Sztuczna inteligencja w biznesie - studia podyplomowe - Collegium Da Vinci Poznań
Treść Menu ogólne Menu studiów Stopka

Sztuczna inteligencja w biznesie

podyplomowe

poziom studiów

polski

język wykładowy

9 miesięcy

czas trwania

12

liczba zjazdów

160

liczba godzin

hybrydowe
15% stacjonarnie
85% zdalnie

forma studiów

jesień 2024

start zajęć

sobota-niedziela

dni zjazdów

Zapisz się Zapisz się
dr Ada Florentyna Pawlak
Kierowniczka merytoryczna kierunku Sztuczna inteligencja w biznesie
image

Poznaj kierunek

Kierunek Sztuczna inteligencja w biznesie stanowi odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na specjalistów w dziedzinie wykorzystywania sztucznej inteligencji w biznesie. Sztuczna inteligencja przeniknęła do niemal wszystkich branż i sektorów gospodarki, ale tylko umiejętne jej wykorzystanie gwarantuje sukces i konkurencyjność na rynku. Kierunek koncentruje się na praktycznym zastosowaniu narzędzi sztucznej inteligencji w analizie danych, podejmowaniu decyzji oraz optymalizacji procesów biznesowych. Wskazuje korzyści, które zapewnia wykorzystanie rozwiązań AI, jak również zwraca uwagę na wyzwania – z zakresu prawa, etyki czy ewolucji rynku pracy. Absolwenci kierunku będą potrafili  samodzielnie korzystać z narzędzi sztucznej inteligencji w środowisku biznesowym i wytyczać strategiczne kierunki zmian w organizacji. Zyskają gruntowne przygotowanie biznesowe oraz wgląd w najnowsze trendy i tendencje rozwojowe AI w Polsce.

Czego się nauczysz

  • wykorzystywać w praktyce wiedzę z zakresu sztucznej inteligencji i jej zastosowań w biznesie
  • komunikować się z generatywną sztuczną inteligencją (prompt engineering/prompt design)
  • poruszać się w zakresie aspektów prawnych i etycznych sztucznej inteligencji
  • integrować takie obszary, jak marketing, finanse, zarządzanie operacyjne czy bezpieczeństwo danych ze sztuczną inteligencją i analizą danych
  • pracować w ramach zespołów łączących pracę człowieka i sztucznej inteligencji (superteams)
  • realizować efektywne przywództwo w zakresie nowych technologii
  • wspierać organizację w procesie transformacji cyfrowej poprzez wskazywanie najlepszych rozwiązań
  • osiągać przewagę strategiczną organizacji dzięki implementacji rozwiązań sztucznej inteligencji
  • oceniać korzyści i ograniczenia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
image

W jakim zawodzie będziesz mógł/mogła pracować

  • Ekspert ds. projektów AI
  • Specjalista ds. analizy danych społecznych
  • Projektant interakcji człowiek-sztuczna inteligencja
  • Specjalista ds. automatyzacji procesów
  • Specjalista ds. analizy predykcyjnej
  • Specjalista ds. etyki sztucznej inteligencji
image

Zastanawiasz się, czy to kierunek dla Ciebie?

Możesz uznać, że tak, jeśli uważasz, że pasuje do Ciebie poniższy opis:

 

  • jesteś otwarty na innowacje, a problemy zmieniasz w wyzwania
  • jesteś komunikatywny i pracujesz zespołowo
  • śledzisz nowinki technologiczne, zwłaszcza te z dziedziny sztucznej inteligencji
  • świadomie podążasz za zmianami w technologii i biznesie
  • lubisz analizować dane i wyciągać z nich wnioski
  • chcesz zwiększyć swoją konkurencyjność na rynku dzięki nowym technologiom

Kierunek stanowi doskonałą kontynuację kształcenia dla:

 

  • absolwentów różnych kierunków studiów wyższych: humanistycznych, społecznych, inżynierskich
  • pracowników działów sprzedaży i marketingu, finansów, zarządzania wiedzą
    konsultantów z zakresu nowych technologii, transformacji cyfrowej, innowacji, rozwoju biznesu
  • specjalistów IT, którzy chcą zrozumieć kontekst wdrożeń AI w przedsiębiorstwach
  • menedżerów, przedsiębiorców i właścicieli firm chcących zwiększyć efektywność i konkurencyjność przedsiębiorstwa

Zrób quiz i sprawdź, który kierunek jest najbliższy Twoim predyspozycjom i zainteresowaniom.

zrób quiz zrób quiz
image

ZACZNIJ PODYPLOMÓWKĘ JUŻ PO LICENCJACIE!

Aby zacząć studia podyplomowe, musisz mieć ukończone studia wyższe na dowolnym kierunku. Natomiast nie musi to być tytuł magistra! Wystarczy dyplom licencjata lub inżyniera.

Jak wygląda program studiów

POBIERZ PROGRAM POBIERZ PROGRAM

Społeczno-biznesowe wymiary sztucznej inteligencji

moduł 1

20 godzin

  • Organizacja posthumanistyczna. Krajobraz społeczny i antropologiczny AI (rola sztucznej inteligencji w transhumanizacji kultury i społeczeństwa, problemy społeczne związane z implementacją sztucznej inteligencji, zagadnienia z dziedziny technointymności)
  • Sztuczna inteligencja i nowe modele biznesowe (zmiany modelu przywództwa w firmach, budowanie zespołów lider-AI-pracownicy, etyczne wymiary wykorzystywania sztucznej inteligencji)
image

Sztuczna inteligencja w strategii organizacji. Wdrożenie i zarządzanie

moduł 2

60 godzin

  • Tworzenie inteligentnej organizacji (dane i ich rola w budowaniu inteligentnej organizacji, zarządzanie inteligentną organizacją, budowanie kompetencji cyfrowych, prognozowanie i predykcja z wykorzystaniem inteligentnych narzędzi, nowe modele biznesowe oparte na AI)
  • Zarządzanie transformacją cyfrową z perspektywy przedsiębiorstwa i ekosystemu (transformacja cyfrowa z perspektywy przedsiębiorstwa, fundamenty i uwarunkowania transformacji cyfrowej i cyfrowej gospodarki, cele i korzyści stosowania głównych technologii, potencjał biznesowy sztucznej inteligencji)
  • Rozwój kompetencji dla wdrożeń AI (struktura kompetencji dla transformacji cyfrowej, zasady i korzyści stosowania ram kwalifikacji dla zarządzania rozwojem kompetencji w organizacji, międzynarodowe matryce rozwoju kompetencji IT i kompetencji dla transformacji cyfrowej)
  • Automatyzacja marketingu i komunikacji sprzedażowej (wprowadzenie do narzędzi i technologii AI, automatyzacja wybranych procesów biznesowych, projekty praktyczne)
  • Prawo sztucznej inteligencji w biznesie (podstawowe przepisy i regulacje dotyczące AI, odpowiedzialność prawna za działania i decyzje podejmowane przez AI, prywatność i ochrona danych, własność intelektualna, etyczne wykorzystanie AI w biznesie, case studies: analiza realnych przypadków zastosowania AI)
  • Sztuczna inteligencja w sektorze finansowym (AI w bankowości, inwestycjach, ubezpieczeniach, zarządzaniu ryzykiem; etyczne i regulacyjne aspekty stosowania AI w finansach; przyszłość AI w finansach)

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w sprzedaży i doświadczeniu klienta

moduł 3

50 godzin

  • Sztuczna inteligencja i UX. Projektowanie doświadczeń (UX w AI, generatywne interfejsy użytkownika, metody specyfikowania i planowania UX w produktach bazujących na AI, metody badania użyteczności rozwiązań AI, case studies: analiza przykładów UX w produktach bazujących na AI)
  • Narzędzia sztucznej inteligencji w marketingu (analiza danych i segmentacja klientów, personalizacja treści i rekomendacje produktów, automatyzacja działań marketingowych i komunikacji z klientami, optymalizacja kampanii reklamowych, przyszłość marketingu w świetle rozwijających się technologii AI)
  • Wizualizacje za pomocą algorytmów generatywnych (sposób działania modeli dyfuzyjnych; zaawansowana obsługa Midjourney, DALL-E i Stable Diffusion; tworzenie własnych modeli do generowania obrazów; sztuka i kreatywne użycie modeli generatywnych)
  • Wdrożenia sztucznej inteligencji w HR (AI w dziale HR i w dziale promocji biznesu, implementacja strategii AI w wybranych branżach, case studies: praktyczne wdrożenia)
  • Technologie immersyjne. Sztuczna inteligencja i współpraca przemysłów kreatywnych z biznesem (technologie ubieralne, rozwiązania wirtualne, integracja sztucznej inteligencji z rozwiązaniami wirtualnymi)
image

Rynek jutra. Kompetencje przyszłości w relacji człowiek – maszyna

moduł 4

30 godzin

  • Badanie trendów AI w biznesie. Anatomia trendwatchingu (identyfikacja trendów, metodologie i narzędzia  wykorzystywane w trendwatchingu i procesach foresight, strategiczne zastosowanie analizy trendów w biznesie, case studies i najlepsze praktyki)
  • Sztuczna inteligencja i przyszłość pracy (przyszłość pracy w kontekście rozwoju AI, analiza trendów dotyczących rynku pracy, perspektywy rozwoju kompetencji w kontekście przewidywanych zmian społecznych, technologicznych i ekologicznych, kompetencje przyszłości)
  • AI we wzmacnianiu dobrostanu (cyberpsychologia pozytywna, proces pozytywnej interwencji, technologie hedoniczne, technologie eudajmoniczne)
  • Krajobraz etyczny sztucznej inteligencji (wyzwania etyczne i dylematy moralne w dobie rozwoju systemów opartych na AI, prawa Asimova, fenomen Doliny Niesamowitości, dojrzałość cyfrowa społeczeństw, prawodawstwo unijne w zakresie regulacji relacji człowiek-maszyna)

Zaliczenie

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych Sztuczna inteligencja w biznesie jest:

  • pozytywny wynik testu wiedzy (pytania jednorazowego wyboru dostarczone przez prowadzących w oparciu o konkretne moduły)
  • praktyczny projekt końcowy (dotyczy zastosowania sztucznej inteligencji w wybranej branży/przedsiębiorstwie/jednostce sektora publicznego/obszarze polityki publicznej)

 

Absolwenci uzyskują, zgodne z wymogami ustawy, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w Collegium Da Vinci.

image

Co o kierunku mówią wykładowcy

image

dr Ada Florentyna Pawlak

Kierownik merytoryczna kierunku Sztuczna inteligencja w biznesie

 

“Sztuczna inteligencja ma transformacyjny wpływ na biznes zwiększając efektywność  pracowników i przedsiębiorstw w obszarach takich jak m.in. obsługa klienta, rekrutacja, sprzedaż i marketing, zarządzanie, prawo, księgowość i finanse. Kompetencje przyszłości w biznesie wymagają coraz doskonalszej współpracy człowiek – maszyna, integracji AI w procesy i przepływy pracy oprogramowania. Wybierając „Sztuczną unteligencję w biznesie” będziesz posiadał kompleksową wiedzę dotyczącą rewolucji technologicznej i jej wpływu na branżę biznesową. Technologia AI oferuje znaczące korzyści dla firm – poprawę zaangażowania klientów, analizę danych, automatyzację procesów, strategiczne rekomendacje i ulepszone podejmowanie decyzji, zwiększoną produktywność, skalowalność oraz wzrost. Nasze studia dostarczą praktycznych umiejętności, które pomogą Ci skutecznie wdrożyć AI w organizacji, monitorować trendy technologiczne i odnosić sukcesy w organizacjach nastawionych na innowacyjność i wykorzystywanie najnowszych zdobyczy transformacji cyfrowej”.

Poznaj wykładowców kierunku

Jakub Smarz

Wykładowca

Jakub Smarz

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińMarketing and Communications Lead Accenture w Polsce, firmy będącej liderem usług transformacji technologicznej na rzecz globalnych przedsiębiorstw, a także organizacji rządowych i pozarządowych. Jakub Smarz jest managerem i ekspertem z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarach komunikacji korporacyjnej, zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej. W Accenture odpowiada za: wizerunek marki na rynku polskim, marketing kliencki, markę pracodawcy (EB) i komunikację wewnętrzną. W swoich codziennych działaniach, zarządza poszczególnymi inicjatywami, dba o spójność lokalnych aktywacji i potrzeb komunikacyjnych Accenture względem globalnej strategii komunikacji firmy. Jakub Smarz jest także doradcą zarządzających Accenture w Polsce ds. komunikacji. Wcześniej na ścieżce swojej kariery zdobywał doświadczenie w komunikacji i marketingu wewnątrz organizacji m.in. na stanowisku Specjalisty ds. Marketingu w Banku Zachodnim WBK (Santander Group), jak i po stronie agencji PR. W ramach pracy w agencjach odpowiadał za komunikację kryzysową, relacje z inwestorami, komunikację pierwszych ofert publicznych (IPO) oraz fuzji i przejęć (M&A). Ponadto posiada doświadczenie w kształtowaniu i realizacji komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej podczas procesów transformacji przedsiębiorstw. Absolwent wydziału Politologii UMCS w Lublinie, gdzie obronił pracę: „Kreowanie wizerunku miast na przykładzie Lublina.” W ramach międzynarodowego programu certyfikacji Employer Branding College zaprojektowanego jako globalny standard szkoleń EB Jakub Smarz został wyróżniony certyfikatem Employer Brand Leadership. Posiada także certyfikat Black Belt PRO in Internal Communication po ukończeniu kursów Gartnera w Londynie (wcześniej CEB). Jakub Smarz na co dzień kieruje się mottem: „Aby widzieć wyraźnie, często wystarczy zmienić kierunek spojrzenia”, autorstwa Antoine de Saint-Exupéry.

Andrzej Horoch

Wykładowca

Andrzej Horoch

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińRazem ze swoją firmą Connected Realities na co dzień projektuję i wdrażam innowacje w dużych organizacjach. Wśród naszych klientów znalazły się: Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna, Orange, PZU, Żabka, PGNiG, Miele, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Polska Organizacja Turystyczna. Współpracuje z Meta (dawniej Facebook). Jestem przewodniczącym Komitetu ds. metawersum w ramach Związku Cyfrowa Polska. Laureatem polskich i międzynarodowych konkursów związanych z technologiami przyszłości oraz prelegentem zapraszanym na konferencje tematyczne w całej Europie. Autorem „Kierunek Metaverse” – pierwszej, polskiej książki o metaverse dla biznesu. Dzielę się doświadczeniem praktyka i entuzjasty, przekazując rzetelną wiedzę o realizacji projektów od pomysłu aż po skuteczne wdrożenie. Robię to w sposób oryginalny i barwny, o czym bez wątpienia przekonacie się, podczas zajęć.

Andrzej Jankowski

Wykładowca

Andrzej Jankowski

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińZajmuję się w firmie Intel współpracą z europejskimi firmami tworzącymi systemy Sztucznej Inteligencji. Jestem również zaangażowany w wysiłki firmy Intel, aby uczynić sztuczną inteligencję bardziej dostępną i zrozumiałą poprzez programy edukacyjne skierowane do młodzieży i biznesu. Poza Intelem prowadzę zajęcia w Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie współtworzę podyplomowy kurs Sztucznej Inteligencji.

dr hab. Artur Modliński

Wykładowca

dr hab. Artur Modliński

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińDoktorat obronił w obszarze nauk ekonomicznych w roku 2018, a stopień doktora habilitowanego uzyskał w roku 2024. Pracował w Katedrze Zarządzania w Społeczeństwie Sieciowym na Akademii Leona Koźmińskiego, aby następnie przenieść się do Katedry Zarządzania, na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie od 2019 roku pełni funkcję kierownika Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją i Cyberkomunikacją. Jednocześnie jest badaczem w Międzynarodowym Centrum Badawczym (CITAD) przy Uniwersytecie Lusiada, Laboratorium Urban Sensorial w Lizbonie, Instytucie Iris Ankona w Rydze, Laboratorium Augmented Human Intelligence & Digital Ergonomics Lab przy Universita di Pavia we Włoszech, Fundacji Romualdo del Bianco we Florencji oraz Europejskiej Fundacji Rozwoju Człowieka. Jest laureatem ponad 40 stypendiów i nagród naukowych (w tym dwukrotnym Stypendium Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Stypendium I Stopnia Marszała Województwa Łódzkiego, Stypendium VIP Fundacji DAAD, Stypendium Santander, Nagród JM Rektora UŁ za działalność naukową, organizacyjną i dydaktyczną), organizował liczne konferencje (w tym w Oxfordzie, Lizbonie, Florencji, Rydze). Podczas swojej pracy badawczo-wdrożeniowej odkrył i skonceptualizował takie zjawiska jak techno-empowerment, technoizacja, konformizm algorytmiczny, carnal collapse effect. Podczas badań terenowych zaobserwował fenomen HRR (human robbing robot), odkrył i skonceptualizował Re-Manualizację Procesów Biznesowych, opisał konflikt ról organizacyjnych zachodzących między człowiekiem i maszyną (HMTRC – human machine trans role conflict). Wraz z posthumanistą Matthew Gladdenem stworzył metaforę organizacji jako cyborga. Aktywnie angażuje się w działalność biznesową wspierając firmy w ich transformacji cyfrowej pisząc wnioski grantowe, tworząc raporty, prowadząc szkolenia, warsztaty i powerspeeche, a także prowadząc ewaluacje i ekspertyzy wdrożeniowe z zakresu nowych technologii.

Artur Tim, LL.M. Eur. (LMU)

Wykładowca

Artur Tim, LL.M. Eur. (LMU)

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińDoradca podatkowy, doradca restrukturyzacyjny (licencja syndyka), tłumacz przysięgły języka niemieckiego, data scientist oraz prawnik polski i niemiecki, doktorant na Uniwersytecie St.Gallen w Szwajcarii z zakresu technologii podatkowej i prawa podatkowego, Tax Compliance Partner Miasta Monachium, odpowiedzialny za automatyzowanie procesów podatkowych oraz implementację Tax Compliance Management System w samorządzie monachijskim. Doświadczenie zdobywał m.in. jako Summer Fellow na Georgetown University, Washington, D.C., USA (Biznes model oparty o AI dla Santander Bank), Data Scientist w Centrum Badań i Innowacji BMW w Monachium, Senior Tax Manager w globalnej centrali Flixbus w Monachium (Business Owner dla Automatyzacji VAT w ponad 40 krajach i sales tax w USA). Założyciel TaxTech Advisory z siedzibą w Monachium oraz zdobywca tytułu „RIsing Stars 2022: Prawnicy – liderzy jutra”, przyznawanego dziesięciu najlepszym młodym prawnikom w Polsce przez Krajową Izbę Radców Prawnych, Naczelną Radę Adwokacką, Wolters Kluwer, Helsińską Fundację Praw Człowieka oraz inne organizacje zawodowe.

dr David Sypniewski

Wykładowca

dr David Sypniewski

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińProwadzi m.in. Robotykę społeczną, Kreatywne kodowanie i Sztuczną inteligencję w sztuce i działaniach twórczych na wydziale Projektowania USWPS. Jest członkiem Centrum HumanTech, dla którego zaprojektował nową identyfikację wizualną i współorganizuje konferencję HumanTech Summit, a zwłaszcza towarzyszący mu hackathon. Jest pomysłodawcą i kierownikiem powstałej w tym roku Otwartej Pracowni Sztucznej Inteligencji na Wydziale Projektowania USWPS. Poza wykładaniem zajmuje się projektowaniem doświadczeń interaktywnych i wizualizacji. Pracował wcześniej w studiu kreatywnym Rzeczyobrazkowe, gdzie był koordynatorem działu Internet+animacja i prowadził warsztaty strategiczne. Jeszcze wcześniej współprowadził Stowarzyszenie Praktyków Kultury, w którym – wraz z przyjaciółmi – pracował filmem, fotografią i teatrem z grupami zagrożonymi wykluczeniem społecznym jak uchodźcy, wychowanki zakładu poprawczego lub młodzież z małych miejscowości. Jest też trenerem antydyskryminacyjnym. Wyrósł z trzeciego sektora i do dzisiaj definiuje się jako społecznik.

dr Edyta Sadowska

Wykładowczyni

dr Edyta Sadowska

Wykładowczyni

rozwińO mnie

rozwińDoktorka nauk społecznych, futurolożka, wykładowczyni akademicka (UKEN, Trendwatching&Future Studies AGH), innowatorka. Laureatka programu Jutronauci (Gazeta Wyborcza & Kulczyk Investment), członkini Instytutu Sztuk Progresywnych przy ASP Kraków, autorka warsztatów z future literacy, artykułów popularnonaukowych i naukowych, menedżerka projektów międzynarodowych, kuratorka (Eduk(re)acja GDD 2023). W swojej pracy naukowej i popularyzatorskiej skupia się na przyszłości jako narzędziu do kształtowania teraźniejszości, społecznych aspektach technologii (w szczególności AI, VR, MR) i myśleniu długoterminowym.

dr Justyna Kopczyńska

Wykładowczyni

dr Justyna Kopczyńska

Wykładowczyni

rozwińO mnie

rozwińSocjolożka, adiunkt na Wydziale Socjologii UW, współpracownik Wydziału Filozoficznego UJ. Członkini Rady Programowej Kongresu Obywatelskiego. Wieloletnia koordynatorka Programu „Jobs and Skills for the Future” w DELab UW, gdzie – łącząc wiedzę akademicką z podejściem biznesowym – realizowała projekty dla partnerów z otoczenia społeczno­‑gospodarczego (m.in. Google, Orange, Nationale-Nederlanden, Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet, Warszawski Instytut Bankowy, Sektorowa Rada ds. Kompetencji Cyfrowych). Jej zainteresowania naukowe koncentrują się wokół obszaru kompetencji cyfrowych i rynku pracy przyszłości. Gospodyni audycji „Efekt Sieci” i „TechnoAntropologia” w Radiu Kampus (dostępnych także na Spotify), podejmujących kwestię człowieka i granic człowieczeństwa w dobie rewolucji technologicznej 4.0. Stała gościni audycji radiowych (m.in. TOK FM, Radio Nowy Świat, Radio Zet, Czwórka, Polskie Radio), autorka w dziale Opinie Magazynu Forbes.

Kordian Klecha

Wykładowca

Kordian Klecha

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińOd 20 lat nieprzerwanie projektuje dla Internetu. W latach 2008 – 2014 w WP.pl, gdzie najpierw edukował w zakresie użyteczności, później projektował user experience kluczowych produktów (m.in. strony głównej i Poczty WP), używanych codziennie przez miliony Polaków, ostatecznie formując i prowadząc Dział Projektowania i Realizacji Serwisów. Od 2014 prowadzi edukację i pod marką intui pracuje dla czołowych polskich firm i instytucji, którym pomaga stworzyć i zrealizować innowacyjne produkty i usługi, zapewniające przewagę w konkurencyjnym otoczeniu.

dr Michał Boni

Wykładowca

dr Michał Boni

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińPodziemna „Solidarność” i szef „S” regionu Mazowsze (1980-1990). Minister pracy i polityki socjalnej (1991), Szef KSRM – minister (2009-2011), minister administracji i cyfryzacji (2011-2013), poseł do Parlamentu Europejskiego (2014-2019). Autor, m.in raportów: Polska 2030, programu: Polska Cyfrowa, Młodzi 2011 oraz 2018 ( z prof.K.Szafraniec) Młodzi 2020, Miasta – czas po pandemii (Instytut Obywatelski 2021), Artificial Intelligence and Governance (Martens Centre 2021), The ethical dimension of human-artificial intelligence collaboration (European View, Journal.sagepub, 2021), raport; Gościnna Polska (2022, rozdz.o dezinformacji antyukraińskiej), Ethical challenges related to the Metaverse development – hypothesis (March 2023), artykułu: Nieufność a dezinformacja. Problemy kapitału społecznego w Polsce, w: Nieufność: źródła i konsekwencje, Warszawa 2023

Monika Borycka

Wykładowczyni

Monika Borycka

Wykładowczyni

rozwińO mnie

rozwińObserwatorka trendów, analityczka innowacji technologicznych i specjalistka futures studies. Założycielka i CEO marki TrendRadar, pod szyldem której przybliża wiedzę o trendwatchingu i przyszłości. Wykładowczyni, opiekunka merytoryczna studiów podyplomowych Trendwatching & Futures Studies na AGH, współautorka podcastu „Wycinki z przyszłości”. Współpracuje z firmami i organizacjami w zakresie analizy trendów i innowacji, pomagając im zrozumieć przyszłość i dobrze przygotować się na zmiany. Posiada doświadczenie w realizacji różnych projektów indywidualnie i w partnerstwie w zakresie opracowania i prowadzenia warsztatów oraz szkoleń, wystąpień inspiracyjnych, tworzenia raportów trendowych i analitycznych, konsultowania i planowania innowacji. Współpracowała m.in. z Danone, Maczfit, Onet, Meta, Google, Tik Tok, PWC, ING, Home.pl, Ania Kruk Jewerelly, Strefa Kultury Wrocław, GZM Metropolia, UM Lublin, Gdynia Design Days, Łódź Design Festival, ZZM m.st. Warszawa i wieloma innymi. Wcześniej związana z mediami. Posiada 13-lat doświadczenia w oddziałach digitalowych największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych (TVN, TVN24, TVP), gdzie zajmowała się m.in. trendwatchingiem, analizą i wdrażaniem innowacji.

dr Paweł Fortuna

Wykładowca

dr Paweł Fortuna

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińPsycholog, wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego (MBA) i Uniwersytecie SWPS (pozytywna organizacja), adiunkt w Katedrze Psychologii Eksperymentalnej KUL. Prowadzi badania na styku psychologii i kognitywistyki. Rozwija autorską koncepcję cyberpsychologii pozytywnej zorientowanej na analizę korzystnych interakcji użytkowników z technologią. Publikuje m.in. w Current Psychology, Postdigital Science and Education, czy Human Technology. Autor i współautor niemal dwudziestu książek, w tym podręcznika akademickiego „Psychologia biznesu”. Trzykrotny laureat Nagrody Teofrasta za najlepszą książkę psychologiczną. Jego ostatnia książka: „Optimum. Idea pozytywnej cyberpsychologii” (2021, Wydawnictwo Naukowe PWN) została wyróżniona główną nagrodą przez Polskie Towarzystwo Psychologii Pozytywnej. Członek ZAiKS, autor tekstów i kompozytor (największy hit: „Dziewczyna szamana”, 5 Fryderyków).

Paweł Luty

Wykładowca

Paweł Luty

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińPasjonat podcastingu i entuzjasta sztucznej inteligencji, który poświęcił swoją karierę zrozumieniu i dyskusji na temat wpływu technologii na społeczeństwo i gospodarkę, a także na odporność biznesu. Rozpoczął swoją karierę zawodową 15 lat temu jako dziennikarz. Od ponad ośmiu lat wspiera marki takie jak Allegro, Samsung czy LinkLeaders w zakresie komunikacji. Jego pasja do podcastingu i pragnienie dzielenia się wiedzą znajdują odzwierciedlenie w jego zaangażowaniu w tworzenie treści, które łączą edukację z komunikacją.

Tomasz Klekowski

Wykładowca

Tomasz Klekowski

Wykładowca

rozwińO mnie

rozwińDoradca zarządów w zakresie cyfrowej transformacji przedsiębiorstw, gospodarki i społeczeństwa. Partner Think-Tank.pl oraz jeden z założycieli międzynarodowej społeczności Intelligent Leadership Hub Jest twórcą studiów Biznes.AI prowadzonych na Akademii Leona Koźmińskiego. Działa na rzecz gospodarki będąc Członkiem Rady Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości. Wspiera Konfederację Lewiatan, Sektorowe Rady ds. Kompetencji Telekomunikacja i Cyberbezpieczeństwo oraz Informatyka, jest Ambasadorem i Członkiem Kolegium projektu PoLAND of IT Masters oraz Członkiem Rady Programowej Konkursu Fabryka Przyszłości. Uczestniczy w pracach GRAI (Grupy Roboczej ds. Sztucznej Inteligencji) jako lider jednej z podgrup. Jest doradcą Urzędu Regulacji Energetyki w zakresie transformacji cyfrowej. Został wyróżniony przez Polskie Towarzystwo Informatyczne, jako jedna z osób o największym wpływie na rozwój kompetencji cyfrowych w Polsce. Autor raportów i artykułów, wykładowca, prelegent i mentor. Wspiera startupy i fundusze VC Odpowiadał za rozwój rynku Data Center i Internetu Rzeczy w regionie EMEA w firmie Intel, kierując pracami zespołów zajmujących się między innymi: sztuczną inteligencją, analityką danych, chmurą oraz cyberbezpieczeństwem. Kierował przez wiele lat organizacją Intela w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej oraz INSEAD.

dr Ada Florentyna Pawlak

Wykładowczyni

dr Ada Florentyna Pawlak

Wykładowczyni

rozwińO mnie

rozwińAntropolożka technologii, prawniczka i historyczka sztuki, wykładowczyni akademicka (Psychologia i Informatyka, SWPS; Trendwatching&Future Studies AGH; Business Process Automation WZ UŁ; Business AI w Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie) i speakerka w obszarze nowych technologii. Specjalizuje się w obszarze społecznych implikacji sztucznej inteligencji i transhumanizmu. Prowadzi zajęcia dotyczące antropologii technologii i kultury cyfrowej, technointymności i współpracy człowieka z maszyną. Bada jak rozwój technologicznych narzędzi wpływa na wyobrażenia społeczne. Członkini założycielka Polskiego Stowarzyszenia Transhumanistycznego i organizatorka corocznych konferencji naukowych: „Transhumanizm. Idee, Strategie, Wątpliwości”. Stała felietonistka magazynu „Domena” Polskiego Towarzystwa Informatycznego. Według „Forbes Women” jedna z 22 najbardziej wpływowych Polek w obszarze nauki i biznesu w 2022 roku, wyróżniona w rankingu Top100Woman in AI in Poland, Laureatka projektu Jutronauci Gazety Wyborczej&Kulczyk Investment. Tworzy i realizuje projekty naukowo-rozwojowe i integracyjne dla firm, instytucji edukacyjnych i artystycznych działających w paradygmacie art@science.

Ile kosztują studia na tym kierunku

Opłaty i czesne

Opłata wpisowa

Przy zapisie do 14 sierpnia:

0 PLN

Przy zapisie od 15 sierpnia:

200 PLN

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 0 PLN

Czesne

Płatne

w 10 ratach

10 x 785 PLN

Płatne

w 2 ratach

2 x 3 925 PLN

Płatne

w 1 racie

1 x 7 850 PLN

Zniżki dla absolwentów CDV i WSNHiD

Wpisowe:

0 PLN

Czesne:

zwolnienie z jednej z 10 rat

785 PLN

image
Pobierz regulamin Pobierz regulamin

Skorzystaj z dofinansowań i nieoprocentowanych kredytów.
Uzyskaj pomoc w sfinansowaniu studiów

Jak zapisać się na studia

1

Zarejestruj się

Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.

 

Będziesz też móc wracać do swojego zgłoszenia, by uzupełnić informacje w późniejszym czasie.

2

Uzupełnij dane

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata, podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • numer PESEL,
  • dyplom ukończenia studiów wyższych (licencjackich, inżynierskich lub magisterskich).

Uzupełnij swoje dane w koncie kandydata, podaj informacje o wykształceniu, wskaż wybrany kierunek studiów i określ płatność.

 

Potrzebne Ci będą:

  • numer PESEL,
  • dyplom ukończenia studiów wyższych (licencjackich, inżynierskich lub magisterskich).
3

Dokonaj opłaty wpisowej

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.

Sprawdź najpierw aktualne promocje!

Opłaty wpisowej dokonasz poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.

4

Podpisz dokumenty online

Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail.

Zrobisz to za pośrednictwem konta kandydata, zapoznając się z treścią umowy i akceptując jej postanowienia.
Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail.

Witaj w gronie słuchaczy!

Po podpisaniu umowy Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”, co oznacza, że dostałeś_aś się na studia. Wszelkie informacje dotyczące studiów znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego dostęp otrzymasz  7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

Po podpisaniu umowy Twój status kandydata zmieni się na „przyjęty”, co oznacza, że dostałeś_aś się na studia. Wszelkie informacje dotyczące studiów znajdziesz w serwisie Wirtualna Uczelnia, do którego dostęp otrzymasz  7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z nami!

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, wyjaśnimy, doradzimy. Możesz zadzwonić do nas, napisać wiadomość mailową, a nawet umówić się na prywatną wideorozmowę. Jeśli masz ochotę, zapraszamy także osobiście do naszego Biura Rekrutacji.

image

Izabella Bekas-Kwaśniewska

Specjalista ds. rekrutacji
na studia podyplomowe

e-mail: podyplomowe@cdv.pl

tel.: +48 697 230 138

UMÓW WIDEOROZMOWĘ UMÓW WIDEOROZMOWĘ

Biuro Rekrutacji

ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań Pokój R005, piętro 0 Rotunda

Godziny otwarcia:

poniedziałek - piątek: 8.30-15.30

sobota - niedziela: nieczynne