Jak zbudować świadomość marki w Internecie i zwiększyć sprzedaż?
Data
11.01.2022
Godzina
18:00 - 19:30
Miejsce
Collegium Da Vinci, sala A003
Bilety
Bilety nie obowiązują.
Zapraszamy na kolejną odsłonę cyklu – Curious about the Future – prelekcję połączoną z warsztatami, podczas których nauczysz się podstaw budowania świadomości marki w Internecie. Po raz kolejny spotkamy się offline, w gościnnych przestrzeniach Collegium Da Vinci!
Prowadzący Nikodem Szarata (Ads Specialist w firmie Verseo) opowie o kampaniach Google Ads i Facebook Ads oraz pokaże, jak się je tworzy, dostosowując przekaz do branży.
Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na kilka fundamentalnych pytań marketingowych:
- Czy Google Ads jest dla każdego?
- Jak wykorzystać YouTube?
- Jak ułożyć lejek sprzedażowy?
- Dlaczego nie warto oświadczać się na pierwszej randce w komunikacji reklamowej na Facebooku i Instagramie?
…i dowiedzieć się wielu innych rzeczy, koniecznie dołącz do nas 11 stycznia 2022 roku o godzinie 18:00!
Poznaj naszego Gościa!
Nikodem Szarata
Magister dziennikarstwa i komunikacji społecznej, który studia ukończył na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zajmuje się digital marketingiem od 2015 roku – zaczynał od content marketingu, by następnie stać się social media ninja, aż w końcu odkrył jedyną słuszną drogę – wiodącą ku performance marketingowi. Ma na koncie wszystkie aktualne certyfikaty Google Ads i najważniejsze z Google Analytics.
Na co dzień Customer Success Specialist w Verseo, zarządzający budżetem klientów w wysokości prawie pół miliona złotych.
Verseo to jedna z największych agencji SEO/SEM w Europie Środkowej i Wschodniej. Zajmuje się marketingiem 360, ze szczególnym uwzględnieniem takich obszarów jak Google Ads, Facebook Ads, pozycjonowanie stron i reklama Programmatic. W obsłudze klienta stawia na doświadczenie certyfikowanych specjalistów połączone z możliwościami innowacyjnej platformy VCM.
Wydarzenie jest bezpłatne, jednak liczba miejsc na sali jest ograniczona – nie zwlekaj, zapisz się!