Poznaj partnerów kierunku
Poznaj wykładowców kierunku
Anna Wróblewska
Anna Wróblewska
WykładowczyniO mnie
rozwińLiderka zespołu konsultingowego, mentorka procesów projektowych, założycielka Metaphor – agencji konsultingowej.
rozwińJedna z pierwszych w Polsce konsultantek Design Management, zajmującej się budowaniem strategii firm i marek, rozwojem oraz wdrażaniem nowych produktów i usług, a także usprawnianiem pracy zespołów projektowych w oparciu o autorską metodę Innovation & Design Management – koncepcję łączenia różnych metodologii pracy, które przyczyniają się do tworzenia innowacji w firmach na poziomie strategicznym, taktycznym i operacyjnym.
rozwińAutorka i kierowniczka merytoryczna pierwszych w Polsce studiów podyplomowych „Zarządzanie Innowacją – Design Management” na Uniwersytecie SWPS. Wykładowczyni w School of Form.
rozwińPomysłodawczyni i współorganizatorka konferencji „Innovation & Design Management” – jedynej w Polsce konferencji poświęconej projektowaniu biznesu i innowacji.
rozwińPrelegentka na wielu konferencjach i kongresach o zasięgu nie tylko polskim, ale i międzynarodowym. Mówczyni TEDx Warsaw.
rozwińWśród jej klientów są m.in. VOX, ENEA, Kronopol, Leroy Merlin, Classen, Międzychód, ALVO Medical, Quiosque, Tatrzański Park Narodowy, Ministerstwo Środowiska, LIDL, Ministerstwo Środowiska, Gazeta Wyborcza, ENEA, BZ WBK, Urząd Miasta Poznania — wielokrotnie nagrodzeni za innowacyjne projekty.
rozwińCiekawi mnie
rozwińBuddystka, głęboko zainteresowana kulturą Wschodu. Ważne dla niej jest bycie tu i teraz. Estetka, zakochana w pięknie występującym w różnej, nieoczywistej postaci. Ceni sobie samodzielność i samoświadomość. Ważny jest dla niej indywidualizm, który kształtuje również od najmłodszych lat u swoich dwóch córek.
Sonia Przybył
Sonia Przybył
WykładowczynirozwińO mnie
rozwińSonia Przybył – Liderka zespołu badawczego (UX Research and Trend Forecasting) w digital konsultingu (firma Flying Bisons) Doktorantka na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w zakresie analizy i prognozy trendów
rozwińAbsolwentka Socjologii i Nowych Mediów na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza oraz Design Management – Zarządzanie Innowacją na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu.
rozwińDoświadczenie zdobywała w branży kreatywnej pracując jako strateg oraz redaktor life-stylowy (Fashion Biznes, Craftsberg, F5, onet.pl, Noizz, G’rls Room).
rozwińWykształcenie z zakresu nauk społecznych i innowacji wykorzystuje w analizie oraz prognozie trendów i rynku, współpracując m.in. z: NOTI, Parkiem Technologicznym YouNick, Diligent, IKEA, Allegro Group, Lorenz Snack-World, Harpo, Urzędem Miasta Poznań, Uniwersytetem Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie, Uniwersytetem SWPS i Urzędem Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego.
rozwińProwadzi zajęcia dydaktyczne na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza, Uniwersytecie SWPS oraz w Collegium da Vinci.
Danil Daneliuk
Danil Daneliuk
WykładowcarozwińO mnie
rozwińCreator — to stanowisko wyznaczone jemu w agencji brandingowej, gdzie podjął pracę w wieku już 18 łat. Dziś projektuje tożsamość marek, od logotypu po cały system komunikacji i strony internetowe. W projektowaniu łączy analityczne i emocjonalne podejście. Jest autorem między innymi logotypów dla: Tre products, Balma, Schattdecor 30 years, Forum Rozwoju Miast, identyfikacji do wystaw Gdynia Design Days; oraz stron internetowych NAP contract, VOX i innych. Tworzył ilustracje dla ambasady Norwegii, album i kreacje graficzne dla ORSKA, komunikację wizualną dla AIDS Alliance, patterny dla producentów okładzin ściennych i wiele projektów opakowań. Zajmuje się fotografią komercyjną oraz artystyczną, w której poszukuje swoich kryterium jakości i dąży ku jak największej subiektywności. W tym wszystkim zostawia przestrzeń na eksperyment i przemyślenie.
rozwińOd 2017 roku wykłada w School of Form SWPS. Prowadził też kurs zajęć dla Urban Management studies na Collegium Da Vinci 2020 — 2021.
rozwińW swojej pracy dąży do rezonansu z konkretną publicznością, aby stworzyć więź emocjonalną. Idzie to w parze z dekonstrukcją percepcji i analitycznym myśleniem.
rozwińMa nierozłączną więź z Japonią i podejściem do istoty rzeczy towarzyszącym ludziom z tego pięknego kraju~*. W wolny czas podziwia piękno, obserwuje świat i zachowanie ludzi, a wieczorem eksploruje syntezatory szukając wyjątkowe brzmienie i emocjonalność dźwięków.
rozwińW implementacji trendów skupię się na potrzebach ludzi(fizycznych, psychologicznych oraz emocjonalnych), na tym jak można rozumienie tych potrzeb przełożyć na zmiany w projektowaniu produktów, usług i architektury organizacji. Przez pryzmat projektowania koncepcyjnego i spekulatywnego(tak zwany Concept & Speculative Design), spróbujemy myśleć bez granic wypracowując swoje kryterium jakości, a dalej zderzymy ich z rzeczywistością i wyłonimy najlepsze możliwości dla ich implementacji.
Paulina Głowacka
Paulina Głowacka
Wykładowczyni, metodyk uczelniany, przewodnicząca Komisji ds. Zapewnienia Jakości KształceniaKatarzyna Andrzejczyk-Briks
WykładowczynirozwińO mnie
rozwińHistoryczka sztuki, kuratorka i wykładowczyni historii sztuki i designu w School of Form, Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS w Warszawie i Collegium da Vinci w Poznaniu.
rozwińEkspertka zajmująca się analizą trendów i sygnałów zmian w zespole Concordii Design w Poznaniu.
rozwińWiedzę o zmianach wykorzystuje w pracy z projektantami i firmami do tworzenia nowych, odpowiadających na zmieniające się potrzeby i wartości użytkowników: produktów, usług i doświadczeń.
rozwińEkspertka i trenerka w programie Dostępny Design.
rozwińKuratorka wystaw o designie.
rozwińCiekawi mnie
rozwińCiekawią mnie ludzie i ich zachowania oraz design.
rozwińWierzę, że wszystko, co zostało zaprojektowane układa się w opowieść o nas – naszych potrzebach, lękach, aspiracjach i marzeniach a projektując teraźniejszość wpływamy także na przyszłość.
rozwińDlatego zawsze warto zastanowić się czy jesteśmy dobrymi projektantami przyszłości dla siebie,
rozwińswoich potomków i planety?