Persona - kompas dla pracowników firmy - Collegium Da Vinci Poznań
Treść Menu ogólne Menu studiów Stopka

Persona – kompas dla pracowników firmy

Zapraszamy na kolejny webinar z cyklu “Zdalnie niebanalnie”, przygotowany przez koło naukowe Vinci Square.
Persona – kompas dla pracowników firmy
Data

22.10.2020

Godzina

18:00 - 20:00

Miejsce

spotkanie online

Bilety

bezpłatnie, ale obowiązują zapisy

Podziel się

No kolejnym webinarze z cyklu “Zdalnie niebanalnie” posłuchamy o personach. Będziecie mieli okazję poznać różne ich kategorie oraz zrozumiecie ich rolę w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiecie się jak na nowo odkryć klientów- szczególnie teraz gdy cały świat tak szybko się zmienia.

O tym wszystkim opowiedzą Monika Sieniawska – trener, konsultant i design thinker dla której zarządzanie jakością i doświadczeniami klientów nie jest problemem oraz Anna Borowiec, która zajmuje się tematyką zarządzania projektami i doświadczeniami klientów

Czego dowiecie się na webinarze? 

  • Jak odkryć na nowo klientów, gdy zmienia się cały świat.
  • Persona – garść teorii i dużo praktyki, aby rzetelnie podejść do tematu.
  • Zrozumiecie wartość danych – praktyczne case’y niezbędne dla skutecznej analizy.
  • Zrozumiecie rolę person w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań.

Nie zabraknie też praktycznych case’ów!

Jeżeli chcecie zgłębić poznać lepiej „persony”, bądźcie z nami 22 października 2020 roku na webinarze 

Udział w  wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszym wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

Prelegentki

Anna Borowiec

Zajmuję się tematyką zarządzania projektami oraz customer experience. Wspieram procesy sprzedażowe, realizuję zadania związane z marketingiem i promocją.

Skupiam się na obszarze doskonałości operacyjnej – zajmuję się promocją filozofii Shingo na polskim rynku. Pomagam klientom wdrażać strategie klientocentryczne, wspieram realizację badań głosu klienta. Zajmuję się analizą i optymalizacją doświadczeń klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Ukończyłam studia licencjackie i magisterskie na Uniwersytecie Jagiellońskim. Z wykształcenia jestem menadżerem o specjalizacji: Finanse i controlling. Jestem absolwentką kursu Szkoły Przywództwa (IV) Instytutu Wolności oraz certyfikowanym Audytorem wewnętrznego systemu zarządzania jakością wg ISO 9001:2008 i ISO 9001:2015.

Monika Sieniawska

Jestem doświadczonym menedżerem, konsultantem i trenerem. Mam ponad 20-letni staż w biznesie. Doświadczenie zdobywałam na stanowiskach menedżerskich (dyrektor departamentu) specjalistycznych (w tym jako process/project/quality manager) w korporacjach finansowych i w konsultingu (w różnych branżach), zawsze łącząc cross-funkcjonalnie różne obszary.

Trener/konsultant/design thinker

Specjalizuję się w doradztwie procesowym, organizacyjnym i zarządczym: zarządzanie jakością i doświadczeniem Klienta (CEM), optymalizacja procesów biznesowych (Lean Management, Six Sigma, Operational Excellence), zarządzanie procesowe, przeglądy strategiczne, zarządzanie zmianą, budowa kultury optymalizacji. Moją dodatkową domeną jest zarządzanie projektami transformacji procesowej organizacji. Łączę praktyczną wiedzę w zakresie zarządzania projektami (metody kaskadowe i zwinne), procesami i jakością z wiedzą psychologiczną.

Od 1999 roku skutecznie wspieram organizacje w realizacji strategii poprzez kaskadowanie i operacjonalizację celów strategicznych oraz wdrażanie podejścia procesowego i zarządzania jakością. Mam doświadczenie w budowaniu kultury zaangażowania i ciągłego doskonalenia. Jestem Black Beltem, certyfikowanym Design Thinkerem, praktykiem i popularyzatorem metod zarządzania doświadczeniem klienta (CX), zarządzania jakością Lean Six Sigma, TQM, ISO. Jestem wykładowcą na SGH i CDV

Prowadziłam projekty doradcze/coachingowe/szkoleniowe m.in. dla: Allegro, Aquael, BSH, EMC, Medicover, ING,  Santander, Trodat.

Organizator