Poznaj partnerów kierunku
Poznaj wykładowców kierunku
Tomasz Cieślak
Tomasz Cieślak
Ekspert | Kierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej, Rossmann PolskarozwińO mnie
rozwińKierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej, Rossmann Polska. Ekspert z zakresu komunikacji, public relations
rozwińZ branżą związany ponad 20 lat. Przez 7 lat pracował jako dziennikarz, w 2009 roku rozpoczął pracę w Dziale Public Relations Rossmanna prowadząc biuro prasowe spółki, pełniąc obowiązki rzecznika prasowego. Od 2013 roku jest kierownikiem Działu Komunikacji Wewnętrznej i odpowiada kompleksowo za komunikację wewnętrzną spółki z pracownikami blisko 1800 sklepów, trzech centrów logistycznych oraz central, a także za projekty motywacyjne i budujące zespoły. Tworzy scenariusze, koordynuje organizację firmowych wydarzeń, występuje w roli prowadzącego.
rozwińOdpowiadał m.in. za kompleksową realizację takich projektów eventowych jak jubileusze 20-lecia, 25-lecia i 30-lecia Rossmanna w Polsce, czy cyklicznych spotkań motywacyjno-integracyjnych dla zespołów drogerii, w których udział wzięło ponad 10 tys. pracowników. Nadzoruje realizację projektów specjalnych jak np. Bieg Ulicą Piotrkowską Rossmann Run w Łodzi. Był członkiem zespołu antykryzysowego powołanego przez Zarząd Rossmanna po ogłoszeniu stanu pandemii Covid-19 gdzie zajmował się efektywną i empatyczną komunikacją wewnętrzną, ale także projektami z zakresu społecznej odpowiedzialności.
rozwińPrelegent konferencji ICM 3/4, panelista Forum Branży Eventowej oraz Konferencji nt. Komunikacji Wewnętrznej Pulsu Biznesu. Laureat nagrody MP Power Awards 2019 w kategorii Marketer, Power Of Content Marketing Awards oraz Digital Excellence Awards 2022, za transformację cyfrową systemu komunikacji wizualnej dla klientów i pracowników Rossmann, gdzie pełnił rolę Project Managera. Wydawany pod jego kierownictwem magazyn dla pracowników Rossmanna był nagradzany w konkursach „Złote Szpalty” oraz Power Marketing Awards, Od 2020 związany z konkursem MP Power Awards w roli jurora, od 2023 roku członek kapituły największego konkursu komunikacji marketingowej na świecie Effie Awards.
rozwińAbsolwent dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowych studiów z zarządzania.
Mirosława Kucińska
Mirosława Kucińska
Ekspert | Menedżer w zarządzaniu zespołem w Swatch Group, Infosys, Takeda.rozwińO mnie
rozwińMenedżer z 10 letnim stażem w zarządzaniu zespołem w Swatch Group, Infosys, Takeda.
rozwińZakres kompetencji:
rozwińEfektywne zarządzanie międzynarodowymi zespołami finansowymi:
- dział zobowiązań
- dział obsługi zapytań od dostawców
- dział należności
- Transfer procesów księgowych pomiędzy jednostkami w ramach organizacji (Europa, Azja)
rozwińRekrutacja nowych pracowników
- Realizacja, raportowanie i prezentacja targetów do klienta i w ramach organizacji
- Przeprowadzanie cyklicznej oceny pracowniczej
- Motywowanie i rozmowy rozwojowe z pracownikami
- Utrzymywanie satysfakcjonujących relacji z klientami i partnerami wewnętrznymi w organizacji
- Zarządzanie ryzykiem operacyjnym i rozwiązywanie sytuacji kryzysowych w procesie księgowym
rozwińWiedza
- Certyfikacja Badania Osobowości Zawodowej Facet5
- Green Belt Lean SixSigma – certyfikacja
- Competency Based interviewing
- „Readyprogram”– efektywne zarządzane produktywnością zespołu
Barbara Majer-Giernat
Barbara Majer-Giernat
Certyfikowany trener biznesu, przedsiębiorca oraz ekspert zarządzania i komunikacji w biznesie. Współwłaściciel i Członek Zarządu AHEAD GROUProzwińCertyfikowany trener biznesu, przedsiębiorca oraz ekspert zarządzania i komunikacji w biznesie. Współwłaściciel i Członek Zarządu AHEAD GROUP, właściciela trzech marek: Face2Face Smart Office Biuro na godziny, Ahead Capital oraz GoAhead Training.
rozwińO mnie
Jestem absolwentką Executive MBA oraz filologii angielskiej. Od zawsze moją pasją były proste metody na trudne zmiany, efektywne uczenie się i zdobywanie nowych kompetencji w biznesie. Jestem akredytowanym konsultantem systemu diagnozy osobowości zawodowej oraz zarządzania kompetencjami w firmach Facet5.
rozwińŁączę potencjał tego narzędzia z moją wiedzą oraz ponad 20 letnim doświadczeniem w zakresie projektów rozwojowych. Dzięki temu klienci, z którymi pracuję uzyskują głębokie oraz trwałe zmiany, które generują wzrost biznesu.
rozwińZrealizowałam ponad 4000 godzin warsztatów. Brałam udział w ponad 300 projektach wdrożeniowych dla firm w zakresie: rozwiązywanie problemów, zmiana, sprzedaż, zarządzanie i komunikacja. Skutecznie pomagam usprawnić komunikację oraz budować efektywne zespoły i długotrwałe relacje w biznesie.
dr Rafał Prendke
dr Rafał Prendke
Wieloletni CEO w międzynarodowych koncernachrozwińO mnie
rozwińDoświadczony menadżer, łączący zainteresowania naukowe z praktyczną wiedzą pozyskaną w wielu krajach podczas pracy dla międzynarodowych korporacji. Przez ponad dwadzieścia lat zarządzał firmami różnych branż, gdzie przeprowadzał skomplikowane procesy restrukturyzacyjne, przejęcia i duże projekty inwestycyjne. Obecnie wykładowca Politechniki Poznańskiej, gdzie prowadzi badania i szkolenia z różnych aspektów zarządzania przedsiębiorstwem.
rozwińSpecjalizacje obszarowe
rozwińStrategie interkulturowe, przywództwo, praktyczne aspekty zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym
Piotr Jaszczak
WykładowcarozwińO mnie
rozwińJestem absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Zarządzanie, specjalność Zarządzanie Przedsiębiorstwami.
rozwińPrzez blisko 30 lat byłem związany z firmą IT, w której pracowałem na stanowiskach menadżerskich – Kierownik Serwisu, Dyrektor Działu Serwisu, Dyrektor ds. Usług i Wsparcia IT. Stworzyłem sieć 14. oddziałów firmy i zarządzałem zespołem 130. pracowników na terenie całego kraju. Jestem autorem wielu procesów i procedur wykonawczych, wynikających m. in. z wytycznych norm ISO 9001 i ISO 20000 oraz zarządzanych projektów. Przeprowadziłem wiele zmian w zarządzanym przez siebie dziale oraz zmapowałem najważniejsze procesy stanowiące podstawę działania firmy w zakresie usługowym. Jako kierownik projektu zarządzałem ponad 40. projektami o zasięgu ogólnopolskim, związanymi z technologią informacyjną. Wdrażałem również systemy zarządzania jakością usług, oparte na założeniach norm ISO 9001 i ISO 20000.
rozwińOd ponad 15. lat prowadzę szkolenia, wykłady, ćwiczenia i warsztaty. Swoim doświadczeniem i wiedzą dzielę się ze wszystkimi, którzy chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie zarządzania usługami, jakością, projektami, zmianą czy procesami.
rozwińCiekawi mnie
rozwińPrywatnie jestem miłośnikiem fotografowania, podróży i zwiedzania ciekawych miejsc, lubię grać na gitarze, słuchać dobrej muzyki, zwłaszcza ze starego, dobrego czarnego krążka.
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- Zarządzanie Projektami
- Zarządzanie Zmianą
- Zarządzanie Procesami
- Zarządzanie Jakością Usług
- Technologia Informacyjna
- MS Office
- Norma ISO 9000, ISO 20000
Paweł Muzyczyszyn
Paweł Muzyczyszyn
Trener, coach ICF, menedżer zespołów handlowychrozwińO mnie
- Wieloletni menedżer związany z branżą finansową oraz IT.
- Partner Zarządzający w firmie konsultingowej GROW
- Wykładowca na studiach podyplomowych w zakresie zarządzania i sprzedaży (EMBA)
- Coach ACC International Coach Federation.
- Występuje jako prelegent na konferencjach poświęconych zarządzaniu i sprzedaży
- Publikuje w prasie branżowej: Personel i Zarządzanie, Nowa Sprzedaż, As Sprzedaży, Szef Sprzedaży, Marketer Plus
- Tworzy podcast dla szefów sprzedaży CEL_NA SPRZEDAŻ
- Autor książki „Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty”
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- Rozwój kompetencji zarządzania sprzedażą
- Rozwój kompetencji sprzedażowych
- Rozwój kompetencji menedżerskich w obszarach produkcyjnych
- Coaching biznesowy
- Transfer psychologii do biznesu
Krzysztof Rapacz
Krzysztof Rapacz
Manager Komunikacji Wewnętrznej, CSR i PR, Event Manager, Copywriter, Konferansjer, Właściciel w QMAGINErozwińO mnie
rozwińPraktyk w zakresie tworzenia strategii i realizacji działań z obszaru nowoczesnej Komunikacji Wewnętrznej oraz CSR dla dużych przedsiębiorstw z branży e- commerce, IT oraz logistyki. Od ponad 10 lat przekładam cele strategiczne firm na działania angażujące pracowników i wspierające budowanie kultury organizacyjnej. Doświadczenie w Komunikacji Wewnętrznej, CSR i PR zdobywałem m.in. w Allegro, Amazon, H&M oraz RTB House. Odpowiadałem również za tworzenie od podstaw projektów i eventów wspierających cele społecznej odpowiedzialności biznesu w połączeniu z działaniami public policy.
Sebastian Baranowski
Sebastian Baranowski
IT DirectorrozwińO mnie
rozwińMenedżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami, projektowaniu i wdrażaniu systemów IT, optymalizacji procesów, a także bezpieczeństwie IT. Pracował w BAE Systems, NetWorkS i T-Mobile, gdzie kierował zespołami programistów i administratorów baz danych oraz projektował i wdrażał systemy. W ARC Europe Polska, gdzie obecnie pełni funkcję dyrektora IT i Head of Group Development, kieruje zespołem ponad 40 osób, w tym analityków, programistów, testerów, inżynierów systemów i specjalistów helpdesk. Jego niewątpliwym sukcesem jest wdrożenie autorskiego systemu operacyjnego dla assistance (Atlas) w Polsce i we Francji. Jego wiedza i doświadczenie w dziedzinie IT stanowią cenny wkład dla każdej organizacji, która dąży do rozwoju i poprawy skuteczności swoich działań na polu technologicznym.
Łukasz Kuciński
Łukasz Kuciński
Prezes Zarządu AMS PrestigerozwińO mnie
rozwińPrezes Zarządu AMS PRESTIGE – Akademia Menedżera Sprzedaży.
rozwińPosiadam ponad 10 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania, sprzedaży i marketingu.
rozwińW latach 2003 – 2011 byłem Dyrektorem Działu Nauczania Języków Obcych w WSiP. Organizowałem konferencje na temat sprzedaży i przedsiębiorczości. Występowałem jako prelegent i mówca na konferencjach: Nowoczesne Techniki Sprzedaży.
rozwińPartner merytoryczny studiów podyplomowych Akademia Menedżera Sprzedaży.
rozwińProwadzę bloga o Sprzedaży, Zarządzaniu i Marketingu, jestem stałym autorem magazynu World Business Class.
rozwińJestem współautorem książki „Firma Jako Całość – Porządkowanie Chaosu Korporacyjnego”, Onepress 2019.
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- Marketing
- Sprzedaż
- Zarządzanie