Informatyka – Collegium Da Vinci Poznań
Treść Menu ogólne Menu studiów Stopka

Informatyka

I stopień

poziom studiów

inżynier

uzyskany tytuł

polski

język wykładowy

3,5 roku stacjonarne
4 lata niestacjonarne

czas trwania

2991 stacjonarne
2161 niestacjonarne

liczba godzin

stacjonarny
niestacjonarny

tryb studiów

7 stacjonarnie
8 niestacjonarnie

liczba semestrów

Zapisz się Zapisz się
Oskar Legner
Student kierunku informatyka
image

Poznaj kierunek

Informatyka to kierunek nastawiony na zdobywanie praktycznych umiejętności z zakresu nowych technologii: programowania, sztucznej inteligencji, sieci komputerowych czy Internet of Things. Kształci specjalistów i specjalistki, którzy z łatwością odnajdują się w ciągle zmieniającym się świecie IT. Daje wiedzę na temat tworzenia, rozwijania i implementowania najnowszych rozwiązań informatycznych. Uczy świadomego korzystania z technologii i pełnego wykorzystywania jej potencjału. Koncentruje się na aktualnych zagadnieniach wykorzystywanych w biznesie. Przygotowuje do pracy projektowej i zespołowej, uczy kreatywnego rozwiązywania problemów. Ukończenie kierunku daje tytuł inżyniera i pozwala dołączyć do grona najbardziej poszukiwanych na rynku specjalistów i specjalistek.

Czego się nauczysz

  • programować w językach takich jak: Asembler, C, C++, C#, Java, Python, PHP, Java Script
  • zarządzać projektami IT
  • korzystać z różnych narzędzi wspierających procesy informatyczne
  • zarządzać sieciami informatycznymi i dbać o ich bezpieczeństwo
  • administrować bazami danych
  • przetwarzać dane w chmurze
  • wykorzystywać sztuczną inteligencję
  • projektować gry (podstawy)
  • stosować obiektowe metody programowania
image

Gdzie będziesz mógł/mogła pracować

  • w start-upach, scale-upach, korporacjach, prowadząc własną firmę
  • w firmach rozwijających nowe produkty cyfrowe i usługi informatyczne
  • w instytucjach publicznych
  • w firmach z branży kreatywnej
  • w działach IT dowolnej branży
image

Kierunek informatyka jest
również dostępny w trybie online

Zastanawiasz się, czy to kierunek dla Ciebie?

Możesz uznać, że tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:

 

  • jesteś otwarty(-a) na nowości
  • lubisz poszerzać swoje umiejętności
  • interesuje Cię świat IT i jego potencjał
  • śledzisz nowinki technologiczne
  • potrafisz analizować i łączyć fakty
  • jesteś dociekliwy(-a) i pomysłowy(-a)
  • masz umysł ścisły
  • lubisz pracę samodzielną i zespołową

Zobacz, jakie profile szkół średnich kończyli studenci i studentki tego kierunku:

 

  • Technikum | informatyka
  • Technikum | elektronika
  • Liceum | mat-fiz
  • Liceum | psychologiczno-językowy
  • Liceum | mat-fiz-info
  • Liceum | humanistyczny

Zrób quiz i sprawdź, który kierunek jest najbliższy Twoim predyspozycjom i zainteresowaniom.

ZRÓB QUIZ ZRÓB QUIZ
image

Nadal masz wątpliwości?

 

Poznaj odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dot. Informatyki.

Jak wygląda program studiów

Zdobądź najcenniejszą wiedzę - wiedzę o sobie

semestr 1-2

2 testy predyspozycji

Nawet jeśli teraz wciąż do końca nie wiesz, co dokładnie chcesz robić w przyszłości, podejmując studia w Collegium Da Vinci na dowolnym kierunku, ta wiedza przyjdzie do Ciebie sama. Zaczynając studia na naszej uczelni, już na pierwszym roku przejdziesz testy, które wskażą Ci Twoje naturalne predyspozycje i mocne strony. W badaniu Clifton StrengthsFinder®, znanym też jako Test Gallupa, dowiesz się, jakie masz wrodzone talenty, jaki jest Twój indywidualny potencjał i w których obszarach masz szansę osiągnąć ponadprzeciętne rezultaty.
Z kolei test Insightful Profiler™ zbada Twój potencjał rozwojowy, sprawdzi, co Cię motywuje, a co zniechęca do działania. Wskaże cechy wyróżniające Cię na tle innych i określi Twoje naturalne role w zespole. Wyposażony(-a) w taką wiedzę, będziesz mógł/mogła bardziej świadomie dokonywać kolejnych wyborów na edukacyjnej i zawodowej ścieżce.

Tutoring

semestr 1-2

41 godzin stacjonarnie i niestacjonarnie

Podczas pierwszego roku studiów będziesz uczestniczyć w zajęciach z Tutoringu. Zostaniesz otoczony(-a) opieką Tutora, czyli uczelnianego przewodnika. Jego zadaniem będzie wspieranie Cię w rozwoju – zawodowym, naukowym, osobistym i społecznym. Pod jego okiem rozpoczniesz pracę nad sobą – od określenia własnych potrzeb i zdefiniowania ważnych dla Ciebie wartości, przez wyznaczenie celów, po czuwanie nad ich realizacją.
Dzięki temu procesowi zbudujesz niezależność w podejmowaniu decyzji, zyskasz sprawczość w działaniach i wzmocnisz odpowiedzialność za swój rozwój. Podczas grupowych i indywidualnych zajęć z Tutoringu lepiej poznasz siebie, skupisz się na rozwijaniu swoich mocnych stron poprzez konkretne działania i zaplanujesz indywidualną ścieżkę kształcenia. Ta praca zaprocentuje w kolejnych latach.

Kompetencje przyszłości 

semestr 1-2

150 godzin stacjonarnie

90 godzin niestacjonarnie

To blok zajęć skupiony na nabywaniu umiejętności, które umożliwią Ci skuteczne podejmowanie decyzji i działanie w realiach zawodowych. Przygotuje Cię do podejmowania ról zawodowych w wybranym przez Ciebie obszarze. W jego trakcie rozwiniesz kluczowe kompetencje społeczne, poznawcze i emocjonalne, coraz bardziej pożądane na rynku pracy.

Jakie to kompetencje:

  • Kreatywność
  • Elastyczność
  • Współpraca w zespole
  • Krytyczne myślenie
  • Przedsiębiorczość
  • Mobilność zawodowa
  • Radzenie sobie ze stresem
image

Moduły kierunkowe

semestr
1-7/8

1000 godzin stacjonarnie

600 godzin niestacjonarnie

Czyli inaczej mówiąc przedmioty must have. To zestaw zajęć obowiązkowych, w których uczestniczy każdy student i studentka danego kierunku. Układany we współpracy z biznesem, w oparciu o najnowsze standardy i trendy rynkowe. To programowa baza, która wyposaży Cię w najnowszą wiedzę i kluczowe umiejętności potrzebne w branży. Punkt wyjścia do projektowania własnej edukacji i dalszego rozwoju.

 

Na tym kierunku są to:

  • Algorytmy i struktury danych
  • Podstawy programowania
  • Wprowadzenie do informatyki
  • Inżynieria oprogramowania
  • Matematyka dla informatyków
  • Tworzenie gier
  • Bazy danych
  • Programowanie obiektowe
  • Systemy operacyjne
  • Bezpieczeństwo systemów informatycznych
  • Sieci komputerowe
  • Technologie internetowe
  • Sztuczna inteligencja
  • Wprowadzenie do systemów wbudowanych
  • Architektura komputerów
  • IoT i Cloud Computing
  • Big Data
  • Industry 4.0 & 5.0
  • Dyplomowy projekt zespołowy

Moduły do wyboru

semestr
3-7/8

600 godzin stacjonarnie

360 godzin niestacjonarnie

Innymi słowy, przedmioty wanna have. To pakiet przedmiotów, które wybierasz samodzielnie – według swoich potrzeb i zainteresowań. Robisz to dopiero od drugiego roku studiów. Indywidualnie decydujesz aż o 12 modułach, co daje w sumie aż kilkaset godzin dydaktycznych na zgłębianie wiedzy w interesujących Cię obszarach. Wyboru dokonujesz spośród dziesiątek zagadnień – zarówno w dyscyplinach związanych bezpośrednio z Twoim kierunkiem, jak i pozakierunkowych. To jak wybierzesz zdecyduje, w jakim kierunku ostatecznie się rozwiniesz.

Pamiętaj: w każdym roku akademickim lista dostępnych modułów jest nieco inna. Modyfikujemy ją dla naszych studentów i studentek, reagując na popularność wybieranych przez nich przedmiotów oraz zmieniające się trendy rynkowe.

 

Studenci i studentki tego kierunku wybierali w poprzednich latach:

  • Uczenie maszynowe w Python
  • Programowanie strukturalne
  • Centra danych
  • Wykorzystanie rozwiązań chmury Amazon Web Services w projektowaniu aplikacji webowych
  • Webdesign – proces projektowy strony internetowej – od pomysłu do wdrożenia

Praktyczne aspekty zawodu

semestr
2-7/8

960 godzin stacjonarnie i niestacjonarnie

Blok zajęć, podczas których zdobędziesz praktyczne umiejętności zawodowe, zgłębisz tajniki branży i poznasz rynkowe realia. W praktyce nie do przecenienia! Będziesz pracować na prawdziwych case studies z rynku wziętych – mierząc się z realnymi biznesowymi przypadkami. Zanurzysz się w codzienność branży, uczestnicząc w warsztatach, grach biznesowych i symulacjach. Zbudujesz portfolio zrealizowanych przez siebie projektów i przygotujesz się do wejścia na rynek pracy. Na koniec będziesz posiadać wszystkie niezbędne kompetencje i umiejętności, które pomogą Ci rozpocząć praktykę zawodową lub pracę w wybranej przez Ciebie firmie.

Zaprojektuj własne studia

Zastanawiasz się, ile specjalizacji jest na na tym kierunku? Można powiedzieć, że nieskończenie wiele! To dlatego, że nasze studia dają olbrzymią dowolność w układaniu własnej ścieżki edukacji. Studiując dany kierunek, możesz podążyć całkowicie indywidualną, zaprojektowaną przez samego(-ą) siebie drogą. O tym, w którym kierunku się rozwiniesz i jakie umiejętności zdobędziesz, zdecydujesz samodzielnie, dobierając aż 12 modułów dodatkowych spośród dziesiątek obszarów z listy modułów dostępnych w danym roku akademickim – zarówno kierunkowych, jak i pozakierunkowych. Co roku wybór modułów dodatkowych jest nieco inny – modyfikujemy go, kierując się zmieniającymi się trendami rynkowymi i potrzebami rynku pracy. To w sumie aż kilkaset godzin dydaktycznych w przedmiotach, które wskażesz. Sam(a) stajesz się projektantem(-ką) własnej edukacji.

Zobacz, jak to robili nasi studenci i studentki w ubiegłych latach

Pamiętaj, że to tylko przykłady. Swoją ścieżkę rozwoju projektujesz sam(a), indywidualnie dobierając moduły dodatkowe do głównego kierunku z listy tych aktualnie dostępnych, a ta zostanie opublikowana dla Ciebie pod koniec drugiego semestru. Tylko od Ciebie zależy, na które przedmioty z listy się zdecydujesz, a więc jakie nowe umiejętności zdobędziesz i w których konkretnie obszarach.

Obszar sieci komputerowych
Obszar Cloud Engineeringu
Obszar aplikacji internetowych i mobilnych

Moduły wybrane przez studenta/studentkę

Zastosowanie systemu dla administratorów sieci

Zaawansowane programowanie obiektowe

Zarządzanie projektami

Programowanie strukturalne

Podstawy Site Reliability Engineering

Wybierając dla siebie podobne moduły, nauczysz się:

  • budować i utrzymywać infrastrukturę IT
  • zarządzać sieciami i zapewniać ich bezpieczeństwo
  • administrować systemami sieciowymi
  • konfigurować lokalne sieci komputerowe i urządzenia sieciowe
  • zarządzać projektami informatycznymi z uwzględnieniem czasu, budżetu i analizy ryzyka
  • monitorować systemy i zarządzać incydentami
  • stosować obiektowe i strukturalne metody programowania

W przyszłości będziesz mógł/mogła pracować jako:

  • Administrator(ka) systemów IT
  • Administrator(ka) sieci komputerowych
  • Projektant(ka) infrastruktury IT
  • Inżynier(ka) bezpieczeństwa sieciowego

Zarobki w branży

Specjalista(-ka) ds. bezpieczeństwa IT

9 400 PLN

brutto

Inżynier(ka) do spraw sieci IT

9 120 PLN

brutto

Administrator(ka) systemów IT

8560 PLN

brutto

Źródło: money.pl | wynagrodzenia.pl | money.pl | pracuj.pl | cloudforum.pl

Moduły wybrane przez studenta/studentkę

Podstawy Site Reliability Engineering

Podstawy Kubernetes

Zaawansowane programowanie obiektowe

Zarządzanie projektami

Programowanie strukturalne

Wybierając dla siebie podobne moduły, nauczysz się:

  • planować i konfigurować rozwiązania w chmurze
  • pracować i rozwiązywać problemy w klastrach Kubernetes
  • wdrażać i zarządzać zasobami Compute Engine, Google Kubernetes Engine, Cloud Run oraz Cloud Functions
  • administrować zasobami przechowującymi dane i zasobami sieciowymi
  • stosować zasady inżynierii niezawodności
  • zarządzać projektami IT
  • stosować obiektowe i strukturalne metody programowania

W przyszłości będziesz mógł/mogła pracować jako:

  • Programista(-ka) rozwiązań chmurowych
  • Cloud Developer
  • Cloud Engineer
  • Inżynier(ka) systemów i platform chmurowych

Zarobki w branży

System Engineer (Networking)

19 000 PLN

brutto

DevOps Engineer

15 250 PLN

PLN

Cloud Engineer

11 500 PLN

PLN

Źródło: money.pl | wynagrodzenia.pl | money.pl | pracuj.pl | cloudforum.pl

Moduły wybrane przez studenta/studentkę

Laravel - tworzenie aplikacji za pomocą frameworka, wzorzec MVC

Zaawansowane programowanie obiektowe

Programowanie strukturalne

Uczenie maszynowe w Python

API w eksploracji danych

Wybierając dla siebie podobne moduły, nauczysz się:

  • tworzyć aplikacje internetowe i mobilne
  • projektować interfejsy graficzne i strony www
  • wykorzystywać rozwiązania chmurowe w projektowaniu aplikacji webowych
  • tworzyć aplikacje za pomocą frameworka, wzorca MVC
  • stosować obiektowe, strukturalne i systemowe metody programowania
  • używać uczenia maszynowego w języku Python

W przyszłości będziesz mógł/mogła pracować jako:

  • Programista(-ka) aplikacji internetowych i mobilnych
  • Tester(ka) aplikacji
  • Administrator(ka) aplikacji
  • Projektant(ka) interfejsów graficznych i stron www
  • Administrator(ka) baz danych

Zarobki w branży

Programista(-ka) aplikacji mobilnych

13 480 PLN

brutto

Tester(ka) aplikacji mobilnych

9 387 PLN

brutto

Administrator(ka) baz danych

7 300 PLN

brutto

Źródło: money.pl | wynagrodzenia.pl | money.pl | pracuj.pl | cloudforum.pl

Studiuj praktycznie najlepiej

WYKŁADOWCY-PRAKTYCY

Wiedzę zdobędziesz od ekspertów i ekspertek: praktyków i praktyczek z branży, specjalistów i specjalistek w swoich zawodach.

PRACA PROJEKTOWA

Będziesz się uczyć, realizując zadania w formie projektów - także tych międzykierunkowych

CASE STUDIES

Poznasz realia branży, przyglądając się prawdziwym projektom, zrealizowanym z sukcesami na rynku.

Poznaj partnerów kierunku

Co o kierunku mówią studenci i studentki

image

Oskar Legner

Student kierunku informatyka

 

Języki programowania, biblioteki, środowiska, edytory kodu i cała reszta, to jedynie narzędzia. Ich nauka to długi i wymagający wytrwałości krok pośredni – otwierający jednak świat kompletnie nowych możliwości. Jeśli tego właśnie poszukujesz, to CDV Poznań jest miejscem idealnym dla Ciebie.

PRZECZYTAJ WYWIAD PRZECZYTAJ WYWIAD

Poznaj wykładowców i wykładowczynie kierunku

prof. dr hab. inż. Jerzy Weres

Profesor

prof. dr hab. inż. Jerzy Weres

Profesor

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent Politechniki Poznańskiej (1974) w zakresie zastosowań matematyki w mechanice. Stopnie naukowe doktora (1979) i doktora habilitowanego (1992) oraz tytuł profesora (2002) uzyskał w obszarze nauk obliczeniowych. Reprezentuje dziedzinę nauk inżynieryjno-technicznych w ramach dyscyplin: informatyka techniczna i telekomunikacja oraz inżynieria mechaniczna.

rozwińDoświadczenie zawodowe uzyskał jako adiunkt w Instytucie Podstawowych Problemów Techniki PAN (1974-1980), jako profesor w Zakładzie Informatyki Stosowanej Instytutu Inżynierii Biosystemów w Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu (1980-2017), gdzie pełnił funkcje kierownika Zakładu, z-cy dyrektora Instytutu ds. nauki, kierownika uczelnianego Ośrodka Informatyki, a także pełnomocnika Rektora ds. sieci i systemów informatycznych. Pracę badawczo-dydaktyczną kontynuuje w Collegium Da Vinci, z którym związał się w 2001 r., początkowo jako WSNHiD. Pracował też w uczelniach zagranicznych – we Francji (staż doktorski w École Centrale, Nantes), Kanadzie (visiting researcher w Univerity of Manitoba, Winnipeg)  i Stanach Zjednoczonych (visiting researcher w Purdue University, West Lafayette i w University of Floryda, Gainesville).

rozwińNajwiększe osiągnięcia naukowe: 1) rozwijanie zintegrowanych metod wytwarzania doradczych aplikacji internetowych dla potrzeb gospodarki rolno-spożywczej i leśnej z użyciem sieci semantycznych i modelowania 3D, 2) opracowanie oryginalnych algorytmów i kompleksowego oprogramowania do analizy procesów transportu ciepła i wody w biomateriałach, 3) opracowanie algorytmów analizy odwrotnej do identyfikowania nieznanych właściwości badanych produktów.

rozwińJest autorem licznych oryginalnych prac twórczych. Wskaźnik Hirscha wg Web of Science: 16, liczba cytowań: 524. Wiodące publikacje: Weres J., Kujawa S., Olek W., Czajkowski Ł. 2016. Integration of experimental and computational methods for identifying geometric, thermal and diffusive properties of biomaterials. International Agrophysics 30(2): 253-260 oraz Weres J., Olek W., Kujawa S. 2009; Comparison of optimization algorithms for inverse FEA of heat and mass transport in biomaterials. Journal of Theoretical and Applied Mechanics 47(3): 701-716.

rozwińUczestniczył w wielu projektach badawczych takich programów i agend grantowych jak EC 7th Framework Programme (“A common data exchange system for agricultural systems – agriXchange” oraz “FI-PPP project supporting SMEs in the development of smart services and applications for the agri-food sector –  SmartAgriFood2”), COST Action, Andrew W. Mellon Foundation, NSERC, NCN itp. Uczestnik, organizator i przewodniczący szkół naukowych i międzynarodowych konferencji.

rozwińWypromował 12 doktorów, wykonał 6 recenzji na tytuł profesora, 1 na tytuł doktora honoris causa, 19 na stopień doktora habilitowanego, 28 na stopień doktora.

rozwińPodejmuje współpracę z firmami sektora informatycznego. Projektował i wdrażał systemy informatyczne i sieci komputerowe w jednostkach dydaktyczno-naukowych i przedsiębiorstwach gospodarki rolno-spożywczej. Zorganizował i prowadził dwie edycje ogólnopolskich konferencji szkoleniowych Centrum Promocji Informatyki w Warszawie: „Informatyczne Wspomaganie Zarządzania Uczelnią – Przegląd praktycznych rozwiązań”. Współpracuje z Poznańskim Centrum Superkomputerowo-Sieciowym od 1993 r. w tworzeniu i rozwijaniu infrastruktury informatycznej w środowisku poznańskim, uczestniczy w szkoleniach i konferencjach organizowanych przez Poznańskie Centrum (wygłosił prelekcje „Narzędzia i usługi dla inteligentnego rolnictwa i przetwarzania żywności”, „Integrated system for supporting determination and analysis of geometric, thermal and diffusive properties of agri-food and forest products”, „Rozwój infrastruktury informatycznej i technologii przetwarzania danych w świetle przyszłych wyzwań w rolnictwie i w produkcji żywności”).

rozwińAngażuje się w pracę w zarządach międzynarodowych towarzystw naukowych w zakresie informatyki, takich jak EFITA, CIGR (IT Section), ASABE, IEEE i ACM, był też członkiem Sekcji Nauk Obliczeniowych Komitetu Informatyki PAN.

rozwiń 

rozwińCiekawi mnie

rozwińWspomnienia dalekowschodnich rejsów, wielkich oceanów i siedmiu zielonych wysp Conrada (jestem absolwentem Państwowej Szkoły Morskiej w Gdyni, pływałem na statkach Polskich Linii Oceanicznych).

rozwińMalarstwo, rzeźba i architektura. Literatura, historia i filozofia nauki. Obróbka fotografii i  własnych filmów.

dr Lidia Typańska-Czajka

Wykładowca

dr Lidia Typańska-Czajka

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińJestem doktorem nauk matematycznych w zakresie matematyki specjalność logika matematyczna. Tytuł mojej rozprawy doktorskiej to:  Krata rozszerzeń logiki relewantnej E.

rozwińNa CDV prowadzę zajęcia m.in. z logiki i teorii mnogości, statystyki matematycznej czy teorii liczb w bezpieczeństwie.

rozwińCiekawi mnie

rozwińKonstrukcja i tworzenie odzieży.

dr Tomasz Tyksiński

Zastępca Dziekana ds. Internacjonalizacji na Wydziale Nauk Stosowanych

dr Tomasz Tyksiński

Zastępca Dziekana ds. Internacjonalizacji na Wydziale Nauk Stosowanych

O mnie

Absolwent Wydziału Matematyki i Informatyki na UAM, uzyskał doktorat z bezpieczeństwa danych.

rozwińZainteresowania naukowe koncentrują się na bezpieczeństwie systemów komputerowych, szeroko rozumianej kryptologii, jak również na programowaniu, algorytmice i złożoności obliczeniowej.

Ciekawi mnie

rozwińZapalony audiofil i kolekcjoner płyt, maniakalnie ogląda filmy i zaczytuje się starą fantastyką.

Vitalii Kotsovskyi

Wykładowca

Vitalii Kotsovskyi

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińJestem absolwentem inżynierii komputerowej na studiach pierwszego stopnia, marketingu internetowego na studiach drugiego stopnia oraz studiów podyplomowych Frontend Developer.

rozwińMoja dotychczasowa ścieżka zawodowa koncentrowała się na pracy związanej z informatyką, co pozwoliło mi zdobyć zaawansowaną wiedzę techniczną.

rozwińW pracy zawsze dążę do osiągnięcia wyznaczonych celów, co jest dla mnie ważne, ponieważ jestem osobą ambitną i zdeterminowaną. Moi współpracownicy doceniają także moją punktualność i odpowiedzialność, co sprawia, że jestem godny zaufania.

rozwińTeraz, jako wykładowca, moje doświadczenia w technologii stanowią solidną podstawę do dzielenia się wiedzą i wspierania rozwoju młodszych pokoleń. Moja pasja do nauki i przekazywania wiedzy stanowi teraz główny punkt mojej ścieżki zawodowej.

rozwińCiekawi mnie

rozwińW wolnym czasie uwielbiam podróżować i odkrywać nowe miasta, co pozwala mi poszerzać horyzonty i czerpać inspirację z różnych miejsc.

dr inż. Adam Czajka

Wykładowca

dr inż. Adam Czajka

Wykładowca
O mnie

rozwińAbsolwent kierunku Informatyka na Politechnice Poznańskiej, który ukończył z wyróżnieniem w 1997 roku. Doktorat z dziedziny „Systemy Czasu Rzeczywistego” obronił w roku 2000. Członek Polskiego Towarzystwa Informatycznego oraz amerykańskiego ACM (Association for Computer Machinery, USA). Jest entuzjastą metodologii Business Model Canvas. Pełnił rolę mentora dla startup’ów podczas “IBM SmartCamp 2014” – IBM Global Entrepreneur program (Warszawa, Polska). Obszar jego zainteresowań jest szeroki i obejmuje przede wszystkim: Docker microservices, Microsoft.NET, C#, przetwarzanie obrazów oraz nowoczesne aplikacje Internetowe i mobilne (włączając w to aplikacje IoT oraz Cloud). Brał udział w tworzeniu systemu rejestracji ruchu oka człowieka szwedzkiej firmy Permobil Meditech AB (Sundsvall, Szwecja) oraz systemu badania oglądalności wytworzonego przez niemiecką firmę MediaScore GmbH (Kolonia, Niemcy). Aktualnie pełni funkcję CTO (Chief Technology Officer) w niemieckiej firmie di Support GmbH (Frankfurt, Niemcy) oraz Dyrektora Zarządzającego w polskim oddziale software’owym tejże firmy. W Collegium da Vinci pracuje od 2003 roku. Prowadzi wykłady dla studentów z zakresu Programowania Obiektowego. W wolnym czasie uwielbia grać ze swoimi synami w planszowe gry przygodowe

mgr inż. Robert Tyma

Wykładowca

mgr inż. Robert Tyma

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent kierunku Automatyka i Robotyka na Politechnice Poznańskiej. Dydaktyk z wyboru, pasjonat elektroniki. Specjalista w dziedzinie systemów wbudowanych. Promotor platform Arduino i Raspberry Pi. Działa również w przemyśle i biznesie, gdzie wykorzystuje swoją wiedzę do przeprowadzania procesu prototypowania urządzeń. Ma  na swoim koncie kilka rozwiązań, które zostały wdrożone komercyjnie i w których pracował jako inżynier prototypu.

rozwińCiekawi mnie

rozwińAutomatyka, robotyka, systemy wbudowane, pedagogika

Maciej Stróżniak

Wykładowca

Maciej Stróżniak

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińJestem sound designerem, kompozytorem, jak i wykładowcą specjalizującym się w tworzeniu muzyki oraz udźwiękowień do gier video. Poza współtworzeniem projektów komercyjnych zajmuję się też komponowaniem i produkcją własnych utworów muzycznych.

rozwińCiekawi mnie

rozwińMuzyka, kompozycja, gitara, sound design, studyjna produkcja dźwięku, programowanie, gry video, gry planszowe

Radosław Puakowski

Wykładowca

Radosław Puakowski

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent ekonometrii ze statystyką Uniwersytetu Gdańskiego. Od dwudziestu lat pracuje jako analityk danych w agencjach badań marketingowych. Doświadczony menadżer zespołu przetwarzania danych. Entuzjasta i praktyk zwinnego zarządzania. Aktywnie i wytrwale poszukuje nowych dróg rozwoju.

rozwińMa na koncie setki przetworzonych projektów. Zainteresowania zawodowe koncentruje na analityce i programowaniu ze szczególnym uwzględnieniem zastosowań analizy conjoint. W zarządzaniu zespołem praktycznie wykorzystuje techniki Scrum i Kanban. Nie ustaje w wysiłkach, aby analizować wszystko lepiej i szybciej.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPasjonuje mnieo historia powszechna i geopolityka. Dużo czytam. Zgłębiam rosyjski język i kulturę. Lubię chodzić po górach, biegać i jeździć na rowerze.

Przemysław Nowak

Wykładowca

Przemysław Nowak

Wykładowca

O mnie

rozwińSpecjalista informatyk w Instytucie Inżynierii Biosystemów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Wykładowca na Wydziale Informatyki i Komunikacji Audiowizualnej CDV. Właściciel firmy świadczącej usługi programistyczne oraz outsourcing IT. Specjalizacje: zarządzanie serwerami Windows, programowanie w językach c++, c#,ASP.net, administracja rozwiązaniami dla firm, kursy i szkolenia.

mgr inż. Filip Napierała

Wykładowca

mgr inż. Filip Napierała

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent Politechniki Poznańskiej, kierunku Automatyka i Robotyka na Wydziale Elektrycznym. Prowadzi dydaktykę z zakresu Podstaw elektroniki, Systemów wbudowanych oraz Programowania. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z zakresu automatyki oraz kursów szkoleniowych dotyczących sterowników PLC i narzędzi Google. Dodatkowo przedsiębiorca współpracujący z firmami z zakresu Embedded Systems

rozwińCiekawi mnie:

rozwińAutomatyka, Robotyka, Motoryzacja, Pedagogika, Sport, Ornitologia

Alicja Migda

Wykładowca

Alicja Migda

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińProjektantka z ponad 16 letnim stażem. Na  codzień pracuje jako Senior Product Designer /  Team Leader – z aplikacjami webowymi i  mobilnymi. Ponad to jako konsultant UX  wspiera kilka software housów. Prowadzi  szkolenia, warsztaty i webinary o tematyce  Product Design. Ambasador tematu dostępnego  projektowania produktów digitalowych

rozwińCiekawi mnie

rozwińTechnologia AI, blockchain, pokolenia vs  technologia

rozwiń 

Maks Marcinowski

Wykładowca

Maks Marcinowski

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińInformatyk, analityk danych bezpieczeństwa w PCSS, autor publikacji z zakresu zastosowania metod sztucznej inteligencji w analizie dyskusji.

rozwińCiekawi mnie

rozwińDziedziny, w których kultura spotyka się z techniką, a stricte zawodowo – AI w bezpieczeństwie i sieciach społecznościowych.

Krzysztof Maliński

Wykładowca

Krzysztof Maliński

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent Collegium Da Vinci z ponad 6-letnim doświadczeniem w programowaniu. Dziś twórca gier, który swoją karierę w zaczynał od aplikacji mobilnych i stron internetowych. Na co dzień pełni rolę Team Leadera i Lead Unity Developera w firmie Play2Chill S.A. W swoim dorobku posiada wiele projektów prywatnych i komercyjnych projekty na komputery osobiste czy konsolę Nintendo Switch. Największe projekty w których brał udział to: „Motorcycle Mechanic Simulator 2021” i „Aztecs: The Last Sun” czy „Pocket Pool”.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPasjonują mnie gry i muzyka. Poza programowaniem rozwijam pasje związane z muzyką. Zajmuję się komponowaniem muzyki do gier i jej implementacją w silnikach. Po godzinach uczęszczam na studia magisterskie „Composition and Orchestration for Video Games” na University of Chichester w Anglii.

Jarosław Kowalczyk

Wykładowca

Jarosław Kowalczyk

Wykładowca

O mnie

rozwińDyrektor artystyczny z wieloletnim stażem w branży gier komputerowych w Stanach Zjednoczonych. Pracował między innymi nad światowymi hitami gier: Medal of Honor i Call of Duty. Wykładał i prowadził wydział Game Art and Design w Art Institute w Los Angeles. Jego najlepsi studenci pracują obecnie w najbardziej renomowanych firmach gier komputerowych takich jak Bilzzard, Infinity Ward, Treyarch oraz Electronic Arts. Obecnie jest wykładowcą i opiekunem specjalizacji gier na wydziale Informatyki w Collegium Da Vinci oraz wykładowcą na wydziale Communication Design w School of Form w Poznaniu.

Ciekawi mnie

rozwińJego doświadczenie i zainteresowania obejmują szeroki zakres produkcji gier, a w szczególności sztuka graficzna do gier, organizacja pracy zespołowej oraz systemy produkcyjne.

Michał Janowski

Wykładowca

Michał Janowski

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińDoktor inżynier, entuzjasta Motion Capture oraz analizy ruchu człowieka

rozwińCiekawi mnie

rozwińZmiany i wyzwania technologiczne w szeroko rozumianym świecie cyfrowym, zwłaszcza w grafice 3D

Katarzyna Dadek

Wykładowca

Katarzyna Dadek

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińProgramowaniem zawodowo zajmuję się od 2014 roku. Głównie są to technologie oparte na języku JavaScript (Node.js / React.js). Uczestniczę w projektach prowadzonych w metodykach takich jak Scrum, Kanban i Extreme Programming. Skończyłam Zarządzanie kreatywne na CDV i od tamtej pory rozwijam swoje umiejętności również w dziedzinach takich jak: zarządzanie projektami, UX i UI design.

rozwińCiekawi mnie

rozwińZawodowo: programowanie i szeroko pojęte projektowanie rozwiązań webowych. Prywatnie natomiast interesuje się kulturą japońską – język, anime, mangi… :).  W wolnym czasie uczestniczę w sesjach RPG oraz gram w gry… 🙂

Kamila Bilicka

Interkulturowa doradczyni kariery i przedsiębiorczości, nauczycielka akademicka, mentorka i trenerka kompetencji miękkich. Przedsiębiorczyni.

Kamila Bilicka

Interkulturowa doradczyni kariery i przedsiębiorczości, nauczycielka akademicka, mentorka i trenerka kompetencji miękkich. Przedsiębiorczyni.

rozwińO mnie

rozwińAbsolwentka Collegium Da Vinci, na kierunku Doradztwo i coaching oraz studiów podyplomowych – przygotowanie pedagogiczne, na Wydziale Nauk Społecznych. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza na wydziale Prawa i administracji.

rozwińCertyfikowana trenerka, facylitatorka (APMG International) i moderatorka DiSC, Design Thinking. Entuzjastka Agile (APMG International Agile PM Foundations) i Scrum (Scrum Product Owner certyfikowany przez ScrumStudy).

rozwiń 

rozwińSwoje doświadczenie czerpie z ponad 3000 h spotkań i współpracy z osobami, które przy jej pomocy zdobywają nowe kompetencje, zarządzają swoimi talentami i budują własną, ,,uszytą na miarę” ścieżkę rozwoju lub strategię biznesową.

rozwiń 

rozwiń,,Należę do zespołu Centrum Praktyczności CDV, który odpowiada za współpracę z biznesem, wsparcie procesów dydaktycznych oraz wspieranie rozwoju kariery Studentów_ek i Absolwentów_ek CDV. Naszą misją jest promowanie proaktywnej postawy i budowanie „mostów” pomiędzy edukacją a środowiskiem biznesowym.

rozwiń 

rozwińW Collegium Da Vinci prowadzę doradztwo zawodowe i przedsiębiorczości oraz przedmiot ,,Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe” w języku polskim i angielskim. Organizuję, facylituję i moderuję warsztaty, szkolenia, spotkania z pracodawcami i konferencje. Tworzę przestrzeń do współpracy z poznańskim otoczeniem społeczno-biznesowym dla studentów_ek i absolwentów_ek CDV”.

rozwiń 

rozwińW pracy zorientowana jest na ludzi i ich potencjał, wspiera w budowaniu samoświadomości oraz postawy proaktywnej, wykorzystując różnorodne narzędzia i metody, dopasowane do potrzeb i zasobów podopiecznych.

rozwiń,,Wierzę, że samoświadomość to wewnętrzna mądrość i siła człowieka, która pozwala mu podejmować najlepsze możliwe decyzje i wykorzystywać swój potencjał, dlatego w pracy zorientowana jestem na ludzi i ich potencjał, wspieram budowanie samoświadomości oraz postawy proaktywnej, wykorzystując różnorodne narzędzia i metody, dopasowane do potrzeb i zasobów studentów_ek.

Krzysztof Baranowski

Wykładowca

Krzysztof Baranowski

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińZawodowo zajmuje się strategią w marketingu ale to moja pasja zaprowadziła mnie na uczelnię. Nie tylko gram w gry planszowe i fabularne ale również tworzę gry, recenzuję i aktywizuje społeczności graczy.

rozwińCiekawi mnie

rozwińTrendy w technologii, futurologia, fantastyka a zwłaszcza teorie spiskowe.

Agnieszka Deja

Coach, trener, doradca

Agnieszka Deja

Coach, trener, doradca

rozwińDoradztwo personalne | szkolenia

rozwińSpecjalizuje się w warsztatach i sesjach z pozytywnej komunikacji, leadershipie, oferując odkrywanie, poznawanie i rozwijanie własnych potencjałów. Promuje coachingowy styl życia, pracując z menadżerami, kandydatami na menadżerów, coachami i kandydatami na coachów nad rozwojem ich kompetencji oraz doskonaleniem coachingowego ducha. Entuzjastka pracy z metaforą, szczególnie metodą Clean Coachingu. Jedna z pierwszych praktyczek metody Points Of You.

Sylwia Hull-Wosiek

Wykładowca

Sylwia Hull-Wosiek

Wykładowca

O mnie

rozwińHead of Consulting Team. Development & Creativity Manager w Concordia Design, Creativity Consultant. Autorka metody Creativity thinking, która jest efektem jej wieloletnich doświadczeń, refleksji i pracy projektowej w oparciu o techniki kreatywne, design thinking i praktykę HR-ową.

rozwińJest certyfikowanym trenerem biznesu, konsultantem, pedagogiem, coachem, oraz praktykiem zarządzania zasobami ludzkimi (ponad 20 lat doświadczenia). Projektując innowacyjne rozwiązania, produkty, doświadczenia, czy edukację, wykorzystuje rozmaite narzędzia diagnostyczne i rozwojowe dopasowane do celu procesów oraz zespołu, z jakim pracuje. Certyfikowany trener FRIS®.

rozwińWspółpracowała między innymi z Volkswagen Poznań, IKEA, Microsoft, Interseroh, Vox Meble, Vox Profile i wiele innych.

Judyta Kotarba

Kierownik Biura Innowacji dydaktycznych i kształcenia zdalnego, lider procesu tutoringu

Judyta Kotarba

Kierownik Biura Innowacji dydaktycznych i kształcenia zdalnego, lider procesu tutoringu

O mnie

rozwińAbsolwentka Wydziału Nauk Społecznych w Collegium Da Vinci. Aktualnie kierowniczka biura innowacji dydaktycznych i kształcenia zdalnego, liderka procesów i projektów edukacyjnych. Akredytowany praktyk tutoringu, wykładowca akademicki, trenerka umiejętności miękkich i kreatywności.

Ciekawi mnie

rozwińNaukowe zainteresowania skupiam głównie w obszarze tutoringu w Polsce i jego wsparcia w rozwoju kompetencji akademickich, rozwoju kompetencji w kontekście różnicy pokoleń, trendów – kompetencji przyszłości, edukacja dorosłych.

rozwińPrywatnie psia mama suczki Eli.

Justyna Kuczyniecka

Wykładowca

Justyna Kuczyniecka

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińJestem doktorantką Wydziału Rzeźby i Działań Przestrzennych oraz absolwentką kierunku Scenografia na Wydziale Architektury Wnętrz i Scenografii Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu.

rozwińWspółtworzę firmę Pracownia JOT- specjalizującą się w scenografii reklamowej i eventowej. Posiadam doświadczenie w pracy na planach reklamowych ale także przy budowaniu większych form scenograficznych: rekwizytów i mockupów.

rozwińCiekawi mnie

rozwińInteresuje się zagadnieniami sztuki współczesnej powstałymi po roku 1969 roku – szczególnie działaniem w przestrzeni oraz site specific.

Marta Poczta

Wykładowca, Tutor

Marta Poczta

Wykładowca, Tutor

O mnie

rozwińCertyfikowany trener biznesu, szkoleniowiec, menedżer projektów międzynarodowych, wykładowca akademicki, właściciel firmy szkoleniowej i mobilnej szkoły językowej LINGOPOLIS. Od 2004 roku aktywnie związana z rynkiem rozwoju i szkoleń.

rozwińAbsolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, na wydziale Neofilologii, kierunek: filologia rosyjsko-angielska, Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu Akademii SET, Kurs Trenerów i Konsultantów Zarządzania MATRIK. Jest certyfikowanym facylitatorem coachingu zespołowego metodą Action Learning. Jest członkiem Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK oraz Koordynatorem Wielkopolskiego Klubu Trenerów Zarządzania MATRIK.

rozwińW ramach swojej działalności szkoleniowej, prowadzi  specjalistyczne warsztaty rozwojowe m.in. w zakresie skutecznej komunikacji interpersonalnej, autoprezentacji i wystąpień publicznych, sprzedaży i obsługi klienta, negocjacji w biznesie, podnoszenia kompetencji menadżerskich i przywódczych, budowania zaangażowania i motywacji. Szkolenia prowadzi  zarówno w języku angielskim, jak i rosyjskim.

rozwińJako trener i wykładowca zrealizowałam ponad 5000 godzin szkoleniowych.

Ciekawi mnie

rozwińMiłośniczka egzotycznych podróży i delektowania się regionalnymi kuchniami świata. Pasjonatka kinematografii i kultury włoskiej.

Dagmara Anna Prystacka

Wykładowczyni

Dagmara Anna Prystacka

Wykładowczyni

rozwińO mnie

rozwińOd ponad dwudziestu pięciu lat związana z mediami i komunikacją korporacyjną. Byłam współpracownikiem Głosu Wielkopolskiego, a następnie redaktorem naczelnym „City Magazine”, miesięcznika wydawanego przez Agora S.A. Przez blisko 10 lat jako reporterka, współwydawca i prezenterka pracowałam – najpierw w Telewizji Biznes, później w Telewizji Polskiej. Przez trzy lata byłam zawodowo związana ze Grupą Enea S.A., pełniąc tam funkcję rzecznika prasowego i szefa biura prasowego. W 2015 roku objęłam funkcję rzecznika prasowego w Volkswagen Poznań, reprezentując cztery zakłady produkcyjne koncernu w Polsce.  Jestem absolwentką politologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, London School of Public Relations oraz studiów MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. W 2019 roku otworzyłam przewód doktorski na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPsychologia biznesu, komunikacja w firmie i przyszłość mediów.

Agnieszka Rau

Specjalistka ds. rozwoju zawodowego, doradczyni zawodowa, coach

Agnieszka Rau

Specjalistka ds. rozwoju zawodowego, doradczyni zawodowa, coach

rozwińUMÓW SIE NA SPOTKANIE

rozwińO mnie

rozwińJestem absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz doradztwa i coachingu. Posiadam akredytację International Coach Federation na poziomie ACC. Wykonuję zawód nauczycielki akademickiej w Collegium Da Vinci w Poznaniu, doradczyni zawodowej, oraz coacha. Posiadam 10-letnie doświadczenie prowadzenia dodatkowych zajęć teatralnych dla młodzieży w wieku 13-18 lat mających na celu rozwinięcie kompetencji. przygotowanie pedagogiczne. Szkolę między innymi z technik autoprezentacji i wystąpień publicznych.

rozwińJako Specjalistka ds. rozwoju zawodowego:

  • wspieram w projektowaniu ścieżki edukacyjnej oraz kariery zawodowej bazując na mocnych stronach, talentach i celach
  • uczę jak i gdzie efektywnie szukać praktyk/stażu/pracy
  • pomagam przygotować portfolio i dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
  • przygotowuję do rozmowy kwalifikacyjnej
  • prowadzę coaching kariery

rozwińWybrane certyfikaty

  • Facilitation Foundation, APMG International
  • AgilePM, APMG International
  • Akademia Mentoringu
  • Learning Agility

rozwińCiekawi mnie:

rozwińFascynują mnie tematy związane ze zmianą nawyków oraz zarządzaniem stresem.

Martyna Rzepecka

Wykładowca

Martyna Rzepecka

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińArtystka wizualna. Tworzę w tradycyjnych technikach graficznych oraz rysunkowych, łącząc je z nowymi mediami. Oddaję się pasji rycia w linorycie. Tworzę obiekty graficzne i instalacje, skupiając w nich doznania haptyczne.

rozwińW 2017 roku uzyskałam tytuł doktora sztuk plastycznych, na Wydziale Sztuk Pięknych, Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Brałam udział w ponad 80. wystawach zbiorowych oraz indywidualnych, zarówno na szczeblu narodowym, jak i międzynarodowym m.in. 21th International Print Biennial Varna w Varna City Art Gallery – Bułgaria 2021, Ćwiczenia z ciała (wystawa indywidualna), Międzynarodowe Centrum Sztuk Graficznych – Kraków 2021 Hit Festival – Haugesund International Festival of Artistic Relief Printing, Haugesund Billedgalleri – Norwegia 2019, Międzynarodowa wystawa Grafika post-cyfrowa. Redefinicja odbitki graficznej, Galeria Neon – ASP Wrocław 2017, 5th Guanlan International  Print Biennial, China Printmaking Museum – Chiny 2015. Moje grafiki znajdują się w kolekcjach  w kraju i za granicą, m.in. w Tama Art University Museum w Tokio.

rozwińObecnie adiunktka w Katedrze Rysunku, na Wydziale Sztuk Pięknych UMK Toruń.

rozwińCiekawi mnie

rozwińSzeroko rozumiany kontekst ciała i matrycy. W swojej sztuce ukazuję zainteresowanie ciałem – jego formą, ale i ciałem jako narzędziem twórczym artysty. Ciało, które wielokrotnie przetwarzam, fragmentaryzuję, poddaję transformacji. Interesuje mnie kontekst matrycy – materii oraz bycie w procesie. Z zamiłowania oddaję się pasji fechtunku.

dr inż. Michał Sajkowski

Wykładowca

dr inż. Michał Sajkowski

Wykładowca

O mnie

rozwińDr inż. Michał Sajkowski posiada stopień doktora nauk technicznych w dyscyplinie naukowej informatyka, w specjalności sieci komputerowe.

rozwińJest adiunktem na Wydziale Informatyki. Prowadzi wykłady i laboratoria z sieci komputerowych.

rozwińZainteresowania badawcze doktora Sajkowskiego dotyczą inżynierii protokołów sieci komputerowych.

Nina Sobczak-Matysiak

Wykładowca

Nina Sobczak-Matysiak

Wykładowca

O mnie

rozwińPsycholog, superwizorka i trenerka II st. certyfikowana przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, terapeutka ACT, wykładowczyni Instytutu psychologii UAM, specjalistka psychologii zarządzania i organizacji, prowadzi firmę Negocjator Akademia Treningu i Psychoedukacji. Ma wieloletnie doświadczenie w pracy nad zmianą zachowań, postaw i rozwojem umiejętności psychospołecznych, w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń biznesowych dla kadry kierowniczej oraz w zaawansowanym szkoleniu i superwizowaniu trenerów i coachów.

Łukasz Szałankiewicz

Wykładowca

Łukasz Szałankiewicz

Wykładowca

O mnie

rozwińŁukasz Szałankiewicz to Audio Lead oraz wykładowca na kierunku Game Development w poznańskim Collegium Da Vinci, którego zainteresowania skupiają się wokół zagadnień związanych z audio w mediach interaktywnych.

rozwińJego dorobek artystyczny, obejmujący wiele interaktywnych instalacji i wystąpień audiowizualnych, cieszy się uznaniem w świecie międzynarodowym. Jako aktywista i kurator nowych mediów angażuje się w wiele projektów z tej dziedziny.

rozwińŁukasz Szałankiewicz jest także doświadczonym specjalistą , który współpracował z wieloma instytucjami i centrami sztuki na całym świecie. W latach 2016-2017 pracował jako ekspert w Instytucie Kultury Polskiej w Nowym Jorku, gdzie szczególnie zwracał uwagę na promocję gier komputerowych oraz mediów interaktywnych.

rozwińJest również jednym z założycieli „Komitetu Społecznego Polskiej Demosceny”, co przyczyniło się do wpisania demosceny na krajową listę niematerialnego dziedzictwa UNESCO w grudniu 2021 jako pierwszej polskiej kultury cyfrowej. Wspiera także międzynarodową inicjatywę Art of Coding, której zadaniem jest ustanowienie demosceny na liście globalnego niematerialnego dziedzictwa.

rozwińOd 2023 roku ambasador marki Zylia ( rejestrowanie dźwięku wolumetrycznego i w pełni nawigowalnego dla rzeczywistości wirtualnej i rozszerzonej )

Ciekawi mnie

rozwińJego zainteresowania obejmują także pierwsze społeczności cyfrowe, historię gier video oraz archeologię mediów.

dr Klaudia Bączyk-Lesiuk

Wykładowczyni

dr Klaudia Bączyk-Lesiuk

Wykładowczyni

O mnie

rozwińDoktor nauk humanistycznych w zakresie literaturoznawstwa, dziennikarka, akredytowany praktyk tutoringu, nauczycielka języka polskiego jako obcego, trenerka komunikacji międzykulturowej.

rozwińAbsolwentka filologii polskiej (specjalności: dziennikarska i nauczycielska) na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. W 2014 roku z wyróżnieniem obroniła pracę doktorską na Uniwersytecie Wrocławskim.

rozwińW Collegium Da Vinci w Poznaniu zatrudniona na stanowisku starszego wykładowcy w Katedrze Informatyki i Analizy Danych.

rozwińOd kilkunastu lat związana z edukacją na różnych jej szczeblach. Prowadziła zajęcia między innymi na: Przykarpackim Uniwersytecie Narodowym im. Wasyla Stefanyka w Iwano-Frankiwsku, Uniwersytecie Wrocławskim, Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie WSB Merito oraz Uniwersytecie Artystycznym im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu, a także lektoraty języka polskiego w placówkach oświatowych w Iwano-Frankiwsku i Odessie.
Autorka książek „Kreacje Judasza w prozie polskiej XX i początku XXI wieku” oraz „Na początek. Wprowadzenie do nauki języka polskiego dla osób ukraińskojęzycznych”, a także artykułów naukowych z zakresu glottodydaktyki polonistycznej i tutoringu.

rozwińCzłonkini Zarządu Sietar Polska.

Ciekawi mnie…

rozwińJej zainteresowania naukowe dotyczą przede wszystkim: komunikacji międzykulturowej, glottodydaktyki polonistycznej, bilingwizmu w środowisku polsko-ukraińskim, a także współczesnej literatury apokryficznej. Prywatnie miłośniczka: podróży (najlepiej z plecakiem) i gier planszowych.

Paulina Głowacka

Wykładowczyni, metodyk uczelniany, przewodnicząca Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia

Paulina Głowacka

Wykładowczyni, metodyk uczelniany, przewodnicząca Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia

rozwińO mnie

rozwińPedagożka z zamiłowania, absolwentka studiów magisterskich na specjalności edukacja elementarna i terapia pedagogiczna oraz studiów licencjackich edukacja elementarna i język angielski na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

rozwińCiekawi mnie

rozwińMoje zainteresowania naukowe oscylują wokół edukacyjnego wykorzystania nowych technologii oraz współczesnego dzieciństwa w świecie mediów.

rozwińPrywatnie entuzjastka filozofii minimalizmu oraz miłośniczka psów.

Mateusz Samson

Wykładowca

Mateusz Samson

Wykładowca

O mnie

rozwińAktualnie jestem analitykiem danych prowadzący własną działalność gospodarczą w tym zakresie oraz szeroko pojętej dziedzinie ochrony środowiska. Z wykształcenia mgr inż. ochrony środowiska. Od 6 lat zajmuję się analizą danych środowiskowych związanych z ociepleniem klimatu. Zdobyte doświadczenie i wiedza przez te lata w tej dziedzinie pozwoliła mi na otwarcie przewodu doktorskiego związanego z danymi mikrometeorologicznymi.

rozwińDo tej pory moim największym osiągnięciem była współpraca z Europejską Agencją Kosmiczną przy analizie danych lidarowych.

rozwińMoim celem zawodowym jest zostanie rozpoznawalną osobą w świecie Data Science. Natomiast w biznesie stworzenie własnego zespołu Data Scientistów, analizującego złożone zagadnienia.

Ciekawi mnie

rozwińWiększość czasu prócz Data science i nowinkami technologicznymi z analizy danych, moją codzienność wypełnia muzyka oraz zajęcia z tańca „bachata sensual” w parze jak i solo. Jest to świeża pasja, która powoduje, że mogę na chwilę odetchnąć i skupić się na swoim rozwoju fizycznym jak i utrzymaniu dobrej kondycji psychicznej, która jest istotna w tej branży z mojego punktu widzenia.

rozwińBardziej prywatnie, czas spędzany z córką sprawia, iż każdego kolejnego dnia wstaję uśmiechnięty.

Katarzyna Szybiak

Wykładowczyni

Katarzyna Szybiak

Wykładowczyni

rozwińO mnie

rozwińAbsolwentka kierunku matematyka na Politechnice Poznańskiej. Ukończyła specjalność z zakresu modelowania matematycznego i analizy danych, a jej praca dyplomowa dotyczyła rozwoju populacji na przestrzeni lat. Zdobywała doświadczenie w bankowości oraz edukacji, w której wykorzystywała alternatywne formy nauczania. Prowadziła szkolenia dla nauczycieli dotyczących metod frenetowskich. Była uczestniczką m.in. forum wymiany doświadczeń inspirowanych pedagogiką alternatywną oraz kongresu innowacyjnych nauczycieli matematyki.

rozwińCiekawi mnie

rozwińZainteresowania związane z poszerzaniem wiedzy z matematyki, szczególnie związanej z jej nauczaniem.

rozwińGry logiczne, sport ogólnorozwojowy oraz poszerzanie kompetencji społecznych w komunikacji.

dr Elżbieta Stachowiak-Dudzik

Wykładowca

dr Elżbieta Stachowiak-Dudzik

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińDoktor nauk humanistycznych w dziedzinie nauk o kulturze i religii, animator kultury. Rozprawę doktorską, obronioną w Instytucie Antropologii i Kulturoznawstwa UAM, poświęciła relacjom zachodzącym pomiędzy literaturą a mitem. Przez wiele lat zajmowała się również zjawiskiem synestezji w malarstwie, muzyce i poezji.

rozwińCiekawi mnie

rozwińMoje zainteresowania badawcze skupiają się wokół zagadnień kultury artystycznej ze szczególnym uwzględnieniem literatury. Uwielbiam pracować na pograniczu różnych dyscyplin humanistycznych, na co pozwala mi właśnie kulturoznawstwo rozumiane jako projekt zintegrowanych badań nad szeroko pojmowaną kulturą. W kręgu moich zainteresowań naukowych znajdują się m.in: filozofia sztuki, estetyka, teorie interpretacji, semiotyka, hermeneutyka, literaturoznawstwo, antropologia.

Kinga Zinkowska

Wykładowca

Kinga Zinkowska

Wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Akademii Rolniczej w Szczecinie. Ukończyła również Studium Marketingowego Zarządzania Przedsiębiorstwem, Studia Podyplomowe z zakresu Pedagogiki i Akademię Trenera. Certyfikowany trener efektywnej nauki i szybkiego czytania oraz integracji sensorycznej. Słuchaczka wielu kursów i szkoleń z zakresu elementów zarządzania i coachingu.

rozwińWykładowca akademicki z ponad 12 letnim doświadczeniem. Obszar zainteresowań to motywacja i coaching w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz andragogika.

rozwińDoświadczenie zdobywała jako właścicielka firmy edukacyjnej i kontraktor firm szkoleniowych. Autorka wielu programów szkoleniowych dla zróżnicowanych grup odbiorców.

rozwińAkredytowany Praktyk Tutoringu.

rozwińDziałaczka społeczna w lokalnej społeczności, inicjatorka i organizatorka akcji propagującej czytelnictwo wśród dzieci, młodzieży i dorosłych.

rozwińPasjonatka gier planszowych i karcianych niekolekcjonerskich, do których zachęca rodzinę i przyjaciół.

Damian Klabuhn

Wykładowca

Damian Klabuhn

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent projektowania gier na Collegium Da Vinci. W branży tworzenia gier od 2019. Zdobył doświadczenie przy VR w Gamedust, grach mobilnych w Ten Square Games, oraz przy grach indie premium na PC i konsole w Play2Chill. Obecnie lead game designer oraz co-lead dużego projektu. Wykładowca od początku 2023 roku.

rozwińCiekawi mnie

rozwińSwoje największe zainteresowanie realizuje zawodowo. Traktuje game design jak dyscyplinę, którą trzeba cały czas ćwiczyć i rozwijać. Uwielbia gry RPG, te komputerowe jak i na papierze. Poza grami fan snowboardu, motoryzacji, ciepłych krajów i ramenu.

Marcin Kubiak

Wykładowca

Marcin Kubiak

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent Wydziału Matematyki i Informatyki na UAM, studia magisterskie

rozwińCiekawi mnie

rozwińSieci komputerowe, zastosowanie systemu Linux, bezpieczeństwo systemów i sieci, projektowanie rozwiązań sieciowych opartych o technologie Microsoft, sieci CISCO.

rozwińO mnie

rozwińTworzę gry, zarządzam zespołami i kieruję biznesową warstwą projektów. Tworzę głównie: gry mobilne oraz gry indie, ale nie tylko.

rozwińZ naszą uczelnią jestem związana od 2018 roku i mimo upływu czasu nie brakuje mi energii do działania.

rozwińCiekawi mnie

rozwińOprócz samego tworzenia gier i analizowania mechaniki interesują mnie także zależności i zjawiska rozwojowe – dlatego zawsze jestem na bieżąco z tym, co najlepiej mobilizuje uczniów do działania i jakie podejście do nauki zastosować.

rozwińOrganizowanie wszelkiego rodzaju wydarzeń sprawia mi przyjemność, dlatego co roku organizujemy nasz autorski gamejam – MageJam, turnieje gier, spotkania branżowe oraz szkolenia/warsztaty.

Jacek Mielnik

Wykładowca

Jacek Mielnik

Wykładowca

rozwińO mnie:

rozwińInżynier i administrator sieci komputerowych. Certyfikowany specjalista i edukator Microsoft (MCP, MIEE, MCTS, MS, MTA, MIE), specjalista MikroTik (MTCNA, MTCRE), instruktor CISCO (CCNA, CCNA Security, CCNP).

rozwińAutor w wydawnictwie Helion i platformie edukacyjnej Udemy.

rozwińCiekawi mnie: 

rozwińTechnologie Microsoft, MikroTik, CISCO, Linux, Bezpieczeństwo sieci komputerowych i systemów, Data Center i administracja serwerami, rozwiązania chmurowe.

rozwińLubi wędrówki po górach (szczególnie Bieszczady), jazdę na rowerze oraz pracę ze studentami.

rozwińO mnie

rozwińZe swoim zespołem dostarczam wartość dla biznesu, zwiększając użyteczność i konwersję produktów cyfrowych. Doradzam markom, zarówno tym małym, jak i dużym.

rozwińProwadzę agencję Webmetric, w charakterze CEO i głównego eksperta UX.

rozwińW swoim ponad 13-letnim doświadczeniu poznałem biznes na wielu poziomach. Programowałem, projektowałem produkty cyfrowe, zarządzałem projektami, jak i całymi start-upami technologicznymi. Współpracowałem między innymi z Bauer Media, Komputronik, Neonail, sprawny.marketing i Eurocash.

rozwińPonadto prowadzę kanał edukacyjny oraz webinary i prelekcje o tematyce UX. Stawiam na ludzkie podejście, uśmiech i autentyczność w biznesie, nawet przy największych wyzwaniach.

rozwińCiekawi mnie

rozwińZawodowo: Złożoność ludzkich procesów poznawczych, planet centric design, dark patterns (a dokładniej ich identyfikacja i zwalczanie w przestrzeni biznesu)

rozwińPrywatnie: Tłumaczenia na język polski dzieł popkultury, figurki kolekcjonerskie, kuchnia wegetariańska

dr hab. inż. Maciej Zakrzewicz

Wykładowca

dr hab. inż. Maciej Zakrzewicz

Wykładowca

O mnie

Specjalizuje się w systemach baz danych, eksploracji danych, architekturze aplikacji internetowych, programowaniu Java, projektowaniu i implementacji systemów informatycznych, e-commerce, e-government, hurtowniach danych, analizie danych.

rozwińProwadzi badania naukowe, projektuje i realizuje szkolenia IT, opracowuje strategie informatyzacji, kieruje projektami IT, organizuje konferencje IT.

rozwińJest autorem ok. 100 publikacji, m.in. z zakresu odkrywania zbiorów częstych, przetwarzania zapytań eksploracyjnych, adaptatywnych serwerów WWW, technik indeksowania baz danych, strojenia systemów baz danych, standardów Java dla baz danych i dla aplikacji wielowarstwowych.

Michał Żarnecki

Wykładowca

Michał Żarnecki

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińZ programowaniem związany od ponad 10 lat. Początkowo zajmował się tworzeniem aplikacji mobilnych oraz systemów ERP i CRM w chmurze.

rozwińObecnie jako lider techniczny w CompanyHouse.de projektuje systemy eksploracji dużych zbiorów danych, wykorzystując przy tym algorytmy uczenia maszynowego oraz rozwiązania z dziedziny big data i data science.

rozwińCiekawi mnie

rozwińWycieczki rowerowe, snowboard, turystyka górska, budowanie elementów inteligentnego domu

Piotr Jaszczak

Wykładowca

Piotr Jaszczak

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińJestem absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Zarządzanie, specjalność Zarządzanie Przedsiębiorstwami.

rozwińPrzez blisko 30 lat byłem związany z firmą IT, w której pracowałem na stanowiskach menadżerskich – Kierownik Serwisu, Dyrektor Działu Serwisu, Dyrektor ds. Usług i Wsparcia IT. Stworzyłem sieć 14. oddziałów firmy i zarządzałem zespołem 130. pracowników na terenie całego kraju. Jestem autorem wielu procesów i procedur wykonawczych, wynikających m. in. z wytycznych norm ISO 9001 i ISO 20000 oraz zarządzanych projektów. Przeprowadziłem wiele zmian w zarządzanym przez siebie dziale oraz zmapowałem najważniejsze procesy stanowiące podstawę działania firmy w zakresie usługowym. Jako kierownik projektu zarządzałem ponad 40. projektami o zasięgu ogólnopolskim, związanymi z technologią informacyjną. Wdrażałem również systemy zarządzania jakością usług, oparte na założeniach norm ISO 9001 i ISO 20000.

rozwińOd ponad 15. lat prowadzę szkolenia, wykłady, ćwiczenia i warsztaty. Swoim doświadczeniem i wiedzą dzielę się ze wszystkimi, którzy chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie zarządzania usługami, jakością, projektami, zmianą czy procesami.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPrywatnie jestem miłośnikiem fotografowania, podróży i zwiedzania ciekawych miejsc, lubię grać na gitarze, słuchać dobrej muzyki, zwłaszcza ze starego, dobrego czarnego krążka.

rozwińSpecjalizacje obszarowe

  • Zarządzanie Projektami
  • Zarządzanie Zmianą
  • Zarządzanie Procesami
  • Zarządzanie Jakością Usług
  • Technologia Informacyjna
  • MS Office
  • Norma ISO 9000, ISO 20000

dr inż. Janina Rudowicz-Nawrocka

Dyrektor ds. Wsparcia Kształcenia na Wydziale Nauk Stosowanych

dr inż. Janina Rudowicz-Nawrocka

Dyrektor ds. Wsparcia Kształcenia na Wydziale Nauk Stosowanych

O mnie

rozwińAbsolwentka Politechniki Poznańskiej kierunku Informatyka. Pracę doktorską z zakresu informatyki stosowanej w naukach rolniczych obroniła z wyróżnieniem. Przez wiele lat pracowała w działach IT jako administrator serwerów, sieci oraz wdrożeniowiec i szkoleniowiec. Prowadzi dydaktykę przede wszystkim z zakresu systemów operacyjnych i systemów informacji przestrzennej. Zainteresowania badawcze koncentruje na stosowaniu technologii informatycznych oraz popularyzacji wiedzy i zdrowego rozsądku. Autorka kilkudziesięciu artykułów naukowych i popularno-naukowych z zakresu wykorzystywania technologii informatycznych przede wszystkim w inżynierii rolniczej oraz współautorka monografii nt chowu bydła mięsnego. Kierownik projektu krajowego dotyczącego wykorzystania aerozdjęć w monitorowaniu użytków zielonych, wykonawca w projektach europejskich dotyczących opracowania standardu wymiany danych (agriXchange) oraz zastosowań rozwiązań Internetu Przyszłości (technologii FIware) w tworzeniu aplikacji smart dla sektora rolno-spożywczego. Członek Polskiego Towarzystwa Informacji Przestrzennej, Polskiego Towarzystwa Zastosowań Technologii Informacyjnych w Rolnictwie, Gospodarce Żywnościowej i Leśnej oraz Polskiego Towarzystwa Inżynierii Rolniczej. Odznaczona przez Prezydenta RP Medalem Brązowym za Długoletnią Służbę. Inicjatorka i realizatorka różnych akcji społecznych. Współzałożycielka i współredaktorka czasopisma społeczno-kulturalnego ŌKŌ.

rozwińAkredytowany Praktyk Tutoringu.

Ciekawi mnie

rozwińWolny czas wykorzystuje na niekończące się prace w ogrodzie, wyciskające pot sporty (np. karate) oraz poszukiwania wołowiny z ras mięsnych w Polsce.

Magdalena Ignaczak

Wykładowca, Doradca zawodowy
,

 

 

 

Magdalena Ignaczak

Wykładowca, Doradca zawodowy
,

rozwińPsycholog, doradca, szkoleniowiec. Celem pracy we wszystkich obszarach, którymi się zajmuje jest dzielenie się aktualną wiedzą oraz doświadczeniem z osobami i podmiotami koncentrującymi się na rozwoju, dawanie inspiracji do zmian i ulepszeń, umacnianie pozytywnego myślenia a także postawy aktywnej. Kieruje się przekonaniem, że życie z pasją daje największą satysfakcję i spełnienie zarówno w pracy zawodowej jak i sferze osobistej.

rozwińDoświadczenie trenerskie obejmuje ponad 3 000 godzin przeprowadzonych szkoleń realizowanych dla przedsiębiorstw i administracji publicznej. Jest specjalistą w obszarach budowania wizerunku, zarządzania zróżnicowanymi zespołami i komunikacji wewnętrznej, umiejętności menedżerskich i kompetencji interpersonalnych istotnych w pracy zawodowej. Pasjonują ją zagadnienia partnerstwa lokalnego, CSR, etyki w pracy zawodowej.

rozwińJest aktywnym i docenianym wykładowcą akademickim, jej głównym atutem jest szerokie doświadczenie biznesowe i administracyjne, dlatego realizowała zajęcia praktyczne dotyczące zarządzania firmą i zasobami ludzkimi, psychologii, budowania wizerunku, wymogów rynku pracy i przedsiębiorczości – ponad 2 200 godzin.

rozwińPosiadane wykształcenie oraz doświadczenia zawodowe pozwalają jej na realizowanie szeroko pojętego doradztwa psychologicznego, zawodowego oraz związanego z budowaniem ścieżki karier. W tym zakresie zrealizowała 4400 godzin spotkań dla właścicieli i pracowników MSP, nauczycieli i pracowników sektora oświaty, pracowników i wolontariuszy organizacji wspierających niepełnosprawnych, studentów, osób poszukujących pracy, a także młodzieży.

rozwińAktywnie działa na rzecz rozwoju przedsiębiorczości, promowania idei równowagi życiowej oraz uczenia się przez całe życie poprzez swoją działalność pro bono – doradztwo dla osób zakładających własną firmę, autorstwo artykułów dotyczących budowania wizerunku, wystąpienia konferencyjne oraz warsztaty dla młodzieży, a także organizację gry miejskiej, konferencji i targów pracy.

Przemysław Matejko

Wykładowca

Przemysław Matejko

Wykładowca

O mnie

Absolwent Akademii Sztuk Pięknych w poznaniu na wydziale Grafiki. od 2004 roku prowadzi szkolenia z grafiki 3D i animacji dla przedsiębiorstw z branży grafiki, architektury, reklamy, wystawiennictwa. Wykładowca Akademicki w dziedzinie projektowania graficznego, oprogramowania 2D/3D, animacji i postprodukcji.

Ciekawi mnie

rozwińPasjonuje się wszystkim co jest związane z grafiką 3D. Jest kolekcjonerem filmów i literatury związanej z produkcją filmową i tworzeniem efektów specjalnych.

rozwińPoza nauką ciekawi go fizyką teoretyczna, filozofia i religioznawstwo.

Skorzystaj z promocji i obniż opłaty za studia

Promocja czasowa do 13 lipca

Wystarczy, że do 13 lipca stworzysz konto w formularzu rekrutacyjnym, uzupełnisz swoje dane i dostarczysz nam świadectwo maturalne. Ceny za studia stacjonarne i niestacjonarne są takie same.

Opłata wpisowa

płatna jednorazowo

1 x 85 PLN

0 PLN

Czesne za rok

Płatne w 12 ratach

12 x 975 PLN

925 PLN

Płatne w 2 ratach

2 x 5 850 PLN

5 550 PLN

Płatne w 1 racie

1 x 11 700 PLN

11 100 PLN

Oszczędzasz łącznie

w skali 3,5 roku studiów stacjonarnych

2 100 PLN

w skali 4 lat studiów niestacjonarnych

2 400 PLN

Zniżki dla absolwentów i absolwentek

Jeśli jesteś absolwentem lub absolwentką dowolnego typu studiów w Collegium Da Vinci lub WNSHiD, zyskujesz dodatkową zniżkę. Ceny za studia stacjonarne i niestacjonarne są takie same.

Wpisowe

0 PLN

Czesne za rok

zwolnienie z jednej z 12 rat

925 PLN

image
Pobierz regulamin Pobierz regulamin

Zarezerwuj miejsce na studiach
jeszcze przed wynikami matury.

image

Z zapewnionym miejscem na studiach na wyniki matur będziesz już czekać ze spokojem.

 

Stwórz konto w naszym formularzu rekrutacyjnym i zapisz się na wymarzony kierunek. Miejsce na studiach będzie na Ciebie czekać do 13 lipca.

 

Po otrzymaniu świadectwa maturalnego jego numer uzupełnij w zgłoszeniu, a oryginał dokumentu dostarcz do biura rekrutacji. I gotowe.

 

Proste, prawda? A w dodatku nic Cię nie kosztuje. Za wpisowe nie zapłacisz teraz ani złotówki.

 

Nie czekaj, zarezerwuj miejsce dla siebie już dziś.

 

Jak zapisać się na studia

1

Zarejestruj się

Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

 

Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

 

2

Uzupełnij dane

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata, podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • numer PESEL,
  • świadectwo maturalne (jeśli nie posiadasz jeszcze świadectwa maturalnego, zaznacz checkbox “Nie posiadam jeszcze świadectwa maturalnego” i przejdź dalej),
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą).

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata, podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • numer PESEL,
  • świadectwo maturalne (jeśli nie posiadasz jeszcze świadectwa maturalnego, zaznacz checkbox “Nie posiadam jeszcze świadectwa maturalnego” i przejdź dalej),
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą).
3

Dokonaj opłaty wpisowej

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.

4

Podpisz dokumenty online

Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail.

 

Jeśli jesteś niepełnoletni_a, umowę podpiszesz razem z rodzicem w sposób tradycyjny, w biurze rekrutacji. Możesz ją również przesłać na nasz adres. Skontaktuj się z nami – wytłumaczymy, jak to zrobić.

Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail.

 

Jeśli jesteś niepełnoletni_a, umowę podpiszesz razem z rodzicem w sposób tradycyjny, w biurze rekrutacji. Możesz ją również przesłać na nasz adres. Skontaktuj się z nami – wytłumaczymy, jak to zrobić.

5

Dostarcz oryginał świadectwa

Dostarcz oryginał świadectwa maturalnego do biura rekrutacji.
Jeśli posiadasz świadectwo maturalne z ubiegłych lat, masz na to 7 dni od podpisania umowy.

 

Jeśli maturę zdajesz w tym roku – musisz dostarczyć oryginał świadectwa maturalnego do 13 lipca, aby skorzystać z promocji “niższe czesne”.

 

Pamiętaj, by wraz ze świadectwem maturalnym dostarczyć ankietę osobową pobraną z konta kandydata.

Dostarcz oryginał świadectwa maturalnego do biura rekrutacji.
Jeśli posiadasz świadectwo maturalne z ubiegłych lat, masz na to 7 dni od podpisania umowy.

 

Jeśli maturę zdajesz w tym roku – musisz dostarczyć oryginał świadectwa maturalnego do 13 lipca, aby skorzystać z promocji “niższe czesne”.

 

Pamiętaj, by wraz ze świadectwem maturalnym dostarczyć ankietę osobową pobraną z konta kandydata.

Witaj w gronie studentów i studentek!

Po dostarczeniu oryginału świadectwa maturalnego Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”.

Oznacza to, że dostałeś(-aś) się na studia.
Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

 

Wszelkie informacje dotyczące studiowania znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp w drugiej połowie września.

Po dostarczeniu oryginału świadectwa maturalnego Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”.

Oznacza to, że dostałeś(-aś) się na studia.
Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

 

Wszelkie informacje dotyczące studiowania znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp w drugiej połowie września.

Umów się na prywatną wycieczkę po uczelni

Jesteś ciekawy(-a), jak wygląda Collegium Da Vinci od środka? Chcesz przespacerować się korytarzami uczelni i podpatrzeć studenckie życie, a przy okazji dowiedzieć się wszystkiego o naszych studiach? Nic prostszego! Umów się na prywatne spotkanie z Aniołem Collegium Da Vinci.

 

Opiekunka studentów i studentek pierwszego roku oprowadzi Cię po budynku, opowie, jak wyglądają studia i odpowie na każde Twoje pytanie. Możesz przyjść sam(a), zabrać paczkę przyjaciół lub zaprosić rodziców. Karolina będzie czekała na Ciebie przed portiernią, czyli po prawej stronie od głównego wejścia na uczelnię.

image

Anioł Collegium Da Vinci

Karolina Bobko

e-mail: aniol@cdv.pl

tel.: +48 697 690 588

Chcesz się umówić na wycieczkę po Collegium Da Vinci? 

Wypełnij krótki formularz i wybierz termin spotkania.

Umów się z aniołem Umów się z aniołem

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z nami!

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, wyjaśnimy, doradzimy. Możesz zadzwonić do nas, napisać wiadomość mailową, zadać pytanie na grupie na facebooku, a nawet umówić się na prywatną wideorozmowę. Jeśli masz ochotę, zapraszamy także osobiście do naszego biura rekrutacji.

image

Weronika Nowak

Specjalistka ds. rekrutacji
na studia I stopnia

e-mail: rekrutacja@cdv.pl

tel.: +48 697 690 034

tel.: +48  667 520 739

Biuro rekrutacji

ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań Pokój R005, piętro 0 Rotunda

Godziny otwarcia:

poniedziałek - piątek: 8.30-15.30

sobota - niedziela: nieczynne