Marketing i Technologia 2016
Data
25.11.2016
Godzina
08:30 - 15:30
Miejsce
Collegium Da Vinci
Bilety
Bezpłatne
O wydarzeniu
25 listopada 2016 roku odbyła się 5. edycja konferencji Marketing i Technologia, organizowana przez Collegium Da Vinci i SpeedUp Group.
W tym roku wzięliśmy pod lupę zachowania konsumenta, na które wpływ mają nowe technologie. Uznaliśmy, że mimo nowych kanałów i sposobów dotarcia do klienta, pewne zasady od lat się nie zmieniają. Krótko mówiąc: NOWE vs. STARE.
Prelegenci
Maciek Mazurek
ZUCH
Jak sam o sobie mówi, jest mężem, tatą, grafikiem, blogerem, miłośnikiem kawy, yerba mate, projektowania po nocach oraz Pink Floyd. Cały czas nie kuma excela, ale za to polubił sushi.
Bloguje od stycznia 2009 roku. W tym czasie udało mu się zbudować bardzo fajną społeczność zgromadzoną wokół blogów zuchrysuje.pl i zuchpisze.pl, a teraz na ZUCH.media – połączeniu obu blogów.
Jest trzykrotnym finalistą konkursu BLOG ROKU. Wygrał kategorię ArtBlogi w konkursie BLOGROKU 2012. Dostał też wtedy Wyróżnienie Główne. Od 2011 jest na liście Jasona Hunta „Najbardziej wpływowych blogerów w Polsce”.
Pojawia się na imprezach startupowych jako mentor. Udało mu się też wygrać Startup Sprint Edukacja 2013 oraz Startup Weekend Kids Poznań 2016.
W styczniu 2012 roku założył swoje własne Zuchowe Studio i jestem szefem samego siebie. Robi komercyjne komiksy, projektuje loga, infografiki, www, czy opakowania. Zajmuje się również przygotowywaniem tekstów do druku. Współpracował m.in. z takimi markami jak: Luxtorpeda, Intel Polska, Cartoon Network, Danone, Greenpeace, BZ WBK, WSB, Kompania Piwowarska, Powiat Poznań, Znak, Arka Noego, Deloitte, Prudential, PayU, e24cloud, Agora, Chocolissimo i inne.
Jest też wykładowcą w Collegium Da Vinci na kierunku Mediaworking oraz na studiach podyplomowych (kierunek Nowoczesne Public Relations)
Agata Grabowska
Tworzy i wdraża nowe narzędzia
Dr socjologii, od 10 lat w marketingu, jako badaczka, a później strateg. Obecnie zajmuje się rozwojem metodologii w pracowni strategicznej ONE ELEVEN 11OE, gdzie tworzy i wdraża nowe narzędzia oraz prowadzi projekty strategiczne. Przedtem pracowała w The Behavioral Architects w Sydney, w CPC, w McCannie, a wcześniej zajmowała się pracą akademicką w IFiS PAN. Od 12 lat wykłada na Uniwersytecie Warszawskim. Prowadzi liczne szkolenia (m.in Piąta Ćwiartka, Inside the Box), juror w konkursach branżowych (m.in. Eurobest, Innovation Award). Współautorka Teczki Trendów, autorka licznych publikacji branżowych, m.in. TrashBooka. W latach 2012-2015 członek zarządu PTBRiO. Piecze z pasją pod marką Panna Kota.
Romek Łoziński
Dyrektor w dziale konsultingu Deloitte Polska
Zawodowo związany z reklamą, zajmuje się myśleniem out of the box. Idealista gawędziarz, wirtuoz flip charta i minister PowerPointa. W wolnych chwilach myśli nad rzeczami, na które nie szkoda czasu tylko dzieciom i wariatom. Wykładowca podyplomowych studiów „Psychologia Reklamy” na Uniwersytecie Warszawskim, Szkoły Strategii Marki oraz Szkoły Marketingu Interaktywnego przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych.
Wojtek Ławniczak
Co-Founder Service Design Polska
Doradza w rozwoju, realizuje projekty z obszaru: strategii, modeli biznesowych, brandingu, innowacji, service design thinking i management. Moderator procesów innowacyjnych w firmach, organizacjach i instytucjach, trener i wykładowca, kierownik projektów. Członek Service Design Network – globalnej organizacji zrzeszającej projektantów usług, współzałożyciel Service Design Polska – kolektywu konsultingowego działającego w obszarze innowacji w usługach, odpowiedzialny za pion innowacji i customer experience w BBSG, współwłaściciel @KL Energy – firmy zajmującej się projektowaniem w branży spożywczej.
Albert Stęclik
Freelance advertising planner at Dziadek do orzechów
Człowiek, który wierzy w reklamę i podejrzewa, że wie jak reklama działa. Obecnie pracuje pod swoim szyldem jako DziadekDoOrzechow.com. Wcześniej planner w adam&eve/DDB London i strateg w VML Poland. W czasie wolnym jeździ na rowerze. Rzadko pisze o sobie w trzeciej osobie, jednak kiedy to robi, jest to jego bio.
Karolina Majewska
Psycholog reklamy o specjalizacji z zakresu reklamy i zachowań konsumenckich. Posiada ponad 7-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Specjalizuje się w planowaniu strategicznym dla marek komercyjnych i z sektora publicznego. Odpowiadała za strategie komunikacji, koncepcje kampanii i dotarcia oraz nadzór badawczy w wielu projektach z zakresu marketingu instytucji publicznych, jednostek terytorialnych i zagadnień społecznych. Pracowała dla takich klientów, jak m.in. Ministerstwo Środowiska, Ministerstwo Nauki, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, LOT, Oknoplast, Santander Consumer Bank , Diageo, North Fish, Colfarm (BeSlim 3), Mazda Motor Logistics Europe, Honda Polska, FFiL Śnieżka, Knorr, Neinver (Factory Outlet), BP, Heroes, CEDC, Diageo, Pamapol.
Dominik Komar
Head of 18 Havas Warsaw, założyciel Blendd.co
Pasjonat szeroko pojętego digitalu i technologii, z nieustającym zainteresowaniem śledzący przenikanie się świata online i offline. W branży reklamowej od 2007 r. W Havas Media Group odpowiedzialny za koordynację działań 18 Havas Warsaw, komórki zajmującej się tworzeniem niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych na styku mediów i technologii, a także za współpracę ze środowiskiem akademickim i startupowym. Wcześniej przez 6 lat związany z domem mediowym Mindshare, gdzie odpowiadał m.in. za strategie i działania w nowych mediach. Pracował m.in. dla marek: Red Bull, LG, Ford, Mazda, Philips, Oriflame, AXA, Velux. Prelegent na konferencjach Forum IAB i Forum Marketingu Zintegrowanego, juror IAB Creative Showcase, członek Komitetu Organizacyjnego Innovation Award w ramach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie Warszawskim.
Paweł Loedl
Strategy Director w krakowskim biurze VML Poland
Współpracował z takimi markami jak Tic Tac, PZU, Philips, Żywiec, Red Bull, Johnnie Walker, Bacardi. W agencji łączy kompetencje dotyczące tradycyjnej strategii komunikacyjnej z wykorzystaniem (rozsądnym!) narzędzi digital. Bardziej niż w trendy i #nextbigthing wierzy w insighty, realne, ludzkie potrzeby i dostarczanie wartościowych, użytecznych rozwiązań. Gdy nie ma się zbyt dużo czasu można go poczytać na Twitterze – twitter.com/ploedl, a jeśli ma się go więcej to na blogu strategicznym, którego jest współtwórcą – pl2bp.p/.
Izabela Stachurska
Instytut Adama Mickiewicza, Mind the Culture
Ekspert w Zarządzaniu Wiedzą, Leadership Gangster!
Kierownik Wydziału Zarządzania Wiedzą w Instytucie Adama Mickiewicza w Warszawie, gdzie stworzyła pionierski system strategicznego zarządzania wiedzą w kulturze, odpowiadający potrzebom instytucji i wyrafinowanego środowiska. Certifikowany trener przywództwa i coach, specjalizuje się w rozwoju liderów biznesu i kultury. Absolwentka międzynarodowego programu Co-Active®Leadership Programme, prowadzonego przez renomowany the Coaches Training Institute w Stanach Zjednoczonych – najstarszą i największą na świecie szkołę przywództwa i coachingu opartą o nowatorski Co-Active®Model. Przybliża liderom nowoczesny paradygmat przywództwa zainaugurowany wkroczeniem Millenialsów na rynek pracy.
Program
-
25 listopada 2016
Rejestracja uczestników
08:30 – 09:30
Mój ojciec Woody Allen
Agata Grabowska
9:30 – 10:00
Człowiek człowiekowi… Projektowanie usług i produktów a ich marketing
Wojtek Ławniczak
10:00 – 10:30
Stanowisko? - jednoosobowa agencja reklamowa
Maciek Mazurek
10:30 – 11:00
Jak rozwój technologii zmienia sposób komunikacji społecznej
Karolina Majewska
11:30 – 12:00
Wróżenie z elektronicznych fusów – czy wielcy nadal będą wielcy?
Paweł Loedl
12:00 – 12:30
Oldschool, newschool i trueschool
Albert Stęclik
12:30 – 13:00
Przerwa kawowa
13:00 – 13:30
Tradycyjnie temat poznamy w dniu konferencji ;)
Romek Łoziński
13:30 – 14:00
Bajki robotów - marketingowe rozmowy ze sztuczną inteligencją
Dominik Komar
14:00 – 14:30
iGen – jak załatać tę dziurę?
Izabela Stachurska
14:30 – 15:00