Sprzedaż cyfrowa i lead generation - studia podyplomowe - Collegium Da Vinci Poznań
Treść Menu ogólne Menu studiów Stopka

Sprzedaż cyfrowa i lead generation

podyplomowe

poziom studiów

polski

język wykładowy

9 miesięcy

czas trwania

10

liczba zjazdów

162

liczba godzin

hybrydowe
80% stacjonarnie
20% online

forma studiów

jesień 2025

start zajęć

sobota-niedziela

dni zjazdów

Zapisz się Zapisz się
Jakub Gierłowski i Szymon Gorlak
Kierownicy merytoryczni kierunku Sprzedaż cyfrowa i lead generation
image

Poznaj kierunek

Studia podyplomowe na kierunku Sprzedaż cyfrowa i lead generation to praktyczny program kształcenia dla osób, które chcą zdobyć aktualne i poszukiwane kompetencje w obszarze digital sales i pozyskiwania klientów i klientek online. Kierunek łączy wiedzę z zakresu marketingu B2B, narzędzi automatyzujących sprzedaż oraz strategii skutecznego budowania relacji z klientami i klientkami w środowisku cyfrowym. Uczy skutecznego wykorzystywania narzędzi takich jak LinkedIn Sales Navigator czy Apollo.io. Daje wiedzę z zakresu cold mailingu, prospectingu AI, kreowania contentu w social mediach i lead scoringu. Zajęcia mają formę warsztatową, oparte są na realnych case studies i pozwalają słuchaczom i słuchaczkom stworzyć własny, gotowy do wdrożenia system generowania leadów. Kierunek przygotowuje do pracy w działach sprzedaży, agencjach digitalowych, startupach oraz do samodzielnego prowadzenia działań sprzedażowych we własnym biznesie.

Czego się nauczysz

  • skutecznie generować leady na LinkedInie i poza nim
  • tworzyć i optymalizować profil na LinkedIn, który sprzedaje
  • budować strategię social sellingu i angażować potencjalnych klientów i klientki
  • prowadzić kampanie outboundowe na LinkedIn i e-mail marketingowe
  • kreować konwertujące wiadomości sprzedażowe i cold maile
  • korzystać z zaawansowanych narzędzi sprzedażowych i marketingowych
  • automatyzować procesy sprzedażowe i marketingowe
  • tworzyć perswazyjny copywriting sprzedażowy
  • analizować skuteczność działań i optymalizować kampanie sprzedażowe
  • eksplorować rynki międzynarodowe i skalować sprzedaż
image

W jakim zawodzie będziesz mógł/mogła pracować

  • Digital Sales Manager
  • Lead Generation Specialist
  • Business Development Manager (BDM)
  • Growth Hacker
  • E-mail Marketing Specialist
  • Customer Success Manager
  • Social Selling Specialist
  • Outbound Sales Executive
  • Freelancer/właściciel(ka) agencji Lead Generation
  • Sales Development Representative (SDR)
image

Zastanawiasz się, czy to kierunek dla Ciebie?

Możesz uznać, że tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:

 

  • jesteś ambitny(-a), nastawiony na rozwój i realizację celów
  • łatwo nawiązujesz relacje dzięki komunikatywności
  • potrafisz analizować dane sprzedażowe i marketingowe
  • chętnie korzystasz z nowych narzędzi i śledzisz nowości technologiczne
  • jesteś elastyczny(-a) i otwarty(-a) na zmiany
  • działasz kreatywnie i niezależnie
  • dobrze odnajdujesz się w międzynarodowym środowisku
  • pasjonujesz się nowoczesnym podejściem do sprzedaży i marketingu cyfrowego

Kierunek stanowi doskonałą kontynuację kształcenia dla:

 

  • absolwentów i absolwentek różnych kierunków studiów wyższych: humanistycznych, społecznych, inżynierskich
  • specjalistów i specjalistek ds. sprzedaży i marketingu, którzy chcą rozwinąć kompetencje w obszarze sprzedaży w internecie i lead generation
  • pracowników i pracowniczek agencji digitalowych, którzy chcą zwiększyć skuteczność kampanii i automatyzować procesy sprzedażowe
  • pracowników i pracowniczek działów B2B, którzy chcą skutecznie pozyskiwać klientów na LinkedIn
  • przedsiębiorców i przedsiębiorczyń, freelancerów i freelancerek
  • managerów i managerek sprzedaży
  • osób, które chcą odkryć swoją ścieżkę kariery w świecie sprzedaży i marketingu cyfrowego

ZACZNIJ PODYPLOMÓWKĘ JUŻ PO LICENCJACIE!

 

Aby zacząć studia podyplomowe, musisz mieć ukończone studia wyższe na dowolnym kierunku. Natomiast nie musi to być tytuł magistra! Wystarczy dyplom licencjata lub inżyniera.

image

Jak wygląda program studiów

Spotkanie organizacyjne

moduł 1

2 godzin

  • Zapoznanie słuchaczy i słuchaczek z programem, harmonogramem zajęć i zasadami studiowania
  • Omówienie wymagań, materiałów dydaktycznych oraz sposobu oceniania

Sprzedaż cyfrowa i lead generation

moduł 2

52 godzin

  • Strategie sprzedaży cyfrowej i generowania leadów
  • Marketing wychodzący: zimne maile i prospecting
  • Zaawansowane narzędzia sprzedażowe
  • LinkedIn Sales Navigator jako narzędzie do prospectingu generowania leadów
image

Social selling i budowanie marki eksperckiej

moduł 3

32 godzin

  • Sprzedaż społecznościowa na LinkedInie
  • Budowanie marki eksperckiej na LinkedInie
  • Copywriting perswazyjny – tworzenie treści generujących konwersje

Automatyzacja, optymalizacja i skalowanie sprzedaży

moduł 4

42 godzin

  • Automatyzacja sprzedaży i AI w generowaniu leadów
  • Analiza danych i optymalizacja kampanii sprzedażowych
  • Strategie skalowania sprzedaży i ekspansja międzynarodowa

Prawo, negocjacje i praktyczne wdrożenie

moduł 5

34 godzin

  • Praktyczny projekt sprzedaży cyfrowej – warsztaty z ekspertami
  • Zarządzanie relacjami z klientami i negocjacje
  • Podstawy prawa w marketingu internetowym

Zaliczenie

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych Sprzedaż cyfrowa i lead generation jest realizacja praktycznego projektu sprzedaży cyfrowej, który odwzorowuje rzeczywiste działania sprzedażowe.

Struktura projektu:

  • analiza rynku i grupy docelowej,
  • budowa bazy potencjalnych klientów i klientek,
  • strategia kontaktu i prospectingu,
  • realizacja i optymalizacja kampanii,
  • raportowanie i rekomendacje.

 

Absolwenci i absolwentki uzyskują, zgodne z wymogami ustawy, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w Collegium Da Vinci.

image

Harmonogram zjazdów zostanie opublikowany w lipcu 2025 r.

Poznaj partnerów kierunku

Jako uczelnia ściśle współpracujemy z biznesem – każdy kierunek studiów posiada własnego partnera lub partnerów biznesowych. Są nimi działające z sukcesami na rynku firmy z konkretnych branż.

Partnerem biznesowym studiów podyplomowych Sprzedaż cyfrowa i lead generation jest agencja Sembility, specjalizująca się w digital sales, SEO i kampaniach marketingowych, która pomaga firmom zwiększać widoczność w internecie i skalować sprzedaż online. Tworzy kompleksowe strategie oparte na danych – od pozycjonowania stron i content marketingu, przez tworzenie nowoczesnych sklepów internetowych, aż po precyzyjnie targetowane kampanie reklamowe. Łączy wiedzę z zakresu lead generation i e-commerce, by realnie wspierać wzrost klientów.

Co o kierunku mówią wykładowcy i wykładowczynie

image

Szymon Gorlak

Kierownik merytoryczny kierunku

 

„Sprzedaż cyfrowa i lead generation to studia, które odpowiadają na realne potrzeby rynku. Program łączy aktualną i namacalną wiedzę z praktycznymi narzędziami – od analityki i automatyzacji po nowoczesne strategie pozyskiwania klientów w kanałach online. Studenci nie tylko poznają teorię, ale przede wszystkim uczą się, jak realnie zwiększać sprzedaż w cyfrowym świecie, szczególnie od praktyków, którzy zajmują się tym na co dzień. To kierunek dla osób, które chcą wyjść poza schemat, zrozumieć cały proces digital sales i wdrażać skuteczne rozwiązania w swoich firmach”.

Sprawdź podcast „Studia na każdą karierę”!

Dlaczego personalizacja to dziś klucz do skutecznej sprzedaży i komunikacji marketingowej? Zastanawiamy się, czy sztuczna inteligencja może zastąpić humanistyczne podejście do klienta i jak budować angażującą ścieżkę zakupową. Wyjaśniamy, czym naprawdę jest Social Selling i jak nie zgubić się w gąszczu dostępnych narzędzi marketingowych. Poruszamy też temat leadów – co dziś liczy się bardziej: ilość czy jakość? Na koniec zdradzamy, co przyciąga uwagę współczesnego odbiorcy i jak tworzyć treści, które naprawdę działają.

Zapraszamy na rozmowę z Jakubem Gierłowski i Szymonem Gorlakiem, Załozyciealami Sembility oraz kierownikami merytoryczni kierunku Sprzedaż cyfrowa i lead generation.

Poznaj wykładowców i wykładowczynie kierunku

Szymon Gorlak

Wykładowca

Szymon Gorlak

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińWspółzałożyciel (Co-Founder) & Dyrektor Operacyjny (COO) w agencji Sembility. Konsultant B2B i Marketer z blisko 10-letnim doświadczeniem. Pomagał małym i dużym firmom z Polski, USA, a nawet z Meksyku. Zrealizował projekty marketingowe, głównie z obszaru SEO, kampanii reklamowych (ads) i lead generation na kwotę ponad 10 milionów złotych. Uwielbia naukowe podejście do marketingu, mocną americano i pracę ze Studentami w roli Wykładowcy.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPo godzinach habla español i português, trenuje BJJ i bloguje o marketingu B2B na simongorlak.com.

Jakub Gierłowski

Wykładowca

Jakub Gierłowski

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińWspółzałożyciel (Co-Founder) & Dyrektor Techniczny (CTO) w agencji Sembility. Ekspert IT z wieloletnim doświadczeniem oraz marketer z ponad 7-letnią praktyką w branży.

rozwińUwielbia innowacje, układanie strategii, zarządzanie projektami i techniczne podejście do marketingu. Łącząc technologię z kreatywnym podejściem, na swoim koncie ma setki obsłużonych klientów z różnych branż oraz tysiące wykonanych audytów SEO. Poza pracą rozwija swoje zainteresowania: nauka języka japońskiego, kulturę Japonii, motoryzację oraz gaming.

rozwińBardzo mnie zarówno motywują, jak i ciekawią wszystkie aspekty związane z prowadzeniem i rozwojem naszej firmy Sembility – to moje zawodowe serce 🙂 Ciekawią mnie rozwiązania, projekty i strategie, które łączą technologie – szczególnie innowacje – z kreatywnością czy nieszablonowym podejściem.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPoza pracą uwielbiam motoryzację, nowinki technologiczne (szczególnie sprzętowe) oraz odkrywać kulturę Japonii i uczyć się języka japońskiego.

rozwińA gdy mam ochotę na relaks to lubię zanurzyć się na chwilę w świat gamingu i/lub gamedevu – to dla mnie nie tylko forma relaksu, ale także sposób na rozwijanie kreatywności i strategicznego myślenia.

Anna Maria Sobczak

Wykładowczyni

Anna Maria Sobczak

Wykładowczyni

rozwińO mnie

rozwińRadca prawny i specjalista ds. własności intelektualnej, mediów i reklamy, prawa alkoholowego, ochrony prawnej Influencerów, ochrony dóbr osobistych, prawa filmowego oraz zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Profesjonalny pełnomocnik przed Urzędem UE ds. Własności Intelektualnej w Alicante (EUIPO), Światową Organizacją Własności Intelektualnej w Genewie (WIPO), Urzędem Patentowym RP w Warszawie (UPRP).

rozwińPrawnik ds. ochrony konkurencji i konsumenta w Fundacji Pro Publika przy Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie. Prawnik ds. własności intelektualnej w prawoalkoholowe.pl

rozwińCzłonek Centrum Prawa Designu, Mody i Reklamy przy Uniwersytecie Śląskim (Law in Styl) oraz Stowarzyszenia We&Waste.

rozwińTrener i szkoleniowiec AVENHANSEN Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

rozwińPosiada bogate doświadczenie w prowadzeniu spraw rejestrowych i spornych przed sądami.

rozwińPasja do prawa mec. Anny-Marii Sobczak narodziła się w 2013 roku, gdy rozpoczęła swoją karierę w różnych kancelariach prawnych w Polsce. Jej prawnicza podróż była pełna różnorodnych obszarów, co umożliwiło jej zdobycie bogatego i wszechstronnego doświadczenia.

rozwińDzięki tej różnorodności zyskała głębsze zrozumienie, jak poszczególne dziedziny prawa są ze sobą powiązane i wzajemnie oddziałują. W krótkim czasie zorientowała się, że to prawo własności intelektualnej, mediów i reklamy, oraz nowe technologie stanowią obszary, które ją fascynują i którymi pragnie się zajmować na głębszym poziomie.

rozwińOd 2019 roku współpracuje z Kancelarią Prawną RPMS Staniszewski & Wspólnicy, gdzie jako specjalistka w dziedzinie prawa własności intelektualnej oraz prawa mediów i reklamy prowadzi dział IP&IT&TMT. Zakres jej obowiązków obejmuje szeroką gamę kwestii związanych z tymi obszarami prawa.

rozwińJednak jej zainteresowania nie kończą się na tych obszarach. Zaangażowana jest również w prawo nowych technologii, zwalczanie nieuczciwej konkurencji oraz ochronę dóbr osobistych. Szczególnie pasjonuje się ochroną praw Influencerów, którzy w dzisiejszym cyfrowym świecie odgrywają coraz istotniejszą rolę.

rozwińWierzy w maksymę, że nauka to nieustanny proces, a inwestowanie w siebie i ciągły rozwój są kluczowe dla osiągnięcia sukcesu. Jej ścieżka edukacyjna to doskonały przykład tego podejścia. Po ukończeniu studiów prawniczych na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, kontynuowała naukę, zdobywając kolejne kwalifikacje i umiejętności. Ukończenie Szkołę Prawa Własności Intelektualnej im. H. Grocjusza w Warszawie w 2017 roku oraz pierwszej edycji Szkoły Prawa Nowych Technologii IT&TMT w 2020 roku to tylko niektóre z etapów jej rozwoju.

rozwińPonadto w 2021 r. była uczestnikiem CS50 for Lawyers na Harvard University, a także ukończyła certyfikowane szkolenia w Urzędzie Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej. Dodatkowo ukończyła aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Poznaniu.

rozwińBogactwo doświadczenia i wiedzy tej ekspertki znajdują odzwierciedlenie w licznych publikacjach i artykułach, które napisała. Regularnie prowadzi szkolenia dla agencji reklamowych i marketingowych, przedsiębiorców, producentów oraz osób indywidualnych. Współpracuje również z Polską Izbą Biznesową we Włoszech (capiplit.eu), gdzie przeprowadziła szkolenia z prawa autorskiego oraz prawa własności przemysłowej.

rozwińCiekawi mnie

rozwińW czasie wolnym autor profilu w serwisie Instagram (instagram.com/prawnik_mody), który w ciekawy i nieszablonowy sposób przedstawia ciekawe kazusy prawne związane ze światem mody. Miłośniczka kultury winiarskiej, dobrej literatury, muzyki jazzowej oraz szeroko pojętej sztuki.

Weronika Kałużna

Wykładowczyni

Weronika Kałużna

Wykładowczyni

rozwińO mnie

rozwińSocial Media Manager z ponad 10-letnim doświadczeniem.
Pracuje z firmami w obszarze MŚP w całej Polsce. Jest organizatorką eventu Czwartkowe spotkania social media w Poznaniu, jednego z największych wydarzeń non-profit w Polsce, z obszaru marketingu.
Absolwentka Programu edukacyjno-rozwojowego TOP Women w e-biznesie.
Tworzy kreatywne wideo na Instagramie, Facebooku i LinkedIn. Specjalizuje się w zwiększaniu widoczności marek osobistych i firm na LinkedIn.

Ile kosztują studia na tym kierunku

Opłaty i czesne

Opłata wpisowa
(promocja do 30 czerwca)

płatna jednorazowo

1 x 400 PLN

0 PLN

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 0 PLN

Czesne
(promocja do 30 czerwca)

Płatne w 10 ratach

10 x 745 PLN

715 PLN

Płatne w 2 ratach

2 x 3 725 PLN

3 575 PLN

Płatne w 1 racie

1 x 7 450 PLN

7 150 PLN

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7 150PLN

Zniżki dla absolwentów i absolwentek CDV i WSNHiD

Wpisowe:

0 PLN

Czesne:

zwolnienie z jednej z 10 rat

715 PLN

image
Pobierz regulamin Pobierz regulamin

Skorzystaj z dofinansowań i nieoprocentowanych kredytów.
Uzyskaj pomoc w sfinansowaniu studiów

Jak zapisać się na studia

1

Zarejestruj się

Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

2

Uzupełnij dane

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata, podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • numer PESEL,
  • dyplom ukończenia studiów wyższych (licencjackich, inżynierskich lub magisterskich).

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata, podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • numer PESEL,
  • dyplom ukończenia studiów wyższych (licencjackich, inżynierskich lub magisterskich).
3

Dokonaj opłaty wpisowej

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.

4

Podpisz dokumenty online

Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail.

Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail.

Witaj w gronie słuchaczy i słuchaczek!

Po podpisaniu umowy Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”, co oznacza, że dostałeś(-aś) się na studia. Wszelkie informacje dotyczące studiów znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego dostęp otrzymasz  7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

Po podpisaniu umowy Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”, co oznacza, że dostałeś(-aś) się na studia. Wszelkie informacje dotyczące studiów znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego dostęp otrzymasz  7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z nami!

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, wyjaśnimy, doradzimy. Możesz zadzwonić do nas, napisać wiadomość mailową, a nawet umówić się na prywatną wideorozmowę. Jeśli masz ochotę, zapraszamy także osobiście do naszego biura rekrutacji.

image

Izabella Bekas-Kwaśniewska

Specjalistka ds. rekrutacji
na studia podyplomowe

e-mail: podyplomowe@cdv.pl

tel.: +48 697 230 138

UMÓW WIDEOROZMOWĘ UMÓW WIDEOROZMOWĘ

Biuro rekrutacji

ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań Pokój R005, piętro 0 Rotunda

Godziny otwarcia:

poniedziałek - piątek: 8.30-15.00

sobota - niedziela: nieczynne