Mediaworking
3 lata
Czas trwania studiów
1528
Liczba godzin
205
Punkty
Moduł – spójny blok zajęciowy w ramach którego występują różne formy realizacji zajęć dydaktycznych, pogrupowanych tematycznie w kursy. Ocena końcowa z danego modułu jest składową ocen z kursów, wchodzących w skład modułu.
Kurs– grupa treści kształcenia, stanowiąca spójną całość. Treści kształcenia można utożsamiać z tematami zajęć.
-
Rok IRok I
-
Rok IIRok II
-
Rok IIIRok III
-
V semestrV semestr
-
Moduł specjalizacyjny. Specjalność: Social media managerModuł specjalizacyjny. Specjalność: Social media manager
-
Moduł specjalizacyjny. Specjalność: Marketing automationModuł specjalizacyjny. Specjalność: Marketing automation
-
VI semestrVI semestr
-
Moduł specjalizacyjny. Specjalność: Social media managerModuł specjalizacyjny. Specjalność: Social media manager
-
Moduł specjalizacyjny. Specjalność: Marketing automationModuł specjalizacyjny. Specjalność: Marketing automation
-
-
Moduł: Podstawy psychologii i komunikacji społecznej3 kursy30 h5 ECTS
W ramach tego modułu student zapozna się z podstawowymi pojęciami komunikacji społecznej oraz psychologii społecznej. Pozna mechanizmy psychologiczne warunkujące funkcjonowanie człowieka w społeczeństwie i nauczy się wykorzystywać tę wiedzę w zakresie marketingu.
Kurs 1. Komunikacja społeczna
Wykład
10 h
Kurs 2. Komunikacja społeczna w praktyce
Ćwiczenia
10 h
Kurs 3. Psychologia społeczna
Ćwiczenia
10 h
-
Moduł: Wprowadzenie do mediaworkingu (moduł projektowy)2 kursy20 h3 ECTS
W ramach tego modułu student w sposób warsztatowy dokona autodiagnozy swoich kompetencji oraz zapozna się z podstawowymi zasadami pracy w grupie projektowej.
Kurs 1. Podstawy pracy projektowej i ocena kompetencji
Ćwiczenia
5 h
Kurs 2. Projekt zespołowy
Warsztat
15 h
-
Moduł: Social media6 kursów60 h9 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Media społecznościowe
Wykład
8 h
Kurs 2. Zarządzanie społecznością i społeczny kapitał sieci - case study
Warsztat
10 h
Kurs 3. Optymalizacja profili społecznościowych
Warsztat
12 h
Kurs 4. Buzz marketing w internecie
Warsztat
8 h
Kurs 5. Narzędzia social media
Warsztat
10 h
Kurs 6. Warsztat tworzenia kontentu
Warsztat
12 h
-
Moduł: Marketing i techniki sprzedaży5 kursów60 h10 ECTS
W ramach tego modułu student pozna podstawy marketingu w zakresie sprzedaży, promocji, budowania wizerunku. W sposób praktyczny nauczy się wykorzystywać tę wiedzę w swojej praktyce marketingowej.
Kurs 1. Wprowadzenie do marketingu
Wykład
10 h
Kurs 2. Podstawy marketingu i planowanie kampanii marketingowej
Warsztat
20 h
Kurs 3. Kreowanie marki i wizerunku
Konwersatoria
10 h
Kurs 4. Event marketing
Warsztat
10 h
Kurs 5. Coaching sprzedażowy
Warsztat
10 h
-
Moduł: Ogólny4 kursy20 h5 ECTS
Celem modułu jest przybliżenie studentom możliwości oraz podstawowych zasad związanych ze studiowaniem.
Kurs 1. BHP
E-learning
5 h
Kurs 2. Ochrona własności intelektualnej
E-learning
5 h
Kurs 3. Wstęp do studiowania
E-learning
5 h
Kurs 4. Szkolenie biblioteczne
E-learning
5 h
-
Moduł: Człowiek-Myśl-Społeczeństwo2 kursy30 h2 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Filozofia dla każdego
Konwersatoria
15 h
Kurs 2. Socjologia
Konwersatoria
15 h
-
Moduł: Spotkanie z opiekunem roku I1 kurs2 h0 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Spotkanie z opiekunem roku
Wykład
2 h
-
Moduł: Rynki medialne3 kursy30 h5 ECTS
W ramach modułu student zapozna się z charakterystyką rynków medialnych w Polsce i na świecie oraz dowie się, w jaki sposób historia mediów determinuje zmiany w świecie medialnym.
Kurs 1. Rozwój mediów tradycyjnych
Konwersatoria
10 h
Kurs 2. Systemy medialne w Polsce i na świecie
Wykład
10 h
Kurs 3. Rynki reklamy medialnej
Konwersatoria
10 h
-
Moduł: Narzędzia informatyczne w reklamie sieciowej4 kursy60 h10 ECTS
W ramach tego modułu student nabędzie umiejętności wykorzystania podstawowych narzędzi informatycznych w reklamie internetowej, zarówno w zakresie reklam tekstowych, jak i graficznych. Student nabędzie również umiejętności niezbędne przy pozycjonowaniu stron internetowych.
Kurs 1. Reklamy tekstowe
Warsztat
10 h
Kurs 2. Przygotowanie reklamy graficznej
Warsztat
10 h
Kurs 3. Analityka internetowa
Warsztat
20 h
Kurs 4. Marketing efektywnościowy (SEM, SEO, PPC)
Warsztat
20 h
-
Moduł: Realizacja projektów audiowizualnych4 kursy30 h5 ECTS
W ramach modułu student nabędzie umiejętności związane z projektowaniem, przygotowywaniem, optymalizacją materiałów audiowizualnych w marketingu internetowym.
Kurs 1. Fotografia i video jako medium
Wykład
6 h
Kurs 2. Zarys podstaw technicznych fotografii oraz wideo
Warsztat
6 h
Kurs 3. Podstawy preprodukcji i postprodukcji
Warsztat
9 h
Kurs 4. Fotoedycja i obróbka zdjęć
Warsztat
9 h
-
Moduł: Prawo mediów i reklamy2 kursy20 h3 ECTS
W ramach modułu student nabędzie wiedzę z zakresu prawa mediów i reklamy oraz nabędzie umiejętność stosowania tej wiedzy w praktyce.
Kurs 1. Prawo mediów
Konwersatoria
10 h
Kurs 2. Prawo reklamy
Konwersatoria
10 h
-
Moduł: Wychowanie fizyczne I1 kurs10 h0 ECTS
Celem modułu jest promowanie zdrowego i aktywnego stylu życia wśród studentów.
Kurs 1. Wychowanie fizyczne
Ćwiczenia
10 h
-
Moduł: Językowy I1 kurs30 h5 ECTS
Celem modułu jest doskonalenie znajomości wybranego języka obcego przez studentów. Po zakończeniu studiów licencjackich student powinien posługiwać się wybranym językiem obcym na poziomie B2.
Kurs 1. Język obcy
Ćwiczenia 20 h / E-learning 10 h
30 h
-
Moduł: Technologiczny I1 kurs15 h2 ECTS
Celem modułu jest doskonalenie posiadanych przez studentów kompetencji medialnych w zakresie obsługi i korzystania z komputera oraz nowych mediów.
Kurs 1. Technologie informacyjne
E-learning
15 h
-
Moduł: Spotkanie z opiekunem roku II1 kurs2 h0 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Spotkanie z opiekunem roku
Wykład
2 h
-
Moduł: Metody analizy rynku5 kursów60 h10 ECTS
W ramach tego modułu student zapozna się z podstawami prowadzenia badań marketingowych oraz medioznawczych. Nabędzie umiejętności projektowania procesu badawczego, prowadzenia badań, ich analizy i implementacji.
Kurs 1. Podstawy badań marketingowych
Wykład
10 h
Kurs 2. Metody badań medioznawczych
Ćwiczenia
15 h
Kurs 3. Współczesne potrzeby konsumenckie
Ćwiczenia
10 h
Kurs 4. Analiza działań konkurencji
Ćwiczenia
10 h
Kurs 5. Statystyka w badaniach marketingowych i medioznawczych
Warsztat
15 h
-
Moduł: Warsztat kreatywności i twórczego myślenia3 kursy30 h5 ECTS
W ramach modułu student nabędzie umiejętności pracy w metodologii Design Thinking oraz rozwinie swoją kreatywność podczas warsztatów.
Kurs 1. Design Thinking
Ćwiczenia
12 h
Kurs 2. Trening kreatywności i stymulacja twórczego myślenia
Warsztat
9 h
Kurs 3. Creative Writing
Warsztat
9 h
-
Moduł: Językowy II1 kurs30 h5 ECTS
Celem modułu jest doskonalenie znajomości wybranego języka obcego przez studentów. Po zakończeniu studiów licencjackich student powinien posługiwać się wybranym językiem obcym na poziomie B2.
Kurs 1. Język obcy
Ćwiczenia 20 h / E-learning 10 h
30 h
-
Moduł: Technologiczny II1 kurs15 h2 ECTS
Celem modułu jest doskonalenie posiadanych przez studentów kompetencji medialnych w zakresie obsługi i korzystania z komputera oraz nowych mediów.
Kurs 1. Technologie informacyjne
E-learning
15 h
-
Moduł: Spotkanie z opiekunem roku III1 kurs2 h0 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Spotkanie z opiekunem roku
Wykład
2 h
-
Moduł: Międzykierunkowy do wyboru I30 h10 ECTS
W zależności od wybranego modułu.
-
Moduł: Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe1 kurs10 h1 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe
Warsztat
10 h
-
Moduł: Wprowadzenie do praktyk2 kursy16 h1 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Spotkanie z koordynatorem
Wykład
1 h
Kurs 2. E-learning
E-learning
15 h
-
Moduł: Warsztaty medialne5 kursów30 h5 ECTS
W ramach tego modułu student nabędzie umiejętności i rozwinie swój warsztat w zakresie tworzenia komunikatów prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych.
Kurs 1. Gatunki medialne
Wykład
6 h
Kurs 2. Warsztat prasowy
Warsztat
5 h
Kurs 3. Warsztat radiowy
Warsztat
7 h
Kurs 4. Warsztat telewizyjny
Warsztat
7 h
Kurs 5. Warsztat dziennikarstwa internetowego
Warsztat
5 h
-
Moduł: Infobrokering i zarządzanie bazami danych4 kursy30 h5 ECTS
W ramach tego modułu student nabędzie umiejętności niezbędne do analizowania i monitoringu internetu, pozna narzędzia służące do monitorowania treści w przestrzeni sieci oraz nauczy się tworzyć raporty medialne i infobrokerskie.
Kurs 1. Tworzenie i zarządzanie bazami danych
Wykład
6 h
Kurs 2. Infobrokering i monitoring internetu
Warsztat
12 h
Kurs 3. Przygotowywanie raportu medialnego i infobrokerskiego
Warsztat
9 h
Kurs 4. Pozyskiwanie informacji naukowej
Warsztat
3 h
-
Moduł: Public relations6 kursów60 h9 ECTS
W ramach tego modułu student zapozna się z podstawowymi zagadnieniami PR oraz MR, nabędzie kompetencje niezbędne do poprawnie prowadzonego kontaktu z mediami oraz zapozna się z podstawowymi zasadami CSR.
Kurs 1. Podstawy public relations
Wykład
7 h
Kurs 2. Warsztat rzecznika prasowego i organizacja biura prasowego
Ćwiczenia
10 h
Kurs 3. Media relations
Ćwiczenia
13 h
Kurs 4. Corporate Social Responsibility
Warsztat
10 h
Kurs 5. Sponsoring w działalności public relations
Warsztat
13 h
Kurs 6. Internal PR
Warsztat
7 h
-
Moduł: Językowy III1 kurs30 h5 ECTS
Celem modułu jest doskonalenie znajomości wybranego języka obcego przez studentów. Po zakończeniu studiów licencjackich student powinien posługiwać się wybranym językiem obcym na poziomie B2.
Kurs 1. Język obcy
Ćwiczenia 20 h / E-learning 10 h
30 h
-
Moduł: Spotkanie z opiekunem roku IV1 kurs2 h0 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Spotkanie z opiekunem roku
Wykład
2 h
-
Moduł: Międzykierunkowy do wyboru II30 h10 ECTS
W zależności od wybranego modułu.
-
Moduł: Proseminarium1 kurs5 h1 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Proseminarium
Wykład
5 h
-
Moduł: Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe II1 kurs10 h1 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe
Warsztat
10 h
-
Moduł: Przestrzenie mediów i technologii3 kursy30 h5 ECTS
W ramach modułu student zapozna się z podstawowymi psychologicznymi kontekstami internetu, dokona przeglądy kulturowych przestrzeni mediów oraz zapozna się z zagadnieniami związanymi z funkcjonowaniem internetu w ujęciu socjologicznym.
Kurs 1. Psychologiczne konteksty internetu
Konwersatoria
9 h
Kurs 2. Kulturowe przestrzenie mediów i technologii
Konwersatoria
9 h
Kurs 3. Społeczne wymiary sieci
Konwersatoria
12 h
-
Moduł: Spotkanie z opiekunem roku V1 kurs2 h0 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Spotkanie z opiekunem roku
Wykład
2 h
-
Moduł: Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe1 kurs5 h1 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Praktyczne umiejętności i kompetencje społeczne
Warsztat
5 h
-
Moduł specjalizacyjny w zależności od wybranej specjalizacjiWięcej informacji przy opisie modułu
Szczegóły poniżej.
-
Moduł: Communication design5 kursów60 h10 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Web design
Warsztat
12 h
Kurs 2. Typografia i projektowanie mediów
Warsztat
12 h
Kurs 3. Architektura informacji i UX design
Warsztat
12 h
Kurs 4. Corporate Identity
Warsztat
12 h
Kurs 5. Elementy programowania i projektowanie aplikacji
Warsztat
12 h
-
Moduł: Reklama internetowa4 kursy60 h10 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Reklama prasowa w sieci
Ćwiczenia
10 h
Kurs 2. Grafika reklamowa
Warsztat
21 h
Kurs 3. Reklama w mediach społecznościowych i na stronach www
Warsztat
18 h
Kurs 4. Reklama audiowizualna w internecie
Warsztat
11 h
-
Moduł: Seminarium I1 kurs10 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Seminarium dyplomowe
Seminarium
10 h
-
Moduł: Podstawy analityki internetowej3 kursy30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Statystyka
Wykład
10 h
Kurs 2. Google Analitycs i inne narzędzia analityczne
Warsztat
10 h
Kurs 3. Analiza konkurencji w internecie
Warsztat
20 h
-
Moduł: Badania w internecie2 kursy30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Badania internetowe jakościowe i ilościowe
Ćwiczenia
10 h
Kurs 2. Analiza konkurencji w internecie
Warsztat
20 h
-
Moduł: Bazy danych i bazy klientów3 kursy30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Wprowadzenie do baz danych
Wykład
10 h
Kurs 2. Bazy danych i segmentacja klientów
Warsztat
10 h
Kurs 3. Zarządzanie bazami danych i bazami klientów
Warsztat
10 h
-
Moduł: Narzędzia systemu Marketing Automation3 kursy50 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Personalizacja stron internetowych
Warsztat
10 h
Kurs 2. Warsztat e-mail marketingu
Warsztat
10 h
Kurs 3. Kampanie sprzedażowe i remarketingowe
Warsztat
10 h
-
Moduł: Seminarium I1 kurs10 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Seminarium dyplomowe
Seminarium
10 h
-
Moduł: Akademia Managera1 kurs50 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Akademia Managera
Konwersatoria
50 h
-
Moduł: Spotkanie z opiekunem roku VI1 kurs2 h0 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Spotkanie z opiekunem roku
Wykład
2 h
-
Moduł: Praktyka zawodowa500 h21 ECTS
Praktyka zawodowa.
-
Moduł specjalizacyjny w zależności od wybranej specjalizacjiWięcej informacji przy opisie modułu
Szczegóły poniżej.
-
Moduł: Zarządzanie zespołem4 kursy60 h10 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Budowanie relacji w zespole
Warsztat
15 h
Kurs 2. Metody projektowe
Warsztat
15 h
Kurs 3. Systemy motywacyjne
Warsztat
15 h
Kurs 4. Techniki wpływu społecznego
Warsztat
15 h
-
Moduł: Seminarium II1 kurs10 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Seminarium dyplomowe
Seminarium
10 h
-
Moduł: Integracja z systemami CRM4 kursy60 h10 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Zarządzanie relacjami z klientem
Wykład
15 h
Kurs 2. Wybrane systemy CRM
Warsztat
15 h
Kurs 3. Warsztat "Customer relationship management"
Warsztat
15 h
Kurs 4. Projekt zespołowy
Warsztat
15 h
-
Moduł: Seminarium II1 kurs10 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Seminarium dyplomowe
Seminarium
10 h
Formy zajęć dydaktycznych:
Wykład – forma prezentacji wiedzy polegająca głównie na monologu prowadzącego, uzupełniona często prezentacją multimedialną lub pokazem praktycznym. W CDV zazwyczaj zawiera elementy dyskusji z audytorium, czy udzielanie odpowiedzi na zadawane w trakcie wykładu pytania.
Konwersatorium – forma prezentacji wiedzy wzbogacona o zdobywanie kompetencji społecznych, polegająca na dyskusji na temat przedstawiony przez prowadzącego. Studenci zadają pytania prowadzącemu i sobie nawzajem, dyskutują przedstawione koncepcje, wyrażają swoje zdanie.
Ćwiczenia – zajęcia dydaktyczne o charakterze praktycznym pozwalające zdobyć wiedzę i umiejętności niezwiązane bezpośrednio z realizacją zadań zawodowych, a wymagające nakładu pracy od studenta. Typowymi ćwiczeniami są zajęcia z wychowania fizycznego, matematyki czy fizyki.
Warsztaty i laboratoria komputerowe – zajęcia o charakterze praktycznym pozwalające zdobyć umiejętności związane z realizacją zadań zawodowych. Są to zajęcia interaktywne, w których wykładowca przedstawia wprowadzenie teoretyczne, a następnie wspiera studentów w samodzielnej lub zespołowej realizacji zadania. Zajęcia takie w bardzo dużym stopniu angażują studentów i pozwalają zdobywać wiedzę, rozwijać umiejętności i kompetencje społeczne. Warsztaty są dominującą formą realizacji zajęć na większości kierunków w CDV.
E-Learning – forma samodzielnego zdobywania wiedzy, rzadziej umiejętności, z wykorzystaniem narzędzi informatycznych do kształcenia zdalnego, wspierana kontaktem z nauczycielem. Zazwyczaj stosowana jako narzędzie wspierające dydaktykę realizowaną w innych formach.
Seminarium – forma zajęć w bezpośrednim kontakcie z promotorem pracy, polegająca na projektowaniu procesu i konsultacji realizacji pracy dyplomowej.
Oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.