Marketing i Technologia 2020 – 9. edycja – Collegium Da Vinci Poznań

Marketing i Technologia 2020 – 9. edycja

Zapraszamy na 9. edycję Konferencji Marketing i Technologia

Marketing i Technologia 2020 – 9. edycja

Data

27.11.2020

Godzina

09:00 - 15:00

Miejsce

Poznań, ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, Aula Artis

Bilety

90 zł / 150 zł

Podziel się

„Stało się to, czego się najbardziej obawialiśmy i nie chcieliśmy do siebie dopuścić!

Wirus nie odpuszcza i atakuje ze wzmożoną siłą. Podjęliśmy decyzję, że tegoroczna edycja nie może się odbyć w formule, jaką założyliśmy, czyli 50% uczestników stacjonarnie, 50% online. Wszystko na to wskazuje, że kolejne wprowadzane obostrzenia uniemożliwią nam przeprowadzenie konferencji w Auli. Przeniesienie jej całkowicie do online nie będzie zgodne z tym, co przez te wszystkie lata wypracowaliśmy.

Lubiliście i ceniliście MiT, przede wszystkim za bezpośrednią interakcję z prelegentami, możliwość zadawania pytań, rozmów w kuluarach, dzielenia się ze swoimi spostrzeżeniami na forum i dyskusji z pozostałymi uczestnikami.

Uwierzcie, że z wielkim trudem podjęliśmy decyzję o zawieszeniu tegorocznej edycji. Tak samo, jak Wy, bardzo lubimy MiT i z przyjemnością od 9 lat ją dla Was przygotowujemy.
Jeśli nic nam w tym nie przeszkodzi, 27 listopada będziemy mieli dla Was niespodziankę. Zostańcie z nami, bądźcie czujni.

Za rok 10, jubileuszowa edycja. Będziemy świętować!

PS
Dziękujemy wszystkim prelegentom, za to, że chcieli do nas przyjechać. Mamy nadzieję, że zobaczymy się w przyszłym roku”

Collegium Da Vinci & SpeedUp Group

O wydarzeniu

Od marca żyjemy w bardzo zwariowanych czasach, które wymusiły u części z nas i w naszych firmach zmiany.

Dlatego ZMIANA będzie tematem przewodnim tegorocznej, już dziewiątej, konferencji Marketing i Technologia!

Temat podejmiemy w dwóch kontekstach: komunikacji i jej relacji z technologiami oraz organizacji, tego jak zmiany wprowadzać w organizacjach, społecznościach i jak realizować procesy, w których efekcie to, co znane zmienia się i zmusza nas do wyjścia ze strefy komfortu.

W listopadzie tradycyjnie już na naszej czarnej scenie zobaczycie grono najlepszych ekspertów od strategii, komunikacji, projektowania i przebijania ścian, których zdawać by się mogło, nie da przebić.

27 listopada Collegium Da Vinci oraz SpeedUp Group zapraszają na 9. edycję konferencji Marketing i Technologia.

Konferencja MiT w CDV to zastrzyk wiedzy, ale również szansa na nawiązanie nowych kontaktów. Podobnie jak w poprzednich edycjach przygotujemy dla Was przestrzeń do wymiany doświadczeń i zadawania pytań.

ZMIANA jest tematem przewodnim konferencji, dlatego też w sprawach organizacyjnych nastąpi zmiana. Po raz pierwszy w MiT będzie można uczestniczyć online. W tym roku, z wiadomych względów, dajemy Wam możliwość wyboru formy uczestnictwa w konferencji. Do Was należy decyzja, czy chcecie spotkać się z nami w Auli Artis, czy połączyć zdalnie.

Jeśli jakimś cudem, nie znasz jeszcze naszego wydarzenia, sprawdź, co się działo w poprzednich edycjach. Później już wiesz, co robić. Zapisz się 🙂

Organizatorzy i partnerzy

Organizatorzy

Jak mogę wziąć udział w konferencji Marketing i Technologia 2020?

Tradycyjnie:

Tam, gdzie zawsze – w Auli Artis Collegium Da Vinci.

Będzie czarna scena, będą prelegenci, będą inni uczestnicy, będzie też czas na networking!

Będą też pewne ograniczenia:

  • mniej uczestników,
  • zwiększony dystans społeczny,
  • obowiązkowe maseczki lub przyłbice na terenie uczelni,
  • konieczność dezynfekcji rąk.

Online:

Pierwszy raz w historii, MiT będzie dostępne online dla uczestników, którzy nie zdążą kupić biletu na offline lub udział zdalny będzie dla nich lepszym rozwiązaniem.

To lepsze rozwiązanie dla „wygodnickich”, którzy wolą wysłuchać i obejrzeć wystąpienia:

  • w pracy
  • w domu
  • w łóżku
  • na balkonie.

­­­

Prelegenci poprzednich edycji MiT

Wśród prelegentów dotychczasowych edycji znalazły się cenione nazwiska z obszaru marketingu i nowych technologii, m.in.: Natalia Hatalska, Agata Romaniuk, Michał Sadowski, Maciej Budzich, Jacek Kotarbiński, Bartłomiej Rak, Marcin Pyszora, Hubert Tworkowski, Aleksandra Przegalińska, Karolina Kałużna, Anna Kuropatwa, Dawid Papież, Marek Broda, Tytus Klepacz i Marcin Pyszora.

Prelegenci 9. edycji MIT

Małgorzata Bochenek

Dyrektorka ds. Rozwoju Biznesu i Transformacji, IKEA Retail

Pasjonatka ludzi i innowacji, wierzy, że sky is not the limit. Od początku swojej drogi zawodowej związana z obszarem HR w sektorze finansowym, następnie od 2015 w IKEA Retail Poland. Od 2018 odpowiedzialna za rozwój obszaru innowacji od lipca 2019 za obszar Business Development skupiający ekspansje, innowacje, transformację oraz zrównoważony rozwój. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Hogskolan Dalarna w Szwecji a także studiów podyplomowych w zakresie Zarządzania Ludźmi w Firmie na Akademii L. Koźminskiego w Warszawie.

Znajdziesz mnie na

Ewa Bujak

Ekspert w zakresie komunikacji społecznej, komunikacji kryzysowej, employer branding i public relations. Uczy, jak dobrze występować publicznie. Wykładowca akademicki i szkoleniowiec. Wykładowca w Collegium Da Vinci.

Absolwentka Politologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Były dziennikarz, rzecznik prasowy i manager public relations. Od ponad 10 lat pomaga budować reputację firm i marek osobistych, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych. Zarządzała projektami PR dla takich firm, jak: Kompania Piwowarska, Skoda Auto Polska, Volkswagen Group Polska, GlaxoSmithKline, Bank Pocztowy, Hicron, Grupa Nickel, Fibar Group. Obecnie wykłada i prowadzi szkolenia z autoprezentacji, wystąpień publicznych, media relations, komunikacji kryzysowej oraz z tworzenia strategii Public Relations.

Znajdziesz mnie na

Andrzej Gołoś

Badacz zachowań ludzi w świecie rzeczywistym i cyfrowym.

W przeszłości dyrektor ds. badań w agencji badawczej ARC Rynek i Opinia, obecnie CEO w MCM Institute, wspiera procesy transformacji cyfrowej w firmach i instytucjach publicznych. Wykorzystuje wiedzę z zakresu UX, rozumienia i kształtowania zachowań projektach dotyczących zwiększania zaangażowania klientów w relacje z markami

Znajdziesz mnie na

Piotr Kujda

Współzałożyciel i szef agencji branded entertainment high&, specjalizującej się w kreowaniu kampanii digitalowych w oparciu o współpracę z artystami i kontent muzyczny.

Podczas swojej wieloletniej pracy w branży muzyczno-marketingowej stworzył i zrealizował wiele kampanii muzycznych nagradzanych miedzy innymi nagrodami KTR czy Mixx Awards. Pracował dla takich marek jak: PUMA, Zalando, Hennessy, Pizza Hut, McDonald’s czy Coca Cola. Poprzednio związany z Universal Music Group, w którym pełnił funkcję Business Development Directora, odpowiedzialnego za kreowanie innowacyjnych kanałów sprzedaży i marketingu artystów. Umiejętności zawodowe doskonalił w działach International Marketing Interscope Records w Santa Monica oraz Music & Brands Universal Music Russia w Moskwie.

Znajdziesz mnie na

Bartosz Ledzion

Współzałożyciel firmy EGO S.C. pomagającej administracji rządowej i samorządowej tworzyć rozwiązania publiczne przyjazne obywatelom. W swojej pracy wykorzystuje badania, procesy projektowe oraz gry symulacyjne.

Ekonomista, badacz i doradca sektora społeczno-gospodarczego z ponad 15-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w badaniach społecznych, projektowaniu usług. Od 2015 zajmuje się także rozwojem metodologii ekonomii behawioralnej zarówno w obszarze sektora publicznego jak i praktyce biznesowej. Współautor publikacji poświęconych zarządzaniu w administracji publicznej. Laureat nagrody specjalnej Ministerstwa Rozwoju „Lider ewaluacji”. Od 8 lat uczy w Akademii Leona Koźmińskiego oraz na Uniwersytecie Warszawskim jak skutecznie badać i udoskonalać działania administracji.

Obecnie fascynat Design Thinking oraz UX. Skutecznie wprowadza oba podejścia w projektach zarówno dla biznesu, jak i administracji publicznej. Jest także współtwórcą innowacyjnej gry „Brokerzy wiedzy” uczącej, jak zarządzać wynikami badań w organizacjach publicznych (www.knowledgebrokers.edu.pl). Jego firma realizowała projekty zarówno dla podmiotów krajowych jak i zagranicznych m.in. European Commission, George Washington University, Washington DC, Public Health Agency of Canada, Ministry of Regional Development – Czech Republic, European Bank for Reconstruction and Development (London, UK), Prime Minister Office of Hungary.

Znajdziesz mnie na

Roman Łoziński

Strateg marketingowy z 20 letnim doświadczeniem w sprzedaży i komunikacji.

Założyciel agencji strategicznej Think ECO, która pracuje dla marek LEGO, Nurofen, 3M, Bonduelle, Whilrpool, Kujawski i innych liderów rynku. Wyznaje zasadę, że gdy wszyscy patrzą w prawo, trzeba spojrzeć w lewo.

Specjalizuje się w strategiach out of the box.

Znajdziesz mnie na

Szymon Trzebiatowski

Finansista z wykształcenia, wieloletni praktyk controllingu i manager.

Przez prawie 25 lat związany z największym prywatnym pracodawcą w Poznaniu i Wielkopolsce, Firmą Volkswagen Poznań sp. z o.o., w tym przez 8 lat w funkcji członka zarządu ds. finansowych, organizacji i IT (ponad 10 tys. pracowników, 12 mld zł inwestycji od 1993 roku, 18 mld zł obrotu rocznie). Lider wielu innowacyjnych projektów w zakresie przyszłościowych rozwiązań mobilności oraz nowych metod pracy dających satysfakcję pracownikom i wysoce efektywne rozwiązania organizacji. Zwolennik łączenia tradycyjnych rozwiązań organizacyjnych z kreatywnością design thinking, sprawnością metod zwinnych, czy skutecznością scruma poza IT. Mentor talentów, coach dla przyszłych managerów. Mentor finansowy w indywidualnym programie akceleracyjnym dedykowanym polskim startupom technologicznym. Ekspert Instytutu Biznesu Rodzinnego, doradca Biznesu.

Znajdziesz mnie na

Michał Więcław

Prezes Zarządu Grupa TENSE

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. W wieku 21 lat rozpoczął działalność w branży marketingu i reklamy w internecie. Konsekwencja, determinacja i ciągła chęć rozwoju zaprowadziły go na szczyt osiągnięć biznesowych. W 2019 roku dołączył do Grupy BAUER, jednego z globalnych liderów rynku wydawniczego i radiowego. W ten sposób Grupa TENSE współtworzy drugi co do wielkości podmiot świadczący usługi SEO na świecie.

Studiował równolegle na uczelni i w realnym biznesie. Uczył się, często na własnych błędach, zagadnień związanych z zarządzaniem zespołem, sprzedażą i obsługą klienta, finansami. Czytał książki o tej tematyce, wyszukiwał informacje w internecie, na bieżąco uzupełniał wiedzę dotyczącą skutecznych strategii reklamowych w sieci, głównie z zagranicznych portali branżowych oraz wypowiedzi ekspertów.

Początkowo samodzielnie, a z czasem z zespołem wykwalifikowanych profesjonalistów, stworzył markę o znaczeniu regionalnym, świadczącą usługi dla firm z całej Polski, a nawet z Europy.

Kluczową dla spółki usługę pozycjonowania stron internetowych wznosił przez lata na coraz wyższy poziom pod względem technologicznym, nigdy nie rezygnując z indywidualnego podejścia do każdego klienta. Dbałość o rozwój przedsiębiorstw, którym świadczy usługi,  zawsze przekłada się na sukces Grupy TENSE. Dzięki temu udało mu się stworzyć jedną z największych agencji e-marketingowych w Polsce.

Wraz z Grupą BAUER pracuje obecnie nad rozwojem usługi i konsolidacją rynku SEO w Polsce. Jest współwłaścicielem spółek Webmetric sp. z o.o. oraz Net Convertis sp. z o.o. zajmujących się wsparciem przedsiębiorstw w działalności internetowej

Znajdziesz mnie na

O czym będziemy rozmawiali podczas MIT

Kolejność wystąpień naszych prelegentów może ulec zmianie.
  • 27 Listopada 2020
    • Roman Łoziński

      O czym będzie mówił Roman dowiemy się tradycyjnie w trakcie prezentacji 😉

    • Ewa Bujak

      Ewa opowie o synergii marketingu i employer brandingu.

       

    • Piotr Kujda

      Piotr poruszy kwestie związane ze współpracą z artystami i specyfiką takich działań.

    • Michał Więcław

      Michał zajmie się językiem komunikacji. Z pewnością opowie też o ostatnich sukcesach Grupy Tense.

    • Bartek Lendzion i Andrzej Gołoś

      Panowie opowiedzą o…Śląsku i projekcie, który tam realizowali.

    • Szymon Trzebiatowski

      Szymon, od 25 lat związany z poznańskimi zakładami Volkswagena opowie o…Volkswagenie i innowacjach, które miały ostatnio miejsce w firmie.

    • Małgorzata Bochenek

      Małgorzata pracuje w IKEA. W swoim wystąpieniu postawi na innowacje, transformację i zrównoważony rozwój.

Bilety i rejestracja

Sprawdź ceny biletów na MiT 2020

90PLN

Bilety online

150 PLN

Bilety stacjonarne

Uwaga! Zakupiony bilet nie podlega zwrotowi.
Sprzedaż  biletów rozpoczynamy 12 października. 

Kontakt

Masz pytania? Odezwij się do nas!

Inne ciekawe wydarzenia w CDV