Julia Gula
Studentka informatyki
I stopnia | Stacjonarne | Niestacjonarne

Informatyka

Specjalizacje:

  • Aplikacje internetowe i mobilne
  • Systemy i infrastruktura IT
  • Projektowanie gier i mediów interaktywnych

Zostań:

  • programistą (developerem)
  • administratorem, zarządzającym i utrzymującym infrastrukturę IT
  • programistą gier i innych rozwiązań interaktywnych
  • twórcą, animatorem elementów graficznych 2D i 3D
Nasi partnerzy, firmy z branży IT, z którymi opracowaliśmy program studiów zgadzają się, że każdy ambitny człowiek znajdzie swoje miejsce w IT.

Opis

Na informatyce w CDV nastawiamy się na zdobycie praktycznych umiejętności, uczymy tylko i wyłącznie współczesnej wiedzy i najnowszych rozwiązań. Współpracujemy blisko z wieloma znaczącymi firmami z branży IT, m.in. Trecom, Whalla Labs czy Netguru.

Kształcimy informatyków, czyli osoby, które tworzą, rozwijają, implementują (stosują) technologie, na których bazuje współczesny świat. Kształcimy specjalistów niezbędnych na rynku, ale również świadomych użytkowników, odbiorców technologii informatycznych i informacyjnych.

Praktycznie dla każdej logicznie myślącej osoby.

Nasi partnerzy, firmy z branży IT, z którymi opracowaliśmy program studiów, zgadzają się, że każdy ambitny człowiek znajdzie swoje miejsce w IT.

Koło naukowe Game Wizards

Poza zajęciami możesz działać także w niezwykle aktywnym kole naukowym „Game Wizards”, zrzeszającym miłośników gier komputerowych. W trakcie spotkań koła studenci projektują i tworzą gry, doskonalą swoje umiejętności, wymieniają spostrzeżenia i doświadczenia. Organizują także spotkania branżowe. To super nauka i świetna zabawa.

Matura już niebawem, a Ty wciąż masz mętlik w głowie?

Skorzystaj z naszych porad i dowiedz się między innymi:

  • Czy warto iść na studia?
  • Jak wybrać kierunek?
  • Jak zdobyć pieniądze na studiowanie?

Pobierz nasz (Nie)poradnik Maturzysty, z którym wszystko stanie się łatwiejsze!

Atuty kierunku

  • Minimum matematyki i fizyki

    Zajęcia z matematyki i fizyki ograniczyliśmy do minimum niezbędnego do zrozumienia zagadnień informatycznych.

  • Moduły obejmujące współczesne technologie

    W programie znajdują się moduły obejmujące współczesne technologie, jak internet of things czy cloud computing.

  • Współpraca z Trecom

    Specjalizacja systemy i infrastruktura IT została w całości opracowana w ścisłym porozumieniu z inżynierami z firmy TRECOM.

  • Projekty zespołowe

    Nauka obejmuje projekty zespołowe i rozwiązywanie, wspólnie z praktykami, konkretnych i rzeczywistych zagadnień (case studies).

  • Wirtualne środowisk pracy

    Ćwiczenia realizowane są z wykorzystaniem m.in. wirtualnego środowiska pracy pozwalającego na swobodne wykonywanie poleceń w systemach operacyjnych.

  • Ćwiczenia z wykorzystaniem sprzętu sieciowego

    Ćwiczenia z wykorzystaniem sprzętu sieciowego pozwalają na konfigurowanie np. tras przesyłania pakietów. Ćwiczenia z nowoczesnych urządzeń i technologii sieciowych odbywają się w laboratorium firmy Trecom.

  • Bezpłatne oprogramowanie

    Jako student CDV otrzymasz bezpłatnie pakiet oprogramowania Microsoft Office ProPlus 365.

  • Dodatkowe przedmioty związane z innymi kierunkami

    Chcemy, aby studenci mogli rozwijać się całościowo i zgodnie ze swoją wizją, dlatego oprócz specjalizacji możesz wybrać dodatkowe przedmioty związane z innymi kierunkami dostępnymi w CDV, m.in. zarządzaniem kreatywnym, grafiką, mediaworkingiem, doradztwem i coachingiem, edukacją prorozwojową.

  • 70% zajęć ma wymiar praktyczny

    70% zajęć ma wymiar praktyczny (warsztaty i laboratoria komputerowe) i prowadzone są przez specjalistów z uznanych w branży IT firm (m.in. Black Moon Design, B2 Internet, Whalla Labs)

  • Unikalne w skali kraju laboratorium gier komputerowych

    Unikalne w skali kraju laboratorium gier komputerowych z konsolami XBOX, kontrolerami Kinect i telewizorami oraz komputerami wyposażonymi w najnowszy silnik programowania gier Unreal Engine 4.0.

Zapisz się teraz i skorzystaj!

Przy zapisie do 12 lipca, wpisowe 0 zł.

Oszczędzasz 85 zł!

Specjalizacje

Opis

Studia przeznaczone są dla wszystkich, którzy wiążą swoją przyszłość z tworzeniem gier oraz wszelkiego rodzaju interaktywnych mediów i pragną
wyspecjalizować się w programowaniu gier i innych rozwiązań interaktywnych przy użyciu nowoczesnych technologii. Zachęcamy i zapraszamy do wspólnej przygody ludzi ciekawych i kreatywnych.

Jeśli chcesz:

  • programować gry i inne rozwiązania interaktywne,
  • tworzyć mechanikę gier i inne rozwiązania interaktywne.

Jaką pracę możesz podjąć?

  • Programista
  • Programista gier sieciowych – multiplayer game programmer
  • Programista gier mobilnych – mobile game programmer
  • Programista VR/AR
  • Programista AI
  • Unity/unreal developer
  • Game developer
  • Mobile game developer
  • Project manager
  • Game tester
  • Projektant gier – game designer
  • Projektant poziomów – level designer
  • Projektant doświadczeń gracza – UX designer

Pamiętaj, że:

W ramach tej specjalizacji poznasz procesy i zasady projektowania gier, takie jak tworzenie fabuły, mechanika, projektowanie poziomów rozgrywki oraz metody przeprowadzania playtestów.

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze obok umiejętności specjalistycznych, są tzw. umiejętności miękkie takie jak: zarządzanie projektem, skuteczna komunikacja, praca w zespole czy autoprezentacja, której nabędziesz w Collegium Da Vinci.

Uczelniane biuro karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Możesz otrzymać dofinansowanie studiów w formie stypendium socjalnego czy stypendium Rektora.

Program Erasmus umożliwi Ci podjęcie nauki na partnerskich uczelniach w Europie.

Dlaczego warto studiować tę specjalizację?

Projektowanie gier i mediów interaktywnych to inspirująca i ogólnorozwojowa specjalizacja, na której wykształcisz nie tylko swoje umiejętności techniczne, ale także rozwiniesz swoją kreatywność.

Przybliżymy Ci zasady tworzenia grafiki 2D i 3D, efektów dźwiękowych oraz animacji. Nauczysz się logicznego i systemowego myślenia oraz rozwiązywania złożonych problemów za pomocą analizy czy dedukcji. Podczas tworzenia gier zgłębisz także tematy związane z psychologią, które pozwolą Ci lepiej rozumieć motywację graczy i zaspokajać ich wymagania.

Opis

Specjalizacja skierowana jest do osób, które chcą pracować w IT, realizując się jako programista, lub projektant

Jeśli chcesz:

  • pracować jako programista (developer)
  • poznawać i wykorzystywać nowe środowiska programistyczne
  • projektować aplikacje internetowe, webowe, multimedialne, mobilne oraz gry np. z wykorzystaniem silnika Unity
  • projektować inteligentne rozwiązania i usługi (Internet of Things, Wearable Technology).

Jaką pracę możesz podjąć?

  • Cloud system administrator
  • Administrator aplikacji
  • Administrator baz danych
  • Unix/Linux administrator
  • Windows administrator
  • Projektant/programista aplikacji internetowych i mobilnych
  • Młodszy/starszy programista (developer)
  • Tester oprogramowania
  • Młodszy/starszy administrator
  • Konsultant techniczny
  • Specjalista helpdesk
  • Unity/unreal developer

Pamiętaj, że:

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze obok umiejętności specjalistycznych, są tzw. umiejętności miękkie takie jak: zarządzanie projektem, skuteczna komunikacja, praca w zespole czy autoprezentacja, której nabędziesz w Collegium Da Vinci.

Uczelniane biuro karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Możesz otrzymać dofinansowanie studiów w formie stypendium socjalnego czy stypendium Rektora.

Program Erasmus umożliwi Ci podjęcie nauki na partnerskich uczelniach w Europie.

Przeciętne wynagrodzenie brutto młodszego testera oprogramowania wynosi 4709 zł, a starszego programisty od 7700 do 13 500 zł!

Źródło: Computerworld.pl, Raport płacowy Sedlak & Sedlak dla branży IT, 2017

Opis

Specjalizacja skierowana jest do osób, które chcą pracować w IT, realizując się jako administrator, czy projektant.

Jeśli chcesz:

  • projektować infrastrukturę IT, w szczególności rozwiązania wirtualne, rozproszone, chmurowe oraz stosowane w data center,
  • budować, konfigurować i zabezpieczać infrastrukturę sieciową,
  • pracować jako administrator, zarządzać i utrzymywać infrastrukturę IT.

Jaką pracę możesz podjąć?

  • Cloud system administrator
  • Administrator aplikacji
  • Administrator baz danych
  • Unix/Linux administrator
  • Windows administrator
  • Projektant/programista aplikacji internetowych i mobilnych
  • Młodszy/starszy programista (developer)
  • Tester oprogramowania
  • Młodszy/starszy administrator
  • Konsultant techniczny
  • Specjalista helpdesk
  • Unity/unreal developer

Pamiętaj, że:

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze obok umiejętności specjalistycznych, są tzw. umiejętności miękkie takie jak: zarządzanie projektem, skuteczna komunikacja, praca w zespole czy autoprezentacja, której nabędziesz w Collegium Da Vinci.

Uczelniane biuro karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Możesz otrzymać dofinansowanie studiów w formie stypendium socjalnego czy stypendium Rektora.

Program Erasmus umożliwi Ci podjęcie nauki na partnerskich uczelniach w Europie.

Przeciętne wynagrodzenie brutto młodszego testera oprogramowania wynosi 4709 zł, a starszego programisty od 7700 do 13 500 zł!

Źródło: Computerworld.pl, Raport płacowy Sedlak & Sedlak dla branży IT, 2017

Program: Aplikacje internetowe i mobilne, Systemy i infrastruktura IT

Studia stacjonarne

Specjalizacje: Aplikacje internetowe i mobilne, Systemy i infrastruktura IT

  • 3,5 roku

    Czas trwania

  • 7

    Liczba semestrów

  • 2380

    Liczba godzin

  • 228

    Punkty 

Studia niestacjonarne

Specjalizacje: Aplikacje internetowe i mobilne, Systemy i infrastruktura IT

  • 4 lata

    Czas trwania

  • 8

    Liczba semestrów

  • 1670

    Liczba godzin

  • 229

    Punkty 

Program: Projektowanie gier i mediów interaktywnych

Studia stacjonarne

Specjalizacje: Projektowanie gier i mediów interaktywnych

  • 3,5 roku

    Czas trwania

  • 7,5

    Liczba semestrów

  • 2430

    Liczba godzin

  • 224

    Punkty 

Kadra

dr inż. Janina Rudowicz-Nawrocka

Dziekan Wydziału Informatyki i Komunikacji Wizualnej

Spotkajmy się na:

Informatyka

Informatyczne Techniki Zarządzania

dr inż. Janina Rudowicz-Nawrocka

Dziekan Wydziału Informatyki i Komunikacji Wizualnej

O mnie

rozwińAbsolwentka Politechniki Poznańskiej kierunku Informatyka. Pracę doktorską z zakresu informatyki stosowanej w naukach rolniczych obroniła z wyróżnieniem. Przez wiele lat pracowała w działach IT jako administrator serwerów, sieci oraz wdrożeniowiec i szkoleniowiec. Prowadzi dydaktykę przede wszystkim z zakresu systemów operacyjnych i systemów informacji przestrzennej. Zainteresowania badawcze koncentruje na stosowaniu technologii informatycznych oraz popularyzacji wiedzy i zdrowego rozsądku. Autorka kilkudziesięciu artykułów naukowych i popularno-naukowych z zakresu wykorzystywania technologii informatycznych przede wszystkim w inżynierii rolniczej oraz współautorka monografii nt chowu bydła mięsnego. Kierownik projektu krajowego dotyczącego wykorzystania aerozdjęć w monitorowaniu użytków zielonych, wykonawca w projektach europejskich dotyczących opracowania standardu wymiany danych (agriXchange) oraz zastosowań rozwiązań Internetu Przyszłości (technologii FIware) w tworzeniu aplikacji smart dla sektora rolno-spożywczego. Członek Polskiego Towarzystwa Informacji Przestrzennej, Polskiego Towarzystwa Zastosowań Technologii Informacyjnych w Rolnictwie, Gospodarce Żywnościowej i Leśnej oraz Polskiego Towarzystwa Inżynierii Rolniczej.Odznaczona przez Prezydenta RP Medalem Brązowym za Długoletnią Służbę. Inicjatorka i realizatorka różnych akcji społecznych. Współzałożycielka i współredaktorka czasopisma społeczno-kulturalnego ŌKŌ.

Ciekawi mnie

rozwińWolny czas wykorzystuje na niekończące się prace w ogrodzie, wyciskające pot sporty (np. karate) oraz poszukiwania wołowiny z ras mięsnych w Polsce.

dr inż. Krzysztof Nowakowski

Rektor Collegium Da Vinci

dr inż. Krzysztof Nowakowski

Rektor Collegium Da Vinci

O mnie

rozwińAbsolwent Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu kierunku: technika rolnicza i leśna specjalności: informatyka w inżynierii. Doktorat na temat „Neuronowa identyfikacja wybranych mechanicznych uszkodzeń ziarniaków” obronił w 2007 roku z wyróżnieniem.

rozwińZainteresowania naukowe skupione wokół zagadnień: sztucznej inteligencji, sztucznych sieci neuronowych, analizy obrazu, inżynierii systemów oraz programowania obiektowego. Dodatkowo jest specjalistą w dziedzinie ochrony danych osobowych i ochrony informacji niejawnej. Z uczelnią związany od 2003 roku. Prowadzi zajęcia z Sztucznej Inteligencji, Inżynierii oprogramowania, Algorytmów i struktur danych oraz Technologii Informacyjnych.

rozwińW wolnym czasie realizuje dwie pasje: fotografię i wędrówki po górach.

dr inż. Robert Tomczak

wykładowca

Spotkajmy się na:

Informatyka

Informatyczne Techniki Zarządzania

dr inż. Robert Tomczak

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwent Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, kierunku: Technika Rolnicza i Leśna, w specjalności: Informatyka w Inżynierii Rolniczej.

rozwińDoktorat poświęcony analizie złożonego sygnału akustycznego z wykorzystaniem sieci neuronowych obronił z wyróżnieniem w 2008 r. Jego zainteresowania naukowe obejmują zagadnienia związane ze sztuczną inteligencją, sieciami neuronowymi i ich praktycznym wykorzystaniem oraz efektywnym wykorzystaniem nowoczesnych technik informacyjnych. W latach 2001-2013 administrator sieci i systemów informatycznych, koordynator ds. bezpieczeństwa sieci i systemów informatycznych (z ramienia Rektora) na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu, zajmował się m.in. projektowaniem rozwiązań i administracją systemami serwerowymi, sieciowymi i dostępowymi dla uczelni.

Ciekawi mnie

rozwińPoza nauką zajmuje się wdrażaniem systemów bezpieczeństwa oraz zarządzaniem systemami i sieciami komputerowymi. Pasjonat Wolnego Oprogramowania i twórczości na otwartych licencjach. Wolne chwile poświęca fotografii, mechanice pojazdowej i analizom bezpieczeństwa sieci i systemów sieciowych.

prof. CDV dr hab. inż. Maciej Zakrzewicz

wykładowca

prof. CDV dr hab. inż. Maciej Zakrzewicz

wykładowca

O mnie

Specjalizuje się w systemach baz danych, eksploracji danych, architekturze aplikacji internetowych, programowaniu Java, projektowaniu i implementacji systemów informatycznych, e-commerce, e-government, hurtowniach danych, analizie danych.

rozwińProwadzi badania naukowe, projektuje i realizuje szkolenia IT, opracowuje strategie informatyzacji, kieruje projektami IT, organizuje konferencje IT.

rozwińJest autorem ok. 100 publikacji, m.in. z zakresu odkrywania zbiorów częstych, przetwarzania zapytań eksploracyjnych, adaptatywnych serwerów WWW, technik indeksowania baz danych, strojenia systemów baz danych, standardów Java dla baz danych i dla aplikacji wielowarstwowych.

dr inż. Adam Czajka

wykładowca

Spotkajmy się na:

Informatyka

 

dr inż. Adam Czajka

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwent kierunku Informatyka na Politechnice Poznańskiej, który ukończył z wyróżnieniem w 1997 roku. Doktorat z dziedziny „Systemy Czasu Rzeczywistego” obronił w roku 2000. Członek Polskiego Towarzystwa Informatycznego oraz amerykańskiego ACM (Association for Computer Machinery, USA). Jest entuzjastą metodologii Business Model Canvas. Pełnił rolę mentora dla startup’ów podczas “IBM SmartCamp 2014” – IBM Global Entrepreneur program (Warszawa, Polska). Obszar jego zainteresowań jest szeroki i obejmuje przede wszystkim: Docker microservices, Microsoft.NET, C#, przetwarzanie obrazów oraz nowoczesne aplikacje Internetowe i mobilne (włączając w to aplikacje IoT oraz Cloud). Brał udział w tworzeniu systemu rejestracji ruchu oka człowieka szwedzkiej firmy Permobil Meditech AB (Sundsvall, Szwecja) oraz systemu badania oglądalności wytworzonego przez niemiecką firmę MediaScore GmbH (Kolonia, Niemcy). Aktualnie pełni funkcję CTO (Chief Technology Officer) w niemieckiej firmie di Support GmbH (Frankfurt, Niemcy) oraz Dyrektora Zarządzającego w polskim oddziale software’owym tejże firmy. W Collegium da Vinci pracuje od 2003 roku. Prowadzi wykłady dla studentów z zakresu Programowania Obiektowego. W wolnym czasie uwielbia grać ze swoimi synami w planszowe gry przygodowe

Jarosław Kowalczyk

wykładowca

Spotkajmy się na:

Informatyka

Jarosław Kowalczyk

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińPełnomocnik dziekana ds. gier i mediów interaktywnych w Collegium Da Vinci oraz wykładowca na wydziale Communication Design w School of Form w Poznaniu. Dyrektor artystyczny z wieloletnim stażem w branży gier komputerowych w Stanach Zjednoczonych. Pracował m. in. nad światowymi hitami gier: Medal of Honor i Call of Duty. Jego doświadczenie i zainteresowania obejmują szeroki zakres produkcji gier, a w szczególności: sztuka graficzna do gier, organizacja pracy zespołowej oraz systemy produkcyjne. Wykładał i prowadził wydział Game Art and Design w Art Institute w Los Angeles. Jego najlepsi studenci pracują obecnie w najbardziej renomowanych firmach gier komputerowych takich jak Bilzzard, Infinity Ward, Treyarch, Electronic Arts oraz CD Project Red.

rozwińCiekawi mnie

rozwińFascynuje mnie ludzka natura – czyli wszystko to, co decyduje o naszych wzlotach i upadkach. Wiedza ta przydaje się także przy projektowaniu gier i UX, czyli doświadczeń gracza. Moją prawdziwą pasją jest malarstwo koncepcyjne do gier (concept art).

dr inż. Arkadiusz Majewski

wykładowca

Spotkajmy się na:

Informatyka

Edukacja prorozwojowa

dr inż. Arkadiusz Majewski

wykładowca

O mnie

rozwińZ uczelnią CDV naukowo związany od 2004 roku. Doktorat w dziedzinie informatyki stosowanej, z zakresu sztucznych sieci neuronowych, obroniony z wyróżnieniem w 2008 roku. Dalsze prace prowadzone są w zakresie przetwarzania i  analizy sygnałów cyfrowych oraz danych bioinformatycznych.

Ciekawi mnie

rozwińNaukowo zainteresowany sztuczną inteligencją, szczególnie w medycynie, komputerowym przetwarzaniem i analizą obrazu, analizą danych i statystyką. Prywatnie zajmuje się systemami bezpieczeństwa, teleinformatyką – sieci komputerowe, technologie światłowodowe, transmisja danych, radiolinie, systemy wizyjne, systemy powiadamiania. W wolnej chwili czas poświęca motoryzacji i tenisowi.

dr inż. Michał Sajkowski

wykładowca

dr inż. Michał Sajkowski

wykładowca

O mnie

rozwińDr inż. Michał Sajkowski posiada stopień doktora nauk technicznych w dyscyplinie naukowej informatyka, w specjalności sieci komputerowe.

rozwińJest adiunktem na Wydziale Informatyki. Prowadzi wykłady i laboratoria z sieci komputerowych.

rozwińZainteresowania badawcze doktora Sajkowskiego dotyczą inżynierii protokołów sieci komputerowych.

dr Tomasz Tyksiński

Pełnomocnik Dziekana ds. kierunku Informatyka

Spotkajmy się na:

Informatyka

dr Tomasz Tyksiński

Pełnomocnik Dziekana ds. kierunku Informatyka

O mnie

Absolwent Wydziału Matematyki i Informatyki na UAM, uzyskał doktorat z bezpieczeństwa danych.

rozwińZainteresowania naukowe koncentrują się na bezpieczeństwie systemów komputerowych, szeroko rozumianej kryptologii, jak również na programowaniu, algorytmice i złożoności obliczeniowej.

Ciekawi mnie

rozwińZapalony audiofil i kolekcjoner płyt, maniakalnie ogląda filmy i zaczytuje się starą fantastyką.

mgr Przemysław Matejko

wykładowca

mgr Przemysław Matejko

wykładowca

O mnie

Absolwent Akademii Sztuk Pięknych w poznaniu na wydziale Grafiki. od 2004 roku prowadzi szkolenia z grafiki 3D i animacji dla przedsiębiorstw z branży grafiki, architektury, reklamy, wystawiennictwa. Wykładowca Akademicki w dziedzinie projektowania graficznego, oprogramowania 2D/3D, animacji i postprodukcji.

Ciekawi mnie

rozwińPasjonuje się wszystkim co jest związane z grafiką 3D. Jest kolekcjonerem filmów i literatury związanej z produkcją filmową i tworzeniem efektów specjalnych.

rozwińPoza nauką ciekawi go fizyką teoretyczna, filozofia i religioznawstwo.

mgr inż. Dominik Kurzawski

wykładowca

Spotkajmy się na:

Informatyka

Informatyczne Techniki Zarządzania

mgr inż. Dominik Kurzawski

wykładowca

O mnie

rozwińWykładowca-praktyk Wydziału Informatyki i Komunikacji Wizualnej. Absolwent Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, podyplomowych studiów z zakresu projektowania systemów informatycznych.

rozwińProfesjonalista na styku IT i biznesu, znający mechanizmy tworzenia dobrych relacji w zespole projektowym. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w Centrali jednego z poznańskich banków, gdzie nabierał doświadczenia w roli analityka procesów biznesowych oraz zarządzania projektami. Wyznaje zasadę, iż podstawowym krokiem na drodze prowadzącej do skutecznie funkcjonujących procesów jest ich analiza. Obecnie niezależny konsultant IT, odpowiedzialny za realizację projektów w ujęciu całościowym.

Ciekawi mnie

rozwińPrywatnie wielki fan klubu piłkarskiego FC Barcelona oraz boksu amatorskiego.

mgr inż. Bartosz Wilczewski

wykładowca

Spotkajmy się na:

Informatyka

mgr inż. Bartosz Wilczewski

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwent Politechniki Poznańskiej – kierunek Informatyka. Od 2010 roku zdobywał doświadczenie w projektowaniu, programowaniu i testowaniu aplikacji webowych oraz mobilnych. Na co dzień wykorzystuje technologie: PHP, Ruby on Rails, JavaScript (ES2015, ES2016), NodeJS, TypeScript.

rozwińW wolnym czasie realizuje pasję związaną z projektowaniem i konstruowaniem robotów.

Łukasz Szałankiewicz

Pełnomocnik dziekana ds. relacji z partnerami

Spotkajmy się na:

Informatyka

Łukasz Szałankiewicz

Pełnomocnik dziekana ds. relacji z partnerami

O mnie

rozwińArtysta dźwiękowy, członek Polskiego Towarzystwa Muzyki Współczesnej. W swojej pracy skupia się w równej mierze na sferze wizualnej, jak i muzycznej. Jego działalność artystyczna oscyluje także wokół interaktywnych instalacji. Posiada wieloletnie doświadczenie kuratorskie, zarówno jako kurator cyklu audio-wizualnego w Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia Gdańsk (2007-2015), jak i uczestnik wielu międzynarodowych projektów. Jest współtwórcą wydawnictwa i platformy Audiotong. W latach 2016-2017 pracował jako kurator projektów specjalnych, ze szczególnym naciskiem na promocję gier komputerowych oraz mediów interaktywnych w Instytucie Kultury Polskiej w Nowym Jorku. Twórca modułu kultury cyfrowej na Wydziale Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Zajmuje się zagadnieniem audio w mediach interaktywnych w poznańskim Collegium Da Vinci na Wydziale Informatyki i Komunikacji Wizualnej. Jest pełnomocnikiem dziekana do spraw relacji z partnerami.

Ciekawi mnie

rozwińArcheologia mediów, demoscena, religioznawstwo i geopolityka.

Ciekawi ludzie

Rekrutacja

Aby zapisać się na studia należy:

  • wypełnić elektroniczny formularz na stronie uczelni (UWAGA: wypełnienie samego formularza rekrutacyjnego nie jest równoznaczne z zapisaniem się na studia) oraz dostarczyć do Centrum Organizacji Dydaktyki niezbędne dokumenty (pokój R038, parter Rotunda).

Na początek przygotuj potrzebne dokumenty

  • dowód osobisty,
  • świadectwo maturalne
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (wykonane zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych)
  • Wypełnij formularz rekrutacyjny
  • Po dniu 15 kwietnia po zalogowaniu do formularza rekrutacyjnego wygenerują się wszystkie dokumenty wymagane do przyjęcia Ciebie na studia. (Znajdziesz je w zakładce DOKUMENTY formularza rekrutacyjnego.)
  • Dokumenty należy  wydrukować  i podpisać na każdej stronie! Zwróć uwagę, że niektóre dokumenty wymagane są w dwóch egzemplarzach.

Opłatę rekrutacyjną należy wpłacać na konto:

Collegium Da Vinci
ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750
[w tytule prosimy wpisać: imię i nazwisko oraz nazwa kierunku]

Dostarcz komplet dokumentów do CENTRUM ORGANIZACJI DYDAKTYKI pokój R038, parter Rotunda.

Osobiście:

pamiętaj zabierz ze sobą:

  • dowód osobisty (do wglądu)
  • świadectwo dojrzałości lub oryginalny odpis świadectwa dojrzałości (do wglądu)
  • kserokopię świadectwa dojrzałości
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej na konto Uczelni (nr konta 02 1090 1476 0000 0001 3627 5750)

oraz wydrukowane przez Ciebie z formularza rekrutacyjnego:

  • podpisaną przez Ciebie ankietę osobową ze zdjęciem w wersji cyfrowej (wykonanym zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów)
  • podpisane przez Ciebie podanie do Rektora
  • dwa egzemplarze umowy o kształcenie (podpisane przez Ciebie na każdej stronie)
  • dwa egzemplarze regulaminu opłat (podpisane przez Ciebie na każdej stronie)
  • podpisane przez Ciebie ślubowanie

 

Przez osoby trzecie lub pocztą na adres Uczelni (z dopiskiem Centrum Organizacji Dydaktyki):

UWAGA! O kolejności przyjęć i promocji decyduje data nadania dokumentów. Pamiętaj, wymagany jest komplet dokumentów i dokumenty MUSZĄ być przez Ciebie podpisane!

Upewnij się, że skompletowałeś wszystkie dokumenty:

  • kserokopię dowodu osobistego (w celu weryfikacji zgodności danych podanych przez Ciebie w formularzu rekrutacyjnym)
  • kserokopię świadectwa dojrzałości
  • świadectwo dojrzałości lub oryginalny odpis wydawany przez szkołę średnią do wglądu. Oryginał świadectwa dojrzałości przysłany pocztą jest zwracany przez Centrum Organizacji Dydaktyki
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej na konto Uczelni (nr konta 02 1090 1476 0000 0001 3627 5750)

oraz wydrukowane przez Ciebie z formularza rekrutacyjnego:

  • podpisaną przez Ciebie ankietę osobową ze zdjęciem w wersji cyfrowej (wykonanym zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów)
  • podpisane przez Ciebie podanie do Rektora
  • dwa egzemplarze Umowy o kształcenie (podpisane na każdej stronie)
  • dwa egzemplarze regulaminu opłat (podpisane przez Ciebie na każdej stronie)
  • podpisane przez Ciebie ślubowanie

Opłaty

Obowiązujące ceny studiów

Informatyka

Studia I stopnia, stacjonarne. Czas trwania: 3.5 lata

Studia I stopnia, niestacjonarny. Czas trwania: 4 lata

Wpisowe

  • 0 PLN
    do 12 lipca 2019
  • 85 PLN
    do 30 września 2019

Informatyka - studia stacjonarne i niestacjonarne za jeden rok studiów

  • 7440 PLN
    płatne jednorazowo z góry

    85 PLN taniej

    bez opłaty wpisowej

  • 2x 3720 PLN
    płatne w dwóch ratach

    85 PLN taniej

    bez opłaty wpisowej

  • 12x 620 PLN
    płatne w 12 ratach

    85 PLN taniej

    bez opłaty wpisowej

IT in English

  • 2880 EUR
    płatne jednorazowo z góry

    85 PLN taniej

    bez opłaty wpisowej

  • 2x 1440 EUR
    płatne w dwóch ratach

    85 PLN taniej

    bez opłaty wpisowej

  • 12x 240 EUR
    płatne w 12 ratach

    85 PLN taniej

    bez opłaty wpisowej

Specjalna zniżka dla absolwentów CDV!

  • od 620 PLN taniej!
    zwolnienie z jednej z 12 rat

Poznaj program stypendialny w Collegium Da Vinci.

Stypendia Stypendia

Za co płacisz:

  • Nowoczesna infrastruktura:
    • Unikalne w skali kraju laboratorium gier komputerowych z konsolami XBOX, kontrolerami Kinect i telewizorami oraz komputerami wyposażonymi w najnowszy silnik programowania gier Unreal Engine 4.0.
    • Specjalistyczne laboratorium programowania urządzeń mobilnych wyposażone w telefony z systemem Android
  • Dzięki współpracy z IBM masz możliwość poznania profesjonalnych narzędzi IT, udziału w praktykach oraz bezpłatnych szkoleniach oraz zdobycia cenionych przez pracodawców certyfikatów IBM.
  • 70% zajęć ma wymiar praktyczny (warsztaty i laboratoria komputerowe) i prowadzone są przez specjalistów z uznanych w branży IT firm (m.in.  B2 InternetWhalla Labs)
  • Nowoczesne oprogramowanie (np. na Przetwarzaniu Danych Semistrukturalnych korzystasz z Liquid XML Studio 2013)
  • W ramach międzynarodowej współpracy, studenci Informatyki realizują projekty z niemiecką uczelnią partnerską Fachhochschule Branderburg. Dzięki „Kumpel Project” studenci biorą udział w studenckich wymianach oraz goszczą zagranicznych wykładowców.
  • Dajemy możliwości rozwoju! W CDV odbywają się  spotkania z cyklu Interakcje, z przedstawicielami firm z branży gier  a w ramach Koła Naukowego Informatyków, studenci testują swoje umiejętności wcielając się w role członków zespołu IT.

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Anioł CDV

Karolina Bobko

Pok.  A412

Rekrutacja - Informacje

Karolina Szkudlarek

Poznaj inne kierunki

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.