Człowiek, nie maszyna!

7. edycja konferencji #MiT pod hasłem: Man&Machine

23 listopada 2018 r., w Auli Artis Collegium Da Vinci w Poznaniu, odbyła się 7. edycja konferencji Marketing i Technologia. W tym roku tematem przewodnim był Man&Machine. Man&Machine, a może… maszyna i człowiek? Czy mamy się czego obawiać?

A jednak człowiek!

Za każdą inteligencją – sztuczną czy niesztuczną – stoi człowiek. Maszyna może być twórcza, ale tylko we współpracy z człowiekiem. Gdy Deep Blue (program komputerowy stworzony przez IBM) wygrywał partie szachów ze światowym mistrzem Garri Kasparowem, to też tylko dlatego, że ludzie modyfikowali na bieżąco kod, uwzględniając informacje z poprzednich partii, co umożliwiło komputerowi uniknięcie pułapki, na której sztuczna inteligencja poległa wcześniej dwukrotnie. Maszyny nie odbiorą nam pracy – przynajmniej takiej, która wymaga od nas autentycznej kreatywności, umiejętności budowania głębokich relacji z drugim człowiekiem, elastyczności w dostosowywaniu się do nieprzewidywalnych sytuacji.

W swoich wystąpieniach, eksperci-prelegenci z całej Polski szczegółowo odpowiadali na ogólnie postawione pytanie: jak tradycyjny marketing posługuje się technologicznymi innowacjami, jak wykorzystuje postęp technologiczny, i co zyskujemy na tym my, ludzie-konsumenci.

“Tworząc jakiekolwiek rozwiązania powinniśmy przede wszystkim myśleć o człowieku; to człowiek powinien być w centrum, a technologia powinna służyć człowiekowi. Powinniśmy kreować prawdziwe doświadczenia w realnym świecie; nie zamykajmy się tylko do świata wirtualnego.”
Aleksandra Bujnowska z Havas Media Group
- odpowiada m.in. za zarządzanie i koordynację procesów digitalowych w spółkach Havas Media Group oraz za podnoszenie digitalowych kompetencji pracowników.

Dziękujemy naszym prelegentom!

W tym roku swoją wiedzą i doświadczeniem dzielili się z nami: Aleksandra Bujnowska (Havas Media group), Sylwia Hull-Wosiek (Concordia Design), Marta Ogórkiewicz (KODA Bots), Wiesław Bartkowski (School of Form), Wojtek Walczak (Melting Pot), Zofia Leszczyńska (K2), Damian Styś i Alek Pakulski (Raban.Media) oraz, niezmiennie od lat, Roman Łoziński (Think ECO).

#nasistudencinaszaduma

Konferencja nie przebiegłaby tak sprawnie i tak świetnie nie byłaby relacjonowana w mediach społecznościowych, gdyby nie ogromne zaangażowanie studentów CDV, z których jesteśmy bardzo dumni! Nad rejestracją kilkuset uczestników #MiT czuwali: Agnieszka Pelczyk, Adam Marciniak, Michał WieczorekMaks Wawrzyniak. Całkowitą odpowiedzialność za media społecznościowe wzięli na siebie: Karolina Sikora, Karolina Pawlak, Ewa Wieluńska, Marta Burchard, Bartosz KowalikBartosz Kulisz. Bardzo Wam dziękujemy! 🙂

W tym roku dla uczestników #MiT przygotowaliśmy niespodziankę – Man&Machine z przymrużeniem oka, czyli wystawę grafik ukazujących najzabawniejsze i najbardziej absurdalne zlecenia, gromadzone przez project managerów na profilu FB:

„The Brief – co znosi psychika grafika”.

Podsumowanie 2018

#MiT - fotorelacja

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Organizatorzy i partnerzy

Organizatorzy

Partner strategiczny

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.