Iga Andrzejczak – Collegium Da Vinci Poznań

Poznaj Igę Andrzejczak – ambasadorkę kierunku Mediaworking!

Dlaczego wybrałaś Mediaworking w Collegium Da Vinci?

Na co dzień zajmuję się prowadzeniem swoich social mediów, rozwijaniem marki osobistej oraz tworzeniem muzyki. Od zawsze śpiew był moją pasją, dlatego też uznałam, że połączenie pasji i Mediaworkingu będzie strzałem w dziesiątkę. Kierunek umożliwia mi rozwój swoich kanałów w internecie oraz pozwala na spojrzenie na karierę od strony biznesowej.

Collegium Da Vinci wybrałam ze względu na praktyczność zajęć. Brak wkuwania i uczenia się zbędnych przedmiotów sprawia, że z chęcią uczęszczam na uczelnię. Dodatkowo poznaję tu mnóstwo ciekawych osób, od których czerpię  inspirację do dalszego rozwoju.

Collegium Da Vinci jest Uczelnią Ludzi Ciekawych. Jakich ludzi spotkałaś dotąd na uczelni, wśród studentów czy wykładowców?

Przede wszystkim poznałam niezwykle zdolnych ludzi z kierunku, którzy mają świetne, przeróżne pasje. Super jest spotkać na swojej drodze osoby, które tak jak ja, dążą do swoich celów i rozwijają się. Inspirujemy się i kibicujemy sobie nawzajem i to jest ekstra! ☺

Jaki przedmiot na studiach najbardziej Cię ciekawi?

Na drugim roku studiów zaczęłam przedmiot Design Thinking. Jest to nowe spojrzenie na nietypowe, nieszablonowe szukanie rozwiązań oraz coraz to nowych możliwości realizacji projektu. Bardzo mi się spodobał schemat zajęć, ćwiczenie kreatywności oraz to, jak prowadził je nasz wykładowca, Artur Ratuszyński.

Co zaskoczyło Cię na studiach? Czego się o sobie dowiedziałaś? 

Chyba najbardziej zaskoczył mnie format zajęć 3+2, gdzie każdy z nas w tygodniu może znaleźć również czas na rozwijanie swoich pasji czy pracę zawodową. Jest to bardzo wygodna opcja.

Collegium Da Vinci również mocno kibicuje studentom, w osiągnięciach, o czym mogłam się przekonać na własnej skórze! Czuję, że jest to uczelnia, która umożliwia nam to, co jest najważniejsze – rozwój.

Komu poleciłabyś studia na kierunku Mediaworking?

Mediaworking polecam osobom, które prężnie działają w social mediach i chcą się w tym rozwijać oraz tym, których kreatywność nie zna granic. Właśnie na tym kierunku będziecie mogli w pełni wykorzystać swoje predyspozycje. To również idealna droga dla tych, którzy interesują się szeroko pojętym marketingiem. Poznacie jego różne odsłony i zobaczycie “z czym to się je”.

Gdzie widzisz się po studiach, jakie są Twoje marzenia?

Największym moim marzeniem jest możliwość połączenia pracy z pasją. Aby każdy dzień w pracy uświadamiał mnie, że to jest to, co kocham robić i że chcę to robić dalej. Dla mnie szczególnie ważne jest tworzenie muzyki, dzielenie się nią ze światem oraz rozwój własnej marki osobistej.

Czy są jakieś osiągnięcia, którymi chcesz się pochwalić?

Największym moim osiągnięciem jest udział w dwunastej edycji The Voice of Poland. Dzięki programowi przekonałam się, że śpiewanie jest tym, co chcę robić w życiu najbardziej! Jednak kolejną istotną rzeczą, która zapisała się w moich sukcesach życiowych jest śpiewanie w chórze Skowronki przez prawie dwanaście lat, gdzie poza doświadczeniem muzycznym, zdobyłam mnóstwo wspaniałych wspomnień i spełnionych marzeń. Miałam okazję zwiedzić z nim trochę świata. Od Stanów Zjednoczonych po Japonię – czyli jedne z najbardziej upragnionych przeze mnie miejsc do odwiedzenia. Jestem za to bardzo wdzięczna.

Zapraszam wszystkich ciekawych do odsłuchu oraz śledzenia moich poczynań w muzyce i nie tylko 😉

Sprawdź profile Igi na Facebooku, Instagramie i YouTube.