Hybrid Team Leader – Collegium Da Vinci Poznań

Dlaczego warto?

  • Sposób realizacji usługi ma charakter w 100% praktyczny – zdobywasz wiedzę i wykorzystujesz ją w praktyce od razu.
  • Zajęcia prowadzone są przez wykładowców praktyków – osoby, które prowadzą własne firmy lub na co dzień są team leaderami w globalnych firmach.
  • Przejdziesz Badania Osobowości Zawodowej Facet5 i dowiesz się jak stosować psychometrię do zarządzania zespołem.
  • Ilość zajęć warsztatowych została zminimalizowana na rzecz wdrażania zdobytej wiedzy w firmie. Wpływa to znacząco na podniesienie efektywności w zakresie zarządzania zespołami.

Wybierając Hybrid Team Leader zyskujesz:

  • Wykonasz badanie i analizę obecnych i wdrożysz nowe rozwiązania zarządcze w swojej firmie.
  • Sporządzisz zestawienie narzędzi rekrutacyjnych oraz działań motywacyjnych stosowanych w firmie.
  • Przeprowadzisz analizę i wyciągniesz z niej wnioski pod kątem wdrożenia efektywnego procesu rekrutacyjnego.
  • Opracujesz pod okiem eksperta projekt efektywnego systemu spotkań zespołowych.
  • Nauczysz się analizować osobowość zawodową pracowników i wykorzystywać  system Facet5 do rekrutacji, motywacji, selekcji pracowników.
  • Zdobędziesz certyfikację Badania Osobowości Zawodowej Facet5 o wartości 19000 zł netto.
  • Poznasz narzędzia, metody i zasady efektywnej komunikacji ze współpracownikami.
  • Podczas wizyt studyjnych poznasz najnowsze metody organizacji przestrzeni biurowych do pracy w systemie hybrydowym.
  • Zyskasz obszerną wiedzę o zarządzaniu zespołem w systemie hybrydowym.
  • Nauczysz się prowadzić efektywne sesje feedbackowe z pracownikami.
  • Nauczysz się badać potrzeby rozwojowe pracowników na różnych poziomach zarządzania.
  • Nauczysz się efektywnie i racjonalnie wzmacniać swoich pracowników w zakresach, które wymagają wzmocnienia, optymalizując koszty procesów rozwojowych i szkoleniowych w swojej firmie.

Studia skierowane są do:

  • managerów działów w firmach usługowych,
  • managerów działów w firmach produkcyjnych,
  • prezesów i członków zarządów,
  • właścicieli firm.

Wypowiedzi ekspertów

Program

Program zajęć

Zajęcia odbywają się w trybie hybrydowym

  • 118 godzin  zajęć warsztatowych
  • 44 godziny praktycznych działań wdrożeniowych we własnej firmie
  • 22 godziny seminariów podsumowujących projekty firmowe oraz seminariów dyplomowych online
  • 2 semestry

    Czas trwania

  • 184

    Liczba godzin dydaktycznych

Program

Kluczowe funkcje (26 godz.)

  • wyzwania hybrydowego Team leadera,
  • 5ELEMENTS w zarządzaniu,
  • badanie potrzeb rozwojowych,
  • aktywna kultura organizacji,
  • hybrydowe zarządzanie zespołem – VUCA i BANI.

Praca w zespole hybrydowym (44 godz.)

  • wizyty studyjne w unikalnych miejscach prezentujących rozwiązania użyteczne w pracy hybrydowej (Łódź, Warszawa),
  • rozmowa rekrutacyjna, kultura feedbacku i rozmowy oceniające – zróżnicowany zespół, wielonarodowościowy, inne kultury, zwyczaje,
  • rekrutacja i wdrożenie nowych pracowników.

Efektywne kanały komunikacyjne (24 godz.)

  • komunikacja wewnętrzna w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem narzędzi online’owych, internetowych, event-marketingowych, mailingu, komunikatorów.

Budowanie efektywnych zespołów (50 godz.)

  • zarządzanie, leadership, komunikacja, motywacja,
  • obraz zespołu TeamScape,
  • efektywny projekt Facet5,
  • cele, feedback, wyzwania, dobór narzędzi, GPS – model współpracy.

Rekrutacja, motywacja i selekcja pracowników (26 godz.)

  • efektywne metody rekrutacji, onboardingu i motywacji,
  • zarządzanie zaangażowaniem pracowników,
  • efektywny system prowadzenia spotkań firmowych.
  • Wdrażanie narzędzi Facet5 do systemu zarządzania w przedsiębiorstwie (26 godz.)
  • rekrutacja, zarządzania zmianą, peer coachingu, profilowania kompetencji managerskich w obrazie 360.

Seminarium dyplomowe (12 godz.)

  • projekt realizowany na przykładzie wybranej firmy (praca w zespołach 3-osobowych)

Warunki zaliczenia

  • Obrona pracy dyplomowej. Prezentacja projektu realizowanego na przykładzie wybranej firmy.

Kadra

Mateusz Stypułkowski

Ekspert | Właściciel firmy doradczej Businessland

Mateusz Stypułkowski

Ekspert | Właściciel firmy doradczej Businessland

rozwińO mnie

rozwińPrzedsiębiorca – właściciel firmy doradczej Businessland, która zajmuje się pozyskiwaniem funduszy unijnych oraz świadczeniem usług rozwojowych, wpływających na rentowność swoich partnerów.  Miłośnik sportu, były reprezentant Polski w Judo, którego pasja znajduje odzwierciedlenie w działalnościach biznesowych: Akademii szkoleniowej PTA oraz PTA Studio.

rozwińTrener biznesu, obszary specjalizacji: Zarządzanie organizacją, zarządzanie w świecie VUCA,  osobista efektywność, przywództwo, filozofia Kaizen, koncepcja Agile, sprzedaż b2B, marketing. Doświadczenie zawodowe: Doradca biznesowy, trener, konsultant, przedsiębiorca, prowadzący firmy zatrudniające blisko 100 osób. Manager z wieloletnim doświadczeniem w pracy zarówno w korporacji jak i w lokalnym biznesie. Twórca autorskiego podcastu o tematyce biznesowo-sportowej. Doświadczenie w świadczeniu tego typu usług: Szkoleniowiec z wieloletnim doświadczeniem, trener umiejętności miękkich i twardych kompetencji biznesowych. Przeprowadził kilkanaście projektów doradczych dla firm w sytuacjach kryzysowych, gdzie potrzebna była restrukturyzacja organizacji lub transfer online. Wykształcenie: Wyższe – kierunkowe. Uczestnik szkoleń i treningów z zakresu zarządzania, budowania marki osobistej skutecznego marketingu i sprzedaży. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego. Uczestnik wielu szkoleń, konferencji, kongresów biznesowych.

Marta Kardas

Ekspert | Senior HR Business Partner w Circle K

Marta Kardas

Ekspert | Senior HR Business Partner w Circle K

rozwińO mnie

rozwińKarierę zawodową rozpoczęłam w firmie doradztwa personalnego Experum HR w Wałbrzychu jako konsultant – psycholog, gdzie prowadziłam rekrutacje w wieloetapowych procesach na różne stanowiska, a następnie jako specjalista ds. personalnych w firmie Geers w Łodzi byłam  odpowiedzialna za część twardą i miękką HR.

rozwińW 2013 roku związałam się zawodowo z międzynarodową firmą Amplifon zajmującą się sprzedażą aparatów słuchowych, będącą liderem na rynku światowym. Rozbudowałam strukturę firmy od kilkunastu do 150 pracowników. Stworzyłam i wdrożyłam procesy związane z oceną okresową, systemem wynagrodzeń i benefitów oraz zbudowałam system opisów stanowisk pracy i ich wartościowania. Byłam odpowiedzialna za implementację projektów korporacyjnych, w tym rebranding marki pracodawcy oraz system wartości.

rozwińW 2019 roku, jako dyrektor działu personalnego, dołączyłam do firmy Centrum Nauki i Biznesu „Żak”, gdzie odpowiadałam za optymalizację procesów HR, realizację budżetu personalnego, wsparcie kadry managerskiej na różnych szczeblach struktury i zarządzanie 7-osobowym zespołem pracowników.

rozwińAktualnie współpracuję z firmą Circle K w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi jako Senior HR BP oraz pomagam innym organizacjom w projektach HR. Jako konsultant narzędzia Facet5 wspieram klientów indywidualnych w określeniu ich naturalnych predyspozycji i silnych stron w obszarze zawodowym. Dodatkowo rozpoczęłam działalność psychoterapeutyczną, aby wspierać osoby będące w kryzysie i nieradzące sobie z aktualną sytuacją.

Barbara Majer-Giernat

Ekspert | Współwłaściciel i Członek Zarządu AHEAD GROUP,

Barbara Majer-Giernat

Ekspert | Współwłaściciel i Członek Zarządu AHEAD GROUP,

rozwińCertyfikowany trener biznesu, przedsiębiorca oraz ekspert zarządzania i komunikacji w biznesie. Współwłaściciel i Członek Zarządu AHEAD GROUP, właściciela trzech marek: Face2Face Smart Office Biuro na godziny, Ahead Capital oraz GoAhead Training.

rozwińO mnie

rozwińJestem absolwentką Executive MBA oraz filologii angielskiej. Od zawsze moją pasją były proste metody na trudne zmiany, efektywne uczenie się i zdobywanie nowych kompetencji w biznesie. Jestem akredytowanym konsultantem systemu diagnozy osobowości zawodowej oraz zarządzania kompetencjami w firmach Facet5.

rozwińŁączę potencjał tego narzędzia z moją wiedzą oraz ponad 20 letnim doświadczeniem w zakresie projektów rozwojowych. Dzięki temu klienci, z którymi pracuję uzyskują głębokie oraz trwałe zmiany, które generują wzrost biznesu.

rozwińZrealizowałam ponad 4000 godzin warsztatów. Brałam udział w ponad 300 projektach wdrożeniowych dla firm w zakresie: rozwiązywanie problemów, zmiana, sprzedaż, zarządzanie i komunikacja. Skutecznie pomagam usprawnić komunikację oraz budować efektywne zespoły i długotrwałe relacje w biznesie.

Łukasz Kuciński

Ekspert | Prezes Zarządu AMS PRESTIGE

Łukasz Kuciński

Ekspert | Prezes Zarządu AMS PRESTIGE

rozwińO mnie

rozwińPrezes Zarządu AMS PRESTIGE – Akademia Menedżera Sprzedaży.

rozwińPosiadam ponad 10 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania, sprzedaży i marketingu.

rozwińW latach 2003 – 2011 byłem Dyrektorem Działu Nauczania Języków Obcych w WSiP. Organizowałem konferencje na temat sprzedaży i przedsiębiorczości. Występowałem jako prelegent i mówca na konferencjach: Nowoczesne Techniki Sprzedaży.

rozwińPartner merytoryczny studiów podyplomowych Akademia Menedżera Sprzedaży.

rozwińProwadzę bloga o Sprzedaży, Zarządzaniu i Marketingu, jestem stałym autorem magazynu World Business Class.

rozwińJestem współautorem książki „Firma Jako Całość – Porządkowanie Chaosu Korporacyjnego”, Onepress 2019.

Mirosława Kucińska

Ekspert | Menedżer w zarządzaniu zespołem w Swatch Group, Infosys, Takeda.

Mirosława Kucińska

Ekspert | Menedżer w zarządzaniu zespołem w Swatch Group, Infosys, Takeda.

rozwińO mnie

rozwińMenedżer z 10 letnim stażem w zarządzaniu zespołem w Swatch Group, Infosys, Takeda.

rozwińZakres kompetencji:

rozwińEfektywne zarządzanie międzynarodowymi zespołami finansowymi:

  • dział zobowiązań
  • dział obsługi zapytań od dostawców
  • dział należności
  • Transfer procesów księgowych pomiędzy jednostkami w ramach organizacji (Europa, Azja)

rozwińRekrutacja nowych pracowników

  • Realizacja, raportowanie i prezentacja targetów do klienta i w ramach organizacji
  • Przeprowadzanie cyklicznej oceny pracowniczej
  • Motywowanie i rozmowy rozwojowe z pracownikami
  • Utrzymywanie satysfakcjonujących relacji z klientami i partnerami wewnętrznymi w organizacji
  • Zarządzanie ryzykiem operacyjnym i rozwiązywanie sytuacji kryzysowych w procesie księgowym

rozwińWiedza

  • Certyfikacja Badania Osobowości Zawodowej Facet5
  • Green Belt Lean SixSigma – certyfikacja
  • Competency Based interviewing
  • „Readyprogram”– efektywne zarządzane produktywnością zespołu

Tomasz Cieślak

Ekspert | Kierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej, Rossmann Polska

Tomasz Cieślak

Ekspert | Kierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej, Rossmann Polska

rozwińO mnie

rozwińKierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej, Rossmann Polska. Ekspert z zakresu komunikacji, public relations

rozwińZ branżą związany ponad 20 lat. Przez 7 lat pracował jako dziennikarz, w 2009 roku rozpoczął pracę w Dziale Public Relations Rossmanna prowadząc biuro prasowe spółki, pełniąc obowiązki rzecznika prasowego. Od 2013 roku jest kierownikiem Działu Komunikacji Wewnętrznej i odpowiada kompleksowo za komunikację wewnętrzną spółki z pracownikami blisko 1800 sklepów, trzech centrów logistycznych oraz central, a także za projekty motywacyjne i budujące zespoły. Tworzy scenariusze, koordynuje organizację firmowych wydarzeń, występuje w roli prowadzącego.

rozwińOdpowiadał m.in. za kompleksową realizację takich projektów eventowych jak jubileusze 20-lecia, 25-lecia i 30-lecia Rossmanna w Polsce, czy cyklicznych spotkań motywacyjno-integracyjnych dla zespołów drogerii, w których udział wzięło ponad 10 tys. pracowników. Nadzoruje realizację projektów specjalnych jak np. Bieg Ulicą Piotrkowską Rossmann Run w Łodzi. Był członkiem zespołu antykryzysowego powołanego przez Zarząd Rossmanna po ogłoszeniu stanu pandemii Covid-19 gdzie zajmował się efektywną i empatyczną komunikacją wewnętrzną, ale także projektami z zakresu społecznej odpowiedzialności.

rozwińPrelegent konferencji ICM 3/4, panelista Forum Branży Eventowej oraz Konferencji nt. Komunikacji Wewnętrznej Pulsu Biznesu. Laureat nagrody MP Power Awards 2019 w kategorii Marketer, Power Of Content Marketing Awards oraz Digital Excellence Awards 2022, za transformację cyfrową systemu komunikacji wizualnej dla klientów i pracowników Rossmann, gdzie pełnił rolę Project Managera. Wydawany pod jego kierownictwem magazyn dla pracowników Rossmanna był nagradzany w konkursach „Złote Szpalty” oraz Power Marketing Awards, Od 2020 związany z konkursem MP Power Awards w roli jurora, od 2023 roku członek kapituły największego konkursu komunikacji marketingowej na świecie Effie Awards.

rozwińAbsolwent dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowych studiów z zarządzania.

Opłaty

W Collegium Da Vinci, niezależnie od ilości wybranych rat, kwota pozostaje niezmienna.

Hybrid Team Leader 

Wybierz dogodną dla Ciebie ilość rat:

  • 12500 PLN
    płatność jednorazowa
  • 2x
    6250 PLN
    płatność w 2 ratach
  • 10x
    1250 PLN
    płatność w 10 ratach

Partner Kierunku

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Kontakt

Barbara Majer-Giernat
+48 603 632 166
barbara.majer-giernat@cdv.pl

Łukasz Kuciński
+48 608 464 555
lukasz.kucinski@cdv.pl

Biuro 5 ELEMENTS

ul. Narutowicza 126A lok. A

90-145 Łódź