Grafika projektowa - studia podyplomowe - Collegium Da Vinci Poznań
Treść Menu ogólne Menu studiów Stopka

Grafika projektowa

podyplomowe

poziom studiów

polski

język wykładowy

9 miesięcy

czas trwania

10

liczba zjazdów

180

liczba godzin

100% stacjonarnie

forma studiów

jesień 2025

start zajęć

sobota-niedziela

dni zjazdów

Zapisz się Zapisz się
Dawid Krzysztof Walczak
Kierownik merytoryczny kierunku Grafika projektowa
image

Poznaj kierunek

Studia podyplomowe na kierunku Grafika projektowa to nowoczesny program kształcenia skierowany do osób, które chcą zdobyć wiedzę i umiejętności z zakresu projektowania graficznego i komunikacji reklamowej. Uczy posługiwania się popularnymi programami graficznymi z pakietu Adobe, takimi jak Photoshop, Illustrator, czy InDesign do tworzenia materiałów drukowanych, digitalowych oraz motion. Rozwija warsztat projektanta, zapoznając z zasadami typografii, kolorystyki i kompozycji. Zaznajamia z realiami pracy w branży kreatywnej, przy realizowaniu projektów komercyjnych i współpracy z klientem. Zapoznaje z praktycznym zastosowaniem narzędzi AI w codziennej pracy projektowej, przy zachowaniu balansu między automatyzacją, a kreatywnością, zgodnie z zasadami etyki i prawa. Pozwala zbudować obszerne portfolio projektów – niezbędną obecnie wizytówce każdego projektanta.

Czego się nauczysz

  • posługiwać programami: Adobe Illustrator, Adobe inDesign, Adobe Photoshop, Adobe After Effects, Figma
  • tworzyć estetyczne kompozycje graficzne z odpowiednim doborem kolorów i typografii
  • projektować materiały do druku i online
  • przygotowywać materiały do druku
  • tworzyć treści animowane i wideo
  • generować pomysły przy użyciu technik twórczego myślenia
  • określać kluczowe założenia i wytyczne do realizacji projektów graficznych
  • współpracować z klientem-zleceniodawcą
  • prezentować koncepcje kreatywne
image

W jakim zawodzie będziesz mógł/mogła pracować

  • Graphic Designer
  • Grafik kreatywny
  • Grafik w agencji reklamowej
  • Grafik w dziale marketingu
  • Grafik w dziale PR
  • Brand Designer
  • Web Designer
  • Art Director
  • Grafik freelancer
image

Zastanawiasz się, czy to kierunek dla Ciebie?

Możesz uznać, że tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:

 

  • masz tytuł licencjata, inżyniera lub magistra
  • jesteś kreatywny, czujesz chęć tworzenia
  • posiadasz wyczucie estetyki
  • masz oko do detali
  • jesteś osobą samodzielną i wielozadaniową
  • podążasz za trendami
  • pasjonuje Cię reklama
  • interesują Cię wizualne aspekty komunikacji

Kierunek stanowi doskonałą kontynuację kształcenia dla:

 

  • absolwentów różnych kierunków studiów wyższych: humanistycznych, społecznych, inżynierskich
  • absolwentów różnych kierunków studiów wyższych posiadających podstawowe umiejętności obsługi komputerów i chcących poszerzyć swoją wiedzę na temat grafiki projektowej w reklamie i biznesie
  • osób, które chcą podnieść kwalifikacje zawodowe w dziedzinie projektowania i sprawnego posługiwania się programami graficznymi
  • osób, które chcą podjąć pracę w branży reklamowej, działach marketingu czy public relations i zajmować się zawodowo komunikacją reklamową

Zrób quiz i sprawdź, który kierunek jest najbliższy Twoim predyspozycjom i zainteresowaniom.

zrób quiz zrób quiz
image

ZACZNIJ PODYPLOMÓWKĘ JUŻ PO LICENCJACIE!

Aby zacząć studia podyplomowe, musisz mieć ukończone studia wyższe na dowolnym kierunku. Natomiast nie musi to być tytuł magistra! Wystarczy dyplom licencjata lub inżyniera.

Jak wygląda program studiów

Podstawy kompozycji

moduł 1

14 godzin

  • Rodzaje kompozycji
  • Teoria barw i jej wpływ na odbiór projektu i emocje odbiorcy
  • Perspektywa w projektowaniu
  • Harmonia obrazu

Techniki kreatywne

moduł 2

8 godzin

  • Brainstorm
  • Mind mapping
  • Diagram Ishikawy
  • Technika superpozycji

Edycja obrazu - Adobe Photoshop

moduł 3

32 godziny

  • Wprowadzenie do grafiki rastrowej
  • Ustawienia dokumentu, palety narzędzi i ich organizacja
  • Ergonomia i optymalizacja środowiska pracy
  • Formaty zapisu i optymalizacja obrazu
  • Praca na warstwach, ścieżkach i kanałach
  • Maskowanie i selekcje
  • Korekcja kolorystyczna obrazu
  • Techniki montażu obrazu
  • Efekty specjalne i filtry
  • Praca z tekstem – typografia, integracja tekstu z obrazami
  • Eksport plików i optymalizacja obrazów do publikacji online
  • Przygotowanie do druku
  • Współpraca z innymi narzędziami Adobe

Identyfikacja wizualna - Adobe Illustrator

moduł 4

32 godziny

  • Wprowadzenie do grafiki wektorowej
  • Ustawienia dokumentu, palety narzędzi i ich organizacja
  • Ergonomia i optymalizacja środowiska pracy
  • Formaty plików i modele barwne (CMYK, RGB, PANTONE)
  • Praca z obiektami, z tekstem
  • Wypełnienia i obrysy
  • Warstwy i organizacja projektu
  • Maski, blendy i zniekształcenia
  • Tworzenie i edycja symboli
  • Filtry i efekty
  • Eksport plików i optymalizacja obrazów do publikacji online
  • Przygotowanie projektów do druku
  • Współpraca z innymi narzędziami Adobe

Animacja/Motion – After Effects

moduł 5

20 godzin

  • Wprowadzenie do motion designu i animacji 2D
  • Ergonomia i organizacja środowiska
  • Tworzenie animacji 2D i motion design
  • Efekty specjalne i przejścia animacyjne
  • Integracja grafik wektorowych w animacjach
  • Praca z tekstem i maskami
  • Dynamiczne prezentacje i intro/outro
  • Eksport i optymalizacja animacji
  • Współpraca z innymi narzędziami Adobe

Projektowanie UI/UX - Figma

moduł 6

20 godzin

  • Wprowadzenie i przegląd najważniejszych funkcji Figmy
  • Implementacja kolorów i zasobów graficznych
  • Tworzenie styli i zmiennych lokalnych
  • Workflow i optymalizacja pracy
  • Tworzenie komponentów i ich wariantów
  • Prototypowanie, animacje i mikrointerakcje
  • Tworzenie interfejsów

Publikacje drukowane i cyfrowe
Adobe InDesign

moduł 7

32 godziny

  • Wprowadzenie do Adobe InDesign
  • Podstawy projektowania DTP, współczesna poligrafia i rodzaje druku
  • Ustawienia dokumentu, palety narzędzi i ich organizacja
  • Ergonomia i optymalizacja środowiska pracy
  • Zarządzanie kolorami – CMYK, RGB, PANTONE
  • Zasady rozdzielczości
  • Praca z tekstem
  • Korekta i znaki korektorskie
  • Tworzenie publikacji wielostronicowych
  • Eksport i przygotowanie plików do druku oraz do publikacji online

Praktyczne aspekty pracy w agencji reklamowej

moduł 8

12 godzin

  • Specyfika pracy w agencji reklamowej
  • Procedury agencyjne
  • Komunikacja w agencji
  • Aspekty prawne i formalne
  • Aspekty biznesowe
image

AI w projektowaniu graficznym

moduł 9

8 godzin

  • Wprowadzenie do narzędzi AI (duże modele językowe w codziennej pracy, promptowanie jako język komunikacji, zasady działania narzędzi wykorzystujących duże modele językowe)
  • AI jako wsparcie, a nie zagrożenie (wykorzystanie AI w procesie projektowania produktów online, projektowanie i tworzenie prototypów aplikacji bez kodowania, zasady doskonalenia produktów cyfrowych, nowe modele współpracy klient – projektant – programista)
  • AI w tworzeniu inspiracji i koncepcji (wykorzystanie sztucznej inteligencji do research’u, moodboardów, szkiców koncepcyjnych i eksploracji różnych kierunków projektowych)
  • etyka pracy z AI (ochrona praw autorskich, uczciwe wykorzystanie materiałów, transparentność w komunikacji z klientem, aspekty prawne wykorzystania AI w projektach komercyjnych)
  • integracja AI z klasycznymi narzędziami projektowymi (współpraca AI z programami Adobe i innymi narzędziami branżowymi, od designu do działającej strony)

Konsultacje

Słuchacz na każdym etapie studiów ma możliwość indywidualnych konsultacji z wykładowcami, podczas których może omawiać swoje pomysły, projekty i wyzwania. Dzięki temu zdobywa praktyczne wskazówki dotyczące prezentacji swoich prac, radzenia sobie z wyzwaniami projektowymi oraz wyróżniania się na konkurencyjnym rynku pracy.

Zaliczenie

Warunkiem ukończenia studiów jest przygotowanie profesjonalnego portfolio zawierającego wybrane projekty stworzone w trakcie nauki oraz zaliczenie pracy dyplomowej w formie projektu graficznego. Studia kończy obrona pracy, która jest okazją do zaprezentowania zdobytej wiedzy, umiejętności i własnego stylu twórczego.

Absolwenci uzyskują, zgodne z wymogami ustawy świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w Collegium Da Vinci.

Harmonogram zjazdów zostanie opublikowany w lipcu 2025 r.

Poznaj partnerów kierunku

Jako uczelnia ściśle współpracujemy z biznesem – każdy kierunek studiów posiada własnego partnera lub partnerów biznesowych. Są nimi działające z sukcesami na rynku firmy z konkretnych branż.

Partnerami biznesowymi kierunku Grafika projektowa są:

  • GPD Agency & Film Studio – agencja reklamowa 360O łącząca kompetencje agencji reklamowej, studia filmowego i fotograficznego oraz partnera e-commerce. Agencja ma w swoim portfolio takich klientów, jak Lidl, Lech, Eurobank, Bricomarché, Eurobank, Hochland, Lisner, Crunchips, MK Cafe, Lubella, Lajkonik, Sokołów, czy Dr. Oetker. Eksperci z GPD będą Twoimi wykładowcami, a Ty będziesz mógł zmierzyć się z realnymi projektowymi wyzwaniami, z którymi oni spotykają się w swojej zawodowej praktyce.
  • Agencja re:kreatywna – niezależna agencja strategiczno-kreatywna, której zespół tworzą eksperci z ponad 16-letnim doświadczeniem w branży. Agencja łączy strategiczne myślenie z nowoczesnym projektowaniem, wzmacniając kompetencjami działy marketingu swoich Klientów. Jest zaufanym i cenionym partnerem zarówno lokalnych firm, jak E1Gokart, Archicom, KLEIB czy Primavika, jak i światowych, rozpoznawalnych marek, takich jak Segafredo, Actona czy Royal Canin.

Co o kierunku mówią wykładowcy

image

Dawid Krzysztof Walczak

Kierownik merytoryczny kierunku Grafika projektowa

 

„Grafika projektowa to intensywny program dla osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności w świecie designu. Słuchacze poznają techniki projektowania grafiki rastrowej i wektorowej, identyfikacji wizualnej, składu publikacji, animacji oraz motion designu. Uczą się projektować w oparciu o strategię i wytyczne marki, przygotowują projekty do druku i na potrzeby internetu, pracują twórczo – samodzielnie i w zespole. Całość wzbogacona jest o praktyczną wiedzę z zakresu funkcjonowania agencji reklamowej i uzupełniona o naukę odpowiedzialnego korzystania ze sztucznej inteligencji”.

Sprawdź podcast „Studia na każdą karierę”!

Czy wyczucia stylu i estetyki można się nauczyć? Czego można spodziewać się na zajęciach z motion design? Jaki rynek pracy czeka obecnie na grafików? A przede wszystkim – czy karierę grafika można zbudować dzięki studiom podyplomowym z grafiki projektowej w Collegium Da Vinci?

Zapraszamy na rozmowę z Alicją Piotrowską, absolwentką Grafiki projektowej w Collegium Da Vinci!

Poznaj wykładowców kierunku

Dawid Krzysztof Walczak

Wykładowca

Dawid Krzysztof Walczak

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent Wydziału Grafiki i Komunikacji Wizualnej Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu, gdzie uzyskał dyplom z wyróżnieniem w zakresie grafiki artystycznej.

rozwińJego twórczość balansuje między dwoma dziedzinami, które często wzajemnie się przenikają i uzupełniają – Grafiką Projektową – projektowaniem logotypów i identyfikacji wizualnej oraz Grafiką Artystyczną – eksperymentalną sztuką abstrakcyjną.

rozwińOd blisko dwóch dekad rozwija się w obszarze Grafiki Projektowej. Jako Partner i Art Director w agencji 're:kreatywna’ zarządza zespołem kreatywnym i tworzy projekty dla takich marek, jak Royal Canin, E1Gokart, Primavika czy Archicom. Specjalizuje się w projektowaniu logotypów i rebrandingu, traktując je jako proces nadawania markom nowej tożsamości – tworzenia unikatowych, trwałych relacji.

rozwińW obszarze Grafiki Artystycznej łączy tradycyjne techniki (sitodruk, linoryt, wklęsłodruk) z malarstwem eksperymentalnym, koncentrując się na równowadze form, kolorów i światła, ze szczególnym uwzględnieniem ultrafioletu. Jego prace otwierają przestrzeń do refleksji i osobistych interpretacji, odpowiadając jednocześnie na wyzwania współczesności.

rozwińObie dziedziny łączy ta sama idea: tworzenie projektów/dzieł istotnych i trwałych – niezależnie czy jest to identyfikacja wizualna czy poruszające emocje obrazy.

Sylwia Hull-Wosiek

Wykładowczyni

Sylwia Hull-Wosiek

Wykładowczyni

O mnie

rozwińHead of Consulting Team. Development & Creativity Manager w Concordia Design, Creativity Consultant. Autorka metody Creativity thinking, która jest efektem jej wieloletnich doświadczeń, refleksji i pracy projektowej w oparciu o techniki kreatywne, design thinking i praktykę HR-ową.

rozwińJest certyfikowanym trenerem biznesu, konsultantem, pedagogiem, coachem, oraz praktykiem zarządzania zasobami ludzkimi (ponad 20 lat doświadczenia). Projektując innowacyjne rozwiązania, produkty, doświadczenia, czy edukację, wykorzystuje rozmaite narzędzia diagnostyczne i rozwojowe dopasowane do celu procesów oraz zespołu, z jakim pracuje. Certyfikowany trener FRIS®.

rozwińWspółpracowała między innymi z Volkswagen Poznań, IKEA, Microsoft, Interseroh, Vox Meble, Vox Profile i wiele innych.

dr Waldemar Koralewski

Wykładowca

dr Waldemar Koralewski

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińDoktor sztuki, projektant graficzny, strateg, współzałożyciel Goodnews Studio.

rozwińPrzez wiele lat związany z branżą wydawniczą (Grupa Wydawnicza Publicat, Wydawnictwo Sejmowe, Wydawnictwo Zakamarki). Projektuje dla branży deweloperskiej (VINCI Immobilier, ATAL) i sektora kultury (Biblioteka Narodowa, Polski Instytut Sztuki Filmowej, Muzeum Narodowe w Gdańsku). Wyjątkową wagę przywiązuje do typografii, detali, papierów oraz uszlachetnień druku. Uwielbia czysty i przemyślany design. Zainspirowany szwajcarską racjonalnością projektowania, zwłaszcza postacią Josefa Müllera-Brockmanna. Entuzjasta architektury i urbanistyki, działa w zarządzie osiedla św. Łazarz w Poznaniu na rzecz lepszej przestrzeni miejskiej.

Michał Danek

Wykładowca

Michał Danek

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińMichał Danek. Jestem projektantem z 15-letnim doświadczeniem zarówno w agencjach, jak i jako freelancer. Jako Design Lead w agencji brandingowej, codziennie zajmuję się kreowaniem, udoskonalaniem i rozwijaniem marek. Moje projekty obejmują zarówno duże korporacje, jak i mniejsze firmy czy instytucje kultury. Jestem pasjonatem opowiadania historii poprzez design. Wierzę, że narracja pozwala skupić uwagę odbiorców, sprzedawać projekty oraz uzasadniać wizualne wybory. Poza pracą, moje zainteresowania skupiają się na data designie, sztuce, architekturze,  kaligrafii, książkach.

Michał Maciejewski

Wykładowca

Michał Maciejewski

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińZajmuję się projektowaniem interfejsów użytkownika (UI/UX) od ponad 10 lat. W tym czasie miałem okazję pracować w różnych środowiskach, takich jak agencje reklamowe, startupy oraz software housy, gdzie przygotowywałem projekty i badania użyteczności dla wielu znanych firm, w tym: Lidl, Nivea, Volkswagen, Polskie Wydawnictwo Rolnicze oraz Enea.

rozwińW mojej aktualnej pracy prowadzę kilka projektów z dziedziny e-zdrowia oraz pełnię rolę administratora i autora biblioteki komponentów Figmy, która jest wykorzystywana przez ponad 30 systemów.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPoza pracą zawodową pasjonuje mnie i ciekawi fotografia uliczna, projektowanie oraz komiks.

Kamila Szewczyk

Wykładowczyni

Kamila Szewczyk

Wykładowczyni

rozwińO mnie

rozwińDoświadczona manager, konsultant i szkoleniowiec. 16 lat doświadczenia w marketingu i reklamie.

rozwińWspółzałożycielka oraz dyrektor ds. strategii w agencji marketingu zintegrowanego – re:kreatywna. Trenerka i ekspert od budowania marki w lines and dots – collective consulting.

rozwińKarierę zaczynała w dziale marketingu Barlinka. Zanim założyła agencję reklamową, zarządzała działem marketingu North Fish. Na co dzień pracuje zarówno z lokalnymi firmami, jak E1Gokart, Archicom, Primavika czy Kleib, jak i globalnymi markami, np. Royal Canin (MARS Inc.).

rozwińDzięki różnorodnemu doświadczeniu doskonale identyfikuje potrzeby odbiorców. Specjalizuje się w tworzeniu i implementacji strategii i komunikacji marketingowej. Doradza swoim klientom i wspiera ich w realizacji celów biznesowych. W agencji zarządza projektami, stosując strategiczne podejście „bird’s eye view”. Nadzoruje wdrażanie nowych technologii, ze szczególnym uwzględnieniem narzędzi AI.

rozwińUwielbia turystykę, szczególnie kulinarną. Prywatnie mama Marysi i właścicielka energicznego owczarka australijskiego – Charliego.

Kacper Krysiak

Wykładowca

Kacper Krysiak

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińKreatywny i Art Director z 13-letnim doświadczeniem, który wierzy, że design ma realny wpływ na otaczający nas świat. Na co dzień: Head of Creative w poznańskiej agencji LUCKYYOU.

rozwińWykształcony jako urbanista i grafik: kreatywny praktyk. Wiedzę zdobywał na Uniwersytecie SWPS, Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz w Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, a umiejętności w agencjach marketingowych, kreatywnych i brandingowych.

rozwińLaureat nagród w krajowych konkursach marketingowych i kreatywnych, między innymi: 3x Kreatura 2024 (w tym GRAND PRIX za kampanię społeczną „Co za różnica? Ty.” dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich).

rozwińTworzy angażujące koncepcje i projekty, budując kampanie i marki, które mówią do ludzi. Entuzjasta odważnego projektowania i skutecznej strategii – przekonany, że kreatywność i oryginalność to klucze do osiągania celów i tworzenia rozwiązań, które robią różnicę.

rozwińCiekawi mnie

rozwińFan street artu, sympatyk przestrzeni miejskiej i architektury, amator fotografii podróżniczej i reportażowej. Godzinami ogląda filmy, seriale i klipy wideo, podziwiając kadry i color grading.

Radosław Śmigasiewicz

Wykładowca

Radosław Śmigasiewicz

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu – kierunek Handel i Marketing . Absolwent Uniwersytetu SWPS w Warszawie – kierunek Psychologia Społeczna

rozwińW branży IT ponad 15 lat w różnych rolach – project manager, ux designer, zarządzający produktami, zespołami i sprzedażą. Pracował dla największych marek realizując projekty digital marketingowe dla klientów z Londynu, Genewy czy Dubaju.

rozwińBył częścią transformacji cyfrowej sieci cash&carry projektując i wdrażając stronę, system PIM, platformę e-commerce i aplikację mobilną. Budował organizację sprzedażową – wspólne procesy, przepływ informacji, system CRM – dla 1000-osobowej firmy, powstałej z połączenia czterech software house’ów o różnych specjalizacjach.

rozwińZafascynowany rosnącymi możliwościami narzędzi no-code obecnie prowadzi własne studio no-code, gdzie wykorzystuje swoje doświadczenia w tworzeniu produktów oraz doradza  klientom, jak skutecznie wprowadzać je na rynek.

Ile kosztują studia na tym kierunku

Opłaty i czesne

Opłata wpisowa
(promocja do 30 czerwca)

płatna jednorazowo

1 x 400 PLN

0 PLN

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 0 PLN

Czesne
(promocja do 30 czerwca)

Płatne w 10 ratach

10 x 855 PLN

825 PLN

Płatne w 2 ratach

2 x 4 275 PLN

4 125 PLN

Płatne w 1 ratacie

1 x 8 550 PLN

8 250 PLN

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7 950 PLN

Zniżki dla absolwentów CDV i WSNHiD

Wpisowe:

0 PLN

Czesne:

zwolnienie z jednej z 10 rat

825 PLN

image
Pobierz regulamin Pobierz regulamin

Skorzystaj z dofinansowań i nieoprocentowanych kredytów.
Uzyskaj pomoc w sfinansowaniu studiów

Jak zapisać się na studia

1

Zarejestruj się

Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

2

Uzupełnij dane

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata,

podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • dokument tożsamości,
  • dyplom ukończenia studiów wyższych (licencjackich, inżynierskich lub magisterskich).

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata,

podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • dokument tożsamości,
  • dyplom ukończenia studiów wyższych (licencjackich, inżynierskich lub magisterskich).
3

Dokonaj opłaty wpisowej

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.

4

Podpisz dokumenty online

Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail.

 

 

Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail.

 

 

Witaj w gronie słuchaczy!

Po podpisaniu umowy Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”, co oznacza, że dostałeś_aś się na studia. Wszelkie informacje dotyczące studiów znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego dostęp otrzymasz  7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

Po podpisaniu umowy Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”, co oznacza, że dostałeś_aś się na studia. Wszelkie informacje dotyczące studiów znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego dostęp otrzymasz  7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z nami!

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, wyjaśnimy, doradzimy. Możesz zadzwonić do nas, napisać wiadomość mailową, a nawet umówić się na prywatną wideorozmowę. Jeśli masz ochotę, zapraszamy także osobiście do naszego biura rekrutacji.

image

Izabella Bekas-Kwaśniewska

Specjalistka ds. rekrutacji
na studia podyplomowe

e-mail: podyplomowe@cdv.pl

tel.: +48 697 230 138

UMÓW WIDEOROZMOWĘ UMÓW WIDEOROZMOWĘ

Biuro rekrutacji

ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań Pokój R005, piętro 0 Rotunda

Godziny otwarcia:

poniedziałek - piątek: 8.30-15.00

sobota - niedziela: nieczynne