Jak zbudować świadomość marki w Internecie i zwiększyć sprzedaż? – Collegium Da Vinci Poznań

Jak zbudować świadomość marki w Internecie i zwiększyć sprzedaż?

Kolejna odsłona cyklu Curious about the Future!

Jak zbudować świadomość marki w Internecie i zwiększyć sprzedaż?

Data

11.01.2022

Godzina

18:00 - 19:30

Miejsce

Collegium Da Vinci, sala A003

Bilety

Bilety nie obowiązują.

Podziel się

Zapraszamy na kolejną odsłonę cyklu –  Curious about the Future – prelekcję połączoną z warsztatami, podczas których nauczysz się podstaw budowania świadomości marki w Internecie. Po raz kolejny spotkamy się offline, w gościnnych przestrzeniach Collegium Da Vinci!

Prowadzący Nikodem Szarata (Ads Specialist w firmie Verseo) opowie o kampaniach Google Ads i Facebook Ads oraz pokaże, jak się je tworzy, dostosowując przekaz do branży.

Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na kilka fundamentalnych pytań marketingowych:

  • Czy Google Ads jest dla każdego?
  • Jak wykorzystać YouTube?
  • Jak ułożyć lejek sprzedażowy?
  • Dlaczego nie warto oświadczać się na pierwszej randce w komunikacji reklamowej na Facebooku i Instagramie?

…i dowiedzieć się wielu innych rzeczy, koniecznie dołącz do nas 11 stycznia 2022 roku o godzinie 18:00!

Poznaj naszego Gościa!

Nikodem Szarata

Magister dziennikarstwa i komunikacji społecznej, który studia ukończył na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zajmuje się digital marketingiem od 2015 roku – zaczynał od content marketingu, by następnie stać się social media ninja, aż w końcu odkrył jedyną słuszną drogę – wiodącą ku performance marketingowi. Ma na koncie wszystkie aktualne certyfikaty Google Ads i najważniejsze z Google Analytics.

Na co dzień Customer Success Specialist w Verseo, zarządzający budżetem klientów w wysokości prawie pół miliona złotych.

Verseo to jedna z największych agencji SEO/SEM w Europie Środkowej i Wschodniej. Zajmuje się marketingiem 360, ze szczególnym uwzględnieniem takich obszarów jak Google Ads, Facebook Ads, pozycjonowanie stron i reklama Programmatic. W obsłudze klienta stawia na doświadczenie certyfikowanych specjalistów połączone z możliwościami innowacyjnej platformy VCM.

Wydarzenie jest bezpłatne, jednak liczba miejsc na sali jest ograniczona – nie zwlekaj, zapisz się!