22.11.2019
Godzina09:00 - 15:00
MiejscePoznań, ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, Aula Artis
Bilety50 zł / 70 zł / 100 zł
Co, gdzie i jak!
Gdzie?
- Aula Artis w Collegium Da Vinci, ul. Gen. T. Kutrzeby 10, Poznań
Kiedy?
- 22 listopada 2019
O której?
- Konferencja rozpoczyna się o godz. 10:00
Rejestracja
- Wszystkich uczestników prosimy o odebranie identyfikatorów w punkcie rejestracyjnym znajdującym się w foyer Auli Artis czynnym od godz. 9:00. Po godz. 10: również będzie możliwość rejestracji.
Szatnia
- Szatnia znajduje się przy wejściu do Auli Artis od ulicy Kutrzeby.
Czy miejsca są przypisane?
- Nie, każdy z uczestników zajmuje dogodne dla siebie miejsce.
Ważne!
- Osoby, które dotrą do nas w trakcie konferencji prosimy o wejście na balkon lub dołączenie w trakcie przerwy. Prosimy również o niewychodzenie w trakcie prezentacji. Zaplanowaliśmy dwie przerwy, które umożliwią opuszczenie Auli bez przeszkadzania prelegentom i pozostałym uczestnikom.
Parking
- Z tyłu uczelni znajduje się parking. Aby dojechać na parking, należy skręcić z ul. Gen. T. Kutrzeby w ul. Ku Cytadeli. Parking znajduje się przy ul. Na Podgórniku. Organizatorzy nie prowadzą rezerwacji miejsc parkingowych dla uczestników konferencji.
Sugerujemy jednak zostawić samochód w domu – nasz parking nie pomieści wszystkich aut.
Wejścia do budynku
Do Auli prowadzą trzy wejścia:
- bezpośrednie do Auli Artis, od ulicy Gen. T. Kutrzeby
- od strony parkingu dla gości – z tyłu uczelni, wjazd od ul. Na Podgórniku
- główne wejście do Collegium Da Vinci – Rotunda, od ulicy Kutrzeby
O wydarzeniu
22 listopada Collegium Da Vinci oraz SpeedUp Group zapraszają na 8. edycję konferencji Marketing i Technologia.
W tym roku porozmawiamy o granicach i o przekraczaniu tych granic! Specjalista ds. marketingu to wielozadaniowa maszyna do wszystkiego. Działa w social mediach, ma obowiązki PRowca, przygotowuje materiały reklamowe, robi zdjęcia, kręci filmy, opracowuje strategię marketingową. Można by długo wymieniać. Jakiś czas temu w marketingu zatarła się granica między obszarami w których działamy. A może nie? Może te trzeba na nowo zdefiniować?
Marketing i technologia to cykl konferencji skierowanych do pasjonatów szeroko pojętego marketingu i nowoczesnych technologii, trendsetterów i obserwatorów zmieniających się trendów, innowatorów i komentatorów rewolucjonizowanego świata. Podczas konferencji, eksperci-prelegenci z całej Polski zreferują, jak tradycyjny marketing koreluje z postępem technologicznym, a także, co najważniejsze, czy zyskają na tym konsumenci.
Konferencja MiT w CDV to zastrzyk przydatnej wiedzy, jesteśmy przekonani, że również tym razem uda nam się przygotować przestrzeń sprzyjającą nawiązywaniu inspirujących kontaktów i wymianie doświadczeń.
Nie znasz konferencji Marketing i technologia? Zobacz, jak wyglądała w zeszłym roku i zapisz się już dziś.
Prelegenci
kałużna&misiukiewicz
Współzałożyciele i dyrektorzy kreatywni holistycznej agencji Przestrzeń.
Budowaniem marek oraz komunikacją zajmują się od ponad 10 lat.
Wcześniej, jako creative group head i associate creative director w agencji VML, zarządzali kilkunastoosobowym zespołem i prowadzili projekty przeznaczone zarówno na rynek polski, jak i regionalny i globalny. Pracowali dla m.in.: Orange, Grupa Żywiec, Lay’s, Danone.
Jako team kreatywny tworzyli także koncepty kreatywne dla IKEA i Jacobs z ramienia Saatchi&Saatchi.
Lubią szukać wciąż nowych metod pracy i mimo wieloletniego doświadczenia – jarają się tym, co robią.
Roman Łoziński
Strateg marketingowy z 20 letnim doświadczeniem w sprzedaży i komunikacji. Założyciel agencji strategicznej Think ECO, która pracuje dla marek LEGO, Nurofen, 3M, Bonduelle, Whilrpool, Kujawski i innych liderów rynku. Wyznaje zasadę, że gdy wszyscy patrzą w prawo, trzeba spojrzeć w lewo.
Specjalizuje się w strategiach out of the box.
Dawid Prokopowicz
Od przeszło 10 lat zawodowo związany z marketingiem online. Z ramienia Google pomaga największym polskim firmom w ich globalnej ekspansji (Eksport). Na co dzień otacza się mądrzejszymi od siebie i wykorzystuje ich wiedzę, oferując Partnerom strategiczne kluczowe rozwiązania rozwijające biznes. Absolwent Filozofii Teoretycznej w KUL JPII. Praktykujący pasjonat szermierki na pięści.
Anita Kijanka
Właścicielka Come Creations Group.
Na co dzień wkłada swoje serce w komunikację medialną firm zajmujących się najnowszymi technologiami. O rzeczach skomplikowanych mówi przystępnie w kreatywny sposób. Z wykształcenia doktor nauk społecznych.
Fitness oraz wspinaczka górska to sporty w których zatraca się bez reszty. W wolnym czasie pasjonatka życia, rozmów z ludźmi i sztuki. Jej serce skradł Cloude Monet i Auguste Rodin. Marzy o domu we Włoszech. Kocha tworzyć i tą emocją kieruje się w życiu, zarażając wszystkich wokół pozytywną energią.
Maciej Radziemski
Dyrektor strategiczny i współzałożyciel agencji kreatywnej LUCKYYOU, wykładowca Zarządzania Projektowego na CDV. Doświadczony strateg pracujący nad nagrodzonymi projektami z zakresu brand marketingu, employer brandingu oraz kampanii zintegrowanych, dla topowych marek takich jak Lidl Polska, IKEA, Volkswagen Group Polska, Carlsberg, NIVEA, Grupa Eurocash, Lorenz i inne. W codziennej pracy, stawia na dobrą kreacją, wierzy w siłę insightów i wyklucza przypadki.
Po godzinach człowiek z benzyną we krwi, fan wyścigów samochodowych i współautor bloga motoryzacyjnego Pit Lane Blog.
Monika Konarzewska
Doświadczony UX designer i początkujący strateg w Kreatiku.
Odpowiada za użyteczność projektowanych aplikacji i stron www. Ma doświadczenie w prowadzeniu badań potrzeb (wywiadów z konsumentami), obserwacji etnograficznych i testowaniu z użytkownikami gotowych aplikacji. Jest też certyfikowanym moderatorem Design Thinking – metody, która pozwala tworzyć nowe produkty i usługi w innowacyjny sposób.
Jest absolwentką Communication Design na poznańskiej School of Form. Pasjonują ją wszystkie technik i metodologie ułatwiające pracę kreatywną.
Prywatnie wielka fanka mikrowypraw i fotografii.
Dean Grover
Dean is CEO and co-founder at Vimix – an AI-powered Social Video Analysis platform for brands and agencies, that turns social video noise into actionable insights, to measure and optimize video marketing ROI.
Prior to starting Vimix, Dean has worked with several video startups – including one that was acquired by Cisco where he helped create large scale video distribution solutions for service providers like AT&T, Bell and Rogers. Dean is a software engineer by education and currently based out of San Francisco, California.
Program
-
22 Listopada 2019
Rejestracja uczestników
9:00 – 10:00
Powitanie uczestników
10:00 – 10:05
Rozgrzewka
10:05 – 10:15
Monika Konarzewska
O zacieraniu granic przy użyciu Design Thinking.
10:15 – 10:45
Maciej Radziemski
Technologia, marketing i etyka. Jak odnajdziemy się w świecie bez granic?
10:45 – 11:15
Przerwa kawowa
11:15 – 11:40
Roman Łoziński
Tradycyjnie temat poznamy tuż przed konferencją, lub tuż przed wystąpieniem 😉
11:45 – 12:15
Anita Kijanka
Dlaczego lubię promować hardware? – wyzwania w komunikacji software’u i hardware’u.
12:15 – 12:45
Dawid Prokopowicz
Technologia na usługach Marketingu (i nie tylko). Przykłady praktycznego zastosowania.
12:45 – 13:15
Przerwa Kawowa
13:15 – 14:00
Kałużna&Misiukiewicz
BEYOND BEYOND
Wierzymy, że – by znaleźć inspirację – musimy koniecznie wyjść poza granice, być ponad nimi. Tymczasem, szukając świeżości, kreatywności, granice można wykorzystywać na wiele innych sposobów.
14:00 – 14:30
Dean Grover
14:30 – 15:00
Zakończenie
15:00
Prelegenci poprzednich edycji MiT
Wśród prelegentów dotychczasowych edycji znalazły się cenione nazwiska z obszaru marketingu i nowych technologii, m.in.: Natalia Hatalska, Agata Grabowska, Michał Sadowski, Maciej Budzich, Jacek Kotarbiński, Bartłomiej Rak, Marcin Pyszora, Hubert Tworkowski, Aleksandra Przegalińska, Karolina Kałużna, Anna Kuropatwa, Dawid Papież, Marek Broda, Tytus Klepacz i Tomasz Włodarczyk.
Bilety i rejestracja
50PLN1
po 31.10 w cenie 100 PLN
- bilety tylko dla studentów I i II stopnia w CDV
- początek sprzedaży 1 października
- wstęp na wydarzenie
- pakiet powitalny
70 PLN
po 31.10 w cenie 100 PLN
- początek sprzedaży 1 października
- wstęp na wydarzenie
- pakiet powitalny
100 PLN
cena regularna
- początek sprzedaży 1 listopada
- wstęp na wydarzenie
- pakiet powitalny
Uwaga! Zakupiony bilet nie podlega zwrotowi.
1 bilety tylko dla studentów I i II stopnia w CDV.