Mediaworking – Collegium Da Vinci Poznań

Mediaworking

, niestacjonarne
  • 3 lata

    Czas trwania studiów

  • 1528

    Liczba godzin

  • 205

    Punkty 

 

Moduł – spójny blok zajęciowy w ramach którego występują różne formy realizacji zajęć dydaktycznych, pogrupowanych tematycznie w kursy. Ocena końcowa z danego modułu jest składową ocen z kursów, wchodzących w skład modułu.

Kurs– grupa treści kształcenia, stanowiąca spójną całość. Treści kształcenia można utożsamiać z tematami zajęć.

 

  • Moduł: Podstawy psychologii i komunikacji społecznej
    3 kursy
    30 h
    5 ECTS
    • W ramach tego modułu student zapozna się z podstawowymi pojęciami komunikacji społecznej oraz psychologii społecznej. Pozna mechanizmy psychologiczne warunkujące funkcjonowanie człowieka w społeczeństwie i nauczy się wykorzystywać tę wiedzę w zakresie marketingu.

    • Kurs 1. Komunikacja społeczna

      Wykład

      10 h
    • Kurs 2. Komunikacja społeczna w praktyce

      Ćwiczenia

      10 h
    • Kurs 3. Psychologia społeczna

      Ćwiczenia

      10 h
  • Moduł: Wprowadzenie do mediaworkingu (moduł projektowy)
    2 kursy
    20 h
    3 ECTS
    • W ramach tego modułu student w sposób warsztatowy dokona autodiagnozy swoich kompetencji oraz zapozna się z podstawowymi zasadami pracy w grupie projektowej.

    • Kurs 1. Podstawy pracy projektowej i ocena kompetencji

      Ćwiczenia

      5 h
    • Kurs 2. Projekt zespołowy

      Warsztat

      15 h
  • Moduł: Social media
    6 kursów
    60 h
    9 ECTS
    • Szczegóły poniżej.

    • Kurs 1. Media społecznościowe

      Wykład

      8 h
    • Kurs 2. Zarządzanie społecznością i społeczny kapitał sieci - case study

      Warsztat

      10 h
    • Kurs 3. Optymalizacja profili społecznościowych

      Warsztat

      12 h
    • Kurs 4. Buzz marketing w internecie

      Warsztat

      8 h
    • Kurs 5. Narzędzia social media

      Warsztat

      10 h
    • Kurs 6. Warsztat tworzenia kontentu

      Warsztat

      12 h
  • Moduł: Marketing i techniki sprzedaży
    5 kursów
    60 h
    10 ECTS
    • W ramach tego modułu student pozna podstawy marketingu w zakresie sprzedaży, promocji, budowania wizerunku. W sposób praktyczny nauczy się wykorzystywać tę wiedzę w swojej praktyce marketingowej.

    • Kurs 1. Wprowadzenie do marketingu

      Wykład

      10 h
    • Kurs 2. Podstawy marketingu i planowanie kampanii marketingowej

      Warsztat

      20 h
    • Kurs 3. Kreowanie marki i wizerunku

      Konwersatoria

      10 h
    • Kurs 4. Event marketing

      Warsztat

      10 h
    • Kurs 5. Coaching sprzedażowy

      Warsztat

      10 h
  • Moduł: Ogólny
    4 kursy
    20 h
    5 ECTS
    • Celem modułu jest przybliżenie studentom możliwości oraz podstawowych zasad związanych ze studiowaniem.

    • Kurs 1. BHP

      E-learning

      5 h
    • Kurs 2. Ochrona własności intelektualnej

      E-learning

      5 h
    • Kurs 3. Wstęp do studiowania

      E-learning

      5 h
    • Kurs 4. Szkolenie biblioteczne

      E-learning

      5 h
  • Moduł: Człowiek-Myśl-Społeczeństwo
    2 kursy
    30 h
    2 ECTS
    • Szczegóły poniżej.

    • Kurs 1. Filozofia dla każdego

      Konwersatoria

      15 h
    • Kurs 2. Socjologia

      Konwersatoria

      15 h
  • Moduł: Spotkanie z opiekunem roku I
    1 kurs
    2 h
    0 ECTS
    • Szczegóły poniżej.

    • Kurs 1. Spotkanie z opiekunem roku

      Wykład

      2 h
  • Moduł: Rynki medialne
    3 kursy
    30 h
    5 ECTS
    • W ramach modułu student zapozna się z charakterystyką rynków medialnych w Polsce i na świecie oraz dowie się, w jaki sposób historia mediów determinuje zmiany w świecie medialnym.

    • Kurs 1. Rozwój mediów tradycyjnych

      Konwersatoria

      10 h
    • Kurs 2. Systemy medialne w Polsce i na świecie

      Wykład

      10 h
    • Kurs 3. Rynki reklamy medialnej

      Konwersatoria

      10 h
  • Moduł: Narzędzia informatyczne w reklamie sieciowej
    4 kursy
    60 h
    10 ECTS
    • W ramach tego modułu student nabędzie umiejętności wykorzystania podstawowych narzędzi informatycznych w reklamie internetowej, zarówno w zakresie reklam tekstowych, jak i graficznych. Student nabędzie również umiejętności niezbędne przy pozycjonowaniu stron internetowych.

    • Kurs 1. Reklamy tekstowe

      Warsztat

      10 h
    • Kurs 2. Przygotowanie reklamy graficznej

      Warsztat

      10 h
    • Kurs 3. Analityka internetowa

      Warsztat

      20 h
    • Kurs 4. Marketing efektywnościowy (SEM, SEO, PPC)

      Warsztat

      20 h
  • Moduł: Realizacja projektów audiowizualnych
    4 kursy
    30 h
    5 ECTS
    • W ramach modułu student nabędzie umiejętności związane z projektowaniem, przygotowywaniem, optymalizacją materiałów audiowizualnych w marketingu internetowym.

    • Kurs 1. Fotografia i video jako medium

      Wykład

      6 h
    • Kurs 2. Zarys podstaw technicznych fotografii oraz wideo

      Warsztat

      6 h
    • Kurs 3. Podstawy preprodukcji i postprodukcji

      Warsztat

      9 h
    • Kurs 4. Fotoedycja i obróbka zdjęć

      Warsztat

      9 h
  • Moduł: Prawo mediów i reklamy
    2 kursy
    20 h
    3 ECTS
    • W ramach modułu student nabędzie wiedzę z zakresu prawa mediów i reklamy oraz nabędzie umiejętność stosowania tej wiedzy w praktyce.

    • Kurs 1. Prawo mediów

      Konwersatoria

      10 h
    • Kurs 2. Prawo reklamy

      Konwersatoria

      10 h
  • Moduł: Wychowanie fizyczne I
    1 kurs
    10 h
    0 ECTS
    • Celem modułu jest promowanie zdrowego i aktywnego stylu życia wśród studentów.

    • Kurs 1. Wychowanie fizyczne

      Ćwiczenia

      10 h
  • Moduł: Językowy I
    1 kurs
    30 h
    5 ECTS
    • Celem modułu jest doskonalenie znajomości wybranego języka obcego przez studentów. Po zakończeniu studiów licencjackich student powinien posługiwać się wybranym językiem obcym na poziomie B2.

    • Kurs 1. Język obcy

      Ćwiczenia 20 h / E-learning 10 h

      30 h
  • Moduł: Technologiczny I
    1 kurs
    15 h
    2 ECTS
    • Celem modułu jest doskonalenie posiadanych przez studentów kompetencji medialnych w zakresie obsługi i korzystania z komputera oraz nowych mediów.

    • Kurs 1. Technologie informacyjne

      E-learning

      15 h
  • Moduł: Spotkanie z opiekunem roku II
    1 kurs
    2 h
    0 ECTS
    • Szczegóły poniżej.

    • Kurs 1. Spotkanie z opiekunem roku

      Wykład

      2 h
  • Moduł: Warsztaty medialne
    5 kursów
    30 h
    5 ECTS
    • W ramach tego modułu student nabędzie umiejętności i rozwinie swój warsztat w zakresie tworzenia komunikatów prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych.

    • Kurs 1. Gatunki medialne

      Wykład

      6 h
    • Kurs 2. Warsztat prasowy

      Warsztat

      5 h
    • Kurs 3. Warsztat radiowy

      Warsztat

      7 h
    • Kurs 4. Warsztat telewizyjny

      Warsztat

      7 h
    • Kurs 5. Warsztat dziennikarstwa internetowego

      Warsztat

      5 h
  • Moduł: Infobrokering i zarządzanie bazami danych
    4 kursy
    30 h
    5 ECTS
    • W ramach tego modułu student nabędzie umiejętności niezbędne do analizowania i monitoringu internetu, pozna narzędzia służące do monitorowania treści w przestrzeni sieci oraz nauczy się tworzyć raporty medialne i infobrokerskie.

    • Kurs 1. Tworzenie i zarządzanie bazami danych

      Wykład

      6 h
    • Kurs 2. Infobrokering i monitoring internetu

      Warsztat

      12 h
    • Kurs 3. Przygotowywanie raportu medialnego i infobrokerskiego

      Warsztat

      9 h
    • Kurs 4. Pozyskiwanie informacji naukowej

      Warsztat

      3 h
  • Moduł: Public relations
    6 kursów
    60 h
    9 ECTS
    • W ramach tego modułu student zapozna się z podstawowymi zagadnieniami PR oraz MR, nabędzie kompetencje niezbędne do poprawnie prowadzonego kontaktu z mediami oraz zapozna się z podstawowymi zasadami CSR.

    • Kurs 1. Podstawy public relations

      Wykład

      7 h
    • Kurs 2. Warsztat rzecznika prasowego i organizacja biura prasowego

      Ćwiczenia

      10 h
    • Kurs 3. Media relations

      Ćwiczenia

      13 h
    • Kurs 4. Corporate Social Responsibility

      Warsztat

      10 h
    • Kurs 5. Sponsoring w działalności public relations

      Warsztat

      13 h
    • Kurs 6. Internal PR

      Warsztat

      7 h
  • Moduł: Językowy III
    1 kurs
    30 h
    5 ECTS
    • Celem modułu jest doskonalenie znajomości wybranego języka obcego przez studentów. Po zakończeniu studiów licencjackich student powinien posługiwać się wybranym językiem obcym na poziomie B2.

    • Kurs 1. Język obcy

      Ćwiczenia 20 h / E-learning 10 h

      30 h
  • Moduł: Spotkanie z opiekunem roku IV
    1 kurs
    2 h
    0 ECTS
    • Szczegóły poniżej.

    • Kurs 1. Spotkanie z opiekunem roku

      Wykład

      2 h
  • Moduł: Międzykierunkowy do wyboru II
    30 h
    10 ECTS
    • W zależności od wybranego modułu.

  • Moduł: Proseminarium
    1 kurs
    5 h
    1 ECTS
    • Szczegóły poniżej.

    • Kurs 1. Proseminarium

      Wykład

      5 h
  • Moduł: Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe II
    1 kurs
    10 h
    1 ECTS
    • Szczegóły poniżej.

    • Kurs 1. Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe

      Warsztat

      10 h

 

Formy zajęć dydaktycznych: 

Wykład – forma prezentacji wiedzy polegająca głównie na monologu prowadzącego, uzupełniona często prezentacją multimedialną lub pokazem praktycznym. W CDV zazwyczaj zawiera elementy dyskusji z audytorium, czy udzielanie odpowiedzi na zadawane w trakcie wykładu pytania.

Konwersatorium – forma prezentacji wiedzy wzbogacona o zdobywanie kompetencji społecznych, polegająca na dyskusji na temat przedstawiony przez prowadzącego. Studenci zadają pytania prowadzącemu i sobie nawzajem, dyskutują przedstawione koncepcje, wyrażają swoje zdanie.

Ćwiczenia – zajęcia dydaktyczne o charakterze praktycznym pozwalające zdobyć wiedzę i umiejętności niezwiązane bezpośrednio z realizacją zadań zawodowych, a wymagające nakładu pracy od studenta. Typowymi ćwiczeniami są zajęcia z wychowania fizycznego, matematyki czy fizyki.

Warsztaty i  laboratoria komputerowe – zajęcia o charakterze praktycznym pozwalające zdobyć umiejętności związane z realizacją zadań zawodowych. Są to zajęcia interaktywne, w których wykładowca przedstawia wprowadzenie teoretyczne, a następnie wspiera studentów w samodzielnej lub zespołowej realizacji zadania. Zajęcia takie w bardzo dużym stopniu angażują studentów i pozwalają zdobywać wiedzę, rozwijać umiejętności i kompetencje społeczne. Warsztaty są dominującą formą realizacji zajęć na większości kierunków w CDV.

E-Learning forma samodzielnego zdobywania wiedzy, rzadziej umiejętności, z wykorzystaniem narzędzi informatycznych do kształcenia zdalnego, wspierana kontaktem z nauczycielem. Zazwyczaj stosowana jako narzędzie wspierające dydaktykę realizowaną w innych formach.

Seminarium – forma zajęć w bezpośrednim kontakcie z promotorem pracy, polegająca na projektowaniu procesu i konsultacji realizacji pracy dyplomowej.

 

Oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.