Marketing dobrze schrupany – Case study firmy Lorenz
Data
03.11.2021
Godzina
18:00 - 19:00
Miejsce
Online
Bilety
Bilety nie obowiązują
Już 3 listopada o godzinie 18:00 zapraszamy na webinar Marketing dobrze schrupany – case study firmy Lorenz, ekspertów w dziedzinie słonych przekąsek!
The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o. to producent słonych przekąsek: Crunchips, Monster Munch, Curly, Nic Nac’s, czy Wiejskie Ziemniaczki.
- Jak zawładnąć wyobraźnią amatorów słonych przekąsek?
- Jakie działania reklamowe w przestrzeni sklepowej są najbardziej skuteczne?
- Jakich nowinek i marketingowych eksperymentów spodziewać możemy się w przyszłości?
Polecamy szczególnie pasjonatom marketingu, komunikacji, grafiki, praktykom, studentom i wszystkim głodnym wiedzy.
Uwaga! Podczas webinaru chrupanie dozwolone!
Case study firmy Lorenz przybliżą:
– Joanna Gruszczyńska – Manager działu Trade Marketingu w The Lorenz-Bahlsen Snack World. Expert w obszarze narzędzi wsparcia sprzedaży, praktyk z wieloletnim doświadczeniem w sektorze FMCG.
– Sandra Mańk – Category Management Specialist w The Lorenz-Bahlsen Snack World. Expert w obszarze analiz rynku i zarządzania kategorią słonych przekąsek.
Webinar dostępny będzie na Facebooku Collegium Da Vinci oraz na platformie Clickmeeting.
Spotkanie towarzyszy konkursowi „Create Tomorrow – zaprojektuj ekspozycję przyszłości” organizowanemu przez firmę Lorenz.
Wydarzenie jest objęte patronatem Collegium Da Vinci, zaś partnerem jest Brief.pl.
- Do rywalizacji w konkursie mogą przystąpić studenci kierunków artystycznych, technicznych oraz marketingowych, ale także osoby kreatywne, interesujące się szeroko pojętym projektowaniem użytkowym, designem i marketingiem.
- Zadaniem konkursowym jest zaprojektowanie nowoczesnej ekspozycji dla produktów z kategorii słonych przekąsek.
- Zgłoszenia można składać do 10 listopada, projekty należy przesłać na adres mailowy konkurs@createtomorrow.pl do 1 grudnia.
- Na zwycięzców czekają nagrody o łącznej wartości 27 tysięcy złotych.