Kontakt

-
ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10
61-719 Poznań -
tel. 61 27 11 000
fax: 61 27 11 199
W dniu 23 czerwca biuro rekrutacji czynne jest do godziny 14:00
⠀⠀⠀Skontaktuj się z nami w przypadku pytań
Weronika Nowak
697 690 034
667 520 739
rekrutacja@cdv.pl
Izabella Bekas – Kwaśniewska
697 230 138
rekrutacja@cdv.pl
Izabella Bekas – Kwaśniewska
697 230 138
podyplomowe@cdv.pl
Wiktoria Klamka
+48 61 27 11 034
wiktoria.klamka@cdv.pl
Umów się z Aniołem CDV na indywidualne spotkanie!
Aby umówić się z Aniołem CDV na indywidualne spotkanie wystarczy wypełnić formularz.
Karolina będzie czekała na Ciebie przed portiernią, czyli po prawej stronie od głównego wejścia na uczelnię.
Szanowni Państwo,
Mając na uwadze sytuację pandemiczną uprzejmie prosimy o ograniczenie wizyt bezpośrednich w Dziekanacie (COD) do niezbędnego minimum. W miarę możliwości obsługa powinna być realizowana w sposób zdalny, za pomocą środków porozumiewania się na odległość.
Zespół Centrum Obsługi Dydaktyki
Godziny otwarcia Centrum Organizacji Dydaktyki:
Wszystkie pytania i sugestie prosimy kierować na adres e-mail: dziekanat@cdv.pl
Obsługa telefoniczna jest dostępna w godzinach otwarcia biura obsługi studenta.
Koordynatorzy kierunków studiów w ramach Centrum Organizacji Dydaktyki:
Studia podyplomowe: Nowy marketing | Grafika projektowa | Przygotowanie pedagogiczne | Zarządzanie projektami
Agnieszka Skorupińska
+48 61 27 11 026
Studia podyplomowe: Executive Master of Business Administration | Arteterapia z elementami psychoterapii | HR Business Partner | Frontend Developer
Dominika Bonar
+48 61 27 11 023
Studia podyplomowe: Badania UX | Team manager | Product & Brand Management | Logopedię
Alicja Furmańska
+48 61 27 11 027
Studia podyplomowe: Big Data | Fotografia
Maria Achrem
+48 61 27 11 021
Godziny otwarcia
Kontakt
Anna Pawlak
Dyrektor Biura Rektora i Administracji
3 piętro, Rotunda
Godziny otwarcia w okresie wakacyjnym:
25.07 – 15.08.2022 – przerwa wakacyjna – biblioteka zamknięta.
16.08 – 19.09.2022 – poniedziałek – piątek: 10:00 – 14:00
materiały biblioteczne można zwracać do wrzutni usytuowanej na końcu lady przy szatni.
Godziny otwarcia:
Biblioteka znajduje się na -1 piętrze, w pokoju R.103
(schodami w dół od głównego wejścia E1)
E-mail: biblioteka@cdv.pl
Szanowni Absolwenci studiów I i II stopnia,
Przed udaniem się do CDV po odbiór dyplomu prosimy o sprawdzenie godzin otwarcia Biblioteki i Biura Karier. Konieczne jest uzyskanie stamtąd podpisów na karcie obiegowej. Bez tych podpisów pracownik Centrum Organizacji Dydaktyki nie będzie mógł wydać Państwu dyplomu.
W dniu 23 czerwca biuro rekrutacji czynne jest do godziny 14:00
⠀⠀⠀Skontaktuj się z nami w przypadku pytań
Weronika Nowak
697 690 034
667 520 739
rekrutacja@cdv.pl
Izabella Bekas – Kwaśniewska
697 230 138
rekrutacja@cdv.pl
Izabella Bekas – Kwaśniewska
697 230 138
podyplomowe@cdv.pl
Wiktoria Klamka
+48 61 27 11 034
wiktoria.klamka@cdv.pl
Centrum sportu CDV
Poniedziałek – piątek: 18:00 – 22:00
Sobota – niedziela: 09:00 – 13:00
DLA MEDIÓW
Szanowni Państwo,
Zachęcamy do kontaktu z Collegium Da Vinci.
Oferujemy szybką, profesjonalną pomoc w sytuacjach wymagających specjalistycznej wiedzy, danych lub komentarza, w zakresie określonej dziedziny lub w nagłych sytuacjach kryzysowych. Do Państwa dyspozycji są nasi eksperci – wykładowcy CDV, posiadający wysokie kwalifikacje i doświadczenie, chętni do podzielenia się swoimi zasobami wiadomości. Dodatkowo dysponujemy listą wykładowców, których zainteresowania naukowo-badawcze także mogą być dla Państwa cennym źródłem wiedzy.
Nasi eksperci to także nasi studenci – otwarci na współpracę z dziennikarzami ciekawi ludzie z uczelni ludzi ciekawych.
Poniżej znajdziecie Państwo Bazę Ekspertów CDV – prosimy o zapoznanie się z zawartymi w niej informacjami. W celu nawiązania kontaktu z wybranym Ekspertem należy skontaktować się z Rzecznikiem Prasowym.
Uwaga! Informacje oraz zdjęcia zawarte poniżej mogą zostać wykorzystane wyłącznie do celów uprzednio uzgodnionych z Rzecznikiem Prasowym CDV. Korzystanie z nich nie może naruszać godności i dóbr osobistych przedstawionych osób.
BAZA EKSPERTÓW COLLEGIUM DA VINCI
WYKŁADOWCY
Prof. CDV dr hab. Urszula Kluczyńska
Wydział Nauk Społecznych, Katedra Edukacji i Nowych Mediów
Obszar odpowiedzialności: płeć, socjologia męskości, współczesne przemiany męskości, męskości opiekuńcze, działania prorównościowe i dyskryminacja ze względu na płeć
Moje zainteresowania badawcze koncentrują się wokół problematyki krytycznych studiów nad męskościami i mężczyznami ze szczególnym uwzględnieniem społecznych kontekstów męskości i opieki, starości, sportu, ojcostwa, zdrowia mężczyzn, medykalizacji męskości i seksualności mężczyzn. Podejmuje również problematykę zawodów opiekuńczych, a także zjawiska maskulinizacji i feminizacji profesji. Obszar badawczy obejmuje także kulturowo-społeczne analizy zjawisk związanych z przejawami dyskryminacji.
Socjolożka i pedagożka. W roku 2002 ukończyłam studia magisterskie z pedagogiki, a w roku 2004 z socjologii UAM. W 2007 roku obroniłam pracę doktorską na Wydziale Studiów Edukacyjnych UAM. Habilitację uzyskałam w roku 2018 na Wydziale Nauk Społecznych UAM.
Jestem autorką monografii naukowych: Mężczyźni w pielęgniarstwie. W stronę męskości opiekuńczej (2017), Metamorfozy tożsamości mężczyzn w kulturze współczesnej (2009), współautorką książki Poza schematem. Społeczny konstrukt płci i seksualności (2016). Redagowałam numery specjalne czasopism naukowych poświęconych tematyce męskości. Opublikowałam ponad czterdzieści artykułów naukowych z zakresu studiów nad mężczyznami i męskościami w krajowych i zagranicznych czasopismach naukowych. Jestem członkinią Polskiego Towarzystwa Socjologicznego (Sekcja Socjologii Płci) i Polskiego Towarzystwa Genderowego.
dr Krzysztof Patkowski
Funkcja: Dziekan Wydziału Nauk Społecznych
Obszar odpowiedzialności:szkolnictwo wyższe, e-edukacja, e-learning, praktyczna edukacja, kompetencje społeczne, kompetencje przyszłości, rynek pracy, zarządzanie zespołem, zarządzanie projektami, tutoring, mentoring
Politolog, manager edukacji z wieloletnim doświadczeniem, akredytowany coach ICF (ACC), certyfikowany tutor Collegium Wratislaviense, facylitator i moderator Design Thinking, trener oraz wykładowca akademicki.
Absolwent jednolitych studiów magisterskich na kierunku politologia (specjalizacje: marketing polityczny i dziennikarstwo). Doktor nauk społecznych w zakresie nauki o polityce.
Współautor stale rozwijanej w CDV koncepcji kształcenia modułowego opartego o ścisłą współpracę z biznesem, prowadzenie zajęć warsztatowych przez praktyków, kształcenie i kształtowanie kompetencji zawodowych i społecznych kluczowych dla studenta i absolwenta wkraczającego na dynamicznie zmieniający się rynek pracy. Edukacji spersonalizowanej opartej o rozbudowane programy stażowe, tutoringowe i mentoringowe.
Autor i współautor koncepcji i programów kształcenia kilkunastu nowych, praktycznych i innowacyjnych w skali kraju kierunków studiów, realizowanych w ścisłej współpracy z partnerami biznesowymi, stale modyfikowanych i podążających za zmianami zachodzącymi na rynku pracy, takich jak np.: Doradztwo i coaching, Zarządzanie kreatywne, Mediaworking, Data Science, czy IT Project Management.
Prywatnie miłośnik gór stara się każdą wolną chwilę spędzać przemierzając szlaki górskie w całej Europie, od niedawna również w towarzystwie syna Mikołaja i córki Michaliny.
Więcej informacji:
https://www.linkedin.com/in/krzysztof-patkowski/
Dr Karolina Janiszewska
Obszar odpowiedzialności: zarządzanie marką, zachowania nabywców, marka terytorialna, kreowanie wizerunku marki
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Wydział Zarządzania, specjalność handel i marketing
Doktorat poświęcony uwarunkowaniom budowania lojalności klientów wobec marki obroniła w roku 2004. Jej zainteresowania naukowe i projektowe obejmują tworzenie tożsamości marki, kreowanie wizerunku i komunikacji marki. W tym zakresie współpracuje z biznesem, organizacjami NGO i jednostkami terytorialnymi.
dr inż. Robert Tomczak
Wydział Informatyki i Komunikacji Wizualnej
Obszar odpowiedzialności: prywatność w Internecie i zagrożenia z Internetu, bezpieczeństwo systemów informatycznych, sztuczna inteligencja, bitcoin i inne kryptowaluty, wpływ technologii na życie codzienne, oprogramowanie
Absolwent Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, kierunku: Technika Rolnicza i Leśna, w specjalności: Informatyka w Inżynierii Rolniczej.
Doktorat poświęcony analizie złożonego sygnału akustycznego z wykorzystaniem sieci neuronowych obronił z wyróżnieniem w 2008 r. Jego zainteresowania naukowe obejmują zagadnienia związane ze sztuczną inteligencją, sieciami neuronowymi i ich praktycznym wykorzystaniem oraz efektywnym wykorzystaniem nowoczesnych technik informacyjnych. W latach 2001-2013 administrator sieci i systemów informatycznych, koordynator ds. bezpieczeństwa sieci i systemów informatycznych (z ramienia Rektora) na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu, zajmował się m.in. projektowaniem rozwiązań i administracją systemami serwerowymi, sieciowymi i dostępowymi dla uczelni.
Poza nauką zajmuje się wdrażaniem systemów bezpieczeństwa oraz zarządzaniem systemami i sieciami komputerowymi. Pasjonat Wolnego Oprogramowania i twórczości na otwartych licencjach. Wolne chwile poświęca fotografii, mechanice pojazdowej i analizom bezpieczeństwa sieci i systemów sieciowych.
mgr Adam Bekier
Obszar odpowiedzialności: przywództwo w organizacji, budowanie zespołu, komunikacja w biznesie, zarządzanie, coaching
Notka biograficzna: Absolwent zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu i ekonomii na Uniwersytecie Burgundzkim we Francji. Menedżer z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach zarządczych. Prezes zarządu InnerSource, wiceprezes zarządu Fundacji na rzecz rozwoju Politechniki Poznańskiej. Akredytowany coach ICF, praktyk i orędownik nurtu Analizy Transakcyjnej. Jako coach pracuje głównie z kadrą zarządzającą dużych przedsiębiorstw.
dr inż. Adam Czajka
Wydział Informatyki i Komunikacji Wizualnej
Obszar odpowiedzialności: tworzenie aplikacji/programowanie, aplikacje mobilne (telefony, tablety), aplikacje internetowe, przetwarzanie obrazów/tworzenie gier komputerowych
Absolwent kierunku Informatyka na Politechnice Poznańskiej, który ukończył z wyróżnieniem w 1997 roku. Doktorat z dziedziny „Systemy Czasu Rzeczywistego” obronił w roku 2000. Członek Polskiego Towarzystwa Informatycznego oraz amerykańskiego ACM (Association for Computer Machinery, USA). Jest entuzjastą metodologii Business Model Canvas. Pełnił rolę mentora dla startup’ów podczas “IBM SmartCamp 2014” – IBM Global Entrepreneur program (Warszawa, Polska). Obszar jego zainteresowań jest szeroki i obejmuje przede wszystkim: Docker microservices, Microsoft.NET, C#, przetwarzanie obrazów oraz nowoczesne aplikacje Internetowe i mobilne (włączając w to aplikacje IoT oraz Cloud). Brał udział w tworzeniu systemu rejestracji ruchu oka człowieka szwedzkiej firmy Permobil Meditech AB (Sundsvall, Szwecja) oraz systemu badania oglądalności wytworzonego przez niemiecką firmę MediaScore GmbH (Kolonia, Niemcy). Aktualnie pełni funkcję CTO (Chief Technology Officer) w niemieckiej firmie di Support GmbH (Frankfurt, Niemcy) oraz Dyrektora Zarządzającego w polskim oddziale software’owym tejże firmy. W Collegium da Vinci pracuje od 2003 roku. Prowadzi wykłady dla studentów z zakresu Programowania Obiektowego. W wolnym czasie uwielbia grać ze swoimi synami w planszowe gry przygodowe.
dr Agata Karaśkiewicz
Językoznawczyni z zacięciem medialnym. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku Filologia, specjalność: etnolingwistyka. Zainteresowania naukowe skupiają się wokół tzw. nowych mediów, w szczególności telewizji. Interesuje ją analiza dyskursu medialnego, problematyka rozumienia przekazów audiowizualnych oraz komunikacja za pośrednictwem mediów audiowizualnych. Dysertacja doktorska poświęcona zagadnieniu spójności telewizyjnych relacji na żywo.
Łączy wiedzę naukową z praktyką. Przez wiele lat współpracowała z lokalną telewizją, jako autorka, prowadząca i producentka programów. W 2013 roku założyła własną firmę producencką – medioteka.biz, nastawioną na realizację nieszablonowych projektów wizualnych. Jej klientami są m.in Allegro All For Planet, Aquanet S.A. oraz Urząd Miasta Poznania.
dr Andrzej Ranke
Wydział Nauk Społecznych
Obszar odpowiedzialności: problemy bezpieczeństwa międzynarodowego i wewnętrznego, komunikowanie polityczne i media, polska scena polityczna, samorząd
Politolog, medioznawca. W latach 1993-1998 studia na kierunku Politologia w Instytucie Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu. Następnie doktorant na Wydziale Nauk Społecznych UAM, w 2002 r. obrona dysertacji doktorskiej poświęconej relacjom polsko-niemieckim w latach 1945-1989. W latach 2002-2007 adiunkt w Instytucie Politologii i Europeistyki (Zakład Badań Niemcoznawczych oraz Ruchów Społecznych i Politycznych) na Uniwersytecie Szczecińskim. W latach 2009-2015 wykładowca na Wydziale Administracji i Bezpieczeństwa Narodowego PWSZ im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim. Od października 2007 r. adiunkt na Wydziale Nauk Społecznych WSNHiD – obecnie CDV w Poznaniu. Od wielu lat koordynator praktyk studenckich na kierunkach – najpierw Politologia i Stosunki międzynarodowe, a obecnie Doradztwo i coaching oraz Zarządzanie kreatywne.
Zainteresowania badawcze: analiza dyskursu medialnego – zwłaszcza publicystycznego, polska scena polityczna, samorządność i rozwój społeczeństwa obywatelskiego, wyzwania współczesnego bezpieczeństwa oraz rola religii i Kościoła w warunkach sekularyzacji. Autor kilkudziesięciu publikacji – w tym trzech monografii: Stosunki polsko-niemieckie w polskiej publicystyce katolickiej 1945-1989, Toruń 2004; Polityka zagraniczna i strategie bezpieczeństwa w międzynarodowych stosunkach politycznych, Gorzów Wielkopolski 2012 (wraz z J.J. Piątkiem i R. Podgórzańską) i Polska prasowa publicystyka polityczna wobec Kościoła rzymskokatolickiego w pierwszej dekadzie XXI wieku. Studium politologiczno-prasoznawcze, Poznań 2016.) oraz wielu innych publikacji, a także wystąpień na międzynarodowych i krajowych kongresach, konferencjach i seminariach naukowych. Członek Polskiego Towarzystwa Nauk Politycznych.
mgr Łukasz Szałankiewicz
Wydział Informatyki i Komunikacji Wizualnej
Obszar odpowiedzialności: Historia gier komputerowych,archeologia mediów oraz demoscena,audio w mediach interaktywnych,branża gier komputerowych i video
Artysta dźwiękowy, członek Polskiego Stowarzyszenia Muzyki Elektroakustycznej oraz Polskiego Towarzystwa Muzyki Współczesnej. W swojej pracy skupia się w równej mierze na sferze muzycznej, jak i wizualnej. Jego działalność artystyczna oscyluje również wokół interaktywnych instalacji. Posiada także wieloletnie doświadczenie kuratorskie, zarówno jako kurator cyklu audio-wizualnego w Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia Gdańsk (2007-2015), jak i uczestnik wielu międzynarodowych projektów. Jest współtwórcą wydawnictwa i platformy Audiotong. W latach 2016-2017 pracował jako kurator projektów specjalnych, ze szczególnym naciskiem na promocję gier komputerowych oraz mediów interaktywnych w Instytucie Kultury Polskiej w Nowym Jorku, misji dyplomatycznej Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Twórca modułu kultury cyfrowej na Wydziale Grafiki Akademi Sztuk Pięknych w Krakowie.
Aktualnie zajmuje się udźwiękowieniem gier komputerowych oraz badaniem ruchu demosceny w Polsce i na świecie.
Agnieszka Walczak
Obszar odpowiedzialności: Zmiany w edukacji, nowoczesna edukacja na wszystkich poziomach kształcenia, budowanie zespołów
Edukator, filolog, specjalista ds. zarządzania projektami i budowania zespołu.
Magister Filologii Angielskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz absolwentka studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami, zarządzania w oświacie i nowych technologii w kształceniu. Wiedzę i umiejętności pogłębiałam poprzez udział w szkoleniach i kursach obejmujących m.in. zwinne metodyki zarządzania projektami, coaching, tutoring, design thinking i content marketing.
Doświadczeniem dzieliła się tworząc i prowadząc szkolenia oraz pisząc artykuły popularnonaukowe z zakresu wykorzystania elementów zarządzania projektami, nowych technologii i zwinnych metodyk zarządzania projektami w edukacji.
Kierowała lokalnymi oraz międzynarodowymi zespołami projektowymi w instytucjach państwowych i obsługowo-sprzedażowymi w sektorze prywatnym. Zarządzałam projektami, pozyskiwałam kontakty zagraniczne i koordynowałam działania operacyjne zespołów.
James Behr
Obszar odpowiedzialności: Marketing online, kreowanie wizerunku produktów i usług, marketing sportowy, marketing polityczny, marketing przyszłości, reklama audiowizualna, media społecznościowe.
Prowadzę agencję AD_FATHER zajmującą się budowaniem wizerunku marki na rozmaitych płaszczyznach marketingowych. Wcześniej zawodowo byłem związany z agencjami reklamowymi: GPD Agency, JUST oraz Sixtyone Yards.
Jako członek zespołów tworzących kampanie reklamowe na płaszczyznach ATL i BTL pracowałem przy tworzeniu projektów dla takich marek jak m.in. Credit Agricole, Lidl, Żywiec, Żabka, Coconaut®, Aviva, PGE, Tubądzin, PSB Mrówka, Stihl.
Prowadzę zajęcia z zakresu buzz marketingu w internecie, reklamy audiowizualnej, kreowania marki i wizerunku oraz optymalizacji profili społecznościowych. Jest autorem artykułów branżowych, a także wywiadów i felietonów z zakresu marketingu oraz rynku filmowego.
Piotr Jaszczak
Członek Prezydium Rady Pracodawców oraz wykładowca na studiach EMBA w Collegium Da Vinci, dyrektor ds. Usług Wsparcia i Projektów IT w TALEX SA.
Obszar odpowiedzialności: zarządzanie projektami, zarządzanie zmianą, zarządzanie procesami, zarządzanie jakością usług, technologia informacyjna
MS Office, norma ISO 9000, ISO 20000
Praktyk biznesu, menadżer z ponad 25-letnim doświadczeniem zawodowym. Obecnie Dyrektor ds. Usług Wsparcia i Projektów IT. Specjalista w zakresie zarządzania projektami, zmianą i procesami. Zarządzał ponad 40 dużymi projektami IT i blisko 130 podwładnymi pracownikami na terenie kraju. Współpracuje z dużymi klientami z sektora publicznego i prywatnego. Jest odpowiedzialny za utrzymanie systemu zarządzania jakością usług IT opartego na normie ISO 20000 oraz 9000 i 27001. Autor wielu procesów biznesowych i procedur postępowania.
Krzysztof Maślankowski
Wykładowca na studiach EMBA w Collegium Da Vinci, wieloletni manager zarządzający specjalizujący się w dziedzinie finansów korporacyjnych, rynków kapitałowych, strategiach inwestycyjnych oraz analizie finansowej i controllingu.
Obszar odpowiedzialności: ekonomia, przedsiębiorczość/biznes, innowacje, w tym startupy, fundusze finansujące innowacje, zyskowne technologie, giełda, podatki.
Wiceprezes Zarządu Liderio sp. z o.o., CFO (Solumus Group SA, Ekobenz Sp. z o.o., Creotech Instruments S.A.), Prezes Zarządu (Polski Holding Farmaceutyczny S.A.), Manager Inwestycyjny, Ekspert ds. wyceny biznesu (ARP S.A.), Kierownik Działu Analiz Ekonomicznych (MSP), Dyrektor finansowy (Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe „KONKRET” sp.j. i sp. z o.o.), Przewodniczący Rad Nadzorczych (Lubelski Węgiel “Bogdanka” – wprowadzenie spółki na GPW, wdrożenie SAP, MSR/MSSF, nadzór Komitet Audytu), Aircraft Maintenance Services, Ares, PHF, Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego. Członek Krajowego Komitetu Standardów Rachunkowości V kadencji, doradca podatkowy (nr wpisu 10766), licencja Ministerstwa Finansów, kwalifikacje głównego księgowego SKwP, Ekspert Funduszu Badań i Wdrożeń Innowacji, Trener biznesu.
Joanna Janowicz
Wykładowca na studiach EMBA w Collegium Da Vinci, właścicielka w THINK BIG
Obszar odpowiedzialności: komunikacja i personal branding, autoprezentacja i wystąpienia publiczne, rozwój potencjału w biznesie i życiu: flow, wartości, powołanie.
Autorka książki „ByćSobą. Żyć tak, by niczego nie żałować” i 1. w Europie warsztatu z wystąpień i skutecznej komunikacji na koronie stadionu: Extreme Public Speaking.
Stworzyła ogólnopolski projekt edukacyjny Mind & Business Academy – czyli roczny mentoring z ŻYCIA i emocji. Występuję i wprowadzam efektywne programy dla firm. Odpowiadałam za komunikację 2 największych wydarzeń sportowo-kulturalnych: EURO 2012 w Poznaniu i rozwój Stadionu Narodowego. Jako ekspert oraz rzecznik i szef komunikacji UEFA Fan Zone, ponad 500 razy występowałam dla mediów w Polsce i za granicą, m.in. w dokumencie dla Discovery Int. Laureatka „Złotych Spinaczy”, nominowana do nagrody człowieka roku BRIEF.
Piotr Strzyżewski
Wykładowca na studiach EMBA w Collegium Da Vinci, CEO w Consulting+33, dyrektor i trener sprzedaży, doradca biznesowy i właściciel firmy consultingowej.
Obszar odpowiedzialności: sprzedaż B2B / B2C, zarządzanie sprzedażą, zarządzanie zdrowiem organizacji, budowanie motywacji i efektywnych zespołów.
Doradzał ponad 100 firmom, w tym największym organizacjom w Polsce.
Pomaga właścicielom i Zarządom w podwojeniu sprzedaży i wartości firmy poprzez podniesienie efektywności zarządzania, komunikacji wewnętrznej oraz wdrożenie modelu Zdrowia Organizacji.
Realizował projekty po stronie agencji reklamowych i consultingowych oraz w Grupie Aviva, BZ WBK i Santander. Uczestniczył w międzynarodowych projektach w ponad 10 krajach w Europie i Ameryce Południowej.
Zarządzał budżetem sprzedaży generując zysk powyżej 200 mln zł/rok i sprzedażą blisko 1 miliona produktów rocznie. Budował i skutecznie motywował zespoły sprzedażowe liczące ponad 3000 osób. Uczestnik prestiżowego rocznego programu mentoringu wewnętrzne MBA w BZ WBK dla kadry managerskiej „Lider Przyszłości”. Współautor książki „Być Sobą – żyć tak, by niczego nie żałować” – Sensus 2019.
Hanna Kronszmyt
Wykładowca na studiach EMBA w Collegium Da Vinci.
Obszar odpowiedzialności: prawo pracy, prawo cywilne, prawo ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, prawo podatkowe w zakresie PIT, wynagrodzenia.
Specjalista Prawa pracy z 26 letnim doświadczeniem w obszarze twardego HR. Praktyk przekuwający lata doświadczeń w szkolenia skoncentrowane na obszarze kadr i płac. Analityk i wdrożeniowiec w spółkach polskich i zagranicznych, korporacjach i grupach kapitałowych o złożonych profilach działalności. Unowocześniałam polityki wynagrodzeń oraz wewnętrzne zasady zarządzania zasobami ludzkimi w wymagającej branży Automotiv. Obecnie jest związana z firmą Żabka Polska Sp. z o.o.
Mariusz Frątczak
Wykładowca na studiach EMBA oraz Dyrektor Generalny Collegium Da Vinci, ekspert ds. Strategii i Zarządzania Wartością Sprzedaży.
Obszar odpowiedzialności: obsługa klienta, strategie sprzedaży, negocjacje biznesowe
Doradca biznesowy startupów z branży e- commerce; ma 22 lata doświadczenia zawodowego w marketingu i sprzedaży. Przeprowadził ponad 200 projektów badawczo – konsultingowych w sektorze bankowości, usług finansowych, usług edukacyjnych, energii odnawialnej (farm wiatrowych) czy FMCG. Zdobywał doświadczenie w takich firmach jak mBank, TEB SA, RB Expert SA, Goldenegg SA, Windway sp. z o.o., Conneco sp. z o.o., Molok Polska sp. z o.o. czy Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia sp. z o.o, Collegium Da Vinci. Doradzał czołowym polskim bankom oraz instytucjom edukacyjnym w kwestiach wdrażania strategii sprzedaży, a w ostatnich latach polityki cenowej.
Łukasz Kuciński
Wykładowca na studiach EMBA w Collegium Da Vinci, prezes Zarządu AMS PRESTIGE – Akademia Menedżera Sprzedaży.
Obszar odpowiedzialności: marketing, sprzedaż, zarządzanie.
Posiada ponad 10 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania, sprzedaży i marketingu. Prowadzi bloga o Sprzedaży, Zarządzaniu i Marketingu, jest stałym autorem magazynu World Business Class. Jest współautorem książki „Firma Jako Całość – Porządkowanie Chaosu Korporacyjnego”, Onepress 2019.
Kinga Matysiak
Wykładowca na studiach EMBA w Collegium Da Vinci, prezes Mindstream Sp. z o.o.
Trener zarządzania projektami i kompetencji społecznych, autor programów szkoleniowych i edukacyjnych.
Obszar odpowiedzialności: zarządzanie projektami, management, umiejętności społeczne.
Specjalizuje się w szkoleniach z zarządzania projektami, komunikacji, autoprezentacji, przywództwa, budowania zespołu. Jest trenerem wiodącym AgilePM® oraz Change Management®, akredytowanym trenerem PRINCE2® oraz Management of Value®. Posiada umiejętność przekazywania wiedzy oraz pracy z procesem grupowym. Jest Prezesem firmy szkoleniowej MINDSTREAM Polska, oferującej szeroki zakres szkoleń certyfikowanych z zarządzania projektami i procesami.
Aneta Wabińska
Wykładowca na studiach EMBA w Collegium Da Vinci, właściciel Studio Kreacji Wizerunku i Pomocy Psychologicznej.
Obszar odpowiedzialności: doradca wizerunku, psycholog, coach.
Specjalistka w zakresie rozwoju osobistego i autoprezentacji. Współpracuje z firmami i instytucjami w obszarze organizacji szkoleń wizerunkowo – doradczych, stylu w biznesie, dress code i coachingu. Prowadziła szkolenia wizerunku i stylu dla takich firm i instytucji jak Santander Bank, Echo Investment, VOX, Schattdecor, Volkswagen, Wrigley, Sii, Toyota, Urząd Zamówień Publicznych innych.