23.11.2018
Godzina09:00 - 16:00
MiejscePoznań, ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, Aula Artis
Bilety40 zł / 60 zł / 80 zł
Co, gdzie i jak!
Gdzie?
- Aula Artis w Collegium Da Vinci, ul. Gen. T. Kutrzeby 10, Poznań
Kiedy?
- 23 listopada 2018
O której?
- Konferencja rozpoczyna się o godz. 9:15
Rejestracja
- Wszystkich uczestników prosimy o odebranie identyfikatorów w punkcie rejestracyjnym znajdującym się w foyer Auli Artis czynnym od godz. 8:30. Po godz. 9:15 również będzie możliwość rejestracji.
Szatnia
- Szatnia znajduje się przy wejściu do Auli Artis od ulicy Kutrzeby.
Czy miejsca są przypisane?
- Nie, każdy z uczestników zajmuje dogodne dla siebie miejsce.
Ważne!
- Osoby, które dotrą do nas w trakcie konferencji prosimy o wejście na balkon lub dołączenie w trakcie przerwy. Prosimy również o niewychodzenie w trakcie prezentacji. Zaplanowaliśmy dwie przerwy, które umożliwią opuszczenie Auli bez przeszkadzania prelegentom i pozostałym uczestnikom.
Parking
- Z tyłu uczelni znajduje się parking. Aby dojechać na parking, należy skręcić z ul. Gen. T. Kutrzeby w ul. Ku Cytadeli. Parking znajduje się przy ul. Na Podgórniku. Organizatorzy nie prowadzą rezerwacji miejsc parkingowych dla uczestników konferencji.
Sugerujemy jednak zostawić samochód w domu – nasz parking nie pomieści wszystkich aut.
Wejścia do budynku
Do Auli prowadzą trzy wejścia:
- bezpośrednie do Auli Artis, od ulicy Gen. T. Kutrzeby
- od strony parkingu dla gości – z tyłu uczelni, wjazd od ul. Na Podgórniku
- główne wejście do Collegium Da Vinci – Rotunda, od ulicy Kutrzeby
Catering
W przerwach między prelekcjami zapraszamy na poczęstunek przygotowany przez partnerów konferencji: Red Bull, Coca Cola, Lidl, Dębski Sad.
W torbach znajdziecie tez małe Conieco 😉 od: Foods by Ann, Lorenz i Chios
Jeżeli jesteście zwolennikami opcji „Kawa, kawa, kawa”, zajrzyjcie na stoisko Concordia Taste, będzie tam można kupić ten wspaniały napój.
O wydarzeniu
23 listopada Collegium Da Vinci oraz SpeedUp Group zapraszają na 7. edycję konferencji Marketing i technologia. Tematem przewodnim tegorocznego #MIT będzie Man&Machine – czyli wszystko, co związane jest z relacją człowiek – maszyna. Man&Machine, a może… maszyna i człowiek? Czy maszyna może zastąpić człowieka? Czy świat chatbotów już wkrótce będzie rzeczywistością człowieka? I czy faktycznie jest się czego bać? Czy wręcz przeciwnie?
Marketing i technologia to cykl konferencji skierowanych do pasjonatów szeroko pojętego marketingu i nowoczesnych technologii, trendsetterów i obserwatorów zmieniających się trendów, innowatorów i komentatorów rewolucjonizowanego świata. Podczas konferencji, eksperci-prelegenci z całej Polski zreferują, jak tradycyjny marketing koreluje z postępem technologicznym, a także, co najważniejsze, czy zyskają na tym konsumenci.
Konferencja MiT w CDV to zawsze zastrzyk przydatnej wiedzy!
Partnerem strategicznym 7. edycji MiT jest międzynarodowy dom mediowy Media Havas Group. W tym roku dla uczestników konferencji przygotowaliśmy niespodziankę – Man&Machine z przymrużeniem oka… Zapraszamy! 🙂
Prelegenci
Marta Ogórkiewicz
CEO w KODA Bots. Doświadczona managerka, która od 10 lat buduje strategie marketingowe i rozwija produkty oraz usługi digitalowe na polskich i zagranicznych rynkach.
Przez kilka lat zarządzała marką Allegro w Polsce oraz krajach Europy Środowej i Wschodniej. Odpowiadała za międzynarodową strategię marki, badania marketingowe, zintegrowane kampanie reklamowe oraz wizerunek aplikacji mobilnej brandu. Później dla Ringier Axel Springer Polska – Onet, wprowadzała na rynek platformę Newsweek Plus, oferującą płatne treści, aplikację Newsweek wPunkt oraz zajmowała się strategicznym rozwojem internetowych formatów tego tytułu. Ostatnio jako jako head of e-commerce w 4FUN Media odpowiadała m.in. za “Republikę 4FUN” – pilotażowy program lojalnościowy on-line, a także inne projekty digitalowe Grupy. W KODA Bots odpowiada za strategiczny rozwój firmy, jej produktów i usług, zarządzanie zespołem oraz nadzór nad projektami marketingowymi i sprzedażowymi.
Absolwentka Handlu i Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, studiów podyplomowych Psychologia w Biznesie w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz Design Management w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Warszawie.
Roman Łoziński
Założyciel pracowni inżynierii marketingowej Think ECO. Doświadczony strateg i wykładowca. Uczy m.in. w Szkole Strategii Marki przy SAR. Współautor takich kampanii jak: „Dziękujemy, że tworzysz Dom!” dla Black Red White, „Gratulujemy odważnym!” dla Pracuj i „Wolność zaczyna się w domu” dla VOX. Laureat i juror Effie Awards, przyznawanych za efektywność w marketingu, finalista Cannes Lions w kategorii Innowacje. Wierzy, że kiedy wszyscy patrzą w jedną stronę, najciekawiej jest popatrzeć w drugą.
Wiesław Bartkowski
Projektant interakcji i badacz systemów złożonych. Kierownik studiów podyplomowych Creative Coding oferowanych w Warszawie przez School of Form. Należy do kadry School of Ideas na Uniwersytecie SWPS. Twórca pionierskich na polskim rynku programów kształcenia łączących informatykę z naukami humanistycznymi i twórczym wykorzystaniem technologii. Zajmuje się “fizycznością programowani”. Uczy artystów i projektantów wykorzystywania tworzywa, jakim jest połączenie kodu z elektroniką i cyfrową fabrykacją.
Naukowo zajmuje się complex systems, symuluje komputerowo i analizuje systemy techno-społeczne. Realizował badania m.in. w programie „Future and emerging technologies”. Stworzył narzędzia wykorzystywane w ONZ i West Point. W pierwszym podejściu do doktoratu pod kierunkiem prof. Andrzeja Nowaka, badał “emocjonalne” sztuczne sieci neuronalne jako narzędzie do optymalizacji przybliżonych rozwiązań problemów NP-trudnych.
Jego wizualizacje naukowe i instalacje interaktywne prezentowane były m.in. w Muzeum Sztuki Nowoczesnej, Centrum Sztuki Współczesnej, Galerii BOZAR, Artothek Monachium i Teatrze Nowym.
Współpracował z Florida Atlantic University, Ammerman Center for Art and Technology w Connecticut, Institute for Scientific Interchange Foundation Torino, Columbia University oraz Instytutem Podstaw Informatyki PAN.
Fot. Irina Griszina
Wojtek Walczak
Dyrektor Strategiczny i współwłaściciel Melting Pot, agencji która specjalizuje się w doradztwie marketingowym, strategiach marek i planowaniem ich komunikacji.
W marketingu i doradztwie strategicznym od 2002 roku. Wśród obecnych i byłych Klientów marki takie jak: Play, Hortex, Piątnica, Aviva, Vision Express, Allegro, Włocławek, Tchibo, NEXERA czy ETX Capital oraz agencje komunikacyjne takiej jak: PZL, Artegence, K2, Plej, Loyalty Point, Walk, Isobar
W Melting Pot zajmuje się Brand Consultingiem, projektowaniem i prowadzeniem warsztatów strategicznych, nadzorem nad badaniami oraz strategiami komunikacji.
Laureat Effie, Mixx Awards, Golden Arrow, KTR i Konkursu Kreatura. Nagroda główna w konkursie Kampania Społeczna Roku 2016 za akcję #łapjaja.
Prelegent na konferencjach i warsztatach z zakresu strategii marketingowych. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS.
Zofia Leszczyńska
Digital Grouphead w K2
Od 11 lat wymyśla komercyjne i społeczne kampanie reklamowe, nagradzane za kreatywność i efektywność. Jurorka konkursów kreatywnych. Magister psychologii (specjalność: kognitywistyka), doktorantka w Instytucie Kultury Polskiej UW, gdzie przygotowuje doktorat o semiotyce polskich plakatów wyborczych.
Po godzinach pasjonuje się projektowaniem użytecznych produktów i usług oraz polityką.
Aleksandra Bujnowska
Chief Digital Officer w Havas Media Group.
Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w tworzeniu strategii marek w internecie. Aleksandra rozpoczęła pracę w grudniu 2008 jako Strategic Media Manager i od tego czasu z sukcesem rozwijała swoją wiedzę i kompetencje w strukturach grupy. Wprowadziła na polski rynek pierwszą specjalistyczną komórkę zajmującą się mobile marketingiem – Mobext oraz Socialyse, odpowiedzialną za strategie komunikacji marek w mediach społecznościowych. W Havas Media Group odpowiada za tworzenie, rozwój i wdrażanie strategii digitalowej HMG, współpracę z globalną siecią Havas, wymianę wiedzy i wdrażanie sieciowych narzędzi. Jej pasją jest integracja świata realnego z digitalem, wprowadzanie i testowanie najnowszych rozwiązań mediowych. Aleksandra odpowiada za zarządzanie i koordynację wszystkich procesów digitalowych w grupie spółek Havas Media Group, a także koordynację, kontrolę i wsparcie merytoryczne w zakresie digital wszystkich klientów grupy. Do jej obowiązków należy również podnoszenie kompetencji digitalowych wszystkich pracowników HMG, wyznaczanie standardów pracy i procesów w tym zakresie
Alek Pakulski
Podczas swojej czteroletniej aktywności w branży, pracował zarówno dla największych klientów globalnych, jak i lokalnych startup’ów, opracowując strategie kampanii i/lub uczestnicząc w egzekucji.
Uważa, że połączenie świetnej strategii marketingowej z najnowszymi rozwiązaniami na rynku, pozwala na stworzenie wysoce skutecznej kampanii, popartej liczbami. Uczestniczył w projektach docenianych przez jury konkursów branżowych, jak np. InnovationAd.
Kuba Piwowar
Socjolog, analityk, od 2008 roku w Google, obecnie prowadzi Insights Team, zespół odpowiedzialny za dostarczanie polskim biznesom wiedzy o konsumencie cyfrowym i trendach na rynkach, rozumianych zarówno wertykalnie, jak i horyzontalnie. Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, zaangażowany także w programy równościowe (diversity & inclusion). Wcześniej doświadczenie zdobywał w TNS, gdzie odpowiadał za obsługę odbiorców badania telemetrycznego, oraz w Discovery Media, w którym zdobywał wiedzę o rynku mediów przez wsparcie działu analiz.
Absolwent socjologii na Uniwersytecie SWPS, podyplomowych studiów Gender Studies w IBL PAN, historii sztuki w Collegium Civitas oraz Marketing Academy w The Wharton School na University of Pennsylvania. Doktorant Interdyscyplinarnych Studiów Doktoranckich na Uniwersytecie SWPS, gdzie z perspektywy kulturoznawczej zajmuje się etyką analizy danych, algorytmów i sztucznej inteligencji.
Sylwia Hull-Wosiek
Development & Creativity Manager w Concordia Design. Autorka metody creativity thinking, która jest efektem jej wieloletnich doświadczeń, refleksji i pracy projektowej w oparciu o techniki kreatywne, design thinking i praktykę HR-ową.
Jest certyfikowanym trenerem biznesu, konsultantem, pedagogiem, coachem oraz praktykiem zarządzania zasobami ludzkimi (ponad 20 lat doświadczenia). Projektując innowacyjne rozwiązania, produkty, doświadczenia czy strategie, wykorzystuje rozmaite narzędzia diagnostyczne i rozwojowe dopasowane do celu warsztatów oraz zespołu, z jakim pracuje.
Program konferencji
-
23 Listopada 2018
Rejestracja uczestników
8:30 – 9:15
Powitanie uczestników
9:15 – 9:30
Damian Styś & Alek Pakulski
Bańka algorytmów.
9:30 – 10:00
Marta Ogórkiewicz
Chatbot, który buduje relacje – lead generation w praktyce.
10:00 – 10:30
Kuba Piwowar
Uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja.
10:30 – 11:00
Tick 1
11:00-11:10
Przerwa kawowa
11:10 – 11:30
Aleksandra Bujnowska
Zaufanie konsumentów do nowych technologii.
11:30 – 12:00
Roman Łoziński
Stratedzy lubią krągłości.
12:00 – 12:30
Wojtek Walczak
O której chodzą spać roboty?
12:30 – 13:00
Przerwa kawowa
13:00 – 13:30
Trick 2
13:30 – 13:40
Zofia Leszczyńska
Jak przestałam się bać i pokochałam nieproduktywność.
13:40 – 14:10
Wiesław Bartkowski
Twórcze maszyny i technika interaktywna w twórczości.
14:10 – 14:40
Sylwia Hull-Wosiek
A jednak człowiek!
O czym pamiętać w procesie projektowym?14:40 – 15:10
Trick 3
15:10-15:20
Prelegenci poprzednich edycji MiT
Wśród prelegentów dotychczasowych edycji znalazły się cenione nazwiska z obszaru marketingu i nowych technologii, m.in.: Natalia Hatalska, Agata Grabowska, Michał Sadowski, Maciej Budzich, Jacek Kotarbiński, Bartłomiej Rak, Marcin Pyszora, Hubert Tworkowski, Aleksandra Przegalińska, Karolina Kałużna, Anna Kuropatwa, Dawid Papież, Marek Broda, Tytus Klepacz i Tomasz Włodarczyk.
Bilety i rejestracja
40PLN1
cena regularna 80 PLN
- bilety tylko dla studentów I i II stopnia w CDV
- początek sprzedaży 1 października
- wstęp na wydarzenie
- pakiet powitalny
60PLN2
po 31.10 w cenie 80 PLN
- początek sprzedaży 1 października
- wstęp na wydarzenie
- pakiet powitalny
80PLN
cena regularna
- początek sprzedaży 1 listopada
- wstęp na wydarzenie
- pakiet powitalny
Uwaga! Zakupiony bilet nie podlega zwrotowi.
1 bilety tylko dla studentów I i II stopnia w CDV.
2 liczba biletów ograniczona.