Deweloperzy go nienawidzą! Znalazł jeden prosty sposób na robienie assetów! – Collegium Da Vinci Poznań

Deweloperzy go nienawidzą! Znalazł jeden prosty sposób na robienie assetów!

Czerwcowe Interakcje z Łukaszem Szybałdinem z Hyperstrange.

Deweloperzy go nienawidzą! Znalazł jeden prosty sposób na robienie assetów!

Data

25.06.2021

Godzina

18:00 - 19:30

Miejsce

Platforma ZOOM

Bilety

Bilety nie obowiązują

Podziel się

Wydział Informatyki i Komunikacji Wizualnej CDV zaprasza na kolejne wydarzenie z cyklu spotkań Interakcje w CDV – z aktywnymi przedstawicielami branży mediów interaktywnych, w tym gier komputerowych i video.

Tym razem proponujemy  wykład pt. „Deweloperzy go nienawidzą! Znalazł jeden prosty sposób na robienie assetów”, który wygłosi Pan Łukasz Szybałdin.

Każdy deweloper podczas produkcji staje przed kluczową decyzją – jaki wybrać workflow?

Na spotkaniu dowiesz się jakie są podejścia do tworzenia assetów do gier i dlaczego wybór odpowiedniej strategii jest najistotniejszy ze wszystkich umiejętności dewelopera.

Spotkanie jest otwarte dla studentów oraz dla osób spoza uczelni.

Spotkanie jest bezpłatne, dostępne na platformie ZOOM.

Patronem medialnym cyklu INTERAKCJE jest miesięcznik PIXEL – prowadzący serwis PIXELPOST.PL.

Join Zoom Meeting

Meeting ID: 995 8900 3526
Passcode: haW4kJ

Prelegent

Łukasz Szybałdin

Od zawsze pasjonowałem się grami. Jeszcze jako nastolatek zajmowałem się najpierw tworzeniem modyfikacji do serii gier Gothic, a następnie publikowałem artykuły jako redaktor portalu MMO. Po obronie inżynierii z nanotechnologii na Politechnice Wrocławskiej postanowiłem podążyć za pasją i zająć się tworzeniem gier, a dokładniej 3d Environmental Art’em. Na takie też stanowisko zostałem przyjęty do Hyperstrange, które wówczas pracowało nad Elderborn’em. Od tego czasu uczestniczyłem w wielu kursach oraz warsztatach (m.in. GDSum oraz AAA Environment Art Mentorship by Ryan Benno). Przy produkcji Elderborn’a oraz Corssbow:Bloodnight awansowałem w rangach Hyperstrange, otrzymując dodatkowo obowiązki Lvl Designer’a. Obecnie pracuję jako Art-Director przy najnowszej produkcji: Postal:Brain Damage.

Znajdziesz mnie na

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.