Poznaj wykładowców kierunku
Piotr Wiśniewski
WykładowcaO mnie
rozwińKierownik merytoryczny kierunku HR Business Partner oraz Team manager
rozwińPsycholog, edukator – praktyk biznesu specjalizujący się w tematyce zarządzania oraz skutecznej organizacji pracy i uzyskiwaniu synergii w zespołach pracowniczych. Wieloletni trener, nauczyciel akademicki, dydaktyk (obecnie kierownik studiów podyplomowych i wykładowca – CDV), konsultant w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi od 1997r.
rozwińAutor i realizator kompleksowych projektów szkoleniowych, doradczych oraz badawczych wykonanych na rzecz: Kulczyk Tradex (Generalny importer VW), Skoda Auto Polska, Skoda Auto Rosja oraz VW Chiny, (autorskie projekty dotyczące standardów kierowania zespołami, obsługi i pracy z klientem).
rozwińW latach 2008-2009 zrealizował projekt Szkoły trenerów na rzecz Škoda Auto China – Shanghai Volkswagen selekcjonując oraz wdrażając zespół coachów i szkoleniowców przeprowadzających wdrożenia do pracy oraz zmiany rozwojowe w sieci sprzedaży i obsługi VW i Skody w Chinach.
rozwińAutor i realizator szkoleń z zakresu pracy z klientem, budowy standardów kształtowania relacji z klientem na rzecz m.in.: ZUS, Izba celna, Urząd miasta Wrocławia, Poznania, Energa S.A, Deutsche Bank, Terravita, MAN, Polskie Porty Lotnicze, Poczta Polska …
rozwińAutor koncepcji i metodologii zarządzania projektem upowszechniania „zwinnych i szczupłych” zmian rozwojowych w handlu i przemyśle (Victaulic, Lidl, Gestamp, Pratt@Whittney) wraz z narzędziami dydaktycznymi i scenariuszem kierowania tym procesem.
Ciekawi mnie
rozwińOdkrywanie źródeł inspiracji stymulujących ludzi do podejmowania ryzyka, wdrażania zmian czy innowacji – czasem wbrew przyziemnej logice.
rozwińPasjonuje się wydobywaniem na światło dzienne momentów kluczowych, krytycznych, w których zadecydowała się przyszłość, w której żyjemy. Ciekawi mnie poznawanie alternatywnych scenariuszy naszego rozwoju (jednostek i społeczeństw), na zasadzie, co by było gdyby w kluczowym momencie decyzje były inne niż zapadły.
rozwińJestem zapalonym popularyzatorem i poszukiwaczem nowych nieszablonowych form nauczania, dydaktyki ambitnej, adekwatnej do wyzwań a nawet wyprzedzającej potrzeby oraz aktualne aspiracje ludzi.
rozwińCzasem znajduję też w sobie ukrytą pasję do spoglądania w gwiazdy – bardzo amatorsko poświęcając się astronomii -nocą.
dr Małgorzata Kośmicka
dr Małgorzata Kośmicka
Ekspert | Certyfikowany trener/ facylitator DISC.rozwińO mnie
rozwińUkończyłam Politechnikę Poznańską, Studia Podyplomowe z Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu i Georgia State University w Atlancie (pierwsza lokata na roku). W 2007 roku obroniłam na Uniwersytecie Ekonomicznym doktorat na Wydziale Zarządzania w obszarze zarządzania strategicznego. Ukończyłam Szkołę Coachingu Moderatora oraz 3 szkoły trenerskie, w tym Mistrzowską Szkołę Trenerów Moderatora. Jestem certyfikowanym trener/ facylitator DISC.
rozwińSpecjalność zawodowa
rozwińCoach, trener i konsultant w zakresie zarządzania ludźmi oraz zarządzania przedsiębiorstwem, posiadam doświadczenie w sprzedaży i w jej zarządzaniu oraz w zarządzaniu ludźmi. Współpracuję zarówno z przedsiębiorstwami jak i uczelniami wyższymi, urzędami oraz ngo. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Jestem fundatorem Fundacji Nawigator Pro Fundacji Dobrych Praktyk Zarządzania, gdzie pełniłam funkcję prezesa w latach 2013 do 2019. Jestem założycielem sieci organizacji pozarządowych „Działamy Razem”, w latach 2013-2018 byłam członkiem zarządu tej sieci. Wykładam na uczelniach takich jak: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu na studiach MBA i Studiach Podyplomowych z zarządzania, Uniwersytet Technologiczno – Przyrodniczy w Bydgoszczy na studiach podyplomowych z zarządzania zasobami ludzkimi, Collegium da Vinci na studiach podyplomowych HR Biznes Partner w Poznaniu. Jestem autorką szeregu publikacji na temat zarządzania, sukcesji i mentoringu.
rozwińPrzeprowadziłam ponad 3000 dni szkoleń oraz ponad 2500 godzin coachingu dla kadry zarządzającej wyższego, średniego oraz niższego szczebla w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych.
Hanna Kronszmyt
Hanna Kronszmyt
Kierownik Kadr i Płac, trenerrozwińO mnie
rozwińMoja wizja pracy w zarządzaniu zasobami ludzkimi to mieszanka zaangażowanej troski o innych i rzetelnej ciekawości. Od lat spełniam swoje młodzieńcze marzenie o pracy z ludźmi i dla ludzi. Dziś, kiedy każdy szczebel pracy w HR w bardzo różnych organizacjach i firmach jest mi znany, moim napędem do dalszego zgłębiania tego, co innowacyjne, nieoczywiste jest potrzeba dzielenia się z innymi.
rozwińI to marzenie udaje mi się z sukcesem realizować, jako wykładowca MBA w szacownych murach CDV.
rozwińJestem gorącym orędownikiem wdrażania nowoczesnych rozwiązań zarządczych w zakresie polityki kadrowo – płacowej.
rozwińDziś wiem, że w HR nie ma zagrożeń, są tylko wyzwania, można zdziałać mnóstwo wspaniałych rzeczy, przeprowadzić wiele fascynujących zmian.
rozwińMój życiorys wypełniają lata licznych doświadczeń, dziś jestem menadżerem HR w grupie Leclerc – widzę wyraźnie, że nadchodzące lata to świetny czas dla nas nowoczesnych, świadomych, dbających o drugiego człowieka Kadrowców przez duże K.
rozwińZnam od podszewki zagadnienia i wyzwania współczesnych organizacji i ich menadżerów.
rozwińPraca z nimi oraz ich sukces, z reminiscencjami, których do mnie powracają, czynią mnie spełnionym, kadrowcem i wykładowcą. Mam poczucie misji, dlatego wkładam tyle serca w dbałość o rozwój i sukces moich podopiecznych.
rozwińA w życiu po pracy? Nauczyłam się cenić chwilę. Uśmiech szczęśliwego dziecka, pachnący kawą poranek na plaży, zapach biblioteki, szmer teatralnego hallu, wiatr przewracający karty dobrej książki niedbale pozostawionej na tarasie. A czasem noc pod innymi gwiazdami – z krzyżem południa w roli głównej.
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- Prawo pracy
- Prawo cywilne
- Prawo ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
- Prawo podatkowe w zakresie PIT
- Wynagrodzenia
Jolanta Skrzyńska–Winkel
Jolanta Skrzyńska–Winkel
WykładowczyniO mnie
rozwińDyrektor ds. Zasobów Ludzkich z ponad 24- letnim doświadczeniem w obszarze HR. Ekspertka we wdrażaniu funkcji HR i reorganizacji przedsiębiorstw. Przez ostatnie 13 lat związana była z sektorem energetycznym, w chwili obecnej z górnictwem. Wdrażała polityki personalne oraz koordynowała restrukturyzacje i reorganizacje dla kilku podmiotów z branży energetycznej (outsourcing, fuzje i przejęcia oraz tworzenie Centrum Usług Wspólnych). Brała także udział w nowatorskich przedsięwzięciach biznesowych i budowaniu firm od podstaw. Wdrażała politykę zarządzani personelem w branży telekomunikacyjnej i mediach.
rozwińAbsolwentka kierunku psychologii pracy na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z zakresu zarządzania kadrami oraz zarządzania i marketingu reklamy. Pracę zawodową rozpoczęła w Poznaniu w firmach: doradztwa personalnego, następnie informatycznej Emax oraz agencji medialnej AMS, gdzie pełniąc funkcję HRM tworzyła strategie zarządzania personelem, uczestniczyła w dynamicznym rozwoju spółek i ich ekspansji rynkowej. Od roku 1999 była związana z rynkiem telekomunikacyjnym i dolnośląską firmą DIALOG na stanowisku dyrektora departamentu zasobów ludzkich, a od roku 2001 dyrektora ds. sprzedaży. W branży energetycznej spędziła ostanie 13 lat, od 2005 roku w Elektrociepłowni w Zielonej Górze na stanowisku dyrektora ds. zasobów ludzkich, a do roku 2009 w strukturach centralnych mocno zaangażowana w procesy reorganizacyjne dla całej Grupy EDF w Polsce, jako Wicedyrektor HR ds. Rozwoju Organizacji; w latach 2016-2018 w roli Dyrektora HR dla Grupy EDF w Polsce. W chwili obecnej pełni funkcje Dyrektora ds. Personalnych i Organizacji w jednej z największych spółek grupy KGHM – PeBeKa S.A.
Katarzyna Stróżyńska
Katarzyna Stróżyńska
WykładowczynirozwińO mnie
rozwińKierownik merytoryczny kierunku Manager łańcucha dostaw
rozwińManager z doświadczeniem w obszarach operacyjnych zarówno w korporacjach, jak i średnich przedsiębiorstwach, trener biznesu. Pasjonat tematów związanych z psychologią zarządzania oraz nauk o organizacji.
rozwińAbsolwentka studiów magisterskich na kierunku zarządzanie ze specjalizacją psychologia zarządzania. Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu Lean Management oraz Coachingu. Karierę zawodową zaczynała od stanowisk związanych z planowaniem oraz zarządzaniem produkcją między innymi w firmie Thule. W dalszej karierze kierowała działami zakupów oraz logistyki, oraz działem material and production control w firmie Victaulic Polska. Również w tej firmie rozpoczęła się kariera trenerska w zakresie Lean manufacturing, najpierw jako trener wewnętrzny a następnie również jako trener biznesu. W kolejnych latach wyzwania zawodowe związane były z restrukturyzacją zakładu, wdrażaniem kultury ciągłego doskonalenia oraz usprawnianiem procesów. Obecnie interim manager i trener biznesu.
Małgorzata Sobczyk
Małgorzata Sobczyk
WykładowczynirozwińO mnie
rozwińAbsolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Ekonomii. Ukończone studia podyplomowe EMBA. Obecnie kończy studia podyplomowe na kierunku Manager ESG.
rozwińOd ponad 20 lat związana z branżą stalową i maszynową.
rozwińSwoje doświadczenie biznesowe i managerskie zdobywała głównie w spółkach produkcyjnych, z kapitałem zagranicznym. Pracowała jako dyrektor finansowy i administracyjny, ale też zarządzała obszarem operacyjnym związanym z konstrukcjami stalowymi oraz budową maszyn oraz ich części.
rozwińW latach 2019 – 2022 zrekrutowana przez Polski Fundusz Rozwoju na stanowisko Wiceprezesa ds. Finansowych w H.Cegielski Poznań S.A przeprowadziła Spółkę w trudnej sytuacji finansowej, posiadającej ujemne kapitały własne przez trudny proces postępowania restrukturyzacyjnego, zakończony zawarciem i zatwierdzeniem przez sąd układu z wierzycielami.
rozwińOd września 2022 roku Biznes Partner w Banach Ousourcing Sp. z o.o. – doradztwo finansowo-księgowe, kadrowe, gospodarcze i prawne.
rozwińWspółwłaścicielka Ingenioso Group Sp. z o.o. firmy inżynieryjno-handlowej, działającej w obszarze automatyzacji oraz usprawnień procesów produkcyjnych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
rozwińObecnie Dyrektor Fianasowo-Administracyjny w dwóch spółkach produkcyjnych, z kapitałem zagranicznym – Herkules Sp. z o.o. i Herkules Wire Sp. z o.o.
rozwińWspółpracuje, publikując artykuły z obszaru controllingu i rachunkowości zarządczej z dwumiesięcznikiem Controlling i Zarządzanie – Wydawnictwo „Marina” z Wrocławia.
Urszula Lepczyńska
Urszula Lepczyńska
WykładowczynirozwińO mnie
rozwińEntuzjastka wdrażania nowoczesnych rozwiązań zarządczych w zakresie polityki kadrowo płacowej.
rozwińWieloletni menadżer HR. w Firmach: FAM SA, Tarczyński, OSHEE obecnie Grupa AmRest. Znawca zagadnień kadrowych, trener i wykładowca specjalizujący się prawno – formalnym aspekcie zarządzania zasobami ludzkimi.
rozwińWnikliwy analityk zaciekawiony zmianami zachodzącymi w kulturze organizacji w trakcie obecnych przemian na rynku pracy.
Coach, lider zmian otwierających firmę na zatrudnianie pracowników spoza naszego kraju i kręgu kulturowego.
rozwińPodróżniczka.
rozwińWieloletni menadżer HR. w Obecnie HR Manager w Rex Concept BK S. A.