Opis
Atuty kierunku
Wideo
Dodatkowe zaświadczenia w Twoim cv
Ciekawe wydarzenia
Projekty studentów
Partnerzy kierunku
Współpraca z Komputronik Gaming
Program studiów w roku akademickim 2020/2021
Kadra
O mnie
rozwińKierownik Katedry Edukacji i Nowych Mediów w Collegium Da Vinci w Poznaniu, członek Rady Sektorowej ds. Kompetencji sektora Komunikacji Marketingowej, ekspert Narodowego Centrum Badań i Rozwoju ds. oceny merytorycznej wniosków dot. Szybkiej ścieżki, członek grupy roboczej ds. kompetencji cyfrowych w Ministerstwie Cyfryzacji, ekspert Sieci Edukacji Cyfrowej Komet@, metodyk w projekcie NCBiR „Podróż w przyszłość”.
rozwińWspółtwórca w Collegium Da Vinci praktycznych kierunków studiów:
- Mediaworking II stopnia (studia magisterskie z marketingu internetowego) o specjalizacji e-commerce manager oraz dziennikarstwo internetowe:
- Data Science I stopnia (studia licencjackie z analizy danych);
- Kreatywna Produkcja Wideo (studia licencjackie związane z przygotowywaniem marketingowych materiałów wideo):
- Zarządzanie w e-sporcie (specjalizacja na kierunku studiów Mediaworking I stopnia we współpracy z Komputronik oraz Komputronik Gaming).
rozwińOraz projektów:
- modułu fakultatywnego Wybrane narzędzia marketingu internetowego – wdrażanego z sukcesem w Collegium Da Vinci na zasadzie modułu międzykierunkowego;
- III misji Uczelni rozwijających kompetencje behawioralne i cyfrowe licealistów „Zawody przyszłości” finansowanego ze środków NCBiR.
- III misji Uczelni rozwijających kompetencje cyfrowe dzieci w wieku przedszkolnym „Podróż w przyszłość” finansowanego ze środków NCBiR.
rozwińWcześniej zajmował się, zarówno jako pracownik etatowy oraz freelancer, różnymi działaniami z zakresu marketingu i kształcenia w zakresie kompetencji cyfrowych:
- był członkiem redakcji internetowego wydania czasopisma Telewizji N (później NC+),
- zajmował się współtworzeniem sklepów internetowych dla Multikina z zabawkami oraz materiałami okołofilmowymi,
- przez kilka lat był członkiem zespołu wprowadzającego innowacyjny system reklamy natywnej smart55.com w serwisach Fakt, polki.pl, wizaz.pl, gazeta.pl , se.pl, mamadu.pl, autocentrum.pl, i innych.
- pracę zawodową rozpoczął w Zespole Szkół z Oddziałami Sportowymi nr 5 w Poznaniu, gdzie był odpowiedzialny za wdrożenie dziennika elektronicznego, strony www oraz profilu w social mediach – uczył również informatyki i fizyki.
Ciekawi mnie
rozwińCiekawią mnie technologie i ich możliwości – wszystkie, od nowych smartfonów poprzez komputery, okulary VR, tablety, aż do lodówek i mikrofalówek….
rozwińZarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym ciekawi mnie także, dlaczego ludziom się „nie chce”?! Może dlatego, że nigdy nie byłem w takiej sytuacji …
rozwińMoje ulubione słowa to DEDLAJN i ASAP 🙂
Marcin Szczupak
Kierownik Działu Raportów Medialnych w PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
Marcin Szczupak
Kierownik Działu Raportów Medialnych w PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
rozwińO mnie
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- Badania mediów i komunikacji
- Marketing i public relations
Michał Chudyszewicz
wykładowca
Spotkajmy się na:
Mediaworking
Michał Chudyszewicz
wykładowca
O mnie
Spotkajmy się na:
Mediaworking
Employer Branding Manager
O mnie
rozwińKierownik merytoryczny kierunku Employer Branding Manager. Założyciel, ekspert CSR, employer i personal brandingu w firmie doradczej White Leaf.
rozwińPo pierwsze: lubi ludzi i szanuję ich różnorodność. Po drugie: odważnie stawia na dialog i efektywność działań. Po trzecie: manager, coach i mentor. Po czwarte: właśnie dlatego od 12 lat kreuje strategie CSR, Employer & Personal Brandingu oraz komunikacji marek. Słucha i wspiera zarządy, liderów, start-upy i firmy rodzinne. Współpracuje z ponad 20 markami, m.in. z Volkswagen Poznań, Grupą Raben, ERGO Hestia czy OTOMOTO. Doświadczenie zdobywał w Polsce, Wielkiej Brytanii, Austrii, Litwie, Ukrainie, Rumuni i Mołdawii.
rozwińJestem pomysłodawcą i kierownikiem merytorycznym studiów podyplomowych „CSR Management” oraz „Employer Branding” w CDV w Poznaniu. Piszę doktorat, dzielę się wiedzą ze studentami, organizuję i prowadzę warsztaty, zarządzam zmianą i kreuję projekty w myśl podejścia design thinking.
Ciekawi mnie
rozwińRóżnorodność ludzi, świata, pasji, kultur, kuchni i obyczajów.
Spotkajmy się na
Mediaworking
O mnie
rozwińAbsolwent specjalizacji Komunikacja w Biznesie na Wydziale Zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. W latach 2011 – 2016 pracował jako Account Manager w poznańskiej agencji marketingu familijnego K&Y (dawniej Kid & Young). Współtworzył i koordynował wielokanałowe kampanie reklamowe dla największych marek FMCG w Polsce, takich jak Ferrero (Tic-Tac, Kinder, Kinder Niespodzianka), Danone (Danonki i Danone Global), Nestle, Hochland, Bobo Frut, Mokate czy Kubuś. Od roku 2016 Product Manager w start up’ie technologicznym Elephant Smart Safety. Odpowiedzialny za działania marketingowe oraz za koordynowanie prac zespołu projektowego, a przede wszystkim za wdrożenie produktu elephant door™ na rynek. W projekcie uczestniczy od fazy wczesnego rozwoju do uruchomienia sprzedaży na rynku Europejskim. Na CDV prowadzi zajęcia od roku akademickiego 2015/2016.
Ciekawi mnie
rozwińPrywatnie interesuje się nowymi technologiami, psychologią, behawioryzmem oraz sztukami walki i motoryzacją.
Marta Przewoźna
wykładowca
Spotkajmy się na:
Mediaworking
Marta Przewoźna
wykładowca
O mnie
rozwińRedaktor Naczelna Magazynu Social Media Manager. Jako Head of Marketing & Communications kieruje wizerunkiem i promocją produktów Magazynu Online Marketing, Social Media Manager, Nowa Sprzedaż oraz Magazynu Event Management Polska. Organizatorka kilkunastu konferencji branżowych rocznie m.in. Kongresu Online Marketing.
Ciekawi mnie
rozwińW trybie offline uwielbia książki historyczne, a także tajemnicze budowle powojenne.
Spotkajmy się na:
Mediaworking
O mnie
rozwińSzef Działu Strategii Agencji Q&A Communications. Przez cała dotychczasową karierę zawodową jestem związany z agencjami PR. Wcześniej pracowałem w agencji Edelman Polska w Warszawie i Sport Mega Marketing Poznaniu.
rozwińNa co dzień zajmuję się tworzeniem strategii komunikacji marketingowych dla klientów agencji i uczestniczę w generowaniu kreatywnych rozwiązań komunikacyjnych. Doradzam markom i przedsiębiorstwom w zakresie budowania tożsamości marek, wyboru taktyk i kanałów komunikacji oraz w komunikacji kryzysowej
rozwińPracowałem m.in. dla marek: Tyskie, Lech Premium, Redd’s, Seat, Volkswagen, Wrigley, San Leon Energy, Komputronik, PKO BP, Rowenta, Tefal, Lorenz, Echo Investments, Inter Motors i wielu innych.
rozwińGłęboko wierzę w skuteczność metod opartych o design thinking. Często pracuję jako tzw. facylitator – prowadzę warsztaty kreatywne w ramach, których wraz z uczestnikami wypracowujemy rozwiązania kreatywne dla marek i firm.
rozwińOd 5 lat współprowadzę Cannes Lions Creative PR Meeting – coroczny przegląd najciekawszy casów z zakresu komunikacji marketingowej, współorganizowanego z SAR.
rozwińJestem absolwentem Stosunków Międzynarodowych na UAM w Poznaniu. Ukończyłem także studia podyplomowe z dziedziny PR na SHG w Warszawie oraz Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Ciekawi mnie
rozwińW zasadzie wszystko ?
Spotkajmy się na:
O mnie
rozwińZ wykształcenia filozof i plastyk, z zawodu grafik i bloger. Od dekady jestem związany z projektowaniem graficznym, reklamą i mediami społecznościowymi. Bloguje od 2009 roku. Projektowałem m.in. okładki dla Luxtorpedy oraz książki czołowych polskich blogerów. Jestem członkiem rady programowej Heroo Mobile.
Ciekawi mnie
rozwińLubię kawę i Pink Floyd, nie lubię buraczków. Lubię kreatywne rzeczy, nie lubię powtarzalnej pracy. Lubię paintball, nie lubię grzybobrania. Lubię w nocy zasiąść przy PS4, nie lubię w nocy spać.
mgr Jolanta Piątkowska
wykładowca - praktyk
Spotkajmy się na:
Mediaworking
mgr Jolanta Piątkowska
wykładowca - praktyk
O mnie
rozwińCertyfikowany coach w pracy indywidualnej i grupowej, coach Action Learning, trener rozwoju osobistego, menadżer z wieloletnim doświadczeniem w biznesie.
rozwińJestem absolwentką Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku nauki polityczne, specjalizacja marketing polityczny. Ukończyłam również Szkołę Coachingu Indywidualnego i Grupowego akredytowaną przez ICF. Posiadam certyfikat trenera uzyskany w firmie szkoleniowej Gamma oraz certyfikat coacha Action Learning WIAL Poland.
rozwińPrzez 10 lat pełniłam rolę menedżera zarządzającego zespołami obsługi klienta, sprzedażowymi, projektowymi i technologicznymi, realizując cele dla czołowych agencji reklamowych w Polsce dla klientów międzynarodowych. Wielokrotnie tworzyłam i wdrażałam nowe struktury obsługi klienta, budowałam zespoły projektowe i technologiczne, procesy oraz procedury wspierające i rozwijające biznes w zakresie sprzedaży usług agencji reklamowych. Zarządzałam zespołami lokalnymi i zdalnymi.
rozwińW pracy trenera i coacha wykorzystuję praktyczne doświadczenia, które zdobyłam pracując na stanowisku menadżerskim, zarówno w obszarze zarządzania zespołem, jak i realizowania celów biznesowych.
Ciekawi mnie
rozwińSzczególnie bliskie są mi tematy takie jak: rozwój organizacji w kierunku turkusu, coaching transformacyjny oraz Action Learning. W wolnym czasie piszę artykuły o różnorodnych aspektach coachingu i rozwoju osobistego na moim blogu: Umysł na detoksie.
Wojciech Rosik
wykładowca - praktyk
Spotkajmy się na:
Mediaworking
Wojciech Rosik
wykładowca - praktyk
O mnie
rozwińAnalityk finansowy zajmujący się wsparciem firm w podejmowaniu kluczowych decyzji, pomocy w tworzeniu strategii biznesowych oraz wyceną spółek na potrzeby fuzji i przejęć. Praktyk stawiający wiedzę praktyczną nad wiedzę teoretyczną.
rozwińInwestor na GPW z prawie 10-letnim doświadczeniem, specjalizujący się w wyszukiwaniu mniejszych podmiotów z wysokim potencjałem wzrostu.
Ciekawi mnie
rozwińFinanse behawioralne oraz psychologia – wpływ umysłu na zachowania oraz podejmowanie racjonalnych ekonomicznie decyzji.
Natalia Szymczak
wykładowca - praktyk
Spotkajmy się na:
Mediaworking
Natalia Szymczak
wykładowca - praktyk
O mnie
rozwińW branży od niemal 10 lat, obecnie w Ostecx Créative jako Web Designer, wcześniej w dotPR i Allegro, jako graphic designer. Miłośniczka form i projektów użytecznych, przez co od kilku lat mocno ukierunkowana na działania digitalowe i web design, a po pracy – front end development. Na projekt patrzy z szerszej perspektywy: podpowiada hasła copywriterom i wnioski strategom.Współpracowała z takimi markami jak: Allegro, Inea, Cartoon Network, Volkswagen, Müller, PKO BP i BZ WBK.
Ciekawi mnie
rozwińPrywatnie pasjonatka tatrzańskich szlaków, dwóch kółek, wiedźmińskich przygód, planszowych gier i superbohaterów.
Tomasz Kaczmarek
wykładowca - praktyk
Spotkajmy się na:
Mediaworking
Tomasz Kaczmarek
wykładowca - praktyk
O mnie
rozwińFotograf, filmowiec – w tych dziedzinach realizuję się „po godzinach”, nie kryjąc jednak, że jest to moja największa pasja.
rozwińSpecjalista ds. e-commerce w Caspar Asset Management – odpowiedzialny za obsługę serwisów internetowych, pozycjonowanie witryn, strategię tworzenia treści, marketing wyszukiwarek oraz social media.
rozwińWykładowca Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Również absolwent tego kierunku na specjalności Nowe media. Prowadzę zajęcia z zakresu produkcji filmowej oraz wprowadzenie do pracy z dźwiękiem i obrazem.
Ciekawi mnie
rozwiń…wszystko to, czym zajmuję się zawodowo. Nie wyobrażam sobie innego połączenia!
Witold Janiszewski
wykładowca
Witold Janiszewski
wykładowca
rozwińO mnie
rozwińSenior UX Specialist w Symetrii
rozwińZwiązany z UX i e-commerce od 11 lat. W swojej pracy zajmuje się zarówno projektowaniem serwisów internetowych jak i badaniami UX. Wykształcenie: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, specjalność: Psychologia oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, specjalność: Zarządzanie projektami. Wybrani klienci: Credit Agricole, BLIK, ING Bank Śląski, PWN, Santander Bank Polska.
Karolina Kulig
wykładowca
Karolina Kulig
wykładowca
rozwińO mnie
rozwińPR-owiec, eventowiec, managerka kultury z niemal dziesięcioletnim doświadczeniem. Zajmuje się fundraisingiem, produkcją, promocją i komunikacją wydarzeń biznesowych, edukacyjnych i kulturalnych: festiwali filmowych, teatralnych i sztuki oraz filmów dokumentalnych. Absolwentka stosunków międzynarodowych, kulturoznawstwa i filmoznawstwa na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Magdalena Gajek
wykładowca
Magdalena Gajek
wykładowca
rozwińO mnie
rozwińSpecjalizuje się w działaniach dotyczących komunikacji oraz budowania wizerunku marki. Kluczowe dla niej obszary to public relations oraz zintegrowana komunikacja marketingowa.
rozwińW mediach i przy promocji pracuje od 10 lat. Jest założycielką i właścicielką agencji Blend PR.
rozwińZ wykształcenia polonistka, doktorantka UAM w Poznaniu. Stypendystka zagranicznych uniwersytetów. Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji.
Piotr Michalak
wykładowca
Piotr Michalak
wykładowca
rozwińO mnie
rozwińAbsolwent studiów magisterskich na Politechnice Poznańskiej na kierunku Informatyka. Ukończył studia inżynierskie na WSNHiD (obecnie CDV), gdzie studiował również Informatykę. Od 2014 roku zawodowo związany z branżą marketingu internetowego, a dokładniej pozycjonowaniem. Jako Specjalista SEO zajmuje się zwiększaniem widoczności serwisów internetowych poprzez działania on-site i off-site. Prowadzi projekty SEO dla kilku dużych marek e-commerce w Polsce osiągających milionowy ruch w wynikach organicznych każdego miesiąca. W trakcie zdobywania praktycznych umiejętności poszerzał swoją wiedzę na studiach podyplomowych z e-marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym.
rozwińPełni funkcję Doradcy Zarządu w Grupie TENSE, dzięki czemu wpływa na rozwój firmy, a także świadczonych przez nią usług.
rozwińZajmuje się wdrażaniem i szkoleniem pracowników wewnątrz organizacji. Prowadzi również szkolenia dla zewnętrznych działów marketingu, młodych przedsiębiorców i studentów.
rozwińMożna go spotkać na eventach poświęconych zarówno SEM, jak i biznesom internetowym. Jako prelegent występował między innymi na: semKRK, Festiwalu SEO, Targach E-handlu.
rozwińWspółautor książki poświęconej tematyce SEO (SEO Playbook Sławomira Czajkowskiego), w której opowiada o technicznej stronie optymalizacji. Jego artykuł ukazał się również w Pulsie Biznesu.
rozwińCiekawi mnie
rozwińGłównie motoryzacja, o której sporo czyta w sieci. W wolnych chwilach ogląda na żywo samochody różnych epok. Docelowo chciałby posiadać youngtimera.
rozwińOd niedawna regularnie gra w squasha. Chętnie zmierzy się na uczelnianym korcie ze studentami, zdobywając przy tym kolejne doświadczenia w grze.
O mnie
rozwińAbsolwentka Politologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Były dziennikarz, rzecznik prasowy i Manager Public Relations.
rozwińOd ponad 10 lat pomagam budować reputację firm i marek osobistych, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych. Zarządzałam projektami Public Relations dla takich firm, jak: Kompania Piwowarska, Skoda Auto Polska, Volkswagen Group Polska, GlaxoSmithKline, Bank Pocztowy, Hicron, Grupa Nickel, Fibar Group. Obecnie wykładam i prowadzę szkolenia z komunikacji społecznej, wystąpień publicznych, public relations, komunikacji wewnętrznej, Employer Brandingu, CSR i komunikacji kryzysowej.
Spotkajmy się na:
Edukacja Prorozwojowa
Mediaworking
O mnie
rozwińDziennikarz, fotograf freelancer, płynnie poruszający się pomiędzy nowymi i tradycyjnymi mediami, popularyzator low-costowego podejścia do fotografii. Absolwent Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa (obecnie CDV) oraz Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.
rozwińRedaktor naczelny ogólnopolskiego czasopisma branżowego. Jego fotografie znajdziecie na Insta, FB, Pintereście oraz na www.mateuszkaratysz.pl
rozwińNa jego zajęciach posłuchacie dźwięku fotograficznej migawki, wyciśniecie pędzle w Photoshopie, poznacie tajniki dziennikarskiego języka, dzięki którym szpigiel, lead i szpalta staną się oczywistością.
Ciekawi mnie…
rozwińNaukowo zaciekawiony wszelkimi formami perswazyjności w komunikacji wizualnej. Oddany swojej pasji technik fotografii. Miłośnik zdjęć cyfrowych i analogowych oraz autor bloga fotograficznego i kanału YT, na których dzieli się swoimi fotograficznymi doświadczeniami. Zawodowo, od wielu lat redaktor naczelny ogólnopolskiego miesięcznika branżowego. Miłośnik psów rasy buldog francuski.
Spotkajmy się na:
Edukacja Prorozwojowa
Mediaworking
O mnie
rozwińAbsolwentka Wydziału Ekonomiczno-Społecznego Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu na kierunku Polityka Społeczna, Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Pedagogika specjalność pedagogika opiekuńczo-wychowawcza oraz na kierunku Pedagogika specjalność doradztwo zawodowe i personalne. W roku 2016 r. ukończyłam także studia podyplomowe na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ze Zintegrowanej Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej. Od 2013 roku byłam doktorantką w Zakładzie Dydaktyki Ogólnej na Wydziale Studiów Edukacyjnych, natomiast od 2017 roku nauczycielem-wychowawcą w Bursie Szkolnej nr 1 w Poznaniu oraz asystentem na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Doktoryzowałam się na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w 2018 roku pracą „Multimedialne gry edukacyjne w nauczaniu wczesnoszkolnym” pod kierunkiem prof. dr hab. Andrzeja Ćwiklińskiego i dra Mariusza Przybyły. Jestem członkiem Wydziałowej Grupy Badawczej: Grupa Badawcza – Gamifikacji w edukacji na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, członkiem zespołu roboczego pt.: Młodzież i jej problemy w środowisku edukacyjnym pod kierunkiem prof. dr hab. Andrzeja Ćwiklińskiego Zespołu Pedagogiki Młodzieży przy KNP PAN. Jestem także autorką i współautorką licznych artykułów naukowych i popularnonaukowych związanych z zastosowaniem nowych mediów w procesie kształcenia na różnych szczeblach edukacji, zagrożeń związanych z nowoczesnymi technologiami i mediami.
Ciekawi mnie
rozwińKonstruktywne i destruktywne konteksty zastosowania nowoczesnych technologii i nowych mediów w procesie kształcenia na różnych szczeblach edukacji, zastosowanie gier komputerowych w toku lekcji, zagrożenia cyfrowego świata.
Spotkajmy się na:
Edukacja Prorozwojowa
Mediaworking
O mnie
rozwińJestem asystentem w Instytucie Studiów Politycznych Polskiej Akademii Nauk, badaczem, historykiem, copywriterem i specjalistą ds. mediów społecznościowych. Doktoryzuję się w Instytucie Wschodnim Wydziału Historycznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Badania do pracy doktorskiej poświęcam polityce historycznej współczesnej Rosji z naciskiem na sposób interpretowania drugiej wojny światowej w rosyjskich podręcznikach do historii dla szkół szczebla średniego. Moje zainteresowania naukowe oscylują wokół memory studies, historii i nauk politycznych ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji polityczno-społecznej Federacji Rosyjskiej. Współpracuję z Instytutem Rosyjska Szkoła Antropologiczna Rosyjskiego Państwowego Uniwersytetu Humanistycznego w Moskwie. Posiadam dyplom magistra wschodoznawstwa (Wydział Historyczny UAM) oraz stosunków międzynarodowych o specjalności dyplomacja i stosunki konsularne (Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM).
rozwińWspółtworzę dwa czasopisma naukowe. Jestem redaktorem naczelnym rocznika „Kavkaz-Przeszłość-Teraźniejszość-Przyszłość” (Instytut Historii Uniwersytetu Rzeszowskiego) oraz członkiem redakcji rocznika „Forum Wschodnie. Rocznik interdyscyplinarny” (Stowarzyszenie Współpracy Polska-Wschód).
rozwińNapisałam ponad dwadzieścia artykułów naukowych i kilka popularnonaukowych. Wzięłam udział w ponad dwudziestu konferencjach naukowych, organizowałam debaty i spotkania autorskie. Pracowałam również jako wykonawca grantu Narodowego Centrum Nauki (2012/06/M/HS3/00284) pt.: Stosunki między władzą sowiecką a polskim państwem podziemnym 1943-1945 (Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia).
rozwińPosiadam także doświadczenie dziennikarskie (współpracowałam z Portalem Spraw Zagranicznych) i w marketingu internetowym. Obecnie pracuję w agencji marketingowej Lorens Design na stanowisku Copywriter/Social Media Manager, gdzie odpowiedzialna jestem za tworzenie nowatorskich tekstów, prowadzenie bloga oraz mediów społecznościowych. Współpracowałam również z agencją marketingową Nuntius Sp. Z o.o., dla której realizowałam projekty m.in. dla takich marek jak Allegro.pl. Bakoma, Almette, Netto, czy Empik School (content marketing). Działam także jako copywriter-freelancer (content marketing, SEO, język korzyści) pisząc teksty dla Multikina czy teatru Wielkiego im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu.
Ciekawi mnie…
rozwińCiekawią mnie ludzie, ich mentalność, nawyki i spojrzenie na świat. Zastanawiam się też nad tym, dokąd doprowadzi nas rozwój technologii oraz zanik umiejętności szczerej rozmowy? Jestem zakochana we „wschodzie”, tym postsowieckim – ludziach, kulturze i krajobrazach.
rozwińRelaksuję się trenując Muay Thai, biegając, tańcząc i gotując. Nie wyobrażam sobie życia bez dobrej muzyki, wciągającej książki oraz dalekich i bliskich podróży. Czasem też coś narysuję.
dr Klaudia Bączyk-Lesiuk
Pełnomocnik Dziekana ds. studentów z zagranicy, wykładowca
Spotkajmy się na:
Mediaworking
dr Klaudia Bączyk-Lesiuk
Pełnomocnik Dziekana ds. studentów z zagranicy, wykładowca
O mnie
rozwińDoktor nauk humanistycznych, literaturoznawca, dziennikarka, nauczycielka języka polskiego jako obcego.
rozwińAbsolwentka filologii polskiej (specjalności: dziennikarska i nauczycielska) UAM w Poznaniu, w 2014 roku z wyróżnieniem obroniła pracę doktorską na Uniwersytecie Wrocławskim.
rozwińAutorka książki Kreacje Judasza w prozie polskiej XX i początku XXI wieku oraz artykułów naukowych z zakresu komparatystyki i glottodydaktyki.
rozwińProwadziła zajęcia na Uniwersytecie Wrocławskim i Przykarpackim Uniwersytecie Narodowym im. W. Stefanyka, a także lektoraty języka polskiego w placówkach oświatowych w Iwano-Frankiwsku i Odessie. Od kilkunastu lat związana z edukacją na różnych jej szczeblach.
Ciekawi mnie…
rozwińJej zainteresowania naukowe dotyczą przede wszystkim: komunikacji międzynarodowej i międzykulturowej, glottodydaktyki polonistycznej, bilingwizmu w środowisku polsko-ukraińskim, a także współczesnej literatury apokryficznej. Prywatnie miłośniczka: podróży (najlepiej z plecakiem), filmów Marvela i gier planszowych.
Spotkajmy się na:
Edukacja Prorozwojowa
Mediaworking
O mnie
rozwińJestem socjolożką i pedagożką. W roku 2002 ukończyłam studia magisterskie z pedagogiki,a w roku 2004 z socjologii. W 2007 roku obroniłam pracę doktorską na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Habilitację uzyskałam w roku 2018 na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.
rozwińMoje zainteresowania badawcze koncentrują się wokół problematyki krytycznych studiów nad męskościami i mężczyznami ze szczególnym uwzględnieniem społecznych kontekstów zdrowia mężczyzn, starości, sportu, medykalizacji męskości i seksualności mężczyzn, oraz męskości i opieki. Podejmuję również problematykę zawodów opiekuńczych, pracy emocjonalnej, a także zjawiska maskulinizacji i feminizacji profesji. Mój obszar badawczy obejmuje także kulturowo-społeczne analizy zjawisk związanych z przejawami dyskryminacji. Interesuje mnie również zastosowanie jakościowych metod badawczych w badaniach naukowych.
rozwińJestem autorką monografii naukowych: Mężczyźni w pielęgniarstwie. W stronę męskości opiekuńczej, (Wyd. UMP Poznań 2017), Metamorfozy tożsamości mężczyzn w kulturze współczesnej (Wyd. Adam Marszałek 2009), współautorką książki Poza schematem. Społeczny konstrukt płci i seksualności wraz z Wiktorem Dynarskim i Anną M. Kłonkowską (Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego 2016). Współredagowałam trzy numery specjalne czasopism naukowych poświęconych tematyce męskości. Opublikowałam ponad czterdzieści artykułów z zakresu krytycznych studiów nad mężczyznami i męskościami w krajowych i zagranicznych czasopismach naukowych. Jestem członkinią Polskiego Towarzystwa Socjologicznego i Polskiego Towarzystwa Genderowego.
Ciekawi mnie…
rozwińInteresują mnie ludzie, relacje, zmiana. Praktykuję Tai Chi oraz Qigong styl Lecący Żuraw. Od piętnastu lat jeżdżę niemal cały rok rowerem (tym samym). Interesuję się zdrowym żywieniem, które wcielam w praktykę. Wybór „góry czy morze” nie jest moim dylematem – zawsze będą to góry. Relaksuję się przy pracach manualnych z użyciem drewna, wikliny, wełny, włóczki czy filcu. Lubię tworzyć coś z niczego. Nie biegam, bo nie lubię.
dr Joanna Flicińska-Turkiewicz
wykładowca
dr Joanna Flicińska-Turkiewicz
wykładowca
rozwińO mnie
rozwińJestem praktykiem w dziedzinie mediów społecznościowych i korzystania z narzędzi komunikacji on-line w celu budowania wizerunku.
rozwińPonadto posiadam doświadczenie w prowadzeniu badań społecznych, szczególnie w obszarze opieki zdrowotnej. Moje zainteresowania badawcze koncentrują głównie się wokół kampanii społecznych i odnoszeniu zarówno korzyści społecznych, jak i biznesowych z ich realizacji, czego dotyczyła moja praca doktorska. Wśród obszarów moich zainteresowań są także szeroko pojęty marketing, szczególnie marketing internetowy oraz metody i techniki badań marketingowych.
rozwińW ostatnim czasie zajmowałam się także internacjonalizacją na uczelni, w tym współpracą międzynarodową, projektami edukacyjnymi, mobilnością kadry i studentów.
dr Agata Karaśkiewicz
wykładowca
dr Agata Karaśkiewicz
wykładowca
rozwińO mnie
rozwińJęzykoznawczyni z zacięciem medialnym. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku Filologia, specjalność: etnolingwistyka. Zainteresowania naukowe skupiają się wokół tzw. nowych mediów, w szczególności telewizji. Interesuje ją analiza dyskursu medialnego, problematyka rozumienia przekazów audiowizualnych oraz komunikacja za pośrednictwem mediów audiowizualnych. Dysertacja doktorska poświęcona zagadnieniu spójności telewizyjnych relacji na żywo.
rozwińŁączy wiedzę naukową z praktyką. Przez wiele lat współpracowała z lokalną telewizją, jako autorka, prowadząca i producentka programów. W 2013 roku założyła własną firmę producencką – medioteka.biz, nastawioną na realizację nieszablonowych projektów wizualnych. Jej klientami są m.in Allegro All For Planet, Aquanet S.A. oraz Urząd Miasta Poznania.
mgr James Behr
wykładowca
mgr James Behr
wykładowca
rozwińProwadzi agencję Ad_Father zajmującą się budowaniem wizerunku marki na rozmaitych płaszczyznach marketingowych. Wcześniej zawodowo związany z agencjami: GPD Agency, JUST oraz Sixtyone Yards. Jako członek zespołów tworzących kampanie reklamowe na płaszczyznach ATL i BTL pracował przy tworzeniu projektów dla takich marek jak m.in. Credit Agricole, Lidl, Żywiec, Żabka, Coconaut®, Aviva, PGE, Tubądzin, PSB Mrówka, Purella, Stihl.
mgr Agnieszka Walczak
Zastępca Kierownika Katedry Edukacji i Nowych Mediów
mgr Agnieszka Walczak
Zastępca Kierownika Katedry Edukacji i Nowych Mediów
O mnie
rozwińJęzykoznawca, wykładowca, nauczyciel, specjalista ds. zarządzania projektami i budowania zespołu.
rozwińMagister Filologii Angielskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz absolwentka studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami, zarządzania w oświacie oraz nowych technologii w edukacji i kształceniu. Certyfikowany moderator Design Thinking. Członek IATEFL Poland. Wiedzę i umiejętności pogłębiała poprzez udział w szkoleniach i kursach obejmujących m.in. zwinne metodyki zarządzania projektami, coaching, tutoring i content marketing.
rozwińDoświadczeniem dzieliła się projektując i prowadząc szkolenia oraz pisząc artykuły popularnonaukowe m.in. z zakresu wykorzystania nowych technologii oraz zwinnych metodyk zarządzania projektami w edukacji. Kierowała zespołami projektowymi w instytucjach państwowych i obsługowo-sprzedażowymi w sektorze prywatnym.
rozwińCiekawi mnie
rozwiń…jak wyglądałby świat, gdyby obecnie obowiązujące zasady szkolnictwa przewrócić do góry nogami. Pasjonuje mnie nowoczesna edukacja oraz budowanie relacji w zespołach.
rozwińPrywatnie poświęcam się odkrywaniu świata poprzez podróże i literaturę, kontaktowi z drugim człowiekiem bez pośrednictwa Internetu oraz ogrodnictwu i architekturze wnętrz w wersjach mini.
Arkadiusz Popiel
wykładowca
Arkadiusz Popiel
wykładowca
rozwińO mnie
rozwińHost, konferansjer i komentator e-sportu. Ze sportem elektronicznym związany od 2014 roku, w 2015 komentował Finały Mistrzostw Świata League of Legends na antenie Polsat Sport News. Współpracuje
z firmami z branży o światowym zasięgu, m.in. ESL i Intel. Od 2016 roku prowadzi na YouTubie kanał dla miłośników gier komputerowych i sprzętów elektronicznych – Komputronik Gaming.
Spotkajmy się na:
Edukacja Prorozwojowa
Mediaworking
O mnie
rozwińDoktor nauk humanistycznych, filmoznawca, kulturoznawca, nauczycielka języka polskiego jako obcego.
rozwińAbsolwentka filmoznawstwa i filologii polskiej UAM w Poznaniu.
rozwińPracowała na Uniwersytecie Szczecińskim na kierunkach: komunikacja medialna i wizerunkowa, dziennikarstwo i komunikacja społeczna, studia pisarskie i kulturoznawstwo.
rozwińAutorka i redaktorka książek Marek Hłasko na ekranie. Scenariusze – adaptacje – filmowe portrety pisarza (Poznań 2015) i Władcy torrentów. Wokół angażującego modelu telewizji (Gdańsk 2014) oraz artykułów naukowych.
rozwińProwadzi Szkołę Języka Polskiego dla obcokrajowców.
Spotkajmy się na:
Edukacja prorozwojowa
studia podyplomowe
O mnie
rozwińPedagożka, zaangażowana w projekty związane ze zmianą w edukacji. Prowadzi badania interwencyjne (interwencje formatywne), inspirowane historyczno-kulturową teorią działalności oraz filozofią dialogu.
rozwińW latach 2000-2014 adiunkt w Dolnośląskiej Szkole Wyższej, we Wrocławiu. Od 2008 r. współpracuje w International Society of Cultural-historical Activity Research (ISCAR), w którym pełni funkcję koordynatorki krajowej. Zainicjowała utworzenie jednej z pierwszych klas integracyjnych w Poznaniu (w SP nr 6), w której pracowała cztery lata jako nauczycielka. Od 2016 r. pracuje w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów CDV. Angażuje studentów w badanie praktyki edukacyjnej w ramach “Latającej Akademii CDV” – wspólnie ze studentami odbywa wizyty studyjne w miejscach innowacji edukacyjnych.
rozwińProwadzi Laboratorium Rozwoju Profesjonalnego przy CDV.
Ciekawi mnie
rozwińJak wspierać w rozwoju osoby, zespoły i społeczności?
dr Szymon Maćkowiak
wykładowca
dr Szymon Maćkowiak
wykładowca
rozwińO mnie
rozwińAbsolwent Politechniki Poznańskiej. Doktor fizyki, inżynier i programista. Do tej pory pracował jako nauczyciel szkolny i akademicki, inżynier oprogramowania oraz prywatny przedsiębiorca. Jego naukowe zainteresowania wiążą się głównie z fizyką obliczeniową i komputerami. Ma doświadczenie w zakresie tworzenia symulacji komputerowych układów wielu ciał, przetwarzania danych za pomocą technik uczenia maszynowego oraz w zakresie komputerowego przetwarzania obrazów. Dodatkowo prowadzi warsztaty z programowania dla dzieci.
rozwińCiekawi mnie
rozwińPoza fizyką i komputerami lubi historię, w szczególności biografie uczonych oraz poznawanie okoliczności, w których dochodzili do ważnych odkryć. W czasie jazdy samochodem, w trakcie spacerów lub po prostu w wolnych chwilach, lubi słuchać podcastów i audiobooków w klimatach powieści płaszcza i szpady.
Spotkajmy się na:
rozwińO mnie
rozwińMenadżer marketingu w agencji Widoczni, trener marketingu internetowego w ramach projektu Akademia Widoczni i wykładowca praktyk. Specjalizuje się w budowie wizerunku online i content marketingu. Współautorka bloga o pozycjonowaniu, autorka artykułów do prasy branżowej i prelegentka na konferencjach biznesowych i marketingowych.
rozwińO mnie
rozwińOd 2004 roku prowadzę szczęśliwy związek z marketingiem i grafiką, obsługując klientów na rynku międzynarodowym. W branży, w której jedyną stałą rzeczą jest zmiana, wciąż odkrywam nowe wyzwania. Miłość do analityki i projektowania zaowocowała działaniami dla takich brandów jak PKO, Tesco, POLOmarket, mBank, VOX, Nokia, neoBANK, the Kusnacht Practice, grupa MTP i wiele innych. Obecnie dzielę się wiedzą na konferencjach, szkoleniach, programach mentorskich oraz uczelniach, głównie z zakresu SEO, PPC, UX i digital marketingu.
rozwińCiekawi mnie
rozwińBędąc członkinią stowarzyszenia MENSA, jestem fanką myślenia analitycznego. Najlepiej to się udaje w… grach planszowych. Komputerowymi także nie gardzę, szczególnie, że przez lata pracowałam jako concept artist w game devie oraz organizowałam Poznań Game Arena.
rozwińDziałam społecznie w wielu organizacjach, m.in. jako Radna Osiedla Naramowice. Hobbystycznie zajmuję się teatrem ognia, rekonstrukcją historyczną, ilustratorstwem, behawioryzmem zwierząt, psychofizjologią widzenia i pochłanianiem wszystkich tworów fantastyki.
rozwińO mnie
rozwińPrawnik ds. własności intelektualnej w Kancelarii Prawnej RPMS Staniszewski & Wspólnicy oraz aplikant radcowski w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Poznaniu. Absolwentka prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Szkoły Prawa Własności Intelektualnej im. H. Grocjusza w Warszawie oraz pierwszej edycji Szkoły Prawa Nowych Technologii IT&TMT w Warszawie.
rozwińOd początku swojej kariery zawodowej związana z prawem własności intelektualnej. Obecnie, w kancelarii prawnej RPMS, kieruje działem IP&IT&TMT, jak również zajmuje się obsługą klientów z zakresu prawa autorskiego, znaków towarowych, ochrony dóbr osobistych, ochrony danych osobowych oraz zwalczania nieuczciwej konkurencji.
rozwińDotychczasowa edukacja i dotychczasowe doświadczenie zawodowe, to dla niej nie tylko kariera, ale również obszar jej zainteresowań i pasja. Jest przede wszystkim praktykiem i swoje bogate doświadczenie wykorzystuje jako wykładowca Collegium Da Vinci w Poznaniu w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów, prowadząc zajęcia z przedmiotów takich jak: Prawo Mediów, Prawo w Produkcji Treści Audiowizualnych oraz Prawo Handlowe, a Nowe Media.
rozwińCiekawi mnie
rozwińW czasie wolnym autor profilu w serwisie Instagram (instagram.com/prawnik_mody), który w ciekawy i nieszablonowy sposób przedstawia ciekawe kazusy prawne związane ze światem mody. Miłośniczka kultury winiarskiej, dobrej literatury, muzyki jazzowej oraz szeroko pojętej sztuki.
Weronika Dopierała
wykładowca
Weronika Dopierała
wykładowca
rozwińO mnie
rozwińAbsolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej, obecnie doktorantka w naukach o komunikacji społecznej i mediach na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, od marca 2018 do sierpnia 2020 roku specjalistka ds. promocji oraz obsługi mediów społecznościowych w Gabinecie Prezydenta Urzędu Miasta Poznania (Oddział Promocji oraz Biuro Prasowe), członkini redakcji czasopisma naukowego Com.press oraz Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej (Forum Młodych Medioznawców i Komunikologów).
rozwińZawodowo i naukowo zajmuję się mediami, a w szczególności procesami zachodzącymi w sieci, fascynują mnie nowe możliwości komunikacyjne.
rozwińO mnie
- adwokat, członek Okręgowej Rady Adwokackiej w Poznaniu
- właścicielka Studia Adwokackiego (www.studioadwokackie.com), będącego autorską, butikową kancelarią, tworzącą ochronę prawną dla twórców biznesu, sztuki i IT
- wykładowca i prelegentka na konferencjach / meetupach z zakresu prawa własności intelektualnej i prawa nowych technologii
rozwińOd początku swojej prawnej praktyki (2007 r.) zajmuję się obsługą prawną firm i podmiotów z branży kulturalno-rozrywkowej.
rozwińMoje doświadczenie to kilka tysięcy porad prawnych, umów, opinii i pism, kilkaset rozpraw sądowych i negocjacji, kilkadziesiąt założonych i obsługiwanych spółek…
rozwińZ jednej zatem strony – dotychczasowa praktyka pozwala mi czuć się pewnie w tym co robię, z drugiej natomiast – nadal jestem na tyle młoda (😉), że na każdą sprawę patrzę świeżym okiem i rozumiem zmiany zachodzące na rynku (choćby w podejściu do usług prawniczych). Śmiało mogę powiedzieć, że lubię to co robię, choć nawet mnie ten wniosek trochę dziwi, bo przecież bycie prawnikiem wydaje się jednym z nudniejszych zawodów na świecie. Ale bycie prawnikiem przedsiębiorców i artystów to zupełnie inna sprawa, wręcz skrojona pode mnie i pod to czym lubię się zajmować i z kim współpracować (w skrócie: z ludźmi, którym się chce).
rozwińCiekawi mnie
rozwińCiekawi mnie ludzka kreatywność w każdej formie. Doceniam tych, którzy zakładają i prowadzą firmy czy startupy lub wprowadzają na rynek nowe rozwiązania IT. Uwielbiam młodą sztukę (obrazy, grafiki, murale), festiwale i koncerty. Wreszcie, ciekawi mnie i inspiruje życie ludzi szczerze wierzących (nie w formułki, nie w obrzędy, w Boga) i ich odwaga do robienia rzeczy prawdziwych (niekoniecznie popularnych).
rozwińO mnie
rozwińSenior Project Manager z ośmioletnim doświadczeniem pracy w marketingu, które zdobywałam w kilku poznańskich agencjach reklamowych. Pracowałam przy realizacji projektów dla takich marek jak m.in. Allegro, Amica, Loreal, Otomoto, Aviva, Expander, Coconaut.
rozwińJestem absolwentką Filologii polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyłam specjalności Komunikacja kulturowa oraz Kultura mediów cyfrowych.