Webinar: Scenariusz do testów
użyteczności UX – krok po kroku
użyteczności UX – krok po kroku
Data
01.07.2025
Godzina18:00 - 19:00
MiejsceClickmeeting
BiletyObowiązują zapisy
Masz dość ogólnikowych porad i chcesz wreszcie napisać konkretny scenariusz do testów użyteczności? Dołącz do webinaru prowadzonego przez Krzysztofa Miotka – kierownika merytorycznego studiów podyplomowych Badania UX i w praktyce naucz się:
- Jak wybrać stronę / produkt do badania – kryteria, które gwarantują wartościowe wyniki.
- Pisania pytań wstępnych (pre‑test) – schemat rozmowy, która odsłoni prawdziwe potrzeby użytkownika.
- Tworzenia zadania badawczego – formułowanie celów i mierników sukcesu.
- Najczęstszych pułapek scenariuszy UX – jak je wykrywać i usuwać przed badaniem.
- Dodatkowo: Q&A na żywo – zapytaj o badania UX lub studia podyplomowe „Badania UX” w CDV.
Dlaczego warto?
- UX research to jedna z najbardziej poszukiwanych kompetencji – wg raportu User Experience & Product Design w Polsce brakuje jej aż 36 % specjalistów.
- Przewaga na rynku pracy – opanuj umiejętność, która realnie wpływa na rozwój produktu.
- Praktyka, nie teoria – wspólnie stworzymy pełny scenariusz, który wykorzystasz natychmiast.
- Ekspercka wiedza – prowadzący webinaru kieruje kompleksowymi studiami podyplomowymi (178 h warsztatów + 12 h konsultacji z praktykami).
- Dla kogo jest ten webinar?
Junior i Mid UX‑owcy, którzy chcą wzmocnić kompetencje badawcze. - Product Designerzy i PM‑owie przygotowujący się do własnych testów użyteczności.
- Marketingowcy i właściciele produktów cyfrowych szukający szybkiej metody weryfikacji hipotez.
Jak dołączyć?
- Zarezerwuj miejsce – zapisz się przez formularz (link).
- Dodaj termin 1 lipca do kalendarza.
- Przygotuj stronę lub aplikację, którą chcesz zbadać – skorzystamy z przykładów uczestników!
Poznaj prelegenta
Krzysztof Miotk
Konsultant i badacz UX, właściciel agencji UX „Quale”, współtwórca podcastu branżowego „UX po Godzinach” i kierownik studiów podyplomowych z Badań UX.
W swojej pracy wykorzystuje doświadczenie biznesowe zdobyte m.in. jako strateg marki szkoleniowej i koordynator projektów. Jako Badacz UX prowadził badania dla takich marek jak: BLIK, OLX, Booste, Asseco, Santander BP, Alior Bank, Tubądzin i T-Mobile.