Marek Radecki
WykładowcaO mnie
W marketingu pracuję od 14 lat. Aktualnie jako szef marketingu w lodach Willisch. Wcześniej przez wiele lat byłem związany z poznańską agencją marketingową KY, w której przez 6 lat pełniłem obowiązki dyrektora marketingu. Przez ten czas zaplanowałem i zrealizowałem dziesiątki różnorodnych projektów i kampanii marketingowych dla takich marek jak: Danone, Nestle, Kinder, Tic Tac, Kubuś, Tarczyński, Mattel, Parker czy Fundacja PGNiG. Zakres pracy dla tych marek obejmował m.in.: kampanie 360, kampanie digital, social media, promocje konsumenckie (konkursy i loterie), kampanie influencer marketingowe, kampanie performance marketingowe, akcje in-store, spoty TV czy akcje CSR.
Od 2015 roku współpracuję z poznańską uczelnią Collegium da Vinci, na której prowadzę zajęcia z marketingu internetowego. Stawiam na praktykę. Na moich zajęciach staram się stworzyć warunki maksymalnie zbliżone do tego, jak wygląda rzeczywista praca w digital marketingu.
Ciekawi mnie
Nowe technologie, AI, psychologia i psychologia marketingu