz kluczowe kompetencje społeczne, poznawcze i emocjonalne, coraz bardziej pożądane na rynku pracy.

Jakie to kompetencje:

  • Kreatywność
  • Elastyczność
  • Współpraca w zespole
  • Krytyczne myślenie
  • Przedsiębiorczość
  • Mobilność zawodowa
  • Kreatywność
  • Radzenie sobie ze stresem
image

Moduły kierunkowe

semestr 1-5

730 godzin stacjonarnie

460 godzin niestacjonarnie

Czyli inaczej mówiąc przedmioty must have. To zestaw zajęć obowiązkowych, w których uczestniczy każdy student danego kierunku. Układany we współpracy z biznesem, w oparciu o najnowsze standardy i trendy rynkowe. To programowa baza, która wyposaży Cię w najnowszą wiedzę i kluczowe umiejętności potrzebne w branży. Punkt wyjścia do ścieżki specjalizacyjnej i dalszego rozwoju.

 

Na tym kierunku są to:

  • Podstawy programowania w data science (python)
  • Podstawy matematyczne data science
  • Podstaw statystyki opisowej z językiem r
  • Analiza matematyczna
  • Rachunek prawdopodobieństwa
  • Statystyka matematyczna
  • Bazy danych (sql i nosql)
  • Programowanie zaawansowane i big data
  • Przetwarzanie danych ekonomicznych
  • Eksploracja danych tekstowych (text mining)
  • Podstawy uczenia maszynowego
  • Sieci neuronowe i uczenie głębokie
  • Wizualizacja danych

Moduły do wyboru

semestr 3-6

500

300 godzin niestacjonarnie

Innymi słowy, przedmioty wanna have. To pakiet przedmiotów, które wybierasz samodzielnie – według swoich potrzeb i zainteresowań. Robisz to dopiero od drugiego roku studiów. Indywidualnie decydujesz o aż 10 modułach, co daje w sumie aż kilkaset godzin dydaktycznych na zgłębianie wiedzy w interesujących Cię obszarach. Wyboru dokonujesz spośród dziesiątek zagadnień – zarówno w dyscyplinach związanych bezpośrednio z Twoim kierunkiem, jak i pozakierunkowych. To jak wybierzesz zdecyduje, w jakim kierunku ostatecznie się rozwiniesz.

 

Studenci tego kierunku

wybierali na przykład:

  • Kurs excel
  • Kreatywne programowanie dla każdego
  • Design thinking
  • Kurs języka japońskiego w grupach
  • Megatrendy

Praktyczne aspekty zawodu

semestr 3-6

746 godzin stacjonarnie i niestacjonarnie

Blok zajęć, podczas których zdobędziesz praktyczne umiejętności zawodowe, zgłębisz tajniki branży i poznasz rynkowe realia. W praktyce nie do przecenienia! Będziesz pracować na prawdziwych case studies z rynku wziętych – mierząc się z realnymi biznesowymi przypadkami. Zanurzysz się w codzienność branży, uczestnicząc w warsztatach, grach biznesowych i symulacjach. Zbudujesz portfolio zrealizowanych przez siebie projektów i przygotujesz się do wejścia na rynek pracy. Na koniec będziesz mógł/mogła odbyć praktykę zawodową w wybranej przez siebie firmie

Jakie ścieżki kształcenia masz do wyboru

Zastanawiasz się, ile specjalizacji jest na na tym kierunku? Można powiedzieć, że nieskończenie wiele!
To dlatego, że nasze studia dają olbrzymią dowolność w układaniu własnej ścieżki kształcenia. Studiując dany kierunek, możesz podążyć całkowicie indywidualną, zaprojektowaną przez samego siebie drogą. O tym, w którym kierunku się rozwiniesz, zdecydujesz samodzielnie, dobierając aż 10 modułów dodatkowych spośród dziesiątek obszarów – także tych pozakierunkowych. To w sumie aż kilkaset godzin dydaktycznych w przedmiotach, które sam wskażesz. Sam stajesz się projektantem własnej edukacji.

Poznaj popularne ścieżki

Zobacz, jakie ścieżki projektowali dla siebie nasi studenci. Pamiętaj, że to tylko przykłady. Swoją ścieżkę rozwoju projektujesz sam/sama, indywidualnie odbierając moduły dodatkowe do głównego kierunku. Tylko od Ciebie zależy, które przedmioty się w niej znajdą i w jakich obszarach zdobędziesz wiedzę.

Analityk biznesowy
Specjalista uczenia maszynowego

Projektując dla siebie
podobną ścieżkę, nauczysz się:

  • wykorzystywać nowoczesne technologie IT w biznesie
  • analizować przetwarzać, wnioskować oraz prezentować w atrakcyjny sposób wyniki badań
  • pracować  z danymi przy wykorzystaniu specjalistycznych rozwiązań informatycznych
  • analizować big data
  • skutecznie i praktycznie prowadzić badania ilościowe i jakościowe
  • wykorzystywać najważniejsze strategie, metody i narzędzia badawcze

W przyszłości będziesz
mógł/mogła pracować jako:

  • Analityk danych
  • Analityk ekonomiczny
  • Analityk Big Data
  • Programista Python/R
  • Specjalista ds. Big Data
  • Data Scientist
  • Analityk Data Mining
  • Specjalista ds. baz danych
  • Specjalista ds. analityki
  • Analityk biznesowy
  • Konsultant ds. analizy danych
  • Data Researcher
  • Statystyk biznesowy

Projektując dla siebie
podobną ścieżkę, nauczysz się:

  • tworzyć i rozwijać rozwiązania z zakresu uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji
  • tworzyć i testować modele
  • programować sieci neuronowe, konwolucyjne , rekurencyjne i inne
  • rozwijać algorytmy sztucznej inteligencji
  • stosować elementy uczenia głębokiego, techniki oceny modeli, analizy predykcji, poprawy jakości oraz wdrożenia modeli
  • analizować dane liczbowe i tekstowe
  • interpretować dane i wnioskować z nich

W przyszłości będziesz
mógł/mogła pracować jako:

  • Specjalista uczenia maszynowego
  • Specjalista ML
  • Specjalista ds. sztucznej inteligencji
  • Programista

Proponowane moduły

Ekonomia

Zarządzanie projektami w organizacji

Workflow management

Komunikacja międzykulturowa w biznesie

Biznesowa analiza danych

Zastosowania IOT (Internet of Things)

Zaawansowane uczenie maszynowe

Algorytmy i struktury danych

Podstawy sztucznej inteligencji

Biznesowa analiza danych

Zarobki w branży

Data Analyst

12 000 PLN

brutto

Market Researcher

10 000 PLN

brutto

Digital Analytics Specialist

9400 PLN

brutto

Analityk Business Intelligence

19 300 PLN

brutto

Data Science Engineer

25 200 PLN

brutto

Specjalista ds. uczenia maszynowego

9650 PLN

brutto

Źródło: rocketjobs.pl | pracuj.pl

Studiuj praktycznie najlepiej

WYKŁADOWCY-PRAKTYCY

Wiedzę zdobędziesz bezpośrednio od ekspertów - przedsiębiorców, praktyków branży, specjalistów w swoich zawodach.

PRACA PROJEKTOWA

Będziesz się uczyć, realizując zadania w formie projektów - także tych międzykierunkowych

CASE STUDIES

Poznasz realia branży, przyglądając się prawdziwym projektom, zrealizowanym z sukcesami na rynku.

Poznaj partnerów kierunku

Co o kierunku mówią studenci

image

Karolina Blaszka

Studentka kierunku analiza biznesowa i Data Science

 

Chcę być najlepszym specjalistą w swojej dziedzinie. Chciałabym wizualizować dane z narzędziami business intelligence i… automatyzować wszystko co się da. Marzę o pracy w międzynarodowej firmie za granicą, w Szwecji albo w Niemczech. Kierunek polecam każdemu, kto interesuje się wykresami, tabelami oraz dobrze dogaduje się Excelem, a analiza danych to dla nich przygoda. Jeśli marzysz o pracy w bardzo rozwijającej branży technologicznej – to kierunek dla Ciebie!

PRZECZYTAJ WYWIAD PRZECZYTAJ WYWIAD

Poznaj wykładowców kierunku

dr Szymon Maćkowiak

Wykładowca

dr Szymon Maćkowiak

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent Politechniki Poznańskiej. Doktor fizyki, inżynier i programista. Do tej pory pracował jako nauczyciel szkolny i akademicki, inżynier oprogramowania oraz prywatny przedsiębiorca. Jego naukowe zainteresowania wiążą się głównie z fizyką obliczeniową i komputerami. Ma doświadczenie w zakresie tworzenia symulacji komputerowych układów wielu ciał, przetwarzania danych za pomocą technik uczenia maszynowego oraz w zakresie komputerowego przetwarzania obrazów. Dodatkowo prowadzi warsztaty z programowania dla dzieci.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPoza fizyką i komputerami lubi historię, w szczególności biografie uczonych oraz poznawanie okoliczności, w których dochodzili do ważnych odkryć. W czasie jazdy samochodem, w trakcie spacerów lub po prostu w wolnych chwilach, lubi słuchać podcastów i audiobooków w klimatach powieści płaszcza i szpady.

dr Wojciech Roszka

Wykładowca

dr Wojciech Roszka

Wykładowca

O mnie

rozwińNauczyciel akademicki, statystyk, analityk danych, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Moje zainteresowania naukowe wiążą się głównie ze statystyczną integracją danych, jak również rozwijam skrzydła w statystyce stosowanej. Moje badania naukowe dotyczą przede wszystkim produktywności naukowej z wykorzystaniem administracyjnych, jednostkowych zbiorów danych.

Ciekawi mnie

rozwińInteresuję się ogólnie pojętą kosmologią fizyczną i jestem molem książkowym . Lubię wakacje all-inclusive, śmieciowe jedzenie oraz niezdrowy styl życia. No i herbatę. Herbatę z cukrem bez cytrynki.

Prof. dr hab. Jerzy Weres

Profesor

Prof. dr hab. Jerzy Weres

Profesor

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent Politechniki Poznańskiej (1974) w zakresie zastosowań matematyki w mechanice. Stopnie naukowe doktora (1979) i doktora habilitowanego (1992) oraz tytuł profesora (2002) uzyskał w obszarze nauk obliczeniowych. Reprezentuje dziedzinę nauk inżynieryjno-technicznych w ramach dyscyplin: informatyka techniczna i telekomunikacja oraz inżynieria mechaniczna.

rozwińDoświadczenie zawodowe uzyskał jako adiunkt w Instytucie Podstawowych Problemów Techniki PAN (1974-1980), jako profesor w Zakładzie Informatyki Stosowanej Instytutu Inżynierii Biosystemów w Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu (1980-2017), gdzie pełnił funkcje kierownika Zakładu, z-cy dyrektora Instytutu ds. nauki, kierownika uczelnianego Ośrodka Informatyki, a także pełnomocnika Rektora ds. sieci i systemów informatycznych. Pracę badawczo-dydaktyczną kontynuuje w Collegium Da Vinci, z którym związał się w 2001 r., początkowo jako WSNHiD. Pracował też w uczelniach zagranicznych – we Francji (staż doktorski w École Centrale, Nantes), Kanadzie (visiting researcher w Univerity of Manitoba, Winnipeg)  i Stanach Zjednoczonych (visiting researcher w Purdue University, West Lafayette i w University of Floryda, Gainesville).

rozwińNajwiększe osiągnięcia naukowe: 1) rozwijanie zintegrowanych metod wytwarzania doradczych aplikacji internetowych dla potrzeb gospodarki rolno-spożywczej i leśnej z użyciem sieci semantycznych i modelowania 3D, 2) opracowanie oryginalnych algorytmów i kompleksowego oprogramowania do analizy procesów transportu ciepła i wody w biomateriałach, 3) opracowanie algorytmów analizy odwrotnej do identyfikowania nieznanych właściwości badanych produktów.

rozwińJest autorem licznych oryginalnych prac twórczych. Wskaźnik Hirscha wg Web of Science: 15, liczba cytowań: 473. Wiodące publikacje: Weres J., Kujawa S., Olek W., Czajkowski Ł. 2016. Integration of experimental and computational methods for identifying geometric, thermal and diffusive properties of biomaterials. International Agrophysics 30(2): 253-260 oraz Weres J., Olek W., Kujawa S. 2009; Comparison of optimization algorithms for inverse FEA of heat and mass transport in biomaterials. Journal of Theoretical and Applied Mechanics 47(3): 701-716.

rozwińUczestniczył w wielu projektach badawczych takich programów i agend grantowych jak EC 7th Framework Programme (“A common data exchange system for agricultural systems – agriXchange” oraz “FI-PPP project supporting SMEs in the development of smart services and applications for the agri-food sector –  SmartAgriFood2”), COST Action, Andrew W. Mellon Foundation, NSERC, NCN itp. Uczestnik, organizator i przewodniczący szkół naukowych i międzynarodowych konferencji.

rozwińWypromował 12 doktorów, wykonał 6 recenzji na tytuł profesora, 1 na tytuł doktora honoris causa, 19 na stopień doktora habilitowanego, 27 na stopień doktora.

rozwińPodejmuje współpracę z firmami sektora informatycznego. Projektował i wdrażał systemy informatyczne i sieci komputerowe w jednostkach dydaktyczno-naukowych i przedsiębiorstwach gospodarki rolno-spożywczej. Zorganizował i prowadził dwie edycje ogólnopolskich konferencji szkoleniowych Centrum Promocji Informatyki w Warszawie: „Informatyczne Wspomaganie Zarządzania Uczelnią – Przegląd praktycznych rozwiązań”. Współpracuje z Poznańskim Centrum Superkomputerowo-Sieciowym od 1993 r. w tworzeniu i rozwijaniu infrastruktury informatycznej w środowisku poznańskim, uczestniczy w szkoleniach i konferencjach organizowanych przez Poznańskie Centrum (wygłosił prelekcje „Narzędzia i usługi dla inteligentnego rolnictwa i przetwarzania żywności”, „Integrated system for supporting determination and analysis of geometric, thermal and diffusive properties of agri-food and forest products”, „Rozwój infrastruktury informatycznej i technologii przetwarzania danych w świetle przyszłych wyzwań w rolnictwie i w produkcji żywności”).

rozwińAngażuje się w pracę w zarządach międzynarodowych towarzystw naukowych w zakresie informatyki, takich jak EFITA, CIGR (IT Section), ASABE, IEEE i ACM, był też członkiem Sekcji Nauk Obliczeniowych Komitetu Informatyki PAN.

rozwińCiekawi mnie

rozwińWspomnienia dalekowschodnich rejsów, wielkich oceanów i siedmiu zielonych wysp Conrada (jestem absolwentem Państwowej Szkoły Morskiej w Gdyni, pływałem na statkach Polskich Linii Oceanicznych).

rozwińMalarstwo, rzeźba i architektura. Literatura, historia i filozofia nauki. Obróbka fotografii i  własnych filmów.

dr Klaudia Bączyk-Lesiuk

Wykładowca | Lider podprocesu Tutoring

dr Klaudia Bączyk-Lesiuk

Wykładowca | Lider podprocesu Tutoring

O mnie

rozwińDoktor nauk humanistycznych, literaturoznawca, dziennikarka, nauczycielka języka polskiego jako obcego.

rozwińAbsolwentka filologii polskiej (specjalności: dziennikarska i nauczycielska) UAM w Poznaniu, w 2014 roku z wyróżnieniem obroniła pracę doktorską na Uniwersytecie Wrocławskim.

rozwińAutorka książki Kreacje Judasza w prozie polskiej XX i początku XXI wieku oraz artykułów naukowych z zakresu komparatystyki i glottodydaktyki.

rozwińProwadziła zajęcia na Uniwersytecie Wrocławskim i Przykarpackim Uniwersytecie Narodowym im. W. Stefanyka, a także lektoraty języka polskiego w placówkach oświatowych w Iwano-Frankiwsku i Odessie. Od kilkunastu lat związana z edukacją na różnych jej szczeblach.

Ciekawi mnie…

rozwińJej zainteresowania naukowe dotyczą przede wszystkim: komunikacji międzynarodowej i międzykulturowej, glottodydaktyki polonistycznej, bilingwizmu w środowisku polsko-ukraińskim, a także współczesnej literatury apokryficznej. Prywatnie miłośniczka: podróży (najlepiej z plecakiem), filmów Marvela i gier planszowych.

Przemysław Starosta

Wykładowca

Przemysław Starosta

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińJestem specjalistą z zakresu baz danych, trenerem programowania i analizy danych oraz kierownikiem projektów informatycznych. Współpracowałem z takimi firmami jak GSK, T-Mobile, Lidl, Volvo czy Santander Bank. Możesz mnie poznać również poprzez kursy i publikacje na stronach helionu czy udemy.

rozwińW kwestii zawodowej interesuje się każdym tematem związanym z danymi – od prostych raportów poprzez ETL i BigData, kończąc na modelowaniu procesów z wykorzystaniem machine learning.

rozwińNa styku życia zawodowego i pasji jest edukacja. Lubię się uczyć, szukam nowych sposobów uczenia się i uczenia innych. Edukacja mnie uwodzi.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawi mnie każdy kolejny dzień i każde nowe miejsce. Chętnie podróżuje. Nigdy też nie przestaję czytać, zwykle kilka książek na raz z różnych dziedzin. Interesuję się piłką nożną, filozofią i teologią. Bardzo lubię ciszę.

prof. CDV dr hab. Urszula Kluczyńska

Wykładowca

prof. CDV dr hab. Urszula Kluczyńska

Wykładowca

O mnie

rozwińJestem socjolożką i pedagożką. W roku 2002 ukończyłam studia magisterskie z pedagogiki,a w roku 2004 z socjologii. W 2007 roku obroniłam pracę doktorską na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Habilitację uzyskałam w roku 2018 na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.

rozwińMoje zainteresowania badawcze koncentrują się wokół problematyki krytycznych studiów nad męskościami i mężczyznami ze szczególnym uwzględnieniem społecznych kontekstów zdrowia mężczyzn, starości, sportu, medykalizacji męskości i seksualności mężczyzn, oraz męskości i opieki. Podejmuję również problematykę zawodów opiekuńczych, pracy emocjonalnej, a także zjawiska maskulinizacji i feminizacji profesji. Mój obszar badawczy obejmuje także kulturowo-społeczne analizy zjawisk związanych z przejawami dyskryminacji. Interesuje mnie również zastosowanie jakościowych metod badawczych w badaniach naukowych.

rozwińJestem autorką monografii naukowych: Mężczyźni w pielęgniarstwie. W stronę męskości opiekuńczej, (Wyd. UMP Poznań 2017), Metamorfozy tożsamości mężczyzn w kulturze współczesnej (Wyd. Adam Marszałek 2009), współautorką książki Poza schematem. Społeczny konstrukt płci i seksualności wraz z Wiktorem Dynarskim i Anną M. Kłonkowską (Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego 2016). Współredagowałam trzy numery specjalne czasopism naukowych poświęconych tematyce męskości. Opublikowałam ponad czterdzieści artykułów z zakresu krytycznych studiów nad mężczyznami i męskościami w krajowych i zagranicznych czasopismach naukowych. Jestem członkinią Polskiego Towarzystwa Socjologicznego i Polskiego Towarzystwa Genderowego.

Ciekawi mnie…

rozwińInteresują mnie ludzie, relacje, zmiana. Praktykuję Tai Chi oraz Qigong styl Lecący Żuraw. Od piętnastu lat jeżdżę niemal cały rok rowerem (tym samym). Interesuję się zdrowym żywieniem, które wcielam w praktykę. Wybór „góry czy morze” nie jest moim dylematem – zawsze będą to góry. Relaksuję się przy pracach manualnych z użyciem drewna, wikliny, wełny, włóczki czy filcu. Lubię tworzyć coś z niczego. Nie biegam, bo nie lubię.

dr Beata Zamorska

Pełnomocnik Rektora ds. Osób z Niepełnosprawnością

dr Beata Zamorska

Pełnomocnik Rektora ds. Osób z Niepełnosprawnością

O mnie

rozwińPedagożka, zaangażowana w projekty związane ze zmianą w edukacji. Prowadzi badania interwencyjne (interwencje formatywne), inspirowane historyczno-kulturową teorią działalności oraz filozofią dialogu.

rozwińW latach 2000-2014 adiunkt w Dolnośląskiej Szkole Wyższej, we Wrocławiu. Od 2008 r. współpracuje w International Society of Cultural-historical Activity Research (ISCAR), w którym pełni funkcję koordynatorki krajowej. Zainicjowała utworzenie jednej z pierwszych klas integracyjnych w Poznaniu (w SP nr 6), w której pracowała cztery lata jako nauczycielka. Od 2016 r. pracuje w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów CDV. Angażuje studentów w badanie praktyki edukacyjnej w ramach “Latającej Akademii CDV” – wspólnie ze studentami odbywa wizyty studyjne w miejscach innowacji edukacyjnych.

rozwińProwadzi Laboratorium Rozwoju Profesjonalnego przy CDV.

Ciekawi mnie

rozwińJak wspierać w rozwoju osoby, zespoły i społeczności?

Paulina Głowacka

Wykładowczyni

Paulina Głowacka

Wykładowczyni

rozwińO mnie

rozwińPedagożka z zamiłowania, absolwentka studiów magisterskich na specjalności edukacja elementarna i terapia pedagogiczna oraz studiów licencjackich edukacja elementarna i język angielski na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

rozwińCiekawi mnie

rozwińMoje zainteresowania naukowe oscylują wokół edukacyjnego wykorzystania nowych technologii oraz współczesnego dzieciństwa w świecie mediów.

rozwińPrywatnie entuzjastka filozofii minimalizmu oraz miłośniczka psów.

rozwińO mnie

rozwińWłaściciel firmy szkoleniowej (www.contentum.com.pl), HR Business Partner, trener, doradca, coach akredytowany przez International Institut of Coaching & Mentoring oraz IBD Business School. Autor kilkudziesięciu wdrożonych strategii rozwoju przedsiębiorstw oraz systemów ocen pracowniczych. Jeden z pionierów w Polsce szkoleń z zakresu komercjalizacji badań naukowych, transferu technologii i ochrony własności intelektualnej. Menedżer ds. inkubacji w parkach naukowo-technologicznych. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z umiejętności twardych i miękkich (ponad 9000 godzin spędzonych w salach szkoleniowych).

rozwińCiekawi mnie

rozwińW pracy dydaktycznej najbardziej zależy mi na tym, aby zainspirować studentów. Realizujemy programy zajęć, poznajemy literaturę i jednocześnie cały czas próbujemy poznawane treści przekładać na praktykę. Ponieważ najczęściej można spotkać mnie podczas zajęć z Business Model Canvas, strategii zarządzania, elementów zarządzania projektami czy rozproszonym zespołem projektowym, to w tych obszarach wspólnie zastanawiamy się, w jaki sposób przełamywać status quo, jak projektować usługi, planować działania, aby w istocie zarządzać kreatywnie i stawać się źródłem inspiracji. Jest merytorycznie i zawsze wesoło. Wierzę, że wiedzę można przekazywać w sposób profesjonalny i przystępny.

rozwińZapraszam serdecznie do sal wykładowych.

dr Bartek Lis

Socjolog i badacz społeczny

dr Bartek Lis

Socjolog i badacz społeczny

O mnie

rozwińWażne jest dla mnie upraktycznianie wiedzy dlatego zawsze w swojej praktyce animacyjnej i edukacyjnej włączam wiedzę pochodzącą z realizowanych badań. Na co dzień jestem animatorem kultury i edukatorem związanym z Centrum Praktyk Edukacyjnych w Centrum Kultury Zamek w Poznaniu. Piszę teksty i artykuły zarówno naukowe, jak i popularyzatorskie z obszaru socjologii gender, animacji społeczno-kulturowej, edukacji obywatelskiej, studiów nad publicznością.

rozwińOd 2012 roku współpracuję z Towarzystwem Inicjatyw Twórczych „ę” a od 2015 Fundacją Impact jako badacz, ewaluator i szkoleniowiec. W latach 2012- 2017 byłem kuratorem projektów społecznych w Muzeum Współczesnym Wrocław. W CK Zamek zainicjowałem projekty/cykle edukacyjne włączające zróżnicowanych odbiorców: „Zamek Otwarty. Kultura dla i z seniorami zależnymi”, „Sztuka w ciemno”, „Nie widać” oraz „(nie)nowe publiczności”.

rozwińNaukowo i praktycznie zajmuję się m.in. edukacją obywatelską, rozwojem publiczności (audience development), tematyką „niewidocznych niepełnosprawności”, „senioralnej zależności”, wykorzystywaniem sztuki w edukacji i praktyce społecznej, udostępnianiem oferty instytucji kultury dla osób z niepełnosprawnościami. Od czasu moich studiów doktoranckich zajmuję się nieprzerwanie problematyką studiów nad męskościami, społeczną konstrukcją seksualności, socjologią ciała.

rozwińJako badacz, ekspert i edukator współpracowałem m.in. z  Creative Europe Desk Polska, Strefą Kultury Wrocław, Muzeum Zamkowym w Malborku, Muzeum Śląskim w Katowicach, Urzędem Miasta Poznania,  Teatrem Powszechnym im. Zygmunta Hübnera, Teatrem im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie, Narodowym Centrum Kultury, Fundacją Rozwoju Systemu Edukacji, oraz Fundacją Nordoff Robbins Polska.

rozwińJestem certyfikowanym moderatorem procesów  projektowych w metodologii „design thinking”.

rozwińAutor książki „Gejowskie (nie)męskości. Normy płciowe a strategie tożsamościowe mężczyzn homoseksualnych”. Stypendysta Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (2020).

Ciekawi mnie

rozwińUwielbiam mapy i atlasy. Przydają się podczas podróży, także tych wciąż nieodbytych a wymarzonych, jak na przykład w wysokie góry. Ciekawi mnie historia (chyba każdy okres, no może najmniej starożytność). Lubię rozmawiać z ludźmi. Inspirują mnie do wymyślania kolejnych rzeczy albo szukania rozwiązań, które mogłyby być dla części z nich użyteczne. Ptaki, gwiazdy, tatuaże i pisanie – trochę banalnie, ale to też prawda.

Agnieszka Stamm

Wykładowca

Agnieszka Stamm

Wykładowca

O mnie

rozwińJestem absolwentką studium doktoranckiego na Wydziale Socjologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Prowadziłam od roku 2015 zajęcia z metod i technik badań społecznych, metod badań jakościowych, współczesnych teorii socjologicznych, nowoczesnych form marketingu i ćwiczenia terenowe dla studentów socjologii i pracy socjalnej na UAM oraz zajęcia z metodologii badań ilościowych i jakościowych na CDV. Posiadam ponad dziesięcioletnie doświadczenie badawcze zdobyte w naukowych i komercyjnych projektach badawczych oraz podczas stażu w zespole zajmującym się badaniami ewaluacyjnymi. Jestem uczestniczką międzynarodowych i ogólnopolskich konferencji naukowych oraz autorką i współautorką raportów badawczych i recenzowanych artykułów w czasopismach naukowych i monografiach.

rozwińOstatni artykuł naukowy mojego współautorstwa „Pandemic rage. Everyday frustrations in times of the COVID-19 crisis” przeczytać można na łamach „Current sociology”.

Ciekawi mnie

rozwińSwoją pracę badawczą, na której zamierzam oprzeć dysertację doktorską poświęciłam socjologii polityki i socjologii młodzieży. Interesują mnie wątki związane z potransformacyjnym, współczesnym społeczeństwem polskim, a także metodologia nauk społecznych i psychologia społeczna.

rozwińPrywatnie jestem fanką książek (szczególnie fantastyki, powieści kryminalnej i historycznej), miłośniczką kotów i stałą bywalczynią escape roomów.

Radosław Puakowski

Wykładowca

Radosław Puakowski

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent ekonometrii ze statystyką Uniwersytetu Gdańskiego. Od dwudziestu lat pracuje jako analityk danych w agencjach badań marketingowych. Doświadczony menadżer zespołu przetwarzania danych. Entuzjasta i praktyk zwinnego zarządzania. Aktywnie i wytrwale poszukuje nowych dróg rozwoju.

rozwińMa na koncie setki przetworzonych projektów. Zainteresowania zawodowe koncentruje na analityce i programowaniu ze szczególnym uwzględnieniem zastosowań analizy conjoint. W zarządzaniu zespołem praktycznie wykorzystuje techniki Scrum i Kanban. Nie ustaje w wysiłkach, aby analizować wszystko lepiej i szybciej.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPasjonuje mnieo historia powszechna i geopolityka. Dużo czytam. Zgłębiam rosyjski język i kulturę. Lubię chodzić po górach, biegać i jeździć na rowerze.

dr inż. Leszek Wanat

Wykładowca

dr inż. Leszek Wanat

Wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwent Uniwersytetu Przyrodniczego i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Doktor nauk ekonomicznych, nauczyciel akademicki i praktyk zarządzania w zakresie gospodarki elektronicznej i informatyki ekonomicznej.

Ciekawi mnie

rozwińCzłowiek, informatyka i taniec towarzyski

Mateusz Samson

Wykładowca

Mateusz Samson

Wykładowca

O mnie

rozwińAktualnie jestem analitykiem danych prowadzący własną działalność gospodarczą w tym zakresie oraz szeroko pojętej dziedzinie ochrony środowiska. Z wykształcenia mgr inż. ochrony środowiska. Od 6 lat zajmuję się analizą danych środowiskowych związanych z ociepleniem klimatu. Zdobyte doświadczenie i wiedza przez te lata w tej dziedzinie pozwoliła mi na otwarcie przewodu doktorskiego związanego z danymi mikrometeorologicznymi.

rozwińDo tej pory moim największym osiągnięciem była współpraca z Europejską Agencją Kosmiczną przy analizie danych lidarowych.

rozwińMoim celem zawodowym jest zostanie rozpoznawalną osobą w świecie Data Science. Natomiast w biznesie stworzenie własnego zespołu Data Scientistów, analizującego złożone zagadnienia.

Ciekawi mnie

rozwińWiększość czasu prócz Data science i nowinkami technologicznymi z analizy danych, moją codzienność wypełnia muzyka oraz zajęcia z tańca „bachata sensual” w parze jak i solo. Jest to świeża pasja, która powoduje, że mogę na chwilę odetchnąć i skupić się na swoim rozwoju fizycznym jak i utrzymaniu dobrej kondycji psychicznej, która jest istotna w tej branży z mojego punktu widzenia.

rozwińBardziej prywatnie, czas spędzany z córką sprawia, iż każdego kolejnego dnia wstaję uśmiechnięty.

Dominika Grajewska

Wykładowca

Dominika Grajewska

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, kierunku Informatyka. Na co dzień współpracuje z firmą Allegro, gdzie zajmuje się przetwarzaniem oraz
analizą danych. Wolny czas poświęca na dydaktykę trudnych zagadnień informatycznych związanych z uczeniem maszynowym oraz wizualizację algorytmów ML.

rozwińCiekawi mnie

rozwińMachine Learning, Big Data, Sztuczna inteligencja, dydaktyka akademicka

Michał Klimas

Wykładowca

Michał Klimas

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent Politechniki Poznańskiej na wydziale Budownictwa i Inżynierii Środowiska. Od kilku lat zawodowo związany wyłącznie z obszarem Data Science (DS) i Software Development. Poza programowaniem w języku Python, zajmuję się również zarządzaniem projektami DS i rekrutacją na stanowiska DS.

rozwińCiekawi mnie

rozwińIndoor cycling (instruktor), żeglarstwo i podróże (też rowerowe).

Małgorzata Tadeusz-Ciesielczyk

Wykładowca

Małgorzata Tadeusz-Ciesielczyk

Wykładowca

rozwińO mnie:

rozwińCertyfikowany profiler behawioralny (certyfikacja w Association of Behaviour Detection & Analysis), szkoleniowiec, ekspert w kształtowaniu wiarygodności wizerunkowej w oparciu o naturalną komunikację niewerbalną.

rozwińDoktor w dyscyplinie komunikacji społecznej i mediów

rozwińCertyfikowany ekspert mowy ciała i mikroekspresji twarzy, szkolący się w m.in. Paul Ekman Group (USA), Instytut Komunikacji Niewerbalnej (Warszawa), Instytut Komunikacji Niewerbalnej (Austria).

rozwińCiekawi mnie:

rozwińLudzkie ciało i głos są nieodgadnione, stres, trema, powodują, że nie możemy komunikować się z innymi w zgodzie i spójności ze sobą.

rozwińPostanowiłam odkryć sposób jak powrócić do naturalności i swobody w wykorzystywaniu swojego oddechu, głosu, ciała – wszystkiego czym komunikujemy poza słowami i czerpać z mówienia do ludzi, prezentowania swojego doświadczenia i niepowtarzalnego zaplecza merytorycznego radości i satysfakcji. A idąc kilka kroków dalej kształtując tym samym wiarygodność wizerunkową w oparciu o naturalność i swobodę w wykorzystywaniu komunikacji niewerbalnej.

rozwińJestem również zafascynowana ludzkimi emocjami, ludzką komunikacją niewerbalną, odkrywaniem swobody i naturalności w sposobie mówienia do innych i przemawiania przed innymi w zgodzie z samym/samą sobą.

dr Lidia Typańska-Czajka

Wykładowca

dr Lidia Typańska-Czajka

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińJestem doktorem nauk matematycznych w zakresie matematyki specjalność logika matematyczna. Tytuł mojej rozprawy doktorskiej to:  Krata rozszerzeń logiki relewantnej E.

rozwińNa CDV prowadzę zajęcia m.in. z logiki i teorii mnogości, statystyki matematycznej czy teorii liczb w bezpieczeństwie.

rozwińCiekami mnie

rozwińKonstrukcja i tworzenie odzieży.

Weronika Dopierała-Kalińska

Wykładowca

Weronika Dopierała-Kalińska

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej, obecnie doktorantka w naukach o komunikacji społecznej i mediach na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, od marca 2018 do sierpnia 2020 roku specjalistka ds. promocji oraz obsługi mediów społecznościowych w Gabinecie Prezydenta Urzędu Miasta Poznania (Oddział Promocji oraz Biuro Prasowe), członkini redakcji czasopisma naukowego Com.press oraz Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej (Forum Młodych Medioznawców i Komunikologów).

rozwińZawodowo i naukowo zajmuję się mediami, a w szczególności procesami zachodzącymi w sieci, fascynują mnie nowe możliwości komunikacyjne.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawią mnie ludzie i sposób, w jaki się komunikują, w szczególności używając nowych technologii. Poza nauką pasjonuję się roślinami, ciągle powiększająca się kolekcja doniczek jest sposobem na oderwanie się od biegu dnia codziennego.

Magdalena Ignaczak

Wykładowca, Doradca zawodowy

,

 

 

 

Magdalena Ignaczak

Wykładowca, Doradca zawodowy

,

rozwińPsycholog, doradca, szkoleniowiec. Celem pracy we wszystkich obszarach, którymi się zajmuje jest dzielenie się aktualną wiedzą oraz doświadczeniem z osobami i podmiotami koncentrującymi się na rozwoju, dawanie inspiracji do zmian i ulepszeń, umacnianie pozytywnego myślenia a także postawy aktywnej. Kieruje się przekonaniem, że życie z pasją daje największą satysfakcję i spełnienie zarówno w pracy zawodowej jak i sferze osobistej.

rozwińDoświadczenie trenerskie obejmuje ponad 3 000 godzin przeprowadzonych szkoleń realizowanych dla przedsiębiorstw i administracji publicznej. Jest specjalistą w obszarach budowania wizerunku, zarządzania zróżnicowanymi zespołami i komunikacji wewnętrznej, umiejętności menedżerskich i kompetencji interpersonalnych istotnych w pracy zawodowej. Pasjonują ją zagadnienia partnerstwa lokalnego, CSR, etyki w pracy zawodowej.

rozwińJest aktywnym i docenianym wykładowcą akademickim, jej głównym atutem jest szerokie doświadczenie biznesowe i administracyjne, dlatego realizowała zajęcia praktyczne dotyczące zarządzania firmą i zasobami ludzkimi, psychologii, budowania wizerunku, wymogów rynku pracy i przedsiębiorczości – ponad 2 200 godzin.

rozwińPosiadane wykształcenie oraz doświadczenia zawodowe pozwalają jej na realizowanie szeroko pojętego doradztwa psychologicznego, zawodowego oraz związanego z budowaniem ścieżki karier. W tym zakresie zrealizowała 4400 godzin spotkań dla właścicieli i pracowników MSP, nauczycieli i pracowników sektora oświaty, pracowników i wolontariuszy organizacji wspierających niepełnosprawnych, studentów, osób poszukujących pracy, a także młodzieży.

rozwińAktywnie działa na rzecz rozwoju przedsiębiorczości, promowania idei równowagi życiowej oraz uczenia się przez całe życie poprzez swoją działalność pro bono – doradztwo dla osób zakładających własną firmę, autorstwo artykułów dotyczących budowania wizerunku, wystąpienia konferencyjne oraz warsztaty dla młodzieży, a także organizację gry miejskiej, konferencji i targów pracy.

Agnieszka Rau

Specjalistka Centrum Praktyczności, Doradczyni zawodowa Coach ICF

Agnieszka Rau

Specjalistka Centrum Praktyczności, Doradczyni zawodowa Coach ICF

rozwińUMÓW SIE NA SPOTKANIE

rozwińAbsolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz Doradztwa i coachingu. Posiada akredytację International Coach Federation na poziomie ACC. Wykonuje zawód nauczycielki akademickiej w Collegium Da Vinci w Poznaniu, doradczyni zawodowej, trenerki kompetencji miękkich oraz coacha. Od ponad 10 lat związana z prowadzeniem dodatkowych zajęć dla młodzieży w wieku 13-18 lat mających na celu rozwinięcie kompetencji młodzieży w ramach tworzenia spektaklu teatralnego. Posiada przygotowanie pedagogiczne. Szkoli między innymi z technik autoprezentacji i wystąpień publicznych.

rozwińW swojej codziennej pracy stawia na wsparcie drugiego człowieka i budowanie świadomości mocnych stron. Zgłębia zagadnienia związane z wyrabianiem nawyków. Tworzy materiały edukacyjne dla studentów.

Monika Domagała

Wykładowca

Monika Domagała

Wykładowca

O mnie

rozwińMagister Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu, prezenter i szkoleniowiec Akademii Fitnessu IFAA Poland, szkoleniowiec i współtwórca programu szkoleniowego JUMPitAqua®, autorka artykułów branżowych, laureatka konkursu IFAA Aqua Presenter 2015, pasjonatka wszelkich form fitness, szczególnie mind&body oraz aqua fitness. Certyfikowany instruktor rekreacji ruchowej wielu specjalizacji z przygotowaniem pedagogicznym: instruktor zumby, zumby gold, umby sentao, aqua zumby, pilatesu, Nirvana Fitness, form tanecznych, aqua fitness, nordic walking (Fundacja Aktywni/Nordic Walking Polska oraz Polska Federacja Nordic Walking), posiadający międzynarodowe uprawnienia INWA. Medalistka zawodów nordic walking, członek Aquatic Exercise Association, instruktor kinezyprofilaktyki i kinezygerontoprofilaktyki, dyplomowany trener Therapy Fitness School. Swoją wiedzę i umiejętności pogłębia uczestnicząc w wielu szkoleniach (m.in. z zakresu dietetyki i dietoterapii, masażu i suchego igłowania). Bierze udział w wielu inicjatywach propagujących aktywność fizyczną, m.in. wyróżnienie w ramach kampanii „MoveWeek” (zajęcia aqua wśród osób niepełnosprawnych), należała do Grupy Promującej w ramach międzynarodowej kampanii „We love eating” (celem była edukacja żywieniowa i promocja zasad zdrowego żywienia oraz szeroko rozumiana aktywność fizyczna szczególnie wśród dzieci i młodzieży, kobiet w ciąży oraz osób starszych) oraz trenerem szkolenia „Dieta dla Seniora”.

Ciekawi mnie

rozwińW zakresie zainteresowań jest holistyczne podejście do zdrowia człowieka, łączące aktywność fizyczną ze sferą mentalną i zdrowym żywieniem. Prywatnie uwielbia wędrówki górskie, spacery ze swoim psem, dobrą lekturę i spotkania z ludźmi.

dr Sylwia Polcyn

Wykładowca

dr Sylwia Polcyn

Wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Wydziału Ekonomiczno-Społecznego Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu na kierunku Polityka Społeczna, Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Pedagogika specjalność pedagogika opiekuńczo-wychowawcza oraz na kierunku Pedagogika specjalność doradztwo zawodowe i personalne. W roku 2016 r. ukończyłam studia podyplomowe na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ze Zintegrowanej Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej, a w 2021 roku studia podyplomowe z Zarządzania Oświatą. Od 2013 roku byłam doktorantką w Zakładzie Dydaktyki Ogólnej na Wydziale Studiów Edukacyjnych, natomiast od 2017 roku nauczycielem-wychowawcą w Bursie Szkolnej nr 1 w Poznaniu oraz asystentem na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Doktoryzowałam się na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w 2018 roku pracą „Multimedialne gry edukacyjne w nauczaniu wczesnoszkolnym” pod kierunkiem prof. dr hab. Andrzeja Ćwiklińskiego i dra Mariusza Przybyły. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego o. Poznań oraz członkiem zespołu roboczego pt.: Młodzież i jej problemy w środowisku edukacyjnym pod kierunkiem prof. dr hab. Andrzeja Ćwiklińskiego Zespołu Pedagogiki Młodzieży przy KNP PAN. Jestem także autorką i współautorką licznych artykułów naukowych i popularnonaukowych związanych z zastosowaniem nowych mediów w procesie kształcenia na różnych szczeblach edukacji, zagrożeń związanych z nowoczesnymi technologiami i mediami.

Ciekawi mnie

rozwińKonstruktywne i destruktywne konteksty zastosowania nowoczesnych technologii i nowych mediów w procesie kształcenia na różnych szczeblach edukacji, zastosowanie gier komputerowych w toku lekcji, zagrożenia cyfrowego świata.

Marianna Krupa-Woźniak

Wykładowca

Marianna Krupa-Woźniak

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińJestem absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Historyczką, polonistką, marketerką i psycholożką in spe (to ostatnie za sprawą Uniwersytetu SWPS). Zawodowo związałam się z e-marketingiem i poznańską agencją MaxROY.agency (gdzie manageruje działem Content i SEO) oraz serwisem Sprawny Marketing (gdzie nie tylko się publikuję, ale również prowadzę szkolenie Optimized Content Marketing). Kiedyś tzw. półżartem powiedziałam, że jestem Facetką od Contentu i się przyjęło.

rozwińCiekawi mnie

rozwińBranżowo: odczuwanie. Jestem wielką zwolenniczką przyglądania się współczesnemu marketingowi i badania tego, jakie emocje wywołują poszczególne działania. Jako orędowniczka nieustannego dokarmiania swojej ciekawości horyzontalnej, nakłaniam do tego, by z pozornie dalekich obszarów (czyt. np. mechanika kwantowa) czerpać, tworzyć i wnosić nową jakość. Prywatnie jestem miłośniczką m.in.: designu by PRL, kiczu, sztuki przez duże SZY, seriali, Muminków. Typ raczej fotelowy.

Ile kosztują studia na tym kierunku

Opłaty i czesne

studia stacjonarne i niestacjonarne

Opłata wpisowa

Przy zapisie do 30 września:

0 PLN

Przy zapisie od 1 października:

85 PLN

Czesne za rok

Płatne

w 12 ratach

12x 760 PLN

Płatne

w 2 ratach

2x 4560 PLN

Płatne

w 1 racie

1x 9120 PLN

Zniżki dla absolwentów

CDV i WSNHiD

Wpisowe:

0 PLN

Czesne:

zwolnienie z jednej z 12 rat

760 PLN

image
Pobierz regulamin Pobierz regulamin

Stypendia, zniżki
i finansowe formy wsparcia

Jak możesz obniżyć opłaty za studia?

Jak zapisać się na studia

1

Zarejestruj się

Utwórz Konto Kandydata. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów. Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

 

Utwórz Konto Kandydata. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów. Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

 

2

Uzupełnij dane

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata,

podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • dokument tożsamości,
  • świadectwo maturalne (jeśli nie posiadasz jeszcze świadectwa maturalnego, zaznacz checkbox “Nie posiadam jeszcze świadectwa
  • maturalnego/dyplomu ukończenia studiów I stopnia” i przejdź dalej)
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą)

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata,

podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • dokument tożsamości,
  • świadectwo maturalne (jeśli nie posiadasz jeszcze świadectwa maturalnego, zaznacz checkbox “Nie posiadam jeszcze świadectwa
  • maturalnego/dyplomu ukończenia studiów I stopnia” i przejdź dalej)
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą)
3

Dokonaj opłaty wpisowej

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Nr rachunku bankowego, na który należy dokonać opłaty wpisowej:
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750

 

Collegium Da Vinci | ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
[w tytule wpisz: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Nr rachunku bankowego, na który należy dokonać opłaty wpisowej:
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750

 

Collegium Da Vinci | ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
[w tytule wpisz: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]

4

Podpisz dokumenty online

Zrobisz to w bezpieczny sposób za pośrednictwem Autenti – platformy do podpisywania umów online.
Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych, wiadomość z linkiem do podpisania umowy otrzymasz mailowo.

 

Dokumenty możesz również przynieść osobiście lub wysłać na adres: Biuro Rekrutacji Collegium Da Vinci ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, rotunda, parter, pokój R.005.

Zrobisz to w bezpieczny sposób za pośrednictwem Autenti – platformy do podpisywania umów online.
Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych, wiadomość z linkiem do podpisania umowy otrzymasz mailowo.

 

Dokumenty możesz również przynieść osobiście lub wysłać na adres: Biuro Rekrutacji Collegium Da Vinci ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, rotunda, parter, pokój R.005.

5

Dostarcz oryginał świadectwa

Przynieś oryginał matury do Biura Rekrutacji.
Jeśli posiadasz świadectwo maturalne z ubiegłych lat, masz na to 7 dni od podpisania umowy.

 

Jeśli maturę zdajesz w tym roku – musisz dostarczyć jej oryginał do 12 lipca, aby skorzystać z promocji “Niższe czesne”.

Przynieś oryginał matury do Biura Rekrutacji.
Jeśli posiadasz świadectwo maturalne z ubiegłych lat, masz na to 7 dni od podpisania umowy.

 

Jeśli maturę zdajesz w tym roku – musisz dostarczyć jej oryginał do 12 lipca, aby skorzystać z promocji “Niższe czesne”.

Witaj w gronie studentów!

Po dostarczeniu oryginału matury Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”

Oznacza to , że dostałeś się na studia.
Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

 

Wszelkie informacje dotyczące studiowania znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp w drugiej połowie września.

Po dostarczeniu oryginału matury Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”

Oznacza to , że dostałeś się na studia.
Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

 

Wszelkie informacje dotyczące studiowania znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp w drugiej połowie września.

Umów się na prywatną wycieczkę po uczelni

Jesteś ciekaw, jak wygląda Collegium Da Vinci od środka? Chciałbyś przespacerować się korytarzami uczelni i podpatrzeć studenckie życie, a przy okazji dowiedzieć się wszystkiego o naszych studiach? Nic prostszego! Umów się na prywatne spotkanie z Aniołem Collegium Da Vinci.

 

Opiekunka Studentek i Studentów 1-go Roku oprowadzi Cię po budynku, opowie, jak wyglądają studia i odpowie na każde Twoje pytanie. Możesz przyjść sam, zabrać paczkę przyjaciół lub zaprosić rodziców. Karolina będzie czekała na Ciebie przed portiernią, czyli po prawej stronie od głównego wejścia na uczelnię.

image

Anioł Collegium Da Vinci

Karolina Bobko

e-mail: aniol@cdv.pl

tel.: +48 697 690 588

Chcesz się umówić na wycieczkę po Collegium Da Vinci? 

Wypełnij krótki formularz i wybierz termin spotkania.

Umów się z aniołem Umów się z aniołem

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z nami!

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, wyjaśnimy, doradzimy. Możesz zadzwonić do nas, napisać wiadomość mailową, zadać pytanie na grupie na facebooku, a nawet umówić się na prywatną wideorozmowę. Jeśli masz ochotę, zapraszamy także osobiście do naszego Biura Rekrutacji.

image

Weronika Nowak

Specjalista ds. rekrutacji na studia I stopnia

e-mail: rekrutacja@cdv.pl

tel.: +48 697 690 034

tel.: +48  667 520 739

UMÓW WIDEOROZMOWĘ UMÓW WIDEOROZMOWĘ

Biuro Rekrutacji

ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań Pokój R005, piętro 0 Rotunda

Godziny otwarcia:

poniedziałek - piątek: 8.30-15.30

sobota - niedziela: nieczynne