E-commerce Studia I stopnia - Collegium Da Vinci Poznań
Treść Menu ogólne Menu studiów Stopka

E-commerce

I stopień

poziom studiów

licencjat

uzyskany tytuł

polski

język wykładowy

3 lata

czas trwania

2541 stacjonarne
1916 niestacjonarne

liczba godzin

stacjonarny
niestacjonarny

tryb studiów

6

liczba semestrów

Powiadom o rekrutacji Powiadom o rekrutacji
Marek Kaczmarek
Ambasador kierunku E-commerce
image

Poznaj kierunek

E-commerce to nowoczesny kierunek, który powstał w odpowiedzi na dynamicznie rozwijającą się branżę handlu internetowego. Rynkowe dane donoszą, że polscy internauci coraz chętniej robią zakupy w sieci, a 75% użytkowników wybiera polskie sklepy online. Wartość tego rynku w Polsce to ponad 120 mld złotych. Studia E-commerce rozwijają kompetencje niezbędne w branży – kształcą specjalistów i specjalistki, którzy zarówno poprowadzą własne e-sklepy, jak i zajmą się strategią sprzedaży, marketingu czy logistyką w większych firmach. Zapoznają z najpopularniejszymi narzędziami do analizy i optymalizacji sprzedaży internetowej. Dają solidną wiedzę z zakresu prawa, finansów i psychologii biznesu, która uzupełniana jest najnowszymi zagadnieniami w e-commerce, takimi jak sztuczna inteligencja czy inkluzywność w biznesie. Zdobyta wiedza i umiejętności bezpośrednio przekładają się na finansowy sukces i zapewniają wysokie zyski w zakresie e-sprzedaży.

Czego się nauczysz

  • zakładać i prowadzić własny biznes internetowy
  • tworzyć i utrzymywać platformy e-commerce (np. WooCommerce i PrestaShop)
  • nadzorować logistykę i zarządzać magazynem w e-sklepie
  • korzystać z narzędzi analitycznych, które pozwalają na monitorowanie zachowań użytkowników na stronie internetowej (np. Google Analytics)
  • zwiększać widoczność e-sklepu i przyciągać klientów dzięki technikom SEO i SEM
  • planować i prowadzić kampanie marketingowe w internecie
  • zwiększać sprzedaż dzięki kreowaniu atrakcyjnych ofert i promocji
  • wykorzystywać sztuczną inteligencję w handlu internetowym
image

Gdzie będziesz mógł/mogła pracować

  • w sklepach internetowych, również stworzonych przez siebie od podstaw
  • w firmach z branży e-commerce
  • w działach e-marketingu różnych firm
  • w agencjach marketingowych
  • w software house’ach
  • w działach sprzedaży nowoczesnych firm
image

Zastanawiasz się, czy to kierunek dla Ciebie?

Możesz uznać, że tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:

 

  • jesteś ambitny(-a) i zdyscyplinowany(-a)
  • interesujesz się branżą e-commerce, śledzisz trendy i nowości
  • chcesz stworzyć lub rozwijać swój własny biznes w sieci
  • lubisz planować i realizować swoje cele
  • potrafisz negocjować lub walczyć o swoje racje
  • chętnie uczysz się nowych rzeczy i poznajesz nowe narzędzia, również informatyczne

Zobacz, jakie profile szkół średnich kończyli studenci i studentki tego kierunku:

 

  • Liceum | geo-ang-polski
  • Liceum | mat-fiz
  • Liceum | dziennikarsko-akademicki
  • Liceum muzyczne | mat-fiz
  • Liceum | humanistyczno-artystyczny
  • Technikum | organizacji reklamy
  • Liceum | biol-chem
  • Technikum | grafika i poligrafia cyfrowa

Zrób quiz i sprawdź, który kierunek jest najbliższy Twoim predyspozycjom i zainteresowaniom.

ZRÓB QUIZ ZRÓB QUIZ
image

Nadal masz wątpliwości?

 

Poznaj odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dot. E-commerce.

Jak wygląda program studiów

Zdobądź najcenniejszą wiedzę - wiedzę o sobie

semestr 1 + 2

2 testy predyspozycji

Nawet jeśli teraz wciąż do końca nie wiesz, co dokładnie chcesz robić w przyszłości, podejmując studia w Collegium Da Vinci na dowolnym kierunku, ta wiedza przyjdzie do Ciebie sama. Zaczynając studia na naszej uczelni, już na pierwszym roku przejdziesz testy, które wskażą Ci Twoje naturalne predyspozycje i mocne strony. W badaniu Clifton StrengthsFinder®, znanym też jako Test Gallupa, dowiesz się, jakie masz wrodzone talenty, jaki jest Twój indywidualny potencjał i w których obszarach masz szansę osiągnąć ponadprzeciętne rezultaty.
Z kolei test Insightful Profiler™ zbada Twój potencjał rozwojowy, sprawdzi, co Cię motywuje, a co zniechęca do działania. Wskaże cechy wyróżniające Cię na tle innych i określi Twoje naturalne role w zespole. Wyposażony(-a) w taką wiedzę, będziesz mógł/mogła bardziej świadomie dokonywać kolejnych wyborów na edukacyjnej i zawodowej ścieżce.

Tutoring

semestr 1-2

41 godzin stacjonarnie i niestacjonarnie

Podczas pierwszego roku studiów będziesz uczestniczyć w zajęciach z Tutoringu. Zostaniesz otoczony(-a) opieką Tutora, czyli uczelnianego przewodnika. Jego zadaniem będzie wspieranie Cię w rozwoju – zawodowym, naukowym, osobistym i społecznym. Pod jego okiem rozpoczniesz pracę nad sobą – od określenia własnych potrzeb i zdefiniowania ważnych dla Ciebie wartości, przez wyznaczenie celów, po czuwanie nad ich realizacją.
Dzięki temu procesowi zbudujesz niezależność w podejmowaniu decyzji, zyskasz sprawczość w działaniach i wzmocnisz odpowiedzialność za swój rozwój. Podczas grupowych i indywidualnych zajęć z Tutoringu lepiej poznasz siebie, skupisz się na rozwijaniu swoich mocnych stron poprzez konkretne działania i zaplanujesz indywidualną ścieżkę kształcenia. Ta praca zaprocentuje w kolejnych latach.

Kompetencje przyszłości 

semestr
1-2

150 godzin stacjonarnie

90 godzin niestacjonarnie

To blok zajęć skupiony na nabywaniu umiejętności, które umożliwią Ci skuteczne podejmowanie decyzji i działanie w realiach zawodowych. Przygotuje Cię do podejmowania ról zawodowych w wybranym przez Ciebie obszarze. W jego trakcie rozwiniesz kluczowe kompetencje społeczne, poznawcze i emocjonalne, coraz bardziej pożądane na rynku pracy.

Jakie to kompetencje:

  • Elastyczność
  • Współpraca w zespole
  • Krytyczne myślenie
  • Przedsiębiorczość
  • Mobilność zawodowa
  • Radzenie sobie ze stresem
image

Moduły kierunkowe

semestr 1-6

655 godzin stacjonarnie

415 godzin niestacjonarnie

Czyli inaczej mówiąc przedmioty must have. To zestaw zajęć obowiązkowych, w których uczestniczy każdy student i studentka danego kierunku. Układany we współpracy z biznesem, w oparciu o najnowsze standardy i trendy rynkowe. To programowa baza, która wyposaży Cię w najnowszą wiedzę i kluczowe umiejętności potrzebne w branży. Punkt wyjścia do projektowania własnej edukacji i dalszego rozwoju.

 

Na tym kierunku są to:

  • Ścieżka budowania biznesu e-commerce
  • Prawo w handlu elektronicznym
  • Marka w e-commerce
  • Strategie marketingu i sprzedaży
  • Zarządzanie projektami i finanse przedsiębiorstw
  • Marketing internetowy
  • Logistyka w e-commerce
  • Narzędzia wspierające sprzedaż i analitykę w e-commerce
  • Badania w e-commerce
  • Psychologia w biznesie
  • Wykorzystanie AI w e-commerce
  • Digital transformation
  • Proseminarium
  • Seminarium

Moduły do wyboru

semestr 3-6

500 godzin stacjonarnie

300 godzin niestacjonarnie

Innymi słowy, przedmioty wanna have. To pakiet przedmiotów, które wybierasz samodzielnie – według swoich potrzeb i zainteresowań. Robisz to dopiero od drugiego roku studiów. Indywidualnie decydujesz o aż 10 modułach, co daje w sumie aż kilkaset godzin dydaktycznych na zgłębianie wiedzy w interesujących Cię obszarach. Wyboru dokonujesz spośród dziesiątek zagadnień – zarówno w dyscyplinach związanych bezpośrednio z Twoim kierunkiem, jak i pozakierunkowych. To jak wybierzesz zdecyduje, w jakim kierunku ostatecznie się rozwiniesz.

Pamiętaj: w każdym roku akademickim lista dostępnych modułów jest nieco inna. Modyfikujemy ją dla naszych studentów i studentek, reagując na popularność wybieranych przez nich przedmiotów oraz zmieniające się trendy rynkowe.

 

Moduły wybierane przez studentów i studentki w poprzednich latach:

  • Optimized e-marketing
  • Ekonomia
  • PR management
  • Skuteczność w biznesie
  • Komunikacja marketingowa
  • Odpornosć psychiczna w biznesie (e-learning)

Praktyczne aspekty zawodu

semestr 2-6

960 godzin stacjonarnie i niestacjonarnie

Blok zajęć, podczas których zdobędziesz praktyczne umiejętności zawodowe, zgłębisz tajniki branży i poznasz rynkowe realia. W praktyce nie do przecenienia! Będziesz pracować na prawdziwych case studies z rynku wziętych – mierząc się z realnymi biznesowymi przypadkami. Zanurzysz się w codzienność branży, uczestnicząc w warsztatach, grach biznesowych i symulacjach. Zbudujesz portfolio zrealizowanych przez siebie projektów i przygotujesz się do wejścia na rynek pracy. Na koniec będziesz posiadać wszystkie niezbędne kompetencje i umiejętności, które pomogą Ci rozpocząć praktykę zawodową lub pracę w wybranej przez Ciebie firmie.

Zaprojektuj własne studia

Zastanawiasz się, ile specjalizacji jest na na tym kierunku? Można powiedzieć, że nieskończenie wiele! To dlatego, że nasze studia dają olbrzymią dowolność w układaniu własnej ścieżki edukacji. Studiując dany kierunek, możesz podążyć całkowicie indywidualną, zaprojektowaną przez samego(-ą) siebie drogą. O tym, w którym kierunku się rozwiniesz i jakie umiejętności zdobędziesz, zdecydujesz samodzielnie, dobierając aż 10 modułów dodatkowych spośród dziesiątek obszarów z listy modułów dostępnych w danym roku akademickim – zarówno kierunkowych, jak i pozakierunkowych. Co roku wybór modułów dodatkowych jest nieco inny – modyfikujemy go, kierując się zmieniającymi się trendami rynkowymi i potrzebami rynku pracy. To w sumie aż kilkaset godzin dydaktycznych w przedmiotach, które wskażesz. Sam(a) stajesz się projektantem(-ką) własnej edukacji.

Zobacz, jak to robili nasi studenci i studentki w ubiegłych latach

Pamiętaj, że to tylko przykłady. Swoją ścieżkę rozwoju projektujesz sam(a), indywidualnie dobierając moduły dodatkowe do głównego kierunku z listy tych aktualnie dostępnych, a ta zostanie opublikowana dla Ciebie pod koniec drugiego semestru. Tylko od Ciebie zależy, na które przedmioty z listy się zdecydujesz, a więc jakie nowe umiejętności zdobędziesz i w których konkretnie obszarach.

Obszar zarządzania e-sklepem
Obszar E-commerce Managementu

Moduły wybrane przez studenta/studentkę

Techniczne aspekty tworzenia sklepów internetowych

Technologie mobilne i nowoczesne platformy e-commerce

Content marketing

Performance marketing (SEO, SEM)

Trendy E-commerce

Wybierając dla siebie podobne moduły, nauczysz się:

  • obsługiwać nowoczesne platformy e-commerce i budować e-sklepy
  • korzystać z narzędzi marketingowych (performance, reklamy graficzne i video, reklamy na TikToku itp.)
  • prowadzić biznes pod kątem prawnym, księgowym i procesowym
  • stosować content/influencer/viral marketing
  • wykorzystywać wiedzę z zakresu UX, SEO, social mediów i analityki internetowej
  • budować pozytywne relacje z otoczeniem i odpowiadać za public relations

W przyszłości będziesz mógł/mogła pracować jako:

  • Właściciel(ka) sklepu online
  • Dyrektor(ka) zarządzający sklepu online
  • Product Marketing Manager
  • E-commerce Marketing Specialist
  • Project Manager ds. e-commerce

Zarobki w branży

Product Manager

8 540 PLN

brutto

Project Manager

7 500 PLN

brutto

Specjalista(-ka) ds. marketingu internetowego

7 620 PLN

brutto

Źródło: wynagrodzenia.pl

Moduły wybrane przez studenta/studentkę

Zarządzanie strategiczne

Trendy w e-commerce

Przywództwo i zarządzanie zespołem

Projektowanie komunikacji w mediach cyfrowych

Wykorzystanie platform sprzedażowych

Wybierając dla siebie podobne moduły, nauczysz się:

  • budować i rozwijać e-sklepy
  • opracowywać strategie e-marketingowe i e-commerce
  • komunikować się z klientami
  • zarządzać ludźmi i współpracować z różnymi zespołami
  • dokonywać analiz: trendów w e-commerce, rynku i konkurencji
  • optymalizować procesy e-commerce
  • identyfikować zmieniające się oczekiwania i zachowania konsumentów w sieci

W przyszłości będziesz mógł/mogła pracować jako:

  • Manager(ka) ds. e-commerce/digital marketingu
  • Analityk/analityczka internetowa
  • E-commerce Product Manager/Owner
  • E-commerce Business/Sales/Account Manager
  • Konsultant(ka) e-commerce

Zarobki w branży

E-commerce Manager

8 640 PLN

brutto

Analityk/analityczka sprzedaży

8 020 PLN

brutto

Specjalista(-ka) ds. e-commerce

5 710 PLN

brutto

Źródło: wynagrodzenia.pl | money.pl

Studiuj praktycznie najlepiej

WYKŁADOWCY-PRAKTYCY

Wiedzę zdobędziesz od ekspertów i ekspertek: praktyków i praktyczek z branży, specjalistów i specjalistek w swoich zawodach.

PRACA PROJEKTOWA

Będziesz się uczyć, realizując zadania w formie projektów - także tych międzykierunkowych

CASE STUDIES

Poznasz realia branży, przyglądając się prawdziwym projektom, zrealizowanym z sukcesami na rynku.

Poznaj partnerów kierunku

Co o kierunku mówi ambasador

image

Marek Kaczmarek

Wykładowca i ambasador kierunku E-commerce

 

Studia na kierunku E-commerce w CDV to nie tylko teoria, ale także praktyka. Studenci będą mieli okazję pracować nad rzeczywistymi projektami e-commerce, co pozwoli im rozwijać umiejętności w środowisku zbliżonym do rzeczywistej branży. Współpraca z praktykami biznesowymi, gościnne wykłady ekspertów z branży oraz możliwość uczestnictwa w projektach badawczych sprawiają, że program studiów jest kompleksowy i doskonale przygotowuje do wyzwań, jakie stawia dzisiejszy rynek e-commerce.

 

PRZECZYTAJ WYWIAD PRZECZYTAJ WYWIAD

Poznaj wykładowców i wykładowczynie kierunku

dr Katarzyna Walkowiak - Markiewicz

Wykładowca

dr Katarzyna Walkowiak - Markiewicz

Wykładowca

O mnie

rozwińDoświadczony manager, trener, konsultant oraz wykładowca akademicki. Posiada ponad 20-letni staż w biznesie. Doświadczenie zdobywała na stanowiskach managerskich w korporacjach finansowych i w konsultingu oraz pracując jako wykładowca akademicki (praca doktorska z zakresu jakości usług.  Specjalizacja: strategie marketingowe, voice of customers, badania marketingowe, procesy obsługi klienta, planowanie marketingowe, strategie w handlu.

rozwińSpecjalizuje się w doradztwie strategicznym, procesowym: zarządzanie jakością i doświadczeniem klienta (voice of cutomers) oraz w badaniach marketingowych: ilościowych i jakościowych i ich zastosowaniu m.in. w mierzeniu efektów skuteczności strategii marketingowej w przedsiębiorstwach.

rozwińOd wielu lat prowadzi projekty strategiczne oraz warsztaty dla biznesu i szkolenia. Współautorka książek (Podstawy marketingu – ćwiczenia dla studentów kierunków ekonomicznych, Perspektywy rozwoju branży meblarskiej w Wielkopolsce) oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z doświadczeniami klientów, voice of customers, badaniami marketingowymi, zarządzaniem jakością.

rozwińŁączy wszechstronną wiedzę naukową w zakresie marketingu, badań marketingowych, zarządzania strategicznego, zarządzania projektami i jakością z praktyką. Absolwentka marketingu i doktor ekonomii od 2004 roku.

rozwińJej wielką pasją są podróże, literatura, polityka i sport – tenis, narty, bieganie, wycieczki górskie.

dr Jakub Wierzbicki

Wykładowca

dr Jakub Wierzbicki

Wykładowca

O mnie:

rozwińDoktor nauk społecznych w zakresie psychologii.
Jestem absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (2007 – magister pedagogiki: doradztwo zawodowe i personalne, 2010 – magister psychologii: psychologia pracy i organizacji). W 2012 roku ukończyłem podyplomowe studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi na UAM, a w 2024 roku studia podyplomowe z psychologii zwierząt. Obroniłem doktorat z psychologii na Uniwersytecie Gdańskim w 2017 roku. Interesuję się zagadnieniami związanymi z psychologią społeczną, psychologią pracy i organizacji, rozwojem kompetencji i statystyką w badaniach społecznych.

Ciekawi mnie:

rozwińUwielbiam musicale i bardzo lubię czytać biografie. Jestem opiekunem trzech adoptowanych psów: Bossa, Rolexa i Asta.

prof. CDV, dr hab. Marek Zieliński

Rektor Collegium Da Vinci

prof. CDV, dr hab. Marek Zieliński

Rektor Collegium Da Vinci

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent Wydziału Zarządzania i Międzywydziałowego Studium Pedagogicznego Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. W 2008 roku obronił pracę doktorską pt. Kształtowanie procesów komunikacji pomiędzy uczestnikami imprez targowych, a w grudniu 2019 roku uzyskał stopień doktora habilitowanego nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości. Od grudnia 2020 do września 2022 pracował w roli profesora uczelni w Instytucie Marketingu, Katedra Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

rozwińW swojej pracy naukowej koncentruje się na relacjach biznesowych (członek IMP Group), które badał z perspektywy zaufania, dzielenia się wiedzą oraz adaptacji. Aktualne badania dotyczą roli i znaczenia nowych technologii (AI, IoT) w relacjach B2B. Jako kierownik trzech grantów naukowych oraz członek licznych projektów (m.in. NCBiR) zdobywał doświadczenie w zarządzaniu zespołami badawczymi.

rozwińJest promotorem ponad 150 licencjatów i promotorem ponad 170 prac podyplomowych. Prowadził wykłady i ćwiczenia na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych pierwszego i drugiego stopnia, na studiach podyplomowych oraz na studiach MBA (kierownik modułu Marketing i Zarządzanie Sprzedażą w programie Executive MBA oraz Marketing Management and Strategy w programie MBA Atlanta na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu).

rozwińDoświadczenie międzynarodowe zdobył podczas licznych staży w zagranicznych ośrodkach akademickich w ramach programów Erasmus (m.in. we Francji, Belgii, Włoszech i Niemczech). Jako Visiting Professor odbył staż i prowadził zajęcia w Meiji University (Tokio, Japonia), ESCP (Berlin, Niemcy), ELTE (Budapeszt, Węgry) oraz SRH Hochschule (Heidelberg, Niemcy).

rozwińMarek Zieliński swoją karierę naukową z sukcesem łączy z biznesem. Od ponad 20 lat świadczy usługi doradcze, szkoleniowe oraz prowadzi projekty badawcze dla firm działających na rynku B2B. Zarządzał programami szkoleniowymi oraz konsultingowymi.

rozwińCiekawi mnie

rozwińW wolnym czasie interesuje się backpackingiem, jogą, BJJ, nurkowaniem, jazzem, koszykówką i literaturą SF.

dr Marcin Chłodnicki

Wykładowca

dr Marcin Chłodnicki

Wykładowca

O mnie

rozwińPrzeprowadził kilka tysięcy godzin szkoleń z zakresu Design Thinking oraz Service Design. Główny autor popularnej książki pt. “Service Design po polsku”, wydanej przez PWN.

rozwińWykładowca Collegium Da Vinci, Szkoły Głównej Handlowej,  Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i innych wiodących uczelni w Polsce. Członek Service Design Network, European Academy of Marketing i współzałożyciel Service Design Polska. Od jesieni 2023 ambasador European Customer Experience Organization (ECXO) na Polskę i Europę wschodnią.

rozwińJeden z pionierów nurtu projektowania usług w Europie, stworzył metodologię wzornictwa usług (service design management) dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Zasiadał w jury konkursu Dobry Wzór. Jest  i autorem kilkudziesięciu artykułów naukowych, poradnikowych i kilku książek.

rozwińWspółpracuje z projektantami na całym świecie, przy tworzeniu innowacyjnych usług banków, ubezpieczeń, sieci handlowych, salonów dla telekomów oraz kancelarii prawnych i podatkowych, poradni lekarskich. Inicjator projektu Global Service Jam w Polsce.

rozwińW swoich projektach zajmował się analizą marek, wprowadzaniem nowych marek na rynek oraz ich repozycjonowaniem. Jego realizacje dotyczyły marek regionalnych, usługowych jak i komercyjnych.

rozwińPracował dla BMW, AIB, Dominet Bank, Bank Zachodni  WBK, Invest-Bank, Hefra, Infoscope, Sasol, Krajowa Rada Radców Prawnych, KKS Lech, Warta Poznań, Dialog, MiniMAL/ REWE, Reemtsma, Miasto Poznań, MTP, Sfinks, Volkswagen, Jeronimo Martins, UM Województwa Łódzkiego, UM Torunia, Ambasady Kanady w Polsce  i wielu innych.

Ciekawi mnie

rozwińCiekawi mnie każdy kolejny dzień, spotkani ludzie, nowe miejsca, absurdalne (na pozór) pomysły, no i na końcu, niektóre rzeczy. Inspiruje mnie muzyka, wysokie góry i mądrzy ludzie. Bez wątpienia, to ludzie – rozmowa z nimi, wymiana myśli, spotkania – są źródłem moich najlepszych pomysłów i przedsięwzięć. Gram w zespole Dziady na instrumentach klawiszowych.

rozwińO mnie

rozwińZe swoim zespołem dostarczam wartość dla biznesu, zwiększając użyteczność i konwersję produktów cyfrowych. Doradzam markom, zarówno tym małym, jak i dużym.

rozwińProwadzę agencję Webmetric, w charakterze CEO i głównego eksperta UX.

rozwińW swoim ponad 13-letnim doświadczeniu poznałem biznes na wielu poziomach. Programowałem, projektowałem produkty cyfrowe, zarządzałem projektami, jak i całymi start-upami technologicznymi. Współpracowałem między innymi z Bauer Media, Komputronik, Neonail, sprawny.marketing i Eurocash.

rozwińPonadto prowadzę kanał edukacyjny oraz webinary i prelekcje o tematyce UX. Stawiam na ludzkie podejście, uśmiech i autentyczność w biznesie, nawet przy największych wyzwaniach.

rozwińCiekawi mnie

rozwińZawodowo: Złożoność ludzkich procesów poznawczych, planet centric design, dark patterns (a dokładniej ich identyfikacja i zwalczanie w przestrzeni biznesu)

rozwińPrywatnie: Tłumaczenia na język polski dzieł popkultury, figurki kolekcjonerskie, kuchnia wegetariańska

Marek Kaczmarek

Wykładowca

Marek Kaczmarek

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińOd ponad 15 lat projektuje i realizuje działania marketingowe specjalizując się w zagadnieniach związanych z e-commerce i innowacjami w digitalu. W swojej karierze pomógł wielu firmom rozwinąć komunikację marketingową, a także realizował największe kampanie dla znanych marek. Praca w tym obszarze to jego pasja, którą chętnie się dzieli prowadząc zajęcia, wykłady czy szkolenia.

Agnieszka Ozimek

Wykładowca

Agnieszka Ozimek

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińMagister psychologii ze specjalizacją Neurokognitywistyka Uniwersytetu SWPS, współautorka trzech publikacji naukowych. Laureatka konkursu „Bilet za horyzont” programu „Jutronauci”, finalistka konkursu zbadaj.to PTBRiO oraz OFBOR.

rozwińKarierę rozpoczęłam jako badaczka, pracując w ponad 15 projektach, w tym finansowanych przez NCN. Pozwoliło mi na to obeznanie w metodologii eksperymentalnej i zgłębianie przenajróżniejszych zagadnień – od wpływu marihuany na zdolności poznawcze po rolę muzyki w nauce czytania. Przez trzy lata pracowałam jako koordynatorka Laboratorium Psychofizjologii Obwodowej w badaniach związanych z mimikrą oraz realizowałam się w roli przewodniczącej Koła Naukowego Badań Okulograficznych.

rozwińPostanowiłam zostać praktykiem, co skierowało mnie w stronę neuromarketingu oraz badań wdrożeniowych reklamy celowanej w cechy osobowości. Obecnie pracuję jako specjalistka E-commerce w SEPHORA, gdzie łączę wiedzę psychologiczną ze światem piękna, zajmując się widocznością animacyjną strony głównej, tworzeniem landing pages, rozwojem digitalowej obecności marki własnej Sephora Collection, SephoraTV oraz platformą b2b e-kart podarunkowych.

rozwińCiekawi mnie

rozwińEye-tracking – a zwłaszcza połączenie uwagi wzrokowej na witrynach internetowych z decyzjami konsumenckimi. Fascynuje mnie mindfulness, a od dwóch lat praktykuję jogę.

Izabela Cienkus

Wykładowca

Izabela Cienkus

Wykładowca

O mnie

rozwińOd 10 lat prowadzę własną działalność w zakresie marketingu, organizacji eventów i doradztwa projektowego. Od 5 lat współpracuję z Agencją LUCKYYOU z Poznania najpierw jako lider Teamu Project Management, a obecnie Head of Client Service. Doradzam i prowadzę projekty employer brandingowe, marketingowe i eventowe. Wspieram działy HR i EB największych marek w Polsce m.in. IKEA Retail, Grupa Eurocash, Polpharma S.A. , Coca-Cola czy Volkswagen Group Polska. Współpracuję przy tworzeniu strategii komunikacji dla nowych marek i produktów.  Angażuje się w projekty medyczne i te, które mają wpływ na poprawę jakości i życia społeczeństwa.

rozwińOd 2 lat z zadowoleniem i satysfakcją prowadzę zajęcia ze studentami.

rozwińProwadzę szkolenia z zakresu strategii marki, employer brandigu i komunikacji wewnętrznej oraz zarządzania projektami.

rozwińMogę pochwalić się kilkoma nagrodami zdobytymi w moich zespołach:

  • 2016 Nagroda dla Projektu Wielkopolska Onkologia (Uszczypnij Raka) Lider Ochrony Zdrowia za promocję zdrowia w 2016 r. (jedna z najbardziej prestiżowych nagród w Ochronie Zdrowia).
  • 2017 Heart Failure Awareness Days – międzynarodowa nagroda dla projektu medycznego Halo tu Serce! Realizowanego dla Szpitala Klinicznego UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
  • 2019 Employer Branding Excellence Awards nagroda Kampania rekrutacyjna off-line 2019 dla klienta IKEA Retail
  • 2019 EB KREATOR nagroda za kampanię social media prowadzoną z IKEA Retail
  • 2021 Employer Branding Excellence Awards nagroda Kampania rekrutacyjna off-line 2021 dla klienta IKEA Retail

Ciekawi mnie

rozwińLubię być tam, gdzie spotykam kreatywnych, pełnych pasji ludzi. Prywatnie interesuję się motocyklami.

Ile kosztują studia na tym kierunku

Opłaty i czesne

studia stacjonarne i niestacjonarne

Opłata wpisowa

płatna jednorazowo

1 x

85 PLN

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 0 PLN

Czesne za rok

Płatne w 12 ratach

12 x

870 PLN

Płatne w 2 ratach

2 x

5 220 PLN

Płatne w 1 racie

1 x

10 440 PLN

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8 280 PLN

Zniżki dla absolwentów i absolwentek

Jeśli jesteś absolwentem lub absolwentką dowolnego typu studiów w Collegium Da Vinci lub WNSHiD, zyskujesz dodatkową zniżkę. Ceny za studia stacjonarne i niestacjonarne są takie same.

Wpisowe:

0 PLN

Czesne:

zwolnienie z jednej z 12 rat

870 PLN

image
Pobierz regulamin Pobierz regulamin

Zarezerwuj miejsce na studiach
jeszcze przed wynikami matury.

image

Z zapewnionym miejscem na studiach na wyniki matur będziesz już czekać ze spokojem.

 

Stwórz konto w naszym formularzu rekrutacyjnym i zapisz się na wymarzony kierunek. Miejsce na studiach będzie na Ciebie czekać do 13 lipca.

 

Po otrzymaniu świadectwa maturalnego jego numer uzupełnij w zgłoszeniu, a oryginał dokumentu dostarcz do biura rekrutacji. I gotowe.

 

Proste, prawda? A w dodatku nic Cię nie kosztuje. Za wpisowe nie zapłacisz teraz ani złotówki.

 

Nie czekaj, zarezerwuj miejsce dla siebie już dziś.

 

Jak zapisać się na studia

1

Zarejestruj się

Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

 

Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

 

2

Uzupełnij dane

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata, podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • numer PESEL,
  • świadectwo maturalne (jeśli nie posiadasz jeszcze świadectwa maturalnego, zaznacz checkbox “Nie posiadam jeszcze świadectwa maturalnego” i przejdź dalej),
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą).

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata, podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • numer PESEL,
  • świadectwo maturalne (jeśli nie posiadasz jeszcze świadectwa maturalnego, zaznacz checkbox “Nie posiadam jeszcze świadectwa maturalnego” i przejdź dalej),
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (możesz je zrobić samodzielnie w domu, na wprost, na jasnym tle, z widoczną całą twarzą).
3

Dokonaj opłaty wpisowej

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.

4

Podpisz dokumenty online

Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail.

 

Jeśli jesteś niepełnoletni_a, umowę podpiszesz razem z rodzicem w sposób tradycyjny, w biurze rekrutacji. Możesz ją również przesłać na nasz adres. Skontaktuj się z nami – wytłumaczymy, jak to zrobić.

Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail.

 

Jeśli jesteś niepełnoletni_a, umowę podpiszesz razem z rodzicem w sposób tradycyjny, w biurze rekrutacji. Możesz ją również przesłać na nasz adres. Skontaktuj się z nami – wytłumaczymy, jak to zrobić.

5

Dostarcz oryginał świadectwa

Dostarcz oryginał świadectwa maturalnego do biura rekrutacji.
Jeśli posiadasz świadectwo maturalne z ubiegłych lat, masz na to 7 dni od podpisania umowy.

 

Jeśli maturę zdajesz w tym roku – musisz dostarczyć oryginał świadectwa maturalnego do 13 lipca, aby skorzystać z promocji “niższe czesne”.

 

Pamiętaj, by wraz ze świadectwem maturalnym dostarczyć ankietę osobową pobraną z konta kandydata.

Dostarcz oryginał świadectwa maturalnego do biura rekrutacji.
Jeśli posiadasz świadectwo maturalne z ubiegłych lat, masz na to 7 dni od podpisania umowy.

 

Jeśli maturę zdajesz w tym roku – musisz dostarczyć oryginał świadectwa maturalnego do 13 lipca, aby skorzystać z promocji “niższe czesne”.

 

Pamiętaj, by wraz ze świadectwem maturalnym dostarczyć ankietę osobową pobraną z konta kandydata.

Witaj w gronie studentów i studentek!

Po dostarczeniu oryginału świadectwa maturalnego Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”.

Oznacza to, że dostałeś(-aś) się na studia.
Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

 

Wszelkie informacje dotyczące studiowania znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp w drugiej połowie września.

Po dostarczeniu oryginału świadectwa maturalnego Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”.

Oznacza to, że dostałeś(-aś) się na studia.
Status studenta zyskujesz z chwilą rozpoczęcia roku akademickiego.

 

Wszelkie informacje dotyczące studiowania znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego otrzymasz dostęp w drugiej połowie września.

Umów się na prywatną wycieczkę po uczelni

Jesteś ciekawy(-a), jak wygląda Collegium Da Vinci od środka? Chcesz przespacerować się korytarzami uczelni i podpatrzeć studenckie życie, a przy okazji dowiedzieć się wszystkiego o naszych studiach? Nic prostszego! Umów się na prywatne spotkanie z Aniołem Collegium Da Vinci.

 

Opiekunka studentów i studentek pierwszego roku oprowadzi Cię po budynku, opowie, jak wyglądają studia i odpowie na każde Twoje pytanie. Możesz przyjść sam(a), zabrać paczkę przyjaciół lub zaprosić rodziców. Karolina będzie czekała na Ciebie przed portiernią, czyli po prawej stronie od głównego wejścia na uczelnię.

image

Anioł Collegium Da Vinci

Karolina Bobko

e-mail: aniol@cdv.pl

tel.: +48 697 690 588

Chcesz się umówić na wycieczkę po Collegium Da Vinci? 

Wypełnij krótki formularz i wybierz termin spotkania.

Umów się z aniołem Umów się z aniołem

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z nami!

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, wyjaśnimy, doradzimy. Możesz zadzwonić do nas, napisać wiadomość mailową, zadać pytanie na grupie na facebooku, a nawet umówić się na prywatną wideorozmowę. Jeśli masz ochotę, zapraszamy także osobiście do naszego biura rekrutacji.

image

Weronika Nowak

Specjalistka ds. rekrutacji na studia I stopnia

e-mail: rekrutacja@cdv.pl

tel.: +48 697 690 034

tel.: +48  667 520 739

Biuro rekrutacji

ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań Pokój R005, piętro 0 Rotunda

Godziny otwarcia:

poniedziałek - piątek: 8.30-15.30

sobota - niedziela: nieczynne