22.10.2020
Godzina18:00 - 20:00
Miejscespotkanie online
Biletybezpłatnie, ale obowiązują zapisy
No kolejnym webinarze z cyklu “Zdalnie niebanalnie” posłuchamy o personach. Będziecie mieli okazję poznać różne ich kategorie oraz zrozumiecie ich rolę w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiecie się jak na nowo odkryć klientów- szczególnie teraz gdy cały świat tak szybko się zmienia.
O tym wszystkim opowiedzą Monika Sieniawska – trener, konsultant i design thinker dla której zarządzanie jakością i doświadczeniami klientów nie jest problemem oraz Anna Borowiec, która zajmuje się tematyką zarządzania projektami i doświadczeniami klientów
Czego dowiecie się na webinarze?
- Jak odkryć na nowo klientów, gdy zmienia się cały świat.
- Persona – garść teorii i dużo praktyki, aby rzetelnie podejść do tematu.
- Zrozumiecie wartość danych – praktyczne case’y niezbędne dla skutecznej analizy.
- Zrozumiecie rolę person w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań.
Nie zabraknie też praktycznych case’ów!
Jeżeli chcecie zgłębić poznać lepiej „persony”, bądźcie z nami 22 października 2020 roku na webinarze
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszym wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.
Prelegentki
Anna Borowiec
Zajmuję się tematyką zarządzania projektami oraz customer experience. Wspieram procesy sprzedażowe, realizuję zadania związane z marketingiem i promocją.
Skupiam się na obszarze doskonałości operacyjnej – zajmuję się promocją filozofii Shingo na polskim rynku. Pomagam klientom wdrażać strategie klientocentryczne, wspieram realizację badań głosu klienta. Zajmuję się analizą i optymalizacją doświadczeń klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Ukończyłam studia licencjackie i magisterskie na Uniwersytecie Jagiellońskim. Z wykształcenia jestem menadżerem o specjalizacji: Finanse i controlling. Jestem absolwentką kursu Szkoły Przywództwa (IV) Instytutu Wolności oraz certyfikowanym Audytorem wewnętrznego systemu zarządzania jakością wg ISO 9001:2008 i ISO 9001:2015.
Monika Sieniawska
Jestem doświadczonym menedżerem, konsultantem i trenerem. Mam ponad 20-letni staż w biznesie. Doświadczenie zdobywałam na stanowiskach menedżerskich (dyrektor departamentu) specjalistycznych (w tym jako process/project/quality manager) w korporacjach finansowych i w konsultingu (w różnych branżach), zawsze łącząc cross-funkcjonalnie różne obszary.
Trener/konsultant/design thinker
Specjalizuję się w doradztwie procesowym, organizacyjnym i zarządczym: zarządzanie jakością i doświadczeniem Klienta (CEM), optymalizacja procesów biznesowych (Lean Management, Six Sigma, Operational Excellence), zarządzanie procesowe, przeglądy strategiczne, zarządzanie zmianą, budowa kultury optymalizacji. Moją dodatkową domeną jest zarządzanie projektami transformacji procesowej organizacji. Łączę praktyczną wiedzę w zakresie zarządzania projektami (metody kaskadowe i zwinne), procesami i jakością z wiedzą psychologiczną.
Od 1999 roku skutecznie wspieram organizacje w realizacji strategii poprzez kaskadowanie i operacjonalizację celów strategicznych oraz wdrażanie podejścia procesowego i zarządzania jakością. Mam doświadczenie w budowaniu kultury zaangażowania i ciągłego doskonalenia. Jestem Black Beltem, certyfikowanym Design Thinkerem, praktykiem i popularyzatorem metod zarządzania doświadczeniem klienta (CX), zarządzania jakością Lean Six Sigma, TQM, ISO. Jestem wykładowcą na SGH i CDV
Prowadziłam projekty doradcze/coachingowe/szkoleniowe m.in. dla: Allegro, Aquael, BSH, EMC, Medicover, ING, Santander, Trodat.