The Art of Failure (Sztuka błądzenia)

kolejne spotkanie z cyklu INTERAKCJE

The Art of Failure (Sztuka błądzenia)

Data

18.04.2019

Godzina

18:00 - 19:30

Miejsce

Collegium Da Vinci

Bilety

Wstęp bezpłatny, ale obowiązuje formularz zapisów.

Podziel się

Wydział Informatyki i Komunikacji Wizualnej CDV zaprasza na kolejne wydarzenie z cyklu spotkań INTERAKCJE – z aktywnymi przedstawicielami branży mediów interaktywnych, w tym gier komputerowych i video. Spotkanie jest otwarte dla studentów CDV oraz dla osób spoza uczelni. Wstęp jest bezpłatny, ale ze względu na ograniczoną liczbę miejsc obowiązuje formularz zapisów.

Patronem medialnym cyklu INTERAKCJE jest miesięcznik PIXEL – prowadzący serwis PIXELPOST.PL

Gościem kwietniowych INTERAKCJI będzie Mariusz Szypura.

Wykład pt. „The Art of Failure (Sztuka błądzenia)” odbędzie się 18 kwietnia 2019 r., o godz. 18:00.

The Art of Failure (Sztuka błądzenia) to opowieść o błędach, pomyłkach i złych decyzjach w tworzeniu gier. To omówienie konkretnych błędów i wniosków, jakie można z nich wyciągnąć. Wskazówki, jak uczyć się na błędach i jak przerabiać beznadziejną sytuację na naukę, doświadczenie lub nawet sukces. Tematyka jest bardzo szeroka i obejmuje konkretne przykłady dotyczące koncepcji gry, developingu, marketingu, publishingu, a także walkę o trademark ze światowym potentatem. A najważniejszy przekaz to: błądzenie jest dobre i nie należy bać się porażek.

Nasz gość:

Mariusz Szypura - graphic designer, muzyk, game developer.

Studiował na Politechnice Poznańskiej. Pracował jako dyrektor kreatywny w agencjach reklamowych, gdzie stworzył setki projektów i kampanii. Zaprojektował wiele cenionych okładek płyt m.in. dla laureata Grammy – Włodka Pawlika, Myslovitz, T.Love i Ani Dąbrowskiej. Za okładkę albumu Silver Rocket „Tesla” dostał nagrodę Fryderyka.

Jest także doświadczonym muzykiem z kilkunastoma albumami w dorobku. Grał z Happy Pills, Silver Rocket i Peterem J.Birchem. Skomponował ścieżki dźwiękowe do filmów, gier oraz produkował płyty innych artystów. Przez 5 lat był CEO i dyrektorem kreatywnym warszawskiego studia produkującego gry – Telehorse S.A., gdzie będąc wielkim fanem gier niezależnych połączył swoje umiejętności z różnych dziedzin, z sukcesem tworząc gry komputerowe. Gry Steampunker oraz Steamburg były nominowane i nagradzane na całym świecie (Best Game Art – Casual Connect Belgrade 2014, Best Storytelling – White Nights Helsinki 2016, Best Upcoming Game Award – 13th IMGA GLOBAL San Francisco 2017). Obecnie realizuje swoje pasje we własnym studiu – Revolution 9.

Mariusz Szypura zajął 26 miejsce w rankingu najbardziej kreatywnych w biznesie 2014 przygotowanym przez Brief.pl

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.