Adam Kuta
Poznaj Adama Kutę – ambasadora kierunku marketing internetowy!
Dlaczego wybrałeś marketing internetowy w Collegium Da Vinci?
Wybrałem marketing internetowy, ponieważ to zagadnienie interesowało mnie już w trakcie poprzednich studiów – gospodarki przestrzennej. Zbliżając się do obrony pracy inżynierskiej zacząłem się zastanawiać, gdzie mógłbym taki kierunek studiować.
Ponieważ od urodzenia mieszkam w Poznaniu, sprawdziłem jakie uczelnie w tym mieście oferują tego typu kierunki – wśród nich było właśnie Collegium Da Vinci. Ta uczelnia jakoś zawsze mi się dobrze kojarzyła, uznałem więc, że jeśli mam studiować kierunek bardziej kreatywny, to CDV będzie najlepszym wyborem.
Collegium Da Vinci jest Uczelnią Ludzi Ciekawych. Jakich ludzi spotkałeś dotąd na uczelni, wśród studentów czy wykładowców?
Jak do tej pory wszystkie osoby, które spotkałem na studiach zdecydowanie potwierdzają to, że Collegium Da Vinci jest Uczelnią Ludzi Ciekawych. Moje koleżanki i koledzy ze studiów, którzy, tak jak ja, są głodni wiedzy, mają ciekawy i inny punkt widzenia na różne rzeczy i przyjemnie się z nimi rozmawia na różne tematy. Również wykładowcy, którzy na zajęciach dają nam wykazywać kreatywnie i pokazują przykłady z życia wzięte, wpływają na to, że w murach tej uczelni łatwo się zainspirować i ciągle poszerzać swoją ciekawość.
Jaki przedmiot na studiach najbardziej Cię ciekawi?
Przede wszystkim te, które są związane z mediami społecznościowymi, ponieważ są one już od dłuższego czasu istotną częścią naszego życia, a co ważniejsze – równie istotną częścią marketingu. Bardzo interesują mnie też przedmioty związane z psychologią, które pomagają lepiej zrozumieć konsumenta, ale też ułatwiają analizę własnych działań.
Co zaskoczyło Cię na studiach? Czego się o sobie dowiedziałeś?
Bardzo zaskoczyło mnie podejście wykładowców! To naprawdę świetne, gdy dają pole do dyskusji i szanse na różne aktywności. Dzięki temu zwykły wykład staje się o wiele ciekawszy. Takie aktywności w trakcie zajęć pozwoliły mi odkryć swoje mocne i słabe strony, jeśli chodzi o na przykład pracę w grupie lub zarządzanie nią.
Komu poleciłbyś studia na Twoim kierunku?
Wszystkim tym, którzy interesują się marketingiem, technologią oraz wszelakimi nowymi mediami. Sam nie kończyłem wcześniej studiów związanych z marketingiem, jednak uważam, że starczy odrobina znajomości tematu i chęci, aby móc się tutaj uczyć i dalej rozwijać. Bardzo pomocne są też moduły uzupełniające, pomagają one nadrobić lub doprecyzować wiedzę i są bardzo dobrze prowadzone.
Gdzie widzisz się po studiach, jakie są Twoje marzenia?
Zdecydowanie dalej wiążę swoją przyszłość z marketingiem, dalej chciałbym rozwijać się w tym kierunku. Chciałbym móc dojść do takiego poziomu wiedzy i doświadczenia, aby samemu móc prowadzić zajęcia lub kursy.
Czy są jakieś osiągnięcia, którymi chcesz się pochwalić?
Choć na I stopniu studiowałem kierunek niezwiązany z marketingiem, to dzięki działalności dla struktur Samorządu Studenckiego ciągle rozwijałem się w tym kierunku. Dzięki temu udało mi się trafić na marketing internetowy w CDV i wybrać drogę, którą dalej chcę sukcesywnie podążać.
Obserwuj Adama na Facebooku i Instagramie!