Marketing i Technologia 2020 – 9. edycja
Data
27.11.2020
Godzina
09:00 - 15:00
Miejsce
Poznań, ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, Aula Artis
Bilety
90 zł / 150 zł
„Stało się to, czego się najbardziej obawialiśmy i nie chcieliśmy do siebie dopuścić!
Wirus nie odpuszcza i atakuje ze wzmożoną siłą. Podjęliśmy decyzję, że tegoroczna edycja nie może się odbyć w formule, jaką założyliśmy, czyli 50% uczestników stacjonarnie, 50% online. Wszystko na to wskazuje, że kolejne wprowadzane obostrzenia uniemożliwią nam przeprowadzenie konferencji w Auli. Przeniesienie jej całkowicie do online nie będzie zgodne z tym, co przez te wszystkie lata wypracowaliśmy.
Lubiliście i ceniliście MiT, przede wszystkim za bezpośrednią interakcję z prelegentami, możliwość zadawania pytań, rozmów w kuluarach, dzielenia się ze swoimi spostrzeżeniami na forum i dyskusji z pozostałymi uczestnikami.
Uwierzcie, że z wielkim trudem podjęliśmy decyzję o zawieszeniu tegorocznej edycji. Tak samo, jak Wy, bardzo lubimy MiT i z przyjemnością od 9 lat ją dla Was przygotowujemy.
Jeśli nic nam w tym nie przeszkodzi, 27 listopada będziemy mieli dla Was niespodziankę. Zostańcie z nami, bądźcie czujni.
Za rok 10, jubileuszowa edycja. Będziemy świętować!
PS
Dziękujemy wszystkim prelegentom, za to, że chcieli do nas przyjechać. Mamy nadzieję, że zobaczymy się w przyszłym roku”
Collegium Da Vinci & SpeedUp Group
O wydarzeniu
Od marca żyjemy w bardzo zwariowanych czasach, które wymusiły u części z nas i w naszych firmach zmiany.
Dlatego ZMIANA będzie tematem przewodnim tegorocznej, już dziewiątej, konferencji Marketing i Technologia!
Temat podejmiemy w dwóch kontekstach: komunikacji i jej relacji z technologiami oraz organizacji, tego jak zmiany wprowadzać w organizacjach, społecznościach i jak realizować procesy, w których efekcie to, co znane zmienia się i zmusza nas do wyjścia ze strefy komfortu.
W listopadzie tradycyjnie już na naszej czarnej scenie zobaczycie grono najlepszych ekspertów od strategii, komunikacji, projektowania i przebijania ścian, których zdawać by się mogło, nie da przebić.
27 listopada Collegium Da Vinci oraz SpeedUp Group zapraszają na 9. edycję konferencji Marketing i Technologia.
Konferencja MiT w CDV to zastrzyk wiedzy, ale również szansa na nawiązanie nowych kontaktów. Podobnie jak w poprzednich edycjach przygotujemy dla Was przestrzeń do wymiany doświadczeń i zadawania pytań.
ZMIANA jest tematem przewodnim konferencji, dlatego też w sprawach organizacyjnych nastąpi zmiana. Po raz pierwszy w MiT będzie można uczestniczyć online. W tym roku, z wiadomych względów, dajemy Wam możliwość wyboru formy uczestnictwa w konferencji. Do Was należy decyzja, czy chcecie spotkać się z nami w Auli Artis, czy połączyć zdalnie.
Jeśli jakimś cudem, nie znasz jeszcze naszego wydarzenia, sprawdź, co się działo w poprzednich edycjach. Później już wiesz, co robić. Zapisz się 🙂
Jak mogę wziąć udział w konferencji Marketing i Technologia 2020?
Tradycyjnie:
Tam, gdzie zawsze – w Auli Artis Collegium Da Vinci.
Będzie czarna scena, będą prelegenci, będą inni uczestnicy, będzie też czas na networking!
Będą też pewne ograniczenia:
- mniej uczestników,
- zwiększony dystans społeczny,
- obowiązkowe maseczki lub przyłbice na terenie uczelni,
- konieczność dezynfekcji rąk.
Online:
Pierwszy raz w historii, MiT będzie dostępne online dla uczestników, którzy nie zdążą kupić biletu na offline lub udział zdalny będzie dla nich lepszym rozwiązaniem.
To lepsze rozwiązanie dla „wygodnickich”, którzy wolą wysłuchać i obejrzeć wystąpienia:
- w pracy
- w domu
- w łóżku
- na balkonie.
Prelegenci poprzednich edycji MiT
Wśród prelegentów dotychczasowych edycji znalazły się cenione nazwiska z obszaru marketingu i nowych technologii, m.in.: Natalia Hatalska, Agata Romaniuk, Michał Sadowski, Maciej Budzich, Jacek Kotarbiński, Bartłomiej Rak, Marcin Pyszora, Hubert Tworkowski, Aleksandra Przegalińska, Karolina Kałużna, Anna Kuropatwa, Dawid Papież, Marek Broda, Tytus Klepacz i Marcin Pyszora.
Prelegenci 9. edycji MIT
Małgorzata Bochenek
Dyrektorka ds. Rozwoju Biznesu i Transformacji, IKEA Retail
Pasjonatka ludzi i innowacji, wierzy, że sky is not the limit. Od początku swojej drogi zawodowej związana z obszarem HR w sektorze finansowym, następnie od 2015 w IKEA Retail Poland. Od 2018 odpowiedzialna za rozwój obszaru innowacji od lipca 2019 za obszar Business Development skupiający ekspansje, innowacje, transformację oraz zrównoważony rozwój. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Hogskolan Dalarna w Szwecji a także studiów podyplomowych w zakresie Zarządzania Ludźmi w Firmie na Akademii L. Koźminskiego w Warszawie.
Ewa Bujak
Ekspert w zakresie komunikacji społecznej, komunikacji kryzysowej, employer branding i public relations. Uczy, jak dobrze występować publicznie. Wykładowca akademicki i szkoleniowiec. Wykładowca w Collegium Da Vinci.
Absolwentka Politologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Były dziennikarz, rzecznik prasowy i manager public relations. Od ponad 10 lat pomaga budować reputację firm i marek osobistych, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych. Zarządzała projektami PR dla takich firm, jak: Kompania Piwowarska, Skoda Auto Polska, Volkswagen Group Polska, GlaxoSmithKline, Bank Pocztowy, Hicron, Grupa Nickel, Fibar Group. Obecnie wykłada i prowadzi szkolenia z autoprezentacji, wystąpień publicznych, media relations, komunikacji kryzysowej oraz z tworzenia strategii Public Relations.
Andrzej Gołoś
Badacz zachowań ludzi w świecie rzeczywistym i cyfrowym.
W przeszłości dyrektor ds. badań w agencji badawczej ARC Rynek i Opinia, obecnie CEO w MCM Institute, wspiera procesy transformacji cyfrowej w firmach i instytucjach publicznych. Wykorzystuje wiedzę z zakresu UX, rozumienia i kształtowania zachowań projektach dotyczących zwiększania zaangażowania klientów w relacje z markami
Piotr Kujda
Współzałożyciel i szef agencji branded entertainment high&, specjalizującej się w kreowaniu kampanii digitalowych w oparciu o współpracę z artystami i kontent muzyczny.
Podczas swojej wieloletniej pracy w branży muzyczno-marketingowej stworzył i zrealizował wiele kampanii muzycznych nagradzanych miedzy innymi nagrodami KTR czy Mixx Awards. Pracował dla takich marek jak: PUMA, Zalando, Hennessy, Pizza Hut, McDonald’s czy Coca Cola. Poprzednio związany z Universal Music Group, w którym pełnił funkcję Business Development Directora, odpowiedzialnego za kreowanie innowacyjnych kanałów sprzedaży i marketingu artystów. Umiejętności zawodowe doskonalił w działach International Marketing Interscope Records w Santa Monica oraz Music & Brands Universal Music Russia w Moskwie.
Bartosz Ledzion
Współzałożyciel firmy EGO S.C. pomagającej administracji rządowej i samorządowej tworzyć rozwiązania publiczne przyjazne obywatelom. W swojej pracy wykorzystuje badania, procesy projektowe oraz gry symulacyjne.
Ekonomista, badacz i doradca sektora społeczno-gospodarczego z ponad 15-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w badaniach społecznych, projektowaniu usług. Od 2015 zajmuje się także rozwojem metodologii ekonomii behawioralnej zarówno w obszarze sektora publicznego jak i praktyce biznesowej. Współautor publikacji poświęconych zarządzaniu w administracji publicznej. Laureat nagrody specjalnej Ministerstwa Rozwoju „Lider ewaluacji”. Od 8 lat uczy w Akademii Leona Koźmińskiego oraz na Uniwersytecie Warszawskim jak skutecznie badać i udoskonalać działania administracji.
Obecnie fascynat Design Thinking oraz UX. Skutecznie wprowadza oba podejścia w projektach zarówno dla biznesu, jak i administracji publicznej. Jest także współtwórcą innowacyjnej gry „Brokerzy wiedzy” uczącej, jak zarządzać wynikami badań w organizacjach publicznych (www.knowledgebrokers.edu.pl). Jego firma realizowała projekty zarówno dla podmiotów krajowych jak i zagranicznych m.in. European Commission, George Washington University, Washington DC, Public Health Agency of Canada, Ministry of Regional Development – Czech Republic, European Bank for Reconstruction and Development (London, UK), Prime Minister Office of Hungary.
Roman Łoziński
Strateg marketingowy z 20 letnim doświadczeniem w sprzedaży i komunikacji.
Założyciel agencji strategicznej Think ECO, która pracuje dla marek LEGO, Nurofen, 3M, Bonduelle, Whilrpool, Kujawski i innych liderów rynku. Wyznaje zasadę, że gdy wszyscy patrzą w prawo, trzeba spojrzeć w lewo.
Specjalizuje się w strategiach out of the box.
Szymon Trzebiatowski
Finansista z wykształcenia, wieloletni praktyk controllingu i manager.
Przez prawie 25 lat związany z największym prywatnym pracodawcą w Poznaniu i Wielkopolsce, Firmą Volkswagen Poznań sp. z o.o., w tym przez 8 lat w funkcji członka zarządu ds. finansowych, organizacji i IT (ponad 10 tys. pracowników, 12 mld zł inwestycji od 1993 roku, 18 mld zł obrotu rocznie). Lider wielu innowacyjnych projektów w zakresie przyszłościowych rozwiązań mobilności oraz nowych metod pracy dających satysfakcję pracownikom i wysoce efektywne rozwiązania organizacji. Zwolennik łączenia tradycyjnych rozwiązań organizacyjnych z kreatywnością design thinking, sprawnością metod zwinnych, czy skutecznością scruma poza IT. Mentor talentów, coach dla przyszłych managerów. Mentor finansowy w indywidualnym programie akceleracyjnym dedykowanym polskim startupom technologicznym. Ekspert Instytutu Biznesu Rodzinnego, doradca Biznesu.
Michał Więcław
Prezes Zarządu Grupa TENSE
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. W wieku 21 lat rozpoczął działalność w branży marketingu i reklamy w internecie. Konsekwencja, determinacja i ciągła chęć rozwoju zaprowadziły go na szczyt osiągnięć biznesowych. W 2019 roku dołączył do Grupy BAUER, jednego z globalnych liderów rynku wydawniczego i radiowego. W ten sposób Grupa TENSE współtworzy drugi co do wielkości podmiot świadczący usługi SEO na świecie.
Studiował równolegle na uczelni i w realnym biznesie. Uczył się, często na własnych błędach, zagadnień związanych z zarządzaniem zespołem, sprzedażą i obsługą klienta, finansami. Czytał książki o tej tematyce, wyszukiwał informacje w internecie, na bieżąco uzupełniał wiedzę dotyczącą skutecznych strategii reklamowych w sieci, głównie z zagranicznych portali branżowych oraz wypowiedzi ekspertów.
Początkowo samodzielnie, a z czasem z zespołem wykwalifikowanych profesjonalistów, stworzył markę o znaczeniu regionalnym, świadczącą usługi dla firm z całej Polski, a nawet z Europy.
Kluczową dla spółki usługę pozycjonowania stron internetowych wznosił przez lata na coraz wyższy poziom pod względem technologicznym, nigdy nie rezygnując z indywidualnego podejścia do każdego klienta. Dbałość o rozwój przedsiębiorstw, którym świadczy usługi, zawsze przekłada się na sukces Grupy TENSE. Dzięki temu udało mu się stworzyć jedną z największych agencji e-marketingowych w Polsce.
Wraz z Grupą BAUER pracuje obecnie nad rozwojem usługi i konsolidacją rynku SEO w Polsce. Jest współwłaścicielem spółek Webmetric sp. z o.o. oraz Net Convertis sp. z o.o. zajmujących się wsparciem przedsiębiorstw w działalności internetowej
O czym będziemy rozmawiali podczas MIT
-
27 Listopada 2020
Roman Łoziński
O czym będzie mówił Roman dowiemy się tradycyjnie w trakcie prezentacji 😉
Ewa Bujak
Ewa opowie o synergii marketingu i employer brandingu.
Piotr Kujda
Piotr poruszy kwestie związane ze współpracą z artystami i specyfiką takich działań.
Michał Więcław
Michał zajmie się językiem komunikacji. Z pewnością opowie też o ostatnich sukcesach Grupy Tense.
Bartek Lendzion i Andrzej Gołoś
Panowie opowiedzą o…Śląsku i projekcie, który tam realizowali.
Szymon Trzebiatowski
Szymon, od 25 lat związany z poznańskimi zakładami Volkswagena opowie o…Volkswagenie i innowacjach, które miały ostatnio miejsce w firmie.
Małgorzata Bochenek
Małgorzata pracuje w IKEA. W swoim wystąpieniu postawi na innowacje, transformację i zrównoważony rozwój.