Poznaj partnerów kierunku
Poznaj wykładowców kierunku
Dawid Krzysztof Walczak
Dawid Krzysztof Walczak
WykładowcarozwińO mnie
rozwińAbsolwent Wydziału Grafiki i Komunikacji Wizualnej Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu, gdzie uzyskał dyplom z wyróżnieniem w zakresie grafiki artystycznej.
rozwińJego twórczość balansuje między dwoma dziedzinami, które często wzajemnie się przenikają i uzupełniają – Grafiką Projektową – projektowaniem logotypów i identyfikacji wizualnej oraz Grafiką Artystyczną – eksperymentalną sztuką abstrakcyjną.
rozwińOd blisko dwóch dekad rozwija się w obszarze Grafiki Projektowej. Jako Partner i Art Director w agencji 're:kreatywna’ zarządza zespołem kreatywnym i tworzy projekty dla takich marek, jak Royal Canin, E1Gokart, Primavika czy Archicom. Specjalizuje się w projektowaniu logotypów i rebrandingu, traktując je jako proces nadawania markom nowej tożsamości – tworzenia unikatowych, trwałych relacji.
rozwińW obszarze Grafiki Artystycznej łączy tradycyjne techniki (sitodruk, linoryt, wklęsłodruk) z malarstwem eksperymentalnym, koncentrując się na równowadze form, kolorów i światła, ze szczególnym uwzględnieniem ultrafioletu. Jego prace otwierają przestrzeń do refleksji i osobistych interpretacji, odpowiadając jednocześnie na wyzwania współczesności.
rozwińObie dziedziny łączy ta sama idea: tworzenie projektów/dzieł istotnych i trwałych – niezależnie czy jest to identyfikacja wizualna czy poruszające emocje obrazy.
Sylwia Hull-Wosiek
Sylwia Hull-Wosiek
WykładowczyniO mnie
rozwińHead of Consulting Team. Development & Creativity Manager w Concordia Design, Creativity Consultant. Autorka metody Creativity thinking, która jest efektem jej wieloletnich doświadczeń, refleksji i pracy projektowej w oparciu o techniki kreatywne, design thinking i praktykę HR-ową.
rozwińJest certyfikowanym trenerem biznesu, konsultantem, pedagogiem, coachem, oraz praktykiem zarządzania zasobami ludzkimi (ponad 20 lat doświadczenia). Projektując innowacyjne rozwiązania, produkty, doświadczenia, czy edukację, wykorzystuje rozmaite narzędzia diagnostyczne i rozwojowe dopasowane do celu procesów oraz zespołu, z jakim pracuje. Certyfikowany trener FRIS®.
rozwińWspółpracowała między innymi z Volkswagen Poznań, IKEA, Microsoft, Interseroh, Vox Meble, Vox Profile i wiele innych.
dr Waldemar Koralewski
dr Waldemar Koralewski
WykładowcarozwińO mnie
rozwińDoktor sztuki, projektant graficzny, strateg, współzałożyciel Goodnews Studio.
rozwińPrzez wiele lat związany z branżą wydawniczą (Grupa Wydawnicza Publicat, Wydawnictwo Sejmowe, Wydawnictwo Zakamarki). Projektuje dla branży deweloperskiej (VINCI Immobilier, ATAL) i sektora kultury (Biblioteka Narodowa, Polski Instytut Sztuki Filmowej, Muzeum Narodowe w Gdańsku). Wyjątkową wagę przywiązuje do typografii, detali, papierów oraz uszlachetnień druku. Uwielbia czysty i przemyślany design. Zainspirowany szwajcarską racjonalnością projektowania, zwłaszcza postacią Josefa Müllera-Brockmanna. Entuzjasta architektury i urbanistyki, działa w zarządzie osiedla św. Łazarz w Poznaniu na rzecz lepszej przestrzeni miejskiej.
Michał Danek
Michał Danek
WykładowcarozwińO mnie
rozwińMichał Danek. Jestem projektantem z 15-letnim doświadczeniem zarówno w agencjach, jak i jako freelancer. Jako Design Lead w agencji brandingowej, codziennie zajmuję się kreowaniem, udoskonalaniem i rozwijaniem marek. Moje projekty obejmują zarówno duże korporacje, jak i mniejsze firmy czy instytucje kultury. Jestem pasjonatem opowiadania historii poprzez design. Wierzę, że narracja pozwala skupić uwagę odbiorców, sprzedawać projekty oraz uzasadniać wizualne wybory. Poza pracą, moje zainteresowania skupiają się na data designie, sztuce, architekturze, kaligrafii, książkach.
Michał Maciejewski
Michał Maciejewski
WykładowcarozwińO mnie
rozwińZajmuję się projektowaniem interfejsów użytkownika (UI/UX) od ponad 10 lat. W tym czasie miałem okazję pracować w różnych środowiskach, takich jak agencje reklamowe, startupy oraz software housy, gdzie przygotowywałem projekty i badania użyteczności dla wielu znanych firm, w tym: Lidl, Nivea, Volkswagen, Polskie Wydawnictwo Rolnicze oraz Enea.
rozwińW mojej aktualnej pracy prowadzę kilka projektów z dziedziny e-zdrowia oraz pełnię rolę administratora i autora biblioteki komponentów Figmy, która jest wykorzystywana przez ponad 30 systemów.
Kamila Szewczyk
WykładowczynirozwińO mnie
rozwińDoświadczona manager, konsultant i szkoleniowiec. 16 lat doświadczenia w marketingu i reklamie.
rozwińWspółzałożycielka oraz dyrektor ds. strategii w agencji marketingu zintegrowanego – re:kreatywna. Trenerka i ekspert od budowania marki w lines and dots – collective consulting.
rozwińKarierę zaczynała w dziale marketingu Barlinka. Zanim założyła agencję reklamową, zarządzała działem marketingu North Fish. Na co dzień pracuje zarówno z lokalnymi firmami, jak E1Gokart, Archicom, Primavika czy Kleib, jak i globalnymi markami, np. Royal Canin (MARS Inc.).
rozwińDzięki różnorodnemu doświadczeniu doskonale identyfikuje potrzeby odbiorców. Specjalizuje się w tworzeniu i implementacji strategii i komunikacji marketingowej. Doradza swoim klientom i wspiera ich w realizacji celów biznesowych. W agencji zarządza projektami, stosując strategiczne podejście „bird’s eye view”. Nadzoruje wdrażanie nowych technologii, ze szczególnym uwzględnieniem narzędzi AI.
rozwińUwielbia turystykę, szczególnie kulinarną. Prywatnie mama Marysi i właścicielka energicznego owczarka australijskiego – Charliego.
Kacper Krysiak
Kacper Krysiak
WykładowcarozwińO mnie
rozwińKreatywny i Art Director z 13-letnim doświadczeniem, który wierzy, że design ma realny wpływ na otaczający nas świat. Na co dzień: Head of Creative w poznańskiej agencji LUCKYYOU.
rozwińWykształcony jako urbanista i grafik: kreatywny praktyk. Wiedzę zdobywał na Uniwersytecie SWPS, Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz w Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, a umiejętności w agencjach marketingowych, kreatywnych i brandingowych.
rozwińLaureat nagród w krajowych konkursach marketingowych i kreatywnych, między innymi: 3x Kreatura 2024 (w tym GRAND PRIX za kampanię społeczną „Co za różnica? Ty.” dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich).
rozwińTworzy angażujące koncepcje i projekty, budując kampanie i marki, które mówią do ludzi. Entuzjasta odważnego projektowania i skutecznej strategii – przekonany, że kreatywność i oryginalność to klucze do osiągania celów i tworzenia rozwiązań, które robią różnicę.
Radosław Śmigasiewicz
Radosław Śmigasiewicz
WykładowcarozwińO mnie
rozwińAbsolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu – kierunek Handel i Marketing . Absolwent Uniwersytetu SWPS w Warszawie – kierunek Psychologia Społeczna
rozwińW branży IT ponad 15 lat w różnych rolach – project manager, ux designer, zarządzający produktami, zespołami i sprzedażą. Pracował dla największych marek realizując projekty digital marketingowe dla klientów z Londynu, Genewy czy Dubaju.
rozwińBył częścią transformacji cyfrowej sieci cash&carry projektując i wdrażając stronę, system PIM, platformę e-commerce i aplikację mobilną. Budował organizację sprzedażową – wspólne procesy, przepływ informacji, system CRM – dla 1000-osobowej firmy, powstałej z połączenia czterech software house’ów o różnych specjalizacjach.
rozwińZafascynowany rosnącymi możliwościami narzędzi no-code obecnie prowadzi własne studio no-code, gdzie wykorzystuje swoje doświadczenia w tworzeniu produktów oraz doradza klientom, jak skutecznie wprowadzać je na rynek.