Tematyka warsztatów
Prowadzący
O mnie
rozwińPedagog, psycholog. Członkini Polskiego Towarzystwa Technologii i Mediów Edukacyjnych. Studia doktoranckie ukończyła na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Do niedawna nauczyciel języka angielskiego w klasach 0-3 SP w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego nr 2 w Poznaniu. W latach 2008-2014 współpracowała z mediami. Najpierw pracowała w Radiu Eska, później w Telewizji Polskiej. Autorka wielu publikacji naukowych i popularno-naukowych dotyczących edukacyjnych kontekstów nowych mediów.
Ciekawi mnie
rozwiń…dokąd zabrnie człowiek kontynuując ewolucję technologiczną; co na tym zyska, a co straci?
rozwińO mnie
rozwińEkspert w zakresie strategii reklamowej i zarządzania marką. Od wielu lat przygotowuje autorskie szkolenia i warsztaty strategiczne dla biznesu. Przez wiele lat współpracowała z agencjami reklamowymi m.in. agencją Just, tworząc strategie i koncepcje wielu reklam. Przygotowywała koncepcje strategii komunikacyjnych oraz strategii zarządzania markami zarówno dla biznesu, jak i marek terytorialnych.
rozwińWspółautorka książek „Strategia reklamowa”, „Wiedza o reklamie”, „Zarządzanie marką” oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z komunikacją i zarządzaniem marką. Łączy wiedzę naukową z praktyką. Absolwentka marketingu i doktor ekonomii od 2004 roku.
Ciekawi mnie
rozwińLubię ciekawe wyzwania. Inspirują mnie marki, które potrafią przejść przemianę i rozwijać się w zgodzie z obowiązującymi trendami. Podpisuję się pod zdaniem Alberta Einsteina „wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona”. Do każdego problemu podchodzę z zaangażowaniem, optymizmem i kreatywnością, szukając niebanalnych rozwiązań, które są istotne z punktu widzenia projektowania przekazów reklamowych i koncepcji tożsamości marki.
O mnie
rozwińPrzeprowadził kilka tysięcy godzin szkoleń z zakresu Design Thinking oraz Service Design. Główny autor popularnej książki pt. “Service Design po polsku”, wydanej przez PWN.
rozwińWykładowca Collegium Da Vinci, Szkoły Głównej Handlowej, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i innych wiodących uczelni w Polsce. Członek Service Design Network, European Academy of Marketing i współzałożyciel Service Design Polska. Od jesieni 2023 ambasador European Customer Experience Organization (ECXO) na Polskę i Europę wschodnią.
rozwińJeden z pionierów nurtu projektowania usług w Europie, stworzył metodologię wzornictwa usług (service design management) dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Zasiadał w jury konkursu Dobry Wzór. Jest i autorem kilkudziesięciu artykułów naukowych, poradnikowych i kilku książek.
rozwińWspółpracuje z projektantami na całym świecie, przy tworzeniu innowacyjnych usług banków, ubezpieczeń, sieci handlowych, salonów dla telekomów oraz kancelarii prawnych i podatkowych, poradni lekarskich. Inicjator projektu Global Service Jam w Polsce.
rozwińW swoich projektach zajmował się analizą marek, wprowadzaniem nowych marek na rynek oraz ich repozycjonowaniem. Jego realizacje dotyczyły marek regionalnych, usługowych jak i komercyjnych.
rozwińPracował dla BMW, AIB, Dominet Bank, Bank Zachodni WBK, Invest-Bank, Hefra, Infoscope, Sasol, Krajowa Rada Radców Prawnych, KKS Lech, Warta Poznań, Dialog, MiniMAL/ REWE, Reemtsma, Miasto Poznań, MTP, Sfinks, Volkswagen, Jeronimo Martins, UM Województwa Łódzkiego, UM Torunia, Ambasady Kanady w Polsce i wielu innych.
Ciekawi mnie
rozwińCiekawi mnie każdy kolejny dzień, spotkani ludzie, nowe miejsca, absurdalne (na pozór) pomysły, no i na końcu, niektóre rzeczy. Inspiruje mnie muzyka, wysokie góry i mądrzy ludzie. Bez wątpienia, to ludzie – rozmowa z nimi, wymiana myśli, spotkania – są źródłem moich najlepszych pomysłów i przedsięwzięć. Gram w zespole Dziady na instrumentach klawiszowych.