19.10.2023
Godzina17:30 - 19:00
MiejsceOnline
BiletyWstęp bezpłatny, liczba miejsc ograniczona, obowiązują zapisy
Zapraszamy na bezpłatne, otwarte dla wszystkich zainteresowanych spotkanie wokół studiów podyplomowych Executive MBA w Collegium Da Vinci.
Startujemy już z czwartą edycją managerskich studiów podyplomowych skierowanych do kadry zarządzającej średniego i wyższego szczebla. Dowiedz się jaki wpływ miały studia Executive MBA na słuchaczy i ich firmy od absolwentów 1 i 2 edycji.
Studia podyplomowe Executive MBA w CDV wyróżniają się skupieniem na wiedzy praktycznej przekazywanej w trakcie 23 zjazdów weekendowych (486 godzin). To 18 miesięcy wypełnionych zajęciami wykładowymi i warsztatami, również poza uczelnią w ramach współpracy z firmami partnerskimi.
Nasze studia projektujemy we współpracy z biznesem, w oparciu o analizy trendów w obszarze zarządzania oraz narzędzia współcześnie wykorzystywane w managemencie. Rozwój umiejętności managerskich planujemy wspólnie z firmami partnerskimi i doświadczonymi przedsiębiorcami, skupiając się na kompetencjach kluczowych dla wykonywania funkcji zarządczych.
Czego warto się uczyć? Słuchacze Executive MBA nie tylko zapoznają się z nowoczesnymi technikami i metodykami w zarządzaniu, ale przede wszystkim są przygotowywani do ich stosowania w praktyce. Czy to AGILE, PRINCE2, SCRUM, Badanie Osobowości Zawodowej Facet5, Business Model Canvas, Pimento Map, Continuous Product Discovery, czy Design Thinking – każde z prezentowanych podczas zajęć narzędzi jest następnie testowane na konkretnych przypadkach biznesowych. Wszystko w ramach filozofii “firma jako całość”.
Czy takie podejście przekłada się na lepsze zarządzanie, usprawnienia w organizacji i rozwój absolwentów? W czym jeszcze pomagają studia Executive MBA w Collegium Da Vinci i czy warto się nimi zainteresować?
Te, jak i wszelkie inne pytania możesz zadać na żywo kierownikom tych studiów podyplomowych – Łukaszowi Kucińskiemu i Krzysztofowi Rapaczowi, którzy zaprosili do rozmowy absolwentów kierunku – Macieja Seifferta i Krzysztofa Turowskiego. Poznaj zalety EMBA z pierwszej ręki!
Poznaj prowadzących i gości spotkania
Krzysztof Turowski
Absolwent kierunku Executive MBA w Collegium Da Vinci uprzednio kończący kierunki techniczne na PP oraz z zakresu Project Managementu na UEP. Na codzień After Sales Manager odpowiedzialny za obszar Polski w firmie będącej liderem branży obróbki skrawaniem i linii montażowych dla automotive. Członek organizacji Toastmasters International, w której trenuje umiejętności liderskie oraz publicznego przemawiania. Entuzjasta samorozwoju, optymalizacji pracy i podróży.
Maciej Seiffert
Dyrektor Zarządzający TSLOGISTIC, Absolwent studiów Executive Master of Business Administration w Collegium Da Vinci oraz Wyższej Szkoły Logistyki. Od ponad 12 lat związany z firmą TSLOGISTIC, a od 2019 roku na stanowisku Dyrektora Zarządzającego. W branży logistycznej od 20 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał w działach transportu, obsługi klienta oraz sprzedaży. Prywatnie pasjonat włoskiego stylu życia.
Krzysztof Rapacz
Kierownik merytoryczny Executive MBA w CDV. Manager Komunikacji Wewnętrznej, CSR i PR, Event Manager, Copywriter, Konferansjer, Właściciel w QMAGINE. Praktyk w zakresie tworzenia strategii i realizacji działań z obszaru nowoczesnej Komunikacji Wewnętrznej oraz CSR dla dużych przedsiębiorstw z branży e- commerce, IT oraz logistyki. Od ponad 10 lat przekłada cele strategiczne firm na działania angażujące pracowników i wspierające budowanie kultury organizacyjnej.
Łukasz Kuciński
Kierownik merytoryczny Executive MBA w CDV. Prezes Zarządu AMS PRESTIGE – Akademia Menedżera Sprzedaży. Posiada ponad 10 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania, sprzedaży i marketingu. W latach 2003 – 2011 byłem Dyrektorem Działu Nauczania Języków Obcych w WSiP. Organizował konferencje na temat sprzedaży i przedsiębiorczości. Występował jako prelegent i mówca na konferencjach: Nowoczesne Techniki Sprzedaży. Prowadzi bloga o Sprzedaży, Zarządzaniu i Marketingu, jest stałym autorem magazynu World Business Class.
Wydarzenie jest bezpłatne i otwarte dla wszystkich, obowiązują jednak zapisy.
Do zobaczenia na webinarze!