Marketing i Technologia 2019

Beyond Boundaries

Marketing i Technologia 2019

Data

22.11.2019

Godzina

09:00 - 16:00

Miejsce

Poznań, ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, Aula Artis

Bilety

50 zł / 70 zł / 100 zł

Podziel się

O wydarzeniu

22 listopada Collegium Da Vinci oraz SpeedUp Group zapraszają na 8. edycję konferencji Marketing i Technologia.

W tym roku porozmawiamy o granicach i o przekraczaniu tych granic! Specjalista ds. marketingu to wielozadaniowa maszyna do wszystkiego. Działa w social mediach, ma obowiązki PRowca, przygotowuje materiały reklamowe, robi zdjęcia, kręci filmy, opracowuje strategię marketingową. Można by długo wymieniać. Jakiś czas temu w marketingu zatarła się granica między obszarami w których działamy. A może nie? Może te trzeba na nowo zdefiniować?

Marketing i technologia to cykl konferencji skierowanych do pasjonatów szeroko pojętego marketingu i nowoczesnych technologii, trendsetterów i obserwatorów zmieniających się trendów, innowatorów i komentatorów rewolucjonizowanego świata. Podczas konferencji, eksperci-prelegenci z całej Polski zreferują, jak tradycyjny marketing koreluje z postępem technologicznym, a także, co najważniejsze, czy zyskają na tym konsumenci.

Konferencja MiT w CDV to zastrzyk przydatnej wiedzy, jesteśmy przekonani, że również tym razem uda nam się przygotować przestrzeń sprzyjającą nawiązywaniu inspirujących kontaktów i wymianie doświadczeń.

Nie znasz konferencji Marketing i technologia? Zobacz, jak wyglądała w zeszłym roku i zapisz się już dziś.

Prelegenci

kałużna&misiukiewicz

Współzałożyciele i dyrektorzy kreatywni holistycznej agencji Przestrzeń.

Budowaniem marek oraz komunikacją zajmują się od ponad 10 lat.

Wcześniej, jako creative group head i associate creative director w agencji VML, zarządzali kilkunastoosobowym zespołem i prowadzili projekty przeznaczone zarówno na rynek polski, jak i regionalny i globalny. Pracowali dla m.in.: Orange, Grupa Żywiec, Lay’s, Danone.

Jako team kreatywny tworzyli także koncepty kreatywne dla IKEA i Jacobs z ramienia Saatchi&Saatchi.

Lubią szukać wciąż nowych metod pracy i mimo wieloletniego doświadczenia – jarają się tym, co robią.

Znajdziesz mnie na

Roman Łoziński

Strateg marketingowy z 20 letnim doświadczeniem w sprzedaży i komunikacji. Założyciel agencji strategicznej Think ECO, która pracuje dla marek LEGO, Nurofen, 3M, Bonduelle, Whilrpool, Kujawski i innych liderów rynku. Wyznaje zasadę, że gdy wszyscy patrzą w prawo, trzeba spojrzeć w lewo.

Specjalizuje się w strategiach out of the box.

Znajdziesz mnie na

Dawid Prokopowicz

Od przeszło 10 lat zawodowo związany z marketingiem online. Z ramienia Google pomaga największym polskim firmom w ich globalnej ekspansji (Eksport). Na co dzień otacza się mądrzejszymi od siebie i wykorzystuje ich wiedzę, oferując Partnerom strategiczne kluczowe rozwiązania rozwijające biznes. Absolwent Filozofii Teoretycznej w KUL JPII. Praktykujący pasjonat szermierki na pięści.

Znajdziesz mnie na

Anita Kijanka

Właścicielka Come Creations Group.

Na co dzień wkłada swoje serce w komunikację medialną firm zajmujących się najnowszymi technologiami. O rzeczach skomplikowanych mówi  przystępnie w kreatywny sposób. Z wykształcenia doktor nauk społecznych.

Fitness oraz wspinaczka górska to sporty w których zatraca się bez reszty.  W wolnym czasie pasjonatka życia, rozmów z ludźmi i sztuki. Jej serce skradł Cloude Monet i Auguste Rodin. Marzy o domu we Włoszech.  Kocha tworzyć i tą emocją kieruje się w życiu, zarażając wszystkich wokół pozytywną energią.

Znajdziesz mnie na

Piotr Kujda

Współzałożyciel i szef pierwszej w Polsce agencji branded entertainment high&, obsługującej między innymi marki Puma w Polsce i Czechach oraz Hennessy. Poprzednio związany z Universal Music Group w którym pełnił rolę Business Development Directora, odpowiedzialnego za kreowanie innowacyjnych kanałów monetyzacji i marketingu artystów.

Podczas swojej wieloletniej pracy w branży muzyczno-marketingowej zrealizował kilkadziesiąt kampanii muzycznych nagradzanych miedzy innymi nagrodami KTR czy Mixx Awards. Pracował dla takich marek jak: Coca Cola, Carlsberg, HP, UBER, Unilever, Kompania Piwowarska czy HP.

Umiejętności zawodowe doskonalił w działach International Marketing Interscope Records w Santa Monica oraz Music & Brands Universal Music Russia w Moskwie.

Znajdziesz mnie na

Maciej Radziemski

Dyrektor strategiczny i współzałożyciel agencji kreatywnej LUCKYYOU, wykładowca Zarządzania Projektowego na CDV. Doświadczony strateg pracujący nad nagrodzonymi projektami z zakresu brand marketingu, employer brandingu oraz kampanii zintegrowanych, dla topowych marek takich jak Lidl Polska, IKEA, Volkswagen Group Polska, Carlsberg, NIVEA, Grupa Eurocash, Lorenz i inne. W codziennej pracy, stawia na dobrą kreacją, wierzy w siłę insightów i wyklucza przypadki.

Po godzinach człowiek z benzyną we krwi, fan wyścigów samochodowych i współautor bloga motoryzacyjnego Pit Lane Blog.

Znajdziesz mnie na

Call for startups!

Konferencję Marketing i Technologia organizujemy od 7 lat i każdego roku na naszej scenie goszczą fantastyczni praktycy na co dzień odpowiadający za komunikację największych marek. W tym roku poza pokazywaniem możliwości jakie daje technologia chcemy też pokazać ciekawe rozwiązania, które powstały w tym obszarze. Zatem czas na twórców nowych technologii w tym obszarze! Tworzysz innowacyjne rozwiązanie z obszaru marketingu? Uważasz, że Twój pomysł może zrewolucjonizować branżę i chciałbyś pokazać go szerszemu gronu odbiorców? Marketing i Technologia 2019 to idealne miejsce.

  • Co dajemy?

3 minuty na fantastycznej scenie konferencji Marketing i Technologia 2019, która daje Ci możliwość zaprezentowania rozwiązania przed 500 osobową publicznością, której większość stanowią osoby na co dzień związaną z szeroko pojętą komunikacją i marketingiem. Idealna okazja do zebrania cennego feedbacku oraz pozyskania potencjalnych klientów 🙂

  • Kogo szukamy?

Twórców rozwiązań technologicznych związanych z marketingiem, komunikacją lub wsparciem sprzedaży. Takich, które mają już MVP (czyli choćby minimalną, najprostszą postać produktu).

  • Chcesz pokazać swoje rozwiązanie?

Wypełnij formularz i zgłoś się do wystąpienia na MiT2019.

Spośród nadesłanych zgłoszeń wybierzemy 5 startupów które będą mogły zaprezentować się na tegorocznej edycji konferencji Marketing i Technologia.

Do zobaczenia!:)

Co, gdzie i jak!

Gdzie?

  • Aula Artis w Collegium Da Vinci, ul. Gen. T. Kutrzeby 10, Poznań

Kiedy?

  • 22 listopada 2019

O której?

  • Konferencja rozpoczyna się o godz. 9:15

Rejestracja

  • Wszystkich uczestników prosimy o odebranie identyfikatorów w punkcie rejestracyjnym znajdującym się w foyer Auli Artis czynnym od godz. 8:30. Po godz. 9:15 również będzie możliwość rejestracji.

Szatnia

  • Szatnia znajduje się przy wejściu do Auli Artis od ulicy Kutrzeby.

Czy miejsca są przypisane?

  • Nie, każdy z uczestników zajmuje dogodne dla siebie miejsce.

Ważne!

  • Osoby, które dotrą do nas w trakcie konferencji prosimy o wejście na balkon lub dołączenie w trakcie przerwy. Prosimy również o niewychodzenie w trakcie prezentacji. Zaplanowaliśmy dwie przerwy, które umożliwią opuszczenie Auli bez przeszkadzania prelegentom i pozostałym uczestnikom.

Parking

  • Z tyłu uczelni znajduje się parking. Aby dojechać na parking, należy skręcić z ul. Gen. T. Kutrzeby w ul. Ku Cytadeli. Parking znajduje się przy ul. Na Podgórniku. Organizatorzy nie prowadzą rezerwacji miejsc parkingowych dla uczestników konferencji.

Sugerujemy jednak zostawić samochód w domu – nasz parking nie pomieści wszystkich aut.

Wejścia do budynku

Do Auli prowadzą trzy wejścia:

  • bezpośrednie do Auli Artis, od ulicy Gen. T. Kutrzeby
  • od strony parkingu dla gości – z tyłu uczelni, wjazd od ul. Na Podgórniku
  • główne wejście do Collegium Da Vinci – Rotunda, od ulicy Kutrzeby

Organizatorzy i partnerzy

Organizatorzy

­­­

Prelegenci poprzednich edycji MiT

Wśród prelegentów dotychczasowych edycji znalazły się cenione nazwiska z obszaru marketingu i nowych technologii, m.in.: Natalia Hatalska, Agata Grabowska, Michał Sadowski, Maciej Budzich, Jacek Kotarbiński, Bartłomiej Rak, Marcin Pyszora, Hubert Tworkowski, Aleksandra Przegalińska, Karolina Kałużna, Anna Kuropatwa, Dawid Papież, Marek Broda, Tytus Klepacz i Tomasz Włodarczyk.

Bilety i rejestracja

Zarezerwuj miejsce już teraz! Kupując bilet do 231 października, zapłacisz mniej. Uwaga! Podczas #MIT2019 nie będzie prowadzony streaming.

50PLN1

po 31.10 w cenie 100 PLN

  • bilety tylko dla studentów I i II stopnia w CDV
  • początek sprzedaży 1 października
  • wstęp na wydarzenie
  • pakiet powitalny

70 PLN

po 31.10 w cenie 100 PLN

  • początek sprzedaży 1 października
  • wstęp na wydarzenie
  • pakiet powitalny

100 PLN

cena regularna

  • początek sprzedaży 1 listopada
  • wstęp na wydarzenie
  • pakiet powitalny

Uwaga! Zakupiony bilet nie podlega zwrotowi.
1 bilety tylko dla studentów I i II stopnia w CDV.

Kontakt

Masz pytania? Odezwij się do nas!

Inne ciekawe wydarzenia w CDV

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.