Gamerski POV: jak zacząć karierę w grach (nie tylko w roli programisty!) – Collegium Da Vinci Poznań

Gamerski POV: jak zacząć karierę w grach (nie tylko w roli programisty!)

Gościem wydarzenia będzie Joanna Keler - Marketing & PR Lead, ambasadorka Women in Games i mentorka Women in Games International.

Gamerski POV: jak zacząć karierę w grach (nie tylko w roli programisty!)

Data

30.11.2022

Godzina

19:00 - 20:00

Miejsce

Online

Bilety

Wstęp bezpłatny, liczba miejsc ograniczona, obowiązują zapisy

Podziel się

Czy praca w branży gier to wyłącznie projektowanie i programowanie komputerowych i konsolowych rozgrywek? Już 30 listopada zapraszamy na wyjątkowy gejmerski webinar – spotkanie z Joanną Keler, doświadczoną specjalistką z branży gier, Marketing & PR Lead, ambasadorką Women in Games i mentorką Women in Games International.

Webinar to okazja do wysłuchania wystąpienia Gościa Specjalnego dedykowanego:

  • możliwości rozwoju zawodowego w branży gier, szczególnie w obszarach marketingu i promocji,
  • przykładom ciekawych akcji marketingowych i promocyjnych dedykowanych grom,
  • sytuacji i roli kobiet w branży gier.

Po części wykładowej zapraszamy na sesję Q&A – to okazja do zadania palących pytań i podzielenia się swoimi refleksjam!

Gość wydarzenia

Joanna Keler

Jestem Marketing & Social Media Managerką w branży gier video, z doświadczeniem zawodowym obejmującym Wielką Brytanię, Niemcy i Polskę, i wielką entuzjastką nowych technologii.

Zaczęłam pracę zawodową od audytu, zgodnie z moim dyplomem BSc in Accounting & Finance z Warwick Business School, a od 2017 r. pracowałam w działach marketingu kilku korporacji.

Podczas pandemii postanowiłam zmienić ponownie branżę i połączyć doświadczenie zawodowe i smykałkę do social media z moją życiową pasją do gier wideo.

Aktywnie pracuję na rzecz wzmocnienia pozycji kobiet w branży gier jako ambasadorka Women in Games i mentorka Women in Games International.

Spotkanie otwarte: zapraszamy pracowników CDV, wykładowców, pracowników administracji, studentów, gości spoza uczelni.