„Co działa szybko, a co wolno w grafice 3D?” – Collegium Da Vinci Poznań

„Co działa szybko, a co wolno w grafice 3D?”

- o płynności działania gier w czasie rzeczywistym

„Co działa szybko, a co wolno w grafice 3D?”

Data

07.12.2018

Godzina

18:00 - 20:00

Miejsce

CDV, sala R340

Bilety

event niebiletowany

Podziel się

Wydział Informatyki i Komunikacji Wizualnej CDV zaprasza na kolejne wydarzenie z cyklu spotkań INTERAKCJE – z aktywnymi przedstawicielami branży mediów interaktywnych, w tym gier komputerowych i video. Spotkanie jest otwarte dla studentów CDV oraz dla osób spoza uczelni. Wstęp jest bezpłatny, ale ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, obowiązuje formularz zapisów.

Patronem medialnym cyklu INTERAKCJE jest miesięcznik PIXEL – prowadzący serwis PIXELPOST.PL

Gościem grudniowych INTERAKCJI będzie Adam Sawicki.

Wykład pt. „Co działa szybko, a co wolno w grafice 3D?” odbędzie się 7 grudnia o godz. 18:00.

Grafika 3D jest istotną częścią współczesnych gier video, a jej wydajne renderowanie jest niezbędne do płynnego działania gier w czasie rzeczywistym. Znajomość podstaw tej dziedziny jest przydatna niezależnie od wybranej technologii (np. Unity, Unreal Engine czy własny silnik pisany w C++). Wykład stanowi przegląd technik stosowanych w grafice renderowanej z użyciem współczesnych GPU z podkreśleniem, które z nich mogą stanowić problem wydajnościowy oraz jakimi sposobami można uzyskać lepszą wydajność.

Nasz gość:

Adam Sawicki, AMD

Adam Sawicki pracuje jako Senior Member of Technical Staff / Developer Technology Engineer w Radeon Technologies Group w AMD, gdzie pomaga twórcom gier w optymalnym wykorzystaniu układów graficznych AMD. Wcześniej pracował przy grach i silnikach gier, cyfrowej telewizji satelitarnej, sterownikach graficznych, kompilatorach shaderów i innych aspektach grafiki komputerowej. Jest magistrem informatyki.