Wieczory z marketingiem: JAK pisać do ludzi, by roBOTY chciały czytać!

Wieczory z marketingiem: JAK pisać do ludzi, by roBOTY chciały czytać!

Gościem kolejnego spotkania będzie dr Mateusz Karatysz, wydawca internetowy i właściciel agencji content marketingu.

Wieczory z marketingiem: JAK pisać do ludzi, by roBOTY chciały czytać!

Data

21.06.2022

Godzina

19:30 - 21:15

Miejsce

Spotkanie online

Bilety

Wstęp bezpłatny, liczba miejsc ograniczona, obowiązują zapisy

Podziel się

Wieczory z marketingiem to cykl spotkań z praktykami marketingu internetowego, podczas których poznasz scenariusze kampanii prowadzonych przez naszych gości i ich efekty. Celem spotkań jest pokazanie dobrych praktyk marketingowych, by korzystając ze znanych narzędzi osiągać ponadprzeciętne efekty.

Gościem kolejnego spotkania będzie dr Mateusz Karatysz, wydawca internetowy i właściciel agencji content marketingu, który opowie o tym JAK pisać do ludzi, by roBOTY chciały czytać!

Chcesz dowiedzieć się

  • Jak działają algorytmy google?
  • Które czynniki algorytmiczne mają kluczowe znaczenie dla pozycjonowania?

Podczas spotkania dowiesz się również

  • Dlaczego Webwriting na desktopy nie ma już sensu
  • Jak trendy wyszukiwania mobilnego wpływają na frazy

W trakcie spotkania poznasz

  • 11 zasad skutecznego pisania do ludzi i roBOTÓW + 1 GRATIS
  • 9 wskazówek, jak zdobywać więcej kliknięć
  • 7 pomysłów na skuteczne tytuły w webwritingu

Poznaj naszego Gościa!

dr Mateusz Karatysz

Wykładowca marketingu internetowego na Collegium Da Vinci oraz WNPiD.
Dziennikarz, wydawca ogólnopolskich serwisów internetowych, właściciel agencji content marketingu. Opiekun buldożki Daisy, pasjonat fotografii i podróżowania po Polsce.

Wydarzenie jest bezpłatne, jednak liczba miejsc  jest ograniczona – nie zwlekaj, zapisz się!

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.